![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Tenzij mensen niet weten wat ze moeten doen (regulators slopen/primalists killen) en er zo lang over doen tot de boss enraged en raidwide 150k damage doet p/sramon1984 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:31:
Een verse start!Gister LFR voor de grap even ingedoken. Wipen is nogsteeds bijna niet mogelijk!
[ Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 19-02-2015 10:38 ]
Als het een guildie is dan lijkt me het wel duidelijk: helpen. Gewoon kijken waar de gear vandaan kan worden getrokken. Een 608 item is zo vervangen, want er is sowieso wel ergens een rare die een 620 dropt en anders maar de juiste dungeons doen die het juiste dropt. Ondertussen hem elke LFR laten doen die er op dit moment is en anders kijken of er wat gecraft kan worden. Op skill gebied misschien eens vragen om een video te maken o.i.d. en dan misschien een meer ervaren warlock er naar laten kijken.Anoniem: 63072 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:18:
Nu dus voornamelijk even de vraag wat te doen met onze warlock. Hij is één van de mensen die nog echt highmaul gear nodig heeft (heeft zelfs nog een 608 item), maar hij doet ook nog eens minder damage dan voor zijn gear verwacht mag worden. (de ene poging doet hij 17k dps, het max wat hij ooit gedaan heeft, de volgende 8k dps!)
[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 19-02-2015 10:52 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Anoniem: 63072
Oh we gaan hem zeker helpen, als hij het toelaat. Hij ging nadat hij uit de raid moest vrij geirriteerd weg. Op zich begrijp ik het wel, hij was teleurgesteld. Aan de andere kant moet hij toch ook zien dat hij 8k dps doet en de rest 23k-28k dps.Prx schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:40:
[...]
Als het een guildie is dan lijkt me het wel duidelijk: helpen. Gewoon kijken waar de gear vandaan kan worden getrokken. Een 608 item is zo vervangen, want er is sowieso wel ergens een rare die een 620 dropt en anders maar de juiste dungeons doen die het juiste dropt. Ondertussen hem elke LFR laten doen die er op dit moment is en anders kijken of er wat gecraft kan worden. Op skill gebied misschien eens vragen om een video te maken o.i.d. en dan misschien een meer ervaren warlock er naar laten kijken.
Als hij voor de guild gererolled is en nu problemen hebt moet je hem zeker helpen, maar heb het idee dat je daar nu al aardig laat mee bent? Weet niet of jullie ook al highmaul raids deden maar dat zou toch eerder opgevallen moeten zijn.Anoniem: 63072 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:55:
[...]
Oh we gaan hem zeker helpen, als hij het toelaat. Hij ging nadat hij uit de raid moest vrij geirriteerd weg. Op zich begrijp ik het wel, hij was teleurgesteld. Aan de andere kant moet hij toch ook zien dat hij 8k dps doet en de rest 23k-28k dps.
Het probleem is meer dat we geen ervaren warlocks in de guild hebben, die zijn helaas tijdens MoP gestopt, het lulligste is dat hij daarom naar warlock gererolled is (en omdat we van zijn originele class juist te veel hadden) en hij was altijd een solide, maar niet super, speler.
Ik ben volgende week op vakantie en heb de andere officers gevraagd om heroic highmaul te doen met zoveel mogelijk mensen die gear nodig hebben. Dus die staat nu op de agenda. Imperator heroic is nog steeds niet plat, zelfde reden als de treinen boss. Helaas te veel mensen die falen met movement. Als je iemand kan marken waar ze op moeten stacken gaat het prima, maar zodra je moet spreiden en ieder voor zich op moet letten zijn er een paar die chain failen.
Wij waren al in highmaul bezig toen hij terugkwam van WoW break en vroeg welke class we nodig hebben. Het gevolg is dat we hem de afgelopen 2 weken pas hebben kunnen gearen en hij nu dus met nagenoeg nul ervaring met een lock en undergeared BRF ingaat met de rest. Het helpt niet dat die twee raids nauwelijks cloth gear dropte, hetgeen dropte heeft hij gekregen.Bartske schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:06:
[...]
Als hij voor de guild gererolled is en nu problemen hebt moet je hem zeker helpen, maar heb het idee dat je daar nu al aardig laat mee bent? Weet niet of jullie ook al highmaul raids deden maar dat zou toch eerder opgevallen moeten zijn.
Maar zijn zijn andere 'raid skills' (niet in vuur staan etc) wel goed? Want dan heb je al veel gewonnen, is het waarschijnlijk alleen een kwestie van rotatie oefenen en wat extra gear en dan moet ie wel redelijk mee kunnen doen.
Hij kan ook gewoon effort erin steken en PVP gear gaan halen, crafted, boe's ? Moet je een eind mee kunnen komen lijkt me zo!Anoniem: 63072 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:36:
[...]
Wij waren al in highmaul bezig toen hij terugkwam van WoW break en vroeg welke class we nodig hebben. Het gevolg is dat we hem de afgelopen 2 weken pas hebben kunnen gearen en hij nu dus met nagenoeg nul ervaring met een lock en undergeared BRF ingaat met de rest. Het helpt niet dat die twee raids nauwelijks cloth gear dropte, hetgeen dropte heeft hij gekregen.
Met casual twee dagen raiden en bijna niemand die echt nog HM gear nodig heeft is het lastig mensen te overtuigen om nog highmaul te doen. Vandaar dat we volgende week in ieder geval één avond HM doen om 6/7 heroic te doen en dan hopen op genoeg cloth drops.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lastig te zien, ik heb de replay van de kill bekeken: https://www.warcraftlogs....9VQMvCkBRcrX8#view=replayAnoniem: 422350 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:52:
[...]
Ik speel warrior. Gebruik men leap enkel bij bv intermission als ik van te ver moet komen om naar men lane te gaan die voorzien is. Andere keren verplaats ik me gewoon zoals de rest. Maar iets moet er anders zijn want ben de treinkopper van de guild ondertussen.
Anoniem: 657440
Anoniem: 422350
Als je een horde aanmaakt mag je je meteen aansluiten bij de guild natuurlijk!Anoniem: 657440 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:44:
Ik zal vanavond nog even een nieuw personage starten op die server. Eens kijken of ik mensen tegenkom van hier. Weet nog niet wat de naam wordt, maar dat meld ik dan tegen die tijd wel weer.
Anoniem: 657440 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:44:
een nieuw personage starten op die server.
Dan ga ik maar een horde aanmaken, die had ik toch nog niet. Zijn er nog classes waar veel behoefte aan is?Bartske schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:49:
[...]
Als je een horde aanmaakt mag je je meteen aansluiten bij de guild natuurlijk!
Speel wat je wilt, dat is het belangrijkste. Als je het echt niet weet kun je voor een mage of shaman gaan.Anoniem: 657440 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:59:
[...]
Dan ga ik maar een horde aanmaken, die had ik toch nog niet. Zijn er nog classes waar veel behoefte aan is?
Ik zal er mijn tijd wel voor nemen. Even goed kijken wat ik allemaal voor leuks zie.Bartske schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:07:
[...]
Speel wat je wilt, dat is het belangrijkste. Als je het echt niet weet kun je voor een mage of shaman gaan.
Monks kom ik in pugs amper tegen. Shaman zie ik ook wat minder vaak. Waar er zeker genoeg van is dat zijn dks, warriors, priests, druids en rogues. Je kunt er de straatstenen mee leggen.Anoniem: 657440 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:59:
[...]
Dan ga ik maar een horde aanmaken, die had ik toch nog niet. Zijn er nog classes waar veel behoefte aan is?
En anders kan je met 4 à 5000 apexis crystals wel een blauw 630 item kopen voor eender welk slot dacht ik.Prx schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:40:
[...]
Als het een guildie is dan lijkt me het wel duidelijk: helpen. Gewoon kijken waar de gear vandaan kan worden getrokken. Een 608 item is zo vervangen, want er is sowieso wel ergens een rare die een 620 dropt en anders maar de juiste dungeons doen die het juiste dropt.
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 19-02-2015 17:07 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 657440 op 19-02-2015 20:02 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Anoniem: 231559
Welkom op draenor ^^ Zelf ben ik een grote Troll fan, maar of dat het beste / leukst is.. geen idee.Anoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:31:
Gisteren na een miserable fail run van mijn guild eindelijk de stap gemaakt om over the gaan naar een andere server met 1 van mijn karakters. Mijn draenei priest is nu dus een horde priest geworden. nog geen race bepaald aangezien ik deze nacht pas overgezet heb.
Wat denken jullie als masterrace voor priest? Ik twijfel nogal
Hopelijk op de nieuwe server (draenor) een hoop fun beleven en lekker knallen met een nieuwe guild.
Hey bedankt voor de welcomeSabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:44:
[...]
Welkom op draenor ^^ Zelf ben ik een grote Troll fan, maar of dat het beste / leukst is.. geen idee.
Had je op draenor al een guild gevonden dan? Geloof dat m'n huidige guild nog een priest zocht (moet ik natuurlijk even opzoeken of het zo is)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 231559 op 20-02-2015 08:47 ]
Ah kijk... kan altijd even informeren in m'n guild of er ruimte is voor meerdere mensen.. ik weet dat de GM druk bezig was om 30 man te hebben voor Heroic raids... om zo de 'beste' 20 te kiezen voor Mythic.Anoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:46:
[...]
Hey bedankt voor de welcomeWe zijn eigenlijk met een paar mensen van onze oude guild gemoved. Allemaal stuk voor stuk goede raiders. Ik weet niet goed of we onze eigen guild opzetten of ergens een guild joinen die al wat progressie hebben geboekt.
[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 20-02-2015 08:49 ]
Ik kan het hun wel zeker voorstellen. De progressie lijk voor ons goed genoeg.Sabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:48:
[...]
Ah kijk... kan altijd even informeren in m'n guild of er ruimte is voor meerdere mensen.. ik weet dat de GM druk bezig was om 30 man te hebben voor Heroic raids... om zo de 'beste' 20 te kiezen voor Mythic.
Mochten jullie dus een guild willen joinen met wat progressie (7/10 heroic BRF, 2/7 mythic HM), laat het dan even weten. Kan altijd namelijk even kijken waar we nog naar zoeken ^^.
[EDIT] Ow ja, siggy is kapot, de naam is hetzelfde echter
Character: http://eu.battle.net/wow/...r/draenor/Zabrac/advanced
Guild: http://www.wowprogress.com/guild/eu/draenor/Silent+Era
Ik denk ook dat het misschien nog wel te vroeg is voor mij om ook maar iets van conclusies te verbinden.Anoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:45:
waarschijnlijk omdat meeste spelers deze iets moeilijker vinden qua rotaties enz dan de andere classes. Zo is het toch bij veel spelers die ik ken. Persoonlijk vind ik tanken met de monk HEERLIJK. healen daarintegen is niet mijn ding met de monk...
er verandert heel veel aan de speelstijl van een monk op max level tegenover de eerste pakweg 30 levels.Anoniem: 657440 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:52:
[...]
Ik denk ook dat het misschien nog wel te vroeg is voor mij om ook maar iets van conclusies te verbinden.Ben nog niet heel ver maar tot nu toe gaat alles vrij makkelijk. Heb wel alvast de talents voor healing unlocked en merk dat ik dan een aantal aanpassingen in speelstijl heb waar ik weer even aan moest wennen, maar dat duurde ook weer niet heel lang. Denk dat ik er pas achter kom hoe de Monk me echt bevalt als ik mijn eerste group quest heb gedaan.
Net even op onze site gekeken en daar staat dat we het volgende zoeken:Anoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:52:
[...]
Ik kan het hun wel zeker voorstellen. De progressie lijk voor ons goed genoeg.
Als je iets wil weten over onze skill levels, dit is mijn shammy die nog op alliance side zit.
https://www.warcraftlogs....er/3121370/latest/#boss=0
Helaas maar 2 bosses down tot hiertoe, maarja met pugs >_>
Maar moet je wel zo een ideetje geven over hoe goed/slecht we zijn.
Alsook kan je jullie raid dagen eens posten?
We zijn met een paar:Sabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:59:
[...]
Net even op onze site gekeken en daar staat dat we het volgende zoeken:
Balance Druid 1
Death Knight Frost/Unholy 1
Mistweaver Monk 1
Retribution Paladin 1
Rogue 1
Shaman Elemental 1
Heb jij een lijstje van classes / rollen van jullie groepje zodat ik kan informeren hoe dit mogelijk gaat passen? (en als het niet past.. dat ik het je ook snel kan laten weten ^^).
Ow en uh.. we raiden 3 dagen van 20:00 tot 23:00 (Woensdag, Zondag, Maandag) en er is een optionele Vrijdag raid (ook 20:00 tot 23:00) voor hen die vaker willen raiden, zelf doe ik bijna nooit mee met deze vrijdag raid.
Ik heb even een message bij onze GM gedropped... zodra ik meer hoor / weet zal ik het je ook asap laten weten.Anoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:19:
[...]
We zijn met een paar:
1 resto druid
1 frost Mage
1 warrior tank/dps
1 DK Tank
1 priest Disc/holy/shadow (naar gelang wat er nodig is)
Allemaal stuk voor stuk solide spelers.
Ik vraag het hun vanavond wel of ze zin hebben om een andere guild te joinen.
perfectSabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:23:
[...]
Ik heb even een message bij onze GM gedropped... zodra ik meer hoor / weet zal ik het je ook asap laten weten.
Wij hebben op Emeriss Horde (heerlijke server door merged realms, niet te druk maar leuke populatie) ruimte voor een paar DPSers (geen plate) zodat we dadelijk Mythic kunnen doen.Anoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:46:
[...]
Hey bedankt voor de welcomeWe zijn eigenlijk met een paar mensen van onze oude guild gemoved. Allemaal stuk voor stuk goede raiders. Ik weet niet goed of we onze eigen guild opzetten of ergens een guild joinen die al wat progressie hebben geboekt.
Welke guild zit je in? Want je character via je siggy kan niet bekeken worden helaas
[ Voor 9% gewijzigd door RMB op 20-02-2015 10:18 ]
Oh grappig, ook op DraenorSabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:48:
[...]
Ah kijk... kan altijd even informeren in m'n guild of er ruimte is voor meerdere mensen.. ik weet dat de GM druk bezig was om 30 man te hebben voor Heroic raids... om zo de 'beste' 20 te kiezen voor Mythic.
Mochten jullie dus een guild willen joinen met wat progressie (7/10 heroic BRF, 2/7 mythic HM), laat het dan even weten. Kan altijd namelijk even kijken waar we nog naar zoeken ^^.
[EDIT] Ow ja, siggy is kapot, de naam is hetzelfde echter
Character: http://eu.battle.net/wow/...r/draenor/Zabrac/advanced
Guild: http://www.wowprogress.com/guild/eu/draenor/Silent+Era
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Net antwoord gekregen van m'n guildmasterAnoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:25:
[...]
perfectik ga hun vanavond ook informeren dat er mogelijks een guild is die ons wil opnemen.
Na de laatste guild merge weet ik niet in hoeverre hun hier nog tegenover staan, maar raiden is iets dat ze allemaal zeker willen doen
Hij heeft zeker interesse, natuurlijk zullen we even op TS oid dingen moeten bespreken om sowieso te kijken of het uberhaubt wel clicked.Hey man,
Resto druid - Medium
Frost Mage - Medium
Warrior tank - High
DK Tank - High
Spriest - High
We are losing those two tanks and spriest, druid healer and shammy healer because the last three can't perform and they will leave if one doesn't make a trial.
So to the above; yes, work your magic.
[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 20-02-2015 11:37 ]
Misschien dat ik samen met hem kan kijken naar zijn rotatie voor zijn warlock. Weet wel, ik speel een warlock puur als alt sinds ik voor de Tweakers guild als Tank in de lijst sta met mijn paladin.Anoniem: 63072 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:55:
[...]
Oh we gaan hem zeker helpen, als hij het toelaat. Hij ging nadat hij uit de raid moest vrij geirriteerd weg. Op zich begrijp ik het wel, hij was teleurgesteld. Aan de andere kant moet hij toch ook zien dat hij 8k dps doet en de rest 23k-28k dps.
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Welkom in de guild!hmr schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:30:
Nou boys, ik heb mijn mage dan ook maar van realm getransferred! Nu ben ik er wel beetje klaar mee, het heeft wel genoeg geld gekost.
Mijn level 100 undead mage zit vanaf nu dus in de tweakers guilden zijn naam is "Swek"
haha!
Gisteren 2 stukjes loot uit BRF lfr. Best prima en achterlijk makkelijk
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Lijkt mij zeer interessant! Ik ga het vanavond voorleggen en ik laat het je asap weten!Sabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:31:
[...]
Net antwoord gekregen van m'n guildmaster
[...]
Hij heeft zeker interesse, natuurlijk zullen we even op TS oid dingen moeten bespreken om sowieso te kijken of het uberhaubt wel clicked.
We hebben op het moment ook dus een groep van 5 mensen waarvan 2 tanks zijn en 2 healers.. maar alleen de tanks van die groep zijn maar goed... de healers performen onder de maat en gaan geen trial completen... en ja.. nadeel van een groep.. als 1 het niet haalt.. gaat de rest ook weg.
Mocht jij het dus besproken hebben met je groep en nog geintereseerd zijn, laat maar weten, dan regel ik wel even een gesprek met de GM.
Btw, onze guild heeft ook een paar van de Heroic BRF kills op youtube staan (Even zoeken op "Silent Era Draenor" en "Silent Era Hunter")
Een van onze hunters en een warlock record onze fights (soms doet de GM dat ook) en binnenkort ga ik zelf ook beginnen... kijken of we een leuke combi PoV video kunnen opzetten.
Leef je uit, mn battletag staat onder m'n naamAnoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:40:
[...]
Lijkt mij zeer interessant! Ik ga het vanavond voorleggen en ik laat het je asap weten!
Als je wil voeg ik je vnvnd wel toe aan mijn friends list :-)
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 20-02-2015 13:03 ]
nog 1 vraagje van onze members, we hebben ook 3 social members bij ons (die raiden af en toe mee als we runs op farm hebben, maar echte progressie doen hun niet.) Is er daarvoor ook plaats in de guild? Zijn er nog enkel social members?Sabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:44:
[...]
Leef je uit, mn battletag staat onder m'n naam(en die van de GM krijg je dan later ook wel van me.. moet ik thuis even opzoeken)
Ik krijg ze nog steedsDanny Canero schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:24:
[...]
Welkom in de guild!
Maak een account aan op de website en stuur me even je gebruikersnaam door, of post deze op het forum zodat we je toegang kunnen geven tot de rest van de website en de raid calendar
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
We hebben ook social spots ja, alhoewel ik niet weet in hoeverre deze met raids meegaan. Valt vast wel te bespreken. Vooral de vrijdag (optionele) raid is vaak in het teken van alts of iets minder moeilijke content.Anoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:56:
[...]
nog 1 vraagje van onze members, we hebben ook 3 social members bij ons (die raiden af en toe mee als we runs op farm hebben, maar echte progressie doen hun niet.) Is er daarvoor ook plaats in de guild? Zijn er nog enkel social members?
We gaan het bespreken maar ik denk niet dat het een probleem zal worden :-)Sabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:12:
[...]
We hebben ook social spots ja, alhoewel ik niet weet in hoeverre deze met raids meegaan. Valt vast wel te bespreken. Vooral de vrijdag (optionele) raid is vaak in het teken van alts of iets minder moeilijke content.
Zo werd daar laatste normal BRF mee gedaan (9/10)
Ah Doodt, was dat niet je roog?hmr schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:58:
[...]
Ik krijg ze nog steedsheb reeds toegang tot het forum onder de naam Doodt
Ik dacht eerder zijn DK, undead if not mistaken...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik ben de rest van de avond weg maar de gm zal er wel zijn. Bluku#2821 is zn battletag. Gewoon zeggen dat je zn battletag van zabrac gekregen hebt en klaarAnoniem: 231559 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:40:
[...]
Lijkt mij zeer interessant! Ik ga het vanavond voorleggen en ik laat het je asap weten!
Als je wil voeg ik je vnvnd wel toe aan mijn friends list :-)
[ Voor 11% gewijzigd door Erycius op 20-02-2015 23:09 ]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Je kunt mounts en pets in zijn armory zien.Erycius schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:08:
Ik wil een maat van mij als verrassing een ingame mount of pet kado doen voor bewezen hand- en spandiensten. Is er een manier waarop ik met zekerheid kan zeggen of hij één of andere mount/pet uit de store nog niet heeft, zonder dat hij doorheeft dat ik iets voor hem wil kopen? Ik weet uiteraard wat zijn B.net id is, en weet enkele characters.
Hoop wel dat het waar is dat ze niet gecheat hebben met char transfers, anders zou het toch wel een kleine domper zijn op deze zeer mooie prestatie.
Als je bedoelt wat die Chinese guild gedaan heeft met BMAH dan nee, maar in de killshot zie je bijvoorbeeld Nagura (oud Method speler, maar zit nu in Envy en is nu ineens voor de Blackhand kill weer in Method), en de killshot heeft ook de main EN alt van twee spelers tegelijkertijd dus ben bang dat het niet helemaal netjes is verlopenDennism schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 00:22:
[...]
Hoop wel dat het waar is dat ze niet gecheat hebben met char transfers, anders zou het toch wel een kleine domper zijn op deze zeer mooie prestatie.
Nee BMAH bedoelde ik niet, volgens de geruchten hebben 1 or 2 spelers nieuwe accounts gemaakt om hun alt Boomies naar die accounts te transferreren en daarna door anderen te laten spelen wat uiteraard niet mag volgens de regels is omdat ze boomies wilden/moesten stacken, .Twylight schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 00:28:
[...]
Als je bedoelt wat die Chinese guild gedaan heeft met BMAH dan nee, maar in de killshot zie je bijvoorbeeld Nagura (oud Method speler, maar zit nu in Envy en is nu ineens voor de Blackhand kill weer in Method), en de killshot heeft ook de main EN alt van twee spelers tegelijkertijd dus ben bang dat het niet helemaal netjes is verlopen
Ach, je moet het nog altijd maar doen met die 20 manDennism schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 00:22:
[...]
Als dit waar is, vind ik dit net zo erg als een cheat / exploit, het ene bannable offence vind ik niet direct minder erg dan het andere, zeker ook daar dit alleen gedaan kan worden met het gebruik van real world currency, iets dat naar mijn mening (hier valt uiteraard over te discussieren) niet thuis hoort in de WF race, precies ook de reden waardoor WowProgress transfers voor BMAH gear in de ban gedaan heeft.Jerry schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:19:
[...]
Ach, je moet het nog altijd maar doen met die 20 man.
Als ze nu een cheat/exploit hadden gebruikt...
[ Voor 16% gewijzigd door Dennism op 21-02-2015 17:34 ]
Mja er zijn een tijd geleden een paar high-profile spelers gebanned voor account-sharing, dus ik vind dat Blizzard dan ook consistent moet zijn en deze spelers ook bannen.Jerry schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:19:
[...]
Ach, je moet het nog altijd maar doen met die 20 man.
Als ze nu een cheat/exploit hadden gebruikt...
280562
sodapoppin is niet gebanned,, Reckful wel maar die speelt weer onder een ander account280562 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:16:
Dat waren twee pvp-ers (Reckful en Sodah) die allerlei dingen deden die niet de bedoeling waren. Win-trading, titels verkopen, account sharing, etc. Blizzard heeft het feit dat ze op andermans account speelden aangepakt als een kans om die twee voor eens en voor altijd uit hun game te gooien.
Een andere zaak dus.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Jij weet echt niks280562 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:16:
Dat waren twee pvp-ers (Reckful en Sodah) die allerlei dingen deden die niet de bedoeling waren. Win-trading, titels verkopen, account sharing, etc. Blizzard heeft het feit dat ze op andermans account speelden aangepakt als een kans om die twee voor eens en voor altijd uit hun game te gooien.
Een andere zaak dus.
Rankings worden alleen berekend op basis van een kill. Aangezien je geen kill in je logs hebt, zal er dus ook geen ranking worden berekend.arnocl schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:35:
Afgelopen weekend heb ik besloten om mijn speelstijl te verbeteren door onze raids te loggen om zo te kijken waar ik mezelf kan verbeteren.
Omdat ik veel goeds had gehoord over warcraftlogs heb ik besloten om die eens uit te proberen.
Het werkt allemaal prima en ik kan goed zien welke fouten e.d. ik heb gemaakt.
Echter ontbreekt voor de statistieken-nerd in mij één functionaliteit.
De rankings pagina doet het namelijk niet.
Als ik op internet zoek krijg ik als antwoord hierop "make sure advanced logging is enabled".
Deze optie had ik voor het loggen van de raid al aangezet (het gaat toch om de optie bij system -> network?)
Kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan?
https://www.warcraftlogs....aXGz8Lm3khq#view=rankings
Ow...Danny Canero schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:51:
[...]
Rankings worden alleen berekend op basis van een kill. Aangezien je geen kill in je logs hebt, zal er dus ook geen ranking worden berekend.
Zie de logs van de GoT guild. Wanneer je de kill checkt zie je de ranking, op de wipes helaas niet...
Logs: https://www.warcraftlogs....gG#fight=13&view=rankings
[ Voor 3% gewijzigd door Beavbusi op 23-02-2015 11:34 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
We zitten nu rond de 36 wipes, waarvan we 12 wipes op 8% en lager zaten.hulkie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:06:
Hoeveel tries hebben jullie inmiddels gehad? Ons eerste raidteam is ook bezig, lage percentages maar nog geen kill...
Wij hebben gister 7 hc gehaald en bijna 8/10 hc weten om te leggen. Dit was helaas zonder mij, ik bleef maar heen en weer rennen naar de plee...
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
[ Voor 47% gewijzigd door T-Forever op 23-02-2015 15:15 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het verschil tussen ilvl 679 en 670 is vrij groot, lijkt maar 9 ilvl, maar elke heroic item van BRF is min 5% beter dan Highmaul. Maar zal vanavond wel eens je log bekijken en zien of ik iets kan veranderen.T-Forever schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:01:
679 sp 38,836.8 dps op beastlord met CoP op HC
https://www.warcraftlogs....r/102510/latest#boss=1694
Maar daar zijn zoveel adds, zodat je constant halo/mind sear gebruikt. de rest van de tijd gebruik je om te dotten. Als MS je main dammge dealer is op die fight, doe je iets verkeerd. (en dat dotten doe ik slechts om twist of fate 100% up te hebben) en eventueel orbs te snipen, zeker met volgende patch waar mind sear ook onder insanity valt.
[ Voor 4% gewijzigd door sabriel op 23-02-2015 16:22 ]
sabriel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:21:
[...]
De nummer 1 damage van afgelopen woensdag op beastmaster HC was inderdaad mindsear met 28%
Ik heb je logs en daarna je gear bekeken, daarna via warcraftlogs een aantal andere en een aantal dingen vallen mij op. Bijna iedereen heeft geen mark of the thunderlord meer maar mark of the bleeding hallows.T-Forever schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:01:
679 sp 38,836.8 dps op beastlord met CoP op HC
https://www.warcraftlogs....r/102510/latest#boss=1694
Anoniem: 443074
Je moet vlak voor operator (als ik me niet vergis) rechtsaf en ergens naar beneden springen, dan val je in het water en je bent gelijk bij iron maidensAnoniem: 443074 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:50:
retarded vraagje. Probeerde laatst een maidens te puggen omdat mijn guild nog wat achterloopt met progress. En ik die fight wel graag een keer wilde zien. Maar hoe de fuck kom ik daar o.O Ik dacht gewoon bij kromog rechtsaf maar dan loop ik een rondje en ben ik weer terug bij die lift. Waarschijnlijk gewoon scheel gekeken, maarja xD
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq