Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

hulkie schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:07:
@ Goku: ik was al benieuwd naar hoe het was gedaan… Zeker niet slecht voor een pug!

Mijn groep heeft gister ook Maidens HC neer gekregen en Blastfurnace zijn we blijkbaar al bij de burnphase dus die moet komende reset maar neer.

Zelf ben ik gister toch maar eens arcane gegaan. Single target dps is een flink stuk beter dan met fire. Maar toch ligt het me niet zo. Ik moet zeggen dat mijn weak aura’s mijn dps flink boosten. Ik ging van 24k op dummy naar 31k. Ik track temporal crystal uptime, RoP en mana percentage. Gruul LFR deed ik 34k dps met alle crit enchants en ilevel 667.
Gz! Lekkere progress.. ;)

Iemand die mij nog kan helpen of mijn huidige gear echt zo slecht is voor shadow?

http://eu.battle.net/wow/...Frostmane/Paszha/advanced

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 24-02-2015 11:02 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren uiteindelijk nog maar eens de moed bij elkaar geschraapt voor een heroic highmaul pug.
Blijkbaar een goede groep mee gekregen want alles werd ge-one-shot, behalve imp, daar hadden we 2 tries nodig. Nu dus curve eindelijk na een enorme hoop fail groups.

Verder nog een aantal items kunnen looten voor mijn rogue! deze is nu 663. :D
Dit weekend maar eens BRF hc gaan doen en hopen dat ik een degelijke groep vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:05:
Gisteren uiteindelijk nog maar eens de moed bij elkaar geschraapt voor een heroic highmaul pug.
Blijkbaar een goede groep mee gekregen want alles werd ge-one-shot, behalve imp, daar hadden we 2 tries nodig. Nu dus curve eindelijk na een enorme hoop fail groups.
Arf ik probeer al enige tijd een PUG binnen te geraken om IMP HC neer te halen, maar zonder geluk. Ze vragen net de achievement. Ondertussen wel ilvl667, enkel en alleen door PUG's :)

Gisteren Survival als tweede talent spec aangeleerd voor m'n hunter. Lijkt veel sneller te spelen dan Markmanship. 'k moet zeggen na m'n tegenvallende resultaten op Tectus met MM Lone Wolf ben ik meer beginnen focussen op m'n rotation. Het laatste gevecht op Tectus HC leverde wel 25.5k dps. Ben benieuwd hoe m'n Survival build het gaat doen. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik zag op de Blizz EU forums een vraag voor een all gnome guild dus even reactie op gedaan.
Als ze daarmee zouden willen gaan raiden ben ik helemaal van de partij en wil dan zelfs wel hardcore gaan raiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ben bang dat je je raid groep toch echt flink te kort doet zonder hunters en boomkins. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
Twylight schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:30:
Ben bang dat je je raid groep toch echt flink te kort doet zonder hunters en boomkins. :P
Klopt je mist heel veel maar geeft ook weer wat uitdaging. Tot dat blijkt dat het inderdaad niet zonder kan en dan is het einde gnome only guild ;)
Plus ik heb nog hoop op gnome hunters in de nabije toekomst.

[ Voor 8% gewijzigd door Carthrax op 24-02-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:05:

Verder nog een aantal items kunnen looten voor mijn rogue! deze is nu 663. :D
Dit weekend maar eens BRF hc gaan doen en hopen dat ik een degelijke groep vind.
Gezien de radio stilte rondom guilds joinen neem ik aan dat jij en je vrienden besloten hebben het er niet op te wagen? :P

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben overigens aan het twijfelen om een boomkin of hunter te levelen...

Ik neig eerder naar boomkin maar ben nog niet overtuigd.

zou mijn eerste ranged class zijn (buiten healer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:58:
[...]

Gezien de radio stilte rondom guilds joinen neem ik aan dat jij en je vrienden besloten hebben het er niet op te wagen? :P
we zijn het nog aan het overleggen :-) niet iedereen is online geweest maar de meningen tot hiertoe zijn 50/50.
Dus nog geen idee, maar ik hoop er nog steeds op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:00:
[...]

we zijn het nog aan het overleggen :-) niet iedereen is online geweest maar de meningen tot hiertoe zijn 50/50.
Dus nog geen idee, maar ik hoop er nog steeds op :)
Ah ok, recentelijk is er een andere 5 man groep bij ons aangehaakt namelijk, geen idee hoe het één en ander nu staat qua recruitment... heb zelf deze week even een pauze ingelast. Guild is op het moment druk met Iron Maiden HC.

Zou sowieso even een gesprekje met de GM doen, zou zonde zijn als jullie besluiten te joinen en dat het dan niet clicked met de GM of vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:03:
[...]

Ah ok, recentelijk is er een andere 5 man groep bij ons aangehaakt namelijk, geen idee hoe het één en ander nu staat qua recruitment... heb zelf deze week even een pauze ingelast. Guild is op het moment druk met Iron Maiden HC.

Zou sowieso even een gesprekje met de GM doen, zou zonde zijn als jullie besluiten te joinen en dat het dan niet clicked met de GM of vice versa.
true true :) ik zal eens zien wanneer ik tijd heb want zit zelf met een hele drukke week ivm werk enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 07:07
Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:58:
[...]

Zoek je nog altijd een warrior tank / dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Phaex schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:19:
[...]

Zoek je nog altijd een warrior tank / dps?
Ik zou het eerlijk gezegt niet weten, zit je op Draenor (of van plan ernaar toe te gaan) en heb je een character link voor me? dan kan ik het altijd even naar de GM sturen en je vraag snel beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Over guilds joinen gesproken. :) Wij, [A] Ærror@Doomhammer, zoeken nog wat ranged classes voor ons mythic team. Vooral een Hunter, Spriest, Balance Druid en Elemental Shaman zou perfect zijn. Op papier hebben we nu 20 spelers en hebben dus net die paar 3-4 spelers nodig voor een gezond rooster. Onze progress is 1/7 Mythic HM, en 6/10 HC BRF.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Carthrax schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:36:
[...]

Plus ik heb nog hoop op gnome hunters in de nabije toekomst.
Dat zal niet eerder zijn dan volgende expansion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:29
Zo, 6.1 dus vandaag, ben benieuwd :)

Voor iedereen die ook op de mythic BRF missions zit te wachten, dit zijn de requirements die vanuit US duidelijk zijn geworden:
- 8 of meer mythic highmaul kills
- 21 of meer heroic blackrock kills, waarvan minimaal 1 na 6.1

Er zijn zelfs een paar mensen die 2 mythic missions hadden gekregen, mogelijk omdat ze aan allebei voldoen icm een of andere bug. Na vanavond voldoe ik ook aan allebei, dus hopelijk heb ik een beetje geluk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend weer duidelijk bewijs waarom GameKings hilarisch slecht is, en geen idee heeft over hoe gamers denken.

Stukje op 3FM over het hele goede doelen gebeuren, dat er aardig wat met die Spacegoat is opgehaald voor het Rode Kruis.

Een of andere muppet van GameKings: "Ja, dat gaat niet werken in games. Want spelers gaan dat alleen willen kopen als ze er echt een voordeel bij hebben en er beter van worden in het spel".

Terwijl 30 seconden eerder nog wordt aangegeven dat het zo'n succes was.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
lanerios schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:51:
Vanochtend weer duidelijk bewijs waarom GameKings hilarisch slecht is, en geen idee heeft over hoe gamers denken.

Een of andere muppet van GameKings: "Ja, dat gaat niet werken in games. Want spelers gaan dat alleen willen kopen als ze er echt een voordeel bij hebben en er beter van worden in het spel".
Jawel alleen hun idee van gamers/hun doelgroep zijn die schreeuwende kiddies die van allerlei dingen met je moeder willen doen als je niet precies doet wat hun verwachten :>

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
IntToStr schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:50:
Zo, 6.1 dus vandaag, ben benieuwd :)

Voor iedereen die ook op de mythic BRF missions zit te wachten, dit zijn de requirements die vanuit US duidelijk zijn geworden:
- 8 of meer mythic highmaul kills
- 21 of meer heroic blackrock kills, waarvan minimaal 1 na 6.1

Er zijn zelfs een paar mensen die 2 mythic missions hadden gekregen, mogelijk omdat ze aan allebei voldoen icm een of andere bug. Na vanavond voldoe ik ook aan allebei, dus hopelijk heb ik een beetje geluk :p
Betekend dit dat je ook 21 normal kills moet hebben om de HC BRF missie te krijgen ?.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
GokuSsj schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:54:
[...]

Betekend dit dat je ook 21 normal kills moet hebben om de HC BRF missie te krijgen ?.
Ik verwacht dat het hetzelfde werkt als je in deze requirements heroic door normal en mythic door heroic vervangt, maar bijna alle feedback op mmo-c gaat over het krijgen van mythic caches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:51:
.

Boris is nou niet echt een of andere muppet te noemen :) Een van de oprichters van PU geloof ik zelfs. Zat al bij het tijdschrift sinds ik PU las ( en dat is dik 15 jaar geleden ).

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, PU was toen al troep. Was leuk voor de humor erin, maar je moest (en moet) het niet lezen voor de kennis, want dat is er gewoon niet meer daar.

Vooral niet als je met zulk soort opmerkingen komt :+

Ik mis de oude PU wel :( tenminste nog leuke humor ipv de tiener "LOL BOOBS" humor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:42:
Meh, PU was toen al troep. Was leuk voor de humor erin, maar je moest (en moet) het niet lezen voor de kennis, want dat is er gewoon niet meer daar.

Vooral niet als je met zulk soort opmerkingen komt :+

Ik mis de oude PU wel :( tenminste nog leuke humor ipv de tiener "LOL BOOBS" humor.
Tja, de profwielrenner zal het blad Fiets! ook niet lezen om meer kennis te vergaren denk ik ;)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben na het na Lich King niet meer gespeeld te hebben weer gaan spelen. Nu al een week of 2. Inmiddels heb ik een Shaman op lvl 100 met een enkele ilvl te kort om andere raids te doen anders dan de eerste 3. Waar ik mij nu aan begin te storen is dat veel van de end game content verplicht in team verband gespeeld moet worden zonder looking for group opties zoals de challenges, de mythics en ranked pvp. Waardoor ik dus gedwongen wordt in een heel selecte tijds window te spelen omdat de rest van de tijd ik niet genoeg mensen kan ronselen om iets te ondernemen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Seth_Chaos schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:30:
Ik ben na het na Lich King niet meer gespeeld te hebben weer gaan spelen. Nu al een week of 2. Inmiddels heb ik een Shaman op lvl 100 met een enkele ilvl te kort om andere raids te doen anders dan de eerste 3. Waar ik mij nu aan begin te storen is dat veel van de end game content verplicht in team verband gespeeld moet worden zonder looking for group opties zoals de challenges, de mythics en ranked pvp. Waardoor ik dus gedwongen wordt in een heel selecte tijds window te spelen omdat de rest van de tijd ik niet genoeg mensen kan ronselen om iets te ondernemen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
challenges en ranked pvp kan je volgens mij wel via de LFG opties doen? Je kan daar namelijk ook voor custom groups (oid) kiezen.

Mythic raid kan idd niet via daar (of eigenlijk wel, maar dat kan alleen binnen je eigen realm) maar je hebt naast LFR raids (gezien je het over de eerste 3 hebt) ook nog normal en herioc raids, welke qua bosses hetzelfde zijn als LFR maar vergeleken met LFR stukken uitdagender en uitgebreidere mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Puc van S. schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:37:
[...]

challenges en ranked pvp kan je volgens mij wel via de LFG opties doen? Je kan daar namelijk ook voor custom groups (oid) kiezen.

Mythic raid kan idd niet via daar (of eigenlijk wel, maar dat kan alleen binnen je eigen realm) maar je hebt naast LFR raids (gezien je het over de eerste 3 hebt) ook nog normal en herioc raids, welke qua bosses hetzelfde zijn als LFR maar vergeleken met LFR stukken uitdagender en uitgebreidere mechanics.
Ok, zal daar straks eens naar kijken. Ik weet alleen niet of ik al hoog genoeg gegeared ben voor normal raids. Ach voorlopig vermaak ik me nog prima met het lvlen van andere chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast heeft elke server wel early morning of late night raiding guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Seth_Chaos schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:44:
[...]

Ok, zal daar straks eens naar kijken. Ik weet alleen niet of ik al hoog genoeg gegeared ben voor normal raids. Ach voorlopig vermaak ik me nog prima met het lvlen van andere chars.
Overigens, je weet dat je via de LFG functionaliteit ook Heroic 5 mans kan doen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Seth_Chaos schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:44:
[...]

Sowieso lijkt me druk maken om LFG Mythic raids als je nog niet normal gegeared bent niet helemaal op zijn plaats :)
Mythic is al ongelooflijk moeilijk met 20 op elkaar ingespeelde mensen, zoiets wil je niet in een random groep doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Mythic is wat vroeger heroic was.
Alleen hebben ze nu een aantal tussenstappen toegevoegd zodat spelers van verschillende niveau's beter bediend worden.

Maar zoals RMB ook al had gezegd.
Dit is niet echt iets wat je met 20 mensen wilt doen die je net 3 minuten geleden hebt ontmoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht.. /headdesk

eenegzins competente dps in onze guild:

A 630 item with haste is better for prot paladins than a 670 heroic item without.

>_>

Loopt me nu af te zeiken dat ik Highmaul gear heb als pala. Natuurlijk weet ik dat de itemisation compleet kut is voor protadins. Haste is er niet, en het eerste echte goede wapen is Kromog's 1H.

En uitleggen dat je met 640 echt niet effectief gruul kan tanken? Dat gaat er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
lanerios schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:37:
Zucht.. /headdesk

eenegzins competente dps in onze guild:

A 630 item with haste is better for prot paladins than a 670 heroic item without.

>_>

Loopt me nu af te zeiken dat ik Highmaul gear heb als pala. Natuurlijk weet ik dat de itemisation compleet kut is voor protadins. Haste is er niet, en het eerste echte goede wapen is Kromog's 1H.

En uitleggen dat je met 640 echt niet effectief gruul kan tanken? Dat gaat er niet in.
Prot pala's kunnen wegkomen met Crit/Mastery gear en zelfs Versatility, dus hij moet niet janken...

Best stats zijn inderdaad Haste/Mastery of Haste/Crit, maar illvl 670 is echt vele malen beter dan 640. Alleen al de Stamina en Strenght is al een stuk beter...

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, wel geinig dat ik hem ken uit de GoT Guild :p en dus zeer toevallig bij mij in de raiding guild zit :+

en laten we eerlijk zijn:

http://www.wow-heroes.com...erald%20Dream/krondorian/

zo slecht is deze gear toch niet? :P

Tectus beating heart.. WTF die ben ik vergeten te wisselen. Woops!

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 25-02-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Ziet er goed uit, al zou ik met je huidige gear meer neigen naar Seraphim en vervang je trinkets ASAP!!!!

Bonus Armor 4 LIFE!!!
Sry mijn nerd rage kwam even naar boven 8)7

Maar ziet er goed uit :)

Die van mij:
http://www.wow-heroes.com...as%20Brotherhood/Tanodal/

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Vraagje, ik zie dat er ook 10 missies zijn om Conquest Points te krijgen. Nu heb ik die nog geen 1 keer gekregen, weet iemand hoe je die krijgt ? of moet je daar de Gladiator's Sanctum building voor nemen ?

http://www.wowhead.com/currency=390#reward-from-m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ahhhw yeah

695 [Darmac's Unstable Talisman] uit mythic garrison mission :D

Zit wel goed met de missies in de toekomst trouwens

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4CkYQeV.png

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Puc van S. schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:52:
[...]

Overigens, je weet dat je via de LFG functionaliteit ook Heroic 5 mans kan doen he?
Dat weet ik daar ben ik al voorbij. Alle gear ligt hoger dan ilvl630. Voorheen was ik dan altijd wel bezig met het verkrijgen van enchants, gems enz. Maar sinds dat allemaal via de Garrisons verloopt en dat niets meer is dan wachten tot je genoeg mats hebt, begint het steeds meer op een soort clash of clans te lijken, en dat vindt ik niet passen bij een game met abbonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
blijf je die highmaul mission krijgen als je brf mission unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Wat een K*t patch 6.1 als je retri paladin speelt in pvp
je ligt letterlijk in seconden rofl

En die nieuw belf female model doet vermoeden dat mijn toon aan de meth heeft gezeten. dat dunne gezicht :o . die lippen.

wtb CC

[ Voor 39% gewijzigd door HStyles op 25-02-2015 22:39 ]

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
HStyles schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:31:
Wat een K*t patch 6.1 als je retri paladin speelt in pvp
je ligt letterlijk in seconden rofl

WTB CC
Er is toch niet zoveel veranderd in damage dealing dat je binnen seconden kan liggen?
Jukebox gehaald
BT gedaan, geen pets
Brackenspore plat gekregen voor de quest, geen loot

en Ik loggde in met 42 heirlooms <3 dus gelijk al de mount.

• MarcHealthy
Vraagje, klopt het dat je de crafted strength back met tailoring en met leatherworking kan maken ? Weet iemand of er verschil is tussen deze 2 proffs ? of dat het feitelijk de zelfde backs zijn ?

ik dacht alleen Leatherworking, of is dat alweer veranderd? Oo kon hem een tijdje geleden niet vinden op de Tailoring recipes.

• MarcHealthy
lanerios schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:43:
ik dacht alleen Leatherworking, of is dat alweer veranderd? Oo kon hem een tijdje geleden niet vinden op de Tailoring recipes.
Wowhead geeft hem wel aan op tailoring:
http://www.wowhead.com/it...-hexweave-cloak&bonus=593

Ik heb het nog niet gecontroleerd. Maar het lijken me dezelfde backs kwa stats.

• IntToStr
ramon1984 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:08:
blijf je die highmaul mission krijgen als je brf mission unlocked?
Ja, dat is bevestigd door blizzard.

Ben benieuwd wat er in m'n mythic BRF cache zit! Vanavond ook maar eens beter kijken wat er allemaal nieuw te doen is. Heb een paar quests opgepikt in garrison, maar verder alleen wat in BRF rondgelopen.

Heeft er iemand nog tips voor Iron Maidens hc laatste 10%? Het is echt bijna 10 minuten op bijna auto pilot tot de laatste 20% en dan komt de chaos. We hebben nu al een aantal keer < 10% wipes gehad, maar de damage lijkt gewoon erg hoog. Ranged doen turrets, verder doen we degene die de raid wide damage doet eerst.

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik had de heirloom mount ook meteen. :D

Het is wel een vreemd ding. De helft van de tijd draag ik de chauffeur onder mijn arm als ik "op/in de mount zit"

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/7750f9aa39c4e99a22ef71bc2761a6e8.png

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Gisteren ook eens wat gespeeld met de nieuwe heirloom collection, mooie toevoeging vind ik maar ik heb bv op mijn 2h axe crusader staan op men warrior en die wordt niet automatisch overgenomen als ik een nieuwe maak op mijn DK ofzo. Dus uiteindelijk moet ik nog steeds mailsysteem blijven gebruiken voor sommige zaken of heb ik iets gemist?

LoL: Greenpearlz

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Gisteren meteen LFR gedaan naar The Black Forge... Ik speel zeer casual dus enige raid content die ik zie is via LFR.

Hanz & Franz gingen in een keer neer, Flamebender was ook eitje (niet bijzonder). Kromog echter was een grote faal door de groep. Niemand die begreep hoe de Grasp werkte; eerste twee pulls ging de helft van de raid dood doordat ze niet op een rune gingen staan. Toen ze dat eindelijk door hadden, sloopten ze de Grasp voordat de AoE daadwerkelijk klaar was, met resultaat dat weer de halve raid dood ging. Na de zesde wipe ben ik maar uit de groep gegaan; echt te treurig dat mensen zon simpele mechanic niet kunnen begrijpen...

• jmxd
  • Niet online
LFR Kromog is geen pretje idd. Ik deed het ook en elke keer worden de hands keihard ge-raped en zijn ze dood voordat hij z'n ability heeft gedaan _O- gg levitate

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Greenpearl schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:02:
Gisteren ook eens wat gespeeld met de nieuwe heirloom collection, mooie toevoeging vind ik maar ik heb bv op mijn 2h axe crusader staan op men warrior en die wordt niet automatisch overgenomen als ik een nieuwe maak op mijn DK ofzo. Dus uiteindelijk moet ik nog steeds mailsysteem blijven gebruiken voor sommige zaken of heb ik iets gemist?
Als je naar je Heirloom tab gaat op je DK dan kun je op de loom drukken en dan "maak" je het betreffende item en zit het in je tas om te gebruiken. Werkte prima bij mij :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
skassie schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:21:
[...]

Als je naar je Heirloom tab gaat op je DK dan kun je op de loom drukken en dan "maak" je het betreffende item en zit het in je tas om te gebruiken. Werkte prima bij mij :)
Jep werkt bij mij ook maar de crusader enchant is dan weg :) sorry voor de onduidelijkheid

LoL: Greenpearlz

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56
Om het item met de specifieke enchant te kunnen gebruiken moet je hem nog steeds mailen inderdaad.

Maar op een DK wil je sowieso een rune zetten op je wapen dus enchant niet nodig.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Iets met bloed wat kruipt waar het eigenlijk niet gaan kan. Ik heb mijn subscription opnieuw aangezet, gisteren draenor besteld en ga vanavond maar eens een tweetal nieuwe karakters aanmaken op de Defias Brotherhood server. Het lijkt me leuk om de GOT guild te joinen. Ik zal gelijk 1 char boosten naar 90 en de andere ga ik old school levellen. Heb ooit een aantal karakters op alliance kant op 90 gehad maar het lijkt me toch wel leuk om nog een keer een horde karakter helemaal te levellen. Neig momenteel een beetje naar Shaman en Warlock, maar ook druid en monk vind ik fijne classes. Ik ga het vanavond wel zien!

psn-id: Jacman

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:01
Even een paar nieuwe chars aangemaakt. 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MBT9mrd.jpg

Volgens mij is er iets niet goed gegaan met de name restrictions bij deze patch.

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 15:12

Kevinr1989

I am the danger

Heb in een opwelling ook maar weer eens (na gestopt te zijn voordat Cataclysm uitkwam) te beginnen met WoW. Mannnn..... er is wel veel veranderd 8)7 Heb twee level 80 chars, maar weet niet waar ik goed aan doe. Doorgaan met deze of van scratch af aan beginnen om alles te herbeleven... :P

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

• Viccers
Mijn huidige guild (die ik zelf ooit 10 jaar geleden met een vriend heb opgericht) is momenteel vrij inactief, en omdat ik casual speel mis ik toch wel de sociale interactie (ben vaak online buiten raidtijden, dus zijn er weinig mensen). Met mijn main zal ik nooit de guild verlaten (toch een beetje bonding en sentiment he, ook al ben ik al lang geen officer meer in mijn eigen guild), maar met andere characters wellicht wel.
De GOT guild lijkt me erg gezellig, dus denk dat ik ook een alt ga levelen op Defias! Is er nog behoeft aan een bepaalde klasse/spec? Neig nu naar ranged dps class; ele shammy bevalt me nu wel, maar heb ook al lang geen mage/lock/hunter aangeraakt. Suggesties?

• Danny Canero
Viccers schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:40:
Mijn huidige guild (die ik zelf ooit 10 jaar geleden met een vriend heb opgericht) is momenteel vrij inactief, en omdat ik casual speel mis ik toch wel de sociale interactie (ben vaak online buiten raidtijden, dus zijn er weinig mensen). Met mijn main zal ik nooit de guild verlaten (toch een beetje bonding en sentiment he, ook al ben ik al lang geen officer meer in mijn eigen guild), maar met andere characters wellicht wel.
De GOT guild lijkt me erg gezellig, dus denk dat ik ook een alt ga levelen op Defias! Is er nog behoeft aan een bepaalde klasse/spec? Neig nu naar ranged dps class; ele shammy bevalt me nu wel, maar heb ook al lang geen mage/lock/hunter aangeraakt. Suggesties?
Je bent van harte welkom, voor de raids hebben we ranged DPS nodig (Warlock/Shaman Ele/Hunter/Mage/Shadow Priest)

De voorkeur voor de raid en guild gaat uit naar Warlock of Elemental Shaman. We hebben echt te veel melee DPS...

• Danny Canero
Jacman schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:27:
Iets met bloed wat kruipt waar het eigenlijk niet gaan kan. Ik heb mijn subscription opnieuw aangezet, gisteren draenor besteld en ga vanavond maar eens een tweetal nieuwe karakters aanmaken op de Defias Brotherhood server. Het lijkt me leuk om de GOT guild te joinen. Ik zal gelijk 1 char boosten naar 90 en de andere ga ik old school levellen. Heb ooit een aantal karakters op alliance kant op 90 gehad maar het lijkt me toch wel leuk om nog een keer een horde karakter helemaal te levellen. Neig momenteel een beetje naar Shaman en Warlock, maar ook druid en monk vind ik fijne classes. Ik ga het vanavond wel zien!
Je bent van harte welkom in de guild. Mocht je moeten kiezen tussen deze 4 classes, dan is er baat bij een Monk of Warlock.

Je kan 1 van de guild members whisperen voor een invite in de guild en dan komt vanavond de rest wel wanneer ik of een Officer inlogt.

• Beavbusi
  • Laatst online: 11-09 18:44
Gister heeft de guild 9/10 hc in een paar uurtjes gedaan. Ik moest helaas werken, maar heb wel de member status gekregen na een trial van 2 weken. Woensdag ochtend wel ff HC BRF gedaan met een pug en lekker 2 items binnengeharkt (en een 3de met versatality waar ik niet zoveel aan heb als Ele shaman). Als jullie een keer een ele shaman nodig hebben kan ik eventueel wel een keer mee :p

• Puc van S.
IntToStr schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:48:
[...]

Ja, dat is bevestigd door blizzard.

Ben benieuwd wat er in m'n mythic BRF cache zit! Vanavond ook maar eens beter kijken wat er allemaal nieuw te doen is. Heb een paar quests opgepikt in garrison, maar verder alleen wat in BRF rondgelopen.
Helaas nog geen mythic BRF cache hier.. (moet mijn eerste heroic kill nog krijgen >.< Pug's kom je als vanouds natuurlijk nog niet in, en helaas nog niet met mijn nieuwe guild mee gekunnen :( )

Wel de Heroic cache gekregen en meteen het laagste item uit mijn gear (645 legs) kunnen vervangen voor een 680 8)

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
Wij zijn gister ook BRF in geweest. Uiteindelijk door een 1% wipe op Kromog slechts 6 hc bazen neer… Dit was voor mij de eerste raid in jaren dat ik als arcane mee was. Ik moet zeggen, in raids speelt het minder saai dan daarbuiten. Het is nog steeds niet echt mijn ding, maar de output is echt stukken beter op veel fights dan met fire. :)

Voorlopig hou ik beide specs dus maar even aan!

6.1 begon voor mij als één grote bak ellende. Ik kreeg (waarschijnlijk door een niet volledig gedownloade patch) een dikke error als ik wow wilde opstarten. Na veel googlen en proberen heb ik uiteindelijk via wow-europe een clean install gefaked. Daarmee werd de patch alsnog gedownload en mijn probleem verholpen!

Verder is er voor mijn game gebruik weinig tot niets veranderd met de patch. De BRF missions is natuurlijk leuk, maar door een main switch heb ik de eerste keer nog een normale cache. Niet zo heel spannend dus!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren balen omdat ik weinig upgrades had voor mijn followers. Toch net aan 3 followers tot 660 kunnen krijgen voor de raid. Ik had geluk dat de followers precies 100% hadden met 660 ilevel voor de mythic cache.

Vandaag maak ik mijn cache open:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/piGLVaB.png

Hallo BiS warforged trinket van Blackhand Mythic :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Beavbusi
  • Laatst online: 11-09 18:44
Mooi hoor, ben je resto shammy?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Wat moet je doen om die BRF mission te proccen? Moeten je followers een bepaald ilvel hebben voor je ze krijgt? En wat voor BRF mission krijg je als je mythic HM cases kreeg, maar nog geen boss heb omgelegd in brf?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jerry

Jerry

Who?

Resto Druid.
hmr schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:30:
Wat moet je doen om die BRF mission te proccen? Moeten je followers een bepaald ilvel hebben voor je ze krijgt? En wat voor BRF mission krijg je als je mythic HM cases kreeg, maar nog geen boss heb omgelegd in brf?
3x ilevel 660 followers + 7 mythic highmaul kills of 21 BRF Hc kills voor een mythic cache.
Geen idee wat je moet doen voor een Normal/Heroic cache :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• MarcHealthy
Puc van S. schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:22:
[...]

Helaas nog geen mythic BRF cache hier.. (moet mijn eerste heroic kill nog krijgen >.< Pug's kom je als vanouds natuurlijk nog niet in, en helaas nog niet met mijn nieuwe guild mee gekunnen :( )

Wel de Heroic cache gekregen en meteen het laagste item uit mijn gear (645 legs) kunnen vervangen voor een 680 8)
Mag ik vragen wat voor ilvl je followers hiervoor waren en hoeveel kills je op normaal hebt ? is dat ook 15 zoals highmaul of meer ?

• Puc van S.
GokuSsj schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:35:
[...]

Mag ik vragen wat voor ilvl je followers hiervoor waren en hoeveel kills je op normaal hebt ? is dat ook 15 zoals highmaul of meer ?
de 3 followers die ik had waren alle 3 rond de 670 (origineel 660, maar dat was een success ratio van 97%, dus maar ff wat ilvls erbij gegeven.)

Op dit moment heb ik 14 normal kills in BRF, maar het schijnt dat kills in HM ook (voor een gedeelte?) meetellen.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/16412041719#4

• MarcHealthy
Puc van S. schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:41:
[...]

de 3 followers die ik had waren alle 3 rond de 670 (origineel 660, maar dat was een success ratio van 97%, dus maar ff wat ilvls erbij gegeven.)

Op dit moment heb ik 14 normal kills in BRF, maar het schijnt dat kills in HM ook (voor een gedeelte?) meetellen.
Oke super!, heb namelijk afgelopen maandag 7 kills in BRF gehad en hoop er komende maandag weer 7 te doen, dat zou betekenen dat ik volgende keer ook de hc missie kan krijgen. Thanks :)

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Puc van S. schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:41:
[...]

Dat is niet hoe ik het lees. Ik lees dat BRF cache missions ook zullen verschijnen als je zelf geen Highmaul missions hebt gedaan. Ik lees hier niet uit dat ze meetellen voor je Normal count zodat je een Heroic cache gaat krijgen met je mission.

• MarcHealthy
Zag op mmo champ zelfs iemand voorbij komen die 2 ilvl660 missies tegelijk had:
http://i.imgur.com/pEXRS6b.jpg

Dus alles is mogelijk met de missies. En vind items van missies nog steeds een bonus, dus bring it on :)

Zou ook beteken dat je zodra je 2 followers op ilvl660 hebt, dat je dan Blackrock Foundry Spoils Normal met items ilvl665 zal krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door MarcHealthy op 26-02-2015 16:26 ]

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Followers levelen is ook wel het simpelste wat er is, het kost alleen veel tijd. Heb inmiddels 23 followers waarbij iedereen minimaal op level 654 zit en 2 daarvan hebben het max level al bereikt.

Ik had de patch notes voor 6.1 beter moeten lezen en moeten zien dat het max level omhoog ging want ik heb nu veel items besteed om 1 level om hoog te gaan terwijl ik die makkelijk had kunnen bewaren.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Taenadar schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:28:
Followers levelen is ook wel het simpelste wat er is, het kost alleen veel tijd. Heb inmiddels 23 followers waarbij iedereen minimaal op level 654 zit en 2 daarvan hebben het max level al bereikt.
Het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel geluk je al dan niet hebt bij het vinden van die followers.
Op mijn rogue had ik quasi niets anders dan blauwe en epic followers. Mijn meest recente alt heeft quasi alleen maar groene exemplaren |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Voor ilvl haalt dat niet uit toch? Je moet dan alleen wat vaker exp missions doen om ze naar purple te krijgen. Ik had bijna ook alleen maar groene followers en die zijn nu ook allemaal paars

• jmxd
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:04:
[...]

Het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel geluk je al dan niet hebt bij het vinden van die followers.
Op mijn rogue had ik quasi niets anders dan blauwe en epic followers. Mijn meest recente alt heeft quasi alleen maar groene exemplaren |:(
Euhm, dat heeft weinig met geluk te maken. Tussen WoD launch en nu had je die allemaal makkelijk naar epic kunnen levelen, dat duurt er niet lang.

Heb zelf 29 650+ epics waarvan 11 675 :P

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:01
Ik heb nooit echt wow gespeeld, elke keer een paar dagen en ik stopte ermee gewoon weg omdat ik het allemaal ingewikkeld vind om mee te komen met de rest en wat er te doen is. Ik heb wel alle uitbreidingen en twijfel enorm om te beginnen aan wow alleen komt er zoveel op me af en snap ik er eerlijk gezegd niet veel van. Iemand enig idee hoe ik mijn kennis kan verbreiden

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Twylight schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:31:
[...]

Euhm, dat heeft weinig met geluk te maken. Tussen WoD launch en nu had je die allemaal makkelijk naar epic kunnen levelen, dat duurt er niet lang.

Heb zelf 29 650+ epics waarvan 11 675 :P
Daarom dat ik ook zei 'recente alt' ;) Op mijn main char heb ik alles epic en maxed out qua followers 8)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Sinds een tijdje terug heb ik aangekondigd dat ik werk aan een nieuwe versie van de GoT battlenet spelerslijst. Vandaag verder gewerkt aan deze nieuwe site. Als alles verder goed verloopt, kan ie binnenkort de lucht in. Informatie delen gaat dan veel makkelijker in het vervolg.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• jmxd
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:34:
[...]

Daarom dat ik ook zei 'recente alt' ;) Op mijn main char heb ik alles epic en maxed out qua followers 8)
Ah, daar had ik overheen gelezen :+

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
nice dat MSAA er weer in zit.
spel ziet er weer wat beter uit

[ Voor 88% gewijzigd door HStyles op 26-02-2015 20:06 ]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Inhumanous schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:32:
Ik heb nooit echt wow gespeeld, elke keer een paar dagen en ik stopte ermee gewoon weg omdat ik het allemaal ingewikkeld vind om mee te komen met de rest en wat er te doen is. Ik heb wel alle uitbreidingen en twijfel enorm om te beginnen aan wow alleen komt er zoveel op me af en snap ik er eerlijk gezegd niet veel van. Iemand enig idee hoe ik mijn kennis kan verbreiden
Ja, beginnen met een level 1 en gewoon spelen. Je leert echt genoeg door gewoon te spelen. Geen boost gebruiken, dat heeft geen nut. Op ten duur als je meer kent hoe het allemaal werkt, kan je ook op websites als IcyVeins kijken voor tips and tricks omtrent je klasse en mechanics van dungeons, raids, spells, talents etc.

Misschien leuke tip; kijk of je bij Tweakers guild kan joinen, altijd gezellig om met mede-tweakers te spelen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dan ben je een week aan het wipen op Darmac Mythic en dan kill je vandaag Blackhand Heroic + Darmac Mythic allebei one-shot :X. Nog wat tries op Gruul mythic gedaan en dat is echt ziekelijk veel damage.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bhaiSwx.jpg

Mensen pissed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gisteravond gelijk 10 followers naar ilvl675 gedaan, kreeg daarmee ook mijn eerste blackrock missie, weliswaar normaal. Heb 3 missies op 100% en 1 op 95%, daar moet ik nog even naar kijken. Gisteren in elk geval 100% missie kunnen doen.

Vind het wel grappig dat blizzard nu overal gold voor kan vragen ingame en dat ik het nog uitgeef ook. Aan bonus munten en gisteren aan paar upgrades voor heirlooms, is toch weer 10k. Nu verdien ik ook genoeg dus het heft elkaar wel op, maar ze krijgen het wel voor elkaar bij mij ;)

Ook savage bloods aan het verzamelen zodat ik binnen 2 weken mijn neck naar ilvl680 stage 4 kan doen. Dat is toch wel erg lekker aangezien ik alleen blackrock normaal doe dus dat zou zeker een upgrade zijn.

Vanavond staat monk level 90 naar 92 op de planning en hunter 94 naar 96 :), gezellig quest avondje dus. Om daarna een extra mine en herb te hebben en 2 extra proff buildings.

Zijn hier toevallig retri paladins aanwezig. Heb vanochtend een ilvl665 Vers/Mastery head gewonnen. Maar heb momenteel een Haste/Multistrike ilvl650 head.
Wat zouden jullie equippen ?
http://eu.battle.net/wow/en/item/116257/raid-finder
http://eu.battle.net/wow/...0/raid-normal?wowLocale=0
Ik denk de nieuwe mastery head, ondanks dat vers nutteloos is. maar ik moet het even zeker weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
Zo, gisteren mijn lvl 90 boost gebruikt voor een Tauren Shaman op Defias. Zit net in de guild, de komende week lekker rustig levelen. Heb jaren vrijwel alleen protection warrior and holy paladin gespeeld, dus ik kom in de hele anderre wereld van ranged dps. Heb er nu al zin in!
Ik merk nu al wel dat je iets meer van de omgeving kan genieten als ranged, in plaats van dat je de adem van een boss ruikt als tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Laatst online: 08-09 22:57
GokuSsj schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:49:
Ook savage bloods aan het verzamelen zodat ik binnen 2 weken mijn neck naar ilvl680 stage 4 kan doen. Dat is toch wel erg lekker aangezien ik alleen blackrock normaal doe dus dat zou zeker een upgrade zijn.
Weet iemand waar ik die stage 4 Recipe kan halen (Recipe: Powerful Taladite Amplifier)
Ik vind helemaal geen vendor, alleen Harrison Jones die er beetje staat niks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Viccers schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:55:
Zo, gisteren mijn lvl 90 boost gebruikt voor een Tauren Shaman op Defias. Zit net in de guild, de komende week lekker rustig levelen. Heb jaren vrijwel alleen protection warrior and holy paladin gespeeld, dus ik kom in de hele anderre wereld van ranged dps. Heb er nu al zin in!
Ik merk nu al wel dat je iets meer van de omgeving kan genieten als ranged, in plaats van dat je de adem van een boss ruikt als tank :P
Dit scenario ken ik maar al te goed als Prot Paladin zijnde, maar het is wel leuk omdat je gewoon weg niet dood gaat :P

@Goku

Ik zou e head wisselen. Multi als Retri heb je niks aan. versatility en Mastery + de primairy stat boost is te goed om het niet te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

mortare schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:01:
[...]

Weet iemand waar ik die stage 4 Recipe kan halen (Recipe: Powerful Taladite Amplifier)
Ik vind helemaal geen vendor, alleen Harrison Jones die er beetje staat niks te doen.
Een guildie vertelde mij dat die recipes bij die dagelijks wisselende vendors te koop zijn. Als je vandaag Harrison hebt staan kan er morgen dus een andere vendor staan die het recipe verkoopt. Behoorlijk RNG natuurlijk, maar houdt het wel elke dag spannend :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Danny Canero schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:02:
[...]

Dit scenario ken ik maar al te goed als Prot Paladin zijnde, maar het is wel leuk omdat je gewoon weg niet dood gaat :P

@Goku

Ik zou e head wisselen. Multi als Retri heb je niks aan. versatility en Mastery + de primairy stat boost is te goed om het niet te doen ;)
Dank voor je reactie, ga ik doen!. ooh, dacht dat ik me moest richten op mastery en daarna op haste en daarna op multistrike. of is crit tegenwoordig beter.
Nog 1 vraagje, welke trinket zou jij doen ?
http://eu.battle.net/wow/...2/raid-finder?wowLocale=0
http://eu.battle.net/wow/en/item/114552?wowLocale=0

Waarschijnlijk de ilvl640 trinket ?

Overigens noxxic en icy-veins vinden multistrike wel dergelijk belangrijk in 6.1 ;)
Dus houd dat toch nog even aan:
Strength > Multistrike >= Mastery > Crit > Versatility > Haste

[ Voor 19% gewijzigd door MarcHealthy op 27-02-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
mortare schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:01:
[...]

Volgens wowhead:
Wait for the daily ore vendor called "Alexi Hackercam". he sells this receipe. 1 in 5 chance you get a vendor and a 1 in 5 chance you get the correct vendor.. so 1 in 25 chance for you to get the receipe each day on your own. But you can visit another players garrison and buy it from his vendor if he has the correct vendor spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
GokuSsj schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:08:
[...]

Dank voor je reactie, ga ik doen!. ooh, dacht dat ik me moest richten op mastery en daarna op haste en daarna op multistrike. of is crit tegenwoordig beter.
Nog 1 vraagje, welke trinket zou jij doen ?
http://eu.battle.net/wow/...2/raid-finder?wowLocale=0
http://eu.battle.net/wow/en/item/114552?wowLocale=0

Waarschijnlijk de ilvl640 trinket ?

Overigens noxxic en icy-veins vinden multistrike wel dergelijk belangrijk in 6.1 ;)
Dus houd dat toch nog even aan:
Strength > Multistrike >= Mastery > Crit > Versatility > Haste
Ik zou voor Grandios gaan (ilvl 645) ivm Mastery. Mastery is je 'bread & butter' stat voor meer DPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Danny Canero schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:59:
[...]

Ik zou voor Grandios gaan (ilvl 645) ivm Mastery. Mastery is je 'bread & butter' stat voor meer DPS ;)
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Laatst online: 08-09 22:57
GokuSsj schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:22:
[...]

Volgens wowhead:
Wait for the daily ore vendor called "Alexi Hackercam". he sells this receipe. 1 in 5 chance you get a vendor and a 1 in 5 chance you get the correct vendor.. so 1 in 25 chance for you to get the receipe each day on your own. But you can visit another players garrison and buy it from his vendor if he has the correct vendor spawned.
Pff, tegen die tijd heb ik al lang betere gear vanuit brf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Vergeet niet dat je bij andere personen op bezoek kunt gaan. Er is gegarandeerd elke 5 dagen de trader die je wilt hebben, je moet alleen iemand vinden die de trader heeft als je die niet zelf hebt.

Vandaag had ik een dungeon/raid quest, gisteren een leather trader. Een guildie had gisteren Harrison Jones, dus was ik daar op bezoek geweest en heb ik zijn daily gedaan. Vandaag kan ik dus een trader gaan zoeken bij een guildie als ik die wil gebruiken.

Weet iemand welke trader vandaag up is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zie ik het nou goed dat fire en arcane nu de go-to specs zijn voor mages?
Als ik log stats bekijk in de verschillende gear-tiers zie ik in ieder geval voornamelijk fire en arcane als top-dps. Frost is nauwelijks meer te bekennen :(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Persoonlijk vind ik dit altijd zo'n onzin. Ken een aantal mensen die elke paar maanden van main wisselen zijn omdat die spec/class op dat moment beter zou zijn. Gevolg, persoon in je raid met lagere gear en problemen met rotatie omdat deze de aanpassingen aan de class/spec weer onder de knie moet krijgen.

Speel gewoon wat je het leukste vind. In veel van de gevallen is het niet de dps die ervoor zorgt dat je de boss niet doodkrijgt, maar het gebrek aan tactiek toepassen.

Als je goed kan spelen komt het vanzelf wel goed.

Ben zelf altijd arcane(main)/fire(off) blijven spelen terwijl op een gegeven moment frost eigenlijk "de" spec was om te spelen (vind frost persoonlijk een spec zonder uitdaging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:32:
Zie ik het nou goed dat fire en arcane nu de go-to specs zijn voor mages?
Als ik log stats bekijk in de verschillende gear-tiers zie ik in ieder geval voornamelijk fire en arcane als top-dps. Frost is nauwelijks meer te bekennen :(
Cleave: Fire
Singe target: Arcane

Maar betekent niet dat Frost slecht performed, de andere 2 zijn gewoon beter als je puur performance neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Eerste BRF heroic cache (64% kans) meteen de trinket van blackhand gescoord!

http://www.wowhead.com/it...oclave&bonus=0#dropped-by

Lijkt me een prima trinket als resto druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Had ik maar een trinket :)

Zelf shoulders gewonnen, maar heb ook tier shoulders, dus tja, zodra ik m'n laatste tier item heb kunnen de mythic shoulder zo de tas weer in. Sowieso heb ik nog 2 andere highmaul mythic items in m'n bags omdat ik daar tier items voor heb. Eigenlijk zonde, maar ja, tier bonus is beter!

Over 2 weken maar weer hopen op trinket en dan vooral de caster dps trinket van blackhand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
IntToStr schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:15:
Had ik maar een trinket :)

Zelf shoulders gewonnen, maar heb ook tier shoulders, dus tja, zodra ik m'n laatste tier item heb kunnen de mythic shoulder zo de tas weer in. Sowieso heb ik nog 2 andere highmaul mythic items in m'n bags omdat ik daar tier items voor heb. Eigenlijk zonde, maar ja, tier bonus is beter!

Over 2 weken maar weer hopen op trinket en dan vooral de caster dps trinket van blackhand :p
Het jammere is dat ik door RL dingen nog niet veel in brf heb kunnen raiden met de guild en nog geen tier items heb kunnen scoren. Maar dat komt hopelijk binnenkort! Loop ook nog met blauwe legs (met ilvl 671 ondertussen al :P) maar wanneer dat eens gaat droppen is me een grote vraag.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 27-02-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Bartske schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:12:
Eerste BRF heroic cache (64% kans) meteen de trinket van blackhand gescoord!

http://www.wowhead.com/it...oclave&bonus=0#dropped-by

Lijkt me een prima trinket als resto druid :)
Gratz! ziet er super uit! en een missie starten met 64% kans vind ik knap!. De missies hebben mij ook al blij gemaakt, hoor ook mensen die constant dezelfde ring krijgen. Hier al een leuke ilvl670 ring, ilvl670 legs en vanochtend een ilvl665 head. En hoop volgende keer ook genoeg bazen voor de BRF heroic cache te hebben. En dan ga ik ook duimen voor een trinket of mijn ilvl640 shoulders eindelijk te kunnen vervangen :P

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.