Ik heb alleen wel ( al voor de aanschaf van WoD , eigenlijk sinds mijn subsription deze maand ) dat wanneer ik Mobile Armory open, mijn account gelijk gelocked word omdat ze suspicious login attempt detecten.
Iemand enig idee? had al getweet naar blizzard. misshcien maar eens ff mailen.
www.degroot-it.nl
Rupsen, Rapsen.
Had vandaag identiek hetzelfde voor. Maar weer unlocked via mail.degroot schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:30:
Gisteren WoD aangeschaft en mijn monk naar lvl 90 geboost.
Ik heb alleen wel ( al voor de aanschaf van WoD , eigenlijk sinds mijn subsription deze maand ) dat wanneer ik Mobile Armory open, mijn account gelijk gelocked word omdat ze suspicious login attempt detecten.
Iemand enig idee? had al getweet naar blizzard. misshcien maar eens ff mailen.
(die boost schakelt je abilities vrij met de dreanor startquestline, maar een wisseling van spec doet dat ook
Bijna failliet door die heirlooms voor gold maar ach het was het waard. Nieuw altje aan het levelen en direct ook de heirlooms een upgrade naar level 100 gedaan, ja dan gaan de centen snelMetian schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:47:
Leuk dat heirloom nu te koop is via gold.. ben meteen stuk armer. Goed, tijd om weer een alt te levelen. Toch maar weer op zelfde server als GoT Guild.
Maar eens weer een keer een horde char aan het levelen.
Afgelopen weekend moest mijn vriendin werken dus heb ik een quest weekend kunnen houden, hunter en dk van 94 naar 96. En een gebooste panda monk van 90 naar 92. Vind het wel een leuke class!. Moest wel even wennen aan het begin maar uiteindelijk heb je wat heal spells en is het geen probleem meer. Dus weer 2 herbs rijker en 1 mine.
Vanavond staat Blackrock normaal weer op het programma, hoop weer net als vorige week op 7 kills zodat ik er 14 heb en dan een blackrock hc missie kan krijgen.
Omdat ik heel veel moeite heb om aan savage bloods te komen toch maar een barn begonnen op mijn main. Nog even kijken hoe het werkt met traps en of het duidelijk is welke dieren getrapt kunnen worden. Eventueel nog een barn op een andere char, dit ivm de gesharede achievement voor 150 orders.
Heb nu 2 chars op level 92, 2 op level 96, en 1 op 100. Volgende stap is druid van 90 naar 92. Daarna is mijn rogue van level 81 aan de buurt
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Kan even geen draenor meer zien hierna...
Mage
Druid
Druid
Paladin
Monk
DK
Shaman
><
ben er wel even klaar mee
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ben er ook wel klaar mee.
Wel nu een derde DK gemaakt maar nu aan Ally kant , lvl 100 dit weekend geworden .
Was/ben helaas de Horde kant even helemaal zat, stomme gespam op channels.
FUMES et CARNES
@ Lanerios: te veel stress als tankje? Ik ben zelf een tijdje geleden van mijn rogue terug gegaan naar de mage. Was voor mijn arm ook beter
Gisteren eindelijk een week nadat ik mijn nieuwe guild gejoined heb een keer mee kunnen raiden ongeplande ziekenhuis bezoeken zijn nooit leuk, wie het ook overkomt
Meteen mee in een progress raid voor Maidens HC in BRF. Na een redelijk aantal whipes (8 ofzo? Te veel mensen die door bommen/andere avoidable dmg dood gingen) eindelijk 1 goede try gehad met 1 van de 3 dood en de andere 2 rond de 10%.
Wel ikzelf en 2 andere DPS helaas gefaald op de bommen
1 try later echter iedereen levend in de laatste fase en uiteindelijk een smooth kill! Stond wel als laatste in de DPS meters, maar als jongste lid met de minste gear maakt dat uiteraard niet zo heel veel uit.
Omdat dit de eerste raid was voor mij had ik uiteraard nog geen DKP, niet dat het iets uitmaakte want ik was de enige die de cloth belt wilde! (en anders had ik alsnog pech gehad aangezien trials pas mogen needen/bidden als mains/full raiders het niet willen)
Hierna door gegaan naar Highmaul Mytic en Kargath ge2shot. Twins helaas niet gelukt, maar als iedereen daar ook eens besluit niet in het vuur te gaan staan moet dat ook wel lukken
Vandaag maar eens kijken of we Blackhand op normal onder de zoden kunnen krijgen!
[/dagboek]
Helaas stress buiten het spel wat het probleem is. Dus dan wordt tank stress erbij niet echt een goed ideehulkie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:18:
Kromog HC (2de kill) was gister goed te doen, maar een 2de kill van Maidens HC zat er niet in. Leuke fight vind ik, maar de ellende is dat het zo lang duurt. Helemaal als je elke keer in de laatste 20% wiped...
@ Lanerios: te veel stress als tankje? Ik ben zelf een tijdje geleden van mijn rogue terug gegaan naar de mage. Was voor mijn arm ook beter
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Tank stress? Wat denk je van DPS stresslanerios schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:29:
[...]
Helaas stress buiten het spel wat het probleem is. Dus dan wordt tank stress erbij niet echt een goed idee
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
1 met een ego omdat hij 25k pulled op ilevel 660 (mage)
1 met een 5 fps PC
1 met 80% overhealing (shaman)
Mensen die tijdens kargath wegrennen van de firepillars bij de chase ability
Mensen die niet goed de stacks droppen op Butcher
Nog steeds geen progress langs Brackenspore
Bovenstaande is allemaal op normal!
Ik kan daar heel slecht tegen, en raak gestressed tijdens het raiden. Ik wil progress, niet een zooi mensen die gewoon aanklooien en verwachten dat het wel goedkomt.
Of dat dan komt dat ik gewoon in de verkeerde guild zit, of dat ik gewoon de verkeerde role speel. Geen idee, maar na een paar Heroic (pre WoD) progress guilds, vind ik dit gewoon teveel stress opleveren.
En ik moet zeggen dat ranged dps rotaties een stuk minder spastisch zijn dan melee
Maar ligt ook aan je raidgroep natuurlijk, als ze geen zelfreflectie hebben en denken dat de tank alles fout doet werkt het niet mee
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Nu heb ik het ook wel onwijs getroffen met mijn tankmaatje. We zitten in elkaars hoofd en hebben weinig nodig om goed samen te spelen. Dat scheelt zo onwijs veel.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
Waar ik me aan erger is dat meeste tanks tegenwoordig geen flauw benul hebben van positioning enzo. Veel teveel movement wat nergens voor nodig is -.- wat ook je melee dpsers verneukt.
Heb geen idee hoe dit nu eigenlijk werkt want ik had 14 Blackrock Normal kills en kreeg nogsteeds een Blackrock Normal mission.GokuSsj schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:53:
Vanavond staat Blackrock normaal weer op het programma, hoop weer net als vorige week op 7 kills zodat ik er 14 heb en dan een blackrock hc missie kan krijgen.
Heeft waarschijnlijk inderdaad met je ilvl van je followers te maken. Vriend van mij heeft namelijk 14 kill op blackrock normaal en die krijgt al blackrock hc missies. En die heeft iets van 20 kills op higmaul normaal. En daar heb ik er 24, dus hopelijk voor mij ook hc missies binnenkort. Met ilvl680 itemsPrx schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:33:
[...]
Heb geen idee hoe dit nu eigenlijk werkt want ik had 14 Blackrock Normal kills en kreeg nogsteeds een Blackrock Normal mission.
Volgens mij hebben alle BRF missies ilvl 660. Het zou echter iets te maken kunnen hebben met je voorgaande HM kills? Wellicht dat als je HM mythic missies krijgt je automatisch ook BRF herioc missies krijgt?GokuSsj schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:45:
[...]
Heeft waarschijnlijk inderdaad met je ilvl van je followers te maken. Vriend van mij heeft namelijk 14 kill op blackrock normaal en die krijgt al blackrock hc missies. En die heeft iets van 20 kills op higmaul normaal. En daar heb ik er 24, dus hopelijk voor mij ook hc missies binnenkort. Met ilvl680 items
Toevallig vandaag ben ik daarvoor wezen zoeken. Ik kwam uit op ~21 kills, van wat ze op diverse fora posten.Kroketje schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:42:
Moet je niet 19 - 21 kills hebben in BRF om de heroic cache te krijgen?
Het is maar een extraatje. Al zijn trinkets van eindbazen natuurlijk altijd een mooie upgrade!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Dan zondag maar voor die 2 extra kills en een mythic kistje.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
aaaaaaand, just disproved by above
[ Voor 17% gewijzigd door Prx op 02-03-2015 16:47 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
No offence, maar de afgelopen weken heb ik van jou vooral veel guild drama gehoord. Ik lees van reforms en nieuwe guild enzo, en je geeft zelf aan dat er ervaring ontbreekt etc. Ik kan ondertussen niet meer peilen of je nou een casual guild of semi-hardcore guild zoekt of bent, of wilt.lanerios schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:09:
Laat ik even kort de raid uitleggen
1 met een ego omdat hij 25k pulled op ilevel 660 (mage)
1 met een 5 fps PC
1 met 80% overhealing (shaman)
Mensen die tijdens kargath wegrennen van de firepillars bij de chase ability
Mensen die niet goed de stacks droppen op Butcher
Nog steeds geen progress langs Brackenspore
Bovenstaande is allemaal op normal!
Ik kan daar heel slecht tegen, en raak gestressed tijdens het raiden. Ik wil progress, niet een zooi mensen die gewoon aanklooien en verwachten dat het wel goedkomt.
Of dat dan komt dat ik gewoon in de verkeerde guild zit, of dat ik gewoon de verkeerde role speel. Geen idee, maar na een paar Heroic (pre WoD) progress guilds, vind ik dit gewoon teveel stress opleveren.
Vooral hoor ik veel guilddrama en ontevredenheid. Ik vraag me echt af of je niet gewoon je banden met het verleden van de afgelopen guilds moet afkappen en bij een andere gesettelde guild die past aan jouw behoeftes moet applyen
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-03-2015 07:47 ]
Het is een casual guild, en dat zoek ik ook. Laat ik de situatie even uitleggen:Kaap schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 07:44:
[...]
No offence, maar de afgelopen weken heb ik van jou vooral veel guild drama gehoord. Ik lees van reforms en nieuwe guild enzo, en je geeft zelf aan dat er ervaring ontbreekt etc. Ik kan ondertussen niet meer peilen of je nou een casual guild of semi-hardcore guild zoekt of bent, of wilt.
Vooral hoor ik veel guilddrama en ontevredenheid. Ik vraag me echt af of je niet gewoon je banden met het verleden van de afgelopen guilds moet afkappen en bij een andere gesettelde guild die past aan jouw behoeftes moet applyen
Oude guild, had een elite groepje waar ik in zat. Was het main raid team, we hadden wat progress, kwamen niet langs Oregorger vanwege een andere tank die niet de spray mechanic helemaal snapte. Kan gebeuren, het is even wennen.
Toen tijdens een raid avond was de casual groep ook aan het progressen in BRF (Eerste avond erin). 1 persoon daar maakt een opmerking in general chat, en is 10 seconden later guildloos. (Ter info; hij quotte Rotface uit ICC, dus niks offensive)
Het was al wat langer een gespannen sfeer tussen de 2 raid teams, vooral omdat ze allebei nogal hun eigen "groepje" waren ipv samen 1 guild.
Uiteindelijk is het ge explodeerd, en ben ik met een paar 'vrienden' naar een andere guild gegaan. Op zich ging het goed, eerste raid avond was rommelig, maar te verwachten. Dat is geen probleem.
2e raid, ging niet door ivm te weinig mensen. Reactie van de andere officers, wacht maar af.
3e raid, ging niet door ivm te weinig mensen. Reactie, wacht maar af.
4e raid, ging door. Zie problemen eerdere post
Dit is een raid groep die normaal probleemloos 6/7 cleared.
Ik heb echt totaal geen issues meer met een casual raiding guild, maar als ik letterlijk te horen krijg:
Je mag niet meer tanken. Want we eisen dat de raidleader tanked, en dat ben je niet.
Komt voor mij goed uit.
Maar de stress komt grotendeels uit het feit dat ik constant gezeik tegen me krijg dat ik te kritisch ben (kan goed), en dat het normaal is dat je 40x wiped op f*cking Brackenspore Normal.
Even ideetje wat er fout gaat mechanic wise:
Niemand interrupt Decay
Te weinig moss clearing
Rot Stacks te hoog (deels aan mij te wijten, ik lette daar de vorige keer niet 100% up)
Tectus dood, ja 4 seconden na de berserk. Omdat we de dps niet hebben..
Mensen moeten niet verwachten dat ik als enige hier ga pushen om progress te halen, en bob en jantientje rusten gaan zitten aankloten omdat ze toch wel mee gaan.
En laten we eerlijk zijn, als een groot deel van de raid gemiddeld 650 heeft, en je hebt de DPS niet voor tectus, is er iets heel, heel erg mis.
Verwijderd
Zit zelf ook in een casual guild en vermaak me prima met de mensen, maar ik vind de aanpak ook de ongeorganiseerd, daar heb ik onlangs commentaar op geleverd kijk et nog 2 weken aan en anders ben ik ook pleite, ik ben lootwhore>community hoe hard ik ook met die lui kan lachen. Casual betekent niet dat ik 0 progress moet accepteren.
Deze openraid run is een gedeeltelijke alt run van een guild waarbij heel veel mensen met hc en myth blackrock gear inzitten. En waar iedereen tussen de ilvl 660-680 zit. Dus helemaal super voor mij dat ik mee mag.
Voordeel van deze run is ook dat het onbeperkt loot is en niet maar 1 loot per raid. Gisteren 2 tier items rijker, head en legs. BIS neck en betere chest en BIS hands. Gewoon 5 items en 1 run
http://eu.battle.net/wow/...peak/Paladinmarc/advanced
Helaas nog geen geluk met Trinkets en bonus rolls hebben mij ook niks gegeven, gisteren 6 gebruikt en geen extra loot. Ook een wapen met mastery zit nog niet echt mee.
Vanavond nog 1 keer highmaul normaal doen ook via openraid omdat ik nog 2 stuks moet voor de ilvl690 legandary ring, en dan is dat ook klaar, misschien vanaf volgende week een hc run zoeken vanaf dan.
Hopelijk volgende week mijn eerste hc blackrock missie met een leuk ilvl680 item, blizzard ik wil graag een trinket
Heb nu al meerdere stukken quest gear in de tassen wat al beter is.
Als het nou gear zou zijn met ilvl in de 600 dan had ik het kunnen snappen maar Spires of Arak gear is dus beter dan heirlooms.
Zoeken ze nog mensen voor die raidGokuSsj schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:30:
Gisteravond mijn wekelijkse 4 uur durende normaal Blackrock run gedaan via openraid, en was echt een super run! Vorige week hadden we 7 van de 10 gedaan, gisteren 9 van de 10.
Deze openraid run is een gedeeltelijke alt run van een guild waarbij heel veel mensen met hc en myth blackrock gear inzitten. En waar iedereen tussen de ilvl 660-680 zit. Dus helemaal super voor mij dat ik mee mag.
Voordeel van deze run is ook dat het onbeperkt loot is en niet maar 1 loot per raid. Gisteren 2 tier items rijker, head en legs. BIS neck en betere chest en BIS hands. Gewoon 5 items en 1 run. Begint er op te lijken als casual raider met 1 keer per week:
http://eu.battle.net/wow/...peak/Paladinmarc/advanced
Helaas nog geen geluk met Trinkets en bonus rolls hebben mij ook niks gegeven, gisteren 6 gebruikt en geen extra loot. Ook een wapen met mastery zit nog niet echt mee.
Vanavond nog 1 keer highmaul normaal doen ook via openraid omdat ik nog 2 stuks moet voor de ilvl690 legandary ring, en dan is dat ook klaar, misschien vanaf volgende week een hc run zoeken vanaf dan.
Hopelijk volgende week mijn eerste hc blackrock missie met een leuk ilvl680 item, blizzard ik wil graag een trinket
@lanerios:
Zoek gewoon een nieuwe guild. Overigens kan ik het woord 'Elite' en niet niet voorbij Oregorger normal (!!!) komen niet echt samen lezen .

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben wel ally (aangezien meeste hier horde zijn)hmr schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:55:
[...]
Zoeken ze nog mensen voor die raidhaha!
@lanerios:
Zoek gewoon een nieuwe guild. Overigens kan ik het woord 'Elite' en niet niet voorbij Oregorger normal (!!!) komen niet echt samen lezen .
Maar je kan gewoon een poging doen , je weet alleen pas 24 uur ervoor of je geaccepteerd word
https://openraid.eu/events/view/262783
ilvl650 is required.
Een 675 holy priest (is immers veel leuker om te spelen en mijn gear is nogal gefocusses op Multistrike en haste) ook goed?GokuSsj schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:03:
[...]
Ik ben wel ally (aangezien meeste hier horde zijn)
Maar je kan gewoon een poging doen , je weet alleen pas 24 uur ervoor of je geaccepteerd word
https://openraid.eu/events/view/262783
ilvl650 is required.

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 03-03-2015 10:20 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Haha, denk dat je dan zeker kans maakt om binnen te komenhmr schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:17:
[...]
Een 675 holy priest (is immers veel leuker om te spelen en mijn gear is nogal gefocusses op Multistrike en haste) ook goed?
Mja, zoek gewoon een goede en gezellige groep om af en toe een keertje mee te gaan. Gisteren ook met een groepje mee via de finder. De groep was gezellig etc. maar we hebben maar 3 bosses dood gekregen op normal vanwege lage dps en ontbrekende kennis. Merk toch dat ik me daar dan een beetje aan stoorGokuSsj schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:23:
[...]
Haha, denk dat je dan zeker kans maakt om binnen te komen. Misschien zie ik je nog eens in de raid
. het is in elk geval een leuke goede groep, en grootste voordeel voor mij is dat je onbeperkt mag needen op ms loot.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Laat ik het anders zeggen, ik heb tijdens DS heroic met Hulkie in een guild gezeten, was awesome. En voor een semi casual guild was er gewoon geweldige progress. Als ik zag wat daar gebeurde, en als ik naar nu kijk, zou ik liever zo'n guild als toen willen dan wat ik nu heb. Alleen bekend probleem, je hebt er toch vrienden en kennissen zittenhmr schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:55:
[...]
Zoeken ze nog mensen voor die raidhaha!
@lanerios:
Ja, ik ga vanaf nu zoeken via finder naar een highmaul hc run, moet met ilvl660 toch wel in een groep komen zonder achievement, openraid staan niet veel hc runs. Lijkt me geweldig om ooit de mythic missie te krijgen via garrisonhmr schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:25:
[...]
Mja, zoek gewoon een goede en gezellige groep om af en toe een keertje mee te gaan. Gisteren ook met een groepje mee via de finder. De groep was gezellig etc. maar we hebben maar 3 bosses dood gekregen op normal vanwege lage dps en ontbrekende kennis. Merk toch dat ik me daar dan een beetje aan stoor
HC is toch een stapje hoger hoor, de meeste bosses vereisen dat je de tactics goed moet uitvoeren. Al valt met gear wel heel wat bosses te "out-gearen" blackhand zal je niet zomaar neerhalen.GokuSsj schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:33:
[...]
Ja, ik ga vanaf nu zoeken via finder naar een highmaul hc run, moet met ilvl660 toch wel in een groep komen zonder achievement, openraid staan niet veel hc runs. Lijkt me geweldig om ooit de mythic missie te krijgen via garrisonEn volgens mij zijn de hc bazen alleen maar een dps gevecht.
Gisteren trouwens voor de eerste keer blackhand HC neergehaald

We zijn trouwens nog steeds op zoek naar ranged dps: mages, warlocks en druids. We zitten op Tarren Mill (horde) raiden maandag/Woensdag/Donderdag 20-23u. Meer info => century-gaming.com
[ Voor 3% gewijzigd door Grompie op 03-03-2015 11:40 ]
Normal en heroic zijn in principe hetzelfde, alleen bij heroic mag je geen fouten meer maken. Alleen butcher is een dps race, voor de rest zul je je toch echt aan de tactieken moeten houden (wat het ook leuk maakt!)GokuSsj schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:33:
[...]
Ja, ik ga vanaf nu zoeken via finder naar een highmaul hc run, moet met ilvl660 toch wel in een groep komen zonder achievement, openraid staan niet veel hc runs. Lijkt me geweldig om ooit de mythic missie te krijgen via garrisonEn volgens mij zijn de hc bazen alleen maar een dps gevecht.
Thanks!, gaan we daar maar eens op focussenBartske schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:49:
[...]
Normal en heroic zijn in principe hetzelfde, alleen bij heroic mag je geen fouten meer maken. Alleen butcher is een dps race, voor de rest zul je je toch echt aan de tactieken moeten houden (wat het ook leuk maakt!)
Verwijderd
1 token is dus 30 dagen
Q: How much game time do I get by redeeming a WoW Token?
A: You’ll receive 30 days of game time when you redeem a WoW Token
Players will be able to purchase a WoW Token through the in-game Shop for real money, and then sell it in the Auction House for gold at the current market price. When a player buys a WoW Token from the Auction House for gold, the Token becomes Soulbound, and the player can then redeem it for 30 days of game time.
Q: How much gold will I receive when I sell a WoW Token?
A: The gold value of a Token will be determined dynamically based on supply and demand. When you put a Token up for sale, you’ll be quoted the amount of gold you’ll receive upon a successful sale. If you then decide to place the Token up for sale, that amount is locked in, and the gold will be sent to your mailbox after another player purchases your Token.
Kan hier persoonlijk echt niet op wachten!. Heb flink wat gold en hoef vanaf dan geen € meer uit te geven om wow te spelen. scheelt toch 22,- per 2 maanden
[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 03-03-2015 13:57 ]
Daarom moet je in het begin ook geen tokens kopenRobbertDs1 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:59:
Ik vrees ervoor dat je in het begin 100K voor een token gaat betalen.
Prijs stabiliseert naar een paar weken wel.
Ben hier zelf wel blij mee, zit sinds firelands nog steeds op een berg gold waar ik niks mee doe, vind dit wel een goede besteding.
Lees nu dat spelers zelf niet kunnen bepalen hoeveel gold ze voor een token vragen:RobbertDs1 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:59:
Ik vrees ervoor dat je in het begin 100K voor een token gaat betalen.
Q: Why can’t players set their own prices for the WoW Token?
A: The WoW Token feature is designed to facilitate the exchange of gold and game time between players in as secure, convenient, and fair a way as possible, and without making players feel like they’re playing a game with their hard-earned money. Having a set current market price and a straightforward exchange system is the best way to achieve that—you don’t need to worry about whether your Token will sell or not due to being undercut or the market shifting, and everyone receives exactly the amount of gold they were quoted.
Dus blizzard gaat het bepalen.
Zit een vaste prijs op de tokens, dus prijs zal niet veranderen helaaskowapanga schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:03:
[...]
Daarom moet je in het begin ook geen tokens kopen
Prijs stabiliseert naar een paar weken wel.
Ben hier zelf wel blij mee, zit sinds firelands nog steeds op een berg gold waar ik niks mee doe, vind dit wel een goede besteding.
Heb genoeg ervaring van normal, weet wat de verschillende classes moeten doen. Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden? Ik denk dan bijvoorbeeld aan de group-samenstelling?
Klopt maar ik mag toch wel hopen dat deze prijs varieert op basis van vraag/aanbod.GokuSsj schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:03:
[...]
Zit een vaste prijs op de tokens, dus prijs zal niet veranderen helaas
Zoals bijvoorbeeld de gems in Guildwars2

Werkt in;
Wildstar
EVE
geweldig. En heb er al aardig aan verdiend.
Aan verdiend? Je koopt ze dus voor echt geld en "verdiend" er dan gold aan? Dan hebben wij een andere interpretatie van verdienenlanerios schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:14:
Heerlijk die tokens
Werkt in;
Wildstar
EVE
geweldig. En heb er al aardig aan verdiend.
In WoW ga ik er misschien 1 a 2 kopen van Blizzard en er op zitten tot ze lekkere prijzen hebben. Dan kan ik ze doorverkopen.
FUMES et CARNES
En als de prijs wat stabiel op een lager niveau zit met dat zelfde gold nieuwe ingame tijd kopen.
= winst?
of gaat dat zo nie?
There is no sadder sight than a young pessimist.
Tokens van blizzard zijn altijd even duur, dus daar kan je wachten tot tot je een ons weegt voor de prijs wijzigtlanerios schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:24:
ingameik kocht daar de tokens op, en door voor meer
In WoW ga ik er misschien 1 a 2 kopen van Blizzard en er op zitten tot ze lekkere prijzen hebben. Dan kan ik ze doorverkopen.
Na aankoop op AH Soulbound. prijzen worden door Blizzard bepaalt en zal afhangen van vraag & aanbod en regio (misschien zelfs realm).
Enige wat nog verduidelijk moet worden is hoe systeem werkt, stel ik zet token nummer 101 op de markt, moet ik dan eerst wachten tot ander 100 tokens verkocht zijn, of kiest het systeem willekeurig uit die 101 tokens.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
Blizz heeft aangegeven dat het FIFO zal zijn, dus ja dan moeten eerst die andere 100 worden verkocht.Teunis schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:46:
Tokens.
Na aankoop op AH Soulbound. prijzen worden door Blizzard bepaalt en zal afhangen van vraag & aanbod en regio (misschien zelfs realm).
Enige wat nog verduidelijk moet worden is hoe systeem werkt, stel ik zet token nummer 101 op de markt, moet ik dan eerst wachten tot ander 100 tokens verkocht zijn, of kiest het systeem willekeurig uit die 101 tokens.
Teunis schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:46:
Tokens.
http://www.mmo-champion.c...Introducing-the-WoW-TokenA: The amount of time it takes to receive your gold after putting a Token up for sale depends on a variety of factors, including the current supply and demand. When you list a Token, you’ll be quoted an estimated time based on the current Token supply and the rate of recent transactions, but the actual amount of time it takes to sell is likely to vary (note that Tokens do not expire).In most cases, Tokens are sold in the order in which they were put up for sale; however, there are some exceptions to this, such as when a Token purchase is undergoing verification..
Zal vast wel moment zijn dat ik het ga gebruiken, zal zeker afhankelijk zijn aan de goud prijs.
Wel erg jammer dat je niet mag verkopen na aankoop op de AH
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
Tot nu toe neer in BRF Heroic:
Gruul
Hans'gar and Franzok
Beastlord Darmac
en op normal extra:
Flamebender Ka'graz
Oregorger
Orgorger heroic is dicht bij, maar het blijft raar. Is het dan zoveel moeilijker dan Heroic Icecrown? Ik vindt persoonlijk van niet. Ik snap al helemaal niet waarom we zelfs op normal bijvoorbeeld Operator niet plat krijgen
Want uiteindelijk kan je nu dus zelf een token kopen met harde euro's, en zo ingame gold bekomen.
Dat gold kan je dan besteden aan mounts, boe's, mats, whatever rocks your boat...
Dus ik voorspel vooral ook een increase aan cost/buyout voor ieder common ding.
Waardoor de personen achter de dure items, dan weer dat gold kunnen gebruiken om tokens te kopen en zo hun game tijd kunnen fondsen.
Ik weet nog niet of dit wel hetgene is wat iedereen zo leuk gaat vinden...
Time will tell I suppose...
Ik doe eigenlijk al jaren niets met de AH en heb daarom vrij weinig Gold. Als voorbeeld : lvl 100 DK heeft 5K gold , hehe
Daardoor moet ik bijv. Mounts/ Battle pets of mooie armor en/of wapens aan mij voorbij laten gaan.
Op zich heb ik hier vrede mee en vermaak mij uitstekend.
Maar van het idee dat ik een token kan verkopen en daardoor wat leuke "vanity" spullen kan kopen zoals een Sky golem wordt ik wel heel blij
FUMES et CARNES
Wat mij als healer opvalt is dat veel gevechten in toenemende mate de nadruk leggen op het avoiden van damage, waardoor individuele skills/awareness belangrijker is geworden.Orgorger heroic is dicht bij, maar het blijft raar. Is het dan zoveel moeilijker dan Heroic Icecrown? Ik vindt persoonlijk van niet. Ik snap al helemaal niet waarom we zelfs op normal bijvoorbeeld Operator niet plat krijgen
Ik heb LK heroic ook gedaan toen het nog current was, idem voor een groot deel van ons huidige raidteam maar daar kon je met de juiste healers nog redelijk compenseren voor gebrek aan situational awereness.
Nu voelt het alsof de ruimte daarvoor een stuk kleiner is geworden.
In het begin zal er misschien iets meer gold op de markt komen, gold wat nu opgepot wordt,maar dat zal maar van tijdelijke aard zijn.Mijn vrees is dat door die tokens alles extra meer aan gold zal kosten op de AH.
Want uiteindelijk kan je nu dus zelf een token kopen met harde euro's, en zo ingame gold bekomen.
Dat gold kan je dan besteden aan mounts, boe's, mats, whatever rocks your boat...
Persoonlijk kan ik niet wachten, na het uitkleden van classes en het beperken van keuzes is dit de eerste verandering waar ik eigenlijk wel wat in zie, nu nog flying en reforging terug en ik krijg misschien weer zin in het spel
[ Voor 3% gewijzigd door blouweKip op 04-03-2015 00:36 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Er wordt geen extra gold gegenereerd, het verschuift. Je trade gold voor een token. Dus jij hebt dan wel meer gold te besteden, diegene die jouw token heeft gekocht, die zal minder gold uitgeven. Demand zal dus gelijk blijven, en dat bepaalt vooral de prijzen.Covi schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:12:
Mijn vrees is dat door die tokens alles extra meer aan gold zal kosten op de AH.
Dus ik voorspel vooral ook een increase aan cost/buyout voor ieder common ding.
Waardoor de personen achter de dure items, dan weer dat gold kunnen gebruiken om tokens te kopen en zo hun game tijd kunnen fondsen.
Ik weet nog niet of dit wel hetgene is wat iedereen zo leuk gaat vinden...
Time will tell I suppose...
Gisteren heeft blizzard eindelijk naar me geluisterd en via een highmaul hc missie, een trinket gegeven van ilvl670 waar ik al die tijd nog 645 had. Heb tot nu geluk met de missies, nog geen 1 hetzelfde item gekregen, alleen nog verschillende.
Gisteren ook via openraid eindelijk imp normaal kill gedaan, als casual speler heeft het even geduurd maar ben er blij mee. Vanaf komende week een hc groep zoeken voor de eerste bazen zodat ik aan 15kills kom voor een mythic missie. Moet nog steeds 3 stones voor de 690 ring, dus die komt komende woensdag, en zal me ook een mooie dps boost geven hopelijk.
Omdat ik zo moeilijk aan savage blood kom, behalve vandaag via herb daylie vendor. Daar 250 primal kunnen inwisselen omdat ik zoveel herbs had. Toch maar 2 barns op 2 karakters gezet. Zodra ik erachter kom hoe ik aan bloods kom eventueel ook op 3e char zetten.
Bedoeling is toch om volgende week mijn hunter en dk richting de 100 te levelen, dit ivm de daylie traders en de herb/mine level 3.
Ben ik trouwens de enige die Nagrand echt stukken sneller vind gaan dan Spires of Fail?
Ik heb de druid op level 99 (met heirlooms) maar ik het Spires compleet gedaan eigenlijk puur voor de reputatie en de follower.lanerios schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:52:
Zo, rogue 99. Bijna ilevel 600 al
Ben ik trouwens de enige die Nagrand echt stukken sneller vind gaan dan Spires of Fail?
Vanavond het laatste stuk maar even in Nagrand voor wat hoger ilvl spul maar toch vind ik de begin quests in Nagrand altijd een beetje saai.
Welke classes we als ranged kunnen gebruiken? (tussen haakjes hoeveel we er al hebben)
- Elemental Shaman (0)
- Shadow Priest (0)
- Mage (1)
- Warlock (1)
Momenteel hebben we drie actieve hunters in het raidingteam en daar komt binnenkort nog een hunter bij.
a) damage van bomb's soaken tot ze beide bijna dood zijn/dood zijn.
b) transitionen en en met 2 Operators op bijna full health in P2 dealen.
P2 is nog een beetje een ramp.. (10/15 tries en niet verder dan 1.5 elementalists dood) te weinig DPS op Elementalists.. waardoor we 2 (of 3) slag elementals nodig hebben om 1 Elementalist te doden..
Komt volgens mij mede doordat niet iedereen de elementalist nuked en er een aantal (waaronder ik) die gewoon te weinig DPS doen.
Vandaag/van het weekend maar eens kijken of respeccen naar Fire en/of Arcane mij bevalt..
nofi maar is het nodig om recruitmentspam/posts hier neer te zetten?
[ Voor 11% gewijzigd door Puc van S. op 04-03-2015 10:20 ]
Dus probeer ze met low health the laten meekomen, of nog liever nuke ze neer zodra je kan zodat je er geen last van hebt.
Wij hebben hem neergekregen nadat die overgang goed ging (felspar op ~30% oid). En nadat we ook cooldown rotation op de primal elementalists geïntroduceerd hebben:
1st: melee popt 2e potion
2nd: ranged popt 2e potion
3rd: personal cooldowns
4th: bloodlust
Dat lukte toen en laatste restje bloodlust gebruikt om de laatste firecallers + guards op te ruimen.
Ruim tussen de primal elementalists wel de firecallers ook op voordat je de volgende aanpakt, anders gaat er teveel healing uit.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
We proberen ze natuurlijk op zo laag mogelijk HP/Dood mee te krijgen, maar als je nog 1 bom nodig hebt (om wat van reden dan ook) voor de heatregulator en die bom komt net nadat de Operators respawnen gaat dat lastig natuurlijk, vandaar.psych schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:20:
2 Operators met full health aan begin van P2 is eigenlijk altijd al fout.
Dus probeer ze met low health the laten meekomen, of nog liever nuke ze neer zodra je kan zodat je er geen last van hebt.
Wij hebben hem neergekregen nadat die overgang goed ging (felspar op ~30% oid). En nadat we ook cooldown rotation op de primal elementalists geïntroduceerd hebben:
1st: melee popt 2e potion
2nd: ranged popt 2e potion
3rd: personal cooldowns
4th: bloodlust
Dat lukte toen en laatste restje bloodlust gebruikt om de laatste firecallers + guards op te ruimen.
Ruim tussen de primal elementalists wel de firecallers ook op voordat je de volgende aanpakt, anders gaat er teveel healing uit.
Die rotatie zal ik eens proberen te introduceren (als er naar mij geluisterd word als trial
Moet een mooi gevecht zijn.
@Grompie: gefeliciteerd! Groetjes aan JP en Gunther
gelijk naar 615 rammen (is redelijk makkelijk nu) en maar LFR induiken met de guild. Ik blijf vergeten hoe leuk Rogue eigenlijk is, laatste keer dat ik het echt heb gespeeld was tijdens Dragon Soul Heroic, maar dan ook als niet raidende alt
Eerste week als nieuwe (oude) guild, Was een zeer frustrerende week qua progress.
Guilf met wie we gemerged waren binnen een maand disbanned, terug naar onze oude guild en een aantal van de oude guild meegekregen en proberen te recruiten.
Nieuwe tank en 3 nieuwe healers (met dps-offspec) gevonden + ranged dps en we gaan BRF normal doen om aan elkaar te wennen. Tevens een aantal spelers die bij de oude guild buiten de boot vielen qua DPS/Gear om ze te gearen. 6/10 Norm gedaan. Niet slecht, maar had veel beter gekund. De bridge-boss ging niet echt lekker maar ging op het eind toch neer.
Zaterdag Highmaul gear run, 6 man komen maar opdagen, dus mensen moeten puggen. Eerste 4 bosses op normal qua DPS om te controleren, zijn niet veel vervder gekomen dan 4 bosses in HM norm en 2 bosses highmaul HC. Zeer frustrerend.
Zondag, 2de dag progress BRF norm. Na 1,5 uur whipen op operator ziek raid verlaten, raid vlak daarna gecalled. Boss niet down.
Healers komen niet opdagen, vermoed dat ze ook niet meer overkomen. 2 uur raid gehad, operator down op tweede try en welgeteld 4 tries gehad op iron maidens. Ruim 1,5 uur gespendeerd aan wachten opnieuwe pugs etc.
Ik verwacht vandaag wel een officers-meeting. Was een zeer frustrerende week terwijl we met de oude guild 7/7 HM HC hadden en 9/10 BRF norm + 2/10 BRF HC.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Gisteravond stond ik voor de derde keer in een half uur tijd tegenover Lord Rivendare. Shadowstep > Ambush, looten... 2 blauwe items en 1 paarse... Nog een keer met de ogen knipperen, was het de koffie of juist de slaap die rare dingen met me deed? Mijn vriendin stond naast me met de mond wagenwijd open. Nee het lag echt niet aan mij:
http://eu.battle.net/wow/...leena/achievement#81:a729
8 jaar en honderden runs door Stratholme later is het eindelijk zover. Ik heb de mount van Rivendare!
Nu Al'ar en de Ravenlord nog
GratzUTwizard schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:12:
8 jaar en honderden runs door Stratholme later is het eindelijk zover. Ik heb de mount van Rivendare!
Nu Al'ar en de Ravenlord nog
Een voordeel, het eindeloos runnen zal niet meer hoeven nu ^^ (max 1x in de week voor Al'ar en 1x per dag voor die Raven mount
Als jer er een follower in zet heb je met de patch ook bij normale workorders een kans op Savage Blood, dat geloof ik teminste ergens gelezen te hebben.GokuSsj schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:48:
Vraagje: Als je eenmaal een level 3 barn hebt, kan je dan ook savage blood krijgen gewoon van workorders of moet je echt elites trappen om daar bloods van te krijgen ?. Want ik vraag me af hoe ik een level 100 die ik niet ga gearen een elite laag genoeg krijg voor een trap.
In 2008 besloten ervoor te gaan farmen, 4de clear en hij dropte.UTwizard schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:12:
Sorry, kon het niet laten
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ach, ik ben het gewend van mijn vriendin. Die loopt overal 2 of 3 keer naar binnen en die heeft datgene wat ze wil hebben. Ze heeft in het verleden al meerdere rare drop mounts moeten verwijderen omdat ze ze dubbel had (Brewfest bijvoorbeeld). Echt onbegrijpelijkKaap schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:13:
[...]
In 2008 besloten ervoor te gaan farmen, 4de clear en hij dropte.
Sorry, kon het niet laten

Lol, deze was ik helemaal vergeten.
Mag ik naast mijn onyxia-run ook nog naar die icecrown area.
Mijn focus lag eigenlijk tot op heden vooral op de volgende 2 mounts:
* firelands (bird)
* Onyxia
Weet iemand of het met firelands verschil uitmaakt of je hem doet in 10 of 25.
Doe hem momenteel sol op 25 heroic, ik hoop dat dit iig een grotere drop-change heeft.
Helaas lijkt het vliegen in fire-lands bugged te zijn dus mind-flay ik hem maar.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dit topic is gesloten.