Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Gisteren samen met een vriend voor de fun Ulduar gedaan. Een keer raden wat er dropte bij Yogg'Saron. Inderdaad, mimirion's head.

Een paar maanden terug hadden we ook al samen met hem 1x voor de fun firelands gedaan, zelfde verhaal, direct pureblood firehawk. Die hij toen won. Nu ben ik de eigenaar van een Mimiron's head!

Vanavond Icecrown Citadel dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
lanerios schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:48:
[...]

Het is een casual guild, en dat zoek ik ook.

....

En laten we eerlijk zijn, als een groot deel van de raid gemiddeld 650 heeft, en je hebt de DPS niet voor tectus, is er iets heel, heel erg mis.
Ja en nee. ilvl zegt niet zoveel, helemaal niet rond de 650 omdat dat nu juist een gemiddeld ilvl is wat je ook zonder raids kan bereiken (garrison loot, LFR loot etc).

Wat er mis is, is dat je met jouw verwachtingspatroon in een verkeerde guild zit. Bovenaan je post zeg je dat je ook in een casual guild wil zitten, later mopper je dat er geen progress is. Ik snap je wel hoor want ik zit met hetzelfde, de enige oplossing is toch je huidige guild los te laten en een wat meer progress gerichte guild te zoeken. Of te accepteren dat progress pas komt als de "elite" in de guild overgeared is en de rest mee kan trekken.

Een casual guild is heel gezellig maar je hebt altijd de tank die na 4 wipes opeens weg moet. De warlock die mee gaat omdat ze kan summonnen, DPS hoeft je niet te verwachten. De shaman healer die 50% healing done heeft van de holy priest, die al niet geweldig is. De mage die wel top DPS doet en dat ook laat weten. De hunter die zich sinds TBC al niet meer verdiept heeft in de verschillende specs etc.
In de huidige raids, waarin je ook nog eens progress wil boeken, lukt dat gewoon niet door alle casuals. Er is vaak geen ruimte om een slackende DPS mee te nemen, casual guilds doen dat wel.

Ik speel op dezelfde server en ben "officer" in zo'n zelfde type guild. Officer omdat ik waarschijnlijk bij de "elite" hoor en ze me niet kwijt willen. Nu lead ik af en toe een raid met als gevolg dat we best ver komen. Met een redelijk vast groepje doen we gemakkelijk HM hc 6/7 op een avondje. Met een niet vast groepje (lees: veel casuals) komen we weer niet voorbij Brackenspore. Gaan we echter met de vaste groep BRF normal in, dan wipen we erg veel. Waarom? We hebben nou eenmaal minder hardcore raiders en dat zijn dus gewoon mensen die spelen zoals zij willen. Talents zijn niet zoals ze "moeten" zijn en de focus bij die mensen zit niet op het onderste uit de kan halen. Ik verzamel tegenwoordig logs en laat ze er naar kijken. Meer dan de helft begrijpt niet een was ze zien op warcraftlogs.com en dat heeft dus ook geen zin. Gelukkig vindt de elite het wel leuk om er naar te kijken en er van te leren.

Waar ik me persoonlijk erg aan kan ergeren is een trage wipe recovery. Soms gaan dingen fout en wipe je, prima. Release, buff up en opnieuw proberen. Daar hoeft geen 10 minuten tussen te zitten, maar dat is vaker wel het geval dan niet :(

"AFK for a smoke"
"Gonna grab a beer"
..5 minutes pass
"Oh I'm going to smoke too"
"Yeah I need a bio break"
"Someone has a repair mount/bot? i'm all red (eerste wipe!)
"Oh guys my HM mission is done, can you re-summon me in a sec"
"Can someone enchant my new ring"?
..10 minutes pass..
*Readycheck*
2 mensen drukken op NEE omdat ze nog aan het enchanten zijn.

En zo ben je 15mins verder voor de volgende pull. Argh, mijn focus is dan wel weg ja. Plus dat mijn PPF (pull per flask) erg laag is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Zat gisteren weer sinds lange tijd in een bepaalde OpenRaid groep. Heb me daar kapot zitten ergeren aan het gelul over Teamspeak. Echt verschrikkelijk zeg. Vooral de mensen die dan "Oh, sorry I'm dead. Could someone ress me please?" beginnen te babbelen als DPS. Als je dood gaat, hou dan alsjeblieft de vinger van de PTT knop. Ik wil echt alleen RL en Tanks horen, of uitzonderlijk een healer/dps in bepaalde gevallen (pindown o.i.d.).

Heerlijk, zo'n tirade neerzetten :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Beastlord Darmac DPS

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YSwHeW4.png

:D

(ik ben blupr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb laatste tijd veel last van WoW crashes die in m'n Windows event viewer als Application hang 1002 voorkomen. Het scherm freezed terwijl het WoW geluid gewoon op een normale manier doorgaat. M'n pc zelf en Windows blijven stabiel en ik denk dat het door één of andere addon wordt veroorzaakt.

Is er een manier om erachter te komen welke addon dit kan veroorzaken? Ik zie namelijk geen lua errors voorbij komen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Twylight schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:06:
Beastlord Darmac DPS

[afbeelding]

(ik ben blupr)
Onze Shadow Priest zat op 64k vandaag :P.
https://www.warcraftlogs....yVg#fight=1&view=rankings

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Lekker hoor :P

Helaas gaan er bij ons nogal veel mensen ham op de spears dus ze zijn zo snel dood ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Twylight schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:59:
Lekker hoor :P

Helaas gaan er bij ons nogal veel mensen ham op de spears dus ze zijn zo snel dood ;(
Haha, al dat padding :P. Ik ken het ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Beastlord Darmac DPS

[afbeelding]

(ik ben blupr)
Damn,

en ik was al blij met met 32k DPS daar (op normal)
Wel ilvl670 maar geen goede balance met sec stats.
Helaas zie ik dat ik pas echt upgrades ga krijgen in BRF HC, zover zijn we helaas nog niet. Met een nieuw item dat 5 ilvl hoger is, zou 10%+ beter zijn in sommige gevallen.

Even nog een vraag over CoP
CoP kan op 2 manieren gespeeld worden. Met of zonder DOT-weaving. Nu heb ik gelezen dat in potentie CoP met Dot-weaving the hoogste DPS heeft. Echter, bij heavy movement fights zou dot-weaving tot een DPS-loss kunnen leiden omdat je niet de perfecte rotaties kan doen. Hoe spelen de meeste s-priests in BRF, met of zonder DOT-weaving ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
sabriel schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 08:12:
[...]

Damn,

Helaas zie ik dat ik pas echt upgrades ga krijgen in BRF HC, zover zijn we helaas nog niet. Met een nieuw item dat 5 ilvl hoger is, zou 10%+ beter zijn in sommige gevallen.

CoP kan op 2 manieren gespeeld worden. Met of zonder DOT-weaving. Nu heb ik gelezen dat in potentie CoP met Dot-weaving the hoogste DPS heeft. Echter, bij heavy movement fights zou dot-weaving tot een DPS-loss kunnen leiden omdat je niet de perfecte rotaties kan doen. Hoe spelen de meeste s-priests in BRF, met of zonder DOT-weaving ?
Alles hangt af of je 4 set of niet hebt en hoe goed je gear is. Heb je 675+ilvl en in raid boven 50% mastery dan moet je al je gems/enchants crit nemen. (Behalve op blackhand eigenlijk maar alleen voor die fight zou ik enkel switchen als je mythic doet :P )

Zonder tier 4: Doe ik eigenlijk altijd CoP met dot weaving, zeker op single target is dit een must ook al moet je moven maak altijd je rotatie af en doe MB wanneer je maar kan.
Behalve op Blast furnace, Iron maidens(kut gevecht) en Beast Lord moet je gewoon AS gaan. Nu is Beast lord wel een speciaal geval want gisteren probeerde ik CoP zonder dot weaving en deed ik even veel dps als de andere spriest die wel AS was. Bij die fight kan je gewoon gebruik maken van Mind Sear insanity die echt OP wordt op deze fight (deed zowat 25% van mijn dmg)

Met tier 4 veranderd de boel en krijg je heel wat hast waardoor je echt vol op crit moet gaan om bijna iedere fight AS te spelen. Behalve Gruul en blackhand waar CoP altijd beter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:44
[...]

Damn,

Ik speel met dot-weaving, tenzij ik op mijn 4e shadow-orb moet rennen als ik VT wil casten; dan doe ik de moeite niet om VT te casten, dan kom je vaak niet meer netjes uit en zal het dus resulteren in een DPS-loss. SW:P cast ik overigens wel altijd.

Ik doe in 664 gear overigens slechts 25k op Darmac, maar ik zat dan ook te slapen en lag twee keer onder een spear (tank dat gevecht normaal, dan hoef je daar geen rekening mee te houden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DING! level 4 op 100 op mijn account :D

Gelijk maar even 615 gehaald (dingde met 611, dus zo gedaan).

Alleen dan kom je achter een kleine design flaw. Als je rushed door de content heen, heb je nooit genoeg resources om de level 3 garrison te bouwen. Dus, in 10 uur /played :p Met nauwelijks echt veel tijd offline gehad.

Dus daar moet ik maar op wachten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik heb gisteren mijn 5e level 100 behaald alleen het ilvl (589) was nog niet zo hoog. Door alle heirlooms was ik nog niet lang in Nagrand voor ik 100 was.
Dus de rest van de avond maar in Ashran in healing spec gaan zitten en events gaan doen en voordat ik naar bed ging was ik 613. Vanochtend nog even met de honor punten gear gekocht en boem! 615.

Vanavond maar even kijken hoe een balance druid zich kan houden in LFR.

[ Voor 9% gewijzigd door Carthrax op 05-03-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beastlord Darmac DPS

[afbeelding]

(ik ben blupr)
awesome ^^ welke dps meter is dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:09:
[...]

Ziet eruit als skada, gebruik ik zelf ook. Maar alleen Twylight kan dat bevestigen :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een duidelijke progressie in de raid gehad. Wel jammer van de <1% wipe op Oregorger heroic, maar men wordt duidelijk scherper en er wordt minder avoidable damage gepakt dan pak hem beet twee weken terug.

Vrijdag een extra raid in Heroic HM ingelast. We hebben twee nieuwe mensen die zware gear achterstand hebben en nu niet mee kunnen komen in BRF (one shots op gruul omdat hun HP te laag zijn en te lage dps). Mensen waarvan ik weet dat ze uitstekend kunnen presteren, dus die wil ik snel gegeared hebben.

Ik was blij verast dat vrijwel alle raiders gesigned hebben voor deze extra raid, terwijl ze weten dat ze er zelf niets aan hebben. Dat is dan wel weer het voordeel van een social guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
Hallo mede-Tweakers,

Ik ben nieuw in deze topic. Officer van guild genaamd Eye of the Tigger op Draenor, We zijn 8hc(bijna 9). We raiden 2x per week en hebben vanaf dat ik joinde(niet door mij maar zolang ik weet) altijd lastigste content (ToT, SoO) gecleared binnen deze 2 dagen :) Ik wil graag meepraten met vanalles, vandaag dat ik hier mijzelf voorstel.
Zelf speel ik Resto/Ele shaman met als nickname Tamtow. 2 dagen per week is perfect omdat ik niet veel tijd heb maar wel de skills om Mythic te doen. Ik speel al wow vanaf het begin en het is nog leuk genoeg om lekker door te raiden! een echte PVE'er!

Mocht je meer info willen over onze guild dan hebben wij ook een website: http://eyeofthetigger.com/

Wekelijks organiseren wij ook een alt/pug raid, deze is meestal op maandag om 19.30. Nu doen we nog BRF nm, maar zodra we Mythic ingaan zullen we ook HC puggen. Heb je zin om te joinen kun je me altijd een PM hier sturen. Je zou zelfs de guild kunnen joinen als je denk dat wij het perfecte concept voor je zijn maar dat hoeft niet voor de alt/pug run :)

Leuk om mee te lezen in deze topic. Mocht je vragen hebben over tactics of elke andere wow gerelateerde vraag dan hoor ik dat natuurlijk graag :)

Groetjes

Jos
aka Tamtow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm theoretisch zou ik op 614 met assassination ongeveer 16k moeten halen.

Met sub kom ik uit op: 17.9k

Alleen is sub geweldig, behalve solo :p aangezien de rotation puur draait om backstab als combo builder heb ik er geen flikker aan xD

Maar misschien toch maar proberen in LFR.

Voor de nieuwsgierigen waar de cijfers vandaan komen;

http://shadowcraft.mmo-mumble.com/eu/emerald-dream/hasture

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
[...]

Damn,

Als je CoP speelt doe je gewoon de CoP rotatie en dat is dus dotweave. "CoP light" zonder dots dus is altijd een dps loss en niet viable. Enige uitzondering is bijvoorbeeld op twins in Highmaul waar je dots altijd op 1 van de bosses houdt inclusief DP en op de andere boss alleen MS+MB en waar je dan Surge of Darkness spect in plaats van Insanity. Dat was echter alleen tijdens Highmaul progress zo toen er gewoon nog niet genoeg crit aanwezig was op gear en de AS buff niet live was. Tegenwoordig speel ik gewoon AS op die boss.

De DPS die ik linkte was uiteraard ook AS.

In BRF gebruik ik op Gruul, Oregorger. Flamebender, Kromog, Operator en Blackhand CoP en de rest AS. Heb nu ongeveer 24% buffed crit zonder enchant of trinket proc waardoor AS ook single target redelijk viable wordt. Moet nog even kijken voor welke fights ik switch, wellicht Operator en Kromog.
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:09:
[...]

Skada inderdaad zoals hierboven al gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
Twylight, hoe padden jullie de meters daar? Wat is de tactiek? Wij hebben spears all over the room en de adds komen niet vaak genoeg en zijn te snel dood om echt te kunnen cleaven :) Ben benieuwd naar de truc.

Gister was een vreemde raid. We hadden een nieuwe trial healer mee (Deed het goed) en een tank te weinig. Degene die als offtank aan de slag moest lag nog te tukken toen wij stonden te wachten voor Gruul…

Veel wipes op trash, een vertraagde raidstart + een aantal onnodige wipes op Gruul HC waren het gevolg. Uiteindelijk kwam iedereen op stoom en hebben we net niet de eerste 8 HC omgelegd (maidens net niet, maar die gaat zondag wel neer).

Ik zit nu op 3 set, hopen dat ik zondag mijn 4-set kan bemachtigen, maar vooral dat we Blastfurnace even neerhoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 17:45
lanerios schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:02:
Alleen dan kom je achter een kleine design flaw. Als je rushed door de content heen, heb je nooit genoeg resources om de level 3 garrison te bouwen. Dus, in 10 uur /played :p Met nauwelijks echt veel tijd offline gehad.

Dus daar moet ik maar op wachten.
Onlangs heb ik een char gerolled op een nieuwe realm (voor mij) om weer met wat oude vrienden te kunnen spelen. En op 100 had ik inderdaad ook het probleem van te weinig resources. Wel grappig dat ik GR gewoon niet op krijg op m'n andere chars, maar bij de nieuwe is het blijkbaar krabben.

Nochtans meen ik mij te herinneren dat mijn eerste char er niet zoveel moeite mee had. Maar die had de lumber mill en/of trade post dacht ik (ondertussen afgebroken). Voor mijn nieuwe char wou ik af en toe een quest reward uit de dungeons, dus die kreeg eerst de inn *stom stom*.

Om eerlijk te zijn: ik heb ook enkele 91, 92,94,... chars die nu reeds tegen de 10k GR zitten :9

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
hulkie schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:57:
Twylight, hoe padden jullie de meters daar? Wat is de tactiek? Wij hebben spears all over the room en de adds komen niet vaak genoeg en zijn te snel dood om echt te kunnen cleaven :) Ben benieuwd naar de truc.

Gister was een vreemde raid. We hadden een nieuwe trial healer mee (Deed het goed) en een tank te weinig. Degene die als offtank aan de slag moest lag nog te tukken toen wij stonden te wachten voor Gruul…

Veel wipes op trash, een vertraagde raidstart + een aantal onnodige wipes op Gruul HC waren het gevolg. Uiteindelijk kwam iedereen op stoom en hebben we net niet de eerste 8 HC omgelegd (maidens net niet, maar die gaat zondag wel neer).

Ik zit nu op 3 set, hopen dat ik zondag mijn 4-set kan bemachtigen, maar vooral dat we Blastfurnace even neerhoeken!
Als shadow priest? Of mensen in het algemeen?

Persoonlijk dot ik gewoon alle spears, Cascade on cooldown en als de pack met adds komt zorg ik dat ik in ieder geval 5 orbs heb voor 2x Searing Insanity :P

Warriors etc gaan ham met bladestorm tijdens de adds, Mages combustion, Boomkins starfall etc

Geen idee wat de rogues doen om zoveel DPS te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Wat is het voordeel van cascade boven halo ?
ik zorg ervoor dat bij het spawnen van de adds ik op 25y sta voor max halo-effect. Cascade springt van spear naar spear verwacht ik. Is het nu beter dan Halo omdat het met de laatste patch targets meer dan eens kan raken + kortere cd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Cascade kiest automatisch de verste targets en spears staan ver uit elkaar, doet dus altijd vrijwel maximum damage, en heeft een stuk kortere cooldown dan Halo.

Halo heeft 40 sec cooldown en de adds komen elke 30 seconden, je kan dus niet eens elke keer Halo gebruiken. En halo op de Spears is slecht want je hebt nooit perfecte afstand tot alle spears tegelijk.

Cascade was samen met DP mijn 2 hoogste damage spells, beide ongeveer even veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Gister laatste try BLackhand 3 procent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Twylight schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:52:
[...]

Geen idee wat de rogues doen om zoveel DPS te krijgen :P
Combat zijn en blade flurry / killing sprea?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Crimson Tempest erbij.

Anyway, financiele meevaller zojuist. Ik log in, sta vlak voor de AH in Warspear. Vrijwel meteen trade iemand en gooit bijna 27000 gold en Teebu's Longsword (transmog) erin, en klikt op trade. Ik doe niks, hij past zelfs nog het gold bedrag aan en klikt weer op trade.

Maar op trade geklikt :+ Weer lekker terug op 150K dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-03-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 12-09 14:23
Kaap schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:08:

Anyway, financiele meevaller zojuist. Ik log in, sta vlak voor de AH in Warspear. Vrijwel meteen trade iemand en gooit bijna 27000 gold en Teebu's Longsword (transmog) erin, en klikt op trade. Ik doe niks, hij past zelfs nog het gold bedrag aan en klikt weer op trade.

what the....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:08:

Dat soort dingen... waarom overkomt mij dat nou nooit? :P Nice hoor!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Vraagje, ik gooi binnenkort 2 chars naar level 100 voor 2 extra barn's level 3. Kan iemand mij vertellen naar welk ilvl ik deze chars moet doen om niet teveel moeite te hebben om elite's te trappen ?.

Gaat om een dk en hunter. Kan hun uiteraard 3 crafted items geven, maar is het genoeg ?. Zijn vast wel mensen met ervaring met nieuw gedingde level 100s en barns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
GokuSsj schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:29:
Vraagje, ik gooi binnenkort 2 chars naar level 100 voor 2 extra barn's level 3. Kan iemand mij vertellen naar welk ilvl ik deze chars moet doen om niet teveel moeite te hebben om elite's te trappen ?.

Gaat om een dk en hunter. Kan hun uiteraard 3 crafted items geven, maar is het genoeg ?. Zijn vast wel mensen met ervaring met nieuw gedingde level 100s en barns :)
Gewoon via de lfg tool een groep vinden die barns trapt en die joinen. Met een beetje goeie groep haal je makkelijk 20 van die dingen in een nog geen 10minuten. Bij die groepen wordt er ook zelden naar item level gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Grompie schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:47:
[...]

Gewoon via de lfg tool een groep vinden die barns trapt en die joinen. Met een beetje goeie groep haal je makkelijk 20 van die dingen in een nog geen 10minuten. Bij die groepen wordt er ook zelden naar item level gekeken.
Super! daar heb ik helemaal niet aan gedacht, ga ik dat lekker uitproberen!. lfg is echt een uitvinding!, ook voor de ore trader bijvoorbeeld. Zo kan ik met mijn main de ores en herbs van 6 chars elke dag ores inwisselen voor primals ;)

[ Voor 16% gewijzigd door MarcHealthy op 06-03-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren wel een goede dag gehad. Hans'gar & Franzok Mythic down:

Daarna nog even geswitched naar Mar'gok Mythic en daar zijn we ieder geval al een paar keer in P4 gekomen. Dus die moet zondag ook wel neergaan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Jerry schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:08:
Gisteren wel een goede dag gehad. Hans'gar & Franzok Mythic down:

[video]

Daarna nog even geswitched naar Mar'gok Mythic en daar zijn we ieder geval al een paar keer in P4 gekomen. Dus die moet zondag ook wel neergaan :).
Gaat wel lekker zo :P Hoeveel WotLK / Cata veteranen zitten nog in Aeon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Zucht. ik probeer momenteel gegeared te raken om in iedergeval minstens alles 640 iLvl te hebben. Ik heb ondertussen al HC items en 660 PVP gear maar ik zit nog steeds met een Neck,trinket en waist op iLvl 630 en het wil nergens maar droppen. Ik heb in de AH gekeken maar die gear komt mijn dps niet ten goede.(verkeerde stats)

Wanneer krijg je in je garrisson eigenlijk missie's voor beter gear ? ik hoor veel mensen erover maar tot nu toe heb ik alleen 615 missie's.

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Thrilseeka schreef op zondag 08 maart 2015 @ 01:20:
Zucht. ik probeer momenteel gegeared te raken om in iedergeval minstens alles 640 iLvl te hebben. Ik heb ondertussen al HC items en 660 PVP gear maar ik zit nog steeds met een Neck,trinket en waist op iLvl 630 en het wil nergens maar droppen. Ik heb in de AH gekeken maar die gear komt mijn dps niet ten goede.(verkeerde stats)

Wanneer krijg je in je garrisson eigenlijk missie's voor beter gear ? ik hoor veel mensen erover maar tot nu toe heb ik alleen 615 missie's.
Dan moet je je followers op ilvl 645 krijgen, dan krijg je Highmaul missions (hoe meer highmaul bazen gekilled, hoe beter de gear uit de missies). Als je vervolgens je followers naar 660 ilvl brengt krijg je ook nog BRF missions.

Deze twee missies komen vervolgens 1x per twee weken omhoog. Stel je hebt op een gegeven moment 15 heroic bosses per dungeon gekilled krijg je Mythic items van die missies en dan tikt het lekker aan. :)

Ik zal als ik jou wat heroic Highmauls proberen te puggen, De BRF normal runs krijg je al via de guild, maar vergeet niet dat heroic highmaul betere gear geeft dan BRF normal (iig qua ilvl dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 16:01
Na een dag of 10 zoeken eindelijk mijn Voidtalon of the Dark Star *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Mythic Imperator Mar'gok is ook down Realm First :).
We hadden vandaag maar 3 tries nodig gelukkig. Blij dat dat voorbij is, kunnen we ons weer volledig focusen op mythic BRF.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 09-03-2015 00:17 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wat voor uitgestorven realm speel jij op dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Hoi, ik heb even een warlock vraagje.
Hoe kun als destruction echt goede AoE doen? Op die fights waar veel AoE vereist is sta ik vaak onderaan de dpsmeter zelfs lager dan de tanks. Op single target fights doe ik het juist heel goed.

Wat ik meestal doe is cataclysm casten, dan RoF en vervolgens fire&brimstone + incinerate. Het mag helaas niet baten, mijn dps blijft heel laag. Als ik dan andere warlocklogs bekijk doen die soms twee keer zoveel damage met dezelfde spec en ilvl. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Twylight schreef op maandag 09 maart 2015 @ 00:30:
[...]
Earthen Ring :p
Dezelfde server waar ik ook 8 jaar op gespeeld hebt voordat ik verhuisde naar Ragnaros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht, rogue 100, kom ik er achter dat ik kut dps doe.. rotation is spot on, alleen de stats zijn niet optimaal.

Vanavond misschien maar raiden, en kijken wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Vraagje, zijn er mensen hier met de treasure follower ?. Deze is onderhand level 100 maar heeft nog geen 1 missie kunnen vinden waarbij ik meer gold zou krijgen. Krijg een beetje het gevoel dat ik hem voor niks via de inn heb genomen en dat Scavenger follower veel beter blijft. Daar heb ik er 3 van, en krijg zelfs soms 600 resources van 1 missie.

Gisteren via lfg gehoopt op een run van 6/7 highmaul hc, helaas viel de groep al uit elkaar na 2 wipes op tectus. Wel butcher voor het eerst hc gedaan. Probeer gewoon elke week een groep te vinden en dat ik uiteindelijk 1 goede groep zal vinden. Hoop over maandje 15 kills te hebben zodat ik ook mythic gear kan krijgen via de missies.

Verder heb ik nog steeds 1 blackrock missie op 95%, dus moet toch even kijken hoe ik die op 100% krijg. Dus woensdag even kijken in de abilities en welke ik nog nodig heb. Rest van alle missies wel op 100%

Vanavond staat mijn wekelijkse Blackrock openraid run weer op het programma. Vorige week 2 tier items gewonnen, hopelijk vanavond shoulders of chest. Zou ik beide erg blij mee zijn. Hebben alleen niet veel healers zich aangemeld dus hopelijk wel genoeg voor een goede run. Wel weer wat spelers met ilvl680, dus daar krijg ik altijd een goed gevoel bij.

Hoop deze week ook 150 orders in barn te krijgen met 2 chars totaal. Zodat de savage blood hopelijk iets makkelijker te verkrijgen valt dan alleen via primals. Daarna wat crafted gear richting ilvl680 doen. Waarschijnlijk ring, waist en neck of back

Heb onderhand ook flink wat heirlooms gekocht voor hunter en dk, bedoeling is dat deze 2 deze week van 96 naar 100 gaan. Zou snel moeten gaan met zoveel heirlooms en bonus xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Treasure follower is inderdaad kwestie van geluk of zijn trait(s) aansluiten op missies met een hoge gold reward. Ik kan mijn treaure follower best vaak gebruiken door 2 epic followers op een 3 man missie te zetten die alle abilities coveren, zodat mijn treasure follower het laatste plekje kan innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:42:
Zucht, rogue 100, kom ik er achter dat ik kut dps doe.. rotation is spot on, alleen de stats zijn niet optimaal.

Vanavond misschien maar raiden, en kijken wat er gaat gebeuren.
Definieer kut dps, Rogue is echt bagger totdat er een beetje gear op komt. Wat is je ilevel, je spec en wat is die rotation dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
634, dps is 12k..

stealth -> muti

rupture 5 CP
envenom 5 CP

keep rupture up
spam envenom
Dispatch op proc of < 35%

Assassination :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Guild gisteren blackhand heroic en butcher mythic dood, ik kon helaas niet meedoen beetje kut dus. Vanavond maar is even Tectus in stukken hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
lanerios schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:41:
634, dps is 12k..

stealth -> muti

rupture 5 CP
envenom 5 CP

keep rupture up
spam envenom

Het is ongeveer de makkelijkste rotatie die er is. Heb je poisons op je wapens?
Wat voor een extra dps cooldown kan zorgen is vanish on cooldown. Welk dps talent heb je genomen? Shadow Reflection en Anticipation werken erg lekker.

@ Raid gister: Maidens HC down, Blastfurnace heroic nog niet echt succesvol. We zijn tot de 3de Elementalist gekomen. Sommige mensen doen te weinig dps en al helemaal te weinig op de adds die geburned moeten worden. Achja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
634, dps is 12k..

stealth -> muti

rupture 5 CP
envenom 5 CP

keep rupture up
spam envenom

Pool je wel goed je energy om envenom clipping te voorkomen?

[ Voor 58% gewijzigd door Jwlb op 09-03-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

634, dps is 12k..

stealth -> muti

rupture 5 CP
envenom 5 CP

keep rupture up
spam envenom

Gebruik dan ook niet de laagste dps spec die er is voor een rogue :P Ga lekker sub en combat als offspec. Sub beetje "lastiger"om te spelen tho.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas moet ik daar wel een slow OH voor hebben, en die heb ik dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
634, dps is 12k..

stealth -> muti

rupture 5 CP
envenom 5 CP

keep rupture up
spam envenom

Je rotatie is goed, alhoewel vanish->reopen ontbreekt, maar ik had hetzelfde probleem als jou. Bij Assassination gebleven na het levelen, en in raids viel de DPS me echt heel erg tegen ondanks dat ik het gewoon goed uitvoerde.

Ik ben naar Combat geswitched en ging toen gewoon veel betere numbers zien. Op het moment dat er dan AOE bij kwam sprong ik helemaal omhoog.target.
Jumpiefox schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:39:
[...]

Gebruik dan ook niet de laagste dps spec die er is voor een rogue :P Ga lekker sub en combat als offspec. Sub beetje "lastiger"om te spelen tho.
IMHO is Combat allround iets beter. Maar ook kwestie van smaak, ik speel liever met swords en axes dan met daggers :)

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-03-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geef mij maar 2 swords/axes inderdaad :) helaas geen geluk qua drops :( dus ik zit vast aan dual dagger spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 BOE BS Maces :? Beetje zoeken en je bent voor minder dan 10K voorzien.

Ik had hetzelfde probleem, in Spires of Arak is trouwens een rare boss met een 1H mace trouwens :)

[ Voor 41% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-03-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:( zou ik zo doen, als ik niet al 3 crafted had :p

Ik ga vanavond HM normal in, in de hoop dat ik wat leuks kan krijgen (Butcher Mace? one can dream)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wapens zijn het belangrijkst voor melee... Die 3 BOE's die je hebt kunnen nooit must have zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-03-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Head, legs en ring :) Zijn redelijk tricky te vervangen merk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 ring is je legendary, dus je moet nog 1 ring zien te vervangen.

Maar goed, ik zeg verder al niks meer, succes met Assassination :z

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-03-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt :p ik ga denk ik gewoon even aankloten in de raids vanavond, en daarna al mijn gear omgooien :) bedankt voor de tip in ieder geval. Ben nog wel ff druk bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Kaap schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:42:
[...]

Je rotatie is goed, alhoewel vanish->reopen ontbreekt, maar ik had hetzelfde probleem als jou. Bij Assassination gebleven na het levelen, en in raids viel de DPS me echt heel erg tegen ondanks dat ik het gewoon goed uitvoerde.

Ik ben naar Combat geswitched en ging toen gewoon veel betere numbers zien. Op het moment dat er dan AOE bij kwam sprong ik helemaal omhoog.target.

[...]

IMHO is Combat allround iets beter. Maar ook kwestie van smaak, ik speel liever met swords en axes dan met daggers :)
Ik switch tegenwoordig gewoon, Single target fights Sub AOE combat. Heb alleen geen leuke slow mainhad dus doe combat ook met daggers (daggers met combat schijnt btw beter zijn voor fights waar je meer dan 2adds hebt..) Zodra ik een slow mainhand heb is het helemaal feest. Swappen wanneer adds spawnen naar dagger (mh) en weer back naar slow mainhand voor de boss :P + Killing spree ook met de slow mainhand en weer terug naar daggers...dan wordt combat ook een beetje leuk :+

Sub vind ik het leukst om te spelen, is iets "intensiever" vind ik.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Ik wil met mn alt warrior gaan tanken. Ik kan een BS item craften, welke zou ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm shield denk ik. Is niet makkelijk om meteen een goed shield te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hier gister Kromog down trouwens :P beetje een bugged boss af en toe :{ one-shot door pillars heen, soms pulls waar de phases ineens totaal anders en door elkaar waren (random phases kan ik begrijpen, maar als dit 1 keer in de zoveel keer gebeurd terwijl het anders altijd het zelfde is klopt volgens mij niet helemaal)

Hier een filmpje van onze mage, ik ben de shadow priest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Twylight schreef op maandag 09 maart 2015 @ 00:30:
[...]
Ik kan er niks aan doen dat iedereen steeds dit realm verlaat :P.
We zitten als guild in de top 500 dus het valt nog mee. Hopelijk krijgen we vanavond Oregorger Mythic neer, ik hoor dat die niet al te moeilijk is (vergeleken met Darmac/HansFranz).

Video van onze Imperator Mar'gok Mythic kill:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Netjes hoor! Onze eerste team zit nu op 2 mythic ook. Beastlord leek een stuk simpeler als Hans en Grietje als ik naar aantal tries kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Beastlord is wmb de makkelijkste Mythic boss

edit
Nee, Flamebender is nog makkelijker, maar daar kan je niet direct komen :P

[ Voor 50% gewijzigd door jmxd op 09-03-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recruiten is niet toegestaan

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 09-03-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gister maar sub gegaan en een nieuw wapen gehaald;

Zat gelijk middle of the pack met 13-14k dps als 636. Niet slecht tbh voor iemand die nog nooit sub heeft gedaan en al een zooi expansions geen dps heeft gespeeld :+

Dankzij eerdere tips gehaald;

Headpiece vervangen door een eyepatch 665
Weapon OH vervangen voor een Mace, gelijk upgrade naar 645, en vanavond de 3/4 upgrade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gisteravond mijn wekelijkse blackrock openraid run gedaan, zoals ik al dacht was de groep iets minder. Dus deze week geen 9/10 gedaan zoals vorige week maar 7/10. Daar ben ik nog steeds tevreden mee. Won met een bonus roll de tier chest. En een betere Wrist. In 4 uur tijd kan je gewoon heel veel bazen doen. Met of zonder wipes. Heb helaas nog geen geluk met trinkets en wapen. Zit nog steeds met een ilvl655 wapen zonder mastery. En voor melee is een wapen echt belangrijk.

Nu in het bezit van 3 tier items. Wil alleen nog graag de shoulders en hands.

Onderhand ook 30 savage blood maar wil nog even wachten totdat de eerste blackrock hc missie komt zodat ik geen item ga upgraden wat vervolgens in de missie zit. Dat zou pijnlijk zijn, dus hoop de savage blood nog even op. Vind het wel zeer relax dat ik straks 3 items naar ilvl680 kan upgraden. Waarschijnlijk neck, waist en ring.

Ben nog niet helemaal tevreden met mijn dps, val wel steeds in de top 10. Maar 22k als ilvl662 is volgens mij niet top dps. Nog aanmerkingen op:
http://eu.battle.net/wow/...peak/Paladinmarc/advanced
tenzij 22k wel klopt ;). Mis alleen nog een goed wapen, denk dat ik daar best veel dps inlever.

Ben er gisteren achtergekomen dat als je een char vol met heirlooms doet dat je dan dik veel xp krijgt voor mines en herbs. Kreeg 3600 per mine. Dus dan scheelt echt veel. Dus voortaan vol met heirlooms minen en herben in garrison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm mwah keer een drop naar 22k als melee kan, maar ik had je even gesimmed en je max output zou ongeveer 28588 dps moeten zijn.
Is slechts een indicatie natuurlijk, bij zoveel mogelijk uptime op boss. Maar denk wel dat je meer dan 22k eruit zou moeten kunnen krijgen, eerder in de richting van 26k ofzow.
Wapen maakt altijd veel uit voor melee, maar misschien mis je ook iets in je rotation, al is pally meer een prio ability spammer in plaats van rotation class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:07:
hmm mwah keer een drop naar 22k als melee kan, maar ik had je even gesimmed en je max output zou ongeveer 28588 dps moeten zijn.
Is slechts een indicatie natuurlijk, bij zoveel mogelijk uptime op boss. Maar denk wel dat je meer dan 22k eruit zou moeten kunnen krijgen, eerder in de richting van 26k ofzow.
Wapen maakt altijd veel uit voor melee, maar misschien mis je ook iets in je rotation, al is pally meer een prio ability spammer in plaats van rotation class.
Thanks!, ga wel even de websites af voor een betere routine erin. Weet ik ongeveer hoeveel dps ik zou moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 17:45
Voor de verandering ben ik nog eens een alt aan 't levellen, een undead priest. Om het wat vlot te laten verlopen ben ik dus dungeons aan 't spammen als healer. Sommige dungeons zijn erg leuk, met heel veel quests en bonus objectives: zul'farak, beide stratholmes, scholomance. Andere vermijd je toch liever (ja BRD, ik kijk naar jou >:) )

Daar waar BRD nog steeds een labyrinth is en niet geschikt voor moderne pugs heeft men met Sunken Temple het omgekeerde gedaan. Die is zo belachelijk sterk gereduceerd dat het niet meer leuk is.
Ik weet dat die dungeon tot aan de 'nerf' redelijk ingewikkeld was (vaak genoeg gedaan in vanilla), maar
nu is het slechts nog 1 plateau met wat trash en bosses 8)7

Dan vallen de 'verbeteringen' aan de Razorfen dungeons beter mee. Die zijn ook hard aangepakt qua flow, je kan er niet meer verloren lopen. Toch krijg je er veel XP van. Sunken Temple doe je 1 keer voor de quests en that's it :'(

Al bij al ben ik tevreden over de huidige vanilla dungeon ervaring, al verlies ik nu wat XP omdat ik met BRD in de lijst liever geen random dungeons meer doe. Daardoor krijg je dus geen bag/gold/extra xp meer jammer genoeg. *edit* gnomeregan heb ik ook vermeden, zelfs met de broodkruimel quests mislukt die nog te vaak naar mijn smaak 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 10-03-2015 11:19 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:29
GokuSsj schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:11:
[...]

Thanks!, ga wel even de websites af voor een betere routine erin. Weet ik ongeveer hoeveel dps ik zou moeten doen :)
Vergeet niet dat die sims uitgaan van volledig stilstaan, flask, 2x potion, alle buffs optimaal gebruikt, etc.

Ook is het single target en bijna alle gevechten hebben adds. Als ret paladin kun je volgens mij best redelijk aoe doen met final verdict en divine storm. Dat je 22k doet zegt voornamelijk iets als het op Gruul is of Butcher. Verder moeilijk te zeggen.

Kijk eens op warcraftlogs.com voor logs van andere ret paladins in hetzelfde ilvl bracket, dat geeft een vrij goede indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:24:
[...]

Vergeet niet dat die sims uitgaan van volledig stilstaan, flask, 2x potion, alle buffs optimaal gebruikt, etc.

Ook is het single target en bijna alle gevechten hebben adds. Als ret paladin kun je volgens mij best redelijk aoe doen met final verdict en divine storm. Dat je 22k doet zegt voornamelijk iets als het op Gruul is of Butcher. Verder moeilijk te zeggen.

Kijk eens op warcraftlogs.com voor logs van andere ret paladins in hetzelfde ilvl bracket, dat geeft een vrij goede indicatie.
is zo zoals ik zei gaat uit van bijna volledige uptime. Maar op een aoe fight zou je als ret pally wel meer moeten kunnen doen dan een sim. Bovendien kan je ook aoe fights simmen al is dat wat minder accuraat. Is top tool als hulpmiddel voor je openers skill sequence e.d.
Dat het uitgaat van optimaal gebruik van buffs/skills is prima want dat zou je zelf ook moeten doen om je dps te verbeteren.
Help sim sequence table goed bij als daar dingen bij zitten die je zelf niet doet tadaaa.
Sim is niet alles maar awesome optimize tool. In de meeste gevallen als je het goed doet ook wel te beaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:29:
[...]

is zo zoals ik zei gaat uit van bijna volledige uptime. Maar op een aoe fight zou je als ret pally wel meer moeten kunnen doen dan een sim. Bovendien kan je ook aoe fights simmen al is dat wat minder accuraat. Is top tool als hulpmiddel voor je openers skill sequence e.d.
Dat het uitgaat van optimaal gebruik van buffs/skills is prima want dat zou je zelf ook moeten doen om je dps te verbeteren.
Help sim sequence table goed bij als daar dingen bij zitten die je zelf niet doet tadaaa.
Sim is niet alles maar awesome optimize tool. In de meeste gevallen als je het goed doet ook wel te beaten.
de sim waar jullie het over hebben is simcraft ?
Wil mijn priest er ook wel eens doorheen draaien om te zien wat ik op Gruul zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup simulationcraft, is nie zo moeilijk. Kan je wel een en ander uitleggen als je vragen hebt. Stuur maar pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
WTF momentje van de dag ook weer gehad.

Was een RL vriend aan het helpen met zijn rotatie omdat hij vond dat zijn dps te laag was.
Dus samen met hem guides opzoeken, gaan we het een beetje oefenen. Kom je er opeens achter dat hij alles met de muis doet. lopen doet hij nog net met wasd, maar alle spells die hij cast klikt hij met de muis aan.

Ja dan is het niet vreemd dat je met ilvl 681 nog steeds amper boven de 25k uitkomt op een gevecht als gruul.

Dat wordt dus stapsgewijs oefenen met toetsenbord meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnocl schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:39:

Was een RL vriend aan het helpen met zijn rotatie omdat hij vond dat zijn dps te laag was.
Dus samen met hem guides opzoeken, gaan we het een beetje oefenen. Kom je er opeens achter dat hij alles met de muis doet. lopen doet hij nog net met wasd, maar alle spells die hij cast klikt hij met de muis aan.

Ja dan is het niet vreemd dat je met ilvl 681 nog steeds amper boven de 25k uitkomt op een gevecht als gruul.

o . m . g . xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
arnocl schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:39:

Haha, en hij is niet de enige O+ . Ik doe alleen 1 (Crusader Strike) en 2 (Judgment) met het toetsenbord en de rest met de muis. Maar lever je daar zoveel dps in dan ?. Want al mijn krachtige spells zitten vlakbij elkaar dus van 3 naar 6 naar 5 kost volgens mij niet veel tijd met de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja man dat scheelt echt secondes, plus je instants e.d. je kan niet twee dingen tegelijk klikken. bij mij is 1,2,3,4,5,q,e,mb1,mb2 en shift 1,2,3,4,5,q,e

mouse kliks maakt je langzamer in reageren in fights je kan niet rondkijken terwijl je dps doet euhm, naja ik zou daar wel een boek over kunnen schrijven denk ik.

Je kan bijvoorbeeld ook veel langzamer target switchen. want als je dat ook met de muis doet en daar ga ik even van uit :> dan kan je op dat moment niks casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rotation zit bij mij gewoon op 1 t/m 0. Regular cooldowns zitten op F1 t/m F10. Special cooldowns click ik wel met mijn muis aan. Gewoon omdat ik daar bewust de keuze wil maken, niet dat ik per ongeluk die knop ingedrukt heb.

Al eens gezien dat we op een avond paar keer op vreemd moment in fight bloodlust kregen. Zat die heel dicht bij zijn veel gebruikte buttons. Tikte hem aantal keer per ongeluk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meest onhandige hotkeys die ik me voor kan stellen maarja to each his own ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Bij mij zit alles op 1 t/m 5, Q, E, R, F.
Al mijn totems zitten op numpad, want dat zijn er gewoon veel teveel om nuttig te gebruiken op normale keypad.
De grote cooldowns klik ik idd ook zelf aan, maar die zitten bij mij dan ook midden in het beeld, dus daar kom ik wel snel genoeg bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
12345
F1-5
Control 1-5
QEVZH
Control QEVZW
Alt QWE

Etcetc.

Van klikken moet ik het niet meer hebben na 10 jaar WoW. Het scheelt zoveel in focus en snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:58:
[...]

Haha, en hij is niet de enige O+ . Ik doe alleen 1 (Crusader Strike) en 2 (Judgment) met het toetsenbord en de rest met de muis. Maar lever je daar zoveel dps in dan ?. Want al mijn krachtige spells zitten vlakbij elkaar dus van 3 naar 6 naar 5 kost volgens mij niet veel tijd met de muis.
Kijk hierboven, there's your answer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimml schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:52:
12345
F1-5
Control 1-5
QEVZH
Control QEVZW
Alt QWE

Etcetc.

Van klikken moet ik het niet meer hebben na 10 jaar WoW. Het scheelt zoveel in focus en snelheid.
Heb je er al eens aan gedacht om alles ronds ESDF te groeperen, dan heb je iets meer toetsen die je met je ringvinger kan bedienen ipv de 'standaard' WASD. En als je zoals ik grote handen hebt, dan wordenshift en ctrl ook meteen makkelijker bereikbaar (wel ten koste van alt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:55:
[...]

Kijk hierboven, there's your answer :D
Haha, thanks, ga het vanavond even overnemen thuis :). Zal vast even wennen zijn, maar uiteindelijk zeker tijd schelen en daar gaat het om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yarr ik zelf zet me main abilities meestal op 123 qe shift qe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:20
Restodruid met Mousebutton 4 & 5 :+

Regrowth en rejuvination is all you need

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jajaja en anders bouw je gewoon een 1 button does it all macro tog? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:04:
jajaja en anders bouw je gewoon een 1 button does it all macro tog? ^^
Je bedoelt je rolled Hunter?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah hunter kan je gewoon AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
2 weken geleden 695 [Darmac's Unstable Talisman] uit garrison missie, deze week 695 [Blackiron Micro Crucible]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TMLsWiS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Iemand deze ook ontvangen, pakketje stond vanmiddag ineens thuis...

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/7T37VkhF7TAdGTVJ78azKexB/thumb.jpg

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Niet dat ik weet,maar ziet er tof uit :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
_Dune_ schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:57:

Public
Publieke map
[afbeelding]
Nee :( Had helaas een te lange pauze tussen mijn subscriptions :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
_Dune_ schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:57:

Public
Publieke map
[afbeelding]
Krijg je als je x aantal maanden na de release de game gekocht hebt en altijd een subscription gehad hebt. Proficiat je bent dus eigenaar van een 10 jaar oude WoW account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gisteravond weer even gequest met mijn level 92 monk, dit zit vol met heirlooms en na een uurtje was ik level 94 en had ik de plann om mijn inn level 2 te maken. Bedoeling is om op 2 chars komende 6 weken Scavenger te nemen zodat ik op 2 chars 6 Scavengers heb en daar een trade post te zetten zodat ik nooit meer mats problemen heb. Zodra ik genoeg Scavengers heb gaat de inn eruit voor de barn.

Merk dat ik wat problemen heb om aan dust te komen en Frostweed.

Gisteravond kreeg ik de achievement voor 125 orders voor de barn dus die kon ik upgraden naar level 3. Gelijk via lfg een farm groep gevonden en na 30 min was ik al in het bezit van 50 mats voor de elites. Hopelijk kom ik nu wat sneller aan savage bloods. Heb bijna genoeg mats om aan 3 stage 4 items te maken, mis alleen nog wat bloods.

Planning is om dk en hunter beide 96 vrijdag/zaterdag naar level 98 te doen. Zodat ik volgende week weer een level 100 heb voor een extra level 3 barn.

Laatste stap is druid van 90 naar 92 voor een extra mine. Maar dat gaat snel aangezien ik alle leather heirlooms heb.

Is trouwens jammer dan hunter, dk en monk allemaal mijn leather heirlooms aan kunnen doen voor de xp bonus met minen en herben. Maar mijn warlock kan alleen cloth :(. En heb niet zoveel zin om daar 10k voor uit te geven.

[ Voor 9% gewijzigd door MarcHealthy op 12-03-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Haha, doe je goed! Ik heb gister een ring gewonnen… Het is een upgrade, maar trinkets zijn natuurlijk beter :)

Gister wederom twee mensen mee om te gearen in de raid. Ook afscheid genomen van twee warriors. Onze MT en onze Arms warrior… Beide te druk irl, wel jammer hoor!

De raid ging rustig aan, maar toch hebben we in een kleine 3 uur 8 bazen hc weten om te leggen. Zelfs Maidens was een 2-shot! Voor mij was het een flinke boost. Op Gruul coinde ik de staff, op Maidens coinde ik de BiS pants en won ik de tier gloves en de belt! Whoop whoop! 4-set en 6 itemlevels omhoog (681 nu).

Zondag gaan we furnace even kapot maken, zodat we daarna eindelijk aan ome Blackhand kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond weer raiden op de Rogue. Brackenspore normal op 0.8% gekregen, dus die gaat vanavond wel down :D Hopelijk dropped The Bladefist voor transmog, of een ander leuk wapen :p Ben wel toe aan wat nieuws ipv de wapens die ik nu heb..

Heb een zwaard uit Dragon Soul (BoE), met een soort hand shield dingetje. Als je die als OH transmogged, zit de shield aan de binnenkant, en dat ziet er natuurlijk niet uit xD

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.