Ik zit in een nieuwe guild. Gister eerste volledige run. 9/10 in twee uurtjes mwah daar word ik wel vrolijk van.
Paul en ? .. Jammer!hulkie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:06:
[...]
Haha, doe je goed! Ik heb gister een ring gewonnen… Het is een upgrade, maar trinkets zijn natuurlijk beter
Gister wederom twee mensen mee om te gearen in de raid. Ook afscheid genomen van twee warriors. Onze MT en onze Arms warrior… Beide te druk irl, wel jammer hoor!
De raid ging rustig aan, maar toch hebben we in een kleine 3 uur 8 bazen hc weten om te leggen. Zelfs Maidens was een 2-shot! Voor mij was het een flinke boost. Op Gruul coinde ik de staff, op Maidens coinde ik de BiS pants en won ik de tier gloves en de belt! Whoop whoop! 4-set en 6 itemlevels omhoog (681 nu).
Zondag gaan we furnace even kapot maken, zodat we daarna eindelijk aan ome Blackhand kunnen beginnen.
Voor mij is het moment ook aangebroken... ik heb besloten om mijn subscription te stoppen en na deze gametime het spel volledig van mijn computer af te gooien! Het is mooi geweest
Mijn chars stoppen ermee!
Succes allemaal!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Toevallig gisteren hetzelfde gedaan.hmr schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:12:
[...]
Paul en ? .. Jammer!
Voor mij is het moment ook aangebroken... ik heb besloten om mijn subscription te stoppen en na deze gametime het spel volledig van mijn computer af te gooien! Het is mooi geweest!
Succes allemaal!
2 expansions met dezelfde problemen in PvP en content over het algemeen vond ik wat minder worden.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Paul en Smoox.hmr schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:12:
[...]
Paul en ? .. Jammer!
Voor mij is het moment ook aangebroken... ik heb besloten om mijn subscription te stoppen en na deze gametime het spel volledig van mijn computer af te gooien! Het is mooi geweest!
Succes allemaal!
Jammer dat je ermee stop man! Mocht het toch weer gaan kriebelen, let me know. Enne ook dat drankje dat we nog eens zouden doen mag van mij nog steeds
Warforged BiS trinket vorige week en gisteren kreeg ik mijn BiS bracersTwylight schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:36:
2 weken geleden 695 [Darmac's Unstable Talisman] uit garrison missie, deze week 695 [Blackiron Micro Crucible]
[afbeelding]

Gisteren hebben we Oregorger gekilled:
Een aantal wipes door mensen die nog steeds de routes niet doorhebben in P2

Oregorger? Dat was bij ons de eerste boss 
Guild heeft nu 6/10 neer, en vanavond is Operator aan de beurt.
Heb zelf 5/10 omdat ik fps issues heb op Hans&Franz en dus niet mee kan met die boss
Heb zelf 5/10 omdat ik fps issues heb op Hans&Franz en dus niet mee kan met die boss

Gisteren heeft de guild Iron Maidens neergehaald na dik een week wipen.
8/10 Mythic en het einde is in zicht ^_^
Zelf sta ik overigens al de hele week AFK in me garrison omdat ik het te druk heb met werk
8/10 Mythic en het einde is in zicht ^_^
Zelf sta ik overigens al de hele week AFK in me garrison omdat ik het te druk heb met werk
Dat krijg je met wingsTwylight schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:38:
Oregorger? Dat was bij ons de eerste boss
Vanavond gaan we voor Flamebender, maar die ziet er niet al te moeilijk uit.
Flamebender is echt een joke, die heb je sowieso binnen 5 tries neerJerry schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:27:
[...]
Dat krijg je met wings.
Vanavond gaan we voor Flamebender, maar die ziet er niet al te moeilijk uit.
Flamebender is imo makkelijker dan Kargath toen Highmaul net open was
Treasure Hunters OP trouwens

[ Voor 9% gewijzigd door jmxd op 12-03-2015 21:20 ]
Klopt, down in 9 tries omdat we een healer pally hebben die te slecht voor woorden isTwylight schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 21:17:
[...]
Flamebender is echt een joke, die heb je sowieso binnen 5 tries neerenige "issue" wat wij hadden in de eerste paar pulls was dat de dogs niet tegelijk dood gingen
Flamebender is imo makkelijker dan Kargath toen Highmaul net open was
Treasure Hunters OP trouwens
[afbeelding]
gister HM normal weer in..
1.) kargath, ging zonder issues down na 3 chain hurls. Acceptable
2.) Butcher, wipe omdat de tanks om een of andere debiele reden de insta kill stacks kregen
3.) Butcher, dood, maar met moeite
3.) Tectus 1, wipe, omdat dps niet snapt dat je uit rode zooi moet.
4.) Tectus 2, see above
5.) Tectus 3, kill. Ging redelijk. 10 sec over voor enrage
6.) Twins, wipe. Niemand kende de boss, dus fires waren wat derp. Andere tank bewoog de boss totaal niet voor de WW.
Wel weer een keer kunnen tanken (662 Protadin) en kwam erachter hoe doodsimpel de HM gevechten zijn als tank. De enige "uitdaging" zit in Imperator zo'n beetje.
Maar ja, wel zooi improvement. Hell, mijn vrouw is van 11k dps naar 22k dps gegaan in 1 x door haar rotation aan te passen
1.) kargath, ging zonder issues down na 3 chain hurls. Acceptable
2.) Butcher, wipe omdat de tanks om een of andere debiele reden de insta kill stacks kregen
3.) Butcher, dood, maar met moeite
3.) Tectus 1, wipe, omdat dps niet snapt dat je uit rode zooi moet.
4.) Tectus 2, see above
5.) Tectus 3, kill. Ging redelijk. 10 sec over voor enrage
6.) Twins, wipe. Niemand kende de boss, dus fires waren wat derp. Andere tank bewoog de boss totaal niet voor de WW.
Wel weer een keer kunnen tanken (662 Protadin) en kwam erachter hoe doodsimpel de HM gevechten zijn als tank. De enige "uitdaging" zit in Imperator zo'n beetje.
Maar ja, wel zooi improvement. Hell, mijn vrouw is van 11k dps naar 22k dps gegaan in 1 x door haar rotation aan te passen
[ Voor 22% gewijzigd door corset op 13-03-2015 08:36 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gisteren ook maar eens zo'n leather/fur groepje gezocht via LFG. Binnen een half uur had ik genoeg om de komende 2 weken achterover te kunnen leunen, heerlijk! 
Daarna nog even LFR gedaan (BRF), maar het blijft een echt lachtertje wat voor bende LFR is. Op Maidens ben ik maar gekapt, want niemand snapte het of deed maar enige poging om het te leren.
Daarna nog even LFR gedaan (BRF), maar het blijft een echt lachtertje wat voor bende LFR is. Op Maidens ben ik maar gekapt, want niemand snapte het of deed maar enige poging om het te leren.
Ja is super relax!, heb het ook gelijk gedaan nadat mijn barn level 3 was, en na 30 min had ik ook genoeg, weliswaar niet voor 2 weken maar wel een paar dagenPrx schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:08:
Gisteren ook maar eens zo'n leather/fur groepje gezocht via LFG. Binnen een half uur had ik genoeg om de komende 2 weken achterover te kunnen leunen, heerlijk!
Wel benieuwd overigens hoeveel savage blood eruit komen, hoor bij iedereen verschillende verhalen. Daarom hoop ik spoedig een 2e char op level 100 te hebben.
Weliswaar is mijn pala 660, ga dit ook nog even testen met mijn dk als hij net level 100 is, of ik net zo makkelijk in een groep kom.
Ondanks dat ik de stones nodig heb voor 3 tablets, durf ik lfr brf nog niet aan, de eerste 3 gaan nog wel, maar het wipefest daarna, dat kost me gewoon teveel moeite. Dan maar wat trager de stones binnen harken.
[ Voor 22% gewijzigd door MarcHealthy op 13-03-2015 10:39 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Flamebender Ka'graz Mythic kill video:
Enige lastige aan het gevecht is de 2 wolf phases
.
Enige lastige aan het gevecht is de 2 wolf phases
Ben er nu compleet klaar mee.. als ik te horen krijg dat we een 8k dps mee moeten nemen op Highmaul normal progress, breekt m'n klomp.
En als je dan ook nog zo lang door gaat zeiken over 20k dps met 650 (persoon die zeikt is een shadow priest die met 650 ongeveer 11k doet) dat die persoon gewoon zoiets heeft van "fuck it! zoek het uit" (mijn vrouw) dan ben ik het zat.
Ik kan constant officer zijn, constant alles goed praten in m'n hoofd. Maar ik speel voor de fun. En zo wordt de fun vergald.
Dus mocht iemand nog op Emerald Dream een leuke guild weten met een IQ boven vriespunt
graag
En als je dan ook nog zo lang door gaat zeiken over 20k dps met 650 (persoon die zeikt is een shadow priest die met 650 ongeveer 11k doet) dat die persoon gewoon zoiets heeft van "fuck it! zoek het uit" (mijn vrouw) dan ben ik het zat.
Ik kan constant officer zijn, constant alles goed praten in m'n hoofd. Maar ik speel voor de fun. En zo wordt de fun vergald.
Dus mocht iemand nog op Emerald Dream een leuke guild weten met een IQ boven vriespunt
[ Voor 43% gewijzigd door corset op 13-03-2015 13:25 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wat happend met ik speel welke class de raid nodig heeft voor mythic progress Lanerios?
. Anyway dat suckt wel tho
PSN: Brwmaster
Iedereen speelt op z'n eigen tempo toch
al zou het me wel behoorlijk mn neus uitkomen na deze maanden
Twylight..
Vorige week raid:
Kargath
1 wipe
1 kill
Butcher
1 near wipe/kill
Brackenspore
8 attempts, 20%
Deze week
kargath
1 kill
Butcher
1 wipe
1 kill
Tectus
2 wipes
1 kill
Welkom in "alles gaat goed yaaay laten we zonnig blijven >_>"
laagste 2 dps?
8.5k (641) Frost Mage
10.2k (661) Enh Shaman
Vorige week raid:
Kargath
1 wipe
1 kill
Butcher
1 near wipe/kill
Brackenspore
8 attempts, 20%
Deze week
kargath
1 kill
Butcher
1 wipe
1 kill
Tectus
2 wipes
1 kill
Welkom in "alles gaat goed yaaay laten we zonnig blijven >_>"
laagste 2 dps?
8.5k (641) Frost Mage
10.2k (661) Enh Shaman
10.2K?
BRF is een veel betere raid voor Enh Shaman dan Highmaul, maar zo laag heb ik echt al in tijden niet gezeten. what teh f.

BRF is een veel betere raid voor Enh Shaman dan Highmaul, maar zo laag heb ik echt al in tijden niet gezeten. what teh f.
8.5K als 641 Frost mage
Die persoon was blind of?
Denk dat die gewoon autoshot/wand gebruikte? of probeert die nog te scorchen in zijn frost spec?
Frost Mage: FB FB FB FB FB FB FB FB FB - Filmpje kijken denk ik dan.
(of pet damage?)
En die Enh Shaman moet zeker 18-20k kunnen aantikken. Geen idee wat hun rotatie is trouwens..
Ja daar moet je snel uit Lanerios.
En die Enh Shaman moet zeker 18-20k kunnen aantikken. Geen idee wat hun rotatie is trouwens..
Ja daar moet je snel uit Lanerios.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dat is wel erg frustrerend lanerios. Als iedereen zo'n beetje op het zelfde niveau zit, hoe hoog of laag dat ook is, dan is het leuk spelen. Maar als er een paar van die downies bij zitten die de rest van de groep eigenlijk naar beneden halen zou ik persoonlijk erg chagrijnig van worden.
PS
Misschien een tip om de mages arcane te laten spelen?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZDBHj_mcGpI]
Misschien een tip om de mages arcane te laten spelen?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZDBHj_mcGpI]
Ja Arcane.. kun je altijd nog een film kijken op een 2de scherm..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Arcane 
Frost is ook niet slecht, maar als je wilt maximizen, dan moet je arcane gaan.

Frost is ook niet slecht, maar als je wilt maximizen, dan moet je arcane gaan.
ik ga maar zoeken naar wat anders.. als het op een andere server moet, whatever. Ik ben er klaar mee.
Gelukkig kan ik wat meenemen
661 Prot paladin
643 Sub Rogue
64x BRW Monk
62x Guardian Druid
xD
Gelukkig kan ik wat meenemen
661 Prot paladin
643 Sub Rogue
64x BRW Monk
62x Guardian Druid
xD
Ik zou gewoon lekker net ik in een casual guild gaan zitten en dan lekker raiden via openraid.eu. Ik zit in een gezellige guild die niet raid, en heb meerdere vaste groepen via openraid. Maand geleden met een groep mee gegaan die op 1 avond blackrock normaal 7/10 deed, week erna 9/10. Nu is mijn ilvl hoog genoeg om hc events te gaan doen.lanerios schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:03:
Twylight..
Vorige week raid:
Kargath
1 wipe
1 kill
En openraid events geeft je ook de kans om gewoon mee te gaan zonder dat je die bazen al eerder hebt gedaan, super relax dus.
Vind het super relax om gewoon lekker zelf te kijken wanneer ik ga raiden en kom toch zo aan mijn gear. En heb ook geen vaste week, als ik weekje niet wil, dan zal niemand me missen
wow hoort leuk te zijn, en niet frustrend, tenzij je een hardcore raider bent die gewend is te wipen op harcore modes of mythic
[ Voor 12% gewijzigd door MarcHealthy op 13-03-2015 14:27 ]
dat is het probleem, de guild is ook totaal niet meer gezellig.
Dus op dit moment is het;
Frost Mage + tank/dps LF Guild xD
Geen idee of AoA op ED mage-dps nodig heeft, ben al een tijdje niet meer online geweest.lanerios schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:37:
dat is het probleem, de guild is ook totaal niet meer gezellig.
Vanavond nog iemand iets van plan op alliance? Heb eventueel wel een rogue of een mage beschikbaar... rogue 676 ilevel, mage 681 ilevel.
Blackrock Foundry Item Level Change We are preparing to deploy a hotfix next week that will increase the item level of all raid drops from all difficulties of the Blackrock Foundry raid. The main purpose of this change is to ensure that killing new bosses in the Blackrock Foundry raid feels appropriately rewarding. We are finding that groups coming out of a couple of months in Highmaul could often have an average item level that was just barely shy of the loot dropped by the appropriate difficulty in Foundry. A core part of the experience of progressing through a new raid tier lies in the sense that even if you didn't manage to kill a particular boss this week, the upgrades your raid group gathered along the way will make things smoother and improve your chances the following week. This change will be retroactive, affecting existing items that players may have in their possession. Thus, instead of an item level range of 650/665/680/695 for Raid Finder/Normal/Heroic/Mythic Foundry, the loot awarded will now be item level 655/670/685/700 respectively. At the same time, we will be increasing the item level of the new highest-tier crafted and Apexis vendor items by 5, in order to keep their power unchanged relative to the Foundry raid itemization. |
A few comments in response to some posts so far. First, I wouldn't read much into the use of the word "tier" in the post - it's being used as a synonym for "zone" in this case. The point stands regardless: When you go through a series of learning attempts and wipes to defeat a new boss for the first time, you expect a commensurate reward for doing so. Many players coming out of 2 months in Highmaul were in a situation of having to work to learn and defeat new bosses that dropped loot of roughly the same quality as what they already were wearing. That isn't satisfying and doesn't allow for much power progression. Second, the primary point of this change is not to nerf Foundry encounters. If that were the goal, it would have been much simpler to simply nerf the encounters, and we'd taken a more surgical approach to specific encounters. The aim is strictly to improve the reward side of the difficulty:reward ratio. To use an example, consider a guild that primarily does Normal mode content and eventually progresses into Heroic. This guild may have been 6/7N Highmaul by early January; they ventured into Heroic and killed 2-3 bosses there, and then went back and finished off Mar'gok on Normal. Along the way, they also got some item level 670 loot from garrison mission caches. Now, Foundry comes out. Just because this group killed a couple of Heroic Highmaul bosses after two months in the zone doesn't suddenly make them a Heroic guild - they will, appropriately, begin in Normal Foundry. But their average item level with mostly 655 items (some 661 warforged), and some 670 items from Heroic Highmaul, is likely around 661 or 662 as a raid group. And that simply doesn't leave much room for meaningful reward. And replacing a 670 non-set piece with a 665 set piece is likely a power upgrade, but also does not feel particularly satisfying. You can change the difficulties in the example above, and we see the exact same situation with Heroic guilds coming into Heroic Foundry with an average item level in the 675+ range, which again didn't leave much room for improvement. (Note that this logic really does not apply to Mythic Foundry, but once we're buffing loot from the other difficulties, we must also adjust Mythic in order to keep Mythic drops feeling like an appropriate upgrade over Heroic. Mythic Foundry is still plenty challenging and ranks among the overall hardest raid zones we've designed - an extra few item levels is not going to change that.) Edit: And yes, the actual stats on the items are of course increasing along with the item level. The point is to improve the actual reward, not smoke and mirrors creating the illusion of one. |
Nice, wij hebben Gruul nu ook neer. Dat was best snel, rond de 15 wipes. Rank 41 resto druid en ik coinde mijn BiS weapon
Nu op naar Kromog
Ik ben blij met de ilvl verhoging van blackrock. Ik heb bijvoorbeeld blackrock normaal al op 9/10 met flink wat loot en paar vrienden hebben highmaul hc gedaan, dankzij deze verhoging ga ik hun toch nu met ilvl voorbij. En dat geeft wel beetje waardering dat ik al zo bezig ben met blackrock terwijl zij nog in highmaul zitten. Al zegt ilvl niks uiteraard, iemand met minder ilvl kan mij nog steeds voorbij gaan met dps omdat hij gewoon beter speelt. Maar ook de stats gaan omhoog en daar ben ik dan wel weer blij mee!
Zo heb ik ook een guildie die nog nooit blackrock normaal heeft gedaan en toch ilvl660 heeft, en ik heb al flink wat loot maar zit nog op ilvl663, zo klein is het verschil dus. Straks gelukkig niet meer
Nu heb ik bijvoorbeeld heroic highmaul legs die gewoon beter zijn als de blackrock tier legs, straks zullen de blackrock tier legs toch beter zijn, en zal ik die equippen.
Afgelopen zaterdag druid opgepakt, super leuke class is het geworden, vond het nooit wat. Maar de mobs gingen super snel neer. Nu level 92, en gaat morgen naar 94 voor de level 2 inn plann.
Afgelopen zaterdag ook de blackrock hc missie, en daar zit een leuke ilvl680 ring in.
En vanavond staat openraid blackrock weer op het programma, hoop op tier hands of shoulders voor de 4set bonus.
Klopt het dat tier normaal straks ilvl675 krijgt ?.
Zo heb ik ook een guildie die nog nooit blackrock normaal heeft gedaan en toch ilvl660 heeft, en ik heb al flink wat loot maar zit nog op ilvl663, zo klein is het verschil dus. Straks gelukkig niet meer
Nu heb ik bijvoorbeeld heroic highmaul legs die gewoon beter zijn als de blackrock tier legs, straks zullen de blackrock tier legs toch beter zijn, en zal ik die equippen.
Afgelopen zaterdag druid opgepakt, super leuke class is het geworden, vond het nooit wat. Maar de mobs gingen super snel neer. Nu level 92, en gaat morgen naar 94 voor de level 2 inn plann.
Afgelopen zaterdag ook de blackrock hc missie, en daar zit een leuke ilvl680 ring in.
En vanavond staat openraid blackrock weer op het programma, hoop op tier hands of shoulders voor de 4set bonus.
Klopt het dat tier normaal straks ilvl675 krijgt ?.
[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 16-03-2015 08:41 ]
Done als officer
wat een rust levert het op.
Zodra je met de volgende regels komt;
"Je mag pas in officer forum posten tussen X en X tijd"
"Je mag pas tanken in raids als je raidleader/officer bent"
"Je moet! een 9k dps met ilevel 661 meenemen omdat het een vriendin is van de guildmaster"
Wordt het teveel gezeik
voorlopig ff pauze van de guild genomen en rustig aan wat oude content aan het doen voor de pets, en gewoon rondkijken wat de opties zijn. Heerlijk, morgen een pug die waarschijnlijk 100x meer progress gaat maken xD
Zodra je met de volgende regels komt;
"Je mag pas in officer forum posten tussen X en X tijd"
"Je mag pas tanken in raids als je raidleader/officer bent"
"Je moet! een 9k dps met ilevel 661 meenemen omdat het een vriendin is van de guildmaster"
Wordt het teveel gezeik
Verwijderd
Lanerios, jou leven in wow is wel echt net een soapserie hea xD Ik was allang exit. fak die onzin, daar zit toch niemand op te wachten. Zoals mijn guildleader zegt, we all get paid to spend our time with idiots, why should we choose to spend our leisure time with them as well
Community is leuk, maar doe mij maar solid progress en no nonsense no bullshit.
Community is leuk, maar doe mij maar solid progress en no nonsense no bullshit.
Precies waarom ik dus gestopt ben 
Ik wil progress, ik wil bosses zien omvallen. Met een guild van gemiddeld 657 Brackenspore niet neer krijgen, is geen progress. Dat is gewoon een comedy
als ik zie dat m'n oude guild van way back when nu server firsts doet, gaat het toch kriebelen om daar weer te gaan kijken. Ik mis de push voor progress
maar blijkbaar is dat teveel gevraagd in de social guilds van tegenwoordig. Of ik zit in de verkeerde
Ik wil progress, ik wil bosses zien omvallen. Met een guild van gemiddeld 657 Brackenspore niet neer krijgen, is geen progress. Dat is gewoon een comedy
als ik zie dat m'n oude guild van way back when nu server firsts doet, gaat het toch kriebelen om daar weer te gaan kijken. Ik mis de push voor progress
[ Voor 40% gewijzigd door corset op 16-03-2015 09:07 ]
Je wilt progress zien, maar je wilt liever in een casual omgeving blijven zitten. Die 2 zijn in de meeste gevallen geen goede combi. Vaak gepaard met drama etc. Je vind niet veel casual guilds die ook echt redelijke progress neerzetten.
Laat ik er gelukkig in 1 zitten die al meer dan een jaar prima draait. Veel spelers die uit hardcore progress guilds komen. Maar onze interne attitude is absoluut niet voor iedereen weggelegd. Grof taalgebruik, verbal abuse onderling, sarcasme en grove humor vieren hoogtij, en een management die je gewoon voor je kloten schopt als je failed. Dramaqueens worden vrij snel uit de guild getrapt. Absoluut geen guild voor mensen die daar niet van houden.
Als je Horde bent, 3 avonden per week van 20:00 t/m 23:00 kan raiden, en een guild vol met Kaap-achtigen denkt aan te kunnen, ben je welkom om bij ons te applyen
Laat ik er gelukkig in 1 zitten die al meer dan een jaar prima draait. Veel spelers die uit hardcore progress guilds komen. Maar onze interne attitude is absoluut niet voor iedereen weggelegd. Grof taalgebruik, verbal abuse onderling, sarcasme en grove humor vieren hoogtij, en een management die je gewoon voor je kloten schopt als je failed. Dramaqueens worden vrij snel uit de guild getrapt. Absoluut geen guild voor mensen die daar niet van houden.
Als je Horde bent, 3 avonden per week van 20:00 t/m 23:00 kan raiden, en een guild vol met Kaap-achtigen denkt aan te kunnen, ben je welkom om bij ons te applyen
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-03-2015 09:56 ]
Eens met Kaap, meeste social guilds hebben zelfs weinig verstand van raiden. Zit zelf ook in een social guild, en vind het erg gezellig. Heb daar dan ook geen verplichting tot raiden, en kies mijn eigen raids lekker via openraid. Vind dat echt de perfecte combi. Zo beinvloed het mijn "echte" leven ook niet en hoef ik nooit afspraken af te zeggen omdat ik moet raiden.
Deze sociale speler tikt daardoor wel komende woensdag dankzij de ilvl verhoging wel 670 aan, en dat met 1 keer per week raiden
Deze sociale speler tikt daardoor wel komende woensdag dankzij de ilvl verhoging wel 670 aan, en dat met 1 keer per week raiden
Klinkt deels als die van mijKaap schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:54:
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
HC blast furnace gisteren neergekregen met de guild 
Vorige week 1 avond zitten wipen.
Vandaag even wat moeite met P1, maar toen we daar door kwamen was het meteen bijna een kill
tweede keer door P1 was een kill (in totaal 14 wipes gehad voor we de kill hadden).
Maidens ging deze week zelfs te goed. dps beneden (waaronder ik) mochten niet meer dps'en terwijl het 3e schip bezig was, omdat we anders de enrage binnen zouden knallen.
Dat maakt het ontwijken van de bommen toch wel een stuk makkelijker xD
Vandaag even wat moeite met P1, maar toen we daar door kwamen was het meteen bijna een kill
tweede keer door P1 was een kill (in totaal 14 wipes gehad voor we de kill hadden).
Maidens ging deze week zelfs te goed. dps beneden (waaronder ik) mochten niet meer dps'en terwijl het 3e schip bezig was, omdat we anders de enrage binnen zouden knallen.
Als je een 3e schip had was de dps te laagarnocl schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:53:
HC blast furnace gisteren neergekregen met de guild
Verwijderd
Hallo allemaal, eerste post hier 
Recent besloten (2 maanden terug) om weer eens een WoW subscription aan te schaffen nadat ik was gestopt met hardcore raiden in vanilla (7 dagen per week van 6 tot 12).
Het wow gevoel kriebelde weer en dus besloten om compleet opnieuw te beginnen met een eigen account (speelde destijds op de account van mijn neef die er niets mee deed).
Ik moet zeggen dat ik als casual speler het een stuk aangenamer vind in wow.
Ik heb geen nachtmerries meer over het levelen, gold issues en mount issues (mount vanaf lvl 40)
In een weekend ben ik er zo doorheen geblazen van 1-80. Ik wist niet wat me overkwam. Ik ging er vanuit dat ik er wel 2 maandjes over zou doen maar Blizzard heeft dit duidelijk aanzienlijk verbeterd.
Ook de issues met gold grotendeels verholpen. Ik voel me niet meer zo arm als destijds. Kon me nog herinneren dat ik iets van 900g moest betalen voor de lvl 60 mount nadat je denk ik 700g kreeg met levelen en alles vendoren tot 60.
Vraagje aan de mages onder ons. Ik heb dus dat simdps zitten doen en ik kom uit op 35k dps als ilvl 673 arcane mage met 4pc bonus. Is dit dus het maximale dat ik kan halen?
Meestal zit ik rond de 30-32k dps in raid en als ik weet dat er 35k inzit tja, dan ga ik er wel ff voor zitten om wat meer dieper in mijn class te gaan
Heb als Main spec fire (OS: arcane) en dat bevalt me toch wel het meest
Wel lastig als je dus geen addons gebruikt die je procs trackt en dus moeilijk de 4pc proc kan zien, maar toch wel 35k dps tijdens een normal run op thogar gehaald. Denk dat de 45k er wel inzit als fire op cleave fights.
Ander vraagje aan de Mythic mensen in deze forum. Wat is de beste kill order wanneer je aan Mythic begint? Kargath/Twins/Bracken/Tectus/Koragh/Butcher/Imp oid?
Mijn guild is op het moment 7/10 HC en 1/7M. Gemiddelde ilvl is rond de 672 waarbij de dps meer richting de 680 gaat en healers nog rond 665-670 zitten. Ik zou denken dat het zeker weten wel te doen moet zijn zeker na aankomende reset met de 5 ilvl boost naar brf items.
Recent besloten (2 maanden terug) om weer eens een WoW subscription aan te schaffen nadat ik was gestopt met hardcore raiden in vanilla (7 dagen per week van 6 tot 12).
Het wow gevoel kriebelde weer en dus besloten om compleet opnieuw te beginnen met een eigen account (speelde destijds op de account van mijn neef die er niets mee deed).
Ik moet zeggen dat ik als casual speler het een stuk aangenamer vind in wow.
Ik heb geen nachtmerries meer over het levelen, gold issues en mount issues (mount vanaf lvl 40)
In een weekend ben ik er zo doorheen geblazen van 1-80. Ik wist niet wat me overkwam. Ik ging er vanuit dat ik er wel 2 maandjes over zou doen maar Blizzard heeft dit duidelijk aanzienlijk verbeterd.
Ook de issues met gold grotendeels verholpen. Ik voel me niet meer zo arm als destijds. Kon me nog herinneren dat ik iets van 900g moest betalen voor de lvl 60 mount nadat je denk ik 700g kreeg met levelen en alles vendoren tot 60.
Vraagje aan de mages onder ons. Ik heb dus dat simdps zitten doen en ik kom uit op 35k dps als ilvl 673 arcane mage met 4pc bonus. Is dit dus het maximale dat ik kan halen?
Meestal zit ik rond de 30-32k dps in raid en als ik weet dat er 35k inzit tja, dan ga ik er wel ff voor zitten om wat meer dieper in mijn class te gaan
Heb als Main spec fire (OS: arcane) en dat bevalt me toch wel het meest
Ander vraagje aan de Mythic mensen in deze forum. Wat is de beste kill order wanneer je aan Mythic begint? Kargath/Twins/Bracken/Tectus/Koragh/Butcher/Imp oid?
Mijn guild is op het moment 7/10 HC en 1/7M. Gemiddelde ilvl is rond de 672 waarbij de dps meer richting de 680 gaat en healers nog rond 665-670 zitten. Ik zou denken dat het zeker weten wel te doen moet zijn zeker na aankomende reset met de 5 ilvl boost naar brf items.
Je zit in de verkeerde. Wij zijn een (engelse) 'social' guild. Maar we willen toch ook zeker progressen. We zitten op burning blade en kunnen nog een monk tank gebruikenlanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:03:
Precies waarom ik dus gestopt ben
als ik zie dat m'n oude guild van way back when nu server firsts doet, gaat het toch kriebelen om daar weer te gaan kijken. Ik mis de push voor progressmaar blijkbaar is dat teveel gevraagd in de social guilds van tegenwoordig. Of ik zit in de verkeerde
Het grootste deel van ons raid team zijn mensen die in TBC/WOTLK ook al met elkaar raiden. We hebben geloof ik maar 1 'nieuwe' speler.
Wil je ons joinen? PM / Quote me maar.
[ Voor 7% gewijzigd door jessy100 op 16-03-2015 12:25 ]
Simdps is gebaseerd of fights zonder enige movement, Dus lastig om dit te behalen. ik denk dat je wel goed zit met 32k.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:36:
Heb als Main spec fire (OS: arcane) en dat bevalt me toch wel het meestWel lastig als je dus geen addons gebruikt die je procs trackt en dus moeilijk de 4pc proc kan zien, maar toch wel 35k dps tijdens een normal run op thogar gehaald. Denk dat de 45k er wel inzit als fire op cleave fights.
ps: ga fire op iron maidens, de spec is ronduit overpowered daar.
Onze Gruul Mythic video:
Ook nog een aardige ranking van 44 behaald als resto druid
.
Degene die reageert op het einde nadat ik coin, is onze andere resto druid trouwens
.
Ook nog een aardige ranking van 44 behaald als resto druid
Degene die reageert op het einde nadat ik coin, is onze andere resto druid trouwens
Ik zoek wat advies. Ik was gister te gast in een raid van BRF Heroic.
Ik ben zelf een Resto Shaman en heb die avond samen met een andere Resto Shaman gespeeld.
Deze eerste shaman ging singletarget healing wave terwijl ik chainheal focused ben.
Ilvl is vergelijkbaar maar ik zat consequent 10% lager kwa healing dan deze shaman.
Zouden jullie een kijkje willen nemen en mischien wat advies kunnen geven waar ik kan verbeteren?
https://www.warcraftlogs....gzM#type=healing&fight=17
Ik ben zelf een Resto Shaman en heb die avond samen met een andere Resto Shaman gespeeld.
Deze eerste shaman ging singletarget healing wave terwijl ik chainheal focused ben.
Ilvl is vergelijkbaar maar ik zat consequent 10% lager kwa healing dan deze shaman.
Zouden jullie een kijkje willen nemen en mischien wat advies kunnen geven waar ik kan verbeteren?
Hij is veel beter in de positionering van zijn Healing Rain.Namu schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:51:
Ik zoek wat advies. Ik was gister te gast in een raid van BRF Heroic.
Zo kan je het makkelijk zien: https://www.warcraftlogs....&type=healing&source=2,16
Dit zou op V&A moeten, maar dit gaat ook tegen de ToS van de game in
[ Voor 65% gewijzigd door Gropah op 19-03-2015 11:05 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ok bedankt voor de info.jessy100 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:23:
[...]
Simdps is gebaseerd of fights zonder enige movement, Dus lastig om dit te behalen. ik denk dat je wel goed zit met 32k.
ps: ga fire op iron maidens, de spec is ronduit overpowered daar.
En ja ik ga zeker fire op iron maidens en furnace hc. Laat ze mar komen
Butcher is een boss waar je theoretisch je sim dps zou kunnen halen als je goed gebruikt maakt van icy floes.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:40:
[...]
Ok bedankt voor de info.
En ja ik ga zeker fire op iron maidens en furnace hc. Laat ze mar komen
Maidens in fire spec is zeker een aanrader.
Zelf ga ik tijdens furnace mee in mijn arcane spec vanwege de hogere nuke op elementalists.
aoe is wel nodig, maar er zijn genoeg andere classes die dit hebben.
[ Voor 31% gewijzigd door arnocl op 16-03-2015 14:16 ]
Ligt aan je gear level. Op het moment dat je ~680 passeert is single target van fire niet heel veel slechter meer dan die van arcane.arnocl schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:57:
[...]
Maidens in fire spec is zeker een aanrader.
Zelf ga ik tijdens furnace mee in mijn arcane spec vanwege de hogere nuke op elementalists.
aoe is wel nodig, maar er zijn genoeg andere classes die dit hebben.
Verwijderd
De DPS whore in mij zou dan toch voor arcane gaan als deze beter is dan fire ook al is het maar slechts een beetjejessy100 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:59:
[...]
Ligt aan je gear level. Op het moment dat je ~680 passeert is single target van fire niet heel veel slechter meer dan die van arcane.
Ik moet er niet aan denken dat ik weer wipe op Kromog op 2k hp (ja... 2k hp).
hangt denk ik ook van de stats af. ik zit nu zelf op 680 met stats gebaseerd op arcane als main spec.jessy100 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:59:
[...]
Licht aan je gear level. Op het moment dat je ~680 passeert is single target van fire niet heel veel slechter meer dan die van arcane.
Maar met fire kom ik single target echt niet aan de dps die ik haal op arcane.
kan hier dus wel liggen aan de stats priority.
Op Gruul is healing rain inderdaad the way to go. Elke fight is het net weer even kijken welke talents/glyphs je precies pakt.Twylight schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:25:
[...]
Hij is veel beter in de positionering van zijn Healing Rain.
Zo kan je het makkelijk zien: https://www.warcraftlogs....&type=healing&source=2,16
Het wordt overigens ook ondersteund door de talents die hij nu op zijn resto heeft staan. Conductivity is gewoon the-bomb wanneer je veel healing rain kunt gebruiken, i-de-aal.
Overigens gebruikt de andere resto ook een pot in het fight, iets wat jij ook niet doet. Dat scheelt toch weer iets.
[ Voor 8% gewijzigd door Prx op 16-03-2015 14:07 ]
Kromog Mythic down
. Wat een week, 4 nieuwe bazen down op mythic!
Ook weer een leuk einde met 2 mensen over op het einde
.
Ook weer een leuk einde met 2 mensen over op het einde
Gratz 
Nog bugs gehad? one-shot door pillars heen, in plaats van hands een pillar phase als eerste na de pull etc?
En hoeveel pulls?
Nog bugs gehad? one-shot door pillars heen, in plaats van hands een pillar phase als eerste na de pull etc?
En hoeveel pulls?
[ Voor 7% gewijzigd door jmxd op 17-03-2015 00:19 ]
20 pulls, geen bugs meegemaakt gelukkigTwylight schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:19:
Gratz
En hoeveel pulls?
Gisteravond voor het eerst gebruik gemaakt van keybindings, dit dankzij tips van tweakers, dank hiervoor
.
En het was erg lekker eigenlijk!. Zelfs wel relax ivm steeds met je muis van 1 naar 10 e.d.
Gisteravond weer 7 van de 10 gedaan, helaas weer geen Iron maidens neer, die blijft toch wat pittiger en hebben we maar 1 keer down gekregen met deze wekelijkse pug. Hopelijk volgende week wanneer ieders ilvl omhoog is gegaan. En die van mij gaan flink omhoog.
Deed op gruul 24.5k en op flamebinder 25k. Terwijl ik voorheen niet voorbij de 21k kwam
Komende week zal ik ilvl670 aantikken en ga dan op zoek naar een blackrock hc groep via openraid.
Gisteren niet veel geloot gewonnen, al heb ik dan ook niet super veel meer nodig, 5 items nog. Gisteren wel eindelijk mijn mastery loze wapen kunnen vervangen voor:
http://www.wowhead.com/item=113953
Dus dat is een mooie update. Helaas nog geen geluk op de 2 blackrock trinkets. Ook mis ik nog 1 tier stuk voor de 4set bonus.
Is er toevallig een retri paladin aanwezig ?. Heb gisteren even gekeken naar paladins in mijn raid groep en zag toch wel 2 verschillende wapen enchants. Zag namelijk Mark of the Shattered Hand (deze is stuk goedkoper), en zag Mark of Bleeding Hollow. Is er een groot verschil tussen deze ?
En het was erg lekker eigenlijk!. Zelfs wel relax ivm steeds met je muis van 1 naar 10 e.d.
Gisteravond weer 7 van de 10 gedaan, helaas weer geen Iron maidens neer, die blijft toch wat pittiger en hebben we maar 1 keer down gekregen met deze wekelijkse pug. Hopelijk volgende week wanneer ieders ilvl omhoog is gegaan. En die van mij gaan flink omhoog.
Deed op gruul 24.5k en op flamebinder 25k. Terwijl ik voorheen niet voorbij de 21k kwam
Komende week zal ik ilvl670 aantikken en ga dan op zoek naar een blackrock hc groep via openraid.
Gisteren niet veel geloot gewonnen, al heb ik dan ook niet super veel meer nodig, 5 items nog. Gisteren wel eindelijk mijn mastery loze wapen kunnen vervangen voor:
Dus dat is een mooie update. Helaas nog geen geluk op de 2 blackrock trinkets. Ook mis ik nog 1 tier stuk voor de 4set bonus.
Is er toevallig een retri paladin aanwezig ?. Heb gisteren even gekeken naar paladins in mijn raid groep en zag toch wel 2 verschillende wapen enchants. Zag namelijk Mark of the Shattered Hand (deze is stuk goedkoper), en zag Mark of Bleeding Hollow. Is er een groot verschil tussen deze ?
[ Voor 16% gewijzigd door MarcHealthy op 17-03-2015 08:48 ]
Hmmm, ik wilde eigenlijk antwoorden dat de reden dat ze niet Mark of Bleeding Hollow hebben, waarschijnlijk te maken heeft met de prijs en daarom de goedkope enchant erop hebben. Maar misschien dat het bleeding effect wel meer DPS doet dan de extra Mastery proc. Geen idee of dit gesimcraft kan worden.... Sheev?GokuSsj schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:37:
Zie op mmo champ een artikel maar dat is al van 10/12/14 waarop iemand zegt:Prx schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:54:
[...]
Hmmm, ik wilde eigenlijk antwoorden dat de reden dat ze niet Mark of Bleeding Hollow hebben, waarschijnlijk te maken heeft met de prijs en daarom de goedkope enchant erop hebben. Maar misschien dat het bleeding effect wel meer DPS doet dan de extra Mastery proc. Geen idee of dit gesimcraft kan worden.... Sheev?
Atm the mastery enchant isn't a DPS increase for single target. It's still worth to grab for multi target fights but you won't notice any big differences over using shattered hand. We need better gear (like close to full mythic), for the mastery enchant to really pull ahead (and that's only for cleave/aoe).
Hmm... Is SimCraft all right regarding enchants? I'm actually having it sim the most DPS with Mark of the Shattered Hand (the cheap one) than with Bleeding Hollow or Frostwolf Mark
en vervolgens een nerf:
[Still in testing.] Mark of the Shattered Hand now triggers its bleed effect less frequently.
Maar ik zie de top retri palas wel met bleeding hallow, dus zodra ik weer wat gold heb, ga ik hem ook nemen denk ik.
Verwijderd
3-4k dps boost is wel lekker zegGokuSsj schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:37:
Gisteravond voor het eerst gebruik gemaakt van keybindings, dit dankzij tips van tweakers, dank hiervoor.
Ik heb ook een pala met retri OS en kan niet echt het verschil benoemen in dps sinds ik meteen voor bleeding hollow ging. Maar als je het zo beredeneert moet het wel enkele % beter zijn sinds mastery zo goed schaalt voor retri en 500 mastery is wel veel en voor zover ik weet is er geen internal cd op de enchants.
Verder gisteren 7/10 HC BRF gedaan. 3 tries op HC Maidens met onze halve guild rooster om te wennen aan de strategie en te zien hoe ver ons dps ging. Maidens op 9% dus dat wordt denk ik wel een kill volgende week
Verder zoals ik ook aangaf en op suggestie van anderen ben ik Fire gegaan op Iron Maidens en Thogar en jeetje wat een dps
3 BiS items voor Arcane mage gewonnen (neck + socket/cloak/bracers warforged), HC Oregorger trinket verloren aan een resto druid en nog steeds vast op mijn 660 PvP trinket (zelfs geen geluk bij normal trinkets/HM HC trinkets). Laten we hopen dat ik volgende week de trinket win
Edit: 9% geen 19% op Iron maidens >.>
Gister heb ik 's middags een pug voor blastfurnace HC gepakt om te kijken wat ze nou anders doen dan onze groep... Conclusie: eigenlijk helemaal niks. Daarna ook nog even Blackhand normal gepugged. Die ging na 3 tries down - ik won zijn trinket ook nog.
Nu is mijn vraag: is de normal blackhand trinket beter dan de twee hc blackrock trinkets? Er zit wel meer intellect op. Ik kan speel fire/arcane en kan het zo snel niet vinden op de fora...
De groep had gister een raid waar ik niet mee kon. 2 tries nodig voor blastfurnace HC, daarna eerste kijkje bij Blackhand HC -> 42%. Toen op normal gekilled. Komende tijd dus lekker progressen op Blackhand! Jeuj!
Nu is mijn vraag: is de normal blackhand trinket beter dan de twee hc blackrock trinkets? Er zit wel meer intellect op. Ik kan speel fire/arcane en kan het zo snel niet vinden op de fora...
De groep had gister een raid waar ik niet mee kon. 2 tries nodig voor blastfurnace HC, daarna eerste kijkje bij Blackhand HC -> 42%. Toen op normal gekilled. Komende tijd dus lekker progressen op Blackhand! Jeuj!
Verwijderd
Gefeliciteerd met de trinket. Ik zou toch de HC trinkets behouden door de betere base stats.hulkie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:14:
Gister heb ik 's middags een pug voor blastfurnace HC gepakt om te kijken wat ze nou anders doen dan onze groep... Conclusie: eigenlijk helemaal niks. Daarna ook nog even Blackhand normal gepugged. Die ging na 3 tries down - ik won zijn trinket ook nog.
Ik zou het wel uitproberen of het een betere dps geeft dan de HC trinkets sinds LB + Ignite erg goed gebruik kan maken van de multistrike bonus.
begint toch meer en meer te kriebelen om te gaan puggen via openraid..
helaas geen AOTC Imperator, maar wel 658 op m'n pala tank. Dus zou genoeg moeten zijn om BRF normal te puggen. Vanavond maar kijken.
Wil eerst genoeg ervaring opbouwen voordat ik bij een guild een application eruit gooi. Aankomen met "ik heb 6/7 heroic HM kennis en 1 boss BRF kennis" is gewoon lachwekkend. Wil wel wat mee rkunnen tonen.
helaas geen AOTC Imperator, maar wel 658 op m'n pala tank. Dus zou genoeg moeten zijn om BRF normal te puggen. Vanavond maar kijken.
Wil eerst genoeg ervaring opbouwen voordat ik bij een guild een application eruit gooi. Aankomen met "ik heb 6/7 heroic HM kennis en 1 boss BRF kennis" is gewoon lachwekkend. Wil wel wat mee rkunnen tonen.
Zou niet weten wat je zou tegenhouden om te puggen via openraid. Je kan zoveel events kiezen, en je ziet ook precies welk ilvl en ervaring iedereen heeft die mee gaat waardoor je aardig kan inschatten of het een goede pug is of niet.lanerios schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:28:
En ik heb al meer dan genoeg aan 1 4 uur durende event elke week om 7/10 of 9/10 in blackrock te doen. Voordeel van deze run is ook dat het onbeperkt loot is, dus vorige week had ik 4 items.
En ervaring is snel opgebouw, als je na gaat dat ik 1 maand geleden nog nooit blackrock had gedaan, en nu alweer 4 keer. En er zijn genoeg events die mensen gewoon accepteren terwijl ze nog geen 1 baas hebben gedaan. Zolang je je enchants enzo in orde hebt, heb je zo een goede groep
Haha, het lijkt onderhand wel of ik voor openraid werk en reclame aan het maken ben. Maar ben zo blij dat zo'n systeem bestaat en ik al paar keer zonder enige ervaring in groepen ben gekomen. Gewoon geen gezeik dat je een bepaald super hoog ilvl moet hebben of bepaalde achievements en dat de pugs niet verder komen dan de 2e baas. Gewoon goede geleidde runs
[ Voor 12% gewijzigd door MarcHealthy op 17-03-2015 11:39 ]
Verwijderd
easy momentjePrx schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:54:
[...]
Hmmm, ik wilde eigenlijk antwoorden dat de reden dat ze niet Mark of Bleeding Hollow hebben, waarschijnlijk te maken heeft met de prijs en daarom de goedkope enchant erop hebben. Maar misschien dat het bleeding effect wel meer DPS doet dan de extra Mastery proc. Geen idee of dit gesimcraft kan worden.... Sheev?
Verwijderd
Na weken wipen in heroic BRF op steeds maar dezelfde twee bosses (Oregorger en Operator) wilde ik gisteren eens een keer wat meer bosses gezien, dus werd het Normal, waar we uberhaupt pas twee keer geweest waren.
Stand van zaken op normal na gisteren:
3 x Gruul
3 x Oregorger
2 x Beastlord
2 x Hans'gar and Franzok
2x Flamebender Ka'graz
1 x Operator Thogar
1 x Kromog
1 x Iron maidens
8/10 normal en wat oefening op de tactics zodat ze straks in heroic weten wat te verwachten. Echt triest om te zien hoe ik voor een nieuwe boss alle tactics en details moet voorkauwen, omdat men het gewoon verdomt om zich in te lezen.
(Overigens op heroic staan we vanaf week 1 op 3/10, het is niet zo dat er helemaal niets dood gaat. Er is na de eerste week alleen geen nieuwe kill bij gekomen)
Ik overweeg nu om de reguliere raids normal mode te maken, gezien de tijd die het nu koste moet dat in één avond gecleared kunnen worden. En dan voor de heroic raid met 12 man te gaan en de personen die underperformen thuis te laten.
Of ben ik gek als ik verwacht dat je na 4 avonden wipen niet meer geraakt mag worden door de trein bij Thogar?
3 x Gruul
3 x Oregorger
2 x Beastlord
2 x Hans'gar and Franzok
2x Flamebender Ka'graz
1 x Operator Thogar
1 x Kromog
1 x Iron maidens
8/10 normal en wat oefening op de tactics zodat ze straks in heroic weten wat te verwachten. Echt triest om te zien hoe ik voor een nieuwe boss alle tactics en details moet voorkauwen, omdat men het gewoon verdomt om zich in te lezen.
(Overigens op heroic staan we vanaf week 1 op 3/10, het is niet zo dat er helemaal niets dood gaat. Er is na de eerste week alleen geen nieuwe kill bij gekomen)
Ik overweeg nu om de reguliere raids normal mode te maken, gezien de tijd die het nu koste moet dat in één avond gecleared kunnen worden. En dan voor de heroic raid met 12 man te gaan en de personen die underperformen thuis te laten.
Of ben ik gek als ik verwacht dat je na 4 avonden wipen niet meer geraakt mag worden door de trein bij Thogar?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 11:43 ]
Verwijderd
AOTC imperator is wel wat moeilijker te krijgen vooral als je nog 658 bent.lanerios schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:28:
Ik heb zelfs afgelopen weekend in een pug met allemaal 670+ ilvl zitten wipen op HC imp.
Wat mijn RL doet is eerst met een volledige guild raid (zelfs met underperformers) de baas doen. Eerst zodat ze de tactiek weten. Dan na 2-3 wipes nog 2-3 tries om een kill te bemachtigen. Mocht dit niet lukken de raid downsizen met enkele mindere mensen en dan zo doorgaan totdat je de kill hebt en na de kill weer re-inviten.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:42:
Na weken wipen in heroic BRF op steeds maar dezelfde twee bosses (Oregorger en Operator) wilde ik gisteren eens een keer wat meer bosses gezien, dus werd het Normal, waar we uberhaupt pas twee keer geweest waren.
3 x Gruul
3 x Oregorger
2 x Beastlord
2 x Hans'gar and Franzok
2x Flamebender Ka'graz
1 x Operator Thogar
1 x Kromog
1 x Iron maidens
Wel voordat de raid begint dit aangeven natuurlijk.
Zo heeft de guild progress en hebben de undergeared / underperformers ervaring opgedaan en kan het zijn dat sommige mensen overperformen en de underperformers dragen wat dus positief uitkomt. Voelt natuurlijk wel rot als je gebenched wordt (ben meerdere malen gebenched in het begin van BRF omdat ik frost mage was) maar de meeste mensen in mijn casual guild hebben er geen problemen mee. Ze weten ook wel als ze 20k dps doen en de rest 30k dat er iets mis is met je als je dezelfde ilvl gear hebt.
Verwijderd
Met paladinmarc als voorbeeld profile (goku's pally)
mark of the shattered hand - 28958 sim dps
mark of the bleeding hollow - 28572 sim dps
maakt dus eigenlijk voor pallies helemaal niks uit en zelfs zou shattered hand met zijn gear iig een hogere output hebben. Blijven alleen sims. Aangezien je stat prio sowieso mastery 1ste plek is zou ik gewoon mastery enchant nemen
maakt dus eigenlijk voor pallies helemaal niks uit en zelfs zou shattered hand met zijn gear iig een hogere output hebben. Blijven alleen sims. Aangezien je stat prio sowieso mastery 1ste plek is zou ik gewoon mastery enchant nemen
Verwijderd
Mijn grootste zorg is dat als ik de underperformers bench ik ook mijn heroism kwijt ben of mijn crit+spellpower buff.
Of ik moet de hunter vragen midfight van pet te wisselen wat in sommige gevechten echt lastig is.
Of ik moet de hunter vragen midfight van pet te wisselen wat in sommige gevechten echt lastig is.
Zat niet te lezen >< Zit op 666 (664 equipped dankzij de offspec ring)Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:49:
[...]
AOTC imperator is wel wat moeilijker te krijgen vooral als je nog 658 bent.
Ik heb zelfs afgelopen weekend in een pug met allemaal 670+ ilvl zitten wipen op HC imp.
http://eu.battle.net/wow/...20Dream/Krondorian/simple

Ben er toch stiekem wel trots op om met zo'n faal guild zulke gear te hebben
Heroism/bloodlust is te vervangen door drums. Niet ideaal, maar 't werkt.
Kan de hunter niet surv gaan, ook al is dat niet de beste spec atm. Denk dat het vrij weinig uit maakt als je niet voor world first kills gaat.
Kan de hunter niet surv gaan, ook al is dat niet de beste spec atm. Denk dat het vrij weinig uit maakt als je niet voor world first kills gaat.
Verwijderd
Heb je voor die drums nog oude leathers nodig? Of hebben ze daar een update voor gemaakt van courante materialen?Goemies schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:16:
Heroism/bloodlust is te vervangen door drums. Niet ideaal, maar 't werkt.
Thanks voor deze informatie!. Nu weet ik dat het verschil niet groot is, maar inderdaad, zodra ik weer wat gold heb, ga ik de mastery enchant nemenVerwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:56:
Met paladinmarc als voorbeeld profile (goku's pally)
http://www.wowhead.com/item=120257/drums-of-furyVerwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:17:
[...]
Heb je voor die drums nog oude leathers nodig? Of hebben ze daar een update voor gemaakt van courante materialen?
gewoon mats van deze xpac, en helemaal niet zo veel
Ze geven wel 5% minder haste dan een hero/timewarp, maar wel een faalhaasje minder. ;-)
Verwijderd
Overigens weet niet wat andere mensen ervan vinden maar ik vind het wel lekker na de reset dat ik in ilvl omhoog ga (680 na reset) door de 5 ilvl buff naar BRF items. Wel jammer voor de indirecte nerf naar HM en BRF bazen. Zou het niet erg vinden als die bazen dan ook weer een beetje meeschalen.
Ben er zelf ook erg blij mee aangezien ik 9 blackrock items heb. Al deze items gaan ook iets omhoog in stats, en dat is toch een gratis bonus. Komende maand maak ik ook 3 crafted items en die krijgen dan gewoon ilvl685Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:41:
Overigens weet niet wat andere mensen ervan vinden maar ik vind het wel lekker na de reset dat ik in ilvl omhoog ga (680 na reset) door de 5 ilvl buff naar BRF items. Wel jammer voor de indirecte nerf naar HM en BRF bazen. Zou het niet erg vinden als die bazen dan ook weer een beetje meeschalen.
Onze Kromog Mythic kill van gisteren:
Geen ideale setup, weinig echte raid cooldowns, maar toch gehaald
.
Geen ideale setup, weinig echte raid cooldowns, maar toch gehaald
ziet eruit als Shadowed unit frames (SUF) volgens mij
Mooie kill weer Jerry, met nog 2 raidmembers in leven. Gz! Is dat inderdaad SUF voor je unitframes? Of is het een mooi aangepaste versie van Vuh'do/Grid?Jerry schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:32:
Onze Kromog Mythic kill van gisteren:
[video]
Geen ideale setup, weinig echte raid cooldowns, maar toch gehaald.
Unitframes = SUF. Grid voor raidframesVerwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:12:
welke unit frame addons zijn dat? grid met nog iets? Mooie clean interface
Al mijn spells zitten op onzichtbare Bartender bars
Bedankt! Unitframes en raidframes zijn verschillende dingen, maar Grid is het grote grijze blok in het middenThysiej schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:06:
[...]
Mooie kill weer Jerry, met nog 2 raidmembers in leven. Gz! Is dat inderdaad SUF voor je unitframes? Of is het een mooi aangepaste versie van Vuh'do/Grid?
Ilvl nog niet verhoogd vanochtend, las in /2 trade dat dit morgen ochtend het geval is, wel raar een dag na de reset.
Gisteravond hunter naar level 97 gedaan, heb vrijdag dagje vrij, dus bedoeling is om hunter en dk dan naar level 100 te doen voor 2 extra barns. En dan gaat savage blood een stuk sneller om 3 items te upgrade naar stage 4.
Ook gaat druid naar level 94 voor inn level 2. En warlock naar level 96 voor extra herb
en zo blijven we lekker plezier hebben met questen en levelen
Gisteravond hunter naar level 97 gedaan, heb vrijdag dagje vrij, dus bedoeling is om hunter en dk dan naar level 100 te doen voor 2 extra barns. En dan gaat savage blood een stuk sneller om 3 items te upgrade naar stage 4.
Ook gaat druid naar level 94 voor inn level 2. En warlock naar level 96 voor extra herb
Een dev heeft gisteren getweet dat de ilvl verhoging mogelijk nog niet doorgaat.GokuSsj schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:36:
Ilvl nog niet verhoogd vanochtend, las in /2 trade dat dit morgen ochtend het geval is, wel raar een dag na de reset.
Vaag, mmo champ zegt ook:Grompie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:52:
[...]
Een dev heeft gisteren getweet dat de ilvl verhoging mogelijk nog niet doorgaat.
Item Level Boost Wednesday
Bashiok let us know that the item level boost is expected to go out Wednesday. Keep in mind that isn't a guarantee
Ik hoop echt dat het wel doorgaat, zou wel balen zijn dat het niet doorgaat nu haha.
Maar we gaan het zien
Alles wordt weer lekker uit verband gerukt.
De daadwerkelijke tekst in Bashiok zijn tweet was:
"The forum post said it would happen this week. Not necessarily today"
Met andere woorden, het komt wel maar de exacte dag is niet zeker.
Neem niet zomaar aan wat anderen zeggen, check zelf de bronnen en denk even na
De daadwerkelijke tekst in Bashiok zijn tweet was:
"The forum post said it would happen this week. Not necessarily today"
Met andere woorden, het komt wel maar de exacte dag is niet zeker.
Neem niet zomaar aan wat anderen zeggen, check zelf de bronnen en denk even na
Verwijderd
Zo gisteren ff aantal pugs gedaan om NM Kromog/Maidens/BH kills te krijgen voor de BH sigil quest en runes. Had alleen BH trinket nodig en dan kom je weer achter hoe erg pugs wel niet zijn 
Uren lang zitten wipen op BH met verschillende pugs omdat mensen niet wisten wat ze deden en/of op bombs staan of niet goed op de balcony in p2 en al deze pugs hadden curve requirements. Ik werd er gek van! Zo jammer dat mijn guild geen BRF NM meer doet (mensen zijn al 670+ gegeared met tier en hebben daar niet de tijd voor, casual guild).
Dan laatste raid voordat ik zou gaan slapen een 30 man pug met geen curve requirement waarvan er enkele mensen nog in blue gear zaten. Dat beloofde niet veel goeds
Ik had het mis, het werd een 3 shot (1e wipe op 18% en 2e op 0.2%). Driekwart van de raid kreeg BH curve dus vond ik het alsmaar knapper en ik coinde een token (wilde de trinket) dus niet slecht.
Heb nu 5 NM tier pieces dus ik kan lekker een tier piece swappen voor een HC/Mythic item die me het meeste dps kan bijdragen.
Uren lang zitten wipen op BH met verschillende pugs omdat mensen niet wisten wat ze deden en/of op bombs staan of niet goed op de balcony in p2 en al deze pugs hadden curve requirements. Ik werd er gek van! Zo jammer dat mijn guild geen BRF NM meer doet (mensen zijn al 670+ gegeared met tier en hebben daar niet de tijd voor, casual guild).
Dan laatste raid voordat ik zou gaan slapen een 30 man pug met geen curve requirement waarvan er enkele mensen nog in blue gear zaten. Dat beloofde niet veel goeds
Ik had het mis, het werd een 3 shot (1e wipe op 18% en 2e op 0.2%). Driekwart van de raid kreeg BH curve dus vond ik het alsmaar knapper en ik coinde een token (wilde de trinket) dus niet slecht.
Heb nu 5 NM tier pieces dus ik kan lekker een tier piece swappen voor een HC/Mythic item die me het meeste dps kan bijdragen.
Gisteren mount dag gehad:
Wou achievement halen in frostfire ridge en tijdens het lopen krijg ik melding van npc scan van een rare boar, Killen denk ik maar al heb ik bijna alle rare's gekilled in draenor. Dropt hij tot mijn verrassing een mount.
Uurtje later liep rond ik nagrand, krijg ik opnieuw melding van rare. Een of andere olifant was al iemand aan het aanvallen kon hem net op tijd taggen en wat dropt dat beest: jawel een mount!
Nog een uur later besloot ik nog snel even rukhmar te killen aangezien men mount kans toch enorm was die avond. Had hem nog maar 1x gekilled en wat dropt de boss? Jawel de mount!
Had er eerlijk gezecht nog niemand mee zien rondlopen/vliegen, dus denk ik dat ik hem wel effen ga gebruiken als mount aangezien hij redelijk uniek is. Wel jammer dat hij steeds in de lucht blijft en geen walking animation heeft.
Had beter nog ICC en Ulduar gedaan maar dan werd het al heel laat.
Wou achievement halen in frostfire ridge en tijdens het lopen krijg ik melding van npc scan van een rare boar, Killen denk ik maar al heb ik bijna alle rare's gekilled in draenor. Dropt hij tot mijn verrassing een mount.
Uurtje later liep rond ik nagrand, krijg ik opnieuw melding van rare. Een of andere olifant was al iemand aan het aanvallen kon hem net op tijd taggen en wat dropt dat beest: jawel een mount!
Nog een uur later besloot ik nog snel even rukhmar te killen aangezien men mount kans toch enorm was die avond. Had hem nog maar 1x gekilled en wat dropt de boss? Jawel de mount!
Had er eerlijk gezecht nog niemand mee zien rondlopen/vliegen, dus denk ik dat ik hem wel effen ga gebruiken als mount aangezien hij redelijk uniek is. Wel jammer dat hij steeds in de lucht blijft en geen walking animation heeft.
Had beter nog ICC en Ulduar gedaan maar dan werd het al heel laat.
Ik ben zelf erg benieuwd waar die quest line heen gaat. Ik vind dat het Iron Horde gedeelte al erg snel voorbij voorbij gaat. De Iron Horde, waar de expansion grotendeels over zou gaan, is dan al snel voorbij. Ik heb het idee dat er een nog een twist gaat komen. En ik denk dat het met Khadgar te maken gaat hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-03-2015 11:31 ]
Trouwens wel 8k garrison resources versplilt aan de traits op Garona te rerollen en nog steeds zijn ze crap
Toevallig iemand inlogt vanochtend of het volgende klopt volgens mmochamp:
Item Level Boost Live
The previously announced item level boost is live, and came with the surprise of the final stage legendary rings getting a boost as well.
Zie het nog niet op wowarmory namelijk, maar het kan zijn dat ze die nog moeten updaten.
Probeer al weekje binnen te komen in een groep via openraid blackrock hc. Maar word nog niet geaccepteerd met 0 bazen op hc. Dus hopelijk maak ik meer kans met de ilvl verhoging die me boven de ilvl670 gaat brengen. Heb maar 1 groep nodig en dan zal het geen moeite meer zijn om in toekomstige groepen te komen.
Planning om vanavond dk en hunter van 97 naar 99 te brengen en morgen naar 100. Om daarmee 2 level 3 barns erbij te krijgen. Zodat ik binnen 2 weken ook 3 crafted items op ilvl685 heb.
Onderhand afgelopen maand zoveel geld uitgegeven aan garrison en heirlooms dat ik van 175k naar 90k ben gegaan. Als hunter en dk klaar zijn hoef ik verlopig geen gold meer uit te geven gelukkig en kan ik weer terug naar de 175k
.
Heb dan ook 3 chars met inn level 2 die treasure followers kunnen binnen harken zodat ze voor wat betere gold invloed kunnen zorgen.
Item Level Boost Live
The previously announced item level boost is live, and came with the surprise of the final stage legendary rings getting a boost as well.
Zie het nog niet op wowarmory namelijk, maar het kan zijn dat ze die nog moeten updaten.
Probeer al weekje binnen te komen in een groep via openraid blackrock hc. Maar word nog niet geaccepteerd met 0 bazen op hc. Dus hopelijk maak ik meer kans met de ilvl verhoging die me boven de ilvl670 gaat brengen. Heb maar 1 groep nodig en dan zal het geen moeite meer zijn om in toekomstige groepen te komen.
Planning om vanavond dk en hunter van 97 naar 99 te brengen en morgen naar 100. Om daarmee 2 level 3 barns erbij te krijgen. Zodat ik binnen 2 weken ook 3 crafted items op ilvl685 heb.
Onderhand afgelopen maand zoveel geld uitgegeven aan garrison en heirlooms dat ik van 175k naar 90k ben gegaan. Als hunter en dk klaar zijn hoef ik verlopig geen gold meer uit te geven gelukkig en kan ik weer terug naar de 175k
Heb dan ook 3 chars met inn level 2 die treasure followers kunnen binnen harken zodat ze voor wat betere gold invloed kunnen zorgen.
[ Voor 57% gewijzigd door MarcHealthy op 19-03-2015 09:16 ]
Dit topic is gesloten.