Enquêtes en dat soort zaken moeten via de mods
[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 22-03-2015 13:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 22-03-2015 13:32 ]
Verwijderd
Voor HC-bosses wordt tegenwoordig ilvl675+ gevraagd, en zelfs dan wordt je nog vaak geweigerd.GokuSsj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:52:
Probeer al weekje binnen te komen in een groep via openraid blackrock hc. Maar word nog niet geaccepteerd met 0 bazen op hc. Dus hopelijk maak ik meer kans met de ilvl verhoging die me boven de ilvl670 gaat brengen. Heb maar 1 groep nodig en dan zal het geen moeite meer zijn om in toekomstige groepen te komen.
Heb dan ook 3 chars met inn level 2 die treasure followers kunnen binnen harken zodat ze voor wat betere gold invloed kunnen zorgen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik heb al op 2 classes treasure followers, en als ik die in een gold missie zet krijg ik wel het dubbele gold hoorsabriel schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:48:
[...]
Voor HC-bosses wordt tegenwoordig ilvl675+ gevraagd, en zelfs dan wordt je nog vaak geweigerd.
Om terug te komen op de treasure followers. Gelden deze niet alleen voor extra garrizon resourses?
Ik krijg zo vaak gold-questst maar volgens mij krijg je niet meer gold als je een treasure hunter in de group hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 19-03-2015 11:06 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Verwijderd
Mooi dat mijn advies heeft geholpenVerwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:47:
Finally, na avonden hopeloos wipen op Operator gisteren de raid ingegaan met het advies van iemand hier:
Beginnen met volle groep, als we wipen de oorzaak verwijderen tot de baas dood gaat.
Dus mijn mededeling: Drie keer door trein geraakt = boss uitzitten.
Vervolgens storte de dps van de notoire treinspringers inOp mijn vraag wat er aan de hand is: "I'm focussing on staying alive".
De eerste pogingen daarom tegen de soft enrage aangelopen en overlopen door adds in de laatste fase. Maar in ieder geval werd die nu steeds bereikt. Iedere poging ging ook de dps zichtbaar omhoog en de uiteindelijke kill ging moeiteloos met nog tijd over.
Overigens heb ik het wel gehad met de slechte guides op het internet. Bijna iedere normal/heroic guide heeft het over het interrupten van de firemender. Wij laten hem nu zijn cast afmaken en spellstealen/dispellen de HoT. De man-at-arms ligt in no time plat, dat scheelt zoveel healing en is zoveel meer dps. Met als bonus dat iedereen zich volledig op de burn down van de man0at-arms kan focussen.
Nice! hier vanavond weer inloggen, maar ben er erg blij mee!.Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:17:
[...]
@Goku
ilvl is in ieder geval ingegaan.
Ben nu vanaf 675 naar 679 gegaan.
doorvoor moet je eerst inloggen denkVerwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:19:
nog niet live op armory. grrrrr IK WIL SIMMEN
Verwijderd
665 is zeker te doen voor de eerste paar bazen zoals Arnold(Hans&Franz), Lootlord en mss nog wel Gruul.GokuSsj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:59:
[...]
Ik heb al op 2 classes treasure followers, en als ik die in een gold missie zet krijg ik wel het dubbele gold hoor. Maar volgens mij werkt het alleen bij level 100 followers.
Scavanger followers zorgen voor dubbele resources.
Ilvl675, ja was er al bang voor, vind het alleen raar dat ze dan op openraid ilvl665 vragen. Maar 675 moet haalbaar zijn na de de ilvl upgrade. Dus dan ga ik me daarop focussen.
Verwijderd
Is dit normal of hc? In princiepe zou 670 zat moeten zijn voor hc. Alleen BH misschien was hoger vereiste, maar de rest is prima te doenVerwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:37:
[...]
665 is zeker te doen voor de eerste paar bazen zoals Arnold(Hans&Franz), Lootlord en mss nog wel Gruul.
675 is vooral voor de overige bazen. Maidens, Furnace en BH zul je denk ik weer rond de 680 moeten hebben.
Verwijderd
670 voor HC is naar mijn ervaring ook nog wel te doen voor de meeste bazen, maar dan moet je haast geen fouten maken.Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:39:
[...]
Is dit normal of hc? In princiepe zou 670 zat moeten zijn voor hc. Alleen BH misschien was hoger vereiste, maar de rest is prima te doen
Inloggen staat er los van, battlenet en wowhead zijn gewoon nog niet up to date. Geduld is een schone zaak
[ Voor 8% gewijzigd door MarcHealthy op 19-03-2015 11:56 ]
Dit was mijn spraakverwarring.GokuSsj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:59:
[...]
Scavanger followers zorgen voor dubbele resources.
Zojuist in- en uitgelogd en mijn nieuwe ilvl staat op de armory. De items zelf laten wel nog 680 zien.GokuSsj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:56:
[...]
Inloggen staat er los van, battlenet en wowhead zijn gewoon nog niet up to date. Geduld is een schone zaakal ben ik ook erg benieuwd wat mijn ilvl staks is
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Het was heroic. Hierdoor staan we nu op 8/10 normal en 4/10 heroic. Maar met de focus die we gisteren hadden verwacht ik volgende raid (maandag) minimaal op 5/10 misschien wel op 7/10 te komen. Aangezien we op een aantal bosses al erg dichtbij waren en we dan ook al ca 3 ilevel boost hebben gehad voor onze minst gegearde mensen.Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:17:
[...]
Mooi dat mijn advies heeft geholpenWas het NM of HC Thogar?
@Goku
ilvl is in ieder geval ingegaan.
Ben nu vanaf 675 naar 679 gegaan.
Verwijderd
Idd echt een boost is het niet. Ga er wat dps betreft ook amper op vooruit.Twylight schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:52:
Beetje telleurgesteld hier, ben wel 4 item levels in equipped gear omhoog gegaan naar 691 maar heb er helaas minder dan 1% crit bij gekregeniets waar ik op hoopte dat ik meer van kreeg
Dat zou ik niet zeggen, het is wel een redelijke dps boost als de meeste gear (en vooral wapen en trinkets) 5 item levels er bij hebben gekregen. Als je vooral in normal gear loopt dan zal het wel meevallen maar hoe beter je gear hoe meer een ilvl increase waard isVerwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:06:
[...]
Idd echt een boost is het niet. Ga er wat dps betreft ook amper op vooruit.
Nou samen met de nieuwe 710 ring is het dus 10%hulkie schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:27:
Gister weinig gedaan. Alleen even de laatste quest voor Harrison gedaan. Het duurde even voor ik de juiste quest kreeg, maar ik heb hem!
Ben benieuwd wat de ilevel boost in raids gaat betekenen. 5 ilevels is een hoop, ik verwacht dat je een flinke boost in progress gaat zien bij de meeste guilds.
Verwijderd
Nieuwe 715 ring bedoel jeramon1984 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:30:
[...]
Nou samen met de nieuwe 710 ring is het dus 10%en dat merk je zeker wel!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2015 10:38 ]
Het lijkt allemaal zo makkelijk als ik je filmpje zo zie, en wij maar wipen in normal BRF.Jerry schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:32:
Onze Kromog Mythic kill van gisteren:
[video]
Geen ideale setup, weinig echte raid cooldowns, maar toch gehaald.
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Verwijderd
GefeliciteerdDanny Canero schreef op maandag 23 maart 2015 @ 07:31:
Goed nieuws vanuit de Tweakers guild... Blackhand heeft zich over gegeven! De guild gaat woensdag beginnen met Heroic BRF te clearen.
Logs
AskMrRobot
Warcraft Logs
Screenshot
[afbeelding]
Ik heb 2 alts en had hier 2 barns op staan en vond dat als je de tijd hebt dat je wel snel veel savage blood kan farmen jaGokuSsj schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:46:
Afgelopen vrijdag mijn hunter naar level 100 gedaan, deze gelijk een barn level 3 gegeven. Toen even 30 min elites gekillt via lfg en toen had ik al 100 mats zodat ik ruim 1 week geen elites meer hoef te killen.
Vanavond weer mijn wekelijkse openraid blackgroup run. Hopelijk wat geluk op trinkets en moet tier hands of shoulders voor de 4set, daarna heb ik niks meer nodig op normaal. Onderhand ilvl670 dus probeer hc groep in te komen. Zijn er genoeg op openraid, dus vind er vanzelf wel 1 die mij die kans geeft. En als je eenmaal hc kills hebt dan is het geen probleem meer.
Doel is om deze week ook dk (97) naar 100 te doen. En dan ben ik wel weer even klaar met levelen.
Daarna weer even wat focussen op followers met Scavanger of treasure zodat ik weer wat meer gold kan gaan maken.
Zodra mijn pala 3 stage 4 crafted items heeft kan ik de proffs ook weer wat meer los laten.
Haha, dat is wel heel veelVerwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:23:
[...]
Ik heb 2 alts en had hier 2 barns op staan en vond dat als je de tijd hebt dat je wel snel veel savage blood kan farmen ja
Binnen een week had ik er 110.
Gefeliciteerd met de kill! Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met de guildDanny Canero schreef op maandag 23 maart 2015 @ 07:31:
Goed nieuws vanuit de Tweakers guild... Blackhand heeft zich over gegeven! De guild gaat woensdag beginnen met Heroic BRF te clearen.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Verwijderd
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook garrison resources heb besteed aan barn rush orders dat helpt ook wel watGokuSsj schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:42:
[...]
Haha, dat is wel heel veel. Betekend dat ik binnen een week een level 4 item kan maken aangezien daar 60 bloods voor nodig zijn
. We gaan het zien
Het zijn voornamelijk Tweakers, maar we hebben ook geen tweaker leden. We zijn wel allemaal NL of BE, dat is wel een eisVerwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:23:
[...]
GefeliciteerdHeroic is niet zoveel malen moeilijker. Is de Tweakers guild alleen maar mensen vanuit Tweakers.net of zitten er nog mensen buiten Tweakers er?
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 23-03-2015 10:46 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dit gebeurde mij laatst ook. Twee dagen nadat ik eindelijk mijn Rivendare mount had was ik toevallig in de Firelands en dropte ook die mount. Ik had het eerst niet eens door, op een gegeven moment keek ik in mijn bags en dacht ik "Huh, wat een raar icoontje voor een item".Kapoen schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:43:
In dit geval ging het om een paar plate shoulders die droppen bij Alysrazor (Firelands), dus met flink wat tegenzin weer die raid in (met andere chars al teveel gefarmed). Geen plate shoulders gekregen van Alysrazor uiteraard, maar wel... een mount?
Dat was eerst een wtf? momentje, daarna viel het me binnen dat mensen inderdaad deze boss farmen voor die mount. Zo zie je maar, de leukste dingen droppen als je ze niet farmed of uberhaupt weet dat ze droppen
De guild wou heroic niet induiken voor normal BRF volledig down was. De helft van het vaste raidteam heeft al 7/10 HC gepugged dus dat zullen we zonder veel erg clearen vermoedelijkhulkie schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:44:
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!
Als jullie blackhand normal neerkrijgen zullen de eerste 7 heroics ook geen probleem vormen denk ik.
Mijn raid ging gister niet door ivm te weinig signs, daarom heb ik een uurtje geholpen met een ander team in de guild (TK) op Blastfurnace HC. Was leuk, maar helaas niet zo heel veel progress. Ik ben benieuwd of ze nog verder zijn gekomen nadat ik weg was.
Verder weinig wow voor mij dit weekend. Ik hoop komende week wat meer raidtijd te pakken.
Verwijderd
De niet tweakers zijn vooral vrienden/bekenden/familie van Tweakers.Danny Canero schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:29:
[...]
Het zijn voornamelijk Tweakers, maar we hebben ook geen tweaker leden. We zijn wel allemaal NL of BE, dat is wel een eis
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door kowapanga op 24-03-2015 09:24 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Je hebt 21 HC BRF kills nodig om Mythic BRF cache te krijgen voor garrison missions of 8 HM Mythic.GokuSsj schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:24:
Gisteravond weer mijn wekelijkse 4 uur durende openraid run gedaan in BRF. Ik mag mijn 2 BIS trinkets van mijn lijstje af halen. 1 keer een warforged gerollt (tegen 6 andere gewonnen) en bij maidens gewonnen dankzij een bonus roll. Zijn ze toch nog ergens goed voor.
Super blij eigenlijk!. Al 4 weken geen geluk met trinkets en nu win ik ze allebei.
Eindelijk ook weer een betere run, 8/10 gedaan. 1 wipe op kromog en 2 wipes op iron maidens (vervolgens had die guild hun alts voor mains gewisseld om het toch te doen en dan gaat het snel). Rest 1 shot.
Nu alleen nog jacht naar de tier shoulders (voor 4set bonus). En dan ben ik aardig klaar met BRF normaal. Zit alleen nog met een ilvl655 back. Die hoop ik binnenkort te vervangen voor crafted 685. Ook de wrist ga ik vervangen voor 685 crafted. En dan tik ik als het goed is dus 675 aan.
Dan ga ik me focussen op highmaul hc en BRF hc voor de 15 kills.
Vanavond rustige avond, alleen druid naar 94 ivm inn level 2 plann. En betijds erin
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Addons die ik altijd gebruik:Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:58:
Beste mensen!
ik ben sinds 3 jaar geleden weer begonnen met het spelen van Wow.
Heeft iemand nog suggesties voor must-have addons? Ik speel als hunter.
Zijn er nog guilds die nog actief op zoek zijn naar nieuwe leden?
Zou je inderdaad wel denken. Ga je je chars in de losse verkoop doen dan hmr nu je gestopt bent??hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:05:
Ik vraag me het volgende af: aangezien die world first niet is aangetast, schept dat een precedent voor het verkopen van je account / losse characters?
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Haha zou niet zo gek idee zijn... Weerhoud me iig van weer beginnenskassie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:55:
[...]
Zou je inderdaad wel denken. Ga je je chars in de losse verkoop doen dan hmr nu je gestopt bent??
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weet je zeker dat het 21HC-kills is. Ik heb verschillende guildies die meer dan 21 HC-kills hebben maar nog steeds HC-missions kregen. Volgens mij moet het niet alleen kills zijn maar kills die loot-egilible zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:44:
[...]
Je hebt 21 HC BRF kills nodig om Mythic BRF cache te krijgen voor garrison missions of 8 HM Mythic.
Gefelicteerd met de drops. Had ik maar zo een geluk
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
Ja excuus, 21 loot eligible kills ja. Mijn guildie had 22 HC kills (geen duplicates) en kreeg een Mythic cache.sabriel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:42:
[...]
Weet je zeker dat het 21HC-kills is. Ik heb verschillende guildies die meer dan 21 HC-kills hebben maar nog steeds HC-missions kregen. Volgens mij moet het niet alleen kills zijn maar kills die loot-egilible zijn.
Hiermee bedoel ik dat sommige guildies 6 keer Gruul deden en dan coins gebruikten voor extra loot. Volgens mijn guidlies gelden deze 6 kills gewoon als 1 kill omdat ze maar 1 keer loot-gerechtigd zijn.
Op het moment van reset zaten er 2 zeker boven de 21 kills. Echter geen blue post erover gevonden.
pff levert niks meer op man, ik heb ook realmfirst title's etc (alle raid mounts) achie's pre nerfs etc.... alsnog levert het niks op zo een account.hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:01:
[...]
Haha zou niet zo gek idee zijn... Weerhoud me iig van weer beginnen.
We zoeken nog een dps warrior met tank offspechmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:01:
[...]
Haha zou niet zo gek idee zijn... Weerhoud me iig van weer beginnen.
Verwijderd
Haha hier is er 1 maar ik heb al een guild :P:Phulkie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:43:
[...]
We zoeken nog een dps warrior met tank offspec
Verwijderd
Haha hier is er 1 maar ik heb al een guild :P:Phulkie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:43:
[...]
me alt!hulkie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:43:
[...]
hahaha neeeee mag niet weer beginnen ;phulkie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:43:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gisteravond pugje HC Blast furnace gejoined daarna gingen ze door naar BlackHand eerste try 6% daarna ez killhulkie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:18:
Ondanks het feit dat we inderdaad nog wel wat mensen kunnen gebruiken (laatste procentjes BH, dan gaan we Mythic proberen) was mijn post meer bedoeld om Hmr te plagen
Gister nog even een poging gedaan op Blackhand. Ging hem helaas niet worden. Volgens mij door de raid comp. 2 tanks - 4 healers - 8 dps. Lijkt me een dps of 4-6 te weinig. Dat merkte je ook wel aan de duur van P2.
Een ander team in de guild was gister met 2-4-13 bezig. Ze hebben flink wat lage % wipes gehad, maar uiteindelijk geen kill. So the race continues this week!
Het wordt waarschijnlijk pas volgende maand uitgerold dus je moet nog even geduld hebben. Sws wordt het eerst in Amerika uitgerold en dan pas na enkele weken in de EU/azie enz.GokuSsj schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:42:
Lees trouwens op mmo champ:
Patch 6.1.2 Live This Week
Patch 6.1.2 goes live today, laying the groundwork for the new WoW Token
Betekend dit dat we vanaf dan tokens kunnen kopen of duurt het nog even ?. Moet over 3 dagen weer gametime kopen, dus zou mij erg goed uitkomen als ik hem nu kan kopen op ah als hij beschikbaar komt.
Net even blackhand op LFR neergelegd en het is weer ouderwets makkelijkWoW Token Rollout
We’ll begin rolling out the WoW Token in the weeks following Patch 6.1.2’s release, starting with the Americas game region (including realms serving North America, Oceania, and Latin America) and then expanding to other game regions in the weeks after that. Launching the Token once Patch 6.1.2 has been live for a while will help us ensure the foundation for the feature is solid, and kicking things off with a single region is the best way for us to ensure everything’s going smoothly before launching worldwide. We’ll provide further updates on timing as we get closer to the Token’s launch in each region.
[ Voor 32% gewijzigd door Bartske op 25-03-2015 10:48 ]
Thanks!, dan wacht ik nog maar even af en ga ik nog wat extra gold sparenBartske schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:46:
[...]
Het wordt waarschijnlijk pas volgende maand uitgerold dus je moet nog even geduld hebben. Sws wordt het eerst in Amerika uitgerold en dan pas na enkele weken in de EU/azie enz.
Ik geef je er elke maand 25k voor xDKaap schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:17:
Ik zelf ben iemand die elke maand wel bereid is zon token te kopen en te verkopen voor gold. Toch wil ik eerst wel eens weten hoeveel gold dat ongeveer zal worden. Blizzard laat niets los over de initiële prijzen.
Ik vermoed dat de hoeveelheid gold verwachtingen van de kopers en verkopers heel ver uit elkaar liggen.
Ik ga natuurlijk niet elke maand iets van 15,- uitgeven om vervolgens 20K gold te krijgen
Not good enough
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-03-2015 14:39 ]
Mja hetgeen is dat je via de chinesefarmers voor 40k een 60day card kan kopen.. Dus ze moeten daar wel onderKaap schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:38:
[...]
Not good enough
Op MMO-Champ loopt een poll met hoeveel gold mensen ervoor zouden willen geven. Ruim 50% (10.000+ votes) geeft aan 10-20K te willen betalen. We weten dat een token in de USA $20 gaat kosten. Hell no way dat iemand $20 uit gaat geven om 10-20K te ontvangen. Sterker nog, 20-30K zal men nog te weinig vinden.
Ik ben daarom ook erg benieuwd wat er gebeurd. Is de gold prijs te hoog, zal demand laag zijn. Maar zakt de gold prijs te laag, zal supply gewoon weg zijn.
Is wat ik zei, ik denk dat de kloof tussen buyers en sellers over hoeveelheid gold te groot zal zijn. En ik weet niet of supply/demand marktwerking in de juiste balans weet te komen. De persoonlijke value van gold en RL cash is voor buyer en seller anders.
Lijkt me een zeer legale manier om aan WoW time te komen...Zenety schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:26:
Ik kocht voor WoD altijd gametime voor 50k tot 60k per 2 maanden. Zo heb ik toch zo'n 1,5 a 2 jaar aan gametime gekocht. Allemaal via aziatische vage type's, laatste keer 180k gold verloren door één die er mee stopte en opeens al het gold zelf hield.
Een WoW token is voor 30 dagen. Dus vergeleken met je 60day kaart voor 40K kun dat je vertalen naar 20K. No way dat iemand $20 uit gaat geven om 20K gold te krijgen.ramon1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:40:
[...]
Mja hetgeen is dat je via de chinesefarmers voor 40k een 60day card kan kopen.. Dus ze moeten daar wel onder
Zeker niet. Maar wel lekker cheapo. Gold farmen is nu veel lastiger geworden doordat het winstmarge met de Auction House veel kleiner is geworden. (Sowieso verkoop ik minder gems en enchants atm)TheRecklezz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:42:
[...]
Lijkt me een zeer legale manier om aan WoW time te komen...![]()
Maar de pijzen voor de WoW token zullen toch zeker wel hoger gaan liggen van 20k~25k ish gold?
Ik denk dat je juist als PVPér met een goed garrison nu aardig was meer gold kan maken dan de gemiddelde PVEér. Vergeet niet dat PVPén amper gold kost, terwijl PVE juist aanzienlijke kosten heeft, zeker wanneer je niet in de business zit van het verkopen van Boost raids / CM's e.d. Zeker nu voor veel Guildbanks de kosten niet meer gedekt worden door cashflow en repairs naar record hoogte zijn gegaan deze expansion.Zenety schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:48:
[...]
Zeker niet. Maar wel lekker cheapo. Gold farmen is nu veel lastiger geworden doordat het winstmarge met de Auction House veel kleiner is geworden. (Sowieso verkoop ik minder gems en enchants atm)
Als je een PvE'er bent verdien je zoveel meer gold dan als je alleen maar AH en PvPt.
Ben nog steeds geld kwijt aan repairs en enchants. Ik doe vrij weinig met mijn garrison omdat me dat echt totaal niet interesseert. Mijne enige manier van geld verdienen is de random pvp parts in de boxes die je krijgt van een battleground winnen. Proffs ben ik ook mee gestopt.Dennism schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:53:
[...]
Ik denk dat je juist als PVPér met een goed garrison nu aardig was meer gold kan maken dan de gemiddelde PVEér. Vergeet niet dat PVPén amper gold kost, terwijl PVE juist aanzienlijke kosten heeft, zeker wanneer je niet in de business zit van het verkopen van Boost raids / CM's e.d. Zeker nu voor veel Guildbanks de kosten niet meer gedekt worden door cashflow en repairs naar record hoogte zijn gegaan deze expansion.
Raids leveren pas wat op als het Farm is, die 25g oid per boss dekt echt de kosten niet als je nog aan het progressen bentZenety schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:58:
[...]
Ben nog steeds geld kwijt aan repairs en enchants. Ik doe vrij weinig met mijn garrison omdat me dat echt totaal niet interesseert. Mijne enige manier van geld verdienen is de random pvp parts in de boxes die je krijgt van een battleground winnen. Proffs ben ik ook mee gestopt.
Denk dat je als PvE'er inderdaad meer geld kwijt bent aan repairs (moet je maar minder wipen), maar dat je er toch ook wel iets meer mee verdient. Dungeons runnen + raids geven al iets.
[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 25-03-2015 15:35 ]
Verwijderd
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Jawel, maar als het te weinig gold oplevert wil niemand sellen. Kost het teveel gold, wil niemand tokens kopen. Het compromis wat daaruit moet komen zal denk ik voor niemand echt satisfying zijn.junglebeast schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:10:
Blizzard bepaald het aantal K's in gold.Dus we zullen wel zien waar ze mee komen.
Gezien de $5 dollar premium op de token denk ik dat Blizzard liever heeft dat iedereen aan de token zou gaanVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:46:
naja wordt dat nu niet ook enigzins bepaald door goldfarmers. Als 20k-25k goedkoper is dan 12 euro ofzow dan gaan teveel mensen alleen maar via dat systeem game time kopen. En game time is toch wel een groot deel van blizz inkomsten. Denk dat et vooral bedoeld is als goldsink voor mensen met echt kilos gold teveel.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
[ Voor 62% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-03-2015 06:45 ]
Verwijderd
Ga hem vanavond ook doen, gewoon omdat ik geen raider ben en wil hem wel graag zien eigenlijk. Heb in mijn wekelijkse run elke week 8 van de 10 gedaan. Dus onderhand erg benieuwd naar Blackhandpatrickos85 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:28:
Gisteravond voor het eerst Blackhand gedaan in LFR. Kostte toch een paar wipes, omdat de ranged dps ver onder de 20k bleef hangen. Ik wil niet weten hoe deze boss op Mythic zal zijn
Mooie is dat bij elke wipe een paar mensen weggingen, welke eerst vervangen moesten worden. Bizar dat men echt gewoon geen enkele wipe wil meemaken om een boss neer te halen
Verwijderd
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq