Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enquêtes en dat soort zaken moeten via de mods

[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 22-03-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finally, na avonden hopeloos wipen op Operator gisteren de raid ingegaan met het advies van iemand hier:
Beginnen met volle groep, als we wipen de oorzaak verwijderen tot de baas dood gaat.

Dus mijn mededeling: Drie keer door trein geraakt = boss uitzitten.
Vervolgens storte de dps van de notoire treinspringers in :D Op mijn vraag wat er aan de hand is: "I'm focussing on staying alive".

De eerste pogingen daarom tegen de soft enrage aangelopen en overlopen door adds in de laatste fase. Maar in ieder geval werd die nu steeds bereikt. Iedere poging ging ook de dps zichtbaar omhoog en de uiteindelijke kill ging moeiteloos met nog tijd over.

Overigens heb ik het wel gehad met de slechte guides op het internet. Bijna iedere normal/heroic guide heeft het over het interrupten van de firemender. Wij laten hem nu zijn cast afmaken en spellstealen/dispellen de HoT. De man-at-arms ligt in no time plat, dat scheelt zoveel healing en is zoveel meer dps. Met als bonus dat iedereen zich volledig op de burn down van de man0at-arms kan focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
GokuSsj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:52:
Probeer al weekje binnen te komen in een groep via openraid blackrock hc. Maar word nog niet geaccepteerd met 0 bazen op hc. Dus hopelijk maak ik meer kans met de ilvl verhoging die me boven de ilvl670 gaat brengen. Heb maar 1 groep nodig en dan zal het geen moeite meer zijn om in toekomstige groepen te komen.

Heb dan ook 3 chars met inn level 2 die treasure followers kunnen binnen harken zodat ze voor wat betere gold invloed kunnen zorgen.
Voor HC-bosses wordt tegenwoordig ilvl675+ gevraagd, en zelfs dan wordt je nog vaak geweigerd.

Om terug te komen op de treasure followers. Gelden deze niet alleen voor extra garrizon resourses?
Ik krijg zo vaak gold-questst maar volgens mij krijg je niet meer gold als je een treasure hunter in de group hebt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
sabriel schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:48:
[...]

Voor HC-bosses wordt tegenwoordig ilvl675+ gevraagd, en zelfs dan wordt je nog vaak geweigerd.

Om terug te komen op de treasure followers. Gelden deze niet alleen voor extra garrizon resourses?
Ik krijg zo vaak gold-questst maar volgens mij krijg je niet meer gold als je een treasure hunter in de group hebt.
Ik heb al op 2 classes treasure followers, en als ik die in een gold missie zet krijg ik wel het dubbele gold hoor ;). Maar volgens mij werkt het alleen bij level 100 followers.

Scavanger followers zorgen voor dubbele resources ;).

Ilvl675, ja was er al bang voor, vind het alleen raar dat ze dan op openraid ilvl665 vragen. Maar 675 moet haalbaar zijn na de de ilvl upgrade. Dus dan ga ik me daarop focussen :).

[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 19-03-2015 11:06 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:47:
Finally, na avonden hopeloos wipen op Operator gisteren de raid ingegaan met het advies van iemand hier:
Beginnen met volle groep, als we wipen de oorzaak verwijderen tot de baas dood gaat.

Dus mijn mededeling: Drie keer door trein geraakt = boss uitzitten.
Vervolgens storte de dps van de notoire treinspringers in :D Op mijn vraag wat er aan de hand is: "I'm focussing on staying alive".

De eerste pogingen daarom tegen de soft enrage aangelopen en overlopen door adds in de laatste fase. Maar in ieder geval werd die nu steeds bereikt. Iedere poging ging ook de dps zichtbaar omhoog en de uiteindelijke kill ging moeiteloos met nog tijd over.

Overigens heb ik het wel gehad met de slechte guides op het internet. Bijna iedere normal/heroic guide heeft het over het interrupten van de firemender. Wij laten hem nu zijn cast afmaken en spellstealen/dispellen de HoT. De man-at-arms ligt in no time plat, dat scheelt zoveel healing en is zoveel meer dps. Met als bonus dat iedereen zich volledig op de burn down van de man0at-arms kan focussen.
Mooi dat mijn advies heeft geholpen :p Was het NM of HC Thogar?

@Goku
ilvl is in ieder geval ingegaan.
Ben nu vanaf 675 naar 679 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:17:
[...]

@Goku
Nice! hier vanavond weer inloggen, maar ben er erg blij mee!. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet live op armory. grrrrr IK WIL SIMMEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:19:
nog niet live op armory. grrrrr IK WIL SIMMEN
doorvoor moet je eerst inloggen denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mehhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:59:
[...]

Ik heb al op 2 classes treasure followers, en als ik die in een gold missie zet krijg ik wel het dubbele gold hoor ;). Maar volgens mij werkt het alleen bij level 100 followers.

Ilvl675, ja was er al bang voor, vind het alleen raar dat ze dan op openraid ilvl665 vragen. Maar 675 moet haalbaar zijn na de de ilvl upgrade. Dus dan ga ik me daarop focussen :).
665 is zeker te doen voor de eerste paar bazen zoals Arnold(Hans&Franz), Lootlord en mss nog wel Gruul.
675 is vooral voor de overige bazen. Maidens, Furnace en BH zul je denk ik weer rond de 680 moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:37:
[...]

665 is zeker te doen voor de eerste paar bazen zoals Arnold(Hans&Franz), Lootlord en mss nog wel Gruul.
675 is vooral voor de overige bazen. Maidens, Furnace en BH zul je denk ik weer rond de 680 moeten hebben.
Is dit normal of hc? In princiepe zou 670 zat moeten zijn voor hc. Alleen BH misschien was hoger vereiste, maar de rest is prima te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Via MrRobot is hij wel geupdate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:39:
[...]

Is dit normal of hc? In princiepe zou 670 zat moeten zijn voor hc. Alleen BH misschien was hoger vereiste, maar de rest is prima te doen
670 voor HC is naar mijn ervaring ook nog wel te doen voor de meeste bazen, maar dan moet je haast geen fouten maken.
Mijn guild had bij onze eerste HC Kromog kill een ilvl van 674 avg en Thogar 672 met enkele unnecessary deaths.
Vandaar dat ik meer richting de 675+ denk voor pugs in combinatie dat men toch een smoother run willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
ramon1984 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:27:
[...]

doorvoor moet je eerst inloggen denk :)
Inloggen staat er los van, battlenet en wowhead zijn gewoon nog niet up to date. Geduld is een schone zaak :) al ben ik ook erg benieuwd wat mijn ilvl staks is :)

[ Voor 8% gewijzigd door MarcHealthy op 19-03-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
GokuSsj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:59:
[...]
Dit was mijn spraakverwarring.
Zal ik er maar 2 gaan benchen en 2 van die andere gaan levelen.
25 followers is veel te weinig om actief te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
GokuSsj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Inloggen staat er los van, battlenet en wowhead zijn gewoon nog niet up to date. Geduld is een schone zaak :) al ben ik ook erg benieuwd wat mijn ilvl staks is :)
Zojuist in- en uitgelogd en mijn nieuwe ilvl staat op de armory. De items zelf laten wel nog 680 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Leuke boost op zich. Ben nu 677 Unholy en 676 Blood. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Beetje telleurgesteld hier, ben wel 4 item levels in equipped gear omhoog gegaan naar 691 maar heb er helaas minder dan 1% crit bij gekregen :P iets waar ik op hoopte dat ik meer van kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:17:
[...]

Mooi dat mijn advies heeft geholpen :p Was het NM of HC Thogar?

@Goku
Het was heroic. Hierdoor staan we nu op 8/10 normal en 4/10 heroic. Maar met de focus die we gisteren hadden verwacht ik volgende raid (maandag) minimaal op 5/10 misschien wel op 7/10 te komen. Aangezien we op een aantal bosses al erg dichtbij waren en we dan ook al ca 3 ilevel boost hebben gehad voor onze minst gegearde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:52:
Beetje telleurgesteld hier, ben wel 4 item levels in equipped gear omhoog gegaan naar 691 maar heb er helaas minder dan 1% crit bij gekregen :P iets waar ik op hoopte dat ik meer van kreeg
Idd echt een boost is het niet. Ga er wat dps betreft ook amper op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:06:
[...]

Idd echt een boost is het niet. Ga er wat dps betreft ook amper op vooruit.
Dat zou ik niet zeggen, het is wel een redelijke dps boost als de meeste gear (en vooral wapen en trinkets) 5 item levels er bij hebben gekregen. Als je vooral in normal gear loopt dan zal het wel meevallen maar hoe beter je gear hoe meer een ilvl increase waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
686 inmiddels was wel leuk om ff te zien vannacht maar eens ff een pugje pakken en kijken hoe het gaat. Disc priest bubble bot hierzo. Hopelijk een full clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Zelf ben ik van 692 naar 697 gegaan :P.
Nog een aantal highmaul items die ik moet vervangen: neck, pants, ring en boots. Misschien kan ik de neck van Kromog vanavond coinen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:24
Gister weinig gedaan. Alleen even de laatste quest voor Harrison gedaan. Het duurde even voor ik de juiste quest kreeg, maar ik heb hem!

Ben benieuwd wat de ilevel boost in raids gaat betekenen. 5 ilevels is een hoop, ik verwacht dat je een flinke boost in progress gaat zien bij de meeste guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
hulkie schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:27:
Gister weinig gedaan. Alleen even de laatste quest voor Harrison gedaan. Het duurde even voor ik de juiste quest kreeg, maar ik heb hem!

Ben benieuwd wat de ilevel boost in raids gaat betekenen. 5 ilevels is een hoop, ik verwacht dat je een flinke boost in progress gaat zien bij de meeste guilds.
Nou samen met de nieuwe 710 ring is het dus 10% ;) en dat merk je zeker wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:30:
[...]

Nou samen met de nieuwe 710 ring is het dus 10% ;) en dat merk je zeker wel!
Nieuwe 715 ring bedoel je :P? En 710 715 ring geeft een 15% boost in main stat.

Ik heb mijn dps boost wel gezien gisteren.
Ik deed gisteren Kromog/Iron Maidens NM en mijn Arcane en Fire dps was "aardig" geboost.
Kromog van 30-32k naar 38k en Iron Maidens van 40-45k naar 53k.
Ik deed niks anders qua rotaties of ik was wel erg lucky met mijn procs :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:10
Jerry schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:32:
Onze Kromog Mythic kill van gisteren:

[video]

Geen ideale setup, weinig echte raid cooldowns, maar toch gehaald :).
Het lijkt allemaal zo makkelijk als ik je filmpje zo zie, en wij maar wipen in normal BRF. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Goed nieuws vanuit de Tweakers guild... Blackhand heeft zich over gegeven! De guild gaat woensdag beginnen met Heroic BRF te clearen.

Logs
AskMrRobot
Warcraft Logs

Screenshot
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y5VR50jl.jpg

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!

Als jullie blackhand normal neerkrijgen zullen de eerste 7 heroics ook geen probleem vormen denk ik. :)

Mijn raid ging gister niet door ivm te weinig signs, daarom heb ik een uurtje geholpen met een ander team in de guild (TK) op Blastfurnace HC. Was leuk, maar helaas niet zo heel veel progress. Ik ben benieuwd of ze nog verder zijn gekomen nadat ik weg was.

Verder weinig wow voor mij dit weekend. Ik hoop komende week wat meer raidtijd te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Afgelopen vrijdag mijn hunter naar level 100 gedaan, deze gelijk een barn level 3 gegeven. Toen even 30 min elites gekillt via lfg en toen had ik al 100 mats zodat ik ruim 1 week geen elites meer hoef te killen :).

Vanavond weer mijn wekelijkse openraid blackgroup run. Hopelijk wat geluk op trinkets en moet tier hands of shoulders voor de 4set, daarna heb ik niks meer nodig op normaal. Onderhand ilvl670 dus probeer hc groep in te komen. Zijn er genoeg op openraid, dus vind er vanzelf wel 1 die mij die kans geeft. En als je eenmaal hc kills hebt dan is het geen probleem meer.

Doel is om deze week ook dk (97) naar 100 te doen. En dan ben ik wel weer even klaar met levelen.

Daarna weer even wat focussen op followers met Scavanger of treasure zodat ik weer wat meer gold kan gaan maken.

Zodra mijn pala 3 stage 4 crafted items heeft kan ik de proffs ook weer wat meer los laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny Canero schreef op maandag 23 maart 2015 @ 07:31:
Goed nieuws vanuit de Tweakers guild... Blackhand heeft zich over gegeven! De guild gaat woensdag beginnen met Heroic BRF te clearen.

Logs
AskMrRobot
Warcraft Logs

Screenshot
[afbeelding]
Gefeliciteerd :P Heroic is niet zoveel malen moeilijker. Is de Tweakers guild alleen maar mensen vanuit Tweakers.net of zitten er nog mensen buiten Tweakers er?
GokuSsj schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:46:
Afgelopen vrijdag mijn hunter naar level 100 gedaan, deze gelijk een barn level 3 gegeven. Toen even 30 min elites gekillt via lfg en toen had ik al 100 mats zodat ik ruim 1 week geen elites meer hoef te killen :).

Vanavond weer mijn wekelijkse openraid blackgroup run. Hopelijk wat geluk op trinkets en moet tier hands of shoulders voor de 4set, daarna heb ik niks meer nodig op normaal. Onderhand ilvl670 dus probeer hc groep in te komen. Zijn er genoeg op openraid, dus vind er vanzelf wel 1 die mij die kans geeft. En als je eenmaal hc kills hebt dan is het geen probleem meer.

Doel is om deze week ook dk (97) naar 100 te doen. En dan ben ik wel weer even klaar met levelen.

Daarna weer even wat focussen op followers met Scavanger of treasure zodat ik weer wat meer gold kan gaan maken.

Zodra mijn pala 3 stage 4 crafted items heeft kan ik de proffs ook weer wat meer los laten.
Ik heb 2 alts en had hier 2 barns op staan en vond dat als je de tijd hebt dat je wel snel veel savage blood kan farmen ja :p
Binnen een week had ik er 110.

Succes met de openraid. met 670 moet NM zeker te doen zijn en HC ook wel.

Zelf heb ik gisteren mijn guildraid gehad. 7/10 HC en geen enkele drop. Tja enige wat ik nodig heb zijn belt/trinket en HC tier items. Zit nu wel op 700 runes nadat ik BRF NM ook al heb gecleared.
Mijn guild heeft een bepaalde regel dat je niet op tier items mag rollen totdat alle andere mensen ook al tier items hebben. Priority is zoiets: 1pc - 3pc - 0 en 2pc - 4pc en 5pc.
Dat ik al 5 stukken normal tier heb is dus heel erg in mijn nadeel. Iedereen die nog geen tier token heeft of nog geen 4pc heeft dus gwn prio in HC, zelfs de trials dus :(
Hoewel dit niet altijd het geval hoeft te zijn doordat RL dit kan overrulen als je performance erg laag is.
Vanavond Iron Maidens 3 uurtjes progress en dan is dat het weer voor de week.

Mijn dps op Thogar was wel weer nice als Fire mage. 48.5k met ilvl 678 en 35k als Arcane mage (sim dps top is 39k). Kan natuurlijk veel hoger omdat ik dus geen goede opener heb en gisteravond achter ben gekomen dat er een 2pc combustion trick bestaat waardoor je dps wel erg geboost kan worden. Lang leve de Fire mage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Ik heb 2 alts en had hier 2 barns op staan en vond dat als je de tijd hebt dat je wel snel veel savage blood kan farmen ja :p
Binnen een week had ik er 110.
Haha, dat is wel heel veel :). Betekend dat ik binnen een week een level 4 item kan maken aangezien daar 60 bloods voor nodig zijn :). We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Danny Canero schreef op maandag 23 maart 2015 @ 07:31:
Gefeliciteerd met de kill! Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met de guild :)
Succes in Heroic BRF :)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:42:
[...]

Haha, dat is wel heel veel :). Betekend dat ik binnen een week een level 4 item kan maken aangezien daar 60 bloods voor nodig zijn :). We gaan het zien :)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook garrison resources heb besteed aan barn rush orders dat helpt ook wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Gefeliciteerd :P Heroic is niet zoveel malen moeilijker. Is de Tweakers guild alleen maar mensen vanuit Tweakers.net of zitten er nog mensen buiten Tweakers er?
Het zijn voornamelijk Tweakers, maar we hebben ook geen tweaker leden. We zijn wel allemaal NL of BE, dat is wel een eis ;)

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Afgelopen weekend een weirdo gelukje gehad. Hoe ik het geflikt heb weet ik nog altijd niet, maar ik was blijkbaar een transmog item armer geworden. Dus moest ik een ander exemplaar weten te bemachtigen.

In dit geval ging het om een paar plate shoulders die droppen bij Alysrazor (Firelands), dus met flink wat tegenzin weer die raid in (met andere chars al teveel gefarmed). Geen plate shoulders gekregen van Alysrazor uiteraard, maar wel... een mount?

Dat was eerst een wtf? momentje, daarna viel het me binnen dat mensen inderdaad deze boss farmen voor die mount. Zo zie je maar, de leukste dingen droppen als je ze niet farmed of uberhaupt weet dat ze droppen :p

*edit* dit is me overigens ook 2x overkomen met Sartharion. Ik wilde gewoon de gratis 22 slot bag van hem op twee verschillende chars. Ehm black drake? Wut, ook nog een twilight drake? :D

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 23-03-2015 10:46 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
Kapoen schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:43:
In dit geval ging het om een paar plate shoulders die droppen bij Alysrazor (Firelands), dus met flink wat tegenzin weer die raid in (met andere chars al teveel gefarmed). Geen plate shoulders gekregen van Alysrazor uiteraard, maar wel... een mount?

Dat was eerst een wtf? momentje, daarna viel het me binnen dat mensen inderdaad deze boss farmen voor die mount. Zo zie je maar, de leukste dingen droppen als je ze niet farmed of uberhaupt weet dat ze droppen :p
Dit gebeurde mij laatst ook. Twee dagen nadat ik eindelijk mijn Rivendare mount had was ik toevallig in de Firelands en dropte ook die mount. Ik had het eerst niet eens door, op een gegeven moment keek ik in mijn bags en dacht ik "Huh, wat een raar icoontje voor een item".

En het word nog gekker, een dag daarna zag ik de Talbuk Rare Spawn in Shadowmoon Valley lopen dus die mount heb ik nu ook. 8 jaar lang heb je niks en dan heb je opeens in een week tijd 3 rare mounts :o

Gisteren dacht ik op mijn level 100 Warlock "ff" de quest chain te doen voor Fel Fire, maar zelfs op level 100 is dat nog een pittig gevecht (iLevel 590, dat kan er ook mee te maken hebben :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:03
hulkie schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:44:
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!

Als jullie blackhand normal neerkrijgen zullen de eerste 7 heroics ook geen probleem vormen denk ik. :)

Mijn raid ging gister niet door ivm te weinig signs, daarom heb ik een uurtje geholpen met een ander team in de guild (TK) op Blastfurnace HC. Was leuk, maar helaas niet zo heel veel progress. Ik ben benieuwd of ze nog verder zijn gekomen nadat ik weg was.

Verder weinig wow voor mij dit weekend. Ik hoop komende week wat meer raidtijd te pakken.
De guild wou heroic niet induiken voor normal BRF volledig down was. De helft van het vaste raidteam heeft al 7/10 HC gepugged dus dat zullen we zonder veel erg clearen vermoedelijk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen!

ik ben sinds 3 jaar geleden weer begonnen met het spelen van Wow.
Heeft iemand nog suggesties voor must-have addons? Ik speel als hunter.

Zijn er nog guilds die nog actief op zoek zijn naar nieuwe leden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 12-09 14:23
Danny Canero schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:29:
[...]

Het zijn voornamelijk Tweakers, maar we hebben ook geen tweaker leden. We zijn wel allemaal NL of BE, dat is wel een eis ;)
De niet tweakers zijn vooral vrienden/bekenden/familie van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gisteren eindelijk BH HC neer. Zitten nu op 10/10 HC en 2 mythic. Et is helemaal geen moeilijke fight, maar chaotisch waardoor mensen veel fouten maken heb ik het idee.
Wel gelijk ff de black hand gescoord :> dus ik ben weer blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Donderdag heeft de guild mythic blast furnace neergehaald waardoor de score nu op 9/10(M) staat.
Afgelopen zondag stond blackhand op het menu, ziet er zeer pittig uit, ik geef hem 2 weken :p

[ Voor 15% gewijzigd door kowapanga op 24-03-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gisteravond weer mijn wekelijkse 4 uur durende openraid run gedaan in BRF. Ik mag mijn 2 BIS trinkets van mijn lijstje af halen :). 1 keer een warforged gerollt (tegen 6 andere gewonnen) en bij maidens gewonnen dankzij een bonus roll. Zijn ze toch nog ergens goed voor.

Super blij eigenlijk!. Al 4 weken geen geluk met trinkets en nu win ik ze allebei.

Eindelijk ook weer een betere run, 8/10 gedaan. 1 wipe op kromog en 2 wipes op iron maidens (vervolgens had die guild hun alts voor mains gewisseld om het toch te doen en dan gaat het snel). Rest 1 shot.

Nu alleen nog jacht naar de tier shoulders (voor 4set bonus). En dan ben ik aardig klaar met BRF normaal. Zit alleen nog met een ilvl655 back. Die hoop ik binnenkort te vervangen voor crafted 685. Ook de wrist ga ik vervangen voor 685 crafted. En dan tik ik als het goed is dus 675 aan.

Dan ga ik me focussen op highmaul hc en BRF hc voor de 15 kills.

Vanavond rustige avond, alleen druid naar 94 ivm inn level 2 plann. En betijds erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister weer geen raid! yay.. en dan moeten we maar recruiten. Helaas willen de officers niet geloven dat je met Wipes op Brack normal geen members gaat krijgen.

Gelukkig speel ik nu uber casual, eind van de week 4/4 weapon voor m'n rogue, wooo

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:24:
Gisteravond weer mijn wekelijkse 4 uur durende openraid run gedaan in BRF. Ik mag mijn 2 BIS trinkets van mijn lijstje af halen :). 1 keer een warforged gerollt (tegen 6 andere gewonnen) en bij maidens gewonnen dankzij een bonus roll. Zijn ze toch nog ergens goed voor.

Super blij eigenlijk!. Al 4 weken geen geluk met trinkets en nu win ik ze allebei.

Eindelijk ook weer een betere run, 8/10 gedaan. 1 wipe op kromog en 2 wipes op iron maidens (vervolgens had die guild hun alts voor mains gewisseld om het toch te doen en dan gaat het snel). Rest 1 shot.

Nu alleen nog jacht naar de tier shoulders (voor 4set bonus). En dan ben ik aardig klaar met BRF normaal. Zit alleen nog met een ilvl655 back. Die hoop ik binnenkort te vervangen voor crafted 685. Ook de wrist ga ik vervangen voor 685 crafted. En dan tik ik als het goed is dus 675 aan.

Dan ga ik me focussen op highmaul hc en BRF hc voor de 15 kills.

Vanavond rustige avond, alleen druid naar 94 ivm inn level 2 plann. En betijds erin :P
Je hebt 21 HC BRF kills nodig om Mythic BRF cache te krijgen voor garrison missions of 8 HM Mythic.
Gefelicteerd met de drops. Had ik maar zo een geluk :P

Gisteren progress raid op Iron Maidenss HC en aantal tries op Blast furnace HC. Ben nu lekker 8/10 HC BRF.
Iron Maidens neer na 12 tries. Mijn dps was wat mager door geen procs bij openers en gwn geen procs wanneer ik combustion off cd had.
Heletijd rond de 35-40k zonder goede procs. 1 Try waar ik dit wel had en eindigde dan ook 53k dps 9 minuten lang.

Ook geen geluk gehad met seal op Iron maidens. Dus een weekje geen loot voor mij.
Hopelijk volgende week wel en sta nu op 704 runes. Die 715 ring kan wat dat betreft snel komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Ik vraag me het volgende af: aangezien die world first niet is aangetast, schept dat een precedent voor het verkopen van je account / losse characters?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:58:
Beste mensen!

ik ben sinds 3 jaar geleden weer begonnen met het spelen van Wow.
Heeft iemand nog suggesties voor must-have addons? Ik speel als hunter.

Zijn er nog guilds die nog actief op zoek zijn naar nieuwe leden?
Addons die ik altijd gebruik:

ELvUI
Auctionator
Postal
Masterplan
DBM

Wat zoek je precies?
PVE of PVP?
Alliance of Horde?
Casual, casual guild die ook raid of hardcore raid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Gisteren hebben we blast furnace voor de 2e keer dood gekregen (eerste keer was voor de itemlvl upgrade).

Ik was zelf een beetje aan de late kant, dus de guild had er al 2-3 pogingen op zitten, maar ze misten net wat dps om de elementalists in één keer neer te krijgen.

Vervolgens net het laatste zetje toen ik online kwam (was een 1 shot nadat ik erbij kwam). Ik ben in arcane spec meegegaan, omdat single target het probleem was. laagste gemiddelde dps, maar wel meeste damage done op elementalists & hearth of the mountain, dus ik vond het prima zo.

vervolgens nog een paar bh pogingen. Onze groep was wat kleiner dan normaal, maar we kwamen al tot eind p2.

Hopelijk volgende reset weer op volle sterkte en dan blackhand neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:05:
Ik vraag me het volgende af: aangezien die world first niet is aangetast, schept dat een precedent voor het verkopen van je account / losse characters?
Zou je inderdaad wel denken. Ga je je chars in de losse verkoop doen dan hmr nu je gestopt bent?? >:)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

skassie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:55:
[...]

Zou je inderdaad wel denken. Ga je je chars in de losse verkoop doen dan hmr nu je gestopt bent?? >:)
Haha zou niet zo gek idee zijn... Weerhoud me iig van weer beginnen ;).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:44:
[...]
Je hebt 21 HC BRF kills nodig om Mythic BRF cache te krijgen voor garrison missions of 8 HM Mythic.
Gefelicteerd met de drops. Had ik maar zo een geluk :P
Weet je zeker dat het 21HC-kills is. Ik heb verschillende guildies die meer dan 21 HC-kills hebben maar nog steeds HC-missions kregen. Volgens mij moet het niet alleen kills zijn maar kills die loot-egilible zijn.

Hiermee bedoel ik dat sommige guildies 6 keer Gruul deden en dan coins gebruikten voor extra loot. Volgens mijn guidlies gelden deze 6 kills gewoon als 1 kill omdat ze maar 1 keer loot-gerechtigd zijn.
Op het moment van reset zaten er 2 zeker boven de 21 kills. Echter geen blue post erover gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
@Sabriel, de blue post over loot eligble
http://blue.mmo-champion....-and-only-a-heroic-cache/

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:42:
[...]

Weet je zeker dat het 21HC-kills is. Ik heb verschillende guildies die meer dan 21 HC-kills hebben maar nog steeds HC-missions kregen. Volgens mij moet het niet alleen kills zijn maar kills die loot-egilible zijn.

Hiermee bedoel ik dat sommige guildies 6 keer Gruul deden en dan coins gebruikten voor extra loot. Volgens mijn guidlies gelden deze 6 kills gewoon als 1 kill omdat ze maar 1 keer loot-gerechtigd zijn.
Op het moment van reset zaten er 2 zeker boven de 21 kills. Echter geen blue post erover gevonden.
Ja excuus, 21 loot eligible kills ja. Mijn guildie had 22 HC kills (geen duplicates) en kreeg een Mythic cache.
Ik zit zelf nu op 28 en doe alleen HC met guild dus als ik morgen geen Mythic cache krijg dan weet ik het ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Operator Thogar Mythic is ook neer :).
Rond de 30 wipes dus dat viel nog reuze mee.

7/10 nu op naar de lastige bazen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:01:
[...]

pff levert niks meer op man, ik heb ook realmfirst title's etc (alle raid mounts) achie's pre nerfs etc.... alsnog levert het niks op zo een account. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:48
Wat is niks Ramon? levert het 1500 op? qua tijd vind jij het wellicht niks maar ik vind het best veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Wat 1500 euro? Nooit dat je dat voor je account krijgt. niet eens 1/10de man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:01:
[...]

We zoeken nog een dps warrior met tank offspec }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:43:
[...]

Haha hier is er 1 maar ik heb al een guild :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Haha hier is er 1 maar ik heb al een guild :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm dubbele post much o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

hahaha neeeee mag niet weer beginnen ;p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gisteravond rustig avondje, heb mijn druid stukje gorgrond gedaan voor de inn level 2 plann. Hij begon met 92 en eindigde half 94. Heb nu 3 alts (94) en 2 mains met een level2 inn zodat ze elke week een handige follower kunnen nemen. Bedoeling is dat 2 alts over 1 maandje de inn eruit gooien voor de trade zodat ik nooit meer mats problemen heb en geld verdien met treasure followers.

Vind druid een zeer relaxe class geworden, mobs gaan snel neer, ook heeft hij een heal spell die ik in cat form bijna elke 10 seconden kan doen zodat ik nooit onder de 75% health kom.

Heb nu 6 chars boven de level 94, dus deze gaan heel rustig richting de 100. Daarna is mijn level 81 rogue aan de beurt. Zolang ik nog plezier heb met questen en het super snel gaat, ga ik af en toe gewoon nog lekker door met questen. Ook zitten ze vol met heirlooms waardoor ze zelfs veel xp krijgen voor de mine en de eventuele herb. En elke 2 levels omhoog krijg je weer iets extras zoals een herb of een level 2 craft building :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ondanks het feit dat we inderdaad nog wel wat mensen kunnen gebruiken (laatste procentjes BH, dan gaan we Mythic proberen) was mijn post meer bedoeld om Hmr te plagen :)

Gister nog even een poging gedaan op Blackhand. Ging hem helaas niet worden. Volgens mij door de raid comp. 2 tanks - 4 healers - 8 dps. Lijkt me een dps of 4-6 te weinig. Dat merkte je ook wel aan de duur van P2.

Een ander team in de guild was gister met 2-4-13 bezig. Ze hebben flink wat lage % wipes gehad, maar uiteindelijk geen kill. So the race continues this week! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
hulkie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:18:
Ondanks het feit dat we inderdaad nog wel wat mensen kunnen gebruiken (laatste procentjes BH, dan gaan we Mythic proberen) was mijn post meer bedoeld om Hmr te plagen :)

Gister nog even een poging gedaan op Blackhand. Ging hem helaas niet worden. Volgens mij door de raid comp. 2 tanks - 4 healers - 8 dps. Lijkt me een dps of 4-6 te weinig. Dat merkte je ook wel aan de duur van P2.

Een ander team in de guild was gister met 2-4-13 bezig. Ze hebben flink wat lage % wipes gehad, maar uiteindelijk geen kill. So the race continues this week! :D
Gisteravond pugje HC Blast furnace gejoined daarna gingen ze door naar BlackHand eerste try 6% daarna ez kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Lees trouwens op mmo champ:
Patch 6.1.2 Live This Week
Patch 6.1.2 goes live today, laying the groundwork for the new WoW Token

Betekend dit dat we vanaf dan tokens kunnen kopen of duurt het nog even ?. Moet over 3 dagen weer gametime kopen, dus zou mij erg goed uitkomen als ik hem nu kan kopen op ah als hij beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
GokuSsj schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:42:
Lees trouwens op mmo champ:
Patch 6.1.2 Live This Week
Patch 6.1.2 goes live today, laying the groundwork for the new WoW Token

Betekend dit dat we vanaf dan tokens kunnen kopen of duurt het nog even ?. Moet over 3 dagen weer gametime kopen, dus zou mij erg goed uitkomen als ik hem nu kan kopen op ah als hij beschikbaar komt.
Het wordt waarschijnlijk pas volgende maand uitgerold dus je moet nog even geduld hebben. Sws wordt het eerst in Amerika uitgerold en dan pas na enkele weken in de EU/azie enz.
WoW Token Rollout

We’ll begin rolling out the WoW Token in the weeks following Patch 6.1.2’s release, starting with the Americas game region (including realms serving North America, Oceania, and Latin America) and then expanding to other game regions in the weeks after that. Launching the Token once Patch 6.1.2 has been live for a while will help us ensure the foundation for the feature is solid, and kicking things off with a single region is the best way for us to ensure everything’s going smoothly before launching worldwide. We’ll provide further updates on timing as we get closer to the Token’s launch in each region.
Net even blackhand op LFR neergelegd en het is weer ouderwets makkelijk :)

[ Voor 32% gewijzigd door Bartske op 25-03-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Bartske schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:46:
[...]

Het wordt waarschijnlijk pas volgende maand uitgerold dus je moet nog even geduld hebben. Sws wordt het eerst in Amerika uitgerold en dan pas na enkele weken in de EU/azie enz.
Thanks!, dan wacht ik nog maar even af en ga ik nog wat extra gold sparen :). Kan niet wachten totdat ik mijn 22,- kan besparen en mijn ingame gold hieraan kan uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zelf ben iemand die elke maand wel bereid is zon token te kopen en te verkopen voor gold. Toch wil ik eerst wel eens weten hoeveel gold dat ongeveer zal worden. Blizzard laat niets los over de initiële prijzen.

Ik vermoed dat de hoeveelheid gold verwachtingen van de kopers en verkopers heel ver uit elkaar liggen.

Ik ga natuurlijk niet elke maand iets van 15,- uitgeven om vervolgens 20K gold te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Kaap schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:17:
Ik zelf ben iemand die elke maand wel bereid is zon token te kopen en te verkopen voor gold. Toch wil ik eerst wel eens weten hoeveel gold dat ongeveer zal worden. Blizzard laat niets los over de initiële prijzen.

Ik vermoed dat de hoeveelheid gold verwachtingen van de kopers en verkopers heel ver uit elkaar liggen.

Ik ga natuurlijk niet elke maand iets van 15,- uitgeven om vervolgens 20K gold te krijgen :P
Ik geef je er elke maand 25k voor xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Zijn er hier ook mensen die ooit wel eens Ashran doen? Deze area voelt voor mij nu echt compleet zinloos als PvP'er, zelfs voor nieuwe characters. De 200 CQ die ik mis iedere week boeit me eigenlijk ook weinig nu.

Ik kocht voor WoD altijd gametime voor 50k tot 60k per 2 maanden. Zo heb ik toch zo'n 1,5 a 2 jaar aan gametime gekocht. Allemaal via aziatische vage type's, laatste keer 180k gold verloren door één die er mee stopte en opeens al het gold zelf hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramon1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:24:
[...]
Ik geef je er elke maand 25k voor xD
Not good enough ;)

Op MMO-Champ loopt een poll met hoeveel gold mensen ervoor zouden willen geven. Ruim 50% (10.000+ votes) geeft aan 10-20K te willen betalen. We weten dat een token in de USA $20 gaat kosten. Hell no way dat iemand $20 uit gaat geven om 10-20K te ontvangen. Sterker nog, 20-30K zal men nog te weinig vinden.

Ik ben daarom ook erg benieuwd wat er gebeurd. Is de gold prijs te hoog, zal demand laag zijn. Maar zakt de gold prijs te laag, zal supply gewoon weg zijn.

Is wat ik zei, ik denk dat de kloof tussen buyers en sellers over hoeveelheid gold te groot zal zijn. En ik weet niet of supply/demand marktwerking in de juiste balans weet te komen. De persoonlijke value van gold en RL cash is voor buyer en seller anders.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-03-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Kaap schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:38:
[...]

Not good enough ;)

Op MMO-Champ loopt een poll met hoeveel gold mensen ervoor zouden willen geven. Ruim 50% (10.000+ votes) geeft aan 10-20K te willen betalen. We weten dat een token in de USA $20 gaat kosten. Hell no way dat iemand $20 uit gaat geven om 10-20K te ontvangen. Sterker nog, 20-30K zal men nog te weinig vinden.

Ik ben daarom ook erg benieuwd wat er gebeurd. Is de gold prijs te hoog, zal demand laag zijn. Maar zakt de gold prijs te laag, zal supply gewoon weg zijn.

Is wat ik zei, ik denk dat de kloof tussen buyers en sellers over hoeveelheid gold te groot zal zijn. En ik weet niet of supply/demand marktwerking in de juiste balans weet te komen. De persoonlijke value van gold en RL cash is voor buyer en seller anders.
Mja hetgeen is dat je via de chinesefarmers voor 40k een 60day card kan kopen.. Dus ze moeten daar wel onder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Zenety schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:26:
Ik kocht voor WoD altijd gametime voor 50k tot 60k per 2 maanden. Zo heb ik toch zo'n 1,5 a 2 jaar aan gametime gekocht. Allemaal via aziatische vage type's, laatste keer 180k gold verloren door één die er mee stopte en opeens al het gold zelf hield.
Lijkt me een zeer legale manier om aan WoW time te komen... :+

Maar de pijzen voor de WoW token zullen toch zeker wel hoger gaan liggen van 20k~25k ish gold? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramon1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:40:
[...]
Mja hetgeen is dat je via de chinesefarmers voor 40k een 60day card kan kopen.. Dus ze moeten daar wel onder :p
Een WoW token is voor 30 dagen. Dus vergeleken met je 60day kaart voor 40K kun dat je vertalen naar 20K. No way dat iemand $20 uit gaat geven om 20K gold te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
TheRecklezz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:42:
[...]

Lijkt me een zeer legale manier om aan WoW time te komen... :+

Maar de pijzen voor de WoW token zullen toch zeker wel hoger gaan liggen van 20k~25k ish gold? 8)7
Zeker niet. Maar wel lekker cheapo. Gold farmen is nu veel lastiger geworden doordat het winstmarge met de Auction House veel kleiner is geworden. (Sowieso verkoop ik minder gems en enchants atm)

Als je een PvE'er bent verdien je zoveel meer gold dan als je alleen maar AH en PvPt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenety schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:48:
[...]

Zeker niet. Maar wel lekker cheapo. Gold farmen is nu veel lastiger geworden doordat het winstmarge met de Auction House veel kleiner is geworden. (Sowieso verkoop ik minder gems en enchants atm)

Als je een PvE'er bent verdien je zoveel meer gold dan als je alleen maar AH en PvPt.
Ik denk dat je juist als PVPér met een goed garrison nu aardig was meer gold kan maken dan de gemiddelde PVEér. Vergeet niet dat PVPén amper gold kost, terwijl PVE juist aanzienlijke kosten heeft, zeker wanneer je niet in de business zit van het verkopen van Boost raids / CM's e.d. Zeker nu voor veel Guildbanks de kosten niet meer gedekt worden door cashflow en repairs naar record hoogte zijn gegaan deze expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Dennism schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:53:
[...]

Ik denk dat je juist als PVPér met een goed garrison nu aardig was meer gold kan maken dan de gemiddelde PVEér. Vergeet niet dat PVPén amper gold kost, terwijl PVE juist aanzienlijke kosten heeft, zeker wanneer je niet in de business zit van het verkopen van Boost raids / CM's e.d. Zeker nu voor veel Guildbanks de kosten niet meer gedekt worden door cashflow en repairs naar record hoogte zijn gegaan deze expansion.
Ben nog steeds geld kwijt aan repairs en enchants. Ik doe vrij weinig met mijn garrison omdat me dat echt totaal niet interesseert. Mijne enige manier van geld verdienen is de random pvp parts in de boxes die je krijgt van een battleground winnen. Proffs ben ik ook mee gestopt.

Denk dat je als PvE'er inderdaad meer geld kwijt bent aan repairs (moet je maar minder wipen >:) ), maar dat je er toch ook wel iets meer mee verdient. Dungeons runnen + raids geven al iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenety schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:58:
[...]

Ben nog steeds geld kwijt aan repairs en enchants. Ik doe vrij weinig met mijn garrison omdat me dat echt totaal niet interesseert. Mijne enige manier van geld verdienen is de random pvp parts in de boxes die je krijgt van een battleground winnen. Proffs ben ik ook mee gestopt.

Denk dat je als PvE'er inderdaad meer geld kwijt bent aan repairs (moet je maar minder wipen >:) ), maar dat je er toch ook wel iets meer mee verdient. Dungeons runnen + raids geven al iets.
Raids leveren pas wat op als het Farm is, die 25g oid per boss dekt echt de kosten niet als je nog aan het progressen bent :) Avondje progress wipen kost je (of je guild) gewoon 500-600g p.p. aan repairs alleen (25-30g per death), pak daar nog potions, flasks, food e.d. bij en je hebt een berg meer kosten dan een PVPér die een avondje RBG's of Arena's doet. Ik schat dat een avondje blackhand progress wipen je zo 1000g p.p, kan kosten als het niet meer is. Dungeons leveren al helemaal geen zak op, tenzij je per ongeluk een dure drop oid krijgt. Dat je als PVEér geen verlies hoeft te maken klopt ook zeker, maar ik zie de gemiddelde PVEér niet meer gold maken dan de gemiddelde PVPér bij de spelers die ik ken.

Dat je zelf geen proffs / garrison doet kan uiteraard, maar als ik kijk naar onze PVPérs (RBG team en meerdere arena teams) met 3-5 100's per PVPér, dan hebben die toch echt de potentie om serieus gold te verdienen, terwijl de kosten nihil zijn (ze hebben allemaal minimaal 1 enchanter en 1 JC) voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ben zelf een PVE'er, en vind proffs geweldig, het feit dat je gewoon alles zelf kan maken wat je nodig hebt en nooit AH nodig hebt. Potions en enchants. Doordat ik pug moet ik alleen wel zelf de repair kosten betalen. Dan zijn dan ook gelijk de enige kosten die ik zelf maak.

Vind wel dat een garrison naar level 3 doen en alle plans die erbij komen kijken, dit kost gewoon erg veel gold. Heeft blizzard wel slim gedaan. Uiteindelijk verdien je dit wel terug met missies en eventuele inn level 2 met speciale followers.

Ben zelf in het bezit van 2 alchemy, 4 enchanters en 2 JC, 2 LW en 1 tailoring en 2 BS. Dus dan kan je alles maken wat je wilt.

Denk dat je nog het meeste geld kan verdienen met 2 alts van level 100 en daar een inn level 3 en vervolgens lekker elke week een scavenger of Treasure follower nemen. En dat met 20/25 followers dan verdien je gemakkelijk 3 a 4k per dag. Is ook gelijk de enige manier dat ik nu gold maak :P ;).

Betekend wel dat ik per 10 dagen 30k aan missies verdien, en dat heb ik zeker over voor tokens :). En als ik per 10 dagen 1 maand kan kopen, dan heb ik wel 30k voor een token over.

[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 25-03-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik farm 2 uur per week sumptuous fur in Spires of arak. Langs de kust heb je een lange lijn met bloodmane mobs. Een rondje duurt ongeveer een 10 min om alle mobs te killen. Krijg ik ongeveer een 100 furs voor. meestal droppen er ook een aantal items om de AH te maken in je garisson. Deze leveren op dit moment een 200 tot 2000g op per stuk.

Afgelopen maandag een uurtje aan het grinden geweest. Ongeveer een 600 furs opgeleved, 3 items om de ah te maken, 40+ grey items a gemiddeld 5g per stuk en een aatal green items die ik gelijk dis. Al met al verdien je ongeveer een 2k gemiddels per uur met farmen daar.

Gold farmen is dus niet heel erg moeilijk.

Zelf 20 euro uitgeven om een token te kopen en deze weer verkopen online voor golf zou ik nooit doen. Rond de 20 a 30 k is gewoon te weinig. Denk dat er eerst massaal gold wordt gedumpt en de tokens voor een 70 a 80.000 k worden verkocht. Binnen een maandje storten de prijzen denk ik helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Blizzard bepaald het aantal K's in gold. :) Dus we zullen wel zien waar ze mee komen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja wordt dat nu niet ook enigzins bepaald door goldfarmers. Als 20k-25k goedkoper is dan 12 euro ofzow dan gaan teveel mensen alleen maar via dat systeem game time kopen. En game time is toch wel een groot deel van blizz inkomsten. Denk dat et vooral bedoeld is als goldsink voor mensen met echt kilos gold teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:10:
Blizzard bepaald het aantal K's in gold. :) Dus we zullen wel zien waar ze mee komen.
Jawel, maar als het te weinig gold oplevert wil niemand sellen. Kost het teveel gold, wil niemand tokens kopen. Het compromis wat daaruit moet komen zal denk ik voor niemand echt satisfying zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:46:
naja wordt dat nu niet ook enigzins bepaald door goldfarmers. Als 20k-25k goedkoper is dan 12 euro ofzow dan gaan teveel mensen alleen maar via dat systeem game time kopen. En game time is toch wel een groot deel van blizz inkomsten. Denk dat et vooral bedoeld is als goldsink voor mensen met echt kilos gold teveel.
Gezien de $5 dollar premium op de token denk ik dat Blizzard liever heeft dat iedereen aan de token zou gaan ;)

Echter dat niet werken, het Token is alleen te krijgen met echt geld, en de tokens moeten door spelers gekocht en verkocht worden, je kan niet een token direct kopen voor xxk gold zonder dat er eerst echt geld voor betaald is. Er kan dus niet eens een situatie ontstaan waar iedereen of teveel mensen game time via de token kopen, aangezien voor ieder token op de AH straks er een speler is geweest die dat token met echt geld gekocht heeft. Je komt dus enkel in een situatie waar bijv . Speler A zijn eigen sub betaald en een token koopt, deze gaat de AH op en speler B koopt em. Speler A betaald in dat geval dus zijn eigen sub voor die maand en de Sub van B voor een maand, Speler B zorgt ervoor dat via de AH speler A wat meer gold heeft.

Koopt geen enkele speler tokens met geld omdat de Geld / Gold verhouding niet goed is, kan er dus ook niemand een token kopen met gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Concurrentie met Gold vs $$ gaat Blizz toch niet winnen van de gold-sellers zonder complete AH naar ziijn grootje te brengen.
Volgens mij ook 1 van de statements dat dit niet bedoelt is om wedloop aan te gaan met goldsell site, maar om een legaal alternatief aan te bieden

Denk zeker dat de verwachting van mensen die $ voor goud willen veels te hoog is (ze vergelijken nu met gold sell sites)
Wat ik hoop 30-40k, wat ik verwacht rond 20k, ach time will tell

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anderzijds verwachten mensen die een token willen kopen dat het een schijntje aan gold zal zijn. Die 20K gaat weinig token sellers opleveren verwacht ik. 1K voor $1, no way. Ik niet in ieder geval :)

Als de hoeveelheid gold die het oplevert te laag is voor RL cash die sellers er voor uit moeten geven, dan is die markt niet interessant. Gebeurt dat, dan wordt supply heel erg laag, dus schieten token prijzen omhoog. Maar als dat gebeurt, wordt demand laag.

Nou zou je zeggen dat supply/demand dansen met elkaar, maar met lijkt te vergeten dat tokens worden verkocht in de volgorde dat ze gelist worden. En dat Blizzard gegarandeerd heeft dat je krijgt voor hoeveel je het te koop hebt geboden. Dus als de prijs van tokens dankzij supply omhoog schiet, en demand in elkaar klapt, zakt die prijs niet terug omlaag omdat Blizzard een sale garantie aanbiedt.

[ Voor 62% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-03-2015 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Tweakers guild ging gisteren voor het eerst BRF HC in. 7/10 bracht ons dat op. Niet slecht om mee te beginnen denk ik. 5/10 ging makkelijk (2/4/8) voor Thogar en Kromog de setup een beetje aangepast ( 2/3/7) en beide werden 1 shot. Zondag hopelijk maidens en Furnace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteravond voor het eerst Blackhand gedaan in LFR. Kostte toch een paar wipes, omdat de ranged dps ver onder de 20k bleef hangen. Ik wil niet weten hoe deze boss op Mythic zal zijn :')

Mooie is dat bij elke wipe een paar mensen weggingen, welke eerst vervangen moesten worden. Bizar dat men echt gewoon geen enkele wipe wil meemaken om een boss neer te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *
Gisteren zouden we heroics gaan doen, echter door het verlaat zijn van 3 main key-players toch maar besloten voor BRF normal te gaan. We hadden 2 nieuwe healers mee en 4 nieuwe DPS.
Zelf zit ik nog op 25k DPS single target, echter laatste 2 weken (incl gisteren) was ik nodig als healer. Ik kan je vertellen dat het nog veel slechter kan, met als worst een warlock met 10k DPS.

Na de eerste 3 bosses neer te hebben (gruul, gorogor, hanz & franz) liepen we gewoon tegen DPS problemen aan met flamebender. Toen maar besloten om 2 people op de bench, na 3 tries eindelijk neer.
Kromog was helemaal een hell, na 3 keer kwam eindelijk onze main healer online en kon ik gaan DPS-en.
Kromog neer op de volgende pull. Daarna naar beast-lord. Dit was een 1-shot, waarbij ik eindelijk eens als 2de eindigde qua DPS. Op de operator 1 whipe, maar 2de was ook een kill. 1 try nog gehad op iron maidens, echters te veel nieuwe mensen die niet wisten wat ze moesten doen dus whipe en einde raid.

Daarna nog overleg gehad met onze 2 off-tanks. Een keuze gemaakt voor de monk tank ipv de pala-tank, waarop pala-tank guild verlaat. Niet dat we veel eraan missen, abuse, altijd de schuld van de healer etc waar de monk-tank veel stabieler is.

Zondag gaan we eindelijk voor heroics met de sterkste 10, hopelijk krijgen we nu meer dan 3 neer dan afgelopen dinsdag. Iig is de pala-tank weg die 1-shotted wordt bij hanz&franz, acid torrents van 600k die er door komen etc. Afgelopen dinsdag 6 keer gewhiped onder <10% gewoon omdat de damage te hoog was. Daarbij helpt niet dat ik als off-spec healer mee liep en de disc-healer ook nog wat achter liep qua gear. 6/10 HC moeten we makkelijk kunnen doen.

Ik zou wel willen dat blizzard hun coins eens nakijken. Ik heb geen gold-probleem, echter wel een gear-probleem en van alle coins die ik gebruikt heb nog nooit 1 gear-piece gehad, en alleen maar gold :p

* einde dagboek *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
patrickos85 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:28:
Gisteravond voor het eerst Blackhand gedaan in LFR. Kostte toch een paar wipes, omdat de ranged dps ver onder de 20k bleef hangen. Ik wil niet weten hoe deze boss op Mythic zal zijn :')

Mooie is dat bij elke wipe een paar mensen weggingen, welke eerst vervangen moesten worden. Bizar dat men echt gewoon geen enkele wipe wil meemaken om een boss neer te halen
Ga hem vanavond ook doen, gewoon omdat ik geen raider ben en wil hem wel graag zien eigenlijk. Heb in mijn wekelijkse run elke week 8 van de 10 gedaan. Dus onderhand erg benieuwd naar Blackhand :)

Maar doe zelf inderdaad geen lfr meer, gewoon omdat ik het geduld niet kan opbrengen voor wipes en het constante gewacht op nieuwe mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

Gisteren in 1 run 9 HC BRF bosses down. Dropt die int trinket van Beastlord Darmac, rolt de lock net 3 punten hoger :'(

Hoeveel bosses zijn in Mythic makkelijker dan HC Blackhand? We waren vorige week al twee avonden hard aan het wipen op BH omdat ie maar niet down wil. Zelfs een run 0,3% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren reset en dus voor mij precies het moment dat mijn nieuwe cache eraan komt.
En ja hoor een Mythic cache die ik binnen 4 uur kon voltooien op 100%.
Kon dus 4 uur wachten op de cache en besloten om maar BH LFR te gaan doen.

5 keer gewiped op BH LFR gewoonweg omdat mensen niet wisten hoe ze moesten tanken en hoe ze up de balcony moesten.
Ik moest de raid leaden omdat niemand anders aanbood en iets wist van de tactiek.
Uiteindelijk gehaald en iedereen erg blij met hun achievement en mij whisperen met een dankjewel voor het raid leaden.

Daarna moest ik een HM HC pug raid leaden omdat de originele raid leader (mijn guildie) niet zeker van zichzelf was, dan vraag je je toch af waarom hij de raid organiseert >.>
Naja dus had ik het overgenomen en met een zeer slechte pug (helft van de dps onder de 15k dps) toch helemaal tot Twins gecleared met 2 wipes.
Nieuwe persoonlijke record met 39k dps op Butcher met een sim dps van 39k. Dat voelt erg goed aan als je echt het maximale uit je character hebt gehaald.
Na twins toch maar raid disbanden omdat het laat werd en omdat mensen een login bug hadden.

Toen maar besloten om te gaan pitten en dan in de ochtend de cache te openen.
Vanochtend de cache geopend krijg ik een wrist met crit/multi van Blast Furnace die ik niet nodig had (ik had al een 691 BiS bracers).
Jammer, over 2 weken dan maar weer hopelijk op een betere upgrade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Weet iemand wat ik het beste kan doen met alle honor punten? zit altijd wel tegen de 4000 aan

Er is geen pvp gear die ermee nog moet kopen.
Heirlooms ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mounts :) Enige nut nog tegenwoordig als je de PVP gear niet wil hebben.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Vergeten te vermelden.

Die heb ik ook al :P

Zou wel fijn zijn als je honor kon traden tegen gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Gisteren ook voor het eerst Blackhand LFR gedaan (heb alleen LFR raid experience). Had als tank eerlijk gezegd ook niet alle mechanics gelezen, dus op hoop van goede zege.
Eerste try de kill, wat mij verbaasde. De boss ging enorm snel van P1 naar P2, welke niet moeilijk zijn in LFR. Pas in P3 werd het hachelijk; mensen gingen snel dood door de knockback, en ik en de andere tank hadden niet echt door hoe massive strike (oid) werkte, dus we stackten niet. Dit resulteerde in de dood van mij en de andere tank (niet tegelijk), maar door CR en de hoge dps was het klusje snel geklaard. Vond het makkelijker dan de eerste keer Imperator eigenlijk (als tank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

how to LFR :D

Pagina: 1 ... 6 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.