Waarschijnlijk die buff van de Broken Shore questline. Die heeft een kans om 100.000 (of dubbel crit) damage te doen.Madbee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:26:
[...]
aii... daar had ik juist zo'n hekel aan. Invincible classes. Ik weet nog dat een duel met een druid/deathknight oneindig door kon gaan. Dit is helaas dus nog steeds zo..
Is de Damage weer opnieuw geschaald? ik dacht dat ik hits van 200.000 zag laatst. maar gisteren was t allemaal veel minder.
http://www.wowhead.com/artifact-calcPiet_Piraat7 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:41:
Is er toevallig ergens duidelijke en overzichtelijke informatie te vinden over welke artifacts er per class komen en welke skills dat met zich mee brengt? Zocht op MMO-Champion maar volgens mij kijk ik er overheen. Weet vrijwel niets van artifacts nog
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
In het weekend bezig geweest met wat oude dungeons / raids (probeer setjes uiterlijk te halen) en toen in FireLands aangekomen. Niet veel bijzonders verder totdat je bij de phoenix baas komt, wat een toffe entree heeft die baas, helaas geen mount drop
.
Snap verder nog geen zak van dat garrison gedoe, maar ik heb het nu op level 2 staan. Nog geen idee hoe ik aan nieuwe recepten kom voor enchanting en tailoring. Je kan ze kopen met boeken, maar hoe je daar aankomt is mij nog een raadsel. Hoor van mensen dat die 'snel' droppen tijdens het questen, maar na een paar uurtjes questen in het gebied nog niks gehad.
Vrijdag Legion digitaal kopen en dan lekker drie dagen questen naar 110. In de tussentijd maar eens beginnen aan de questchain om te kunnen vliegen in Dreanor, wat best wel een opgave is als ik het zo lees.
Snap verder nog geen zak van dat garrison gedoe, maar ik heb het nu op level 2 staan. Nog geen idee hoe ik aan nieuwe recepten kom voor enchanting en tailoring. Je kan ze kopen met boeken, maar hoe je daar aankomt is mij nog een raadsel. Hoor van mensen dat die 'snel' droppen tijdens het questen, maar na een paar uurtjes questen in het gebied nog niks gehad.
Vrijdag Legion digitaal kopen en dan lekker drie dagen questen naar 110. In de tussentijd maar eens beginnen aan de questchain om te kunnen vliegen in Dreanor, wat best wel een opgave is als ik het zo lees.
Ik zou je garrison gewoon lekker vergeten en je volledig op Legion storten. Dat komt namelijk vannacht al en dan is al het voorgaande eigenlijk overbodig geworden 
Ben benieuwd of ik het ga redden om raid klaar te zijn tijdens verhuizen...
Ben benieuwd of ik het ga redden om raid klaar te zijn tijdens verhuizen...
Als ik me niet vergis heb je daar ook een achievement bij die vrij goed te doen is, waarmee je ook zo'n phoenix-achtige mount krijgt. Iets in de trant van 'Glory of the Cataclysm raider' oid.Bisamrat schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:59:
In het weekend bezig geweest met wat oude dungeons / raids (probeer setjes uiterlijk te halen) en toen in FireLands aangekomen. Niet veel bijzonders verder totdat je bij de phoenix baas komt, wat een toffe entree heeft die baas, helaas geen mount drop.
[ Voor 5% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-08-2016 15:06 ]
https://www.vg247.com/201...stralia-countdown-launch/
Release london = 9hr vanaf nu. Betekend dat wij dan om 00:00 los kunnen?
Ja om 00:00 kunnen wij losrolandos582 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:08:
Jep, error 34, dikke queue's en disconnectsrolandos582 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:08:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Gewoon zorgen dat je dan er al in zitFragNeck schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:09:
[...]
Jep, error 34, dikke queue's en disconnects
Maar is het dan 00:00 of 01:00 dat wij los gaan?
Het lijkt erop dat dit om 01:00 is. Ik kijk op een andere website en die spreken van CET: 12am August 30. CET loopt 1 uur achter, dus dit betekend dat de release om 01:00 plaatsvindt in Nederland. (bron: http://www.pcgamesn.com/w.../wow-legion-release-times)rolandos582 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:10:
[...]
Gewoon zorgen dat je dan er al in zit
Maar is het dan 00:00 of 01:00 dat wij los gaan?
Op de WoW-forums spreken ze weer van
Mon 29th 23:00 GMT
Tue 30th 00:00 CEST
Daar praten ze ook over 11pm CET. (bron: http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613192378)
[ Voor 15% gewijzigd door Diigii op 29-08-2016 15:24 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Glory of the Firelands raider? Die is niet te solo-enPiet_Piraat7 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:05:
[...]
Als ik me niet vergis heb je daar ook een achievement bij die vrij goed te doen is, waarmee je ook zo'n phoenix-achtige mount krijgt. Iets in de trant van 'Glory of the Cataclysm raider' oid.
Maar ja daar krijg je een paarse vuurvogel voor. Die er bijna hetzelfde uitziet als die boss. Alysrazor. En Alysrazor dropt ook een mount, maar dat is dan weer een vuurversie van de blauwe raaf uit Sethekk halls.
Op die website zijn ze gewoon de S van CEST vergeten want het is allang officieel bevestigd door Blizzard dat het 23:00 UK time zou zijn en dat is dus 00:00 bij ons.Diigii schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:22:
[...]
Het lijkt erop dat dit om 01:00 is. Ik kijk op een andere website en die spreken van CET: 12am August 30. CET loopt 1 uur achter, dus dit betekend dat de release om 01:00 plaatsvindt in Nederland. (bron: http://www.pcgamesn.com/w.../wow-legion-release-times)
Daar praten ze ook over 11pm CET. (bron: http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613192378)
De tijdzone in Nederland is gewoon CET hoor. (GMT+1)Diigii schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:22:
[...]
Het lijkt erop dat dit om 01:00 is. Ik kijk op een andere website en die spreken van CET: 12am August 30. CET loopt 1 uur achter, dus dit betekend dat de release om 01:00 plaatsvindt in Nederland. (bron: http://www.pcgamesn.com/w.../wow-legion-release-times)
Wat inhoud dat je om 0:00 kan spelen, mits de server werkt natuurlijk
Het is gewoon om 00:00 vannacht.
Ander vraagje: Weet iemand een addon die automatisch mailboxen op je minimap aanzet zodra je mail hebt en weer uitzet als je je mail hebt opgehaald/gelezen?
Ander vraagje: Weet iemand een addon die automatisch mailboxen op je minimap aanzet zodra je mail hebt en weer uitzet als je je mail hebt opgehaald/gelezen?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Nederland zit nu niet op CET maar op CEST GMT+2Yogoi schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:26:
[...]
De tijdzone in Nederland is gewoon CET hoor. (GMT+1)
Wat inhoud dat je om 0:00 kan spelen, mits de server werkt natuurlijk
oops yup, straks eind oktober pas weer weer CET...Brummetje schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:26:
[...]
Nederland zit nu niet op CET maar op CEST GMT+2
Maar gelukkig blijft de release voor ons gewoon 0:00
Weet iemand ook of er winkels vanavond nog open zijn voor Legion? voorheen werd dat nog wel eens gedaan maar is dat nu ook het geval?
Zooo. Bol.com bevestiging binnen dat mijn 2 CE's onderweg zijn. Kan mijn vriendin morgen lekker bij de deur wachten, want werk ... 
Heb laatst wel een reguliere digital upgrade gedaan omdat ik ongeduldig ben en toch de DH even wilde spelen voor dat alles loos ging, maar ben toch overtuigd dat ik bij mijn monk blijf
Kan niet wachten om onderdeel te zijn van de login-queue
Heb laatst wel een reguliere digital upgrade gedaan omdat ik ongeduldig ben en toch de DH even wilde spelen voor dat alles loos ging, maar ben toch overtuigd dat ik bij mijn monk blijf
Kan niet wachten om onderdeel te zijn van de login-queue
Dacht nog ff leuk een ICC run doen voor de mount, per ongeluk op normal gedaan op m'n DH
Wel wat transmog kunnen oppikken nu die ik nog moest
Tesla M3LR '21
http://www.cdkeys.com/pc/...rcraft-legion-pc-standardMsi92 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:33:
Weet iemand ook of er winkels vanavond nog open zijn voor Legion? voorheen werd dat nog wel eens gedaan maar is dat nu ook het geval?
Je kan een "pre-purchase" versie kopen. Die zijn al lang te koop. Maar helaas krijg je dan alleen een jewelcase en niet zo'n mooi kartonnen doosje zoals altijd. (Overgens weet ik niet of je die uberhaubt krijgt).
Die heb ik gekocht, maar eigenlijk wel jammer. Het is dat ik daardoor gebruik kon maken van de 3=2 actie van de mediamarkt
Die heb ik gekocht, maar eigenlijk wel jammer. Het is dat ik daardoor gebruik kon maken van de 3=2 actie van de mediamarkt
volgens mij is alleen de kneel doen wat lastig,die gaat nogal eens foutPiet_Piraat7 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:05:
[...]
Als ik me niet vergis heb je daar ook een achievement bij die vrij goed te doen is, waarmee je ook zo'n phoenix-achtige mount krijgt. Iets in de trant van 'Glory of the Cataclysm raider' oid.
oh ik was wat lang afk geloof ik
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik moet ook nog wachten op de Collectors Edition van Bol.com, dus vanavond nog maar als een malle mn monk boosten, tot middernacht, van 70 > 100 zal me niet gaan lukken ben ik bang, en de boost is al gereserveerd voor mijn priest.
Maargoed, alles wat ik pakken kan met de monk is erg mooi meegenomen, ik kan zelfs nog overwegen om 300% XP pots te slikken, daar heb ik er ook nog een stuk of 7 van... Die ga ik straks toch niet meer nodig hebben, aangezien ik op de monk en demonhunter na alles op 100 heb zitten.
Ik zit er aan te denken WoW weer is een kans te geven, ik ben afgehaakt na cataclysm, als ik nu Legion wil spelen dien ik dan ook nog die andere expansions te kopen of zijn die nu included? en is het allen de 40 euro voor legion?
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
15 euro voor de basis game tot MoP en dan 40 euro voor legionPaladin schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:26:
Ik zit er aan te denken WoW weer is een kans te geven, ik ben afgehaakt na cataclysm, als ik nu Legion wil spelen dien ik dan ook nog die andere expansions te kopen of zijn die nu included? en is het allen de 40 euro voor legion?
Even je account bekijken, volgens mij heb je MoP en Draenor erbij gekregen. Dus zou je alleen Legion nog moeten halen.Paladin schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:26:
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Hmm, WW monk is wel heel erg leuk
Damage is on par met DH lijkt het wel (misschien wel beter, imo)
Damage is on par met DH lijkt het wel (misschien wel beter, imo)
[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 29-08-2016 16:36 ]
FUMES et CARNES
Zo, alles opgeruimd 

Laat Legion maar komen.

Laat Legion maar komen.
Tesla M3LR '21
Potions verkopen. Leveren al snel tussen de 10 en 15 K op op het momentEelcoB schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:23:
[...]
Ik moet ook nog wachten op de Collectors Edition van Bol.com, dus vanavond nog maar als een malle mn monk boosten, tot middernacht, van 70 > 100 zal me niet gaan lukken ben ik bang, en de boost is al gereserveerd voor mijn priest.
Maargoed, alles wat ik pakken kan met de monk is erg mooi meegenomen, ik kan zelfs nog overwegen om 300% XP pots te slikken, daar heb ik er ook nog een stuk of 7 van... Die ga ik straks toch niet meer nodig hebben, aangezien ik op de monk en demonhunter na alles op 100 heb zitten.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Ik kan me herinneren dat ik met de WoD launch , een teamviewer unattended acces had opgezet om te kunnen inloggen als ik om 17:00 naar huis ging .. om de que-time in te korten, zal dat deze keer ook weer moeten ?
Denk dat het heel erg van de server afhangt. Ik denk dat Kazzak wel een dikke que zal hebben andere servers kan meevallen.
Toevallig net de Mail gehad dat ie bij PostNL isicemotion schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:14:
[...]
Lijkt me toch van wel?
Ik heb een maand geleden nog een bestelling geplaatst voor een CE. Dit had ik vorig jaar al gedaan, maar omdat ik ondertussen verhuisd ben moest ik het adres aanpassen. Kon niet.. wel de bestelling cancellen en een nieuwe plaatsen.. en das gewoon gelukt.
Ook nog geen mailtje gehad, maar die komt waarschijnlijk vannacht pas.
Ik heb op de invasions na van legion nog helemaal niks gedaan. Is er iets wat vanavond verdwijnt (en dan echt van de pre-launch, dus niet WoD?) Ik kan alleen maar to-do lijstjes vinden die op WoD gericht zijn.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Dalaran/Karazhan quest, maar om nou te zeggen dat je iets mist...Uhmmie schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:30:
Ik heb op de invasions na van legion nog helemaal niks gedaan. Is er iets wat vanavond verdwijnt (en dan echt van de pre-launch, dus niet WoD?) Ik kan alleen maar to-do lijstjes vinden die op WoD gericht zijn.
Die hoef je niet op alle chars te doen toch?amphora schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:32:
[...]
Dalaran/Karazhan quest, maar om nou te zeggen dat je iets mist...
Heb die gedaan op m'n Shaman maar ga iets anders mainen
Tesla M3LR '21
Ok top. Ga ik kijken of ik die vanavond nog kan doen.. Onverwachts even 2 weekjes vakantie gehad en net terugamphora schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:32:
[...]
Dalaran/Karazhan quest, maar om nou te zeggen dat je iets mist...
Currently playing: MTG Arena (PC)
Las hier op GoT vandaag nog ergens dat het optioneel was. Dus tenzij je er zin in hebt lekker overslaanPlanespotter schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:33:
[...]
Die hoef je niet op alle chars te doen toch?
Holy crap... Met verzendbevestiging gehad van bol.com dat m'n ce verstuurd is... Kom ik er achter dat ik het naar mezelf gestuurd heb en niet naar m'n ouders... Maar zal niet thuis zijn... Haha, hoe stom is dat!? Stuur het eigenlijk altijd naar m'n ouders... Doh!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Silvermoon gaat vannacht wss ook wel busy zijn.
Kazzak / outland kan ook nog wel eens los gaan
Kazzak / outland kan ook nog wel eens los gaan
Anoniem: 525104
Wauw! Succes man, dat is wel echt balen. Geen indicatie hoe laat die ongeveer binnen zou moeten komen? Kan je evt de buren vragen oid.RustStorm schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 18:00:
Holy crap... Met verzendbevestiging gehad van bol.com dat m'n ce verstuurd is... Kom ik er achter dat ik het naar mezelf gestuurd heb en niet naar m'n ouders... Maar zal niet thuis zijn... Haha, hoe stom is dat!? Stuur het eigenlijk altijd naar m'n ouders... Doh!
Haha damn ja... Zeker balen... :-/ normaal gesproken komen ze einde van de middag. Kan 1600 uur zijn. Maar net zo goed 1800 uur. Ben pas zes uur thuis denk ik.Anoniem: 525104 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 18:09:
[...]
Wauw! Succes man, dat is wel echt balen. Geen indicatie hoe laat die ongeveer binnen zou moeten komen? Kan je evt de buren vragen oid.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Gaat lekker bij de Media Markt, mijn partner had een pre-order voor Legion CE, worden wij gebeld dat hij opgehaald mag worden vandaag.
Komen wij daar aan, "ja maar wij hebben hem niet op voorraad" zegt de knul, ik wijs hem erop dat ik daar de pre-orders zie liggen (ze liggen daar open en bloot bij de balie) zegt die knul "dit zijn pre-orders" waarop ik zeg of hij die pre-order bewijs nou heeft gelezen.
"Oh ja, u heeft een pre-order maar die mag u morgen ophalen" waarop ik de voicemail laat horen dat ik vandaag gebeld werd dat mijn partner het mag ophalen waarop hij "foutje van de collega hoor".
Zucht, ik weet dat de game morgen uit is maar mijn partner is wel pissed off, niet omdat de game pas morgen opgehaald kan worden maar omdat die dombo's lopen te kl*ten daar, als het pas morgen opgehaald mag worden bel dan niet dat het VANDAAG kan.
Komen wij daar aan, "ja maar wij hebben hem niet op voorraad" zegt de knul, ik wijs hem erop dat ik daar de pre-orders zie liggen (ze liggen daar open en bloot bij de balie) zegt die knul "dit zijn pre-orders" waarop ik zeg of hij die pre-order bewijs nou heeft gelezen.
"Oh ja, u heeft een pre-order maar die mag u morgen ophalen" waarop ik de voicemail laat horen dat ik vandaag gebeld werd dat mijn partner het mag ophalen waarop hij "foutje van de collega hoor".
Zucht, ik weet dat de game morgen uit is maar mijn partner is wel pissed off, niet omdat de game pas morgen opgehaald kan worden maar omdat die dombo's lopen te kl*ten daar, als het pas morgen opgehaald mag worden bel dan niet dat het VANDAAG kan.
MM hé, die lui kunnen nooit wat goed doen. Kom daar zelf ook al jaren niet meerMizgala28 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 18:53:
Gaat lekker bij de Media Markt, mijn partner had een pre-order voor Legion CE, worden wij gebeld dat hij opgehaald mag worden vandaag.
Ja ik wou liever ook niet dat we naar MM gingen, maar in Juni kon je ze daar pre-orderen voor €69,99 in de winkels zelf dus vandaar.rolandos582 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 18:59:
[...]
MM hé, die lui kunnen nooit wat goed doen. Kom daar zelf ook al jaren niet meer
Hadden wij toen per ongeluk gezien en dus dan maar een pre-order gemaakt.
[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 29-08-2016 19:02 ]
Hmm ja fair enough, mij maakt die hard copy niks uit. Dus lekker online bestellen en los om 00:00!Mizgala28 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:01:
[...]
Ja ik wou liever ook niet dat we naar MM gingen, maar in Juni kon je ze daar pre-orderen voor €69,99 in de winkels zelf dus vandaar.
Hadden wij toen per ongeluk gezien en dus dan maar een pre-order gemaakt.
Zijn er nog mensen die hem via G2A.com bestelt hebben ?
Want volgens de Mail zou ik vandaag de code moeten ontvangen.
Want volgens de Mail zou ik vandaag de code moeten ontvangen.
Oh oh wat een opluchting! Net mijn laatste heirloom trinket gekregen (de agi). Ben pas vorige reset begonnen met mythics en heb best geluk gehad eigenlijk. Heb alle mythics zo'n 8-9 gecleared. Helemaal klaar voor legion dus!
Die legion launch, is dus vannacht om 12uur? En niet in de nacht van dinsdag op woensdag?
Die legion launch, is dus vannacht om 12uur? En niet in de nacht van dinsdag op woensdag?
Ja over een paart uurtjes kunnen we losDie legion launch, is dus vannacht om 12uur? En niet in de nacht van dinsdag op woensdag?

SPOILER SPOILER
Hypeeee
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ECRiqmvNIFo]
Ik kon het overigens niet laten, heb Legion maar via Bnet gekocht
Hypeeee
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ECRiqmvNIFo]
Ik kon het overigens niet laten, heb Legion maar via Bnet gekocht
[ Voor 42% gewijzigd door Msi92 op 29-08-2016 19:26 ]
Pff was toch WoW vrij voor 2 jaar. Ben nu echt aan het aftellen om te beginnen. helaas moet ik morgen werken. Dat word weinig slaap vannacht
Mijn CE is ook verstuurd bij Bol, maar nu hebben we lastminute plannen gemaakt om morgen richting Phantasialand te gaan. Met andere woorden: er is niemand thuis die mijn CE in ontvangst kan nemen.
Ik zal dus woensdag aan het raam zitten wachten op de PostNL chauffeur.. (Dan neem je eens een week vakantie voor Legion, plant de familie net een uitstapje op de releasedag.)
Achja, dit is ook leuk.
Achja, dit is ook leuk.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
600+ queue op Silvermoon, dit word interessant vanavond. We hebben nog 4 uur te gaan
Oh nice! Ik heb besloten het niet te gaan proberen. Kan er nu spijt van hebben, maar dat probeer ik te voorkomen.Pyr0_ schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:15:
Oh oh wat een opluchting! Net mijn laatste heirloom trinket gekregen (de agi). Ben pas vorige reset begonnen met mythics en heb best geluk gehad eigenlijk. Heb alle mythics zo'n 8-9 gecleared. Helemaal klaar voor legion dus!
Lies, 5 minuten geleden nog 1750 en 900 op Draenor. Andere servers geen queues.rolandos582 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:08:
600+ queue op Silvermoon, dit word interessant vanavond. We hebben nog 4 uur te gaan
Tsja idk. Stond er echt op mijn schermKaap schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:54:
[...]
Lies, 5 minuten geleden nog 1750 en 900 op Draenor. Andere servers geen queues.

Zo, bezig met de laatste dingen/voorbereidingen te treffen voor morgen, zowel in-game als erbuiten
(Ik heb een tik dat ik perse een fysiek exemplaar wil hebben dus die morgen ophalen als de winkel open gaat
). Gelukkig heb ik geen problemen met het kiezen welk character ik als eerste zal levelen. Warrior is sinds TBC mijn main en zal dat ook blijven. Die zal zo snel mogelijk naar 110 gaan en alles doen als voorbereiding op het raiden. Daarna zal meteen de DK ook naar 110 gebracht gaan worden. Deze is MT geweest gedurende MoP (de guild had een tank nodig en ik haat tanken op mijn warrior en doe niks anders op mijn DK
) en heeft ook vaker als extra/back-up tank gefungeerd tijdens Draenor. Dat laatste zal ook in Legion weer het geval worden dus daarom zal die ook in een redelijke tijd klaargestoomd gaan worden.
Pfff 1750 op silvermoon, Dan blijf ik nog wel effe online 
Mensen die op Silvermoon spelen -> NL88Gamer88#2429
Mensen die op Silvermoon spelen -> NL88Gamer88#2429
Wordt nog leuk op Draenor morgen 
Trouwens die quest die je even naar Kara brengt is ook wel erg ...kort
Trouwens die quest die je even naar Kara brengt is ook wel erg ...kort
[ Voor 52% gewijzigd door Iusedto op 29-08-2016 21:02 ]
FUMES et CARNES
Voor het eerst blij dat ik op een van de oudste servers zit (Doomhammer)
Ja lekker rustig daar.038Zwolle schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:03:
Voor het eerst blij dat ik op een van de oudste servers zit (Doomhammer)
Ik zag net dat ze beide op locked stonden.Kaap schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:54:
[...]
Lies, 5 minuten geleden nog 1750 en 900 op Draenor. Andere servers geen queues.
[ Voor 36% gewijzigd door junglebeast op 29-08-2016 21:11 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Wachttijd 14 minuten hoort blijkbaar bij een wachtrij van 1250. Valt alleszins mee.
Anoniem: 263189
Dreanor zit nu op 1340, wachtijd 16min. Waar begint het hele festijn in Orgrimmar/Stormwind of Dalaran?
Komt er geen nieuwe zone dan, en moet je random quests pakken om je character van 100 --> 110 te helpen? dwz elke zone kan je gebruiken voor exp?
Gelukkig nog geen wachttijden op Ragnaros.
Komen wel nieuwe zones stuk of 5/6 maar je kan ze allemaal gebruiken want ze schalen mee. Je kan dus gewoon 1 kiezen en afronden, en daarna de volgende pakkenrolandos582 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:31:
Komt er geen nieuwe zone dan, en moet je random quests pakken om je character van 100 --> 110 te helpen? dwz elke zone kan je gebruiken voor exp?
Precies. Dus je kan alle zones doen in de volgorde die jij kiest door de scaling. Dus veel minder drukte in een gebied. Ideaal.
Is Ret gebuffed de afgelopen 2 weken dat ik op vakantie was ?
Lijkt beter nu ?
Lijkt beter nu ?
FUMES et CARNES
Moet die Broken Shore scenario questline inclusief Dalaran met Khadgar helemaal afgerond zijn om direct te kunnen starten? Of is alleen de Broken Shore voldoende? Kan er namelijk niks over vinden op Wowhead.
iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive
Viel mij ook al op dat het rustig is. Maar ook Outland zelfs geen probleem nu.DidierB schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:38:
Gelukkig nog geen wachttijden op Ragnaros.
Silvermoon is rip atmZertaxka schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:06:
[...]
Viel mij ook al op dat het rustig is. Maar ook Outland zelfs geen probleem nu.
Overigens wanneer gaan de legion invasions weg? Om 00:00 vannacht of?
[ Voor 14% gewijzigd door rolandos582 op 29-08-2016 22:10 ]
Ja Outland heeft nu ook een wachtrij.rolandos582 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:09:
[...]
Silvermoon is rip atm
Overigens wanneer gaan de legion invasions weg? Om 00:00 vannacht of?
Zojuist nog even 100 aangetikt met mijn Monk. 11/12 dankzij de invasions, en dan had ik al sinds januari 2015 niet meer gespeeld
Denk dat je nog in de vakantiestemming zitIusedto schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:59:
Is Ret gebuffed de afgelopen 2 weken dat ik op vakantie was ?
Lijkt beter nu ?
Veel plezier allemaal
, ik ga zaterdag beginnen
Mijn rogue nog op 93 kunnen krijgen maar nu ben ik die invasions ook meer dan zat. Straks maar even naar mijn main switchen om even los te kunnen
Jammer
Vind Ret wel lekker (simpel) spelen
FUMES et CARNES
Veel plezier straks iedereen! Hoop dat de speelervaring geweldig zal zijn. Ik hoop morgen ook wat te kunnen spelen en anders lekker woensdag! Nogmaals, enjoy!
Anoniem: 420461
Heh...ik mijn mage tot 95...en met 40 grote chests in de zakken. Maar nu echt. niet. meer. invasions...Carthrax schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:34:
Mijn rogue nog op 93 kunnen krijgen maar nu ben ik die invasions ook meer dan zat.
Mensen, hebben jullie nog wat tips voor de release morgen? Ben zelf van plan als eerste mn nieuwe pala te levelen, en als ik t goed begrijp kan ik maar beter als holy levelen voor t artifact wapen? Wil nmlk veel gaan healen meteen
Niet inloggen ?Pyr0_ schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:39:
Mensen, hebben jullie nog wat tips voor de release morgen?
FUMES et CARNES
Ik heb ook maar besloten WoW weer aan te slingeren, niet meer gespeeld sinds begin van WoD
Begrijp ik goed dat ik eerst een quest, die al beschikbaar is, moet doen voor dat ik in de legion gebieden kan questen? is het handig om deze quest al gedaan te hebben voor livegang of kan ik beter wachten zodat ik er nog xp voor krijg ofzo?
Begrijp ik goed dat ik eerst een quest, die al beschikbaar is, moet doen voor dat ik in de legion gebieden kan questen? is het handig om deze quest al gedaan te hebben voor livegang of kan ik beter wachten zodat ik er nog xp voor krijg ofzo?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dus waar gaan mensen hier levelen? Is er nog een betere zone of is het echt allemaal hetzelfde scaling
Anoniem: 63072
Druid en stuck op de eerste quest in Moonglade. Iedereen wil een item gebruiken, maar aangezien horde en alliance dat allebbei willen valt iedereen alkaar aan ipv het item te gebruiken. In de ochtend nieuwe poging

Dat koste me 20 seconden, gewoon blijven spammen en je hebt hem zoAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:18:
Druid en stuck op de eerste quest in Moonglade. Iedereen wil een item gebruiken, maar aangezien horde en alliance dat allebbei willen valt iedereen alkaar aan ipv het item te gebruiken. In de ochtend nieuwe poging
Had in de eerste 30 minuten my Guardian Artifact
Vanavond Protection Paladin en gaan levellen!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Anoniem: 63072
Was zeker relatief rustug bij jullie. Ik heb 15 minuten geprobeerd en iedere poging werd interrupted omdat ik werd aangevallen. :-/ Nu even een nieuwe poging en dan naar werk.corset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:39:
[...]
Dat koste me 20 seconden, gewoon blijven spammen en je hebt hem zoGoed te doen hoor
Had in de eerste 30 minuten my Guardian Artifact
Vanavond Protection Paladin en gaan levellen!
Geen PVP server, dat scheelt al gigantischAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:41:
[...]
Was zeker relatief rustug bij jullie. Ik heb 15 minuten geprobeerd en iedere poging werd interrupted omdat ik werd aangevallen. :-/ Nu even een nieuwe poging en dan naar werk.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Anoniem: 806151
Ik denk dat het 100% real is, heb druid quest zelf niet gedaan maar is wel plausibel dat de npc's daar cenarion circle zijn. De warlock npc zijn ook the black harvestAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:34:
[...]
Als dit echt is, lach ik me rot. Maar wel lullig als het je overkomt
Wat is de eerste indruk van de uitbreiding? Zelf nog niet kunnen gamen
Anoniem: 806151
Zelf helaas maar een uurtje kunnen spelen aangezien de wekker weer om 5.45 ging.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:01:
Wat is de eerste indruk van de uitbreiding? Zelf nog niet kunnen gamen
Maar eerste indruk is echt top
- De servers zijn stabiel, kleine probleempjes met de quest naar stormheim maar na 4 x proberen werkte dat toch
- De artifact questlines zijn werkelijk prachtig en iedereen beland overal ter wereld
- Eerste indruk van paar minuten in stormheim was ook een prachtige zone
Ben aan het twijfelen, of straks beginnen met Legion of de BF1 beta 
Misschien snel een potje BF1, om daarna een paar uur in WoW te duiken.

Misschien snel een potje BF1, om daarna een paar uur in WoW te duiken.
Status na even spelen:
Guardian Druid Artifact binnen
Protection Pala artifact quest gestart
Outlaw Rogue artifact quest gestart
DH zit nog in de Ulduar quest
Shadow Priest Artifact gestart
Vanavond maar even verder
Guardian Druid Artifact binnen
Protection Pala artifact quest gestart
Outlaw Rogue artifact quest gestart
DH zit nog in de Ulduar quest
Shadow Priest Artifact gestart
Vanavond maar even verder
Dit topic is gesloten.