Dat vroeg ik me ook afRicmaniac schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:34:
Heeft het nog zin om draenor flying te halen ? of krijgen we dat zometeen gewoon
Is volgens mij niets over bekend nog, maar zou jammer zijn als ze dat zomaar zouden gaan weggeven (al zou ik ook niet vreemd opkijken als ze dat wel gaan doen), juist door het aan achievements te koppelen heeft ook nog een waarde om het zo te laten zodat spelers dit later nog kunnen behalen. Het hoeft natuurlijk ook maar op 1 char, en dan is het account wide nu.Ricmaniac schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:34:
Heeft het nog zin om draenor flying te halen ? of krijgen we dat zometeen gewoon
hmm ja, ik dacht vandaag ff die achievement af te maken.. moet nog 6 van die missies van de garrison maar heb genoeg resources om ze te kopen. en iets van 40 treasuresDennism schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:48:
[...]
Is volgens mij niets over bekend nog, maar zou jammer zijn als ze dat zomaar zouden gaan weggeven (al zou ik ook niet vreemd opkijken als ze dat wel gaan doen), juist door het aan achievements te koppelen heeft ook nog een waarde om het zo te laten zodat spelers dit later nog kunnen behalen. Het hoeft natuurlijk ook maar op 1 char, en dan is het account wide nu.
Pagina 100 voor mij. Lijkt me mooie afronding om dinsdag met een nieuwe up to date topic te starten

Als je weinig meer moet zou ik de achie zeker nog even gaan halen, zou me niets verbazen dat mochten ze hem aanpassen in de toekomt dat dit Achie een FoS zal worden wat dan toch leuk is om te hebben.Ricmaniac schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:52:
[...]
hmm ja, ik dacht vandaag ff die achievement af te maken.. moet nog 6 van die missies van de garrison maar heb genoeg resources om ze te kopen. en iets van 40 treasures
Denk dat Zeror wel weer een nieuw topic zal aanmaken aanstaande dinsdag. 
Dat gezegd hebbende: ik denk dat ik geen level 100 meer ga worden met m'n gnome hunter
ben net level 60 geworden.
Dat gezegd hebbende: ik denk dat ik geen level 100 meer ga worden met m'n gnome hunter
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Paar van die potions op AH kopen en dan ben je er zo toch, als je echt graag wil ten minste.RustStorm schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:59:
Denk dat Zeror wel weer een nieuw topic zal aanmaken aanstaande dinsdag.
Dat gezegd hebbende: ik denk dat ik geen level 100 meer ga worden met m'n gnome hunterben net level 60 geworden.
Dat is natuurlijk waarDennism schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 18:11:
[...]
Paar van die potions op AH kopen en dan ben je er zo toch, als je echt graag wil ten minste.
Buff verdwijnt bij dood gaan toch?
[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 28-08-2016 18:17 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Volgens mij niet, maar weet het niet 100% zeker. Maar best veel gebruiken deze potion bij invasions, dus ik verwacht eigenlijk dat je hem niet kwijtraakt. De level 84 versie verlies je geloof ik wel.RustStorm schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 18:17:
[...]
Dat is natuurlijk waarheb er zelfs nog een paar liggen volgens mij
Buff verdwijnt bij dood gaan toch?
Wat Dennism zegt klopt: de level 84 versie vervalt als je char sterft. De andere versie werkt door.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Jammer dat deze maar 15 minuten werkt...
ik ga er nu eens even eentje uitproberen... denk dat ik hem vanaf phase 2 of 3 ga innemen. 
Blijft de Broken Shore scenario eigenlijk bestaan na morgen? Oftewel: zodra je level 100 bent kan je hem doen? Kan het me zo snel even niet meer herinneren.
Oh joh hier staat het antwoord
Blijft de Broken Shore scenario eigenlijk bestaan na morgen? Oftewel: zodra je level 100 bent kan je hem doen? Kan het me zo snel even niet meer herinneren.
Oh joh hier staat het antwoord
[ Voor 55% gewijzigd door RustStorm op 28-08-2016 20:18 ]
dacht mezelf makkelijker te maken door met potentiële raid solo-ers even msv door te rennen
dat dacht dus verkeerd, heb nu opeens nieuwe favo's erbij gekregen
waaronder de blood dk & aff. warlock
en juist me druid is iets naar beneden getuned danzij de pin-down. zucht.
gelukkig bevalt de prot paladin nog beetje dus ga met goede moed met paladin beginnen.
dat dacht dus verkeerd, heb nu opeens nieuwe favo's erbij gekregen
waaronder de blood dk & aff. warlock
en juist me druid is iets naar beneden getuned danzij de pin-down. zucht.
gelukkig bevalt de prot paladin nog beetje dus ga met goede moed met paladin beginnen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ok, mage tot 60 gekregen via Invasions en ik geloof het wel.
Wat een ongelofelijk saaie bedoeling is dat zeg.
Hunter van 90 naar 91 gekregen en ik stop ermee
Koop wel een boost want heb nu echt het idee dat ik mijn tijd aan het verdoen ben
Wat een ongelofelijk saaie bedoeling is dat zeg.
Hunter van 90 naar 91 gekregen en ik stop ermee
Koop wel een boost want heb nu echt het idee dat ik mijn tijd aan het verdoen ben
FUMES et CARNES
3 levels.... van 63 naar 66.... dat is het me absoluut niet waard.RustStorm schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 19:40:
Jammer dat deze maar 15 minuten werkt...ik ga er nu eens even eentje uitproberen... denk dat ik hem vanaf phase 2 of 3 ga innemen.
Natuurlijk heb ik het over gevoel, ik ben geen minpunten aan het geven, ik prefereer bij melee een klasse met mobility. Dat is idd een kwestie van smaak. Als iemand liever stil staat om te vechten, ieder zijn eigen smaak. (meestal moet je toch stilstaan om dmg te leveren). Ik vertel alleen mijn mening.Katmi schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:47:
Iets niet kiezen omdat je een nerf voelt aankomen is imo redelijk dom, alles en iedereen in wow kent buff/nerf momenten.
Ik kies nu DK terwijl ik net de Apocalypse nerf in PvP heb gelezen en onlangs de clawing shadows nerf, DK's zaten aan de top en het is gewoon een kwestie van tijd voor andere specs ook in lijn worden gebracht zoals UH DK nu kreeg.
Dan zou ik op dit moment ook geen Fire mage/MM hunter/WW monk pakken want die voelen wss ook een nerf aankomen.
Je uitleg over hoe ze spelen slaat imo ook geen wal, dk's zijn altijd al als ''plate caster'' bestempeld en dk's zijn altijd melee geweest dus is het nogal logisch dat je in melee moet vechten, het is niet omdat een class een paar abilities met ranged heeft dat je als minpunt moet opgeven dat ze in melee moeten vechten, zeker als ze van day 1 als melee dps zijn voorgesteld.
Pet control moet je niet meer voor doen dan hunter pets, en alle pets hebben dezelfde 90% reduction tegen AOE en een DK pet heeft ook een ability dat het 60% minder dmg neemt voor x sec, of je over een DK of Hunter pet praat ze gaan beide even snel dood tenzij je het hunter pet als tank specced, wat je nooit doet als dps hunter in een raid.
Uiteraard iedereen zijn smaak, maar wat je als minpunten probeerd aan te geven slaat geen wal of zijn minpunten die je over verschillende classes kan uitspreiden.
Jij houd gewoon van super mobile classes aan je uitleg te zien en dat is ider zijn smaak, wraith walk is mobility, daarom niet steengoed of dergelijke maar in lijn met wat sommige andere classes hebben, niet alles is een WW monk of DH, en maar goed ook
Als ik echt om de beste dps wil gaan, kun je het wel redelijk safe spelen. Een pure dps clas zoals rogue en mage zullen altijd aan de top staan. Logisch, zij hebben alleen dps specs. Dit is wel anders bij hibride specs.
Ik probeerde alleen aan te geven dat men niet zich moet blindstaren op de dps ranglijsten met BIS op lvl 100. Bij level 110 kan de situatie helemaal veranderen. En voor de nieuwe RAID komen zeker nog nieuwe patches met verbeteringen/nerfs uit.
Ik heb al ongeveer 12 jaar dit spel gespeeld. (ja ik was zelfs in de alfa versie van het spel). Ik heb zo een beetje elke klasse gezien, gespeeld, zien veranderen, zien verbeteren, zien generft worden. En uiteindelijk gaat het erom welk klasse je het leukste vind. Of het gaat je echt alleen om de meeste dmg te leveren met BIS en de perfecte rotatie, Realm first, highest pvp rating.
Daar ben ik al te oud voor (geen tijd, gezin, kinderen). Ik speel nu casual met mijn RL vrienden. Dus speel ik wat ik leuk vind. En goede mobiele meleespecs. Daar zijn er maar weinig van.
Je hebt gelijk hoor.Trunksmd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:54:
[...]
Natuurlijk heb ik het over gevoel, ik ben geen minpunten aan het geven, ik prefereer bij melee een klasse met mobility. Dat is idd een kwestie van smaak. Als iemand liever stil staat om te vechten, ieder zijn eigen smaak. (meestal moet je toch stilstaan om dmg te leveren). Ik vertel alleen mijn mening.
Als ik echt om de beste dps wil gaan, kun je het wel redelijk safe spelen. Een pure dps clas zoals rogue en mage zullen altijd aan de top staan. Logisch, zij hebben alleen dps specs. Dit is wel anders bij hibride specs.
Ik probeerde alleen aan te geven dat men niet zich moet blindstaren op de dps ranglijsten met BIS op lvl 100. Bij level 110 kan de situatie helemaal veranderen. En voor de nieuwe RAID komen zeker nog nieuwe patches met verbeteringen/nerfs uit.
Ik heb al ongeveer 12 jaar dit spel gespeeld. (ja ik was zelfs in de alfa versie van het spel). Ik heb zo een beetje elke klasse gezien, gespeeld, zien veranderen, zien verbeteren, zien generft worden. En uiteindelijk gaat het erom welk klasse je het leukste vind. Of het gaat je echt alleen om de meeste dmg te leveren met BIS en de perfecte rotatie, Realm first, highest pvp rating.
Daar ben ik al te oud voor (geen tijd, gezin, kinderen). Ik speel nu casual met mijn RL vrienden. Dus speel ik wat ik leuk vind. En goede mobiele meleespecs. Daar zijn er maar weinig van.
Zit precies in het zelfde schuitje en speel even lang
Keuze moet direct goed zijn omdat we minder spelen.
Kan je zeer zeker WW monk met brewmaster ofspec aanraden
FUMES et CARNES
Anoniem: 525104
Ik zit momenteel ook in een twijfel fase, ik heb geen enkel idee welke class ik ga spelen in Legion.
Ik had ontzettend veel vertrouwen in DH maar na enkele dagen uitproberen vind ik het niet echt iets voor mij.
Helaas had ik geen back up plan voor het geval DH niet zou bevallen. Wat nu?
Ik hoor veel mensen heel positief praten over Windwalker monk en mij lijkt dit ook nog wel een leuke class, ook nog eens een class die ik nog niet eerder heb gespeeld. Paladin zou enigszins ook nog leuk kunnen zijn, Ashbringer is in ieder geval een toffe artifact imo,
Ach, nog zo een 2 dagen om na te denken
Ik had ontzettend veel vertrouwen in DH maar na enkele dagen uitproberen vind ik het niet echt iets voor mij.
Helaas had ik geen back up plan voor het geval DH niet zou bevallen. Wat nu?
Ik hoor veel mensen heel positief praten over Windwalker monk en mij lijkt dit ook nog wel een leuke class, ook nog eens een class die ik nog niet eerder heb gespeeld. Paladin zou enigszins ook nog leuk kunnen zijn, Ashbringer is in ieder geval een toffe artifact imo,
Ach, nog zo een 2 dagen om na te denken
Haha al die twijfels. Na vandaag ga ik toch voor prot Pala om te beginnen. Tijd niet gespeeld, aan de gear te zien, maar vandaag even beetje up to date gemaakt.
Warrior en druid blijven ook gewoon leuk, dus die komen er vast achteraan. De overige classes ben ik niet echt enthousiast meer over. DH is totaal niet mijn ding in ieder geval.
Warrior en druid blijven ook gewoon leuk, dus die komen er vast achteraan. De overige classes ben ik niet echt enthousiast meer over. DH is totaal niet mijn ding in ieder geval.
Default blanke hetero
Heb een 100 warrior/hunter/demon hunter en een 90 druid/dk/priest.
warrior + hunter waren altijd al mijn mains, maar ik wil dk ook af en toe wel leuk. Shadow priest doet nu nog leuke dmg, maar in legion idk
Zijn er nog mensen die mythic raids doen? Wil nog ff die mount fixen met mijn 720 hunter.
Felsteel Annihilator of Ironhoof Destroyer
warrior + hunter waren altijd al mijn mains, maar ik wil dk ook af en toe wel leuk. Shadow priest doet nu nog leuke dmg, maar in legion idk
Zijn er nog mensen die mythic raids doen? Wil nog ff die mount fixen met mijn 720 hunter.

[ Voor 25% gewijzigd door rolandos582 op 28-08-2016 22:10 ]
Tip voor de mensen die enorm twijfelen :
Maak nu geen keuze mbt je main.
Als Legion uitkomt doe dan van je eerste 3 class keuzes de Artifact quest, kijk daarna naar de Artifact skill die je krijgt, vlieg ze alle drie naar hetzelfde gebied en doe wat begin quests.
Gegarandeerd dat je vrij snel weet wat je het leukste vind. (kost je 1 a 2 avonden en dat is vrij weinig imo), een "verkeerde" keuze kost je veel meer tijd.
Als Legion uitkomt doe dan van je eerste 3 class keuzes de Artifact quest, kijk daarna naar de Artifact skill die je krijgt, vlieg ze alle drie naar hetzelfde gebied en doe wat begin quests.
Gegarandeerd dat je vrij snel weet wat je het leukste vind. (kost je 1 a 2 avonden en dat is vrij weinig imo), een "verkeerde" keuze kost je veel meer tijd.
FUMES et CARNES
Denk dat je nog weinig Mythic raids zal tegenkomen. Meeste raiders zijn aan het preppen voor Legion leveling en gearing..rolandos582 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:06:
Heb een 100 warrior/hunter/demon hunter en een 90 druid/dk/priest.
[ Voor 66% gewijzigd door junglebeast op 28-08-2016 22:28 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Je zult waarschijnlijk gelijk hebben maarja, nee had ik toch al. Ja kan ik nog krijgenjunglebeast schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:27:
[...]
Denk dat je nog weinig Mythic raids zal tegenkomen. Meeste raiders zijn aan het preppen voor Legion leveling en gearing..

En al die mensen met hun websites en €200+ ervoor vragen zit je ook niet op te wachten
Dat kan je heel makkelijk zien op de beta:)Iusedto schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:27:
Tip voor de mensen die enorm twijfelen :
...waar niet iedereen toegang toe heeftAnoniem: 525104 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:43:
[...]
Dat kan je heel makkelijk zien op de beta:)
FUMES et CARNES
Ja kijk de filmpjes van Fatboss, of Bellular Gaming, Method.. en zo zijn er nog wel een paar..
Ik begin op de Druid, en wat gathering alts. In WoD ben ik ook begonnen op de Druid en halverwege zat ik op mijn DK in BRF. Dus ik zie wel hoe het gaat in Legion.
Ik begin op de Druid, en wat gathering alts. In WoD ben ik ook begonnen op de Druid en halverwege zat ik op mijn DK in BRF. Dus ik zie wel hoe het gaat in Legion.
Ik heb maar één main, mijn alts voelen zo kaal dat ik die nooit als main zou kunnen spelen, hoe dom dat ook klinkt. Zit dus vast aan mijn Warlock, maar de Destruction artifact skill ziet er wel leuk uit.
Hoe bedoel je 'kaal'? Als in weinig leuke spells, of de profs die je niet hebt op je alts?Spacejockey schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:32:
Ik heb maar één main, mijn alts voelen zo kaal dat ik die nooit als main zou kunnen spelen, hoe dom dat ook klinkt. Zit dus vast aan mijn Warlock, maar de Destruction artifact skill ziet er wel leuk uit.
Professions, reputations, toys, achievements, etc.
Ja ok profs en rep kan wel inkomen. Rest is inmiddels geshared.
Een hoop toys vereisen ook reputation.
Na een paar filmpjes kijken, is het al duidelijk dat Ret voor mij af valt, zo te zien word het Enhancement shaman of windwalker monk

Hype!!!! Kan niet wachten op de server queues
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Toch nog een 6e char naar 100 geleveld. Extra kans op World Boss mounts. Ging best snel via die invasions. En had 14 blauwe doosjes en nog 15 groene ofzo. Gelijk volledig gegeared.
317 mounts / 10 TCG mounts / 1 out of 10 store mounts / OLD ZG/ZA mounts and Black Proto Drake.
317 mounts / 10 TCG mounts / 1 out of 10 store mounts / OLD ZG/ZA mounts and Black Proto Drake.
[ Voor 7% gewijzigd door Lootbox op 29-08-2016 08:14 ]
Vandaag zal ik nog op een laptopje beetje ingame aanwezig zijn vanavond. En dan is het afwachten tot m'n CE morgen geleverd wordt. Ik ben heel benieuwd.
Heb er wel zin in hoor. Ondanks dat ik toegang heb gehad tot de beta, vind ik het leuk weer nieuwe content te doorlopen en weer wat achievements etc te gaan halen. Net als nieuwe pets en mounts en reputation. 
@iriseyoufall: waarom heb je die store mounts eigenlijk nog niet?
@iriseyoufall: waarom heb je die store mounts eigenlijk nog niet?
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 29-08-2016 08:15 ]
Ik heb echt zin in vannacht! Hopelijk trekken de servers het een beetje.
Ik twijfel nog of ik de nacht door ga trekken of dat ik vroeg m'n mandje in ga en morgen om 6/7 uur de wekker zet
Ik twijfel nog of ik de nacht door ga trekken of dat ik vroeg m'n mandje in ga en morgen om 6/7 uur de wekker zet
Tesla M3LR '21
Ik hoop dat ik morgen mn CE kan ophalen bij de supermarkt (afhaalpunt
)
En zo niet.. tja dan woensdag... Heb er in ieder geval wel zin in
le Hype is real!
En zo niet.. tja dan woensdag... Heb er in ieder geval wel zin in
Vanavond is het dan eindelijk zover :D:D byebye shit WOD helaas moet ik tot morgen wachten want ik heb een fysiek exemplaar besteld (ik spaar Blizzard doosjes
)
Ik was eraan het denken om mijn main in Dalaran de parkeren voor de expansie. Zou dat een probleem opleveren?
Jij ook al?Msi92 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:25:
Vanavond is het dan eindelijk zover :D:D byebye shit WOD helaas moet ik tot morgen wachten want ik heb een fysiek exemplaar besteld (ik spaar Blizzard doosjes)
Vanavond is het dan zo ver... Vanavond beginnen met het levellen van mijn Demon Hunter! Ik vroeg me wel af of er een handige guide is hoe je het effectiefst levellt, ook met artifacts etc.
Even zoeken naar die spreadsheets weer!
Even zoeken naar die spreadsheets weer!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
https://docs.google.com/s...VaDNZ4-FEn69mOhc/pubhtml#
Dit is wel een handig document voor Legion denk ik
Dit is wel een handig document voor Legion denk ik
Tesla M3LR '21
Vanavond al? Ik was helemaal ingesteld op morgenavond. Emmer koffie klaarzetten en dan maar even knallen. Ik was nog bezig een char naar 100 te krijgen met de invasions maar het lijkt er dus op dat deze pech heeft
Precies hetzelfde, ik was helemaal van mening dat het dinsdag op woensdag nacht pas feest was. Jammer voor m'n paladinCarthrax schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:10:
Vanavond al? Ik was helemaal ingesteld op morgenavond. Emmer koffie klaarzetten en dan maar even knallen. Ik was nog bezig een char naar 100 te krijgen met de invasions maar het lijkt er dus op dat deze pech heeft
7x level 100 in Dalaran, klaar met alle quests. En knallen vanavond. Voordat ik ga slapen even wat Artifact wapens ophalen. En dan na het werk gaan
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Moet je die Karazhan questline eigenlijk op alle chars gedaan hebben? Hoop het niet namelijk, anders heb ik nog wat te doen vandaag
Tesla M3LR '21
Ik nam aan dat je er XP voor krijgt als je het na vannacht doet?Planespotter schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:18:
Moet je die Karazhan questline eigenlijk op alle chars gedaan hebben? Hoop het niet namelijk, anders heb ik nog wat te doen vandaag
Morgen gewoon werken, wat mij betreft mogen de servers met launch gewoon forked zijn, dat ze het oplossen gedurende de dag en dat het weer werkt als ik thuiskom 
BTW Corset, 7 chars, jij dacht die alle 7 even te gaan maxen? 14 weken full grind om een artifact te maxen
Zelfs on hardcore altoholic, elke class ilvl 735+, gaat het maar bij 3 chars houden.
BTW Corset, 7 chars, jij dacht die alle 7 even te gaan maxen? 14 weken full grind om een artifact te maxen
Holy paladin gister 100 gemaakt, en toch besloten om deze maar te gaan mainen. ga het deze expension maar bij 2 classes houden.
en helaas moet ook ik morgen gewoon werken
dat word dus weinig spelen vanavond.
en helaas moet ook ik morgen gewoon werken
nee hoor, alleen maar:Kaap schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:20:
Morgen gewoon werken, wat mij betreft mogen de servers met launch gewoon forked zijn, dat ze het oplossen gedurende de dag en dat het weer werkt als ik thuiskom
BTW Corset, 7 chars, jij dacht die alle 7 even te gaan maxen? 14 weken full grind om een artifact te maxenZelfs on hardcore altoholic, elke class ilvl 735+, gaat het maar bij 3 chars houden.
Paladin
Druid
DH
de rest staat op "casual alt" level
Het maxen heeft echt geen haast, we doen normal+heroic raids, niet zo cutting edge dat we echt zoveel high end nodig gaan hebben
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Je kan je main niet bepalen na het zien van een paar filmpjes. Het is allemaal heel persoonlijk. Ik ga 2 chars levelen naar 110, met beide heroic dungeons doen en wat world quests en pas zodra het raiden gaat beginnen een keuze maken. In mijn guild is zelfs de optie geboden om met beide chars de week te raiden om het goed te testen (mits het geen balance issues geeft en beide dezelfde role vervullen)Anoniem: 525104 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:52:
[...]
zal ongetwijfeld wel filmpjes zijn van elke class inmiddels
Northrend Dalaran != Broken Isles Dalaran?Trunksmd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:28:
Ik was eraan het denken om mijn main in Dalaran de parkeren voor de expansie. Zou dat een probleem opleveren?
Waarschijnlijk word je toch eerst naar Stormwind geroepen voor de start quest.
[ Voor 22% gewijzigd door amphora op 29-08-2016 10:37 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
De quests met Khadgar via Ulduar en Karazhan zijn pre-patch quests en optioneel. Deze quests verdwijnen ook met de launch. Het verplaatsen van Dalaran doe je gewoon in Legion.
In ieder geval zo heb ik het begrepen.
Mijn mijn is en blijft gewoon mijn Druid. En waarschijnlijk ook gewoon Guardian spec. Of misschien terug naar Feral zoals ik ooit begon.
In ieder geval zo heb ik het begrepen.
Mijn mijn is en blijft gewoon mijn Druid. En waarschijnlijk ook gewoon Guardian spec. Of misschien terug naar Feral zoals ik ooit begon.
Zie dat Legion Collector's Edition uitverkocht is bij Bol.com.
Hoop dat ik een exemplaar krijg aangezien ik 20-11-2015 gepreordered heb. Heb namelijk nog geen mail gehad van een "gereed voor verzenden".
Hoop dat ik een exemplaar krijg aangezien ik 20-11-2015 gepreordered heb. Heb namelijk nog geen mail gehad van een "gereed voor verzenden".
Anoniem: 63072
Ik heb het gewoon op Amazon gehouden en een normale versie online gekocht. De code die ik terugkrijg als ik de CE gebruik bied ik op ons (guild)forum aan.een hoop ex-wow spelers daar, omdat we ook samen CS:GO, Diablo, SC2 etc... spelen.
Lijkt me toch van wel?TheDeeGee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:57:
Zie dat Legion Collector's Edition uitverkocht is bij Bol.com.
Ik heb een maand geleden nog een bestelling geplaatst voor een CE. Dit had ik vorig jaar al gedaan, maar omdat ik ondertussen verhuisd ben moest ik het adres aanpassen. Kon niet.. wel de bestelling cancellen en een nieuwe plaatsen.. en das gewoon gelukt.
Ook nog geen mailtje gehad, maar die komt waarschijnlijk vannacht pas.
Stel dat ik nou nog geen Legion heb gekocht, en besluit om dit volgende week alsnog te doen, en dan mijn abonnement weer te hernieuwen, heb ik dan ook nog de lvl100 boost? Ik weet niet of dit een preorder perk was of gewoon een standaard inhoud van de expansion.
Hij bedoeld Dalaran boven Kharazan, quests niet gedaanamphora schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:32:
[...]
Northrend Dalaran != Broken Isles Dalaran?
Waarschijnlijk word je toch eerst naar Stormwind geroepen voor de start quest.
Die Dalaran wordt verplaatst naar Broken Isles morgen middels een quest. In zowel Ogrimmar als Stormwind zitten er portals naar Dalaran. Daar kan je dan gewoon parkeren.
[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-08-2016 11:20 ]
Standaard inhoud van de expansionTarz schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:17:
Stel dat ik nou nog geen Legion heb gekocht, en besluit om dit volgende week alsnog te doen, en dan mijn abonnement weer te hernieuwen, heb ik dan ook nog de lvl100 boost? Ik weet niet of dit een preorder perk was of gewoon een standaard inhoud van de expansion.
Goede om te weten
Niet dat ik nog een plekje vrij heb voor een character, maar toch...
Je krijgt zelfs een extra plekje. Blizz heeft het aantal characters aangepast zodat je er 1 meer kun makenTarz schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:24:
Goede om te wetenNiet dat ik nog een plekje vrij heb voor een character, maar toch...
[...]
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Zo toch gestopt met het "powerlevelen" van mijn warlock dmv invasions. Kan geen invasion meer zien. Warlock blijft steken op 57...
Gister had ik wel weer sinds tijden een login server queue dus wens iedereen veel succes vannacht
Ik zal aan jullie denken in mijn slaap.
Gister had ik wel weer sinds tijden een login server queue dus wens iedereen veel succes vannacht
Haha, ik dacht precies hetzelfde. Vannacht lekker liggen ronken en dan morgenavond na het werk eens een begin maken met Legion ^^Sjonson schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:31:
Gister had ik wel weer sinds tijden een login server queue dus wens iedereen veel succes vannachtIk zal aan jullie denken in mijn slaap.
Ik speel op Draenor, dus ben echt doodsbenauwd voor de queue die staat te wachten vanavond.
Ik kijk vanacht om 0:00 even hoe het is en dan naar bed. Van de week rustigaan doen en dan komend weekend in twee dagen naar 110.
Daarna voorbereiden voor raids op mijn main en op twee a drie alts wekelijks de rested bonus gebruiken voor het levelen. Binnen een maand heb ik dan een main die klaar is om te raiden en alle professions op max.
Daarna voorbereiden voor raids op mijn main en op twee a drie alts wekelijks de rested bonus gebruiken voor het levelen. Binnen een maand heb ik dan een main die klaar is om te raiden en alle professions op max.
Ik doe morgenochtend even al mijn alts inloggen voor rested bonus, dan hele dag werken en in de avond als de kleine slaapt hopelijk een beetje levelen.
1 tip: Ga niet rushen, je hebt voor world bosses en andere meuk reputatie nodig anders kun je het niet doen dus als je sommige factions mist/skipt ben je op lvl 110 de sjaak en moet je het alsnog doen
nog 12 uur! the hype is real! Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit wat ik doe; vanavond eventjes artifact halen en daardoor wat later dan gewenst naar bed...of gewoon morgen beginnen maar dan misschien wat meer wachtrijen. In ieder geval lekker paar daagjes vrij!
Het is toch zo dat je voor je artifact niet elke dag dailies hoeft te doen? Ook als je maar 2-3 dagen in de week tijd hebt kom je nagenieg op hetzelfde uit? Ik dacht zoiets gelezen te hebben.
Na verloop van tijd krijg je ook sneller de traits dus zo slecht is de game denk ik niet voor alts als dat men doet geloven.
Na verloop van tijd krijg je ook sneller de traits dus zo slecht is de game denk ik niet voor alts als dat men doet geloven.
Dat is een goede, dat kan ik morgen ochtend wel even doen.shoombak schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:41:
Ik doe morgenochtend even al mijn alts inloggen voor rested bonus, dan hele dag werken en in de avond als de kleine slaapt hopelijk een beetje levelen.
Hoe lang duurt het om je eerst artifact te halen?
Klopt. World quests stapelen zich op.Ries schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:22:
Het is toch zo dat je voor je artifact niet elke dag dailies hoeft te doen? Ook als je maar 2-3 dagen in de week tijd hebt kom je nagenieg op hetzelfde uit? Ik dacht zoiets gelezen te hebben.
Dat klopt wel maar het catchup systeem werkt niet zo snel als je zou verwachten. Het is namelijk niet character/account bound, maar het catchup systeem kijkt naar de artifact progressie van de server populatie. Hoeveel percentage is nu hoever geprogressed. En op basis daarvan berekent die hoeveel versnelt je alt het krijgt. De eerste weken zal het dus nog zo snel niet gaan. Echt effect zal je paar over een paar maanden merken als je dan opeens een alt gaat levelen.Ries schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:22:
Mensen die dus 2 toons klaar willen hebben voor zodra raids openen, moeten gewoon alts net zo hard grinden als hun main.
Heb dit weekend nr 26 naar de 100 gebracht met invasions en ben het wel zatCarthrax schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:10:
Nog een poging gedaan om een gnome hunter naar de 100 te brengen maar op lvl 71 vond ik het wel goed zo.
Was met de laatste bezig om skinning te lvlen en toen keek ik op MMO. Was verbaasd dat de timer daar 24 uur aangaf, dacht inderdaad dat het van dinsdag op woensdag zou zijn. Gelukkig alle professions op 650+ gekregen.
Nu vanavond even alle mail legen en bags leeg maken op mijn paladin en ben er klaar voor.
Inderdaad snel even alle lvl 100's inloggen om de rested xp te starten, hoop dat de que op Outland en Ragnaros mee valt.shoombak schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:41:
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Is de fysieke versie al in de winkels gesignaleerd? Aangezien je vannacht al mag beginnen.
Wil hem toch graag fysiek hebben voor de boekenplank, naast alle andere expansions
Wil hem toch graag fysiek hebben voor de boekenplank, naast alle andere expansions
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Als het goed is niet, omdat dit officieel niet is toegestaan. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet gebeurt.WillieWuks schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:09:
Is de fysieke versie al in de winkels gesignaleerd? Aangezien je vannacht al mag beginnen.
En ik dacht dat ik een altoholic wasZertaxka schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:34:
[...]
Heb dit weekend nr 26 naar de 100 gebracht met invasions en ben het wel zat![]()
Nog een poging gedaan om een gnome hunter naar de 100 te brengen maar op lvl 71 vond ik het wel goed zo.
Is er toevallig ergens duidelijke en overzichtelijke informatie te vinden over welke artifacts er per class komen en welke skills dat met zich mee brengt? Zocht op MMO-Champion maar volgens mij kijk ik er overheen. Weet vrijwel niets van artifacts nog
Ik heb iig verleden week mn account weer eens geactiveerd , en voor mn grote vier mains, alles gegeared naar 700+ via invasions
Maar de demon hunter class vind ik maar saai , ik krijg er eenzelfde gevoel bij als de rogue.. boring
geef mij maar mn Druid/Paladin/Warlock/Shaman , ik hoop wel iig dat ik met mn Druid die resto wordt als main nog de balance offspec artifact weapon kan krijgen,
Maar de demon hunter class vind ik maar saai , ik krijg er eenzelfde gevoel bij als de rogue.. boring
geef mij maar mn Druid/Paladin/Warlock/Shaman , ik hoop wel iig dat ik met mn Druid die resto wordt als main nog de balance offspec artifact weapon kan krijgen,
Delete
[ Voor 96% gewijzigd door Msi92 op 29-08-2016 13:51 ]
Meestal doen 'kleine' winkels dat wel maar dat durf ik je niet te garanderenPiet_Piraat7 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:41:
Is er toevallig ergens duidelijke en overzichtelijke informatie te vinden over welke artifacts er per class komen en welke skills dat met zich mee brengt? Zocht op MMO-Champion maar volgens mij kijk ik er overheen. Weet vrijwel niets van artifacts nog
http://www.wowhead.com/ne...l-guide-and-j-nx-giveawayPiet_Piraat7 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:41:
[ Voor 33% gewijzigd door Msi92 op 29-08-2016 13:51 ]
Wat is nou het snelst? Wel of niet in zo'n grote groep gaan? Alleen taggen of echt actief damagen. In uit loggen? Ik moet mijn mage nog naar 100 krijgen! hahaCarthrax schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:29:
[...]
En ik dacht dat ik een altoholic wasDe rogue waar ik mee bezig was zou nummer 25 zijn. Ik kies er voor de uitbreiding wel 3 uit waar ik wat mee ga doen. De rest level ik wel weer als we weer in de content drought zitten. Blizzard zegt wel dat dit niet gaat gebeuren maar wij weten wel beter.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zal vast wel gebeurenRustStorm schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:24:
[...]
Als het goed is niet, omdat dit officieel niet is toegestaan. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet gebeurt.
Ga zo even kijken.
Ennuh, de survival hunter is lvl 100
FUMES et CARNES
Laat ik dat gisteren nu uitgebreid getest hebbenhmr schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:10:
[...]
Wat is nou het snelst? Wel of niet in zo'n grote groep gaan? Alleen taggen of echt actief damagen. In uit loggen? Ik moet mijn mage nog naar 100 krijgen! haha
Ik heb een rondje alle invasies gedaan en een bak lading aan fase 1 en 2 en opnieuw en mijn conclusie was dat fase 1 en 2 repeat toch sneller ging.
Ze hebben wel de drops van de small chest aangepast dus je krijgt niet meer elke keer een small chest als je de 1/2 repeat manier doet.
Man man man kerel jij bent goed bezig.Iusedto schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:10:
[...]
Zal vast wel gebeuren
Ga zo even kijken.
Ennuh, de survival hunter is lvl 100
Heren, (en Dames)
Heb toch maar laatste moment besloten Legion / WoW maar weer is te proberen. Nu heb ik me dus echt amper verdiept in Legion en heb geen idee waar ik zometeen moet beginnen, met name levelen. Iemand nog enige tips waar ik mee kan beginnen?
Heb toch maar laatste moment besloten Legion / WoW maar weer is te proberen. Nu heb ik me dus echt amper verdiept in Legion en heb geen idee waar ik zometeen moet beginnen, met name levelen. Iemand nog enige tips waar ik mee kan beginnen?
Ach zitten 3 Demon Hunters bij dus dan gaat het snelCarthrax schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:29:
[...]
En ik dacht dat ik een altoholic wasDe rogue waar ik mee bezig was zou nummer 25 zijn. Ik kies er voor de uitbreiding wel 3 uit waar ik wat mee ga doen. De rest level ik wel weer als we weer in de content drought zitten. Blizzard zegt wel dat dit niet gaat gebeuren maar wij weten wel beter.
Met de content drought ga ik wel weer lvlen/achievement hunten/pets,toys, mounts farmen.
279 toys so far nog 21 voor een gratis mount
Groep van 5 maken of joinen. Taggen en als phase 3 begint, log je uit en begin je weer van vooraf aan.hmr schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:10:
Wat is nou het snelst? Wel of niet in zo'n grote groep gaan? Alleen taggen of echt actief damagen. In uit loggen? Ik moet mijn mage nog naar 100 krijgen! haha
Heb zelf mijn laatste 4 in Dun Morough Inn geplaatst en alles compleet gedaan om kistjes te krijgen. Complete, log volgende, repeat. Zodra ik klaar was met de laatste was alles weer reset.
Ik zou me vooral bezig houden met de classes die jou het leukste lijken. Dat zal ik altijd blijven zeggen, aangezien je een spel speelt voor het plezier. Uitproberen en op die manier kiezen. Volgens mij zijn er nu zelf premade mogelijkheden waarbij je een level 100 character " krijgt" om eens te zien hoe dat speelt... kan je zelf beetje uitvinden welke je het beste ligt.Anvesi schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:15:
Heren, (en Dames)
Thanks! Denk dat ik met deze reden lekker priest ga spelen, dat ziet er nog wel interessant uitRustStorm schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:17:
[...]
Ik zou me vooral bezig houden met de classes die jou het leukste lijken. Dat zal ik altijd blijven zeggen, aangezien je een spel speelt voor het plezier. Uitproberen en op die manier kiezen. Volgens mij zijn er nu zelf premade mogelijkheden waarbij je een level 100 character " krijgt" om eens te zien hoe dat speelt... kan je zelf beetje uitvinden welke je het beste ligt.
En questen? Ik kreeg mee dat je in elk nieuwe gebied kan beginnen die je wilt? Hoe werkt dat precies?
[ Voor 6% gewijzigd door Anvesi op 29-08-2016 14:18 ]
De nieuwe Broken Isles zones schalen mee met je character level. Je kan dus de zone doen die jou he leukste / mooiste lijkt, op je eigen volgorde zonder dat je overleveld raakt
Anvesi schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:18:
[...]
Thanks! Denk dat ik met deze reden lekker priest ga spelen, dat ziet er nog wel interessant uit
En questen? Ik kreeg mee dat je in elk nieuwe gebied kan beginnen die je wilt? Hoe werkt dat precies?
Ik heb gisteren wow weer eens aangeslingerd, was gestopt na WOTLK....
Ik moet serieus weer het hele spel opnieuw uitvinden! niets is meer hetzelfde heb ik het gevoel.
Ik ben benieuwd of ik dit leuk ga vinden.
Zijn er nog classes serieus overpowered enzo? of is dat allemaal gelijk getrokken.
Ik moet serieus weer het hele spel opnieuw uitvinden! niets is meer hetzelfde heb ik het gevoel.
Zijn er nog classes serieus overpowered enzo? of is dat allemaal gelijk getrokken.
vooralsnog is er niets eccccht overpowered. Er zijn wel wat specs die beter presteren dan anderen, maar dat kan met een klein patchje zo weer anders zijn.Madbee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:21:
Op dit moment op 100 zijn Demon Hunters enigzins overpowered. edit: Zoals schrobbert zegt, het is niet schokkend en het wordt zo weg gepatched als het te veel wordt.Madbee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:21:
Wel belangrijk te weten: in het verleden werden classes die overpowered waren generfed tot onder alternatieve specs. Dat gaan ze nu niet meer doen ivm investeringen in artifact wapens.
En ik kan je aanraden om geen mythic gear monk tanks aan te vallen. Laatst 5 minuten lang met 6 man op 1 in staan slaan zonder dat hij schade kreeg. Wij checken alle 6 combat log: hij had die 5 minuten lang alle aanvallen van 6 man gedodged!
uiteindelijk maar opgegeven, wij hadden healer en hij was imuun voor schade, dat wint niemand.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 29-08-2016 14:30 ]
aii... daar had ik juist zo'n hekel aan. Invincible classes. Ik weet nog dat een duel met een druid/deathknight oneindig door kon gaan. Dit is helaas dus nog steeds zo..Anoniem: 63072 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:24:
[...]
Op dit moment op 100 zijn Demon Hunters enigzins overpowered.
En ik kan je aanraden om geen mythic gear monk tanks aan te vallen. Laatst 5 minuten lang met 6 maan op 1 in staan slaan zonder dat hij schade kreeg. Wij checken alle 6 combat log: hij had die 5 minuten lang alle aanvallen van 6 man gedodged!
uiteindelijk maar opgegeven, wij hadden healer en hij was imuun voor schade, dat wint niemand.
Is de Damage weer opnieuw geschaald? ik dacht dat ik hits van 200.000 zag laatst. maar gisteren was t allemaal veel minder.
Vengeance Demon Hunters.... Gisteren tijdens het skinnen meerdere keren mee in aanraking gekomen....Anoniem: 63072 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:24:
Op dit moment op 100 zijn Demon Hunters enigzins overpowered. edit: Zoals schrobbert zegt, het is niet schokkend en het wordt zo weg gepatched als het te veel wordt.
Doen meer damage dan een Enhancement Shaman en de damage die je op hen doet is om te lachen.
Waarschijnlijk die buff van de Broken Shore questline. Die heeft een kans om 100.000 (of dubbel crit) damage te doen.Madbee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:26:
[...]
aii... daar had ik juist zo'n hekel aan. Invincible classes. Ik weet nog dat een duel met een druid/deathknight oneindig door kon gaan. Dit is helaas dus nog steeds zo..
Is de Damage weer opnieuw geschaald? ik dacht dat ik hits van 200.000 zag laatst. maar gisteren was t allemaal veel minder.
http://www.wowhead.com/artifact-calcPiet_Piraat7 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:41:
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
In het weekend bezig geweest met wat oude dungeons / raids (probeer setjes uiterlijk te halen) en toen in FireLands aangekomen. Niet veel bijzonders verder totdat je bij de phoenix baas komt, wat een toffe entree heeft die baas, helaas geen mount drop
.
Snap verder nog geen zak van dat garrison gedoe, maar ik heb het nu op level 2 staan. Nog geen idee hoe ik aan nieuwe recepten kom voor enchanting en tailoring. Je kan ze kopen met boeken, maar hoe je daar aankomt is mij nog een raadsel. Hoor van mensen dat die 'snel' droppen tijdens het questen, maar na een paar uurtjes questen in het gebied nog niks gehad.
Vrijdag Legion digitaal kopen en dan lekker drie dagen questen naar 110. In de tussentijd maar eens beginnen aan de questchain om te kunnen vliegen in Dreanor, wat best wel een opgave is als ik het zo lees.
Snap verder nog geen zak van dat garrison gedoe, maar ik heb het nu op level 2 staan. Nog geen idee hoe ik aan nieuwe recepten kom voor enchanting en tailoring. Je kan ze kopen met boeken, maar hoe je daar aankomt is mij nog een raadsel. Hoor van mensen dat die 'snel' droppen tijdens het questen, maar na een paar uurtjes questen in het gebied nog niks gehad.
Vrijdag Legion digitaal kopen en dan lekker drie dagen questen naar 110. In de tussentijd maar eens beginnen aan de questchain om te kunnen vliegen in Dreanor, wat best wel een opgave is als ik het zo lees.
Ik zou je garrison gewoon lekker vergeten en je volledig op Legion storten. Dat komt namelijk vannacht al en dan is al het voorgaande eigenlijk overbodig geworden 
Ben benieuwd of ik het ga redden om raid klaar te zijn tijdens verhuizen...
Ben benieuwd of ik het ga redden om raid klaar te zijn tijdens verhuizen...
Als ik me niet vergis heb je daar ook een achievement bij die vrij goed te doen is, waarmee je ook zo'n phoenix-achtige mount krijgt. Iets in de trant van 'Glory of the Cataclysm raider' oid.Bisamrat schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:59:
In het weekend bezig geweest met wat oude dungeons / raids (probeer setjes uiterlijk te halen) en toen in FireLands aangekomen. Niet veel bijzonders verder totdat je bij de phoenix baas komt, wat een toffe entree heeft die baas, helaas geen mount drop.
[ Voor 5% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-08-2016 15:06 ]
Dit topic is gesloten.