Ik weet het :-(
Eerst tot 100 en dan koop ik wel een race change of evt meteen een lvl 100

Zit geen race change bij een boost toch ?

FUMES et CARNES

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07-12 09:25
Kapoen schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Het komt grotendeels door een oververzadiging, ik heb die invasions quasi non-stop gedaan met vele andere chars. Gewoon om zeker al die armor sets bij elkaar te kunnen krijgen, plus een aantal pets.

Met mijn mage had ik het gisteren echt wel gezien, en ik zit aan het maximaal aantal nethershards zonder ze te kunnen spenderen.
Het is wel echt snel alleen gaat ook snel vervelen. Mijn mage is overigens nu wel al level 80. Dit weekend even knallen en dan zou ik wel een 700+ ilevel mage moeten hebben!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• pr0mpt
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:59
BlackMage schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Gewoon judgment doen. Die kleintjes negeren, alleen bosses (die 3 van fase 2, de skulls op de map van fase 3 en de eindbaas van fase 4). en pas bij ~10% hp over.

En als je denkt dat je liever helpt, dat is helpen. Iedereen die tagged zorgt voor xx hoger max hp, dus het zal zelfs sneller gaan als je pas op het eind tagged.
Het gaat mij meer om de phase 1/phase 3 groepjes met mobs welke snel spawnen en goede XP geven.
Gebruik voor phase 1 trouwens meer en meer de demolishers ook, erg fijn

pr0mpt - It never hurts to help!

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:50
pr0mpt schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:51:
[...]

Het gaat mij meer om de phase 1/phase 3 groepjes met mobs welke snel spawnen en goede XP geven.
Gebruik voor phase 1 trouwens meer en meer de demolishers ook, erg fijn
Wat ik merkte is dat je ongeveer 500-1000 krijgt voor een kleintje. Maar je loopt het risico om dood te gaan en dan de exp van een dikke te missen.

• pr0mpt
BlackMage schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:53:
[...]

Wat ik merkte is dat je ongeveer 500-1000 krijgt voor een kleintje. Maar je loopt het risico om dood te gaan en dan de exp van een dikke te missen.
Tot nu toe had ik veelal best of both worlds.
Zowel de groters als de kleintjes.

En op de spawnrate van die kleintjes is dat toch al snel enorm veel XP er bij.
Daarom dat ik nu de Demolishers erg fijn vind :)

Maarja, nog even 3½/4 leveltjes afzien en dan is het leuk zo, 5 level 100's, met nog een DH die ik snel kan doen waar nodig, had ik totaal niet op gerekend!

• NaWaN
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08-08-2018
Wat ik niet versta is dat er veel mensen zeggen dat ze per invasion x aantal levels omhoog gaan. Ik was gisteren 61 met mijn shaman en dacht ga eens kijken of dit echt zo snel gaat. Dus als elemental deed ik in phase 1 alles mobs tagen met chain ligthning, phase 2 de 3 grote taggen en zo verder. Maar ik kwam enkel maar 1 level omhoog.
Nu is nog veel maar toch niet zo vlug als ik soms hoor. Loont het misschien als je in party bent?

• hulkie
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21:31
hmr schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:47:
[...]

Het is wel echt snel alleen gaat ook snel vervelen. Mijn mage is overigens nu wel al level 80. Dit weekend even knallen en dan zou ik wel een 700+ ilevel mage moeten hebben!
Ga lekker t park in joh! ;-) Goed om te zien dat je weer actief bent!

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:50
pr0mpt schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

Tot nu toe had ik veelal best of both worlds.
Zowel de groters als de kleintjes.

En op de spawnrate van die kleintjes is dat toch al snel enorm veel XP er bij.
Daarom dat ik nu de Demolishers erg fijn vind :)

Maarja, nog even 3½/4 leveltjes afzien en dan is het leuk zo, 5 level 100's, met nog een DH die ik snel kan doen waar nodig, had ik totaal niet op gerekend!
Voor mij ook een leuke verassing. Ik heb doorgebeten en heb nu alle characters op level 100. Mijn laagste daarvoor was 86, met 0,0 interesse om daar ooit nog wat mee te doen gezien ik niet nog vaker die quests van Pandaria en Draenor wil doen. Maar heb nu zelfs besloten om mijn main in Legion een class te doen die ik anders nooit meer had aangeraakt. :) Heb nu zelfs spijt dat ik mijn boost heb gebruikt op een andere character (die was 85 :P), had liever de boost bewaard en die ook gewoon geleveld met invasions.

• pr0mpt
NaWaN schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:57:
Wat ik niet versta is dat er veel mensen zeggen dat ze per invasion x aantal levels omhoog gaan. Ik was gisteren 61 met mijn shaman en dacht ga eens kijken of dit echt zo snel gaat. Dus als elemental deed ik in phase 1 alles mobs tagen met chain ligthning, phase 2 de 3 grote taggen en zo verder. Maar ik kwam enkel maar 1 level omhoog.
Nu is nog veel maar toch niet zo vlug als ik soms hoor. Loont het misschien als je in party bent?
Party loont ivm tagging, vergeet ook niet heirlooms en in sommige gevallen RAF/Rapid Mind elixir.
verder schiet het in de latere levels nu niet heel erg op, geen heirlooms/pots/elixirs meer, maarja, het gaat nog steeds X keer sneller als "normaal"

• Khiraen
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 05-10-2020
Cardinal schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:38:
[...]

Voorgaande expansions? Ik heb dankzij de invasions binnen 6 dagen een character op level 97. Ik verwacht vanavond 100 aan te tikken. Ow en ik ben een noob. Nieuw character op een nieuwe server met de kennis van vanilla wow.

Ik kreeg op level 80 wat problemen met invasions... ik ging te vaak dood... doordat ik invasions aan het farmen was met level 8 gear ;)

[...]

Invasions... ongeveer een level per invasion, er zijn er nu 6 en als je ze klaar hebt is de rest alweer gerespawned.
Zelfs met gear hoger dan lvl 8 ga jij nog te snel dood :) maar kudos voor jouw legendary leveling buddy

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22:39
:N

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07-12 09:25
hulkie schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:00:
[...]

Ga lekker t park in joh! ;-) Goed om te zien dat je weer actief bent!
Kon het niet laten... Beetje op het dakterras in Oud-west is het goed toeven hoor op een Macbook!

Ga zelfs weer beetje raiden :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Rhain
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:01
Laat ik nou net een fem belf hunter hebben :9. Niks mis mee toch? Denk dat velen een soort char willen hebben aan soortgelijke 'bad ass' babes, denk aan Sylvanas (nu zal ik wel vloeken volgens sommigen), Katniss Everdeen (Hunger games), Rey (Star Wars, beetje scavanger feeling), D3 fem Demon Hunter van de 1e trailers en zo zijn er nog wel wat.. Maar goed, m'n main zal het nooit worden denk :z

[Voor 3% gewijzigd door Rhain op 26-08-2016 15:33]

marijnvtg schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:32:
[...]

Laat ik nou net een fem belf hunter hebben :9. Niks mis mee toch? Denk dat velen een soort char willen hebben aan soortgelijke 'bad ass' babes, denk aan Sylvanas (nu zal ik wel vloeken volgens sommigen), Katniss Everdeen (Hunger games), Rey (Star Wars, beetje scavanger feeling), D3 fem Demon Hunter van de 1e trailers en zo zijn er nog wel wat.. Maar goed, m'n main zal het nooit worden denk :z
Maar die BE females zijn zoooo anorexisch... ;)

Je hebt gelijk hoor: smaken verschillen ;))

Ugnath - Enhancement Shaman - Chamber of Aspects (A) - PM voor Battle.net ID

• Elohsa
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2020
Ik las net iets op reddit wat mn aandacht wel trok.

Simpelweg een 2de account maken met Recruit-a-friend.
Daarmee kan je in ~4 uur van lvl 1 naar 90 levelen. (heirlooms + RaF bonus)
Ik ga denkik op die manier zorgen dat ik in iederval alle classes (heb er slechts 3 op 100 atm(mage/sham/DH)) op 90 heb voor later.
marijnvtg schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:32:
[...]

Laat ik nou net een fem belf hunter hebben :9. Niks mis mee toch? Denk dat velen een soort char willen hebben aan soortgelijke 'bad ass' babes, denk aan Sylvanas (nu zal ik wel vloeken volgens sommigen), Katniss Everdeen (Hunger games), Rey (Star Wars, beetje scavanger feeling), D3 fem Demon Hunter van de 1e trailers en zo zijn er nog wel wat.. Maar goed, m'n main zal hetnooit worden denk :z
Ik heb fem belf gekozen toen survival geen optie was vandaar de keuze
Door Rust heb ik survival op beta getest en was verkocht......dat was wel een male orc
Daarbij is de groote vd speer beter dan plus de animatie is leuker

FUMES et CARNES

• Khiraen
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 05-10-2020
Elohsa schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:41:
Ik las net iets op reddit wat mn aandacht wel trok.

Simpelweg een 2de account maken met Recruit-a-friend.
Daarmee kan je in ~4 uur van lvl 1 naar 90 levelen. (heirlooms + RaF bonus)
Ik ga denkik op die manier zorgen dat ik in iederval alle classes (heb er slechts 3 op 100 atm(mage/sham/DH)) op 90 heb voor later.
De bonus werkt alleen als beide chars binnen 4 levels van elkaar zijn. De nieuwe acc zal nog geen heirlooms hebben dus als je die wel op de oude acc aandoet dan overstijg je op een gegeven moment de marge van 4 levels en dan is het weg RaF bonus :( kun je beter op de oude acc geen heirlooms aan doen.

• pr0mpt
Khiraen schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:46:
[...]

De bonus werkt alleen als beide chars binnen 4 levels van elkaar zijn. De nieuwe acc zal nog geen heirlooms hebben dus als je die wel op de oude acc aandoet dan overstijg je op een gegeven moment de marge van 4 levels en dan is het weg RaF bonus :( kun je beter op de oude acc geen heirlooms aan doen.
Of je geeft RAF char even iets van 8k en dan heeft deze een heirloom set tot lvl 90
Als je genoeg goud hebt [heb ik niet, maar toch]

• Elohsa
Khiraen schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:46:
[...]

Dat is nu net de grap, zover ik weet (zal het straks thuis kunnen controleren) zijn Heirlooms beschikbaar op alle accounts binnen dezelfde battle-net account.
Als dat waar is dan heb je direct alle heirlooms die je al hebt op het nieuwe RaF account.

Als het niet waar is dan moet je simpelweg zonder XP heirlooms gaan spelen. (zal nogsteeds vele male sneller zijn dan solo)

edit: of zoals pr0mpt zegt, even wat geld oversturen om ze op het 2de acc te kopen.

[Voor 5% gewijzigd door Elohsa op 26-08-2016 15:50]

• pr0mpt
Elohsa schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:48:
[...]

Dat is nu net de grap, zover ik weet (zal het straks thuis kunnen controleren) zijn Heirlooms beschikbaar op alle accounts binnen dezelfde battle-net account.
Als dat waar is dan heb je direct alle heirlooms die je al hebt op het nieuwe RaF account.

Als het niet waar is dan moet je simpelweg zonder XP heirlooms gaan spelen. (zal nogsteeds vele male sneller zijn dan solo)
wow, is dat zo? :o
dat is echt wel erg nice dan!

• Elohsa
pr0mpt schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:49:
[...]

99% zeker, zal het later melden wanneer ik het bevestigt heb.
Wel leuk dat vissen tijdrovend wordt genoemd hier. Als er 1 profession is die je afk kan doen zo'n beetje is dat het wel. En in Legion gaat het je max een uurtje kosten voor 1-800 als je de goede plek weet.

Vandaag leuke discussie in de guild. Wat zijn de beste tanks voor Legion. Uitkomst? Die zijn er niet, ze zijn allemaal erg goed, en de balance lijkt er redelijk te zijn. Behalve Monks. screw Monks :D

Dus nu is de lijst terug naar:

Druid vs Warrior vs Paladin

met Druid net iets hoger vanwege class hall + Portals naar veel oudere zones.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Elohsa
pr0mpt schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:49:
[...]

[message]Random dude on reddit[/message]
You can have multiple WoW accounts attached to your Battle.net account, and they will all share mounts, pets and heirlooms. I'm doing this while using RAF myself. However, if there are two people using the account - which would be the case with you - it would count as account sharing which is banable, should it be discovered.

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Is er trouwens inmiddels een mogelijkheid om gold te transferen tussen realms?

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:37

Omega Supreme

The God of Death

shoombak schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:56:
Geen handige. Character transfer, guild transfer dan heb je het wel gehad.

It's hard to light a candle, easy to curse the dark instead. This moment the dawn of humanity, last ride of the day"

• icemotion
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 28-10 00:40
shoombak schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:56:
De enige manier die gewoon gratis kan is het verkopen van zeldzame pets op het Auction house. Maar dat is dus ook onderhevig aan economie en dat iemand het koopt.

Andere manier van gold verkrijgen op een ander realm is natuurlijk een WoW token kopen en verkopen.

• pr0mpt
NAIS!

Je hebt alleen wel dubbele maandkosten, of je wil op je nieuwe RAF account een paar 90's laten staan die niets doen.

En ehh
Corset:

Wel leuk dat vissen tijdrovend wordt genoemd hier. Als er 1 profession is die je afk kan doen zo'n beetje is dat het wel. En in Legion gaat het je max een uurtje kosten voor 1-800 als je de goede plek weet.
[...]
Fishing Addon oid?

• Elohsa
pr0mpt schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:23:
[...]

NAIS!

Je hebt alleen wel dubbele maandkosten, of je wil op je nieuwe RAF account een paar 90's laten staan die niets doen.

En ehh

[...]

Fishing Addon oid?
Ik was niet vanplan om 2de account na de 1ste maand te blijven subben.
Zal daar idd waarschijnlijk gewoon de lvl 90's van laten verlopen of wellicht account transferren naar mn main account. (dan word het met 20 eur per char echter wel een duur grapje)
Net ook nog maar even die mount gehaald van Archimond.

Niet via de Tweaker, maar 10k betaald vond het wel schappelijk en kon gelijk mee dus prima ! :D
Ik heb mijn zinnen gezet op de Moose in Legion. Moet en zal die hebben ;)

Plus de aqua en rat mount
Veel te doen hehe :+

FUMES et CARNES

• detheavn
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10-11 12:18
Iusedto schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:47:

Mijn vriendin heeft thuis (mijn huis ...) 18 ratten. Zij zal dus ook hard gaan farmen om die binnen te krijgen :p

Ik wil persoonlijk die fox mount wel hebben. Die ziet er heel netjes uit :)

[Voor 0% gewijzigd door detheavn op 26-08-2016 16:56. Reden: madafakin' typos :(]

BattleTag® :: Detheavn#2198 | FFXIV :: Yuriel Ranazreth @ Lich

• wimdezoveelste
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17:31
Ik ben atm aan het zoeken naar een guild voor mijn vengeance Demon Hunter op Silvermoon, heeft iemand misschien wat tips voor mij zodat ik een goede guild kan vinden?
Ben op zoek naar een casual raiding guild (mythic dungeons, normal/hc raids) mja vind het lastig een guild te vinden die dit biedt, dus als jullie enige adviezen voor mij hebben zou ik dat zeer waarderen :)
wimdezoveelste schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:56:
Ik ben atm aan het zoeken naar een guild voor mijn vengeance Demon Hunter op Silvermoon, heeft iemand misschien wat tips voor mij zodat ik een goede guild kan vinden?
Ben op zoek naar een casual raiding guild (mythic dungeons, normal/hc raids) mja vind het lastig een guild te vinden die dit biedt, dus als jullie enige adviezen voor mij hebben zou ik dat zeer waarderen :)
Corset heeft een guild op Silvermoon
Moet je even terug zoeken als je wilt. PLeasantly Deranged
En nee, ik ben niet de recruitment officer :)

Eventueel kan je het realm forum kijken of op de server zelf

[Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 26-08-2016 17:34]

FUMES et CARNES

• skassie
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07-12 22:55
Noiz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:05:
Gisteren de laatste raid van deze expansion gehad. Nog 1 keer mythic HFC clearen (en mount verkopen :P ). Waarbij we werden verrast door een muzikale ode aan de guild. Blijkbaar heeft hij toen wij mythic Archimonde hebben gekillt gezegd dat hij dit zou doen (kan ik mij alleen niks van herinneren :P ) en gister aan het begin van de raid was het dan zover. Onder gitaarmuziek van AC/DC had hij zijn eigen tekst gemaakt. Mooi begin van de laatste raid deze expansion :D Geeft toch wel aan voor mij dat ik in de juiste guild zit nu en hoop dan ook dat wij het in Legion net zo goed al dan niet iets beter gaan doen dan Draenor. Ons roster is zeer sterk op dit moment en ik kijk er dan ook naar uit :D
Hoop dat jullie progress met de volgende raids weer net zo goed gaat. En dat maar 2 dagen per week _/-\o_

Als je het niet probeert weer je ook niet of je het kan of dat het werkt

• Elohsa
Kan het nu bevestigen :) heirlooms e.d. worden geshared tussen alle accounts binnen hetzelfde battle.net account.

Ben nu net 40min bezig en beide char's zijn lvl 36 :D

• Grvy
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online

Grvy

Bot

ik heb wel het gevoel dat invasions langzamer gaan na 60+

Trackers of betalen.

• Divak
  • Laatst online: 16:51
Jep, en met een gratis programmatje als Hotkeynet kun je in beide games dezelfde spells doen en met een follow macro erbij kun je je character makkelijk hetzelfde laten doen als jij. Zeker ideaal als je een caster class hebt.

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:11
Voordeel van een 10 jarige level Chinees bij mij thuis. Hij vind het prachtig om te doen dus heeft hij een gnome monk naar 100 gebracht. Met alle kistjes en shards die ik al verzameld heb en die Burning shore quests zit hij nu direct op ilvl 703.

Hij is nu bezig voor zijn moeder ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Carthrax schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:44:
Voordeel van een 10 jarige level Chinees bij mij thuis. Hij vind het prachtig om te doen dus heeft hij een gnome monk naar 100 gebracht. Met alle kistjes en shards die ik al verzameld heb en die Burning shore quests zit hij nu direct op ilvl 703.

Haha, privé goldfarmer, altijd fijn.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• NaWaN
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08-08-2018
Ik heb een vraagje, Mijn vrouw en mezelf gingen vandaag voor de eerste keer Elegon proberen voor de mount op 10HC. Nu tijdens het clearen naar elegon toe kwam een vriend ons helpen. Maar we zitten met een probleem op de fight.
Waneer elegon de add summoned en de add gaat dood krijgen we een debuff die ons stunned voor de rest van het gevecht. Nu hebben we add al gekilled buiten platform zoals we vroeger deden en ook al binnen platform maar steeds krijgen we de debuff (destabilizing energies)
Nu versta ik het niet want sommige mensen soloén deze baas wekelijks en nergens zie ik op youtube filmpkes dat die gestunned worden. Iemand tactics hiervoor? of gewoon hulp want staan nu voor hem aan het bekijken wat we verkeerd doen.

• Motaro
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 03-12 14:50

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

wimdezoveelste schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:56:
op silvermoon ally zit NL guild lowland wat die doen donno
op kazzak horde zit NL guild bomen zijn relaxed die best groot is vaak 20+ online doen veel raid ( zit zelf pas in ) en zit vrouwen in :D
op defias brotherhood horde zit NL guild doen ook raidd maar is niet zo grood ( daar zat ik in )

en zo zijn nog paar Nl guild als NL guild zoekt en als je wow dutch guild in type bij googel kom aantal tegen

[Voor 5% gewijzigd door Motaro op 26-08-2016 21:28]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Elohsa
Ries schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:06:
Jep, en met een gratis programmatje als Hotkeynet kun je in beide games dezelfde spells doen en met een follow macro erbij kun je je character makkelijk hetzelfde laten doen als jij. Zeker ideaal als je een caster class hebt.
Is nieteens nodig.
Ik parkeer 1 alt in de inn van crossroads en ga met de ander gewoon alles taggen.
Beide krijgen evenveel xp hiervan.
NaWaN schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:12:
Ik heb een vraagje, Mijn vrouw en mezelf gingen vandaag voor de eerste keer Elegon proberen voor de mount op 10HC. Nu tijdens het clearen naar elegon toe kwam een vriend ons helpen. Maar we zitten met een probleem op de fight.
Waneer elegon de add summoned en de add gaat dood krijgen we een debuff die ons stunned voor de rest van het gevecht. Nu hebben we add al gekilled buiten platform zoals we vroeger deden en ook al binnen platform maar steeds krijgen we de debuff (destabilizing energies)
Nu versta ik het niet want sommige mensen soloén deze baas wekelijks en nergens zie ik op youtube filmpkes dat die gestunned worden. Iemand tactics hiervoor? of gewoon hulp want staan nu voor hem aan het bekijken wat we verkeerd doen.
Volgens mij moet je de Add er buiten killen, terwijl je zelf binnen staat om die debuff niet te krijgen (ik meende altijd dat wij hem tot 5% oid brachten op het platform, en dat de tank hem daarna naar buiten bracht waar 1-2 man hem afmaakte). Anders is die debuff volgens mij alleen te verwijderen met een heal.

Heeft de mount trouwens niet dezelfde droprate op normal en heroic? Ik meende namelijk van wel, en zou je Elegon ook gewoon op normal kunnen doen.

[Voor 5% gewijzigd door Dennism op 26-08-2016 21:30]

• Divak
Elohsa schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:25:
[...]

Is nieteens nodig.
Ik parkeer 1 alt in de inn van crossroads en ga met de ander gewoon alles taggen.
Beide krijgen evenveel xp hiervan.
Oh, voor invasions wel ja. Ik dacht aan het ouderwets questen :)

• Elohsa
Ries schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:44:
[...]

Oh, voor invasions wel ja. Ik dacht aan het ouderwets questen :)
hehe, ja ik heb een bloedhekel aan levelen/questen enz :P
vandaar dat ik nu maar de RaF manier met invasions aan het doen ben.

Ben nu in 1uur45min geleveld van 1 naar 60.
Morgen weer verder :)

• junglebeast
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:17

junglebeast

hier staat iets

Oh zag net op de launcher dat je via FB kunt gaan streamen. En toen deed ik een /facepalm...

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• Zaph
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 27-03-2018
junglebeast schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:09:
Oh zag net op de launcher dat je via FB kunt gaan streamen.
Ik zag het ook, maar nu kan ik het nergens meer terugvinden. Er werd gesproken over een knop in de rechterbovenhoek van de app, en over showing off your card flipping skills, dus ik denk dat het met Hearthstone te maken heeft, en niet met WoW.

42

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 06:42
Is enkel voor de US nu, binnenkort pas voor EU is volgens mij gewoon voor alle games via battlenet

Xbox series X / Playstation 5 / LG CX 55" /

• Idanue
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 12:32
detheavn schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:56:
[...]

Mijn vriendin heeft thuis (mijn huis ...) 18 ratten. Zij zal dus ook hard gaan farmen om die binnen te krijgen :p

Ik wil persoonlijk die fox mount wel hebben. Die ziet er heel netjes uit :)
Ik ga voor de spin en fox. 8)

• icemotion
Iusedto schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:47:

Welke Moose? Er zijn er 3! Een voor de meta achievement, een voor archeology en een voor leatherworking.

Ik ga in ieder geval voor zoveel mogelijk mooses.. en de vos en de dungeon hero Hippogryph.
Amateurs :+ Ik ga voor die fel green mount van Guldan :Y

"Oooh Jeroen!"

• FitzChevalric.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 28-11 04:16
Wat een saaie klus om die doomsayer toy te krijgen. Ik snap wel waarom ze 10k zijn hier op de server.

• icemotion
Kaap schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:24:
Amateurs :+ Ik ga voor die fel green mount van Guldan :Y
Myeah, die vind ik toch net iets minder cool als mount zijnde.. als pronkstuk is ie natuurlijk wel ultrashiny ;)
FitzChevalric. schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:41:
Wat een saaie klus om die doomsayer toy te krijgen. Ik snap wel waarom ze 10k zijn hier op de server.
Ik had relatief mazzel doordat ik hem bij mijn 4e drop kreeg.. en de drops niet eens heel ver uit elkaar lagen qua tijd.. ben er al met al een anderhalf uur mee bezig geweest denk ik?

En dat gewoon gedaan in een raidgroup.. beetje kletsen en ouwehoeren.. tijd ging snel genoeg voorbij.
icemotion schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Myeah, die vind ik toch net iets minder cool als mount zijnde.. als pronkstuk is ie natuurlijk wel ultrashiny ;)
Dat heb ik met die mooses, iedereen heeft al een moose :+

"Oooh Jeroen!"

• Chepper
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20-09-2016
Zaph schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 03:06:
[...]

Je hebt nadien je vriendin mogen looten? Kinky! :9
Gij stoute Zaph! ;) >:)

• Idanue
Wat denken jullie hoe populair de spider mount gaat worden?
Ik zou hem best willen hebben maar als de halve server op zo'n mount zit heb ik er geen 2 miljoen goud voor over.

Ik twijfel nog of ik hem zal kopen. :)
FitzChevalric. schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:41:
Valt opzich wel mee toch? Ik had em vrij snel via de groupfinder. Volgens mij de 4de kills of iets in die richting.
Idanue schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:52:
Wat denken jullie hoe populair de spider mount gaat worden?
Ik zou hem best willen hebben maar als de halve server op zo'n mount zit heb ik er geen 2 miljoen goud voor over.

Ik twijfel nog of ik hem zal kopen. :)
Ik zou sowieso niet verwachten dat de halve server 2+ miljoen heeft, laat staan overhebben voor een mount. Natuurlijk hebben met Garrisons aardig wat mensen veel goud gemaakt, maar als ik bijv. in mijn guild kijk zijn daar maar een paar echt serieus mee bezig geweest, ik denk dat misschien 5-10% van onze spelers op 1+ miljoen goud zit, met ik geloof een speler of 2-3 die echt op een flinke berg goud zitten dat ze deze mount vrij makkelijk kunnen kopen. maar we hebben ook spelers die de hele expansion zonder breaks gespeeld hebben en nog onder de 100k goud zitten :P

[Voor 57% gewijzigd door Dennism op 27-08-2016 14:31]

• Idanue
Iusedto schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:55:
Spider mount is een E-peen mount imo :+

Er zijn leukere, mooiere en grappigere mounts dan die spin
Welke vind je zoal mooier dan?
Ik vind hem best leuk namelijk.

Ik vind het wel leuk om een mount te hebben die je niet iedere 5 minuten tegen komt. :)

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:54
Kaap schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

Dat heb ik met die mooses, iedereen heeft al een moose :+
Zelfs ik heb daarnet een exemplaar verkregen, onverwacht kreeg ik een archie kill in de schoot geworpen :)

Maar veel belangrijker nog, na jaren farmen (niet constant natuurlijk) heb ik eindelijk The Sun Eater geloot in The Mechanar. Tijdens Burning Crusade wilde ik dit zwaard al hebben, maar uiteraard dropte het nooit voor mijn tank warrior.

Sinds de transmog mogelijkheden heb ik The Mechanar te vaak van de binnenkant gezien, dus het farmen werd een principekwestie. Ik moest en ik zou dat f*cking zwaard krijgen. Onlangs begon ik tussen invasions door met het parkeren van chars voor die instance, om weer keer op keer bot te vangen |:(

Uiteindelijk kreeg ik een drop tijdens de eerste run van mijn Demon Hunter in die instance 8)7
Gelukkig kunnen we met de wardrobe functionaliteit items delen tussen chars, dus ikke blij dat ik dat ding na jaren eindelijk kon gebruiken.

Andere 'principe grinds' die ik ook al heb afgesloten:
- Red Sword of Courage
- Fist of Deity - voor een boss met een loottable van slechts vier items heeft deze grind ook disproportioneel lang geduurd.

Ondertussen heb ik leren dansen op Deathwing's rug om ooit Gurthalak, voice of the deeps vast te krijgen. Hopelijk dropped die wat sneller dan the sun eater.

[Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 27-08-2016 17:03]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Black Eagle
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Is het mogelijk om een batch/mass bid uit te voeren op bepaalde items? Met Auctioneer en TSM zie ik de mogelijkheid niet.

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:09
Ik ben net begonnen met de free editie van WoW. Paar vragen:

Ik ben begonnen op Defias Brotherhood,, klopt het dat daar relatief veel Tweakers zitten?
Ik heb gekozen voor een Druid aan de Horde kant, is dat een goed beginners character?
Kan ik gewoon een tijdje spelen, levelen en als het echt bevalt op een gegeven moment het tweakers guild joinen?
Ten slotte, ik ben begonnen gewoon bij level 0. Daar zijn weinig andere levende zielen te bekennen klopt dit?
Daar zitten relatief veel inactieve Tweakers in een relatief inactieve guild die elke start van een expansion een paar maandjes opbloeit.

Ik zou lekker zoeken naar een definitief "thuis" zodra je echt doorgaat spelen.

"Oooh Jeroen!"

• giantgiantus
Wat is een goede server om te spelen met vooral sociale spelers? Lijkt me irritant om nog een keer al die begin quests te moeten doen.

• Sprockette
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2016
giantgiantus schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:28:
Wat is een goede server om te spelen met vooral sociale spelers? Lijkt me irritant om nog een keer al die begin quests te moeten doen.
Ik zou naar de server gaan waar de meeste spelers zijn, voor de de horde is dat Draenor (pve) en alliance Silvermoon (pve), pvp servers weet ik niet.

Ik kan geen enkel voordeel bedenken om op een low pop server te zitten, nadeel van high servers zijn dat je waarschijnlijk vlak na de launch van Legion een queue hebt, maar die verdwijnen ook wel weer.

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Carthrax schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:44:

Doet mij denken aan TBC, alle food buffs in de raid werden altijd door dezelfde persoon geleverd. Hij liet zijn kinderen de hele dag vissen!
Iusedto schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:24:
*opent een biertje*

ok, nu eens zien hoe dat Invasions levelen werkt :)
Met full heirlooms zonder pots en met actief meedoen was ik in 6 invasions van 90 naar 100 :) Gaat best rap, maar met de reistijd erbij ging bonus objectives treasures met potions sneller. Maar dat kost ook meer!

[Voor 27% gewijzigd door Omega Supreme op 27-08-2016 22:11]

It's hard to light a candle, easy to curse the dark instead. This moment the dawn of humanity, last ride of the day"

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Iusedto schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:26:
ik ga denk ik een nwe mage maken.
Nooit gehad :)
Ha, de luxe van een nieuwe class, ik vrees dat ik ze allemaal al geprobeerd heb. Op twee na allemaal op 100, hunter en Deathknight heeft me nooit kunnen boeien. Mijn DK heb ik nog op 90 gekregen, en toen net meer aangeraakt. Hunter is nooit boven de 70 gekomen ondanks verschillende pogingen als er weer eens een revamp was.

• Apart
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07-12 19:31
Ik heb vannacht een mail ontvangen van Ziggo betreffende onderhoud aan hun netwerk. Dit onderhoud gaan ze plegen op 30 augustus vanaf 01:00 en kan tot 06:00 duren. Nu gaat het hier alleen om TV, maar volgens hun kan het internet er ook uit liggen. Hoop dat het bij TV blijft, anders zit er een nachtlancering niet in voor mij en anderen.

Misschien wil iemand bij Ziggo heel graag alleen spelen.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Ziggo gunt ons gewoon onze nachtrust ;)

• Bensel15
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 24-11 10:43
Sowieso ga ik niet om 12 uur spelen. Ik ga wat eerder op bed, en van bed, zodat ik in de ochtend voor m'n werk in elk geval de 2 toons die ik wil gaan levelen op een mooie plek kan zetten.

Overigens ben ik nu bezig om Wow te herinstalleren (werd wat traag met inladen NPC's en garrison), bleek dat ik hem niet op SSD had staan. 2 vliegen in 1 klap dus.

[Voor 31% gewijzigd door Bensel15 op 28-08-2016 09:16]

• Divak
Apart schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:52:
Ik heb vannacht een mail ontvangen van Ziggo betreffende onderhoud aan hun netwerk. Dit onderhoud gaan ze plegen op 30 augustus vanaf 01:00 en kan tot 06:00 duren. Nu gaat het hier alleen om TV, maar volgens hun kan het internet er ook uit liggen. Hoop dat het bij TV blijft, anders zit er een nachtlancering niet in voor mij en anderen.

Misschien wil iemand bij Ziggo heel graag alleen spelen.
Met je mobiel een wifi-hotspot maken op 4G/3G en je komt de nacht wel door. :)

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Ik doe waarschijnlijk een paar start quests en log al m'n chars ff een keer, zodat ze in ieder geval weer rested XP op gaan bouwen
Sprockette schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:07:
[...]

Ik zou naar de server gaan waar de meeste spelers zijn, voor de de horde is dat Draenor (pve) en alliance Silvermoon (pve), pvp servers weet ik niet.

Ik kan geen enkel voordeel bedenken om op een low pop server te zitten, nadeel van high servers zijn dat je waarschijnlijk vlak na de launch van Legion een queue hebt, maar die verdwijnen ook wel weer.
Er zijn natuurlijk wel eens paar voordelen, zeker nu Server hopping weer wat ingedamd is met betrekken tot rare spawn farming e.d. maar dat moet dan wel je ding zijn. Ik moet zeggen dat ik nu zelf op low pop connected realm speel, en mis de high pop servers eigenlijk niet eens.
giantgiantus schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 19:35:
Ik ben net begonnen met de free editie van WoW. Paar vragen:

Ik ben begonnen op Defias Brotherhood,, klopt het dat daar relatief veel Tweakers zitten?
Ik heb gekozen voor een Druid aan de Horde kant, is dat een goed beginners character?
Kan ik gewoon een tijdje spelen, levelen en als het echt bevalt op een gegeven moment het tweakers guild joinen?
Ten slotte, ik ben begonnen gewoon bij level 0. Daar zijn weinig andere levende zielen te bekennen klopt dit?
Ik zou zelf vooral kijken of je niet ergens al wat bekenden hebt spelen, spelen met bekenden heeft toch vaak een voordeel om op te starten, en die je ook een beetje wegwijs kunnen maken in de game. Daarna zal je vanzelf wel weer een berg nieuwe vrienden maken :)

Als je niet wegwijs gemaakt wordt kan het nog wel eens voorkomen dat je wat vervelende personen tegenkomt, die niet snappen dat niet iedereen alles weet, en dan kunnen gaan ragen. Erg jammer, en erg vervelend voor de nieuwe speler.

Als beginners character zou ik zelf eigenlijk eerder een hunter of mage pakken, maar mijn 2 leuke classes die ook nog eens redelijk "recht toe, recht aan" zijn. Druids waren altijd wat aan de meer gecompliceerde kant, maar geen idee of dat nog steeds echt zo is na de legion wijzigingen.

Verder kan je beter nu wat experimenteren tussen verschillende classes, in de free editie kan je geloof ik maar tot level 20, wat je vrij snel kan bereiken, en als je iedere keer dat je een class test ook een ander race test hoef je ook niet altijd dezelfde begin quests te doen :)

• Divak
Ik zat op een low pop realm. Ook nadat de realm connected werd met een stuk of 6 andere realms bleef het rustig.

Maar nu merk ik de laatste tijd dat continu spelers van alle mogelijke realms opeens overal rondlopen, zelfs zonder connectie. Ik merk niks meer van een rustige realm en vind het alleen maar ontzettend vervelend dat je met wildvreemden zit opgescheept die random in je zone worden gezet. Zo is het helemaal geen ons kent ons meer, meer 1 grote mixing pot waar iedereen voor zichzelf speelt.
Ries schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:41:
Ik zat op een low pop realm. Ook nadat de realm connected werd met een stuk of 6 andere realms bleef het rustig.

Maar nu merk ik de laatste tijd dat continu spelers van alle mogelijke realms opeens overal rondlopen, zelfs zonder connectie. Ik merk niks meer van een rustige realm en vind het alleen maar ontzettend vervelend dat je met wildvreemden zit opgescheept die random in je zone worden gezet. Zo is het helemaal geen ons kent ons meer, meer 1 grote mixing pot waar iedereen voor zichzelf speelt.
Volgens mij hebben ze niet al te lang geleden CRZ aangezet voor hoofdsteden en de Draenor zones, waardoor je nu ook daar andere lui tegen komt. Ik hoop dat ze bij Legio dezelfde aanpak hebben als bij WoD en deze zones tot de laatste patch niet CRZ enabled maken.

• Metian
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:01

Metian

Snert is vies

Je kan er denk ik wel vanuit gaan dat Legions gebieden pas later cross-realm gaat worden; anders zou het vanaf dinsdag amper te spelen zijn :P

Soms is het echter wel vervelend om drukte te hebben; bijvoorbeeld in begin fase van nieuwe char. Veel mensen dus niet snel door dat gebied heen kunnen rushen.

Rupsen, Rapsen.

• Divak
Ook buiten de hoofdsteden kom ik al veel andere realms tegen. Tijdens de invasions is dat ook goed te merken. Ik hoop dat het in de legion zones inderdaad lekker apart blijft, daarbuiten is het al druk genoeg. Inderdaad ook in WoD zones.

• 88Gamer88
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 27-11 12:55
Ries schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:41:

Vind ik dat zelf toch al door de jaren heen.
Vroeger zonder Dungeon finder kon je heel veel mensen wel van jou realm je had altijd wel is een connectie met ze.

Iedereen zoeken via /1 of /2, mensen vragen waar je eerder mee quest of net die hunter /w die je bij de inn zag staan. Toen was wow veel gezelliger. Nu mag je vandaag de dag in je handjes klappen als er iemand Hallo terug zegt als je een dungeon in gaat.
Ries schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:06:
Ook buiten de hoofdsteden kom ik al veel andere realms tegen. Tijdens de invasions is dat ook goed te merken. Ik hoop dat het in de legion zones inderdaad lekker apart blijft, daarbuiten is het al druk genoeg. Inderdaad ook in WoD zones.
volgens mij zijn alle zones lager dan MoP als sinds de MoP release CRZ enabled, en kom je daar dus inderdaad regelmatig anderen tegen van realms die niet connected zijn met jouw realms.

• Idanue
88Gamer88 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:12:
[...]

Vroeger zonder Dungeon finder kon je heel veel mensen wel van jou realm je had altijd wel is een connectie met ze.

Iedereen zoeken via /1 of /2, mensen vragen waar je eerder mee quest of net die hunter /w die je bij de inn zag staan. Toen was wow veel gezelliger. Nu mag je vandaag de dag in je handjes klappen als er iemand Hallo terug zegt als je een dungeon in gaat.
Dat mis ik ook wel idd. :/
88Gamer88 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:12:
[...]

Dat was inderdaad wel beter inderdaad, de reputatie op de realm deed er nog toe, iedereen wist met wie je wel en met wie je vooral niet moest groupen. Nadeel was wel wat je soms lang bezig was in /1 /2 om uberhaupt een groep te vormen als er even geen guildies of vrienden online waren, vooral op de wat minder populaire tijdstippen.

• Elohsa

Ben nog druk aan het levelen via RaF

lvl 1-90 duurt ongeveer 5 uurtjes (puur invasion grinden)
Zodra mn huidige warrior/priest combo klaar is heb ik nog genoeg grantable levels om de DK en een nieuwe druid meteen naar 90 te boosten :*)

• 88Gamer88
  • Laatst online: 27-11 12:55
Dennism schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Dat was inderdaad wel beter inderdaad, de reputatie op de realm deed er nog toe, iedereen wist met wie je wel en met wie je vooral niet moest groupen. Nadeel was wel wat je soms lang bezig was in /1 /2 om uberhaupt een groep te vormen als er even geen guildies of vrienden online waren, vooral op de wat minder populaire tijdstippen.
Dat wel, aan de andere kant als je dan eenmaal midden in de nacht een group bij elkaar had was het er wel een met door zettingsvermogen en niet bij de eerste beste lullige wipe dat er iemand weg ging. het heeft alle bij zo z'n voor en nadelen.

-------------------------------------------

GEZOCHT:

Voor de rest ben ik een tijdje gestopt met WoW was actief op Silvermoon Ally was een leuke server maar tegenwoordig is de sfeer er uit voor mij. Veel bekende zijn gestopt, guild uit elkaar gevallen, realm in de jaren door gegroeid en niemand heeft meer wat over voor elkaar.

Ik ben van plan weer te beginnen met WoW maar ik ben op zoek naar wat gezellige mensen om mee te Questen, Dungeons en ga zo maar door, gewoon klein groepje liefst allemaal starten met een low level / nieuwe realm zodat je elkaar beetje leert kennen tijdens het levelen en elkaar ook echt nodig heb qua proffes enzo.

Als er mensen zijn die hier iets in zien laat het me even weten misschien kunnen we weer beetje de old skool WoW ervaring terug halen.

• WillieWuks
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22:35
Hmmm ik twijfel om nog een char te lvl'en door middel van invasions. Heb nog een 100 boost tegoed dus kan hem/haar ook nog tot 60 lvl'en voor de professions boost.
Maar ben die invasions zo zat :s

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• giantgiantus
Die invasions zijn ook niet echt leuk als je het spel voor het eerst speelt. In de northern barren is het amper mogelijk om de reguliere quests te doen.

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Argh, ik wilde nog even op een horde character de hele pre expansion boel doorlopen. En het lukt me maar niet om nog een Invasion af te ronden. De laatste 5 pogingen rende begin p3 iedereen de zonde uit om te resetten. Overal 40 mans raids die alleen p1 en p2 doen. Sta je met nog 10 man in p3, kan je alleen nog maar resetten.

Hadden ze niet gewoon de XP in een fase kunnen verwijderen als je al saved bent, zodat mensen gedwonegen worden deze af te maken voor max xp?

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 07-12 16:22
Dennism schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:27:
[...]

Volgens mij moet je de Add er buiten killen, terwijl je zelf binnen staat om die debuff niet te krijgen (ik meende altijd dat wij hem tot 5% oid brachten op het platform, en dat de tank hem daarna naar buiten bracht waar 1-2 man hem afmaakte). Anders is die debuff volgens mij alleen te verwijderen met een heal.

Heeft de mount trouwens niet dezelfde droprate op normal en heroic? Ik meende namelijk van wel, en zou je Elegon ook gewoon op normal kunnen doen.
Yes, droprate is hetzelfde op normal als op heroic. Dus gewoon die boss op normal doen ;) Stelt niks voor.

En op heroic moest je inderdaad die add buiten die circle hebben op het moment dat ie doodging en de tank moest daarna gehealed worden zodat die debuff weg gaat.
Omega Supreme schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:39:
Argh, ik wilde nog even op een horde character de hele pre expansion boel doorlopen. En het lukt me maar niet om nog een Invasion af te ronden. De laatste 5 pogingen rende begin p3 iedereen de zonde uit om te resetten. Overal 40 mans raids die alleen p1 en p2 doen. Sta je met nog 10 man in p3, kan je alleen nog maar resetten.

Hadden ze niet gewoon de XP in een fase kunnen verwijderen als je al saved bent, zodat mensen gedwonegen worden deze af te maken voor max xp?
iedere invasion die ik op main join wordt nog gewoon afgemaakt, wel veel minder mensen in P3,P4, maar ook veel minder HP op de mobs.

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Dennism schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:54:
[...]

iedere invasion die ik op main join wordt nog gewoon afgemaakt, wel veel minder mensen in P3,P4, maar ook veel minder HP op de mobs.
Laatste 3 waren er 10 man over in p4 :X

En zoo laag schaalt de boss dus niet.

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Iusedto schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:15:
Hoe lang moet je uitgelogt zijn om weer een nieuwe box in fase 2 te krijgen ?
Heeft niet met uitloggen te maken. Kijk op de map hoeveel tijd er nog over is voor de invasie is afgelopen. Daarna starten de nieuwe invasies en kan je weer loot krijgen. Iedere twee uur kan je dus 2 x 6 boxes krijgen. Mits je alle invasies doet en helemaal afmaakt.

• Katmi
  • Laatst online: 03-10 00:01
Een hele rollercoaster achter de rug de laatste weken over wat te mainen in Legion, ofwel zijn specs hetzelfde gebleven terwijl ik verandering wou ( bv Feral druid, BM hunter ) of zodanig veranderd dat ik er niets meer aan vond ( Ret pala, SV hunter )

Uiteindelijk op mijn DK terecht gekomen, Unholy heeft eindelijk het thema en de feel die ik al sinds release voor de spec in ogen had en Frost is simple as ever maar satisfying door de crits en beetje '' brein op 0 en spelen '' aanpak.

Zoals een Youtuber zei in zijn class videos over de DK '' they nailed it, omg have they nailed it with the DK ''
Wel nog nooit zoveel twijfel gehad voor een expansie met betrekking tot een class te kiezen, was een redelijke rollercoaster op de Beta deze keer.

• Trunksmd
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 06-12 20:42
Over de UH DK: Ik weet het niet. Mijn laatste main was DK, weliswaar frost, maar ik ken de andere specs ook. Ja het is op dit moment een van de beste DPS-ers. Maar dat is op lvl 100. Ik voel toch weer een nerf aankomen. We zijn een soort van plate caster nu geworden met Pet. Maar ik vind het niet ideaal werken. Wil je van al je abilities gebruik maken, moet je toch ook melee vechten en dat beest controleren (in tegenstelling tot casten op afstand wat sommige op forums sugereren, want daar verlies je veel dps mee itt to bijv een mage) (dat is mischien leuk in een BG zoals AV). Het monster gaat ook een stuk sneller dood dan van een hunter beest. Mobiliteit 0.
Het speelt niet lekker voor mijn smaak.
Daarentegen ben ik helemaal weg van de vengeance DH. Goede rotatie, heel mobiel. Super AOE tank Voor mij ideaal. Jammer genoeg vind ik daarentegen de rotatie van de havoc spec erg lastig en houterig/loopt niet soepel. Maar dat kan komen omdat je op lvl 100 nog niet alle talents hebt. ja je bent mobiel, maar het klop voor mijn gevoel nog niet.

• Katmi
  • Laatst online: 03-10 00:01
Iets niet kiezen omdat je een nerf voelt aankomen is imo redelijk dom, alles en iedereen in wow kent buff/nerf momenten.
Ik kies nu DK terwijl ik net de Apocalypse nerf in PvP heb gelezen en onlangs de clawing shadows nerf, DK's zaten aan de top en het is gewoon een kwestie van tijd voor andere specs ook in lijn worden gebracht zoals UH DK nu kreeg.

Dan zou ik op dit moment ook geen Fire mage/MM hunter/WW monk pakken want die voelen wss ook een nerf aankomen.

Je uitleg over hoe ze spelen slaat imo ook geen wal, dk's zijn altijd al als ''plate caster'' bestempeld en dk's zijn altijd melee geweest dus is het nogal logisch dat je in melee moet vechten, het is niet omdat een class een paar abilities met ranged heeft dat je als minpunt moet opgeven dat ze in melee moeten vechten, zeker als ze van day 1 als melee dps zijn voorgesteld.

Pet control moet je niet meer voor doen dan hunter pets, en alle pets hebben dezelfde 90% reduction tegen AOE en een DK pet heeft ook een ability dat het 60% minder dmg neemt voor x sec, of je over een DK of Hunter pet praat ze gaan beide even snel dood tenzij je het hunter pet als tank specced, wat je nooit doet als dps hunter in een raid.

Uiteraard iedereen zijn smaak, maar wat je als minpunten probeerd aan te geven slaat geen wal of zijn minpunten die je over verschillende classes kan uitspreiden.
Jij houd gewoon van super mobile classes aan je uitleg te zien en dat is ider zijn smaak, wraith walk is mobility, daarom niet steengoed of dergelijke maar in lijn met wat sommige andere classes hebben, niet alles is een WW monk of DH, en maar goed ook :)

[Voor 9% gewijzigd door Katmi op 28-08-2016 16:50]

• Raxious
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 25-11 08:55
Zit zelf nog heel erg te twijfelen wat ik wil gaan doen. Tijdens Vanilla en BC heb ik voornamelijk hunter gespeeld, maar met de release van WotLK snel de overstap gemaakt naar DK. Toen veelal Frost DK gespeeld. Zelf altijd alleen maar dungeons gedaan en nooit raids. Gedurende Cataclysm de overstap gemaakt naar Blood omdat ik toch wel moe werd van het constant wachten tijdens een dungeon queue ^^'

Tijdens MoP en WoD daarintegen ben ik een Guardian Druid gaan spelen wat ik erg tof vond. Nu ben ik voor een maand geleden weer begonnen op een nieuwe server ( wilde weer terug naar Horde ), en had een Druid geleveled. Dit was / is mijn main, maar door die invasions beschik ik nu ook over de volgende characters:

- Druid
- DK
- DH
- Hunter
- Mage
- Warlock

allemaal lvl 100. Ik zit zelf heel erg te twijfelen over wat ik tijdens Legion wil spelen. Raiden vind ik best leuk, maar een van de redenen dat ik me daar nooit op gefocust heb is dat ik als tank zijnde weinig zin eb om me steeds in te moeten lezen mbt de bosses ^^' Zit daarom ook te twijfelen om geen tank meer te spelen.

Atm twijfel ik heel erg tussen Mage, Druid, DK en DH.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:27

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heeft het nog zin om draenor flying te halen ? of krijgen we dat zometeen gewoon

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 99 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee