• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:06
demokert schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:56:
Lijkt wel alsof ik de enige hier ben die nog wel van de paladin kan genieten vind zowel Retri als Prot leuk :D
Het is weer ff wenne, ben er een jaar of anderhalf 2 uitgeweest, maar gisteren mijn account weer geactiveerd en mijn ret pally gepakt.

Ik heb mijn taskbars leeggegooid en ben gewoon opnieuw door de abillities heen gegaan, en heb alles beetje eruit gehaald wat nodig lijkt.

En nu maar weer de automatismes erin krijgen. Wat wanneer doen.

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-10 17:56
Ik zal vanavond eens kijken of ik wat thuis kan worden in de nieuwe abilities/specs. Garrissons worden straks eigenlijk vervangen door de class hall als ik het goed heb, een gebouw waar je allerlei quests en je artifact questline doet toch? Mijn huidige garrissons waar god weet hoeveel tijd en gold in zit worden eigenlijk nutteloos dan?

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09 09:45
corset schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

ZIjn er genoeg hoor :) Ik kijk ook alleen naar wat het beste is voor de raid, en dan land Paladin al snel onderaan.
Is dat dan gebaseerd op de huidige status van de classes, of op max level in legion zelf?
Las namelijk ergens dat pally's atm best OP zijn in mythic+ en ook een van de betere voor raids.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
demokert schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:56:
Lijkt wel alsof ik de enige hier ben die nog wel van de paladin kan genieten vind zowel Retri als Prot leuk :D
Van mijn solo-ervaringen met Retri merk ik dat het nog nooit zo leuk is geweest. Zijn wel verbeterpuntjes natuurlijk.

Van wat ik zie van Prot is het eigenlijk het zelfde. Ik heb nooit echt getanked, maar ik vond de hele actieve mitigatie onzin maar niks. In mijn ogen moet een tank niet meer zijn dan een DPS'er die niet puur focust op de beste dps, maar wat meer op encounter mechanics. Eigen survival moet toch iedereen op letten, dat is niet alleen voor tanks. Wat dat betreft ziet Prot er leuk uit.

Ik vind de veranderingen van Holy niet leuk. Ik snap wel dat het hele frontline healer er goed bij past, en dat het ook broodnodige afwisseling zorgt ook :) Maar dat is niet een stijl die ik leuk vind. Je kan de afhankelijkheid ervan met talents wegschaven maar dan raak je andere opties kwijt. Ik had het liever gezien dat het juist 1 talent was die deze speelstijl activeerde, in plaats van het opgeven met 1.
abdus18 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

Is dat dan gebaseerd op de huidige status van de classes, of op max level in legion zelf?
Las namelijk ergens dat pally's atm best OP zijn in mythic+ en ook een van de betere voor raids.
Raids zijn ze wel goed in, alleen is Ignore Pain, Intercept etc gewoon te sterk om te negeren. Warriors brengen zov veel Utility met zich mee dat die veel beter zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 13:11

junglebeast

hier staat iets

Wat ik zo links en rechts lees dat de top guilds richting een Guardian/Prot Pala setup gaan. Natuurlijk hoef je dit niet 1 op 1 te dupliceren, maar het kan een indicatie geven.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Schrobbert
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-10 11:47
Tarz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:22:
Ik zal vanavond eens kijken of ik wat thuis kan worden in de nieuwe abilities/specs. Garrissons worden straks eigenlijk vervangen door de class hall als ik het goed heb, een gebouw waar je allerlei quests en je artifact questline doet toch? Mijn huidige garrissons waar god weet hoeveel tijd en gold in zit worden eigenlijk nutteloos dan?
haha dit is bijna het tegenovergestelde van wat je overal leest; garrisons zijn een krankzinnige bron van inkomsten geweest! Voor wat betreft het nut: dat hebben ze zeker nog wel. Je kan er echt nog wel veel gold mee verdienen, alleen lang niet meer zo absurd als dat het was voor patch 7.0

• Tarz
Schrobbert schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:37:
[...]

haha dit is bijna het tegenovergestelde van wat je overal leest; garrisons zijn een krankzinnige bron van inkomsten geweest! Voor wat betreft het nut: dat hebben ze zeker nog wel. Je kan er echt nog wel veel gold mee verdienen, alleen lang niet meer zo absurd als dat het was voor patch 7.0
Ik zeg ook niet dat er niks mee verdiend is, maar als ik 8 Garrisons niet volledig had opgericht had ik ook wat kunnen besparen. Gaat me trouwens meer om de tijd dan om gold. Dat het geen goudmijn meer is dat wist ik al :)

Ach ja, zal wel zien, is maar een spelletje :p

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik ben nu volop toons aan het levelen. Ik log alleen niet uit. Ik wil de grote chest hebben. Ik ga deze karakters trouwens niet gearen. Zodra ze 100 zijn pak ik mijn volgende om die naar de 100 te krijgen. Is dit verstandig? Ik lees hier dat iedereen zijn karakter nog volop aan het gearen is.dat heb ik nog nooit gedaan vlak voor een expansion.

Yavu Steam Profile Lanithro

junglebeast schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:26:
Wat ik zo links en rechts lees dat de top guilds richting een Guardian/Prot Pala setup gaan. Natuurlijk hoef je dit niet 1 op 1 te dupliceren, maar het kan een indicatie geven.
Grappig, ik lees juist weer Guardian/Prot Warrior :) Laat wel zien dat de balance van de tanks goed is, en het afhangt van personal preference.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Lanithro schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:46:
Ik ben nu volop toons aan het levelen. Ik log alleen niet uit. Ik wil de grote chest hebben. Ik ga deze karakters trouwens niet gearen. Zodra ze 100 zijn pak ik mijn volgende om die naar de 100 te krijgen. Is dit verstandig? Ik lees hier dat iedereen zijn karakter nog volop aan het gearen is.dat heb ik nog nooit gedaan vlak voor een expansion.
Als je de legion chests bewaart tot level 100 krijg je er gewoon ilvl 700 gear uit. Goed genoeg om straks mee te levelen :)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja heb mijn meeste lvl 100s nu ook tussen de 700 en 710 zitten. Prima om mee Legion te doen. Level nu nog een Alliance Shaman, en wellicht mijn 2de Druid die Herb/Alch heeft.
corset schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:49:
[...]

Grappig, ik lees juist weer Guardian/Prot Warrior :) Laat wel zien dat de balance van de tanks goed is, en het afhangt van personal preference.
Ja die combo lees ik ook hier een daar. Ik weet ook nog niet helemaal wat onze Team 1 (mythic) in de guild doet. Denk dat IntToStr daar wel idee van heeft. Ik dacht nu DK Blood/Prot War :)

Team 2 (heroic) weet ik ook niet wat ze nog gaan doen. Daar zitten nu 30 man in of zo.
Ik ga daar een plekje innemen als Balance Druid.

[ Voor 67% gewijzigd door junglebeast op 25-08-2016 15:20 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik kan echt geen invasion meer zien :')

• detheavn
Jij en heel veel anderen. Daarom dat er zoveel volk deze ook AFK grind :p

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-10 12:08
Motaro schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:16:
vraag over die artifact als ik demon lock ben kan ik die staff dan gebruiken of moet ik echt die Skull of the Man’ari gebruiken
ik heb ergens op de website gelezen dat het wel gezien word als "staf", maar of je deze ook kan transmoggen naar een andere staf weet ik ook niet zeker (ben hier zelf namelijk ook benieuwd naar als demo lock).

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Haha over invasions gesproken. Ik zit nu in Dun Morogh en na Stage 2 loopt iedereen de Inn in. :P

corset schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:49:
[...]

Wij gaan voor Prot Pala / Prot Warr. Onze MT blijft pala, onze BM tank wil rerollen.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:49
detheavn schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:50:
[...]

Als je de legion chests bewaart tot level 100 krijg je er gewoon ilvl 700 gear uit. Goed genoeg om straks mee te levelen :)
Klopt het dat die chests maar een beperkt assortiment aan gear kunnen geven? Ik had al mijn kistjes bewaard tot 100, maar kreeg erg veel gear dubbel. Geen trinkets, ringen e.d.
Kaap schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:58:
[...]

Wij gaan voor Prot Pala / Prot Warr. Onze MT blijft pala, onze BM tank wil rerollen.
Hier was het:

Blood DK/Prot Pala

De blood DK blijft hetzelfde

ik twijfel nog tussen Warrior en DH :D

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:58:
[...]

Klopt het dat die chests maar een beperkt assortiment aan gear kunnen geven? Ik had al mijn kistjes bewaard tot 100, maar kreeg erg veel gear dubbel. Geen trinkets, ringen e.d.
De kistjes geven alleen armor en een kans op een wapen uit de chest die je krijgt voor fase 4. Jewelry kan je kopen met de nethershards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Iedereen die straks door 90-100 levelt zal waarschijnlijk met niet hoger dan ~550 level 100 aantikken en direct doorgaan naar Broken Isles. Dus ik denk dat ilvl 700 redelijk overkill is voor de eerste quests, want anders hebben die nieuwe karakters straks wel een probleem.

Ik weet nog wel van tbc naar wrath, waar je op 68 al door ging. Daar waren die eerste mobs levensgevaarlijk , en een uur later kon je er 6 tegelijk pullen en aoe'en :P

Wat is eigenlijk het ilvl van de eerste questrewards? Je artifact begint op 750, ander gear ook?
BlackMage schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:05:
Iedereen die straks door 90-100 levelt zal waarschijnlijk met niet hoger dan ~550 level 100 aantikken en direct doorgaan naar Broken Isles. Dus ik denk dat ilvl 700 redelijk overkill is voor de eerste quests, want anders hebben die nieuwe karakters straks wel een probleem.

Ik weet nog wel van tbc naar wrath, waar je op 68 al door ging. Daar waren die eerste mobs levensgevaarlijk , en een uur later kon je er 6 tegelijk pullen en aoe'en :P

Wat is eigenlijk het ilvl van de eerste questrewards? Je artifact begint op 750, ander gear ook?
De beta characters begonnen soms op 640, soms op 660 en dat was gewoon goed te doen :) Ja je moet opletten, ja de artifact questline is lastig. Maar het is wel leuk uitdagend. Niet frustrerend.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10 19:50
junglebeast schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:58:
Haha over invasions gesproken. Ik zit nu in Dun Morogh en na Stage 2 loopt iedereen de Inn in. :P
Alt-F4 lukt :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• BlackMage
corset schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

De beta characters begonnen soms op 640, soms op 660 en dat was gewoon goed te doen :) Ja je moet opletten, ja de artifact questline is lastig. Maar het is wel leuk uitdagend. Niet frustrerend.
Ja maar wat ik eigenlijk bedoel is dit. Als het op ilvl640 leuk uitdagend is, zal dat op ~ilvl 550 (als je halverwege Spires of Arak al 100 dingt) wellicht toch wat meer richting frustrerend gaan denk ik :+
BlackMage schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:22:
[...]

Ja maar wat ik eigenlijk bedoel is dit. Als het op ilvl640 leuk uitdagend is, zal dat op ~ilvl 550 (als je halverwege Spires of Arak al 100 dingt) wellicht toch wat meer richting frustrerend gaan denk ik :+
Klopt inderdaad, maar ik denk dat er wel een soort van catch up mechanics komen. Pandaria had ook gear vendors voor goede quest gear om mee te beginnen.

• detheavn
MoP was ook gelijk de eerste en enige expansion welke dat had. Ze hebben uiteindelijk ook in Mount Hijal een gelijkwaardige vendor gezet welke 'starting gear' verkocht voor mensen die aan Cata content begonnen, maar daar is het een beetje bij gebleven.
BlackMage schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:05:

550 is wel erg laag of niet? Volgens mij begon ik WoD leveling met iets van 575-580 gemiddeld oid en zat ik na Nagrand op 600+ oid :o, 600+ lijkt me goed moeten kunnen voor Legion, maar 550 lijkt me erg laag.

Rewards in de Legion Beta beginnen bij 680-685 geloof ik in de eerste zone die je start.

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Dennism schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:30:
[...]

550 is wel erg laag of niet? Volgens mij begon ik WoD leveling met iets van 575-580 gemiddeld oid en zat ik na Nagrand op 600+ oid :o, 600+ lijkt me goed moeten kunnen voor Legion, maar 550 lijkt me erg laag.

Rewards in de Legion Beta beginnen bij 680-685 geloof ik in de eerste zone die je start.
Nope, mijn warlock welke netjes volgens de standaard levelling meuk was gegaan kwam op 540 uit bij ding.
Dus toen een week later invasions begonnen was ik erg blij :D

pr0mpt - It never hurts to help!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-10 09:50
ik zit te twijfelen wat ik voor profs mee moet nemen met mn boost.
ik ga een warrior een boost geven en zit te denken aan engeneering. die heb ik nog nooit maxed gehad.

is dat een beetje slim? Je kan er toch leuke dingen mee maken?

heb al een bs op max lvl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
beebie121 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:32:
ik ga een warrior een boost geven en zit te denken aan engeneering. die heb ik nog nooit maxed gehad.

Engineering is een coole profession en je kan er een hoop leuke dingen mee maken. Zoals de volgende mounts:

- Mekengineers chopper / Mechanohog
- Sky Golem
- Depleted kyparium rocket
- Geosynchronous world spinner

En 2 engineering only* mounts:
- Flying machine
- Turbo flying machine
(*= ze tellen wel mee voor de meta achievement voor 100 mounts etc op poppetjes die geen engineering hebben, maar kunnen alleen door engineers gebruikt worden)

En dan ook nog een hoop pets. En een hele hoop toys waaronder de Blingtrons
pr0mpt schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:32:
[...]

Nope, mijn warlock welke netjes volgens de standaard levelling meuk was gegaan kwam op 540 uit bij ding.
Dus toen een week later invasions begonnen was ik erg blij :D
En dan heb je geen XP buffs gebruikt / bergen aan rested XP gehad / je bent wel steeds op het juiste moment naar de volgende zone gegaan? Volgens mij krijg je dat namelijk alleen voor elkaar als je flink wat skipped en ergens halverwege het beoogde level traject level 100 al aantikt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat wanneer je +- halverwege Nagrand dingde zoals vrij normaal was tijdens WoD leveling in de eerste week dat je dan op zo'n laag ilvl uitkomt.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennism op 25-08-2016 15:38 ]

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 21:13
shoombak schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:54:
ik kan echt geen invasion meer zien :')
Ik ben van 1 tot 87 gegaan met mijn mage door invasions. Van 70 tot 87 ging het wat sneller omdat ik op mijn bank char een paar van die 300% XP pots had gevonden :9

Nu moet ik ook even stoppen met demons farmen, tijd voor pandaland questing!

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

beebie121 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:32:

Er zweeft in dit forum een doc waar alles in staat met betrekking tot legion en hoe je het beste kunt starten met daarin ook een tab mbt profs.

Weet niet hoe ik die nu zo snel tevoorschijn kan toveren.

• detheavn
Dooiedibbes schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:37:
Er zweeft in dit forum een doc waar alles in staat met betrekking tot legion en hoe je het beste kunt starten met daarin ook een tab mbt profs.

Weet niet hoe ik die nu zo snel tevoorschijn kan toveren.
Ask and thou shall't receive: https://docs.google.com/s...8VaDNZ4-FEn69mOhc/pubhtml

[ Voor 4% gewijzigd door detheavn op 25-08-2016 15:39 ]

• BlackMage
Dennism schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:36:
[...]

En dan heb je geen XP buffs gebruikt / bergen aan rested XP gehad / je bent wel steeds op het juiste moment naar de volgende zone gegaan? Volgens mij krijg je dat namelijk alleen voor elkaar als je flink wat skipped en ergens halverwege het beoogde level traject level 100 al aantikt.
Zoals met elke pre-patch gebruikelijk is hebben ze de hoeveelheid exp dat je nodig hebt flink verlaagd. Denk dat je halverwege Spires of Arak wel klaar bent en daar krijg je volgens mij iets van 570 quest rewards. Maar niet voor al je slots.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

Verwijderd

Lanithro schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:46:
Ik ben nu volop toons aan het levelen. Ik log alleen niet uit. Ik wil de grote chest hebben.
Je kunt een paar keer reloggen, en dan doorgaan tot de laatste fase - dan krijg je je grote chest alsnog.
Ik ga deze karakters trouwens niet gearen. Zodra ze 100 zijn pak ik mijn volgende om die naar de 100 te krijgen. Is dit verstandig?
Waar wil je die chests voor hebben dan? :)
BlackMage schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Zoals met elke pre-patch gebruikelijk is hebben ze de hoeveelheid exp dat je nodig hebt flink verlaagd. Denk dat je halverwege Spires of Arak wel klaar bent en daar krijg je volgens mij iets van 570 quest rewards. Maar niet voor al je slots.
Maar dan is het toch alsnog veel slimmer om zodra je kan (ik dacht lvl 98) de Nagrand breadcrump op te pikken, en daar de laatste 2 levels te doen, dan pak je in ieder geval wat hogere ilvl loot mee dan in Spires.

• BlackMage
Je wil wel een stuk of 15-20 van elk soort kistje hebben. Anders loop je wel het risico dat je delen gaat missen.

Dan heb je alle slots wel vol, veel warforged en een aantal van die kristalletjes om een wapen te upgraden. De rest krijg je van de Broken Shore questline (ring, trinket) en kopen voor shards (neck, cloak, ring, trinket) :) Dan heb je dus alles (behalve offhand voor casters)
Dennism schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

Maar dan is het toch alsnog veel slimmer om zodra je kan (ik dacht lvl 98) de Nagrand breadcrump op te pikken, en daar de laatste 2 levels te doen, dan pak je in ieder geval wat hogere ilvl loot mee dan in Spires.
Ja dat is waar. Maar de quests in Spires zitten veel dichter op elkaar dus denk dat je daar sneller levelt.
BlackMage schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:50:
Je wil wel een stuk of 15-20 van elk soort kistje hebben. Anders loop je wel het risico dat je delen gaat missen.

Dan heb je alle slots wel vol, veel warforged en een aantal van die kristalletjes om een wapen te upgraden. De rest krijg je van de Broken Shore questline (ring, trinket) en kopen voor shards (neck, cloak, ring, trinket) :) Dan heb je dus alles (behalve offhand voor casters)

[...]

Ja dat is waar. Maar de quests in Spires zitten veel dichter op elkaar dus denk dat je daar sneller levelt.
Dat klopt wel ja, maar als je daarna weer een berg tijd verliest in Legion content omdat je niet sterk genoeg bent, valt dat misschien ook wel weer mee. Zal denk ik even uitpluizen zijn :)

• shoombak
  • Niet online
Ik heb nu ook de neiging om nu alles naar 100 te levelen, moet er nog 2 vanaf 90 en 1 vanaf 60. Maar ik ga ze straks toch niet allemaal naar 110 brengen. :+

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

Je kunt een paar keer reloggen, en dan doorgaan tot de laatste fase - dan krijg je je grote chest alsnog.

[...]

Waar wil je die chests voor hebben dan? :)
Nou als ik lvl 100 aantik vanaf lvl 90 wil ik niet met MoP gear lopen. Ik heb namelijk geen Heirloom Gear tot lvl 100.

Yavu Steam Profile Lanithro

• pr0mpt
Dennism schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:36:
[...]

En dan heb je geen XP buffs gebruikt / bergen aan rested XP gehad / je bent wel steeds op het juiste moment naar de volgende zone gegaan? Volgens mij krijg je dat namelijk alleen voor elkaar als je flink wat skipped en ergens halverwege het beoogde level traject level 100 al aantikt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat wanneer je +- halverwege Nagrand dingde zoals vrij normaal was tijdens WoD leveling in de eerste week dat je dan op zo'n laag ilvl uitkomt.
Ik heb netjes alle quests gedaan in Frostridge en toen alles in Gorgrond en werd toen naar Spires of Arak gestuurd.
Daar was ik gelevelled.

Ik heb in Frostridge wel 1-2 bonus objectives gedaan, wat rares gekilled en profession quests gedaan, hetzelfde in Gorgrond.

Mogelijk dat dit het verschil maakt?

• Sebase85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:53
Lanithro schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:18:
[...]

Nou als ik lvl 100 aantik vanaf lvl 90 wil ik niet met MoP gear lopen. Ik heb namelijk geen Heirloom Gear tot lvl 100.
Als je de cloth set hebt/upgrade tot 100, dan kan je deze op al je chars gebruiken.
Op non-int classes doe je uiteraard totaal geen damage meer, maar het gaat toch om de tags ;)

B.Net Sebase#2714

Verwijderd

Nee, okay - maar als je 100 bent maak je alle chests open en ben je in no time level 700+ - ik dacht dat je bedoelde dat je het wilde laten zoals het was. My bad! ;)

Verwijderd

Jeroennie777 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:05:
[...]

Stuur me een dm zodat ik je daar kon contacteren ivm met waar/wanneer.

Voor de andere geïnteresseerden, gelieve geduld te hebben. Ik ga eerst de mensen helpen die me al gecontacteerd hebben. Hopelijk kan ik deze tegen dit weekend afwerken.
Done! Hoor het wel van je, alvast bedankt ;)

• Kapoen
[...]

Moest je nog geen invasion gear hebben kan je ook nog naar de Tanaan jungle vliegen/rijden en daar rare mobs killen en treasures oppikken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Grappig.
Loopt er iemand hier op Kreta met een Horde tattoo _/-\o_

Had meteen een gesprekspartner voor de hele dag lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 20:12:
Grappig.
Loopt er iemand hier op Kreta met een Horde tattoo _/-\o_

Had meteen een gesprekspartner voor de hele dag lol
Dat heb ik ook een keer gehad in Mallorca daar liep ook een man met baard en een horde shirt :+.

Kon het niet laten toen ik langs liep lok'tar ogar te roepen : hij reageerde terug met : FOR THE HORDE !
Hoop mensen keken wel even raar :+

Verwijderd

Jeroennie777 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:32:
Tijdelijke pauze, lees verder in het forum voor updates

Sinds velen terug komen vanop het forum hier en graag nog een graantje van hier en daar meepikken ga ik vanaf donderdagavond mensen boosten die de Moose nog willen hebben. Enkele requirements dat jij moet hebben:
- Minimum iLvl 705
- EU - Alliance character

Waarom doe ik dit?
Ik help graag mensen. Heb er vandaag enkele gedaan uit m'n oude guild die meer PvP gericht zijn en dit ging vlotjes. Ik weet niet hoeveel menser er nog gaan zijn dus zie ik wel. Gelieve me te DM'en

First come, First served
Heb zonet dankzij Jeroennie777 het quest tem van Archimonde mogen looten voor mij en nadien mijn vriendin.

Zeer aangenaam dat mensen dit willen organiseren voor anderen die deze kans niet meteen genegen is, en dat zonder een ( voor ons ) onbetaalbaar bedrag aan gold ( zijn na de goudkoorts van WoD gestart ;'( ) over de balk te smijten.

Bedankt Jeroennie777, hoop dat je dit in de toekomst verder zet! _/-\o_ _/-\o_

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Ook ik heb zojuist dankzij Jeroennie777 mijn mount kunnen looten! Dank koning, wordt erg gewaardeerd! Mocht ik je kunnen boosten met CS:GO of iets dergelijks ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:59
Godverdomme zeg ben ik er toch weer ingetrapt en heb ik gisteren me subscription van WoW weer gestart en legion ge pre ordered, meteen weer helemaal hooked en demon hunter snel naar 100 gebracht (heel vet die questline en abilities etc!)

is er nog een tweakers guild of een leuke Nederlandse guild met beetje volwassen dudes? Maakt het toch nog een stukkie leuker want vrij weinig mensen waar ik vroeger mee speelde zijn nog online zie ik haha. Las hier dat guilds nu cross realm zijn dus maakt niet uit welke server ik zit toch? (zit op Ravencrest als het er wel toe doet)

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 26-08-2016 00:07 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:16:
Heb zonet dankzij Jeroennie777 het quest tem van Archimonde mogen looten voor mij en nadien mijn vriendin.
Je hebt nadien je vriendin mogen looten? Kinky! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 09:10
Stylze schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 00:06:
Las hier dat guilds nu cross realm zijn dus maakt niet uit welke server ik zit toch? (zit op Ravencrest als het er wel toe doet)
Bekend verhaal, ik ben ook weer terug van weggeweest :)

Voor wat betreft guilds, deze zijn helaas niet cross-realm. Je moet dus echt zoeken binnen je eigen server. Er zijn wel een paar servergroepen, dit zijn meerdere lege servers, die samengevoegd zijn om daar toch een leuk aantal spelers op te hebben. Zo is mijn server, en dus die van de Tweakers guild, Defias Brotherhood samengevoegd met Sporregar en nog een paar servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Stylze schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 00:06:
Godverdomme zeg ben ik er toch weer ingetrapt en heb ik gisteren me subscription van WoW weer gestart en legion ge pre ordered, meteen weer helemaal hooked en demon hunter snel naar 100 gebracht (heel vet die questline en abilities etc!)

is er nog een tweakers guild of een leuke Nederlandse guild met beetje volwassen dudes? Maakt het toch nog een stukkie leuker want vrij weinig mensen waar ik vroeger mee speelde zijn nog online zie ik haha. Las hier dat guilds nu cross realm zijn dus maakt niet uit welke server ik zit toch? (zit op Ravencrest als het er wel toe doet)
Welkom terug!

Onder op de posts staat een melding "Let op:
Lijst met nieuwe spelers en guilds van tweakers

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
Jwlb schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:32:
[...]

Bekend verhaal, ik ben ook weer terug van weggeweest :)

Voor wat betreft guilds, deze zijn helaas niet cross-realm.
Sinds wanneer is dat veranderd? Kon me herinneren dat ik een guild had met mensen uit zelfde battlegroup. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeterA schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:25:
[...]

Sinds wanneer is dat veranderd? Kon me herinneren dat ik een guild had met mensen uit zelfde battlegroup. :o
Dat klopt ook. :) De realms waarmee je in dezelfde battlegroup zit, daar kan je guilds van joinen en trades mee uitvoeren.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
RustStorm schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:27:
[...]

Dat klopt ook. :) De realms waarmee je in dezelfde battlegroup zit, daar kan je guilds van joinen en trades mee uitvoeren.
Niet dezelfde battlegroup, enkel realms waarmee je connected bent.
Overzicht van connected realms: http://wow.gamepedia.com/Connected_Realms

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:19:
[...]

Dat heb ik ook een keer gehad in Mallorca daar liep ook een man met baard en een horde shirt :+.

Kon het niet laten toen ik langs liep lok'tar ogar te roepen : hij reageerde terug met : FOR THE HORDE !
Hoop mensen keken wel even raar :+
Lol, die is ook geweldig :)
Dit was een dame hier in het complex dus mijn vrouw , nul procent gamer, was NOT amused

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Gisteren de laatste raid van deze expansion gehad. Nog 1 keer mythic HFC clearen (en mount verkopen :P ). Waarbij we werden verrast door een muzikale ode aan de guild. Blijkbaar heeft hij toen wij mythic Archimonde hebben gekillt gezegd dat hij dit zou doen (kan ik mij alleen niks van herinneren :P ) en gister aan het begin van de raid was het dan zover. Onder gitaarmuziek van AC/DC had hij zijn eigen tekst gemaakt. Mooi begin van de laatste raid deze expansion :D Geeft toch wel aan voor mij dat ik in de juiste guild zit nu en hoop dan ook dat wij het in Legion net zo goed al dan niet iets beter gaan doen dan Draenor. Ons roster is zeer sterk op dit moment en ik kijk er dan ook naar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Je hebt gelijk, dat bedoelde ik eigenlijk ook; thanks voor de correctie. :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Iusedto schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:03:
[...]

Dit was een dame hier in het complex dus mijn vrouw , nul procent gamer, was NOT amused
Jealousy is a bitch.. ;)

Naja enige vorm van jaloezie hou je altijd wel. Ik heb mijn vriendin ondertussen ervan weten te overtuigen dat ondanks dat ik regelmatig afspraken met andere vrouwen maak vanwege mijn fotografie er never nooit iets gebeurd of zal gebeuren. Maar dat heeft wel wat tijd gekost voor ze over die onzekerheid heen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, ik snap het wel hehe

Maar het is gewoon leuk om lekker over de expansie te kunnen kletsen, over je main et etc. Is iets wat ik IRL niet meer heb aangezien al mijn vrienden gestopt zijn.
Lijkt me ook geweldig om een NL guild te hebben met bijv eens per jaar een guild meeting of zo.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Iusedto schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:03:
[...]

Dus een random vrouw op vakantie... ik zou direct een enkeltje naar huis hebben gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, is de bardame hier lol ;)

Ennuh, we zijn al lang getrouwd hoor.
Plus WoW is hobby lol

[ Voor 51% gewijzigd door Iusedto op 26-08-2016 09:26 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
</whispermode evil voice>: Marry her....now....

Bar + vrouw + wow = epixx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Iusedto schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:25:
Nee, is de bardame hier lol ;)

Ennuh, we zijn al lang getrouwd hoor.
Plus WoW is hobby lol
Oh, dat maakt het stukken beter :P

Ja, ik ben ook al even getrouwd, maar vakantie tijd is ons tijd, zeker niet "praat met andere vrouwen over iets waar ik 0 interesse in heb"-tijd :P

en ehh
Tarz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:26:

niet Afbeeldingslocatie: https://cdn.quotesgram.com/img/72/83/1902431419-.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door pr0mpt op 26-08-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
pr0mpt schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:29:
[...]

Oh, dat maakt het stukken beter :P

Ja, ik ben ook al even getrouwd, maar vakantie tijd is ons tijd, zeker niet "praat met andere vrouwen over iets waar ik 0 interesse in heb"-tijd :P

en ehh

[...]

niet [afbeelding]
HIMYM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 14:46
Ik ben nu al enkele jaren getrouwd maar ik moet zeggen dat het juist slim is om met andere vrouwen te praten/flirten. Je moet laten zien dat je afstandelijk bent van je vrouw en laten zien dat je vrouw ook nog moeite voor je moet doen om het spannend te houden. Ik laat mijn vrouw ook haar gangetje gaan als ze met andere mannen praat. Niks mis mee, we zijn al 10+ jaar samen en we vertrouwen elkaar.

Ik twijfel nu een beetje: eerst Shaman lvlen naar 110 of mijn Mage :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:26:

Nah, ik ben intens gelukkig met de huidige :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:03:
Ik twijfel nu een beetje: eerst Shaman lvlen naar 110 of mijn Mage :/
Waarom twijfel je tussen die twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
autoinvite addon in Dun Morogh, afk op het werk mijn alts levelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

shoombak schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:26:
autoinvite addon in Dun Morogh, afk op het werk mijn alts levelen :9
Leg eens uit? ;).

Ik ben nog steeds bezig mijn mage te levellen op de tweakers realm. Dan wordt de keuze DH of Mage. Sowieso breng ik ze allebei naar 100, maar er moet er natuurlijk eentje mijn main worden. Argh best moeilijke keuze. Zeker gezien de status in de guild etc met alle classes voor raiding.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
hmr schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

Leg eens uit? ;).

Ik ben nog steeds bezig mijn mage te levellen op de tweakers realm. Dan wordt de keuze DH of Mage. Sowieso breng ik ze allebei naar 100, maar er moet er natuurlijk eentje mijn main worden. Argh best moeilijke keuze. Zeker gezien de status in de guild etc met alle classes voor raiding.
die addon heeft een script waarmee iedereen die "inv" typt in GC automatisch een groupinvite krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

shoombak schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

die addon heeft een script waarmee iedereen die "inv" typt in GC automatisch een groupinvite krijgt.
Moet je nog steeds elke keer reloggen etc toch ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 14:46
RustStorm schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:25:
[...]

Waarom twijfel je tussen die twee?
Beide erg leuk :)
Mage is mijn aller eerste main, die stamt uit 2005!
Maar Shaman heeft melee dps, ranged dps of healer als optie.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 11:13
Om de 2 uur is er weer een nieuwe. Makkelijk tijdens werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff gisteravond de laatste raid van deze expansion. Manno en Archi met de mains en vervolgens konden de mensen die in Legion van main switchen hun nieuwe toons meenemen om nog even een gear boost te krijgen.

Toch met 2 wapens, necklace, helm en 3 setpieces naar buiten gestapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:46:
[...]

Beide erg leuk :)
Mage is mijn aller eerste main, die stamt uit 2005!
Maar Shaman heeft melee dps, ranged dps of healer als optie.
Persoonlijk zou ik dan voor de mage gaan. Puur gezien het feit je daar het meeste mee hebt beleefd. Eenzelfde verhaal geldt voor mijn warrior. Dat is en blijft mijn main omdat ik het leuk blijf vinden te spelen en ik er het meest mee heb meegemaakt. Tuurlijk, ik vind andere classes zoals enhancement shaman en survival hunter ook erg leuk om te spelen; maar toch kies ik om bovenstaande reden er niet voor deze als main te gaan gebruiken. Zal ze zekerste weten als eerste alts gaan spelen, net als de DH.

Wat je natuurlijk kan doen is beide naar level 110 brengen. Met beide instances runnen op wellicht mythic niveau. Om vervolgens te bepalen welke het meeste speelplezier met zich meebrengt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ik merk zelf vooral dat ik ook kijk naar practisch nut van een char/class.
Met druid heb ik niet de meeste lol, maar kom ik makkelijk in groups [ivm tank] en ga ik tijdens questen normaal amper tot niet dood.

Met Paladin kan ik healen en tanken, afhankelijk van hoe dit zal zijn in Legion.

Warlock vind ik erg fijn, maar moeilijker groep te krijgen tov tank/heal.
Elemental Shaman vond ik ook erg leuk [heb ik boost voor gebruikt], moet zeggen dat dit mij positief verrast heeft... voordeel is dat ik deze ook kan gebruiken voor healing.

Het ligt er aan wat je uit het spel zoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Grompie schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Super dat je mensen verduidelijking geeft over deze kwestie, maar zorg wel dat je bron goed is. Deze link is namelijk outdated. Probeer maar eens de realm Ragnaros (pvp - eu) te zoeken ;)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Irrival schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Super dat je mensen verduidelijking geeft over deze kwestie, maar zorg wel dat je bron goed is. Deze link is namelijk outdated. Probeer maar eens de realm Ragnaros (pvp - eu) te zoeken ;)
Ragnaros is ook geen connected realm.

[ Voor 88% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-08-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Irrival schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Je kan Ragnaros er ook helemaal niet tussen vinden omdat Ragnaros niet connected is naar een andere realm.
Officiele blizzard lijst: http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/8715582685

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Grompie schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

Je kan Ragnaros er ook helemaal niet tussen vinden omdat Ragnaros niet connected is naar een andere realm.
Officiele blizzard lijst: http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/8715582685
Ik was ook te vroeg. Excuses!

Zat net te kijken op http://eu.battle.net/forums/en/wow/ en zag Ragnaros als solo-realm er tussen staan. |:(

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-10 16:31
Hoe tijdrovend is het tegenwoordig om je secondary professions te levelen? Vissen, arch, cooking en first aid? Ik wil main wisselen maar wil deze ook wel graag weer meenemen. Is de garrison dan ook nog nodig om dit op te starten?

Ik heb nog een hoop garrison achievements om te halen maar deze kan ik altijd met mijn huidige main doorzetten en behalen (duurt ook nog wel even).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
klopt het dat je geen small legion chest meer krijgt na Stage 2? of moet je t/m stage 4 doen om alle rewards te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:12:
klopt het dat je geen small legion chest meer krijgt na Stage 2? of moet je t/m stage 4 doen om alle rewards te krijgen?
De small chest is een reward na fase 2 en de large chest is een reward na fase 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ries schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:59:
Hoe tijdrovend is het tegenwoordig om je secondary professions te levelen? Vissen, arch, cooking en first aid?
Vissen en archeology zijn het meest tijdrovend - de andere twee kun je vanaf skill level 1 met Draenor mats tot 700 levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Vandaag ben ik begonnen aan mijn voornemen om geen invasions meer te doen met mijn mage, die ik zo tot 87 had geboost.

Het is toch ff wennen om geen bakken XP meer te krijgen per mob (wtf 194 xp per mini sha). En het feit dat ik buiten mijn heirlooms geen items op het juiste level had deed ook ff pijn. Gelukkig kan je in pandaria op verschillende plaatsen gewone groene items aankopen.

Enfin, nu rustig wat questen naar 100 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:43:
Vandaag ben ik begonnen aan mijn voornemen om geen invasions meer te doen met mijn mage, die ik zo tot 87 had geboost.

Het is toch ff wennen om geen bakken XP meer te krijgen per mob (wtf 194 xp per mini sha). En het feit dat ik buiten mijn heirlooms geen items op het juiste level had deed ook ff pijn. Gelukkig kan je in pandaria op verschillende plaatsen gewone groene items aankopen.

Enfin, nu rustig wat questen naar 100 :)
Vind ik wel knap dat je dit kan. Ik weet zeker dat ik er "spijt" van zou krijgen zodra het de 30e is als ik nu zou beslissen een character op klassieke manier te levelen en geen gebruik te maken van de invasions. Daarom ben ik toch maar begonnen met die gnome hunter beetje te levelen. Niet kunnen vliegen (ivm level) maakt het wel iets minder lucratief, maar nog steeds ontzettend snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja Rust, mijn hunter is blood elf female geen Orc
Geen idee waarom ik dat ooit gedaan heb, was dronken denk ik 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren toch weer raar ik dacht dat ik de begin quest line klaar had voor legion echter gister nog 3 nieuwe quest gekregen.
De eerste was via Ogrimmar een portal pakken naar Dalaran. Daarna in Dalaran 4 beestjes vangen en daarna een ritueel gehad. Met als eindmelding we roepen je binnen kort op. Iemand anders die ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:19:
Oh ja Rust, mijn hunter is blood elf female geen Orc
Geen idee waarom ik dat ooit gedaan heb, was dronken denk ik 8)7
Holy crap dude... |:( 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:27:
Gisteren toch weer raar ik dacht dat ik de begin quest line klaar had voor legion echter gister nog 3 nieuwe quest gekregen.
De eerste was via Ogrimmar een portal pakken naar Dalaran. Daarna in Dalaran 4 beestjes vangen en daarna een ritueel gehad. Met als eindmelding we roepen je binnen kort op. Iemand anders die ook gehad?
Yep die heb ik ook gehad, geen flauw benul waarom ze dat over 2 weken hebben gesmeerd.. dit voelde echt aan als rekken.. had prima in 1x gekunt.. of had de knip gemaakt na Ulduar en dan week 2 Karazhan / Dalaran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
RustStorm schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Vind ik wel knap dat je dit kan. Ik weet zeker dat ik er "spijt" van zou krijgen zodra het de 30e is als ik nu zou beslissen een character op klassieke manier te levelen en geen gebruik te maken van de invasions. Daarom ben ik toch maar begonnen met die gnome hunter beetje te levelen. Niet kunnen vliegen (ivm level) maakt het wel iets minder lucratief, maar nog steeds ontzettend snel. :)
Dat heb ik dus ook, nu maak ik er nog gebruik van, "normaal" levellen kan vanaf volgende week nog, maar invasion levellen niet meer.

Merk wel dat mijn 96 Pally behoorlijk squishy is met lvl 85 gear bij die invasions.
Heb hem op Prot staan om met redelijke cooldowns mobs te kunnen taggen [consecration, hammer, shield], maar dit betekent ook dat ze ook achter me aan komen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:27:
Ja, dat is sinds deze week. De 3e fase van de prequest. Ontzettend boring, die van de week ervoor dat je naar Ulduar en Karazhan moet was al meh, maar 300x beter dan die anomalies vangen. De volgende zal de uiteindelijke Dalaran teleport naar zn permanente plek zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

icemotion schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Yep die heb ik ook gehad, geen flauw benul waarom ze dat over 2 weken hebben gesmeerd.. dit voelde echt aan als rekken.. had prima in 1x gekunt.. of had de knip gemaakt na Ulduar en dan week 2 Karazhan / Dalaran.
Ik vond die quest echt episch!!

spoiler:
:N

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
pr0mpt schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:30:
[...]

Dat heb ik dus ook, nu maak ik er nog gebruik van, "normaal" levellen kan vanaf volgende week nog, maar invasion levellen niet meer.

Merk wel dat mijn 96 Pally behoorlijk squishy is met lvl 85 gear bij die invasions.
Heb hem op Prot staan om met redelijke cooldowns mobs te kunnen taggen [consecration, hammer, shield], maar dit betekent ook dat ze ook achter me aan komen... :'(
Gewoon judgment doen. Die kleintjes negeren, alleen bosses (die 3 van fase 2, de skulls op de map van fase 3 en de eindbaas van fase 4). en pas bij ~10% hp over.

En als je denkt dat je liever helpt, dat is helpen. Iedereen die tagged zorgt voor xx hoger max hp, dus het zal zelfs sneller gaan als je pas op het eind tagged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RustStorm schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Het komt grotendeels door een oververzadiging, ik heb die invasions quasi non-stop gedaan met vele andere chars. Gewoon om zeker al die armor sets bij elkaar te kunnen krijgen, plus een aantal pets.

Met mijn mage had ik het gisteren echt wel gezien, en ik zit aan het maximaal aantal nethershards zonder ze te kunnen spenderen.

Pagina: 1 ... 98 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.