Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Grompie schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:31:
[...]

Jammer dat het allemaal via achievements en reputation moet. Heb al die achievements al en moet enkel nog de reputations. Had me toch aan iets moeilijkers verwacht. Maar goed dat het komt, gaan men characters misschien toch nog eens buiten hun garrison geraken.
En dan ook maar te hopen als je dit op 1 toon hebt, dit account wide geldt zodat je niet alles op elke char moet doen :P
(en liefst ineens voor altjes al op lvl 90, desnoods met zo'n fly boekje dat je moet kopen zoals in WotLK, hebbe ze nog een goldsink ook)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
BlaSfem0n schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:52:
[...]

En dan ook maar te hopen als je dit op 1 toon hebt, dit account wide geldt zodat je niet alles op elke char moet doen :P
(en liefst ineens voor altjes al op lvl 90, desnoods met zo'n fly boekje dat je moet kopen zoals in WotLK, hebbe ze nog een goldsink ook)
Dit is inderdaad zo. Als je het op 1 toon hebt, krijgen alle alts vanaf level 90 flying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:05
BlaSfem0n schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:52:
[...]

Players will remain ground-bound on Draenor until a small follow-up patch (6.2.x), when all players who have earned Draenor Pathfinder on at least one character will unlock the ability to fly in Draenor on all their level 90+ characters.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:31:
[...]

Jammer dat het allemaal via achievements en reputation moet. Heb al die achievements al en moet enkel nog de reputations. Had me toch aan iets moeilijkers verwacht. Maar goed dat het komt, gaan men characters misschien toch nog eens buiten hun garrison geraken.
Minder huilen grompie!

Jij speelt immers toch niet meer zoveel als dat je deed! ;)

Of kom je in 6.2 weer gezellig met ons raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Heb vanaf de US beta tot het einde van TBC 12+ uur per dag (gemiddeld ;)) WoW gespeeld, toen af en aan bij elke nieuwe expansion nog een maandje of 6. WIlde bij WoD hetzelfde proberen, maar was het binnen anderhalve maand al weer zat.

Om één of andere reden toch weer het gevoel terug, maar om verveling tegen te gaan alles toch maar eens drastisch anders gedaan.

Heb m'n account met enkel een Pala met 16k achievements, 150k+ gold, 180+ pets en 60+ mounts gedumpt en heb een nieuw Battlenet account gemaakt.

Nieuwe faction, nieuwe server, nieuwe class, geen achievements/geld/heirlooms gewoon helemaal niks.

Ben ondertussen bijna level 50 op m'n Night Elf Mage op Defias Brotherhood! Gewoon questen ook nog, doe elke dungeon slechts 1 keer (ik queue ook gericht).

Prima naar m'n zin zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
@Notlupus
Nice, ben benieuwd hoelang je het volhoud :). Heb soortgelijke dingen ook gedaan, maar kreeg toch weer spijt/verlangen naar m'n 'main' + alts die me al 9 jaar bijstaan. Had m'n account in 2010 *kuch* verkocht *kuch*. In 2012 bij de koper met hangende pootjes gevraagd of ik mn account terug mocht kopen. Kreeg m zelfs gratis terug :D.

Na veel alts levelen (want endgame raid was niet aan mij besteed) was ik het met name tijds WoD het weer enorm beu. Daarom een 2e account aangemaakt zodat ik kon focussen op 1 nieuwe main, maar dit was was slechts een pleister.

Nu probeer ik toch de stap te gaan zetten van LFR naar normal (ja dat is voor mij een hele stap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eind Highmaul ooit iemand horen zeggen:

" For players that play one character the game became unrewarding "

En eigenlijk ben ik het daar wel mee eens.

Wil je makkelijk snel goud verdienen => 9 alts met garrison followers met treasure hunting
Wil je goede progress maken in top 100 guild => Alts hebben om progress te boosten
Wil je gold verdienen met proffesions => Alts

Ik zelf heb een hekel aan alts, tijdens het levelen lees ik de quests wel. dus ik rush ook niet,
en heb ik iets gemist -> Google ik de lore wel.

Flying verhaal bevestigd dit trouwens alleen maar.

Klinkt als een hele chagarijnige post, maar valt wel mee - ben beetje teleurgesteld met de dingen die blizzard op het moment doet. Spel wordt TE casual in te veel opzichten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enstraks kunnen we dus in Draenor ook niets meer aan de gankers doen. Mount en vliegen zodra er iemand in de buurt komt die niet enkele levels lager is, zoals nu in de rest van WoW.

Van mij hadden ze het vliegen weg mogen laten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:22:
Enstraks kunnen we dus in Draenor ook niets meer aan de gankers doen. Mount en vliegen zodra er iemand in de buurt komt die niet enkele levels lager is, zoals nu in de rest van WoW.

Van mij hadden ze het vliegen weg mogen laten :(
Welke Gankers?

Overal waar ik in WoW ben kom ik nooit een Alliance tegen (als horde).
Zou willen dat ik er wat meer tegen kwam :P

Tevens snap ik blizzards server-merging ook niet. IPV dat je ze puur horde servers bij elkaar gooien.
konden ze beter de alliance horde ratio op alle servers wat gelijk trekken.

Maar goed, er zijn ook wel goede dingen aan het spel hoor : :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:29:
[...]

Welke Gankers?

Overal waar ik in WoW ben kom ik nooit een Alliance tegen (als horde).
Zou willen dat ik er wat meer tegen kwam :P

Tevens snap ik blizzards server-merging ook niet. IPV dat je ze puur horde servers bij elkaar gooien.
konden ze beter de alliance horde ratio op alle servers wat gelijk trekken.

Maar goed, er zijn ook wel goede dingen aan het spel hoor : :+
Laatste character dat ik (alliance) levelde kwam ik in outland en in HFP hingen een aantal level 100 hordes die iedereen die aan het levelen was continu ganbkte. Toen er wat level 100 alliance aankwam gingen ze allemaal op de mount en bleven net buiten range in de lucht hangen.

De level 100 alliance was nog geen minuut weg (je blijft niet hangen als er niets te doen is voor je) of ze gingen verder met ganken.

In WoD start gebied heb ook ganking gezien, alleen had de horde toen deze keuze niet, het was of pvp-en tegen andere level 100, of maken dat je weg komt. Het gevolg is dat het ganken nooit lang duurde in Draenor gebieden en eindeloos was in Outland.

edit: Uiteindelijk was ik het zat en heb ik een boost gekocht, dat stimuleerd Blizzard natuurlijk niet om dit probleemop te lossen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:35:
[...]

edit: Uiteindelijk was ik het zat en heb ik een boost gekocht, dat stimuleerd Blizzard natuurlijk niet om dit probleemop te lossen.
Snap niet echt wat het probleem is dat blizzard moet oplossen, wil je geen last van andere spelers die andere factie zijn moet je niet op een pvp server spelen. Ik heb juist legendarische momenten meegemaakt waarbij in Wotlk nog je ook geganked werd in HFP toen ik DK wou levelen. Paar level 80's toen opgetrommeld en ontstond een heuse oorlog toen meerdere mensen hun main logden en naar HFP vlogen. Heerlijke tijden dat. WoW is nu eenmaal een game dat je met meerdere spelers speelt en alleen kan winnen als je samen speelt. Hangt natuurlijk af van wat voor jou het eind doel is in WoW maar bijna al die zaken zal je niet alleen kunnen.

[ Voor 27% gewijzigd door Grompie op 11-06-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
[...]

Laatste character dat ik (alliance) levelde kwam ik in outland en in HFP hingen een aantal level 100 hordes die iedereen die aan het levelen was continu ganbkte. Toen er wat level 100 alliance aankwam gingen ze allemaal op de mount en bleven net buiten range in de lucht hangen.

De level 100 alliance was nog geen minuut weg (je blijft niet hangen als er niets te doen is voor je) of ze gingen verder met ganken.

In WoD start gebied heb ook ganking gezien, alleen had de horde toen deze keuze niet, het was of pvp-en tegen andere level 100, of maken dat je weg komt. Het gevolg is dat het ganken nooit lang duurde in Draenor gebieden en eindeloos was in Outland.

Uuhm dat probleem is al opgelost sinds 2005 en heet een pve server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
[...]

Uuhm dat probleem is al opgelost sinds 2005 en heet een pve server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Grompie schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:55:
[...]

Snap niet echt wat het probleem is dat blizzard moet oplossen, wil je geen last van andere spelers die andere factie zijn moet je niet op een pvp server spelen. Ik heb juist legendarische momenten meegemaakt waarbij in Wotlk nog je ook geganked werd in HFP toen ik DK wou levelen. Paar level 80's toen opgetrommeld en ontstond een heuse oorlog toen meerdere mensen hun main logden en naar HFP vlogen. Heerlijke tijden dat. WoW is nu eenmaal een game dat je met meerdere spelers speelt en alleen kan winnen als je samen speelt. Hangt natuurlijk af van wat voor jou het eind doel is in WoW maar bijna al die zaken zal je niet alleen kunnen.
Of dit @ crossroads, ratchet of booty bay :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:55:
[...]

Jij snapt het probleem niet. Ik heb geen moeite met pvp, ik heb zelfs geen moeite met ganken an sich. Voor vliegen er was als iemand in de guild geganked werd, gingen we eropaf en werd het world pvp, of de gankers gingen er vandoor.

In beide gevallen hadden we plezier, in het eerste geval met de pvp en in het tweede geval konden we door levellen.

Sinds er vliegen is gaat het iets anders:
Je wordt geganked en er komen wat mensen om te helpen.
Zodra de gankers die zien mounten ze en blijven wachten tot ze weer weg gaan.

De keuze die je nu als slachtoffer hebt is wachten tot ze naar beneden komen (gebeurt nooit, schijterds) en je dood vervelen of uitloggen.

Door vliegen ben je van twee leuke, naar twee slechte opties gegaan.

Op een pve server is er geen enkele kans dat je geganked wordt en dus ook geen enkele kans op pvp. Ik heb bewust voor pvp gekozen in vanilla en dat beviel me toen goed. Sinds vliegen er is is het nut van pvp servers echter helemaal weg, world pvp is dood en er is alleen nog eenzijdig ganken overgebleven, door mensen die geen enkele behoefte hebben aan pvp als er een kans is dat ze dood gaan.

Wat grompie beschrijft heb ik al jaren niet meer meegemaakt in WoW. Als dat zou gebeuren, zou ik geen enkel probleem hebben met vliegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:30:
[...]

Of dit @ crossroads, ratchet of booty bay :z
STV - Nesingwary Camp.

Als laag levels elkaar daar aanvielen onstonden er ook gewoon grote gevechten.
Begon altijd de eerste 30-60min braaf tussen de lvls 36-42, maar naarmate het langer doorging, of Arena event voorbij was, was het al gouw dat er een stuk of 10-15 lvl 60 erbij kwamen kijken.

Of de ouderwetse SS vs TM fights

*zucht* nostalgie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:34:
[...]

STV - Nesingwary Camp.

Als laag levels elkaar daar aanvielen onstonden er ook gewoon grote gevechten.
Begon altijd de eerste 30-60min braaf tussen de lvls 36-42, maar naarmate het langer doorging, of Arena event voorbij was, was het al gouw dat er een stuk of 10-15 lvl 60 erbij kwamen kijken.

Of de ouderwetse SS vs TM fights

*zucht* nostalgie 8)7
STV had ik wat minder interesse in, maar als er een SS vs TM aan de gang was, dan nam ik een flightpath om mee te doen. Wanneer heb jij voor het laatst zo'n gevecht meegemaakt? Ik kan het me niet heugen. :( Dat is wat vliegen heeft stuk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:14
Goede oplossing ban Blizzard om je eerst die achievements en treasures te laten halen. Als je eerst vliegen krijgt wordt het wel heel erg makkelijk om dit te halen. Natuurlijk zullen er mensen zijn die dit totaal niet interessant vinden, maar goed dat je eens wat moet doen om wat moois te krijgen. Het had ook gewoon 10k gold kunnen kosten, gelukkig kun je niet alles kopen met gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@Omega Supreme; Inderdaad al lang niet meer meegemaakt, maar denk niet dat vliegen alleen daar debet aan heeft. Denk ook aan "ik kom m'n garrison niet meer uit". En true dat de ganker makkelijk mount wanneer hij zich bedreigd voelt, maar dan switch je naar main en doe je (doe ik) er alles aan om m zsm te tracken en vliegtie in de lucht, dan beiden maar uit de lucht, maar pakken zal ik m :P

@Nostordici; helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:30:
[...]

Wat grompie beschrijft heb ik al jaren niet meer meegemaakt in WoW. Als dat zou gebeuren, zou ik geen enkel probleem hebben met vliegen.
Ah, mijn excuses je punt verkeerd gesnapt. De tijd waar ik van spreek bestond vliegen wel al maar dan zat iedereen nog op de traag vliegende mounts en kon je mensen makkelijk ook uit de lucht halen.

De devs hoopten waarschijnlijk dat dit kon terug komen door iedereen terug op de grond te brengen maar het grote probleem deze expansion is hun grootste feature van deze expansion namelijk garrisons. Je hoeft gewoon de wereld niet meer in eenmaal je level 100 bent en een x aantal zaken hebt gedaan.
Alle materials voor professions kan je krijgen in je garrison, naar het auction house, bank, tranmog hoef je ook al niet te gaan. Gold verdien je met het grootste gemak in je garrison en Apexis crystals hebben bijna geen nut op dit moment. Ze hebben gewoon de spelers uit de wereld gehaald en dat was hun slechtste zet ooit.

Garrisons moesten een soort player housing worden maar dat is het helemaal niet geworden. Player housing is iets cosmetisch aan de wereld waarin je karakter leeft en zou verder geen invloed mogen hebben op hoe je speelt. Dit is wat ze bij Wow wel probeerden omdat ze bang waren dat ze weer een feature gingen ontwikkelen die door slecht 25% van de spelers gebruikt werd omdat er anders geen beloning aan vast hangt. Jaren lang hadden ze als argument om geen player housing te doen omdat ze de spelers in de wereld wilden houden. Ze weten het maar al te goed bij blizzard maar gaan er nu niets meer aan doen. Volgende expansion zien we garrisons niet meer terug. Garrisons werken voor even maar daarna is alle fun ervan af. En dat er heel veel andere dingen in draenor te beleven valt is nu ook geen waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:37:
[...]

STV had ik wat minder interesse in, maar als er een SS vs TM aan de gang was, dan nam ik een flightpath om mee te doen. Wanneer heb jij voor het laatst zo'n gevecht meegemaakt? Ik kan het me niet heugen. :( Dat is wat vliegen heeft stuk gemaakt.
Laatst dat ik dit heb meegemaakt?

Poeh... in tbc.

Ik was samen met 3 guildies (Ik affli warlock, holy pala + warrior) Elemental Plateau aan het farmen voor primals. Toen er een groep van 5 alliance ( rogue 2 hunters Rshaman)kwam om te farmen en die probeerden ons te ganken. Maar lukte ze niet :P.

Vervolgens escaleerde het al snel 10 alliance tegen ons 3en, Wij guild erbij geroepen. 10 tegen 12.
15-17. 20-18 tot op een gegeven moment we denk ik op een 35 tegen 35 zaten.

Maar zo groot als de SS vs TM raids waren (soms wel 400 man die clashten) heb ik niet meer meegemaakt sinds (heel eerlijk) battlegrounds uitkwamen.

Zelfs niet met de achievements om faction leaders te killen heb ik niet weer zulke clashes gezien.

Het geen wat het dichste bij in de buurt komt met zoveel mensen? Opening van AQ.
Daar waren echt duizenden mensen toen in Sillithus, hence dat de grote servers toen ook 1 voor 1 offline gingen omdat ze crashten.

Volgens mij hebben ze toen zelf op Draenor (server) de server expres laten crashen om met een groepje van 60-100 hordes Stormwind aan te vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:56:
[...]

Het geen wat het dichste bij in de buurt komt met zoveel mensen? Opening van AQ.
Daar waren echt duizenden mensen toen in Sillithus, hence dat de grote servers toen ook 1 voor 1 offline gingen omdat ze crashten.

Volgens mij hebben ze toen zelf op Draenor (server) de server expres laten crashen om met een groepje van 60-100 hordes Stormwind aan te vallen :P
Aah, nostalgie, openen van de gates, lagfest and server crashes galore. En ik ken nog wat boze mensen die hun scepter bijna compleet hadden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Zo laptop is de patches aan downloaden, ik ga ook weer wow spelen na een tegenvallende ervaring met ESO heb al lange tijd geen wow gespeeld en ben nooit erg goed geweest, er kan zoveel en van de helft van alles wat je kan doen weet ik niks af. Level 90 GNOME priest voornamelijk het healen vind ik het leuktst om te doen.

Als iemand mij beetje verder kan helpen met wat tips en trucks voeg me gerust toe:

Battlenet ID: GodWithWings#2135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Ik heb eigenlijk in al mijn jaren WOW zelden PvP gespeeld, maar wil eigenlijk mijn monk of pala gaan gebruiken om enkel te PvPen.

Nu ben ik dus wel een Noob op dat gebied, dus tips over wat een beetje goed speelt en specs zou ik graag horen. Of goede sites waar wat meer info terug te vinden buiten Noxxic.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Thorval schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:07:
Ik heb eigenlijk in al mijn jaren WOW zelden PvP gespeeld, maar wil eigenlijk mijn monk of pala gaan gebruiken om enkel te PvPen.

Nu ben ik dus wel een Noob op dat gebied, dus tips over wat een beetje goed speelt en specs zou ik graag horen. Of goede sites waar wat meer info terug te vinden buiten Noxxic.
Icy-veins.com kan ik ook zeker aanraden ;). Noxxic is soms niet helemaal up to date.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44

Als Main paladin speler ( holy en retri ) kan ik je vertellen dat een Feral druid je ergste nachtmerrie is. De win kans is als paladin 3% :>

In Arena 2vs2
Als retri ben je nr1 target. Heel hoog zul je niet komen als retri maar samen spelen met een hunter is wel ok
|Holy vind ik makkelijker in 2vs 2 arena, ( speel samen met DK of warrior bijv )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk, er zijn geen goede guides.
Zowel Noxxic als Icy Veins worden slecht onderhouden of zeggen compleet het verkeerde.

Arena Junkies is ook niet meer wat het is geweest.

Dus het beste wat je kunt doen is een Youtube filmpje kijken.
Sommige mensen leggen heel gedetaileerd uit hoe en wat je moet doen.
Andere hebben gewoon slechte muziek eronder en laten gewoon footage zien (waar je over het algemeen veel uit kunt halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:05
Kan iemand me uitleggen wat er zo bijzonder is aan Ironhide belt?

Zag hem net op het AH staan voor 2g dus maar gekocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Tijdje niet gepost hier (lees wel zowat elke dag mee). Guides zijn er idd niet echt. Het is wel een beetje makkelijke oplossing maar wat ik vaak doe is, kijken wat de top spelers op de ladders doen. Dus gewoon filteren op de class/spec waarin je geïnteresseerd ben en vervolgens enchants, gear keuze, talents, glyphs etc. bekijken.
http://eu.battle.net/wow/en/pvp/leaderboards/2v2
http://eu.battle.net/wow/en/pvp/leaderboards/3v3

Mocht je arena willen gaan spelen dan zijn de volgende addons wel handig:
-Gladius (om trinkets, dr's e.d. te tracken)
-Omnibar (om interrupt cd's en meer te checken)

edit:
@Idanue: sommige zeldzame world drops zijn bijzonder waardevol voor transmoggers. Bijv. Jade (plate) set, Hyperion set, Aurora set etc. Misschien is dit er ééntje van? Vanwaar de vraag?

[ Voor 12% gewijzigd door temp00 op 11-06-2015 17:03 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
> http://eu.battle.net/wow/en/pvp/leaderboards/2v2 , 1 iemand in de top 100 is Horde en 4 in de top 250 :? en maar roepen For The Horde!!! Kan iemand me uitleggen waar m dat in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dat is één van Hydramists alts die overigens ook een zooi alliance heeft (niet die char). Maar de reden? Verschillende oorzaken. Vorige expansion was het overgrote deel van alle top spelers in EU alliance en alle top spelers in de VS horde. De kritiek dat alliance betere racials had werd dan ook vaak (en misschien onterecht) gedebunked door het argument dat alles in VS horde was.

In WoD kreeg stoneform een buff en will of the forsaken een nerf. De stoneform buff is inmiddels gedeeltelijk teruggedraaid maar ook in de VS zijn net als in EU het overgrote deel van de (top) spelers nu Alliance. Een verklaring hiervoor is stoneform buff, every man for himself (extra trinket slot) en de nerf op will of the forsaken (die ook weer is teruggedraaid). De andere reden is het sociale aspect. Wanneer het overgrote deel van je vrienden of potentiële partners op één kant zit, zal je snel volgen omdat je anders niemand hebt om mee te spelen.

Every man for himself wordt overigens al jaren enorm over geklaagd. Of het terecht is...who knows :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Beste mede Tweakers, ik heb al tijdje wow in het bezit met alle uitbreidingen maar om eerlijk te zijn nog echt in het spel kunnen komen. Ik heb een level 90 priest omdat ik de laatste uitbreiding heb ge pre orderd toen. Alleen merk ik dat lastig inkomen is, er is zoveel te doen kieze update etc. Moet ik gewoon opnieuw beginnen met een char? Ik ben dol op healen dus wil graag een healer maken welke class etc kan ik het best kiezen of moet ik gewoon verder gaan spelen op mijn human priest. Ik heb volgende week heel de week vrij dus weet niet hoe snel je alles onder de knie hebt en of je in 1 week naar de eerste dungeons en raids kan grinden. Het lijkt me geweldig om te spelen, maar dat gaat niet voor dat ik het een beetje onder de knie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Breaking! We krijgen flying terug. Al moet je daar wel iets voor doen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Inhumanous schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:08:
Beste mede Tweakers, ik heb al tijdje wow in het bezit met alle uitbreidingen maar om eerlijk te zijn nog echt in het spel kunnen komen. Ik heb een level 90 priest omdat ik de laatste uitbreiding heb ge pre orderd toen. Alleen merk ik dat lastig inkomen is, er is zoveel te doen kieze update etc. Moet ik gewoon opnieuw beginnen met een char? Ik ben dol op healen dus wil graag een healer maken welke class etc kan ik het best kiezen of moet ik gewoon verder gaan spelen op mijn human priest. Ik heb volgende week heel de week vrij dus weet niet hoe snel je alles onder de knie hebt en of je in 1 week naar de eerste dungeons en raids kan grinden. Het lijkt me geweldig om te spelen, maar dat gaat niet voor dat ik het een beetje onder de knie heb.
Ik zou die toon gewoon gebruiken en levellen om ermee te raiden enzo.
Daarnaast kan je bv een alt of meer dan één levellen van 1 -> 100
en dan kan je bv voor een druid, shaman en/of paladin gaan.
zij hebben alle 3 een healing spec, maar ook een ranged/melee dps (geen ranged paladin) en/of tank spec (geen shaman tank) waardoor je ook dingen kunt solo'en achteraf.
Op een weekje tijd kan je gerust iets onder de knie krijgen al zal je wellicht niet op top mythic niveau komen in die tijd. Maar steek er de tijd in die je eraan wilt spenderen, zie dat je je omringt met mensen/vrienden die je willen helpen om beter te worden en niet gaan roepen/tieren omdat je eens een foutje maakt, heb ook geen schrik om fouten te maken en ze toe te geven of om hulp te vragen als je niet zeker bent, sta open voor opbouwende kritiek, bekijk youtube filmpjes, lees je in in enkele guides, ....
gebruik bv LFR om dingen uit te testen - vooral nu heb je vaak overgeared toons die de rest erdoor trekken :p
level eventueel een human priest op van 1 -> 90 of 100 als je alsnog het gevoel hebt dingen te missen.

de site How2Priest kan handig zijn, en zo zijn er wellicht nog wel guides te vinden.
http://howtopriest.com/viewtopic.php?f=13&t=4484

offtopic:
ps: ik heb een /played van 251 dagen op mijn main (maart 2013 gestart met een boomie die nu nog steeds mijn main is) en /played over alle toons is 382 dagen. waarvan het grote deel wellicht AFK-time is :-)
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik een noob ben, zeker als ik mijn dps vergelijk tegenover guildies en (in-game) vrienden die al veel langer spelen, alhoewel ik ook steeds vaker goed meekan qua dps in mijn guild. Kijken naar wat andere doen helpt veel. Een raidleader die je gewoon zegt wat je verkeerd doet en beter kan doen en je de kans daartoe geeft helpt (bij mij) ook.
mbv een streamer heb ik nu een weakaura in gebruik waardoor ik veel beter mijn DoTs en procs kan tracken, wat naar mijn gevoel toch al zorgde voor >5k verbetering.
Ik ben nog altijd een gedeeltelijke clicker, beweeg voor >98% mbv keyboard, maar heb al veel meer keybinds dan toen ik begon, -alhoewel die verre van optimaal zijn wellicht. Maar daarvoor heb ik mezelf voorgenomen om te gaan dualboxen met 2 boomies omdat je dan verplicht bent om meer (logische) keybinds te hebben.
ik wil maar zeggen: sta open voor info, probeer verschillende setups uit, durf je eigen dingen eens om te gooien, helpt het niet kan je altijd terug maar geef het even tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
junglebeast schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:31:
Breaking! We krijgen flying terug. Al moet je daar wel iets voor doen. :)

[video]
Ik kan het filmpje niet zien ( werk computer / denied page)

Maar flying in dreanar ?

Noooooooooooooooooooooooooooo :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
temp00 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:51:
Dat is één van Hydramists alts die overigens ook een zooi alliance heeft (niet die char). Maar de reden? Verschillende oorzaken. Vorige expansion was het overgrote deel van alle top spelers in EU alliance en alle top spelers in de VS horde. De kritiek dat alliance betere racials had werd dan ook vaak (en misschien onterecht) gedebunked door het argument dat alles in VS horde was.

In WoD kreeg stoneform een buff en will of the forsaken een nerf. De stoneform buff is inmiddels gedeeltelijk teruggedraaid maar ook in de VS zijn net als in EU het overgrote deel van de (top) spelers nu Alliance. Een verklaring hiervoor is stoneform buff, every man for himself (extra trinket slot) en de nerf op will of the forsaken (die ook weer is teruggedraaid). De andere reden is het sociale aspect. Wanneer het overgrote deel van je vrienden of potentiële partners op één kant zit, zal je snel volgen omdat je anders niemand hebt om mee te spelen.

Every man for himself wordt overigens al jaren enorm over geklaagd. Of het terecht is...who knows :P
Het geeft humans feitelijk een derde trinket slot (aannemende dat elke PvPer altijd een PvP trinket gebruikt).

Dat is best OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
HStyles schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:09:
[...]

Ik kan het filmpje niet zien ( werk computer / denied page)

Maar flying in dreanar ?

Noooooooooooooooooooooooooooo :-(
Yup, dit zijn de benodigdheden:

Explore all of Draenor's zones ( Explore Draenor)

Collect 100 Treasures ( Grand Treasure Hunter is for collecting 200)

Complete all major story quests in Draenor: Loremaster of Draenor/ Loremaster of Draenor

Complete 12 specific Apexis Dailies: Securing Draenor/ Securing Draenor

Hit Revered with the three new Tanaan Jungle factions: Order of the Awakened, The Saberstalkers, and Hand of the Prophet/Vol'jin's Headhunters

Al een goede guide online:
http://www.wowhead.com/gu...-unlock-flying-in-draenor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Eigenlijk boeit me dat hele flying niet meer, wat zou je nou moeten doen als je het eenmaal hebt, iets sneller door je Garrison bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk.

Flying heeft me nooit echt geboeid.
Ik ben er nooit voorstander geweest, gezien je alle interactie met andere spelers weer weg neemt.

Want eerlijk gezegd, in de lucht zie je minder players dan op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:36
Grootste probleem van deze exp is de garrison, niet het vliegen tbh.

Ze moeten gewoon snel met een nieuwe expansion komen en het hele garrison gebeuren achterlaten. Leuk geprobeerd, maar uiteindelijk funest voor de outdoor wereld. Meer dan wel of niet vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das waar.

En eerlijk denk dat we eind dit jaar nog een announcement krijgen van een nieuwe expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Viccers schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:49:
Grootste probleem van deze exp is de garrison, niet het vliegen tbh.

Ze moeten gewoon snel met een nieuwe expansion komen en het hele garrison gebeuren achterlaten. Leuk geprobeerd, maar uiteindelijk funest voor de outdoor wereld. Meer dan wel of niet vliegen.
Hoe dan ?
Ook al ben je dadelijk lvl 100..
Garrisons leveren veel gold op. Of ze moeten de garrisons verwijderne uit het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
FotW schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:23:
Eigenlijk boeit me dat hele flying niet meer, wat zou je nou moeten doen als je het eenmaal hebt, iets sneller door je Garrison bewegen?
Ik ben wel blij met flying. Harrison jones binnen halen zal een stuk makkelijker worden op mijn 3 alts. Aangezien je dan gewoon van plek naar plek kan vliegen. En van mob naar mop.

Ook heb ik vroeger veel plezier gehad in herben en minen. En ook dit zal ik waarschijnlijk weer oppakken. Ondanks dat ik de herb en mine in de garrison heb.

Ja, ik kijk wel uit naar flying!.

Nu alleen nog zorgen dat ik alles al heb gedaan voor 6.2 hits, en dan alleen 3 reps naar revered brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

temp00 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:57:
Tijdje niet gepost hier (lees wel zowat elke dag mee). Guides zijn er idd niet echt. Het is wel een beetje makkelijke oplossing maar wat ik vaak doe is, kijken wat de top spelers op de ladders doen. Dus gewoon filteren op de class/spec waarin je geïnteresseerd ben en vervolgens enchants, gear keuze, talents, glyphs etc. bekijken.
http://eu.battle.net/wow/en/pvp/leaderboards/2v2
http://eu.battle.net/wow/en/pvp/leaderboards/3v3

Mocht je arena willen gaan spelen dan zijn de volgende addons wel handig:
-Gladius (om trinkets, dr's e.d. te tracken)
-Omnibar (om interrupt cd's en meer te checken)
Dank je wel voor de tips :) ga er zeker even naar kijken en een beetje zoeken.... en ook op youtube even rondkijken :) Top

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
GokuSsj schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Ik ben wel blij met flying. Harrison jones binnen halen zal een stuk makkelijker worden op mijn 3 alts. Aangezien je dan gewoon van plek naar plek kan vliegen. En van mob naar mop.

Ook heb ik vroeger veel plezier gehad in herben en minen. En ook dit zal ik waarschijnlijk weer oppakken. Ondanks dat ik de herb en mine in de garrison heb.

Ja, ik kijk wel uit naar flying!.

Nu alleen nog zorgen dat ik alles al heb gedaan voor 6.2 hits, en dan alleen 3 reps naar revered brengen :)
Ja dat is het hem dus, door de mine en garden in je garrison is de noodzaak van herben/minen in de wereld weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je de token hebt willen mensen goud in hun schoot geworpen krijgen.

Die mensen zijn dus ook helemaal happy met hoe de Garrison op het moment werkt..

Vraag me ook af hoeveel mensen daadwerkelijk Vanilla/TBC/WotLK/Cata hebben gespeeld.

En niet ergens halverwege (vanaf ICC ofzo binnen zijn gerold).

Frustraties op het moment, liggen voornamelijk bij de mensen die vanaf dag 1 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk als de mine en herb verwijderd worden dat het een stuk beter wordt.
Vooral met de combinatie Felblight en flying in Tanaan jungle.
Ikzelf zit niet zo vaak in mijn garrison. Aangezien ik geen TBC t/m MoP heb gespeeld (in begin TBC nog een beetje :P) vermaak ik me prima met achievements, mounts, pets en quest die ik allemaal aan het inhalen ben.
Ben bijv. nu bezig met de Winterspring mount die gelukkig niet al te moeilijk is zoals vroeger en nu blijkbaar dailies zijn geworden.

Dagboek:
DK met 871/900 runes met nog 2 bazen te gaan (Beastlord en Thogar). Ik heb een kleine kans dat ik 27 runes bij één van de bazen kan krijgen om dan de 900 runes te halen voor deze week. Ik krijg nog de 18 runes vanuit de garrison missie dus na deze week ben ik klaar op mijn DK.

Shaman met 119/125 stones ;( Erg jammer dat ik daardoor nu nog een week moet wachten voordat ik aan BRF kan beginnen.

Op holy paladin gisteren HC Kromog gedaan. Hoopte op de sword en head. Head dropte, maar verloren aan een priest die 25k hps deed.
Had als 679 ilvl holy paladin 59k hps gehaald daardoor sta ik nu op rank 65 in HC in mijn ilvl bracket 673-679 :D https://www.warcraftlogs....ladin&spec=Holy&bracket=4 Ik ben Gnii op mijn paladin.
Erg netjes vind ik voor iemand die pas echt 2-3 maandjes een holy paladin speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:52:
Vooral met de combinatie Felblight en flying in Tanaan jungle.
Vraag me alleen af of flying wel kan in Tanaan Jungle. Kan me nog herinneren dat het nieuwe gebied van de vorige uitbreiding Timeless Island (met die 4 bazen), daar was vliegen niet toegestaan. Dus kan me voorstellen dat dit ook straks zo is. Anders word Felblight grinden wel erg gemakkelijk. En ga ik zeker op mijn druid mining en herb gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Denk dat je er dan nog niet bent, het zal wel iets helpen. Je krijgt met name ook veel gold/resources/crates via missions. Er zijn dagen bij dat ik niet eens de moeite neem om m'n tuin en mine leeg te halen en zeker niet met alle 5 m'n chars, iedere dag. Misschien nog een gradatie tov "ik kom m'n garrison niet uit" -> "ik kom m'n hoofdgebouw niet uit" >:) .

(O ja, snel even crates met resources om het hoekje legen (horde) en dan snel terug naar binnen, best koud dat frostfire ridge :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 12-06-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik wilde gisteravond niet raiden maar om de een of andere reden stond ik toch weer in BRF heroic met een guild van een ingame friend waarmee ik al eens BRF normal events heb gedaan.

Uiteindelijk 9/10 en zondagavond gaan we voor Blackhand. Weer twee mooie BiS items mogen ontvangen O-)

https://www.warcraftlogs....1Tfj#fight=1&type=healing
Mine, Garden én je profession buildings. Dat zou al een flink stuk schelen.
Het moet weer moeilijker worden om crafted epics te maken, zorgen dat je de mats uit de wereld moet halen. En ook het kopen van de recipes mag wel wat moeite voor gedaan worden.

Ik had niet verwacht dat ze vliegen terug gingen brengen, ook omdat iedereen een Mage tower kan nemen en je naar elke zone kan brengen. Maar ik ben wel blij dat je het niet zomaar kan kopen. Eindelijk moet je weer enige moeite nemen om iets te bereiken. Ik vind het dan wel weer jammer dat het account gebonden is |:(

[ Voor 28% gewijzigd door EJSchuiteman op 12-06-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:36
HStyles schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:00:
[...]

Hoe dan ?
Ook al ben je dadelijk lvl 100..
Garrisons leveren veel gold op. Of ze moeten de garrisons verwijderne uit het spel
De mine en herb garden zullen obsoleet worden in een nieuwe expansion als er nieuwe ores/herbs zijn. Zelfde geld voor alle profession buildings. Blijven inderdaad de missions over, maar die kunnen ze met gemak nerfen zodat ze minder geld opbrengen. Dan hoef je niet de hele garisson uit WoD te slopen, maar komen er waarschijnlijk ook geen mensen meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Notlupus schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Het geeft humans feitelijk een derde trinket slot (aannemende dat elke PvPer altijd een PvP trinket gebruikt).

Dat is best OP.
Dat ben ik met je eens. Je ziet dat humans ook altijd een bak meer damage doen en voor de diversiteit in het spel is het ook gewoon kut want bijna iedereen gaat human (vind ik het grootste minpunt), maar als je het tegenover shadowmeld zet (cc ontwijken), wotf (extra trinket voor fear, sleep etc.), stoneform, (dots en silence removal), warstomp (waar je als snel bent uit kan cc'n) enz. enz., dan zijn die laatste in mijn mening net zo waardevol.

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 12-06-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:03:
[...]

Vraag me alleen af of flying wel kan in Tanaan Jungle. Kan me nog herinneren dat het nieuwe gebied van de vorige uitbreiding Timeless Island (met die 4 bazen), daar was vliegen niet toegestaan. Dus kan me voorstellen dat dit ook straks zo is. Anders word Felblight grinden wel erg gemakkelijk. En ga ik zeker op mijn druid mining en herb gooien.
Heb daar opzich geen problemen mee. World PvP kan daar wel wat leuker op worden.
Ik houd het op mining op mijn DK :P Zie niet zo de noodzaak om herbalism erbij te nemen.
marijnvtg schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:03:
[...]

Denk dat je er dan nog niet bent, het zal wel iets helpen. Je krijgt met name ook veel gold/resources/crates via missions. Er zijn dagen bij dat ik niet eens de moeite neem om m'n tuin en mine leeg te halen en zeker niet met alle 5 m'n chars, iedere dag. Misschien nog een gradatie tov "ik kom m'n garrison niet uit" -> "ik kom m'n hoofdgebouw niet uit" >:) .

(O ja, snel even crates met resources om het hoekje legen (horde) en dan snel terug naar binnen, best koud dat frostfire ridge :P)
Je hebt wel gelijk. Garrison missies en crates geven toch aardig wat gold als je het bij elkaar optelt over meerdere characters (zit nu al op 680 crates over 4 chars).
Het zou jammer zijn voor mijn gold inkomen :P maar ik koop toch geen wow token dus het heeft niet zo veel effect voor mij :P
EJSchuiteman schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:18:
Ik wilde gisteravond niet raiden maar om de een of andere reden stond ik toch weer in BRF heroic met een guild van een ingame friend waarmee ik al eens BRF normal events heb gedaan.

Uiteindelijk 9/10 en zondagavond gaan we voor Blackhand. Weer twee mooie BiS items mogen ontvangen O-)

https://www.warcraftlogs....1Tfj#fight=1&type=healing

[...]

Mine, Garden én je profession buildings. Dat zou al een flink stuk schelen.
Het moet weer moeilijker worden om crafted epics te maken, zorgen dat je de mats uit de wereld moet halen. En ook het kopen van de recipes mag wel wat moeite voor gedaan worden.

Ik had niet verwacht dat ze vliegen terug gingen brengen, ook omdat iedereen een Mage tower kan nemen en je naar elke zone kan brengen. Maar ik ben wel blij dat je het niet zomaar kan kopen. Eindelijk moet je weer enige moeite nemen om iets te bereiken. Ik vind het dan wel weer jammer dat het account gebonden is |:(
Healing ziet er prima uit voor HC en twee BiS items :9~

Ik hoop eens lucky te zijn en dat ik bijna niks hoef te doen voor HC en dat ik alle BiS items win.
Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt net alsof alle underperformers in HC runs waar ik in zit alles wint of ik heb gewoon zo een slechte RNG :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
temp00 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:14:
[...]

Dat ben ik met je eens. Je ziet dat humans ook altijd een bak meer damage doen en voor de diversiteit in het spel is het ook gewoon kut want bijna iedereen gaat human (vind ik het grootste minpunt), maar als je het tegenover shadowmeld zet (cc ontwijken), wotf (extra trinket voor fear, sleep etc.), stoneform, (dots en silence removal), warstomp (waar je als snel bent uit kan cc'n) enz. enz., dan zijn die laatste in mijn mening net zo waardevol.
Oh die zijn ook absoluut waardevol. Er is trouwens ook een groot verschil tussen de bleeding-edge die eigenlijk wel human MOET gaan omdat ze op zo'n hoog niveau PvPen.

Wij hebben er het meeste last van omdat er een gigantische groep spelers is die enkel via Twitch high-end arena meemaakt en human rolled omdat iedereen zegt dat dat het beste race is ;) En dan heb je inderdaad elk 3e gezicht dat je ziet een human is.

Zelf ben ik altijd BE geweest en vond ik mijn AOE silence fantastisch handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Afgelopen weekend even bezig geweest met wat pet-battles in te halen en behoorlijk wat moeite gehad met de Thundering Spirit tamer. Niet de Thundering Spirit zelf maar zijn 2 vrienden. Maar uiteindelijk gelukt en de Water Spirit als winst.
Ook nog even gekeken naar het Celestial Tournament maar dat was nog een beetje teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Even snel een vraagje, is er een addon oid om salvage crates snel te openen? Met sommige chars zit ik zo aan de 100+ crates. Soms best vermoeiend om dan alles open te klikken en ondertussen nog te sellen omdat je bags vol raken :-(. Kon zo snel niets vinden via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
marijnvtg schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:31:
Even snel een vraagje, is er een addon oid om salvage crates snel te openen? Met sommige chars zit ik zo aan de 100+ crates. Soms best vermoeiend om dan alles open te klikken en ondertussen nog te sellen omdat je bags vol raken :-(. Kon zo snel niets vinden via Google.
Geen idee of er een addon is, maar ik weet wel dat ze in 6.2 ervoor gaan zorgen dat je minder verschillende grey items gaat krijgen bij het openen van crates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
icemotion schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:33:
[...]

Geen idee of er een addon is, maar ik weet wel dat ze in 6.2 ervoor gaan zorgen dat je minder verschillende grey items gaat krijgen bij het openen van crates.
De grey items kan je zo verkopen met selljunk addon oid, dat vind ik nog niet zo erg.

Wat doen jullie overigens met de greenies, rares en low level epics? Iedere op de AH of (zoals ik) gewoon verkopen aan een vendor in je town hall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iemand hier die bezig is geweest op PTR als shadowpriest.
Ik heb van horen zeggen dat er aardig wat voor deze spec gaat veranderen in 6.2.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
marijnvtg schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:39:
[...]

De grey items kan je zo verkopen met selljunk addon oid, dat vind ik nog niet zo erg.

Wat doen jullie overigens met de greenies, rares en low level epics? Iedere op de AH of (zoals ik) gewoon verkopen aan een vendor in je town hall?
Alles meteen vendoren (aan de vendor in de salvage yard :P). Alles op de AH duurt mij echt te lang en is teveel werk. T geld stroomt toch al binnen met die missies

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 15-06-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ik vendor ook altijd meteen. Probeer soms op AH te zetten maar krijg nooit wa verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
marijnvtg schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:39:
[...]

Ik vendor alle items. Behalve de ilvl610 items, die disenchant ik.
Ik ga niet de moeite nemen om items op ah te zetten om te zien of ze verkopen. Alleen met de missies verdien ik al ruim 200k per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
GokuSsj schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:31:
[...]

Alleen met de missies verdien ik al ruim 200k per maand.
En met hoeveel chars is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Late post :P
De garrison gold nerfs komen eraan.
Jammer, maar begrijpelijk. De gold inkomen was echt te goed voor mensen met meerdere alts (zit nu al op een record van 45k met 4 chars in 4 dagen vanuit garrison).
Het is wel pech voor de spelers die hier nog niet aan hebben verdiend of nu net eraan zijn begonnen.

Dagboek:
Gisteravond voor het eerst full clear BRF HC binnen 3 uur, alleen enkele wipes op BH. Erg verrassend aangezien we 3 back-up healer alts moesten gebruiken waaronder ik op mijn paladin.
Zelfs een 640 beginner mage is erdoorheen gejaagd. Nog nooit buiten LFR geraid (die wel wilde beginnen met raiden) en aan het eind van de avond bijna curve :D Moesten na 2 wipes de mage wel benchen met 9k dps. Niet vanwege de dps, maar gewoonweg omdat hij de mechanics nog niet kende. Teveel bombs getriggered en impales opgenomen. Hij zei zelf dat hij de tactieken niet wist en gewoon hetzelfde deed als LFR ofwel alles negeren en baas dpsen.

Dan vraag ik me af, waarom LFR niet beter getuned wordt, gewoon net ietsje makkelijker dan Normal zodat de transitie vanuit LFR beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:23:
Dan vraag ik me af, waarom LFR niet beter getuned wordt, gewoon net ietsje makkelijker dan Normal zodat de transitie vanuit LFR beter is.
Simpel. Geen enkele raider gaat in lfr als ze vervolgens met 10 no brainers zitten die ze niet kennen en die aan elke mechanic dood gaan. Vervolgens eerst 10x wipen voor een kill.

Vervolgens minder raiders en meer no brainers waardoor er nu 15 wipes nodig zijn, rinse and repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik vraag me af of ze in de volgende expansion (of in de aanloop ernaar) een dikke vette gold sink in de game stoppen waar je niet om heen kan om op die manier weer wat gold weg te nemen bij de spelers. Want de hoeveelheid gold wat je binnen kan halen met garrisons (en alts) is echt huge (niet dat je mij hoort klagen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:45
temp00 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:03:
Ik vraag me af of ze in de volgende expansion (of in de aanloop ernaar) een dikke vette gold sink in de game stoppen waar je niet om heen kan om op die manier weer wat gold weg te nemen bij de spelers. Want de hoeveelheid gold wat je binnen kan halen met garrisons (en alts) is echt huge (niet dat je mij hoort klagen :P )
Dat vraag ik me ook af. Goed, ze gaan de gold missions nerfen, maar hoe steek je de geest daarna terug in de fles? Met tokens alleen qua goldsink kom je er niet vermoed ik.

Ander vraagje: weet iemand of er een inhaal mechanisme komt voor het grinden van al die stones voor je legendary ring? Ik wil echt geen alts door HM/BRD LFR blijven lopen als er ook mythic dungeons zijn met veel betere loot.

Sowieso ben al ik geen fan van de huidige versie van LFR tov de MoP variant omwille van verschillende redenen. Voornamelijk vanwege de te lage moeilijkheidsgraad en het feit dat er geen transmog items meer te krijgen zijn omdat Blizz besloot om tiered items alleen nog aan hogere moeilijkheidsgraden te verbinden.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het best dat hogere moeilijkheidsgraden betere items krijgen. Alleen verzamel ik graag sets, ongeacht hun relatieve sterkte. En die optie is er niet meer nu ik niet meer raid zoals vroeger, tenzij natuurlijk oudere raids uit vorige xpacs.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
marijnvtg schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:18:
[...]

En met hoeveel chars is dat?
6 level 100s. Allemaal met minimaal 8 treasure hunters en 8 scavangers. Overigens is dit inclusief de crates van de savage die ik vendor. Ook heb ik op 3 chars alle missies op 100%.

[ Voor 19% gewijzigd door MarcHealthy op 16-06-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Kapoen schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:37:
[...]

Dat vraag ik me ook af. Goed, ze gaan de gold missions nerfen, maar hoe steek je de geest daarna terug in de fles? Met tokens alleen qua goldsink kom je er niet vermoed ik.
Waar heb jij dit gelezen als ik vragen mag ?. Is er ergens bevestigd dat ze de gold missies gaan nerfen ?. Enige wat ik heb gelezen is dat je geen 4k gold meer krijgt bij de mythic missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
GokuSsj schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:21:
[...]

Waar heb jij dit gelezen als ik vragen mag ?. Is er ergens bevestigd dat ze de gold missies gaan nerfen ?. Enige wat ik heb gelezen is dat je geen 4k gold meer krijgt bij de mythic missies.
Op mmo-champion.com staat een uitgebreide q&a met de developpers. Daarin zeggen ze dat ze niet tevreden zijn met het feit dat mensen met veel alts heel veel gold binnen harken, en dat ze dat dus zullen aanpakken in 6.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Kapoen schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:22:
[...]

Op mmo-champion.com staat een uitgebreide q&a met de developpers. Daarin zeggen ze dat ze niet tevreden zijn met het feit dat mensen met veel alts heel veel gold binnen harken, en dat ze dat dus zullen aanpakken in 6.2.
lees inderdaad een artikel:
In Patch 6.2, the team is looking into having diminishing returns on an account wide level for missions that reward gold. It is a nerf, but alleviates some of of the pressure to have many alts. It is a problem when it scales linearly and having six characters gives you six times the amount of gold, making you feel like you have to log into them all every night

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/18122362131

We gaan het zien. Is inhoudelijk nog niks bekend over de nerf. komende week extra veel missies doen dan :).

Overigens vind ik een nerf belachelijk, moet je zien hoeveel een garrison kost:
Total Cost 34,800 gold, and 9250 GR. for a mostly complete level 3 Garrison.

Hoe komen mensen aan 34.800 ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
GokuSsj schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:27:
[...]

Op mijn alts probeer ik altijd die 3 gratis boeken (Gorgrond q reward, salvage yard boek en nog een uit Arakk) te krijgen tijdens het questen in draenor, dat scheelt al wat centen. Misschien zijn er nog meer te krijgen, maar dan heb ik ze nog niet gevonden :)

Daarnaast hoef je niet alles op level 3 te brengen als je dat niet nodig acht. De Fishing shack, Pet Menagerie, Mine, herbadinges kan je upgraden naar smaak. En met het questen hark je ook al gemakkelijk een 10k aan gold binnen met q rewards.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 16-06-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
GokuSsj schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:27:
[...]

RNG.. puur RNG.. 5 maanden geleden tijdens daily apexis quest een epic ilvl 660(?) item geloot, verkocht op AH voor 25k+, daarnaast tot 3x toe een epic ilvl(655/660?) item van salvage crate geloot en op AH verkocht voor belachelijk veel geld. Nu verkopen die of soorgelijke items overigens nog maar voor rond de 5 a 10k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat me raden, jij wilt liever ook een app om je garrison missions vanaf je telefoon te doen? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
marijnvtg schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:46:
[...]

RNG.. puur RNG.. 5 maanden geleden tijdens daily apexis quest een epic ilvl 660(?) item geloot, verkocht op AH voor 25k+, daarnaast tot 3x toe een epic ilvl(655/660?) item van salvage crate geloot en op AH verkocht voor belachelijk veel geld. Nu verkopen die of soorgelijke items overigens nog maar voor rond de 5 a 10k..
Dat klopt inderdaad. Maar als RNG tegenzit, is het best moeilijk om 34k binnen te harken om je garrison volledig te upgraden. Dus dan is een gold nerf niet lekker. Uiteindelijk ga je pas echt geld verdienen zodra je garrison helemaal af is. En feitelijk niet eerder.

Overigens heeft blizzard nog niet bevestigd dit al aan te pakken in 6.2. Ik lees dat ze het in de toekomst gaan aanpakken, maar niks verwijst naar 6.2. Dus misschien kunnen we toch nog een paar 100k binnen harken voordat de patch komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Lees trouwens dat het minimaal 3 weken duurt voordat je kan viegen, en dat is alleen als je de daylie elke dag duurt. pfff.
•The reputation grinds required for flying will take around three weeks if you are doing the daily quest every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik denk dat de kostprijs voor de garrisons best wel meevalt. Voor de overvloed aan gold er was had ik al 3 garrisons 'up and running'. Vlak voor de start van WoD had ik zelfs nog redelijk wat uitgegeven aan boost runs om de Garrosh heirlooms te krijgen, en toch had ik vrij vlot twee garrisons op korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
GokuSsj schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:57:
Lees trouwens dat het minimaal 3 weken duurt voordat je kan viegen, en dat is alleen als je de daylie elke dag duurt. pfff.
•The reputation grinds required for flying will take around three weeks if you are doing the daily quest every day.
Sterker nog, flying komt pas met een 6.2.x patch, niet met 6.2. Tijd zat om alle requirements te halen.

Maar dailies om rep te krijgen, bah, niet weer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
IntToStr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:58:
[...]

Sterker nog, flying komt pas met een 6.2.x patch, niet met 6.2. Tijd zat om alle requirements te halen.

Maar dailies om rep te krijgen, bah, niet weer :'(
Ja, mijn doel is dan ook om 1 rep op exalted te krijgen en dan de trade post naar level 3 om de 20% extra rep te krijgen. Dat scheelt dan toch weer iets.

Maar dat is niet het enige nadeel van komende patch, daylies moeten ook gedaan worden om oil te verkrijgen voor de naval missies. Dus dat vind ik erg nadelig. Je moet straks alsnog daylies gaan doen anders kan je geen eens de nieuwe missies gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit eerder aangegeven, en het stoort me toch wel een beetje.

Misschien ben ik nu te bot, misschien ook niet.

Wat ik niet snap ik dat mensen niet meer buiten hun Garrison willen komen.
De dailies die blizzard implenteert heeft te maken dat ze hun grootste fout willen verkleinen.

Namelijk de garrison zelf, er komt bijna niemand meer buiten hun garrison.
Waarom zou je? als je masterplanner hebt druk je 10 tot 15 keer op je muisknopjes en tadaa het gold rolt weer naar binnen. POEH dat was zweten! en je logt weer uit...

Nu moeten mensen weer naar de enge wereld buiten hun vertrouwde garrison!
En stel je voor dat het tijd gaat kosten om iets te verdienen/krijgen.

Mensen zijn verwend door de fouten van de Devs.
Nu de Devs door hebben dat ze fouten hebben gemaakt, en die proberen terug te draaien.
Komt het "luie" volk in opstand. Want ja, werken voor je centen kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:16:
Heb dit eerder aangegeven, en het stoort me toch wel een beetje.

Misschien ben ik nu te bot, misschien ook niet.

Wat ik niet snap ik dat mensen niet meer buiten hun Garrison willen komen.
De dailies die blizzard implenteert heeft te maken dat ze hun grootste fout willen verkleinen.

Namelijk de garrison zelf, er komt bijna niemand meer buiten hun garrison.
Waarom zou je? als je masterplanner hebt druk je 10 tot 15 keer op je muisknopjes en tadaa het gold rolt weer naar binnen. POEH dat was zweten! en je logt weer uit...

Nu moeten mensen weer naar de enge wereld buiten hun vertrouwde garrison!
En stel je voor dat het tijd gaat kosten om iets te verdienen/krijgen.

Mensen zijn verwend door de fouten van de Devs.
Nu de Devs door hebben dat ze fouten hebben gemaakt, en die proberen terug te draaien.
Komt het "luie" volk in opstand. Want ja, werken voor je centen kan toch niet?
Whaha, vind je 'botte' reactie wel terecht. Ben zelf ook totaal niet blij met de *verplichte* dailies, maar ergens gaf het altijd wel voldoening wanneer je aan het einde van de rit je (doorgaans mount) reward had. M'n lock vliegt nog altijd de rode draak van wotlk - The Wyrmrest Accord omdat ik zo blij was nadat ik de grind had gedaan. En dat zelfde geldt voor m'n rogue met MoP - Dominance Offensive -> Grand Armored Wyvern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
@Lengie,

Geef je gelijk hoor!. Vind het zelf juist leuk dat alle questen afgemaakt moeten worden voor de flying skill. Gaat mij er meer om dat je verplicht daylies moet gaan doen om iets voor elkaar te krijgen, dat vind ik gewoon minder.

En ja, vind garrison erg verslavend betreft gold maken. Ben nog nooit zo rijk geworden in korte tijd. Maar kom mijn garrison nog wel uit, alleen minder als voorheen.

Denk ook dat omdat ik al jaren speel dat ik er op een gegeven moment een beetje uit ben en dat dingen tegen gaan staan. Zoals dat je straks elke dag naar de jungle moet gaan om daylies te doen.

Maar ik kijk zeker uit naar 6.2 waar ze proberen mensen meer uit de garrisons te laten komen. Sta er ook voor open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik ben wel blij dat er weer nieuwe dialies komen om rep te verdienen voor de nieuwe factie.

Het is namelijk nog altijd 20x beter dan dingen doodmaken voor 6 rep per kill voor bijvoorbeeld de Council of Exarchs / Frostwolves. Man wat is dat een vreselijk saaie grind. Dan doe ik liever wat quests iedere dag.

Dus ja, trek mensen maar hun garrisons uit. Niks mis mee.

En qua gold maken; het maakt me eigenlijk weinig uit op het moment; heb relatief genoeg gold op het moment en weinig grote dingen waar ik het op dit moment aan uit wil geven. (Onlangs nog 80k uitgegeven aan 4 orbs of mystery zodat ik de 4 jewelcrafting panthers kon maken om de set van 5 compleet te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap