Inhumanous schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:08:
Beste mede Tweakers, ik heb al tijdje wow in het bezit met alle uitbreidingen maar om eerlijk te zijn nog echt in het spel kunnen komen. Ik heb een level 90 priest omdat ik de laatste uitbreiding heb ge pre orderd toen. Alleen merk ik dat lastig inkomen is, er is zoveel te doen kieze update etc. Moet ik gewoon opnieuw beginnen met een char? Ik ben dol op healen dus wil graag een healer maken welke class etc kan ik het best kiezen of moet ik gewoon verder gaan spelen op mijn human priest. Ik heb volgende week heel de week vrij dus weet niet hoe snel je alles onder de knie hebt en of je in 1 week naar de eerste dungeons en raids kan grinden. Het lijkt me geweldig om te spelen, maar dat gaat niet voor dat ik het een beetje onder de knie heb.
Ik zou die toon gewoon gebruiken en levellen om ermee te raiden enzo.
Daarnaast kan je bv een alt of meer dan één levellen van 1 -> 100
en dan kan je bv voor een druid, shaman en/of paladin gaan.
zij hebben alle 3 een healing spec, maar ook een ranged/melee dps (geen ranged paladin) en/of tank spec (geen shaman tank) waardoor je ook dingen kunt solo'en achteraf.
Op een weekje tijd kan je gerust iets onder de knie krijgen al zal je wellicht niet op top mythic niveau komen in die tijd. Maar steek er de tijd in die je eraan wilt spenderen, zie dat je je omringt met mensen/vrienden die je willen helpen om beter te worden en niet gaan roepen/tieren omdat je eens een foutje maakt, heb ook geen schrik om fouten te maken en ze toe te geven of om hulp te vragen als je niet zeker bent, sta open voor opbouwende kritiek, bekijk youtube filmpjes, lees je in in enkele guides, ....
gebruik bv LFR om dingen uit te testen - vooral nu heb je vaak overgeared toons die de rest erdoor trekken

level eventueel een human priest op van 1 -> 90 of 100 als je alsnog het gevoel hebt dingen te missen.
de site How2Priest kan handig zijn, en zo zijn er wellicht nog wel guides te vinden.
http://howtopriest.com/viewtopic.php?f=13&t=4484
offtopic:
ps: ik heb een /played van 251 dagen op mijn main (maart 2013 gestart met een boomie die nu nog steeds mijn main is) en /played over alle toons is 382 dagen. waarvan het grote deel wellicht AFK-time is :-)
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik een noob ben, zeker als ik mijn dps vergelijk tegenover guildies en (in-game) vrienden die al veel langer spelen, alhoewel ik ook steeds vaker goed meekan qua dps in mijn guild. Kijken naar wat andere doen helpt veel. Een raidleader die je gewoon zegt wat je verkeerd doet en beter kan doen en je de kans daartoe geeft helpt (bij mij) ook.
mbv een streamer heb ik nu een weakaura in gebruik waardoor ik veel beter mijn DoTs en procs kan tracken, wat naar mijn gevoel toch al zorgde voor >5k verbetering.
Ik ben nog altijd een gedeeltelijke clicker, beweeg voor >98% mbv keyboard, maar heb al veel meer keybinds dan toen ik begon, -alhoewel die verre van optimaal zijn wellicht. Maar daarvoor heb ik mezelf voorgenomen om te gaan dualboxen met 2 boomies omdat je dan verplicht bent om meer (logische) keybinds te hebben.
ik wil maar zeggen: sta open voor info, probeer verschillende setups uit, durf je eigen dingen eens om te gooien, helpt het niet kan je altijd terug maar geef het even tijd.