Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 14:05
icemotion schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:26:
[...]

Lekker wel; damn. Ik doe ze wel alle 4 iedere dag maar heb nog maar 2 medallions in totaal gehad. Wel alle 3 de mounts bij elkaar, dat dan weer wel.
Vandaag maar 1 medallion maar dan wel weer een mount er bij.
En een leuke upgrade van mijn neck item van kazzak gekregen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Idanue op 08-07-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Gisteren genoeg Lurkers gevist voor de Crimson Water Strider te kopen. Was eigenlijk niet van plan dit mijn go to Mount te maken maar ik vond em eenmaal gemount zo good looking dat deze direct mijn standaard mount geworden is. Vanavond maar weer eens verder vissen voor wat Felbrights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
TylerMayhem schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:12:
Gisteren genoeg Lurkers gevist voor de Crimson Water Strider te kopen. Was eigenlijk niet van plan dit mijn go to Mount te maken maar ik vond em eenmaal gemount zo good looking dat deze direct mijn standaard mount geworden is. Vanavond maar weer eens verder vissen voor wat Felbrights.
Ik gebruik hem ook altijd.
Toen ik hem eenmaal had was ik zo klaar met fishing dat ik het nu na 3 maanden nog steeds niet weer gedaan heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb nu die 7 dgn free trial na ruim een half jaar eruit te zijn geweest. Mijn gear zwerft zo rond de ilv 630 maar wat is naast LFR en Normal raid nog meer mogelijk om even wat casual spullen bij elkaar te harken? Eigenlijk mis ik een Timeless Isle...:P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
vhal schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 07:26:
Ik heb nu die 7 dgn free trial na ruim een half jaar eruit te zijn geweest. Mijn gear zwerft zo rond de ilv 630 maar wat is naast LFR en Normal raid nog meer mogelijk om even wat casual spullen bij elkaar te harken? Eigenlijk mis ik een Timeless Isle...:P
In Tanaan jungle dropt veel ilvl 650 gear, daar heb je zo een setje van bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 07:26:
Tanaan Jungle = Timeless Isle

Rares droppen apexis crystals en tokens voor gear. Apexis kun je ook tokens van kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Idanue schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 07:38:
[...]

In Tanaan jungle dropt veel ilvl 650 gear, daar heb je zo een setje van bij elkaar.
En je kunt een upgrade kopen voor naar ilvl 695. Zonder een LFM te doen en enkel Tanaar Jungle (inc elke week Kazzak) te doen elke avond zit ik al op ilvl 691.
Idanue schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:59:
[...]

Ik gebruik hem ook altijd.
Toen ik hem eenmaal had was ik zo klaar met fishing dat ik het nu na 3 maanden nog steeds niet weer gedaan heb. :P
Ik heb gisteren alweer een paar uur rondjes gevaren op mn vlotje om te vissen, voornamelijk voor de Felbrights, helpt wel dat er soms 5x Felbrights droppen met 1 catch. Eergisteren een keer gehad en gisteravond weer. De extra lunkers zijn voor de pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
TylerMayhem schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:44:
[...]

En je kunt een upgrade kopen voor naar ilvl 695. Zonder een LFM te doen en enkel Tanaar Jungle (inc elke week Kazzak) te doen elke avond zit ik al op ilvl 691.
Vraagje, hoe werkt het met updaten naar 695. Zet je eerst een ilvl650 om zodat je de stats kan zien en maak je daar ilvl695 van. Of laat je je ilvl650 intact en maak je daar 695 van en dan zie je je stats pas?.

Want ik zie paar palas met de beste stats voor hun 695 gear, dus vraag me af of dat geluk is of dat ze meerdere pogingen hebben gedaan om die gear te krijgen. Want wil voor mijn pala mastery/multistrike. En zie sommige palas wel met zo'n wapen

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
GokuSsj schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:37:
[...]

Vraagje, hoe werkt het met updaten naar 695. Zet je eerst een ilvl650 om zodat je de stats kan zien en maak je daar ilvl695 van. Of laat je je ilvl650 intact en maak je daar 695 van en dan zie je je stats pas?.

Want ik zie paar palas met de beste stats voor hun 695 gear, dus vraag me af of dat geluk is of dat ze meerdere pogingen hebben gedaan om die gear te krijgen. Want wil voor mijn pala mastery/multistrike. En zie sommige palas wel met zo'n wapen
Je maakt eerst het item met de 650 token (waardoor ie 650 of 675 wordt) en je de stats kan zien. Daarna kan je daar een token op los laten om hem te empoweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
icemotion schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:42:
[...]

Je maakt eerst het item met de 650 token (waardoor ie 650 of 675 wordt) en je de stats kan zien. Daarna kan je daar een token op los laten om hem te empoweren.
Super dank!. Dus je kan feitelijk altijd een item maken met je beste stats :). Dan is het nog wel de moeite waard om mijn apexis uit te geven op alts voor 695 items voor mijn main :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GokuSsj schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:05:
[...]
Dan is het nog wel de moeite waard om mijn apexis uit te geven op alts voor 695 items voor mijn main :).
Helaas, de armor tokens zelf zijn niet account bound. Alleen de upgrade (empowering) tokens. Dus als je perse de beste stats wilt hebben, kost het best wat apexis als je ze koopt, en anders behoorlijk farmen.

Sommige naval missions hebben tokens als reward, die zijn wel account bound.

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-07-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kaap schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:18:
[...]

Helaas, tokens zijn niet account bound.

Definieer tokens ;)

Baleful armament / leggings tokens zijn soulbound; die droppen overal en nergens in Tanaan.

Baleful Cloth/Leather/etc tokens; krijg je van Naval misslons en zijn account bound;

Empowered Apexis tokens; droppen van rares en zijn te koop voor 20.000 apexis waarmee je een Baleful item kan upgraden. Deze tokens zijn altijd account bound.

Ik heb ook gewoon op mijn alt een Empowered token gekocht en naar mijn main gemaild voor een 695 staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:00
Voor de liefhebbers, je kan in ieder geval in de Apple App store en Google Play store (geen idee of er een WP versie is) de app Legendary VR downloaden.
Hiermee kan je een eerste blik krijgen van Stormwind in de Warcraft film gezien vanaf een gryphon.
Een aanrader.

[ Voor 10% gewijzigd door Carthrax op 09-07-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Carthrax schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:03:
Voor de liefhebbers, je kan in ieder geval in de Apple App store en Google Play store (geen idee of er een WP versie is) de app Legendary VR downloaden.
Hiermee kan je een eerste blik krijgen van Stormwind in de Warcraft film gezien vanaf een gryphon.
Een aanrader.
Gaat om dit filmpje, maar schijnt mooier te zijn op je mobiel:
YouTube: Warcraft Movie - Legendary VR Demo Footage

MMo champ:
http://www.mmo-champion.c...P-Blue-Tweets-Flying-Poll

Legendary released a nice teaser for the Warcraft movie tonight. This is best viewed with their app on your phone, as it is a 360 spherical video. The video below will not give you the same experience.

[ Voor 12% gewijzigd door MarcHealthy op 09-07-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Kaap schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:18:
[...]

Helaas, de armor tokens zelf zijn niet account bound. Alleen de upgrade (empowering) tokens. Dus als je perse de beste stats wilt hebben, kost het best wat apexis als je ze koopt, en anders behoorlijk farmen.

Ging mij inderdaad om de empowering tokens, hier kan ik er meerdere van kopen op mijn alts en doormailen naar mijn main. Dan kan mijn main zijn apexis uitgeven aan ilvl650 tokens voor de juiste stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ja op mobiel is het een stuk mooier aangezien je dan ook rond kan draaien. Maar zo geeft het wel een eerste indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Carthrax schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:13:
Ja op mobiel is het een stuk mooier aangezien je dan ook rond kan draaien. Maar zo geeft het wel een eerste indruk.
Op youtube kan je ook rond draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
XzeroD schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:34:
[...]

In-game ook 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
XzeroD schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:34:
[...]

ja maar... ja maar.....ben door mijn argumenten heen ;) Het ziet er hoe dan ook goed uit tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Carthrax schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:43:
[...]

ja maar... ja maar.....ben door mijn argumenten heen ;) Het ziet er hoe dan ook goed uit tot nu toe.
Haha zo was het niet bedoeld :9 Ziet er inderdaad goed uit, maar even volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:21:
[...]

Definieer tokens ;)

Baleful armament / leggings tokens zijn soulbound; die droppen overal en nergens in Tanaan.

Baleful Cloth/Leather/etc tokens; krijg je van Naval misslons en zijn account bound;

Empowered Apexis tokens; droppen van rares en zijn te koop voor 20.000 apexis waarmee je een Baleful item kan upgraden. Deze tokens zijn altijd account bound.

Ik heb ook gewoon op mijn alt een Empowered token gekocht en naar mijn main gemaild voor een 695 staff.
Euh ja, dat zei ik toch al :? Zie edit tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Heeft iemand toevallig een plekje in een leuke Alliance guild? Casual voornamelijk. Zoek een nieuw plekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee allemaal.

Toevallig mensen in een guild op Nordrassil? Me oude guild is gestopt en alleen is ook zo boring spelen..:/ ben een casual speler & gek op mounts verzamelen😇😁 wil over een tijde ook gaan raiden dus als er spelers hier zijn in een guild op nordrassil zou het heel fijn zijn ingame naam : Pepsiiee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 21:50:
Hee allemaal.

Toevallig mensen in een guild op Nordrassil? Me oude guild is gestopt en alleen is ook zo boring spelen..:/ ben een casual speler & gek op mounts verzamelen😇😁 wil over een tijde ook gaan raiden dus als er spelers hier zijn in een guild op nordrassil zou het heel fijn zijn ingame naam : Pepsiiee
Cool ik speel ook op Nordrassil, speel onder de namen Artificial, Cobol, Hatsjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertDs1 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:08:
[...]

Cool ik speel ook op Nordrassil, speel onder de namen Artificial, Cobol, Hatsjoe
Oke 😁😁 dan voeg
Ik je vanavond even toe als ik thuis ben van t werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kaap schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:30:
[...]

Euh ja, dat zei ik toch al :? Zie edit tijd ;)
Ik gok dat jouw edit doorkwam op het moment dat ik mijn post maakte.. tijdsverschil is zo miniem...

Ondertussen kan ik nu ook op mijn main bijna gaan sparen voor upgrade tokens; de 150k voor de mount heb ik zo goed als bij elkaar.

Daarna maar even door met tanden farmen voor de Saberstalkers mounts.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Op welke realm ? Op argent Dawn ben ik een GM van de guild Sallastius we zoeken altijd members
Scallius schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:19:
Heeft iemand toevallig een plekje in een leuke Alliance guild? Casual voornamelijk. Zoek een nieuw plekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Vanochtend mijn shiquard naar level 2 en zag gelijk de Iron Fleet Treasure Chest normaal staan. Enig idee waar dit op is gebaseerd ?. Hoor ook mensen die de lfr krijgen maar ik krijg gelijk normaal terwijl ik nog nooit de nieuwe raid heb gedaan.

Schijnt met ilvl te maken te hebben. Zijn er hier ook mensen die heroic chest krijgen en nog nooit de raid te hebben gedaan ?. Kan iemand dit bevestigen ?. Anders ga ik meer moeite doen om ilvl op te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zijn hier spelers die op een wow classic server spelen? Zoja, welke? Heb zeer goede herinneringen aan dit spel en wou een nieuwe warrior maken op een classic server (tot lvl60) gewoon voor good old times te her beleven.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

evilpin0 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:44:
Zijn hier spelers die op een wow classic server spelen? Zoja, welke? Heb zeer goede herinneringen aan dit spel en wou een nieuwe warrior maken op een classic server (tot lvl60) gewoon voor good old times te her beleven.
Je weet dat het niet mag en tegen de EULA is, en zulke dingen tegen de policy is van Tweakers?

Daarnaast kan je prima op live servers spelen tot level 60 en dan je XP vast zetten, er zijn op verschillende servers guilds die zich allemaal vast zetten op level 60 en dan alleen die content doen. Ja je hebt wel de nieuwe talents en spell changes maar het is kiezen of delen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
XzeroD schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:49:
[...]

Je weet dat het niet mag en tegen de EULA is, en zulke dingen tegen de policy is van Tweakers?

Daarnaast kan je prima op live servers spelen tot level 60 en dan je XP vast zetten, er zijn op verschillende servers guilds die zich allemaal vast zetten op level 60 en dan alleen die content doen. Ja je hebt wel de nieuwe talents en spell changes maar het is kiezen of delen uiteraard.
Grappig dat je dat kan vast zetten. Maarja dan wordt je geganked door high levels en is het lvl 60 gebied zo dood als een pier zeker.

En ja, dat weet ik :> Spel is tig jaar oud en miljarden binnen gehaald, zal er geen traantje om laten dat ze me tientje per maand mislopen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:30
evilpin0 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:55:
[...]

Grappig dat je dat kan vast zetten. Maarja dan wordt je geganked door high levels en is het lvl 60 gebied zo dood als een pier zeker.

En ja, dat weet ik :> Spel is tig jaar oud en miljarden binnen gehaald, zal er geen traantje om laten dat ze me tientje per maand mislopen.
Dan ga je op een pve server spelen. En je hebt nu een functie dat je in lagere gebieden gemerged wordt met andere spelers van andere realms dus dood zal het niet zijn.

Prima dat je het doet hoor, moet je helemaal zelf weten. Maar het mag hier gewoon niet besproken worden en ik denk ook niet dat heel veel mensen er op zitten te wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Bartske op 10-07-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan ben je terug.. Tijd om weer wat raid content te gaan clearen. Nadat mijn laatste guild niet eens fucking Brackenspore kon clearen terwijl anderen BRF al op farm hadden was ik toe aan pauze.

Maar nu, nieuwe kansen! :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nog steeds geen Archimonde Heroic down, maar gisteren wel Hellfire Assault op mythic neer gekregen :).
Waarschijnlijk dat we eerst Iron Reaver op mythic gaan doen, voordat we weer naar Archimonde Heroic gaan.

Middelste gedeelte (met de 2 siege engines en mini bosses) van het gevecht is het lastigste gedeelte. Als je daar voorbij komt, is het een kill. Pittiger dan de meeste van ons hadden gedacht. Je hebt aardig wat dps nodig om niet overlopen te worden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
brainshead schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:18:
Op welke realm ? Op argent Dawn ben ik een GM van de guild Sallastius we zoeken altijd members

[...]
Ik heb gee voorkeur, ben best bereid te re-rollen. Is de guild een beetje actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
Er zijn altijd wel gemiddelt 8-10 personen online (we zijn niet echt groot)
met raiding avonden dan is het aantal 15+
En gebruiken TS3

Sallastius

Weet niet of je casual bent of wil gaan raiden?
Er zijn altijd wel mensen bereid om (mythic) dungeons te lopen.
Ik weet niet wat je zoekt ? :)
Scallius schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:36:
[...]

Ik heb gee voorkeur, ben best bereid te re-rollen. Is de guild een beetje actief?

[ Voor 5% gewijzigd door brainshead op 10-07-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
brainshead schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:01:
Er zijn altijd wel gemiddelt 8-10 personen online (we zijn niet echt groot)
met raiding avonden dan is het aantal 15+
En gebruiken TS3

Sallastius

Weet niet of je casual bent of wil gaan raiden?
Er zijn altijd wel mensen bereid om (mythic) dungeons te lopen.
Ik weet niet wat je zoekt ? :)

[...]
Voornamelijk social. Beetje casual spelen. Misschien op max level dat ik wat aan raiden wil doen, maar moet eerst kijken of 6.2 me enigszins aanstaat :P

Ik zal je wel een whisper geven als ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gister weer wat leuks gedaan, Mythic Iron Docks.

Setup:

Disc Healer
Retri Paladin
Marksman Hunter? (dacht ik)
Destro Warlock
Protection Paladin

Situatie:

Ik, tank had al zeker 2-3 maanden geen WoW meer gespeeld, dus moest er in komen
Warlock, had Iron Docks alleen even op normal gedaan, en daarna niet meer.

En we gingen er in met het idee "fuck it, we zien wel wat er komt"

Eerste boss, zonder problemen, gebied naar de 2e boss? Dat was wat lastiger, met de bombardment gauntlet werd het wat tricky. Kleine gebieden, de whirling axes doen echt bizar veel damage. Na 1 wipe, terug gepulled. Zonder problemen afgeslacht.

Toen kwam het op de 2e boss.. Die grote Orc doet een whirling flame cleave iets. 220k hits >_> Ja ik moet er uit, maar kwam dus paar keer traps onder m'n reet. En dus dood.

Na paar keer wipen opgegeven, en wat anders gaan doen.

Wel echt leuke uitdaging. Ik zie onze guild deze veel vaker gaan doen voor de lol.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 16:12
Gister een te kort aan tanks dus ik was weer genoodzaakt om te tanken helaas (ben DK dus kwa gear maakt het niet veel uit ). Besloten om de eerste baas HC te doen. Die ging weliswaar gewoon neer in 2 tries.... Toen hadden we zoiets van fuck it we doen gewoon de tweede ook! En ja hoor na een uur was die neer. Toen toch maar besloten om even naar mannoroth te gaan zonder ook maar een enkele tank tactic te kunnen zijn we tot 19% gekomen. En hadden we iets meer tijd gehad was die ook zeker neer gegaan.

Al met al was het weer erg saai om te tanken maar gelukkig had het een goed resultaat. 2/13 HC 11/13 normal nu. En dat voor een casual guild :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joenino schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:43:

Al met al was het weer erg saai om te tanken maar gelukkig had het een goed resultaat. 2/13 HC 11/13 normal nu. En dat voor een casual guild :D
Dat is zeker niet slecht! Wij gaan binnenkort op normal beginnen, uber casual guild eigenlijk hoor. meer een "meh we hebben zin, dus laten we het maar proberen" raid systeem.

Ik mag m'n rogue weer gearen..

Mijn char, Klik!

Dit omdat we een guild zijn die verzuipen in healers en tanks, maar te weinig melee dps hebben.

Moet wel zeggen, in 1 dag van 638 naar 650 is best goed te noemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
En welkom in de guild :)
Scallius schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:44:
[...]

Voornamelijk social. Beetje casual spelen. Misschien op max level dat ik wat aan raiden wil doen, maar moet eerst kijken of 6.2 me enigszins aanstaat :P

Ik zal je wel een whisper geven als ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 10:52
Voor diegene onder ons die hier nog niet mee bezig zijn geweest.

http://www.wowhead.com/flying

Hier kun je controleren hoever je met de achievement Draenor Pathfinder bent.
Deze achievement is nodig om in de toekomst te kunnen vliegen in draenor wanneer blizzard deze patch pusht.

Happy hunting ^^

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Heb ook WoW maar weer eens geinstalleerd en even wat gear gefarmed op mijn mage.. Die zit in de Tweakers guild .. :D

Zit nu op ilevel 671. Wil graag een keer HFC normal gaan doen, maar kom geen pug in met geen enkele char :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kooistra9 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:50:

Deze achievement is nodig om in de toekomst te kunnen vliegen in draenor wanneer blizzard deze patch pusht.

Happy hunting ^^
Yep geinig tooltje. In mijn geval; All done. Ik moest alleen de nieuwe reputations nog en die heb ik afgelopen week voor elkaar gekregen. Her en der wat van die Medals of the Legion en wat dailies hier en daar.

En ta-dah, Soaring Skyterror voor de mounts collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 16:48

MrDustv

All day, Every day!

hmr schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:56:
Heb ook WoW maar weer eens geinstalleerd en even wat gear gefarmed op mijn mage.. Die zit in de Tweakers guild .. :D

Zit nu op ilevel 671. Wil graag een keer HFC normal gaan doen, maar kom geen pug in met geen enkele char :(
Elke zondag is er sowiso een HFC run met een minimaal ilvl van 670. dus je kan volgende week vragen of je mee mag. Dendr is raid leader.

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

MrDustv schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Elke zondag is er sowiso een HFC run met een minimaal ilvl van 670. dus je kan volgende week vragen of je mee mag. Dendr is raid leader.
Thanks! :D ben benieuwd, lijkt me wel leuk om een keer mee te gaan!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

hmr schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:00:
[...]

Thanks! :D ben benieuwd, lijkt me wel leuk om een keer mee te gaan!
Stuur Dendr een berichtje ingame en kijk of er ruimte is. Ik ga zelf niet mee want ik kan geen beslissing maken welke class ik mee wil gaan raiden xD.

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37

Happy hunting ^^
Ik ben daar dus al een tijdje mee bezig, en nu eigenlijk met die apexis shard dailies... Nu heb ik ze allemaal gedaan (gewoon bij de vendor de missies kopen :P) maar mis ik de assoult on the pit... Die kun je niet kopen en heb ik nog niet voorbij zien komen bij de daily mission poppetje in de garrison... Moet ik daar op gaan wachten of kan het ook via andere wegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
TIGER79 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:08:
[...]

Ik ben daar dus al een tijdje mee bezig, en nu eigenlijk met die apexis shard dailies... Nu heb ik ze allemaal gedaan (gewoon bij de vendor de missies kopen :P) maar mis ik de assoult on the pit... Die kun je niet kopen en heb ik nog niet voorbij zien komen bij de daily mission poppetje in de garrison... Moet ik daar op gaan wachten of kan het ook via andere wegen ?
Heb ergens gelezen dat deze inderdaad gewoon random voorbij moet komen, kan helaas het artikeltje nergens terug vinden.

Zover mij bekend wordt het gewoon wachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
[...]

Ik denk dat je gewoon moet wachten.. Elke dag even checken maar. Ik moet wel zeggen dat dat de missie is die ik het meest voorbij zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
hmr schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:56:

MrDustv schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:59:
[...]
Zondag zijn veelal de progress avonden, als je wat meer bosses wilt zien kan ik je aanraden om op een woensdag mee te gaan. Afgelopen woensdag hadden we 8/13 op een avond neer.

Dendr is normaal gesproken de raidleader, alleen gaat hij vanaf deze week genieten van een welverdiende vakantie. Een andere officer whisperen is voldoende (Tanodal (GM), Phacoid of Innomine).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-03 21:42
16 Augustus heb ik weer een nieuwe desktop en kan ik eeeeeindelijk weer beginnen met WoW.
Ga een heel nieuwe account starten vanaf scratch dus geen Heirlooms en leveling boosts wil dit keer helemaal opnieuw starten en van alle content genieten.

Loop al een tijdje te lurken op deze thread en op dit moment wil ik graag beginnen op Defias Brotherhood is het nog steeds zo dat hier een actieve guild zit met tweakers erin? Ik game namelijk niet graag in mijn eentje vroeger altijd ventrilo/teamspeak en dan samen gamen etc.

Hoor graag wat een actieve server is met eventueel een guild met wat tweakers erin. In het begin casual eventueel later wat raids om de content te zien of wel gewoon old school raiden (vroeger veel geraid ben begonnen met Kharazan? die raid ergens boven Stranglethorn haha good old memories).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, 2 weekjes ff niets gepost (geloof ik :P) en rustig van mijn vakantie genoten met familie.

Tussendoor wel lopen raiden. Sta nu met mijn guild op 12/13 NM en 6/13 HC.
Vanavond is er een HC progress run en we gaan Socretar HC doen op mijn advies aangezien ik denk dat deze baas makkelijker is dan Iskar hoewel deze baas ook heel erg makkelijk is imo, maar er zijn toch best wat mensen in mijn guild die moeite hebben met het doorgeven van de eye :P

Ook eens iets anders dan raiden gedaan, lekker veel CM's en Mythic dungeons gedaan.
Mis alleen nog UBRS Gold CM. Vind het best spannend, beetje het raiden gevoel in een kleinere groep met wat gekke pulls (full room pulls in ilvl 630 clearen :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Options options.. ga ik een Stone of the Wilds vanaf 1 maken en upgraden. Voor Rogues is versatility compleet ruk, maar de proc is wel awesome..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Linksaf schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:01:
16 Augustus heb ik weer een nieuwe desktop en kan ik eeeeeindelijk weer beginnen met WoW.
Ga een heel nieuwe account starten vanaf scratch dus geen Heirlooms en leveling boosts wil dit keer helemaal opnieuw starten en van alle content genieten.

Loop al een tijdje te lurken op deze thread en op dit moment wil ik graag beginnen op Defias Brotherhood is het nog steeds zo dat hier een actieve guild zit met tweakers erin? Ik game namelijk niet graag in mijn eentje vroeger altijd ventrilo/teamspeak en dan samen gamen etc.

Hoor graag wat een actieve server is met eventueel een guild met wat tweakers erin. In het begin casual eventueel later wat raids om de content te zien of wel gewoon old school raiden (vroeger veel geraid ben begonnen met Kharazan? die raid ergens boven Stranglethorn haha good old memories).
Hoi Linksaf,

De guild op Defias Brotherhood is zeker actief, al laten we het in deze topic niet merken ;)

We hebben gemiddeld op een dag rond de 6 a 7 mensen online waarmee je samen kunt spellen en we willen zeker ook wel helpen met het levelen.

We hebben wel de focus op PvE content waarbij we voornamelijk raiden. Het is bij mij zelfs zo erg dat ik alles al heb gedaan en puur alleen nog echt online ben voor de raids, of alts in het weekend.

We zitten wel bij de Horde... Mocht dit een probleem zijn dan hebben we ook nog een alliance guild maar die is nagenoeg niet actief omdat iedereen bij de horde guild zit.

Mocht je interessen hebben en/of nog wat meer informatie kun je een whisper sturen naar:
- Tanodal
- Phacoid
- Innomine

Wil je een invite in de guild, kan je iedereen in de guild een whisper sturen. Zoek je een guild member typ het volgende in je chat:
/who Gathering of Tweakers

Veel plezier en misschien tot snel!

*DAGBOEK*
Vanochtend de laatste 2 treasure missions completed en mijn Shipyard naar level 3 ge-upgrade. Hierbij meteen 2 carrier schepen erbij gemaakt waarbij mijn totaal komt op 3.

De legendary mission van mijn Shipyard was al gedaan. Dit komt omdat ik al reeds exalthed ben met alle reps en 'The Awakener' ship (Battleship met carrier capaciteit dmv crew) had geactiveerd en doorgeleveled naar Epic.
Nu is het nog een kwestie van de verdomde Tomes halen in de HFC raids, 22 te gaan en dan heb ik eindelijk de legendary ring met active skill.

De alts gaan ook lekker. Van het weekend wat gear gehaald voor mijn shaman en rogue. Ik heb op mijn monk tank de legendary questline toch maar gestart en op mijn shaman ben ik weer eens verder gegaan met de stable daillies. Daarbij ook weer doorgegaan met de legendary quest, maar ik kijk zo op tegen die stones te farmen in Highmaul...

Woensdag weer een farm raid met de guild, we gaan voor 9/13 zodat we meteen door kunnen naar Xul voor progress op Zondag.
Over Xul hebbende, we hebben afgelopen zondag 14 tries gedaan op Xul en hebben daarbij bij de laatste 4 pulls 3x de boss op 5% health gehad. Het is te doen, maar er worden nog veel fouten gemaakt met mechanics en de explosies, maar het gaat al een stuk beter. Ik heb er vertrouwen in dat we zondag Xul down krijgen en door kunnen naar de volgende boss Tyrant!

[ Voor 26% gewijzigd door Danny Canero op 14-07-2015 09:03 ]

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
[...]

Assault on the Pit kan je bij de garrison quartermaster halen. DIe verkoopt voor Garrison Resources scrolls waarbij je een daily apexis kunt doen naar keuze. Hij staat bij de ingang van je town hall, dezelfde npc waarbij je dus ook je leveling pots en trait switches kunt halen :)

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
Danny Canero schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:09:
[...]

Assault on the Pit kan je bij de garrison quartermaster halen. DIe verkoopt voor Garrison Resources scrolls waarbij je een daily apexis kunt doen naar keuze. Hij staat bij de ingang van je town hall, dezelfde npc waarbij je dus ook je leveling pots en trait switches kunt halen :)
Nou nee dus, dat is het poppetje die ik in mijn post bedoelde :P Daar heb ik alle andere solo missies vandaan maar daar kun je dus Assoult on the Pit (raid) niet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
TIGER79 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:22:
[...]

Nou nee dus, dat is het poppetje die ik in mijn post bedoelde :P Daar heb ik alle andere solo missies vandaan maar daar kun je dus Assoult on the Pit (raid) niet krijgen...
Dat is inderdaad de enige die je niet kan kopen. Hij is echter wel solo te doen, het gaat niet snel maar het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Guild is lekker bezig geweest gisteren 2 Mythic bosses neer in 1 avond!
5/13 nu en de koppositie weer terug.

Ben benieuwd wie er nu vandoor gaat met de world first Archimonde,steeds meer guilds sluiten zich aan in de 12/13 top maar Method zou toch een goede voorsprong moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
kowapanga schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:36:
Guild is lekker bezig geweest gisteren 2 Mythic bosses neer in 1 avond!
5/13 nu en de koppositie weer terug.

Ben benieuwd wie er nu vandoor gaat met de world first Archimonde,steeds meer guilds sluiten zich aan in de 12/13 top maar Method zou toch een goede voorsprong moeten hebben..
Is zeker interessant, ik weet niet of paragon nog de hele dagen raid maar method is iig weer terug naar alleen 's avonds. Anders zou de voorsprong wel eens naar paragon kunnen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Op manaflask stond dat Paragon tot heel laat gisteren heeft geraid en dat ze heel dicht bij een kill zaten, als in 5% wipes en zo. Wel grappig om te volgen op http://manaflask.com/en/articles/4566.

Ben benieuwd wie er uiteindelijk met de prijs vandoor gaat.

Zelf net terug van een week buitenland voor werk, dus loop behoorlijk achter met van alles. Reputation, shipyard, tomes, boss kills, maar ja, komt wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:58:
Op manaflask stond dat Paragon tot heel laat gisteren heeft geraid en dat ze heel dicht bij een kill zaten, als in 5% wipes en zo. Wel grappig om te volgen op http://manaflask.com/en/articles/4566.

Ben benieuwd wie er uiteindelijk met de prijs vandoor gaat.

Zelf net terug van een week buitenland voor werk, dus loop behoorlijk achter met van alles. Reputation, shipyard, tomes, boss kills, maar ja, komt wel weer :)
Ik ga uit van ongefundeerde geruchten, Ik denk niet dat een guild as Paragon nu gaat uitlekken hoe ver ze zijn. Dat is tenminste niet eerder gedaan met dit soort races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
corset schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:02:
[...]

Ik ga uit van ongefundeerde geruchten, Ik denk niet dat een guild as Paragon nu gaat uitlekken hoe ver ze zijn. Dat is tenminste niet eerder gedaan met dit soort races.
Idd, paragon staat bekend om geen killshots/teasers te releasen tot de race volledig over is. Wel benieuwd of Paragon nog volle dagen raid anders hebben ze wel een groot voordeel op method. Anderzijds kan het ook gewoon een gear issue zijn dat archimonde gewoon uber gear vereist en dat hij daarom niet neer gaat. Ik verwacht eerder dat hij deze reset niet meer neer gaat en pas volgende reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Danny Canero schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:54:
[...]
Nu is het nog een kwestie van de verdomde Tomes halen in de HFC raids, 22 te gaan en dan heb ik eindelijk de legendary ring met active skill.
Dus weer een grind er bij in de volgende etappe van de legendary ring na BRF? Zelf ben ik nog bezig met de 900 stones/tablets/whatever te grinden op mijn 'main' 8)7

Het zal mij worst wezen of ik de legendary al dan niet nog haal deze xpac, ik raid toch niet echt meer.
Toch vind ik de catch up halfslachtig ingevoerd, leuk dat alts er sneller door geraken, maar je moet nog steeds oude raids liggen grinden. In MoP schoven de benodigde quest items ten minste mee met de relevante content. Waarom deze filosofie in de vuilbak belandde is mij een raadsel...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
HFC is de laatste waarbij je welgeteld 33 tomes moet binnen halen van de kills in HFC.

Je zult in je Shipyard ook nog missies moeten doen. 4 pre-missions en daarna de laatste mission voor de Sea Chart waarbij je dus een 'Carrier' nodig hebt om te counteren. Deze missies verschijnen elke 2 dagen. Ik heb het geluk gehad dat ik ze allemaal in 1x heb kunnen halen :)

Als je eenmaal je legendary hebt, kun je door drops van Archimonde je ring verder upgraden tot 795 dacht ik.

Zie de link voor meer info:
http://www.wowhead.com/gu...enor-legendary-ring-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Het hele catch up mechanisme van Pandaria is ook pas met 5.4 geïntroduceerd; de eerste 8 bosses van Siege en Throne of Thunder konden toen ook de items droppen zoals de Sigils of Power.

Daarvoor moest je ook gewoon oude raids doen als je nog in moest halen ondanks dat Throne of Thunder al de current content was.

Dus wellicht komt er nog een 6.2.x patch waarin ook een dergelijke catch up mechaniek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08

Happy hunting ^^
uhuh , wordt moeilijk als resto druid ... omdat balance in resto gear in mijn ogen lage dps geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik doe al die apexis dailies met mijn Resto druid gewoon via de group finder; gaat prima ^^

Das t enige van die hele pathfinder achievement waar je echt wat meer damage voor moet doen. Treasure hunten, lorewalker etc is allemaal easy as pie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ik zou ook wel graag zien dat de eerste 6 bosses in HFC die tablet fragments droppen. We zijn gisteren met de raidgroep wel dan BRF ingedoken omdat we een slechte setup hadden voor Kilrogg. Maar moet er toch nog een stuk of 400.
Metallize schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:54:
[...]

uhuh , wordt moeilijk als resto druid ... omdat balance in resto gear in mijn ogen lage dps geeft :P
Haha ja, had nog wel een grappig momentje gister. Kwam er na 4 bazen achter dat ik nog in mijn resto gear zat te dpsen. Oops.. :) Dacht al wat is er met mijn dps aan de hand.

[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 14-07-2015 15:22 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet hoe het met iedereen's voortgang is met de Tomes of Chaos maar ik vind het wel raar dat het geen 100% drop rate heeft. Na 36 boss kills zit ik nog maar op 17 tomes en mijn pala alt zit op 19 >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
het zou iets te makkelijk zijn als alle items nodig voor je leg. ring een 100% droprate zou geven eh ;-)
(dat was ook niet voor de vorige legendary items - let op: ik heb het over de leg. items zelve: sommige questline items hadden wel 100% dorp rate maar niet alle items die je nodig had om uiteindelijk je legendary te krijgen)

[ Voor 36% gewijzigd door soulrider op 14-07-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-03 21:42
Over een maandje neem ik contact met jullie op Danny Canero, bedankt voor de reply :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Metallize schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:54:
[...]

Nou je kan bijvoorbeeld wel 100 treasure's collecten, ook repfarmen kan gewoon in groep in tanaan.
Dan blijft over de dailies van je garrison, zijn ook in groep te doen en vaak zeer welkom omdat healers daar niet overbodig zijn. en gebieden verkennen maakt echt geen donder uit welke class je bent.

Zoals ik al zei het was een tip en meeste mensen vergeten van die makkelijke dingetjes. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
soulrider schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:29:
het zou iets te makkelijk zijn als alle items nodig voor je leg. ring een 100% droprate zou geven eh ;-)
(dat was ook niet voor de vorige legendary items - let op: ik heb het over de leg. items zelve: sommige questline items hadden wel 100% dorp rate maar niet alle items die je nodig had om uiteindelijk je legendary te krijgen)
Ach en deze tier duurt waarschijnlijk nog 12 maanden dus heb je tijd zat om die ring te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Kooistra9 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:07:
[...]

Nou je kan bijvoorbeeld wel 100 treasure's collecten, ook repfarmen kan gewoon in groep in tanaan.
Dan blijft over de dailies van je garrison, zijn ook in groep te doen en vaak zeer welkom omdat healers daar niet overbodig zijn. en gebieden verkennen maakt echt geen donder uit welke class je bent.

Zoals ik al zei het was een tip en meeste mensen vergeten van die makkelijke dingetjes. _/-\o_
mwa ik laat mn followers gewoon een feral setje nu bij elkaar schrapen ;) ... geen probleem , dan heb ik gewoon 2 sets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:05:
Weet niet hoe het met iedereen's voortgang is met de Tomes of Chaos maar ik vind het wel raar dat het geen 100% drop rate heeft. Na 36 boss kills zit ik nog maar op 17 tomes en mijn pala alt zit op 19 >.>
Iedereen is verwend geraakt met die 100% droprate van Abrogator stones etc... in Mists of Pandaria heb ik zeker een bosskill of 60 nodig gehad voor 20 secrets of the Empire...

Dit zijn er 33, ik heb er nu 2 uit 6 bosskills (nog niet aan meer toegekomen dan 2x raidfinder van het eerste deel) Dus op zich lijkt dat n beetje op een droprate van 30%.. dat was bij MoP wel anders waarbij ik soms gewoon weken had waarin geen enkele secret dropte uit 10 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
icemotion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:13:
[...]

Iedereen is verwend geraakt met die 100% droprate van Abrogator stones etc... in Mists of Pandaria heb ik zeker een bosskill of 60 nodig gehad voor 20 secrets of the Empire...

Dit zijn er 33, ik heb er nu 2 uit 6 bosskills (nog niet aan meer toegekomen dan 2x raidfinder van het eerste deel) Dus op zich lijkt dat n beetje op een droprate van 30%.. dat was bij MoP wel anders waarbij ik soms gewoon weken had waarin geen enkele secret dropte uit 10 kills.
Dat is wel een heel weinig om wat over de droprate te zeggen, ik heb er 11 uit 22 kills, dus of ik ben heel lucky of de droprate gaat meer naar 50%

edit: op wowhead in de comments gaan ze uit van iets van 65%, en iemand heeft er wat statistiek op losgelaten:
Some quick observations:
Getting all 33 Tome of Chaos in 3 fully cleared IDs (39 kills) has a chance of 0.58 % or 6 in 1,000. There is probably some lucky bastard out there who managed this feat. Good luck finding him, though.
With 4 fully cleared IDs (52 kills) the chance improves dramatically to 65.17 % - neat how this is almost exactly the assumed drop chance.
You will most likely need less than 64 kills (99 %) to get your Tome of Chaos.
More realistically, you will probably be done in 58 or less kills (90 %).
You have a 50 % chance to get your tomes in 50 kills - that's just a neat coincidence.
http://www.wowhead.com/item=127115/tome-of-chaos#comments

Hier kan je meer vinden.

[ Voor 36% gewijzigd door Bartske op 15-07-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ok ik geef toe, mijn statistieke onderbouwing is wat wankel, maar hoe dan ook, ik vind het een redelijk goede droprate voor het verzamelen van 33 items.

Als je een 100% droprate had willen hebben dan had je waarschijnlijk gekeken naar het moeten verzamelen van een complete bibliotheek aan tomes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:32

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb recentelijk weer 60 dagen speltijd gekocht en ben nu een Troll monk brewmaster gaan levelen op een pvp server (Kazzak). Hoofdzakelijk horde aanweizghied op die server dat wel.

Levelen gaat snel als tank, heerlijk. Que tijd nauwelijks aanwezig en op deze lage levels (56 nu) is het ook nog vrij makkelijk. ben benieuwd of ik het plezier erin hou. Ik was echt een tijdje afgeknapt op WoW. Teveel van hetzelfde etc. Ik ben ook niet van plan om de garrison weer helemaal op te bouwen. Veel te repetitief en saai.

Maar zoals gezegd, vooralsnog beleef ik er weer plezier aan :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:26:
Ok ik geef toe, mijn statistieke onderbouwing is wat wankel, maar hoe dan ook, ik vind het een redelijk goede droprate voor het verzamelen van 33 items.

Als je een 100% droprate had willen hebben dan had je waarschijnlijk gekeken naar het moeten verzamelen van een complete bibliotheek aan tomes..
Ik ben inderdaad een beetje verwend in WoD :P
Ik heb dus ook geen MoP gespeeld dus ik ben daar niet bekend mee.

Dagboek:
Gisteren nog ff Mannoroth Normal gedaan aangezien ik dit op mijn main nog niet had gedaan afgelopen reset.
Na 5 tries in een pug de kill uiteindelijk gekregen en wat dropt er voor mij in PL? 1 van de 2 BiS trinkets voor een mage :P

Super blij dat dit is gedropt. Nu nog een Archimonde NM kill zien te halen voor de trinket :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Ik zit een beetje in twijfel, mijn gametime is bijna op dus weer nieuwe kopen voor gold.
De prijs van de token zijn nu redelijk stabiel maar zal die nog naar beneden gaan als de mensen weer zat zijn van de 6.2 patch?
Ik kan nu wel voor een jaar gametime kopen maar als over 2 maand de tokens 10k goedkoper zijn is dat best zonde natuurlijk maar als ze 10k duurder zijn is het weer balen dat ik niet voor een jaar of meer heb gekocht. :P

Wat denken jullie dat er met de prijs gaat gebeuren de komende maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Idanue schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:42:
Ik zit een beetje in twijfel, mijn gametime is bijna op dus weer nieuwe kopen voor gold.
De prijs van de token zijn nu redelijk stabiel maar zal die nog naar beneden gaan als de mensen weer zat zijn van de 6.2 patch?
Ik kan nu wel voor een jaar gametime kopen maar als over 2 maand de tokens 10k goedkoper zijn is dat best zonde natuurlijk maar als ze 10k duurder zijn is het weer balen dat ik niet voor een jaar of meer heb gekocht. :P

Ik zie eerder het aanbod dalen dan de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Draai hem om. Stel dat je er geen gametime van haalt, wat gebeurd er dan met je gold? Dan staat het ook maar een beetje te staan... dan kun je beter gewoon nu enkele tokens halen en gewoon lekker spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Prx schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 18:50:
[...]

Draai hem om. Stel dat je er geen gametime van haalt, wat gebeurd er dan met je gold? Dan staat het ook maar een beetje te staan... dan kun je beter gewoon nu enkele tokens halen en gewoon lekker spelen. :)
Toch maar 3x gametime gekocht, verder doe ik niet veel met mijn gold en heb de afgelopen 3 week ongeveer 300k verdiend maar toch nog moeite met uitgeven.

Zal wel aan mij liggen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik heb nu een Champion's Honor item ontvangen via een garrison missie
Echter als ik heb probeer te gebruiken krijg ik de melding "already at resource cap"
Ik heb al 850 van de weekly maximum 1700 ( low rating...)
Is dit gedaan om te voorkomen dat ik 150 punten zou verspillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
En mythic archimonde is ook neer door method, het heeft ze slechts 472 wipes gekost: https://twitter.com/Ashvael/status/621701463539118080

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:18:
En mythic archimonde is ook neer door method, het heeft ze slechts 472 wipes gekost: https://twitter.com/Ashvael/status/621701463539118080
Zat zelf te hopen op From Scratch, maar helaas :-(

Totaal unrelated. Gister wel voor het eerst oregorger normal neergekregen. Na voordat ik stopte constante wipes op 4-5% was het een geweldig gevoel. Ik weet het.. "git gud" "omg lol het is geen heroic". Maar hell, ik ben er blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
corset schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:26:
[...]

Totaal unrelated. Gister wel voor het eerst oregorger normal neergekregen. Na voordat ik stopte constante wipes op 4-5% was het een geweldig gevoel. Ik weet het.. "git gud" "omg lol het is geen heroic". Maar hell, ik ben er blij mee :D
iedereen progressed op zn eigen snelheid en dat vind ik juist het leuke van hoe raids nu opgezet zijn dat het zo makkelijk is om in je eigen tempo te progressen, geen gedoe meer met shared lockouts etc zodat als 1 iemand al 3 bazen gedaan heeft dat je die alsnog kan doen met de hele groep.

Je moet er juist blij mee zijn want nu heb je nog een heel hoop raidplezier te gaan ;)

Vind het zelf ook prima dat we nog lekker op HFC normal bezig zijn met de Tweakers guild, deze patch zal nog lang genoeg duren en aangezien we hoogstwaarschijnlijk nooit mythic gaan doen hebben we nog genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:58:
[...]

iedereen progressed op zn eigen snelheid en dat vind ik juist het leuke van hoe raids nu opgezet zijn dat het zo makkelijk is om in je eigen tempo te progressen, geen gedoe meer met shared lockouts etc zodat als 1 iemand al 3 bazen gedaan heeft dat je die alsnog kan doen met de hele groep.

Je moet er juist blij mee zijn want nu heb je nog een heel hoop raidplezier te gaan ;)

Vind het zelf ook prima dat we nog lekker op HFC normal bezig zijn met de Tweakers guild, deze patch zal nog lang genoeg duren en aangezien we hoogstwaarschijnlijk nooit mythic gaan doen hebben we nog genoeg te doen.
Als HFC een jaar lang gaat duren denk ik dat je nog wel mythic kan gaan doen, vooral als je de legendary ring op 695 hebt :P

Dagboek:
Gisteren een optionele guild raid gedaan waarbij ik moest leaden op mijn holy pala alt.
Naar mijn mening een slechte run (9/13 NM) met veel onnodige wipes. Achteraf gezien was het wel logisch waarom we steeds wipen.

Gezien de setup 2/3/12 waarbij 1 healer undergeared was op 670 ilvl en 1 ranged (1 hunter) is het helemaal niet zo slecht dat we 9/13 NM haalden. Als alt healer zijnde met een andere main healer moest er wel flink gebuffeld worden.
Kilrog was wel interessant met 1 ranged :P en vooral Gorefiend.

Vanavond ff niks doen en morgenavond maar eens geen raid en lekker mount runs doen :P
Ben ook blij dat ik sinds een hele week geen dailies meer hoef te doen op mijn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9

Als je gametime op is, kun je inloggen en een lvl 1 lvlen tot en met lvl 20 zelfde als starter,
maar ook kun je direct via je character menu een token aanschaffen met gold, je kan dus letterlijk je beslissing uit stellen tot de laatste seconden resterende gametime die je nog hebt, stel die lukt niet omdat je je gold zodanig hebt verspreid over characters dat je niet in 1x het bedrag bijv 40k kan betalen, kun je op live chat een moderater vragen om jouw 1 dag te schenken om zaken op orde te stellen. hoop dat deze tip jouw wat helpt aangezien ik al had gelezen dat je 3 maanden had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 9500 rep voor de Saberstalkers om te kunnen vliegen. Damn dat is traag, maar ga echt geen medallions kopen.
corset schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:26:
[...]
Hoezo een franse guild :? Die raiden toch achteruit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 07:41:
Nog 9500 rep voor de Saberstalkers om te kunnen vliegen. Damn dat is traag, maar ga echt geen medallions kopen.

[...]

Hoezo een franse guild :? Die raiden toch achteruit? :+
De underdog, vanuit het niets gewoon "hier zijn we" de drama zou geweldig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Heerlijk dan, had ik eindelijk die elemental runes bij elkaar, mede dankzij de Blackhand kill, moet ik als opvolg quest zijn arm hebben. Blijkt dus dat deze niet valt als je hem al geloot hebt :S
Weer een aantal dagen wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Zo gaar. Doe je 5 timewalkerdungeons voor de quest waar je een HFC normal item voor krijgt, krijg je juist een soortgelijke cloak in de cache wat je een paar uur geleden ook kreeg van Kazzak. En de rest van mijn gear is uiteraard <650 :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timewalker dungeons, echt weer een broedplaats voor idioten lijkt het wel. Mensen die het presteren om 1k dps te doen, totaal niet weten hoe de dungeons lopen, alles pullen wat maar te pullen is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die timewalker dungeons... het is wel een "feestje" om ze te doen, zeker als het een hele tijd geleden is dat je ze serieus een keer hebt gedaan. Echter, vijf van die dingen op een rij: continu de instances die het "langste" duren. En dan ook nog eens, zoals Dennism zegt...

Dat weerhoudt mij er van om het op meer characters dan alleen m'n main te doen. :| (Waar ik overigens echt een meest waardeloze legs voor gekregen heb....)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is de Pool van dungeons vrij beperkt, dat inderdaad ook nog eens. Gister heb ik er 15 gelopen, 3x nexus, 4x halls of lightning, 2x gundrak, 2x ahn'kahet 4x utgarde pinnacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ilvl betekend echt niks meer volgens mij, gister ilvl 700 gehaald zonder maar 1 raid te doen. Alles is Kazzak dropt, Tanaar Jungle gear en Leathercrafted gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
ilvl is misschien leuk om gear te vergelijken maar voor de rest zegt het idd niks, we hadden laatst een hunter in de groep die na 3 bazen nog niet boven de 20k DPS was gekomen en dat heeft dan ilvl 692.
Of healers die een rotation volgen en daar gewoon mee door gaan terwijl mensen vol leven zijn. :F

Soms weet ik niet of ik er om moet huilen of lachen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weekend maar even de groene kip gekocht voor 150.000 apexis shards. Ook even Nexus gehad op Time-walking maar kon mij niet echt bekoren. Shipyard op level 3 gekregen maar nu is het voornamelijk farmen voor rep zodat ik straks kan vliegen.
Ik begreep dat maar 1 char alles hoeft te doen voor flying en je alts dan ook goed zitten. Moet er niet aan denken om dat op mijn vele alts te moeten doen.
Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.