Linksaf schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:01:
16 Augustus heb ik weer een nieuwe desktop en kan ik eeeeeindelijk weer beginnen met WoW.
Ga een heel nieuwe account starten vanaf scratch dus geen Heirlooms en leveling boosts wil dit keer helemaal opnieuw starten en van alle content genieten.
Loop al een tijdje te lurken op deze thread en op dit moment wil ik graag beginnen op Defias Brotherhood is het nog steeds zo dat hier een actieve guild zit met tweakers erin? Ik game namelijk niet graag in mijn eentje vroeger altijd ventrilo/teamspeak en dan samen gamen etc.
Hoor graag wat een actieve server is met eventueel een guild met wat tweakers erin. In het begin casual eventueel later wat raids om de content te zien of wel gewoon old school raiden (vroeger veel geraid ben begonnen met Kharazan? die raid ergens boven Stranglethorn haha good old memories).
Hoi Linksaf,
De guild op Defias Brotherhood is zeker actief, al laten we het in deze topic niet merken
We hebben gemiddeld op een dag rond de 6 a 7 mensen online waarmee je samen kunt spellen en we willen zeker ook wel helpen met het levelen.
We hebben wel de focus op PvE content waarbij we voornamelijk raiden. Het is bij mij zelfs zo erg dat ik alles al heb gedaan en puur alleen nog echt online ben voor de raids, of alts in het weekend.
We zitten wel bij de Horde... Mocht dit een probleem zijn dan hebben we ook nog een alliance guild maar die is nagenoeg niet actief omdat iedereen bij de horde guild zit.
Mocht je interessen hebben en/of nog wat meer informatie kun je een whisper sturen naar:
- Tanodal
- Phacoid
- Innomine
Wil je een invite in de guild, kan je iedereen in de guild een whisper sturen. Zoek je een guild member typ het volgende in je chat:
/who Gathering of Tweakers
Veel plezier en misschien tot snel!
*DAGBOEK*
Vanochtend de laatste 2 treasure missions completed en mijn Shipyard naar level 3 ge-upgrade. Hierbij meteen 2 carrier schepen erbij gemaakt waarbij mijn totaal komt op 3.
De legendary mission van mijn Shipyard was al gedaan. Dit komt omdat ik al reeds exalthed ben met alle reps en 'The Awakener' ship (Battleship met carrier capaciteit dmv crew) had geactiveerd en doorgeleveled naar Epic.
Nu is het nog een kwestie van de verdomde Tomes halen in de HFC raids, 22 te gaan en dan heb ik eindelijk de legendary ring met active skill.
De alts gaan ook lekker. Van het weekend wat gear gehaald voor mijn shaman en rogue. Ik heb op mijn monk tank de legendary questline toch maar gestart en op mijn shaman ben ik weer eens verder gegaan met de stable daillies. Daarbij ook weer doorgegaan met de legendary quest, maar ik kijk zo op tegen die stones te farmen in Highmaul...
Woensdag weer een farm raid met de guild, we gaan voor 9/13 zodat we meteen door kunnen naar Xul voor progress op Zondag.
Over Xul hebbende, we hebben afgelopen zondag 14 tries gedaan op Xul en hebben daarbij bij de laatste 4 pulls 3x de boss op 5% health gehad. Het is te doen, maar er worden nog veel fouten gemaakt met mechanics en de explosies, maar het gaat al een stuk beter. Ik heb er vertrouwen in dat we zondag Xul down krijgen en door kunnen naar de volgende boss Tyrant!
[
Voor 26% gewijzigd door
Danny Canero op 14-07-2015 09:03
]