Black Desert Online
Blackdesert is een Koreaanse mmorpg, het wordt gehost in korea door daum games en is gemaakt door PA ( Pearl Abyss) en bekende developer in Korea.
De game zelf is een parel het zier erg geweldig uit mooiste mmo die ik tot nu toe hebt gespeeld.
De combat is treu action een mooie mix tussen Vindictus/C9/Tera en blade & soul en de Sandbox gedeelte uit ArcheAge. De wereld is volledig open er zijn geen loading screen tussen gebieden.
Uitgebreide trading en crafting daarnast.
Het max level is 60 op het moment het lvlen naar 50 gaat wel vlot echter van 50-51 heb je dezelfde exp nodig als lvl 1-40 en voor 51-52 heb de de exp nodig van 50-51 keer 2. Gemiddelde als je een heledag grind kan je tot lvl 51-55 nog een lvl per dag doen.
Technische eisen minimaal
• 32 bit Windows 7 or 8
• Intel Core i3-530 2.9GHz
• 4gb RAM
• GTS 250 / GeForce 9800 GTX / Radeon HD 6770
Welke versie Japan/Korea/Rus en NA/EU
Korea: Status – Open Beta / bijna release Korean game account nodig of KSSN gegevens en bevestig Daum ID via korean telefoon nummer: accounts kopen kan op newgameway.com 9$
Japan: Open beta +- 8 maanden achterstand op Korea heeft 4 classes minder dan de Koreaanse op het moment + VPN verbinding nodig en actief om voorbij de regio lock te komen.
Rus: Closed beta/alpha verwachting rond de november open beta
EU/NA relase verwacht ergens 2016 Q2.
English Patch
Er i een patch die zon 90% van de game vertaald van korea naar Engels en alles gewoon erg duidelijk maakt over de kwaliteit van de vertaling is soms te twijfelen maar het is vaak duidelijk genoeg wat je moet doen.
Classes
Er zijn 10 classes op het moment in de Koreaanse versie. Je hebt male/female class restricties maar bijv. Wizzard/Witch en de Blader/Plum en Warrior/Valkyrie zijn de male/female counter parts en spelen net wat anders maar core is hetzelfde.
Tamer:
Gebruikt een 1handed sword en de houder van haar word voor combat. Gemiddeld dmg maar snelle combo’s en veel evasion skills en AOE. Kan vanaf lvl 20 een Pet summonen en op lvl 48 kan je de pet upgrade naar een combat mount.
Warrior/Valkyrie:
Maakt gebruikt van 1handed sword en een shield, is de meest tanky class ingame helaas niet zoveel aoe maar wel dodelijke shield slam combo en grab skills.
De valkyrie is de female counterpart van de warrior. Maakt gebruikt van een 1handed short sword en een klein shield. De valk heeft hooge base dmg en daarnaast ook een heal die jouw heal en mensen in je groep.
Ranger:
Zoals ik elke game heb je een Ranger/Hunter. De ranger maakt gebruikt van 1 Longbow en 2x daggers. Erg sterke pvp class en speelt erg vlot en soepel.
Gaint:
De naam zegt het bijna al een Giant gebruikt 2x 1hande axes en naast zijn Axe combo’s heeft hij veel grabs skills een Giant is de sterkste class voor solo farming en speed farming op het moment.
Wizzard/Witch:
Wizzard en witch zijn de nieuwste class in black desert en zijn de old school ranged caster classes.
Op basis van welke tallents je gaan kan een wizzard full aoe dps of full support build gaan. Of single target damage.
Een Wizzard ziet er altijd oud uit bijv zoals gandalf een echte tovennaar dus. Een witch ziet er weer jong uit zoals een heks die energie van andere mensen zuigt voor de eeuwige jeugd.
Blader/Plum:
De soort samoerai class in black desert, de blader maakt gebruik tussen snelle samoerai sword combat style en high/low kicks.
De plum is de female counter part van de blader en heeft net iets andere skills maar de basic is hetzelfde.
Sorceress:
Is een melee-mage gebruikt black magic ( soort Syndra uit LOL) .
Het speelt erg vlot de combo van melee magic naar cast magic loopt volt en ziet er altijd mooi uit.
Guides:
Met de onderstaande guide van reddit heb ik alle informatie kunnen vinden die ik ook nodig had er
https://www.reddit.com/r/...vol_3_please_read_before/
Update:
Ik zal wat gameplay van mijzelf uploaden lvl 52 valkyrie en bijna een 51 tamer.
[
Voor 4% gewijzigd door
Xzito op 08-07-2015 11:19
]