MMO-moe, nog ideeen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 16.950 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
was ook mmo moe, wow elke keer zelfde en alle andere games die uitkwamen waren het gewoon niet... ben nu begonnen aan project 1999 (everquest). Een heel moeilijk spel wat in het begin best saai is maar daarna als je eenmaal bezig bent er mee dan ben je ook echt hooked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shejaidon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
ben zelf op het moment best wel wat bezig met Warframe.

Een very high-pace game met zeer leuke ranged en melee gevechtstijl die niet voor elkaar onderdoen waardoor gevechten echt bizar snel en gecompliceerd kunnen worden (1 wil melee en de ander juist niet).
voordeel van warframe is dat het een leuk sociaal spel is maar als je het 2 weken niet speelt vanwege vakantie ofzo je niet terugkomt en een heleboel moet inhalen.

Daarnaast is het compleet free 2 play en ook geen echt pay 2 win systeem en zijn de developers echt iedere dag hard bezig met nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:40
Ik zou toch nog eens naar Rift kijken. Het questen is niet bijzonder leuk (zeker niet solo) maar de endgame zit goed in elkaar. Momenteel bestaat die uit de volgende niveau's

Normal dungeon
expert dungeon
Tier 1 raids
Tier 2 raids

Het is hierbij zaak elk niveau uit te spelen voor je naar het volgende niveau kunt. Qua mechanics is er weinig te klagen en zijn er zeer interessante gevechten (zeker naar mate je hoger komt en de content moeilijker wordt).

Voor de explorers zijn er duizenden artifact sets te vinden verspreid over alle zones.

Het is tegenwoordig mogelijk om voor circa 45 euro de 2e expansion en een instant level 60 character te kopen. Dagje spelen en je zit op de cap van 65. Direct aan expert dungeons beginnen is mogelijk via crafted gear (maar wel pittig dan). Na het halen van 1000 "hit" kun je mee met raids. Heeft mij met 3.x circa 20 dungeons gekost.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 27-05-2015 23:51 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 20:42
Alle posts die ik hier voorbij zie komen zijn toch wel erg herkenbaar. Ikzelf ben ook MMO moe en heb na jarenlang gezoek het gewoonweg opgegeven. Ik heb er denk ik wel 15 geprobeerd. Van koreaanse grind troep zoals Cabal Online/ Flyff / SEAL, aangepaste grind games voor Europa zoals Aion , SWTOR, Rift, Guild Wars 2, Wildstar, ESO en natuurlijk WoW. Van velen overigens al sinds de Beta enthousiast en gepreorderd.

World of Warcraft was mijn allereerste MMO en heb ik vanaf 2006 (Vanilla) met veel plezier gespeeld. Na wat pauzes tussen expansions, die steeds maar groter werden ben ik uiteindelijk gestopt. Het probleem met het vinden van een andere MMO is overigens wel, het is niet zoasl WoW. Alles wat je zoekt probeer je te vergelijken met het beste op de markt. En hoe je het ook went of keert, World of Warcraft (was) de beste MMORPG op de markt.

Ik denk dat het beste is om gewoon simpelweg het genre MMO te laten rusten en je te gaan verdiepen in andere versies. Je kunt het dichter bij huis zoeken door te kijken naar RPG's zoals Witcher/Dragon Age of helemaal overstappen naar bijvoorbeeld FPS/Moba/Coop games en tenslotte single player adventure games zoals bijvoorbeeld Tomb Raider. Ik moet zeggen sinds ik World of Warcraft heb afgekapt heb ik ook talloze single player games gespeeld en het online gedeelte waar je zo naar hunkert heb je vaak helemaal niet nodig. Daarnaast helpt het om buiten games gewoon leuke sociale contacten te hebben. Hierdoor vermindert de behoefte om online altijd maar weer in te loggen om ''sociaal'' te doen en te AFK'en in een hoofdstad.

Ik zou dus zeggen probeer eens af te stappen van die MMO behoefte. Ik ken het allemaal en zat precies op het punt waar jij zat. Die MMO behoefte blijft bij mij stiekem aanwezig, maar als ik zie dat er letterlijk niets ECHT goeds op de markt is (WoW Vanilla/BC niveau) dan speel ik liever helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:25:
Herken me hier ook in, ik kan je wel Star Trek Online aanraden, als je daar tenminste van houdt dan he.
Will ik wel spelen, maar is blocked in Hong Kong/ regio blocked. blijkbaar waren er veel chinese gold traders ofzo, wel balen want ik had het graag een kans gegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rabbitto schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 02:54:
World of Warcraft was mijn allereerste MMO en heb ik vanaf 2006 (Vanilla) met veel plezier gespeeld. Na wat pauzes tussen expansions, die steeds maar groter werden ben ik uiteindelijk gestopt. Het probleem met het vinden van een andere MMO is overigens wel, het is niet zoasl WoW. Alles wat je zoekt probeer je te vergelijken met het beste op de markt. En hoe je het ook went of keert, World of Warcraft (was) de beste MMORPG op de markt.
Dat blijft een persoonlijke voorkeur, misschien dat LK nog in mijn top 10 komt, maar de overige deeltjes zitten daar niet meer tussen. Zoals ik zei, 90% komt uit de basis van de eerste MMO's die je speelt en dat is gewoon voor een groot deel WoW spelers.

Je hoeft niet 1 game te spelen, shooter-fans spelen toch ook niet enkel BF of CoD? Gros van de games hoef je niet zo dedicated meer te zijn als in WoW (zeker raid niveau), afwisseling houd elke game interessant. Schuif er nog een paar MMOFPS bij zoals een Warframe, APB of Firefall, blijven MMO's een best leuke bezigheid.
sdk1985 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:50:
Ik zou toch nog eens naar Rift kijken. Het questen is niet bijzonder leuk (zeker niet solo) maar de endgame zit goed in elkaar. Momenteel bestaat die uit de volgende niveau's

Normal dungeon
expert dungeon
Tier 1 raids
Tier 2 raids

Het is hierbij zaak elk niveau uit te spelen voor je naar het volgende niveau kunt. Qua mechanics is er weinig te klagen en zijn er zeer interessante gevechten (zeker naar mate je hoger komt en de content moeilijker wordt).
Rift blijft een erg fijne game, ik ben zelf tot begin tier 2 gekomen van de vorige expansion (rogue als demo en bard), ik heb de game nog niet gespeeld op mijn nieuwe game-PC, omdat de game zwaar op de CPU draait, bleef de game zeer slecht draaien.

Plus dat in de que voor experts je gewoon world events kan doen, die bijna non stop bezig zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2015 09:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Ik ben ook aan het kijken aan welke MMO ik wil beginnen. Ik heb hiervoor best veel MMO's gespeeld, de een meer dan de andere. MMO's zoals:

- WoW (veel)
- Silkroad Online (veel)
- SWTOR (redelijk veel)
- Rift (weinig)
- ArcheAge (level 40, weinig)
- RuneScape

Ik zit te twijfelen tussen de volgende MMO's:

- Neverwinter (klein beetje gespeeld)
- Tera (Net gedownload op Steam en begonnen met spelen om te kijken wat voor een spel het is)
- ArcheAge

ArcheAge ben ik level 40 mee. Ik weet niet of ik daar mee verder wil gaan (paar maanden gestopt). Ik hoor dat het heel erg P2W is. Ook hou ik van een MMO waarbij je wel een de mogelijkheid hebt om uniek te zijn in Gear. Ik hou wel van shiny coollooking wapens :P. Ik weet dat ArcheAge niet heel erg van deze gear/weapons heeft. Ik bedoel dan ook speciale effecten op wapens etc.

Misschien dat mensen nog een tips hebben met welke MMO ik verder zal gaan. Daarnaast wacht ik op MMO's zoals:

- Blade & Soul
- Albion Online
- Black Desert
- Skyforge

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-07 13:24
Diigii schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:53:
Ik ben ook aan het kijken aan welke MMO ik wil beginnen. Ik heb hiervoor best veel MMO's gespeeld, de een meer dan de andere. MMO's zoals:

- WoW (veel)
- Silkroad Online (veel)
- SWTOR (redelijk veel)
- Rift (weinig)
- ArcheAge (level 40, weinig)
- RuneScape

Ik zit te twijfelen tussen de volgende MMO's:

- Neverwinter (klein beetje gespeeld)
- Tera (Net gedownload op Steam en begonnen met spelen om te kijken wat voor een spel het is)
- ArcheAge

ArcheAge ben ik level 40 mee. Ik weet niet of ik daar mee verder wil gaan (paar maanden gestopt). Ik hoor dat het heel erg P2W is. Ook hou ik van een MMO waarbij je wel een de mogelijkheid hebt om uniek te zijn in Gear. Ik hou wel van shiny coollooking wapens :P. Ik weet dat ArcheAge niet heel erg van deze gear/weapons heeft. Ik bedoel dan ook speciale effecten op wapens etc.

Misschien dat mensen nog een tips hebben met welke MMO ik verder zal gaan. Daarnaast wacht ik op MMO's zoals:

- Blade & Soul
- Albion Online
- Black Desert
- Skyforge
Mocht je echt shiny discoballen wapens willen hebben moet je Silkroad online is proberen. Wel al redelijk oud spel en erg grindy maar misschien is het iets voor je. Verder vond ik vroeger Perfect World ook erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:55:
[...]

Mocht je echt shiny discoballen wapens willen hebben moet je Silkroad online is proberen. Wel al redelijk oud spel en erg grindy maar misschien is het iets voor je. Verder vond ik vroeger Perfect World ook erg vermakelijk.
(Had Silkroad Online al gauw in het lijstje gezet :D) Ik zat er inderdaad aan te denken om Silkroad Online weer op te pakken, en opnieuw te beginnen. Heb me heel erg vermaakt met dit spel. Ondanks dat het grindy was. Spells zijn vet, veel keuze. Het punt is dat ik wel op zoek ben naar een Nederlandse Guild in Silkroad Online, het is niet persé een must, maar het maakt het wel leuker. Omdat ik namelijk ook al weet wat ik precies kan doen in Silkroad (Fortress Wars etc). Ik zat al een beetje te Googlen maar nog niet echt wat kunnen vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Diigii op 28-05-2015 13:59 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:55:
[...]

Perfect World, die game had geweldige muziek, aantal nummers ervan zijn zelfs nog los van de game uitgebracht. Geweldig vond ik dat je ook zo'n beestenras had, loop je daar als warrior met een panda-kop :D

Edit, is ook topic van geweest, is alweer 7 jaar geleden dat ik dit speelde :) Ben daar blijkbaar bijna cap lvl geweest al denk ik niet dat de my versie nog bestaat, denk dat zelfs de oude eu/ms versie niet eens meer bestaat (bedrijf erachter heeft cabal ook niet meer).

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2015 14:34 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
Diigii schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:58:
[...]

(Had Silkroad Online al gauw in het lijstje gezet :D) Ik zat er inderdaad aan te denken om Silkroad Online weer op te pakken, en opnieuw te beginnen. Heb me heel erg vermaakt met dit spel. Ondanks dat het grindy was. Spells zijn vet, veel keuze. Het punt is dat ik wel op zoek ben naar een Nederlandse Guild in Silkroad Online, het is niet persé een must, maar het maakt het wel leuker. Omdat ik namelijk ook al weet wat ik precies kan doen in Silkroad (Fortress Wars etc). Ik zat al een beetje te Googlen maar nog niet echt wat kunnen vinden.
Same here. De overall sfeer en dergelijke is echt heel goed gedaan. Probleem wat we toen hadden waren de cheaters/botters. Servers zaten vol waardoor je uren probeerde de server in te komen. Buiten de muren van de begin city waren talloze groepen botters die constant die stro-mannetjes kapot sloegen en gold oppakte. Dat verpeste voor ons redelijk de fun.

Verder weet ik nog wel dat er iets met die skill points was. Je kon er voor kiezen om minder exp te krijgen en meer sp waardoor je meer skills kreeg maar het bijna onmogelijk was om level 40+ te worden 8)7
SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:33:
[...]

Perfect World, die game had geweldige muziek, aantal nummers ervan zijn zelfs nog los van de game uitgebracht. Geweldig vond ik dat je ook zo'n beestenras had, loop je daar als warrior met een panda-kop :D

Edit, is ook topic van geweest, is alweer 7 jaar geleden dat ik dit speelde :) Ben daar blijkbaar bijna cap lvl geweest al denk ik niet dat de my versie nog bestaat, denk dat zelfs de oude eu/ms versie niet eens meer bestaat (bedrijf erachter heeft cabal ook niet meer).
Helemaal mee eens de muziek was echt epic en voegde wat toe! Over panda koppen gesproken. Er was een periode dat je de characters kon aanpassen in de system files. Hierdoor kon je je hoofd echt super groot maken. Je zag in die tijd overal characters met mega grote hoofden lopen, weet niet of je dat ook nog hebt meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Assix schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Volgens mij gaf ik ook duidelijk aan dat het niet een MMORPG is?
hoe is het dan relevant voor de draad :?

http://www.dragonspropheteurope.com/en/
^- beetje pokemon maar dan in het groot :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:39:
[...]

Same here. De overall sfeer en dergelijke is echt heel goed gedaan. Probleem wat we toen hadden waren de cheaters/botters. Servers zaten vol waardoor je uren probeerde de server in te komen. Buiten de muren van de begin city waren talloze groepen botters die constant die stro-mannetjes kapot sloegen en gold oppakte. Dat verpeste voor ons redelijk de fun.

Verder weet ik nog wel dat er iets met die skill points was. Je kon er voor kiezen om minder exp te krijgen en meer sp waardoor je meer skills kreeg maar het bijna onmogelijk was om level 40+ te worden 8)7
Ik weet dat er nu een paar aanpassingen zijn. Allereerst zijn de botters zo'n beetje weg. Er zullen vast wel mensen botten, maar echt die die-hard non-player botters zijn zo'n beetje weg. Verder krijg je nu meer skillpoints dan voorheen. Ook als je een character aanmaakt krijg je al een gratis premium voor een maand, met een petje erbij en nog een aantal dingen.

Het was vroeger inderdaad onmogelijk om een beetje te levelen. Maar volgensmij hebben ze dit redelijk aangepast. Ik weet wel dat veel servers ook zijn gemerged, omdat er steeds minder mensen dat spel gaan doen. Nog zijn op de meeste servers wel 2500+ mensen online, wat opzich best veel is voor Silkroad.

Ook kijk ik nu een paar video's van Dragon's Prophet. Het ziet er best wel vet uit. Heeft iemand dit spel gespeeld en hoe actief is het spel nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
Diigii schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:26:
[...]

Ik weet dat er nu een paar aanpassingen zijn. Allereerst zijn de botters zo'n beetje weg. Er zullen vast wel mensen botten, maar echt die die-hard non-player botters zijn zo'n beetje weg. Verder krijg je nu meer skillpoints dan voorheen. Ook als je een character aanmaakt krijg je al een gratis premium voor een maand, met een petje erbij en nog een aantal dingen.

Het was vroeger inderdaad onmogelijk om een beetje te levelen. Maar volgensmij hebben ze dit redelijk aangepast. Ik weet wel dat veel servers ook zijn gemerged, omdat er steeds minder mensen dat spel gaan doen. Nog zijn op de meeste servers wel 2500+ mensen online, wat opzich best veel is voor Silkroad.

Ook kijk ik nu een paar video's van Dragon's Prophet. Het ziet er best wel vet uit. Heeft iemand dit spel gespeeld en hoe actief is het spel nog?
2500 is idd nog redelijk wat voor een oude game als Silkroad. Echter denk ik niet dat ik Silkro ad ooit nog zou kunnen spelen. Alleen al omdat je niet met WASD kan lopen maar alles klikken is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:39:
Helemaal mee eens de muziek was echt epic en voegde wat toe! Over panda koppen gesproken. Er was een periode dat je de characters kon aanpassen in de system files. Hierdoor kon je je hoofd echt super groot maken. Je zag in die tijd overal characters met mega grote hoofden lopen, weet niet of je dat ook nog hebt meegemaakt.
Zou ik me niet eens meer kunnen herinneren, zat het topic even door te lezen, zit me soms zelf af te vragen waar ik het over had. Al zou ik de game weer spelen, zal het wel terug komen :P
Vorig jaar gespeeld, kort weekend gespeeld blijkbaar :P
Game even gespeeld, speelt inderdaad aardig weg, beetje NWO style combat met een draakje :P

animaties zijn wat matig, maar overal best aardig goed te spelen
Hoe de game nu is? Geen idee. Vaak als ik de game weer even speel, weet ik weer hoe het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:51:
[...]

Zou ik me niet eens meer kunnen herinneren, zat het topic even door te lezen, zit me soms zelf af te vragen waar ik het over had. Al zou ik de game weer spelen, zal het wel terug komen :P

[...]

Vorig jaar gespeeld, kort weekend gespeeld blijkbaar :P

[...]

Hoe de game nu is? Geen idee. Vaak als ik de game weer even speel, weet ik weer hoe het was.
Ook even te kijken naar Dragons Prophet... Concept staat mij wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

draait allemaal om end-game, twink/buf/lvl zsm na boven (meestal wel)

wereld is erg groot, qua invulling soms wat statisch maar best gevarieerd

draakjes is wel leuk, ik vind metname het fokken/breeden van ei > draak interresant proces.

er is ook pvp, maar daar vond ik echt geen fck aan (en ik ben normaal een pvp speler) maar kan ook komen door niet juiste draakjes of armor.

kunt je eigen stuk grond kopen, of appartement (kies voor het laatste imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
In aanvulling op de eerdere suggestie Rift: De infused edition met o.a. één instant level 60 character is nu met 50% korting te koop op steam: http://store.steampowered.com/app/324601/ . Nu €23,99. Loopt nog 42 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
sdk1985 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 00:46:
In aanvulling op de eerdere suggestie Rift: De infused edition met o.a. één instant level 60 character is nu met 50% korting te koop op steam: http://store.steampowered.com/app/324601/ . Nu €23,99. Loopt nog 42 uur.
Dat is wel een goede actie! Ik heb zelf heel eventjes Rift gespeeld. Ik denk dat ik deze pack wel ga halen, en dan heb ik in ieder geval die level 60 boost. Als ik dan zin heb om Rift te spelen dan ben ik in ieder geval level 60. Ik weet dat de housing heel erg vet moet zijn in Rift. Verder heb ik me nog niet heel ver verdiept in de gameplay. Vanavond als ik thuis ben ga ik het mooi even bekijken. Dus bedankt voor de heads-up :D

Ik ben aan Neverwinter begonnen en ben nu level 20. Wat wel heel erg tegenviel is dat als je level 20 wordt je naar een shop vendor wordt gestuurd, waar je dus voor een betaling (€) een mount kan kopen. Daarnaast heb je een simpele vendor waarbij je een paard kan kopen voor 5 gold (heb ik net bij elkaar gesprokkeld). Ik zie dat je op de Auction House ook mounts kan kopen voor die diamonds, maar is even kijken hoe snel deze te verdienen zijn. Als dat snel gaat dan valt het allemaal nog mee.

Verder willen een paar maten beginnen met Guild Wars 2. Dus ik ga mooi even kijken wat ik ga doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Diigii op 03-06-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Sinds een paar weken is de f2p titel Echo of souls gereleased voor de EU.
Ik ben het sinds gisteren aan het spelen en het bevalt me wel tot nu toe.
Google de game maar eens misschien is het wat voor je.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Bacotje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:55:
Sinds een paar weken is de f2p titel Echo of souls gereleased voor de EU.
Ik ben het sinds gisteren aan het spelen en het bevalt me wel tot nu toe.
Google de game maar eens misschien is het wat voor je.
Ik zag op Facebook een post voorbij komen, en het ziet er inderdaad interessant uit. Gisteravond laat de game nog gedownload en geïnstalleerd. Vanavond maar is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Gezien de grote hoeveelheid games die hier toch nog steeds voorbij komt: iemand Wildstar nog gespeeld? Destijds aardig wat reviews gelezen/gezien waarbij de reviewers het bijzondere systeem van skills en aanvallen e.d. prezen omdat het zo anders was.

En nu gaat binnenkort de game F2P! Dus misschien ook maar eens proberen?

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Ja als wildstar f2p is ga ik die game ook zeker even proberen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:00

ZeroCode

Woopie

Bacotje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:51:
Ja als wildstar f2p is ga ik die game ook zeker even proberen.
Wildstar ga ik zeker proberen. Theme lijkt mij wel leuk, maar het is nog even afwachten.
Waarschijnlijk sterft het een langzame dood als ik eenmaal een toon op max level heb. Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:18
Nog steeds niemand een leuk idee?
Ben zelf nog steeds opzoek heb dit topic al helemaal door gelezen maar nog niks leuks tegen gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

tumtum100 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:42:
Ben zelf nog steeds opzoek heb dit topic al helemaal door gelezen maar nog niks leuks tegen gekomen :P
Dat ligt meer aan jou dan aan de suggesties lijkt me... 5 pagina's met voorstellen, lijkt me voldoende om wat te kiezen. :?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
tumtum100 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:42:
Misschien toch maar wachten op nieuwe MMO releases?

- Blade & Soul
- Skyforge
- Black Desert Online
- Albion Online
- Everquest Next

En Wildstar wordt binnenkort gratis. Heb deze MMO zelf niet gespeeld, maar hij moet best goed zijn.

Persoonlijk ben ik begonnen met Star Wars: The Old Republic. Ik kan er niet genoeg van krijgen. Doordat je als subscriber 12x xp krijgt voor Class Quests (tot de herfst), ben je in no-time level 55. Vanaf daar moet je nog 5 naar 60 (zonder 12x xp). Ik vindt Star Wars nog steeds één van de beste quests hebben dan in elke MMO ook. Alles is voice acted en persoonlijk hou ik daar wel van.

Het wordt ook weer drukken in SWTOR. Omdat natuurlijk de nieuwe expansion is aangekondigd, die komt uit in oktober. Daarvoor komen er nog een nieuwe stronghold (housing) en waarschijnlijk nog een nieuwe race.

Het is best lastig om de juiste MMO te vinden. Je moet gewoon spelen wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
Nog een suggestie die interessant kan zijn:

http://projectgorgon.com/

Het spel is nog in Alpha en er is nog verre van compleet. Desondanks een vermakelijk spel. Ieder geval geen standaard MMO verhaal als WOW. Het is skill based zoals runescape. Dat wil zeggen dat je elke klas kan zijn.

Het is ook een game waar het loont om goed te lezen en op te letten. Er zijn geen quest helpers en heel veel moet je gewoon zelf uitzoeken. Dat uitzoek werk, maakt het spelen leuk voor mij. Alleen nog geen flauw idee hoe end gaming eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
oosterhofjf schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:29:
Nog een suggestie die interessant kan zijn:

http://projectgorgon.com/

Het spel is nog in Alpha en er is nog verre van compleet. Desondanks een vermakelijk spel. Ieder geval geen standaard MMO verhaal als WOW. Het is skill based zoals runescape. Dat wil zeggen dat je elke klas kan zijn.

Het is ook een game waar het loont om goed te lezen en op te letten. Er zijn geen quest helpers en heel veel moet je gewoon zelf uitzoeken. Dat uitzoek werk, maakt het spelen leuk voor mij. Alleen nog geen flauw idee hoe end gaming eruit ziet.
Ziet er erg interessant uit. Vooral dingen zoals dat je gecursed kan worden. Helaas vindt ik het er grafisch niet extreem uit zien, wat ik wel jammer vindt. Er gaat natuurlijk niets boven goede gameplay, maar vooral rond deze tijd mag je wel iets beter verwachten. Maar ik zal dit spel in de gaten houden! Ben wel benieuwd wat het eindresultaat wordt/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 23:00:
[...]

Dat ligt meer aan jou dan aan de suggesties lijkt me... 5 pagina's met voorstellen, lijkt me voldoende om wat te kiezen. :?
Veel MMO's zijn nou eenmaal niet een succes. Ik ben het met hem eens, vind er ook weinig tussen zitten wat ik leuk vind/nog niet heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:49:
[...]

Veel MMO's zijn nou eenmaal niet een succes. Ik ben het met hem eens, vind er ook weinig tussen zitten wat ik leuk vind/nog niet heb gespeeld.
Er is recentelijk dan ook nog niet gigantisch veel aan echt goede mmo's uitgekomen, al houd ik het zelf niet zo erg bij.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Diigii schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:36:
[...]

- Blade & Soul
- Skyforge
- Black Desert Online
- Albion Online
- Everquest Next

En Wildstar wordt binnenkort gratis. Heb deze MMO zelf niet gespeeld, maar hij moet best goed zijn.

Persoonlijk ben ik begonnen met Star Wars: The Old Republic. Ik kan er niet genoeg van krijgen. Doordat je als subscriber 12x xp krijgt voor Class Quests (tot de herfst), ben je in no-time level 55. Vanaf daar moet je nog 5 naar 60 (zonder 12x xp). Ik vindt Star Wars nog steeds één van de beste quests hebben dan in elke MMO ook. Alles is voice acted en persoonlijk hou ik daar wel van.

Het wordt ook weer drukken in SWTOR. Omdat natuurlijk de nieuwe expansion is aangekondigd, die komt uit in oktober. Daarvoor komen er nog een nieuwe stronghold (housing) en waarschijnlijk nog een nieuwe race.

Het is best lastig om de juiste MMO te vinden. Je moet gewoon spelen wat je leuk vindt.
Bedankt voor deze lijst, ik ga de komende tijd deze MMO's zeker in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Hier hetzelfde probleem. WoW 10y gespeeld, Lineage2 5 jaar gespeeld. GW2 een jaar, AION een jaar, en een heleboel andere titels die je kunt noemen met ongeveer een paar maand speeltijd. Wat ik op dit moment wel leuk vind is FPS. Je moet gewoon zorgen dat je wat anders te doen krijgt. Ik speelde eerst veel singleplayers die ik de afgelopen jaren niet gespeeld heb ivm de MMOs. Nu vooral een beetje CS GO en soorgelijke online shooters. Vermaak me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Diigii schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:36:

- Blade & Soul
- Skyforge
- Black Desert Online
- Albion Online
- Everquest Next
Probleem dat bij deze MMO's je of privates moet gaan spelen, of nog zeker een jaar moet gaan wachten voordat ze eindelijk live gaan (B&S eind van het jaar beta, BDO is pas beta in azie), ik ben zelf nog benieuwd wat Cabal2 gaat doen, gaat opeens een flink stuk harder om de game toch beta in te gooien en van wat ik er van gezien heb, is het nog een aardige game ook. Beetje basis van Cabal gehouden qua classes en skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 11:57
Zal einde van de dag even blackdesert samen vatten en linkjes toevoegen naar FAQ en guides van reddit.

ik en bijna lvl 53 :) en begin de game te snappen en ziet er tog zo mooi uit de combat ook zo fijn.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van het weekend Founders pack van Skyforge genomen, oud CoH players waren zeer onder de indruk, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Niemand gemerkt dat we sinds woensdag 06 mei 2015 12:43 niets meer van de TS hebben vernomen :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdk1985 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:43:
Niemand gemerkt dat we sinds woensdag 06 mei 2015 12:43 niets meer van de TS hebben vernomen :+ ?
Die is nu hopeloos verslaafd aan FFXIV-ARR. ;) Dat stond in zijn laatste reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Black Desert ziet er zeker tof uit!!!

Zit zekr nog in Bèta!

Zou dit spel heel graag willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
sdk1985 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:43:
Schuldig... las nog wel mee hoor ;) Steam summersale heeft me ook even bezig gehouden, maar ben nou weer bezig met FFXIV ARR. Amuseer me er nog aardig mee! Nog lang niet toe aan de Heavensward content, maar dat komt vanzelf :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Hehe :).

Het TV ideeën topic is ook wel leuk "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic. Misschien moet iemand zich even opwerpen voor een MMO ideeën topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:09
Misschien breng ik je op een idee, enkele jaren terug. (5 ondertussen ook gestopt met wow.)
Hierna heb ik nooit meer een spel gespeeld die me zo greep als bovenstaande.

Tot ik afgelopen jaar bij release Destiny ging spelen. Juist een fps in een soort mmo jasje, nooit gedacht!
Het spel is niet te verglijken met een grote MMO maar heeft zeker invloeden van een MMO. Wat is het leukste van het spel? Het sociale aspect, gezien voor het hogere gelevelde gear zal je toch even raids of het arena systeem in moeten duiken.

Mocht je dus een ps4 hebben, probeer het eens over deze boeg te gooien en laat je verassen. Ik was in ieder geval verrast en speel het nog steeds! De ene keer wat minder dan de ander.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Xzito schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:38:
Zal einde van de dag even blackdesert samen vatten en linkjes toevoegen naar FAQ en guides van reddit.

ik en bijna lvl 53 :) en begin de game te snappen en ziet er tog zo mooi uit de combat ook zo fijn.
Kom maar op met die guides :D. Tijdje terug geprobeerd het te installeren met helaas alleen maar errors met opstarten in het chinees die ik niet begreep haha. Het overnemen van de Captcha voor het aanmaken van een account was al lastig met die chinese tekens maar wel gelukt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Ben wat vertraagd :(, gisteren verplichte BBQ van bedrijf en vandaag van me detacheerder. Ben maar begonnen op kantoor :P in word documentje en dan later copy pasta kunsten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r0tMHVj.jpg
Alvast een teaser van mijn Tamer op lvl 50 de wolf , is een combat pet die je summond maar van lvl 48+ kan je hem ook als mount gebruiker en ook als combat mount.

[ Voor 38% gewijzigd door Xzito op 30-06-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren Skyforge nog gespeeld, was een dag extra beta, valt toch beetje tegen. In de basis klinkt het wel leuk, animaties zijn wel aardig, maar combat is wat.. raar. Settings zijn wel aardig neergezet, mobs zijn goed te herkennen, de finisher moves wel grappig, maar oogt en voelt allemaal beetje 'simpel'.

Next op de lijst, BDO en AO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37

Bloodclot

Jawier!

Ik speel nog dagelijks de 14 jaar oude game Dark Age of Camelot.
EU prime time nog erg druk in de frontiers (Realm vs Realm vs Realm) 1500-1800 spelers verdeeld over 3 realms.
Goede community, vriendelijke actieve guilds die returners/new players aannemen. Met veel guild events.

Er is een 14 day trial gratis (no cc) te spelen. Check www.darkageofcamelot.com.

Daoc is onlangs overgenomen door Broadsword en brengt veel nieuwe content/patches/events.

postcount.net is de meest gebruikte forum site voor daoc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-09 14:39
@Bloodclot

DAoC... Dat is echt lang geleden.

Dat was mijn eerste mmorpg. 14 jaar geleden mijn Troll Beserker naar level 50 gespeeld op Pellinor. Beserker was nog voor shape shifting.

Powerleveling in Lyonesse, pull >50 mobs AoE. Ok, beetje saai, maar je zag je exp balk tenminste bewegen.

Leukste mmorpg ooit. Drie jaar gespeeld. Vanaf beta.

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Hetzelfde probleem hier. Wow gespeeld van vanilla tot panda. ( met de piek op BC )
Hierna echt alles gespeeld. Tijdje fps op de console gespeeld ( halo, black ops, battlefield )
Tijdje Battlefield 4 gespeeld op pc, Wolfenstein, Cities skylines, Gta5,
Diablo 3 ben ik nu aan het installeren. ( Gekocht toen het uitkwam maar nooit echt tijd in gestopt )
MMo blijft me wel interesseren. ( multiboxen in Wow was super )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 22:25
Bloodclot schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:03:
Ik speel nog dagelijks de 14 jaar oude game Dark Age of Camelot.
EU prime time nog erg druk in de frontiers (Realm vs Realm vs Realm) 1500-1800 spelers verdeeld over 3 realms.
Goede community, vriendelijke actieve guilds die returners/new players aannemen. Met veel guild events.

Er is een 14 day trial gratis (no cc) te spelen. Check www.darkageofcamelot.com.

Daoc is onlangs overgenomen door Broadsword en brengt veel nieuwe content/patches/events.

postcount.net is de meest gebruikte forum site voor daoc.
Leuk, ook jaren gespeeld. Een paar jaar geleden gestopt. Speelde de laatste jaren Albion, een necro in rvr. Het probleem is dat je twee accounts nodig hebt (ik had er drie:)), of hebben ze dat al aangepast?

Het is in ieder geval leuk om te zien dat er weer aandacht aan het spel wordt besteed want dat verdient het. Het RVR gedeelte is nog steeds geniaal.

Oh ja, ik heb hetzelfde als de TS. Ik speel nu Path of Exile en ga eens kijken of ik Diablo 3 nog leuk vind.

Tijdje ESO gespeeld maar dat spel is het toch niet.
Everquest 2, erg leuk. Als ik uitgekeken ben op de genoemde spellen ga ik dat weer spelen.
Rift, ook een tijdje gespeeld maar kan me niet zo boeien.
Wow, jaren geleden gespeeld.

Het probleem is dat ik levellen leuk vind, eind content vind ik meestal helemaal niets (op RVR in Daoc na). Eind content duurt lang en drie kwartier op een monster inhakken vind ik geen ruk aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Jron667 op 05-07-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Jron667 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:28:
[...]

Leuk, ook jaren gespeeld. Een paar jaar geleden gestopt. Speelde de laatste jaren Albion, een necro in rvr. Het probleem is dat je twee accounts nodig hebt (ik had er drie:)), of hebben ze dat al aangepast?

Het is in ieder geval leuk om te zien dat er weer aandacht aan het spel wordt besteed want dat verdient het. Het RVR gedeelte is nog steeds geniaal.

Oh ja, ik heb hetzelfde als de TS. Ik speel nu Path of Exile en ga eens kijken of ik Diablo 3 nog leuk vind.

Tijdje ESO gespeeld maar dat spel is het toch niet.
Everquest 2, erg leuk. Als ik uitgekeken ben op de genoemde spellen ga ik dat weer spelen.
Rift, ook een tijdje gespeeld maar kan me niet zo boeien.
Wow, jaren geleden gespeeld.

Het probleem is dat ik levellen leuk vind, eind content vind ik meestal helemaal niets (op RVR in Daoc na). Eind content duurt lang en drie kwartier op een monster inhakken vind ik geen ruk aan.
Inmiddels zijn er buffbot npcs toegevoegd die 80% van cap buffs geven. Ook zijn er full buffpots te verkrijgen door 1time quests of drops. De npc buffs zijn ideaal voor solo pve of meerennen met de zergs. De king geeft nieuwe epic fear die erg goed zijn. Full epic heb je gewoon prima gear om endgame rve te spelen. Als je uber templates wilt hebben kan dat, moet je iets meer tijd en moeite in steken.

Darkness Falls heeft een revamp gehad. Moeilijkere mobs en uber items die je met een battlegroup moet doen en elke avond is er wel een raid.

Binnenkort nieuwe pve patch waar je weer andere items kunt halen voor je templates. En makkelijk t halen als casual player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 22:25
Bloodclot schreef op maandag 06 juli 2015 @ 07:17:
[...]

Inmiddels zijn er buffbot npcs toegevoegd die 80% van cap buffs geven. Ook zijn er full buffpots te verkrijgen door 1time quests of drops. De npc buffs zijn ideaal voor solo pve of meerennen met de zergs. De king geeft nieuwe epic fear die erg goed zijn. Full epic heb je gewoon prima gear om endgame rve te spelen. Als je uber templates wilt hebben kan dat, moet je iets meer tijd en moeite in steken.

Darkness Falls heeft een revamp gehad. Moeilijkere mobs en uber items die je met een battlegroup moet doen en elke avond is er wel een raid.

Binnenkort nieuwe pve patch waar je weer andere items kunt halen voor je templates. En makkelijk t halen als casual player.
Ja, die bb npc's waren er al toen ik nog speelde (die was ik gewoon vergeten). Alleen als necro heb je echt de rode buffs nodig.

Het leukste waren de nieuwe quests bij het levellen in de normale zones, helaas stopten die rond een bepaald level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

spl3ndr schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:04:
Hetzelfde probleem hier. Wow gespeeld van vanilla tot panda. ( met de piek op BC )
Hierna echt alles gespeeld. Tijdje fps op de console gespeeld ( halo, black ops, battlefield )
Tijdje Battlefield 4 gespeeld op pc, Wolfenstein, Cities skylines, Gta5,
Diablo 3 ben ik nu aan het installeren. ( Gekocht toen het uitkwam maar nooit echt tijd in gestopt )
MMo blijft me wel interesseren. ( multiboxen in Wow was super )
beetje vergelijkbaar, post-WoW eigenlijk niets vergelijkbaars gevonden wat mijn aandacht wist vast te houden. Nu eventjes uitstapje naar PayDay2 (smakelijke fps) maar mis beetje het mmo(rpg).
hopelijk komt er binnenkort een soort WoW2.0 :X :+ wel behoefte aan tijd/geld verslindende game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Jron667 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:48:
[...]

Ja, die bb npc's waren er al toen ik nog speelde (die was ik gewoon vergeten). Alleen als necro heb je echt de rode buffs nodig.

Het leukste waren de nieuwe quests bij het levellen in de normale zones, helaas stopten die rond een bepaald level.
Volgende patch worden ook pathing voor pets gefixed (necro's!). Zoek een leuke guild, altijd wel guildies die buffs willen sharen :). Necro heeft inderdaad een Buffbot nodig, helaas.

Komende patches worden ook alle old-dungeons gerevamped.
quests/mobs/xp/drops worden veranderd.

De eerste 'tier'dungeons zoals nisse's lair zijn al gerevamped. Volgende worden (bijna?) alle hogere lvls veranderd. Xpen/lvlen gaat een stuk sneller en staat ongeveer gelijk aan de battleground saaie grind quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

Chris van der G

Tailchakra

SinergyX schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:16:
[...]

Probleem dat bij deze MMO's je of privates moet gaan spelen, of nog zeker een jaar moet gaan wachten voordat ze eindelijk live gaan (B&S eind van het jaar beta, BDO is pas beta in azie), ik ben zelf nog benieuwd wat Cabal2 gaat doen, gaat opeens een flink stuk harder om de game toch beta in te gooien en van wat ik er van gezien heb, is het nog een aardige game ook. Beetje basis van Cabal gehouden qua classes en skill.
Cabal2 is een grote flop, zit vol met bugs, fps drops en ik ben al 5 dagen nonstop tech issue aan het helpen omdat het overspoelt met errors..

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chris van der G schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:38:
[...]

Cabal2 is een grote flop, zit vol met bugs, fps drops en ik ben al 5 dagen nonstop tech issue aan het helpen omdat het overspoelt met errors..
Ach ook daar verschilt Cabal1 zich weinig mee in het p2p tijdperk :D blade & soul zit bij mij nu ook op een punt dat het toch net niet is van wat het ooit leek. Ik wil City of Heroes terug :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Nu online

Chris van der G

Tailchakra

SinergyX schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:49:
[...]

Ach ook daar verschilt Cabal1 zich weinig mee in het p2p tijdperk :D blade & soul zit bij mij nu ook op een punt dat het toch net niet is van wat het ooit leek. Ik wil City of Heroes terug :'(
C1 in p2p tijdperk is niets bij dit, dit is echt een grote grap. Mensen downloaden mijn client via .rar en .torrent omdat vele niet eens op de website kunnen en als ze wel kunnen hebben ze een launcher met corrupted files.

In 2 dagen heb ik 600+ downloads via de torrent en een bandwidth van 4TB op me host door de .rar

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wow, nog erger dan dat? Zit net forum te kijken, inderdaad weer bizar. Zou je denken dat het nu bij Estsoft wat beter zou lopen dan bij GM, maar het is nu nog beta tijd? Wel blij dat de goldspammers er al zijn, betekend dat ze toch wat zien in de game :D

Moet zeggen dat ik de overname van GM naar EST niet echt goed gevolgd heb, dus geen idee hoe bv de itemshop zut is overgenomen, tijdje terug nog Cabal1 trachten te installeren maar zal alweer bij inloggen :P

Edit, duidelijk, 100% download, checksum, error, application closed. Restart, begint gewoon weer opnieuw met alles downloaden :/

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Nu online

Chris van der G

Tailchakra

SinergyX schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:57:
Wow, nog erger dan dat? Zit net forum te kijken, inderdaad weer bizar. Zou je denken dat het nu bij Estsoft wat beter zou lopen dan bij GM, maar het is nu nog beta tijd? Wel blij dat de goldspammers er al zijn, betekend dat ze toch wat zien in de game :D

Moet zeggen dat ik de overname van GM naar EST niet echt goed gevolgd heb, dus geen idee hoe bv de itemshop zut is overgenomen, tijdje terug nog Cabal1 trachten te installeren maar zal alweer bij inloggen :P

Edit, duidelijk, 100% download, checksum, error, application closed. Restart, begint gewoon weer opnieuw met alles downloaden :/
Tuurlijk zien ze wat in het spel, c1 was een goudmijn met al die goldbuyers.. Ik heb via www.centumnomads.com/CABAL2.rar of www.centumnomads.com/CABAL2.torrent een werkende client, eigenlijk download nu iedereen het via daar.. GM.com was niets meer dan een publisher he, nadat EST het volledig op zich nam had je in iedergeval reactie op ticketsupport..

beta tijd is geen smoesje voor alle fouten. Er is een manabug, mouselag bug, dungeons werken maar half. Het is echt een early-alpha game nu, zoveel fouten zitten erin...

Also, de GM.com gamemasters waren ook een grap hoor. 3 van de GMs waren gewoon spelers die bij ons in de Exodus guild zaten (Tyke etc.). Het waren gewoon spelers met een rang omdat ze behulpzaam waren :P

[ Voor 7% gewijzigd door Chris van der G op 06-07-2015 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Jron667 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:48:
[...]

Was ook mijn eerste MMORPG en kijk er met veel nostalgie naar terug, beter dan het RvR systeem daar heb ik nooit meer gevonden. Al verschillende keren overwogen om terug te keren, maar meh... Some things are best left in the past.

Als ik het goed begrijp om echt competitief te zijn nog steeds een buffbbot nodig dus ? Zonde, dat si voor mij wel een dealbreaker om terug te keren eigenlijk.

Kunnen karakters van lang geleden nog gerecupereerd worden ? Veronderstel van niet ? Servers zijn nu ook US only, geen lagissues ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chris van der G schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:12:
[...]

Tuurlijk zien ze wat in het spel, c1 was een goudmijn met al die goldbuyers.. Ik heb via www.centumnomads.com/CABAL2.rar of www.centumnomads.com/CABAL2.torrent een werkende client, eigenlijk download nu iedereen het via daar.. GM.com was niets meer dan een publisher he, nadat EST het volledig op zich nam had je in iedergeval reactie op ticketsupport..

beta tijd is geen smoesje voor alle fouten. Er is een manabug, mouselag bug, dungeons werken maar half. Het is echt een early-alpha game nu, zoveel fouten zitten erin...
Gisteren na 2de download toch even kunnen spelen, ben er nog niet uit wat ik er van moet vinden. An sich draaide het nog allemaal wel aardig, maar grafisch nog niet echt een topper.

Eerste wat ik wel mis, UI scaling, mijn god wat is die UI klein. Cutscenes zijn best vet, game zelf valt wat tegen, al lijken de animaties van skills toch aardig c1 te zijn en dat bevalt me wel aardig (heeft Archer nog steeds drillshot? Beste skill ever :P).

Ik blijf het nog wel tijdje proberen, Cabal staat nog steeds in mijn top5 lijst mooiste skills, alleen daarom zou ik al beetje blijven spelen. (al lijkt het combo systeem niet meer te bestaan?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Iemand fan van Regnum Online? Heb ik vroeger nog gespeeld. Vond ik best leuk. (Werkt ook op Linux, dat was voor mij een dikke plus)
Planeshift is ook een hele leuke. Héél erg roleplaying. (Mensen kijken je raar aan als je in een groepje waarmee je staat te praten ineens een zwaard trekt). De wereld is ook prachtig om naar te kijken, de creatures hebben een goede AI. Ze leven in groepjes, hebben kinderen, worden aangevallen door andere creatures, enzovoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Carharttguy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:20:
Iemand fan van Regnum Online? Heb ik vroeger nog gespeeld. Vond ik best leuk. (Werkt ook op Linux, dat was voor mij een dikke plus)
Planeshift is ook een hele leuke. Héél erg roleplaying. (Mensen kijken je raar aan als je in een groepje waarmee je staat te praten ineens een zwaard trekt). De wereld is ook prachtig om naar te kijken, de creatures hebben een goede AI. Ze leven in groepjes, hebben kinderen, worden aangevallen door andere creatures, enzovoort..
Planeshift prachtig? Heb ik de verkeerde te pakken?

Afbeeldingslocatie: http://www.planeshift.it/element/%5B%5D/Picture%20of%20the%20day/planeshift_187.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
DrParanoid schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:44:
[...]

Planeshift prachtig? Heb ik de verkeerde te pakken?
Met prachtig bedoel ik niet dat de models en textures HD zijn, Ik heb het over de sfeer die er in het spel hangt, realisme van de wereld en de economie en politiek. Het is diepgaander prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Carharttguy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:52:
[...]

Met prachtig bedoel ik niet dat de models en textures HD zijn, Ik heb het over de sfeer die er in het spel hangt, realisme van de wereld en de economie en politiek. Het is diepgaander prachtig.
:*) wist ik stiekem ook wel, ik ga hem wel even proberen. Klinkt interessant genoeg om eens te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
DrParanoid schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:53:
[...]

:*) wist ik stiekem ook wel, ik ga hem wel even proberen. Klinkt interessant genoeg om eens te kijken.
Hehe, leuk! Weet me te vertellen wat je ervaring was, bij mij is het eerlijk wel zeker 5 jaar geleden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Nu online

Chris van der G

Tailchakra

SinergyX schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:10:
[...]

Gisteren na 2de download toch even kunnen spelen, ben er nog niet uit wat ik er van moet vinden. An sich draaide het nog allemaal wel aardig, maar grafisch nog niet echt een topper.

Eerste wat ik wel mis, UI scaling, mijn god wat is die UI klein. Cutscenes zijn best vet, game zelf valt wat tegen, al lijken de animaties van skills toch aardig c1 te zijn en dat bevalt me wel aardig (heeft Archer nog steeds drillshot? Beste skill ever :P).

Ik blijf het nog wel tijdje proberen, Cabal staat nog steeds in mijn top5 lijst mooiste skills, alleen daarom zou ik al beetje blijven spelen. (al lijkt het combo systeem niet meer te bestaan?).
Het combosysteem bestaat inderdaad niet meer, wat toch een HEEL groot pluspunt aan c1 was. Er is nu een alternatief combo systeem wat geen enkel nut heeft. Skills gaan niet sneller, geen echt hogere damage output (5k bij 110 combo ofzo) en geen non-miss systeem..

Het is eigenlijk gewoon aion met c1 namen. Cutscenes vond ik anders toch ook aardig tegenvallen voor een game dat ze in 2015 in NA willen uitbrengen.. Mechanics en graphics zijn zéér outdated en het enige dat je tot en met level 40 hoeft te doen is "F" drukken en autopath aanzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Black Desert Online

Blackdesert is een Koreaanse mmorpg, het wordt gehost in korea door daum games en is gemaakt door PA ( Pearl Abyss) en bekende developer in Korea.
De game zelf is een parel het zier erg geweldig uit mooiste mmo die ik tot nu toe hebt gespeeld.

De combat is treu action een mooie mix tussen Vindictus/C9/Tera en blade & soul en de Sandbox gedeelte uit ArcheAge. De wereld is volledig open er zijn geen loading screen tussen gebieden.
Uitgebreide trading en crafting daarnast.

Het max level is 60 op het moment het lvlen naar 50 gaat wel vlot echter van 50-51 heb je dezelfde exp nodig als lvl 1-40 en voor 51-52 heb de de exp nodig van 50-51 keer 2. Gemiddelde als je een heledag grind kan je tot lvl 51-55 nog een lvl per dag doen.

Technische eisen minimaal
• 32 bit Windows 7 or 8
• Intel Core i3-530 2.9GHz
• 4gb RAM
• GTS 250 / GeForce 9800 GTX / Radeon HD 6770

Welke versie Japan/Korea/Rus en NA/EU
Korea: Status – Open Beta / bijna release Korean game account nodig of KSSN gegevens en bevestig Daum ID via korean telefoon nummer: accounts kopen kan op newgameway.com 9$
Japan: Open beta +- 8 maanden achterstand op Korea heeft 4 classes minder dan de Koreaanse op het moment + VPN verbinding nodig en actief om voorbij de regio lock te komen.
Rus: Closed beta/alpha verwachting rond de november open beta
EU/NA relase verwacht ergens 2016 Q2.

English Patch
Er i een patch die zon 90% van de game vertaald van korea naar Engels en alles gewoon erg duidelijk maakt over de kwaliteit van de vertaling is soms te twijfelen maar het is vaak duidelijk genoeg wat je moet doen.

Classes
Er zijn 10 classes op het moment in de Koreaanse versie. Je hebt male/female class restricties maar bijv. Wizzard/Witch en de Blader/Plum en Warrior/Valkyrie zijn de male/female counter parts en spelen net wat anders maar core is hetzelfde.

Tamer:
Gebruikt een 1handed sword en de houder van haar word voor combat. Gemiddeld dmg maar snelle combo’s en veel evasion skills en AOE. Kan vanaf lvl 20 een Pet summonen en op lvl 48 kan je de pet upgrade naar een combat mount.

Warrior/Valkyrie:
Maakt gebruikt van 1handed sword en een shield, is de meest tanky class ingame helaas niet zoveel aoe maar wel dodelijke shield slam combo en grab skills.
De valkyrie is de female counterpart van de warrior. Maakt gebruikt van een 1handed short sword en een klein shield. De valk heeft hooge base dmg en daarnaast ook een heal die jouw heal en mensen in je groep.

Ranger:
Zoals ik elke game heb je een Ranger/Hunter. De ranger maakt gebruikt van 1 Longbow en 2x daggers. Erg sterke pvp class en speelt erg vlot en soepel.

Gaint:
De naam zegt het bijna al een Giant gebruikt 2x 1hande axes en naast zijn Axe combo’s heeft hij veel grabs skills een Giant is de sterkste class voor solo farming en speed farming op het moment.

Wizzard/Witch:
Wizzard en witch zijn de nieuwste class in black desert en zijn de old school ranged caster classes.
Op basis van welke tallents je gaan kan een wizzard full aoe dps of full support build gaan. Of single target damage.
Een Wizzard ziet er altijd oud uit bijv zoals gandalf een echte tovennaar dus. Een witch ziet er weer jong uit zoals een heks die energie van andere mensen zuigt voor de eeuwige jeugd.

Blader/Plum:
De soort samoerai class in black desert, de blader maakt gebruik tussen snelle samoerai sword combat style en high/low kicks.
De plum is de female counter part van de blader en heeft net iets andere skills maar de basic is hetzelfde.

Sorceress:
Is een melee-mage gebruikt black magic ( soort Syndra uit LOL) .
Het speelt erg vlot de combo van melee magic naar cast magic loopt volt en ziet er altijd mooi uit.

Guides:
Met de onderstaande guide van reddit heb ik alle informatie kunnen vinden die ik ook nodig had er
https://www.reddit.com/r/...vol_3_please_read_before/

Update:
Ik zal wat gameplay van mijzelf uploaden lvl 52 valkyrie en bijna een 51 tamer.

[ Voor 4% gewijzigd door Xzito op 08-07-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Deleted

[ Voor 98% gewijzigd door jeroni1976 op 08-07-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
XZITO

je hebt Pb

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chris van der G schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:35:
Het is eigenlijk gewoon aion met c1 namen. Cutscenes vond ik anders toch ook aardig tegenvallen voor een game dat ze in 2015 in NA willen uitbrengen.. Mechanics en graphics zijn zéér outdated en het enige dat je tot en met level 40 hoeft te doen is "F" drukken en autopath aanzetten..
Dat had ik inmiddels ook door, bijna alle mobs die ik tot heden tegen ben gekomen waren oneshot met die combo-skill van FB. Begint me nu inderdaad bijzonder tegen te vallen, hoe geweldig ik deeltje 1 vond, hoe slecht deel 2 lijkt te zijn (beetje het GW1/GW2 verhaal :P).

Gisteren tijdje twitch mee zitten kijken met BDO, mijn god dat is grind in mach 4. Dacht ik in B&S mobs soms al belachelijk veel HP hadden, maar ze gaan er bij BDO nog stukje overheen. Hij zou nog een account voor me regelen, hopelijk van het weekend dat ik wat zelf kan gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Nu online

Chris van der G

Tailchakra

SinergyX schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:54:
[...]

Dat had ik inmiddels ook door, bijna alle mobs die ik tot heden tegen ben gekomen waren oneshot met die combo-skill van FB. Begint me nu inderdaad bijzonder tegen te vallen, hoe geweldig ik deeltje 1 vond, hoe slecht deel 2 lijkt te zijn (beetje het GW1/GW2 verhaal :P).

Gisteren tijdje twitch mee zitten kijken met BDO, mijn god dat is grind in mach 4. Dacht ik in B&S mobs soms al belachelijk veel HP hadden, maar ze gaan er bij BDO nog stukje overheen. Hij zou nog een account voor me regelen, hopelijk van het weekend dat ik wat zelf kan gaan spelen.
Het is ondertussen zelfs zo triest geworden dat mensen aan MIJ vragen of ik patchupdates kan uitbrengen op het forum omdat zij te bang zijn om te patchen via de launcher. Met wat geluk heb ik mogelijk alle updated files gevonden die ik continu in rars kan zetten voor ze:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/iRyE2/7fbd77381f.png
<update>
<file name="c2installer.exe" crc="dc83f09d" />
<file name="c2launcher.exe" crc="ba33314e" />
<file name="c2tools/c2rpthandler.exe" crc="d0973afb" />
<file name="c2tools/qtcore4.dll" crc="9b7104cb" />
<file name="c2tools/qtgui4.dll" crc="9ad4d084" />
<file name="c2tools/qtnetwork4.dll" crc="74081a88" />
<file name="cabal2.exe" crc="5de09c48" />
<file name="iconengines/qsvgicon4.dll" crc="725a95bd" />
<file name="imageformats/qico4.dll" crc="709b8a8e" />
<file name="imageformats/qjpeg4.dll" crc="b77d8463" />
<file name="launcher/us_text.xml" crc="f03f74bc" />
<file name="pak.dll" crc="86aedc9b" />
<file name="qsvgicon4.dll" crc="725a95bd" />
<file name="qtcore4.dll" crc="9b7104cb" />
<file name="qtgui4.dll" crc="9ad4d084" />
<file name="qtnetwork4.dll" crc="74081a88" />
<file name="qtwebkit4.dll" crc="a467203f" />
</update>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 18:50
toevallig ook mensen die bezig zijn met devilian?

Zit zelf ook met het probleem van TS, Wildstar is wel leuk maar twijfel gevalletje. Nu kreeg ik invite voor beta van devilian, en ben wel benieuwd naar meningen van andere mensen.

verder wil ik heel graag albion online in de gaten gaan houden.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Je kan je registeren voor de Black Desert Online beta t/m 9 december.

https://www.blackdesertonline.com/news/view/31

Start: Wednesday, December 16th – 07:00 a.m. UTC
End: Tuesday, December 22nd – 07:00 a.m. UTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 20:51:
[...]

_/-\o_ LegionOfTweakers

Was echt fantastisch toen ja. :D

[afbeelding]

Één van mijn vele characters die ik gehad heb in de verschillende versies van R.O.S.E. Heb volgens mij alle bekende versies wel gespeeld toen. iRose, kROse, jRose, eRose, phRose, RuffRose, AruaRose en nog een paar die ik niet meer weet.
Geweldige game idd. Lekker grinden met de tweakermembers. Nooit meer zo een fijne MMO gevonden m.b.t. gameplay en community. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Diigii schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:53:
Je kan je registeren voor de Black Desert Online beta t/m 9 december.

https://www.blackdesertonline.com/news/view/31

Start: Wednesday, December 16th – 07:00 a.m. UTC
End: Tuesday, December 22nd – 07:00 a.m. UTC
Oooooh :D Bijzonder, Nederlands bedrijf als West-EU publisher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:48:
[...]

Oooooh :D Bijzonder, Nederlands bedrijf als West-EU publisher?
Daum Games. Ik ken ze zelf niet, maar volgens mij is het dezelfde uitgever als de originele Black Desert Online. Ze hebben zelfs een vestiging in Amsterdam geopend! Dus dat zit hopelijk wel goed :D

http://www.mmogames.com/g...es-opens-european-office/
https://www.facebook.com/...ine/posts/809850209136001

Ik ben benieuwd. Ik heb een keer de Koreaanse versie gespeeld, en het spel loopt heel erg lekker. Helaas heb je wel een klein beetje delay met VPN, dus toen ben ik niet verder gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Diigii schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:09:
[...]

Ik ben benieuwd. Ik heb een keer de Koreaanse versie gespeeld, en het spel loopt heel erg lekker. Helaas heb je wel een klein beetje delay met VPN, dus toen ben ik niet verder gegaan.
de closed beta begint vandaag geloof ik, mits je een pre-order hebt geplaatst.

zal vanavond na t werk mijn bevindingen laten weten. ben erg benieuwd

als het hier op tweakers aanslaat misschien is er een eigen topic voor aanmaken :P

[ Voor 8% gewijzigd door PaRaDoX4 op 16-12-2015 09:44 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Ik zit ook in de closed beta alleen vandaag helaas nog geen tijd gevonden om te kunnen spelen, laat morgen ook mijn bevindingen hier achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was helemaal vergeten van de CBT1, toch maar eerst 'even' 27GB downloaden :P

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

SinergyX schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:33:
Was helemaal vergeten van de CBT1, toch maar eerst 'even' 27GB downloaden :P
er is voor mij nauwelijks iets van terecht gekomen ;) Telenet vondt het nodig om mijn downloadsnelheid naar 1mb/s bij te stellen wegens onderhoud,

dan duurt 27 gig ineens erg lang.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net even wat gespeeld, die gaan gewoon nog een stapje verder dan andere actions zoals bv Tera. Lijkt wel een genderlock te zitten op de classes, maar ziet er allemaal zeer strak en netjes uit. Combat is niet alleen free-target, maar ook nog combinaties met directions. W+LB is skill 1, S+LB is weer skill 2, S+RB is weer 3, je kan lang niet blind WASD gebruiken en lekker LB/RB spammen. Zal ongetwijfeld wel uit te zetten zijn, maar toch even leuke learning-curve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kleine update, ben nog even wat uurtjes gaan spelen, grafisch echt een plaatje om te zien en draait ook bijzonder goed. Qua performance is Tera de moeilijkste, daar krijg ik gewoon geen hogere framerate, B&S is erg netjes optimized en ook op high settings erg netjes, BDO is ronduit een plaatje om te zien en pas nadat ik alles aangezet had wat ik kon aanzetten, trok m'n framerate onder de 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Het begint bij mij inmiddels ook weer te jeuken.... Maar kan nog weinig voldoening vinden:

Wow: een tijdje gespeeld, paar characters naar level 100 geholpen, toen weer afgeknapt op de noodzaak tot dagelijkse dingetjes. Weer dailies doen om crystals, oil, en andere meuk te halen, weer LFR.... op de een of andere manier pakt het me gewoon niet meer.

SWTOR: geinstalleerd, subscription geactiveerd (dom), en weer van m'n pc gegooid. Verhaal wel interessant, maar vond het levelen niet zo boeiend,en lees ook aardig wat over een gebrek aan endgame.

ESO: vorig jaar even gespeeld, nu maar weer is geinstalleerd. Vooralsnog ook nog geen goed gevoel bij ;)

Ik twijfel nu om GW2 weer te installeren, al weet dat me eigenlijk ook niet echt te pakken, leert de ervaring. Misschien toch ESO een echte kans geven. Ben inmiddels ook actief volger van https://www.reddit.com/r/mmorpg , misschien dat daar nog leuke suggesties vandaan komen. Maar, vooralsnog the usual suspects, al wordt BDO ook behoorlijk vaak genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

Unigo schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:14:
Het begint bij mij inmiddels ook weer te jeuken.... Maar kan nog weinig voldoening vinden:

Wow: een tijdje gespeeld, paar characters naar level 100 geholpen, toen weer afgeknapt op de noodzaak tot dagelijkse dingetjes. Weer dailies doen om crystals, oil, en andere meuk te halen, weer LFR.... op de een of andere manier pakt het me gewoon niet meer.

SWTOR: geinstalleerd, subscription geactiveerd (dom), en weer van m'n pc gegooid. Verhaal wel interessant, maar vond het levelen niet zo boeiend,en lees ook aardig wat over een gebrek aan endgame.

ESO: vorig jaar even gespeeld, nu maar weer is geinstalleerd. Vooralsnog ook nog geen goed gevoel bij ;)

Ik twijfel nu om GW2 weer te installeren, al weet dat me eigenlijk ook niet echt te pakken, leert de ervaring. Misschien toch ESO een echte kans geven. Ben inmiddels ook actief volger van https://www.reddit.com/r/mmorpg , misschien dat daar nog leuke suggesties vandaan komen. Maar, vooralsnog the usual suspects, al wordt BDO ook behoorlijk vaak genoemd...
Wellicht moet je voor jezelf accepteren dat het gewoon klaar is.

Ik heb hetzelfde, de 'jeuk' blijft altijd wel maar het gevoel is er gewoon niet meer. Niet meer zoals ik dat in 2004 had bij de release van WoW. Er zijn nu teveel factoren die het gevoel van weleer in de weg zitten. Werk, gezin andere interesses etc. Daarnaast is natuurlijk de vernieuwende factor er niet meer. Ik weet dat ik het gevoel wat ik destijds had met WoW niet meer ga terugvinden in een andere MMORPG ... daarom valt het eigenlijk altijd tegen.

Er is qua gaming zoveel goeds te spelen naast MMORPGs waar een fractie van de tijd in gaat zitten, maar veel meer voldoening geeft :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dhrax op 18-04-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag een mailtje van rift, zouden flinke multicore optimalisatie hebben gekregen, gaan we ook weer even testen. Afwisseling doet wonderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
belfrink schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:11:
[...]

Wellicht moet je voor jezelf accepteren dat het gewoon klaar is.

Ik heb hetzelfde, de 'jeuk' blijft altijd wel maar het gevoel is er gewoon niet meer. Niet meer zoals ik dat in 2004 had bij de release van WoW. Er zijn nu teveel factoren die het gevoel van weleer in de weg zitten. Werk, gezin andere interesses etc. Daarnaast is natuurlijk de vernieuwende factor er niet meer. Ik weet dat ik het gevoel wat ik destijds had met WoW niet meer ga terugvinden in een andere MMORPG ... daarom valt het eigenlijk altijd tegen.

Er is qua gaming zoveel goeds te spelen naast MMORPGs waar een fractie van de tijd in gaat zitten, maar veel meer voldoening geeft :)
Je zou best gelijk kunnen hebben, het gevoel van vanilla WoW krijg ik niet meer terug vrees ik. Wel benieuwd welke goede games je bedoelt die (nog) meer voldoening geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

Unigo schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:47:
[...]

Je zou best gelijk kunnen hebben, het gevoel van vanilla WoW krijg ik niet meer terug vrees ik. Wel benieuwd welke goede games je bedoelt die (nog) meer voldoening geven?
Probeer The Witcher3 eens, een van de beste single player adventure games van de afgelopen jaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:19
Ook een paar jaar WoW gespeeld, maar was het ook moe. Daarna nog verschillende andere MMO's gespeeld maar geen van die wist mij echt te boeien. Sinds bijna 2 maanden speel ik BDO en met echt veel plezier.

Het is niet puur grinden, maar zoveel meer wat dit (voor mij) echt een leuk spel maakt. Trading, Nodes, Gathering, Workers, Fishing, Exploren etc. Daarnaast spelen we het al met vrij veel Tweakers en soms echt met 30 mensen tegelijk online, daardoor ook nog een leuke community.

Ondertussen zelfs nog requests gekregen van niet-GoTers die lid wilden worden van onze guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 16-09 09:57

JoeZuCK

_Fonz > all.

Project TL.. van NC.. Soft? Zijn dat niet de makers van Lineage Eternal of Lost Ark wat een klote eeuwigheid duurt voordat ie uitkomt? Lijkt wel wat op Lost Ark.

Anyways. Check dit:

[YouTube: https://youtu.be/wMduSEk0of8]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985

Tja wat vond je leuk aan WoW? Voor mij was dat het raiden en dat ging na Ulduar flink achteruit. Bij ToTC ben ik zelf definitief afgehaakt. Later nog wel trials gedaan met wat expansions maar het was niet meer zo uitdagend als vroeger. De remake van de oude dungeons heb ik er allemaal in 1 weekend doorheen gejaagd.

Rift heb ik mij daarna in de endgame mee vermaakt tot aan HK. Later teruggekomen bij Storm Legion. Ook daar waren de eerste twee tier patches erg goed. Wel werd het heel erg grindy zonder 'flasks' want free to play... Community stierf echter uit.

Nog wat later nog eens wildstar gedaan. Naar max levelen was vrij snel gebeurd en de quests waren aardig (let wel op dat je niet te lang blijft hangen in de zones) en dan de endgame raids clearen was vorig jaar nog wel leuk om te doen. Duurt niet mega lang.

Ben zelf overgestapt op co-op games. Games die je meestal met maximaal 4 anderen kunt spelen. Kan van alles zijn, zelfs een shooter als Payday2 (zitten ook hele tactieken achter) en Borderlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

InF.Inc schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:01:
Project TL.. van NC.. Soft? Zijn dat niet de makers van Lineage Eternal of Lost Ark wat een klote eeuwigheid duurt voordat ie uitkomt? Lijkt wel wat op Lost Ark.

Anyways. Check dit:

[video]
Diablo meets MXM, NCsoft was voor mij al een tijdje afgeschreven nadat de CoH plat hebben gegooid.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.