Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.453 views

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 20:00
2 PS4's nog wel.. :9 :o

[ Voor 19% gewijzigd door Heaget op 23-03-2015 15:01 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 16:35
Flghter1982 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:55:
[...]

ja klopt. maar voor die 10 euro verschil ga ik niet moeilijk lopen doen.

echter zijn er geen andere 2tb schijven op de markt die passen. wel iets snellere 1tb versies maar dan praat je over een paar seconden meer laad tijd. niet echt super verschillen.
Moeilijk doen ? Kastje open en hop klaar , die externe is bij de mediamarkt in de aanbieding nu voor 85 euro als ik me niet vergis , toch 23 euro goedkoper

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Flghter1982 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:55:
[...]

ja klopt. maar voor die 10 euro verschil ga ik niet moeilijk lopen doen.

echter zijn er geen andere 2tb schijven op de markt die passen. wel iets snellere 1tb versies maar dan praat je over een paar seconden meer laad tijd. niet echt super verschillen.
Voor 25 euro minder loont het toch al sneller de moeite en je hebt meteen een houder waarmee je van je 500gig schijf in de PS4 weer een externe HD met USB 3.0 van kan maken.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Nog even een bedankje aan iedereen die pas geleden Wolfenstein: The New Order heeft aangeprezen.
Heb hem vorige week ook aangeschaft en met veel plezier al uren lang gespeeld. Echt met afstand de leukste shooter sinds tijden en ook nog eens voorzien van een goed verhaal :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:00
spaceboy schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:31:
[...]

Ik was inderdaad ironisch. ;) Al is het wel een schimmig gebied vind ik. Want opzetstukjes: ok. Maar als je een toetsenbord en muis gaat gebruiken op een console in online shooters... tja... dat vind ik al minder fraai. Een stap naar een aimbot is dan al wat kleiner. En dat laatste wordt, lijkt mij, door iedereen gezien als cheaten.
Ik gebruik een aimbot.

.....iedereen aimt altijd op mij ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
rajackar schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:16:
Nog even een bedankje aan iedereen die pas geleden Wolfenstein: The New Order heeft aangeprezen.
Heb hem vorige week ook aangeschaft en met veel plezier al uren lang gespeeld. Echt met afstand de leukste shooter sinds tijden en ook nog eens voorzien van een goed verhaal :)
Same here, afgelopen weekend even een "demo" gedownload, en wat een spel. Nooit verwacht dat dit zo leuk zou zijn Oo deze komt zeker in huis!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
1 voor mij 1 voor mijn broertje,

en dan via account sharing digitale games delen. dan wordt het weer een stukje interesanter dan disk versies.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Flghter1982 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:37:
[...]
1 voor mij 1 voor mijn broertje,

en dan via account sharing digitale games delen. dan wordt het weer een stukje interesanter dan disk versies.
Wat is het voordeel van digitale games tov disc based? Kan je nu gewoon tegelijkertijd een game spelen op beide PS4s waarvan je maar 1 digitale copy hebt aangeschaft?

• Flghter1982
xelfer schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:38:
[...]

Wat is het voordeel van digitale games tov disc based? Kan je nu gewoon tegelijkertijd een game spelen op beide PS4s waarvan je maar 1 digitale copy hebt aangeschaft?
precies.

toen de euro nog hoog stond kocht ik b.v. een game voor $60 in de US store. dat was dan 49 euro destijds. deze kan via account sharing op 2 ps4's installed worden en ook tegelijk online. deel de kosten met me broertje dus dat is nog geen 25 euro de man voor een nieuwe release.

in Nederland zijn de games meestal 10 euro duurder dan de dollar prijs in de US dus je betaald 69.99 euro.

na 2-3 maanden kan je deze dan wel weer verkopen en krijg je nog zo'n 35 euro terug.

je betaald dan dus 35 euro voor een game die je daarna niet meer in je bezit hebt en waar je maar 1 copy van hebt.

kortom. digitaal is in dat perspectief 200% voordeliger aangezien je 2 copy's krijgt en minder betaald. :)

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Delen is in dat geval wel handig.

Overigens betaal ik nooit 69,99e voor een game hoor. De duurste nieuwe releases die ik heb aangeschaft waren 52 euro meen ik.

• corset
Ik zou het niet meer doen voorlopig.. maar 20 euro voor de Wolfenstein Occupied edition is toch te lekker om te laten liggen ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Heaget
lanerios schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:50:
Ik zou het niet meer doen voorlopig.. maar 20 euro voor de Wolfenstein Occupied edition is toch te lekker om te laten liggen ><
Zo herkenbaar, gister toch nog Watch_Dogs aangeschaft via een mede-tweaker, maar dit is wel echt de laatste game.. voor nu B)

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Is er ergens een lijst met release dates voor de PS4?
Waar je je lekker kan maken op de games die uit gaan komen binnenkort?!

Alvast bedankt! :D

Een handtekening?!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:25
Ik kijk altijd hier:
http://www.ign.com/games/upcoming/ps4
Of hier:
http://www.xgn.nl/ps4/releases#/page/2

*wat Bram hieronder al zegt: dit zijn de eerste 2 hits op google ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 23-03-2015 16:08 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

tellavist schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:05:
Is er ergens een lijst met release dates voor de PS4?
Waar je je lekker kan maken op de games die uit gaan komen binnenkort?!

Alvast bedankt! :D
Ja, waarom zou die er niet zijn? Heb je al op Google gekeken? Talloze site met dit soort lijsten.

• Heaget
http://www.ign.com/games/upcoming/ps4

*edit

20 miliseconde te laat..

Iemand al "Life is Strange" geprobeerd? Voelt als een hele interresante titel aan en in de Gameplay van deze maand krijgt ie een 86.

[ Voor 82% gewijzigd door Heaget op 23-03-2015 16:21 ]

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
ASNNetworks schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:28:
Gister per ongeluk de PS Store van Ukraine geopend, zag wel erg gunstige prijzen. Gemiddelde titels kosten 999 UAH, omgerekend zo'n 41 euro. Nu met de slechte euro is het zeker interessant. Via de US Store kom je gemiddeld uit op zo'n 56 euro.

Gister zelf even getest, mijn MasterCard cc werkte helaas niet. Maa mijn virtueel VISA wel. Ik kon niet direct aankopen afrekenen, maar via de PS4 kon ik wel mijn wallet aanvullen. Ik moet wel 5% extra betalen als ik mijn virtuele VISA opwaardeer (werkt dus als soort prepaid, Entropay), maar dan nog is het een stuk voordeliger. Wellicht dat iemand met een VISA dus direct dit kan gebruiken ipv een virtuele tussen partij. Goedkoper dan de US Store en al helemaal goedkoper dan de NL Store. Bovendien is het EU, dus werkt DLC vanaf je eigen account
Klinkt goed. Heb een US account en merkte inderdaad dat dit duurder is geworden door de lage euro.
Die virtuele visa kan je die trouwens ook voor de US store gebruiken?
En die games uit de ukraine, je hoeft daar toch niet bij elk spel eerst door menutjes die in uk of rus taal om hem op engels te zetten?

• Heaget
Voor zover ik weet gebruiken de games de taal waarop je PS4 is ingesteld, maar correct me if I'm wrong..

• Cardwizard
EU titels hebben indien aanwezig ook de NL taal , koop je diezelfde game in de US store dan is de NL taal afwezig

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
KookSpook schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:28:
[...]

Klinkt goed. Heb een US account en merkte inderdaad dat dit duurder is geworden door de lage euro.
Die virtuele visa kan je die trouwens ook voor de US store gebruiken?
En die games uit de ukraine, je hoeft daar toch niet bij elk spel eerst door menutjes die in uk of rus taal om hem op engels te zetten?
Ja, volgens mij kan je die VISA ook in de US Store gebruiken. Heb het zelf nog niet getest omdat ik een Amerikaans Paypal account heb met daar mijn NL CC aan gekoppeld.

En nee, bij mij staan games standaard al op Engels ingesteld. Metro Last Light heb ik gister op deze manier gekocht en daar zit zelfs de NLse taal gewoon bij. Er is dus een kans dat de games in de NL Store identiek zijn, maar durf niet te zeggen of dit voor alle titels geldt. Maar Engels zit toch wel in alle games standaard.

(Pas na aankoop kwam ik erachter dat Metro Last Light ook in de NL Store afgeprijsd is voor €11,99 :+ Achja, €10 ook mooi mee genomen.) DriveClub ook gekocht voor omgerekend €16. Heb ff snel de trial aangevraagd voor 14 dagen en die 2 games met PS+ korting gekocht :P Daarna heel snel automatische verlenging stop gezet en de CC los gekoppeld (just in case).

Bij elkaar $30 (inclusief 5% toeslag via Entropay etc) betaald voor DriveClub en Metro Last Light, zo'n €28 dus. Ik deed het meer als test eigenlijk, om te kijken of het werkt en hoe makkelijk het zal gaan. The Witcher 3 wordt besteld via de UKR PS Store ;) Die is als pre-order 899 UAH, omgerekend zo'n €36-37 dus _/-\o_ En nu hopen dat de eurokoers tot 19 mei niet opeens neer stort, of de UAH opeens stijgt :+

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 23-03-2015 16:42 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• KookSpook
ASNNetworks schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:36:
[...]

Ja, volgens mij kan je die VISA ook in de US Store gebruiken. Heb het zelf nog niet getest omdat ik een Amerikaans Paypal account heb met daar mijn NL CC aan gekoppeld.

En nee, bij mij staan games standaard al op Engels ingesteld. Metro Last Light heb ik gister op deze manier gekocht en daar zit zelfs de NLse taal gewoon bij. Er is dus een kans dat de games in de NL Store identiek zijn, maar durf niet te zeggen of dit voor alle titels geldt. Maar Engels zit toch wel in alle games standaard.

(Pas na aankoop kwam ik erachter dat Metro Last Light ook in de NL Store afgeprijsd is voor €11,99 :+ Achja, €10 ook mooi mee genomen.) DriveClub ook gekocht voor omgerekend €16. Heb ff snel de trial aangevraagd voor 14 dagen en die 2 games met PS+ korting gekocht :P Daarna heel snel automatische verlenging stop gezet en de CC los gekoppeld (just in case).

Bij elkaar $30 (inclusief 5% toeslag via Entropay etc) betaald voor DriveClub en Metro Last Light, zo'n €28 dus. Ik deed het meer als test eigenlijk, om te kijken of het werkt en hoe makkelijk het zal gaan. The Witcher 3 wordt besteld via de UKR PS Store ;) Die is als pre-order 899 UAH, omgerekend zo'n €36-37 dus _/-\o_ En nu hopen dat de eurokoers tot 19 mei niet opeens neer stort, of de UAH opeens stijgt :+
Thanks voor de info, eerst al vorig jaar met het aanmaken van een us account, wat mij echt veel geld heeft gescheeld en nu dit. Tnx, helaas is bij mij met us paypal koppelen nooit gelukt omdat paypal gelijk om meer info vroeg en een sofienummer uit de us etc. Daarom kan die visa daar ook handig zijn.

Tijd om pino_goes_wodka aan te maken😝

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
ASNNetworks schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:28:
Gister per ongeluk de PS Store van Ukraine geopend, zag wel erg gunstige prijzen.
Hoe kom je per ongeluk in de Ukraine PS store :p

Zonnepanelen

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:50:
Ik dacht hetzelfde toen ik daarachter kwam, nog niet zo heel veel gespeeld maar heerlijk knalwerk zover.

Nu nog The Order 1886 ergens scoren voor 2 tientjes (ff wachten nog maar) :+

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
TIP: marktplaats

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Voor elk PSN account heb je een unieke mailadres nodig, toch?

Moet ik er maar 1 gaan verzinnen...

• ASNNetworks
voxxel schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:04:
[...]

Ik zocht de Russische :+ Wilde even kijken wat de prijzen weer waren omdat ze paar maanden geleden erg gunstig waren (nu niet meer). En mijn Russisch is niet zo top, dus zocht ik naar Russische tekens, maar had dus de Ukrainse haha.

@hierboven: ja elk PSN heeft een unieke nodig. Ik maak ze altijd aan via gmail.com, ook makkelijk met automatisch doorsturen van bevestigingsmailtjes ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
voxxel schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:04:
[...]

Dat is precies wat ik dacht haha

Een handtekening?!

Verwijderd

Vandaag kennis gemaakt met een VR cardbox, vervolgens een Samsung VR Gear geval. Ik was aangenaam verrast en ben nu ook erg nieuwsgierig naar de Morpheus. :)

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 13:40
Hopelijk is Bloodborne morgen al te krijgen aangezien in vrij heb! Heb zo'n zin in die game :)

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:13

JoeZuCK

_Fonz > all.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

OW en nog ander nieuws: Arkham City en Asylum worden ook geremastered uitgebracht.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:25
InF.Inc schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:41:
OW en nog ander nieuws: Arkham City en Asylum worden ook geremastered uitgebracht.
Ondanks dat het beiden echt fantastische games zijn snap ik het niet.
Ik dacht dat remasters vooral bedoeld waren om nieuwe PS4 spelers, komend van pc of xbox, met games (exclusives) kennis te laten maken welke zij nog niet hebben kunnen spelen.
Arkham City en Asylum waren op alle platformen al te spelen, dus waarom de remaster?
Of gaan ze de complete PS3 collectie opnieuw uitbrengen?
Had 'm dan gewoon backwards compatible gemaakt... maar ja, daar valt minder mee te verdienen dan met het opnieuw verkopen van deze games á 40 euro natuurlijk

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ASNNetworks
Tripwire999 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:33:
Hopelijk is Bloodborne morgen al te krijgen aangezien in vrij heb! Heb zo'n zin in die game :)
Als je écht zin hebt en niks tegen digitale games hebt, kan je het via de US Store kopen :) lk heb de game al op mn PS4 staan dmv pre-load, kan morgen vanaf 05.00u spelen. Totale kosten rond de €55, als je de game toch niet zou verkopen maakt digitaal ook verder niks uit. Kan je morgen direct aan de slag ;)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:26
http://www.fanatec.com/fo...laystation-4-and-xbox-one

Yes mn pwts van fanatec gaat werken met pcars op ps4. Heel netjes van ze.
Goede ontwikkeling, nu g25/27 support en het is weer coMpleet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-11 10:55
poor Leno schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:58:
[...]

Ja het werkt zeker :)

Alleen ben je met sommige dingen minder snel, zoals bijvoorbeeld rijden in vehicles /draaien van turrets enzo..

Auto aim werkt ook niet :/

En je wordt nog steeds afgeknald door mensen met controllers haha

(En je bent gemiddeld 120-160 euro kwijt)
Aim assist werkt zeker nog wel... Waarom zou iets dat ingebakken zit in de game-code van 9/10 console games niet meer werken als je een andere input device gebruikt? :+

Het is alleen dat deze adapters en console muizen niet voelen als de muis en keyboard op PC. Het is nogsteeds ''vertaalde'' analoog stick in de vorm van een muis. Negatieve acceleratie, haperingen, geen 1 op 1 vertaling van beweging naar input, storingen, bugs etc etc plagen de meeste van deze producten.

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 23-03-2015 21:05 ]

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

v8power67 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:48:

Damn, ik had het niet meer verwacht. Wat een geweldig nieuws zeg!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Broken Age 2 footage gezien voor op de PS4.. Zal deeltje 1 ook vast wel op de PS4 verschijnen niet?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:09
Scrisissszzz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:34:
Damn €30 voor dat Kombat Pack bij MKX.. Maar wel toffe vechters erin... Wordt een duur spelletje..
Ik heb alleen al die 30 euro over voor de Predator DLC. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• voxxel
InF.Inc schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:43:
Broken Age 2 footage gezien voor op de PS4.. Zal deeltje 1 ook vast wel op de PS4 verschijnen niet?
Broken Age is gewoon 1 game die uitkomt in 2 delen. Dus je kan ze bij mijn weten niet eens los krijgen.

Zonnepanelen

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

voxxel schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:46:
[...]

Broken Age is gewoon 1 game die uitkomt in 2 delen. Dus je kan ze bij mijn weten niet eens los krijgen.
Dat bedoel ik ook..

• voxxel
Het antwoord is ja dus ;)

Zonnepanelen

• KookSpook
ASNNetworks schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:36:
[...]

Ik zocht de Russische :+ Wilde even kijken wat de prijzen weer waren omdat ze paar maanden geleden erg gunstig waren (nu niet meer). En mijn Russisch is niet zo top, dus zocht ik naar Russische tekens, maar had dus de Ukrainse haha.

@hierboven: ja elk PSN heeft een unieke nodig. Ik maak ze altijd aan via gmail.com, ook makkelijk met automatisch doorsturen van bevestigingsmailtjes ;)
Zojuist ook een Oekraïens accountje aangemaakt. Prijzen zijn inderdaad omgerekend een stuk beter. Alleen die psn store zoekt nog slechter dan de nederlandse. Dacht dat die al slecht was maar kan dus erger. En een handwoordenboek oekraiens kan ook wel van pas komen. Jammer dat je de taal niet even naar engels kan zetten😝

• ASNNetworks
KookSpook schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:00:
[...]

Zojuist ook een Oekraïens accountje aangemaakt. Prijzen zijn inderdaad omgerekend een stuk beter. Alleen die psn store zoekt nog slechter dan de nederlandse. Dacht dat die al slecht was maar kan dus erger. En een handwoordenboek oekraiens kan ook wel van pas komen. Jammer dat je de taal niet even naar engels kan zetten😝
Protip: gebruik Google Chrome met automatisch vertalen van Russisch aan ;)

Brutal1ty schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:04:
[...]

Aim assist werkt zeker nog wel... Waarom zou iets dat ingebakken zit in de game-code van 9/10 console games niet meer werken als je een andere input device gebruikt? :+

Het is alleen dat deze adapters en console muizen niet voelen als de muis en keyboard op PC. Het is nogsteeds ''vertaalde'' analoog stick in de vorm van een muis. Negatieve acceleratie, haperingen, geen 1 op 1 vertaling van beweging naar input, storingen, bugs etc etc plagen de meeste van deze producten.
:?

Met de FFX Shark op de PS3 echt nul last gehad van alle zaken die jij noemt. Ook de Venom X lijkt prima te werken, als ik de YT video's bekijk.

Edit: Bloodborne staat inmiddels op 93 op Metacritic. Scores gaan aardig door het dak heen.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 24-03-2015 04:46 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Holy crap @ Bloodborne!! Zo hoog had ik echt niet verwacht! Niemand denk ik.

*O* Beste console exclusive tot nu toe! *O*

De overwegingen van Eurogamer zijn het lezen waard (geen spoilers).

Which leads to the overwhelming question: is Bloodborne better than Dark Souls? I don't know, and anyone who says they do is a fool. I knew from the start that Dark Souls was brilliant, but it took months until I appreciated just how deep and complex a masterpiece it was. The most important thing about Bloodborne is that, despite the surface similarities, it plays and feels very different. Who knows how I'll feel in a few months? But first impressions are easy. Bloodborne is brilliant.

[ Voor 41% gewijzigd door SqueakyClean op 24-03-2015 06:35 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SqueakyClean schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 06:22:

[...]
Deze komt zeker op mijn PS4! Moet een geweldige game zijn!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Xtr3me4me schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 07:54:
[...]

Deze komt zeker op mijn PS4! Moet een geweldige game zijn!
Ben 'm nu uit de US-store aan het binnenhengelen... Vanmiddag spelen! :Y

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48

spaceboy

Op grote hoogte

SqueakyClean schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 06:22:

[...]
Oh oh oh, mooi nieuws. Klote dat ik die EU versie heb, dus die gaat vannacht pas downloaden. Morgen vrij. Gamen. Donderdag vrij. Gamen. :9

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:24

Nitai

Live the life you love.

SqueakyClean schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:27:
Voor elk PSN account heb je een unieke mailadres nodig, toch?

Moet ik er maar 1 gaan verzinnen...
Als je een gmail account heb dan kun je werken met + of . En eindeloos variëren met je mail adres zodat het allemaal aankomt op je hoofdaccount.
Bijv. squeakyclean@gmail.com als gmail account en dan een PS account aanmaken met squeakyclean+ukraine@gmail.com
Alles komt dan gewoon aan op je squeakyclean@gmail.com account.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nitai schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:05:
[...]

Als je een gmail account heb dan kun je werken met + of . En eindeloos variëren met je mail adres zodat het allemaal aankomt op je hoofdaccount.
Bijv. squeakyclean@gmail.com als gmail account en dan een PS account aanmaken met squeakyclean+ukraine@gmail.com
Alles komt dan gewoon aan op je squeakyclean@gmail.com account.
wow, mooie tip! Nooit geweten. Was bezig met een nieuw gmail account, maar haakte af toen ze via telefoon wilde verifiëren.
Moet je de + nog ergens speciaal instellen?

• corset
Wolfenstein gister gespeeld op de mode net onder Uber. Wat een heerlijk spel blijft het toch. Ben nu ook bezig met 100% collectables :p Net chapter 1 af (dus de prologue) en dat was wat tricky soms.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 10:31
v8power67 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:48:

Mooi! Eindelijk een echt racespel op de PS4 voor de Fanatec gebruikers. Happy :)

Nickname does not reflect reality

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
lanerios schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:51:
Wolfenstein gister gespeeld op de mode net onder Uber. Wat een heerlijk spel blijft het toch. Ben nu ook bezig met 100% collectables :p Net chapter 1 af (dus de prologue) en dat was wat tricky soms.
Game is erg tof idd! Gister de platinum behaald :)

Collectibles allemaal zelf vinden is pittig... Een paar zitten echt heel nasty verstopt.. De guide van Powerpyx is erg goed.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• corset
meest evil vond ik de 1e concept art tot nu toe. Ik kon die f*cking lever niet vinden ><

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Brad Pitt schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:52:
[...]

Mooi! Eindelijk een echt racespel op de PS4 voor de Fanatec gebruikers. Happy :)
Alleen jammer dat het lijkt dat ze het regelen per spel en niet algemeen voor de PS4.

Maar ben blij dat Fanatec eindelijk ondersteund wordt op de PS4 en zelfs met oude modellen! Mooie service! d:)b

• Brad Pitt
SqueakyClean schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:57:
[...]
Alleen jammer dat het lijkt dat ze het regelen per spel en niet algemeen voor de PS4.
Nogal! Tot die tijd blijft DC heerlijk in zijn doosje zitten. Racen met controller is nogal :O
Maar ben blij dat Fanatec eindelijk ondersteund wordt op de PS4 en zelfs met oude modellen! Mooie service! d:)b
Moet het eerst nog maar zien. Maar zal wel goedkomen, deze keer :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Bloodborne thema:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 14:04
Kwam gisteren wat beelden van de Closed Alpha tegen van Rainbox six welke nog niet door Ubi zijn geblokkeerd.
Zo te zien is dit de XOne versie.
Ben er nog niet helemaal overuit.

http://blip.tv/originalga...siege-alpha-video-7178243

PSN ID Binloading_nl

• Flghter1982
SqueakyClean schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:08:
Bloodborne thema:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Thanks. Gaaf.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Medetweakers, hebben jullie The order gespeeld? Zo ja, hoe bevalt het spel?

• Brad Pitt
HaskoF schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:58:
Not serious I hope :?

HaskoF schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:58:
Er is een topic en een zoekfunctie, dus lees jezelf in zou ik zeggen. Er is genoeg over gezegd. ;)

Bloodborne blijft trouwens gewoon op 93 staan op MC en zelfs de user score zit op 87 met 201 ratings. Echt bizar.

Ik moet nog een aantal games afmaken, dus over 1 à 2 weken eens op MP kijken.

Er is nog geen topic van. Hopelijk is iemand ermee bezig.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Had zo'n hoge score niet verwacht.. Toen ik de eerste streams van Bloodborne zag van het weekend werd ik niet weggeblazen. De enemies gingen ook allemaal vrij makkelijk neer. Father Gascoigne was trouwens wel een leuke boss.

• voxxel
InF.Inc schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:23:
Had zo'n hoge score niet verwacht.. Toen ik de eerste streams van Bloodborne zag van het weekend werd ik niet weggeblazen. De enemies gingen ook allemaal vrij makkelijk neer. Father Gascoigne was trouwens wel een leuke boss.
Ik heb ook de indruk dat het allemaal net wat beter te doen is dan de Souls serie, maar volgens mij is de uitdaging er zeker nog wel. Uiteindelijk bepaalt de moeilijkheidsgraad ook niet hoe goed de game is.

Zonnepanelen

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
hmmm komt bloodbore niet morgen pas uit of mis ik iets?

• voxxel
boemmie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:28:
hmmm komt bloodbore niet morgen pas uit of mis ik iets?
In the US is hij al uit. Dus met een US account kan je hem al kopen en hier spelen.

Zonnepanelen

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
ik wacht nog wel een dagje, maar thanks voor het antwoord

• Flghter1982
mijn BF:HL skills zijn wonder boven wonder verbeterd. ik heb nu een positieve kd met de meeste matches. toch een kwestie van wennen blijkbaar ;)
bram1984 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:21:
Zojuist die pro aim resistance tussenstukjes besteld op eBay. Ik heb die hoge Hama opzetstukjes en hoewel ik niet meer zonder kan, zijn ze dermate zwaar dat mijn sticks vaak "doorzwaaien" als ik ze loslaat.

Ben benieuwd.
Welke heb je besteld? Ik vind de oranje en zwarte het fijnste :)

Als iemand trouwens die Kontrol Freeks gaat bestellen, geef dan een gil? Ik wil nl ook een bepaald setje hebben :)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48

spaceboy

Op grote hoogte

boemmie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:40:
ik wacht nog wel een dagje, maar thanks voor het antwoord
Ik wacht ook nog 1 dag. Pijn in 't hart. :P Maar wat ik tot nu toe qua reviews lees denk ik dat dit spel bij mij minstens op de 2e plek komt qua alltime-best-game. Maar gezien het thema zou het mij niet verbazen als Bloodborne voor mij Dark Souls wel van de 1e plek mietert.

Is dat thema (hierboven genoemd) meerdere keren te downloaden (zit nu op werk)?

En het is al vaker langsgekomen hier, maar zijn er überhaupt nadelen te bedenken aan het hebben van een US-PSN-account? Ik voel me steeds meer genaaid (duurder + later). 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Tripwire999
Hmm volgens mij word Bloodborne niet eerder released (had gehoopt vandaag al in de winkels) net Bart smit gebeld (vaste releasedatum). Toch nog even Mediamarkt bellen :)

• Flghter1982
poor Leno schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:42:
[...]

Als iemand trouwens die Kontrol Freeks gaat bestellen, geef dan een gil? Ik wil nl ook een bepaald setje hebben :)
je bent net te laat. 2 dagen geleden 2 setjes CQC bested van kontrolfreaks.
Flghter1982 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:59:
[...]

je bent net te laat. 2 dagen geleden 2 setjes CQC bested van kontrolfreaks.
Ahw crap.. waar heb je besteld? Gewoon in de US? Hoeveel is shipping?
poor Leno schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:42:
[...]

Er zitten er volgens mij 3 in. Zwart, wit en blauw. Er zit verschil tussen dus?

• Flghter1982
poor Leno schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:01:
[...]

Ahw crap.. waar heb je besteld? Gewoon in de US? Hoeveel is shipping?
ik heb gewoon besteld op de website van kontrolfreaks dus zal wel een paar dagen duren voordat ze aankomen. aangezien ik 2 setjes heb besteld (2 controllers). was het verzenden gratis. dit is geloof ik vanaf $25
bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:02:
[...]

Er zitten er volgens mij 3 in. Zwart, wit en blauw. Er zit verschil tussen dus?
Ja de witte zijn het lichtst, de zwarte het zwaarst.. En dan zitten er ook nog 2 verschillende types bij, compact en vol.
Ah. Nou ff kijken. Het zal hoe dan ook beter zijn.
Ja het is een hele verademing :D (voor t rechter pookje in ieder geval, de linker is niet echt nodig.. misschien de witte)
Flghter1982 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:03:
[...]

ik heb gewoon besteld op de website van kontrolfreaks dus zal wel een paar dagen duren voordat ze aankomen. aangezien ik 2 setjes heb besteld (2 controllers). was het verzenden gratis. dit is geloof ik vanaf $25
Ah ik dacht dat dat free shipping onder 25,- alleen binnen US was :)

Ik ga in ieder geval binnenkort bestellen, dus als iemand ze ook wil en mee wil doen? :D

• ASNNetworks
Dit is ook voor het eerst: Bloodborne uit de US Store pre-load en ready to go. Zou om 05.00 vanochtend unlocked moeten worden, dan is het 00.00 volgens de US Store in US. Kreeg net toen ik wakker werd netjes weer de melding dat de game gestart kan worden. Staat er een timer bij volgens de EU release :S Heb al mijn games uit de US Store gehaald, waarvan een groot gedeelte pre-order. Kon altijd volgens de US release spelen. Normaal zou ik juist willen dat ik volgens de EU release kon spelen omdat de meeste games op dezelfde dag uitkomen, dus zou ik om 00.00 al aan de slag kunnen in NL. Echter komt Bloodborne hier de 25e. En het rare is dus dat de game gewoon uit de US Store komt, maar de timer de EU Store aangeeft.

Vorige week heeft een familielid van mij BF Hardline nog gekocht en kon exact volgens de US release spelen. Weet niet of Sony in die ene week hun systeem heeft aangepast, of dat het om een bug gaat (gister waren er wel werkzaamheden). Maar zelfs als ik inlog met het US account staat nog dezelfde EU timer... Als ik op info klik staat er ook doodleuk: valid from 24/03/2015 05:00 en 'Eligible' *oftewel toegankelijk*

*edit: dit is nog vreemder: heb VPN aangezet in mijn router zodat ik een US IP adres krijg. Nog steeds dezelfde timer |:(

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 24-03-2015 11:11 ]

• Flghter1982
ASNNetworks schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:09:
Dit is ook voor het eerst: Bloodborne uit de US Store pre-load en ready to go. Zou om 05.00 vanochtend unlocked moeten worden, dan is het 00.00 volgens de US Store in US. Kreeg net toen ik wakker werd netjes weer de melding dat de game gestart kan worden. Staat er een timer bij volgens de EU release :S Heb al mijn games uit de US Store gehaald, waarvan een groot gedeelte pre-order. Kon altijd volgens de US release spelen. Normaal zou ik juist willen dat ik volgens de EU release kon spelen omdat de meeste games op dezelfde dag uitkomen, dus zou ik om 00.00 al aan de slag kunnen in NL. Echter komt Bloodborne hier de 25e. En het rare is dus dat de game gewoon uit de US Store komt, maar de timer de EU Store aangeeft.

Vorige week heeft een familielid van mij BF Hardline nog gekocht en kon exact volgens de US release spelen. Weet niet of Sony in die ene week hun systeem heeft aangepast, of dat het om een bug gaat (gister waren er wel werkzaamheden). Maar zelfs als ik inlog met het US account staat nog dezelfde EU timer... Als ik op info klik staat er ook doodleuk: valid from 24/03/2015 05:00 en 'Eligible' *oftewel toegankelijk*

*edit: dit is nog vreemder: heb VPN aangezet in mijn router zodat ik een US IP adres krijg. Nog steeds dezelfde timer |:(
dit viel mij ook op. echter toen ik weer inlogte onder mijn US account versprong de timer weer naar US time. zodra ik op mijn EU account inlog past die de tijd aan.

je kan dus waarschijnlijk wel spelen als je ingelogt bent onder je US account.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

poor Leno schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:08:
Ja het is een hele verademing :D (voor t rechter pookje in ieder geval, de linker is niet echt nodig.. misschien de witte)

[...]

Ah ik dacht dat dat free shipping onder 25,- alleen binnen US was :)

Ik ga in ieder geval binnenkort bestellen, dus als iemand ze ook wil en mee wil doen? :D
Wil je deze gaan halen?

http://www.kontrolfreek.com/classic/fps-freek-alpha.html

PSN: Bellerophon-

• ASNNetworks
Flghter1982 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:20:
[...]

dit viel mij ook op. echter toen ik weer inlogte onder mijn US account versprong de timer weer naar US time. zodra ik op mijn EU account inlog past die de tijd aan.

je kan dus waarschijnlijk wel spelen als je ingelogt bent onder je US account.
Nope. Al geprobeerd. Via US account kreeg ik alsnog die timer. Er als ik pijltje omlaag deed, kwam er wel te staan: Start, maar als ik erop klik komt er gewoon weer de timer. Eerste keer dat dit mij overkomen is. Echt van alles geprobeerd, van US VPN tot aan tijdzone etc. Ik heb de game maar verwijderd en ben het opnieuw aan het downloaden. Hopelijk werken de servers een keer mee en krijg ik niet 500kb/s download constant weer....

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 23:35
Iemand bloodborne al gespot in de winkels? Intertoys hier jammer genoeg niet. Bij de mediamarkt word de Hoorn er continu opgegooid.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• Tripwire999
Dark Master schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:24:
Iemand bloodborne al gespot in de winkels? Intertoys hier jammer genoeg niet. Bij de mediamarkt word de Hoorn er continu opgegooid.
Ik heb Bart smit gebeld die hadden hem nog niet. Mediamarkt krijg ik niet aan de lijn, zo meteen nog een keer proberen.

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:49
Want? Dat de game kort is, maakt het niet een onvermakelijke game. Ik vond hem eigenlijk gewoon tof. Jammer dat ie zo kort was, maar slecht is de game niet.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ben ook aan het zoeken namelijk :Y

• Brad Pitt

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

From Software heeft zichzelf volgens mij overtroffen met Bloodborne :) Dit na een voor mij toch teleurstellende Dark Souls 2. De snelheid ligt echt een stuk hoger dan de Souls games. Ik was na het zien van de beelden even bang dat dit negatieve gevolgen had voor de camera, maar zie dat in de reviews eigenlijk niet terug. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Bellerophon schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:29:
[...]

Ben ook aan het zoeken namelijk :Y
Voor meer mensen die via die KF shop iets willen kopen (code van een twitch streamer): Use code tripleWRECK for 10% off.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik denk dat vooral de Chalice Dungeons leuk zijn om te spelen met vrienden. Ik heb de eerste 2 werelden gezien van Bloodborne, maar het is echt gangetje dit, gangetje dat. Niet dat het erg is, maar het komt mij een beetje claustrofobisch over. Je MOET als je wilt of niet je op paden begeven en hebt weinig optie om van die paden af te wijken.

Maar voor mij stond de keus al vast: The Handsome Collection über alles (disclaimer: vooralsnog wat betreft de spellen die net uitgekomen zijn en het budget mij dit toelaat en of collega het spel op de PS4 haalt, want ik heb hem al wel op Steam).

[ Voor 6% gewijzigd door JoeZuCK op 24-03-2015 11:50 ]

• ASNNetworks
ASNNetworks schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Nope. Al geprobeerd. Via US account kreeg ik alsnog die timer. Er als ik pijltje omlaag deed, kwam er wel te staan: Start, maar als ik erop klik komt er gewoon weer de timer. Eerste keer dat dit mij overkomen is. Echt van alles geprobeerd, van US VPN tot aan tijdzone etc. Ik heb de game maar verwijderd en ben het opnieuw aan het downloaden. Hopelijk werken de servers een keer mee en krijg ik niet 500kb/s download constant weer....
Even mijzelf quoten mochten mensen dit ook ervaren:

Op fora zie ik dat meerdere mensen dit probleem hebben die in de EU wonen en de game uit de US Store hebben gekocht. Niemand snapt precies waarom het opeens nu zo is, terwijl alle vorige titels wel werkten. Ik denk dat het door de pre-load komt. Heb de game namelijk verwijderd en opnieuw gedownload. Na 5GB kan je alvast de game starten. En het werkt gewoon nu wel.

Dus als je de game ook de US Store hebt en je krijgt een timer te zien, kan je 2 dingen doen:

Wachten tot de timer af loopt, dus vannacht spelen. Of de game verwijderen en opnieuw downloaden en hopen dat hij eerder klaar is dan de timer afloopt :+

• Tripwire999
Dark Master schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:24:
Mediamarkt Cruquius aan de telefoon gehad, ze hebben hem morgen pas binnen.

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 09:06
ASNNetworks schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:58:
[...]

Even mijzelf quoten mochten mensen dit ook ervaren:

Op fora zie ik dat meerdere mensen dit probleem hebben die in de EU wonen en de game uit de US Store hebben gekocht. Niemand snapt precies waarom het opeens nu zo is, terwijl alle vorige titels wel werkten. Ik denk dat het door de pre-load komt. Heb de game namelijk verwijderd en opnieuw gedownload. Na 5GB kan je alvast de game starten. En het werkt gewoon nu wel.

Dus als je de game ook de US Store hebt en je krijgt een timer te zien, kan je 2 dingen doen:

Wachten tot de timer af loopt, dus vannacht spelen. Of de game verwijderen en opnieuw downloaden en hopen dat hij eerder klaar is dan de timer afloopt :+
Beste is die ene dag te wachten. Ik zie me eerder voor de prijs een game in de US store halen dan om eerder te spelen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

• Heaget
Ik heb nooit Dark Souls gespeeld en ook bloodbourn spreekt me niet echt aan maar als het echt zo'n goeie game is moet ik ook maar is gaan kijken..

• Cardwizard
Heaget schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:07:
Ik heb nooit Dark Souls gespeeld en ook bloodbourn spreekt me niet echt aan maar als het echt zo'n goeie game is moet ik ook maar is gaan kijken..
een game kan nog zo goed zijn , als het je niet ligt blijft het niks jammer genoeg

• voxxel
Slechte week voor mijn backlog dit.. Ben halverwege Farcry 4, vandaag komt GTA V waarschijnlijk binnen en morgen Bloodborne.. Daarbij moet ik Dragon Age en The Last of Us ook nog uitspelen. First world problems :'( :+

Zonnepanelen

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

voxxel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:12:
Slechte week voor mijn backlog dit.. Ben halverwege Farcry 4, vandaag komt GTA V waarschijnlijk binnen en morgen Bloodborne.. Daarbij moet ik Dragon Age en The Last of Us ook nog uitspelen. First world problems :'( :+
Join the club :')

Last of Us
Wolfenstein
GTA V
Xenoverse
Borderlands: Handsome Collection
Watch Dogs
Shadow of Mordor
Metro: Last Light Redux

:') Fak...

Verwijderd

Hier ook:
GTA V
Borderlands Handsome Collection
PvZ Garden Warfare
Shadow Of Mordor

En te weinig tijd, maar goed wel beter dan niet weten welke game je moet doen. Gelukkig is het tot aan de zomer rustiger... oh wacht The Witcher 3... :')

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2015 12:32 ]

• corset
mijn PS4 backlog;

Shadows of Mordor
GTA V
DA: Inquisition
Wolfenstein
Battlefield 4
Infamous: Second Son

Pagina: 1 ... 50 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link