Bloodborne is niet echt mijn soort game maar toch weer erg nieuwsgierig geworden.
Ook de voorpret naar een game toe, filmpjes kijken, het inlezen, soms allemaal nog mooier dan de game zelf lol.
[ Voor 18% gewijzigd door Sipio op 24-03-2015 12:36 ]
Welke zoek je, heb destijds een paar besteld en heb de futbol Freek en de half hoge witte fps phantom die ik niet gebruik.poor Leno schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:01:
[...]
Ahw crap.. waar heb je besteld? Gewoon in de US? Hoeveel is shipping?
Edit, lees net welke je wil bestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door bukkum op 24-03-2015 12:53 ]
CheaterFlghter1982 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:42:
mijn BF:HL skills zijn wonder boven wonder verbeterd. ik heb nu een positieve kd met de meeste matches. toch een kwestie van wennen blijkbaar
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
haha. dit is nog zonder de kontrolfreek grips
En je hebt je cheatsticks nog niet eens?
Ik ben blij dat je Hardline speelt en geen BF4. Ik zou je meteen reporten
Verwijderd
Heerlijk spel voor die 21 Euro in de PSStore :
https://store.playstation...00264_00-EASPORTSUFC14PS4
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Zo te zien niet echt een hoge moeilijkheidsgraad...Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:03:
Net meesterlijk iemand Knock-out geslagen :
[video]
PSN: Bellerophon-
Zoals altijd, maarja. Ieder wat wils.Bellerophon schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:04:
[...]
Zo te zien niet echt een hoge moeilijkheidsgraad...
Dit ziet er namelijk wat intenser uit
YouTube: EA SPORTS UFC Gameplay Series - Jose Aldo vs. Anthony Pettis
PSN: Bellerophon-
De slechtste MM van Nederland qua Game Releases? think again....Disfigured schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:32:
Ik hoop dat MM Den Haag vanavond Bloodborne al verkoopt...
Net bericht van Yourgamezone.nl: Bloodborne is verstuurd....morgen op de mat, netjes!Rickpm1 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:12:
Ligt die al ergens in de winkel ?
PSN gamertag: H3nk13024
Is toch gewoon normaal?VinnieV schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:15:
[...]
Net bericht van Yourgamezone.nl: Bloodborne is verstuurd....morgen op de mat, netjes!
Goed voor elkaar! Ik had 24 maart in mijn hoofdVinnieV schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:15:
[...]
Net bericht van Yourgamezone.nl: Bloodborne is verstuurd....morgen op de mat, netjes!
Maar goed, meningen verschillen nou eenmaal
PSN: Maichel
Is ook grappig, je ziet dat ook iedere keer als een game op punt van verschijnen staat: mensen krijgen een soort van Sinterklaasavond gevoel erbij ;-)Maichel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:20:
Ik vind het best grappig dat Bloodborne zo gehyped word. Paar maanden terug ergens prijsvraag gewonnen waardoor je een dagje op Playstation kantoor mocht gamen. Bloodborne was daar ook speelbaar, maar ik vond het echt drie keer niks, zowel grafisch als gameplay en ook de setting.
Voor mij persoonlijk geldt dat ik de Souls series heb gespeeld, deel 2 op de Xbox, en ik was blij verrast dat er een PS4 vervolg komt (inmiddels komt ook DS2 naar de PS4). Ik zit er dan ook al ff op te wachten. Maar we zijn met een groepje van 4 gamende vrienden en ik ben de enige die helemaal los gaat op de Souls-achtigen, dus ja, het moet je maar aanpsreken.....
Edit: Type-o's
Bloodborne sprak me in het begin niet direct aan maar nu ik heb gezien hoe goed de gameplay qua moeilijkheidsgraad is wordt dit echt een uitdaging.Maichel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:20:
Ik vind het best grappig dat Bloodborne zo gehyped word. Paar maanden terug ergens prijsvraag gewonnen waardoor je een dagje op Playstation kantoor mocht gamen. Bloodborne was daar ook speelbaar, maar ik vond het echt drie keer niks, zowel grafisch als gameplay en ook de setting.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Bloodborne is ook geen game die je even een aantal minuten zit te spelen met allemaal mensen om je heen zonder je te kunnen concentreren. Niet alleen met Bloodborne maar met heel veel type games.
Volgens mij heb ik het niet genoeg kans gegevens om het echt te laten klikken. Nu ik de cijfers van Bloodborne zie wil ik het wel weer proberen maar ik ben bang dat het op een of andere manier gewoon niet mijn type game is ongeacht hoeveel tijd ik er in investeer.
Welcome to the League of Draven
Als je nu al twijfelf niet doen. Het gevoel moet goed zitten. Er zijn zat andere spellen die je waarschijnlijk nog niet hebt uitgespeeld of die nog uitkomen die je wél leuk vindt. Steek daar geld en energie inEuphanasia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:17:
Ik twijfel echt om Bloodborne te halen, Dark Souls 2 ooit geprobeerd voor een uurtje of 2 en vond er echt niks aan.
Volgens mij heb ik het niet genoeg kans gegevens om het echt te laten klikken. Nu ik de cijfers van Bloodborne zie wil ik het wel weer proberen maar ik ben bang dat het op een of andere manier gewoon niet mijn type game is ongeacht hoeveel tijd ik er in investeer.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
gisteren even op Stream gekeken tot zover het kon want na iedere keer 10 minuten werd de Stream offline gehaald
nothing stops this train
Ik kwam gisteren op de site van Coolblue waar stond dat ze 'm al op voorraad hadden. Geen idee maar ze leveren meestal de volgende dag. Als je gisteren had besteld zou je m dus vandaag kunnen spelenDark Master schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:24:
Iemand bloodborne al gespot in de winkels? Intertoys hier jammer genoeg niet. Bij de mediamarkt word de Hoorn er continu opgegooid.
Ik heb het niet gedaan omdat het niet mijn soort spel is, ik hou niet van die setting.
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 24-03-2015 14:49 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hmm ik zal 'm ook eens halen (blijft toch mn eigen sport heVerwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:03:
Net meesterlijk iemand Knock-out geslagen :
[video]
Ga even oefenen, en dan binnenkort een online duel Dennis
Dammit, zit me nog steeds in te houdenWillybubba schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:40:
Goedgoed. Na zulke laaiende reviews kan ik toch ook niet achterblijven. Bloodborne besteld. Ik ben benieuwd. Ik ben wel een sucker voor sfeer in games en dat doet Bloodborne schijnbaar heel goed.
Daar wil ik wel een filmpje van zien! Heb toen de demo van die game even gespeeld maar werd helemaal kriegel toen ik al die combinaties zag van knoppen drukkenMaichel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:51:
[...]
Hmm ik zal 'm ook eens halen (blijft toch mn eigen sport he)
Dubbel quote excuus
[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 24-03-2015 15:01 ]
Haha, ik zal mn best doen en mocht ik winnen, dan het filmpje postenSipio schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:59:
[...]
Daar wil ik wel een filmpje van zien! Heb toen de demo van die game even gespeeld maar werd helemaal kriegel toen ik al die combinaties zag van knoppen drukken
Grr ben jaloers, hier ook dodelijk saaie werkdag, maar geen Bloodbornestime schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:12:
Zojuist bij gamemania bloodborne gehaald. Gelijk maar vrij genomen want dodelijk saaie werkdag + bloodborne in de tas gaat niet samen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik kan het niet eens permitteren om vrij te nemen om een spel te spelen ... nou ja ik kan het wel .. maar ik ga geen 100+ euro weggooien om een spel te spelen.. lolBlackEyedAngel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:16:
[...]
Grr ben jaloers, hier ook dodelijk saaie werkdag, maar geen Bloodborne![]()
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Ik ben nog echt een beginner in UFC.Maichel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:51:
[...]
Hmm ik zal 'm ook eens halen (blijft toch mn eigen sport he)
Zoals het filmpje al zei : Mijn eerste K.O.
Ik ben ook een beginner, ik moet 'm zelfs nog downloadenVerwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:27:
[...]
Ik ben nog echt een beginner in UFC.
Zoals het filmpje al zei : Mijn eerste K.O.
•IGN – Review in progress
•GameSpot – 9/10
•Game Informer – 9.75/10
•Destructoid – 9/10
•GameTrailers – 9.6/10
•The Jimquisition – 10/10
•Eurogamer – Review in progress
•GamesRadar – 4.5/5
•EGM – 9.5/10
•Gaming Nexus – 9/10
•Videogamer – Review in progress
•PlayStation Universe – 9.5/10
•Hardcore Gamer – 4.5/5
•PlayStation Lifestyle – 9/10
•GamingTrend – 95/100
•The Escapist – 4.5/5
•GamesBeat – Review in progress
•RPGSite – 9/10
•Digital Spy – 5/5
•USGamer – Review in progress
•NeoSeeker – 9/10
•Hardcore Gamer – 4.5/5
•NZGamer – 8.9/10
•God ia a Geek – 10/10
•CGMagazine – 9.5/10
•MMORPG – 9/10
•Gaming Age – A
•Stevivor – 7.5/10
•Tom’s Guide – 4/5
•Falcon Kick – 10/10
•RPGFan – 95/100
•Metro – 9/10
•Siliconera – No Score
•MMGN – 9.5/10
•Attack of the Fanboy – 4.5/5
•Telegraph – 5/5
Maar in ieder geval volgens mij is dit qua cijfers wel de hoogste op de current-gen consoles.
De eerste echte topper is er eindelijk.
Een 9.0 op metacriticInF.Inc schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:55:
User reviews zal wel een stukje lager zijn.
Dat klopt, hoewel ik die nog nooit op een 9 heb zien staan.InF.Inc schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:55:
User reviews zal wel een stukje lager zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door JoeZuCK op 24-03-2015 16:16 ]
Nee werkt gewonSqueakyClean schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:09:
[...]
wow, mooie tip! Nooit geweten. Was bezig met een nieuw gmail account, maar haakte af toen ze via telefoon wilde verifiëren.
Moet je de + nog ergens speciaal instellen?
https://support.google.com/mail/answer/12096?hl=nl
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Toch kan je niet ontkennen dat het best hoog is. Dit komt bijna nooit voor.InF.Inc schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:08:
Tot nu toe een stuk of 8 608 reviews.. komt goed jongens .. komt goed.. Als het op een 9 blijft hangen eet ik mn klomp op.
veel plezier met je ps4
groot gelijk ik had mijn ps4 toen ook vast gezet ^^
[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2015 17:11 ]
nothing stops this train
Ik heb ook nog mooie herinneringen aan mn PS4 ophalen op 29 november 2013, op de fiets in de kou en regen, op de bagagedrager omwikkeld in 2 plastic tassen voor de zekerheid haha. Had toen nog geen auto.
Ik ook. Moest wel ff tekenen
GamiQ, de game notes app met game maps!
PSN: Oldzkoel
Jup
Lol, het verhaal wordt steeds mooierSeeebab schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:28:
[...]
Jupen heb ook mn vriendin thuis afgezet voor een paar daagjes, dus verdient ie de passagierszetel! xD
Ben benieuwd hoe de moeilijkheidsgraad is bij Bloodborne, want als die zo is als bij de Souls games, dan is het idd zeer verstandig om liever alleen in een kamer te spelen...
https://www.youtube.com/watch?v=Uec0hu84XWc
Nu welOrpheo1975 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:02:
Iemand dit al gezien?
YouTube: PlayStation Fully Loaded reveal
Nouja zeg! Wat toevallig dat Kim al een microfoon aan d'r kraag had hangen. Super!Orpheo1975 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:02:
Iemand dit al gezien?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
PSN: Oldzkoel
Zal later een eerste impressie achterlaten!power_user schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:36:
Lol zoveel mensen die em al hebben maar zo hooked zijn dat ze niet ff een eerste indruk kunnen achterlaten...vast een goed teken
Lekker spontaan ook , al microfoon om hebben terwijl ze de deur open doetOrpheo1975 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:02:
Iemand dit al gezien?
Verwijderd
https://store.playstation...01589_00-DARKSOULS2000003
volledige game is naar verwachting beschikbaar over 9 dagen op 2/4/2015.
Ook handig/toevallig voor Sony dat het niet een lelijke nerd is die wint. Niet dat ze knap is maar het had een stuk slechter kunnen zijn.PBP schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:48:
[...]
Lekker spontaan ook , al microfoon om hebben terwijl ze de deur open doet
Ik kon gewoon inloggen met mijn PSN. Kan zijn dat ik ze ooit gekoppeld heb hoor.steefje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:15:
[...]
Ah jammer. Verplichte UPlay registratie. Op zich logisch maar nee dank je
[ Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 24-03-2015 18:54 ]
Klopt, had het niet verwacht. Maar het spel staat ook niet hoog op mijn verlanglijst. Maar als de 9 echt gerechtvaardigd blijft, wens ik allen super veel plezier die dit spel gaan spelen.voxxel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:40:
[...]
Toch kan je niet ontkennen dat het best hoog is. Dit komt bijna nooit voor.
Iemand die mij kan overtuigen?
En anders niet?InF.Inc schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:07:
[...]
Klopt, had het niet verwacht. Maar het spel staat ook niet hoog op mijn verlanglijst. Maar als de 9 echt gerechtvaardigd blijft, wens ik allen super veel plezier die dit spel gaan spelen.
Inmiddels op 858 ratings en nog steeds een 90. Is er een game die dit ooit heeft gered?
Dude, ik heb hetzelfde als jij gehad, ook heb ik mijn handen nooit gebrand aan de Dark Souls games, ik ken mezelf, ik ga mezelf haten omdat ik gewoon zuig in die game.bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:17:
Het jeukt echt enorm om Bloodborne gewoon uit de US store te plukken, maar ik ben zo bang dat het niets voor mij is. Souls games nog nooit gespeeld en er is niet echt iets waarmee je dit goed kunt vergelijken. Ik houd sowieso niet van hele diepgaande RPG's als Fallout/TES, met talloze loot en langdradige gesprekken waarbij je zinnetjes moet kiezen.
[...]
En anders niet?
Inmiddels op 858 ratings en nog steeds een 90. Is er een game die dit ooit heeft gered?
Maar....op een of andere manier blijven die games mij boeien, dus ik ben er nu gewoon voor gegaan.
Ik heb 0,0 ervaring in deze game, ik laat me gewoon verrassen.
Just do it Bram
Gaan we een keer Co-op doen
De dark Soul games niet gespeeld ik moet ze volgens mij nog wel hebben. Alleen omdat ik hetzelfde had als jij. Toch bij het zien van Bloodborne vraagt het spel om gespeeld te worden. Op de éé,of andere manier doet de hack an slash mij aan Darksiders denken.bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:17:
Het jeukt echt enorm om Bloodborne gewoon uit de US store te plukken, maar ik ben zo bang dat het niets voor mij is. Souls games nog nooit gespeeld en er is niet echt iets waarmee je dit goed kunt vergelijken. Ik houd sowieso niet van hele diepgaande RPG's als Fallout/TES, met talloze loot en langdradige gesprekken waarbij je zinnetjes moet kiezen.
[...]
En anders niet?
Bij echte twijfel niet doen en wellicht effe een share play met iemand doen die het spel wel heeft. Jammer dat er tegenwoordig zo weinig demo's uitkomen.
Haha, sorry was te druk met dood gaanbram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:50:
Ja, waar blijft ASNN met zijn bevindingen!
Eerste indruk: het is niet zo moeilijk als ik vooraf dacht.
Tweede indruk: het is een stuk pittiger dan ik dacht, nadat ik na 5 pogingen de boss nog niet heb neer gehaald
Het is wel even wennen qua gameplay en mechanics. Het is (naar mij mening) echt een hardcore game. Er wordt zo goed als niks uitgelegd, los van de controls via notes die je zelf moet oppakken. Het duurde even tot ik door had wat nou de bedoeling was. Nu ik het eenmaal door heb, is het erg verslavend.
Je bent eigenlijk constant bezig om Blood Echoes te verzamelen door enemies te killen. Deze kan je gebruiken om items te kopen, je wapens te upgraden of je character te levelen. Echter, wanneer je dood gaat verlies je AL je Blood Echoes. Je moet dan terug naar het punt waar je gedood om je verloren punten weer op te halen. Vaak zie je een beest met oplichtende ogen, kill die en je krijgt al je Blood Echoes weer terug. Soms zie je het op de grond liggen in een plas bloed. Ga je dood zonder het opgepakt te hebben, dan verlies je volgens mij de verloren Blood Echoes permanent. Zover ik nu weet kan je maar 1x de verloren Blood Echoes terug pakken. Dus als je dood gaat voordat je het terug hebt gepakt, ben je het kwijt. Daar ging mijn 7500 Blood Echoes
Qua sfeer en graphics vind ik het echt geweldig. Soms is het zelfs een beetje creepy/eng te noemen. Je wordt uit het niets aangevallen, beesten die dood leken vallen je opeens aan etc. Je kan (wanneer je online speelt) notes vinden op de grond. Deze zijn gedropt door medespelers. Vaak vind je hier hints of waarschuwingen. Je kan deze notes dan een beoordeling geven zodat andere spelers weten of de notes waardevol zijn, of juist nutteloos. Je kan deze notes dus ook zelf maken. Dit is een erg toffe toevoeging, zo heb ik een keer een geheime pad gevonden omdat iemand een note dropte richting het pad.
Co-op en PVP heb ik nog niet gespeeld. Hiervoor heb je een bepaald item nodig, die je gaandeweg krijgt. Co-op is dus niet simpel een mode die je even samen joint. Je hebt een item nodig en 'Insight' punten. Heb je geen Insight meer, dan kan je volgens mij ook geen co-op starten. Je krijgt Insight door bepaalde items en volgens mij als je vaak genoeg dood gaat (ik heb er opeens 3 namelijk). En je gaat echt vaak dood, hoe goed je denkt ook te zijn:p
Ik heb zelf nooit een Souls game gespeeld. Dark Souls 2 heb ik na 5 minuten uitgezet wegens houterige besturing. Heb dus geen ervaring met dit soort games. Het is absoluut geen RPG zoals Skyrim of Dragon Age. En dat is ook helemaal niet erg besef ik direct. Het is een game, waar je constant op je hoede moet zijn. Ook al kan je een vijand makkelijk aan, het is wijs om voorzichtig te spelen. Zo ben ik meerdere keren dood gegaan op momenten dat ik echt niet dood KON gaan, puur door mijn eigen domme fouten. En wanneer je iemand verslaat die je niet kon verslaan, dat voelt echt geweldig.
Om een lang verhaal kort te houden: Bloodborne vind ik persoonlijk een geweldige game, die gelijk wat nieuws biedt. Het is simpelweg niet te vergelijken met andere games. Het is erg pittig, maar zeker rechtvaardig. Ga je dood? Dan is het 99% je eigen fout. Je bent niet slecht, de game is gewoon pittig. Je moet echt leren om anders te spelen. En nadat je bijna je controller door midden hebt gebroken, wil je als de bliksem je Blood Echoes weer terug. Als je twijfelt raad ik aan om de game van iemand te lenen. Echt, gameplay video's geven niet dezelfde indruk als daadwerkelijk spelen. Weet je van jezelf al dat je een spel snel links laat liggen als je je te snel frustreert, dan zou ik Bloodborne persoonlijk niet aanraden. Want je gaat echt vaak dood, en je moet vaak een hele eind weer terug lopen met alle enemies weer levend.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

edit: Op de kop, maar lijkt me voor zich spreken.
[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 24-03-2015 19:44 ]
Nou vooruit, anders ookbram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:17:
[...]
En anders niet?
toch wennen dat het zonder schild te doen is zoals in dark souls
maar eerste indruk is daaaamn i'm gonna like this! meer info komt later xD
Enjoy kerel!bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:44:
I am weak.
[afbeelding]
edit: Op de kop, maar lijkt me voor zich spreken.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 24-03-2015 20:09 ]
Als je dood ging in een Souls game ligt dat vaak 98% aan jezelf en 2% aan de camera
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2015 20:19 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik kom er net vandaan, maar nee hoor, volgens die gast liggen ze niet eens in het magazijn.Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:05:
Iemand die toevallig weet of ie bij MM Den Haag al te krijgen is? Telefoon wordt niet opgenomen daar.
Waardeloze afdeling, zelden dat daar iets tijdig in de schappen ligt. Ik heb toentertijd zelf naar GTA V, The Last of Us en Destiny moeten vragen omdat de schappen niet gevuld waren.
EDIT: Bartsmit had 'm trouwens wel gewoon in het magazijn liggen, maar die vent wilde 'm absoluut niet meegeven.
[ Voor 10% gewijzigd door L490 op 24-03-2015 20:15 ]
Verwijderd
Heb ze net te pakken gekregen (naar de reparatie afdeling bellen werkt blijkbaar). Ze gaf aan dat het spel nu in het distributie magazijn ligt en morgen naar de MM gaat.L490 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:13:
[...]
Ik kom er net vandaan, maar nee hoor, volgens die gast liggen ze niet eens in het magazijn.![]()
Waardeloze afdeling, zelden dat daar iets tijdig in de schappen ligt. Ik heb toentertijd zelf naar GTA V, The Last of Us en Destiny moeten vragen omdat de schappen niet gevuld waren.
EDIT: Bartsmit had 'm trouwens wel gewoon in het magazijn liggen, maar die vent wilde 'm absoluut niet meegeven.
doenSipio schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:08:
@Bram, laat ook ff asap weten wat jij ervan vindt please (twijfels alom) :-P
Er wordt inderdaad bijna geen ene fuck uitgelegd.
Zo ook ff Googlen wat de HUD allemaal inhoudt.
Als tip zou ik je meegeven om in je eerste playthrough zo weinig mogelijk te googlen. Zeker qua story line (zover die er isbram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:23:
Eerst maar eens uitvinden hoe ik mijn wapens equip, hehe. Volgens mij heb ik ieder knopje nu wel gehad.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wel voor de US Store:
Weet of iemand er belang bij heeft maar toch
PSN ID: Beest41
Via startmenu kan je equipen: eerste rij is wapens (2 slots voor links, 2 voor rechts), de rij daaronder is voor armor/kleding, die daar onder weet ik nog niet. Accessoires denk ik.bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:23:
Eerst maar eens uitvinden hoe ik mijn wapens equip, hehe. Volgens mij heb ik ieder knopje nu wel gehad.
ik heb vandaag een aantal uren gespeeld en als je hier geen ervaring hebt met Souls games staat je veel te wachten. Zo ga je in dit spel vaak dood. Onterecht of terecht, maakt niet uit. Je gaat dood! En daar moet je aan wennen.
Sommige aanvallen van begin mob's raken je hard. En laten ze nou lekker doorslaan waardoor je binnen twee seconden dood bent, als je niet oppast. En dat is ook de belangrijkste tip: langzaam aan, rustig monsters wegtrekken en afmaken.
Andere tip: je moet eigenlijk steeds shortcuts openspelen. In eerdere Souls games speelde je van Bonfire naar Bonfire (een soort checkpoints die je moet activeren). Nu moet je deuren openen of ladders naar beneden gooien. Ga je dood, dan blijven de shortcuts open.
Al met al echt wel een souls game. Pittig spel, mooi ook. Lekker sfeertje en veel onbekend en onduidelijk. Niet teveel kijken op internet en zelf dingen uitvinden.
Aanrader!
bedankt, ben heel benieuwd naar die gamedutchgio schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:34:
Voor wie Bloodborne niet heeft en wel zin om eens wat anders te spelen, hierbij een code voor de closed beta van Planetside 2![]()
Wel voor de US Store:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Weet of iemand er belang bij heeft maar toch
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link