[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.842 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
http://gamedealdaily.com/.../playstation-4-downloads/

Goedkope games in de US Ps4 store.
Destiny, Farcry4, LBP en NBA2k voor $35
The last of us voor $19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
[...]

Ik heb veel Destiny via m'n Vita gespeeld. Dat werkt perfect.
CoD heb ik echter nog niet geprobeerd, omdat ik weet dat ik dan hard verlies. Er zit toch altijd een klein beetje lag in (vrij weinig trouwens) en het scherm is erg klein, dus nee... Maar bij een Xperia gebruik je een DS3/4? Dan werkt het waarschijnlijk een stuk beter, omdat de controles van de Vita ook een nadeel zijn...

Er zit volgens mij wel een bug in de PS4 firmware, waardoor je geluid laged na een tijdje... dit is best irritant en wordt hopelijk snel opgelost.
Een maatje van mij heeft de Xperia Z3 en de vita, voor online games speelt hij liever op zijn vita, daar zit minder latency in dan via remote play op de Xperia. Speelt tie offline, dan gaat de voorkeur ZEKER naar de Xperia omdat je dan met je DS4 kan spelen. wat natuurlijk veel vertrouwlijker speelt!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:50

RawChild

PSN: Rawchild

Precies, dat lijkt mij ook. Maar die kleine vertraging waar ik al bang voor was is fataal met een spel als CoD.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
RawChild schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:34:
Precies, dat lijkt mij ook. Maar die kleine vertraging waar ik al bang voor was is fataal met een spel als CoD.
Jep! :+
Ik merk zelfs het verschil tussen mijn 2 televisies.
De TV op mijn gameroom heeft iets meer latency als de TV beneden. Als ik een serieus potje CoD ga spelen, neem ik de hele boel mee naar beneden :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tellavist schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:36:
[...]

Jep! :+
Ik merk zelfs het verschil tussen mijn 2 televisies.
De TV op mijn gameroom heeft iets meer latency als de TV beneden. Als ik een serieus potje CoD ga spelen, neem ik de hele boel mee naar beneden :+
Haha, de serieuze CoD speler. Headset op het hoofd, 10 centimeter van een 50" scherm en knallen maar! :)

Ik gebruik gewoon een 24" monitor. 0 latency... :*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joranoud
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08 13:16
HaskoF schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:03:

The last of us voor $19
Thanx kanjer!!!!

Mijn vriendin wilde ook graag met mij gamen. LBP 3 leek mij wel geschikt en daar had ze zich op verheugd. Had ik bijna de volle mep betaald, gelukkig keek ik nog ff op tweakers, hij is nu aan het downloaden.

Thanx, scheelt mij toch € 30,-. En een tevreden vriendin, onbetaalbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 10:47
50" 4K hier *O*

Niet ideaal bij FPS want de latancy is om te huilen. Maar scherpte en contrast zijn geweldig.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
X-Kiwi schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:38:
[...]

Geen idee...waar zou je die info moeten kunnen vinden? En hoe kan dan die eerdergenoemde Scuf controller wel?..of wordt daarbij een originele controller gemod?
Yep. daarbij word een originele controller gemod, zal de informatie even opzoeken....

Edit: Dit stond eerst nadrukkelijk op de site van SCUF, nu niet meer. Maar op alle fora word dit ook aangegeven. Je koopt eigenlijk ook gewoon een originele controller die SCUF heeft voorzien van wat andere "snufjes". De garantie is ook maar 90 dagen....

[ Voor 25% gewijzigd door Maichel op 06-01-2015 15:57 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
HaskoF schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:03:

The last of us voor $19
Zo dat is nice gedaan! Ben benieuwd hoe lang dergelijke stores bestaan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Maichel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:58:
[...]

De games waren een tijdje terug zelfs $30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
X-Kiwi schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:52:
Zijn er eigenlijk al imitatie / 3rd party controllers? Zag ze veel voorbij komen bij PSX, PS2, CG enz..maar voor de PS4 lijkt het allemaal origineel Sony spul te zijn.
Hori heeft een Xbox 360 achtige controller voor de PS4, hij heet FPS. Wel met draad. Ongeveer 35 euro bij play asia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
X-Kiwi schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:45:
50" 4K hier *O*

Niet ideaal bij FPS want de latancy is om te huilen. Maar scherpte en contrast zijn geweldig.
daar zou ik wel eens een Dragon Age run op willen doen!! _/-\o_

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
50" 4K hier *O*

Beweer je nu dat je in 4K gamet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Maichel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:58:
[...]

Dit zijn gewoon de vouchers van de PS4 bundels rond kerst. Wellicht hebben zijn gewoon een hele hoop codes overgekocht of uit de bundels gehaald. Deze bieden ze nu gewoon los aan met een kleine meerprijs. Dus winst per verkocht code en de koper is goedkoper uit dan de Store.

Deze website zal blijven bestaan zolang de vouchers bestaan. Normaal gesproken zit er een disc bij de PS4 bundels, echter kon de klant nu kiezen uit 4 games via de Sony website ivm kerst bundel. Verwacht dus niet dat dit lang zal blijven bestaan. Toekomstige bundels zullen denk ik weer gewoon 1 game bevatten op disc.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Safaci schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:59:
[...]

Beweer je nu dat je in 4K gamet? :P
Hij doet een automatische upscaling van alle content naar 4K. Maar het blijft natuurlijk een gevalletje 'garbage in - garbage out' (om maar eens een vakterm er tegenaan te gooien). Dus de ps2 games die ik er op draai worden er niet beter op.

Het effect is voornamelijk te zien bij rustige/stilstaande beelden, dus Child of Light is geweldig - GTA iets minder (ik betwijfel of je daar verschil kan zien met full hd).

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
50" 4K hier *O*

Dan heb ik toch liever de lage input lag van mijn Sony 50W828. Dit merk je niet alleen in shooters namelijk, maar in alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:18
bram1984 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:16:
[...]

Dan heb ik toch liever de lage input lag van mijn Sony 50W828. Dit merk je niet alleen in shooters namelijk, maar in alles.
Sony tv's zijn de beste combinatie met ps4.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
bram1984 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:16:
[...]

Helemaal mee eens hoor, heb ook bij de sony's gekeken.
Maar de tv is gewoon algemeen voor media, we gebruiken hem voor films (netflix, NAS en mede8er) en casual games (ps4 en ps2). Tel daar bij op dat ik absoluut geen FPS speel, en dan is dit best een leuke tv.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Bedankt voor de tip over dat je de controller na 10 min uit kan :-) Even zoeken in het menu straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:21:
[...]

Yep daarom. Ik had eerst 2 dagen een LG staan, maar dat was echt om te janken. Zowel qua latency, als qua kleur en contrast. Snel om laten ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Het merk van een TV is niet enorm relevant. Het merk van de panel die in de TV zit is het belangrijkste. Alle bekende merken hebben opties in hun toestellen om de post processing helemaal uit te zetten om de latency te beperken (heet meestal PC of game mode, vaak kun je ook individuele functies uitschakelen), dus eigenlijk is alleen de kwaliteit van het paneel belangrijk voor het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Mithrildor schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:41:
Het merk van een TV is niet enorm relevant. Het merk van de panel die in de TV zit is het belangrijkste. Alle bekende merken hebben opties in hun toestellen om de post processing helemaal uit te zetten om de latency te beperken (heet meestal PC of game mode, vaak kun je ook individuele functies uitschakelen), dus eigenlijk is alleen de kwaliteit van het paneel belangrijk voor het gamen.
Hoe dan ook heeft de Bravia lijn de laagste latency van alle TV modellen in 2014. Dat maakt het dus de ideale game televisies. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Mithrildor schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:41:
Nee hoor,pc mode-game mode die verlaagt de lateny wel,maar sony is enigste die tussen 18-22ms komt. Samsung gaat net boven de 30-33.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:54:
[...]

Nee hoor,pc mode-game mode die verlaagt de lateny wel,maar sony is enigste die tussen 18-22ms komt. Samsung gaat net boven de 30-33.
Ik vind de TV ook echt enig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Amaze86 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:54:
[...]

Dat komt omdat er ook een Sony paneel in zit. Sony heeft ook TVs gemaakt met panelen die niet door Sony zelf gemaakt zijn. Zo heeft Samsung ook een aantal toestellen met een Sony paneel er in. Zoals ik al zei, PC mode haalt alle post-processing eruit, dan is alleen de kabel en het paneel nog van belang op de latency. Als je op een Sony TV de post processing niet uitzet heb je ook ruk latency. Overigens maakt Samsung zelf ook panelen die onder de 20ms zitten.

Hier heb je een mooi linkje, waarop je kunt zien er ook Sony toestellen zijn die minder zijn en er ook Samsung en Toshiba toestellen zijn die het erg goed doen.

http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag

Overigens is 30ms latency echt geen ramp.

[ Voor 3% gewijzigd door Mithrildor op 06-01-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
Mithrildor schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:14:
[...]

Dat komt omdat er ook een Sony paneel in zit. Sony heeft ook TVs gemaakt met panelen die niet door Sony zelf gemaakt zijn. Zo heeft Samsung ook een aantal toestellen met een Sony paneel er in. Zoals ik al zei, PC mode haalt alle post-processing eruit, dan is alleen de kabel en het paneel nog van belang op de latency. Als je op een Sony TV de post processing niet uitzet heb je ook ruk latency. Overigens maakt Samsung zelf ook panelen die onder de 20ms zitten.

Hier heb je een mooi linkje, waarop je kunt zien er ook Sony toestellen zijn die minder zijn en er ook Samsung en Toshiba toestellen zijn die het erg goed doen.

http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag

Overigens is 30ms latency echt geen ramp.
Je ziet toch op de eerste pagina 8x Sony staan, en alleen de Toshiba kan zich er mee meten, al heeft die niet eens een Bodnar gehad. De eerste Samsung is al een hele andere categorie mbt input lag.

Dan kun je gerust zeggen dat de Sony's de laagste latency hebben. Wie het paneel geproduceerd heeft interesseert me niet.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Zo... cjs-cdkeys heeft ook een PS4 gedeelte... scheelt een hoop zo op het eerste zicht...

http://www.cjs-cdkeys.com/categories/Playstation-Games/

[ Voor 19% gewijzigd door Montaner op 06-01-2015 19:56 . Reden: Verkeerde link }:O ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vanavond de FC4 demo eens geprobeerd, leuk spel, ziet er goed uit maar lang niet zo goed als AC Unity.

Leuk spel voor als ik hem eens voor 30-35 euro voorbij kom.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FC4 is ook op last gen en draait daarbij wel gewoon steady 30fps. Ziet er prima uit als je dat meeweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Tis ook geen lelijk spel, en een grote open wereld waar veel te doen is, dat is het belangrijkst, maar ik denk dat zelfs Black Flag op de PS$ mooier is. Maar goed ik heb het maar een uur gespeeld, en ben ook wel zeker van plan om hem te gaan kopen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou nee hoor, Black Flag is echt niet mooier. De foliage in Far Cry is echt vele malen beter en het geheel oogt veel scherper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
X-Kiwi schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:35:
[...]

In het hoofdmenu naar boven en dan helemaal naar rechts, daar heb je de opties (ook bijv. netwerk) van de PS4. Daar staat ook dim level van de lightbar. Hij kan echter niet helemaal uit.
Oh cool thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ben op de hoogte van pc-game mode,maar het verschil is gewoon groot bij de concurrenten en 30 ms is goed speelbaar,maar merk zelf dat is beter speel als ik me ps4 aansluit op sony tv w6 serie dan op mijn samsung es7000 serie.

Hopelijk is het allemaal beter met oled tv's over paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
bram1984 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:33:
Nou nee hoor, Black Flag is echt niet mooier. De foliage in Far Cry is echt vele malen beter en het geheel oogt veel scherper. :)
Heb die demo ook wel gespeeld, ik vond het er niet echt mooi uitzien. Zou inderdaad zeggen dat Black Flag er beter uit ziet, Unity al helemaal. Maarja dat heeft ook gevolgen :o
Ikvond het juist wat onscherp ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black Flag is een old gen spel welke naar current gen geport is, terwijl Far Cry gewoon PC als lead had en terug geport is. Het is praktisch onmogelijk dat BF mooier is. Ik heb zowel FC als Freedom Cry op mijn PS4 staan en recentelijk nog gespeeld. Echt even beter kijken als je het verschil niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Zojuist in mijn inbox een mail van CJS-cdkeys. Bieden nu cheapo PS4 titels aan.

Voorbeeldjes:
GTA V: €35
CoD: €35
SoM: €30

Geen idee hoe lang de actie geldt. Enjoy!

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Iets verder naar boven scrollen, daar ook al genoemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
Black Flag is qua open wereld sowieso niet vergelijkbaar met Far Cry. In Black Flag is alleen de zee helemaal open, met alleen kleine eilandjes in detail. Elke grote stad heeft haar eigen map, die eerst geladen moet worden wanneer je er aan wal gaat. Ik heb Far Cry 4 nog niet gespeeld, deel 3 wel, en die games zijn gewoon veel meer naadloos. Far Cry hoeft dan weer geen grote steden te laden. Dus qua graphics kun je die twee eigenlijk niet vergelijken.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
dutchgio schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:52:
Iets verder naar boven scrollen, daar ook al genoemd ;)
Shit :P Iets te enthousiast om het hier te delen.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
D3ft0n3 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:58:
[...]

Shit :P Iets te enthousiast om het hier te delen.
Kan gebeuren, wordt wel gewaardeerd hoor ;)

Let er wel op dat het 'unused ps4 accounts' zijn waarbij je dus inloginformatie krijgt voor een ander account, en daarmee de game download en door het instellen als primary-trucje je deze op je eigen account kunt spelen.

Het lijkt me alleen sterk dat ze voor elke aankoop een nieuw ps4 account gaan aanmaken en daar de game voor je op kopen en dan de inloggegevens doorgeven... Grote kans dat dat account gedeeld wordt met andere kopers. En al die dan het wachtwoord veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
http://kotaku.com/new-ps4...larger-cheaper-1677827012

Wel een goede "externe"oplossing als je het mij vraagt.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Tweakers redactie maakt nu bias wel duidelijk... nog steeds niet een bericht over de 18.5 miljoen verkochte consoles.....
Jammer hoor.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
v8power67 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:12:
Tweakers redactie maakt nu bias wel duidelijk... nog steeds niet een bericht over de 18.5 miljoen verkochte consoles.....
Jammer hoor.
Bericht tweakers dan wel over xbox verkoopaantallen? Misschien vinden ze het gewoon niet heel erg nieuwswaardig (ik trouwens ook niet).

Waarom zou Tweakers biased zijn, welk voordeel zouden ze daar uit halen? Ik zie de redactie niet aan voor verstokte fanboys.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat dat zo is is al meermaals gebleken, dat spat er wel een beetje vanaf als je kritisch kijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:53
Het kan eenvoudiger:
PS knop ingedrukt houden > adjust devices > dualshock > dim light bar.

Zijn er mensen hier die Little Big Planet 3 spelen en zo ja: hoe bevalt deze?
Ik vond deel 1 toch wel fantastisch en het kriebelt om deel 3 te kopen.
Deel 2 was mij iets teveel gefocust op het create gedeelte, wat bij deel 3 wel mee lijkt te vallen.

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 07-01-2015 01:41 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Gister dus een PS4 opgehaald. Nu heb ik een aantal vreemde dingen. Tenminste dat denk ik.

1. Gister ging de fan heel luid te keer na een 30 minuten spelen. Nu stond hij wel in een open kast waar hij aan de linker,rechter en bovenkant 15/20 cm ruimte had en achter 10 cm. Niet echt tijd meer gehad om te testen buiten het kastje. Misschien heeft hij meer airflow nodig?

2. Als ik er een DVD in doe dan maakt hij een soort van ratelend geluid. Niet heel hard maar wel hard genoeg om vervelend te zijn. Nu lees ik dat vaker met DVD's en het zou met blurays en game discs beter moeten gaan maar laat ik die nou net niet hebben liggen.

3. Deels te maken met 2. Als ik de playstation op z'n zijkant heb en heb licht heen en weer beweeg hoor je dat er iets niet goed vast zit. Zo lijkt het iig. Ik hoor volgens mij de disc drive. Is dit normaal?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

JSchut schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 06:58:
Gister dus een PS4 opgehaald. Nu heb ik een aantal vreemde dingen. Tenminste dat denk ik.

1. Gister ging de fan heel luid te keer na een 30 minuten spelen. Nu stond hij wel in een open kast waar hij aan de linker,rechter en bovenkant 15/20 cm ruimte had en achter 10 cm. Niet echt tijd meer gehad om te testen buiten het kastje. Misschien heeft hij meer airflow nodig?

2. Als ik er een DVD in doe dan maakt hij een soort van ratelend geluid. Niet heel hard maar wel hard genoeg om vervelend te zijn. Nu lees ik dat vaker met DVD's en het zou met blurays en game discs beter moeten gaan maar laat ik die nou net niet hebben liggen.

3. Deels te maken met 2. Als ik de playstation op z'n zijkant heb en heb licht heen en weer beweeg hoor je dat er iets niet goed vast zit. Zo lijkt het iig. Ik hoor volgens mij de disc drive. Is dit normaal?
1: Test het uit zou ik zeggen, plaats dat ding op een open tafel en herhaal de situatie. :p De PS4 wordt wel moeilijk heet, dus ik kan me voorstellen dat ie gaat blazen. Ik heb zelf de achterwand uit het TV-meubel gehaald ten gunste van de airflow, maar er staan dan ook een knoepert van een receiver en een PS3 in datzelfde meubel te blazen, en die worden ook goed heet. ;)

2: Daar staan consoles bekend om. Je moet mijn PS3 eens horen, als je daar GTA5 mee speelt hoor je non-stop een snoeihard mechanisch geluid dat nog het meeste doet denken aan een ouderwetse floppydrive/dot-matrix printer. Het geluid wat je hoort is most likely de laser die je heen en weer hoort schieten.

3: Zou kunnen, verder geen problemen ermee? Anders zou ik er even mee terug gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 07-01-2015 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

v8power67 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:12:
Jammer hoor.
Stuur een open sollicitatiebrief naar tweakers :) Bij je competenties kun je er bij zetten dat je volledig objectief bent ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn mensen al bekend met Gamemania actie,die hele maand duurt(tot 31 januari !)?

Het gaat om alle used games,dus niet alleen PS4. ;)
-1e spel betaal je volle prijs
-2e= 25%
-3e= 50%
-4e=75 %
-5e spel is gratis

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Game mania met hun adviesverkoop prijzen... De prijs van een used FC4 is nog hoger dan een nieuw exemplaar via budgetgaming ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisteren lords of the fallen gekocht! Wauw gaaf spel! Ziet er gaaf uit en ook level mode erin gebouwd!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Scrisissszzz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:11:
Game mania met hun adviesverkoop prijzen... De prijs van een used FC4 is nog hoger dan een nieuw exemplaar via budgetgaming ;)
Haha ja, Voor mijn Need for speed Rivals kreeg ik maar 10 euro :O

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Mars18 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:21:
[...]

Haha ja, Voor mijn Need for speed Rivals kreeg ik maar 10 euro :O
Ik heb er toen ik mijn PS4 heb gekocht 2 games bij gekocht. Daar heb ik bijna 30 X360 games voor ingeleverd, toen kreeg ik Rivals en Killzone voor niks. Dus 30 used games kreeg ik €140,- voor 8)7

Het is dat ik die games kwijt wilde...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

Zorian schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:16:
[...]

1: Test het uit zou ik zeggen, plaats dat ding op een open tafel en herhaal de situatie. :p De PS4 wordt wel moeilijk heet, dus ik kan me voorstellen dat ie gaat blazen. Ik heb zelf de achterwand uit het TV-meubel gehaald ten gunste van de airflow, maar er staan dan ook een knoepert van een receiver en een PS3 in datzelfde meubel te blazen, en die worden ook goed heet. ;)

2: Daar staan consoles bekend om. Je moet mijn PS3 eens horen, als je daar GTA5 mee speelt hoor je non-stop een snoeihard mechanisch geluid dat nog het meeste doet denken aan een ouderwetse floppydrive/dot-matrix printer. Het geluid wat je hoort is most likely de laser die je heen en weer hoort schieten.

3: Zou kunnen, verder geen problemen ermee? Anders zou ik er even mee terug gaan.
1. Lijkt beter te gaan op een open tafel. (+/- 20 mins getest) Wel wat meer fan geluid maar dat is logisch maar aanzienlijk minder dan in de kast.

2. Ik denk niet dat het de laser is ik hoor echt een constant rrrrrrrrrrrrrrrr.

3. Vindt het wel slechte kwaliteit als dit zo hoort, maar zou graag weten of het zo hoort :)

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 07-01-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:11

Kju

Maar welke game speel je als hij gaat loeien? Als ik AC Unity speel gaat m'n PS4 ook om de een of andere reden ineens een tijdje flink koelen/loeien. Als ik GTA of andere games speel heb ik nergens last van.

Vanavond een 30 man crew event online, ik zal opletten of de PS4 het dan wel koel houd ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

Kju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:14:
Maar welke game speel je als hij gaat loeien? Als ik AC Unity speel gaat m'n PS4 ook om de een of andere reden ineens een tijdje flink koelen/loeien. Als ik GTA of andere games speel heb ik nergens last van.

Vanavond een 30 man crew event online, ik zal opletten of de PS4 het dan wel koel houd ;)
Trials Fusion. Maar dat loeien lijkt opgelost door hem buiten de kast te plaatsen.

Het rammelen wat ik ervaar lijkt mij echter niet normaal. Denk dat ik maar eens ga bellen met de winkel straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 17:44
Pff, mijn controller is wel heel erg snel leeg. Gisteren helemaal opgeladen en twee uurtjes spelen. Vanochtend even anderhalf uur en nu is er nog maar één blokje over. En dan is die oplaadkabel ook zo idioot kort. Dan kan ik eigenlijk net zo goed een lange usb kabel nemen en die er permanent aanhangen. Heb de geluidseffecten al uitgezet en de lightbar gedimd.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb rumble uitgezet op mijn controller, de lightbar gedimd en de geluidseffecten uitgezet. Deze dingen schelen voor mijn batterylife wel een hoop.

Overigens heb ik in mijn gameroom gewoon een stopcontact en telefoonoplader (micro-usb) naast de bank liggen en laad ik mijn controllers tijdens het spelen op wanneer dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:45
Overweeg een tweede controller. Altijd eentje aan de lader waardoor je nooit met een lege zit. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ben ook blij dat ik twee controllers heb, zodra één leeg is aan de PS4 hangen en met de andere verder spelen.
Maar de battery life van de controllers valt me inderdaad erg tegen zelfs met alle controller instellingen op minimaal.

Zou het fijn vinden als je de lightbar nog verder zouden kunnen dimmen of zelfs helemaal uit zetten.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
xelfer schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:30:
Ik heb rumble uitgezet op mijn controller, de lightbar gedimd en de geluidseffecten uitgezet. Deze dingen schelen voor mijn batterylife wel een hoop.

Overigens heb ik in mijn gameroom gewoon een stopcontact en telefoonoplader (micro-usb) naast de bank liggen en laad ik mijn controllers tijdens het spelen op wanneer dat nodig is.
Heb op het dimmen van de lightbar na, alles gewoon aan staan. De accu is inderdaad dan in een uurtje of 4 wel leeg.

Maar vind het zelf niet zo'n probleem: draadloos lig ik op de bank te gamen - als de accu leeg is, zit ik aan een USB kabel op het puntje van de bank. Zo krijg ik ook nog eens wat afwisseling en beweging :+

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Niet helemaal ontopic, wel PS4:
Kju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:14:

Niet alle GTA gamers volgen alle topics maar alle tweakers.net GTA Online PS4 gamers zijn uitgenodigd :)
Kju in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"

Om dan maar iets ontopic te posten:
Die latency verschillen hierboven ergens. Hoeveel verschil is nou werkelijk waarneembaar tussen die 33 en 13 ms? Ik was eigenlijk al best wel van plan om de Samsung UE65HU8500 aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Vrijdag schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:24:
Pff, mijn controller is wel heel erg snel leeg. Gisteren helemaal opgeladen en twee uurtjes spelen. Vanochtend even anderhalf uur en nu is er nog maar één blokje over. En dan is die oplaadkabel ook zo idioot kort. Dan kan ik eigenlijk net zo goed een lange usb kabel nemen en die er permanent aanhangen. Heb de geluidseffecten al uitgezet en de lightbar gedimd.
Dat is wel erg kort. Ik haal zeker 6 tot 8 uur op een lading. Zo lang game ik nooit echter elkaar, dus de batterij duur is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:40
Scheelt ook enorm als je auto-power off inschakeld na 15 minuten niet gebruiken. Dit gebeurd bij mij namelijk heel vaak als ik tussendoor ff pauze neem of naar de supermarkt ofzo ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

Yep, daar heb ik vorig jaar bewust een Sony 50" voor gekocht, omdat ik wist dat een PS4 nog wel zou volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb liever een LG tv,die zijn wat goedkoper :P

Mijn LG 42LK450 42" HDTV heb ik bijna 3 jaar,kan nog een tijdje mee. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Bij mij ging het vooral om een input lag van <15ms.
De Sony heb ik ook niet voor de hoofdprijs gekocht (tijdens de MM BTW-weg-ermee-actie bij BCC gehaald voor dezelfde prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Panasonic Plasma > De rest :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:23:
[...]

Bij mij ging het vooral om een input lag van <15ms.
De Sony heb ik ook niet voor de hoofdprijs gekocht (tijdens de MM BTW-weg-ermee-actie bij BCC gehaald voor dezelfde prijs).
Hoeveel was het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
+1 De 42" van mij doet het ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Ieder zo zijn smaak hê. Niet iedereen gebruikt de TV enkel voor gamen - niet iedereen vind smart TV of design boeiend, etc.

Heb na 4 jaar 40" Samsung eens een 50" Philips gekocht. Direct spijt van, beviel mij totaal niet (traag, reflectie, maar 2x hdmi) en na 1 week weer verkocht. Toen een franse 50" Samsung 4K tv gekocht en die omgebouwd naar benelux. En die bevalt op alle aspecten erg goed, zelfs qua ingebouwd geluid. :)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:26:
[...]

Ieder zo zijn smaak hê. Niet iedereen gebruikt de TV enkel voor gamen - niet iedereen vind smart TV of design boeiend, etc.

Heb na 4 jaar 40" Samsung eens een 50" Philips gekocht. Direct spijt van, beviel mij totaal niet (traag, reflectie, maar 2x hdmi) en na 1 week weer verkocht. Toen een franse 50" Samsung 4K tv gekocht en die omgebouwd naar benelux. En die bevalt op alle aspecten erg goed, zelfs qua ingebouwd geluid. :)
Is een Phillips HDTV dan zo slecht?Nee toch? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:31:
[...]
Is een Phillips HDTV dan zo slecht?Nee toch? :X
Het model wat ik gekozen had - was dat wel. Was ook geen hoogtepunt uit de catalogus van Philips - low budget? Waren nog geen (Tweakers) reviews van, dus op de gok gekozen. Het betekend natuurlijk niet dat alle Philips TV's slecht zijn...

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Offtopic:
Als je overweegt om een tv te kopen, dan loont het ook is om buiten de grenzen te kijken.
(tip: amazon.de of amazon.fr)
Sony W8 modellen schijnen ook goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
X-Kiwi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:40:
[...]

Het model wat ik gekozen had - was dat wel. Was ook geen hoogtepunt uit de catalogus van Philips - low budget? Waren nog geen (Tweakers) reviews van, dus op de gok gekozen. Het betekend natuurlijk niet dat alle Philips TV's slecht zijn...
Budget modellen zijn crap van philips. een kennis heeft onlangs een philips low budget gekocht en mijn (budget) samsung van 3 jaar geleden is veel beter dan deze philips.

Maar 2 hdmi en reageert traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
€660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:42:
[...]

Budget modellen zijn crap van philips. een kennis heeft onlangs een philips low budget gekocht en mijn (budget) samsung van 3 jaar geleden is veel beter dan deze philips.

Maar 2 hdmi en reageert traag...
WTF!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ach als je zaken zoals iBood / 1dayfly in de gaten houd, zijn er best leuke prijzen te vinden. Ook coolblue 2e kans kan handig zijn. Mijn Samsung 50" 4K komt via iBood uit Frankrijk. Was slechts €799..en volgens mij zijn ze zelfs goedkoper voorbij gekomen eind december.

Omdat ik naast alle technische gadgets ook nog twee auto's en twee motoren op de weg probeer te houden, blijf ik altijd kritisch naar de prijzen kijken. Een TV van €2000 kan leuk zijn, maar vaak overbodige luxe.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Of je 2e auto en je 2e motor is een overbodige luxe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
HaskoF schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:50:
Beide auto's zijn noodzaak - beide motoren zijn (overbodige) luxe ;)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Bij mij thuis staan er 2 TVs: Samsung 40 inch van +- een jaar oud (was geloof ik 599e) en een Panasonic 42 inch van een maand of 4 oud (was 439e, voor in de gameroom). Beide TVs zijn smart tv's met relatief lage input lag en 200 hz. Zelf merk ik het verschil ook niet zo tussen mijn TVs en duurdere modellen van bv. 600 of 800 hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:50:
Dat is inderdaad overbodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
200hz geeft de beelverversing aan en xx ms geeft de inputlag aan.

Zijn 2 verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 17:44
Hmm, ik wist niet dat je de controller ook kan opladen via een telefoonoplader. Dat scheelt wel want die heb ik nog genoeg liggen hier.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Vrijdag schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:02:
Hmm, ik wist niet dat je de controller ook kan opladen via een telefoonoplader. Dat scheelt wel want die heb ik nog genoeg liggen hier.
Yup, de mijne heeft vannacht aan de iPad oplader gehangen. Niet alle opladers voldoen - als je controller oranje oplicht dan werkt het.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Dus aan je iphone of ipad lader hangen en verder spelen zou ook kunnen..? (heb 2 controllers beneden maar boven maar 1, ipad/iphone laders genoeg waar ik boven zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Kju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:07:
Dus aan je iphone of ipad lader hangen en verder spelen zou ook kunnen..? (heb 2 controllers beneden maar boven maar 1, ipad/iphone laders genoeg waar ik boven zit)
Verwacht van wel, maar nog nooit getest.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
HaskoF schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:57:
200hz geeft de beelverversing aan en xx ms geeft de inputlag aan.

Zijn 2 verschillende dingen.
Dat weet ik. Ik doelde ook op lage input lag EN (dus +) 200 hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering the Instant Game Collection 7 januari 2015

inFamous First Light (PS4)
The Swapper (PS4; cross-buy with PS3, PS Vita)
Prototype 2 (PS3)
DuckTales Remastered (PS3)
Duke Nukem 3D: Megaton Edition (PS Vita)
Woah Dave! (PS Vita; should include cross-buy with PS4)

Alles behalve First Light is nu al gratis te downloaden voor PSPlus leden via de website :

https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

trix0r schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:50:
Zo... cjs-cdkeys heeft ook een PS4 gedeelte... scheelt een hoop zo op het eerste zicht...

http://www.cjs-cdkeys.com/categories/Playstation-Games/
Let op dat dit niet is wat het lijkt! Ze verkopen nl. accounts waarmee je het spel kan spelen en niet codes voor het spel. Buiten het feit dat dit niet mag volgens de voorwaarden van PSN, ben je er niet zeker van dat ze het account niet terughalen of dat Sony het blokkeert. Mocht je dan ooit een nieuwe PS4 kopen of een nieuwe HD erin willen zetten, kan je het spel niet meer downloaden.

Zie ook bijv. dit topic op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:12:
Entering the Instant Game Collection 7 januari 2015

inFamous First Light (PS4)
The Swapper (PS4; cross-buy with PS3, PS Vita)
Prototype 2 (PS3)
DuckTales Remastered (PS3)
Duke Nukem 3D: Megaton Edition (PS Vita)
Woah Dave! (PS Vita; should include cross-buy with PS4)

Alles behalve First Light is nu al gratis te downloaden voor PSPlus leden via de website :

https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games
Mocht je, net als mij, the Swapper niet kennen:

"The Swapper is yet another indie coup for Sony, as it is very clearly one of the best puzzle games to come out in years. This is a well-designed experience that has the potential to win over non-puzzler fans." Score 4,5 / 5

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 10:09
xelfer schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:09:
[...]

Dat weet ik. Ik doelde ook op lage input lag EN (dus +) 200 hz.
9 van de 10 keer zorgen dingen als 200hz of 500 hz 1000 hz etc voor meer inputlag. Want hij gaat van een 30 of 60fps beeld 1000hz maken. Dit is vaak niet bevordelijk voor je inputlag. Zelfde als edge enhance ofzo. Zijn allemaal extra laagkes over het beeld heen. Wat ten nadelen gaat van je inputlag.
Ik heb op mn lg 42lh5000 zon beetje alles uit staan en de hdmi in pc modus gezet en daaroverheen game modus. Dit geeft en mooiste beeld en beste responce.
Tv is al bijna 6 jaar oud dus zal wel in 50ms inputlag zitten vrees ik :p als niet meer is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik heb als ik op xhamster of pornhub kijk geen balk in de filmpjes, en kan dan ook niet vooruit of achteruit spoelen, doe ik iets fout of werkt het gewoon nog niet 100%?

I know, ff wat anders dan inputlag :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
Dat werkt gewoon niet 100%. De browser is zeker beter dan die van PS3, maar helaas nog niet 100% top voor alles. Of omdraaien, pornhub is niet PS4 vriendelijk en er moet een app komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

BlackEyedAngel schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:37:
Ik heb als ik op xhamster of pornhub kijk geen balk in de filmpjes, en kan dan ook niet vooruit of achteruit spoelen, doe ik iets fout of werkt het gewoon nog niet 100%?

I know, ff wat anders dan inputlag :P
Helaas, je moet ook de tergend lange intro's kijken voor het echte werk begint. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Kju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:07:
Laad mijn controller (heb er helaas nog maar 1) op via mijn Nokia/Samsung lader tijdens het spelen.
Gaat prima! Nooit problemen mee gehad, werkte ook altijd goed met de PS3 controller (USB kabel gewoon met een verloopstukje in het stopcontact)!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

On_E schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:49:
[...]

Helaas, je moet ook de tergend lange intro's kijken voor het echte werk begint. :D
Lol precies dit, heb net een filmpje gevonden wat ik helemaal :9 vind, maar eerst nog 8 (non) fucking minuten wachten voordat het pas leuk wordt :( :P

#firstworldproblems

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 5 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link