Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.444 views

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 07:37

FeaR

In GoT we trust

Heaget schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:37:
[...]
Heb je geen last van Motion Sickness?
Dan zou ik dat toch met elk spel of in ieder geval met het gros van de spellen moeten hebben? Met Forza op de XBox race ik zo meerdere uren achter elkaar en dat is toch sneller qua beeld dan The Order 1886. Vanavond nog eens een stukje proberen te spelen, hopelijk was het eenmalig of puur wennen aan de setting.
bram1984 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:39:
[...]
Hoe groot is je TV, als ik vragen mag? Ik zou echt niet fatsoenlijk kunnen spelen op 5 meter afstand, tenzij ik een 200 inch heb staan.
Hier zit ik op een meter of 3 af van een 65". Juist zo'n TV genomen om het gevoel te krijgen dat ik echt in de game zit. Zou wel balen zijn als het averechts werkt |:(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Ik had dat met The Order ook in het begin, het leek net of het blurde als je heen en weer bewoog met je personage. Mijn ogen konden als het ware het beeld niet 'volgen'. Heel vreemd, gelukkig werd ik er niet misselijk van.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11 14:37

Lapras

Ice beam

vegetto1983 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:14:
Hm nu twijfel ik weer. Diablo 3 iets?
Ja, vind hem erg sterk. Zeker als je local co-op doet. Wel moet je van dungeon crawlers houden.

Verwijderd

Ik vind het alleen leuk om met meerderen te doen. Verder hou ik niet van Diablo.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:35
FeaR schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:45:
[...]

Dan zou ik dat toch met elk spel of in ieder geval met het gros van de spellen moeten hebben? Met Forza op de XBox race ik zo meerdere uren achter elkaar en dat is toch sneller qua beeld dan The Order 1886. Vanavond nog eens een stukje proberen te spelen, hopelijk was het eenmalig of puur wennen aan de setting.

[...]

Hier zit ik op een meter of 3 af van een 65". Juist zo'n TV genomen om het gevoel te krijgen dat ik echt in de game zit. Zou wel balen zijn als het averechts werkt |:(
Ik weet niet of het zo werkt, ik had er ook alleen bij skyrim last van als ik dicht op de tv zat.. Andere games kon ik weer moeiteloos spelen. Misschien zit het hem in de settings of framerate.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Als ik zeg dragon age of Diablo?

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Appels met peren vergelijken... los daarvan, het gaat toch ook om je eigen beleving? Ga youtube eens raadplegen en baseer daar jouw mening op.

PSN: Bellerophon-

• loekf2
  • Laatst online: 15-11 15:21
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:10:
Ik had dat met The Order ook in het begin, het leek net of het blurde als je heen en weer bewoog met je personage. Mijn ogen konden als het ware het beeld niet 'volgen'. Heel vreemd, gelukkig werd ik er niet misselijk van.
Volgens mij een bewust effect dat motion blur heet. Ik zie ook een minder scherp plaatje als je beweegt en juist weer scherp(er) als je stil staat.De licht effecten zijn ook heel realistisch.

Wat ik minder geslaagd vind zijn de facial animations (gezichten dus). Blijft wat houterig, vooral die (spoiler alert) die dame.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:35
Ik wil jullie toch vragen wat voorzichtiger om te gaan met die spoilers... nu staan er 2 op 2 pagina's.

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 19:39
Ik vraag me echt af wat ze bij PSN aan het doen zijn, nu is de aankondiging van de nieuwe PS Plus spellen weer tot morgen uitgesteld.

https://twitter.com/PlayStationFR/status/572445501041332225

Ik ben bang dat ze de deal voor een toffe game niet rond krijgen en dat morgen maar een flut game uit de kast wordt getrokken om toch nog iets op PS Plus te kunnen zetten.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 16:55

On_E

Housemusic

Mithrildor schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:42:
Ik vraag me echt af wat ze bij PSN aan het doen zijn, nu is de aankondiging van de nieuwe PS Plus spellen weer tot morgen uitgesteld.

Ik ben bang dat ze de deal voor een toffe game niet rond krijgen en dat morgen maar een flut game uit de kast wordt getrokken om toch nog iets op PS Plus te kunnen zetten.
Ja of we krijgen een gloednieuw spel wat wordt aangekondigd op de GDC.

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52

Ze zeggen nu in elk geval wanneer! Beter dan "vandaag nog even niet, hopelijk binnenkort" of "volgende week." :)

Zonnepanelen

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 19:39
voxxel schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:29:
[...]

Ze zeggen nu in elk geval wanneer! Beter dan "vandaag nog even niet, hopelijk binnenkort" of "volgende week." :)
Het Russische Playstation account zei een aantal uur geleden dat de PS Plus spellen vandaag aangekondigd zouden worden, dus het kan alsnog volgende week worden. Zoveel tijd hebben ze overigens niet meer, die spellen moeten morgen in Amerika beschikbaar zijn.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

voxxel schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:29:
[...]

Say again? :+ Maar goed, dat was ook geen officieel bericht naar iedereen :p

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Als dat zo is, dan prijs ik hun inzet en boeit het me weinig dat ik tot de laatste dag op bekendmaking moet wachten, ook al ben ik nieuwsgierig. Ze hadden de (poging tot) deal ook kunnen opgeven en vorige week al een fluttitel bekend gemaakt kunnen hebben.

Als dat het niet is, ik vind het sowieso wel 'spannend' om het af te wachten, 's avonds de PS Store op te zoeken en verrast te worden.
Leuker dan een bekendmaking een week vooraf en vervolgens het wachten op eventueel mindere games beu te zijn, omdat je eigenlijk alweer naar de daarop volgende maand uitkijkt (die dan nog 5-5,5 week op zich laat wachten).

[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 02-03-2015 20:53 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:04
Ze komen vast met Knack, althans ik verwacht deze als eerste AAA titel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:37

JoeZuCK

_Fonz > all.

Jumpman schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:01:
Ze komen vast met Knack, althans ik verwacht deze als eerste AAA titel.
Wat je AAA noemt...

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Knack zou ik wel waarderen denk ik, maar ik geloof niet dat we die nu al krijgen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Voor mij persoonlijk Dragon Age :). 100%
Wat is het volgens jou dan?

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:44:
[...]

Wat is het volgens jou dan?
"In the video game industry, AAA (pronounced "triple A") is a classification term used for games with the highest development budgets and levels of promotion.[1][2][3][4] A title considered to be AAA is therefore expected to be a high quality game and to be among the year's bestsellers".

Gezien bovenstaande schaar ik Knack niet bij de triple A games.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Jumpman
InF.Inc schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:55:
[...]

"In the video game industry, AAA (pronounced "triple A") is a classification term used for games with the highest development budgets and levels of promotion.\[1]\[2]\[3]\[4] A title considered to be AAA is therefore expected to be a high quality game and to be among the year's bestsellers".

Gezien bovenstaande schaar ik Knack niet bij de triple A games.
Jij niet, maar Sony wel. ;)

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:46:
[...]

Jij niet, maar Sony wel. ;)
Weet je het zeker?Knack is toch een indie spel?

• Jumpman
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:54:
[...]

Knack is door Sony als launch game met een behoorlijk promotie budget in de markt gezet bij de launch van de PS4. Knack en Killzone Shadow Fall, waren de enige twee titels die echt door Sony zelf als first party games zijn uitgegeven en werden de eerste dagen echt gepushed. Dus ja, Sony ziet dit als een 'triple A game'.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 03-03-2015 00:13 ]

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 17:55

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:54:
[...]

Zeker niet, gewoon onder de vlag van Sony geproduceerd en uitgegeven.

• voxxel
De term AAA is net als indie vrij vaag, maar ik denk dat je veilig kan zeggen dat Knack een AAA game is gezien het budget. Ik associeer AAA nooit met hoe goed een game is, maar puur of ze een groot budget hadden. Een B game/film hoeft ook helemaal niet slecht te zijn, ze hadden alleen weinig geld.

Zonnepanelen

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:29
In mijn optiek : Aan = hoge productiewaardes. Wat niet per se een hoog budget hoeft te betekenen.

Japan heeft Olli Olli en oddworld in de igc gekregen. Ik zou het niet verkeerd vinden als wij dat ook krijgen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Vegetto
xelfer schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:08:
[...]

Voor mij persoonlijk Dragon Age :). 100%
dragon age zit geen matchmaking in oid toch? is allemaal alleen?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
vegetto1983 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:51:
[...]

dragon age zit geen matchmaking in oid toch? is allemaal alleen?
Klopt, is een Single Player game. Er zit wel een MP deel bij, maar deze vond ik totaal niet spannend.

Maar op Single player en RPG gebied de beste game van afgelopen jaren. Vond hem beter dan Skyrim.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Vegetto
Scrisissszzz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:57:
[...]

Klopt, is een Single Player game. Er zit wel een MP deel bij, maar deze vond ik totaal niet spannend.

Maar op Single player en RPG gebied de beste game van afgelopen jaren. Vond hem beter dan Skyrim.
oke en dat multiplayer is precies? en ik zag op filmpjes dat je altijd met zijn 4en bent kan je ook alleen op pad of moet je perse met 3 cpu erbij?

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Gokje: Unity bij Plus? Is nu ook bij Games with Gold op Xbox

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:29
NeP2013 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:59:
@psnstores 10:30 PM
Counterspy PS4/3/V, Oddworld PS4, Toukiden PSV, Dungeons & Dragons PS3, Blazblue Chronophantasma PS3, Grandia Xtreme PS3, OlliOlli PS4/3/V, Deadly Premonition for PS3.

Of er wat van waar is weet ik niet.

Edit: dit is de Japanse plus lijst.

[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 03-03-2015 10:01 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Scrisissszzz
vegetto1983 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:58:
[...]

oke en dat multiplayer is precies? en ik zag op filmpjes dat je altijd met zijn 4en bent kan je ook alleen op pad of moet je perse met 3 cpu erbij?
Het is gewoon maps clearen en verder progressie maken in die maps. Ik heb het even met een vriend van me gedaan maar met 2 man kom je niet echt ver. Het is imo echt bedoeld om met 4 man te doen.

Volgens mij heb j egeen optie voor bots ofzo. Zoveel tijd heb ik eraan besteed dat ik dat niet weet :+

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• voxxel
NeP2013 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:59:
Verzin je dat? Want volgens mij is het Rayman Legends deze maand.

Zonnepanelen

• NeP2013
voxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:05:
[...]

Verzin je dat? Want volgens mij is het Rayman Legends deze maand.
verkeerd gelezen, was met korting

Excuse!

[ Voor 31% gewijzigd door NeP2013 op 03-03-2015 10:07 ]

• Scrisissszzz
Ja dit is een week aanbieding :)

Gratis in games with Gold is idd Rayman in maart, gister gedownload :)

• voxxel
NeP2013 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:07:
[...]

verkeerd gelezen, was met korting

Excuse!
Gast dat zijn kortingen :P

Zonnepanelen

• NeP2013
Scrisissszzz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:07:
[...]

Ja dit is een week aanbieding :)

Gratis in games with Gold is idd Rayman in maart, gister gedownload :)
haha ja, sorry. had mn post net ge-edit. zag de titel maar had nog niet gelezen 8)7

• voxxel
NeP2013 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:08:
[...]

haha ja, sorry. had mn post net ge-edit. zag de titel maar had nog niet gelezen 8)7
Hehe kan gebeuren :P Haha ik begin nu wel echt benieuwd te worden, maar de games zijn in Japan al bekend, dus ik denk dat het bij ons net zo iets zal zijn.

Zonnepanelen

• Scrisissszzz
Ik zag t :)

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

AtlAntA schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:59:
[...]

@psnstores 10:30 PM
Counterspy PS4/3/V, Oddworld PS4, Toukiden PSV, Dungeons & Dragons PS3, Blazblue Chronophantasma PS3, Grandia Xtreme PS3, OlliOlli PS4/3/V, Deadly Premonition for PS3.

Of er wat van waar is weet ik niet.

Edit: dit is de Japanse plus lijst.
Klote .. Oddworld net gehaald vorige maand met die korting.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:19
Tja, dat lijkt wel een trend. Na de gegeven korting komt het spel in de plus. Misschien puur mijn gevoel hoor. Maar ik twijfelde toen ook om te kopen. Gelukkig nog niet gedaan. En sowieso nog maar even afwachten of Oddworld daadwerkelijk in de IGC komt.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

ChuckyDevil schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:05:
Tja, dat lijkt wel een trend. Na de gegeven korting komt het spel in de plus. Misschien puur mijn gevoel hoor. Maar ik twijfelde toen ook om te kopen. Gelukkig nog niet gedaan. En sowieso nog maar even afwachten of Oddworld daadwerkelijk in de IGC komt.
Mja .. wil niet zeggen dat EU dezelfde spellen in de IGC heeft, maar toch ... zal ontzettend balen zijn.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
hebben wij niet al Deadly Premonition gehad? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

lanerios schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:12:
hebben wij niet al Deadly Premonition gehad? :+
Volgens mij wel, maar Japan is de handel een beetje aan het inhalen, omdat de PS4 daar ook later uitkwam heb ik het idee.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

FeaR schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:45:
[...]

Ik weet er niet helemaal het mijne van, echter: Forza loopt op 60 frames per seconde tegen een 30 van The Order. 60 FPS is een stuk rustiger voor je ogen, daar het vloeiender loopt en het waarschijnlijk beter aansluit op de refresh rate van je TV.
Bovendien heb ik weleens gelezen dat de field of view er ook voor kan zorgen bij bepaalde mensen dat ze motion sickness krijgen. Een third person shooter heeft een andere field of view dan een racegame of een first person shooter.
Een redelijk bekend voorbeeld is Youtuber Totalbiscuit die bijna geobsedeerd is door de vraag of games een field of view slider hebben of niet. Hij wordt zelf bijvoorbeeld kotsmisselijk van first person shooters waar de FOV minder dan 80 is.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Heaget schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:28:
Ik wil jullie toch vragen wat voorzichtiger om te gaan met die spoilers... nu staan er 2 op 2 pagina's.
Dikke spoiler man, een dame benoemen die voor op het hoesje staat en op elk gameplay plaatje staat. ;w

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:33:
[...]

Klote .. Oddworld net gehaald vorige maand met die korting.
Dat had ik toen met Trine 2 ook....gekocht en 2 weken later gratis. Nice :(

PSN: Maichel

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Dikke spoiler man, een dame benoemen die voor op het hoesje staat en op elk gameplay plaatje staat. ;w
Haha, ik had precies dezelfde gedachte .. en nu kappen met posten!! :P Elke keer denk ik dat er weer info is over de gratis games in de PS+

• xelfer
  • Niet online
Maichel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:03:
[...]
Dat had ik toen met Trine 2 ook....gekocht en 2 weken later gratis. Nice :(
Om deze reden haal ik eigenlijk geen indie games meer via de PS store. Vaak wil ik iets halen en is het 2 maand later toch gratis voor PS+ leden :o.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

xelfer schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:17:
[...]

Om deze reden haal ik eigenlijk geen indie games meer via de PS store. Vaak wil ik iets halen en is het 2 maand later toch gratis voor PS+ leden :o.
Dat ga ik nu ook doen. Alleen maar triple AAA titels kopen en niet vallen voor de lokkertjes van de Store ook al lijken ze nog zo goedkoop. Vroeg of laat komen ze in de PS+

• Niku

Niku

Alagaesii

InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:21:
[...]

Alleen maar triple AAA titels kopen en niet vallen voor de lokkertjes van de Store ook al lijken ze nog zo goedkoop.
Maar ze zijn zo verleidelijk af en toe :'(

• Jumpman
Hier ook alleen maar AAA games die ik echt op de dag van release wil hebben. Wel heb ik voor de PS4 The Walking Dead gekocht (beide, waren € 15,00 per stuk), maar die zijn nog steeds niet in de IGC geweest.

Zelf verwacht ik vroeg of laat NFS: Rivals en AC:BF ook nog wel in IGC. Daarom koop ik ze nu niet. ;)

• xelfer
  • Niet online
Ik wilde eerst Transistor halen, maar toch maar niet gedaan. Nu heb ik hem gratis via de IGC :).

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:21:
Dat ga ik nu ook doen. Alleen maar triple AAA titels kopen
AAAAAAAAA-games ftw! :o

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

xelfer schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:37:
Ik wilde eerst Transistor halen, maar toch maar niet gedaan. Nu heb ik hem gratis via de IGC :).
Lijken me beiden niks aan die games. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik geen Indie-liefhebber ben. :/

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:40:
[...]

Lijken me beiden niks aan die games. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik geen Indie-liefhebber ben. :/
Sterker nog .. ik heb die troep niet eens in mijn library gezet.. Apotheon, Rogue Legacy en Transistor .. rofl..

Verwijderd

Zonde van de ruimte. Ik wacht wel op de Triple AAA games. :P

Verwijderd

Kan je die lange balk games op je ps4 nog beheren trouwens? Bij mij moet ik al een flink eindje scrollen om alles te vinden :9

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:46:
Kan je die lange balk games op je ps4 nog beheren trouwens? Bij mij moet ik al een flink eindje scrollen om alles te vinden :9
Nee .. Sony is altijd al bagger geweest met User Interfaces..

• JSchut
  • Laatst online: 21:55

JSchut

.....

InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:44:
[...]

Sterker nog .. ik heb die troep niet eens in mijn library gezet.. Apotheon, Rogue Legacy en Transistor .. rofl..
Lol noem het maar troep. Transistor is gewoon een leuke game. Misschien niet een game voor jou, maar geen reden om het maar af te doen als troep.

En vergeet niet dat je het krijgt. Wil je het niet? Dan laat je het inderdaad lekker staan.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

JSchut schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:16:
[...]

Lol noem het maar troep. Transistor is gewoon een leuke game. Misschien niet een game voor jou, maar geen reden om het maar af te doen als troep.

En vergeet niet dat je het krijgt. Wil je het niet? Dan laat je het inderdaad lekker staan.
Beetje gechargeerd, maar ik laat het lekker staan idd. Waar ik me trouwens ook aan erger; download je demo's themes of andere meuk, blijft die voor eeuwig in je library staan.. Ik houd van netjes en overzichtelijk. Misschien ben ik wel een beetje aan het zeuren nu, maar zo denk ik erover.

[ Voor 16% gewijzigd door JoeZuCK op 03-03-2015 13:24 ]

• JSchut

JSchut

.....

InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:24:
[...]
Waar ik me trouwens ook aan erger; download je demo's themes of andere meuk, blijft die voor eeuwig in je library staan.. Ik houd van netjes en overzichtelijk. Misschien ben ik wel een beetje aan het zeuren nu, maar zo denk ik erover.
Hier ben ik het ook mee eens. De beta van evolved gespeeld. Niet mijn game maar krijg hem niet meer uit m'n library..

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
JSchut schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:25:
[...]

Hier ben ik het ook mee eens. De beta van evolved gespeeld. Niet mijn game maar krijg hem niet meer uit m'n library..
Dat gaat inderdaad niet, vind het ook irritant. Als je ze hidden ofzo zou kunnen maken en dan filteren welke je wel en niet ziet zou al goed zijn, maar dat roepen mensen al vanaf de PS3, dus kleine kans dat dat gebeurd.

PSN: Maichel

Verwijderd

Je kunt zeggen wat je wil maar dat is wel ideaal aan de Xbox Interface. Je zou de games en apps gewoon moeten kunnen 'pinnen' .

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Maichel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Dat gaat inderdaad niet, vind het ook irritant. Als je ze hidden ofzo zou kunnen maken en dan filteren welke je wel en niet ziet zou al goed zijn, maar dat roepen mensen al vanaf de PS3, dus kleine kans dat dat gebeurd.
Op de ps3 zie je deze tenminste niet meer in je "xmb" staan. Op de ps4 is dit wel zo. Echter verwacht ik wel dat dit met een update opgelost wordt/op te lossen valt.

PSN id: PENo1

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:50:
Je kunt zeggen wat je wil maar dat is wel ideaal aan de Xbox Interface. Je zou de games en apps gewoon moeten kunnen 'pinnen' .
Idd, de Xbox UI is superieur aan die van de PS4.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:13
Een softwarebedrijf kan dat uiteraard beter, wellicht moeten ze de Android divisie eens inhuren. Die skin is prima, clean en overzichtelijk.
Ps3/4 UI is waardeloos.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

dutchgio schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:56:
Een softwarebedrijf kan dat uiteraard beter, wellicht moeten ze de Android divisie eens inhuren. Die skin is prima, clean en overzichtelijk.
Ps3/4 UI is waardeloos.
Misschien eens een Reddit of NEOGaf draadje starten? Dit zou zo'n sneeuwbal effect teweeg kunnen brengen.

Verwijderd

Ik snap niet dat ze dat zelf niet zien bij Sony. Ik vond die interface op de PSP altijd wel prima, gewoon netjes alles onderverdeeld onder kopjes. Volgensmij had een PS3 dat ook, maar dan minder strak en geordend.
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOEfnnpt6ypVySuyhCtcuOt7xHIHyhCTotC7fWa8U5m1fu0rYY

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 13:59 ]

Verwijderd

De PS3 interface was prima maar visueel minder aantrekkelijk. En de PS4 interface werkt maar er kan zoveel beter. Op de PS Vita precies hetzelfde, de interface werkt wel maar er zijn genoeg dingen die hinderlijk of omslachtig (of gewoon lelijk) zijn. (goed er is wel meer mis gegaan met die handheld).

Zeker voor een handheld lijkt het me slim om in ieder geval de Sony Xperia divisie er naar te laten kijken. En anders een onderneming dat hierin gespecialiseerd is als je het als bedrijf zelf niet kan of gewoon niet aan toekomt. Ik ben geen liefhebber van de Xbox One maar die interface is wel velen malen beter.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 14:03 ]

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Leuke Bloodborne actie van Sony. Maar ik neem aan dat de vragen random zijn anders is het wel heel makkelijk om de vragen van te voren al te weten.

https://competition.softw...tion.com/bloodborne/nl_NL

Scrooge NL

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zo, vragenlijst ingevuld, waarschijnlijk allemaal fout, weet niks van de lore van de game :D

[ Voor 11% gewijzigd door BlackEyedAngel op 03-03-2015 14:21 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Shuttle007
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:20:
Zo, vragenlijst ingevuld, waarschijnlijk allemaal fout, weet niks van de lore van de game :D
Haha, bij mij precies hetzelfde, weet helemaal niks ervan en is ook totaal niet mijn type game. :)

Verwijderd

Ook ingevuld. Had ik me nou maar even ingelezen van te voren.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Net zoiets als de prijsvraag van de anniversary PS4.. Wat ook al een fucked-up prijsvraag was.

• ralph075
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:33:
Zelf verwacht ik vroeg of laat NFS: Rivals
Die kon ik echt niet laten liggen voor $14,99 een tijdje terug in de US Store. Verder koop ik eigenlijk sowieso niks digitaal, tenzij er weer echt een hele scherpe prijs voorbij komt.
JSchut schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:25:
[...]

En je krijgt het ook niet meer uit je trophies overzicht.... :(

[ Voor 31% gewijzigd door ralph075 op 03-03-2015 14:48 ]

• ralph075
  • Niet online
-dubbel-

[ Voor 96% gewijzigd door ralph075 op 03-03-2015 14:48 ]

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

ralph075 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:41:
[...]

En je krijgt het ook niet meer uit je trophies overzicht.... :(
Oh ja .. ook zoiets .. stel je heb spijt van je aangekochte game .. je kan ook geen trophies meer verwijderen... En als je de completion rate zo hoog mogelijk wilt hebben ben je min of meer verplicht een spel uit te spelen waar je geen ruk aan vindt.

Verwijderd

Het zou gewoon makkelijk zijn als je het wat overzichtelijker kon houden.

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:48:
[...]

Oh ja .. ook zoiets .. stel je heb spijt van je aangekochte game .. je kan ook geen trophies meer verwijderen... En als je de completion rate zo hoog mogelijk wilt hebben ben je min of meer verplicht een spel uit te spelen waar je geen ruk aan vindt.
Je kan games verbergen via je privacy opties, dan komen ze niet meer voor in je lijst.

PSN: Edgyi-

• Niku

Niku

Alagaesii

InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:44:
[...]

Rogue Legacy troep noemen.. :')

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Niku schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:56:
[...]

Rogue Legacy troep noemen.. :')
Hehe smaken verschillen. Het is dat jij niet over Transistor en Apotheon viel. Blijkbaar vind jij dat troep :P

• Niku

Niku

Alagaesii

InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:58:
[...]

Hehe smaken verschillen. Het is dat jij niet over Transistor en Apotheon viel. Blijkbaar vindt jij dat troep :P
Mwa nee. Apotheon en Transistor vond ik oké, Rogue Legacy geniaal :)

Verwijderd

Ik vind het zo apart dat je niet je PSN-Id kan veranderen. Niet dat ik het wil, maar waarom is dat nou zo'n ingewikkelde operatie?

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:26:
Ik vind het zo apart dat je niet je PSN-Id kan veranderen. Niet dat ik het wil, maar waarom is dat nou zo'n ingewikkelde operatie?
Zou het wel begrijpen als jij dat zou willen :+

Verwijderd

Pure jaloezie, dat je niet zoiets geniaals kon bedenken. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:26:
Crappy sleutelontwerp in de database 8)7

• voxxel
Olli Olli 2 is nu wel zeker voor PS+ deze maand
https://twitter.com/davidturners/status/572735720919584768

Zonnepanelen

Verwijderd

Nooit van gehoord. Ik ben niet onder de indruk.

• JSchut

JSchut

.....

Zie daar geen zekerheidje in hoor. Kan net zo goed een test versie zijn. Of een uitgeklede demo versie.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dus als ik een photoshop maak en deze tweet is dat ook confirmed? Dan maar even snel Bloodbourne photoshoppen :+

en wat iemand al aangeeft:
Why is it marked PS Plus though? No other PS+ games are… does that mean there's a specific PS+ edition? Hmm.

[ Voor 40% gewijzigd door corset op 03-03-2015 15:56 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Geef mij maar een nieuwe Tony Hawk.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:51:
Nooit van gehoord. Ik ben niet onder de indruk.
De eerste versie was kennelijk een launch titel en een groot succes, maar ik had er voor deze maand ook nog nooit van gehoord. Ach, wie weet is het wel heel erg leuk ;)

Verwijderd

Ja, maar ik heb toch liever bekendere titels en wat minder 'indie' games. Maarja, iets met paard, gegeven en bek.

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:59:
Ja, maar ik heb toch liever bekendere titels en wat minder 'indie' games. Maarja, iets met paard, gegeven en bek.
Probeer de 'indies' nu gewoon eens. Er is zoveel diversiteit dus altijd wel iets dat je aanspreekt. Aanrader: Rogue Legacy.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:09
Gaat het downloaden bij iedereen zo traag?
Nieuwe patch voor BF (3,3GB);
de eerste 2GB doet ie binnen 10 minuten, de resterende 1,3GB gaat ie ongeveer een uur over doen.
En de "resterende tijd" loopt alleen maar op 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2015 16:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• voxxel
lanerios schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:56:
Dus als ik een photoshop maak en deze tweet is dat ook confirmed? Dan maar even snel Bloodbourne photoshoppen :+

en wat iemand al aangeeft:

[...]
Ik durf te wedden dat deze wel klopt :)

Zonnepanelen

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

dvdkiwi schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:10:
Gaat het downloaden bij iedereen zo traag?
Nieuwe patch voor BF (3,3GB);
de eerste 2GB doet ie binnen 10 minuten, de resterende 1,3GB gaat ie ongeveer een uur over doen.
En de "resterende tijd" loopt alleen maar op 8)7
Klinkt als windows ;)

De update van evil within kwam daarstrax wel normaal op snelheid binnen in ieder geval.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:46
Niku schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:02:
[...]

Probeer de 'indies' nu gewoon eens. Er is zoveel diversiteit dus altijd wel iets dat je aanspreekt. Aanrader: Rogue Legacy.
Inmiddels meer dan 40 uur in Roque Legacy zitten. Voornamelijk op mijn Vita weliswaar. Ben er nu wel een beetje klaar mee, maar echt uren achter elkaar mezelf voorgehouden: OK, nog 1 run en dan stop ik...
Pagina: 1 ... 37 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link