Same here. Vier keer uitgespeeld, level 300+, moeilijk veel uur in gestopt en dat allemaal op mijn PS4 zelfs.pelt schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:32:
[...]
Inmiddels meer dan 40 uur in Roque Legacy zitten. Voornamelijk op mijn Vita weliswaar. Ben er nu wel een beetje klaar mee, maar echt uren achter elkaar mezelf voorgehouden: OK, nog 1 run en dan stop ik...
Klinkt een beetje als Binding of Isaacpelt schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:32:
[...]
Inmiddels meer dan 40 uur in Roque Legacy zitten. Voornamelijk op mijn Vita weliswaar. Ben er nu wel een beetje klaar mee, maar echt uren achter elkaar mezelf voorgehouden: OK, nog 1 run en dan stop ik...
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Geef mij maar een nieuwe Skate.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:56:
Geef mij maar een nieuwe Tony Hawk.
Hoe (en waarom) houden sommige mensen bij hoeveel uren ze in een spel hebben zitten? (serieuze vraag)pelt schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:32:
[...]
Van GTA V weet ik toevallig dat het daar terug te vinden is in de stats, maar voor andere spellen heb ik geen weet van dat soort stats. Buiten het feit dat ik voor sommige spellen waarschijnlijk niet eens wil weten hoeveel uur ik daaran besteed heb...
Maar goed, is dat voor sommige spelers gewoon een stat die ze zelf bijhouden/schatten/turven of is het echt ergens terug te vinden?
Hoe zit dat met Battlefield premium hardline, als je die neemt hoef je dan niet apart te betalen voor de DLC's?
Denken jullie dat er een PS4 bundel komt met Battlefield Hardline?
Volgens mij wel. Dlc staan los ervan en komen vaak later, dus die moet je gewoon betalendonvalentino schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:22:
Hoe zit dat met Battlefield premium hardline, als je die neemt hoef je dan niet apart te betalen voor de DLC's?
Was hier binnen 5 min. Binnendvdkiwi schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:10:
Gaat het downloaden bij iedereen zo traag?
Nieuwe patch voor BF (3,3GB);
de eerste 2GB doet ie binnen 10 minuten, de resterende 1,3GB gaat ie ongeveer een uur over doen.
En de "resterende tijd" loopt alleen maar op
Als je premium koopt hoef je inderdaad niet apart te betalen voor de DLC's. Uitleg staat op de Tweakers frontpage.donvalentino schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:22:
PSN ID: Beest41
Verwijderd
Net The Evil Within uitgespeeld op de PS4 op casual binnen 16 uur.
Een heerlijke game is het moet ik eerlijk zeggen : Zombie Horror.
Verwijderd
OkéVerwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:35:
Net The Evil Within uitgespeeld op de PS4 op casual binnen 16 uur.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.ralph075 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:11:
[...]
Hoe (en waarom) houden sommige mensen bij hoeveel uren ze in een spel hebben zitten? (serieuze vraag)
Geen idee, maar ik weet wel dat ik het zelf altijd wel een leuke statistiek vind om te weten. Jammer dat niet elke game dit ondersteunt.
Bij Far Cry 4 zit ik al tegen de 40 uur 
Maar bij dat spel ben ik de platinum aan het halen
Maar bij dat spel ben ik de platinum aan het halen
[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 03-03-2015 19:16 ]
PSN id: NL_SToRM
Wellicht om aan te duiden dat je er uren plezier mee hebt en niet na 6 uur al hebt uitgespeeld...
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
HBO GO app komt naar ps4 vamdaag
http://blog.us.playstatio...lable-on-ps4-later-today/
[ Voor 66% gewijzigd door NeP2013 op 03-03-2015 19:32 ]
Pff alweer een indie dus
PSN ID: Enzyme-NL
Ja maar hoe weet je het exact? Ik gok dat ik nu zo'n 40 uur in dragon age inquisition heb zitten maar het kunnen er ook makkelijk 60 of 30 zijn. Zou leuk zijn als de ps4 dat zelf bij zou houden.InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:20:
[...]
Wellicht om aan te duiden dat je er uren plezier mee hebt en niet na 6 uur al hebt uitgespeeld...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Bij DA:I staat het bij je savegames. Dus als je een game wil laden bijv.AtlAntA schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:03:
[...]
Ja maar hoe weet je het exact? Ik gok dat ik nu zo'n 40 uur in dragon age inquisition heb zitten maar het kunnen er ook makkelijk 60 of 30 zijn. Zou leuk zijn als de ps4 dat zelf bij zou houden.
Ik kon het zien aan mijn savegame van de PS4 versie. Daar staat het aantal uren bij.AtlAntA schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:03:
[...]
Ja maar hoe weet je het exact? Ik gok dat ik nu zo'n 40 uur in dragon age inquisition heb zitten maar het kunnen er ook makkelijk 60 of 30 zijn. Zou leuk zijn als de ps4 dat zelf bij zou houden.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Op z'n vroegst morgen, als die app al naar de EU store komt...NeP2013 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:31:
HBO GO app komt naar ps4 vamdaag
Eindelijk een aankondiging! (Wel alleen nog US)
Oddworld: New 'n' Tasty (PS4)
Valiant Hearts: The Great War (PS4)
Counterspy (PS4, PS3 and Vita)
OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4 and Vita)
Papa & Yo (PS3)
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (PS3)
http://blog.us.playstatio...ree-games-for-march-2015/
Papa & Yo (PS3)
InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:09:
[...]
Ik kon het zien aan mijn savegame van de PS4 versie. Daar staat het aantal uren bij.
Ah ja thnx! Zit nu dus al op 57 uren. Gaat lekker!voxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:08:
[...]
Bij DA:I staat het bij je savegames. Dus als je een game wil laden bijv.
Als je van rpgs met draakjes en dergelijke houdt dan is dragon age inquisition echt een aanrader btw! Al een paar fiks ingekorte nachtrusten gehad dankzij deze game!
Zozo, 4 games.;)
Ben wel benieuwd waarom dat zolang op zich liet wachten, en welke game ze eigenlijk wilden regelen maar wat niet gelukt is.
Ben wel benieuwd waarom dat zolang op zich liet wachten, en welke game ze eigenlijk wilden regelen maar wat niet gelukt is.
Vier (!) PS4 games? Wow... 
Pfff.... dat maakt de aanrader tegelijkertijd een afrader.... Ken het effect...AtlAntA schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:35:
Al een paar fiks ingekorte nachtrusten gehad dankzij deze game!
[ Voor 81% gewijzigd door ralph075 op 03-03-2015 20:40 ]
check nu ook op euvoxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:33:
Papa & Yo (PS3)
http://blog.eu.playstatio...ld-dishonored-olliolli-2/
PSN-ID: ThaDwizzle
Toch jammer ... Oddworld in de sale gekocht en nog niet eens opgestart
[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 03-03-2015 20:56 ]
Je link tag laat zien waarom het vertraagd is: Dishonored, die zou eigenlijk er ook in zitten maar er waren dus contract problemenPetaaaaah schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:44:
[...]
check nu ook op eu
http://blog.eu.playstatio...ld-dishonored-olliolli-2/
Eindelijk The Evil Within uitgespeeld, 14,5 uur, wat een irritante stukken zaten erbij zeg als je geen ammo meer had. Maar een behoorlijke vette game moet ik zeggen, prima mee vermaakt, some freaky shit. Ik vraag me ook altijd af hoe je aan zo'n verhaal komt.
[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 03-03-2015 21:35 ]
Alien Isolation aan het spelen, best een frustrende game. De save points zijn soms best ver uit elkaar, zul je net zien dat dat beest ineens over rontgenogen beschikt terwijl je al een minuut in een locker zit.
Teveel verstoppertje, te weinig actie. Twijfel om 'm al op MP te zetten.
Systeemsoftware installeren, een whopping 217mb en het gaat 47 uur duren
In het geval van Roque Legacy zie je het (elke keer) als je de game uitspeelt. Ik hou het normaal ook niet bij idd.ralph075 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:11:
[...]
Hoe (en waarom) houden sommige mensen bij hoeveel uren ze in een spel hebben zitten? (serieuze vraag)
Van GTA V weet ik toevallig dat het daar terug te vinden is in de stats, maar voor andere spellen heb ik geen weet van dat soort stats. Buiten het feit dat ik voor sommige spellen waarschijnlijk niet eens wil weten hoeveel uur ik daaran besteed heb...
Maar goed, is dat voor sommige spelers gewoon een stat die ze zelf bijhouden/schatten/turven of is het echt ergens terug te vinden?
Oddworld: New 'n' Tasty, een leuke game. Alleen is mijn backlog nog zo groot, dat ik hem waarschijnlijk niet ga spelen. Sowieso veel voor de PS4 deze maand.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hoppa ps4 al 20.2 mil keer verkocht. Dus niet verscheept maar daadwerkelijk verkocht aan klanten.
Gaat echt fenomenaal goed met de ps4.
En dat na 2 redelijk lege maanden toch van 18 naar 20mil. Knap zeer knap.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1003288
Gaat echt fenomenaal goed met de ps4.
En dat na 2 redelijk lege maanden toch van 18 naar 20mil. Knap zeer knap.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1003288
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Project Morpheus
Dik een jaar om nog te sparen
[ Voor 18% gewijzigd door power_user op 04-03-2015 01:37 ]
PSN: Oldzkoel
Verwijderd
Ik heb ook erg van The Evil Within genoten en heb em gisteren uitgespeeld in iets minder dan 16 uur.NotSoSteady schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:31:
Eindelijk The Evil Within uitgespeeld, 14,5 uur, wat een irritante stukken zaten erbij zeg als je geen ammo meer had. Maar een behoorlijke vette game moet ik zeggen, prima mee vermaakt, some freaky shit. Ik vraag me ook altijd af hoe je aan zo'n verhaal komt.
spoiler:
Het stuk in het laatste level was vrij vet met die 2 dikzakken die bijna niet dood gaan.
Als ik een hele kleine tip mag geven:ChrisLNFF schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:52:
Alien Isolation aan het spelen, best een frustrende game. De save points zijn soms best ver uit elkaar, zul je net zien dat dat beest ineens over rontgenogen beschikt terwijl je al een minuut in een locker zit.
spoiler:
Dat is precies het probleem, je moet iets minder verstoppertje spelen en iets meer bewegen. Daar wordt het spel een stuk leuker van. Ik had hetzelfde en na deze tip ging het veel beter.
Wikipedia: Spoiler (onthulling)Erapaz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:17:
[...]
Als ik een hele kleine tip mag geven:
spoiler:Dat is precies het probleem, je moet iets minder verstoppertje spelen en iets meer bewegen. Daar wordt het spel een stuk leuker van. Ik had hetzelfde en na deze tip ging het veel beter.
Uit je link:
"Spoilers kunnen ook betrekking hebben op bijvoorbeeld de clou van een mop of de oplossing van een puzzel of een computerspel"
Aangezien mijn opmerking betrekking heeft op de oplossing van een computerspel...
"Spoilers kunnen ook betrekking hebben op bijvoorbeeld de clou van een mop of de oplossing van een puzzel of een computerspel"
Aangezien mijn opmerking betrekking heeft op de oplossing van een computerspel...
120hz is iets waar ik wel blij van word! Ook dat het oled schermpjes zijn is erg positief te noemen vanwege de hoge (bijna oneindige) contrast ratio. Wel een relatief lage resolutie dus het is nog even afwachten hoe dat gaat bevallen.power_user schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 01:37:
Project Morpheus
![]()
![]()
Ik verwacht een release rond de e3 van volgend jaar.
Jammer dat het nog zeker een jaar duurt maar aan de andere kant is goed nieuws dat Project Morpheus daadwerkelijk komt. De specs zijn flink geupgrade. Developers hebben nu nog ruim de tijd om content te maken en daar draait het toch allemaal om. Ik kan in ieder geval niet wachten om dat ding in huis te hebben, dat wordt een instant buy.
Verwijderd
Ik weet dat het "gratis" games zijn, maar ik ben die 2d sidescrollers die ze in PS+ hebben een beetje zat. Er zijn genoeg leuke sidescrollers waar ik meer lol aan heb (denk aan Ray Man of LBP) ook al moet je daarvoor betalen. Liever wat originelere games.voxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:33:
Papa & Yo (PS3)
Een "kleine tip" m.b.t. algemene gameplay geven is totaal iets anders dan een "oplossing" (onder een oplossing versta ik een manier om een moeilijke eindbaas te verslaan ofzo, begrijpelijk als je dat tussen spoiler tags zet). Wat je aanhaalt wordt sowieso niet bedoeld in jouw voorbeeld.Erapaz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:37:
Uit je link:
[...]
Sorry, maar totale onzin om dit hierboven tussen spoiler tags te zetten. Jammer dat dit maar te pas en te onpas gebruikt wordt zodat je niet meer wat wel en geen spoiler is.
OlliOlli kan ik je echt aanraden als skate gameVerwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:42:
[...]
Ik weet dat het "gratis" games zijn, maar ik ben die 2d sidescrollers die ze in PS+ hebben een beetje zat. Er zijn genoeg leuke sidescrollers waar ik meer lol aan heb (denk aan Ray Man of LBP) ook al moet je daarvoor betalen. Liever wat originelere games.
PSN: Bellerophon-
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:42:
[...]
Ik weet dat het "gratis" games zijn, maar ik ben die 2d sidescrollers die ze in PS+ hebben een beetje zat. Er zijn genoeg leuke sidescrollers waar ik meer lol aan heb (denk aan Ray Man of LBP) ook al moet je daarvoor betalen. Liever wat originelere games.
En Valiant Hearts schijnt echt heel goed te zijn. En in elk geval een stuk origineler dan de meeste AAA games.Bellerophon schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:17:
[...]
OlliOlli kan ik je echt aanraden als skate game
Valiant Hearts in november ofzo voor een paar euro gekocht. Erg leuke game over WW1 met als bron brieven uit die tijd. Mooi in elkaar gezet en als je wilt kun je er nog wat van lerenvoxxel schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:21:
[...]
[...]
En Valiant Hearts schijnt echt heel goed te zijn. En in elk geval een stuk origineler dan de meeste AAA games.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Thanks, zal het eens proberen.Erapaz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:17:
[...]
Als ik een hele kleine tip mag geven:
spoiler:Dat is precies het probleem, je moet iets minder verstoppertje spelen en iets meer bewegen. Daar wordt het spel een stuk leuker van. Ik had hetzelfde en na deze tip ging het veel beter.
Verwijderd
Komt Hustle Kings™ vandaag voor de PS4 uit?
Er staan al een aantal downloads in de PSNstore zoals deze :
https://store.sonyenterta...00245_00-UHUSTLEKINDLC007
Uitgebracht 4 Mrt 2015 staat er bij.
Het spel zelf staat er nog niet op.
Ik hoop dat Hustle Kings vandaag voor de PS4 uitkomt , mede door het Snooker pakket.
Ik hoop dat Hustle Kings vandaag voor de PS4 uitkomt , mede door het Snooker pakket.
Als dit de algemene consensus is, dan zal ik het de volgende keer weglaten.bram1984 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:09:
[...]
Een "kleine tip" m.b.t. algemene gameplay geven is totaal iets anders dan een "oplossing" (onder een oplossing versta ik een manier om een moeilijke eindbaas te verslaan ofzo, begrijpelijk als je dat tussen spoiler tags zet). Wat je aanhaalt wordt sowieso niet bedoeld in jouw voorbeeld.
Sorry, maar totale onzin om dit hierboven tussen spoiler tags te zetten. Jammer dat dit maar te pas en te onpas gebruikt wordt zodat je niet meer wat wel en geen spoiler is.
Voor mij was deze tip de sleutel in het spel voor het verslaan van "de eindbaas". In dit geval de Alien dus. Nadat ik deze tactiek geadopteerd had, verliep het spel heel anders en ging ik er sneller doorheen.
Ik wilde voorkomen dat ik iets weggaf wat anderen graag zelf uitzoeken. Dit spel draait namelijk om het kat en muis spel met de Alien. Bij twijfel heb ik liever spoiler tags, dan geen spoiler tags.
Verwijderd
Hij zal er in de loop van de dag dan wel daadwerkelijk op staan. Pas na 18:00 uur is de Store Update meestal pas voltooid.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:56:
Hopelijk incl. de goede spelregels deze keer want die zijn bij Pure Pool helaas tenenkrommend.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:56:
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Pure Pool speelde heerlijk weg toen ik het speelde op de PS4.
Hustle Kings is nog beter voor mij omdat er ook Snooker in zit.
Dus ik hoop dat HK vandaag uitkomt voor de PS4 , iemand nog bewijs hiervan?
Hustle Kings is nog beter voor mij omdat er ook Snooker in zit.
Dus ik hoop dat HK vandaag uitkomt voor de PS4 , iemand nog bewijs hiervan?
Verwijderd
Ik denk dat ik deze week White Night maar eens ga aanschaffen. Dat lijkt me een erg spannende en originele game met dito graphics en gameplay. Ben erg benieuwd :-)
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:28
Ik ga Oddworld wel even checken, kheb toch net TLOU uitgespeeld (episch
) moet de DLC nog even doen maar die schijnt niet langer dan 3-4 uur te duren.
Valiant Hearts heb ik paar maand gleden al uitgespeeld, erg tof spel vooral qua verhaal vertelling.
Valiant Hearts heb ik paar maand gleden al uitgespeeld, erg tof spel vooral qua verhaal vertelling.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
In minder dan 3 uur ben je er doorheen, maar de DLC is net zo briljant.
Ik heb lang gewacht voor ik de DLC heb gedaan, maar het is zeker de moeite!
Overigens had ik het idee dat ik er in drie kwartier doorheen was
Maar dat zal meer gevoel dan werkelijkheid zijn aangezien iedereen het over 3 tot 4 uur heeft.
Overigens had ik het idee dat ik er in drie kwartier doorheen was
Maar dat zal meer gevoel dan werkelijkheid zijn aangezien iedereen het over 3 tot 4 uur heeft.
men, nog een dik jaar wachten de morpheus.
Een handtekening?!
He-le-maal niet slecht. Heb hem nu ingesteld als mijn thema.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:50:
Nieuwe gratis Far Cry 4 thema voor de PS4 :
https://store.sonyenterta...00462_00-FARCR4THEMEKUKRI
Verwijderd
De beste tot nu toe in mijn opinie.InF.Inc schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:17:
He-le-maal niet slecht. Heb hem nu ingesteld als mijn thema.
De vogels en het gras bewegen hier al vrolijk op mijn PS4.
Verwijderd
Ik heb de Whitechapel theme van The Order 1886 op ingesteld, heel tof. Die van Far Cry 4 vanavond maar eens bekijken.
Ik heb de grijze 20th-verjaardag theme, ben nu wel benieuwd naar de FC-themeVerwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:27:
[...]
De beste tot nu toe in mijn opinie.
De vogels en het gras bewegen hier al vrolijk op mijn PS4.
Video op YT: klik
[ Voor 11% gewijzigd door CappieL op 04-03-2015 13:34 ]
Er zit geen achtergrond muziekje bij. Maar voor velen is dat misschien ook juist wel fijner.
Verwijderd
Deals and Offers (ends 11th March 2015) :
PS4
The Last of Us: Remastered
Was £39.99/€44.99/$62.95, now £19.99/€24.99/$37.95
Air Conflicts Vietnam Ultimate Edition
50% off Original Price – €49.99/£44.99
25% additional PS Plus discount
Lords of the Fallen
50% off Original Price – €69.99/£49.99
10% additional PS Plus discount
Trials Fusion
50% off Original Price – €19.99/£15.99
Trials Fusion – Deluxe Edition
50% off Original Price – €39.99/£12.99
Trials Fusion – Empire of the Sky
40% off Original Price – €4.99/£3.99
Trials Fusion – Season Pass
Trials Fusion: Riders of the Rustlands!
Trials Fusion: Welcome to the Abyss
Watch_Dogs Deluxe Edition
60% off Original Price – €79.99/£64.99
Watch_Dogs Digital Deluxe Edition
60% off Original Price – €79.99/£64.99
Watch_Dogs™ Season Pass
Digital Discounts (ends 18th March 2015)
PS4
Awesomenauts Assemble!
50% off Original Price – €9.99/£7.99
CONTRAST
50% off Original Price – €14.99/£11.99
FEZ
How to Survive: Storm Warning Edition
Hotline Miami
Outlast
60% off Original Price – €18.99/£15.49
Outlast: Whistleblower
60% off Original Price – €8.99/£7.39
Stealth Inc: Ultimate Edition
60% off Original Price – €12.99/£9.99
Surgeon Simulator: Anniversary Edition
50% off Original Price – €10.99/£8.99
The Golf Club™
50% off Original Price – €34.99/£28.99
Bron : http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
Hoe vind je die ps4 themes in godsnaam in de store?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
https://store.sonyenterta...NDWALLS%7Cplatform~ps4%7CScrisissszzz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:32:
Hoe vind je die ps4 themes in godsnaam in de store?
€25,- (€22,49 voor plus members trouwens) voor TLoU is niet gek, zat zelf te wachten tot hij voor dat bedrag in de winkels zou liggen. Misschien dan toch maar digitaal aanschaffen .
[ Voor 6% gewijzigd door Odieus op 04-03-2015 15:18 ]
PSN: LinQ-NL
Is €39.99 voor Dragon Age: Inquisition een mooie deal is de PS Store? Of is die ergens goedkoper te verkrijgen
? Ik twijfel al even om dit spel aan te schaffen.
Budgetgaming.nl
Verder is het een goed spel, moet je wel liggen.
Verder is het een goed spel, moet je wel liggen.
[ Voor 63% gewijzigd door Slaapje op 04-03-2015 15:30 ]
To dare is to do
Voor 25€ zou ik hem meteen aanschaffen, meer dan waard. Overigens snap ik niet waarom je een game niet digitaal zou willen kopen.Odieus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:14:
[...]
€25,- (€22,49 voor plus members trouwens) voor TLoU is niet gek, zat zelf te wachten tot hij voor dat bedrag in de winkels zou liggen. Misschien dan toch maar digitaal aanschaffen .
[ Voor 9% gewijzigd door MoietyMe op 04-03-2015 15:30 ]
MGS komt op 1 september uit, ook is er een CE aangekondigd met daarin:
http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
- Half scale replica of Snake’s Bionic Arm
- Exclusive Collector’s Edition packaging
- Original SteelbookTM
- Behind the Scenes Blu-RayTM documentary and Trailers compilation
- Map
- DLC

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785
Omdat een hardcopy bij doorverkopen goedkoper is en er niet zo'n grote HDD in de PS4 zit, zijn voor mij 2 redenen om niet voor digitaal te kiezen bij 99% van de games die ik koop.Good Fella schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:30:
[...]
Voor 25€ zou ik hem meteen aanschaffen, meer dan waard. Overigens snap ik niet waarom je een game niet digitaal zou willen kopen.
Ik heb de PS3 versie nog steeds (uitgespeeld incl. Left behind DLC). Schaf hem vooral aan omdat het mijn favoriete SP game van de vorige generatie is die ik nog een keer wil doorspelen en nogmaals uit wil spelen wanneer TLoU2 uit komt (niet aangekondigd, maar kan niet uitblijven na het succes van het 1e deel).
PSN: LinQ-NL
Voor zover ik weet worden spellen vanaf schijf ook volledig geïnstalleerd, maar wellicht vergis ik mij.
To dare is to do
Die digitaal vs hardcopy discussie komt echt elke week langs.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Dat kan natuurlijk. Heb zelf gemerkt dat ik inmiddels te lui ben om CD's te wisselen en spellen vanaf CD eigenlijk niet meer speelOdieus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:47:
[...]
Omdat een hardcopy bij doorverkopen goedkoper is en er niet zo'n grote HDD in de PS4 zit, zijn voor mij 2 redenen om niet voor digitaal te kiezen bij 99% van de games die ik koop.
TLOU2 moet inderdaad wel komen, al is het ook wel weer mooi als het zo eindigt als het nu is geëindigd.Ik heb de PS3 versie nog steeds (uitgespeeld incl. Left behind DLC). Schaf hem vooral aan omdat het mijn favoriete SP game van de vorige generatie is die ik nog een keer wil doorspelen en nogmaals uit wil spelen wanneer TLoU2 uit komt (niet aangekondigd, maar kan niet uitblijven na het succes van het 1e deel).
Dat staat mij ook bij.Slaapje schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:01:
Voor zover ik weet worden spellen vanaf schijf ook volledig geïnstalleerd, maar wellicht vergis ik mij.
Misschien moet het bij de Topic regels komenVoxalizer schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:05:
Die digitaal vs hardcopy discussie komt echt elke week langs.
Cool thema van FC4. Weet alleen niet of ik 'm vetter vind dan die van Transistor. Ik ga 'm ff downloaden.
Over Morpheus: hoe gaan jullie voorkomen dat je niet compleet voor lul wordt gezet door vrienden/familie?
Als je ook een hoofdtelefoon op hebt, heb je geen flauw benul wat er in het echt om je heen gebeurt.
Deur op slot dan maar?
Over Morpheus: hoe gaan jullie voorkomen dat je niet compleet voor lul wordt gezet door vrienden/familie?
Als je ook een hoofdtelefoon op hebt, heb je geen flauw benul wat er in het echt om je heen gebeurt.
Deur op slot dan maar?
[ Voor 44% gewijzigd door bram1984 op 04-03-2015 16:32 ]
Met zo'n ding heb je geen vrienden / familie meer nodig!bram1984 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:28:
Cool thema van FC4. Weet alleen niet of ik 'm vetter vind dan die van Transistor. Ik ga 'm ff downloaden.
[video]
Over Morpheus: hoe gaan jullie voorkomen dat je niet compleet voor lul wordt gezet door vrienden/familie?![]()
Deur op slot dan maar?
Mijn katten zullen er niet zoveel moeite mee hebben.bram1984 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:28:
Over Morpheus: hoe gaan jullie voorkomen dat je niet compleet voor lul wordt gezet door vrienden/familie?![]()
Deur op slot dan maar?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Daar is V&A voor
[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 06-03-2015 12:21 ]
Dat filmpje is van jou? Kon me herinneren dat ik al eerder een Transistor thema filmpje voorbij zag komen, maar dan net anders. Ook van Sugar Junglebram1984 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:28:
[video]
Deur op slot dan maar?
Vind die nieuwe thema van Far Cry 4 erg mooi, dat gras op de voorgrond en de kleuren ziet er erg mooi uit. Dit word voorlopig mijn standaard thema
Gras? Ik zie alleen een tijger op de achtergrond met wat vrolijke kleurtjes er om heen.WeAreLegion schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:23:
Vind die nieuwe thema van Far Cry 4 erg mooi, dat gras op de voorgrond en de kleuren ziet er erg mooi uit. Dit word voorlopig mijn standaard thema
Dat is het oude "Far Cry"-theme...power_user schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:14:
[...]
Gras? Ik zie alleen een tijger op de achtergrond met wat vrolijke kleurtjes er om heen.
Only in a perfect world.power_user schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:39:
[...]
Met zo'n ding heb je geen vrienden / familie meer nodig!
Verwijderd
Deze bedoelen wij :power_user schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:14:
Gras? Ik zie alleen een tijger op de achtergrond met wat vrolijke kleurtjes er om heen.
Ik kan deze niet downloaden. Krijg de melding dat ik niet gemachtigd ben om deze content te kopen. De 'oude' farcry thema wel gewoon.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:31:
[...]
Deze bedoelen wij :
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Nee, gewoon random YT.InF.Inc schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:21:
[...]
Dat filmpje is van jou? Kon me herinneren dat ik al eerder een Transistor thema filmpje voorbij zag komen, maar dan net anders. Ook van Sugar Jungle
Nice.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 04-03-2015 19:26 ]
Hahahahahah my bad...Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:56:
[...]
Dikke spoiler man, een dame benoemen die voor op het hoesje staat en op elk gameplay plaatje staat.
Klopt het dat de nieuwe far cry thema niet beschikbaar is in de nederlandse store? Kan hem niet vinden..Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:31:
[...]
Deze bedoelen wij :
In de us store moet je er voor betalen. Ik dacht hij gratis was.
Helaars
Helaars
Hier kijk ik al een jaartje of 2:dvdkiwi schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:27:
Waar kijken jullie om complete lijsten te zien van games die nog uit moeten komen op de PS4?
Ik kijk wel eens op IGN, gamefaqs of XGN,
maar wellicht dat jullie een andere optie hebben.
http://www.reddit.com/r/PS4/wiki/games
Heb niets met Reddit maar deze wordt door een aantal enthousiastelingen erg goed bijgehouden en ziet er top uit
Tof! Vandaag Wolfenstein uitgespeeld, erg toffe game. Morgen kijken of ik hier een platinum kan halen door het laatste level in Uber uit te spelen.
Geweldig Wolfenstein: The Old Blood filmpje !!
Hm, heb ik mazzel gehad met die FC4 theme dan? Of hebben ze hem teruggetrokken om de een of andere reden.. Sowieso alweer een dikke fuckup. Waarom moet er verschil zitten tussen de verschillende stores in aangeboden content. De PS4 is toch regio vrij?
is Awesomenauts Assemble leuk ?, vooral op de bank met z'n 3en heb ik voor deze in gedachten
Staat trouwens voor 4 euro in de store , bij het afrekenen staat er 5 euro
[ Voor 31% gewijzigd door Cardwizard op 04-03-2015 23:31 ]
Haha, nou Bram je kan gewoon vrienden blijven uitnodigen hoorbram1984 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:28:
Deur op slot dan maar?
Het is niet zo dat iedereen ineens een VR bril wil hebben, maar ik heb serieus nog niemand meegemaakt die niet zwaar onder de indruk was na een testsessie. Te grappig als je ze van alles ziet aanwijzen in de virtuele auto en wat de rest dan natuurlijk helemaal niet ziet. Een klassieker is dat ze het dashboard van dichtbij willen bekijken en dan (soms vrij hard) tegen het stuurtje (in de echte wereld) stoten
Zelf heb ik het ding eigenlijk nooit langer dan een uurtje op. De resolutie is simpelweg nog niet hoog genoeg en dat zal met de Morpheus niet anders zijn. 120HZ is top, maar 1080 geeft nog een screendoor effect (alsof je door muggengaas heen kijkt). Niet gamers lijken daar trouwens veel minder last van te hebben aangezien ze nooit het spel op een hoge resolutie hebben gespeeld. En je bent inderdaad volledig afgesloten van de buitenwereld, maar zelfs met deze "lage" resoluties is de ervaring veel intenser en je bent even zo goed als echt in die spelwereld.
Toch zie ik het nog niet voor me dat ik met deze bril of de Mopheus in de huiskamer ga zitten. Ik doe dit lekker boven in mijn kantoor, want ik kan me voorstellen dat het uiteindelijke slecht gaat zijn voor mijn sexleven
Ja dikke aanrader met zijn 3en local. Wel ff flink oefenen tegen de AI voor je met zijn 3en online gaat, want anders heb je er niets te zoeken. En dan ook ff omschakelen, want een goed team knalt alles op 1 zijde terwijl de AI eigenlijk maar wat doet.cardwizard schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:30:
is Awesomenauts Assemble leuk ?, vooral op de bank met z'n 3en heb ik voor deze in gedachten
[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 05-03-2015 05:34 ]
De PS4 is regiovrij, maar de rechten van games zijn niet regiovrij. Dat heeft niks met sony te maken, maar met de uitgevers.InF.Inc schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:46:
Hm, heb ik mazzel gehad met die FC4 theme dan? Of hebben ze hem teruggetrokken om de een of andere reden.. Sowieso alweer een dikke fuckup. Waarom moet er verschil zitten tussen de verschillende stores in aangeboden content. De PS4 is toch regio vrij?
Ik heb het thema in elk geval op tijd kunnen downloaden en het ziet er inderdaad vet uit
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link