Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.444 views

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 17:55

Niku

Alagaesii

pelt schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:32:
[...]

Inmiddels meer dan 40 uur in Roque Legacy zitten. Voornamelijk op mijn Vita weliswaar. Ben er nu wel een beetje klaar mee, maar echt uren achter elkaar mezelf voorgehouden: OK, nog 1 run en dan stop ik...
Same here. Vier keer uitgespeeld, level 300+, moeilijk veel uur in gestopt en dat allemaal op mijn PS4 zelfs.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:55

JSchut

.....

[...]

Inmiddels meer dan 40 uur in Roque Legacy zitten. Voornamelijk op mijn Vita weliswaar. Ben er nu wel een beetje klaar mee, maar echt uren achter elkaar mezelf voorgehouden: OK, nog 1 run en dan stop ik...
Klinkt een beetje als Binding of Isaac :D (Qua verslaving. Nog 1 run) Ik heb hem even opgestart en leek mij wel leuk. Momenteel nog even druk met andere games maar Rogue Legacy gaat mij waarschijnlijk nog een hoop uurtje kosten.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 11:08
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:56:
Geef mij maar een nieuwe Tony Hawk.
Geef mij maar een nieuwe Skate.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

Hoe (en waarom) houden sommige mensen bij hoeveel uren ze in een spel hebben zitten? (serieuze vraag)

Van GTA V weet ik toevallig dat het daar terug te vinden is in de stats, maar voor andere spellen heb ik geen weet van dat soort stats. Buiten het feit dat ik voor sommige spellen waarschijnlijk niet eens wil weten hoeveel uur ik daaran besteed heb...

Maar goed, is dat voor sommige spelers gewoon een stat die ze zelf bijhouden/schatten/turven of is het echt ergens terug te vinden?

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Hoe zit dat met Battlefield premium hardline, als je die neemt hoef je dan niet apart te betalen voor de DLC's?

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 14:54
Denken jullie dat er een PS4 bundel komt met Battlefield Hardline?

• Shuttle007
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
donvalentino schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:22:
Hoe zit dat met Battlefield premium hardline, als je die neemt hoef je dan niet apart te betalen voor de DLC's?
Volgens mij wel. Dlc staan los ervan en komen vaak later, dus die moet je gewoon betalen

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
dvdkiwi schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:10:
Gaat het downloaden bij iedereen zo traag?
Nieuwe patch voor BF (3,3GB);
de eerste 2GB doet ie binnen 10 minuten, de resterende 1,3GB gaat ie ongeveer een uur over doen.
En de "resterende tijd" loopt alleen maar op 8)7
Was hier binnen 5 min. Binnen

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
donvalentino schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:22:
Als je premium koopt hoef je inderdaad niet apart te betalen voor de DLC's. Uitleg staat op de Tweakers frontpage.

PSN ID: Beest41

Verwijderd

Net The Evil Within uitgespeeld op de PS4 op casual binnen 16 uur.

Een heerlijke game is het moet ik eerlijk zeggen : Zombie Horror.

_/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:35:
Net The Evil Within uitgespeeld op de PS4 op casual binnen 16 uur.

Een heerlijke game is het moet ik eerlijk zeggen : Zombie Horror.

_/-\o_
Oké

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

ralph075 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:11:
[...]

Hoe (en waarom) houden sommige mensen bij hoeveel uren ze in een spel hebben zitten? (serieuze vraag)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Good Fella schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:49:
[...]

Geen idee, maar ik weet wel dat ik het zelf altijd wel een leuke statistiek vind om te weten. Jammer dat niet elke game dit ondersteunt.

Zonnepanelen

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij Far Cry 4 zit ik al tegen de 40 uur :S
Maar bij dat spel ben ik de platinum aan het halen :)

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 03-03-2015 19:16 ]

PSN id: NL_SToRM

• JoeZuCK
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Good Fella schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:49:
[...]

Wellicht om aan te duiden dat je er uren plezier mee hebt en niet na 6 uur al hebt uitgespeeld...

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
HBO GO app komt naar ps4 vamdaag

http://blog.us.playstatio...lable-on-ps4-later-today/

[ Voor 66% gewijzigd door NeP2013 op 03-03-2015 19:32 ]

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Pff alweer een indie dus :+

PSN ID: Enzyme-NL

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-11 20:29
InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:20:
[...]

Wellicht om aan te duiden dat je er uren plezier mee hebt en niet na 6 uur al hebt uitgespeeld...
Ja maar hoe weet je het exact? Ik gok dat ik nu zo'n 40 uur in dragon age inquisition heb zitten maar het kunnen er ook makkelijk 60 of 30 zijn. Zou leuk zijn als de ps4 dat zelf bij zou houden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• voxxel
AtlAntA schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:03:
[...]

Ja maar hoe weet je het exact? Ik gok dat ik nu zo'n 40 uur in dragon age inquisition heb zitten maar het kunnen er ook makkelijk 60 of 30 zijn. Zou leuk zijn als de ps4 dat zelf bij zou houden.
Bij DA:I staat het bij je savegames. Dus als je een game wil laden bijv.

Zonnepanelen

• JoeZuCK
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

AtlAntA schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:03:
[...]

Ik kon het zien aan mijn savegame van de PS4 versie. Daar staat het aantal uren bij.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:13
Op z'n vroegst morgen, als die app al naar de EU store komt...

• voxxel
Eindelijk een aankondiging! (Wel alleen nog US)

Oddworld: New 'n' Tasty (PS4)
Valiant Hearts: The Great War (PS4)
Counterspy (PS4, PS3 and Vita)
OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4 and Vita)
Papa & Yo (PS3)
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (PS3)

http://blog.us.playstatio...ree-games-for-march-2015/

Zonnepanelen

• AtlAntA
InF.Inc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:09:
[...]

Ik kon het zien aan mijn savegame van de PS4 versie. Daar staat het aantal uren bij.
voxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:08:
[...]

Bij DA:I staat het bij je savegames. Dus als je een game wil laden bijv.
Ah ja thnx! Zit nu dus al op 57 uren. Gaat lekker!

Als je van rpgs met draakjes en dergelijke houdt dan is dragon age inquisition echt een aanrader btw! Al een paar fiks ingekorte nachtrusten gehad dankzij deze game! :p

• dutchgio
  • Laatst online: 22:13
Zozo, 4 games.;)
Ben wel benieuwd waarom dat zolang op zich liet wachten, en welke game ze eigenlijk wilden regelen maar wat niet gelukt is.

• ralph075
  • Niet online
Vier (!) PS4 games? Wow... 8)7
AtlAntA schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:35:
Al een paar fiks ingekorte nachtrusten gehad dankzij deze game! :p
Pfff.... dat maakt de aanrader tegelijkertijd een afrader.... Ken het effect...

[ Voor 81% gewijzigd door ralph075 op 03-03-2015 20:40 ]

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-11 15:52
voxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:33:

Papa & Yo (PS3)

check nu ook op eu

http://blog.eu.playstatio...ld-dishonored-olliolli-2/

PSN-ID: ThaDwizzle

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 16:35
Toch jammer ... Oddworld in de sale gekocht en nog niet eens opgestart

:+

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 03-03-2015 20:56 ]

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
Je link tag laat zien waarom het vertraagd is: Dishonored, die zou eigenlijk er ook in zitten maar er waren dus contract problemen

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:31
Eindelijk The Evil Within uitgespeeld, 14,5 uur, wat een irritante stukken zaten erbij zeg als je geen ammo meer had. Maar een behoorlijke vette game moet ik zeggen, prima mee vermaakt, some freaky shit. Ik vraag me ook altijd af hoe je aan zo'n verhaal komt. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 03-03-2015 21:35 ]

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:03
Alien Isolation aan het spelen, best een frustrende game. De save points zijn soms best ver uit elkaar, zul je net zien dat dat beest ineens over rontgenogen beschikt terwijl je al een minuut in een locker zit.

Teveel verstoppertje, te weinig actie. Twijfel om 'm al op MP te zetten.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:06
Systeemsoftware installeren, een whopping 217mb en het gaat 47 uur duren :')

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:27
ralph075 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:11:
[...]

Van GTA V weet ik toevallig dat het daar terug te vinden is in de stats, maar voor andere spellen heb ik geen weet van dat soort stats. Buiten het feit dat ik voor sommige spellen waarschijnlijk niet eens wil weten hoeveel uur ik daaran besteed heb...

Maar goed, is dat voor sommige spelers gewoon een stat die ze zelf bijhouden/schatten/turven of is het echt ergens terug te vinden?
In het geval van Roque Legacy zie je het (elke keer) als je de game uitspeelt. Ik hou het normaal ook niet bij idd.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:55
Oddworld: New 'n' Tasty, een leuke game. Alleen is mijn backlog nog zo groot, dat ik hem waarschijnlijk niet ga spelen. Sowieso veel voor de PS4 deze maand.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 19:21
Hoppa ps4 al 20.2 mil keer verkocht. Dus niet verscheept maar daadwerkelijk verkocht aan klanten.
Gaat echt fenomenaal goed met de ps4.
En dat na 2 redelijk lege maanden toch van 18 naar 20mil. Knap zeer knap.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1003288

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Project Morpheus

:+ _/-\o_

Dik een jaar om nog te sparen :D

[ Voor 18% gewijzigd door power_user op 04-03-2015 01:37 ]

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

NotSoSteady schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:31:
Eindelijk The Evil Within uitgespeeld, 14,5 uur, wat een irritante stukken zaten erbij zeg als je geen ammo meer had. Maar een behoorlijke vette game moet ik zeggen, prima mee vermaakt, some freaky shit. Ik vraag me ook altijd af hoe je aan zo'n verhaal komt. 8)
Ik heb ook erg van The Evil Within genoten en heb em gisteren uitgespeeld in iets minder dan 16 uur.

spoiler:
Het stuk in het laatste level was vrij vet met die 2 dikzakken die bijna niet dood gaan.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
ChrisLNFF schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:52:
Alien Isolation aan het spelen, best een frustrende game. De save points zijn soms best ver uit elkaar, zul je net zien dat dat beest ineens over rontgenogen beschikt terwijl je al een minuut in een locker zit.

Teveel verstoppertje, te weinig actie. Twijfel om 'm al op MP te zetten.
Als ik een hele kleine tip mag geven:
spoiler:
Dat is precies het probleem, je moet iets minder verstoppertje spelen en iets meer bewegen. Daar wordt het spel een stuk leuker van. Ik had hetzelfde en na deze tip ging het veel beter.
Erapaz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:17:
[...]

spoiler:
Dat is precies het probleem, je moet iets minder verstoppertje spelen en iets meer bewegen. Daar wordt het spel een stuk leuker van. Ik had hetzelfde en na deze tip ging het veel beter.
Wikipedia: Spoiler (onthulling)

• Erapaz
Uit je link:
"Spoilers kunnen ook betrekking hebben op bijvoorbeeld de clou van een mop of de oplossing van een puzzel of een computerspel"

Aangezien mijn opmerking betrekking heeft op de oplossing van een computerspel...

• AtlAntA
120hz is iets waar ik wel blij van word! Ook dat het oled schermpjes zijn is erg positief te noemen vanwege de hoge (bijna oneindige) contrast ratio. Wel een relatief lage resolutie dus het is nog even afwachten hoe dat gaat bevallen.

Ik verwacht een release rond de e3 van volgend jaar.

• Tweakarim
  • Laatst online: 07:32

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Jammer dat het nog zeker een jaar duurt maar aan de andere kant is goed nieuws dat Project Morpheus daadwerkelijk komt. De specs zijn flink geupgrade. Developers hebben nu nog ruim de tijd om content te maken en daar draait het toch allemaal om. Ik kan in ieder geval niet wachten om dat ding in huis te hebben, dat wordt een instant buy.

Verwijderd

voxxel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:33:

Papa & Yo (PS3)

Ik weet dat het "gratis" games zijn, maar ik ben die 2d sidescrollers die ze in PS+ hebben een beetje zat. Er zijn genoeg leuke sidescrollers waar ik meer lol aan heb (denk aan Ray Man of LBP) ook al moet je daarvoor betalen. Liever wat originelere games.
Erapaz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:37:
Uit je link:
"Spoilers kunnen ook betrekking hebben op bijvoorbeeld de clou van een mop of de oplossing van een puzzel of een computerspel"

Aangezien mijn opmerking betrekking heeft op de oplossing van een computerspel...

[...]
Een "kleine tip" m.b.t. algemene gameplay geven is totaal iets anders dan een "oplossing" (onder een oplossing versta ik een manier om een moeilijke eindbaas te verslaan ofzo, begrijpelijk als je dat tussen spoiler tags zet). Wat je aanhaalt wordt sowieso niet bedoeld in jouw voorbeeld.

Sorry, maar totale onzin om dit hierboven tussen spoiler tags te zetten. Jammer dat dit maar te pas en te onpas gebruikt wordt zodat je niet meer wat wel en geen spoiler is.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:42:
[...]

Ik weet dat het "gratis" games zijn, maar ik ben die 2d sidescrollers die ze in PS+ hebben een beetje zat. Er zijn genoeg leuke sidescrollers waar ik meer lol aan heb (denk aan Ray Man of LBP) ook al moet je daarvoor betalen. Liever wat originelere games.
OlliOlli kan ik je echt aanraden als skate game :Y

PSN: Bellerophon-

• voxxel
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:42:
[...]

Bellerophon schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:17:
[...]

OlliOlli kan ik je echt aanraden als skate game :Y
En Valiant Hearts schijnt echt heel goed te zijn. En in elk geval een stuk origineler dan de meeste AAA games.

Zonnepanelen

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
voxxel schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:21:
[...]

[...]

En Valiant Hearts schijnt echt heel goed te zijn. En in elk geval een stuk origineler dan de meeste AAA games.
Valiant Hearts in november ofzo voor een paar euro gekocht. Erg leuke game over WW1 met als bron brieven uit die tijd. Mooi in elkaar gezet en als je wilt kun je er nog wat van leren ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:03
Erapaz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:17:
[...]

spoiler:
Thanks, zal het eens proberen.

Verwijderd

Komt Hustle Kings™ vandaag voor de PS4 uit?

Er staan al een aantal downloads in de PSNstore zoals deze :

https://store.sonyenterta...00245_00-UHUSTLEKINDLC007

Uitgebracht 4 Mrt 2015 staat er bij.

Het spel zelf staat er nog niet op.

Ik hoop dat Hustle Kings vandaag voor de PS4 uitkomt , mede door het Snooker pakket.

• Erapaz
bram1984 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:09:
[...]

Een "kleine tip" m.b.t. algemene gameplay geven is totaal iets anders dan een "oplossing" (onder een oplossing versta ik een manier om een moeilijke eindbaas te verslaan ofzo, begrijpelijk als je dat tussen spoiler tags zet). Wat je aanhaalt wordt sowieso niet bedoeld in jouw voorbeeld.

Sorry, maar totale onzin om dit hierboven tussen spoiler tags te zetten. Jammer dat dit maar te pas en te onpas gebruikt wordt zodat je niet meer wat wel en geen spoiler is.
Als dit de algemene consensus is, dan zal ik het de volgende keer weglaten.

Voor mij was deze tip de sleutel in het spel voor het verslaan van "de eindbaas". In dit geval de Alien dus. Nadat ik deze tactiek geadopteerd had, verliep het spel heel anders en ging ik er sneller doorheen.

Ik wilde voorkomen dat ik iets weggaf wat anderen graag zelf uitzoeken. Dit spel draait namelijk om het kat en muis spel met de Alien. Bij twijfel heb ik liever spoiler tags, dan geen spoiler tags.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:56:

Er staan al een aantal downloads in de PSNstore zoals deze :

https://store.sonyenterta...00245_00-UHUSTLEKINDLC007

Uitgebracht 4 Mrt 2015 staat er bij.

Het spel zelf staat er nog niet op.

Ik hoop dat Hustle Kings vandaag voor de PS4 uitkomt , mede door het Snooker pakket.
Hij zal er in de loop van de dag dan wel daadwerkelijk op staan. Pas na 18:00 uur is de Store Update meestal pas voltooid.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:56:
Hopelijk incl. de goede spelregels deze keer want die zijn bij Pure Pool helaas tenenkrommend.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Pure Pool speelde heerlijk weg toen ik het speelde op de PS4.

Hustle Kings is nog beter voor mij omdat er ook Snooker in zit.

Dus ik hoop dat HK vandaag uitkomt voor de PS4 , iemand nog bewijs hiervan?

Verwijderd

Ik denk dat ik deze week White Night maar eens ga aanschaffen. Dat lijkt me een erg spannende en originele game met dito graphics en gameplay. Ben erg benieuwd :-)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik ga Oddworld wel even checken, kheb toch net TLOU uitgespeeld (episch _/-\o_ ) moet de DLC nog even doen maar die schijnt niet langer dan 3-4 uur te duren.

Valiant Hearts heb ik paar maand gleden al uitgespeeld, erg tof spel vooral qua verhaal vertelling.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

In minder dan 3 uur ben je er doorheen, maar de DLC is net zo briljant.

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Ik heb lang gewacht voor ik de DLC heb gedaan, maar het is zeker de moeite!

Overigens had ik het idee dat ik er in drie kwartier doorheen was :P
Maar dat zal meer gevoel dan werkelijkheid zijn aangezien iedereen het over 3 tot 4 uur heeft.

Verwijderd

Nieuwe gratis Far Cry 4 thema voor de PS4 :

https://store.sonyenterta...00462_00-FARCR4THEMEKUKRI

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
men, nog een dik jaar wachten de morpheus. -O-

Een handtekening?!

• JoeZuCK
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

He-le-maal niet slecht. Heb hem nu ingesteld als mijn thema.

Verwijderd

InF.Inc schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:17:
He-le-maal niet slecht. Heb hem nu ingesteld als mijn thema.
De beste tot nu toe in mijn opinie.

De vogels en het gras bewegen hier al vrolijk op mijn PS4.

Verwijderd

Ik heb de Whitechapel theme van The Order 1886 op ingesteld, heel tof. Die van Far Cry 4 vanavond maar eens bekijken.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-11 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:27:
[...]

De beste tot nu toe in mijn opinie.

De vogels en het gras bewegen hier al vrolijk op mijn PS4.
Ik heb de grijze 20th-verjaardag theme, ben nu wel benieuwd naar de FC-theme
Video op YT: klik

[ Voor 11% gewijzigd door CappieL op 04-03-2015 13:34 ]

• JoeZuCK
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Er zit geen achtergrond muziekje bij. Maar voor velen is dat misschien ook juist wel fijner.

Verwijderd

Deals and Offers (ends 11th March 2015) :

PS4

The Last of Us: Remastered
Was £39.99/€44.99/$62.95, now £19.99/€24.99/$37.95

Air Conflicts Vietnam Ultimate Edition
50% off Original Price – €49.99/£44.99
25% additional PS Plus discount

Lords of the Fallen
50% off Original Price – €69.99/£49.99
10% additional PS Plus discount

Trials Fusion
50% off Original Price – €19.99/£15.99

Trials Fusion – Deluxe Edition
50% off Original Price – €39.99/£12.99

Trials Fusion – Empire of the Sky
40% off Original Price – €4.99/£3.99

Trials Fusion – Season Pass

Trials Fusion: Riders of the Rustlands!

Trials Fusion: Welcome to the Abyss

Watch_Dogs Deluxe Edition
60% off Original Price – €79.99/£64.99

Watch_Dogs Digital Deluxe Edition
60% off Original Price – €79.99/£64.99

Watch_Dogs™ Season Pass

Digital Discounts (ends 18th March 2015)

PS4

Awesomenauts Assemble!
50% off Original Price – €9.99/£7.99

CONTRAST
50% off Original Price – €14.99/£11.99

FEZ

How to Survive: Storm Warning Edition

Hotline Miami

Outlast
60% off Original Price – €18.99/£15.49

Outlast: Whistleblower
60% off Original Price – €8.99/£7.39

Stealth Inc: Ultimate Edition
60% off Original Price – €12.99/£9.99

Surgeon Simulator: Anniversary Edition
50% off Original Price – €10.99/£8.99

The Golf Club™
50% off Original Price – €34.99/£28.99

Bron : http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Hoe vind je die ps4 themes in godsnaam in de store?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

€25,- (€22,49 voor plus members trouwens) voor TLoU is niet gek, zat zelf te wachten tot hij voor dat bedrag in de winkels zou liggen. Misschien dan toch maar digitaal aanschaffen .

[ Voor 6% gewijzigd door Odieus op 04-03-2015 15:18 ]

PSN: LinQ-NL

• Matey
  • Laatst online: 06-11 14:52
Is €39.99 voor Dragon Age: Inquisition een mooie deal is de PS Store? Of is die ergens goedkoper te verkrijgen ;)? Ik twijfel al even om dit spel aan te schaffen.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-11 18:50
Budgetgaming.nl

Verder is het een goed spel, moet je wel liggen.

[ Voor 63% gewijzigd door Slaapje op 04-03-2015 15:30 ]

To dare is to do

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Odieus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:14:
[...]

€25,- (€22,49 voor plus members trouwens) voor TLoU is niet gek, zat zelf te wachten tot hij voor dat bedrag in de winkels zou liggen. Misschien dan toch maar digitaal aanschaffen .
Voor 25€ zou ik hem meteen aanschaffen, meer dan waard. Overigens snap ik niet waarom je een game niet digitaal zou willen kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door MoietyMe op 04-03-2015 15:30 ]

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

MGS komt op 1 september uit, ook is er een CE aangekondigd met daarin:
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  • Half scale replica of Snake’s Bionic Arm
  • Exclusive Collector’s Edition packaging
  • Original SteelbookTM
  • Behind the Scenes Blu-RayTM documentary and Trailers compilation
  • Map
  • DLC
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8580/16687271136_24f089a0a3_c.jpg

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:27
De PS+ games van deze maand zijn te downloaden voor de geinteresseerden.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Good Fella schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:30:
[...]

Voor 25€ zou ik hem meteen aanschaffen, meer dan waard. Overigens snap ik niet waarom je een game niet digitaal zou willen kopen.
Omdat een hardcopy bij doorverkopen goedkoper is en er niet zo'n grote HDD in de PS4 zit, zijn voor mij 2 redenen om niet voor digitaal te kiezen bij 99% van de games die ik koop.

Ik heb de PS3 versie nog steeds (uitgespeeld incl. Left behind DLC). Schaf hem vooral aan omdat het mijn favoriete SP game van de vorige generatie is die ik nog een keer wil doorspelen en nogmaals uit wil spelen wanneer TLoU2 uit komt (niet aangekondigd, maar kan niet uitblijven na het succes van het 1e deel).

PSN: LinQ-NL

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-11 18:50
Voor zover ik weet worden spellen vanaf schijf ook volledig geïnstalleerd, maar wellicht vergis ik mij.

To dare is to do

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Die digitaal vs hardcopy discussie komt echt elke week langs.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Odieus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:47:
[...]

Omdat een hardcopy bij doorverkopen goedkoper is en er niet zo'n grote HDD in de PS4 zit, zijn voor mij 2 redenen om niet voor digitaal te kiezen bij 99% van de games die ik koop.
Dat kan natuurlijk. Heb zelf gemerkt dat ik inmiddels te lui ben om CD's te wisselen en spellen vanaf CD eigenlijk niet meer speel :+
Ik heb de PS3 versie nog steeds (uitgespeeld incl. Left behind DLC). Schaf hem vooral aan omdat het mijn favoriete SP game van de vorige generatie is die ik nog een keer wil doorspelen en nogmaals uit wil spelen wanneer TLoU2 uit komt (niet aangekondigd, maar kan niet uitblijven na het succes van het 1e deel).
TLOU2 moet inderdaad wel komen, al is het ook wel weer mooi als het zo eindigt als het nu is geëindigd.
Slaapje schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:01:
Voor zover ik weet worden spellen vanaf schijf ook volledig geïnstalleerd, maar wellicht vergis ik mij.
Dat staat mij ook bij.
Voxalizer schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:05:
Die digitaal vs hardcopy discussie komt echt elke week langs.
Misschien moet het bij de Topic regels komen :p

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11 21:09
Waar kijken jullie om complete lijsten te zien van games die nog uit moeten komen op de PS4?
Ik kijk wel eens op IGN, gamefaqs of XGN,
maar wellicht dat jullie een andere optie hebben.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Cool thema van FC4. Weet alleen niet of ik 'm vetter vind dan die van Transistor. Ik ga 'm ff downloaden.

Over Morpheus: hoe gaan jullie voorkomen dat je niet compleet voor lul wordt gezet door vrienden/familie? :P

Als je ook een hoofdtelefoon op hebt, heb je geen flauw benul wat er in het echt om je heen gebeurt. :+

Deur op slot dan maar?

[ Voor 44% gewijzigd door bram1984 op 04-03-2015 16:32 ]

• power_user
bram1984 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:28:
Cool thema van FC4. Weet alleen niet of ik 'm vetter vind dan die van Transistor. Ik ga 'm ff downloaden.

[video]

Over Morpheus: hoe gaan jullie voorkomen dat je niet compleet voor lul wordt gezet door vrienden/familie? :P

Als je ook een hoofdtelefoon op hebt, heb je geen flauw benul wat er in het echt om je heen gebeurt. :+

Deur op slot dan maar?
Met zo'n ding heb je geen vrienden / familie meer nodig! :+

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Deur op slot dan maar?
Mijn katten zullen er niet zoveel moeite mee hebben. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• JoeZuCK
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Daar is V&A voor

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 06-03-2015 12:21 ]

• JoeZuCK
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

[video]

Deur op slot dan maar?
Dat filmpje is van jou? Kon me herinneren dat ik al eerder een Transistor thema filmpje voorbij zag komen, maar dan net anders. Ook van Sugar Jungle :+

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vind die nieuwe thema van Far Cry 4 erg mooi, dat gras op de voorgrond en de kleuren ziet er erg mooi uit. Dit word voorlopig mijn standaard thema :)

• power_user
WeAreLegion schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:23:
Vind die nieuwe thema van Far Cry 4 erg mooi, dat gras op de voorgrond en de kleuren ziet er erg mooi uit. Dit word voorlopig mijn standaard thema :)
Gras? Ik zie alleen een tijger op de achtergrond met wat vrolijke kleurtjes er om heen.

• ralph075
  • Niet online
power_user schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:14:
[...]

Gras? Ik zie alleen een tijger op de achtergrond met wat vrolijke kleurtjes er om heen.
Dat is het oude "Far Cry"-theme...

• AtlAntA
power_user schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:39:
[...]

Met zo'n ding heb je geen vrienden / familie meer nodig! :+
Only in a perfect world. :p

Verwijderd

power_user schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:14:
Deze bedoelen wij :

https://store.sonyenterta...00462_00-FARCR4THEMEKUKRI

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik kan deze niet downloaden. Krijg de melding dat ik niet gemachtigd ben om deze content te kopen. De 'oude' farcry thema wel gewoon.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

InF.Inc schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:21:
[...]

Dat filmpje is van jou? Kon me herinneren dat ik al eerder een Transistor thema filmpje voorbij zag komen, maar dan net anders. Ook van Sugar Jungle :+
Nee, gewoon random YT.

Nice. :)

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 04-03-2015 19:26 ]

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Dikke spoiler man, een dame benoemen die voor op het hoesje staat en op elk gameplay plaatje staat. ;w
Hahahahahah my bad...

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Klopt het dat de nieuwe far cry thema niet beschikbaar is in de nederlandse store? Kan hem niet vinden..

• power_user
In de us store moet je er voor betalen. Ik dacht hij gratis was.

Helaars

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dvdkiwi schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:27:
Waar kijken jullie om complete lijsten te zien van games die nog uit moeten komen op de PS4?
Ik kijk wel eens op IGN, gamefaqs of XGN,
maar wellicht dat jullie een andere optie hebben.
Hier kijk ik al een jaartje of 2:

http://www.reddit.com/r/PS4/wiki/games

Heb niets met Reddit maar deze wordt door een aantal enthousiastelingen erg goed bijgehouden en ziet er top uit :)

• voxxel
bram1984 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:15:
[...]

Nee, gewoon random YT.

[video]
Tof! Vandaag Wolfenstein uitgespeeld, erg toffe game. Morgen kijken of ik hier een platinum kan halen door het laatste level in Uber uit te spelen.

Zonnepanelen

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 23:54
bram1984 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:15:
[...]

Nee, gewoon random YT.

[video]
Geweldig Wolfenstein: The Old Blood filmpje !! 8) Release 5 mei!! Doet met denken aan RTCW ET...

• JoeZuCK
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Hm, heb ik mazzel gehad met die FC4 theme dan? Of hebben ze hem teruggetrokken om de een of andere reden.. Sowieso alweer een dikke fuckup. Waarom moet er verschil zitten tussen de verschillende stores in aangeboden content. De PS4 is toch regio vrij?

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 16:35
is Awesomenauts Assemble leuk ?, vooral op de bank met z'n 3en heb ik voor deze in gedachten

Staat trouwens voor 4 euro in de store , bij het afrekenen staat er 5 euro 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Cardwizard op 04-03-2015 23:31 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:20

Deur op slot dan maar?
Haha, nou Bram je kan gewoon vrienden blijven uitnodigen hoor ;) Zelf heb ik de Oculus Rift DK2 die ik het meest voor racesims gebruik en mijn vriendin die niets met gamen heeft scheurt nu af en toe een rondje op het virtuele circuit. Ook al haar vriendinnen en mijn niet gamende vrienden/familie willen het allemaal proberen en bekijken de hele auto en hangen uit het (virtuele) autoraam vol verbazing naar de wielen te kijken. Ineens is er begrip voor en degene die er kotsmisselijk van worden balen dat ze niet verder kunnen en ik heb er al verschillende moeten stoppen voor ze over mijn toetsenbord gingen kotsen :+

Het is niet zo dat iedereen ineens een VR bril wil hebben, maar ik heb serieus nog niemand meegemaakt die niet zwaar onder de indruk was na een testsessie. Te grappig als je ze van alles ziet aanwijzen in de virtuele auto en wat de rest dan natuurlijk helemaal niet ziet. Een klassieker is dat ze het dashboard van dichtbij willen bekijken en dan (soms vrij hard) tegen het stuurtje (in de echte wereld) stoten :D

Zelf heb ik het ding eigenlijk nooit langer dan een uurtje op. De resolutie is simpelweg nog niet hoog genoeg en dat zal met de Morpheus niet anders zijn. 120HZ is top, maar 1080 geeft nog een screendoor effect (alsof je door muggengaas heen kijkt). Niet gamers lijken daar trouwens veel minder last van te hebben aangezien ze nooit het spel op een hoge resolutie hebben gespeeld. En je bent inderdaad volledig afgesloten van de buitenwereld, maar zelfs met deze "lage" resoluties is de ervaring veel intenser en je bent even zo goed als echt in die spelwereld.

Toch zie ik het nog niet voor me dat ik met deze bril of de Mopheus in de huiskamer ga zitten. Ik doe dit lekker boven in mijn kantoor, want ik kan me voorstellen dat het uiteindelijke slecht gaat zijn voor mijn sexleven :p Het heeft toch wel een hoog nerdgehalte :+
cardwizard schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:30:
is Awesomenauts Assemble leuk ?, vooral op de bank met z'n 3en heb ik voor deze in gedachten

Staat trouwens voor 4 euro in de store , bij het afrekenen staat er 5 euro 8)7
Ja dikke aanrader met zijn 3en local. Wel ff flink oefenen tegen de AI voor je met zijn 3en online gaat, want anders heb je er niets te zoeken. En dan ook ff omschakelen, want een goed team knalt alles op 1 zijde terwijl de AI eigenlijk maar wat doet.

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 05-03-2015 05:34 ]

• voxxel
InF.Inc schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:46:
Hm, heb ik mazzel gehad met die FC4 theme dan? Of hebben ze hem teruggetrokken om de een of andere reden.. Sowieso alweer een dikke fuckup. Waarom moet er verschil zitten tussen de verschillende stores in aangeboden content. De PS4 is toch regio vrij?
De PS4 is regiovrij, maar de rechten van games zijn niet regiovrij. Dat heeft niks met sony te maken, maar met de uitgevers.

Ik heb het thema in elk geval op tijd kunnen downloaden en het ziet er inderdaad vet uit :)

Zonnepanelen

Pagina: 1 ... 38 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link