Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.440 views

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Zo net van 21 uur tot nu TLOU gespeeld :P dus die bevalt wel. Viel me eerst grafish wat tegen vooral het prologue level was imho niet zo mooi. Latere levels vooral buiten in het zonlicht zijn stukken mooier.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:11:
Vandaag TLOU remastered maar eens opgepikt, ben normaal gesproken niet zo van "horror" / zombie (en ja ik weet dat dit geen zombies zijn) games.

Maar deze wou ik toch proberen omdat ik wel groot fan ben van de Uncharted serie .
Is ook maar survival he :D

PSN: Bellerophon-

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:55

On_E

Housemusic

YouTube: MKX: All Brutalities of Kombat Kast 4

Brutalities terug in Mortal Kombat.
En er zitten er meer dan 100 in!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:23:
YouTube: MKX: All Brutalities of Kombat Kast 4

Brutalities terug in Mortal Kombat.
En er zitten er meer dan 100 in!
Ik kijk hier echt zo naar uit! :) ik ben echt niet goed in dit soort games maar vind het wel ontzettend bruut en weet nog goed dat ik Mortal Kombat kreeg op de Megadrive, och wat een feest was dat!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11 14:37

Lapras

Ice beam

Ik ben op zoek naar een nieuwe game. Heb er een paar op het oog, maar twijfel. Ben benieuwd naar jullie eventuele ervaringen:

- Grim Fandango. Nooit gespeeld, heeft geniale status. Klopt dat?
- AC: Unity. Is inmiddels goedkoper en meermaals gepatcht. Nu de moeite waard?
- Alien: Isolation. Recensies zijn afwisselend. Echt zo frustrerend?
- Dragon Ball Xenoverse. Niet per se iets waar ik voor zou gaan, maar lees erg enthousiaste gebruikersrecensies. En het is toch jeugdsentiment.
- Dying Light: staat onderaan mijn lijst. Zou ik ook nooit voor volle prijs halen, maar misschien toch wel aardig?

Dank!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Lapras schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:32:
Ik ben op zoek naar een nieuwe game. Heb er een paar op het oog, maar twijfel. Ben benieuwd naar jullie eventuele ervaringen:

- Dragon Ball Xenoverse. Niet per se iets waar ik voor zou gaan, maar lees erg enthousiaste gebruikersrecensies. En het is toch jeugdsentiment.
- Dying Light: staat onderaan mijn lijst. Zou ik ook nooit voor volle prijs halen, maar misschien toch wel aardig?

Dank!
Ik heb Dying Light en Grim Fandango uit dat lijstje. Dying light is erg tof, zeker als je coop speelt met een paar man. Lekker zombies bashen :)

Grim Fandango is zwaar jeugdsentiment voor mij. Adventure games van vroeger waren geniaal, deze een van de beste! Het moet wel in je straatje passen, vooral de humor :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52

Dank!
Ik heb geen ervaring met deze games, maar ik denk dat je uit AC, Alien en Dying Light het meeste kan halen. Dan is het vooral het genre dat je het meest aanspreekt. Ik vermaak me zelf sinds gisteren erg met Wolfenstein, volgens mij is die onterecht ondergesneeuwd door andere titels vorig jaar.

Zonnepanelen

• WeAreLegion
  • Niet online

Dank!
Grim Fandango is erg leuk heb de orginele gespeeld. AC Unity was wel okish maar meer als dat ook niet. Alien vond ik ook wel okay. Dragon Ball Heb ik zelf niks mee. En Dying Light vond ik echt briljant :) daar heb ik al bijna 50 uur in zitten.

• On_E

On_E

Housemusic

Dank!
Alien:Isolation is mijn favoriet uit dat lijstje.
Ja hij is misschien net iets te lang, maar het is echt een heerlijke survival-horror game badend in sfeer.

• voxxel
On_E schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:44:
[...]

Alien:Isolation is mijn favoriet uit dat lijstje.
Ja hij is misschien net iets te lang, maar het is echt een heerlijke survival-horror game badend in sfeer.
Ik keek echt heel erg uit naar deze game, maar zelfs lets play filmpjes leveren al teveel spanning bij me op. Deze moet ik helaas aan me voorbij laten gaan :+

Zonnepanelen

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:37

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik heb gisteren de downloadspeed getest. Ik heb een 120/12 abbo bij Ziggo, maar haal op de PS4 max 60Mbit down en 8 up. PS4 is bekabeld aangesloten aan de router. Wie weet waarom ik niet gewoon de max haal.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

MaDLiVe

.-Observer-.

voxxel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:46:
[...]

Ik keek echt heel erg uit naar deze game, maar zelfs lets play filmpjes leveren al teveel spanning bij me op. Deze moet ik helaas aan me voorbij laten gaan :+
Haha, dit had ik dus ook altijd bij dead space, overigens wel netjes alle delen uitgespeeld :D

Klopt het trouwens dat in modern warfare (laatste deeltje) de split screen redelijk is uitgekleed t.o.v. deeltje 3? Daar kon je behalve de survival mode bijv. ook scenario's doorlopen (rescue de hostage etc.).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• On_E

On_E

Housemusic

voxxel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:46:
[...]

Ik had nog geen alien gezien maar had wel al de zenuwen... :D

• Lapras

Lapras

Ice beam

Top. Dank voor de snelle reacties. Ik denk verder na. Grim Fandango wordt het dus sowieso. Wellicht gevolgd door Alien of Dying Light.

Dank!
Grim Fandango. 4:3 aspect ratio en niet een spel waar ik persoonlijk een next gen console voor heb gekocht. Tablet spelletje, imho.
Unity: tijden geleden al van mijn radar afgevallen. Barst nog van de NPC en texture pop-in (van wat ik hoor althans) en die zaken alleen breken voor mij de immersie.
Alien: geen idee, nog niet gespeeld.
Dragon Ball: nooit begrepen en dus ook nooit gespeeld.
Dying Light: behoorlijk ondergewaardeerd en denk ik de beste keuze uit deze lijst als je een relatief net afgewerkte game met heel veel content wilt hebben.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:41
Graphics bepalen voor mij niet of het een tablet spelletje is of niet. Meer besturing, op tablets zijn alleen games die met touchscreen besturing zijn bedacht een beetje leuk.

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Als je deze nog niet hebt gespeeld, zijn ze ook het overwegen waard:

The Last of Us: eigenlijk is dit verplichte kost. Subliem verhaal, soepele gameplay

Wolfenstein, The New Order: leuk verhaal, gewoon lekker raggen of juist heel sneaky spelen. Kost niet veel

AC Black Flag: het piraten-thema moet je aan staan, maar persoonlijk vond ik het varen en enteren / kapen van schepen vond ik erg tof.

Infamous Second Son: beetje repetitief maar zeker een eerste playthrough waard.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:21
InF.Inc schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:47:
Ik heb gisteren de downloadspeed getest. Ik heb een 120/12 abbo bij Ziggo, maar haal op de PS4 max 60Mbit down en 8 up. PS4 is bekabeld aangesloten aan de router. Wie weet waarom ik niet gewoon de max haal.
Als je de test doet zie je onderin staan dat dit geschate waardes zijn. Dus die test is puur alleen doet de verbinding het goed een ja of een nee.
Moet je niets van aantrekken verder, zet een download aan, en je ziet zo hoe snel het ong gaat.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:22:
Graphics bepalen voor mij niet of het een tablet spelletje is of niet. Meer besturing, op tablets zijn alleen games die met touchscreen besturing zijn bedacht een beetje leuk.
Ik heb het dan ook nergens over graphics. :)

• On_E

On_E

Housemusic

DrWoetR schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:50:
Beetje? :D

Understatement van het jaar.

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-11 10:33
AC Unity is wel de moeite waard erg groot spel en vermaak me er zeer goed mee. Ik stoor mij niet aan onvolkomenheden (ik zie ze niet of ze irriteren me iig niet)

Second Son leuk spel pak hem op in de budget bak als hij daar ligt.

Last of Us Moet hem nog steeds gaan spelen, begin vond ik wel erg vet, maar is daarna beetje op in vergetelheid geraakt

• Lapras

Lapras

Ice beam

DrWoetR schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:50:
Als je deze nog niet hebt gespeeld, zijn ze ook het overwegen waard:

The Last of Us: eigenlijk is dit verplichte kost. Subliem verhaal, soepele gameplay

Wolfenstein, The New Order: leuk verhaal, gewoon lekker raggen of juist heel sneaky spelen. Kost niet veel

AC Black Flag: het piraten-thema moet je aan staan, maar persoonlijk vond ik het varen en enteren / kapen van schepen vond ik erg tof.

Goede tips. Heb alleen Wolfenstein hiervan niet. TLOU is inderdaad het beste spel dat ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Met grote afstand zelfs.

Heb me onlangs erg vermaakt met Diablo 3. Hoewel ik het origineel al had voor de vorige generatie, heb ik hem toch opnieuw gekocht. Heb al avonden co-op met mijn vriendin doorgebracht. Wat opmerkelijk is, aangezien ze een controller amper kan besturen.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben helemaal niet voor horrorgames, maar Alien Isolation heeft wel mijn interesse :)

[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 27-02-2015 19:04 ]

PSN id: NL_SToRM

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

Dank!
- Grim Fandango: briljant spel, maar wel uit 1998 en een adventure. Beide moet je van houden. Als je Monkey Island leuk vindt, dan is dit ook leuk. Uiteraard niet next-gen qua graphics.
- AC: unity: nog niet gespeeld
- Alien Isolation: Wederom een briljant spel, gisteravond uitgespeeld (zie V&A :) ). Wat mij betreft één van de beste spellen van het laatste jaar.
- Dragon Ball: geen idee
- Dying Light: Lijkt me erg gaaf en staat hoog op mijn lijst. Het lijkt me leuker dan AC Unity en ook van hogere kwaliteit.

• On_E

On_E

Housemusic

MK X Story trailer met een aantal nog niet aangekondigde karakters:

YouTube: Who’s Next? – Official Mortal Kombat X Story Trailer

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

IlPirata schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:06:
AC Unity is wel de moeite waard erg groot spel en vermaak me er zeer goed mee. Ik stoor mij niet aan onvolkomenheden (ik zie ze niet of ze irriteren me iig niet)
Mag ik daarbij opmerken dat dit heel persoonlijk is.
Alle kleine onvolkomenheden bij elkaar opgeteld geven me echt het gevoel dat het spel niet af is en het totaal beeld irriteert me zo erg dat ik gestopt ben met spelen.
De grafische missers halen me erg uit de sfeer en bugs in gevechten benadelen de gameplay wat mij betreft echt te veel. Ook ná de vijfde patch.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Vandaag is Dragon Ball Z xenoverse uitgekomen. Heb hem gekocht, erg leuke vechtgame vooral voor DBZ fans.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23
bram1984 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:16:
[...]

Grim Fandango. 4:3 aspect ratio en niet een spel waar ik persoonlijk een next gen console voor heb gekocht. Tablet spelletje, imho.
Unity: tijden geleden al van mijn radar afgevallen. Barst nog van de NPC en texture pop-in (van wat ik hoor althans) en die zaken alleen breken voor mij de immersie.
Alien: geen idee, nog niet gespeeld.
Dragon Ball: nooit begrepen en dus ook nooit gespeeld.
Dying Light: behoorlijk ondergewaardeerd en denk ik de beste keuze uit deze lijst als je een relatief net afgewerkte game met heel veel content wilt hebben.
Ik voeg hier ook graag mijn persoonlijke favo Indies aan toe:

- Resogun
- Steamworld Dig
- Hotline Miami
- Oddworld

PSN ID Binloading_nl

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

rajackar schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:03:
[...]

Mag ik daarbij opmerken dat dit heel persoonlijk is.
Alle kleine onvolkomenheden bij elkaar opgeteld geven me echt het gevoel dat het spel niet af is en het totaal beeld irriteert me zo erg dat ik gestopt ben met spelen.
De grafische missers halen me erg uit de sfeer en bugs in gevechten benadelen de gameplay wat mij betreft echt te veel. Ook ná de vijfde patch.
Eens. Ik ben best een AC fan te noemen, maar dit... Ik heb Unity na de meest recente patch nog een kans gegeven maar ik vind het echt een vreselijke game. Ik heb bewondering voor mensen die door alle bugs en rare dingen heen kunnen kijken en het een leuke game vinden.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dying Light vind ik echt verassend leuk! Het doet niet veel nieuws, maar het totale plaatje is gewoon top; het speelt prettig, goed werkende free-running / parcours in een sfeervolle open wereld met night/day cycle, geweldige soundtrack a la 24 Hours Later / Dawn of the Dead, een interessant level / XP systeem en leuke combat met veel mogelijkheden tot variatie in melee wapens.

Spel had wel iets korter mogen zijn maar het zit ook weer niet zo propvol met side missions en tierelantijntjes als bijvoorbeeld AC of Far Cry. Daarnaast enkel voor current gen ontwikkeld, dat zie je in sommige aspecten ook wel terug.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik tot me tot nu toe met alle games wel vermaakt heb:
  • Killzone SF - Grafisch prachtig, magertjes verhaal maar speelt lekker weg, intense shootouts.
  • AC: Black Flag - Grafisch mooi, en dat varen en schepen enteren vond ik geweldig om te doen.
  • Infamous SS - Grafisch goed, leuke gameplay prima spel om 1x door te spelen en weer te verkopen.
  • Watchogs - Grafisch ok, maar veel herhaling ten opzichte van AC games, setting kon me niet helemaal pakken.
  • AC Unity - Grafisch prachtig, geen last gehad van de bugs. Standaard AC gameplay.
  • Drive club - Mooiste game misschien, echte eye candy.
  • TLOU remastered - goed verhaal, meeslepende game. goeie gameplay.
Van bovenstaande games heb ik alleen Watchdogs niet uitgespeeld, spel kon me niet genoeg boeien, ben nog wel van plan het weer op te maken.

Op dit moment kijk ik echt het meeste uit naar Uncharted 4, jammer genoeg nog maar 1x gameplay van gezien dus ik hoop dat die game dit jaar nog uitkomt. The Witcher heeft ook mijn aandacht :)

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 27-02-2015 16:52 ]

• On_E

On_E

Housemusic

DriveClub, Battlefield 4, Awesomenauts Assemble.

Dat is mijn top-3 PS4 games tot nu toe denk ik. ;)

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 15:43
Iemand die DBZ xenoverse ook heeft en ook problemen heeft dat alles nog locked is in de main city?

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
waar blijven de tactical shooters??? ik ben al die 342 zombie games wel een beetje zat ... nja, snap het wel, het grote publiek kijkt nu naar zombies op tv enzo, meh, en de aaa game publishers, schijterds dat ze zijn, haken daar gretig op in ...

geef ons desnoods een ghost recon * remastered, of rainbow 6 * remastered ...

rainbow six siege, wat ik ervan gezien heb tot nog toe, klinkt als een stel kids in classic rainbow six settings ... ik weet t niet ...

the division ziet er veelbelovend uit, maar weet niet of dat nog gaat lukken dit decennium ...

ground branch klinkt veelbelovend, zeker nu BF met hardline voor de COD-way kiest, insurgency een beetje

sniper ghost warrior 3 ... 2016 ... gasp ...

[ Voor 49% gewijzigd door CynicRelief op 27-02-2015 19:00 ]

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:04
Far Cry 4, by far de beste game die Ubisoft heeft uitgebracht op de 'Next Gen'.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 23:54
Jumpman schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:30:
De beste weet ik niet, maar daar heb ik me al aardig wat uurtjes mee vermaakt! :)
Jumpman schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:30:
Die nieuwe DLC ziet er wel vet uit. Die ga ik zeker ff halen.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:34
Ineens last van haperend geluid en alleen bij games niet bij bv netflix. Misschien meer mensen die hier last van hebben ??

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:24
Spoek schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:01:
Iemand die DBZ xenoverse ook heeft en ook problemen heeft dat alles nog locked is in de main city?
Dat klopt. Hoort zo. Paar missies en dan unlocken ze vanzelf. Online pas na saiyan saga.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:03
Voor 3 tientjes Alien Isolation gescoord bij de bart smit. Als ik 'm uit heb gaat het mp op voor 20, moet lukken.

2e level nu, tof sfeertje!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:23
Battlefield Hardline met kortingscode van dixons voor €40,49

Verwijderd

Ik heb erg veel zin in Battlefield : Hardline , de beta was zeker leuk te noemen.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:07:
Ik heb erg veel zin in Battlefield : Hardline , de beta was zeker leuk te noemen.
Ik heb een vermoeden dat GTA online heists leuker zal worden..

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:39:
[...]

GTA Online heb ik (nog) niet veel gedaan , de storymode heb ik wel veel gedaan in GTA V.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:39:
[...]

Hardline is meer dan alleen bankberoven ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
verheug me echt op Hardline :) erg genoten van de beta

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:04
De Add On Hardline sla ik denk ik over.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Erg jammer dat iedereen DLC en Addon roept. De beta had een heel andere feel en gameplay als BF4 zelf. maar goed die discussie blijf je houden denk ik

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:13
40 euro is nog teveel voor standalone DLC, dat heb ik er niet voor over. Budgetbak of IGC in een later stadium wellicht.

Verwijderd

Ik koop pas rond 25 maart mijn PS4,want heb nu geen geld meer.No g langer wachten dus. -O- :'(

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wel in 2015 nog of wordt het uitgesteld naar 2016 ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-11 15:52
FuZa schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:05:
verheug me echt op Hardline :) erg genoten van de beta
eens! zeker zin in! :-)

PSN-ID: ThaDwizzle

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:04

Fjeze

AllesPerfect!

supercop7373 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 11:11:
Battlefield Hardline met kortingscode van dixons voor €40,49
Nog geldig deze actie? Waar kan ik die code vinden?

Thnx

Fly or Die

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:23
Fjeze schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:45:
[...]

Nog geldig deze actie? Waar kan ik die code vinden?

Thnx
http://nl.pepper.com/aanb...-voor-eur4049-dixons-5754

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Moet zeggen dat TLOU wel echt een "pakkend" spel is, gisteravond 10 uur begonnen en dan kan ik niet meer stoppen dus doorgespeeld tot 5 uur. Heb de game nu 2 avonden gespeeld en gelijk 5 uur lang.

Zit nu na 10 uur net in een stukje in "Fall"

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:41
Chaoss schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:43:
Moet zeggen dat TLOU wel echt een "pakkend" spel is, gisteravond 10 uur begonnen en dan kan ik niet meer stoppen dus doorgespeeld tot 5 uur. Heb de game nu 2 avonden gespeeld en gelijk 5 uur lang.

Probeer ook zoveel mogelijk te zien, er zijn optionele dialogen en veel brieven/notes en die geven een goed inzicht wat er zoal is gebeurd. Sommigen zijn echt tranentrekkend :'(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• v8power67
[YouTube: http://youtu.be/UErtHDXchNU]
Spel ride komt 20 maart uit. Ben op motorbeurs utrecht nu en zag de demo ervan. Zag er goed uit. En devrloper milestone maakt hem dus physics zitten hopelijk goed.
Ga hem zeker proberrn wil wel weer eens een goeie motor racer met straat fietsen ipv racers.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:52
Dying Light met wat vrienden co-op kan ik overigens adviseren! Ja zombie, maar vette wereld zeg!

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:40:
[video]
Spel ride komt 20 maart uit. Ben op motorbeurs utrecht nu en zag de demo ervan. Zag er goed uit. En devrloper milestone maakt hem dus physics zitten hopelijk goed.
Ga hem zeker proberrn wil wel weer eens een goeie motor racer met straat fietsen ipv racers.
Ik rij ook motor. Maar ik word er niet warm van. Gisteren Dragon Age gekocht via MP. Ben benieuwd :)

• Sipio
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:43:

Toen ik net mijn PS4 had ook behoorlijk snel deze game gekocht (vanwege alle lof) en ondanks dat ik in die begin scenes helemaal hooked was ben ik afgehaakt toen ik bij zo'n stealth gedeelte kwam, was er ineens klaar mee op de een of andere manier.

Later met andere games bezig maar heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten om TLOU verder op te pakken, ik moet het toch echt een keer gaan doen volgens mij.

• v8power67
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:10:
[...]

Ik rij ook motor. Maar ik word er niet warm van. Gisteren Dragon Age gekocht via MP. Ben benieuwd :)
Naja wat ik zag en gehoord heb is het een soort van next gen tourist trophy. Dus goeie physics mooie graphics en 100 motoren en 15 locaties met 3 variaties per locatie.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
Iemand die mij kan vertellen of dragon age inq met nederlandse ondertitelling is? Wil hem namelijk halen voor mijn neefje die slecht engels kan. Zag dat hij net in de aanbieding op de psn nl store is

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 07:37

FeaR

In GoT we trust

Ik had besloten om The Order 1886 pas te halen als deze in de budgetbak ligt. Echter kwam ik de game een paar kilometer verderop tweedehands aangeboden tegen. De Limited Editon. En aangezien ik een zwak heb voor steelbooks heb ik The Order 1886 nu in huis. Echter kan ik die game maar een uurtje spelen en dan ben ik kotsmisselijk :X

Enige andere game waar ik dat ook bij had was GTA V op de Playstation 3, maar dat was te verklaren door de inkakkende frame rate op een groot scherm (dan wel te kleine kijkafstand). Hoop dat het iets tijdelijks is, want vind de game qua sfeer het wel goed doen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:29
FeaR schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:15:
Ik had besloten om The Order 1886 pas te halen als deze in de budgetbak ligt. Echter kwam ik de game een paar kilometer verderop tweedehands aangeboden tegen. De Limited Editon. En aangezien ik een zwak heb voor steelbooks heb ik The Order 1886 nu in huis. Echter kan ik die game maar een uurtje spelen en dan ben ik kotsmisselijk :X

Enige andere game waar ik dat ook bij had was GTA V op de Playstation 3, maar dat was te verklaren door de inkakkende frame rate op een groot scherm (dan wel te kleine kijkafstand). Hoop dat het iets tijdelijks is, want vind de game qua sfeer het wel goed doen...
Correct me if I'm wrong maar is het niet zo dat bij cutscenes in the order de achtergrond op een andere framerate draait dan de characters en dergelijke op de voorgrond? Misschien dat je daar over gevoelig voor bent?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Ik had nergens last van tijdens het uitspelen van The Order : 1886.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Gisteren toch nog maar Destiny aangeschaft, op aandringen van een maatje van me. Geen spijt van, wat een toffe game is dat! (Ja, nu nog) Geen spijt van!

Hardline, DLC/Add-On of niet hou ik me buiten, toch maar de Deluxe Edition van gepre-ordered. Vond de beta lekker wegspelen en gaf mij een nieuwe feel binnen Battlefield. :)

• voxxel

Volgens digital foundry loopt the order zeer stabiel, dus ik denk dat het iets anders is dan dat.

Zonnepanelen

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21

Wat ik hier had gemeld was dat ik de game bij stilstaan/rechtdoor lopen scherp vind. Zodra je gaat draaien wordt het blurry (onscherp). Zou goed kunnen dat jij hetzelfde ervaart als ik. Ook ik vond dit niet prettig maar kan niet zeggen dat ik misselijk werd.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Mogelijke ps4 games voor de komende IGC

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2zrdqv7.png

Scrooge NL

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Theo27 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:23:
Mogelijke ps4 games voor de komende IGC
[afbeelding]
Octodad, ziet er leuk uit, cartoony:

De andere herken ik niet direct. Ah, Lego Marvel, zullen de kids ook leuk vinden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QMBsr-tRJsc]

[ Voor 13% gewijzigd door ralph075 op 01-03-2015 20:58 ]

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 19:39
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/194z17n.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dGfXhom.png
Afbeeldingslocatie: http://i4.minus.com/jFGcEMx5rm6P5.png

Deze zie ik onder andere ook langskomen op Neogaf (waarvan een aantal dus duidelijke fotosoep). Die eerste lijkt me veel realistischer aangezien OlliOlli 2 voor 3 Maart is aangekondigd, maar nog geen prijs heeft. Ik wacht het gewoon maar even tot morgen af.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:13
Zul je zien dat het dan die laatste wordt ;(

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 01-03-2015 21:55 ]

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 19:39
Dit is wat er op dit moment op de Duitse store staat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OTw0X9d.jpg

Merk op dat in de afbeelding van de zogenaamde games voor volgende maand net de maand is afgeknipt. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het om een fotosoep gaat.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mithrildor schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:34:Ik denk dat het wel duidelijk is dat het om een fotosoep gaat.
Ik denk dat je zomaar eens gelijk kan hebben. Goed gezien, die afgeknipte maand.

• AtlAntA
Doe mij ook die eerste maar. Valiant hearts lijkt me wel leuk.

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:40:
[video]
Ik ga deze heel veel spelen denk ik zo ;-) heel veel zin in in ieder geval!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:54
KookSpook schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:04:
Iemand die mij kan vertellen of dragon age inq met nederlandse ondertitelling is? Wil hem namelijk halen voor mijn neefje die slecht engels kan. Zag dat hij net in de aanbieding op de psn nl store is
Je kunt ondertitels aanzetten maar niet in het Nederlands. Daarnaast krijg je heel veel informatie op je scherm die naast achtergrond informatie ook nog nuttige en nodige info bevat om sommige keuzes te maken. De keuzes in de verschillende dialogen zijn overigens ook allemaal in het Engels.
Ik kan me indenken dat DA:I niet een spel voor je is als je Engels slecht is.

PSN ID: MrMichel_75

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

weet iemand de site waar je de online multiplayer aantallen kon zien per game?

[ Voor 5% gewijzigd door donvalentino op 02-03-2015 09:02 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
donvalentino schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:42:
weet iemand de site waar je de online multiplayer aantallen kon zien per game?
Co Optimus ?

Verwijderd

MisterMichel schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:41:
[...]

Je kunt ondertitels aanzetten maar niet in het Nederlands. Daarnaast krijg je heel veel informatie op je scherm die naast achtergrond informatie ook nog nuttige en nodige info bevat om sommige keuzes te maken. De keuzes in de verschillende dialogen zijn overigens ook allemaal in het Engels.
DA:I vereist inderdaad een behoorlijk niveau van Engels als je alles wil volgen. Lijkt me niet echt een aanrader voor mensen die het Engels niet helemaal machtig zijn.

Maar aan de andere kant is de hoeveelheid RPG's nu ook niet echt indrukwekkend op de PS4. Misschien zou je, als je meer RPG-light/action kan accepteren, kijken naar Shadow of Mordor of zelfs GTA V? Of zelfs Destiny? Afgezien van die games is er nog niet zo heel veel qua RPG's op de PS4.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 09:19 ]

• donvalentino

donvalentino

Heb het al gevonden, http://steamcharts.com. Thx anyway

• AtlAntA
Maar dat is voor de pc. Waarom vraag je dat in het ps4 topic?

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:35

Heb je geen last van Motion Sickness? Ik ervaarde dit voor het eerst met Half-Life 2 op de PC en later met Skyrim op de PS3. Blijkt dat ik al die tijd te dicht op het scherm heb gezeten ( en ik een bril nodig had ). Nu game ik altijd vanaf de bank op een meter of 5 afstand en heb er nooit meer last van. Anyway, van Motion Sickness werd ik echt tot overgeven toe ziek, google het even voor de symptonen.
Heaget schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:37:
[...]

Heb je geen last van Motion Sickness? Ik ervaarde dit voor het eerst met Half-Life 2 op de PC en later met Skyrim op de PS3. Blijkt dat ik al die tijd te dicht op het scherm heb gezeten ( en ik een bril nodig had ). Nu game ik altijd vanaf de bank op een meter of 5 afstand en heb er nooit meer last van. Anyway, van Motion Sickness werd ik echt tot overgeven toe ziek, google het even voor de symptonen.
Hoe groot is je TV, als ik vragen mag? Ik zou echt niet fatsoenlijk kunnen spelen op 5 meter afstand, tenzij ik een 200 inch heb staan.

• Heaget
Gewoon een 107cm TV. Moet ik er wel bij zeggen dat ik nu een bril heb en dat best wel een wereld van verschil maakt ( zeker als ik moe ben ). Daarbij kan ik op die afstand ook geen intense shooters spelen, dan moet ik ook wat dichterbij zitten.

• donvalentino

donvalentino

AtlAntA schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:34:
[...]

Maar dat is voor de pc. Waarom vraag je dat in het ps4 topic?
Oke dan heb ik verkeerd gekeken, wist niet dat het pc was O-)

Verwijderd

Ik heb flink geGoogled maar ik kan eigenlijk niet veel informatie vinden over :

Hustle Kings voor de PlayStation 4.

Als iemand hier wel meer info over heeft dan graag , want ik zit op die game te wachten.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Heeft iemand dragonball al gespeeld vroeg me af of het de moeite is? Is het button smash of kan je met wat skills het gevecht wel winnen? En kan je ook 1vs1 online enzo?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

vegetto1983 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:37:
Heeft iemand dragonball al gespeeld vroeg me af of het de moeite is? Is het button smash of kan je met wat skills het gevecht wel winnen? En kan je ook 1vs1 online enzo?
Heb hem... maar my gawd... die netcode is niet om over naar huis te schrijven... en de game wordt momenteel geteisterd door server problemen.

Verder is het een mix van button smash en het linken van combo's

Verwijderd

Klinkt als een Dragonball Game

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Hm nu twijfel ik weer. Diablo 3 iets?

• Scrisissszzz
Heaget schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:42:
Gewoon een 107cm TV. Moet ik er wel bij zeggen dat ik nu een bril heb en dat best wel een wereld van verschil maakt ( zeker als ik moe ben ). Daarbij kan ik op die afstand ook geen intense shooters spelen, dan moet ik ook wat dichterbij zitten.
Een bril kan veel schelen ja. Toen ik vorig jaar toch maar eens naar de opticien ben gegaan en bleek dat ik een bril nodig had, kwamen de headshots eindelijk weer terug :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Sipio schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:35:
[...]

Toen ik net mijn PS4 had ook behoorlijk snel deze game gekocht (vanwege alle lof) en ondanks dat ik in die begin scenes helemaal hooked was ben ik afgehaakt toen ik bij zo'n stealth gedeelte kwam, was er ineens klaar mee op de een of andere manier.

Later met andere games bezig maar heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten om TLOU verder op te pakken, ik moet het toch echt een keer gaan doen volgens mij.
Ik had echt precies hetzelfde. Op een gegeven moment gewoon ineens niet meer gespeeld. Misschien binnenkort toch ooit maar weer eens oppakken haha.

Maar op dit moment eerst maar Wolfenstein spelen ;)

• loekf2
  • Laatst online: 15-11 15:21
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:34:
[...]
Maar op dit moment eerst maar Wolfenstein spelen ;)
Met die vreselijke [/spoiler]London Monitor[spoiler].. niet door heen te komen.

Gisteren The Order binnengekomen, prachtige game, heel apart dat je geen onderscheid meer ziet tussen cut scenes en game play.

[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 02-03-2015 12:00 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Heaget
@hierboven

Je moet je spoiler tags even aanpassen, nu werkt'ie niet...
Scrisissszzz schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:15:
Een bril kan veel schelen ja. Toen ik vorig jaar toch maar eens naar de opticien ben gegaan en bleek dat ik een bril nodig had, kwamen de headshots eindelijk weer terug :P
Ik wilde er eerst niet aan maar ik ben toch blij dat ik het heb gedaan, d'r is weinig lol aan gamen/tv kijken als je het allemaal net niet kan zien.

Ik ben nu sinds een dag of 2 bezig met AC:Black Flag en ik vermaak me nu al prima! Lekker beetje door de steden roamen en schatzoeken! Als je van AC houd en BF nog niet hebt gespeeld ( kan het me bijna niet voorstellen ) dan is dit echt een aanrader! Als je nog nooit AC hebt gespeeld en op de PS4 wil beginnen dan is dit een titel die ( zeker 2e hands ) zijn geld waard is!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Is het ook :Y on par met DBZ: BT3 :Y

• Scrisissszzz
Heaget schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:25:
@hierboven

Je moet je spoiler tags even aanpassen, nu werkt'ie niet...

[...]

Ik wilde er eerst niet aan maar ik ben toch blij dat ik het heb gedaan, d'r is weinig lol aan gamen/tv kijken als je het allemaal net niet kan zien.

Ik ben nu sinds een dag of 2 bezig met AC:Black Flag en ik vermaak me nu al prima! Lekker beetje door de steden roamen en schatzoeken! Als je van AC houd en BF nog niet hebt gespeeld ( kan het me bijna niet voorstellen ) dan is dit echt een aanrader! Als je nog nooit AC hebt gespeeld en op de PS4 wil beginnen dan is dit een titel die ( zeker 2e hands ) zijn geld waard is!
Ik vind het ook helemaal niet erg, een bril. Heb ook lenzen voor de zomer en zwemmen e.d.

Alles weer goed zien is veel waard :)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:51
The order uitgespeeld en weer verkocht,de game vond ik aan de korte kant.Hopelijk in de volgende deel mp :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Heaget schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:42:
Holy shit, respect. Ik heb al moeite als ik mijn PS4 beneden op mijn 50 inch aansluit en dan zit ik op 4 meter. :+

In mijn game hol zit (lees: lig) ik op ongeveer anderhalve meter van een 50 inch. Al is het maar voor de immersie.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
MisterMichel schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:41:
[...]

Thanks, ik sla hem voor mijn neefje dan even over.
Pagina: 1 ... 36 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link