NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Het wordt een soort ocd om zoveel mogelijk platinum trophies te verzamelen, wat soms resulteert in ellendig lange multiplayer grinds (Tomb Raider, AC Black Flag). Maar als de platinum zo dichtbij is en ik hoef er nog slechts 1 of 2 trophies voor, doe ik het graag
Tot nu toe elke (retail) ps4 game op platinum gehaald; eens kijken hoe lang ik dat nog ga volhouden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nope, stond toen gewoon in het Nederlands.SacreBleu schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:41:
[...]
Heb je toevallig niet je Xbox op Engels gezet? Kennelijk vond Microsoft het logisch dat je in Nederland alleen Nederlands kon spreken. Echt gruwelijk irritant. Ik moest mijn Xbox op Engels (en land op UK) zetten zodat ik in Dead Rising 3 geen NL VO kreeg.
Maar het is ook de bedoeling dat ik de teksten in het Nederlands krijg..
Nou dat vind ik opmerkelijk, ik zie niks anders.Ttje schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:39:
Ook ben ik nog amper pop-ins tegen gekomen.
Hehe, ik snap het wel. Alleen kunstmatig verlengen van een spel vind ik te veel op werk lijkendvdkiwi schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:42:
Ik vind het jagen op trophies wel tof, omdat je dingen met de game doet die je met een normale playthrough nooit zou doen.
Het wordt een soort ocd om zoveel mogelijk platinum trophies te verzamelen, wat soms resulteert in ellendig lange multiplayer grinds (Tomb Raider, AC Black Flag). Maar als de platinum zo dichtbij is en ik hoef er nog slechts 1 of 2 trophies voor, doe ik het graag
Tot nu toe elke (retail) ps4 game op platinum gehaald; eens kijken hoe lang ik dat nog ga volhouden
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Kan misschien aan type interne schijf liggen?? Wie weet heeft de een een stock schijf 5400rpm en de ander een 7200rpm of een hybrid 5400rpm.bram1984 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:01:
Des te opmerkelijker dat de 1 geen pop-in ziet en de ander wel.
Geen idee of dit ooit getest is sinds de laatste updates of hdd uitmaakt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik gewoon de originele. Ik vind het echt heel veel pop-in, zoveel dat ik me echt niet kan voorstellen dat sommige het nauwelijks zien. Voor degene die het spel hebben loop maar is rustig door straatjes en kijk in de verte. De ene na de andere npc komt zomaar in beeld.v8power67 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:22:
[...]
Kan misschien aan type interne schijf liggen?? Wie weet heeft de een een stock schijf 5400rpm en de ander een 7200rpm of een hybrid 5400rpm.
Geen idee of dit ooit getest is sinds de laatste updates of hdd uitmaakt.
Ik heb ook de originele, ik zal er dalijk eens op letten.bukkum schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:28:
[...]
Ik gewoon de originele. Ik vind het echt heel veel pop-in, zoveel dat ik me echt niet kan voorstellen dat sommige het nauwelijks zien. Voor degene die het spel hebben loop maar is rustig door straatjes en kijk in de verte. De ene na de andere npc komt zomaar in beeld.
Maar wanneer loopt men rustig naar het straatbeeld te kijken in Unity
Van mezelf , TLOU ook een cinematische game maar toch ook leuke gameplay en uitdagend, bij The order heb ik het idee dat ze tijd tekort kwamen om er beetje leuke en goed werkende gameplay bij te verzinnen en maakten ze er vaak maar een QTE cutscene van. De meest basale dingen van een trap beklimmen,melee attack of stealthkill het is allemaal al vastgelegd. Ik ben best van de cinematische games(TLOU en MGS 3 zijn mijn beste games ooit) maar The Order leek er wel een parodie op waar het gewoon een film is en dat je af en toe wat mannetjes om moet leggen om naar de volgende cutscene te gaan.bram1984 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:42:
Waar komt precies de vergelijking met TLoU vandaan? De enige overeenkomst tussen beide games is 3rd person en Sony exclusive? Verder helemaal niets. De game heeft nooit in de voetsporen van TLoU willen treden qua gameplay/mechanieken. Verder zie hier boven.
Kreeg terwijl ik de game speelde wel echt een idee van een Brothers in Arms(achtige) game met deze engine, een heerlijke WW2 TPS met strategie elementen en mooie cinematics en graphics zou echt top zijn. Van Gearbox verwacht ik het niet meer helaas
Verwijderd
De final kill was legendarisch en heerlijk om uit te voeren.
Waarschijnlijk komt jouw game uit een ander regioTtje schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:43:
[...]
Nope, stond toen gewoon in het Nederlands.
Maar het is ook de bedoeling dat ik de teksten in het Nederlands krijg..
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Als ze 4 jaar nodig hebben gehad voor deze engine zou ik het ook geloven.bram1984 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:15:
Ze hebben er 4 jaar aan gewerkt dus ik geloof niet dat ze tijd te kort hebben gehad.
De tijd..... Ben al blij is ik dagelijks een uurtje tijd heb om rondjes te draaien op de challenge....dvdkiwi schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:42:
Eerlijk is eerlijk, als ik tijd vind voor een uurtje, dan worden het al snel twee uurtjes, maar toch...... de tijd....
Hmm, jammer. Bedankt voor je uitleg.ASNNetworks schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:22:
[...]
Waarschijnlijk komt jouw game uit een ander regioJouw verkoper importeert de games waarschijnlijk uit Rusland (zeer voordelig ivm koers) en verkoopt ze met winst door in Nederland. Russische games hebben geen NL taal. Kan je dus niks aan doen, jouw versie heeft gewoon geen Nederlandse taal.
Zou het zin hebben om een Nederlands exemplaar te kopen, of moet dan eerst de hele game verwijderd worden?
"Druk op R2"Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:17:
De final kill was legendarisch en heerlijk om uit te voeren.
Een kinderhand is snel gevuld, zullen we maar zeggen.
Ik ben er nu 3,5 uur in bezig en het boeit me eerlijk gezegd gewoon helemaal niets.
Laatste keer dat ik ook zo een vervelend gevoel bij gamen had was Lords of the Fallen, ook zo een draak van een game.
Jammer dat Sony de ene matige exclusieve game na de andere matige game uitpoept..
Ik heb The Order nog niet gespeeld maar ik heb dit zelfs met TLOU al, die kan me ook niet boeien gameplay wise..Origins schreef op zondag 22 februari 2015 @ 20:20:
The Order ziet er grafisch top uit, echt de mooiste wat ik op een console heb gezien, maar de game zelf..
Ik ben er nu 3,5 uur in bezig en het boeit me eerlijk gezegd gewoon helemaal niets.
Laatste keer dat ik ook zo een vervelend gevoel bij gamen had was Lords of the Fallen, ook zo een draak van een game.
Jammer dat Sony de ene matige exclusieve game na de andere matige game uitpoept..
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Nee, het zijn verschillende games. Dus je spel moet worden verwijderd zodat het opnieuw kan worden geinstalleerd gezien de discs andere content bevatten (niet dezelfde talen). Als je het niet verwijderd zie je als het goed is 2x de game op je homescreen. Save files zijn gekoppeld aan de exacte versie. Dus grote kans dat je save file ook niet werkt.Ttje schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:45:
[...]
Hmm, jammer. Bedankt voor je uitleg.
Zou het zin hebben om een Nederlands exemplaar te kopen, of moet dan eerst de hele game verwijderd worden?
Games die uit NL en US komen werken altijd zo. Het zijn 2 aparte versies waar dus DLC, save files en installaties apart zijn. Nu is Rusland ook EU, maar ik durf niet zeker te zeggen in hoeverre het nog overeenkomt. Kans is dus dat je save file ook niet werkt op de NL versie, zoals US -> NL versies.
[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 22-02-2015 21:48 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nogmaals bedankt voor de uitlegASNNetworks schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:45:
[...]
Nee, het zijn verschillende games. Dus je spel moet worden verwijderd zodat het opnieuw kan worden geinstalleerd gezien de discs andere content bevatten (niet dezelfde talen). Als je het niet verwijderd zie je als het goed is 2x de game op je homescreen. Save files zijn gekoppeld aan de exacte versie. Dus grote kans dat je save file ook niet werkt.
Games die uit NL en US komen werken altijd zo. Het zijn 2 aparte versies waar dus DLC, save files en installaties apart zijn. Nu is Rusland ook EU, maar ik durf niet zeker te zeggen in hoeverre het nog overeenkomt. Kans is dus dat je save file ook niet werkt op de NL versie, zoals US -> NL versies.
Dan zit er vgm maar een optie op. En dat is een Nederlandse versie kopen. Gelukkig heeft bol nu de gameweken. Maar ik dacht toch lekker goedkoop uit te zijn
YouTube: Interview with a "Ready at Dawn" developer [The Order: 1886]
Edit: ah had hem hier dus gemist
[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 22-02-2015 23:54 ]
Console op Nederlands zetten? Dus de playstation zelf en niet de game?Ttje schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:39:
Gister en vandaag voor het eerst weer een paar uur AC: Unity gespeeld, sinds de laatste keer dat ik Unity gespeeld heb (3 maanden geleden i guess) zijn de meeste problemen toch echt wel (zo goed als) opgelost. Waar ik eerder altijd een dikke framedrop had bij klimmen is dit nu toch echt een stuk minder. Ook ben ik nog amper pop-ins tegen gekomen.
Alleen wat me opvalt, ik speelde de eerste keer Unity op de Xbox One, daar waren teksten, ondertiteling etc allemaal in het Nederlands. Ik heb Unity nu opgepikt bij allyourgames.nl en alles is in het Engels.
Bij opties kan ik alleen Engels, Frans en Russisch uitkiezen.
Weet iemand hoe ik alles in Nederlands zet?
Of ben ik dan genoodzaakt om een Nederlandse versie te halen?
Dat stond hij al..Martinspire schreef op maandag 23 februari 2015 @ 01:37:
[...]
Console op Nederlands zetten? Dus de playstation zelf en niet de game?
Ik vind het maar een beetje raar dat ik een Nederlands exemplaar moet hebben wil ik de game in het Nederlands spelen.
Verwijderd
Dat was op de vorige generaties consoles ook al zo.Ttje schreef op maandag 23 februari 2015 @ 07:11:
[...]
Dat stond hij al..
Ik vind het maar een beetje raar dat ik een Nederlands exemplaar moet hebben wil ik de game in het Nederlands spelen.
Op de Xbox 360 had ik door een fout van Microsoft
Call of Duty : Black Ops 2 alleen in het frans.
Later hebben ze hun fout goed gemaakt en had ik
em toch in het engels.
Maar desondanks vond ik het wel een leuk spel. De graphics heb ik vaak met open ogen naar staan kijken. De mechanics tijdens shootouts vond ik juist erg a la Gears of War, wat ik een heel erg pluspunt vind. (Vond Gears zo lekker weg spelen). QTE events.. tja.. ik vond ze niet super storend maar inderdaad, het voelt aan of ze niks beters konden bedenken.
Maak een deel 2 die minstens 2 keer zo lang duurt, haal de QTE's eruit en maak er gewoon boss fights van, en gooi er 4 speler coop in en ik ben zeer down!
Kon me ook vinden in Bram zijn opmerking, leuke afwisseling tussen al dat sandbox geweld.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
uhm...
Dat is het probleem ook, het lukt ze niet om hem te makenvoxxel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:23:
Wtf?! Dat kunnen ze toch niet maken?
http://www.pu.nl/artikele...lub-niet-meer-garanderen/
Maar dat kan echt niet inderdaad, het is sowieso al boter na de vis op dit moment, maar het niet meer doen is gewoon nog slechter voor je al slechte imago.
Ik sta er niet eens van te kijken. Had het ergens verwacht, zeker na die tweet 1,5 week geleden van de ontwikkelaar.voxxel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:23:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
(of budget bak..)
Verwijderd
Over een paar maanden krijgt ieder lid gewoon de hele game om de community weer een impuls te geven (denk ik).voxxel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:23:
Verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Dan heb je iedereen kwaad die wel de volledige game heeft gekocht. Maak je ook geen vrienden mee.Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:36:
[...]
Over een paar maanden krijgt ieder lid gewoon de hele game om de community weer een impuls te geven (denk ik).
Dat maakt niet uit, doen ze met andere spellen toch ook? First light staat nu ook op mijn ps4 (nog niet gespeeld... ) daar hebben sommige ook voor betaald.Scrisissszzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:39:
[...]
Verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Dan heb je iedereen kwaad die wel de volledige game heeft gekocht. Maak je ook geen vrienden mee.
Ja klopt, maar dit is natuurlijk wel een ander verhaal. Dit is gewoon je beloftes niet nakomen enz.. Het is erg beladen.IlPirata schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:41:
[...]
Dat maakt niet uit, doen ze met andere spellen toch ook? First light staat nu ook op mijn ps4 (nog niet gespeeld... ) daar hebben sommige ook voor betaald.
Hier is driveclub volledig ongeschikt voor want grootste plus bij race games van console vervalt ... geen splitscreen. Kan er nog steeds niet inkomen waarom je die optie weg laat..
Wachten wordt op Project Cars.
Sony zegt:voxxel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:23:
''‘Er wordt nog naar gekeken, maar verder kan ik eigenlijk niks zeggen’''
En volgens PU betekent dit dat de Plus release niet meer te garanderen is.
Splitsceen is al heel wat jaren geen prioriteit meer voor ontwikkelaars, niks nieuws dus.IlPirata schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:52:
De grootste aantrekkingskracht die het race genre voor mij heeft is dat iedereen het vrij gemakkelijk mee speelt en het dus met alle vrienden thuis op de bank te spelen is.
Hier is driveclub volledig ongeschikt voor want grootste plus bij race games van console vervalt ... geen splitscreen. Kan er nog steeds niet inkomen waarom je die optie weg laat..
Wachten wordt op Project Cars.
[ Voor 41% gewijzigd door On_E op 23-02-2015 11:57 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
25 euro was echt een belachelijk lage prijs voor zo'n game.
Degene die maar blijven zeuren om de PS+ versie (als je de facebook pagina volgt weet je wat ik bedoel) zijn vaak degenen die het spel eigenlijk niet willen spelen maar toch een gratis spel verwachten. Om dan uiteindelijk te gaan klagen wat een k#t spel het wel niet niet...
Van mij mogen ze de hele PS+ versie schrappen. Mensen die het spel op waarde schatten kopen het toch wel.
Ze hadden de belofte nooit moeten doen
@Ejoty-01: split screen wordt er tegenwoordig vaak uitgehaald omdat de console niet 2 schermen met mooie graphics eruit kan toveren.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2015 11:57 ]
Dat de PU daar weer een sensatieverhaal van maakt en mensen hier blijkbaar het artikel niet eens lezen maar gelijk beginnen over dat ''ze dit niet kunnen maken'', tsja...
Ik heb op de xbox360 forza veel gespeeld en hoewel qua graphics niets fantastisch is, is het wel altijd een fijne game ervaring... En imo mag je best downscallen (720p) voor bijv splitscreen.dvdkiwi schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:56:
...
@Ejoty-01: split screen wordt er tegenwoordig vaak uitgehaald omdat de console niet 2 schermen met mooie graphics eruit kan toveren.
Ik had het zeker wel gelezen, en in combinatie met eerdere berichten begin ik nu wel voorzichtig conclusies te trekken. Ik hoop nogsteeds dat die komt, maar ik reken er echt niet meer op.On_E schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:59:
Volgens Evolution Studios komt die Plus versie nog wel en Sony zegt alleen maar dat ze er niets over kunnen zeggen.
Dat de PU daar weer een sensatieverhaal van maakt en mensen hier blijkbaar het artikel niet eens lezen maar gelijk beginnen over dat ''ze dit niet kunnen maken'', tsja...
Dat moet je uiteraard zelf weten, maar volgens de laatste update van Evolution Studios zijn ze er nog steeds mee bezig en er is niemand van Sony die dit ontkent of tegenspreekt...voxxel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:45:
[...]
Ik had het zeker wel gelezen, en in combinatie met eerdere berichten begin ik nu wel voorzichtig conclusies te trekken. Ik hoop nogsteeds dat die komt, maar ik reken er echt niet meer op.
Ze moeten alleen ff van Duke Nukem Forever winnen
[ Voor 23% gewijzigd door Scrisissszzz op 23-02-2015 12:49 ]
Ja precies het is gewoon luiheid/ geen moeite doen. 2 viewports van 720P en wat zwaardere effecten schrappen en dan zou het gewoon prima moeten draaien maar volgens mij wordt de ondersteuning in de engines gewoon weggelaten.IlPirata schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:00:
[...]
Ik heb op de xbox360 forza veel gespeeld en hoewel qua graphics niets fantastisch is, is het wel altijd een fijne game ervaring... En imo mag je best downscallen (720p) voor bijv splitscreen.
Ze hadden die PS+ plus versie gewoon al lang uit moeten brengen met de offline component. Beter dan niks en helemaal beter dan nooit geen PS+ versie krijgen.
Echt scumbag move dit en met de lage prijzen van de hele game nu is de PS+ versie aardig nutteloos geworden. Dicht bij de release had het nog mensen over de streep kunnen trekken.
[ Voor 24% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 23-02-2015 12:55 ]
Er is geen ''offline component''..AlphaBlack_NL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:52:
Ze hadden die PS+ plus versie gewoon al lang uit moeten brengen met de offline component. Beter dan niks en helemaal beter dan nooit geen PS+ versie krijgen.
Echt scumbag move dit en met de lage prijzen van de hele game nu is de PS+ versie aardig nutteloos geworden. Dicht bij de release had het nog mensen over de streep kunnen trekken.
Een scumbag move? Jij denkt dat dit allemaal bewust is gedaan?
De mensen (!) van Evo willen ook gewoon een goed werkende game voor iedereen....
[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 23-02-2015 12:59 ]
De game had nogal wat mankementen en niet alle features werkten.
Nu is het de game die het had moeten zijn. Dus nu de PS+ versie uitbrengen zal ze veel meer klanten opleveren.
Oh vreemd, want ik heb nu ff geen plus en kan toch gewoon rondjes rijden in Driveclub. Niet dat ik het wil, maar het kan dus wel offline. Voor de rest is en blijft het iets waar Sony zich voor mag schamen, maar het probleem is dat de plus versie de servers wederom onbereikbaar zal maken.On_E schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Er is geen ''offline component''..
De mensen (!) van Evo willen ook gewoon een goed werkende game voor iedereen....
Edit : Als je iets beloofd moet je het waar maken en niet gaan doodzwijgen. Ze zijn gewoon te bedonderd om extra servers in te zetten, want dat kost geld en zonder die servers kunnen ze de belofte niet nakomen.
Dat is idd een scumbag move.
[ Voor 49% gewijzigd door Beakzz op 23-02-2015 13:05 ]
Tour modes?On_E schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Er is geen ''offline component''..
En met die scumbug move heb ik het over het helemaal niet meer uitbrengen van PS+. Vind jij dat normaal? Terwijl iedereen met die belofte zoon beetje PS plus aangesmeerd kreeg maar op het online vrijwel alleen indiegames hebben gekregen. Alleen door het feit dat ze geluk hebben dat het in de media al lang is doodgebloed komen ze hiermee weg.
[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 23-02-2015 13:03 ]
PS+ heb je sowieso nodig om online te gamen.AlphaBlack_NL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:02:
[...]
..........het helemaal niet meer uitbrengen van PS+. Vind jij dat normaal? Terwijl iedereen met die belofte zoon beetje PS plus aangesmeerd kreeg......
Als je die hebt aangeschaft om enkel de demo van Driveclub te spelen.... dan snap ik het niet helemaal
Verwijderd
In de PS+ versie die gratis zou zijn, zou je alleen het online gedeelte krijgen. De gehele tour mode / offline races zitten er dan niet in. Daarom heb ik toen meteen de ps plus upgrade naar volledige versie gekocht, want offline vind ik veel leuker dan online (waarschijnlijk online niet goed genoeg haha)Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:01:
Oh vreemd, want ik heb nu ff geen plus en kan toch gewoon rondjes rijden in Driveclub. Niet dat ik het wil, maar het kan dus wel offline. Voor de rest is en blijft het iets waar Sony zich voor mag schamen, maar het probleem is dat de plus versie de servers wederom onbereikbaar zal maken.
Desalniettemin, zou wel erg slecht zijn dat te cancelen. Ik denk dat 'ie er uiteindelijk toch wel zal komen, maar eigenlijk dus twee jaar te laat.
Voordat PS+ benodigd werd voor online gamen had iedereen het voor de gratis games. Die mensen zijn er nog steeds wel al ga ik denk ik niet meer verlengen.dvdkiwi schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:05:
[...]
PS+ heb je sowieso nodig om online te gamen.
Als je die hebt aangeschaft om enkel de demo van Driveclub te spelen.... dan snap ik het niet helemaal
@hierboven weet je dat zeker? volgens deze info uit de blog zou je gewoon alle gamemodes moeten kunnen dus bijvoorbeeld offline single race, timetrial e.d.
DRIVECLUB PlayStation Plus Edition, which comes with one location (India), 11 tracks, 10 cars and access to all game modes.
[ Voor 24% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 23-02-2015 13:10 ]
Of bedoel je op de PS3?
De gratis games zie ik meer als een extraatje. Het is niet de reden dat ik PS+ heb genomen.
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2015 13:10 ]
Lol we mochten het toch geen demo noemen. Of is dat alleen als het uit komt ? Als er niemand plus zou nemen om DC gratis te kunnen proberen ( ik begin er niet eens meer over wat voor versie er toen nog gepraat werd) dan had Sony het ook vast niet genoemd als verkoopargument.dvdkiwi schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:05:
[...]
PS+ heb je sowieso nodig om online te gamen.
Voor mij was het idd geen reden, maar er klopt iig geen reet van het vehaal. Maarja Sony komt wel vaker iets niet na of het duurt zo lang dat het niemand meer boeit.
Ja alleen worden je tijden en statistieken niet geupload naar de DC servers... iets wat met de game normaal gesproken wel altijd gebeurt.Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:01:
[...]
Oh vreemd, want ik heb nu ff geen plus en kan toch gewoon rondjes rijden in Driveclub. Niet dat ik het wil, maar het kan dus wel offline. Voor de rest is en blijft het iets waar Sony zich voor mag schamen, maar het probleem is dat de plus versie de servers wederom onbereikbaar zal maken.
Edit : Als je iets beloofd moet je het waar maken en niet gaan doodzwijgen. Ze zijn gewoon te bedonderd om extra servers in te zetten, want dat kost geld en zonder die servers kunnen ze de belofte niet nakomen.
Dat is idd een scumbag move.
Dat je kan spelen zonder Plus of zelfs zonder internet klopt, maar dan speel je niet de volledige game.
Als het een simpele kwestie van het serverpark upgraden was, dan speelde iedereen allang de Plus versie.... De hele netcode van het spel is verkeerd.
Ook in de tour mode wordt elke statistiek normaal gesproken direct naar de DC servers geupload, ze kunnen dit er niet even uithalen...AlphaBlack_NL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:02:
[...]
Tour modes?
En met die scumbug move heb ik het over het helemaal niet meer uitbrengen van PS+. Vind jij dat normaal? Terwijl iedereen met die belofte zoon beetje PS plus aangesmeerd kreeg maar op het online vrijwel alleen indiegames hebben gekregen. Alleen door het feit dat ze geluk hebben dat het in de media al lang is doodgebloed komen ze hiermee weg.
Er is helemaal geen sprake van het niet meer uitbrengen van de gratis Plus versie...?
[ Voor 25% gewijzigd door On_E op 23-02-2015 13:22 ]
Ik moet zeggen dan mijn ps4 controllers tot op heden niet zijn gesleten (PS4 sinds vorig jaar november).Amdwarrior schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:57:
Mensen wat raden jullie aan voor PS4 controller dat analoog sticks minder snel slijten ? Was toch zo opzet stukje voor?
Ik gebruik ze bijna elke avond met o.a. COD en Fifa..
Slijten de jouwe al? Anders zou ik ze terugsturen ter garantie.
Het gaat hier over de plus versie dus dat zoiets als tijden uploaden ontbreekt doet er niet toe. Dat kan je zo nodig blokken om de server te ontzien. Mij maakt het persoonlijk helemaal niets uit wat iemand ergens in de wereld voor tijden haalt. Nouja bij spellen die ik echt leuk vind wel, maar DC vind ik hoogstens leuk voor af en toe tussendoor.On_E schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:21:
[...]
Ja alleen worden je tijden en statistieken niet geupload naar de DC servers... iets wat met de game normaal gesproken wel altijd gebeurt.
Dat je kan spelen zonder Plus of zelfs zonder internet klopt, maar dan speel je niet de volledige game.
Als het een simpele kwestie van het serverpark upgraden was, dan speelde iedereen allang de Plus versie.... De hele netcode van het spel is verkeerd.
[...]
Het haalt het niet bij de simracers die ik speel op de pc en ook niet bij de arcaderacers die ik als afwisseling speel. Het hangt er ergens tussenin en dat is net niet mijn type game. De plus versie had me dus €25,- bespaard en ik was waarschijnlijk niet de enige geweest.
Het kan best zo zijn dat het aan de netcode ligt, maar dan vind ik het nog geen stijl dat je de plus upgrade in de aanbieding gooit, want daarmee neemt het aantal gebruikers toe en gebruik je je recourses niet om het probleem op te lossen.
Prima dat jij dat niet leuk vindt, maar dat uploaden van statistieken en tijden zit in de hele game ''verweven'' zeg maar.. Dat blok je er dus niet ff uit...Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:49:
[...]
Het gaat hier over de plus versie dus dat zoiets als tijden uploaden ontbreekt doet er niet toe. Dat kan je zo nodig blokken om de server te ontzien. Mij maakt het persoonlijk helemaal niets uit wat iemand ergens in de wereld voor tijden haalt. Nouja bij spellen die ik echt leuk vind wel, maar DC vind ik hoogstens leuk voor af en toe tussendoor.
Dat kan, meningen.Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:49:
Het haalt het niet bij de simracers die ik speel op de pc en ook niet bij de arcaderacers die ik als afwisseling speel. Het hangt er ergens tussenin en dat is net niet mijn type game. De plus versie had me dus €25,- bespaard en ik was waarschijnlijk niet de enige geweest.
Dit snap ik niet..Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:49:
Het kan best zo zijn dat het aan de netcode ligt, maar dan vind ik het nog geen stijl dat je de plus upgrade in de aanbieding gooit, want daarmee neemt het aantal gebruikers toe en gebruik je je recourses niet om het probleem op te lossen.
Welke zijn dat dan bijvoorbeeld? En is dat op de console (ps4)Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:49:
[...]
Het haalt het niet bij de simracers die ik speel op de pc en ook niet bij de arcaderacers die ik als afwisseling speel. Het hangt er ergens tussenin en dat is net niet mijn type game.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
De Plus upgrade was pas geleden (misschien nog steeds) in de aanbieding voor €25. Voor veel mensen (waaronder ik) een reden om hem dan maar te kopen. Zo'n aanbieding doe je niet als de servers, dan wel netcode er niet mee om kunnen gaan. De wachtende mensen lijken dus geen prio te hebben bij dit bedrijf.On_E schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:57:
[...]
Prima dat jij dat niet leuk vindt, maar dat uploaden van statistieken en tijden zit in de hele game ''verweven'' zeg maar.. Dat blok je er dus niet ff uit...
Dit snap ik niet..
Dat "verweven in het spel" is allemaal leuk, maar bij mij geeft het zonder plus geen problemen. Het zit dus waarschijnlijk in geprogrammeerd dat hij kijkt of er internet is en dan valt hij je nergens mee lastig. Dan kan je het naar mijn inziens ook blokken. Reageer vooral nog als je zin hebt of als ik het echt verkeerd begrijp, maar het is geen DC topic dus ik stop met deze discussie
Nope helaas niets op de PS4, want NFS is ook niet echt goed. Arcaderacers die ik leuk vind zijn in willekeurige volgorde Burnout, Blur, Forza Horizon, Dirt 3 en Mario Kart.martincm schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:59:
[...]
Welke zijn dat dan bijvoorbeeld? En is dat op de console (ps4)
[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 23-02-2015 14:34 ]
Verwijderd
Volgens mij stond dat toen ergens, maar inderdaad weet ik dat niet meer heel zeker :-oAlphaBlack_NL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:08:
[...]
Voordat PS+ benodigd werd voor online gamen had iedereen het voor de gratis games. Die mensen zijn er nog steeds wel al ga ik denk ik niet meer verlengen.
@hierboven weet je dat zeker? volgens deze info uit de blog zou je gewoon alle gamemodes moeten kunnen dus bijvoorbeeld offline single race, timetrial e.d.
DRIVECLUB PlayStation Plus Edition, which comes with one location (India), 11 tracks, 10 cars and access to all game modes.
Ondanks dat; geweldige racegame en zijn geld ook zeker waard.
Nee maar voor zekerheiddonvalentino schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:39:
[...]
Ik moet zeggen dan mijn ps4 controllers tot op heden niet zijn gesleten (PS4 sinds vorig jaar november).
Ik gebruik ze bijna elke avond met o.a. COD en Fifa..
Slijten de jouwe al? Anders zou ik ze terugsturen ter garantie.
Verwijderd
Misschien. Uiteindelijk loop je met iedere aanschaf het risico dat de game geselecteerd wordt voor het PS+ programma. Naast de backlog is dat voor mij persoonlijk een reden geweest om minder games te kopen. Er was op gegeven moment een maand waarin ik 4 games van de PS+ IGC al had of waar ik een game had gekocht in de actieperiode van 1 maanden ervoor (bijvoorbeeld Fez).Scrisissszzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:39:
[...]
Verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Dan heb je iedereen kwaad die wel de volledige game heeft gekocht. Maak je ook geen vrienden mee.
Heb hem vorige week ook meegepakt bij de sale; voor 15€ kan je het ook moeilijk laten liggen. Ik vermaak mij er goed mee, maar je merkt wel dat de storyline en het acteerwerk niet van super kwaliteit zijn, dat maakt het echter geen slechte game. Heb het zelf nog niet uitgespeeld. Eerst maar eens al die champagnes ed doen—zit nu bij het kamp van "no return"; dus even alle andere kampen af om de gps caches ed te verzamelen. Al met al een erg leuke game die—zoals jij ook zegt—niet frustrerend isSmoonshine schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:31:
Gisteren Tomb Raider uitgespeeld. De story line dan, 100% ga ik nooit halen. Wat een tof spel! Wel een van de tofste die ik gespeeld heb de laatste jaren. Wel aardig uitdagend, maar nergens frustrerend moeilijk. En nu baal ik toch wel redelijk dat wij hier langer moeten wachten op Rise of the Tomb Raider. Nou ja, eerst maar eens zien dat ik GTA V, TLOU, AC: Black Flag en Metro uitspeel
Hama. Bol.comAmdwarrior schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:57:
Mensen wat raden jullie aan voor PS4 controller dat analoog sticks minder snel slijten ? Was toch zo opzet stukje voor?
Speelt ook nog eens een stuk beter en nauwkeuriger.
Als ik ze er nu vanaf haal, voelt het alsof ik een defecte controller vast heb.
Dus je bent boos op een uitgestelde demo van een game welke eigenlijk helemaal niet jouw soort game is...Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:49:
[...]
maar DC vind ik hoogstens leuk voor af en toe tussendoor.
Gezien je laatste zin heb je de game dus wel gekocht?
Waarom dan als ik vragen mag, als je toch al wist dat je er niet veel aan zou vinden???
25 euro is echt een belachelijk lage prijs voor deze game trouwens.
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2015 16:27 ]
Uhm ja. Ik kwam er namelijk pas achter dat het niet mijn soort game was toen ik hem gekocht had aangezien de beloofde plus versie er nog niet was. Toen ik hem kocht besefte ik heel goed dat ik waarschijnlijk €25,- weg aan het gooien was, maar dat boeit me totaal niet. Ook niet de reden dat ik "boos" bendvdkiwi schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:20:
[...]
Dus je bent boos op een uitgestelde demo van een game welke eigenlijk helemaal niet jouw soort game is...
Gezien je laatste zin heb je de game dus wel gekocht?
Waarom dan als ik vragen mag, als je toch al wist dat je er niet veel aan zou vinden???![]()
25 euro is echt een belachelijk lage prijs voor deze game trouwens.
En tja niet mijn type game... ik hou van racegames van arcade tot aan de echte sims met Forza er tussenin dus dit kon best mijn game zijn. Misschien is "ik vind het gewoon geen goed spel" een betere uitleg, want het rijden voelt gewoon niet goed en de Ai doet net of je er niet bent en het geluid (in de cockpitview iig) is om te huilen. I dunno het pakt me gewoon niet. Het ziet er wel mooi uit, maar daar speel ik geen games voor.
Champagnes ?Good Fella schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:13:
[...]
Heb hem vorige week ook meegepakt bij de sale; voor 15€ kan je het ook moeilijk laten liggen. Ik vermaak mij er goed mee, maar je merkt wel dat de storyline en het acteerwerk niet van super kwaliteit zijn, dat maakt het echter geen slechte game. Heb het zelf nog niet uitgespeeld. Eerst maar eens al die champagnes ed doen—zit nu bij het kamp van "no return"; dus even alle andere kampen af om de gps caches ed te verzamelen. Al met al een erg leuke game die—zoals jij ook zegt—niet frustrerend is
[ Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 23-02-2015 17:04 ]
Heb je 'm digitaal gekocht?
Daarom altijd op disc kopen als je twijfelt; kan je 'm tenminste nog doorverkopen mocht je het niks vinden
Beetje om diezelfde reden vind ik het zo jammer dat er niet wat meer demo's beschikbaar zijn.
Ik vind het altijd erg tricky om op reviews en ervaringen van anderen af te gaan.
Kan je er niet van die opzetstukjes die ook voor de PS3 controllers geschikt zijn op proppen? Met geweld past alles hèAmdwarrior schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:04:
[...]
Nee maar voor zekerheidIk krijg zo lamme pookje Déjà vu
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hier het zelfde, beetje spijt van, ach ja…Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:53:
[...]
En tja niet mijn type game... ik hou van racegames van arcade tot aan de echte sims met Forza er tussenin dus dit kon best mijn game zijn. Misschien is "ik vind het gewoon geen goed spel" een betere uitleg, want het rijden voelt gewoon niet goed en de Ai doet net of je er niet bent en het geluid (in de cockpitview iig) is om te huilen. I dunno het pakt me gewoon niet. Het ziet er wel mooi uit, maar daar speel ik geen games voor.
Denk dat ik challanges bedoeldeChampagnes ?Die heb ik ff gemist denk ik
Ik vind deze Lara zo top..ondanks haar gekreun en gezeur vond ik dit een stuk geloofwaardiger dan de oude Lara. Zit nog te twijfelen of ik hem meeneem uit de sale aangezien ik hem al op de PS3 heb uitgespeeld.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Hier ook bij een model uit december (2014), ook al dopjes overheen gezet.Shuttle007 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:51:
Ik had ook last van slijtende pootjes. Heb mn ps4 eind december gekocht en na een week sleten ze al. Ik heb gewoon bij Tinydeal voor nog geen euro opzetstukjes gekocht. Duurt een paar weken, maar scheelt wel. Ff wennen daarna, maar uiteindelijk vind ik het toch fijner spelen
Toch stom? Dat blijkbaar nog steeds de foutieve pookjes verkocht worden, terwijl het probleem al een jaar bekend is.
Eerder werd gesproken over controllers waarvan serienummer met 111 begon als zijnde de foutieve batch. Mijn s/n begint met 121 (en 131) en heeft het probleem dus ook (bij de 131 heb ik niet afgewacht, daar gelijk dopjes op gezet).
Wel vreemd dat het zo kan verschillen. Ik heb de ps4 al sinds launch en ook al vele 100en uren gegamed zonder slijtage aan de pookjes. Misschien ligt het ook aan je huid type of iets in die richting.ralph075 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:33:
[...]
Hier ook bij een model uit december (2014), ook al dopjes overheen gezet.
Toch stom? Dat blijkbaar nog steeds de foutieve pookjes verkocht worden, terwijl het probleem al een jaar bekend is.![]()
Eerder werd gesproken over controllers waarvan serienummer met 111 begon als zijnde de foutieve batch. Mijn s/n begint met 121 (en 131) en heeft het probleem dus ook (bij de 131 heb ik niet afgewacht, daar gelijk dopjes op gezet).
Verwijderd
Belachelijk inderdaad. Ik heb in september mijn PS4 bij de mediamarkt gekocht en daar adviseerde zo'n kereltje mij direct een pakje opzetstukjes aan. Ik vroeg me dus af waarom en hij wist me te vertellen dat ik de controller (weliswaar kosteloos) op kon sturen en kon laten repareren, maar dan was ik hem wel een paar weken kwijt. Echter zouden die opzetstukjes dat voorkomen.ralph075 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:33:
[...]
Toch stom? Dat blijkbaar nog steeds de foutieve pookjes verkocht worden, terwijl het probleem al een jaar bekend is.![]()
Ehm, waarom niet gewoon goede controllers verkopen dan?
It's dogged that does it
Straks krijgen we een draai om ons oren...
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
Hoewel het geen PS4, maar een DS4 probleem is...
Bij mij slijt ie wel, nu ook wel iets te erg geworden om nog mee door te spelen. Pak dan liever de andere controller erbij.
Omruilen in de winkel kon blijkbaar niet, dus moet m nu maar een keer opsturen.
ChallengesGood Fella schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:45:
[...]
Hier het zelfde, beetje spijt van, ach ja…
[...]
Denk dat ik challanges bedoeldeDe oude Lara's heb ik niet gespeeld; dus daar kan ik het niet mee vergelijken.
PSN: Oldzkoel
Had ik al gezegd dat opzetstukjes veel fijner spelen en meer precisie toevoegen? Bij deze.SavageBrother schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:39:
[...]
Belachelijk inderdaad. Ik heb in september mijn PS4 bij de mediamarkt gekocht en daar adviseerde zo'n kereltje mij direct een pakje opzetstukjes aan. Ik vroeg me dus af waarom en hij wist me te vertellen dat ik de controller (weliswaar kosteloos) op kon sturen en kon laten repareren, maar dan was ik hem wel een paar weken kwijt. Echter zouden die opzetstukjes dat voorkomen.
Ehm, waarom niet gewoon goede controllers verkopen dan?
Verwijderd
Als je een bon hebt en je bent binnen de garantie, dan zijn ze in de winkel verplicht om hem te ruilen.dutchgio schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:23:
Misschien tijd voor een DS4 topic![]()
Bij mij slijt ie wel, nu ook wel iets te erg geworden om nog mee door te spelen. Pak dan liever de andere controller erbij.
Omruilen in de winkel kon blijkbaar niet, dus moet m nu maar een keer opsturen.
Goed om te weten, dacht dat alleen 111 het probleem was.ralph075 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:33:
[...]
Heb er nu al 4 opgestuurd. Op zich gaat dat proces wel snel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja en de Xbone pookjes die ik er in heb gezet ook, maar dat maakt het niet minder vreemd dat er dik een jaar later nog steeds foutieve controllers de fabriek uit rollen en Sony net doet of zijn neus bloed. Ze worden netjes omgeruild, maar een officieel bericht is nergens te bekennen. De normale consument zal de slijtage snel aan intensief gebruik afschrijven en misschien nooit terug gaan met de controller.bram1984 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 06:53:
[...]
Had ik al gezegd dat opzetstukjes veel fijner spelen en meer precisie toevoegen? Bij deze.
Nee ze zijn verplicht met een oplossing te komen. Volgens mij iets van 2 weken of een maand dat je als de winkel meewerkt een nieuwe meekrijgt, maar daarna gaan ze hem ook gewoon opsturen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:19:
[...]
Als je een bon hebt en je bent binnen de garantie, dan zijn ze in de winkel verplicht om hem te ruilen.
Sorrysanre4l schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:54:
[...]
Dit vind ik dus echt lullig van je. Ik voelde gewoon me hart kloppen toen ik dacht dat Naruto Ultimate Ninja Storm 4 al uit was.
Ik pakte me bankpasje al uit me portemonnee!
De 3e versie was echt by far, de beste fight game ooit. Ongelooflijk hoe vet dat spel was.
Wanneer komt die uit denk je?
En die mening deel ik met je
PSN: Bellerophon-
Ja dat had je al gezegd ja, echter doet dat niets af aan mijn post.bram1984 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 06:53:
[...]
Had ik al gezegd dat opzetstukjes veel fijner spelen en meer precisie toevoegen? Bij deze.
It's dogged that does it
Dat is slijtage... Ze zijn nieuw namelijk vrij vol met reliëf. Hou er maar eens een nieuwe naast.-SaveMe- schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:22:
Ik heb mijn PS4 sinds januari 2014, met een extra controller. Beide vertonen absoluut geen slijtage op de pootjes. Wel vind ik dat het rubber wat te glad is, zeker met een beetje zweet handjes ...
En als je een nieuwe generatie controller hebt, ontvet de pootjes eens goed en droog se af met een doekje. Ineens zijn ze glad maar heb je toch grip. Dat maakt hier enorm veel uit als je dat een keertje per paar dagen doet.
Verwijderd
Ik had online bij Bart Smit besteld. Heb ze gebeld en ik kon bij het dichtsbijzijnde filliaal een nieuwe controller ophalen.
Ik vind de storyline juist ook wel tof. Tuurlijk gaan ze er geen Oscar mee winnen, maar verder zit het prima in elkaar vind ik zelf. Ik hou wel van een beetje mysterie en occulte verhalen. Daarbuiten is het natuurlijk een opeenstapeling van over the top actie, maar wel ontzettend vet in beeld gebracht.Good Fella schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:13:
[...]
Heb hem vorige week ook meegepakt bij de sale; voor 15€ kan je het ook moeilijk laten liggen. Ik vermaak mij er goed mee, maar je merkt wel dat de storyline en het acteerwerk niet van super kwaliteit zijn, dat maakt het echter geen slechte game. Heb het zelf nog niet uitgespeeld. Eerst maar eens al die champagnes ed doen—zit nu bij het kamp van "no return"; dus even alle andere kampen af om de gps caches ed te verzamelen. Al met al een erg leuke game die—zoals jij ook zegt—niet frustrerend is
uhm...
Zojuist mijn platinum binnen voor Wolfenstein. Je had gelijk, dit spel was het geld dubbel en dwars waard!bram1984 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:35:
Is het waard.
Met of zonder exploit?Pinjataaa schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:15:
[...]
Zojuist mijn platinum binnen voor Wolfenstein. Je had gelijk, dit spel was het geld dubbel en dwars waard!
Die ja
Mee eens, die puntjes uit je spoiler zijn inderdaad ook vetSmoonshine schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:15:
[...]
Ik vind de storyline juist ook wel tof. Tuurlijk gaan ze er geen Oscar mee winnen, maar verder zit het prima in elkaar vind ik zelf. Ik hou wel van een beetje mysterie en occulte verhalen. Daarbuiten is het natuurlijk een opeenstapeling van over the top actie, maar wel ontzettend vet in beeld gebracht.
spoiler:Met het ontsnappen uit die brandende tempel als absolute hoogtepunt voor mij. Ik zat echt met open mond naar mijn beeldscherm te kijken. Het ineenstorten van die kabelbaan is overigens een prima 2e.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik ben niet bekend met een exploit. Ik heb hem eerst op über uitgespeeld en vervolgens op easy alle andere trophies gehaald.
Netjes! Is een exploit waarbij je alleen het laatste lvl op uber hoeft te doenPinjataaa schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:54:
[...]
Ik ben niet bekend met een exploit. Ik heb hem eerst op über uitgespeeld en vervolgens op easy alle andere trophies gehaald.
Haha als ik dat had geweten! Sommige levels heb ik wel 20x opnieuw moeten doen, zoals die in de helikopter bij Gibraltar Bridge. In totaal ben ik zo'n 200x dood gegaan.Bellerophon schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:55:
[...]
Netjes! Is een exploit waarbij je alleen het laatste lvl op uber hoeft te doen
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link