Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.425 views

Verwijderd

Net gechecked en volgens mij geen trophies.
Maichel schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:47:
[...]

Ik ga dit weekend je Tetris scores verbreken Dennis! Zag je in mn friends-list staan :)
Ik heb nog maar een paar keer Tetris gespeeld , dus dat wordt een eitje voor je om te verbeteren.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
InF.Inc schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 00:25:
[...]

Heb em op de PS4 gespeeld. Mij valt zo iets ook op als het zich voor zou doen. Nergens last van gehad.
Nou het is helaas wel zo. Het rare is is dat de characters in de cutscenes de stutter hebben. De omgeving en dergelijke niet. Staat een heel artikel over op digital foundry / eurogamer.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:56:
[...]

Net gechecked en volgens mij geen trophies.

[...]

Ik heb nog maar een paar keer Tetris gespeeld , dus dat wordt een eitje voor je om te verbeteren.
Ik ook pas een keer, wel grappig te zien al die verschillende modussen :)

PSN: Maichel

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:05
Zijn die "lag" problemen bij Tetris ondertussen opgelost ?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Die lag problemen waren toch niet echt een probleem (als in komt nauwelijks voor), maar een gevolg van de 1. belachelijk grote vriendenkring van de reviewer in combinatie met 2. het live bijhouden van rankings onder de vrienden...?

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

WeAreLegion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:46:
[...]

Dat het spel wel okay was :)

mmmm beetje Bioshock met Uncharted (qua feel) en dan wat minder maar niet slecht verder.
Ah, het spel is "wel degelijk."

Interpuntctie man! :P

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
ralph075 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:09:
Die lag problemen waren toch niet echt een probleem (als in komt nauwelijks voor), maar een gevolg van de 1. belachelijk grote vriendenkring van de reviewer in combinatie met 2. het live bijhouden van rankings onder de vrienden...?
Ja klopt die lag komt alleen voor bij 1000+ vrienden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Zo mijn LE van The Order is ook gearriveerd. Zo maar eens opstarten. Let's see what the fuss is about.

Verwijderd

Het gaat bliksemen bij je.

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-11 17:08
bram1984 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:55:
Zo mijn LE van The Order is ook gearriveerd. Zo maar eens opstarten. Let's see what the fuss is about.
Ik heb hem net een paar uurtjes gespeeld en ik vind het toch wel een mooi spel.
Grafisch erg goed en de gameplay vind ik ook prima.
Het is wel veel fim achtig maar als film liefhebber vind ik dat ook niet zo erg als het verhaal maar goed is.

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:32
LordFather schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:35:
[...]

Ik heb hem net een paar uurtjes gespeeld en ik vind het toch wel een mooi spel.
Grafisch erg goed en de gameplay vind ik ook prima.
Het is wel veel fim achtig maar als film liefhebber vind ik dat ook niet zo erg als het verhaal maar goed is.
Een paar uurtjes? dan ben je al bijna weer klaar of niet >:) >:) 8)7 8)7

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

On_E

Housemusic

IlPirata schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:46:
[...]

Een paar uurtjes? dan ben je al bijna weer klaar of niet >:) >:) 8)7 8)7
Ik heb liever een goede game van 6 uur dan een game van 80 uur waarbij je enorm veel vervelende dingen moet doen.. (*kuch* DA:I *kuch*)

Of The Order een goede game is weet ik niet, maar je snapt mijn punt hopelijk. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

On_E schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:01:
[...]

Ik heb liever een goede game van 6 uur dan een game van 80 uur waarbij je enorm veel vervelende dingen moet doen.. (*kuch* DA:I *kuch*)

Of The Order een goede game is weet ik niet, maar je snapt mijn punt hopelijk. :)
Dat betekent dat je gewoon van slechte games houdt... ;) :>

Verwijderd

Mij lijkt het wel een vet spel. Als het net een film is, dan is het een koopje! Bioscoop 2 uurtjes voor 15 euro. The Order 2 uurtjes voor 12 euro. Goedkoop filmpje. :D

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

On_E

Housemusic

SqueakyClean schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:03:
[...]

Dat betekent dat je gewoon van slechte games houdt... ;) :>
Ik word soms wel moe van de trend dat alles maar groter en langer moet ja.
Zeker als een groot gedeelte van een lange game dan uit opvulling bestaat.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Ik heb net een kleine 3 kwartier gespeeld.

Ik begrijp de kritiek op zich wel, maar ik heb er zelf geen enkele moeite mee. In de niet-combat segmenten heb je zeer weinig controle over je character en laat de boel zich spelen als een interactieve film met hier en daar een QTE.

Anderzijds is de boel enorm sfeervol, het ziet er adembenemend uit, en de gameplay vind ik persoonlijk om te watertanden. De wapens voelen lekker "punchy" aan en eindelijk zien we weer eens kogelgaten in lichamen. Het coversysteem werkt lekker en de animaties zijn van Naughty Dog niveau. Vooral vijanden die dood neervallen.

Ik raad iedereen wel aan op Hard te spelen met aim assist uit en camera bias (dan kun je shoulder swappen) aan. :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

On_E schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:06:
[...]

Ik word soms wel moe van de trend dat alles maar groter en langer moet ja.
Zeker als een groot gedeelte van een lange game dan uit opvulling bestaat.
Laatst in MH4U: "Kan je even 2 eieren voor me halen?" :(

De luiste vorm van gamecontent...

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-11 16:11
Mensen die benieuwd zijn naar live gameplay van the order, http://www.twitch.tv/xentortje/

Live stream van 't verhaal met nl subs

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-11 17:08
Xentor schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:18:
Mensen die benieuwd zijn naar live gameplay van the order, http://www.twitch.tv/xentortje/

Live stream van 't verhaal met nl subs
Kijk even snel mee. Maar dat ziet er best goed uit! Quite impressed to be honest. Aangezien ik de laatste tijd niet veel tijd heb om op de console te gamen, is dit misschien wel weer even leuk :).

Maar volgens mij is er niet altijd ondertiteling, of ligt dat aan mij?

[ Voor 7% gewijzigd door BlackthunderAwf op 20-02-2015 15:24 ]

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:08:
Ik raad iedereen wel aan op Hard te spelen met aim assist uit en camera bias (dan kun je shoulder swappen) aan. :)
Ik heb helemaal geen moeilijksheids niveau kunnen kiezen.

Welke niveau speel ik dan nu?

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:28:
[...]

Normal is default, je kan het aanpassen.

Zonnepanelen

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:28:
[...]

Normal. Ga je dan niet eerst ff alle opties langs dan, voordat je aan een game begint?

Doe ik altijd standaard. Audio op headphones, subs aan, gamma goed zetten etc.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Dat hoeft toch niet als je alles op normal of easy speelt ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Inderdaad Normal , ik heb het net even gechecked.

Ik ga niet alle opties na voordat ik begin met spelen.

En ik heb pas geleden een spel op zijn moeilijkst uitgespeeld , namelijk CoD : Ghosts.

Verwijderd

Ik vind The Order tot nu toe echt geweldig! Ziet er mooi uit, vertelt lekker weg, schiet ook lekker en is niet al te moeilijk. Ikzelf vind shooters normaal drie keer niets, omdat ik meestal al dood ben voordat ik een vijand heb gezien.
Ik ben nu in het derde hoofdstuk en pas één keer dood gegaan. Lekker spel! Zeer fijne sfeer!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:07:
Ik vind The Order tot nu toe echt geweldig! Ziet er mooi uit, vertelt lekker weg, schiet ook lekker en is niet al te moeilijk. Ikzelf vind shooters normaal drie keer niets, omdat ik meestal al dood ben voordat ik een vijand heb gezien.
Ik ben nu in het derde hoofdstuk en pas één keer dood gegaan. Lekker spel! Zeer fijne sfeer!
Ondanks dat je schiet vind ik dit niet echt een shooter althans dat is mijn mening. Shooters vind ik meer CoD (de SP dan natuurlijk) en dat soort games. Maar goed het was een leuk spel heb hem vanmorgen al weer ingeleverd kreeg gewoon hele bedrag terug in psn credits :) dat was dan wel weer aardig haha

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:22
In ieder geval genoeg mensen die de Order in hun bezit hebben. Ik heb een prijsalert aanstaan voor V&A....

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
WeAreLegion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:21:
[...]

Ondanks dat je schiet vind ik dit niet echt een shooter althans dat is mijn mening. Shooters vind ik meer CoD (de SP dan natuurlijk) en dat soort games. Maar goed het was een leuk spel heb hem vanmorgen al weer ingeleverd kreeg gewoon hele bedrag terug in psn credits :) dat was dan wel weer aardig haha
Heb jij het spel gekocht (digitaal) en uitgespeeld en daarna weer ingeleverd ? :?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• WeAreLegion
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:40:
[...]

Heb jij het spel gekocht (digitaal) en uitgespeeld en daarna weer ingeleverd ? :?
Nee :) heb spel gekocht op disc maar kreeg een tegoed bon terug en niet de 65 euro dus heb er 5 euro bij gedaan en 70 euro PSN credit gekocht :) die heb ik dan alvast voor Bloodborne

Verwijderd

WeAreLegion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:21:
[...]
Ondanks dat je schiet vind ik dit niet echt een shooter althans dat is mijn mening.
Daar ben ik het uiteraard mee eens, maar hij staat natuurlijk wel te boek als third person shooter en daarom dat ik het ff zo zei ;-)
Dat was ook het punt waardoor ik twijfelde of de game wel iets voor mij zou zijn. Maar gelukkig heb ik 'm gehaald, want hij is vet, vet, vet!

By the way, duurt wel lang voordat je een eerste trophy krijgt haha.
Eerste grote minpunt van The Order tot nu toe: dode mannetjes blijven niet liggen. Waarom is dat toch altijd? Levend vereisen ze meer resources, lijkt mij.

En het is natuurlijk gewoon een shooter pur sang. Niets meer, niets minder.

Wel goed pittig op hard. Bij de eerste lycan battle wel een paar keer doodgegaan, maar dat kan ook komen omdat ik niet op tijd op X drukte. :+

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:11

BM

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:08:
maar dat kan ook komen omdat ik niet op tijd op X drukte. :+
Damn QTE's :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Jumpman
  • Laatst online: 23:57
The Order 1886, mijn samenvatting: Zeer mooie game, zeer veel QTE, leuk om te spelen, relatief kort, lage replay waarde en € 29,99 waard in mijn ogen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Sipio
  • Niet online
Had ik eerder deze week besloten toch maar even te wachten met The Order, lees je weer zoveel moois over die gfx, twijfels twijfels :-P

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sipio schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:41:
Had ik eerder deze week besloten toch maar even te wachten met The Order, lees je weer zoveel moois over die gfx, twijfels twijfels :-P
Dit dus, ik heb echter voor mezelf nu besloten te wachten met de aanschaf van deze game, rond de 40 euro word het interessant denk ik.
Ik denk dat er volgende week zat op Marktplaats staan.

• ralph075
  • Niet online
pelt schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:27:
In ieder geval genoeg mensen die de Order in hun bezit hebben. Ik heb een prijsalert aanstaan voor V&A....
Werkt de prijsalert ook op de vraag&aanbod? Dacht altijd dat het alleen voor de pricewatch was... :?

* ralph075 voelt zich noob :X

Edit: Gevonden... was wensenlijstje, prijsalerts en inventaris aan het bijwerken... en, ja hoor... daar zag ik een checkbox om ook prijsalerts voor V&A te krijgen

[ Voor 19% gewijzigd door ralph075 op 20-02-2015 21:05 ]

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:22

JoeZuCK

_Fonz > all.

Grappig.. Zie net reclame op TV van The Order 1886 PS4 bundle met PU aangehaald. Net wat we dachten; ze hebben een deal. Kan ook niet anders. Een gratis game bij een abbo. Niets is gratis. Ik zie Jan nog denken.. zal ik een 8 geven? Mwah nee 8 is goed. Ik weet niet of de heren in Japan daar tevreden mee zijn.. Nee laat ik maar het hoogste cijfer geven ter wereld. Een 8.5 (nou ja bijna dan als ik Metacritic bekijk). Met een 9 kom ik ook niet meer geloofwaardig over.

[ Voor 4% gewijzigd door JoeZuCK op 20-02-2015 20:41 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• arne24
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-07-2023
Wie kan mij helpen? Sinds net reageert mijn ps4 niet meer.. Als ik de ps4 opstart werkt alles prima totdat ik een game op start. Wanneer ik een game op start reageert mijn controller nergens meer op en kan ik alleen m'n ps4 button gebruiken om terug naar het dashboard te gaan.. Iemand dit soort klachten ook gehad?

• -SaveMe-
WeAreLegion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:51:
[...]

Nee :) heb spel gekocht op disc maar kreeg een tegoed bon terug en niet de 65 euro dus heb er 5 euro bij gedaan en 70 euro PSN credit gekocht :) die heb ik dan alvast voor Bloodborne
Maar je hebt wel de game uitgespeeld ?

• WeAreLegion
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:08:
[...]

Maar je hebt wel de game uitgespeeld ?
Ja natuurlijk anders zou ik hem niet in leveren he haha :). Het duurde ongeveer 8 uurtjes op medium.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Ik ben nu een paar uur the order 1886 aan het spelen en er valt mij toch iets op wat me echt stoort. Ja de game is prachtig maar er is echt enorm veel bewegings blur/onscherpte. Zolang het je stilstaat prachtig maar met lopen en draaien echt aanwezig. zijn er meer die dat opvalt?

• WeAreLegion
  • Niet online
bukkum schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:23:
Ik ben nu een paar uur the order 1886 aan het spelen en er valt mij toch iets op wat me echt stoort. Ja de game is prachtig maar er is echt enorm veel bewegings blur/onscherpte. Zolang het je stilstaat prachtig maar met lopen en draaien echt aanwezig. zijn er meer die dat opvalt?
Is mij niet echt opgevallen eigenlijk in het spel.

Net nog even Tomb Raider gekocht voor 15 euro (op psn store) had hem al gespeeld op de pc maar vond erg tof spel dus nog maar keer moet zeggen dat PS4 versie er wel erg gelikt uit ziet. Verder bloodborne gepreorderd in de online store. Wel fijn dat deze ook voor 60 euro stond net zoals The Order :) misschien dat meer games voorbeeld gaan volgen

Verwijderd

Ik heb zojuist The Order uitgespeeld. Wat een vette game zeg! Zondag nog wat trophies clearen, want die heb ik wel een paar gemist denk ik :-) niets gemerkt van onscherpe beelden/blur eigenlijk. Ik ben wel een keer vast komen te zitten met klimmen. Verder alles helemaal smooth en top gewoon!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
WeAreLegion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:29:
[...]

Is mij niet echt opgevallen eigenlijk in het spel.

Net nog even Tomb Raider gekocht voor 15 euro (op psn store) had hem al gespeeld op de pc maar vond erg tof spel dus nog maar keer moet zeggen dat PS4 versie er wel erg gelikt uit ziet. Verder bloodborne gepreorderd in de online store. Wel fijn dat deze ook voor 60 euro stond net zoals The Order :) misschien dat meer games voorbeeld gaan volgen
Dat komt omdat beide Sony games zijn, dus ontwikkeld door Sony studio's. Alle games uitgegeven door Sony kosten €59 in de PS Store. Uitgevers mogen hun prijzen zelf bepalen, veel third party games (EA, Ubisoft, Activision) hebben gekozen voor €69. Dus je gaat nog wel meer games zien voor €59, echter zullen dat zeer waarschijnlijk enkel de Sony games zijn.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
'The Order: 1886' is the latest in a long line of beautiful, boring games
And The Order: 1886 isn't alone in the "pretty and boring" category. Remember Xbox One launch title Ryse: Son of Rome? How about Killzone 2 and Lair on PlayStation 3? Or last fall's PS4 racer DriveClub?
bron: http://www.engadget.com/2...er-1886-beautiful-boring/

Ze hebben gelijk denk ik, ontwikkelaars zijn druk bezig om het mooiste uit een consolle te halen en tegelijke tijd laten ze het verhaal liggen..... Ik weet niet wat het de laatste tijd is, ik heb echt het idee dat ze voor de exclusieves alleen maar voor eyecandy gaan. Erg jammer, het is een beetje de keuze tussen pracht en praal en een kort verhaal of een vermakelijke story en minder eyecandy.

Ik heb het idee dat exclusive ontwikkelaars steeds meer worden gedwongen om het "verhaal" ten gunste van de graphiscs te laten varen. Nu ook met The Order, mooi, erg mooi, maar naar mijn mening is dat niet voldoende om het korte verhaal te compenseren. Het spel is in een dikke 6 a 8 uur uit te spelen en heeft een herspeelwaarde van nul.
Wanneer je een snelle gamer bent betaal je gewoon 10 euro per uur en speel je hem net zoals ik in een avondje uit.

Mijn advies, koop hem niet nieuw, haal hem lekker uit een of andere 2e hands bak, nieuw is hij namelijk veel te duur....

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 01:44:
Ik heb zojuist The Order uitgespeeld. Wat een vette game zeg! Zondag nog wat trophies clearen, want die heb ik wel een paar gemist denk ik :-) niets gemerkt van onscherpe beelden/blur eigenlijk. Ik ben wel een keer vast komen te zitten met klimmen. Verder alles helemaal smooth en top gewoon!
Ik bied 40 euro. ☺

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Prima! Ik haal zondag/maandag nog wat trophies en dan mag jij 'm hebben voor 40 inclusief verzending binnen Nederland. Ik stuur je een privé-bericht met gegevens.

• WeAreLegion
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 02:03:
[...]

Dat komt omdat beide Sony games zijn, dus ontwikkeld door Sony studio's. Alle games uitgegeven door Sony kosten €59 in de PS Store. Uitgevers mogen hun prijzen zelf bepalen, veel third party games (EA, Ubisoft, Activision) hebben gekozen voor €69. Dus je gaat nog wel meer games zien voor €59, echter zullen dat zeer waarschijnlijk enkel de Sony games zijn.
Ah okay :) dat verklaard het inderdaad. Jammer dat de rest daar waarschijnlijk niet in mee gaat :)
Of je haalt je games voor nog minder uit de US store. Nog goedkoper. :)
Act-One schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 02:14:
'The Order: 1886' is the latest in a long line of beautiful, boring games

[...]

bron: http://www.engadget.com/2...er-1886-beautiful-boring/

Ze hebben gelijk denk ik, ontwikkelaars zijn druk bezig om het mooiste uit een consolle te halen en tegelijke tijd laten ze het verhaal liggen..... Ik weet niet wat het de laatste tijd is, ik heb echt het idee dat ze voor de exclusieves alleen maar voor eyecandy gaan. Erg jammer, het is een beetje de keuze tussen pracht en praal en een kort verhaal of een vermakelijke story en minder eyecandy.

Ik heb het idee dat exclusive ontwikkelaars steeds meer worden gedwongen om het "verhaal" ten gunste van de graphiscs te laten varen. Nu ook met The Order, mooi, erg mooi, maar naar mijn mening is dat niet voldoende om het korte verhaal te compenseren. Het spel is in een dikke 6 a 8 uur uit te spelen en heeft een herspeelwaarde van nul.
Wanneer je een snelle gamer bent betaal je gewoon 10 euro per uur en speel je hem net zoals ik in een avondje uit.

Mijn advies, koop hem niet nieuw, haal hem lekker uit een of andere 2e hands bak, nieuw is hij namelijk veel te duur....
Heb je het spel zelf ook al gespeeld, of roep je nu een review na? Ik heb er een uur of 5 in zitten en ben qua chapters nog niet eens op de helft (dus ja, 6-8 uur, geloof wat je wil) en ik heb totaal niet het idee dat het verhaal ten koste van de graphics is gegaan. Ben eigenlijk wel benieuwd wat mensen anders of meer hadden gewild, wat betreft het verhaal. Persoonlijk vind ik alles tot nu toe best strak en origineel in elkaar steken met erg goed gemaakte karakters. Maar misschien denk ik er na het einde anders over. Ik kan zo 10 SP games opnoemen die hoger scoorden en in vergelijking een flinterdun verhaal hebben.

Zaken die ik in een eventueel vervolg zou willen zien:

- Minder cutscenes en meer bewegingsvrijheid zoals TLoU met ruimere levels
- Een progressiesysteem met skills
- New game plus
- Co-op / horde mode

Verwijderd

Ik ben nu bij chapter IX van The Order : 1886 en het was een echt vette game tot nu toe.
Audiovisueel het beste wat ik tot nu toe ooit heb gezien in een console game op de PS4.
Het verhaal kan beter zoals dat altijd kan met verhalen , maar bij deze game wil ik de rest
van het verhaal weten. De gameplay is super bruut te noemen als je wat verder bent.

Conclusie : De game is een 8 waard volgens mijn ervaring.

• bukkum
Ik vind het verhaal gewoon goed. Shootouts zijn vet en grafisch, ja dat weten we nu wel. Ik heb er 4 uur opzitten en heb even gespiekt op YouTube en heb nog ongeveer 3,5 uur te gaan. Wat ik graag anders had gezien zijn bepaalde "verplichtingen" zoals niet altijd kunnen rennen. Ook niet altijd zelf je wapens (de vette) kunnen kiezen is jammer. Een upgrade systeem vind ik altijd erg leuk dat mag in een eventueel vervolg ook wel van mij.

• -SaveMe-
WeAreLegion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:54:
[...]

Ja natuurlijk anders zou ik hem niet in leveren he haha :). Het duurde ongeveer 8 uurtjes op medium.
Mag ik zeggen dat ik dat een mentaliteit van niks vind? Verkoop hem dan tweedehands. Je hebt de game toch gespeeld? :X

• WeAreLegion
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:40:
[...]

Mag ik zeggen dat ik dat een mentaliteit van niks vind? Verkoop hem dan tweedehands. Je hebt de game toch gespeeld? :X
Dat mag jij gerust zeggen hoor. Maar als de medewerker het zelf aangeeft dat ik het zo moet doen dan ga ik mezelf natuurlijk geen geld door me neusboren maar als jij dat wel zou doen prima hoor :)

[ Voor 33% gewijzigd door WeAreLegion op 21-02-2015 11:49 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:52:
Ik ben nu bij chapter IX van The Order : 1886 en het was een echt vette game tot nu toe.
Audiovisueel het beste wat ik tot nu toe ooit heb gezien in een console game op de PS4.
Het verhaal kan beter zoals dat altijd kan met verhalen , maar bij deze game wil ik de rest
van het verhaal weten. De gameplay is super bruut te noemen als je wat verder bent.

Conclusie : De game is een 8 waard volgens mijn ervaring.
Ik heb überhaupt nog nooit een game met zulke graphics gezien, op welk platform dan ook. Pfff stel je je een vervolg op The Last of Us eens voor met dit soort beelden, of voor mijn part iets minder maar dan wel full screen. Om te watertanden. :9~

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Bellerophon schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:15:
[...]

Kan nu nog steeds hoor... :D

Maar een paar leuke fighters voor de PS4 zijn natuurlijk:

Guilty Gear Xrd
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4
J-Stars Victory Vs+
Skullgirls Encore
BlazBlue: Chrono Phantasma Extend
Dit vind ik dus echt lullig van je. Ik voelde gewoon me hart kloppen toen ik dacht dat Naruto Ultimate Ninja Storm 4 al uit was.
Ik pakte me bankpasje al uit me portemonnee!
De 3e versie was echt by far, de beste fight game ooit. Ongelooflijk hoe vet dat spel was.

Wanneer komt die uit denk je?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 08:12:
[...]

Prima! Ik haal zondag/maandag nog wat trophies en dan mag jij 'm hebben voor 40 inclusief verzending binnen Nederland. Ik stuur je een privé-bericht met gegevens.
Top! Je hebt ook pm terug. Ben toch wel benieuwd. Ik speel hem dan net als jij een keer door en dan mag de volgende. ☺

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 15:47

Puur gekeken naar de graphics en technische aspecten van de game. Het is wel echt een pareltje daarin.
Zit bomvol effecten en met zijn 4xmsaa zie je geen karteltje.
Moet dit echt een keer zelf aanschouwen op mn tv. Mooiste console game van moment by far!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
The Order ziet er idd prachtig uit. Zodra de game voor <20 euro te krijgen is, dan ga ik hem wel ff checken :).

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11 07:49
bram1984 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:53:
[...]
Ik heb überhaupt nog nooit een game met zulke graphics gezien, op welk platform dan ook.
Is dit in een vlaag van enthousiasme?
Het is nogal een uitspraak die je doet :D
sanre4l schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:54:
[...]
Ik voelde gewoon me hart kloppen toen ik dacht dat Naruto Ultimate Ninja Storm 4 al uit was.
Ik pakte me bankpasje al uit me portemonnee!
Tikfout? :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:55

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Review van Gamekings Op zich een duidelijk verhaal waarin de plus en minpunten besproken worden.

Samenvatting: Heavy Rain met shooter elementen niet echt een action-shooter te noemen, grafisch prachtig, goeie shootouts, matig verhaal en speelduur 7 uur op normal en 8 uur op hard waarvan 50% cinematics.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 17:10

lasharor

7 december 2004

Wat ik tot nu toe over de order gehoord heb kan ik me niet in vinden. Zit nu in chapter 4 en vermaak me eigenlijk prima. Als ik dit nog 4±5 uur kan doen heb ik me eigenlijk uitstekend vermaakt. Prima game, leuk verhaal ziet er prachtig uit en speelt lekker weg.

Snap die vraag naar langere games niet echt. Gaat toch om kwaliteit :P

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:36
Lang hoeft inderdaad niet, maar als je de helft van de tijd naar cutscenes zit te kijken of aan het lopen bent dan zou het mij wel irriteren. Het shooter gedeelte schijnt echt lekker te spelen dus als ze dat iets meer in het spel hadden verwerkt dan hadden ze volgens mij veel meer aanhang gehad.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:55

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Tuurlijk gaat het om kwaliteit maar den liever wat langere kwaliteit, neem een uncharted, iets minder lineair, veel minder cinematics en zo'n 12 uur speelduur. zo kan het ook.

The Order is een prima interactieve film, en ik ga hem ook zeker wel halen als ik hem voor 20-30 euro kan krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 21-02-2015 14:06 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• sanre4l
dvdkiwi schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:55:
[...]

[...]

Tikfout? :+
Nee, ík had een vlaag van enthousiasme en vergat goed Nederlands te gebruiken :9~

• Superkiwi
Die eerste twee regels waren in reactie op de uitspraak van Bram ;)

• sanre4l
dvdkiwi schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:09:
Die eerste twee regels waren in reactie op de uitspraak van Bram ;)
Weet ik, maar ik dacht ik gebruik het alsnog :p
dvdkiwi schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:55:
[...]

Nee hoor. ;)

En van wat ik her en der lees, delen veel meer mensen deze mening. Of ik moet een game missen. ;)

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
Chaoss schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:04:
Tuurlijk gaat het om kwaliteit maar den liever wat langere kwaliteit, neem een uncharted, iets minder lineair, veel minder cinematics en zo'n 12 uur speelduur. zo kan het ook.

The Order is een prima interactieve film, en ik ga hem ook zeker wel halen als ik hem voor 20-30 euro kan krijgen.
Dit spel zou inderdaad 30-40 euro moeten kosten. Ik heb het spel gisteren uitgespeeld. Niks mis mee. Qua graphics slaat het nergens op. Er wordt natuurlijk wat gesjoemeld door veel (motion)blur en grain. Maar vooral het begin, als het nog licht is, als je langs die winkels loopt: wouw.
Het enige echt minpunt is dat het spel te kort is. Maar hé, ik kan wel ergere minpunten verzinnen (bugs bijvoorbeeld).

Ik snap niet dat dit spel 65 heeft op Metacritic. Het is net alsof reviewers bang zijn dat ze niet geloofwaardig overkomen als ze dit spel hoger dan een 7,5 geven, na Battlefield, Sim City, AC:Unity, Watch Dogs, etc, etc.

Ik vind het spel goed en zou het een 8 geven. Maar omdat het spel te kort is en het meer een open wereld had mogen zijn geef ik het een 7. Prima. Maar 60 euro is wel veel. Ik had het spel trouwens ge-preorderd (vorig jaar mei) voor 45 euro bij Wehkamp.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vriend van me haalt 'm straks voor me en neemt hem vanavond mee, ben benieuwd. Ik ben juist blij met korte games dus dat is alleen maar een plus voor me. :)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:05
spaceboy schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:51:
[...]

Top! Je hebt ook pm terug. Ben toch wel benieuwd. Ik speel hem dan net als jij een keer door en dan mag de volgende. ☺
Dan is deze inmiddels 30 euro inclusief verzenden ?

bij deze wil ik hem dan volgende week wel overnemen :+

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

cardwizard schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:08:
[...]

Geef me 2 weken. Ik krijg hem ook pas over een weekje ofzo. We houden contact! :P

• ralph075
  • Niet online
cardwizard schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:08:
[...]

Zeg, als jij dan weer klaar bent, dan neem ik hem graag over voor 20.....

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 12:01
ralph075 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:15:
[...]

Zeg, als jij dan weer klaar bent, dan neem ik hem graag over voor 20.....
Hoort niet in dit topic, maar mag ik dan aansluiten voor 19? Mag de volgende voor 18 :)
Okay zo is het denk ik wel weer genoeg. Het is hier geen V&A.

• Beakzz
Haha ik zie een nieuwe rage die de ontwikkelaar niet leuk gaat vinden. Dit doe ik al een tijdje met wat vrienden. De laatste verkoopt het op marktplaats en koopt de volgende singleplayer game weer en dan gaat het weer andersom terug. Alleen met games die ik niet direct wil spelen natuurlijk :p

• bukkum
Beakzz schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:51:
Haha ik zie een nieuwe rage die de ontwikkelaar niet leuk gaat vinden. Dit doe ik al een tijdje met wat vrienden. De laatste verkoopt het op markttplaats en koopt de vokgende singleplayer game weer en dan gaat het weer andersom terug. Alleen met games die ik niet direct wil spelen natuurlijk :p
Dit doe ik ook met games die ik en mijn maat (en) willen spelen. Aanschaf delen en opbrengst marktplaats ook ieder de helft.

Verwijderd

Heb de disc versie van DOA LR en mega problemen ermee, spel loopt vast en disc wordt er dan uitgeworpen en kan ik niet meer in de drive doen. PS4 moet dan eerst opnieuw opgestart worden. Is nu al diverse keren random gebeurd :(

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

v8power67 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:35:
[video]
Puur gekeken naar de graphics en technische aspecten van de game. Het is wel echt een pareltje daarin.
Zit bomvol effecten en met zijn 4xmsaa zie je geen karteltje.
Moet dit echt een keer zelf aanschouwen op mn tv. Mooiste console game van moment by far!!
*knip*nounou, beetje normaal mag wel*knip* om deze game te laten liggen omdat een paar zuurpruimen de game niet op waarde kunnen en willen schatten. Die game komt deze week nog in mijn ps4 te liggen. Gelukkig krijgt de game voldoende aandacht en ik hoop van harte dat de moeite en tijd die ongetwijfeld in de game zijn gegaan ook worden beloond met onverwacht hoge verkoopcijfers.

Uiteindelijk had bijna geen pr budget de hoeveelheid naamsbekendheid voor een nieuwe ip zo goed kunnen neerzetten. Bijna iedereen die een beetje iets met gamen doet heeft inmiddels de titel voorbij zien komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 23-02-2015 13:26 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 17:10

lasharor

7 december 2004

Moet wel zeggen dat het vooral in het begin erg mooi is. Dan zie je idd de hele tijd lichte omgevingen. Er zijn een paar omgevingen later in het verhaal die er ook heel erg mooi uitzien (maar zijn ook heel licht).

Ook heel mooi is het licht effect van de lantaarn die je af en toe meedraagt. Dit is in mijn ogen écht heel goed gedaan. Vooral als je inzoomed ziet dit er super uit. Wanneer het donker is en er is verder ook weinig omgevingslicht dan is het allemaal niet zo bijzonder eerlijk gezegd. Maarja, dan kan je natuurlijk ook niet veel zien.

Moet wel zeggen dat meer variatie in mbt de vijanden wel zou mogen. Hele stukken lang vecht je eigenlijk tegen de zelfde mannetjes. Jammer dat je dat nog vrijwel niet terug ziet in games.

Na de gehele game uit gespeeld te hebben hoop ik eigenlijk dat ze dit verhaal verder oppakken en nog meer games maken met deze engine. Van mij mag dit net zoals AC best een jaarlijks terugkerende titel worden.

• Beakzz
Ja want het heeft AC echt goed gedaan om jaarlijks uit te komen .... ;) (of COD)

Nee ze moeten juist veel langer de tijd nemen om dit uit te bouwen tot een echte game. Het filmpje hierboven laat goed zien hoe mooi het is, maar de gameplay trekt me nog steeds niet. Snap nu wel beter waarom de game zo kort is, want de details hebben waarschijnlijk een hoop tijd gekost.

Pak hem zeker een keer uit een aanbieding mee.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-11 08:41
Ik had eigelijk afgesproken thuis dat ik even geen games meer zou kopen maar voor deze titel moet de afspraak denk ik maar wijken.. Even tweedehands sites afstruinen...

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:13
Snap de lage cijfers nu wel. Zou de game zelf een 6,5 geven(graphics 10). Het is een gigantische terugval ten opzichte van TLOU en teveel een interactieve cutscene met irritant veel QTE's (stealthtakedowns wtf..)

Als er een sequel komt hoop ik dat ze gameplay flink kunnen verbeteren, de blauwdruk van TLOU ligt er eigenlijk al...

De graphics,sfeer,wereld zijn allemaal geweldig het is alleen te Heavy rain verpakt.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:13
Als je ziet wat een stappen Naughty dog heeft gemaakt vanaf Uncharted 1, zie ik het nog wel rooskleurig in.

Dit was pas RaD's eerste echte AAA game

[ Voor 16% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 22-02-2015 10:08 ]

Verwijderd

Level 10 gehaald van de trofeeën door The Order : 1886 :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ryS027DWuBSDRHP6R25Mv1Rp/full.jpg?nohitcount=1

Beste spel van 2015 voor mij tot nu toe.

1 smiley voor The Order : 1886 :

_/-\o_

• bukkum
Dennis wat houd dat level 10 eigenlijk in? Zie ik nu dat je nog geen 1 platinum hebt😜

Verwijderd

Toen ik de PS4 kreeg zat ik op level 6 met veel trofeeën minder.

En helaas heb ik nog geen Platinum trofee weten te bemachtigen.

Verwijderd

The order heeft redelijke reviews, het lijkt me leuk om het verhaal te ervaren. Same mbt the last of us (moet ik ook nog spelen, heb ik wel al). Ik koop hem wel als 'ie ergens voor een zacht prijsje digitaal te krijgen is (20-30).

• Superkiwi
bukkum schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:17:
Dennis wat houd dat level 10 eigenlijk in? Zie ik nu dat je nog geen 1 platinum hebt😜
FAQ:
How many points are each trophy worth? What is the value of each type of trophy?

Bronze: 15
Silver: 30
Gold: 90
Platinum: 180

How many points does it take to get to each level?

Level 1 - 0 pts
Level 2 - 200 pts
Level 3 - 600 pts
Level 4 - 1200 pts
Level 5 - 2400 pts
Level 6 - 4000 pts
Level 7 - 6000 pts
Level 8 - 8000 pts
Level 9 - 10000 pts
Level 10 - 12000 pts
Level 11 - 14000 pts
Level 12 - 16000 pts
Level 13 - 24000 pts
Level 14 - 32000 pts
Level 15 - 40000 pts
Level 16 - 48000 pts
Level 17 - 56000 pts
Level 18 - 64000 pts
Level 19 - 72000 pts
Level 20 - 80000 pts

It takes 8,000 points between levels after 20 also.

:)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Tot level 12 was het leuk, maar daarna gaat het aantal punten per level te snel omhoog.

PSN id: NL_SToRM

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Mijn whats new sectie laad niet meer sinds een paar dagen, iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

• bukkum
dvdkiwi schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:40:
[...]

FAQ:
How many points are each trophy worth? What is the value of each type of trophy?

Bronze: 15
Silver: 30
Gold: 90
Platinum: 180

How many points does it take to get to each level?

Level 1 - 0 pts
Level 2 - 200 pts
Level 3 - 600 pts
Level 4 - 1200 pts
Level 5 - 2400 pts
Level 6 - 4000 pts
Level 7 - 6000 pts
Level 8 - 8000 pts
Level 9 - 10000 pts
Level 10 - 12000 pts
Level 11 - 14000 pts
Level 12 - 16000 pts
Level 13 - 24000 pts
Level 14 - 32000 pts
Level 15 - 40000 pts
Level 16 - 48000 pts
Level 17 - 56000 pts
Level 18 - 64000 pts
Level 19 - 72000 pts
Level 20 - 80000 pts

It takes 8,000 points between levels after 20 also.

:)
Dat heb ik nooit geweten, me in verdiept. Was dan ook de achievements gewent van de 360. Wel grappig om met je vrienden te vergelijken.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 15:47
jezzer schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:11:
Mijn whats new sectie laad niet meer sinds een paar dagen, iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Ook niet als je op driehoekje drukt in het whats new scherm ?? Heb ik soms ook driehoekje is refreshen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Nope ook niet. Het sinds de laatste update. Ik heb het nu weten op te lossen door dns server van google te gebruiken ipv die van ziggo. Beetje vaag.
v8power67 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:01:
[...]

Ook niet als je op driehoekje drukt in het whats new scherm ?? Heb ik soms ook driehoekje is refreshen.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Ik heb The Order inmiddels ook uitgespeeld. Ik schat dat ik er een uurtje of 9/10 mee bezig ben geweest op Hard. In tegenstelling tot veel andere mensen vond ik het verhaal eigenlijk best goed en strak geregisseerd. Er kwamen wel wat zaken voorbij die ik niet zag aan komen.

Ik heb inmiddels de Gamekings review gekeken, en die gasten hebben eigenlijk wel een heel goed punt. Eerder zei ik dat het een shooter pur sang is, maar na het zien van hun review en de game uitgespeeld te hebben, wil ik die woorden toch terug nemen. Het is in feite veel meer Heavy Rain/Beyond dan je van te voren zou verwachten en ik denk dat als Sony de game van te voren veel meer weg zou hebben gezet als zo'n soort game, dat de reviews echt een stuk beter zouden zijn geweest. Waarschijnlijk hadden andere personen de reviews in sommige gevallen dan ook gedaan. Nu hebben de meeste sites/magazines hun grootste shooter fanaat op de game gezet, en die zijn veelal van een koude kermis thuisgekomen. Begrijp me niet verkeerd: vanaf een bepaald punt gaat de game helemaal los en komt er behoorlijk wat shooter gameplay langs, maar de game is niet te vergelijken met een traditionele shooter als Gears of War. Verkeerde keuze van Sony dus, om de game in dat hokje te stoppen, maar wel begrijpelijk. Dat spreekt een groter publiek aan. Dit is echter niet voor iedereen, net als Heavy Rain en Beyond Two Souls. Ik heb me er in ieder geval goed mee vermaakt en hoop van harte op een vervolg. Rekening houdend met hoe de makers alles bedoeld hebben, zou ik minstens een 8 geven.
AlphaBlack_NL schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:55:
Snap de lage cijfers nu wel. Zou de game zelf een 6,5 geven(graphics 10). Het is een gigantische terugval ten opzichte van TLOU en teveel een interactieve cutscene met irritant veel QTE's (stealthtakedowns wtf..)

Als er een sequel komt hoop ik dat ze gameplay flink kunnen verbeteren, de blauwdruk van TLOU ligt er eigenlijk al...

De graphics,sfeer,wereld zijn allemaal geweldig het is alleen te Heavy rain verpakt.
Waar komt precies de vergelijking met TLoU vandaan? De enige overeenkomst tussen beide games is 3rd person en Sony exclusive? Verder helemaal niets. De game heeft nooit in de voetsporen van TLoU willen treden qua gameplay/mechanieken. Verder zie hier boven.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-11 08:41
Als The Order idd op Heavy Rain/Beyod lijkt dan ga ik hem wss nog beter vinden dan ik in eerste instantie dacht! Beide games waren echt toppers imo!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:20
Gek eigenlijk, ik heb ook een X360 (die al jaren ergens in een doos op de kast ligt) en daar had ik veel meer de drang om achievements te halen. Met de PS3 & 4 heb ik dat totaal niet en de melding heb ik dan ook uitgeschakeld omdat het me gewoon uit mijn spelervaring haalt.
Komt denk ik ook door de manier waarop ze werken. Brons, zilver, goud en platinum zegt mij veel minder dan een getal als 5, 10, 50 etc. Vooral omdat je dan naar 1000 aan het werken bent. Zal ook wel iets menselijks zijn, om dingen te completeren.

Nog maar eventjes en dan eindelijk Dying Light spelen :9 (ik wil een hardcopy). Zin in!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Superkiwi
Dat moet dan inderdaad jouw Xbox achtergrond zijn ;)
Ligt er maar net aan wat je gewend bent.

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-11 10:30
Ik heb net het tegenovergestelde eerlijk gezegd...

Vroeger zo'n 6000GS verzameld, maar m'n completion rate is verschrikkelijk. Vind het wat lastiger vergelijken dan bij PS.

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Gister en vandaag voor het eerst weer een paar uur AC: Unity gespeeld, sinds de laatste keer dat ik Unity gespeeld heb (3 maanden geleden i guess) zijn de meeste problemen toch echt wel (zo goed als) opgelost. Waar ik eerder altijd een dikke framedrop had bij klimmen is dit nu toch echt een stuk minder. Ook ben ik nog amper pop-ins tegen gekomen.
Alleen wat me opvalt, ik speelde de eerste keer Unity op de Xbox One, daar waren teksten, ondertiteling etc allemaal in het Nederlands. Ik heb Unity nu opgepikt bij allyourgames.nl en alles is in het Engels.
Bij opties kan ik alleen Engels, Frans en Russisch uitkiezen.
Weet iemand hoe ik alles in Nederlands zet?
Of ben ik dan genoodzaakt om een Nederlandse versie te halen?
Pagina: 1 ... 32 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link