'The Order: 1886' is the latest in a long line of beautiful, boring games
And The Order: 1886 isn't alone in the "pretty and boring" category. Remember Xbox One launch title Ryse: Son of Rome? How about Killzone 2 and Lair on PlayStation 3? Or last fall's PS4 racer DriveClub?
bron:
http://www.engadget.com/2...er-1886-beautiful-boring/
Ze hebben gelijk denk ik, ontwikkelaars zijn druk bezig om het mooiste uit een consolle te halen en tegelijke tijd laten ze het verhaal liggen..... Ik weet niet wat het de laatste tijd is, ik heb echt het idee dat ze voor de exclusieves alleen maar voor eyecandy gaan. Erg jammer, het is een beetje de keuze tussen pracht en praal en een kort verhaal of een vermakelijke story en minder eyecandy.
Ik heb het idee dat exclusive ontwikkelaars steeds meer worden gedwongen om het "verhaal" ten gunste van de graphiscs te laten varen. Nu ook met The Order, mooi, erg mooi, maar naar mijn mening is dat niet voldoende om het korte verhaal te compenseren. Het spel is in een dikke 6 a 8 uur uit te spelen en heeft een herspeelwaarde van nul.
Wanneer je een snelle gamer bent betaal je gewoon 10 euro per uur en speel je hem net zoals ik in een avondje uit.
Mijn advies, koop hem niet nieuw, haal hem lekker uit een of andere 2e hands bak, nieuw is hij namelijk veel te duur....