Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.425 views

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Zojuist toch maar AC: Unity gekocht voor €40. Prima deal lijkt me!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:56
http://www.eurogamer.net/...1886-performance-analysis

Game wordt mis gehaat in de reviews maar man wat heeft RaD een puike prestatie geleverd kwa graphics en performance. Zulke bizarre beelden tonen en dan netjes stabiele 30fps is nog niet voorgekomen deze generatie

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:33

JoeZuCK

_Fonz > all.

AlphaBlack_NL schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:25:

Game wordt mis gehaat in de reviews maar man wat heeft RaD een puike prestatie geleverd kwa graphics en performance. Zulke bizarre beelden tonen en dan netjes stabiele 30fps is nog niet voorgekomen deze generatie
Roundup: over het algemeen wordt The Order 1886 als boring beschouwd. Volgens Kotaku is het het spelen niet eens waard. Gem meer richting de 6. Niet best.. Een cijfer en mening tot daaraantoe, maar als het gros het met elkaar eens is, trek ik de conclusie dat de game tegenvalt, ondanks de graphics. Het gaat om de gameplay.

http://www.gamespot.com/a...iew-roundup/1100-6425390/

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• AlphaBlack_NL
Ach wat ik heb gemerkt is dat mijn mening steeds verder weg staat van wat reviewers in games willen

-noodzaak openworld
-repetatieve fillerquests
etc

Ga ik lekker toch op me eigen gevoel af want ik hecht zelf veel waarde aan sfeer,story,graphics. Driveclub werd ook op de domste punten afgebrand(soulless, niet openworld) en wat blijkt voor velen, beste arcaderacer sinds PGR....

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:11
Dus een vervolg zal er dan niet inzitten, als iedereen er zo over denkt. Dat is wel jammer het is immers een nieuwe IP.

• AlphaBlack_NL
Jep achja gelukkig hebben we nog Far Cry5 , Assasins Creed 6 CoD 12 om weer naar uit te kijken volgend jaar.

Jammer dus dat nieuwe IP zo weer de grond in getrapt word maar uitgemelkte franchises een free pass krijgen

[ Voor 34% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 19-02-2015 17:52 ]

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik wil in het bijzonder Klor bedanken voor het versturen van de code voor de Evolve theme. Ook Ralph, maar die code mag je aan iemand anders geven. Blijkbaar werden die codes bij het leven weggegeven. Ik ben voorzien. Hartstikke bedankt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58

Willybubba

Nut up or shut up.

steenbok schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:44:
Dus een vervolg zal er dan niet inzitten, als iedereen er zo over denkt. Dat is wel jammer het is immers een nieuwe IP.
Waarom niet? Lijkt me meer van de verkopen afhangen dan van de reviews.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik gun het RaD. Ik zelf persoonlijk ga niet over tot kopen (of niet kopen) aan de hand van een cijfer die iemand anders heeft gegeven. Je moet zelf beoordelen of je het leuk vindt of niet. Kijk gameplay filmpjes, lees verschillende reviews om een oordeel te krijgen.

Veel games vinden TLOU een super game, maar ik vind het niks.

Echter de algemene discussie die telkens opnieuw boven water komt is de vraag of +- 10 uur €60 mag kosten.

Entertainment, hobby kost geld. naar een film van ongeveer 100 minuten betaal je dezer dagen ongeveer €10.
Ik wil niet een film kijken vergelijken met gamen, maar het kost misschien wel veel geld €60.
Als je een beetje geduld heb zou je dit spel 2ehands voor een leuke prijs kunnen kopen.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Gerucht gaat trouwens dat The Order een letterbox gebruikt, niet vanwege de cinematische ervaring, maar omdat de PS4 1080p met steady 30fps niet kon halen. Daarom hebben ze een kwart van het scherm zwart gemaakt.

Verwijderd

InF.Inc schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:22:
Gerucht gaat trouwens dat The Order een letterbox gebruikt, niet vanwege de cinematische ervaring, maar omdat de PS4 1080p met steady 30fps niet kon halen. Daarom hebben ze een kwart van het scherm zwart gemaakt.
Ongeveer hetzelfde als in The Evil Within dus.
Die is ook prima te spelen is mijn mening.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Zou dat niet in de reviews naar voren gekomen zijn? En zijn niet alle filmpjes netjes in 16:9?
Laat maar, zie net dat het idd zo is.
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:29:
[...]

Ongeveer hetzelfde als in The Evil Within dus.
Die is ook prima te spelen is mijn mening.
Oh ik vind dat juist een keiharde faal. Heel irritant als je iets niet kan zien dat gewoon op je scherm zou moeten staan.

Voor mij komt The Order er zeker niet.
Ik ben de hele tijd al wat achterdochtig geweest en het spelen lijkt me echt niet leuk. Dan toch liever een game met focus op de gameplay.

[ Voor 40% gewijzigd door rajackar op 19-02-2015 18:51 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

No shit. :+

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Heeft er al iemand dragonball xenoverse in huis? Ben erg benieuwd hoe die game bevalt!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
HaskoF schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:13:
Echter de algemene discussie die telkens opnieuw boven water komt is de vraag of +- 10 uur €60 mag kosten.

Entertainment, hobby kost geld. naar een film van ongeveer 100 minuten betaal je dezer dagen ongeveer €10.
Ik wil niet een film kijken vergelijken met gamen, maar het kost misschien wel veel geld €60.
Als je een beetje geduld heb zou je dit spel 2ehands voor een leuke prijs kunnen kopen.
Gamen kost nou eenmaal geld en de ene game levert meer gametijd op dan de ander. Maar de ene game biedt ook een andere ervaring.
Of het duur is laat ik in het midden. Sommigen geven honderden of zelfs duizenden euro's uit aan een vakantie, maar ik ga liever gamen. Is het voor hoe lang je ermee bezig bent een dure game? Mja dat wel, maar voor iedereen weer persoonlijk of het het waard is. Ik zit niet elke euro om te draaien dus haal ik hem gewoon bij launch.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
Weet iemand of het gestotter in de cutscenes van dragon age is gefixed met de laatste patch?

Edit: blijkbaar niet volgens Google. Wel zonde. Ook al ben ik er nog niet aan begonnen.

[ Voor 33% gewijzigd door AtlAntA op 19-02-2015 19:57 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 15:31
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:25:

Ik denk dat dit ook de voornaamste rol wordt van The Order in de game-geschiedenis: Als voorbeeld voor wat de PS4 kan, en wat er mogelijk is als je zorgvuldig aan het bouwen gaat met modellen, animaties, omgevingen, post-processing enzovoort. Dit is een stukje pure ambacht op technisch gebied en qua visueel concept. Het is een showcase voor de console, zoals veel launch-titels dat zijn (en ja, The Order is een jaar te laat om een launch-titel te zijn). Ontwikkelaar Ready At Dawn kan de hieruit geleerde lessen toepassen op andere titels, en ook andere ontwikkelaars kunnen de kunst gaan afkijken en zich hieraan meten.

De reviews zijn wat wisselend (overwegend negatief), maar allemaal spreken ze van de mooie setting, sfeer en graphics. Over het algemeen lijkt de conclusie verder dat de gameplay weinig nieuws doet, maar dat de schietactie op zich prima is. Over de quicktime events en de stealth-segmenten lees ik dan weer minder positieve dingen. Qua plot zijn de meningen ook verdeeld. Sommige reviewers zijn van mening dat binnen die mooie Victoriaanse setting niet het leukst mogelijke verhaal is gekozen. De voice-acting + karaktermodellen zijn dan wel weer erg sterk, waardoor het verhaal in elk geval goed overgebracht wordt middels dialoog.

En natuurlijk de beperkte speelduur van tussen de 5 en de 8 uren. Ik vind dat persoonlijk niet direct een doodzonde, want de kwaliteit een game wordt naar mijn mening niet bepaald door zijn lengte alleen. Monument Valley is ook kort, net als The Vanishing of Ethan Carter. Die games zijn echter wel een flink stuk goedkoper. Maar €60 uitgeven voor The Order is alsnog niet ondenkbaar. Voor de één zal dat 't waard zijn, voor de ander niet.

Persoonlijk ga ik het spel wellicht later halen voor een budgetprijs, of tweedehands.

[ Voor 4% gewijzigd door geert1 op 19-02-2015 20:20 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mooi verteld. In de uitverkoop zal ik hem misschien ook nog wel halen, om de mooiheid te aanschouwen (daar heb ik ook geen twijfels bij, zeker ook hoe de scènes en gameplay in elkaar overlopen, verbluffend mooi).

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Vandaag Driveclub binnengekregen. Damn dat is wennen dat racen zeg! Ieder klein foutje is punten inleveren, het gaat nog voor geen meter haha!

Ik zie dat je veel dingen alleen maar met een club kunt vrijspelen en dat je erg veel dingen kunt bijkopen in de store, klopt dat? Dus solo kun je nooit de hele game spelen?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Er zin slechts 4 auto's die je alleen met een club vrij kunt spelen, dus dat valt wel mee. Onderaan deze pagina staat een link naar het Driveclub forum, ik zou zeggen hop binnen!

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:14:
Vandaag Driveclub binnengekregen. Damn dat is wennen dat racen zeg! Ieder klein foutje is punten inleveren, het gaat nog voor geen meter haha!

Ik zie dat je veel dingen alleen maar met een club kunt vrijspelen en dat je erg veel dingen kunt bijkopen in de store, klopt dat? Dus solo kun je nooit de hele game spelen?
Welkom, join the club!

• Scrisissszzz
Thnx, helemaal over het hoofd gezien!

Ik ga me eens bij lezen en flink oefenen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

AtlAntA schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:14:
Weet iemand of het gestotter in de cutscenes van dragon age is gefixed met de laatste patch?

Edit: blijkbaar niet volgens Google. Wel zonde. Ook al ben ik er nog niet aan begonnen.
Het is mij nooit opgevallen anders had ik het me wel herinnerd.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
InF.Inc schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:54:
[...]

Het is mij nooit opgevallen anders had ik het me wel herinnerd.
Ik heb de game nog niet gespeeld (plankgas naar huis nu, kan niet wachten ;) ) maar ik kon het op de filmpjes her en der goed zien. Helaas vallen zulke dingen mij meteen op. Nu vraag ik me dus af of het in jouw geval niet aanwezig is of dat het jou gewoon niet opgevallen is. Ik hoop natuurlijk het eerste want dat zou betekenen dat het bij mij ook niet zo hoeft te zijn. Maar ik vrees dat het bij iedereen zo is.

Op de pc schijnt het met de laatste nvidia drivers opgelost te zijn en bioware zegt dat het voor hun teveel werk is om te fixen blijkbaar dus om nou te hopen dat het met een Sony firmware update wordt gefixed gaat mij ook wat te ver.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou The Order bijna uitgespeeld :) doe morgen ochtend de rest wel even. Het is een okay spel en ziet er vooral erg mooi uit de letterbox stoorde ik me in het begin nog al aan maar dat is nu eigenlijk wel weg (tegen het einde dat wel).

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

AtlAntA schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:16:
[...]

Ik heb de game nog niet gespeeld (plankgas naar huis nu, kan niet wachten ;) ) maar ik kon het op de filmpjes her en der goed zien. Helaas vallen zulke dingen mij meteen op. Nu vraag ik me dus af of het in jouw geval niet aanwezig is of dat het jou gewoon niet opgevallen is. Ik hoop natuurlijk het eerste want dat zou betekenen dat het bij mij ook niet zo hoeft te zijn. Maar ik vrees dat het bij iedereen zo is.

Op de pc schijnt het met de laatste nvidia drivers opgelost te zijn en bioware zegt dat het voor hun teveel werk is om te fixen blijkbaar dus om nou te hopen dat het met een Sony firmware update wordt gefixed gaat mij ook wat te ver.
Heb em op de PS4 gespeeld. Mij valt zo iets ook op als het zich voor zou doen. Nergens last van gehad.

Verwijderd

Dit is het perfecte spel voor mij :

Audiovisueel een pareltje en de gameplay basic en simpel.
De quicktime momenten zijn ook erg makkelijk tot nu toe.

Met dit spel ga ik me wel vermaken op de PS4.

Verwijderd

Ik hoop maar dat de postbode vandaag wat vroeger is dan normaal. Misschien heb ik The Order dan vandaag ook nog wel uit :-p

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Ziet er geweldig mooi uit The Order. Mooie review ook van Tweakers.
Zal hem zelf niet gelijk kopen maar als die afgeprijsd is wel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 06:31:

[video]

Nu heb ik je die zin vaker horen zeggen, dus dat wilt ook nog niet zoveel zeggen :P

PSN: Bellerophon-

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
The Order krijgt een 65 overall op metacritic. Dat is toch wel even een tegenvaller. De meeste reviewers geven de game een score tussen de 50 en 70.

Uiteraard zullen smaken verschillen en zelf wil ik de game ook nog wel een keer oppakken, maar dan wel als hij in de budgetbakken ligt voor <20 euro.

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:03:
[...]

Nu heb ik je die zin vaker horen zeggen, dus dat wilt ook nog niet zoveel zeggen :P
Dan waren praktisch alle games perfecte pareltjes :P

Mars18 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:42:
Ziet er geweldig mooi uit The Order. Mooie review ook van Tweakers.
Zal hem zelf niet gelijk kopen maar als die afgeprijsd is wel :)
Wel opvallend dat de Nederlandse media (PU, Gamer, InsideGamer, Tweakers) toch behoorlijk positief is.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:41:
[...]

Wel opvallend dat de Nederlandse media (PU, Gamer, InsideGamer, Tweakers) toch behoorlijk positief is.
Misschien zijn die minder bezig met de hetze

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:08
Hetze?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 06:31:

The fuck.. van de 7:30 minuten dat het filmpje duurt heb ik 30 seconden gameplay gezien dat voor het grootste gedeelte ook nog eens uit QT events bestond.

Verwijderd

In het filmpje moest je ook lopen en dingen uitvoeren.
Dat is het mooie van de game : je ziet de overgang
niet tussen de filmpjes en de eigen gameplay.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

On_E

Housemusic

De gameplay van The Order is iig heel erg basic, maar alsnog ga ik m halen als ie 30 euro goedkoper is. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Duidelijk de media niet gevolgd de laatste tijd.

• Lekker Ventje
bram1984 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:36:
[...]

Of jullie zien dingen die er niet zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:36:
[...]

Ik denk niet zozeer dat er een hetze tegen de game bestaat. Ik denk alleen dat de game niet voldeed aan de verwachtingen. Dat betekent totaal niet dat de game slecht is. De focus lijkt tegenwoordig extreem te liggen op 'sandbox' games en een extreem lange speelduur. Daar voldoet deze game niet aan en dan is het logisch dat de game ietwat tegen lijkt te vallen.

Daarbij moet echter wel direct gezegd worden dat, hoewel de game door de gemiddelde review (niet allemaal), overwegend negatief beoordeeld wordt, de game niet per definitie voor jou slecht hoeft te zijn.

Ik ben op dit moment juist heel erg toe aan een game die me een heerlijke rollercoaster-ride bied, waarbij ik even niet na hoef te denken over alle opties die wel niet mogelijk zijn. Geef me een geweldige filmische ervaring die er, niet geheel onbelangrijk, ook nog eens fantastisch uit ziet en de game is voor mij de €60 euro meer dan waard.

Ik kan mij echter compleet voorstellen dat veel mensen dat gevoel niet met mij delen en dat de game daarop afgerekend word. Gelukkig is een review dan ook niet meer dan een mening van de reviewer.

Om dan maar te zeggen dat er een hetze gevoerd wordt, is ietwat vreemd. Een mening kan verschillen van de jouwe, dat maakt het nog niet direct een hetze. Reviewers mogen hun mening hebben, net zoals jij dat mag.

• On_E

On_E

Housemusic

Men had imo de game beter als interactieve film weg kunnen zetten ipv third person shooter met cover-systeem e.d.

• Lekker Ventje
Er is helemaal geen hetze gevoerd, maar er zijn enkele mensen die dat wel vinden omdat ze erg snel op hun teentjes getrapt zijn als het over de PS4 gaat. Kan me nog goed herinneren dat een paar tweakers afgelopen jaar tijdens de Gamescon the Order speelden en het niet meer dan "mwah" vonden. Het forum was te klein.
De afgelopen dagen is er veel te doen geweest over de speelduur van de game maar dat is niet hetzelfde als een hetze.

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Pfff.. is het al kwart over 5.. ik kan eindelijk de PS4 halen vanavond _/-\o_ . Ik ben nu wel benieuwd na alle reacties of the Order mij gaat bevallen of niet. Maar goed eerst nog even werken. :(

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-11 13:39
Lekker Ventje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:49:
Er is helemaal geen hetze gevoerd, maar er zijn enkele mensen die dat wel vinden omdat ze erg snel op hun teentjes getrapt zijn als het over de PS4 gaat. Kan me nog goed herinneren dat een paar tweakers afgelopen jaar tijdens de Gamescon the Order speelden en het niet meer dan "mwah" vonden. Het forum was te klein.
De afgelopen dagen is er veel te doen geweest over de speelduur van de game maar dat is niet hetzelfde als een hetze.
Dit dus, +1, Like, the works d:)b

Nickname does not reflect reality

• Brad Pitt
Misschien handig om een los The Order topic aan te maken. Kan dit spel elders bersproken worden d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 20-02-2015 10:43 ]

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:32
Brad Pitt schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:43:
Misschien handig om een los The Order topic aan te maken. Kan dit spel elders bersproken worden d:)b
Klinkt als goed idee!

Zijn er nog "andere" spellen die er aan komen en de moeite waard zijn?
Had project Cars al genoteerd.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:40

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:En vanaf gaan we weer rustig over de PS4 praten, en laten we discussie over de waarde van reviews achter ons. Kappen dus!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11 07:49
IlPirata schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:44:
[...]
Zijn er nog "andere" spellen die er aan komen en de moeite waard zijn?
Had project Cars al genoteerd.
Arkham Knight (juni als ik het goed heb);
Final Fantasy deel weetikveel :P (single player FF a la XIII en XIII-2).
Verder (voor mij in ieder geval) niets interessants ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:21
BM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:53:
[modbreak]En vanaf gaan we weer rustig over de PS4 praten, en laten we discussie over de waarde van reviews achter ons. Kappen dus![/]
Lijkt me eens strak plan, ik neem aan dat de meeste van ons inmiddels al wat jaren volwassen zijn.

PSN ID Binloading_nl

• Brad Pitt
Bellerophon schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:54:
Dat kan natuurlijk, maar ben je niet bang dat je dan soms een parel kan missen?
Enige manier is om dan álles te kopen/proberen. Helaas is dat op de PS4 wat lastig :)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Brad Pitt schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:55:
[...]

Enige manier is om dan álles te kopen/proberen. Helaas is dat op de PS4 wat lastig :)
Haha, dat ben ik helemaal met je eens! En krijg je ook een gruwelijke backlog aan games :')

Trouwens, is dit Yay or Nay?

Afbeeldingslocatie: http://www.playstationtrophies.org/images/news/pred.jpg

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:55:
[...]

Hallo, Bloodborne vergeten? Eind maart.

Doe je expres, hè.., zo'n top game negeren. Want het wordt een top game! :+

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Scrisissszzz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:14:
Ik heb de game ook maar digitaal opgepikt, de PS+ editie. Ervaar hetzelfde, maar ben wel enorm blij met een aardige racer op de PS4 te hebben. Lekker afwisseling, en voor die prijs best een OK deal (t.o.v. de 60eu voor Rivals 8)7 , echt WTF!)
Gevoelsmatig heb ik wel het idee dat de PS3, ook in beginjaren, veel meer (arcade stijl)racers in het aanbod had zitten....
MK X sowieso een Yay !! Was voor mij in ieder geval de trigger voor de aanschaf van de next gen console. MK9 destijds helemaal uitgespeeld, grijs gespeeld met couch co-op, online wat minder. Nu dunnetjes over gedaan op de Vita :)
Lijken ook wel aardige nieuwe opties in X te zitten voor zover ik heb kunnen lezen.

[ Voor 30% gewijzigd door martincm op 20-02-2015 11:05 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Brad Pitt
Hahaha da's echt een goed voorbeeld van Metacritic @ 95% dan nóg niet willen spelen ;)

• On_E

On_E

Housemusic

Bellerophon schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Haha, dat ben ik helemaal met je eens! En krijg je ook een gruwelijke backlog aan games :')

Trouwens, is dit Yay or Nay?

[afbeelding]
Yay natuurlijk.

Carl Weathers komt er zelfs bij.

Afbeeldingslocatie: http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/web04/2012/3/9/12/enhanced-buzz-5768-1331315052-5.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 20-02-2015 10:58 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik ben blij dat jullie weer vriendjes zijn... *;

Maar Yay als je een joystick hebt, Nay met de DS4...

• On_E

On_E

Housemusic

SqueakyClean schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:59:
[...]

Als er 1 vechtgame is waar een stick niet nodig is, is het MK.

• Superkiwi
Mortal Kombat nooit echt fan van geweest...
Wel beelden van X gezien en het ziet er erg goed uit! (beetje zoals Injustice)
Ik ben dan weer wel van de Street Fighter, dus ben heel benieuwd naar deel 5 :D
Al denk ik dat ik dan wel een nieuwe Arcade Stick moet halen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2015 11:01 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SqueakyClean schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:59:
[...]

Ik ben met de hele wereld vriendjes O+

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/400x/52740295.jpg

En met joystick bedoel je dit toch? https://www.google.nl/sea...7UKu5hIgI&ved=0CAYQ_AUoAQ

• Superkiwi
Yes.
Een Arcade Stick dus ;)

• Brad Pitt
Heb hier zelfs een PC toetsenbord liggen met een rasechte Amiga Arcade stick doorgelust naar de cursor toetsen en de vuurknop naar de spatiebalk :D Helaas is het een PS2 toetsenbord. Was echter wel episch met Mame :P

• On_E

On_E

Housemusic

MK heeft geen ''kwart cirkel'' of ''halve cirkel'' moves. :)

dvdkiwi schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:55:
[...]

Arkham Knight is inderdaad de volgende game waar ik naar uitkijk. Ik moet Dying Light nog uitspelen (interesse is een beetje afgezwakt) en met The Order zal ik wel relatief snel klaar zijn. 8)

GTA misschien nog ff lenen van een maat. Die game heb ik nog niet mogen aanschouwen op de PS4. Kijken of alle irritatiepunten eruit zijn.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

On_E schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:00:
[...]

Als er 1 vechtgame is waar een stick niet nodig is, is het MK.
On_E schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:05:
MK heeft geen ''kwart cirkel'' of ''halve cirkel'' moves. :)
Alleen gooi je wat minder makkelijk met een arcadestick... :') Voor mij geen vechtspellen! }:O

[ Voor 25% gewijzigd door SqueakyClean op 20-02-2015 11:10 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:00:
Mortal Kombat nooit echt fan van geweest...
Wel beelden van X gezien en het ziet er erg goed uit! (beetje zoals Injustice)
Ik ben dan weer wel van de Street Fighter, dus ben heel benieuwd naar deel 5 :D
Al denk ik dat ik dan wel een nieuwe Arcade Stick moet halen :(
Las wel ergens dat de fireball move van Chun Li te spammen was met de early build. Dat zou wel echt zonde zijn.

• On_E

On_E

Housemusic

SqueakyClean schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:09:
[...]

[...]

Alleen gooi je wat minder makkelijk met een arcadestick... :') Voor mij geen vechtspellen! }:O
Ik ben er vanaf day 1.
MKX en Until Dawn zijn mijn musthaves van dit jaar.

Verwijderd

Vergeet niet vandaag deze gratis te downloaden :

https://store.sonyenterta...01601_00-DOA5LR0000000000

DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:24:

Tis dat?

• Brad Pitt

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ah..., geen vechtspellen voor mij! :(
Core Fighters and Xbox One Trial

For the PlayStation 4, the free-to-play Core Fighters version (similar to Dead or Alive 5 Ultimate: Core Fighters) will be released in addition to the retail version. Core Fighters will be released only for the PlayStation 4 and Xbox One, including a "core" content with only four characters (Ayane, Hayate, Kasumi and Ryu Hayabusa) with the option to purchase the rest as DLC.[28]

The Xbox One will also be receiving a free trial version titled Dead or Alive 5 Last Round: Xbox One Trial, which will have the same playable characters as Core Fighters but will allow only a certain amount of hours of playtime. After playing for the available play time, the game will be unplayable unless the players would upgrade to Core Fighters for a small unknown fee.[29] Purchasing the Xbox One version of Core Fighters will give the player four more characters absent from the PlayStation 4 version of Core Fighters (Hitomi, Tina, Jann Lee, and Bass Armstrong).

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:24:

Nee dank U.

DOA vind ik verschrikkelijk.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Liever Tekken of Soul Calibur, dan wel MK... Ook DOA is niets voor mij.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:02
Killer Instinct had ik graag op de PS4 gezien , die was fantastisch in de arcadehal !! (Shit dat is lang geleden)

Verwijderd

Ik heb nog nooit een DOA gespeeld , dus ik test em even uit op de PS4.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Al mensen bezig met the order? Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

Ik twijfel toch wel behoorlijk! De duur van de game maakt me niet uit en verder hoor/lees ik wisselende dingen over de gameplay. De een vind het saai de ander juist heel erg meeslepend. Een beetje love it or hate it lijkt het.

Zonnepanelen

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

cardwizard schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:40:
Killer Instinct had ik graag op de PS4 gezien , die was fantastisch in de arcadehal !! (Shit dat is lang geleden)
Blijkt één van de betere fighters te zijn op de Xbox One :Y

• martincm

martincm

[Android 14!]

cardwizard schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:40:
Die van vroeger was echt top! Ik heb die van nu op de XB1 gespeeld, maar vond dat echt crap.. niet te doen.
Bellerophon schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:52:
[...]

Blijkt één van de betere fighters te zijn op de Xbox One :Y
Denk alleen omdat het de enige is.

[ Voor 24% gewijzigd door martincm op 20-02-2015 11:54 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Haha, dan staan je nog verassingen te wachten... Het spel is niet echt bekend om het vechten, maar meer om andere "dikke punten"... ;)

Verwijderd

Even snel een filmpje gemaakt van mijn eerste D.O.A. gameplay :

Het vecht lekker in de training arena.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:59:

[video]

Het speelt altijd lekker als er niet wordt teruggevochten... :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:29

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb je ook nog meer moves dan die drie moves die je herhaalt :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Brad Pitt
Herken mijzelf wel in het rechter poppetje tijdens dit soort spellen :)

Verwijderd

Ik ben echt een Noob / Beginner in dit soort spellen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

martincm schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:53:
[...]

Die van vroeger was echt top! Ik heb die van nu op de XB1 gespeeld, maar vond dat echt crap.. niet te doen.

[...]

Denk alleen omdat het de enige is.
Er zijn inderdaad niet zo heel veel fighters meer. Maar is volgens mij een algemene trend. Iedereen wacht op MKX.

Vroeger speelde ik ook best wel wat fighters. Maar dat was nog in de PSX en PS2 tijd.

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2015 12:04 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:40

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:02:
[...]

Er zijn inderdaad niet zo heel veel fighters meer. Maar is volgens mij een algemene trend. Iedereen wacht op MKX.

Vroeger speelde ik ook best wel wat fighters. Maar dat was nog in de PSX en PS2 tijd.
En zelfs toen kon je het niet winnen O-)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Daarom speel ik het niet meer :P

• joey82
  • Laatst online: 16-11 14:12
ik vond liu kang er in mortal kombat 1-2 veel beter uit zien ( ookal was het op de super nes ). in latere delen vond ik het maar een iel/mager mannetje geworden..

• martincm

martincm

[Android 14!]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:02:
[...]

Euhm ja :? Daar ging het toch ook over..... Was al ge-edit voor mn quote ;)

[ Voor 5% gewijzigd door martincm op 20-02-2015 12:09 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo dat was The Order :) op naar het volgende speel. Zit te denken om Evolve te halen geen idee alleen wat ik er moet van verwachten behalve dat het beetje op L4D lijkt

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

martincm schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:08:
[...]

Euhm ja :? Daar ging het toch ook over..... Was al ge-edit voor mn quote ;)
Had het inderdaad verkeerd gelezen :) Net niet snel genoeg geedit.

@hierboven, hoe vond je het?

[ Voor 77% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2015 12:10 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:02
martincm schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:53:
[...]

[...]
Zo te lezen mis ik dus niks .... Als je de echte kenners vroeger zag wat een mega lange combo's die konden maken ... Dat was echt onwaarschijnlijk ...

• WeAreLegion
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:09:
[...]

Had het inderdaad verkeerd gelezen :) Net niet snel genoeg geedit.

@hierboven, hoe vond je het?
Het spel was wel degelijk verder heb er ongeveer 8 uurtjes over gedaan op medium en heb 70% van de Trophies gehaald.

De graphics zijn wel echt super mooi en de letterbox heeft opzich ook wel ze charmes in dit geval. Gameplay is wat standaard en met het verhaal hadden ze wel echt veel meer kunnen doen :) ik zou het een mmm 7tje geven.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

cardwizard schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:11:
[...]

Zo te lezen mis ik dus niks .... Als je de echte kenners vroeger zag wat een mega lange combo's die konden maken ... Dat was echt onwaarschijnlijk ...
Kan nu nog steeds hoor... :D

Maar een paar leuke fighters voor de PS4 zijn natuurlijk:

Guilty Gear Xrd
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4
J-Stars Victory Vs+
Skullgirls Encore
BlazBlue: Chrono Phantasma Extend

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

WeAreLegion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Het spel was wel degelijk verder heb er ongeveer 8 uurtjes over gedaan op medium en heb 70% van de Trophies gehaald.

De graphics zijn wel echt super mooi en de letterbox heeft opzich ook wel ze charmes in dit geval. Gameplay is wat standaard en met het verhaal hadden ze wel echt veel meer kunnen doen :) ik zou het een mmm 7tje geven.
Bedoel je precies?

En waar zo je het spel mee vergelijken? Beetje Bioshock, maar dan minder?

• martincm

martincm

[Android 14!]

Bellerophon schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:15:
[...]
Kan nu nog steeds hoor... :D

Maar een paar leuke fighters voor de PS4 zijn natuurlijk:
J-Stars Victory Vs+
Leuk! Maar wel pas zomer '15 :X

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:22
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:59:

[video]

Ook gratis trophies?

• WeAreLegion
  • Niet online
SqueakyClean schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:20:
[...]

Bedoel je precies?

En waar zo je het spel mee vergelijken? Beetje Bioshock, maar dan minder?
Dat het spel wel okay was :)

mmmm beetje Bioshock met Uncharted (qua feel) en dan wat minder maar niet slecht verder.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:02:
Ik ben echt een Noob / Beginner in dit soort spellen.
Ik ga dit weekend je Tetris scores verbreken Dennis! Zag je in mn friends-list staan :)

PSN: Maichel

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Gisteren nog wat filmpjes gezien van die VR bril, Morpheus. Ben echt erg benieuwd wat die prijs zal gaan worden...ik gok rond de 400 ofzo.

PSN: Maichel

Pagina: 1 ... 31 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link