Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.424 views

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:33

JoeZuCK

_Fonz > all.

Kan iemand mij ook uitleggen waarom het kijken van streams via de PS4 compleet bagger is? Het werkt wel, maar a) fuck off met je Ustream, ik heb Twitch. Straks krijg je A-Z stream en b) de kwaliteit houdt niet over. Op de IPad of Pc heb ik veel betere kwaliteit.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-11 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

InF.Inc schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:16:
Kan iemand mij ook uitleggen waarom het kijken van streams via de PS4 compleet bagger is? Het werkt wel, maar a) fuck off met je Ustream, ik heb Twitch. Straks krijg je A-Z stream en b) de kwaliteit houdt niet over. Op de IPad of Pc heb ik veel betere kwaliteit.
Settings? Je kan ook twitch kiezen en heb je kwaliteit wel hoger gezet (of staat die nu standaard op source)?
Kwaliteit hier is gelijk aan de pc, alleen kan ik via live alleen ps4 streams kiezen.

[ Voor 12% gewijzigd door MeNTaL_TO op 18-02-2015 22:19 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik heb nergens kunnen ontdekken dat ik hem op high settings kan zetten. En als er iemand via Ustream streamt kan ik toch niet dezelfde stream via Twitch bekijken?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

InF.Inc schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:24:
Ik heb nergens kunnen ontdekken dat ik hem op high settings kan zetten. En als er iemand via Ustream streamt kan ik toch niet dezelfde stream via Twitch bekijken?
Nope, maar als het om een specifieke stream gaat niet, maar als het om een bepaald spel gaat kan je wel een stream op twitch kiezen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

MeNTaL_TO schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:18:
[...]

Settings? Je kan ook twitch kiezen en heb je kwaliteit wel hoger gezet (of staat die nu standaard op source)?
Kwaliteit hier is gelijk aan de pc, alleen kan ik via live alleen ps4 streams kiezen.
Naar mijn weten is er ook geen andere manier toch om buiten live om streams te kijken? Ik hoop toch zo dat ook Sony los gaat met de apps. Net als wat ze nu willen doen bij Microsoft.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

InF.Inc schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:32:
[...]

Naar mijn weten is er ook geen andere manier toch om buiten live om streams te kijken? Ik hoop toch zo dat ook Sony los gaat met de apps. Net als wat ze nu willen doen bij Microsoft.
Via de browser naar twitch gaan, al krijg je dan regelmatig een waarschuwing over geheugenverbruik.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

MeNTaL_TO schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:39:
[...]

Via de browser naar twitch gaan, al krijg je dan regelmatig een waarschuwing over geheugenverbruik.
Och God, is ook zo.. Dat van dat geheugengebruik.. Enig idee hoe dat komt?

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01

:P

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Haha die vent maakt alles briljant :D

Verwijderd

Net NHL 15 en Assassins Creed : Freedom Cry gekocht met de gereduceerde prijzen.

Hustle Kings is jammerlijk verdwenen in de PSN store.

Google geeft me ook geen duidelijkheid hierover.

Als iemand meer info heeft over Hustle Kings op de PS4 : Vertel.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Heeft iemand enig idee hoe laat we de reviews van The Order kunnen verwachten?

PSN: LinQ-NL

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:58:
[...]

Hoe is NHL 15? Ik ga em in de PSN store kopen.
Ja ik vind het spel erg lekker wegspelen :Y Nu ben ik ook alleen Fifa 15 gewend op de PS4 en met NHL 15 voelt het allemaal wat sneller. Moet ook wel als je ijshockeywedstrijd wilt simuleren. Maar al met al een zeer fijne aankoop om regelmatig met mijn vrienden te spelen.
Beakzz schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:30:
Voor mensen die de keuze hebben met NHL15, kies de PS3 versie ;)

Ik heb de PS4 versie en wist dat deze uitgekleed was in vergelijking met last gen, maar mis ondertussen al die modes wel. Geen online shootout, geen back to the minors, geen offline multiplayer tournamentjes ( alleen play-off's ) , enz, enz...

Het spel is echt wel goed op de PS4 en speel graag potjes met vrienden, maar ik denk dat ik de PS3 versie nu ook maar koop.
Maar die mening geef je omdat jij blijkbaar al ervaring had met deze game. Iemand die net zoals mijzelf er nieuw instapt, gaat die ook al die modi missen?

PSN: Bellerophon-

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Driveclub voor 30 euro lijkt mij ook wel leuk. Nog maar eens de reviews lezen en kijken. Moet nog wel Forza 5 uitspelen, maar ook leuk om op de PS4 een racer te hebben.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
Komt er ooit nog een PS+ versie van Driveclub? Ik heb het de laatste tijd niet kunnen volgen vanwege drukte.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Encryla schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:53:
[...]

Zo dat lijkt me super vet! Leuk voor avondjes met vrienden op de bank. Hopelijk kunnen we daar net zoveel plezier aan beleven zoals met Towerfall Ascension. Gameplay ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
Ik hoop ook dat het een couch co-op mogelijkheid heeft. Vooralsnog heb ik daar nog geen informatie over gezien. Gezien het feit dat er crossplay is, is op dit moment alleen online co-op bevestigd.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:49
LuPo schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:18:
Komt er ooit nog een PS+ versie van Driveclub? Ik heb het de laatste tijd niet kunnen volgen vanwege drukte.
Ze zijn er mee bezig.
Punt is dat de servers niet super stabiel zijn, en dan wil je niet opeens een paar miljoen mensen erbij hebben ;)
Dus ja, hij komt, maar wanneer durf ik niet te zeggen.
Ik zeg: Koop voor 20-25 euro de normale game; het geld méér dan waard.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
dvdkiwi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:21:
[...]

Ze zijn er mee bezig.
Punt is dat de servers niet super stabiel zijn, en dan wil je niet opeens een paar miljoen mensen erbij hebben ;)
Die full game is nu idd erg goedkoop, heb hem ook aangeschaft.

Maar ze wachten gewoon net zo lang tot het dood is gebloed die + versie, en voor lage prijzen kopen steeds meer mensen de game dus is de spoed om servers bij te plaatsen weer lager :+

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Bellerophon schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:59:
[...]

Ja ik vind het spel erg lekker wegspelen :Y Nu ben ik ook alleen Fifa 15 gewend op de PS4 en met NHL 15 voelt het allemaal wat sneller. Moet ook wel als je ijshockeywedstrijd wilt simuleren. Maar al met al een zeer fijne aankoop om regelmatig met mijn vrienden te spelen.

[...]

Maar die mening geef je omdat jij blijkbaar al ervaring had met deze game. Iemand die net zoals mijzelf er nieuw instapt, gaat die ook al die modi missen?
Wel eens een NHL gespeeld ja, maar niet meer dan wat potjes tegen vrienden local. Juist dit jaar heb ik de smaak te pakken gekregen en dan loop je snel tegen een muur aan wat ik niet had verwacht aangezien ik het spel heb gekocht terwijl ik precies wist wat er miste.

Voor deze prijs blijft het een goed spel alleen tegen de AI vind ik minder, want die cheat alles bij elkaar :p

• Mars18
dvdkiwi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:21:
[...]

Ze zijn er mee bezig.
Wat is het verschil tussen de normale game kopen in de winkel en de + versie?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:48:
Heeft iemand al een PSN preload van The Order gesignaleerd?
Hier nog niks geen preload van The Order.

Dying Light kon je ook pas een paar uur voor die uitkwam preloaden.

• Superkiwi
Mars18 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:30:
[...]
Wat is het verschil tussen de normale game kopen in de winkel en de + versie?
Helemaal niks. De beide versies zijn exact hetzelfde ;)
De PS+ upgrade versie die je in de store vindt was initieel bedoeld om van de gratis PS+ versie te upgraden naar de normale game.
(als je de nog uit te komen gratis + versie bedoelt: dat is een demo, met 1 locatie en een stuk of 10 auto's)

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2015 08:39 ]

• Superkiwi
Dit is wel een aardige review (van gasten die verstand van racing games hebben) ;)
YouTube: Driveclub Rain Racing Test Drive - PS4 HD 1080P

*edit*
Huh?
Ik quote iemand, en nu is de quote en de originele post weg :?
Ah, mod break op de volgende pagina nog niet gezien :>

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2015 11:20 ]

• Mars18
dvdkiwi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:12:
Dit is wel een aardige review (van gasten die verstand van racing games hebben) ;)
YouTube: Driveclub Rain Racing Test Drive - PS4 HD 1080P
geweldig mooi zeg die weer effecten _/-\o_

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Haha man heb echt hardop zitten lachen _O-

Zonnepanelen

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-11 23:09
Dankjewel voor dit filmpje inderdaad. De dag goed gestart met 4 minuten lachen _/-\o_
Een van de eerste Order reviews. Ken de site zelf niet, maar ze geven een 9,5.

http://www.gamepur.com/re...-truly-amazing-story.html

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dennis, je kan los met jouw pre-load.

http://www.vg247.com/2015...eload-live-day-one-patch/

Verwijderd

Net gechecked en er start niks.

Over een uurtje check ik weer.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Laten we nu ophouden met het geneuzel over reviews! en of ze wel/niet serieus zijn of ergens op slaan

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Odieus schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:52:
Heeft iemand enig idee hoe laat we de reviews van The Order kunnen verwachten?
Embargo verloopt om 14.00u, dus dan zullen de reviews wel opduiken overal :)

Ben benieuwd, cinematische SP games spreken mij wel aan maar het zal denk ik zeker niet voor iedereen zijn.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

kazuka schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:55:
[...]

Embargo verloopt om 14.00u, dus dan zullen de reviews wel opduiken overal :)

Ben benieuwd, cinematische SP games spreken mij wel aan maar het zal denk ik zeker niet voor iedereen zijn.
Wat was jouw mening over Heavy Rain bijvoorbeeld?

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Heavy Rain vond ik erg tof. Beyond two souls vond ik mwha... Verhaal pakte me minder.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:57:
[...]

Heavy Rain vond ik erg tof. Beyond two souls vond ik mwha... Verhaal pakte me minder.
Idem hier. Fahrenheit vond ik wel weer erg tof.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bellerophon schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Vond ik helemaal top, evenals Beyond. Geweldige atmosfeer! Al Die QTE vond ik ook helemaal niet vervelend, past er gewoon goed bij. Ben ook wel een sucker voor lange cutscenes, als ze van hoog niveau zijn althans ;) MGS4 vond ik daarom ook echt geniaal, sommigen duren gewoon 10+ minuten :P

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Patch 5 voor Unity is beschikbaar

http://assassinscreed.ubi...62-16&ct=tcm:148-76770-32

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hmm, interessant, DriveClub en Black Flag allebei 25 euro… moeilijke keuze, al denk ik dat ik liever op P-CARS wacht en nu BF koop. Aan de andere kant vind BF er nou ook niet fantastisch uit zien (vind de animaties in AC altijd zo nepperig aanvoelen).

Verwijderd

Black Flag heb ik echt van genoten en is een dikke 8 waard.

DriveClub is mij minder bevallen en ik wacht ook op een circuitracer zoals Project CARS.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:05:
[...]

Klopt , die had ik gisteren al.
Hoe zijn de verbeteringen?
Ik heb besloten Unity te laten liggen omdat alle kleine bugs me in totaal echt te veel irriteren.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Koko71
Heb hem in de USA store gekocht, kon gisteravond al downloaden.
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:36:
[...]

Hier nog niks geen preload van The Order.

Dying Light kon je ook pas een paar uur voor die uitkwam preloaden.

• NeP2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
rajackar schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:23:
[...]

Ik heb besloten Unity te laten liggen omdat alle kleine bugs me in totaal echt te veel irriteren.
ben er ook benieuwd naar, wil hem ook wel maar graag zonder bugs :)

• JSchut
  • Laatst online: 20:34

JSchut

.....

Wil graag Dragon Age: Inquisition halen. Maar die is 36 dollar (32 euro) in de us store.

Nu heb ik enkel een NL account en weet niet zo goed of het een slim idee is om een US account aan te maken. Maar in de NL store is de game absurd duur (70 eu) en de disc versie is ook 55 euro.

Heeft het aanmaken van een tweede US account geen nadelen? Mijn NL account heeft namelijk al een paar games en PS+ abbo. Dus sowieso krijg ik dan niet de PS+ korting in de US store neem ik aan.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-11 10:30
PS+ kortingen zijn inderdaad regiogebonden. Verder is er geen enkele reden waarom je geen US Account zou aanmaken. ;)

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:19:
Black Flag heb ik echt van genoten en is een dikke 8 waard.

DriveClub is mij minder bevallen en ik wacht ook op een circuitracer zoals Project CARS.
Een vriend van mij was er op de XboX 360 ook erg over te spreken, maar zoals ik zeg vind ik die animaties wat vreemd. Dat is in Unity een stuk beter van wat ik heb gezien. Aan de andere kant denk ik dat ik redelijk snel ben uitgekeken op DC. Vanavond maar eens kijken.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
JSchut schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:31:
Wil graag Dragon Age: Inquisition halen. Maar die is 36 dollar (32 euro) in de us store.

Nu heb ik enkel een NL account en weet niet zo goed of het een slim idee is om een US account aan te maken. Maar in de NL store is de game absurd duur (70 eu) en de disc versie is ook 55 euro.

Heeft het aanmaken van een tweede US account geen nadelen? Mijn NL account heeft namelijk al een paar games en PS+ abbo. Dus sowieso krijg ik dan niet de PS+ korting in de US store neem ik aan.
Die PS+ korting krijg je dan niet nee. Ook als je een game in de US store koopt moet je de DLC voor die game ook uit de USA store halen.

Welcome to the League of Draven

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

[...]

Welke verbeteringen? :+ Ik speel hem pas sinds patch 4. Er zijn wat kleine verbeteringen in de HUD, maar op punten waar veel mensen samenkomen dropt de FPS nog altijd behoorlijk. Alle kistjes en missies die je in de App vrijspeelt zijn vrijgegeven alsmede de Initiates kistjes. NPC lopen soms nog op rare plekken en af en toe pop-up en NPC's die ineens van uiterlijk veranderen. Of ik me eraan stoor? Neuh, maar het is geen hoogstaand spel. Ik heb hem ook niet voor de volle pond.

Verwijderd

[...]

Je hebt sinds de patch van gisteren geen companion app meer nodig om alles vrij te kunnen spelen.
En natuurlijk weer een hoop bugfixes en verbeteringen in de prestaties van het spel AC : Unity.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:19

nFo

;)

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

*knip* repost

[ Voor 80% gewijzigd door Chaoss op 19-02-2015 12:29 ]

• voxxel
Leuke video, maar die is een paar posts terug ook al langs gekomen.

Zonnepanelen

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

voxxel schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:29:
[...]

Leuke video, maar die is een paar posts terug ook al langs gekomen.
Oh was mij niet opgevallen, excuus.
PlayStation Europe ‏@PlayStationEU 28m28 minutes ago
Yesterday's sale discounts are now live on the PS Store, thanks for your patience.
bron

[ Voor 34% gewijzigd door Odieus op 19-02-2015 12:56 ]

Verwijderd

Ik ben The Order nu via mijn NL account aan het preloaden.

Ik ben zeer benieuwd naar hoe het gaat spelen en naar het verhaal.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:29:
Ik ben The Order nu via mijn NL account aan het preloaden.

Ik ben zeer benieuwd naar hoe het gaat spelen en naar het verhaal.
Nice, we lezen het over 5 uurtjes wel, dan heb je 'm uitgespeeld :P

PSN: Maichel

Verwijderd

Maichel schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:30:
[...]

Nice, we lezen het over 5 uurtjes wel, dan heb je 'm uitgespeeld :P
Over 10 uur en 28 minuten kan ik em pas spelen en verloopt het tijdslot.

_/-\o_

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:43
15 uur en 28 minuten dus, moet lukken om de makkelijkste moeilijkheidsgraad.;)

• Scrisissszzz
Morgenavond dus ook de eerste fysieke exemplaren in de V&A voor €20 minder :P

edit: The Order review IGN: 6,5

http://www.ign.com/articl...twitter&utm_medium=social

[ Voor 60% gewijzigd door Scrisissszzz op 19-02-2015 14:04 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:43:
Morgenavond dus ook de eerste fysieke exemplaren in de V&A voor €20 minder :P

edit: The Order review IGN: 6,5

http://www.ign.com/articl...twitter&utm_medium=social
En NL geeft het een 7,5 :D :')

http://nl.ign.com/the-ord...iew/the-order-1886-review

• Scrisissszzz
IGN hecht ik dan ook niet veel waarde aan maar was de eerste die ik tegenkwam..

http://www.eurogamer.net/...-19-the-order-1886-review

Deze geven geen punt meer maar echt positief zijn ze niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Scrisissszzz op 19-02-2015 14:13 ]

Het varieert een beetje tussen de 5 en 8,5/9, wat ik al verwacht had.

De gameplay en het verhaal zijn gelukkig wel goed, als ik het zo lees.

Ik heb er hoe dan ook zin in.

• Scrisissszzz
Ik ga hem toch wel spelen dat weet ik nu al. Maar ik maak eerst GTA5 af ;)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
Zonet dragon age gekocht uit de us store. Ik ben wel toe aan een lekker lang dragen jager verhaal. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

bram1984 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:21:

De gameplay en het verhaal zijn gelukkig wel goed, als ik het zo lees.
There's an obvious debt to Alan Moore's From Hell and The League of Extraordinary Gentlemen, though sadly the cues seem to have been taken from the dreary Hollywood adaptations rather than the source comics before being dumbed down further in service of The Order's lifeless, listless plot.
The story, which gets progressively more disjointed as the game continues, is also poorly told, with conversations fluidly swinging from cliche to cliche, like a sort of hackneyed Tarzan.
The Order‘s real problem, however, isn’t that it’s short – it’s that it does so very little with the time it has. Narratively, the game is a prologue as opposed to a full-fledged story, concerned only with building to a crescendo that never comes. Just as things finally get interesting and the plot unfolds… the credits roll.
Volgens mij is het verhaal helemaal niet zo geweldig...

• dutchgio
Overhypte game dus, niet de moeite. ;)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
dutchgio schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:27:
Ow ik als graphics whore wil hem echt wel spelen maar ik kan wel even wachten tot ie of gratis of spotgoedkoop is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:08
Deze game komt er gegarandeerd bij mij maar niet voor 60 euro.

Pushsquare geeft de game overigens een 6.

http://www.pushsquare.com/reviews/ps4/order_1886

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Klinkt meer als een matige interactieve film, dan een echt goede game...
(Herinnert iemand zich de VCD's van Philips nog? Daar had je ook interactieve films op, als ik het me goed herinner)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dutchgio schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:27:
Dat zullen mensen ook van GTA5 hebben gezegd. Heeft alles met smaak te maken denk ik.
Ikzelf ben vooral benieuwd naar de graphics van deze game :Y
Lekker Ventje schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:30:
Deze game komt er gegarandeerd bij mij maar niet voor 60 euro.

Pushsquare geeft de game overigens een 6.

http://www.pushsquare.com/reviews/ps4/order_1886
Nog nooit van die website gehoord...

[ Voor 34% gewijzigd door Bellerophon op 19-02-2015 14:31 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:56

PBP

AtlAntA schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:29:
[...]

Ow ik als graphics whore wil hem echt wel spelen maar ik kan wel even wachten tot ie of gratis of spotgoedkoop is.
Moet hij wel wat hoger in metacritic staan anders haalt hij PS+ niet eens :') . Maar moet zeggen dat ik ook niet erg geïnteresseerd was in de game nadat ik gameplay beelden een tijd terug heb gezien. Al hoopte ik nog dat het goed kwam. Maar blijkbaar dus niet.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Tjah cijfers geven aan games is sowieso loos want er bestaat geen standaard voor het bepalen van he cijfer. Wat dat betreft ben ik het helemaal met het principe van Gamekings eens: Wel een game bespreken en aangeven wat er goed/slecht aan is maar dat niet waarderen met een cijfer.

Odieus schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:26:
[...]

[...]

[...]

[...]

Volgens mij is het verhaal helemaal niet zo geweldig...
Tja als ik nu sites ga quoten die het verhaal wel goed vinden, is het tegendeel dan ineens bewezen? De sites die meestal wel op 1 lijn met mij zitten, zijn er in ieder geval positief over.

Wel lullig voor RaD, deze scores. Volgens mij hebben ze echt hard aan die game gewerkt, als ik de interviews moet geloven.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:39:
[...]

Tja als ik nu sites ga quoten die het verhaal wel goed vinden, is het tegendeel dan ineens bewezen? De sites die meestal wel op 1 lijn met mij zitten, zijn er in ieder geval positief over.

Wel lullig voor RaD, deze scores. Volgens mij hebben ze echt hard aan die game gewerkt, als ik de interviews moet geloven.
En visueel is dat ook zeker te zien :Y

• Lekker Ventje
Lijkt er op alsof ze zich teveel op de graphics gericht hebben. Als ik lees dat een reviewer de game in 6,5 uur uitspeelt snap ik niet dat een studio zelf niet inziet dat het minstens het dubbele moet zijn. En pas anders de prijs aan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:43:
Lijkt er op alsof ze zich teveel op de graphics gericht hebben. Als ik lees dat een reviewer de game in 6,5 uur uitspeelt snap ik niet dat een studio zelf niet inziet dat het minstens het dubbele moet zijn. En pas anders de prijs aan.
Ik vind die 6,5 uur niet erg opzich maar dat er zoveel QTE in zit dat vind ik dan wel weer jammer. Maar goed normaal koop ik mijn games digitaal maar haal deze wel even op disc zodat ik hem weer kan inruilen als hij uitgespeeld is.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Precies het schokkende is dat die 6.5 uur voor 50% bestaat uit cinematics... T'is dat het grafisch hoogstaand is maar qua gameplay is het niet meer dan een gemiddelde PSN game

• voxxel
Pu.nl heeft best een aardig onderbouwde video review. Vrij positief met wat kanttekeningen.

Zonnepanelen

Verwijderd

DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters komt morgen 'gratis' uit voor de PS4.

Meer mensen die die game gaan checken?

https://store.sonyenterta...01601_00-DOA5LR0000000000

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
voxxel schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:52:
Pu.nl heeft best een aardig onderbouwde video review. Vrij positief met wat kanttekeningen.
PU'er (Jan) heeft er 10u22m over gedaan op normal, zonder rush... Klinkt vrij aardig voor een SP game.

[ Voor 6% gewijzigd door SuperflipNL op 19-02-2015 15:08 ]

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Lekker Ventje
SuperflipNL schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:07:
[...]

Volgens PU 10u22m op normal, zonder rush... Klinkt vrij aardig voor een SP game.
Helaas is dat tegenwoordig normaal voor SP maar zonder MP is het vrij karig voor een normaal geprijsde game.
Ik wacht op een leuke aanbieding, wil de game toch wel spelen maar wel voor een prijs die in de juiste verhouding ligt met wat er geboden wordt.

• Scrisissszzz
Lekker Ventje schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:09:
[...]

Helaas is dat tegenwoordig normaal voor SP maar zonder MP is het vrij karig voor een normaal geprijsde game.
Ik wacht op een leuke aanbieding, wil de game toch wel spelen maar wel voor een prijs die in de juiste verhouding ligt met wat er geboden wordt.
Niet voor alle SP games. DA:I kostte me de eerste keer 110 uur :P

• voxxel
[...]

Mjah ik vind het niet heel weinig, maar ik ga zelf ook even wachten tot de game wat goedkoper is.

Zonnepanelen

• SuperflipNL
[...]

Helaas wel, hoewel Jan wel terecht aangeeft dat het gepreesde spel Ico 'maar' 4 uur in beslag nam. Nu is niet elk spel hetzelfde (rpg met levelling and quests), maar voor een SP linear game is een gem. van 10 uur wel ok. Maar nog is dat persoonlijk, want een gemis aan MP en dus replay kan de waarde van de game verminderen.

Edit: Ik vond de SP van de laatste CoD nou ook niet heel erg lang. Kon wel snel door alle levels heen op Veteran. Dat samen met af en toe slechte level design en een ruk slecht einde, is alleen de MP de redder.

[ Voor 12% gewijzigd door SuperflipNL op 19-02-2015 15:22 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:15
Ach, als de game geen gamebreaking bugs bevat is ie sowieso al OK. Vooral als je nagaat dat de gameplay goed is, verhaal ook, en de reeks grote games van Q4 2014 bijna allemaal groooote bugs hadden maar op miraculeuze wijze toch achten en negens haalden in de mainstream game(prut)journalistiek.

[ Voor 19% gewijzigd door Trishul op 19-02-2015 15:39 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou het even disc versie gehaald :) zo maar eens spelen

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
ralph075 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:30:
Klinkt meer als een matige interactieve film, dan een echt goede game...
(Herinnert iemand zich de VCD's van Philips nog? Daar had je ook interactieve films op, als ik het me goed herinner)
Dragon's Lair IV ftw.

Nickname does not reflect reality

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:51
Soms vergeten die-hard gamers dat er ook zat gamers zijn die helemaal geen zin hebben in games van 50+ uur. Bovendien vind ik open wereld games verschrikkelijk. Voor mij voelt een grote open wereld game vaak aan als werk. Ik vind het leuker om of door een leuk verhaal mee genomen te worden of wat instant actie van Nintendo oid.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:21
Ach, een eerste poging van een potentieel nieuwe franchise. Wellicht is versie 2 een stuk beter. Als ik het zo lees, staat de basis er op zich wel.

PSN ID Binloading_nl

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:07
En misschien verschijnt er wel heel veel mooie DLC ;) :P

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
IlPirata schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:05:
En misschien verschijnt er wel heel veel mooie DLC ;) :P
Dragon's Lair Content :P

Nickname does not reflect reality

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Chaoss schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:39:
Tjah cijfers geven aan games is sowieso loos want er bestaat geen standaard voor het bepalen van he cijfer. Wat dat betreft ben ik het helemaal met het principe van Gamekings eens: Wel een game bespreken en aangeven wat er goed/slecht aan is maar dat niet waarderen met een cijfer.
Dit. Metacritic scores zijn veel te belangrijk gemaakt. Gelukkig volgen meer sites het voorbeeld en doet Eurogamer nu ook niet meer aan cijfers. Dat is veel te subjectief (wat reviews natuurlijk grotendeels toch al zijn).

Eenieder kan voor zichzelf bepalen of The Order een game is die in zijn/haar straatje past. Reviews moeten niet meer dan een hulpmiddel zijn door de min en pluspunten van een game te bespreken.

Driveclub werd afgezaagd door review sites en beloond met een lage Metacritic score, ik vind het 1 van de leukste arcade racers van de afgelopen jaren.

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
Iemand nog interesse in een Evolve Thema voor PS4? Ben nog blij met mijn PS1 thema.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

iSpaceman schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:24:
Iemand nog interesse in een Evolve Thema voor PS4? Ben nog blij met mijn PS1 thema.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik zou hem heel graag willen, maar zit nog op mijn werk. .. :'(

• SuperflipNL
InF.Inc schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:25:
[...]

Ik zou hem heel graag willen, maar zit nog op mijn werk. .. :'(
Codes inlossen kan ook vanaf het werk..

Edit: Tenzij je werk-netwerk de website blokkeert.

[ Voor 7% gewijzigd door SuperflipNL op 19-02-2015 16:30 ]

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

SuperflipNL schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:29:
[...]

Codes inlossen kan ook vanaf het werk..

Edit: Tenzij je werk-netwerk de website blokkeert.
Ik zit erin, maar waar doe ik dat precies? Bij het invoeren van de promotiecode zegt hij:

De door u ingevoerde code is onjuist of niet meer geldig. Controleer uw invoer.

Dus ik heb vette pech?

[ Voor 17% gewijzigd door JoeZuCK op 19-02-2015 16:43 ]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:30

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die was erg leuk indd, maar was een clone van de originele arcade kast die vroeger in de hallen stond..
http://a401.idata.over-bl...e/dragons-lair-arcade.jpg

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• dutchgio
InF.Inc schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:41:
[...]

Ik zit erin, maar waar doe ik dat precies? Bij het invoeren van de promotiecode zegt hij:

De door u ingevoerde code is onjuist of niet meer geldig. Controleer uw invoer.

Dus ik heb vette pech?
Ja, iemand anders is zo aardig geweest de code eerder in te vullen ;w

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

dutchgio schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:46:
[...]

Ja, iemand anders is zo aardig geweest de code eerder in te vullen ;w
Ook fijn dat diegene het even meldt. :/

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:00:
DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters komt morgen 'gratis' uit voor de PS4.

Meer mensen die die game gaan checken?

https://store.sonyenterta...01601_00-DOA5LR0000000000
Ik vond de graphics een beetje tegen vallen (https://www.youtube.com/watch?v=roSoDmE92bI). Echt ps3 kwaliteit. Maar ik ga die demo (kan je zo wel noemen denk ik) zeker checken!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-11 14:41

ikookhier

>hijdiehieris<

InF.Inc schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:58:
[...]

Ook fijn dat diegene het even meldt. :/
Ik heb deze code over Q7BF-A4NE-7RFM :)

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Pagina: 1 ... 30 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link