Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.435 views

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Pinjataaa schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:59:
[...]

Haha als ik dat had geweten! Sommige levels heb ik wel 20x opnieuw moeten doen, zoals die in de helikopter bij Gibraltar Bridge. In totaal ben ik zo'n 200x dood gegaan. :+
http://www.playstationtro...uber-difficulty-skip.html

;)

Het is wel een geweldige over-the-top shooter :Y

PSN: Bellerophon-

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:33

Pinjataaa

Hit me!

Absoluut, veel actie, humor en wat ik vooral erg tof vind is dat je zelf kan kiezen hoe je het aanpakt. Ga je vol de actie in met dual-wielded shotguns of kies je ervoor om sluipend te werk te gaan met een mesje en een silent pistol.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Brutal1ty schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:04:
[...]

Dat is slijtage... Ze zijn nieuw namelijk vrij vol met reliëf. Hou er maar eens een nieuwe naast.

En als je een nieuwe generatie controller hebt, ontvet de pootjes eens goed en droog se af met een doekje. Ineens zijn ze glad maar heb je toch grip. Dat maakt hier enorm veel uit als je dat een keertje per paar dagen doet.
Hmmm, heb niet de indruk dat ze gesleten zijn. In elk geval geen scheuren ofzo. Ik ontvet ze idd regelmatig. En tijdens het spelen wil ik mijn t-shirt er nog wel eens overheen halen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Nieuws is alweer van een paar dagen terug, maar een firmware update is dus weer incoming :)

Next PS4 Firmware Update is “Not Too Far Out,” Says Sony

PSN: Maichel

• Portenge
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Waar kan je het beste de PS4 bestellen? en welke pakketten zijn er beschikbaar?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:32
Maichel schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:43:
Nieuws is alweer van een paar dagen terug, maar een firmware update is dus weer incoming :)

Next PS4 Firmware Update is “Not Too Far Out,” Says Sony
2.05, stability updates to the max >:)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:07
Portenge schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:47:
Zie hier voor een overzicht:
http://www.budgetgaming.n...tion%204/console-PS4.html
dutchgio schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:48:
[...]
Nog steeds te veel blue screen errors tijdens BF4 (57 keer nu)...
Hopelijk wordt dat wat beter (wat ik elke update hoop).

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2015 12:50 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Maichel
dutchgio schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:48:
[...]

hehe zou zomaar kunnen dat het alleen dat maar is ja. Alleen denk ik wel wat meer zaken, sowieso vanwege die nieuwe muziekdienst die komt.

Ach ja we gaan het zien! De grote 2.0 update kwam toendertijd ook "heel snel" maar bleek pas Oktober ofzo te zijn (terwijl ze in de zomer "heel snel" zeiden).

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:10
bram1984 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:19:
[...]

Hama. Bol.com

Speelt ook nog eens een stuk beter en nauwkeuriger.

Als ik ze er nu vanaf haal, voelt het alsof ik een defecte controller vast heb. :+
Bedoel je deze http://www.bol.com/nl/p/h...ken-ps4/9200000020906866/ :P

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Die custom backgrounds is ook wel nice (als dat er komt tenminste). Je eigen wallpaper/foto of whatever. Nu nog een optie om de user interface aan te passen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:48:
[...]

Zie hier voor een overzicht:
http://www.budgetgaming.n...tion%204/console-PS4.html

[...]

Nog steeds te veel blue screen errors tijdens BF4 (57 keer nu)...
Hopelijk wordt dat wat beter (wat ik elke update hoop).
Heb dat serieus nog nooit gehad met BF4 :o

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:14:
[...]

Heb 'em vorige week tijdends de sale gekocht. Tot nu toe een uur of 15 gespeeld. Één keer een 'crash to desktop'/errorcode gehad.

Probleem met BF4 is niet zo zeer dat 'ie dan crashed, maar je bent dan meteen alle progressie in de Singleplayer Campaign kwijt wat nogal vervelend is als je nog trophies aan het verzamelen bent.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Weet iemand toevallig hoe het zit met online region lock van de PS4.

Ik weet dat je gewoon games kan kopen via US account en dan kan spelen op EU account maar als ik nu DBZ Xenoverse koop in de US store speel ik dan alleen tegen tegenstanders uit de US regio of speel ik ook tegen EU spelers wat natuurlijk een stuk beter is voor de verbinding.

Laat maar heb al gevonden :+

[ Voor 6% gewijzigd door Euphanasia op 24-02-2015 15:21 ]

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

En wat is het antwoord? Ik ben wel benieuwd.

Verwijderd

Goedemiddag! :)

Eventjes een vraagje: Ik ben aan het twijfelen tussen The Order 1886 en Dying Light.
Ik weet dat het twee totaal verschillende games zijn, dus daar twijfel ik ook niet over.

Het is meer dat The Order 1886 enorm mooie graphics heeft, maar wel maar een gameplay van 5 /6 uur.
Dying Light is meer / langere gameplay, maar een spel als Dead Island (toch ongeveer hetzelfde?) heb ik na 2 uur aan de kant geschoven.
Wel vind ik games als Assassin's Creed en Mirrors Edge enorm goed, en het lijkt dat deze game daar ook gameplay - elementen van heeft.

Wat zouden jullie kiezen?

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:33:
En wat is het antwoord? Ik ben wel benieuwd.
Alvanosa in "[PS4] PlayStation (deel) 4"

Soort gelijk iets dus denk dat het voor de meeste games dan wel zo is.

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:34:
Goedemiddag! :)

Eventjes een vraagje: Ik ben aan het twijfelen tussen The Order 1886 en Dying Light.
Ik weet dat het twee totaal verschillende games zijn, dus daar twijfel ik ook niet over.

Het is meer dat The Order 1886 enorm mooie graphics heeft, maar wel maar een gameplay van 5 /6 uur.
Dying Light is meer / langere gameplay, maar een spel als Dead Island (toch ongeveer hetzelfde?) heb ik na 2 uur aan de kant geschoven.
Wel vind ik games als Assassin's Creed en Mirrors Edge enorm goed, en het lijkt dat deze game daar ook gameplay - elementen van heeft.

Wat zouden jullie kiezen?
Dying Light, zonder twijfel. Al wil ik The Order ook gaan spelen, omdat ik een grafische ho#r ben. Maar Dying Light ziet er zo ontzettend vet uit en je hebt volgensmij zo veel uren speelplezier. Naar wat ik gezien heb is het één van de beste titels van dit moment. Ik ga hem direct kopen als hij op echte disc uit is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:39:
[...]

Dying Light, zonder twijfel. Al wil ik The Order ook gaan spelen, omdat ik een grafische ho#r ben. Maar Dying Light ziet er zo ontzettend vet uit en je hebt volgensmij zo veel uren speelplezier. Naar wat ik gezien heb is het één van de beste titels van dit moment. Ik ga hem direct kopen als hij op echte disc uit is.
Thanks voor de reactie, gaat Dying Light worden dan :)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:42:
Thanks voor de reactie, gaat Dying Light worden dan :)
Op basis van onderbuikgevoelens en assumpties van één persoon? Okay dan :)

Nickname does not reflect reality

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Dying Light lijkt mij juist een spel dat snel verveeld. Het is een serieuze versie van Dead Island en laat de humor nou net de kracht zijn van Dead Island.

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:47:
[...]

Op basis van onderbuikgevoelens en assumpties van één persoon? Okay dan :)
Ik snap je punt, echter zit ik zelf ook erg aan Dying Light te denken. The Order 1886 ziet er uiteraard ook heel mooi uit, maar 60 a 70 euro voor een game van 6 uur vind ik te veel.

Tenzij er mensen zijn die overtuigen dat die prijs het wel echt waard is ;)

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
Portenge schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:47:
https://www.topprice24.nl/playstation-4-500gb

Paketten zijn @ Bol.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:51:
[...]

Ik snap je punt, echter zit ik zelf ook erg aan Dying Light te denken. The Order 1886 ziet er uiteraard ook heel mooi uit, maar 60 a 70 euro voor een game van 6 uur vind ik te veel.

Kijk ook eens wat Youtube filmpjes en reviews van beide spellen. Al laat ik me tegenwoordig niet meer leiden door reviews. Iedereen heeft namelijk een andere smaak.

• jimmy_dg
Euphanasia schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:14:
Weet iemand toevallig hoe het zit met online region lock van de PS4.

Ik weet dat je gewoon games kan kopen via US account en dan kan spelen op EU account maar als ik nu DBZ Xenoverse koop in de US store speel ik dan alleen tegen tegenstanders uit de US regio of speel ik ook tegen EU spelers wat natuurlijk een stuk beter is voor de verbinding.

Laat maar heb al gevonden :+
Ehh, nu ben ik ook wel benieuwd. Wat is je antwoord?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:02:
[...]

Kijk ook eens wat Youtube filmpjes en reviews van beide spellen. Al laat ik me tegenwoordig niet meer leiden door reviews. Iedereen heeft namelijk een andere smaak.
Straks koop ik ze gewoon allebei haha, kan nooit makkelijk een keuze maken op zo een moment :P

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:53

kaanmijo

Picobello B.V.

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1424789248.jpg

GTA V Online Heists komen 10 maart, PC versie is weer eens uitgesteld (:'))
http://www.rockstargames....ign=gtavheistspc_02242015

[ Voor 36% gewijzigd door kaanmijo op 24-02-2015 16:12 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
[...]

Dying Light vind ik solo niet zo tof. Maar met een paar vrienden samen zombies bashen maakt het een stuk leuker :)

The Order ben ik ook doorheen en was kort maar wel tof (vond ik) alleen nog even de platinum fixen, wat collectibles gemist :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Superkiwi
Bellerophon schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:14:
[...]
Please tell me how :)
De lui waar ik het mee speel hebben het ook, zij het op erg onregelmatige basis.
Bij andere games komt het ook wel eens voor, maar omdat ik BF het meest speel valt het daar het meest op.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:04:
[...]

Straks koop ik ze gewoon allebei haha, kan nooit makkelijk een keuze maken op zo een moment :P
Op marktplaats genoeg advertenties voor The order rond 35€. The Order kopen, spelen en doorverkopen. Vervolgens met het geld na verkopen Dying Light kopen.

• Superkiwi
Vanmiddag even wat videos van Final Fantasy XV zitten bekijken...
Precies wat ik van een Final Fantasy game verwacht d:)b
Dat is alleen nog lang wachten; december als het goed is.

Mortal Kombat X ook maar gelijk gepreordered. The Kollectors Edition by Coarse that is.
Heel benieuwd naar deze game (nog nooit een MK gespeeld) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2015 16:33 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:20:
[...]

Please tell me how :)
De lui waar ik het mee speel hebben het ook, zij het op erg onregelmatige basis.
Bij andere games komt het ook wel eens voor, maar omdat ik BF het meest speel valt het daar het meest op.
For real? Ik heb echt nog nooit (even afkloppen) vastlopers gehad... dit in schril contrast met games zoals Fallout New Vegas en Skyrim op de PS3 :')

• Rebellious
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:15
Sinds vandaag ook in het bezit van de PS4. 8) Alles werkt als een trein, echter touchpad van de controller licht niet op. Alle settings al een keer of drie langsgelopen zonder succes. Zie ik wat over het hoofd?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:31:
Vanmiddag even wat videos van Final Fantasy XV zitten bekijken...
Precies wat ik van een Final Fantasy game verwacht d:)b
Dat is alleen nog lang wachten; december als het goed is.

Mortal Kombat X ook maar gelijk gepreordered. The Kollectors Edition by Coarse that is.
Heel benieuwd naar deze game (nog nooit een MK gespeeld) :)
MK was erg vet vroeger op arcadekasten,ze zijn weer op de goede weg sinds de laatste deel.Denk dat dit deel weer een topper wordt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• dutchgio
Rebellious schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:07:
Sinds vandaag ook in het bezit van de PS4. 8) Alles werkt als een trein, echter touchpad van de controller licht niet op. Alle settings al een keer of drie langsgelopen zonder succes. Zie ik wat over het hoofd?
Dat hoort zo, het touchpad is niet verlicht. ;)

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Amaze86 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:11:
[...]

MK was erg vet vroeger op arcadekasten,ze zijn weer op de goede weg sinds de laatste deel.Denk dat dit deel weer een topper wordt.
Het laatste deel was inderdaad een goede game. Dit deel zal in mijn ogen een soort van een remake zijn. Betere graphics en misschien een paar nieuwe characters.
Toch ga ik het wel kopen :)
[...]

Ik heb ze beide en hoewel je The Order de eerste keer niet uitspeelt binnen 6 uur (8-10 uur ben je wel bezig) is Dying Light veel meer waar voor je geld. Zowel lengte als gameplay wise. Daar moet ik wel aan toevoegen dat ik DL al een week of 2 niet meer heb aangeraakt terwijl ik nog niet eens op de helft zit. Dus verwacht ook weer geen super meeslepend avontuur.

Verwijderd

Ik heb Dying Light ook al een week of twee niet meer opgestart.
The Order : 1886 heb ik in 2 dagen met veel plezier uitgespeeld.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:58
Wie weet of de ps4 ook automatisch uit gaat in rest-mode? Je kan hem met de auto-turn off optie uit laten schakelen na een bepaalde tijd, maar werkt dat ook als ie in de rest mode staat?

Verwijderd

Als ie in restmode staat blijft ie in restmode tot je dat zelf veranderd.

Correct me if i am wrong.
Heaget schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:32:
Wie weet of de ps4 ook automatisch uit gaat in rest-mode? Je kan hem met de auto-turn off optie uit laten schakelen na een bepaalde tijd, maar werkt dat ook als ie in de rest mode staat?
Als er geen menu optie voor is: nee. Waarom zou je dat eigenlijk willen? Zeg 'm dan meteen uit.

• jimmy_dg
Nee. Ik zie REST mode meer als een soort alternatief voor het uitzetten. Je zet hem dus ipv helemaal uit in hibernate. Je kan je PC ook niet na X uur in hibernate/sleep automatisch uit laten gaan; dat is gewoon onlogisch. Zet 'm dan direct uit. Of zet zo'n aparte stekkerdoos tussen je PS4 en het stopcontact die je vanaf het internet kan besturen, die zijn er dacht ik wel.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:14:
[...]

Als er geen menu optie voor is: nee. Waarom zou je dat eigenlijk willen? Zeg 'm dan meteen uit.
Zou ik best willen. Lijkt mij wel handig om eerst in rustmodus de controllers op te laden en daarna gewoon uit te laten gaan. Als ik hem meteen uitzet laden mijn controllers niet op.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

ralph075 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:26:
[...]

Zou ik best willen. Lijkt mij wel handig om eerst in rustmodus de controllers op te laden en daarna gewoon uit te laten gaan. Als ik hem meteen uitzet laden mijn controllers niet op.
Als je de playstation helemaal uitzet blijft het de controllers nog opladen. Nu twijfel ik of dit niet alleen in standby is..

[ Voor 6% gewijzigd door Pinjataaa op 24-02-2015 20:34 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Pinjataaa schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:30:
[...]

Als je de playstation helemaal uitzet blijft het de controllers nog opladen. Nu twijfel ik of dit niet alleen in standby is..
Dit is alleen in rustmodus, mits je die optie hebt aangevinkt bij energiebesparing.

• Heaget
ralph075 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:26:
[...]

Precies dit dus.. ik heb nog geen losse oplader en van de week heeft de ps dus al een x de hele nacht aan gestaan vanwege vergeten uit te zetten..

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:17
Ik laad ook mijn controller via de rust modus op.
Om de volgende dag niet eerst de ps4 helemaal aan te doen plus tv om volledige uitschakeling te kiezen. Kun je ook de power knop vanuit rust ingedrukt houden. Na de tweede piep loslaten nu schakelt de ps4 gelijk uit. Scheelt wat tijd maar liever zou ik ook een mogelijkheid hebben om na X tijd volledige uitschakelen te doen.

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-10 09:51
Ik zit al een tijdje te loeren op de ps4, ik was benieuwd wat of welke game jullie heeft getriggered om de console daadwerkelijk aan te schaffen.

• TheJuul
  • Laatst online: 17:17
justjermaine schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:07:
Ik zit al een tijdje te loeren op de ps4, ik was benieuwd wat of welke game jullie heeft getriggered om de console daadwerkelijk aan te schaffen.
Voor mij Killzone. Al vanaf de ps2 mijn favoriete shooter. En Shadow fall is wederom geweldig!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Ik zou zeggen dat Bloodborne de aangelegenheid is om een PS4 te kopen!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

Toch maar besloten om zowel The order 1886 als dying light te kopen. Net The order 1886 op disk gekocht en eventjes gestart.

Ik merk echter wel dat de disk / ps4 een vreemd geluid maakt wanneer de disk wordt gelezen, ook nadat de game al gestart is en ik in het menu zit. Om de 3 / 4 seconden hoor je een "lees" geluid, terwijl ik dat bij andere games nog nooit heb gehoord als de game al gestart is. Meer mensen hier last van?

• Superkiwi
Battlefield 4 8) d:)b
Toen ik de filmpjes zag in de zomer van 2013 wist ik dat ik een PS4 moest hebben.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:46
Toen ik de presentatie van de Xbox One zag, wist ik het zeker: ik moet een PS4 hebben!

Nee, ff serieus. Heb gewoon gekozen voor de, op papier, sterkste console. Wat wel meetelde is dat er een bundel kwam met the last of us erbij. Een van de beste games ooit, vind ik.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Project C.A.R.S.
Project Morpheus
(GTA V)

Nu zoet met DriveClub, maar bovenstaande 2 Projects (bij voorkeur in combinatie met elkaar) zijn de triggers geweest. Rustig opbouwen, zodat ik niet alle uitgaves in 1 keer hoef te doen. Van daar dus alvast een PS4 aangeschaft (hè, wat rot nou... O-) ).

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:11
ChrisLNFF schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:45:
[...]

Toen ik de presentatie van de Xbox One zag, wist ik het zeker: ik moet een PS4 hebben!
_O-

• Beakzz
  • Laatst online: 12:21
ralph075 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:12:
[...]

Project C.A.R.S.
Project Morpheus
(GTA V)

Nu zoet met DriveClub, maar bovenstaande 2 Projects (bij voorkeur in combinatie met elkaar) zijn de triggers geweest. Rustig opbouwen, zodat ik niet alle uitgaves in 1 keer hoef te doen. Van daar dus alvast een PS4 aangeschaft (hè, wat rot nou... O-) ).
Krijgt Morpheus hardware ingebouwd eigenlijk? Anders kan het nog weleens hard tegen gaan vallen. De game is al best pittig en dan moet het ook nog op een redelijk hoge resolutie op 2 schermpjes worden geprojecteerd.

Als ik Assetto Corsa / oude build Project cars op mijn Oculus speelt heeft mijn pc het al behoorlijk zwaar en dat is 1080P wat eigenlijk gewoon een irritant lage resolutie is en een screendoor effect geeft. Ik hoop echt dat het wat wordt, maar geen idee hoe ze dat uit de PS4 moeten gaan halen.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Ik denk dat Morpheus meer een release gaat komen met Adr1ft dan dat het op Project CARS wordt afgestemd. Desalniettemin wel hoge verwachtingen van CARS!
Ik had geen ps3 meer tentijde van de gta V launch, dus de next gen release was een behoorlijke trigger voor een next gen console. Ook de MK X aankodigingen hebben me over de streep getrokken, maar wel pas eind 2014, zeker niet op launch day. Begonnen met een XB1, inmiddels ingewisseld voor een PS4.

[ Voor 29% gewijzigd door martincm op 24-02-2015 23:38 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• djmelvee
martincm schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:34:
[...]

Ik denk dat Morpheus meer een release gaat komen met Adr1ft dan dat het op Project CARS wordt afgestemd. Desalniettemin wel hoge verwachtingen van CARS!
Die game is speciaal voor Oculus ontworpen, dus lijkt me dat CARS meer potentie heeft voor Morpheus in dit geval? ;)

• martincm

martincm

[Android 14!]

djmelvee schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:38:
[...]

Die game is speciaal voor Oculus ontworpen, dus lijkt me dat CARS meer potentie heeft voor Morpheus in dit geval? ;)
Maar cars komt veel eerder dan dat Morpheus er zal zijn, is mijn vermoeden. De link met Adr1ft leek me meer geschikt ervoor. Maar goed kan het nergens mee onderbouwen, gewoon een vermoeden.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• djmelvee
martincm schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:41:
[...]

Maar cars komt veel eerder dan dat Morpheus er zal zijn, is mijn vermoeden. De link met Adr1ft leek me meer geschikt ervoor. Maar goed kan het nergens mee onderbouwen, gewoon een vermoeden.
Zojuist eens even een filmpje van Morpheus gekeken, wat mij opvalt vooral is dat er op de zijkant van de bril een Playstation logo staat..

• martincm

martincm

[Android 14!]

djmelvee schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:45:
[...]

Zojuist eens even een filmpje van Morpheus gekeken, wat mij opvalt vooral is dat er op de zijkant van de bril een Playstation logo staat..
Oke....wat inhoud dat ...?! Sorry ben je even kwijt...heb m door...
djmelvee schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:38:
[...]

Dat de game door en voor de oculus is ontwikkeld, maakt hem niet een oculus vr exclusive. Hoewel niet bevestigd lijkt het me sterk dat ze zoiets als Morpheus hier niet geschikt voor gaan maken. Adr1ft wordt n late q2/vroege q3 release, Morpheus ergens q4 denk ik. Cars ligt er in 1e week april al.
Maar goed, we gaan het zien. Zoals ik zei, puur n vermoeden.

[ Voor 54% gewijzigd door martincm op 25-02-2015 00:07 ]

Heaget schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:
[...]

Precies dit dus.. ik heb nog geen losse oplader en van de week heeft de ps dus al een x de hele nacht aan gestaan vanwege vergeten uit te zetten..
Die van mij staat al sinds de release in rest mode. Prima toch. Auto downloads en updates. Remote play. Ik kan op ieder moment een aanschaf doen in de store en de download laten starten. Ik zie geen enkel voordeel van helemaal uitzetten.

• Heaget
En kwa stroomverbruik? Dat is voor mij de enige reden om hem helemaal uit te doen..
Daar geef ik echt helemaal niets om.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Ditto. Hier ook zero fucks given. Ik vind dergelijke features gewoon fijn en het is niet dat we in Afrika wonen. Of ergens waar stroom 100 euro per Watt is.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 25-02-2015 07:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• jimmy_dg
bram1984 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 06:43:
[...]

Die van mij staat al sinds de release in rest mode. Prima toch. Auto downloads en updates. Remote play. Ik kan op ieder moment een aanschaf doen in de store en de download laten starten. Ik zie geen enkel voordeel van helemaal uitzetten.
Dat klinkt al gewoon niet fijn.. Ik hoop dat je de PS4 pas net een weekje hebt, want naast dat het natuurlijk niks kost qua stroom, en al je downloads lekker door lopen (want ja, je hebt natuurlijk elke minuut van de dag download lopen /s) vind ik het ook gewoon fijn om dat arme ding effe rust te geven en hem uit te zetten. Heb je ooit gevoeld aan de bovenkant hoe warm dat ding wordt? Ik snap dat het een "next-gen" console is, maar ik vind ook dat hij lekker veel lucht uitblaast, iets wat ik niet echt had verwacht.

Ik zie geen enkel voordeel om 'm 24/7 in een "aan" modus te laten staan, bound to go wrong sometime

• Beakzz
  • Laatst online: 12:21
Zuinig met stroom zijn heeft niks met Afrika of prijzen te maken of doen jullie ook alle lampen aan thuis "omdat het kan" ?

Maar voor mij verder ook niet de reden om uit te zetten. Overdag als ik weg ga gaat alles uit, want apparatuur in standby is een extra brandgevaar. Genoeg reden voor mij.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik kies per keer wat ik ermee doe. Als ik weet dat ik die dag een aankoop ga doen zet ik hem in rest mode, of als ik controllers wil laden. Als ik er bijvoorbeeld een paar dagen helemaal niks mee doe zet ik hem uit.

De actie die je ervoor doet is hetzelfde, en de starttijd van de ps4 maakt bij beide modes ook niks uit. Als ik mijn tv uitzet, zet die alles automatisch uit, en zet de ps4 in rest mode.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Heaget
Nah het heeft idd niks met de prijs te maken, maar meer dat het tegen m'n gevoel ingaat om apparaten de hele dag op stand-by te laten staan.. anyway, hij gaat dus niet auto-auto-off in rest mode ;)

( even opgezocht in standby verbruikt ie tussen de 3 en 10 watt, dat is idd te verwaarlozen )

[ Voor 19% gewijzigd door Heaget op 25-02-2015 09:22 ]

Verwijderd

Dying Light
Ik dacht dat hij dit wel deed, mijn oude Xbox deed dit wel altijd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:25:
Toch maar besloten om zowel The order 1886 als dying light te kopen. Net The order 1886 op disk gekocht en eventjes gestart.

Ik merk echter wel dat de disk / ps4 een vreemd geluid maakt wanneer de disk wordt gelezen, ook nadat de game al gestart is en ik in het menu zit. Om de 3 / 4 seconden hoor je een "lees" geluid, terwijl ik dat bij andere games nog nooit heb gehoord als de game al gestart is. Meer mensen hier last van?
Goede keuze
jimmy_dg schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:12:
[...]

Dat klinkt al gewoon niet fijn.. Ik hoop dat je de PS4 pas net een weekje hebt, want naast dat het natuurlijk niks kost qua stroom, en al je downloads lekker door lopen (want ja, je hebt natuurlijk elke minuut van de dag download lopen /s) vind ik het ook gewoon fijn om dat arme ding effe rust te geven en hem uit te zetten. Heb je ooit gevoeld aan de bovenkant hoe warm dat ding wordt? Ik snap dat het een "next-gen" console is, maar ik vind ook dat hij lekker veel lucht uitblaast, iets wat ik niet echt had verwacht.

Ik zie geen enkel voordeel om 'm 24/7 in een "aan" modus te laten staan, bound to go wrong sometime
Wat ik al zeg in de quote die je aanhaalt: ik heb de PS4 sinds release. Die van mij wordt niet heet in rest mode.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-11 12:53
Wat: De E3 conferentie waar hij voor het eerst werd getoond i.c.m. de persconferentie van Microsoft. Toen was het duidelijk welke console ik ging halen deze generatie.
Game: The Last of Us. Dit is mijn eerste playstation en ik keek eigenlijk al jaren uit naar het moment dat ik deze game zou kunnen spelen. Ik haal meestal pas meerdere consoles uit dezelfde generatie wanneer de volgende generatie uit is, om wat geld te besparen. Ik hoop eigenlijk nog op een Uncharted collectie, dan hoef ik eigenlijk de PS3 niet meer te halen :D

Ignorance Is Bliss

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:25:

Laatst de PS4 aangeschaft en GTAV gekocht via Bol.com en ik herken het wel wat je beschrijft. Ik zal het vanmiddag even opnemen, kijken of je het herkent. Als jij hetzelfde geluidje hoort wanneer hij van de disc leest denk ik dat het gewoon hoort.

Verwijderd

jimmy_dg schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:43:
[...]

Laatst de PS4 aangeschaft en GTAV gekocht via Bol.com en ik herken het wel wat je beschrijft. Ik zal het vanmiddag even opnemen, kijken of je het herkent. Als jij hetzelfde geluidje hoort wanneer hij van de disc leest denk ik dat het gewoon hoort.
Thanks alvast.

Het beste kan ik het omschrijven als het leesgeluid wat je bij laptops hoort als je er een disk in doet.
Je hoort het ook echt goed zonder te concentreren op het geluid. De disk bevat verder total geen krassen .o.i.d. en het is alleen maar bij deze game.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:37

Lapras

Ice beam

Vooral het feit dat vrijwel iedereen die ik kende voor een PS4 ging. Hiervoor nog nooit een PS gehad, maar wel twee Xbox consoles. Vandaar dat het wel wat moeite kostte om voor de PS te kiezen. Geen moment spijt van gehad tot dusver.

The Last of Us was wel het laatste zetje. Ik had met jaloezie naar de PS3 lui gekeken die hem al hadden en wilde hem dolgraag ook spelen. Dan maar geen Halo meer. Nu inderdaad hopen dat de Uncharted trilogie nog op de PS4 verschijnt.

Verwijderd

Ja voor mij precies hetzelfde verhaal. Eigenlijk stond mijn keuze voor Xbox One al vast, maar ga toch voor PS4 omdat al mijn vrienden daar ook op spelen.

• martincm

martincm

[Android 14!]

Heaget schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:16:
Nah het heeft idd niks met de prijs te maken, maar meer dat het tegen m'n gevoel ingaat om apparaten de hele dag op stand-by te laten staan.. anyway, hij gaat dus niet auto-auto-off in rest mode ;)

( even opgezocht in standby verbruikt ie tussen de 3 en 10 watt, dat is idd te verwaarlozen )
Het is wel vreemd dat een optie voor de stroomtoevoer naar de usb poorten er dan WEL weer inzit. Dus je kunt hem in rest mode zetten voor het laden van de controllers waarna de usb poorten na 3 uur uitgaan.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Niet echt een game, maar heb de PS4 al sinds release. Maar veel vrienden van mij spelen op de PS3/PS4 en ik wil graag PS exclusives spelen zoals Uncharted.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Heaget
martincm schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Het is wel vreemd dat een optie voor de stroomtoevoer naar de usb poorten er dan WEL weer inzit. Dus je kunt hem in rest mode zetten voor het laden van de controllers waarna de usb poorten na 3 uur uitgaan.
Ja precies en omdat die optie erop zat dacht ik misschien wel een auto-off ook.. Als de stroom naar de USB poorten eraf gaat gaat ook het gebruik met 4watt naar beneden dus dan blijft er helemaal weinig over.

• SuperflipNL
Gerucht: grote FW update rond 29 maart.

Wat denken of hopen jullie wat erin komt?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:55

On_E

Housemusic

SuperflipNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:18:

System Stability

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• SuperflipNL
Haha, maar dat valt niet in de categorie 'denken of hopen'. Dat zit er sowieso in :P

Edit: Misschien kunnen ze wel een vierde rubberen dop uitbrengen als stability update...

[ Voor 27% gewijzigd door SuperflipNL op 25-02-2015 11:25 ]

Resume play.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 25-02-2015 11:23 ]

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11 18:36
Ik gebruik de laatste tijd veel vidzone op de PS4, maar hij slaat de laatste tijd vaak het laatste stukje van een liedje over. Erg irritant. Is hier wat aan te doen of is het programma gewoon buggy?

• jimmy_dg
SuperflipNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:18:

Leuk, maar is dat serieus gebaseerd op een Twitteraar? Ik kan dus een Twitter account aanmaken, misschien wat followers kopen en een random blog die toevallig FILLED met ads is inlichten over dat ik weet dat er een update is, waarop gebaseerd? Ja omdat ik het weet.

Klinkt als gebakken bullshit voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door jimmy_dg op 25-02-2015 11:27 ]

• SuperflipNL
jimmy_dg schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:26:
[...]

Leuk, maar is dat serieus gebaseerd op een Twitteraar? Ik kan dus een Twitter account aanmaken, misschien wat followers kopen en een random blog die toevallig FILLED met ads is inlichten over dat ik weet dat er een update is, waarop gebaseerd? Ja omdat ik het weet.

... upcoming PS4 firmware update was started by Tidux, who successfully leaked information on these PlayStation 4 system updates in the past....

En daarnaast geef ik aan dat het een gerucht is en vraag ik wat jullie graag willen zien.
Kan het ook niet plaatsen en geen discussie starten. Praten we gewoon wel over oud nieuws...
BF4 is een leuke game, werkt eindelijk beetje normaal met alle updates. Lag een tijdje stof te happen...

• Maichel
jimmy_dg schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:26:
[...]

Je kent Tidux niet denk ik?

Verwijderd

Ik wil graag zo snel mogelijk externe harddisk support op de PS4 zien door een firmware update.

Op de Xbox One kan dat al wel en dat is ook reuze handig voor mensen met veel games en andere data.

Spotify wil ik ook graag zo snel mogelijk op de PS4 zien.

Dus :

1 : externe harddisk support

2 : Spotify app

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:51:
Ik wil graag zo snel mogelijk externe harddisk support op de PS4 zien door een firmware update.

Op de Xbox One kan dat al wel en dat is ook reuze handig voor mensen met veel games en andere data.

Spotify wil ik ook graag zo snel mogelijk op de PS4 zien.

Dus :

1 : externe harddisk support

2 : Spotify app
Ik neem aan dat je weet dat Spotify al is aangekondigd?

PSN gamertag: H3nk13024

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ja resume play / instant on vanaf standby (net als X1), zodat je niet eerst alle intro filmpjes of laadschermen (GTA V) hoeft af te wachten. Gekoppeld met het automatisch naar een resume state (standby) gaan als je de PS4 x tijd niet gebruikt.

Verwijderd

Weet ik , maar die wens staat ook hoog op mijn wenslijst , de Spotify app wil ik dus ZSM.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:13
Maichel schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:50:
[...]

Je kent Tidux niet denk ik?
Ja Tidux is de PS4 Misterxmedia (al is ie minder paranoide)

Als je blijft herhalen heb ooit gelijk:

Afbeeldingslocatie: http://g3ar.co.za/wp-content/uploads/2014/07/PS4update_TiduxTwitter1.png :z

die gast weet niks:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W555MB3.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vUn2dTH.png

[ Voor 39% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 25-02-2015 12:15 ]

• Smoonshine
  • Laatst online: 17:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Het enige wat er van mij nog bij moet zijn filetransfers. Dan kan ik weer een option file kan installeren bij PES en is het euvel van de licenties weer verleden tijd.

uhm...

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:21
29 maart klinkt logisch want dat is de datum dat de muziek app van sony ermee kapt.
Dus op die datum een grote update icm spotify is een hele logische gedachte.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Maichel
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:11:
[...]

Ja Tidux is de PS4 Misterxmedia (al is ie minder paranoide)

Als je blijft herhalen heb ooit gelijk:

[afbeelding] :z

die gast weet niks:

[afbeelding]
[afbeelding]
Haha ja als je t zo bekijkt wel...deze is tof :)

Afbeeldingslocatie: http://g3ar.co.za/wp-content/uploads/2014/07/PS4update_TiduxTwitter1.png

:D

• dutchgio
Hij bedoeld dan de vrienden-online notificaties denk ik. :+
Of DLNA. ;)
Wel een heel veel zeggende tweet als 'insider'(?), zoiets kan ik ook wel roepen, dat kan natuurlijk alles zijn.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:25:
Hij bedoeld dan de vrienden-online notificaties denk ik. :+
Of DLNA. ;)
Wel een heel veel zeggende tweet als 'insider'(?), zoiets kan ik ook wel roepen, dat kan natuurlijk alles zijn.
Schijnt dat ie vorige dingen qua firmware ook goed had :)

• loekf2
  • Laatst online: 15-11 15:21
WeAreLegion schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:28:
[...]

Schijnt dat ie vorige dingen qua firmware ook goed had :)
Ik geloof er niets van. Meest waarschijnlijke is bv. 2.05 of alweer een stability update.

k zit niet te wachten op Spotify op een console. Ik heb ook al Spotify op m'n Sonos en Spotify connect op m'n Onkyo receiver via iPhone/iPad.

Bedoeling is dat TV + PS4 uit zijn als ik naar muziek luister...

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
loekf2 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:39:
[...]

Ik geloof er niets van. Meest waarschijnlijke is bv. 2.05 of alweer een stability update.

k zit niet te wachten op Spotify op een console. Ik heb ook al Spotify op m'n Sonos en Spotify connect op m'n Onkyo receiver via iPhone/iPad.

Bedoeling is dat TV + PS4 uit zijn als ik naar muziek luister...
Dat geldt voor jou :) maar voor genoeg andere niet including myself :) ik zit er namelijk wel op te wachten hehe. Maar goed we merken vanzelf wel wat er gaat komen in de nieuwe patch.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
Met die Spotify app kunnen we toch ook muziek luisteren tijdens het gamen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Pagina: 1 ... 34 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link