Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.409 views

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
dvdkiwi schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:47:
Ik wilde hier geen spellings-oorlog beginnen jongens ;)
Maar nu iedereen wakker is; laten we me/mijn, eens/is en dergelijke eens juist gaan gebruiken.
offtopic:
Een post van iemand die me i.p.v. mijn of is i.p.v. eens gebruikt neem ik nooit serieus.

Rapporten en memo's op het werk met veel spelfouten lees ik ook niet, maar stuur ik terug. Gebeurt dit te vaak, dan moeten die personen zich ernstig zorgen gaan maken over hun baan...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

m0nk schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:51:
Van de week toch maar een Sony GCM10 gehaald (2dehands opgepikt voor een tientje) om mijn PS4 te kunnen gebruiken op mijn Xperia Z3 als de tv bezet is. Heb thuis 2 kinderen rond lopen (5 en 2) en mijn vrouw kijkt 's avonds ook graag opgenomen programma's etc. Handig om FIFA te kunnen blijven spelen.

Gaat om:

[afbeelding]

Resultaat gisteren..

- Tv bezet door de jongste.
- Oudste bezig Skylanders trap team op mijn Z3

Nog geen FIFA.. :+
Werkt dat nou een beetje?

PSN: Bellerophon-

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ja verrassend goed eigenlijk. Heb alleen Skylanders TT en FIFA zelf gezien/gespeeld en dat liep erg goed.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GcG8rrp6rmdmdG8aig6TiLIW/full.jpg?nohitcount=1
Klik voor vergroot plaatje.

---------------------------------

Eindelijk een Call of Duty op veteran uitgespeeld.
De heerlijke gouden trofee in Call of Duty : Ghosts.

Nu Evil Within , Assassins Creed : Unity en Shadow of Mordor nog uitspelen.

Donderdag komt The Order er nog bij om uit te spelen.

Volgende maand Battlefield : Hardline , Bloodborne en Project CARS.

Project CARS is trouwens nog niet te preorderen in de NL PSN store.
Zodra die te preorderen is is de game de mijne op de PlayStation 4.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:49
Wat moet die kosten in de PS store, ik gok 69,99?
Tip: kijk op budgetgaming.nl, daar vind je 'm voor 53 euro ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Deze generatie consoles ben ik helemaal voor digital gegaan.
Netflix , YouTube en games alemaal digital en geen disc wisselen meer.

1 woord voor deze ontwikkeling : Super.

Maar bedankt voor de tip.

• Superkiwi
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:46:
1 woord voor deze ontwikkeling : Superduur. ;)
Maar bedankt voor de tip.
You're welcome ;)
Nadeel is wel dat je niets door kan verkopen mocht je dat willen.
Ik vind het tof om doosjes in de kast hebben staan: blu-rays, games, cd's:
alles lekker op schijfje :)

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2015 14:56 ]

Verwijderd

Er zitten voordelen en nadelen aan digital , maar voor en nadelen zitten ook aan discs.

En welke hobby is niet duur.

• Superkiwi
Elke hobby kost geld, dat ben ik met je eens. Als hobbyfotograaf heb ik dat ook zeker al ervaren.
Maar meer betalen voor hetzelfde product valt niet onder het mom "potver wat een dure hobby";
een site als budgetgaming is er juist om deze hobby zo betaalbaar mogelijk te houden ;)

Noem eens een nadeel van een goedkopere disc?
Krasjes wellicht? Zuinig zijn.
*het "moeten" wisselen van de schijfjes ervaar ik niet als nadeel*

Verwijderd

Ik speel meerdere spellen per dag , dus voor mij is het wel handig dat ik geen discs hoef te wisselen.

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
In het kader van budget gaming e.d.: Afgelopen zondag dacht ik fuck it, ik wil ook een console bezitten en lekker op de bank zitten gamen.

Nou ben ik, als puur 'Ollander, natuurlijk op zoek naar de goedkoopste plek om deze console aan te schaffen en games.

Voor games leek Gamemania en, dankzij dit topic, Budgetgaming 2 goede plekken.
En voor console zag ik als laagste prijs de PS4 voor 370 op topprice (https://www.topprice24.nl/playstation-4-500gb).

Weten jullie nog plekken die een total noob (nog) niet kent?

• Superkiwi
Iedereen mag zijn tijd indelen hoe hij zelf graag wilt ;)
Punt is dat schijfjes nu eenmaal goedkoper zijn dan de veel te dure PS store.
En dat digitaal voordelen zou hebben tov schijfjes, maar die zie ik nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2015 15:31 ]

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11 16:47
jimmy_dg schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:18:

Voor games leek Gamemania en, dankzij dit topic, Budgetgaming 2 goede plekken.
En voor console zag ik als laagste prijs de PS4 voor 370 op topprice (https://www.topprice24.nl/playstation-4-500gb).

Weten jullie nog plekken die een total noob (nog) niet kent?
Welke game(s) zou je erbij willen?
Eventueel kun je naar PS4-bundels kijken:
The Order 1886-bundel voor 399,-
GTA5-bundel voor 439,-
Driveclub-bundel 448,-

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Wat ik overigens wel graag zou willen weten is wanneer we weer een nieuwe firmware update krijgen met wat nieuwe, leuke features. De laatste update waarin echt nieuwe features kwamen is alweer een flinke tijd terug, en ook qua geruchten is het erg stil. Wat ideeen:

- Friend notifications
- Wallpapers aanpassen naar iets wat je zelf wilt

Enzovoort!

PSN: Maichel

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Kan je toch gewoon oplossen door je vriendin moeder te vragen om effe schijfje te wisselen ;)

PSN: Maichel

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Het niet hoeven te wisselen van de disc is in mijn ogen wel een voordeel.
Het punt is wil je daar in sommige gevallen extra voor betalen?
(Via US Store kopen en game sharing kom je ongeveer uit om 23 € per spel. Het hoeft dus niet duurder te zijn)

Als je eenmaal digitale games speelt, wil je niet meer terug naar discs.

[ Voor 20% gewijzigd door HaskoF op 16-02-2015 15:41 ]

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
CappieL schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:32:
[...]

Welke game(s) zou je erbij willen?
Eventueel kun je naar PS4-bundels kijken:
The Order 1886-bundel voor 399,-
GTA5-bundel voor 439,-
Driveclub-bundel 448,-
Ja, thanks die heb ik idd al bekeken :) Alleen bij zo'n bundel koop je het spel natuurlijk nieuw. En omdat het mij niet uitmaakt of het spel al eens is gebruikt (voor zover ik weet zitten hier geen nadelen aan) kan ik het spel gewoon used kopen bij GameMania bijvoorbeeld. Dan kom je in ieder geval altijd goedkoper uit, ik zie daarom geen reden om het spel nieuw aan te schaffen.

Verder wat voor games? Ik wil zeker GTA5 hebben (used rond de 50 euro). Na alle geruchten van mensen dat The Order 1886 binnen 5-6 uur klaar is (incl. alle cutscenes) blijf ik daar nog even uit de buurt. Mijn originele plan was ook om die bundel te kopen, maar daar zie ik nu wel van af.

Verder Mortal Kombat X. Iig een spel die altijd wel leuk is ook met 2 players. En een race spel. Heb jij of iemand anders daar misschien een aanrader voor een race spel/2 player games?

• CappieL
jimmy_dg schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:37:
[...]

Verder wat voor games? Ik wil zeker GTA5 hebben (used rond de 50 euro). Na alle geruchten van mensen dat The Order 1886 binnen 5-6 uur klaar is (incl. alle cutscenes) blijf ik daar nog even uit de buurt. Mijn originele plan was ook om die bundel te kopen, maar daar zie ik nu wel van af.

Verder Mortal Kombat X. Iig een spel die altijd wel leuk is ook met 2 players. En een race spel. Heb jij of iemand anders daar misschien een aanrader voor een race spel/2 player games?
Kijk vooral op de V&A rond, daar heb ik Fifa 14, Thief en CoD voor weinig gescoord.
Driveclub heb ik digitaal (Plus-versie) tijdens een aanbieding gekocht.
Edit: Je kunt de The Order bundel natuurlijk kopen en de game op MP of op V&A verkopen...

[ Voor 5% gewijzigd door CappieL op 16-02-2015 15:40 ]

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-11 13:07
jimmy_dg schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:37:
[...]

.....
.....
http://www.amazon.de/Play...-4&keywords=playstation+4

399 voor GTA V nieuw.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
HaskoF schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:37:
Het niet hoeven te wisselen van de disc is in mijn ogen wel een voordeel.
Het punt is wil je daar in sommige gevallen extra voor betalen?

Als je eenmaal digitale games speelt, wil je niet meer terug naar discs.
Ik haal redelijk veel voldoening uit het zien van mijn rijtje gamedoosjes waarvan alles links helemaal uitgespeeld en afgesloten is en rechts nog op de to do lijst staat op een of andere manier :)

Zonnepanelen

• CappieL
Of de Last of Us versie met cam en 2e controller voor 449

Verwijderd

Maichel schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:36:
[...]

Kan je toch gewoon oplossen door je vriendin moeder te vragen om effe schijfje te wisselen ;)
Haha, dan krijg ik meteen een preek van ze en krijg ik te horen hoeveel ze wel niet doen in huis.

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:43:
[...]

Haha, dan krijg ik meteen een preek van ze en krijg ik te horen hoeveel ze wel niet doen in huis.
Herkenbaar :9

Een handtekening?!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
(jarig!)
CappieL schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:42:
[...]

Of de Last of Us versie met cam en 2e controller voor 449
Voor de camera hoef je het niet te doen, maar een extra controller én TLoU voor 50 extra is een goede deal.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
DrWoetR schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:36:
[...]

Voor de camera hoef je het niet te doen, maar een extra controller én TLoU voor 50 extra is een goede deal.
Ondanks het feit dat er staat dat de PS4 in nederland kan worden geleverd, is dit niet zo. Je krijgt bij het afrekenen een melding dat zij de PS4 niet naar nederland kunnen verzenden. :( anders had ik hem zeker bestelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Naiki op 16-02-2015 16:41 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
Volgens die @tidux meneer draait the division op de ps4 op 1080p vs. 900p op de Xbox. An sich niet echt super bijzonder nieuws maar via officiële kanalen is het erg stil rond deze game. En dat terwijl ubisoft op zo'n aandelen vergadering heeft aangegeven dat de game wel dit jaar uitkomt. Ik weet dat het nog maar februari is maar met andere games van ubisoft draaide hun marketing machine al.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• IlPirata
Naiki schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:39:
[...]

Ondanks het feit dat er staat dat de PS4 in nederland kan worden geleverd, is dit niet zo. Je krijgt bij het afrekenen een melding dat zij de PS4 niet naar nederland kunnen verzenden. :( anders had ik hem zeker bestelt.
Dat is raar, mijn ps4 komt ook bij Amazon.de vandaan. Stuur ze even bericht en vraag of het klopt.
AtlAntA schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:26:
Volgens die @tidux meneer draait the division op de ps4 op 1080p vs. 900p op de Xbox. An sich niet echt super bijzonder nieuws maar via officiële kanalen is het erg stil rond deze game. En dat terwijl ubisoft op zo'n aandelen vergadering heeft aangegeven dat de game wel dit jaar uitkomt. Ik weet dat het nog maar februari is maar met andere games van ubisoft draaide hun marketing machine al.
Ergens vreemd. X1 is juist preferred platform voor The Division, maar goed, met CoD hetzelfde verhaal. Ik verwacht vrij weinig van die game. Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn en zo ziet het er zeker uit. Daarbij is het een Ubisoft game. Kan alleen maar meevallen dus.

Hier trouwens hi-res screenshots van Tomb Raider: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=993281

Ben benieuwd wanneer ze die precies naar de PS4 gaan brengen. Ik verwacht zomer of eind volgend jaar.

Het lijkt er helaas wel op dat ze op dezelfde voet doorgaan. Ik vond de vorige persoonlijk iets te duister en daarbij probeerde de game wel erg zijn best te doen om de boel erg "zwaar" en emotioneel te maken. Sowieso verwacht ik dat TR redelijk kansloos is vs. Uncharted 4, dus een slimme zet van CD om 'm niet meteen op de PS4 te releasen.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Ziet er wel echt mooi uit die screenshots van tombraider. Heb me echt vermaakt met de laatste. Jammer dat deze "voorlopig" niet op de ps4 komt maar gelukkig komt uncharted.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

bram1984 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:51:
[...]

Ergens vreemd. X1 is juist preferred platform voor The Division, maar goed, met CoD hetzelfde verhaal. Ik verwacht vrij weinig van die game.
Preferred? Nah denk dat het meer een marketing deal is. Hopen dat we op de ps4 niet weer op een patch moeten wachten waardoor het spel on par is met de xbox versie. Kijk naar de release van de laatste assassins creed.

Ms lijkt overigens flink de portomonnee te heeben getrokken want ik geloof dat we voorlopig vrijwel alle mp games met xbox merketing deal krijgen? Ea, ubisoft, activision, project red... Of mis ik iets?

Nouja als de devs de extra gpu power goed inzetten voor wat betere resolutie en fps voordeel vind ik het allemaal prima.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

@bukkum;
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Je ziet behoorlijk goed dat ook deze game weer naar last gen komt. Ik vind het er niet per definitie beter uitzien dan de Definitive Edition eigenlijk.

@hierboven; ja dat bedoel ik.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 16-02-2015 20:10 ]

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Tis trouwens gewoon bijna grappig aan het worden de haatcampagne die the order te verduren krijgt. Ongelovelijk. Dit is toch niet normaal? En grote gamessites lijken erin mee te gaan.

Mooi voorbeeld maar dan in hat absurde:
[url="youtube"]Xbox Fanboy Reviews The Order 1886: http://youtu.be/Wf4qoWxTk3c[/url]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Alleen werkt de link nou niet bepaald :9

• voxxel
Als je het laatste stukje van de link gebruikt wel.

Zonnepanelen

• bukkum
bram1984 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:09:
@bukkum;
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Je ziet behoorlijk goed dat ook deze game weer naar last gen komt. Ik vind het er niet per definitie beter uitzien dan de Definitive Edition eigenlijk.

@hierboven; ja dat bedoel ik.
Ik had ook ergens een filmpje gezien, dat zag er toch echt stuk mooier uit dan de definitive edition. Vind deze screenshots toch ook al mooier. Blijft toch een beetje subjectief.
swopdark schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:14:
Tis trouwens gewoon bijna grappig aan het worden de haatcampagne die the order te verduren krijgt. Ongelovelijk. Dit is toch niet normaal? En grote gamessites lijken erin mee te gaan.

Mooi voorbeeld maar dan in hat absurde:
[url="youtube"]Xbox Fanboy Reviews The Order 1886: http://youtu.be/Wf4qoWxTk3c[/url]
Prima toch. Hoop mensen misgunnen RaD het succes dat ze hiermee gaan krijgen. Grafisch kennen we zelfs geen titels op de PC die qua detail in de buurt komen. Het is haast CGI en de transities van cutscenes naar gameplay verlopen daarbij naadloos. Een haatcampagne betekent dat een hoop mensen bang zijn dat de game echt goed is. Waarom, geen idee.

• bukkum
Ik heb the order met de pu actie gekocht. Alleen al om het sfeertje, de gears stijl en de grafische pracht is het voor mij een reden om deze game te spelen.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:27:
[...]

Prima toch. Hoop mensen misgunnen RaD het succes dat ze hiermee gaan krijgen. Grafisch kennen we zelfs geen titels op de PC die qua detail in de buurt komen. Het is haast CGI en de transities van cutscenes naar gameplay verlopen daarbij naadloos. Een haatcampagne betekent dat een hoop mensen bang zijn dat de game echt goed is. Waarom, geen idee.
De voorboden zijn voorals niet erg goed: http://tweakers.net/revie...-met-weinig-diepgang.html en in 1,5 maand verwacht ik daarin niet veel verbetering.
Grafisch zal het wel snor zitten (zoals Rise of Rome op de XO), voor de rest verwacht ik niet al te veel van het spel. Waarschijnlijk een mooie showcase. Nog ff afwachten in elk geval...

• voxxel
harrytasker schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:32:
[...]

De voorboden zijn voorals niet erg goed: http://tweakers.net/revie...-met-weinig-diepgang.html en in 1,5 maand verwacht ik daarin niet veel verbetering.
Grafisch zal het wel snor zitten (zoals Rise of Rome op de XO), voor de rest verwacht ik niet al te veel van het spel. Waarschijnlijk een mooie showcase. Nog ff afwachten in elk geval...
Voorboden zijn juist redelijk goed sinds een paar dagen. De game is al in handen van een hoop gamers en de reacties zijn vrij positief. Alleen over de lengte van de game niet.

Zonnepanelen

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

voxxel schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:34:
[...]

Voorboden zijn juist redelijk goed sinds een paar dagen. De game is al in handen van een hoop gamers en de reacties zijn vrij positief. Alleen over de lengte van de game niet.
Grappige is dat het ook hier een sport is om de game zo snel mogelijk uit te spelen. Iemand heeft het gedaan in 5 maar als je ziet hoe hij door de game holde weet ik niet of hij er erg veel lol aan had. Andere reports zeggen 9 tot 12 uur. Super marios is onder de 2 minuten uitgespeeld maar voorlopig doe ik ongeveer zo lang over world 1-1.

Ik vind production values en sfeer ook erg belangrijk in een spel en daarom geniet ik ook zo van tlou. Wat ik van the order heb gezien is dat het minstens zo sfeervol probeerd te zijn met dito acteerwerk. Ik ben erg benieuwd naar de reviews maar ben bang dat vele journo's zich laten meeslepen in de hectiek. Geen mp is voor velen al een dooddoener.

harrytasker schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:32:
[...]

En dan kom je met Tweakers als voorbeeld. De site staat bekend als pro-MS, dus het verbaast me niets dat ze minder te spreken zijn over een Sony exclusive. Zat sites waren positief over exact hetzelfde stuk (Gamer, PU, IGN). Daarbij lees ik van mensen die de game al hebben uitgespeeld, dat zij toch wel aardig onder de indruk zijn van zowel het verhaal, de graphics als gameplay.

Ik weet nu al sites die de game gaan afrekenen op het ontbreken van een MP en/of co-op gedeelte, maar die begrijpen in mijn optiek dan ook niet wat de game probeert te doen.

• harrytasker
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:42:
[...]

En dan kom je met Tweakers als voorbeeld. De site staat bekend als pro-MS.
Serieus? 8)7

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
je moet dat lezen als "Tweakers staat bij Bram1984 bekend als pro-MS site." ;)

Het is gewoon afwachten, op voorhand roepen dat de game fantastisch wordt is net goed gis werk als een game op voorhand afkraken. Maar iedereen mag een eigen mening hebben, voor mijn gevoel is het een 2'de Ryse. :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Klopt wel hoor. ;)
Serieus ja. Daarbij geef ik aan dat andere sites dan weer positief waren over datzelfde stuk. Laat me je helpen.

http://www.ign.com/articl...eppelin-in-the-order-1886
http://www.pu.nl/artikele...ation-experience-preview/
http://www.gamer.nl/preview/499305/the-order-1886-hands-on
Chaoss schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:46:
je moet dat lezen als "Tweakers staat bij Bram1984 bekend als pro-MS site." ;)

Het is gewoon afwachten, op voorhand roepen dat de game fantastisch wordt is net goed gis werk als een game afkraken. Maar iedereen mag een eigen mening hebben, voor mijn gevoel is het een 2'de Ryse. :P
Tja je bent een mod, maar stiekem weet je dat het klopt wat ik zeg. En vele mensen met mij in dit topic.

• harrytasker
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:49:
[...]

Serieus ja. Daarbij geef ik aan dat andere sites dan weer positief waren over datzelfde stuk. Laat me je helpen.

http://www.ign.com/articl...eppelin-in-the-order-1886
http://www.pu.nl/artikele...ation-experience-preview/
http://www.gamer.nl/preview/499305/the-order-1886-hands-on

[...]

Tja je bent een mod, maar stiekem weet je dat het klopt wat ik zeg. En vele mensen met mij in dit topic.
Tja nou noem je allemaal pro Sony sites op... :9

• bukkum
Komende donderdag staat de review op psx-sense. Dan weten we echt hoe de game is gezien hun neutrale karakter😉
harrytasker schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:51:
[...]

Tja nou noem je allemaal pro Sony sites op... :9
Tja, als ik jouw beredenering moet aanhouden, zijn de voortekenen in ieder geval uiterst positief. :)

edit: Als er overigens 1 site niet pro-Sony is, is het Gamer.nl wel. Daar zitten nagenoeg alleen maar Xbox fanboys. Dat is al uit meerdere artikelen gebleken. Kijk alleen al naar het item waarin ze vermelden dat The Order zogenaamd maar 5,5 uur lang is. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 16-02-2015 20:59 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Alle offtopic meuk op de voorgaande pagina's over spelfauten en gezinssituaties verwijderd, laten we het gewoon over de PS4 hebben.

• bukkum
Chaoss schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:00:
[mbr]Alle offtopic meuk op de voorgaande pagina's over spelfauten en gezinssituaties verwijderd, laten we het gewoon over de PS4 hebben.[/mbr]
Spelfouten.... Ergens denk ik dat dit een bewuste is😜

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
offtopic:
Pun intended uiteraard ;)

• bukkum
😁 nu weer on topic idd. Kan iemand beamen dat unity nu gewoon goed te spelen is na alle patches?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Unity was na de eerste patch al goed te spelen, heb toen 1x een crash gehad. Sinds update 2-3 nooit weer. Game is imho zeker de moeite waard, heb er zelf zo'n 60 uur inzitten.

• bukkum
Dat is goed om te horen, lijkt me een erg leuke game. Als the order toch redelijk kort is dan kan deze er mooi achteraan.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Je kunt er zeker 6x meer tijd aan besteden ;) Vraag me wel af of de "Dead Kings" DLC ook gratis beschikbaar is voor mensen die nu pas beginnen aan Unity. Is een nieuw gebeid met nieuwe verhaal lijn waar je ook weer een paar uurtjes mee zoet bent.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:32

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Het blijft grappig om te zien wat voor calimero gedrag er in dit topic wordt getoond. De hetze tegen The Order 1886 toont erg veel gelijkenissen met de hetze destijds tegen bijv. Ryse. Dus de hetze tegen The Order ligt niet aan het feit dat het een PS exclusive is.

Grow up, koop de game en geniet ervan en laat anderen lekker schrijven wat ze willen.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2015 21:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• bukkum
Mooi meegenomen als die dlc er nog bij zit. Maar ook zonder kan je niet klagen over de speeluren idd.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik snap niet dat mensen zich ze druk maken om wat een ander van een game vindt. Als jij het toch leuk vindt om te spelen is het toch goed? :)

Ga The order iig wel 2e hands aanschaffen over een tijdje (heb nog te veel andere games op mijn verlanglijstje staan :P ) lijkt me erg vermakelijk.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• voxxel
uchiha tijntje schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:36:
Het blijft grappig om te zien wat voor calimero gedrag er in dit topic wordt getoond. De hetze tegen The Order 1886 toont erg veel gelijkenissen met de hetze destijds tegen bijv. Ryse. Dus de hetze tegen The Order ligt niet aan het feit dat het een PS exclusive is.

Grow up, koop de game en geniet ervan en laat anderen lekker schrijven wat ze willen.
Behalve dan dat Ryse redelijk universeel werd afgekraakt om de gameplay, waar het bij The Order om de lengte gaat. Reviews zijn natuurlijk nog niet uit, maar volgens vroege berichten lijkt het met de gameplay wel goed te zitten.

Zonnepanelen

• AtlAntA
Sony heeft het trademark op the last guardian voor de 2e maal laten verlopen. Toch gecancelled? Of een andere naam omdat TLG te beladen is?

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Frikadel

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
voxxel schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:40:
[...]

Behalve dan dat Ryse redelijk universeel werd afgekraakt om de gameplay, waar het bij The Order om de lengte gaat. Reviews zijn natuurlijk nog niet uit, maar volgens vroege berichten lijkt het met de gameplay wel goed te zitten.
Mwoah, het punt bij ryse was eerder dat het snel ging vervelen en dat er weinig uitdaging in zat. Maar qua verhaal en graphics was het een prima game. Had ook af en toe van die momenten dat het overging in gameplay waarbij je dacht dat je nog naar een cutscene zat te kijken. En het is geen game die je een 2e keer uitspeelt omdat het zo verdomde lineair is. Ik heb me er in ieder geval wel mee vermaakt. Ik ben het er overigens mee eens dat een beter combatsysteem van Ryse wel een betere game had gemaakt. Het was nu gewoon te beperkt, te makkelijk en te saai.

Gelijkenissen met The Order te over. Al verwacht ik dat die qua gameplay wel onderhoudender is.
En bij Tweakers heb je vaak dat ze andere dingen van een game verwachten of dat ze zwaar gaan leunen op de gameplay terwijl de graphics of het verhaal een bepaalde game uniek maken. The Order gaat ook geen 10 scoren, puur omdat het een lineaire shooter zonder multiplayer is. Dat is gewoon vrij weinig content voor een dure game. Is dat erg? Mwoah, voor mij niet.

Tweakers Pro-MS noemen is trouwens ook hilarisch. Juist voor consoles zijn ze eerder pro-Sony imo. Veel redacteuren en moderatoren hebben een PS4 in huis staan, maar een paar hebben een Xbox One.

Ik vind echter dat je een review gewoon op waarde moet schatten. Het is 1 van de meningen en een enkele review kan nooit de doorslag geven. Dat betekend niet dat je niet selectief mag zijn op welke reviews je wel en geen waarde schat, maar elke review heeft altijd wel iets anders te melden. Ik als consolegamer heb bijvoorbeeld weinig aan de reviews van Total Buscuit omdat die toch vooral als pcmasterrace naar elke game kijkt en iets kan afkraken omdat het niet goed op PC loopt terwijl mijn PS4 het prima doet. Loopt hij leuk te mauwen dat het geen 60fps haalt en dat er zoveel bugs zitten in Unity, maar zelf heb ik weinig problemen gehad en me ook niet gestoord aan 30fps (ik ben het al jaren gewend).

Maar goed, The Order duurt nu nog 2 weken voor ie uitkomt. Wordt tijd dat we kunnen pre-loaden :9

Martinspire - PC, PS5, XSX

• bukkum
Over 4 dagen ligt de game bij mij op de deurmat, niet over 2 weken hoor.
Ga jij nog ff 2 weken wachten Martin, dan schuif ik 'm vrijdag in mijn PS4.

Het punt wat betreft replay value heb ik ook nooit begrepen. Ik speel 10x liever Uncharted of TLoU nog eens uit, dan dat ik weer opnieuw moet beginnen met een sandbox game en bijvoorbeeld een character weer helemaal opnieuw moet maxen. Ik moet er niet aan denken om weer opnieuw te beginnen met FC4 of Black Flag. Vooral die laatste zou echt een straf zijn, hoewel ik me er prima mee heb vermaakt.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:36:

Nogmaals een game ophemelen staat imho gelijk aan een game afkraken als je hem nog niet gespeeld hebt. Het enige waar je nu al over kunt oordelen is dat de graphics in orde zijn.

Dus dat "grow up" geld voor beide "kampen". Beetje discussiëren over een game met bijhorende voorpret is leuk maar ik snap niet waarom het zo vaak in een welles / nietes discussie uitloopt... nou ja eigenlijk snap ik het wel want men gunt elkaar blijkbaar geen eigen mening. Ik zou zeggen wacht lekker af op de eerste echte reviews of ga de game spelen en vorm dan pas een oordeel.

• dutchgio
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:41:
Ga jij nog ff 2 weken wachten Martin, dan schuif ik 'm vrijdag in mijn PS4.

Het punt wat betreft replay value heb ik ook nooit begrepen. Ik speel 10x liever Uncharted of TLoU nog eens uit, dan dat ik weer opnieuw moet beginnen met een sandbox game en bijvoorbeeld een character weer helemaal opnieuw moet maxen. Ik moet er niet aan denken om weer opnieuw te beginnen met FC4 of Black Flag. Vooral die laatste zou echt een straf zijn, hoewel ik me er prima mee heb vermaakt.
In TLoU moet je zelfs meerdere play-throughs spelen wil je jezelf maxen. ;)

Net vandaag de playthrough van GTA V gedaan. Zonder spoilers; op de ps3 keuze A, ps4 B en nu dus C gedaan. Deels gedwongen want mn andere safe was corrupt geraakt. :+
Ook met de heists kun je dan de andere aanpak doen, dus zo breng je alsnog wat verschil in de story mode.
Verder ook niet vervelend om opnieuw te spelen natuurlijk.
Nu hopen dat alles goed gaat en op naar 100% completion en wellicht dé platinium, maar dat is en flinke uitdaging.... ;)

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:22:
[...]

Nogmaals een game ophemelen staat imho gelijk aan een game afkraken als je hem nog niet gespeeld hebt. Het enige waar je nu al over kunt oordelen is dat de graphics in orde zijn.

Dus dat "grow up" geld voor beide "kampen". Beetje discussiëren over een game met bijhorende voorpret is leuk maar ik snap niet waarom het zo vaak in een welles / nietes discussie uitloopt... nou ja eigenlijk snap ik het wel want men gunt elkaar blijkbaar geen eigen mening. Ik zou zeggen wacht lekker af op de eerste echte reviews of ga de game spelen en vorm dan pas een oordeel.
Men vindt zichzelf het belangrijkst. Wat volstrekt logisch is. Vandaar dat een eigen mening zo zwaar telt. Al deel je een mening met een ander probeer je natuurlijk zoveel mogelijk mensen mee te nemen in die mening. Het is niet echt het gunnen van een ander zijn mening, maar meer jezelf belangrijker vinden dan een ander. (Menselijk)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

bukkum schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:07:
😁 nu weer on topic idd. Kan iemand beamen dat unity nu gewoon goed te spelen is na alle patches?
Ik zou er nog steeds mee uitkijken. Het is te spelen maar je kan bijna geen 5 minuten spelen zonder kleine bugs te zien. Het is echt overal. Van raar geplaatste mensen en geluiden die verkeerd spelen tot echt irritante dingen als verkeerd lopen, niet willen klimmen of springen of vijanden die je zien terwijl dat niet zou moeten kunnen.
Het ziet er allemaal wel prachtig uit en ik kan me zo voorstellen dat de artists die ee aan gewerkt hebben behoorlijk gefrustreerd zijn over hoe de gameplay geworden is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Vreemd zijn dingen waar ik niet/nauwelijks last van heb, zeker het lopen/springen/klimmen gaat bijna altijd goed, vergt natuurlijk wel wat oefening maar dat lijkt me normaal, dat heet oefenen en skills opbouwen :P

Wel eens een bug van een verkeerd geplaatste NPC maar nooit dingen waarmee ik vast ben komen te zitten oid. eigenlijk de dingen die ik in elke open wereld game zoals GTA ook tegenkom, kleine glitches. Zouden het er minder moeten zijn? zeker liefst helemaal geen natuurlijk maar ik heb me er geen enkele keer aan gestoord omdat het nooit de gameplay in de weg zit.

Als je verwacht een glitch vrije game te kunnen spelen na de patches dan zit je mis, als dat een eis is dan moet je er niet aan beginnen.

Ben wel benieuwd wat AC Victory gaat doen, zelfde engine maar (hopelijk ;)) stabieler/geoptimaliseerd en misschien grafisch nog wat meer gepushed.

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 17-02-2015 00:06 ]

• bukkum
Een x een glitch of pop up stoor ik me niet zo aan. Zolang de gameplay "gewoon" werkt prima, de zaken die rajacker beschrijft hoop ik niet te ervaren.

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 18:41
Ik heb de gehele walkthrough van The Order 1886 gekeken.

Ik koop sowieso een game niet op release tegen het volle pond, en deze game is eigenlijk tot nu toe aan mijn aandacht voorbij gegaan, dus ik vond het niet zo erg om de ervaring om het spel zelf te spelen, op te geven. Ik zal mijn mening geven over het spel zonder spoilers.

Hoe de game er grafisch uitziet kan ik niet beoordelen, want ik heb alleen beelden gekeken via Youtube. Ik kan wel zeggen dat het spel heel mooi een bepaalde sfeer neerzet.

Het verhaal begint met een proloog. In de volgende hoofdstukken ziet de speler wat zich heeft afgespeeld in aanloop daartoe. Het spel neemt ruim de tijd om zijn verhaal te vertellen, en de speler is eigenlijk meer toeschouwer. Na vaak korte momenten van gameplay, neemt het spel als snel weer de controle bij de speler weg, bepaalde quick time events daargelaten. De voorkennis van de proloog zorgt er wel voor dat je wilt blijven spelen. Na de gebeurtenissen van de proloog wordt het verhaal echter snel en onvolledig afgewikkeld.

Gameplay bestaat voornamelijk uit schieten (duh), aangevuld met wat klauteren aan richels, het verkennen van de omgeving (collectables?) en het forceren van sloten via een mini-game. Het spel bevat ook een stuk waar stealth verplicht is. De meeste tegenstanders zijn menselijke NPCs die in dekking blijven. Af en toe wordt er gevochten tegen monsters die de speler aanvallen. Deze aanvallen zijn af te slaan via QTEs. Het spel doet denken aan de Uncharted reeks, maar het niveau daarvan wordt niet gehaald.

Mijn mening is niet al te positief. Ik vind het spel te weinig spelervaring bieden. Het verhaal gaat als een nachtkaars uit. De gameplay is functioneel, ondergeschikt aan het verhalende aspect, en weinig origineel. Het is de tijd en moeite waard om even op te gaan in de wereld van The Order, maar voor een prijs van 60 euro zal "poppetje gezien, kastje dicht" behoorlijk onbevredigend zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door rdjnl op 17-02-2015 01:55 ]

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
[quote]rdjnl schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 01:24:
Ik heb de gehele walkthrough van The Order 1886 gekeken.

8)7

PSN: Oldzkoel

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Niet dat ik de order gelijk ga kopen. Maar is dat niet een beetje zonde om een walktrough te kijken van een verhalende game :P.

Nog erger dan, een film kijken om vervolgens het boek ervan te lezen.

Ik weet zeker wanneer ik een walkthrough van Tomb Raider had gekeken. Ik de game niet had gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door DeeSung op 17-02-2015 03:31 ]

Ik heb iemand net een Ferrari zien besturen op YT. Die auto rijdt niet lekker en is zijn geld niet waard.

Sorry, maar ik denk dat weinig mensen hier waarde hechten aan het oordeel van iemand gebaseerd op een YT walkthrough. Dat je überhaupt niets beters te doen hebt

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 06:28:
Ik heb iemand net een Ferrari zien besturen op YT. Die auto rijdt niet lekker en is zijn geld niet waard.

Sorry, maar ik denk dat weinig mensen hier waarde hechten aan het oordeel van iemand gebaseerd op een YT walkthrough. Dat je überhaupt niets beters te doen hebt
QFT

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Chaoss schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:46:

Het is gewoon afwachten, op voorhand roepen dat de game fantastisch wordt is net goed gis werk als een game op voorhand afkraken. Maar iedereen mag een eigen mening hebben, voor mijn gevoel is het een 2'de Ryse. :P
Het punt is dat deze game nog ruim voor de release als algemene mening "flop" heeft meegekregen. door verhalen in media dat het aan 3 uur durende aaneenschakeling van quicktime events en cutscenes zou zijn. Net als bij de xbox one is de algemene perceptie van het product nog voor de release zwaar beschadigd. Het is zeer lastig een vooraf ingenomen mening te verdraaien. in het geval van een game is dat "killing" aan de andere kant, zoveel reclame als deze game gekregen heeft had Sony niet kunnen betalen.

• IlPirata
Chaoss schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:13:
Je kunt er zeker 6x meer tijd aan besteden ;) Vraag me wel af of de "Dead Kings" DLC ook gratis beschikbaar is voor mensen die nu pas beginnen aan Unity. Is een nieuw gebeid met nieuwe verhaal lijn waar je ook weer een paar uurtjes mee zoet bent.
Vorige week begonnen met de game. met 2e hands disk.
DLC Dead kings gratis gedownload (voor iedereen beschikbaar).

Vind de game echt super. Qua bugs zijn er paar hele kleine dingen, maar die hebben dan voornamelijk te doen met dingetjes die niet helemaal lekker kloppen met de eagle eye.

En ook 1 keer met movement, maar met de 10 uur die ik er in heb zitten is 1 vervelende bug niet echt veel.

Zeker een aanrader.

psn: hertog-jw

Verwijderd

System Update 2.04 is er.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 17:10

lasharor

7 december 2004

Main features in version 2.04 update
System software stability during use of some features has been improved.

:')

Verwijderd

Lekker uitgebreid weer as usual :')

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 09:34 ]

Verwijderd

Geen extra functies in de details inderdaad.

Meer stabiliteit hopelijk met deze update.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb totaal geen problemen met de stabiliteit. Een .04 versie ophoging is ook minimaal in mijn ogen.

[ Voor 8% gewijzigd door Scrisissszzz op 17-02-2015 09:48 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 19:29
Updates, brrrr....

Weet nog goed hoe snel de xbox360 was in het begin (die tabbladen). Na elke update duurde het langer en langer voordat de console opgestart was, om nog maar te zwijgen over het trage menu.

Hou het nou maar lekker simpel, zoals het nu is.

• Superkiwi
Laat de PS4 maar gewoon een pure gameconsole zijn.
Voor alle andere multimedia meuk heb je een tablet/pc/smartphone.
Maar helaas...

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Wat mij betreft mogen ze wel aangeven wanneer een vriend van je online komt.
Ik vind het een beetje onzin wanneer ik zie dat een vriend van me een party heeft aangemaakt :').

Verwijderd

InF.Inc schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:27:
Ik vind het jammer dat van al mijn vroegere vrienden er bijna niemand meer gamed. Inmiddels 33 en moeite om vrienden te maken online. Spellen als Dying Light lijken mij fantastisch om samen te doen. Of Borderlands 2 straks bijvoorbeeld. Of nu dan Assassins Creed Unity. Lol maken met iemand die dezelfde humor kent als jij en waarbij geen kinderen op de achtergrond lopen te schreeuwen en blèren bijvoorbeeld. Ik heb nu wel een Brotherhood gestart in AC: Unity genaamd [iR33] (lol) om de Social Activities van je club ook op 100% te halen, maar ja .. wie voeg je toe en wie niet.. wie ligt jou en wie niet.
Ik heb mijn oude vrienden juist weer aan het gamen gekregen. Een aantal van hen heeft zelfs een console in huis gehaald. Natuurlijk gamen ze niet zo vaak als ik, maar een fijne sessie op een lazy sunday afternoon met 4 of 5 man tegelijk is heerlijk en naar mijn smaak vele malen leuker dan online multiplayer. Het kan ook te maken hebben met het feit dat iedereen daar tijd voor maakt ondanks de drukke agenda's. Online schept gevoelsmatig verplichtingen, terwijl ik vaak meer een avondje per week kan gamen.

@ The Order-discussie: Alle ophef rondom The Order begrijp ik wel, maar gezien de ontwikkelaar toch nog toe hele degelijke producten heeft afgeleverd, zou ik de game niet op voorhand afschrijven. Wacht gewoon de recensies af of schaf de game zelf aan.

• Superkiwi
Ttje schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:13:
Wat mij betreft mogen ze wel aangeven wanneer een vriend van je online komt.
Ik vind het een beetje onzin wanneer ik zie dat een vriend van me een party heeft aangemaakt :').
Die moet je even uitleggen.
Ik ben blij dat ik niet iedere keer de melding krijg dat iemand online komt...
De party-melding heb ik uitgezet, maar daar zie ik meer het nut van in.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 23:21

MaDLiVe

.-Observer-.

dvdkiwi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:23:
[...]

Ik heb maar 6 vrienden dus vind het zelf wel prettig om te zien wanneer ze online komen. Zou bijvoorbeeld fijn zijn als je bijvoorbeeld sommige contacts aan een soort favorites zou kunnen toevoegen en alleen bij hen een notificatie krijgt :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

dvdkiwi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:23:
[...]

Ik wil in game kunnen zien of iemand online is gekomen. Dit is toch (nog) niet mogelijk?

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-11 20:19
Heb nu meer dan 100 "vrienden" op de play en wil echt niet steeds de melding in beeld krijgen als er iemand online komt.....
Als je de melding uit kan zetten mogen ze ´m van mij toevoegen !!

PSN: ghpeet

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

http://www.eurogamer.nl/a...r-ps4-duikt-op-bij-amazon

Darksiders 2 naar de PS4, yes please :Y

• dutchgio
  • Nu online
Ook te lezen op de frontpage. ;)

• AtlAntA
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibbsZ9rxaW5HBe.gif

Dat stability update.

Verwijderd

De store is nog steeds niet verbeterd en start nog steeds niet op als je bijvoorbeeld net een spel heb gespeeld.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:04:
De store is nog steeds niet verbeterd en start nog steeds niet op als je bijvoorbeeld net een spel heb gespeeld.
Waarom zou de store op moeten starten als je aan het gamen bent geweest?

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Bellerophon schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:12:
[...]

Sommige hebben last van deze bug, waaronder ik. Store opent na aanzetten van PS4. Maar na de eerste game te hebben gestart kan je de store niet meer in. Dus moet je je PS4 opnieuw opstarten..

BFV: SuperflipNL [PS4]

Verwijderd

Af en toe wil ik na het spelen van een spel even op de PS4 in de PSStore kijken.

Dat lukt dan niet , het werkt pas weer als ik me even uitgelogt heb of een netwerktest heb gedaan.

Daar valt dus nog wat op te verbeteren.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SuperflipNL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:15:
[...]

Sommige hebben last van deze bug, waaronder ik. Store opent na aanzetten van PS4. Maar na de eerste game te hebben gestart kan je de store niet meer in. Dus moet je je PS4 opnieuw opstarten..
Dat is irritant... moet zeggen dat ik gelukkig nog geen problemen heb gehad met mijn PS4

Bellerophon schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:12:
[...]

Omdat het zo hoort te werken? Waarom zou een auto starten als je de sleutel omdraait?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

trollen doen we niet

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 17-02-2015 12:36 ]

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03:35

JoeZuCK

_Fonz > all.

Tof spel. Jammer alleen dat ik hem al uitgespeeld heb op de PC. Maar dit is een ideale console game voor de bank- of relaxfauteuil zitters onder ons.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Pagina: 1 ... 27 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link