PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Het zou mooi zijnScrisissszzz schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:50:
[...]
Dat iemand dat THQ stokje maar overneemt en deeltjes maakt met de andere horsemen!
Prachtig bronmateriaal natuurlijk, die 'Four Horsemen of the Apocalypse'
PSN: Bellerophon-
Wat valt je zo erg tegen van de PS4?Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:14:
[...]
Ik oordeel niet, ik merk alleen dat hij erg blij met zijn PS4 is en dat het hem minder kritisch maakt over de PS4. Maar ik vind het heel mooi dat hij er zo blij mee is! Was ik dat maar, mij valt de PS4 tot nu toe erg tegen, maar ik had dan ook te hoge verwachtingen.
En zeuren is het niet Dennis, je mag zelf weten wat jij zegt.
De spellen tot nu toe zijn erg buggy (bv. BF4, FIFA15).
Weinig partygames/couch co-op.
De batterijduur van de controllers is echt slecht, als ik met vrienden een avondje FIFA doe zijn ze halverwege al leeg.
De software, ik dacht dat het een media apparaat zou worden, maar het is erg mager.
Geen DLNA.
De graphics zijn helemaal zo goed nog niet.
Prijzen van digitale games zijn absurd.
Geen bluetooth ondersteuning..
En zo zijn er nog wel een paar.
Ben het eens met je commentaar.Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:34:
[...]
De batterijduur van de controllers is echt slecht, als ik met vrienden een avondje FIFA doe zijn ze halverwege al leeg.
De software, ik dacht dat het een media apparaat zou worden, maar het is erg mager.
Geen DLNA.
Veel van je punten vielen bij mij wel binnen verwachting.
Ik wist dat er weinig partygames waren, missende DLNA en media ondersteuning waren geen verrassing.
Misschien zie je de PS4 te veel als totaaloplossing in plaats van pure gamesconsole? Want naar mijn idee was het apparaat juist in de markt gezet voor gaming.
Graphics hangen sterk af van welke game je speelt. Welke games vindt je grafisch tegenvallen?
Zou ook graag meer couch-co op games zien. Split screen lijkt tegenwoordig erg zeldzaam. Is wel een keuze van de developers en heeft niet alleen met de PS4 zelf te maken.
Voor mij al reden om er niet aan te beginnen.bukkum schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:40:
pff net unity 2 uurtjes gespeeld maar echt niet normaal wat een pop-ups. Echt mega veel. Een x vind ik niet erg maar dit haalt het spelplezier echt onderuit. Wel een update van 6,5gig gehad, wil niet weten hoe die game was voor de update....
Die batterijduur ben ik zeker met je eensPinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:34:
[...]
Geen DLNA.
Maar het ontbreken van DLNA en het feit dat het geen media-apparaat is (blij toe) dat wist je toch van te voren al? Tenminste, die informatie was al reeds vrijgegeven.
En ik zou een BF4 nu niet meer als Buggy willen omschrijven.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 14:00 ]
So true. Nooit een PS3 gehad, maar nu de kans om early adoptor te zijn. Maar er zit veel meer in de PS4 dan tot nu toe eruit wordt gehaald. Alleen moet alles uit den treure worden gecheckt voordat een update erdoorheen komt. Stel je voor dat door een update alle PS4's het niet meer doen. Als ze dan ook nog het Nederlands poldermodel gebruiken voor beslissingen kun je nagaan dat we pas jaren na aankondiging een resume functie krijgen op de PS4 bijvoorbeeld.Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:34:
[...]
Geen DLNA.
Maar goed, heb dat ding ook voornamelijk gekregen omdat ik er Blu-ray mee af kan kijken en console exclusives op kan spelen. Al het andere is mooi meegenomen. Alhoewel .. ik mis wel DLNA voor streamen van je eigen muziek bijvoorbeeld. Dat zou toch fantastisch zijn? Nu zitten we met een krappy USB oplossing.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Plex werkt ideaal, gebruik het met mn smart tv om te streamen. Nadeel voor de ps4 app is dat hij alleen beschikbaar is voor betalende plex abonnees voor zover ik weet..Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:10:
Is de PLEX app dan geen goeie DLNA vervanger op de PS4?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik vind deze punten bijna allemaal vallen onder eerst een beetje research doen voordat je iets koopt.Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:34:
[...]
Geen DLNA.
Het was al ruim voor release bekend dat Microsoft zich inzette voor een multimedia device en Sony puur inzette op het gamen zelf.
Buggy games ligt ook niet bij Sony maar bij de ontwikkelaars.
Welcome to the League of Draven
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat dus... research is allesEuphanasia schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:13:
[...]
Ik vind deze punten bijna allemaal vallen onder eerst een beetje research doen voordat je iets koopt.
Het was al ruim voor release bekend dat Microsoft zich inzette voor een multimedia device en Sony puur inzette op het gamen zelf.
Dat is geen oplossing aangezien de batterijduur er niet mee verlengd wordt. Meer een workaround, net als een lange usb kabel.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:58:
De oplossing voor de batterijduur is door 2 controllers en een laadstation voor 2 te gebruiken.
Don't shoot the messenger.bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 06:28:
Ik heb iemand net een Ferrari zien besturen op YT. Die auto rijdt niet lekker en is zijn geld niet waard.
Sorry, maar ik denk dat weinig mensen hier waarde hechten aan het oordeel van iemand gebaseerd op een YT walkthrough. Dat je überhaupt niets beters te doen hebt
Ik geef gewoon mijn mening over de ervaring. Het is een spel waarbij je je kunt afvragen of het de moeite waard is om 60 euro te betalen om de eer te hebben de besturing in handen te hebben. Maar dat is inderdaad mijn mening, daar hoeft iemand het niet mee eens te zijn. Vorm vooral je eigen mening.
Ik vind het absurd dat er nergens reviews beschikbaar zijn van de professionele reviewers terwijl het spel al door sommige vroege vogels is uitgespeeld. Ik weet niet zeker of het spel veel meer biedt dan de youtuber in zijn videos heeft laten zien. Aan de andere kant: waarom zou ik daaraan moeten twijfelen?
Ik vraag me af wat je motief is om mijn mening in twijfel te trekken uitsluitend op basis van een drogredenering en persoonlijke aanval.
Dat ik het absurd vind, betekent niet dat ik niet weet waardoor het wordt veroorzaakt.bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:38:
Wel eens van een review embargo gehoord?
Hou op met flamen aub.
Omdat het een mening is van de persoon in kwestie. Daarom.rdjnl schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:36:
[...]
Don't shoot the messenger.
Ik geef gewoon mijn mening over de ervaring. Het is een spel waarbij je je kunt afvragen of het de moeite waard is om 60 euro te betalen om de eer te hebben de besturing in handen te hebben. Maar dat is inderdaad mijn mening, daar hoeft iemand het niet mee eens te zijn. Vorm vooral je eigen mening.
Ik vind het absurd dat er nergens reviews beschikbaar zijn van de professionele reviewers terwijl het spel al door sommige vroege vogels is uitgespeeld. Ik weet niet zeker of het spel veel meer biedt dan de youtuber in zijn videos heeft laten zien. Aan de andere kant: waarom zou ik daaraan moeten twijfelen?
Ik vraag me af wat je motief is om mijn mening in twijfel te trekken uitsluitend op basis van een drogredenering en persoonlijke aanval.Dat je überhaupt niets beters te doen hebt enzo.
Ik ga er even vanuit voor het gemak, dat jij de game nog niet hebt mogen spelen? Al kun je nog zoveel filmpjes zien, een hands-on ervaring heb je dan nog steeds niet gehad.
Heeft uiteraard geen reet met flamen te maken. Jij stelt een vraag en krijgt daarop het correcte antwoord. Simpel.rdjnl schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:40:
[...]
Dat ik het absurd vind, betekent niet dat ik niet weet waardoor het wordt veroorzaakt.
Hou op met flamen aub.
[ Voor 12% gewijzigd door Bellerophon op 17-02-2015 14:42 ]
Waarom vind je het absurd? De reden dat er nog geen reviews zijn, is omdat het embargo nog van kracht is. Volstrekt normaal.rdjnl schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:40:
[...]
Dat ik het absurd vind, betekent niet dat ik niet weet waardoor het wordt veroorzaakt.
Hou op met flamen aub.
Meer absurd is dat jij je mening over een game baseert op een YT walkthrough. Maar das slechts mijn mening.
Ik zie niet in hoe je filmpjes van gameplay geplaatst op youtube kunt kwalificeren als mening. Voor alle duidelijkheid: de youtuber geeft absoluut geen mening over de game in zijn walkthrough. Er is geen commentaar.Bellerophon schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:41:
Omdat het een mening is van de persoon in kwestie. Daarom.
Hoe het spel speelt, hoe het voelt, dat weet ik inderdaad niet. Hoe het er op mijn eigen tv uitziet, weet ik ook niet. Maar daar heb ik ook geen mening over gegeven.Bellerophon schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:41:
Ik ga er even vanuit voor het gemak, dat jij de game nog niet hebt mogen spelen? Al kun je nog zoveel filmpjes zien, een hands-on ervaring heb je dan nog steeds niet gehad.
Heeft uiteraard geen reet met flamen te maken. Jij stelt een vraag en krijgt daarop het correcte antwoord. Simpel.
[/quote]
Onzin, ik stel geen vraag waar "Wel eens gehoord van ..." een correct antwoord op is.
Als het spel in de openbaarheid is gekomen, is het handhaven van het embargo immoreel. Een journalist kan hierdoor niet berichten over feiten die hij door vrije nieuwsgaring had kunnen verzamelen.bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:50:
Waarom vind je het absurd? De reden dat er nog geen reviews zijn, is omdat het embargo nog van kracht is. Volstrekt normaal.
@hieronder:
Bij deze game staat de gameplay juist niet centraal.bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:52:
En laat het bij games nu net voornamelijk om die punten gaan. Niemand heeft dus iets aan je mening. Laten we rustig afwachten wat de mensen hier ervan vinden die daadwerkelijk een paar uur hebben gespeeld straks. Stuk zinvoller.
[ Voor 68% gewijzigd door rdjnl op 17-02-2015 15:47 ]
Dat klopt ook wel, ik heb de PS4 gekocht om dat ik altijd al een Playstation in huis heb gehad. Ik heb dus op blind vertrouwen de opvolger gekocht.Euphanasia schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:13:
[...]
Ik vind deze punten bijna allemaal vallen onder eerst een beetje research doen voordat je iets koopt.
Gelukkig komt er binnenkort Spotify ondersteuning, dat maakt voor mij een hoop goed.
Spellen die ik als tegenvallers zie zijn BF4, FIFA15, NFS Rivals, Watch Dogs, Knack. Het klopt inderdaad dat dit door de ontwikkelaars komt, maar het heeft wel invloed op mijn beoordeling over de PS4 ervaring.
De enige spelletjes waar ik echt veel plezier van heb gehad zijn The Last of Us en GTA V.
Een 2e controller is geen oplossing, want als ik met vrienden FIFA wil doen heb ik dan 4 of nóg meer controllers nodig.. Duur grapje.
Op de PS3 kon ik een willekeurige BT headset aansluiten voor spraak, nu moet je het aansluiten op de controller of moet je een speciale headset kopen. Het zijn soms de kleine dingetjes die bepalend zijn.
Ik vond het minimaal even nuttig als de rest van de onderwerpen die in dit topic worden besproken.bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:52:
Niemand heeft dus iets aan je mening
Nickname does not reflect reality
Niemand verplicht jou om zoveel controllers te kopen...Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:55:
[...]
Dat klopt ook wel, ik heb de PS4 gekocht om dat ik altijd al een Playstation in huis heb gehad. Ik heb dus op blind vertrouwen de opvolger gekocht.
Gelukkig komt er binnenkort Spotify ondersteuning, dat maakt voor mij een hoop goed.
Spellen die ik als tegenvallers zie zijn BF4, FIFA15, NFS Rivals, Watch Dogs, Knack. Het klopt inderdaad dat dit door de ontwikkelaars komt, maar het heeft wel invloed op mijn beoordeling over de PS4 ervaring.
De enige spelletjes waar ik echt veel plezier van heb gehad zijn The Last of Us en GTA V.
Een 2e controller is geen oplossing, want als ik met vrienden FIFA wil doen heb ik dan 4 of nóg meer controllers nodig.. Duur grapje.
Op de PS3 kon ik een willekeurige BT headset aansluiten voor spraak, nu moet je het aansluiten op de controller of moet je een speciale headset kopen. Het zijn soms de kleine dingetjes die bepalend zijn.
Verwijderd
Weet iemand waar deze controller ook voor een normale controller prijs te krijgen is?
Apart dat die van jou zo snel leeg zijn, kan er prima 2 avonden achter elkaar GTA mee spelen (sessies van een uur of 3) en dan heeft hij nog 1 streepje over.Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:55:
[...]
Heb wel het licht van de controller gedimd in het menu.
PSN: fonsmeister
Amazon of Ebay?Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:14:
http://www.bol.com/nl/p/s...r-urban/9200000032761678/
Weet iemand waar deze controller ook voor een normale controller prijs te krijgen is?
Verwijderd
Bijna 150 euro voor een controller, tering zeg!Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:14:
https://www.videogamesplu...ban-camo-ps4-p-21909.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:14:
Zo dat is echt een goed lelijke controller.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:14:
Maarja moet zeggen dat ik liefste gewoon zwart heb.
Yep, hij wint imo geen schoonheidsprijs. Maar ik vind de witte al niet mooi met zwarte pookjes en knoppen eropIlPirata schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:16:
[...]
Zo dat is echt een goed lelijke controller.
Maarja moet zeggen dat ik liefste gewoon zwart heb.
Verwijderd
In NL online shops is ie nergens te krijgen , behalve op BOL.
heb deze in nl besteld en had hem 2 dagen later binnen ik vind m vetVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:14:
Verwijderd
Waar had je em besteld als ik vragen mag?vegetto1983 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:19:
[...]
heb deze in nl besteld en had hem 2 dagen later binnen ik vind m vet
Toch niet tegen die prijs van 150 ballen?vegetto1983 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:19:
[...]
heb deze in nl besteld en had hem 2 dagen later binnen ik vind m vet
De controller wordt trouwens niet door Bol zelf aangeboden, maar door Bol's partner Mediahandel
FIFA15 buggy? Geen idee waar je het over hebt, er zitten wel een aantal bugs in maar de game staat helemaal niet bekend als buggy. Integendeel zelfs.Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:34:
[...]
Je controller verhaal is ook erg vaag. Speel 1 of 2 keer in de maand met een aantal vrienden ook FIFA en dit is vanaf een uur of 20.00 tot 04.00 uur. Controllers zijn nooit op, ik zorg er daarnaast ook voor dat ze volledig zijn opgeladen als de FIFA avond begint.
Je overige punten kan ik mij ook niet in vinden, games zien er gewoon goed uit en de DLNA ondersteuning zal mij een zorg zijn. Heb dat ding om te gamen.
[ Voor 23% gewijzigd door Liteiten op 17-02-2015 15:30 ]
Niks vaags aan zijn verhaal. Acht uur per controller haal ik ook bij lange na niet.Liteiten schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:20:
[...]
Je controller verhaal is ook erg vaag. Speel 1 of 2 keer in de maand met een aantal vrienden ook FIFA en dit is vanaf een uur of 20.00 tot 04.00 uur.
http://www.gameresource.n...n-camo-playstation-4.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:20:
[...]
Waar had je em besteld als ik vragen mag?
hierzo
Vaag dat ik er geen last van heb. De console + 3 controllers heb ik vanaf release.Brad Pitt schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:22:
[...]
Niks vaags aan zijn verhaal. Acht uur per controller haal ik ook bij lange na niet.
Ik mag al blij zijn als ik 6 uur haal en dan heb ik de trilfunctie uit staan.. En dat heb ik met beide controllers.Liteiten schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:26:
[...]
Vaag dat ik er geen last van heb. De console + 3 controllers heb ik vanaf release.
En FIFA 15 zit bij mij vol bugs. Scheidsrechters die oneindig rond blijven rennen bij een kaart, vrije trappen die aan de verkeerde club gegeven worden terwijl de commentator zegt dat het voor de ander was. Keepers die door de bal heen gaan etc. Misschien moet ik het maar een keer opnieuw installeren.
Of inruilen tegen PES 2015.Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:32:
En FIFA 15 zit bij mij vol bugs. Scheidsrechters die oneindig rond blijven rennen bij een kaart, vrije trappen die aan de verkeerde club gegeven worden terwijl de commentator zegt dat het voor de ander was. Keepers die door de bal heen gaan etc. Misschien moet ik het maar een keer opnieuw installeren.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dat is alleen bij NL commentaar, en al jaren zo bij FIFA. Als je ander commentaar pakt is het wel goed.Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:32:
[...]
Ik mag al blij zijn als ik 6 uur haal en dan heb ik de trilfunctie uit staan.. En dat heb ik met beide controllers.
Bij NL commentaar als je bijvoorbeeld Ajax bent en je maakt een overtreding op een PSV'er, zegt ie altijd "bla bla bla vrije trap voor Ajax" terwijl die natuurlijk PSV bedoeld.
PSN: Maichel
Ik heb de demo gespeeld en die is erg leuk!
Dat hoor ik voor het eerst, ik ga het proberenMaichel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:40:
[...]
Dat is alleen bij NL commentaar, en al jaren zo bij FIFA. Als je ander commentaar pakt is het wel goed.
Bij NL commentaar als je bijvoorbeeld Ajax bent en je maakt een overtreding op een PSV'er, zegt ie altijd "bla bla bla vrije trap voor Ajax" terwijl die natuurlijk PSV bedoeld.
Tja, het is speelbaar maar ik vind de hoeveelheid bugs toch echt wel af doen aan de ervaring. Juist zo'n spel moet het ook van de sfeer hebben en die valt steeds weg als je stomme dingen tegen komt.bukkum schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 00:28:
Een x een glitch of pop up stoor ik me niet zo aan. Zolang de gameplay "gewoon" werkt prima, de zaken die rajacker beschrijft hoop ik niet te ervaren.
Tja, glitch vrij is lastig met zo'n open world game maar ik vind het bij Unity echt te veel. Het geeft me echt het gevoel dat het spel niet af is. Echt jammer ook want het had een top game kunnen zijn als het goed gepolijst was.Chaoss schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 00:02:
Vreemd zijn dingen waar ik niet/nauwelijks last van heb, zeker het lopen/springen/klimmen gaat bijna altijd goed, vergt natuurlijk wel wat oefening maar dat lijkt me normaal, dat heet oefenen en skills opbouwen
Wel eens een bug van een verkeerd geplaatste NPC maar nooit dingen waarmee ik vast ben komen te zitten oid. eigenlijk de dingen die ik in elke open wereld game zoals GTA ook tegenkom, kleine glitches. Zouden het er minder moeten zijn? zeker liefst helemaal geen natuurlijk maar ik heb me er geen enkele keer aan gestoord omdat het nooit de gameplay in de weg zit.
Als je verwacht een glitch vrije game te kunnen spelen na de patches dan zit je mis, als dat een eis is dan moet je er niet aan beginnen.
Ben wel benieuwd wat AC Victory gaat doen, zelfde engine maar (hopelijk) stabieler/geoptimaliseerd en misschien grafisch nog wat meer gepushed.
Gisteren ook weer van die gekke dingen. Midden in een mega gevecht een aantal guards die lekker blijven staan en je vriendelijk begroeten met "Hello Arno!". Of je kijkt vanaf een dak naar beneden en je ziet steeds mensen verschijnen en verdwijnen.
Het meest irritante vind ik nog wel dat vijanden volledig onvoorspelbaar zijn. Soms zien ze je niet als je recht voor ze staat en soms kijken zien ze je door drie muren heen. Ook leuk als je seconden lang vast zit in de combat stance terwijl de vijand rustig zijn death animation doet terwijl anderen op je inhakken en je niets kunt doen.
Misschien laat ik het wel een half jaartje liggen in de hoop dat het dan het spel is dat ik graag zou spelen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Helaas ervaar ik ook echt al van bovenstaande zaken. Vind het echt enorm afbreuk doen aan de game. Van af en toe een pop-up is geen sprake is echt continu.rajackar schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:14:
[...]
Tja, het is speelbaar maar ik vind de hoeveelheid bugs toch echt wel af doen aan de ervaring. Juist zo'n spel moet het ook van de sfeer hebben en die valt steeds weg als je stomme dingen tegen komt.
[...]
Tja, glitch vrij is lastig met zo'n open world game maar ik vind het bij Unity echt te veel. Het geeft me echt het gevoel dat het spel niet af is. Echt jammer ook want het had een top game kunnen zijn als het goed gepolijst was.
Gisteren ook weer van die gekke dingen. Midden in een mega gevecht een aantal guards die lekker blijven staan en je vriendelijk begroeten met "Hello Arno!". Of je kijkt vanaf een dak naar beneden en je ziet steeds mensen verschijnen en verdwijnen.
Het meest irritante vind ik nog wel dat vijanden volledig onvoorspelbaar zijn. Soms zien ze je niet als je recht voor ze staat en soms kijken zien ze je door drie muren heen. Ook leuk als je seconden lang vast zit in de combat stance terwijl de vijand rustig zijn death animation doet terwijl anderen op je inhakken en je niets kunt doen.
Misschien laat ik het wel een half jaartje liggen in de hoop dat het dan het spel is dat ik graag zou spelen.
Is Diablo misschien iets voor je? Best wel cool als co-op game op de bank (of online)!Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:55:
[...]
Dat klopt ook wel, ik heb de PS4 gekocht om dat ik altijd al een Playstation in huis heb gehad. Ik heb dus op blind vertrouwen de opvolger gekocht.
Ik heb zelf geen van jouw games (die je als tegenvallers beschouwt) gespeeld. Er zijn wel andere spellen die het naar mijn mening echt de moeite waard zijn om te proberen. En er komt best veel leuks aan de komende maand.
Controller batterij verhaal is ook gewoon ruk. Ik laad de mijne na iedere speelsessie op en heb nog geen last gehad van een lege controller.
De headsets vind ik juist echt geniaal uitgewerkt. Je kan IEDERE koptelefoon met een microfoon gebruiken. Geeft je juist enorm veel keuze.
Als jij een lekkere koptelefoon hebt voor muziek en je hebt ook een microfoon in je kabel, dan kun je die prima gebruiken
Vergeet niet dat een stereo (muziek) hoofdtelefoon in je controller pluggen je bij lange na niet de (surround) ervaring geeft als een goede minder dure gaming headset.Kashika schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:06:
[...]
Is Diablo misschien iets voor je? Best wel cool als co-op game op de bank (of online)!
Ik heb zelf geen van jouw games (die je als tegenvallers beschouwt) gespeeld. Er zijn wel andere spellen die het naar mijn mening echt de moeite waard zijn om te proberen. En er komt best veel leuks aan de komende maand.
Controller batterij verhaal is ook gewoon ruk. Ik laad de mijne na iedere speelsessie op en heb nog geen last gehad van een lege controller.
De headsets vind ik juist echt geniaal uitgewerkt. Je kan IEDERE koptelefoon met een microfoon gebruiken. Geeft je juist enorm veel keuze.
Als jij een lekkere koptelefoon hebt voor muziek en je hebt ook een microfoon in je kabel, dan kun je die prima gebruiken
Dus op basis van trailers die circa 2 minuten duren en door Sony / Ready at Dawn gemaakt zijn mag iemand wel een game volledig hypen, maar als iemand de moeite neemt om een volledige walkthrough te kijken en kritisch is, dat kan dan weer niet.bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:52:
En laat het bij games nu net voornamelijk om die punten gaan. Niemand heeft dus iets aan je mening. Laten we rustig afwachten wat de mensen hier ervan vinden die daadwerkelijk een paar uur hebben gespeeld straks. Stuk zinvoller.
Bizar topic dit.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 17-02-2015 17:31 ]
https://docs.google.com/s...M0NwSkEaYJfV8M/edit#gid=0
Welcome to the League of Draven
Je doet er zelf vrolijk aan mee. In de basis niets mis mee. Maar loop dan toch niet zo te zeuren als iemand een kritische noot laat op basis van 5 uur gameplay footage...
[ Voor 70% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-02-2015 17:37 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Diablo heb ik al, dat was echt een leuk spel. Maar zodra een pop volledig uitgespeeld is, is het wel wat minder om opnieuw te beginnen. Maar het is echt een heerlijk spel om soms een uurtje te doen.Kashika schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:06:
[...]
Is Diablo misschien iets voor je? Best wel cool als co-op game op de bank (of online)!
Het headset verhaal, iedere headset met koptelefoon is toch niet compatibel? Een vriend van mij gebruikt zijn iphone dopjes en die piepen constant. zie ook hier
Nu heb ik voor mijn (non PS4) wireless sony headset een kabel op internet gekocht waar ook een microfoon in zit en die zijn ook niet compatibel, dan hoor ik niets terwijl ik het wel ingesteld heb in het menu. Gewone dopjes werken dan weer wel. Welke headset gebruik jij?
Gelukkig geen Singstar reclame zoals op de PS3 ineenslasharor schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:29:
[...]
Main features in version 2.04 update
System software stability during use of some features has been improved.
Maargoed, wat niet is, kan nog komen...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Inderdaad, dat was echt een afschuwelijk iets. Ook niet in een mapje te stoppen ofzo. Sowieso snap ik niet dat er niet gewoon wat simpele mappen in het PS4 menu kunnen worden gemaakt. Zo slecht was het PS3 menu dus toch niet.Vrijdag schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:51:
[...]
Gelukkig geen Singstar reclame zoals op de PS3 ineens
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik weet niet hoe het zit met verzendkosten.
PSN: Space-o-saurus
Volgens mij heb ik mijn posts toch echt keurig onderbouwd, maar wellicht heb je daar overheen gelezen. Die walkthrough is ontzettend gerushed en op NeoGAF zijn er gebruikers die er 10 uur en langer over hebben gedaan. Wat ik al eerder aangaf: Tomb Raider krijgt ook geen kritiek omdat die in anderhalf uur uit te spelen is.uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:35:
Ik heb geen posts van je gezien waarin je kritisch bent op mensen die positief zijn over (in dit geval) The Order op basis van trailers of gifjes.
Je doet er zelf vrolijk aan mee. In de basis niets mis mee. Maar loop dan toch niet zo te zeuren als iemand een kritische noot laat op basis van 5 uur gameplay footage...
En wellicht moet je het verschil tussen gehyped zijn en een halve review schrijven op basis van videobeelden even in het juiste perspectief plaatsen. Als iemand de game de hemel in zou prijzen op basis van een walkthrough, zou ik dat net zo onzinnig vinden.
Verwijderd
ze mogen 's beginnen met een melding dat er een update is, ipv "geen verbinding met internet" en dat ik zelf kan gaan uitzoeken wat er aan de hand is.Vrijdag schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:51:
[...]
Gelukkig geen Singstar reclame zoals op de PS3 ineens
Oh, er is een update!
Nouja, die anderhalf uur Tomb Raider is wel echt een speedrun. Het record (zonder glitches/exploits) staat geloof ik rond een uur en een kwartier. Dat is met alles skippen dat te skippen is. Springen over objecten waar dat niet de bedoeling is, etc.bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:08:
[...]
Volgens mij heb ik mijn posts toch echt keurig onderbouwd, maar wellicht heb je daar overheen gelezen. Die walkthrough is ontzettend gerushed en op NeoGAF zijn er gebruikers die er 10 uur en langer over hebben gedaan. Wat ik al eerder aangaf: Tomb Raider krijgt ook geen kritiek omdat die in anderhalf uur uit te spelen is.
Dat is wel even iets anders dan snel door een verhaal heen rushen zoals de Youtuber doet. Speelt gewoon de game, en kijkt de cutscenes gewoon af. Misschien volgens jou te snel, maar er worden geen dingen overgeslagen die essentieel zijn voor de game.
Maarja, is dat boeiend? Persoonlijk vind ik zelfs 10-12 uur nog te weinig gameplay voor een game van 60 euro. Kwaliteit over kwantiteit zegt men dan, maar dat is wel een erg slap excuus vind ik.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Het zou wel fijn zijn inderdaad als je de interface wat zou kunnen aanpassen. Dus inderdaad mappen maken of de transparantie aanpassen zodat je wallpapers beter kan zien ofzo. Maargoed, het is natuurlijk een console en geen pc.Voxalizer schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:56:
[...]
Inderdaad, dat was echt een afschuwelijk iets. Ook niet in een mapje te stoppen ofzo. Sowieso snap ik niet dat er niet gewoon wat simpele mappen in het PS4 menu kunnen worden gemaakt. Zo slecht was het PS3 menu dus toch niet.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Precies! Dus 5,5 uur moet ook zeker lukken zonder speedrun.Voxalizer schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:26:
[...]
Nouja, die anderhalf uur Tomb Raider is wel echt een speedrun. Het record (zonder glitches/exploits) staat geloof ik rond een uur en een kwartier. Dat is met alles skippen dat te skippen is. Springen over objecten waar dat niet de bedoeling is, etc.
Dat is wel even iets anders dan snel door een verhaal heen rushen zoals de Youtuber doet. Speelt gewoon de game, en kijkt de cutscenes gewoon af. Misschien volgens jou te snel, maar er worden geen dingen overgeslagen die essentieel zijn voor de game.
Maarja, is dat boeiend? Persoonlijk vind ik zelfs 10-12 uur nog te weinig gameplay voor een game van 60 euro. Kwaliteit over kwantiteit zegt men dan, maar dat is wel een erg slap excuus vind ik.
Ik begrijp dat mensen 12 en zelfs 15 uur te kort vinden door het ontbreken van andere modi. Ik zelf heb er weinig moeite mee omdat de mp in dit soort games toch al snel niet meer gespeeld worden. Co-op had wel leuk geweest maar ook dat speel ik amper. Uncharted 1 had ook alleen maar sp, en dat was ook prima. Ik heb liever een korte goede sp dan een lange herhalende die opzichtig en bewust is gerekt.
[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 17-02-2015 19:25 ]
Ik heb gewoon liever een goede sp van 10-15 uur die uit elkaar spat van kwaliteit.bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:36:
[...]
Precies! Dus 5,5 uur moet ook zeker lukken zonder speedrun. +
Ik begrijp dat mensen 12 en zelfs 15 uur te kort vinden door het ontbreken van andere modi. Ik zelf heb er weinig moeite mee omdat de mp in dit soort games toch al snel niet meer gespeeld worden. Co-op had wel leuk geweest maar ook dat speel ik amper. Uncharted 1 had ook alleen maar sp, en dat was ook prima. Ik heb liever een korte goede sp dan een lange herhalende die opzichtig en bewust is gerekt.
Vind 5-7 uur zelf niet acceptabel. Gelukkig mag iedereen voor zichzelf bepalen of hij wel de volle prijs over heeft voor deze game. Ik pik m wel een keer op voor €20
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Bij mij stond de melding van de update duidelijk bij 'meldingen'Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:13:
[...]
ze mogen 's beginnen met een melding dat er een update is, ipv "geen verbinding met internet" en dat ik zelf kan gaan uitzoeken wat er aan de hand is.
Oh, er is een update!
Nogmaals: 10 uur ga je gewoon halen als je gewoon relaxed speelt. Al bevestigd door meerdere mensen. Alles daaronder vind ik ook te kort voor sp only.steefje schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:01:
[...]
Ik heb gewoon liever een goede sp van 10-15 uur die uit elkaar spat van kwaliteit.
Vind 5-7 uur zelf niet acceptabel. Gelukkig mag iedereen voor zichzelf bepalen of hij wel de volle prijs over heeft voor deze game. Ik pik m wel een keer op voor €20
Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:34:
[...]
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:58:
De oplossing voor de batterijduur is door 2 controllers en een laadstation voor 2 te gebruiken.
Toen ik de controllers open ging maken voor het inzetten van de XB1 thumbsticks, heb ik meteen de batterij ook meegenomen. Super easy en ik denk dat ik nu bijna 2x zo lang mee ga met de batterij als met de originele die er in zat. Enige verschil is, is dat als de PS4 aan gaat geven dat die bijna leeg is, die knipperende stand, dan is ie ook echt leeg in een minuut (dus opladen!). Met degene die er in zaten kon ik dan gerust nog een kwartier of wat door. Verder super tevreden mee, zeker een dikke verlenging van de speelduur. En die lightbar scheelt toch ook wel een pak hoor, tussen dim en de meest felle stand (niet gemeten maar gevoelsmatig). Overigens valt de XB1 of de DS4 echt in het helemaal niet vergeleken met de Pro controller van de Wii-U (qua batterijduur welteverstaan), die gaat echt dagen, maar ook echt dagen achtereen mee zonder oplaadmoment. Geen idee hoe nintendo dat voor elkaar heeft gekregen, maar zo heb ik het in de Mario Kart 8 sessies ervaren.bram1984 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:30:
[...]
Dat is geen oplossing aangezien de batterijduur er niet mee verlengd wordt. Meer een workaround, net als een lange usb kabel.
Ik heb zelf deze aangeschaft:
http://www.amazon.co.uk/d...85721_37038051_TE_3p_dp_1
P.S. XB1 Thumbsticks
[ Voor 20% gewijzigd door martincm op 17-02-2015 21:31 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Gameplay :
Very simple but efficient action scenes, a large amount of QTE and some poor sneaking levels.
Graphics :
Top notch textures, mind blowing effects and no transition between game and cinematics. Awesome.
Sound :
Really good ambiant score, good dialogs, and good feedback from the weapons.
Duration :
Almost 7 hours, without running, which is a bit short (knowing that cinematics is half the duration..).
Global :
A lovely object, between a movie and a game. Some can considers it half-win or half-fail, it is the way you love Videogames that will be decisive.
Bron: http://www.jeuxvideomagazine.com/
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Heb je ook nog een bepaalde schroevendraaier nodig?
Net ook maar die thumb sticks gekocht
[ Voor 62% gewijzigd door Ttje op 17-02-2015 23:01 ]
Om de controller open te maken? Nee gewone kleine kruiskop. Wel voorzichtig van elkaar losmaken in ieder geval als de schroeven eruit zijn. Zijn wel wat diy easy tutorials over.Ttje schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 22:54:
[...]
Heb je ook nog een bepaalde schroevendraaier nodig?
Net ook maar die thumb sticks gekocht.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ik heb er één bij de lokale Intertoys op de kop getikt een paar maandjes terug.. zullen vast landelijk nog wel ergens in de schappen te vinden zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:14:
Beetje wat we al wisten dus. Over de lengte lees ik wel een hoop tegenstrijdige zaken zeg. Hier weer 7 uur. Ik las gisteren dat er 2 mensen 4 en 6 uur in de game zaten en die waren qua chapters nog niet eens over de helft.AtlAntA schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 22:11:
De eerste officiële review van the order.
Gameplay :
Very simple but efficient action scenes, a large amount of QTE and some poor sneaking levels.
Graphics :
Top notch textures, mind blowing effects and no transition between game and cinematics. Awesome.
Sound :
Really good ambiant score, good dialogs, and good feedback from the weapons.
Duration :
Almost 7 hours, without running, which is a bit short (knowing that cinematics is half the duration..).
Global :
A lovely object, between a movie and a game. Some can considers it half-win or half-fail, it is the way you love Videogames that will be decisive.
Bron: http://www.jeuxvideomagazine.com/
Ik heb ook meer dan 20 uur over TLoU gedaan, dus ik sta er sowieso om bekend de tijd te nemen. Ik heb er in ieder geval zin in.
Verwijderd
Het is een Canadese website. Je loopt derhalve ook het risico dat de douane het pakketje eruit vist en je een leuke brief over naheffing.ColonelSanders schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:06:
Die camo controller kost 45 euro op deze site: https://www.videogamesplu...ban-camo-ps4-p-21909.html
Ik weet niet hoe het zit met verzendkosten.
Btw, ik schrik wel van die batterijduur van de controllers. Ik begrijp dat er meer techniek in de controllers zit dan bij de PS3, maar dit is wel enorm kort. Als mijn vrienden op bezoek zouden komen, dan moeten we op gegeven moment de sessie onderbreken om de controllers bij te laden.
wat je ook kan doen is na iedere dag dat je klaar bent met gamen dat je de controllers gaat opladen via standby optie met je ps4, wanneer de controllers opgeladen zijn gaat je ps4 automatisch uit.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:05:
[...]
Het is een Canadese website. Je loopt derhalve ook het risico dat de douane het pakketje eruit vist en je een leuke brief over naheffing.
Btw, ik schrik wel van die batterijduur van de controllers. Ik begrijp dat er meer techniek in de controllers zit dan bij de PS3, maar dit is wel enorm kort. Als mijn vrienden op bezoek zouden komen, dan moeten we op gegeven moment de sessie onderbreken om de controllers bij te laden.Aan de andere kant is dat natuurlijk wel weer een prima moment om even te gaan eten / snacken.
controller gaat 8 uur mee, voor een normaal mens kun je hier zeker wel 1 dag mee doorbrengen lijkt me.
nothing stops this train
Vroeg of laat zal ik hem spelen, maar niet komend weekend al.
laat maar weten als je hem verkoopt voor 25 euro, dan koop ik hem van je over; speel het uit en verkoop ik het weer voor 25 euro.... gratis gamen ftwLekkerboeie86 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:11:
Opzich geen ramp als The order me slechts 6/7 uur zou vermaken. Maar dan vind ik de prijs wel wat hoog. Typisch een game om op een schijfje te kopen ivm doorverkoop trouwens![]()
nothing stops this train
Verwijderd
Dat lukt mij wel. Ik kom vrijwel nooit aan 8 uur gamen op 1 dag (baan, sociaal leven etc.).Kol Nedra schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:10:
[...]
wat je ook kan doen is na iedere dag dat je klaar bent met gamen dat je de controllers gaat opladen via standby optie met je ps4, wanneer de controllers opgeladen zijn gaat je ps4 automatisch uit.
controller gaat 8 uur mee, voor een normaal mens kun je hier zeker wel 1 dag mee doorbrengen lijkt me.
Verwijderd
Goh toch nog nu voor de standby optie, wist niet dat het zo werkte, dat is wel fijn zoKol Nedra schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:10:
[...]
wat je ook kan doen is na iedere dag dat je klaar bent met gamen dat je de controllers gaat opladen via standby optie met je ps4, wanneer de controllers opgeladen zijn gaat je ps4 automatisch uit.
Ik lees dit en concludeer dan dat er geen enkel FORZA alternatief is voor de PS4?Euphanasia schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:33:
Dit is trouwens een lijst met alle Couch Co-op games.
https://docs.google.com/s...M0NwSkEaYJfV8M/edit#gid=0
Ben over gestapt van xbox360 naar ps4
Vrienden hebben ook ps4 en heb er dan ook geen spijt van, maar ik mis wel echt onwijs de gave race game.
En race games die je kan spelen met andere mensen die thuis zitten zijn imo erg zwak en geld niet waard.
Wat is er fijner dan met vrienden op de bank potjes fifa/forza(oid) tegen elkaar te spelen goed biertje erbij en vooral de kunst van het converseren beoefenen?
8 uur haal ik nooit, zelfs niet op zondag als mijn vrouw de deur uit is.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:23:
[...]
Dat lukt mij wel. Ik kom vrijwel nooit aan 8 uur gamen op 1 dag (baan, sociaal leven etc.).
gemiddeld game ik elke avond 3 uur max, de rest fulltime werken
nothing stops this train
Verwijderd
En als alternatief plug je de controller rechtstreeks in het stopcontact, werkt ook prima met de ps4.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:25:
[...]
Goh toch nog nu voor de standby optie, wist niet dat het zo werkte, dat is wel fijn zo
Ja het is korter en dit is jammer, maar problemen levert het zelden op.
werkt dat?? de controller krijgt zo niet teveel stroom? kun je dat bevestigen via een linkje dat het geen kwaad kan voor je controller?Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:34:
[...]
En als alternatief plug je de controller rechtstreeks in het stopcontact, werkt ook prima met de ps4.
Ja het is korter en dit is jammer, maar problemen levert het zelden op.
nothing stops this train
Project Cars op 20 maart? Heeft 2P mode mogelijkheid.IlPirata schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:27:
[...]
Ik lees dit en concludeer dan dat er geen enkel FORZA alternatief is voor de PS4?
Ben over gestapt van xbox360 naar ps4
Vrienden hebben ook ps4 en heb er dan ook geen spijt van, maar ik mis wel echt onwijs de gave race game.
En race games die je kan spelen met andere mensen die thuis zitten zijn imo erg zwak en geld niet waard.
Wat is er fijner dan met vrienden op de bank potjes fifa/forza(oid) tegen elkaar te spelen goed biertje erbij en vooral de kunst van het converseren beoefenen?
BFV: SuperflipNL [PS4]
Ik vind het juist een typische game om te houden, later nog eens te spelen en om visite te laten zien hoe gruwelijk de graphics van tegenwoordig zijn.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:11:
Opzich geen ramp als The order me slechts 6/7 uur zou vermaken. Maar dan vind ik de prijs wel wat hoog. Typisch een game om op een schijfje te kopen ivm doorverkoop trouwens![]()
Driveclub heeft geen 2p couch optie en dat is nou net wat ik graag wil bij een racer.bram1984 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:53:
Of DriveClub. Ziet er ook nog eens een stuk beter uit en inmiddels een uitstekende racer te noemen.
[...]
in mijn eentje racen vind ik over algemeen bijzonder saai.
Daarbij wil ik Driveclub ooit nog proberen als ze belofte van gratis speelbare versie voor ps+ nakomen.
Ga zo eens verdiepen in project cars
Oortjes zou ik ook niet gebruiken. Hoor je bijna niks, tenzij je het puur voor spraak gebruikt.Pinjataaa schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:36:
[...]
Diablo heb ik al, dat was echt een leuk spel. Maar zodra een pop volledig uitgespeeld is, is het wel wat minder om opnieuw te beginnen. Maar het is echt een heerlijk spel om soms een uurtje te doen.
Het headset verhaal, iedere headset met koptelefoon is toch niet compatibel? Een vriend van mij gebruikt zijn iphone dopjes en die piepen constant. zie ook hier
Nu heb ik voor mijn (non PS4) wireless sony headset een kabel op internet gekocht waar ook een microfoon in zit en die zijn ook niet compatibel, dan hoor ik niets terwijl ik het wel ingesteld heb in het menu. Gewone dopjes werken dan weer wel. Welke headset gebruik jij?
Ik gebruik zelf de Wireless Stereo Headset van PlayStation. Wordt hierboven aangeven dat surround geluid het meeste toevoegd. Het klopt dat het iets toevoegd, maar het is geen must natuurlijk.
Daarnaast heb ik ook een Sony MDR1R koptelefoon met microfoon. Geluid en spraak werkt daar prima op.
Welke wireless headset heb je een kabel voor gekocht? Klinkt vrij omslachtig om voor een draadloze headset een kabel met microfoon te kopen?
Linkjes mag jezelf opzoeken maar dat werkt gewoon. Tot nu toe met HTC, Samsung, Sony, Nokia en een 2a autolader geprobeerd en alles werkt gewoon. Dit heb ik in 2013 al geprobeerd en die controllers heb ik nu nog steeds en de 7 a 8 uur haal ik wel. De meeste mensen hebben wel een stopcontact vlakbij hun zitplaats waar ze gamen dus dit is imho een prima oplossing. Plus dat de controllers veel sneller opgeladen zijn.Kol Nedra schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:41:
[...]
werkt dat?? de controller krijgt zo niet teveel stroom? kun je dat bevestigen via een linkje dat het geen kwaad kan voor je controller?
Verwijderd
Van Forza 5 heb ik ook veel genoten , want ik ben een circuitracer fan.
Wel fijn dat je dan tussendoor de controller niet hoeft op te ladenLekkerboeie86 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:11:
Verwijderd
http://www.projectcarsgame.com/
Ik zit me al te verheerlijken met alle circuits die er in zitten.
DriveClub was gewoon niet mijn ding qua racers.
Dat is dan even en gaat dan weer weg en duurt weer even voor het terug is, heb nog niet mijn "oude" controller geprobeerd dat ga ik nog doen maar wel heel merkwaardig.
Van driveclub wacht ik wel op de plus versie. En als die niet komt dan is het niet anders. Ze hebben zoveel verkeerd gedaan in de aanloop naar de release van deze game (vanaf e3 2013 eigenlijk al) dat ze mijn geld imho niet verdienen.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:12:
Meer info over Project CARS :
http://www.projectcarsgame.com/
Ik zit me al te verheerlijken met alle circuits die er in zitten.
DriveClub was gewoon niet mijn ding qua racers.
Project cars daarentegen lijkt me wel geweldig. Ik heb vooral zin om wat multiplayer races te spelen met semi serieuze tweakers!
Hmm dit is interessant: http://translate.google.n...td-p/20813877&prev=search
Echter: ik moet dus de optische kabel aan de DSS of MixAmp verbinden .. MAAR als je dan toch eens via je surround sound systeem wilt luisteren moet je de optische kabel de hele tijd switchen?
[ Voor 50% gewijzigd door JoeZuCK op 18-02-2015 10:25 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ik laad al sinds release mijn PS4 controller met de lader van mijn LG G2. Het kan gewoon.Kol Nedra schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:41:
[...]
werkt dat?? de controller krijgt zo niet teveel stroom? kun je dat bevestigen via een linkje dat het geen kwaad kan voor je controller?
Daarom heb ik 'm ook voor € 25,- via MP gekocht. Overigens heeft Evolution al heel wat DLC gratis weggegeven hoor. Je mist een bloedmooie en vette racer.AtlAntA schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:16:
[...]
Van driveclub wacht ik wel op de plus versie. En als die niet komt dan is het niet anders. Ze hebben zoveel verkeerd gedaan in de aanloop naar de release van deze game (vanaf e3 2013 eigenlijk al) dat ze mijn geld imho niet verdienen.
Project cars daarentegen lijkt me wel geweldig. Ik heb vooral zin om wat multiplayer races te spelen met semi serieuze tweakers!
Ik heb er ook 1 uit Canada laten komen ivm de goedkopere prijs , dat ze hier nog niet zijn klopt natuurlijk niet , ze lagen vorig jaar al bij Intertoysvegetto1983 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:13:
Heb iets vreemds, die controller die ik gekocht heb ( camo ) komt uit amerika natuurlijk want hier is hij nog niet. Nu is dat dan een USA model, maakt dat wat uit op onze consoles? ik heb sinds ik met die controller game met mijn rechter stick in bijv destiny soms als ik dan naar links of rechts beweeg de cursor pas 2 of 3 seconden later gaat.
Dat is dan even en gaat dan weer weg en duurt weer even voor het terug is, heb nog niet mijn "oude" controller geprobeerd dat ga ik nog doen maar wel heel merkwaardig.
Verder zijn er geen verschillen zover ik weet tussen EU/US/JPN modellen
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link