Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.407 views

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04:36
HaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:52:
Nieuwe soundbar van sony Bazuka Bass :D

http://www.sony.nl/electronics/luidsprekerelementen/ht-gt1

Iemand ervaring met deze Bazuka? Blaast ie iedereen op in de kamer met zijn Bass?
Voor de prijs zal het een prima ding zijn maar om je huis echt te slopen

moet je zoiets als dit bijvoorbeeld :> :

http://www.paradigm.com/p...model=sub-2/page=overview
6x10inch :+

SUB 2 plumbs the depths to 7 Hz with bloodcurdling output: 112 dB at 10 Hz, 126 dB at 60 Hz (in room). Connected to a 240-volt line, SUB 2 delivers 4,500 watts of continuous RMS Sustained power and a Frankenstein 9,000 watts of Dynamic Peak power through its unique Power Factor Correction system. Talk about bringing your music and movies to life! SUB 1 is no slouch either, delivering 1,700 watts of continuous power and 3,400 watts at peak.

Verwijderd

Diablo 3: UEE willt take me to a long ride with 120 hours of playing.

Over 10/12 dagen dus. :D :9

Kan bijna niet wachten!!!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
Die game is al even uit toch?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
AtlAntA schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:05:
[...]

Wou net zeggen, weet vrij zeker dat ik er meer dan 120 uur in heb gestoken op de ps4 ;)

Zonnepanelen

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:53:
[...]

Voor de prijs zal het een prima ding zijn maar om je huis echt te slopen

moet je zoiets als dit bijvoorbeeld :> :

http://www.paradigm.com/p...model=sub-2/page=overview
6x10inch :+

SUB 2 plumbs the depths to 7 Hz with bloodcurdling output: 112 dB at 10 Hz, 126 dB at 60 Hz (in room). Connected to a 240-volt line, SUB 2 delivers 4,500 watts of continuous RMS Sustained power and a Frankenstein 9,000 watts of Dynamic Peak power through its unique Power Factor Correction system. Talk about bringing your music and movies to life! SUB 1 is no slouch either, delivering 1,700 watts of continuous power and 3,400 watts at peak.
Hoe duur zal die zijn? :+

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
en dan alleen als ie HD remastered is ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-11 15:51
Chame_Wizard bedoelt dat ie dan de PS4 in bezit heeft waarschijnlijk met Diablo.

[ Voor 7% gewijzigd door ChuckyDevil op 13-02-2015 16:57 ]

• AtlAntA
ChuckyDevil schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:56:
Chame_Wizard bedoelt dat ie dan de PS4 in bezit heeft waarschijnlijk met Diablo.
Ah ok hij zit zichzelf hier op te hypen. Heb ik geen probleem mee hoor maar het was even onduidelijk. ;)

Hehe de photomode in Resogun is best slick. :)

edit: Plaatje weggehaald voor de mensen met een 20 MB databundel.

http://uploadenfoto.nl/pi...9ec9f790c10f2ca8173ae.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 13-02-2015 20:14 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
bram1984 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 20:10:
edit: Plaatje weggehaald voor de mensen met een 20 MB databundel
Plaatje van 320KB zal niemand wakker van liggen.

Nickname does not reflect reality

Stream van The Order. Uiteraard spoilers.

http://www.twitch.tv/kedorus52/mobile

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:05:
[...]

Ik heb over PS4 die ik ga halen. :P :>

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Nieuwe Flash Sale in de US Store!

Net even Rayman Legends en Knack voor $10 per stuk gekocht. Met account sharing nog voordeliger, $5 per game laat ik ze in ieder geval niet liggen. Rayman Legends op de Vita veel gespeeld en mee vermaakt. Knack nooit gespeeld, maar voor $5 kan die niet al te slecht zijn :)

Complete lijst voor de geïnteresseerden:

Divekick - $4.00 - 60% Off
Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends Complete Edition - $18.00 - 70% Off
Geometry Wars 3 Dimensions - $9.89 - 34% Off
Guilty Gear Xrd Sign - $24.00 - 60% Off
How to Survive: Storm Warning Edition - $8.00 - 60% Off
The Jackbox Party Pack - $10.00 - 60% Off
Knack - $10.00 - 75% Off
Lara Croft and the Temple of Osiris - $8.00 - 60% Off
Lara Croft and the Temple of Osiris & Season Pass Pack - $11.60 - 60% Off
LittleBigPlanet 3 - $24.00 - 60% Off
Mercenary Kings - $6.00 - 70% Off
Rayman Legends - $10.00 - 75% Off
Sportsfriends - $7.50 - 50% Off - Cross Buy
TowerFall Ascension - $4.50 - 70% Off

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

ASNNetworks schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 00:51:

Net even Rayman Legends en Knack voor $10 per stuk gekocht. Met account sharing nog voordeliger, $5 per game laat ik ze in ieder geval niet liggen. Rayman Legends op de Vita veel gespeeld en mee vermaakt. Knack nooit gespeeld, maar voor $5 kan die niet al te slecht zijn :)

Knack - $10
Top! Knack ook meegenomen voor een local multiplay spel. How to survive ook maar even een try geven, voor het restantje in mn us account!

Zijn er btw mensen hier die een poging hebben gedaan de PS Now app van hun us account te laten draaien? Wilde heel graag een poging wagen maar de verbinding voor een ps3 game stream van de us servers is blijkbaar te lastig aangezien de app bij mij failed op de speedtest. Misschien iemand al gelukt?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Verwijderd

Verstekbakker schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:54:
Heeft er hier iemand Tetris gekocht? Is het 10 euro waard?
Ik heb 'm. Ben groot fan van Tetris altijd al geweest.
Als je 'm neemt, wil je me dan toevoegen? Dan kunnen we battelen tegen elkaar :-p (id: amy_moon)

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42

Knack - $10.00 - 75% Off
Tot wanneer duurt deze actie?
Ben tot 18.00 uur aan t werk vandaar.

Scrooge NL

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tot 16 februari (en nu aan het werk ipv struinen op het forum... ;) ).

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:54
Aangezien mijn meegeleverde mic nu al kabelbreuk heeft :') Dacht ik laat ik maar externe microfoon gebruiken maar mensen in party chat klagen nu over ruis en kraak geluid.

Het gaat om een Zoom H2N net nog getest met geluiden opnemen is niet kapot dus. Maar in party chat werkt ie blijkbaar niet goed. Ben ik misschien instelling over het hoofd gezien/
Theo27 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 10:21:
[...]

Tot wanneer duurt deze actie?
Ben tot 18.00 uur aan t werk vandaar.
Je kan ook aankopen doen via je browser (ook mobiel).

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Thx voor de info

Scrooge NL

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik heb vandaag een paar streams gezien en de game deed me zwaar denken aan the last of us... Denk niet dat je een groter compliment kan krijgen als 3rd person adventuregame... Goede sfeer, leuke shootouts en de wapens lijken veel "feel" te geven. Grafisch echt heel goed met veel gevoel voor detail. Ik ben heel erg benieuwd naar de reviews. Ook zouden de cutscenes erg goed in elkaar zitten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• ralph075
  • Niet online
Weet iemand al iets over Carmageddon op de PS4? Zie ook: nieuws: Stainless Games brengt bèta van Carmageddon: Reincarnation uit
Volgens Google zou een PS4 variant verwacht mogen worden.

Verwijderd

Lijkt me wel vet om Carmageddon op de PS4 in 1080p te spelen.

Een super ravage aanrichten met je auto is natuurlijk super om te doen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Jammer de de grafhics nog steeds slecht zijn :P maar voor 10-15 euro wel een leuke game... 25 lijkt me wat teveel.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:29
Toendertijd wel gespeeld op de pc, ook deel 2 nog even. Gaat redelijk snel vervelen.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:56
hoopt op een nieuwe SSX voor de ps4 :) vond de laatste niet zo,n succes op de x360......de eerste ssx op de ps2 was ik helemaal verslaafd aan :D

• ralph075
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:15:
Jammer de de grafhics nog steeds slecht zijn :P maar voor 10-15 euro wel een leuke game... 25 lijkt me wat teveel.
Vergeleken met Carma van 20 jaar geleden, vind ik de graphics van deze versie wel geweldig. Ja, je kan (veel) beter krijgen, maar bij Carma vind ik het wel passen en is de spelervaring imo van hogere waarde dan state of the art graphics.
* ralph075 proeft nostalgie... ;)
swopdark schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:44:
[...]

Ik heb vandaag een paar streams gezien en de game deed me zwaar denken aan the last of us... Denk niet dat je een groter compliment kan krijgen als 3rd person adventuregame... Goede sfeer, leuke shootouts en de wapens lijken veel "feel" te geven. Grafisch echt heel goed met veel gevoel voor detail. Ik ben heel erg benieuwd naar de reviews. Ook zouden de cutscenes erg goed in elkaar zitten.
Ik heb al de nodige ervaringen op NeoGAF gelezen en de meesten zijn flink positief.

* Graphics zijn subliem
* Geluid is subliem
* Verhaal is subliem
* Gameplay wordt wisselend ervaren, de een stoort zich iets meer aan de QTE's dan de ander, maar al met al bestuurt de boel wel zeer vloeiend

Ik verwacht zeer wisselende reviews. Sites die een 9 geven, maar ook sites die een 6 geven. Met dit soort games zul je altijd sites hebben die de game afrekenen op iets dat het niet wilt zijn: een multiplayer of co-op shooter.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

bram1984 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:42:
[...]

Ik heb al de nodige ervaringen op NeoGAF gelezen en de meesten zijn flink positief.

* Graphics zijn subliem
* Geluid is subliem
* Verhaal is subliem
* Gameplay wordt wisselend ervaren, de een stoort zich iets meer aan de QTE's dan de ander, maar al met al bestuurt de boel wel zeer vloeiend

Ik verwacht zeer wisselende reviews. Sites die een 9 geven, maar ook sites die een 6 geven. Met dit soort games zul je altijd sites hebben die de game afrekenen op iets dat het niet wilt zijn: een multiplayer of co-op shooter.
Volgens mij is het alleen een zeer kort spel, hoor verhalen over uitspelen onder de 7 uur.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Wanneer is The Order eigenlijk te preloaden?
MeNTaL_TO schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:05:
[...]

Volgens mij is het alleen een zeer kort spel, hoor verhalen over uitspelen onder de 7 uur.
Deze heeft bijna 11 uur over platinum gedaan. Het zal ongetwijfeld sneller kunnen, maar ook langzamer. Dit zal ook aan de moeilijkheidsgraad liggen.

http://psnprofiles.com/ReNeGaDe124

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 15-02-2015 15:36 ]

Verwijderd

Misschien eindelijk een platinum trofee voor mij dus met The Order.

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

bram1984 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:36:
[...]

Deze heeft bijna 11 uur over platinum gedaan. Het zal ongetwijfeld sneller kunnen, maar ook langzamer. Dit zal ook aan de moeilijkheidsgraad liggen.

http://psnprofiles.com/ReNeGaDe124
Volgens deze post op Reddit is het spel in 5 uur door te rennen, waarvan de helft cutscenes.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:08:
Wanneer is The Order eigenlijk te preloaden?
Speel jij ooit een game uit, of koop je na een dag alweer een nieuwe game? :+

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 17:09

Kju

Ik heb soms wel bewondering (en enige jaloezie) als ik kijk naar die lijsten die mensen aan games hebben afgewerkt. Ik heb al moeite met AC Unity met GTA Online tussendoor. Heb in een opwelling gisteren LBP 3 gekocht, heb nog tig Wii U titels liggen die ik ooit nog uit wil spelen en wilde ook nog een keer beginnen met Mario Kart online te racen. Ik heb wel eindelijk na pogingen op x360 en PS3 vorige week ofzo de story mode van GTA V op PS4 uitgespeeld :)

PSN: Kjujay

Klor schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:12:
[...]

Volgens deze post op Reddit is het spel in 5 uur door te rennen, waarvan de helft cutscenes.
Klopt, en Tomb Raider is in anderhalf uur uit te spelen, maar daar heb ik ook een uur of 15 over gedaan.

Er staat een walkthrough van 5 en een half uur op YouTube (dat is waarschijnlijk waar het daar over gaat). Ik heb 1 minuutje het zeppelin level zitten kijken, en zoals die kerel speelt is het ook niet raar als je er snel doorheen bent. Hij nam geen enkele tijd voor exploratie en was tussen de gevechten door continue aan het sprinten naar z'n volgende objective. Het zag er niet uit alsof hij er lol in had.

Verwijderd

Niku schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:21:
[...]

Speel jij ooit een game uit, of koop je na een dag alweer een nieuwe game? :+
Ik heb op de PS4 al een stuk of 25 spellen uitgespeeld en ik ben van plan om er nog veel meer uit te spelen.

• ralph075
  • Niet online
Kju schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:40:
Ik heb soms wel bewondering (en enige jaloezie) als ik kijk naar die lijsten die mensen aan games hebben afgewerkt. Ik heb al moeite met AC Unity met GTA Online tussendoor. Heb in een opwelling gisteren LBP 3 gekocht, heb nog tig Wii U titels liggen die ik ooit nog uit wil spelen en wilde ook nog een keer beginnen met Mario Kart online te racen. Ik heb wel eindelijk na pogingen op x360 en PS3 vorige week ofzo de story mode van GTA V op PS4 uitgespeeld :)
^dit^ (niet exact, maar wel gezien wat ik soms zou willen qua speeltijd)

Maar ja, naast een voltijd baan, een gezin (met sportclubs e.d.) en een huishouden runnen, is het misschien ook niet realistisch om dat te willen.... :N
Maar dat neemt niet weg dat ik dat desondanks soms best zou willen >:)

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:47:
[...]

Ik heb op de PS4 al een stuk of 25 spellen uitgespeeld en ik ben van plan om er nog veel meer uit te spelen.
Hoeveel PS4 games heb je eigenlijk ongeveer?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
Evenveel als dat er games voor de ps4 zijn? ;)

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 19:29
dutchgio schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:44:
Evenveel als dat er games voor de ps4 zijn? ;)
En dat allemaal voor de volle mep via de psn store:)

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Knack - $10.00 - 75% Off
Thanks for the info.
Direct Knack, Dynasty Warriors 8, How To Survive en Rayman aangeschaft.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik weiger vooralsnog Knack te halen, ik geloof er nog steeds in dat deze ooit nog eens in Plus verschijnt :+

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:09
[...]

Jij hebt echt tijd teveel..

To dare is to do

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

Qua trophies heb je 12% completion, jij kunt dus veel meer uit je games halen.

• Beakzz
  • Laatst online: 00:20
Niku schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:09:
[...]

Verzonnen uitdagingen hebben niks met een spel uitspelen te maken. Als een trophy echt een leuke uitdaging geeft die je iets anders laten spelen dan ben ik voor, maar net als bijvoorbeeld in GTA online dat je 30 minuten moet rijden zonder iets te raken enz. om een trophy ? (en helaas zijn de meeste gewoon zo saai)

Geen zin om te kijken, maar ik denk dat ik niet eens 2% completion heb en als ik een spel heb uitgespeeld ben ik er klaar mee (op een paar uitzonderingen na)

Hoe dan ook al blij als het me lukt om iets uit te spelen, want ik heb misschien wel 500 games en er misschien 20 uitgespeeld. Alle getallen zijn een schatting :p en er zijn natuurlijk spellen (sport en mp shooters bv.) die je niet uit kan spelen.

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:56:
Misschien eindelijk een platinum trofee voor mij dus met The Order.
Ik ben bezig met mijn eerste platinum. Van Peggle 2 dat dan weer wel. :p

Van watchdogs moet ik ook nog 1 (die drinking trophy) maar ik kan mezelf er niet echt toe zetten om die game weer op te starten.

Mijn completion rate zal ook wel erg laag zijn aangezien ik geen enkele ps plus game heb uitgespeeld.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
[...]

Als hij het leuk vindt om spellen (uit) te spelen zonder alles te halen, helemaal prima toch? Ik koop geregeld spellen en ik speel misschien een magere 5% uit, als ik dat al haal, laat staan dat ik alle achievements haal. Ik speel het zolang ik het leuk vind en niet omdat het moet.

The devil is in the details.

• voxxel
Slaapje schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:30:
[...]

Jij hebt echt tijd teveel..
[...]

Jemig lekker boeiend zeg, laat hem lekker gamen zoals hij dat wil!

Ik heb op de ps4 11 games uitgespeeld, waarvan 4 indie games. Dat ik zoveel games heb uitgespeeld is voor mij echt nieuw, want voor deze console speelde ik misschien 1 spel per jaar uit. Nu voel ik veel meer de behoefte om een game af te maken voor ik verder ga met de volgende. Ik doe nu ook veel meer m'n best om zoveel mogelijk trophies te halen, maar tot de ps4 boeide me dat ook echt totaal niet.

Edit: Met uitspelen bedoel ik het laatste level en de credits halen. Ik heb van de 11 games uitgespeeld 7 games ook gemaxed met trophies (apotheon technisch gezien ook, ook al zijn daar nog 2 trophies onhaalbaar momenteel).

[ Voor 12% gewijzigd door voxxel op 15-02-2015 22:34 ]

Zonnepanelen

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:27
Mja ik ben ook niet bepaald een trophy-hoer. Ik speel (singleplayer) games meestal alleen voor het verhaal en speel ze zoals ik leuk vindt. Dat ik daarbij niet alle collectables haal (wat maar heel sporadisch meerwaarde biedt), niet alle opties gebruik en niet alle doelen haal boeit me weinig. Sterker, als ik 10 keer dood ga voor het volgende checkpoint dan heb ik er snel al geen zin meer in. Dan is het onmogelijk om het verhaal goed te volgen. Bij mij staat de moeilijkheidsgraad dan ook nooit zo hoog. Sure, ik zou het wel aankunnen, maar ik heb geen zin in frustratie. Daar zet ik geen game voor op. Ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen voor het zoeken van 100 duiven. Ik ga niet elke hoek uitpluizen van een map (waar door je overigens sneller leveldesign minder gaat waarderen omdat het bij veel games uiteindelijk toch heel beperkt en lineair overkomt).
Wel haal ik bij games als Far Cry of Assassins Creed eerst alle torens omdat je dan eindelijk de hele map kunt zien. Wel ga ik wat upgrades verzamelen als je daar veel beter/makkelijker mee speelt. Wel ga ik kijken of ik nog ergens verhaal kan vinden. Zijmissies heb ik dan ook nooit zo'n probleem mee (bij GTA of AC is bij mij de kaart meestal wel leeg qua missies), maar het moet wat toevoegen, het moet motiveren om te doen en (als de game goed is) leuk om te doen.
Ik heb er bij GTA aardig spijt van dat ik in die onderzeeër al die shit heb lopen zoeken. Achteraf echt zonde van mn tijd geweest (en ook nog eens last-gen). Bij sommige games kijk ik echter nog wel even naar wat ik nog kan doen voor achievements. Iets wat leuk is om te doen. Dus niet 1000 mijl rijden in een auto, maar maak een jump van 50 meter, sure why not?

Dat ik uiteindelijk nog geen enkele game op last-gen (inclusief X1 en recente PC games) op 100% heb, boeit me ook totaal niet (sterker, zijn er zoveel dat het qua tijd ook niet eens mogelijk is volgens mij). Zeker als een game me niet bevalt dan stop ik er gewoon mee. Voor die game 10 anderen die ik wel leuk vind. En mede door die instelling speel ik games eigenlijk ook nooit langer dan dat er een opvolger voor uit is. Mij zie je over een maand geen BF4 meer spelen.

Ik game voor mn plezier en als ik dat er niet meer uit haal, switch ik. Als het aanvoelt als werk dan hoeft het van mij niet meer.

Als ik straks The Order haal (hopelijk zijn er nog wat reviews voor launch maar volgens mij zit dat wel goed). Dan speel ik die uit en is de kans klein dat ik hem nog aanraak. Voor mij is dat prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-02-2015 22:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Martinspire schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:51:
Mja ik ben ook niet bepaald een trophy-hoer. Ik speel (singleplayer) games meestal alleen voor het verhaal en speel ze zoals ik leuk vindt. Dat ik daarbij niet alle collectables haal (wat maar heel sporadisch meerwaarde biedt), niet alle opties gebruik en niet alle doelen haal boeit me weinig. Sterker, als ik 10 keer dood ga voor het volgende checkpoint dan heb ik er snel al geen zin meer in. Dan is het onmogelijk om het verhaal goed te volgen. Bij mij staat de moeilijkheidsgraad dan ook nooit zo hoog. Sure, ik zou het wel aankunnen, maar ik heb geen zin in frustratie. Daar zet ik geen game voor op.
Dit is precies mijn insteek bij het spelen van een singleplayer game. Je moet in het verhaal opgaan en dan liever op een normale moeilijkheidsgraad ipv standje frustratie. Dan geniet ik er het meest van. Ik speel dan ook altijd een game eerst uit voor ik aan een nieuwe game begin.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
voxxel schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:30:
Ik heb op de ps4 11 games uitgespeeld, waarvan 4 indie games. Dat ik zoveel games heb uitgespeeld is voor mij echt nieuw, want voor deze console speelde ik misschien 1 spel per jaar uit. Nu voel ik veel meer de behoefte om een game af te maken voor ik verder ga met de volgende. Ik doe nu ook veel meer m'n best om zoveel mogelijk trophies te halen, maar tot de ps4 boeide me dat ook echt totaal niet.

Edit: Met uitspelen bedoel ik het laatste level en de credits halen. Ik heb van de 11 games uitgespeeld 7 games ook gemaxed met trophies (apotheon technisch gezien ook, ook al zijn daar nog 2 trophies onhaalbaar momenteel).
Ik vind het op zich wel jammer dat een spel uitspelen niet sowieso al 50% (of meer) trophies is. Bij sommige spellen heb je zelfs maar 5% na het uitspelen van het spel en dat vind ik wel erg laag.

En de eerste 12 trophy levels zijn nog leuk, maar vanaf dan moet je opeens 8000 punten per level halen.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 16-02-2015 00:29 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Ik heb ongeveer 30 'echte' games voor de PS4 en ik ben druk bezig om ze uit te spelen.
Een stuk of 25 van die spellen heb ik dus al uitgespeeld. De rest zijn de gratis PSPlus spellen.

12% completion is om dat ik ze op een makkelijke moeilijkheidsgraad uit speel.

Ik ben nu bezig om Call of Duty : Ghosts op veteraan uit te spelen.
Die had ik al op makkelijk uitgespeeld , maar dit is de eerste CoD
die ik op veteraan aan het uitspelen ben voor de gouden trofee.

De PS4 is nu al de console waarop ik de meeste spellen heb uitgespeeld.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Trophy's halen boeit mij ook niet heel erg veel. Infamous wel alles gehaald maar die was ook totaal niet moeilijk, en op dat moment waren er niet veel games beschikbaar. Nu wel DA:I platinum gehaald, twee keer uitgespeeld. Maar dat is ook een game waar je helemaal in op kunt gaan en echt waar voor je geld biedt. Beide playthroughs hebben me bijna 200 uur gekost ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

bukkum schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:06:
[...]

Dit is precies mijn insteek bij het spelen van een singleplayer game. Je moet in het verhaal opgaan en dan liever op een normale moeilijkheidsgraad ipv standje frustratie. Dan geniet ik er het meest van. Ik speel dan ook altijd een game eerst uit voor ik aan een nieuwe game begin.
Wat heb ik al zitten schelden bij bepaalde games omdat hij dan moet worden uitgespeeld op standje "haha nope" voor 1 lullige trophy :'(

PSN: Bellerophon-

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:48:
[...]

Wat heb ik al zitten schelden bij bepaalde games omdat hij dan moet worden uitgespeeld op standje "haha nope" voor 1 lullige trophy :'(
Same here. Sommige trophy's gaan nergens over in mijn ogen.

Dan liever meer trophy's zoals de My Brother is an Italian Plumber van Borderlands. Toen ik las wat je daarvoor moest doen haha!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 17:09

Kju

AtlAntA schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:15:
[...]

Ik ben bezig met mijn eerste platinum. Van Peggle 2 dat dan weer wel. :p

Van watchdogs moet ik ook nog 1 (die drinking trophy) maar ik kan mezelf er niet echt toe zetten om die game weer op te starten.

Mijn completion rate zal ook wel erg laag zijn aangezien ik geen enkele ps plus game heb uitgespeeld.
Ik heb ook nog nooit een platinum gehaald. Voor mij draait het om verhaal en entertainment. Ik ben ook niet iemand die 100 vlaggetjes zal verzamelen. Verder wel respect voor degenen die het er wel voor over hebben, die halen er pas echt hun geld uit ;)

PSN: Kjujay

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik doe zelf ook niet aan trophies (of achievements or wat dan ook). Zelf speel ik de games die ik wil spelen op de manier waarop ik ze wil spelen. Hierbij ga ik niet bijzondere dingen doen om een trophy te halen. Als ik toevallig een trophy haal, dan prima, zo niet, who cares :).

Veel games speel ik wel uit (in de zin van: de credits zien rollen), tenzij een game me op een gegeven moment begint te vervelen.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:06:
[...]

Same here. Sommige trophy's gaan nergens over in mijn ogen.

Dan liever meer trophy's zoals de My Brother is an Italian Plumber van Borderlands. Toen ik las wat je daarvoor moest doen haha!
Of de "Well that was easy" trophy :')

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Poeh, na bijna 160 uur BF4 denk ik dan toch dat ik op het punt ben dat ik het beu begin te raken. Deels m'n eigen schuld hoor, heb namelijk de afgelopen tijd zoveel met een DMR gespeeld dat ik heel m'n speelstijl er op heb aangepast en dat ik het moeilijk vind om daar van af te wijken. Nu is het moment wel daar dat ik uitgekeken raak op die DMR en bijvoorbeeld eens met Assault rifles of LMG's aan de gang wil, maar dat wil dan toch niet zo lekker. Binnenkort maar eens een nieuwe game halen, want m'n vaste BF4 buddy gaat er ook voor twee weken tussenuit, misschien leeft het daarna weer op.

Iemand suggesties?

It's dogged that does it

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:17:
[...]

Of de "Well that was easy" trophy :')
Haha Face Mcshooty.. 8)7

• Jackal131
  • Laatst online: 12-11 22:28
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 06:43:
Ik heb ongeveer 30 'echte' games voor de PS4 en ik ben druk bezig om ze uit te spelen.
Een stuk of 25 van die spellen heb ik dus al uitgespeeld. De rest zijn de gratis PSPlus spellen.

De PS4 is nu al de console waarop ik de meeste spellen heb uitgespeeld.
Ik ben best wel benieuwd wat jij in het dagelijkse leven doet. Had ook graag zoveel tijd gehad... (tijd voor een carriere switch? ;) )

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:48
De mooiste trophy zit in GTA 5. Moet je 5 mile door de woestijn lopen :p

http://www.playstationtro...ophy/68566-Kifflom--.html

Als ik een game uitgespeeld heb, kijk ik altijd in de lijst of er nog wat leuke dingen trophys bij zitten.

Dragon age is weer verkocht! Tijd voor het volgende avontuur. The Order wil ik wel graag checken. Maar wacht nog even wat reviews af. Iemand idee wanneer het review embargo verloopt? Welke titels kijken jullie naar uit tot de zomer?

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:24
27 maart kunnen we los op de PS4 met Borderlands (the handsome collection). Helaas geen echt nieuwe game, maar zal het waarschijnlijk niet kunnen laten om de PS4 versie te laten liggen. De humor is gewoon erg verslavend :)

• Scrisissszzz
m4yall schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:55:
[...]

27 maart kunnen we los op de PS4 met Borderlands (the handsome collection). Helaas geen echt nieuwe game, maar zal het waarschijnlijk niet kunnen laten om de PS4 versie te laten liggen. De humor is gewoon erg verslavend :)
Een deel van me kan het denk ik niet laten die game te halen. Al heb ik beide games al zo vaak gespeeld haha.. Ligt een beetje aan de prijs denk ik.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik ben zelf ook geen trophy guy. Ik speel het verhaalf uit met Singeplayer en daarna ben ik wel klaar met de Singeplayer.
Ik wilde met Infamous Second Son voor mijn eerste Platinum troph gaan, maar daar moest je ook echt saaie opdrachten uitvoeren. Bijv, maak alle camera' s stuk in heel de map. Daar heb ik dus geen zin in haha.

nice, ik ga maar is Rayman ook plukken van de US store. Ik wachtte al op een leuke aanbieding.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:38

On_E

Housemusic

Trophies interesseren mij helemaal niets.
Spellen speel ik ook zelden helemaal uit. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

SavageBrother schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:25:
Poeh, na bijna 160 uur BF4 denk ik dan toch dat ik op het punt ben dat ik het beu begin te raken. Deels m'n eigen schuld hoor, heb namelijk de afgelopen tijd zoveel met een DMR gespeeld dat ik heel m'n speelstijl er op heb aangepast en dat ik het moeilijk vind om daar van af te wijken. Nu is het moment wel daar dat ik uitgekeken raak op die DMR en bijvoorbeeld eens met Assault rifles of LMG's aan de gang wil, maar dat wil dan toch niet zo lekker. Binnenkort maar eens een nieuwe game halen, want m'n vaste BF4 buddy gaat er ook voor twee weken tussenuit, misschien leeft het daarna weer op.

Iemand suggesties?
Speel samen met de GoT platoon, toch elke dag met een redelijk aantal online O-)

Omdat er veel ervaren spelers bij zitten, leren zij je ook op andere manieren spelen, andere kanten benaderen etc.. Ik heb er iig heel veel aan en leer elke keer weer nog steeds wat nieuws :)

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Laatste paar weken alleen maar Destiny gespeeld en andere spellen helemaal niet aangeraakt.
Wat een tijdrovend spel is dat :D

Verwijderd

Heb ook geen echte behoefte aan Trophy-jagen, de singleplayer uitspelen en later eens op een hogere moeilijkheidsgraag/andere keuzes is voor my meestal voldoende plezier.

Mass Effect 2 heeft m'n enige platinum trophy, maar die game is dan ook _/-\o_

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
poor Leno schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:05:
[...]

Speel samen met de GoT platoon, toch elke dag met een redelijk aantal online O-)

Omdat er veel ervaren spelers bij zitten, leren zij je ook op andere manieren spelen, andere kanten benaderen etc.. Ik heb er iig heel veel aan en leer elke keer weer nog steeds wat nieuws :)
Goed idee ja, zal tegen die tijd eens aanhaken. Heb LoadedBeton volgens mij geadd (en stiekem wel eens gejoined). Nog meer mensen die ik echt moet adden (want zeer regelmatig online)?

It's dogged that does it

• xelfer
  • Niet online
Waarom zie ik iedereen random informatie over hun tijdsbesteding posten in een PS4 topic?

Anyways, The Order schijnt dus in een paar uurtjes uit te spelen te zijn? Overigens maakt het mij niet uit dat je een game in 5-6 uurtjes uit kan spelen, maar dan ga ik er geen bedrag van boven de 25 euro voor neerleggen :).

[ Voor 32% gewijzigd door xelfer op 16-02-2015 11:18 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

xelfer schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:17:
Waarom zie ik iedereen random informatie over hun tijdsbesteding posten in een PS4 topic?

Anyways, The Order schijnt dus in een paar uurtjes uit te spelen te zijn? Overigens maakt het mij niet uit dat je een game in 5-6 uurtjes uit kan spelen, maar dan ga ik er geen prijs van boven de 25 euro voor neerleggen :).
5 om precies te zijn... vraag me af hoe ze er dan doorheen zijn gaan rennen

• xelfer
  • Niet online
Ik vraag me ook af of die 5 uur een speedrun is of dat er echt gewoon heel weinig content in die game zit?

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
xelfer schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:20:
Ik vraag me ook af of die 5 uur een speedrun is of dat er echt gewoon heel weinig content in die game zit?
Misschien uitgespeeld op easy?

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Is toch al uitgelegd. Ergens hierboven tussen alle privé onzin in.

Nickname does not reflect reality

• voxxel
De persoon waar het met die 5 uur om gaat rent er wel redelijk omheen. Maar andere berichten geven aan dat je de game in ca 12 uur platinum kan halen, wat ook vrij snel is.

Zonnepanelen

Is inderdaad al aangegeven: continue sprinten, geen exploration. Als je rustig speelt kan het 10 tot 15 uur duren.

• xelfer
  • Niet online
Aha. In 12 uur een platinum trophy halen is wel erg snel inderdaad. Nou hoeft natuurlijk niet iedere game 30+ uur gameplay te bieden.

Zelf ga ik waarschijnlijk wel wachten op een leuke aanbieding/2e hands aankoop van deze game.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03:35

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik vind het jammer dat van al mijn vroegere vrienden er bijna niemand meer gamed. Inmiddels 33 en moeite om vrienden te maken online. Spellen als Dying Light lijken mij fantastisch om samen te doen. Of Borderlands 2 straks bijvoorbeeld. Of nu dan Assassins Creed Unity. Lol maken met iemand die dezelfde humor kent als jij en waarbij geen kinderen op de achtergrond lopen te schreeuwen en blèren bijvoorbeeld. Ik heb nu wel een Brotherhood gestart in AC: Unity genaamd [iR33] (lol) om de Social Activities van je club ook op 100% te halen, maar ja .. wie voeg je toe en wie niet.. wie ligt jou en wie niet.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:48
bram1984 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:10:
Niet erg ontopic dit, maar goed.

Ik zag ergens de vraag wanneer het embargo voor The Order reviews afloopt. Als het goed is, kunnen we donderdag de eerste reviews verwachten. De game is pas eind vorige week naar de pers gestuurd.
Dat was ik. Thx! Nog andere titels voor de komende 3 maanden die ik zeker in de gaten moet houden?

Hier een release lijst voor de liefhebber :)
http://m.ign.com/games/upcoming/ps4

• voxxel
Ik wacht gewoon even af wat reviewers zeggen over de uren gameplay. Het zal wel een korte game zijn. Ik vind dat niet zo erg. Maar misschien wacht ik ook wel even tot de game wat goedkoper is. Nog genoeg te spelen. TLOU heb ik nogsteeds niet uitgespeeld en DA:I is ook al een maand aan het wachten op mijn terugkeer naar Ferelden :P

Zonnepanelen

• xelfer
  • Niet online
Dragon Age Inquisition zit ik inmiddels alweer op 38 uur en ik ben nog niet heel erg ver. Wel jammer dat ik last heb van een gamebreakende bug waardoor ik niet de specialisatie kan kiezen die ik wil :(.

• Jackal131
  • Laatst online: 12-11 22:28
HaskoF schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:19:
Ik ben is benieuwd hoe vaak een gemiddelde tweaker gamed in een week.

Job: Full-time
Marital: Gehuwd
Sport: 1-2 keer in de week
Gaming: +-8 uur in de week

Hoe is het bij jullie?
Job: Full-time (36u/week)
Marital: ongehuwd
Sport: zou ik weer eens moeten oppakken.
Gaming: de ene week meer als de andere, maar gemiddeld zo'n 25 uur per week.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Scrisissszzz
xelfer schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:30:
Dragon Age Inquisition zit ik inmiddels alweer op 38 uur en ik ben nog niet heel erg ver. Wel jammer dat ik last heb van een gamebreakende bug waardoor ik niet de specialisatie kan kiezen die ik wil :(.
Wat voor bug is dat dan? Heb ik geen last van gehad en de game 2 keer doorlopen.

• voxxel
Lekkerboeie86 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:27:
[...]

Dat was ik. Thx! Nog andere titels voor de komende 3 maanden die ik zeker in de gaten moet houden?

Hier een release lijst voor de liefhebber :)
http://m.ign.com/games/upcoming/ps4
Handig lijstje, ik kijk zelf erg uit naar:

Bloodborne
No Man's Sky
Axiom Verge

Verder ben ik ook wel benieuwd naar:

The Order
The Witcher 3
Batman: Arkham Knight
Metal Gear Solid 5
Uncharted 4

Zonnepanelen

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Wat vinden jullie van de nieuwe Just Cause 3 teaser en screens?

[YouTube: http://youtu.be/c-RksrMgNb8]

BFV: SuperflipNL [PS4]

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

SuperflipNL schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:45:
Wat vinden jullie van de nieuwe Just Cause 3 teaser en screens
Ik moet het nog zien.. JC 1 en 2 heb ik nooit gespeeld. Trok me niet zo dat over the top.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• xelfer
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:38:
[...]
Wat voor bug is dat dan? Heb ik geen last van gehad en de game 2 keer doorlopen.
Ik wil Artificer Rogue gaan en voor die quest heb ik 3 Alpha Quillback Spines nodig. Er zijn precies 3 Alpha Quillback's in de game die deze Spines droppen en ze respawnen helaas niet. De droprate zelf is ook niet gegarandeerd, waardoor ik nu mijn quest met 2/3 spines niet kan completen.

Bij EA/Bioware op de fora is deze issue al meerdere keren naar voren gekomen, maar er is nog geen oplossing helaas.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kneuzen vraag waarschijnlijk van mijn kant, maar is een Sharefactory enkel en alleen te bedienen op de PS4? Wil eens een leuk filmpje in elkaar gaan slingeren namelijk.

• Scrisissszzz
xelfer schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:06:
[...]

Ik wil Artificer Rogue gaan en voor die quest heb ik 3 Alpha Quillback Spines nodig. Er zijn precies 3 Alpha Quillback's in de game die deze Spines droppen en ze respawnen helaas niet. De droprate zelf is ook niet gegarandeerd, waardoor ik nu mijn quest met 2/3 spines niet kan completen.

Bij EA/Bioware op de fora is deze issue al meerdere keren naar voren gekomen, maar er is nog geen oplossing helaas.
Dat zuigt idd! Met de Rogue assassin is ook zo'n bug. Maar dan moet je van een dwarf de loot krijgen en als die in Crestwood niet spwant kun je nog naar Valammar omdat daar ook dwarf enemies zitten. Toch jammer dat de game van die rare bugs erin heeft zitten.

Ook die bug met de trophy als je alle High dragons dood hebt..

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

voxxel schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:41:
[...]

Mooi lijstje.

Ik ben benieuwd naar:

(The Order)
The Witcher 3
Batman: Arkham Knight
(Metal Gear Solid 5)
Uncharted 4
De spellen zonder haakjes zijn een must have voor mij iig. Die met wellicht met een sale. Als MGS5 goed uitpakt wellicht ook een oneday buy.

[ Voor 4% gewijzigd door JoeZuCK op 16-02-2015 12:36 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Als je nog een PS4 zoekt, deze week met The Order er gratis bij (Mediamarkt)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Hier staan m.b.t. The Order wat impressies van mensen die de game al uit hebben gespeeld.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=992687

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:23
Ik wilde hier geen spellings-oorlog beginnen jongens ;)
Maar nu iedereen wakker is; laten we me/mijn, eens/is en dergelijke eens juist gaan gebruiken.
Lastig voor sommigen, maar je kan het beter nu horen dan straks van een eventuele toekomstige werkgever die zichzelf uit schaamte een facepalm geeft na het lezen van dezelfde fouten in een sollicitatiebrief.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• xelfer
  • Niet online
Wat ik lees van the Order is dat het de dingen die het doet gewoon goed doet, maar dat het qua aantal uren gameplay niet heel veel biedt. Wellicht vergelijkbaar met een game als Vanquish.
*knip* onzin plaatje

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 16-02-2015 20:54 ]

• Scrisissszzz
Ik heb op zich wel zin in The Order. Alleen jammer hij bij alle webshops zo duur is (Ja krenterige Nederlander dat ik ben)...

Al is de limited edition nu €60 bij bart smit... net zo duur als de normale bij alle anderen... Ik denk dat ik toch paar stukjes van die walkthrough ga kijken zo en dan mn keus maak.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22
Wat leuk, specs posten :P

Leeftijd: 34
Marital: Geregistreerd partnerschap (getrouwd dus :P )
Extra: Zoontje van 1 jaar (gek op knopjes, lampjes en kabels dus tweaker in de dop)
Werk: 32 uur
Sporten: Ik heb een stang in de deur en een TRX systeem. Dus dat doe ik meestal gewoon even snel tussendoor
Gamen: Vijf uur per week misschien,

Draai veel middag en avonddiensten en als ik laat thuiskom ga ik liever naar bed. En als ik met mijn zoontje thuis ben ga ik niet zitten gamen maar voorlezen en verantwoorde ouder dingen doen. Dus niet op de tablet of telefoon spelen maar lekker met houten speelgoed :P

Momenteel speel ik voornamelijk Far Cry 4, CoD: AW en heb net TLOU gekocht. Had m al op de PS3 maar wilde het ook op de PS4. Ziet er prachtig uit trouwens en die foto mode is ook erg leuk.
Indies speel ik eigenlijk maar weinig, de indies die bij PS+ zaten waren niet echt mijn ding. Ik kijk wel uit naar de nieuwe Silent Hill.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 17:01

TiMMieJ

PSN: Orixez

Job: Full-time job on the road (40 ~ 46 uur incl. reistijd)

Marital: Samenwonend met een topper :)

Sport: Nauwelijks.... Probeer veel te wandelen dus ook geen lift etc, af en toe nog eens naar de ijshockey.

Gaming: Gemiddeld 5 ~ 6 uur in de week. Wel is het de ene week meer dan de ander. Kan dus 10+ uur in de week zijn maar ook minder 2 ~ 3 uur.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:17

m0nk

16-09-2003 15.15

Van de week toch maar een Sony GCM10 gehaald (2dehands opgepikt voor een tientje) om mijn PS4 te kunnen gebruiken op mijn Xperia Z3 als de tv bezet is. Heb thuis 2 kinderen rond lopen (5 en 2) en mijn vrouw kijkt 's avonds ook graag opgenomen programma's etc. Handig om FIFA te kunnen blijven spelen.

Gaat om:

Afbeeldingslocatie: http://www-static.se-mc.com/blogs.dir/0/files/2014/07/gcm10-authentic-fa9fe78c96f51c01a677ca03c98c35ad-460.jpg

Resultaat gisteren..

- Tv bezet door de jongste.
- Oudste bezig Skylanders trap team op mijn Z3

Nog geen FIFA.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 ... 26 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link