Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.406 views

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:23:
[...]

RaD zelf zegt hierover dat dit uit artistieke overwegingen is gedaan. Wel maakt dit de beste AA ooit in een consolegame mogelijk. De pixeldichtheid is verder gelijk aan full screen 1080p. Fine with me.

De eerste ervaringen zijn in ieder geval positief. :)
Die zwarte balken staan mij ontzettend tegen.. Misschien valt het minder op tijdens het spelen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:24:
[...]

Die zwarte balken staan mij ontzettend tegen.. Misschien valt het minder op tijdens het spelen.
Mij valt dit persoonlijk ook tegen. Ondanks wat RaD zegt voelt t nu een beetje net niet.. Verder ben ik wel steeds positiever over de game :)

QTE's lig ik niet zo wakker van, bij God of War ook nooit aan gestoord als de rest van de game goed is. Wel beetje jammer als daardoor het verhaal en sfeer omlaag getrokken worden. Stop er dan gewoon moeilijke boss fights in..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

bram1984 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:23:
[...]

RaD zelf zegt hierover dat dit uit artistieke overwegingen is gedaan. Wel maakt dit de beste AA ooit in een consolegame mogelijk. De pixeldichtheid is verder gelijk aan full screen 1080p. Fine with me.

De eerste ervaringen zijn in ieder geval positief. :)
Waarbij artistieke overweging waarschijnlijk is dat het spel anders maar op 1080p draaide bij 15 FPS.

Verwijderd

Ik heb The Order ook al digitaal gepreordered.
Ik heb geen filmpjes ervan gekeken en ik ben
van plan om de game me helemaal te laten
verrassen.

Hopen dat de game snel te preloaden is.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:27:
Ik heb The Order ook al digitaal gepreordered.
Ik heb geen filmpjes ervan gekeken en ik ben
van plan om de game me helemaal te laten
verrassen.

Hopen dat de game snel te preloaden is.
Ik zit btje te twijfelen. Denk dat ik toch even wat reviews afwacht. Wel zin in een nieuwe game. Dragon age bijna klaar (mee :p) tijd voor een nieuw avontuur.

Misschien komt mediamarkt met een nette prijs bij de release. Ik ben nog btje ouderwets misschien met mn schijfjes :)

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:39:
[...]

Ik zit btje te twijfelen. Denk dat ik toch even wat reviews afwacht. Wel zin in een nieuwe game. Dragon age bijna klaar (mee :p) tijd voor een nieuw avontuur.

Misschien komt mediamarkt met een nette prijs bij de release. Ik ben nog btje ouderwets misschien met mn schijfjes :)
Afwachten is iets dat elke gamer tegenwoordig standaard zou moeten doen. Pre-orderen stimuleert alleen maar negatief gedrag bij de uitgevers. Desalniettemin kijk ik wel uit naar The Order. Ik verwacht gewoon een lekkere game, niks speciaals, hopelijk een 7.5 oid.

Zonnepanelen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:48
voxxel schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:47:
[...]

Afwachten is iets dat elke gamer tegenwoordig standaard zou moeten doen. Pre-orderen stimuleert alleen maar negatief gedrag bij de uitgevers. Desalniettemin kijk ik wel uit naar The Order. Ik verwacht gewoon een lekkere game, niks speciaals, hopelijk een 7.5 oid.
Soms ben ik wel gevoelig voor bepaalde bonussen of ingame extra's. Soms verleiden ze me dan toch voor een pre-order. Uiteraard baal je flink als het allemaal tegenvalt. En dan komt het voordeel van het schijfje om de hoek. Snel verpatsen en de schade valt mee.

FIFA en GTA zijn mijn toppers in de collectie. Daarnaast altijd 1 single player avontuur. The Order lijkt daar wel in te passen. Toch even de kat uit de boom kijken.

• Scrisissszzz
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:39:
[...]

Ik heb hetzelfde. Ook bijna klaar met m'n tweede DA:I run op nightmare :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ervaring leert dat ongeveer na een maand wachten je de meeste spellen met kortingen kunt kopen.

Vooral aan het einde van het jaar. FIFA en COD waren net uit en in December waren ze al bijna voor 50% goedkoper te bestellen.

Nog een lange weg te gaan, maar wil je echt goedkoop games kopen (digitaal), dan is december een feestmaand!

• voxxel
HaskoF schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:00:
Ervaring leert dat ongeveer na een maand wachten je de meeste spellen met kortingen kunt kopen.

Vooral aan het einde van het jaar. FIFA en COD waren net uit en in December waren ze al bijna voor 50% goedkoper te bestellen.

Nog een lange weg te gaan, maar wil je echt goedkoop games kopen (digitaal), dan is december een feestmaand!
Ik vind een paar tientjes per jaar besparen door maanden te wachten niet zo boeiend, maar ik bespaar wel graag 60 euro op een game die heel erg tegenvalt. Daar staat tegenover dat ik graag een studio beloon met 60 euro voor een topgame!

Zonnepanelen

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-11 07:50
Wat dat betreft ben ik een echte Nederlander, meeste games koop ik 2e hands, maakt me dan niet zoveel uit als ik een tijdje moet wachten na de release...
Heaget schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:19:
Wat dat betreft ben ik een echte Nederlander, meeste games koop ik 2e hands, maakt me dan niet zoveel uit als ik een tijdje moet wachten na de release...
Dat doe ik ook :)

Behalve straks BF StarWars Battlefront! Dat wordt op release dag de Special ultra superduper mega limited collection premium deluxe Edition >:)

Verwijderd

Ik koop games ook altijd pas na een tijdje

1: goedkoper
2: meeste bugs zijn dan wel gepatched

Tenzij de Mass Effect Trilogy opeens wordt aangekondigd, dat wordt wel een Day One aanschaf O+

• voxxel
Ik vrees dat ik met een Fallout 4 aankondiging ook al mijn principes overboord gooi O-)

Zonnepanelen

Verwijderd

Al heeft Bethesda een goede reputatie qua aantal bugs in dat soort games, daar wacht ik helemaal de patches en berichten af :)

• voxxel
Dat is waar, alhoewel ik Fallout 3 en Skyrim prima speelbaar vond vanaf dag 1.

Zonnepanelen

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:23:
Ik koop games ook altijd pas na een tijdje

1: goedkoper
2: meeste bugs zijn dan wel gepatched

Tenzij de Mass Effect Trilogy opeens wordt aangekondigd, dat wordt wel een Day One aanschaf O+
Doe vaak het hetzelfde met games kopen, behalve met Assassin's Creed, zo daar het ik dit keer spijt van gehad. :P Far Cry 4 heb ik wel mee gewacht en toen waren er al drie patches voor. Mass Effect Triology is insta buy voor mij, wat een toffe games en ik heb deel 1 nooit gedaan.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
voxxel schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:36:
Dat is waar, alhoewel ik Fallout 3 en Skyrim prima speelbaar vond vanaf dag 1.
Wait whut? Skyrim speelbaar vanaf dag 1? Haha dat kan je niet menen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
Nee inderdaad, dat was toch echt niet helemaal het geval. ;)

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

AtlAntA schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:12:
[...]

Vanaf dag 1 zeker, het werd alleen naar verloop van tijd onmogelijk door de laadtijden.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Dying Light was/is ook perfect speelbaar vanaf dag 1. Echt 1 van de tofste games die ik tot nu toe heb gespeeld op de ps4! Krijg hierdoor ook de kriebels voor Alien Isolation..

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Ben stiekem toch wel nieuwsgierig naar the order ziet er wel heel bruut uit

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Lees online trouwens dat Evolve aan de schandpaal gaat... al is het alleen vanwege de DLC e.d.

PSN: Bellerophon-

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik koop de meeste spellen sinds de PS3 ook iets later. In de tijd van de PS3 waren dat nog vaak imports (3busymen, zavvi), maar aangezien tegenwoordig de NL shops ook al betere prijzen hebben importeer ik ook al een stuk minder.

PSN id: NL_SToRM

Bellerophon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:30:
Lees online trouwens dat Evolve aan de schandpaal gaat... al is het alleen vanwege de DLC e.d.
Scoort redelijk solide toch?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:59:
[...]

Scoort redelijk solide toch?
http://www.vg247.com/2015...-nickel-and-dime-content/

De gents van VG24/7 denken daar anders over.

• voxxel
AtlAntA schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:12:
[...]

Haha ja, maar ik was even vergeten dat dat op de pc was ;)

Zonnepanelen

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Daar hecht ik echt 0,0 waarde aan. Een Eurogamer deelt bijvoorbeeld al geen cijfers meer uit _/-\o_

Tja, ik hecht er ook weinig waarde aan, maar dat doe ik ook niet in het geval van één website. Ik ga liever op echte gebruikerservaringen af.

• On_E
  • Laatst online: 23:38

On_E

Housemusic

Evolve is volgens mij een uitstekend online spel, maar alleen met mensen die je kent.

Ga je met randoms spelen dan komt zo'n game niet goed tot zijn recht ben ik bang, dat leerde ik al in de beta. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Beta van Evolved 2 uur gespeeld, maar werd er niet echt warm van moet ik zeggen, deze sla ik wel over.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

On_E schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:02:
Evolve is volgens mij een uitstekend online spel, maar alleen met mensen die je kent.

Ga je met randoms spelen dan komt zo'n game niet goed tot zijn recht ben ik bang, dat leerde ik al in de beta. :P
Net zoals Destiny dus... even 2 maanden helemaal hot... om daarna niets meer voor te stellen (even gechargeerd)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:26
ook beta gespeeld van Evolve, ik vond het een zeer eentonig spel kan dus deze overslaan :)

nothing stops this train

• On_E

On_E

Housemusic

Bellerophon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:15:
[...]

Net zoals Destiny dus... even 2 maanden helemaal hot... om daarna niets meer voor te stellen (even gechargeerd)
Ik denk dat minstens de helft van mijn 40 PSN vrienden vrijwel dagelijks Destiny speelt.

Denk dat je het kan vergelijken met een DOTA 2 of League of Legends spelen, met random teammaten.
Dat werkt ook vrijwel nooit.

[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 11-02-2015 15:59 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

On_E schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:59:
[...]

Ik denk dat minstens de helft van mijn 40 PSN vrienden vrijwel dagelijks Destiny speelt.

Denk dat je het kan vergelijken met een DOTA 2 of League of Legends spelen, met random teammaten.
Dat werkt ook vrijwel nooit.
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... men speelt het nog wel, maar niet meer zoals in het begin. Waar ik mij ontzettend in kan vinden.Voor mij persoonlijk mist de game iets.

• On_E

On_E

Housemusic

Bellerophon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:08:
[...]

Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... men speelt het nog wel, maar niet meer zoals in het begin. Waar ik mij ontzettend in kan vinden.Voor mij persoonlijk mist de game iets.
Ik heb me tot lvl 20 uitstekend vermaakt, daarna de game verkocht. :+

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-11 14:31
On_E schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:23:
[...]

Ik heb me tot lvl 20 uitstekend vermaakt, daarna de game verkocht. :+
Geloof me als ik zeg dat ik echt heel veel kanttekeningen heb bij een spel als Destiny. Maar vanaf level 20 begint t pas ;)

PSN: MrMistral

• dutchgio
Dan zijn er nieuwe missies die je elke keer opnieuw moet doen zeker :+
Destiny was echt 3 keer niks, alleen maar gehyped in de media, game zelf stelde niks voor en is zo repitief als het maar kan.

Verwijderd

Mochten er mensen wel Evolve spelen ;) -> Kraakgraag
dutchgio schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:27:
Destiny was echt 3 keer niks, alleen maar gehyped in de media, game zelf stelde niks voor en is zo repitief als het maar kan.
Repetitief* ;)
Ik (jaja, dp, maar is al een tijdje stil hier) heb net het dynamische Transistor thema uit de US Store geplukt. Ziet er behoorlijk tof uit.

• voxxel
bram1984 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:29:
Ik (jaja, dp, maar is al een tijdje stil hier) heb net het dynamische Transistor thema uit de US Store geplukt. Ziet er behoorlijk tof uit.

[video]
Nice, staat nog niet in de EU store dus?

Zonnepanelen

• Scrisissszzz
dutchgio schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:27:
Bungie moet gewoon verhalende shooters als Halo maken! Destiny had in die vorm zooo goed kunnen zijn. De mechanics e.d. zijn heerlijk. Game speelt soepeltjes weg. Alleen de content is gewoon slecht. Lekker 3 maanden grinden voor wapens en dan komt een DLC die alle caps verhoogt en begint alles opnieuw... Met dank aan Activision..

• HaskoF
Stardust HDis terug op PS4 met de naam Stardust Ultra.

Verwijderd

HaskoF schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:58:
Stardust HDis terug op PS4 met de naam Stardust Ultra.
Klopt. 10,39 Euro voor PSPlus leden.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 11:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik snap niet waarom die stores zoveel moeten verschillen. Het is niet logisch om die theme ook in de EU store te zetten? Kleine moeite lijkt me zo? Of zit er veel meer achter. Die theme ziet er idd vet uit. Hoe is het geluid erbij?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• On_E

On_E

Housemusic

MrMistral schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:11:
[...]

Geloof me als ik zeg dat ik echt heel veel kanttekeningen heb bij een spel als Destiny. Maar vanaf level 20 begint t pas ;)
Nah, ik heb alle toen beschikbare content gezien op de raid na.

Levels opnieuw doen voor betere loot heb ik al genoeg gedaan in WoW vroeger..

InF.Inc schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:00:
Ik snap niet waarom die stores zoveel moeten verschillen. Het is niet logisch om die theme ook in de EU store te zetten? Kleine moeite lijkt me zo? Of zit er veel meer achter. Die theme ziet er idd vet uit. Hoe is het geluid erbij?
Waarschijnlijk volgt EU nog. US is in de regel vaker eerder aan de beurt met dat soort dingen. Ik had nog 5 dollar in mijn US wallet zitten, dus dit kwam mooi uit.

Geluid is net zo cool als het thema eruitziet. :)

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 12-02-2015 09:32 ]

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 11:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:31:
[...]

Waarschijnlijk volgt EU nog. US is in de regel vaker eerder aan de beurt met dat soort dingen. Ik had nog 5 dollar in mijn US wallet zitten, dus dit kwam mooi uit.

Geluid is net zo cool als het thema eruitziet. :)
Je zult wel denken wat een rare vraag, maar ik heb hier geen geluid vandaar ;) Een Blizzard theme zou ook wel vet zijn. Van Starcraft ofzo. Met die typische geluidjes.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• voxxel
Ze zouden sowieso veeeeel meer met die thema's kunnen doen. Het huidige aanbod is erg karig. Het coole van die transistor theme vind ik dat het niet zo in je face TRANSISTOR is, zoals de andere huidige game thema's.

Zonnepanelen

Verwijderd

Inderdaad, ik mis het Playstation Plus thema van m'n ps3 ;(

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
Vanavond weer PSN onderhoud, zorg dus dat je voor 18u bent ingelogd als je nog wat online fun wilt hebben vanavond

PSN gamertag: H3nk13024

Verwijderd

Ik hoop dat er snel nieuws komt over onder andere de Spotify app en de nieuwe system update voor de PS4.

De vorige system update is alweer van meer dan 2 maanden geleden en de Spotify app is weken geleden aangekondigd.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:59:
Ik hoop dat er snel nieuws komt over onder andere de Spotify app en de nieuwe system update voor de PS4.

De vorige system update is alweer van meer dan 2 maanden geleden en de Spotify app is weken geleden aangekondigd.
Spotify aankondingen en daarna daadwerkelijk uitbrengen zit nog al wat tijd tussen. Vooral omdat Spotify de vervanger wordt van Music Unlimited. Zal wel het een en ander moeten worden veranderd achter de schermen...

BFV: SuperflipNL [PS4]

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-11 10:23

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:59:

Spotify komt ~eind maart. Stond als het goed is in de aankondiging.

Ik wacht verder niet op een update met uitzondering van Spotify. Systeem draait bij mij stabiel genoeg. Enig ongenoegen is dat de store niet opent nadat je een spel hebt gespeeld.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:23
Systeem draait hier niet stabiel genoeg;
Game crashes (blue screen) en het versturen/ontvangen van berichten loopt nog steeds niet vlekkeloos.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
The_Worst schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:35:
[...]

Ik wacht verder niet op een update met uitzondering van Spotify. Systeem draait bij mij stabiel genoeg. Enig ongenoegen is dat de store niet opent nadat je een spel hebt gespeeld.
Store problemen ondervind ik ook af en toe. Maar ik zit niet vaak in de store en weet de work around..
dvdkiwi schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:45:
Systeem draait hier niet stabiel genoeg;
Game crashes (blue screen) en het versturen/ontvangen van berichten loopt nog steeds niet vlekkeloos.
Game crashes heb ik alleen heel af en toe met CoD. Maar dan kan ik hem wel gewoon sluiten en opnieuw opstarten. Berichten is bij mij wel opgelost met laatste update, duurde eerst gewoon wat lang met laden. Maar hoor dit niet van iedereen, dus misschien ligt het aan mijn netwerk en instellingen etc.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Scrisissszzz
[...]

Enige wat ik aan crashes heb gehad is dat DA:I er op dik 150 uur 2 keer mee is gestopt. maar verder gaat alles prima. De store kom ik toch niet dagelijks :)

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ga nog eens een lans breken voor Awesomenauts Assemble.

Voor een tientje heb je misschien wel de leukste multiplayer game van de laatste jaren, ook nog eens van Nederlandse makelij!

Afbeeldingslocatie: http://punkandlizard.com/wp-content/uploads/2014/05/aa3.jpg

2D sidescrolling actie-platformer a la Metal Slug, gecombineerd met de MOBA gameplay van een DOTA of League of Legends.

Dik 350 uur gespeeld op de PS4 inmiddels, het meeste van al mijn spellen. :o

• dutchgio
Dat Tweakers dat nog zo meldt, had eerder een "Grote groei Xbox One verkopen in Nederland sinds launch"- Artikel verwacht. :+

• voxxel
Ik had met Apotheon wel veel last van crashes, maar verder zijn alle crashes op mijn ps4 (dag 1 launch) op 1 hand te tellen.

Zonnepanelen

Enige waar ik op wacht is resume play.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
En drivers voor Logitech/Fanatec 8)

Nickname does not reflect reality

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:58:
Zal dat er ooit nog komen? heb het vertrouwen daarin een beetje verloren dat dit nog komt op de PS4.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
bram1984 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:58:
Dit dus. Enige wat de PS4 juist zo vernieuwnd maakte voor mij destijds tijdens de reveal. Beetje schandalig dat features die half jaar voor release zijn aangekondigd, 15 maanden na release nog steeds niet aanwezig zijn...

Maargoed, ze hebben we me wel weer positief verrast met Spotify, had dat echt niet zien aan komen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
dutchgio schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:44:
Dat Tweakers dat nog zo meldt, had eerder een "Grote groei Xbox One verkopen in Nederland sinds launch"- Artikel verwacht. :+
Wordt wel een beetje flauw elke keer zo'n opmerking ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dutchgio
ASNNetworks schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:22:
[...]

Dit dus. Enige wat de PS4 juist zo vernieuwnd maakte voor mij destijds tijdens de reveal. Beetje schandalig dat features die half jaar voor release zijn aangekondigd, 15 maanden na release nog steeds niet aanwezig zijn...

Maargoed, ze hebben we me wel weer positief verrast met Spotify, had dat echt niet zien aan komen.
Straks gaan ze nog mediaplayer support toevoegen ook. ;)
Het wordt inderdaad wel een beetje tijd voor resume play ja, dat laat wel erg lang op zich wachten.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
dutchgio schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:39:
[...]

Straks gaan ze nog mediaplayer support toevoegen ook. ;)
Het wordt inderdaad wel een beetje tijd voor resume play ja, dat laat wel erg lang op zich wachten.
Ja media player support zit ik persoonlijk niet op te wachten, tenzij ze PLEX een update geven zodat de PS4 zelf files kan encoden. Ik heb gewoon een TV die zelf bij mn NAS kan en alles af kan spelen en apps op mn iPhone die dat ook kunnen (met metadata, subs downloaden etc) en dan via AirPlay door naar de TV nog. Een omslachtige manier om films/series op de PS4 te kijken zit ik dus niet echt op te wachten:p Tenzij ze dus PLEX een update geven.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19
Kodi zou echt geweldig zijn als dat zou komen , nooit verwacht maar na de aankondiging van Spotify weet je het maar nooit .....

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:23
Toevallig vanavond 2 crashes binnen 5 minuten. Ik blijf het gewoon reporten. Op een jaar tijd is het nu ongeveer 50 keer voorgekomen (de enige reden dat ik een quit percentage heb in BF4).
Het valt best mee, maar iedere keer is er 1 teveel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:12:
[...]

50 euro phoe eej...... daar kun je zoeizo zeker nog tot november op wachten. en dan nog een kleine kans dat het gebeurd.

50 euro is niet veel, dat is 1 avondje niet stappen.
Ach, rond 23/25e(dus komende 11/13 dagen) koop ik gewoon een nieuwe PS4. :+

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
Sub account to a master account
Starting today PlayStation Network (PSN) users will gain the ability to upgrade a sub account to a master account. We’re always listening to user feedback, and this is a feature that many of you have asked for. You’ll be able to upgrade an account first through the web and later through PlayStation 4.
Mooi dat ze dit nu eindelijk voor elkaar hebben _/-\o_ ,
alleen helaas moest ik jaren geleden een nieuw account aanmaken :/

• Motaro
  • Laatst online: 12-11 13:42

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

[...]

die probleem heb ook

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Brad Pitt

• Verstekbakker
  • Niet online
Heeft er hier iemand Tetris gekocht? Is het 10 euro waard?

• dutchgio
Verstekbakker schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:54:
Het is Tetris. Op een console. :+

Verwijderd

Pak dan je oude gameboy erbij ofzo
Serieus?

Verwijderd

Je gaat toch niet een game als Tetris spelen op je ps4 man 8)7
Daar zijn mobieltjes voor :)

• Brad Pitt
Vind dat soort spellen (w.o. Peggle, Pool etc.) ook vaak leuker dan de zogenaamde A-titels hoor. Niks mis mee.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:31:
Je gaat toch niet een game als Tetris spelen op je ps4 man 8)7
Daar zijn mobieltjes voor :)
Bepaal ik zelf wel natuurlijk. :+

Verwijderd

Ik heb Tetris op de PS4 al en het is een heerlijk spel om tussendoor comfortabel op de bank te spelen.

Voor dat tientje zeker GEEN miskoop.

• Brad Pitt
Verstekbakker schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:32:
*knip*
Vind persoonlijk een tientje net weer iets teveel voor zoiets, geen idee waarom. Voor €5 had ik hem meteen gekocht. En ja, het scheelt maar twee biertjes/koffie, I know. Maar is gewoon een mentaal iets :P

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 13-02-2015 11:24 ]

• Martijn_76
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik heb zelf een soortgelijk probleem gehad met m'n eerste PS4, iets met de voeding die dan net even niet lekker is uitgelijnd ofzo; ik had 'm bij amazon gekocht, dus gewoon teruggestuurd (wel jammer, was een witte) en geld teruggekregen.

Er zijn wel methodes te vinden om 'm goed uitgelijnd te krijgen (zachtjes op je knie/been laten stuiteren), maar ik het lijkt me niet echt een betrouwbare/blijvende 'oplossing'.

• Verstekbakker
  • Niet online
Gelukkig, de zinvollen zijn ook uit bed. Die 10 euro drempel heb ik dus ook. Risk durven ze zelfs 15 voor te vragen. Aan de andere kant, ik heb vorige week 30 euro uitgegeven aan seizoen 2 van Pinball Arcade om die Terminator 2 kast te kunnen spelen, dus eigenlijk ben ik zelf de idioot. Het hangt nog.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 13-02-2015 11:28 ]

• On_E

On_E

Housemusic

*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 13-02-2015 11:28 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:32:
Vind dat soort spellen (w.o. Peggle, Pool etc.) ook vaak leuker dan de zogenaamde A-titels hoor. Niks mis mee.
Hahaha, ja inderdaad. Zelf heb ik al tegen de kids geklaagd dat ik geen PS4 in huis heb gehaald voor Minecraft.....
Hoewel ik ook geniet van GTA en Driveclub, betrap ik mezelf er echter ook op dat ik ook/juist de simpele spelletjes erg relaxed vind om 's avonds lui op de bank te hangen en een spelletje tussendoor te doen. denk dan aan Swapper, Rogue Legacy.... eigenlijk ook geen games met een noodzaak voor een PS4... maar ach, ik heb er lol aan.

• Scrisissszzz
Ik wacht wel op Tetris GOTY..

• dutchgio
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:33:
Ik heb Tetris op de PS4 al en het is een heerlijk spel om tussendoor comfortabel op de bank te spelen.

Jij koopt alles wat los en vastzit voor de PS4 en betaald daar de hoofdprijs voor dus dat zegt helemAal niks. ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Posts over PS4 problemen verplaatst naar:[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

Dit topic staat nu ook in de topic warning genoemd.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:21:
[...]

Jij koopt alles wat los en vastzit voor de PS4 en betaald daar de hoofdprijs voor dus dat zegt helemAal niks. ;)
Nee hoor , Tetris was in de aanbieding met PSPlus korting en Tetris stond op mijn verlanglijstje.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:32:
Ik heb stiekem best veel uurtjes in Peggle zitten. Is gewoon een lekker verstandopnul spelletje voor na een een drukke werkdag/nacht.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Brad Pitt
AtlAntA schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:49:
Ik heb stiekem best veel uurtjes in Peggle zitten. Is gewoon een lekker verstandopnul spelletje voor na een een drukke werkdag/nacht.
Precies. Doe dat soort spelletjes ook vaak omdat bijv. over 45 minuten programma op tv begint en dus "even snel" een spelletje tussendoor wil doen. Om dan drie uur nadat het programma al is afgelopen er mee te stoppen :)

• HaskoF
Nieuwe soundbar van sony Bazuka Bass :D

http://www.sony.nl/electronics/luidsprekerelementen/ht-gt1

Iemand ervaring met deze Bazuka? Blaast ie iedereen op in de kamer met zijn Bass?

• Brad Pitt
HaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:52:
Blaast ie iedereen op in de kamer met zijn Bass?
Conus 18 cm. Versterker er in zal geen hoogdraver zijn. Ik denk dat de kamer intact zal blijven d:)b

Verwijderd

Gevoelsmatig blijft het meer een handheld game.

Deze reactie komt overigens wel van iemand die Tetris op de PS3 heeft gekocht. :+
Pagina: 1 ... 25 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link