Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Hoe kom je daar bij? Er zijn 3 games voor de ps4 te downloaden deze maand. Apotheon, rogue legacy en transistor.InF.Inc schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:41:
[...]
Geen reet. De thema's zijn het enige dat gratis is en een paar apps.
Verder zijn er nog een stuk of 5 of 6 free2play games waarvan een paar best goed in elkaar zitten en ook nog wel een tiental aan demo's.
[ Voor 18% gewijzigd door AtlAntA op 08-02-2015 19:28 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zo apart dat ze niet alle games gratis weggeven..Helemaal niet klantvriendelijk iddInF.Inc schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:41:
[...]
Geen reet. De thema's zijn het enige dat gratis is en een paar apps.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2015 22:51 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verkeerde console gekocht dan, de PS4 is voor games.InF.Inc schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:47:
Hij had het over content.. daar verstond ik geen games onder..
DLC is ook contentdutchgio schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:08:
[...]
Verkeerde console gekocht dan, de PS4 is voor games.
Sony wilde mijn PS4 van 1 jaar en 2 maanden niet meer gratis repareren, alleen voor 241 euro.fonsmeister schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:56:
Hoe lang moet een product meegaan?
Dit hangt uiteraard af van het soort product dat u gekocht heeft. Een koelkast zal over het algemeen langer mee moeten gaan dat bijvoorbeeld een koptelefoon voor uw mp3-speler. Er is dus niet exact aan te geven hoe lang u een product zonder problemen zou moeten kunnen gebruiken.
Toch heeft u als consument een aantal aanknopingspunten:
Als een product gedurende de eerste zes maanden kapot gaat, dan gaat de wet ervan uit dat het product al ondeugdelijk was toen u het kocht. De verkoper zal eventueel moeten bewijzen dat u het product verkeerd gebruikt heeft. Gaat het product na zes maanden kapot? Dan moet u zo nodig kunnen bewijzen dat dit niet uw eigen schuld was.
Volgens een Europese richtlijn is de minimale wettelijke garantieperiode twee jaar. Dit betekent dat u er dus vanuit mag gaan dat een product bij normaal gebruik tenminste twee jaar goed te gebruiken moet zijn.
In de Nederlandse wet staat geen expliciete garantietermijn genoemd. U heeft een wettelijk recht op een deugdelijk product. In de praktijk betekent dit dat u meestal langer dan twee jaren recht heeft op een goed werkend product. De exacte duur zal afhangen van het soort product.
bron: http://www.judex.nl/recht...ik-een-product-koop_-.htm
Gelukkig ga ik van Bol.com mijn geld terug krijgen of een nieuwe PS4 krijgen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat is vreemd want ik heb Sony gemaild over de herrie die die van mij maakt inclusief schraap geluid sinds een paar weken en ik mag em gewoon opsturen en alles onder garantie zeiden ze...Mars18 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:52:
[...]
Sony wilde mijn PS4 van 1 jaar en 2 maanden niet meer gratis repareren, alleen voor 241 euro.
Gelukkig ga ik van Bol.com mijn geld terug krijgen of een nieuwe PS4 krijgen
Gelukkig heb jij het via Bol geregeld! Ik zou nooit zoveel ingeven voor een reparatie. Zou zelfs meteen klaar zijn met Sony na zo'n onzin regel
Het slaat ook nergens op inderdaad. Ze gaven als reden dat de garantie 12 maanden is.Brutal1ty schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:48:
[...]
Dat is vreemd want ik heb Sony gemaild over de herrie die die van mij maakt inclusief schraap geluid sinds een paar weken en ik mag em gewoon opsturen en alles onder garantie zeiden ze...
Gelukkig heb jij het via Bol geregeld! Ik zou nooit zoveel ingeven voor een reparatie. Zou zelfs meteen klaar zijn met Sony na zo'n onzin regel
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Een beetje de aanbiedingen in de gaten houden en je koopt een jaar ps+ voor 37,50 tot 40 euroHeaget schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:05:
Ohja, je moet dus Playstation Plus hebben om online te gamen? Dat is een verandering in vergelijking met de PS3, daar heb je dat nooit nodig gehad..
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat weten jullie trouwens van "The Vanishing of Ethan Carter"? Ik kwam gister per toeval screenshots tegen op 9GAG en de game ziet er echt onwaarschijnlijk mooi uit! Ook het verhaal en de gameplay spreekt me wel aan, een soort horror/adventure game.
Inspired by the weird fiction stories and other tales of macabre of the early 20th century, The Vanishing of Ethan Carter is an adventure game that aims to evolve immersive storytelling in games. As a detective with the supernatural ability to visualize scenes of lethal crimes, you investigate the kidnapping of a young boy, hoping to save him before it's too late. The investigation leads you to a beautiful mountain area, where you come across a severely mutilated body of one of the kidnappers. Using both your paranormal skill and modern detective tools you discover the mystery behind the trail of corpses in the valley, the roots of an ancient force ruling the area, and the fate of the kidnapped boy.
En de preview op IGN
http://www.ign.com/articl...y-horrific-adventure-game
Release Date is nog niet bekend, maar het ziet er imo wel veelbelovend uit!
uhm...
PSN id: NL_SToRM
Game is al sinds september uit op PC, dus voldoende over te vinden qua reviews.Heaget schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:05:
Ik zag het ja, de prijzen varieeren maar ik weet niet of ik genoeg geduld heb om te wachten..
Wat weten jullie trouwens van "The Vanishing of Ethan Carter"? Ik kwam gister per toeval screenshots tegen op 9GAG en de game ziet er echt onwaarschijnlijk mooi uit! Ook het verhaal en de gameplay spreekt me wel aan, een soort horror/adventure game.
Inspired by the weird fiction stories and other tales of macabre of the early 20th century, The Vanishing of Ethan Carter is an adventure game that aims to evolve immersive storytelling in games. As a detective with the supernatural ability to visualize scenes of lethal crimes, you investigate the kidnapping of a young boy, hoping to save him before it's too late. The investigation leads you to a beautiful mountain area, where you come across a severely mutilated body of one of the kidnappers. Using both your paranormal skill and modern detective tools you discover the mystery behind the trail of corpses in the valley, the roots of an ancient force ruling the area, and the fate of the kidnapped boy.
[afbeelding]
En de preview op IGN
http://www.ign.com/articl...y-horrific-adventure-game
[afbeelding]
Release Date is nog niet bekend, maar het ziet er imo wel veelbelovend uit!
Zeker weten! Ik heb de reviews nog niet echt gelezen, wil het nog enigzins spannend houden. De setting doet mij denken aan Alan Wake, wat ik een hele fijne game vind.Heaget schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:36:
Laat ik het anders zeggen, lijkt dit jullie net zo'n interresante game als ik dat vind?
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
nothing stops this train
JA !Heaget schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:36:
Laat ik het anders zeggen, lijkt dit jullie net zo'n interresante game als ik dat vind?
Kijk er naar uit sinds de PC release.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Die wet bestaat niet! je kan hoog of laag springen, als een fabrikant 1 jaar geeft dan is er niemand die hem aanpakt. En dat weten ze.AlphaBlack_NL schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:07:
fabrieksgarantie 12mnden maar volgens Netherlandse wet heb je wettelijk minimaal 24maanden garantie bij de verkoper(winkel)
Die hele 2 jaar garantie wet is een lachertje!
Fabrikanten weten gewoon dat ze er mee wegkomen.
winkels zijn vaak de gene die nog water bij de wijn willen doen, die hebben het al zwaar zat.
die willen hoe dan ook hun naam behouden.
En kunnen veelal net wat meer met de fabrikant via de verschillende kanalen regelen!
maar als consument aankloppen voor garantie buiten hun vastgestelde termijn is bijna net zo onmogelijk om als leek ongeschonden door een mijnenveld te lopen. En niemand die er wat aan doet!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Officieel is er inderdaad geen wet dat je 2 jaar garantie geeft. Maar er is wel een wet dat ervoor moet zorgen dat jij een 'deugdelijk' product hebt. Dus vaak is dit nog langer dan 2 jaar. Een PS4 die binnen 2 jaar kapot gaat is niet deugdelijk, als je kan aantonen het product gebruikt te hebben zoals voorgeschreven is. Dus je hebt gewoon 2 jaar garantie op je PS4, officieel zelfs langer gezien een game console langer moet mee kunnen dan 2 jaar.Dutchzilla schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:50:
[...]
Die wet bestaat niet! je kan hoog of laag springen, als een fabrikant 1 jaar geeft dan is er niemand die hem aanpakt. En dat weten ze.
Die hele 2 jaar garantie wet is een lachertje!
Fabrikanten weten gewoon dat ze er mee wegkomen.
winkels zijn vaak de gene die nog water bij de wijn willen doen, die hebben het al zwaar zat.
die willen hoe dan ook hun naam behouden.
En kunnen veelal net wat meer met de fabrikant via de verschillende kanalen regelen!
maar als consument aankloppen voor garantie buiten hun vastgestelde termijn is bijna net zo onmogelijk om als leek ongeschonden door een mijnenveld te lopen. En niemand die er wat aan doet!
https://www.consuwijzer.n...garantieperiode-in-europa
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Om hier nog even op terug te komen. Het maakt bij mij niet uit of de tv aan of uit staat. De playstation start wederom niet op, dus dit wordt een gevalletje aanmelden voor reparatie helaas. Toch wil ik iedereen graag bedanken voor de input!Arno90 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:44:
[...]
Bij mij, lijkt het niet uit te maken of de tv aan staat of niet. Ik heb nog geen tijd gehad om het weer te proberen.
http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
Ze hebben het over een open weekend free multiplayer. Ik dacht hierbij aan weekend gratis psn plus, maar dan staat er alsnog dat je psn plus moet hebben...ikke nie snappie..
Deze afbeelding geeft dat duidelijk aan:
[ Voor 46% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 09-02-2015 20:50 ]
Shikata ga nai.
Kijk nu snap ik emShinobi-vs-Gast schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:48:
Het gaat er alleen om dat je gratis online kan spelen.
Deze afbeelding geeft dat duidelijk aan:
[afbeelding]
Echt wel! Definieer "weekend" maar eens. Voor veel mensen is dat niet altijd op zaterdag en zondag.
Idd, daarnaast stond er ook nog ergens in de tekst dat je psn plus moet hebben, lekker verwarrendAtlAntA schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:33:
[...]
Echt wel! Definieer "weekend" maar eens. Voor veel mensen is dat niet altijd op zaterdag en zondag.
Het weekeinde (ook: weekend) is een aanduiding voor een of twee dagen in de week waarop de meeste mensen vrij hebben. De avond voor deze een of twee dagen wordt ook vaak tot het weekeinde gerekend.AtlAntA schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:33:
[...]
In de meeste landen, vooral die waarin het christendom traditioneel een grote invloed heeft, zijn de zaterdag en de zondag sinds de invoering van de vijfdaagse werkweek weekeinddagen. In bepaalde Islamitische landen zijn de vrijdag en de zaterdag de dagen van het weekeinde. Israël heeft een weekeinde van slechts een dag, de sabbat. In feite is dit vaak anderhalve dag, omdat het weekeinde op vrijdagmiddag aanvangt.
Aangezien de zondag van oudsher als de eerste dag van de week wordt beschouwd, kan men het woord weekeinde indien de zondag er deel van uitmaakt als een vreemde benaming zien. Sinds de invoering van het ISO-dagnummer is de maandag dag nummer één.
In agenda’s worden, om ruimte te besparen, de zaterdag en de zondag veelal in een vakje gestopt, aan het einde van de week.
In televisiegidsen begint de week met het weekeinde.
Bron
djmelvee schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:06:
[...]
Het weekeinde (ook: weekend) is een aanduiding voor een of twee dagen in de week waarop de meeste mensen vrij hebben. De avond voor deze een of twee dagen wordt ook vaak tot het weekeinde gerekend.
In de meeste landen, vooral die waarin het christendom traditioneel een grote invloed heeft, zijn de zaterdag en de zondag sinds de invoering van de vijfdaagse werkweek weekeinddagen. In bepaalde Islamitische landen zijn de vrijdag en de zaterdag de dagen van het weekeinde. Israël heeft een weekeinde van slechts een dag, de sabbat. In feite is dit vaak anderhalve dag, omdat het weekeinde op vrijdagmiddag aanvangt.
Aangezien de zondag van oudsher als de eerste dag van de week wordt beschouwd, kan men het woord weekeinde indien de zondag er deel van uitmaakt als een vreemde benaming zien. Sinds de invoering van het ISO-dagnummer is de maandag dag nummer één.
In agenda’s worden, om ruimte te besparen, de zaterdag en de zondag veelal in een vakje gestopt, aan het einde van de week.
Bron
En dankzij de huidige 24 uurs economie gaat het meeste van wat hier staat al niet meer op. Net zoals dat de 5 daagse werkweek langzaam aan het uitsterven is en de roep vanuit het bedrijfsleven om de 6 daagse werkweek weer in te voeren steeds groter wordt.djmelvee schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:06:
[...]
Het weekeinde (ook: weekend) is een aanduiding voor een of twee dagen in de week waarop de meeste mensen vrij hebben. De avond voor deze een of twee dagen wordt ook vaak tot het weekeinde gerekend.
Bron
Maar goed dit is allemaal wel weer zwaar off topic.
Ik ga er niet naar kijken, maar ben stiekem wel benieuwd wat anderen er van vinden
Ik werk gewoon lekker 5 dagen hoor, storingsdienst om de zoveel weken niet meegerekend.AtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:02:
[...]
En dankzij de huidige 24 uurs economie gaat het meeste van wat hier staat al niet meer op. Net zoals dat de 5 daagse werkweek langzaam aan het uitsterven is en de roep vanuit het bedrijfsleven om de 6 daagse werkweek weer in te voeren steeds groter wordt.
Maar goed dit is allemaal wel weer zwaar off topic.
In Video Output Settings kun je de RGB output veranderen. Deze staat standaard op automatisch.destroye schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:42:
Ik heb een ps4 en gebruik deze op een Benq RL2455HM scherm. Nu heb ik het gevoel alsof de kleuren op dit scherm minder mooi zijn dan wanneer ik bijvoorbeeld een video kijk op youtube. Hoe kan dit? Heeft dit met het scherm te maken of misschien met bepaalde instellingen?
Zet deze eens op 'Full'. Kun je laten weten of dat het oplost?
PSN: fonsmeister
Je kunt mij gewoon toevoegen. Tweaker alias is hetzelfde als mijn PS alias, lekker makkelijkKol Nedra schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:01:
We zitten nu op 24 leden, please join we kunnen er altijd meer gebruiken
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
Ja, blijkbaar is het eerste uur spectaculair en hadden mensen dit niet verwacht, voornamelijk op gebied van gameplay. Ook zijn er bepaalde wendingen die men niet had kunnen bedenken aan de hand van de uitgekomen trailers. Dit heb ik een beetje kunnen halen uit de meeste comments ivm de video maar heb het zelf niet bekeken, wil wel in het donkere blijven wat betreft het verhaal.bram1984 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:12:
Nou het eerste uur van The Order staat online. Blijkbaar is de game al gelekt. PU.nl. Begin nu wel benieuwd te worden naar de reviews.
Ik zie je aanvraag niet op de site, dat moet je wel doen kan niet zomaar iemand toevoegen zonder permissieElazz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:20:
[...]
Je kunt mij gewoon toevoegen. Tweaker alias is hetzelfde als mijn PS alias, lekker makkelijk
[...]
nothing stops this train
PSN: MrMistral
Nou, ik heb inmiddels geregistreerd en applied.... (maar mijn bijdrage is vrij karigKol Nedra schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:23:
[...]
Ik zie je aanvraag niet op de site, dat moet je wel doen kan niet zomaar iemand toevoegen zonder permissie
Aanvraag gedaanKol Nedra schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:23:
[...]
Ik zie je aanvraag niet op de site, dat moet je wel doen kan niet zomaar iemand toevoegen zonder permissie
PSN: Bellerophon-
nu 31 leden
nothing stops this train
Ik heb het op full gezet maar het helpt niet. Ik heb ook het probleem dat is bij sommige games soms witte puntjes in beeld krijg, weet niet of dat ook ergens mee te maken heeft?fonsmeister schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:15:
[...]
In Video Output Settings kun je de RGB output veranderen. Deze staat standaard op automatisch.
Zet deze eens op 'Full'. Kun je laten weten of dat het oplost?
Ook een aanvraag gedaan, maar ook mijn bijdrage is nog niet zoveel
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Done, maar sta nog op 0. Zal wel een manual sync nodig hebben...
BFV: SuperflipNL [PS4]
klopt, kost even tijd. wordt automatisch syncdSuperflipNL schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:13:
[...]
Done, maar sta nog op 0. Zal wel een manual sync nodig hebben...
weer wat toegevoegd
nothing stops this train
Verwijderd
Het was even een paar dagen doorwerken , maar het was een trofee waard.
Klinkt als een brakke HDMI kabel ! Ik heb dat vaker gezien (niet alleen bij PS4) andere proberen en weg probleemdestroye schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:03:
[...]
Ik heb het op full gezet maar het helpt niet. Ik heb ook het probleem dat is bij sommige games soms witte puntjes in beeld krijg, weet niet of dat ook ergens mee te maken heeft?
ik heb er denk ik maar 3 gedaan, per ongeluk die ik tegenkwam tijdens roamen
ik vind het heel leuk om trophies te halen maar grind trophies skip ik; kost mij teveel tijd
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 10-02-2015 13:45 ]
nothing stops this train
Ah ok, ga ik dat proberen. Zal dan een nieuwe moeten halen. Zit daar nog verschil in. Zijn er sommige kabels beter? Dacht ook al dat het niet aan het scherm zou liggen, deze monitor staat namelijk wel bekend als een goede game monitor.cardwizard schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:44:
[...]
Klinkt als een brakke HDMI kabel ! Ik heb dat vaker gezien (niet alleen bij PS4) andere proberen en weg probleem
HDMI kabel gesmeden door elfen bij maanlicht..? Nee, gewoon een normale HDMI 1.4 kabel van +- 1,5M halen is voldoende. Je kan nog de keuze maken in connectors (recht of haaks).destroye schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:59:
[...]
Ah ok, ga ik dat proberen. Zal dan een nieuwe moeten halen. Zit daar nog verschil in. Zijn er sommige kabels beter? Dacht ook al dat het niet aan het scherm zou liggen, deze monitor staat namelijk wel bekend als een goede game monitor.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Verwijderd
Werkt al meer dan een jaar prima op mijn LG LED-HDTV.
Verwijderd
Allemaal hebbe hebbe hebbeAtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:23:
Bethesda heeft net aangekondigd een eigen conferentie te hosten op de e3 dit jaar. Wat denken jullie? Fallout 4? Doom 4? Misschien Skyrim remastered oid? Of zelfs Fallout 3 remastered?
Doe maar fallout 3 remastered als zoethoudertje om een jaar later met fallout 4 te komenAtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:23:
Bethesda heeft net aangekondigd een eigen conferentie te hosten op de e3 dit jaar. Wat denken jullie? Fallout 4? Doom 4? Misschien Skyrim remastered oid? Of zelfs Fallout 3 remastered?
Sowieso de nieuwe DoomAtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:23:
En by gawd... Skyrim met Mods ondersteuning! Make it so!
Verwijderd
* Geupdate texturesBellerophon schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:38:
[...]
Sowieso de nieuwe Doom![]()
En by gawd... Skyrim met Mods ondersteuning! Make it so!
* oprotten met die laadtijden elke keer als je ergens in/uit gaat
* Een flinke zooi aan bugfixes
* Alle DLC
En ik ben al tevreden
En voordat iedereen weer begint: jaja pc mods master race etc
Vooral die laadtijden en bugs eruit... good bye social lifeVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:43:
[...]
* Geupdate textures
* Alle DLC
En ik ben al tevreden
SkyrimVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:43:
[...]
* Geupdate textures
* Alle DLC
En ik ben al tevreden
Maar doe maar meteen een nieuwe TES, of een remastered bundel van alle TES games
http://a.pomf.se/pcsqzb.png
http://a.pomf.se/ugkhhj.png
http://a.pomf.se/zeeodt.png
http://a.pomf.se/ntyznb.png
http://a.pomf.se/domuom.png
http://a.pomf.se/acnyzh.png
die rode balk die onder je plaatjes komt he, misschien moet je daar volgende keer wat mee doen
[ Voor 33% gewijzigd door BM op 10-02-2015 18:46 ]
Nickname does not reflect reality
AtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:23:

Fallout 4 eindelijk, Bethesda kennende moeten we dan helaas tot oktober/november 2016 wachten totdat het uitkomt.
Fallout 3 kon ik nooit echt lekker inkomen terwijl ik bij Skyrim binnen een uur verkocht was. Doom 4 ben ik nu nog onpartijdig over. Dus eerlijk gezegd heb ik liever the elder scrolls dan Fallout.Mithrildor schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:30:
[...]
[afbeelding]
Fallout 4 eindelijk, Bethesda kennende moeten we dan helaas tot oktober/november 2016 wachten totdat het uitkomt.
Het zou trouwens ook zomaar kunnen dat men een uur lang gaat lullen over tes:o. Weg hype..
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Fallout 3 kwam ik juist makkelijker in. Dat moment dat je voor het eerst de buitenwereld ziet, eerst is alles overbelicht en ziet er mooi (niet de graphics) uit en dan langzaam zie je hoe dor en kapot de wereld is, fantastisch. Toen ik daarna in de Super Duper Market kwam was ik helemaal verkocht. Bij Skyrim wist ik dat het fantastisch zou worden omdat Oblivion dat ook was, maar het begon echt als de gemiddelde fantasy game en de wereld van Skyrim trok me, in tegenstelling tot Fallout met de humor en de radio, niet echt het spel. Heb Fallout 3 en New Vegas dan ook elk minstens dubbel zoveel als Skyrim gespeeld (en ik speel zo nog steeds veel, alhoewel ik nu even met DA:I bezig ben).AtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:36:
[...]
Fallout 3 kon ik nooit echt lekker inkomen terwijl ik bij Skyrim binnen een uur verkocht was. Doom 4 ben ik nu nog onpartijdig over. Dus eerlijk gezegd heb ik liever the elder scrolls dan Fallout.
Het zou trouwens ook zomaar kunnen dat men een uur lang gaat lullen over tes:o. Weg hype..
Ik denk dat het Fallout 4 gaat worden aangezien Skyrim als laatste is uitgebracht en Fallout 3 inmiddels weer 6 jaar oud is. Ik hoop alleen dat er voldoende liedjes op de radio zitten in Fallout 4 (of dat ze DLC met meer liedjes uitbrengen), anders heb ik liever een nieuwe Elders Scrolls.
EDIT: Ga echt janken al Fallout 4 straks een XOne exclusive is, en ik gooi me PS4 uit mijn raam als ME4 dat ook is.
[ Voor 4% gewijzigd door Mithrildor op 10-02-2015 17:51 ]
Precies dit. Oh en als dat een exclusive gaat worden, dan komt er een 2e console naast mn PS4 te staanMithrildor schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:48:
[...]
Fallout 3 kwam ik juist makkelijker in. Dat moment dat je voor het eerst de buitenwereld ziet, eerst is alles overbelicht en ziet er mooi (niet de graphics) uit en dan langzaam zie je hoe dor en kapot de wereld is, fantastisch. Toen ik daarna in de Super Duper Market kwam was ik helemaal verkocht. Bij Skyrim wist ik dat het fantastisch zou worden omdat Oblivion dat ook was, maar het begon echt als de gemiddelde fantasy game en de wereld van Skyrim trok me, in tegenstelling tot Fallout met de humor en de radio, niet echt het spel. Heb Fallout 3 en New Vegas dan ook elk minstens dubbel zoveel als Skyrim gespeeld (en ik speel zo nog steeds veel, alhoewel ik nu even met DA:I bezig ben).
Ik denk dat het Fallout 4 gaat worden aangezien Skyrim als laatste is uitgebracht en Fallout 3 inmiddels weer 6 jaar oud is. Ik hoop alleen dat er voldoende liedjes op de radio zitten in Fallout 4 (of dat ze DLC met meer liedjes uitbrengen), anders heb ik liever een nieuwe Elders Scrolls.
EDIT: Ga echt janken al Fallout 4 straks een XOne exclusive is, en ik gooi me PS4 uit mijn raam als ME4 dat ook is.
I lolledbram1984 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:27:
Nieuwe screenshots, just out.
http://a.pomf.se/pcsqzb.png
http://a.pomf.se/ugkhhj.png
http://a.pomf.se/zeeodt.png
http://a.pomf.se/ntyznb.png
http://a.pomf.se/domuom.png
http://a.pomf.se/acnyzh.png
[mbr]die rode balk die onder je plaatjes komt he, misschien moet je daar volgende keer wat mee doen[/]
* ralph075 is koffie van schermpje aan het vegen.
[ Voor 54% gewijzigd door bram1984 op 10-02-2015 19:57 ]
Oh boy! Dont get my hopes up! Ik ben net een beetje bijgekomen van Skyrim, die ik nogal laat heb aangeschaft.. wat een geweldige game, een Remasterd versie zou ik direct weer kopen!AtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:23:
Hoewel deze site lichtelijk bevooroordeeld zal zijn, lichten ze ook negatieve puntjes toe.
* Het ziet er prachtig uit en ook de gameplay is solid
* Verhaal is intrigerend, maar daardoor komen er met name aan het begin veel cutscenes aan te pas. Ook door de vele karakters
* Veel QTE's (vind ik zelf geen probleem, maar ik snap dat sommige mensen dit irritant vinden)
* Het barst van de sfeer
waarom zouden hun dat doen?Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:48:
Waaneer gaat Sony nou de PS4 €50 goedkoper maken?
Liever €399 met 1TB...Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:48:
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Anders spaar je nog een maandje door? Weekendje niet stappen?Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:48:
Waarom zouden ze? De console verkoopt meer dan prima, dan is een prijsverlaging uit den boze. De PS4 verkoopt nog steeds beter dan de One, dan is een prijsverlaging uit den boze. Als je hem nu wilt, koop hem tweedehands voor wat jij nu er max. aan wilt besteden of koop hem nu nieuw met minder acc., games etc.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:48:
Sowieso zijn beide consoles vrij goedkoop imho, voor wat ze bieden.
Ja, maar wel een beetje cheaten (qua resolutie) om die mooie graphics te krijgen ...bram1984 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:23:
Ja, maar dat is al heel lang bekend.
Verwijderd
Ik koop het wel eind deze maand.ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:13:
[...]
Anders spaar je nog een maandje door? Weekendje niet stappen?
Verwijderd
Waarom 2e hands??Exorcist schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:17:
[...]
Waarom zouden ze? De console verkoopt meer dan prima, dan is een prijsverlaging uit den boze. De PS4 verkoopt nog steeds beter dan de One, dan is een prijsverlaging uit den boze. Als je hem nu wilt, koop hem tweedehands voor wat jij nu er max. aan wilt besteden of koop hem nu nieuw met minder acc., games etc.
Sowieso zijn beide consoles vrij goedkoop imho, voor wat ze bieden.
Omdat hij blijkbaar minder geld voor de PS4 over heeft dan anderen? Tweedehands is een prima optie als je voor minder geld meer waar voor je geld wilt hebben, en garantie op de koop toe neemt. Is dat zo lastig om te bedenken?
/het gaat om jou zie ik net, dan geldt alsnog bovenstaande
Waarom niet?
[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 10-02-2015 23:23 ]
Verwijderd
Het is al goed met nieuwe PS4,kan geen kwaad.Exorcist schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:23:
[...]
Omdat hij blijkbaar minder geld voor de PS4 over heeft dan anderen? Tweedehands is een prima optie als je voor minder geld meer waar voor je geld wilt hebben, en garantie op de koop toe neemt. Is dat zo lastig om te bedenken?
/het gaat om jou zie ik net, dan geldt alsnog bovenstaande
Waarom niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 23:37 ]
50 euro phoe eej...... daar kun je zoeizo zeker nog tot november op wachten. en dan nog een kleine kans dat het gebeurd.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:48:
50 euro is niet veel, dat is 1 avondje niet stappen.
nothing stops this train
inderdaad, en bij mediamarkt is die standaard al 389Kol Nedra schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:12:
[...]
50 euro phoe eej...... daar kun je zoeizo zeker nog tot november op wachten. en dan nog een kleine kans dat het gebeurd.
50 euro is niet veel, dat is 1 avondje niet stappen.
RaD zelf zegt hierover dat dit uit artistieke overwegingen is gedaan. Wel maakt dit de beste AA ooit in een consolegame mogelijk. De pixeldichtheid is verder gelijk aan full screen 1080p. Fine with me.-SaveMe- schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:18:
[...]
Ja, maar wel een beetje cheaten (qua resolutie) om die mooie graphics te krijgen ...
De eerste ervaringen zijn in ieder geval positief.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link