Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.403 views

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ziet er goed uit. Die comments zijn wel grappig.. 'gameplay'. Ik moet het nog zien.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:40
Hot damn, die gifjes in dat topic zijn gewoon bijna echt.
Als ze dit echt lukt hebben we een van de mooiste games in lange tijd. Hopen dat de game nog leuk is ook en we hebben een dikke winnaar.
Jammer dat ik financieel krap zit en dus moet wachten op de game tot hij iets van 30 euro of minder is :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

v8power67 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:16:
[...]

Hot damn, die gifjes in dat topic zijn gewoon bijna echt.
Als ze dit echt lukt hebben we een van de mooiste games in lange tijd. Hopen dat de game nog leuk is ook en we hebben een dikke winnaar.
Jammer dat ik financieel krap zit en dus moet wachten op de game tot hij iets van 30 euro of minder is :(
Power Unlimited deal! €50 voor de game + 1 jaar PU. Dat ga ik in ieder geval doen, de PU's zijn dan een leuke extra :+

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Fuck it, al gaat deze game slecht worden... de graphic whore in mij moet dit gewoon met eigen ogen aanschouwen... :9 O+

PSN: Bellerophon-

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:40
Das nog steeds meer dan 20 euro teveel. Wacht gewoon tot hij in de aanbieding is.
Of moet een meevaller krijgen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Ik heb de Limited Edition bij Bol besteld met een € 30,- cadeau kaart. :)

Verwijderd

Alien: Isolation in de aanbieding voor 24,99 met de deal van de week :

https://store.sonyenterta...ectTo(%40Banner2CTL)%3d%%

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Bellerophon schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:29:
[...]

Fuck it, al gaat deze game slecht worden... de graphic whore in mij moet dit gewoon met eigen ogen aanschouwen... :9 O+
Exact :+

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vind em alleen wel erg duur ( The order dus) kan em niet goedkoper vinden dan voor 57.50€ Misschien maar ff afwachten en eerst einde van de maand Dying Light kopen.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Fatal Mind schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:58:
Vind em alleen wel erg duur ( The order dus) kan em niet goedkoper vinden dan voor 57.50€ Misschien maar ff afwachten en eerst einde van de maand Dying Light kopen.
Hier is ie goedkoper (inclusief gratis jaarabbo Power Unlimited):
Prosperot schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:27:
The order 1886 voor 51.50... en gratis een jaar PU ;-)

Wel op tijd weer opze

https://www.reshiftstore....CTIE=PU_1JR_ORDER__NA_PS4
Fatal Mind schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:58:
Een paar reacties boven je 50 euro met 1 jaar PU.

Bijna ziekelijk waar ze aan hebben gedacht. :)

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 05-02-2015 17:23 ]

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:32
Niku schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:25:
[...]

Power Unlimited deal! €50 voor de game + 1 jaar PU. Dat ga ik in ieder geval doen, de PU's zijn dan een leuke extra :+
Komt dan wel nog 5 piek verzendkosten bij en de kans dat je een promo disc krijgt.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:27
Bij The Order hoop ik trouwens dat technieken daarbij ook beschikbaar komen voor andere devs. Ik wil meer van dit soort prachtige games :9

Ik zie trouwens dat ie nu via de store te pre-orderen is: https://store.sonyenterta...00076_00-TO1886GPREORDPSN

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 05-02-2015 18:30 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Fatal Mind
  • Niet online
pelt schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:15:
[...]

Komt dan wel nog 5 piek verzendkosten bij en de kans dat je een promo disc krijgt.
Daar ben ik dus ook bang voor, en dat wil ik niet.

Aan de heren boven mij, ik had inderdaad de PU deal gezien, maar ben er wat huiverig voor zie hierboven.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Gister paar uurtjes Transistor gespeeld, wel leuke sfeer met vermakelijke gameplay, maar ben nu bij het eerste irritante stukje waarbij ik een aantal vijanden binnen 32 seconde af meot maken, frustratei :P

Filmpjes van he Order bekeken, ben nog steeds niet warm gelopen voor die game, horror games zijn sowieso niet mijn ding, maar ik vindt het altijd zo zonde als het allemaal zo donker is. Snap wel dat het de meest voor de hand liggende maner is op een horror sfeertje te creëren maar het voor mij net alsof ze de graphics willen opkrikken door het zo donker mogelijk te maken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19
over The Order bij de PU deal :

je krijgt een volledig, mooi hoesje met daarin een promo-BLURAY dus het staat gewoon netjes in je kast

bron @janmeijroos

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
bram1984 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:03:
[...]

Een paar reacties boven je 50 euro met 1 jaar PU.

[video]

Erg mooi inderdaad! Helaas wel bijna allemaal pre rendered filmpjes die getoond worden. Die zijn erg indrukwekkend, maar even voor t einde schakelen ze dan nog 1 of 2 keer terug naar in-game, en dan wordt t toch hard minder met de belichting en het detail. Desalniettemin mooie game, hopen dat de gameplay ook de moeite is.

PSN: Oldzkoel

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik bestel em later wel gewoon in een of andere webshop denk ik, Heel de PU kan me persoonlijk gejat worden, weer zoets wat hier in de hoek in de weg komt liggen. En voor 55 euro laten we zeggen kan ik em net zo goed in de winkel halen.
power_user schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:16:
[...]

Erg mooi inderdaad! Helaas wel bijna allemaal pre rendered filmpjes die getoond worden. Die zijn erg indrukwekkend, maar even voor t einde schakelen ze dan nog 1 of 2 keer terug naar in-game, en dan wordt t toch hard minder met de belichting en het detail. Desalniettemin mooie game, hopen dat de gameplay ook de moeite is.
Alle cutscenes gaan naadloos over. Er schijnt geen verschil in te zitten met gameplay.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Naadloos over, als in geen laadtijden er tussen nee, Maar reken maar dat er verschil zit tussen de grafische weergave...bekijk anders het bovenstaande filmpje eens...

PSN: Oldzkoel

Nee dus. De cutscene models zouden identiek moeten zijn.

Waar zie jij ze veranderen dan? Wellicht kijk ik ergens overheen?

http://www.dualshockers.c...w-story-details-revealed/

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

power_user schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 00:31:
Naadloos over, als in geen laadtijden er tussen nee, Maar reken maar dat er verschil zit tussen de grafische weergave...bekijk anders het bovenstaande filmpje eens...
Dat valt reuze mee trouwens...

Voor de duidelijkheid. Op ongeveer 38 seconden krijg de speler de controle. Er verandert helemaal niets. Het filmpje lijkt gewoon door te lopen, alleen kun je zelf sturen. Ander voorbeeld op 05:00.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 06-02-2015 08:17 ]

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
bram1984 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:03:

[...]

Als je dat leuk vindt, dan zal je dit ook leuk gaan vinden..
Vooral kijken als je de techniek achter games (dit geval Uncharted) wil zien.... en tijd over hebt! ;)

[YouTube: http://youtu.be/wdUxLsNfLls]

BFV: SuperflipNL [PS4]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

HaskoF schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:29:
Mijn nieuwe TV zal een OLED worden. Momenteel bezig met verhuizen en heb daardoor mijn aankop uitgesteld naar 2016 (Budget issues :)). In dat jaar zal ik dan met de MM BTW actie een OLED bemachtigen.
Let wel op dat één van de grootste nadelen van OLED de response time is. Deze zijn vrij hoog. Gekoppeld aan inbrand problemen is OLED volgens mij nog niet volwassen genoeg voor serieuze overweging.
Let ook op het OLED mura effect.
SuperflipNL schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:20:
[...]

Als je dat leuk vindt, dan zal je dit ook leuk gaan vinden..
Vooral kijken als je de techniek achter games (dit geval Uncharted) wil zien.... en tijd over hebt! ;)

[video]
Al gezien. Die gasten zijn echt freaks. Ze animeren alle gezichtsanimaties met de hand.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SqueakyClean schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:33:
[...]

Let wel op dat één van de grootste nadelen van OLED de response time is. Deze zijn vrij hoog. Gekoppeld aan inbrand problemen is OLED volgens mij nog niet volwassen genoeg voor serieuze overweging.
Let ook op het OLED mura effect.
De tering... dat probleem zie ik voor het eerst

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Life is strange demo in de US store.

Scrooge NL

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Theo27 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:21:
Life is strange demo in de US store.
Ook al in de NL store, kijk bij episode 1, dan kan je een demo ophalen

PSN gamertag: H3nk13024

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:26
Hebben jullie ook problemen met Transistor? mijn ps4 heeft al 4x een crash gehad met deze game.
voorheen alleen problemen met Unity gehad (duh, slechtste game ooit)
meer mensen die een crash gehad hebben met transistor? (de bekende CE error)

nothing stops this train

• SuperflipNL
Kol Nedra schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:29:
Hebben jullie ook problemen met Transistor? mijn ps4 heeft al 4x een crash gehad met deze game.
voorheen alleen problemen met Unity gehad (duh, slechtste game ooit)
meer mensen die een crash gehad hebben met transistor? (de bekende CE error)
Geen crash, maar wel al een aantal screen freezes gehad met CoD. Kon dan gelukkig wel de applicatie normaal afsluiten en opnieuw opstarten.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb transistor nog niet geprobeerd. Wel zorgde de download van deze game ervoor dat andere games in mijn library ook het transistor icoontje als afbeelding kregen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:26
xelfer schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:37:
Ik heb transistor nog niet geprobeerd. Wel zorgde de download van deze game ervoor dat andere games in mijn library ook het transistor icoontje als afbeelding kregen.
oh, nee dat probleem had ik niet dan. anyway, transistor is dus beetje buggy denk ik dan.

nothing stops this train

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Bellerophon schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:01:
[...]

De tering... dat probleem zie ik voor het eerst
Dat probleem kwam vroeger voor. Ik had dat toen met mijn Samsung Galaxy S3. tegenwoordig zie je dat niet meer. Kijk maar bijv naar de nieuwste samsungs en nergens lees ik dat effect terug op de reviews van de LG OLEDS

• JSchut
  • Laatst online: 14-11 09:58

JSchut

.....

xelfer schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:37:
Dat ligt niet aan Transistor. Dit had ik vorige maand ook toen ik de drie games tegelijk aan het downloaden wat. Injustice had het icoontje van Secret Ponchos. Als ik Injustice opstarte kreeg ik ook de wallpaper van Secret Ponchos te zien en gaf mijn activiteiten wall ook aan dat ik Secret Ponchos had gespeeld.

Enige oplossing was voor mij library rebuild.

Nu had ik het zelfde probleem met Rogue legacy. Deze heb ik geuninstalled en weer opnieuw gedownload. Probleem weer opgelost.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ah oke, bedankt voor de info!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:39
Sinds gisteren wil mijn Playstation 4 niet meer opstarten. Gisteren hielp het nog om de kabels erop nieuw in te doen, toen ging hij weer aan.

Inmiddels heb ik rond gekeken op Youtube en Google, maar vind zo snel niet een gelijk probleem. Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb nog garantie, dus mocht er geen oplossing zijn, dan gaat de Playstation gewoon op reparatie.

Ik heb niet het idee dat dit na een update is gekomen, hij doet het volgens mij al veel langer, maar heb er nooit aandacht aan geschonken. Omdat hij normaal na 1x proberen wel aanging.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5BiDMS4bpY4]

• SuperflipNL
Arno90 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:14:
Sinds gisteren wil mijn Playstation 4 niet meer opstarten. Gisteren hielp het nog om de kabels erop nieuw in te doen, toen ging hij weer aan.

Inmiddels heb ik rond gekeken op Youtube en Google, maar vind zo snel niet een gelijk probleem. Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb nog garantie, dus mocht er geen oplossing zijn, dan gaat de Playstation gewoon op reparatie.

Ik heb niet het idee dat dit na een update is gekomen, hij doet het volgens mij al veel langer, maar heb er nooit aandacht aan geschonken. Omdat hij normaal na 1x proberen wel aanging.

[video]
Wat gebeurt er als je de power button 7 seconden ingedrukt houdt, tot je de 2 beeps hoort...

Verwijderd

SuperflipNL schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:18:
[...]

Wat gebeurt er als je de power button 7 seconden ingedrukt houdt, tot je de 2 beeps hoort...
Dit inderdaad : 10 seconden lang achter elkaar de power-button ingedrukt houden.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Arno90 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:14:

[video]
Factory reset doen?

• Arno90
Bedankt voor de snelle reacties! Als ik de knop 10 seconden ingedrukt houd, krijg ik geen tweede bliep. Ook krijg ik helemaal geen beeld, zoals in het Youtube filmpje hierboven.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
Opsturen naar Sony of terug naar de winkel, die krijg je waarschijnlijk niet meer werkend...

Verwijderd

Balen zeg en die van mij is ook al meer dan een jaar oud.

Als de PS4 Slim uitkomt haal ik die zo snel mogelijk.

• SuperflipNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:25:
Balen zeg en die van mij is ook al meer dan een jaar oud.

Als de PS4 Slim uitkomt haal ik die zo snel mogelijk.
If it ain't broke, don't fix it..

Maar snap dat de Slim wel wat energie zuiniger wordt etc..

• Arno90
dutchgio schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:20:
Opsturen naar Sony of terug naar de winkel, die krijg je waarschijnlijk niet meer werkend...
Ben er ook bang voor, wel heb ik er nog een game inzitten. Is er nog een manier om deze eruit krijgen?

Ik heb de Playstation afgelopen zomer bij de Mediamarkt aangeschaft, wat raden jullie aan? Via Sony opsturen of teruggaan naar de Mediamarkt?

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:07
Media Markt proberen en kijken of je niet direct nieuwe mee kan krijgen. Als je geluk heb zijn ze makkelijk. Doen ze moeilijk dan via Sony

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Arno90 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:39:
[...]

Ben er ook bang voor, wel heb ik er nog een game inzitten. Is er nog een manier om deze eruit krijgen?

Ik heb de Playstation afgelopen zomer bij de Mediamarkt aangeschaft, wat raden jullie aan? Via Sony opsturen of teruggaan naar de Mediamarkt?
Zeker terug naar MM. Je hebt recht om te ruilen waar je hem gekocht hebt!

• SuperflipNL
Arno90 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:39:
[...]

Werkt de eject knop onder de power knop niet? Ook niet lang ingedrukt?

Misschien eerst even Sony zelf proberen te bellen en uit te leggen. Weet niet of de weg via Sony direct sneller is dan via de Mediamarkt.

• dutchgio
Sony is sowieso opsturen, bij de Mediamarkt kan je met een beetje geluk m omruilen uit lokale voorraad in de winkel..

• SuperflipNL
dutchgio schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:50:
Sony is sowieso opsturen, bij de Mediamarkt kan je met een beetje geluk m omruilen uit lokale voorraad in de winkel..
Ok ja dan is dat sneller. Alleen niet echt handig als je je game er niet uit krijgt.

• Arno90
Net te playstation nog een keer geprobeerd aan te krijgen, na 3/4 keer proberen ging die wonderbaarlijk aan. Game eruit gehaald. Ga morgen nog een keer testen, maar het lijkt me niet helemaal goed dit.
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:49:
[...]

Zeker terug naar MM. Je hebt recht om te ruilen waar je hem gekocht hebt!
Recht om te ruilen? Een artikel van een half jaar oud? Die gaat gewoon opgestuurd worden.

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 08-11 05:01
bram1984 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:10:
[...]

Recht om te ruilen? Een artikel van een half jaar oud? Die gaat gewoon opgestuurd worden.
Heb na een half jaar kunnen ruilen bij bart smit, waarom niet proberen bij MM?

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:09
Natuurlijk kan je het proberen, maar je hebt echt na een half jaar geen recht meer om hem te ruilen. Ik vind het erg netjes van de Bart Smit, maar over het algemeen denk ik dat ze gewoon opgestuurd gaan worden.

To dare is to do

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Hoe lang moet een product meegaan?

Dit hangt uiteraard af van het soort product dat u gekocht heeft. Een koelkast zal over het algemeen langer mee moeten gaan dat bijvoorbeeld een koptelefoon voor uw mp3-speler. Er is dus niet exact aan te geven hoe lang u een product zonder problemen zou moeten kunnen gebruiken.

Toch heeft u als consument een aantal aanknopingspunten:

Als een product gedurende de eerste zes maanden kapot gaat, dan gaat de wet ervan uit dat het product al ondeugdelijk was toen u het kocht. De verkoper zal eventueel moeten bewijzen dat u het product verkeerd gebruikt heeft. Gaat het product na zes maanden kapot? Dan moet u zo nodig kunnen bewijzen dat dit niet uw eigen schuld was.

Volgens een Europese richtlijn is de minimale wettelijke garantieperiode twee jaar. Dit betekent dat u er dus vanuit mag gaan dat een product bij normaal gebruik tenminste twee jaar goed te gebruiken moet zijn.

In de Nederlandse wet staat geen expliciete garantietermijn genoemd. U heeft een wettelijk recht op een deugdelijk product. In de praktijk betekent dit dat u meestal langer dan twee jaren recht heeft op een goed werkend product. De exacte duur zal afhangen van het soort product.

bron: http://www.judex.nl/recht...ik-een-product-koop_-.htm

[ Voor 6% gewijzigd door fonsmeister op 06-02-2015 15:59 ]

PSN: fonsmeister

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:09
Ja, maar dat doet niets af aan het feit of producten geruild of opgestuurd moeten worden.

To dare is to do

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 14:05

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Je moet de verkoper ook de mogelijkheid geven het product te repareren (of op te sturen hiervoor).

Verwijderd

Net mijn eerste GTA stunt jump gedaan.

Ik zit al op de 96% completion in GTA V.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 20:40
Nou ik zou zeker eerst de winkel beginnen. Omruilen bij Sony is echt een drama. Wacht al 3 weken op een controller.

PSN ID Binloading_nl

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:51
Ja, controller duurde bij mij ook wel 3 weken. Ik kreeg ook helemaal geen feedback of status. Dat is wel bijzonder.

Niet perse voor een controller maar voor de PS4 zelf toch net even wat spannender. Maar goed. De twee keer dat ik de controller had opgestuurd wel gewoon goed gegaan verder.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

ChuckyDevil schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:25:
Ja, controller duurde bij mij ook wel 3 weken. Ik kreeg ook helemaal geen feedback of status. Dat is wel bijzonder.

Niet perse voor een controller maar voor de PS4 zelf toch net even wat spannender. Maar goed. De twee keer dat ik de controller had opgestuurd wel gewoon goed gegaan verder.
Op launch date mijn PS4 en een extra controller gekocht, maar helaas kreeg ik ook last van slijtende pookjes. Vorige week even langs GameMania gegaan en direct 2 nieuwe meegekregen. Zo kan het ook :)
Nog meer gameplay van The Order. Mogelijke spoilers.

[YouTube: http://youtu.be/cHoAZ90m6R4]

Verwijderd

Slaapje schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:50:
Natuurlijk kan je het proberen, maar je hebt echt na een half jaar geen recht meer om hem te ruilen. Ik vind het erg netjes van de Bart Smit, maar over het algemeen denk ik dat ze gewoon opgestuurd gaan worden.
Zij zijn nogal wispelturig. Bij mij hebben ze geprobeerd het ding op te sturen toen 'ie nog geen twee weken oud was (ventilator stuk, herrie etc). Toen ik even flink doorpakte en ik de rij voor de kassa langer en langer liet worden kon er opeens wel meteen geruild worden. Behoorlijk klantonvriendelijk als je het mij vraagt.

Oftewel, bereid je maar voor op een verbaal schaakspel bij de kassa want sommige vestigingen zijn aardig, en andere weer niet.

Je kunt trouwens altijd de koop ontbinden maar daar moet je -echt- heel erg stevig in je schoenen staan en het merendeel van de winkels zal dit negeren. Hier zal je dan de rechtsbijstand verzekering voor moeten inschakelen. Als je al een rechtsbijstand verzekering hebt is dit een uiterste middel als, mocht de boel echt vervelend gaan lopen (je moet meer dan een maand wachten totdat je console terug is, je moet opeens reparatiekosten gaan betalen etc) dan kan je altijd nog het hele koopbedrag terug krijgen.

Maar dat moet je pas doen als het echt fout loopt. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2015 09:56 ]

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 06:36:

[video]
Nog altijd niet overtuigd.

[ Voor 18% gewijzigd door JoeZuCK op 07-02-2015 10:34 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
bram1984 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 06:36:
Knap gedaan hoe die precalculated dingen en het realtime gebeuren in elkaar overlopen.

Onwaarschijnlijk mooi ook verder wel. Echter gehéél mijn ding niet dus scheelt weer 5 tientjes :)

Nickname does not reflect reality

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-11 07:50
Ik heb sinds gister dan ook een PS4 gekocht, wat meteen resulteerde in maar 2 uur slaap vannacht ( want werk vandaag ). Dat maakt verder niet uit, wat een apparaat zeg! Ik ben zelf groot fan van de CoD serie en wat speelt Advanced Warfare lekker op de PS4 zeg! Zeker in vergelijking met de PS3 waar ik hem er in vergelijking met CoD Ghosts erg slecht ( grafisch ) uit vond zien... Vandaag ga ik GTA V en The Last of Us nog ophalen, GTA V heb ik al uitgespeeld op de PS3, maar vond ik zo gaaf dat ik hem nog een keer speel op de PS4! Al met al zal er wel weer een hoop tijd in gaan zitten ^_^

Top 3 waar ik naar uit kijk:
Tom Clancy's The Division
The Witcher 3
The Order: 1886

En als Bonus de DLC packs voor Advanced Warfare!

En wie heeft Assasins Creed Unity in zijn bezit? Issie echt zo buggy als ze beweren of valt het allemaal wel mee? De reacties her en der zijn niet mis wat bugs betreft, en ik weiger om 60+ euro neer te tellen voor een game die nog niet gereleased had moeten worden...

Nog 2,5 uur totdat ik klaar ben, tik tok... ;)

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Ik heb niet veel van de bugs gemerkt (alleen single player gedaan).
Maar ik vond het spel zeker mijn geld niet waard. Viel me erg tegen.

• Heaget
Wat vond je eraan tegenvallen dan? Gameplay, verhaal, graphics? Ik vond de eerste Assasins Creed echt heel erg gaaf, de delen erna helaas niet gespeeld...

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:27
Veel bugs zijn ondertussen ook al opgelost, maar het is niet alsof de vorigen volledig bugvrij waren. Ik heb me er ook wel mee vermaakt en weinig last gehad van bugs. Verhaal is prima (maar niet hoogstaand), het karakter waar je mee speelt is niet onaardig (beter dan 3, minder dan 4) en de controls zijn enorm wennen. In 4 kon je makkelijk een grote groep aan, maar hier zul je al snel het hazenpad moeten kiezen. Vooral in het begin vond ik dat wel frustrerend, maar aan het eind ben je wel weer een stuk sterker.
Er zitten nog steeds van die typische AC dingen in (soms goed, soms nog steeds erg slecht), maar ik vond de game wel een prima cijfer waard. En dat was nog voor de vele patches die ondertussen ook een heleboel hebben opgelost.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik wel, zoals iemand al zei deze game ga ik sowieso kopen voor de gfx, wat een schitterende setting ook imo.
Had de PS4 voornamelijk gekocht voor GTA5 maar inmiddels al wat meerdere games gekocht en The Order wil ik echt zelf zien.
Ik ben onderhand wel weer toe aan een lineaire action adventure. Ik ben al die open wereld meuk inmiddels wel zat aan het worden.

• dutchgio
Probleem bij veel open wereld games is dat het in feite heel veel kleine gebieden zijn, en je in elk gebied hetzelfde doet.
Kijkend naar bijvoorbeeld de open wereld games van Ubisoft....

Je hebt een story-line, een stad als open-wereld gebied, en daarnaast zit die helemaal volgepropt met zij-missies en collectibles die per gebied hetzelfde zijn.
Dat is een beetje jammer. Je kunt beter meer echte missies toevoegen dan het volproppen met collectibles.

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
ACUnity is nu prima speelbaar, eingelijk heb je geen bugs meer maar alleen nog popup (wel minder dan in het begin) overigens was de game sinds de eerste update al goed speelbaar, ik heb nooit crashes oid gehad. Nu zijn er in totaal 3 updates geweest en is het spel gewoon af.

De gameplay is hetzelfde als de vorige delen, vondt je die leuk om te spelen dan is Unity ook leuk om te spelen. Grafisch is hij in ieder geval de moeite waard.
Martinspire schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 11:49:
en de controls zijn enorm wennen. In 4 kon je makkelijk een grote groep aan, maar hier zul je al snel het hazenpad moeten kiezen. Vooral in het begin vond ik dat wel frustrerend, maar aan het eind ben je wel weer een stuk sterker.
Eigenlijk geen problemen mee gehad, zorg wel dat je altijd smoke bombs bij je hebt. Ideaal als je in een groep komt, even een smoke bomb droppen en je kunt 2 en soms net 3 vijanden afmaken, dan eventueel nog een smoke bomb droppen en je hebt de groep verslagen. Zorg ook dat je af en toe je wapen en outfit upgrade dat scheelt ook enorm.
dutchgio schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:44:
Je hebt een story-line, een stad als open-wereld gebied, en daarnaast zit die helemaal volgepropt met zij-missies en collectibles die per gebied hetzelfde zijn.
Dat is een beetje jammer. Je kunt beter meer echte missies toevoegen dan het volproppen met collectibles.
Dat is een mening... maar ik vindt de collectibles van AC leuk om te doen zeker in Black flag heb ik me erg mee vermaakt in Unity wat minder maar dat kwam ten eerste omdat niet alle collectibles standaard op de kaart staan en ten tweede omdat je dingen vrij moet spelen via een app en website en daar heb ik dus echt een broertje dood aan heb.

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 07-02-2015 13:41 ]

• dutchgio
Framerate ligt ook echt onder de 30 fps, dat is voor mij echt wel wat te laag en doet af aan de spelervaring.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Arno90 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:56:
Net te playstation nog een keer geprobeerd aan te krijgen, na 3/4 keer proberen ging die wonderbaarlijk aan. Game eruit gehaald. Ga morgen nog een keer testen, maar het lijkt me niet helemaal goed dit.
Dit probleem heb ik ook alweer sinds een maand. Dit is voornamelijk het geval als de tv niet aanstaat op het moment dat ik de PS4 aan zet. Ik heb alleen niet erg veel zin om de PS4 op te sturen. Tot nu toe heb ik het nog niet als een game breaker ervaren, het duurt gewoon soms een minuut eer hij opgestart is. Misschien na the Order uitgespeeld te hebben dat ik erover zal nadenken om hem op te sturen.

Ik denk dat het overigens softwarematig is, aangezien dit pas sinds kort speelt. Als een reset niet alle games van de HD afgooit, dan kan ik misschien binnenkort even zo een reset uitvoeren om te kijken of dat mijn probleem verhelpt.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vrijdag wat uurtjes besteed aan Dragon Age en de game is erg goed, heb de game al 3 maanden in bezit maar nog niet echt de tijd gehad om er een dagje voor te zitten.
Combat is niet zo indrukwekkend maar de rest van de game wel! vermaak me hiermee prima tot The Order binnenkomt.

• JipJapGoedje
  • Laatst online: 14-11 09:52
Ik heb nu sinds een dikke maand een PS4 en ik erger me er groen en geel aan. De hele user interface is beladen met bugs. Gedownloade games die ineens niet meer terug te vinden zijn , maar in de Store als gekocht gemerkt staan. Of de download verdwijnt ineens maar nergens een mogelijkheid om opnieuw te downloaden.
Daarnaast wil hij heel vaak de PSStore niet laden/openen. Hebben hier meer mensen last van?

Ik had een xbox 360 welke ik in de meer dan 5 jaar dat ik hem had, nog niet zoveel gezeur mee heb gehad als deze PS4. Zucht....

Verwijderd

JipJapGoedje schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:58:
Ik heb nu sinds een dikke maand een PS4 en ik erger me er groen en geel aan. De hele user interface is beladen met bugs. Gedownloade games die ineens niet meer terug te vinden zijn , maar in de Store als gekocht gemerkt staan. Of de download verdwijnt ineens maar nergens een mogelijkheid om opnieuw te downloaden.
Daarnaast wil hij heel vaak de PSStore niet laden/openen. Hebben hier meer mensen last van?

Ik had een xbox 360 welke ik in de meer dan 5 jaar dat ik hem had, nog niet zoveel gezeur mee heb gehad als deze PS4. Zucht....
Ik ken deze klachten niet, zal wel toeval zijn? Fresh install geprobeerd?
1,5 jaar in huis hier, 0 klachten.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:43

PBP

JipJapGoedje schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:58:
Gedownloade games die ineens niet meer terug te vinden zijn , maar in de Store als gekocht gemerkt staan.
Als je games een tijd niet speelt komen ze niet meer vooraan in de rij te staan in het menu. Ze staan dan helemaal achteraan in bibliotheek. Ze staan nog wel geïnstalleerd.

• JipJapGoedje
Ik heb zojuist Thief en Yakuza 4 willen downloaden. Want zijn gratis voor Plus abonnees. Ze staan eerst keurig in mijn download lijst bij meldingen. Ik krijg vervolgens per mail een aankoopbevestiging. Als ik later (10min) mijn downloadstatus wil bekijken zijn ze plots verdwenen. En ik kan ze niet opnieuw downloaden uit de store want er staat bij 'Gekocht'. Wat nu?

• PBP

PBP

JipJapGoedje schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:09:
Ik heb zojuist Thief en Yakuza 4 willen downloaden. Want zijn gratis voor Plus abonnees. Ze staan eerst keurig in mijn download lijst bij meldingen. Ik krijg vervolgens per mail een aankoopbevestiging. Als ik later (10min) mijn downloadstatus wil bekijken zijn ze plots verdwenen. En ik kan ze niet opnieuw downloaden uit de store want er staat bij 'Gekocht'. Wat nu?
Dat zijn PS3 games, die verschijnen dus niet op je PS4.

• JipJapGoedje
Ik meende dat beide erbij staat. Ik check opnieuw

[ Voor 73% gewijzigd door JipJapGoedje op 08-02-2015 12:30 ]

• Arno90
Kartale schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:08:
[...]

Dit probleem heb ik ook alweer sinds een maand. Dit is voornamelijk het geval als de tv niet aanstaat op het moment dat ik de PS4 aan zet. Ik heb alleen niet erg veel zin om de PS4 op te sturen. Tot nu toe heb ik het nog niet als een game breaker ervaren, het duurt gewoon soms een minuut eer hij opgestart is. Misschien na the Order uitgespeeld te hebben dat ik erover zal nadenken om hem op te sturen.

Ik denk dat het overigens softwarematig is, aangezien dit pas sinds kort speelt. Als een reset niet alle games van de HD afgooit, dan kan ik misschien binnenkort even zo een reset uitvoeren om te kijken of dat mijn probleem verhelpt.
Bij mij, lijkt het niet uit te maken of de tv aan staat of niet. Ik heb nog geen tijd gehad om het weer te proberen.

• JipJapGoedje
En dat de Store niet laadt. In de regel werkt dat alleen als ik direct de store open na opstarten of ik moet opnieuw met mijn profiel inloggen. Anders wil hij niet de store openen als ik bijv eerst iets anders doe.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
JipJapGoedje schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:47:
En dat de Store niet laadt. In de regel werkt dat alleen als ik direct de store open na opstarten of ik moet opnieuw met mijn profiel inloggen. Anders wil hij niet de store openen als ik bijv eerst iets anders doe.
Dit herken ik wel (maar erger me er niet echt aan). Zou ook zomaar aan jouw router(-instellingen) kunnen liggen...

• Heaget
Hoe zit dat trouwens als je een game koop via de PSN Store, maar deze later van je HDD verwijderd? Kun je hem dan weer downloaden als je hem weer wil spelen? Want de games nemen aardig wat ruimte in ( COD: AW 40+GB.. ) Want dan koop ik ze liever op disc, wat ik sowieso wel graag doe want staat leuk in de kast :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
JipJapGoedje schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:28:
Ik meende dat beide erbij staat. Ik check opnieuw
Nee. Yakuza is sowieso nooit voor de PS3 gemaakt en Thief is eveneens alleen de PS3 release die op + staat.

Iedere maand hetzelfde liedje met mensen die menen PS3 games te kunnen downloaden/spelen op de PS4 :+

• PBP

PBP

Heaget schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:13:
Hoe zit dat trouwens als je een game koop via de PSN Store, maar deze later van je HDD verwijderd? Kun je hem dan weer downloaden als je hem weer wil spelen? Want de games nemen aardig wat ruimte in ( COD: AW 40+GB.. ) Want dan koop ik ze liever op disc, wat ik sowieso wel graag doe want staat leuk in de kast :)
Eenmaal gekocht is hij altijd van jou en kun je hem gewoon opnieuw downloaden.

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Je kunt games gewoon verwijderen en opnieuw downloaden. gekochte games worden aan je PSN account gekoppeld.

• Heaget
Dat dacht ik ook al, maar toch even voor de zekerheid vragen :) M'n zusje was overigens erg blij met de PS3 die ze nu full-time mag hebben ;) Ideaal ook dat mijn PS+ account ook op haar Playstation gewoon werkt, lekker gratis games downloaden!

• PLUKVDP
  • Laatst online: 13:27
Chaoss schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:31:
[...]

Je kunt games gewoon verwijderen en opnieuw downloaden. gekochte games worden aan je PSN account gekoppeld.
Geldt dit eigenlijk ook voor de games die maandelijks gratis te downloaden zijn op PS+?

• Hahn
  • Laatst online: 21:12
PLUKVDP schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:10:
[...]

Geldt dit eigenlijk ook voor de games die maandelijks gratis te downloaden zijn op PS+?
Ja, zolang je ze maar wel hebt gekocht (voor €0) toen ze gratis waren.

The devil is in the details.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Je hoeft de games niet eens te downloaden in de maand dat ze gratis zijn met plus. Gewoon kiezen voor de optie toevoegen aan de library en je hebt ze 'gekocht'. Downloaden doe je dan wanneer je er echt aan wil beginnen. Doe ik altijd met die gratis plus games ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Ja, waarom niet? Ze zitten toch aan je account.

• Heaget
Better safe than sorry.. ;)

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:27
Ik ben heel tevreden met PS+ maar als ik heel eerlijk ben en kijk naar het verschil tussen de gratis spelen van de PS4 en PS3 dan heb ik toch de indruk dat de PS3 betere titels ertussen heeft zitten.

Maar nogmaals, ik wil er niet over klagen. Vind het leuk dat ik zo spellen kan uitproberen en beter idee krijgen of iets wel of niet mijn type spel is *eerste echte spelcomputer na de wii*

-= Its dry in the dessert =- So what??

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

atacama schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:41:
Ik ben heel tevreden met PS+ maar als ik heel eerlijk ben en kijk naar het verschil tussen de gratis spelen van de PS4 en PS3 dan heb ik toch de indruk dat de PS3 betere titels ertussen heeft zitten.

Maar nogmaals, ik wil er niet over klagen. Vind het leuk dat ik zo spellen kan uitproberen en beter idee krijgen of iets wel of niet mijn type spel is *eerste echte spelcomputer na de wii*
Komt vanzelf goed, PS3 heeft nou eenmaal een veel grotere gamelibrary.

PSN: fonsmeister

atacama schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:41:

No shit. De PS3 is al 10 jaar op de markt.

• Heaget
Ohja, je moet dus Playstation Plus hebben om online te gamen? Dat is een verandering in vergelijking met de PS3, daar heb je dat nooit nodig gehad.. Straks maar even kijken of er een voucher in de PS4 doos zit met een weekje uitproberen, dan kan ik in ieder geval nu online :) Ben benieuwd wat voor gratis content er allemaal te downloaden valt! :D
Pagina: 1 ... 23 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link