[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 142 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.915 views

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
dvdkiwi schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:59:
[...]

Er kwam ook gelijk een update van 17gb mee.
Zou het kunnen dat de demo gewoon meeloopt met het huidige spel?
Ik ga even checken ;)
Met de demo zit je gewoon in de servers van het normale spel, alleen is heel veel content gelocked. Verder een leuke demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Playstation VR ongeveer net zo duur als een PS4:
http://www.psx-sense.nl/2...s-van-een-nieuwe-console/

Persoonlijk zit ik helemaal niet te wachten op dat VR gebeuren, maar de tijd zal het leren of het aanslaat ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:36:
[...]

Die heb ik zien staan in zoetermeer inderdaad vanmiddag geweest, maar wou eigenlijk met spel zodat ik die kon verkopen scheelde mij weer geld :) maar goed als die boven de 400 uit komt dan heeft dat ook niet zo heel veel nut meer.
En kostte die 1216b met 1tb 370euro???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Gespot op Pepper.

Prijsfout bij BartSmit, in plaats van 5% korting, krijg je nu 15% korting op een PS4

Edit: Werkt niet op alle bundels.

http://www.bartsmit.com/n...en-king-legendary-edition (€341,14)

[ Voor 57% gewijzigd door Armend123 op 20-09-2015 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:01

The_Worst

Unox

Zojuist de betacode voor Rainbow Six Siege kunnen verzilveren in de Playstation Store. Redelijk fanatiek geweest met Vegas 2 dus ben benieuwd. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
-SaveMe- schreef op zondag 20 september 2015 @ 00:31:
Playstation VR ongeveer net zo duur als een PS4:
http://www.psx-sense.nl/2...s-van-een-nieuwe-console/

Persoonlijk zit ik helemaal niet te wachten op dat VR gebeuren, maar de tijd zal het leren of het aanslaat
Als de spellen er zijn dan koop ik m direct. Ik vind die prijs nog meevallen als je kijkt wat hun HMZ T3 bril kost.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op zondag 20 september 2015 @ 03:58:
Zojuist de betacode voor Rainbow Six Siege kunnen verzilveren in de Playstation Store. Redelijk fanatiek geweest met Vegas 2 dus ben benieuwd. :)
Je hebt wel voor geheimhouding getekend en ik ook.

De tutorial was wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-10 06:38
Ik kreeg gister een foutmelding bij het invoeren van de code, Siege staat nu wel in de library maar kan 'm nog niet downloaden. Ben benieuwd of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

* Flagg is trots op zichzelf.

Heb toch bijna 2 dagen erover nagedacht voor ik besteld heb. :+

Bij bol maar de witte besteld met 2 gratis games (tlou remasterded en the order) dan denk ik dat ze beide een keertje speel en dan samen met mijn ps3 games naar gamemania of nedgame breng, om te kijken wat ze er voor geven. ( te weinig ja maar scheelt wel veel MP frustratie.)

Kan de ps3 terug naar de woonkamer voor bluerays, netflix ed.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:26
dvdkiwi schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:59:
[...]

Er kwam ook gelijk een update van 17gb mee.
Zou het kunnen dat de demo gewoon meeloopt met het huidige spel?
Ik ga even checken ;)
De 17 Gig update is inderdaad de Destiny 2.0 update... dan zou ie mee moeten lopen :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Flagg schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:04:

Bij bol maar de witte besteld met 2 gratis games
Zit momenteel ook te kijken. Maar de actie is zeker alleen voor de 10 games die je in het lijstje te zien krijgt?
Of wordt een ander spel die niet in de lijst staat pas later berekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

LunaTempesta schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:32:
[...]

Zit momenteel ook te kijken. Maar de actie is zeker alleen voor de 10 games die je in het lijstje te zien krijgt?
Of wordt een ander spel die niet in de lijst staat pas later berekend?
Volgens mij alleen die in die lijst staan, is voor mij niet direct veel soeps dus maar 2 gekozen om te verkopen uiteindelijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ja precies. Dat is dan misschien de beste optie. Kom je uiteindelijk nog goedkoper uit dan een gewone kale bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 01:04:
[...]

En kostte die 1216b met 1tb 370euro???
Volgens mij wel althans, de 1TB versie staat ook op mediamarkt.nl voor die prijs :) en de prijs blijft het zelfde ook al heb je nieuwe versie volgens mij dus dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Oe oe zie het nu pas maar heb ik nu ook de #masterrace ps3 ps4 |:( ?

Tis een CUH 1216 - C Chassis model.

Dan maakt ie dus minder herrie dan de vorige ps4 die ik helemaal niet heb gehad? Wauw vraag me af of ik het ga merken. :P

Jammer dat de projector uiteindelijk het meeste lawaai maakt denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:04:

Bij bol maar de witte besteld met 2 gratis games (tlou remasterded en the order) dan denk ik dat ze beide een keertje speel en dan samen met mijn ps3 games naar gamemania of nedgame breng, om te kijken wat ze er voor geven. ( te weinig ja maar scheelt wel veel MP frustratie.)

Kan de ps3 terug naar de woonkamer voor bluerays, netflix ed.
Aan cex kan je ook je games verkopen, levert wat meer op dan bij gamemania is mijn ervaring. Zeker als je een tegoedbon neemt ipv cash.

Weet niet of er 1 bij jou in de buurt zit, kijk hier maar ff.

https://nl.webuy.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Er zit een cex in arnhem zie ik, daar ben ik ook regelmatig dus is ook een optie. Thx d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11-2023
Ik gebruik mijn PS4 op een 4K televisie (Sony 55X8509C).
Ik speel vooral GTA V en Need for Speed Rivals. Maar hierop worden de grafische lijnen onderbroken. Kan dit opgelost worden door een bepaalde instelling op tv of PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
Wat gebeurt er als 'grafische lijnen onderbroken worden' :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bedoel ji interlaced of iets van tearing?

If 1 1080p kiezen ipv 1080i.

If 2 dunno. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De tv op gamemodus zetten? Dan wordt de reactietijd korter, dus zal er (waarsch) geen tearing zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 20-09-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:32:
Oe oe zie het nu pas maar heb ik nu ook de #masterrace ps3?

Tis een CUH 1216 - C Chassis model.

Dan maakt ie dus minder herrie dan de vorige ps4 die ik helemaal niet heb gehad? Wauw vraag me af of ik het ga merken. :P

Jammer dat de projector uiteindelijk het meeste lawaai maakt denk ik. ;)
Verkeerde topic. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Lol zie het nu pas. Nou ja ps4 bedoelde ik dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Bol.com geeft idd netjes het chassis nummer aan. Nu is dat voor 95% van de kopers niet interessant. Maar is het wel netjes (en handig) om te vermelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• surindo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 20:56
Vraagje ik ben geïnteresseerd in de 1tb versie maar ik zou graag de CUH-12XX versie willen ontvangen.
krijg je deze versie nu in ontvangst bij bol of bartsmit etc?

of is het nu alleen nog bij de 500gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11-2023
Hahn schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:18:
Wat gebeurt er als 'grafische lijnen onderbroken worden' :?
Je kan het zeer goed zien in dit zeer korte filmpje. Kijk vooral naar de linker koplamp. De randen zijn verschrikkelijk onderbroken. Dit fenomeen zie ik ook in andere spelletjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ronayke03 schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:57:
[...]

Je kan het zeer goed zien in dit zeer korte filmpje. Kijk vooral naar de linker koplamp. De randen zijn verschrikkelijk onderbroken. Dit fenomeen zie ik ook in andere spelletjes!
Het filmpje is niet de beste kwaliteit, maar denk dat je de gekartelde randen bedoeld (aliasing / jaggies). De oorzaak hiervan ligt bij het spel zelf (en indirect bij de be beperkte grafische kracht van de PS4). Verder kan ik er niet zoveel van maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:17

Griffin

Is mythical

Ben overstag. Wilde eerst tot november wachten, toen tot mid oktober (ivm bruiloft). Gister toch maar even rond bellen en een 1216A met MGS voor 405EUR.
Gister alleen niet kunnen gamen, ivm een baby die om aandacht vroeg.

Nu de PS3 in de verkoop en vanavond maar eens gamen, afspraak met vriendin is gemaakt dat ik vanavond papa-time heb :D :Y

Ook maar eens de PS4 instellen, daarna PS+ aanzetten en de free games etc binnen halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Griffin op 21-09-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Griffin schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:20:
Ben overstag. Wilde eerst tot november wachten, toen tot mid oktober (ivm bruiloft). Gister toch maar even rond bellen en een 1216A met MGS voor 405EUR.
Gister alleen niet kunnen gamen, ivm een baby die om aandacht vroeg.

Nu de PS3 in de verkoop en vanavond maar eens gamen, afspraak met vriendin is gemaakt dat ik vanavond papa-time heb :D :Y

Ook maar eens de PS4 instellen, daarna PS+ aanzetten en de free games etc binnen halen.
geniet ervan! :D

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Bij bol.com is er weer een bulk 10-daagse met diverse aardige aanbiedingen voor de PS4. Linky.

Waarom er 2 X-Box one games bij staan is mij overigens een raadsel...

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:56
MisterMichel schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:51:
Bij bol.com is er weer een bulk 10-daagse met diverse aardige aanbiedingen voor de PS4. Linky.

Waarom er 2 X-Box one games bij staan is mij overigens een raadsel...
aardige aanbiedingen?? Ik zie normale tot dure prijzen!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoee ,

Na 3 weken lang internetloos geweest te zijn(verkeerde overstapdatum die mijn nieuwe provider had genoteerd)heb ik eindelijk weer internet.

En heb dus ook meteen het grote nadeel gezien van alles digitaal downloaden en weinig games op je harde schijf hebben..

Heb me 3 weken lang moeten vermaken met Payday off-line, en dat is best wel boring...

Ik ben trouwens wel uitgekozen om voor de Beta om de nieuwe firmware te testen, dus dat maar eventjes snel proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:56
kon je niet je telefoon als hotspot gebruiken en dan toch op internet gaan met je ps4?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:07:
kon je niet je telefoon als hotspot gebruiken en dan toch op internet gaan met je ps4?
Njaah dat was wel een optie, maar dat zou uiteindelijk best wel hoog oplopen in de kosten toch?

Ben niet zo bekend/handig met het hele hotspot gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Twintig minuten Dark Souls 3 gameplay. Ziet er echt super wreed uit. Heb alleen mijn twijfels over de vereenvoudigde manier en dus vaker voorkomende invasions. Ik wil gewoon singleplayer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Dark Souls 3 ga ik zeker halen. Vrijdag de platinum gehaald van Bloodborne, geniale game.

In de tussentijd denk ik de remaster van Dark Souls 2 en de DLC van Bloodborne aan de tand voelen!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:27:
Twintig minuten Dark Souls 3 gameplay. Ziet er echt super wreed uit. Heb alleen mijn twijfels over de vereenvoudigde manier en dus vaker voorkomende invasions. Ik wil gewoon singleplayer spelen!

[video]
Wow het lijkt net alsof ik naar Bloodborne zit te kijken. Dit trekt me een stuk meer dan het DS2 stijltje. Helaas kwam ik daar niet doorheen, ondanks dat de game fantastisch is.

Edit: nieuwe Horizon beelden!

Edit 2: meh, zelfde beelden, live gespeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 21-09-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:35

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ziet er voorlopig uit als een ideale mix tussen DS en BB, hebben! :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

spaceboy

Op grote hoogte

-SaveMe- schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:27:

[video]
Ik kijk expres niet te lang (wil er zelf van genieten straks in 2016) naar, maar ff snel gescand: ziet er meer uit zoals BB dan DS vind ik. En nee, dat is niet persé erg. ;)

Instabuy. Direct. Zeer direct. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:46:
[...]

Wow het lijkt net alsof ik naar Bloodborne zit te kijken. Dit trekt me een stuk meer dan het DS2 stijltje. Helaas kwam ik daar niet doorheen, ondanks dat de game fantastisch is.

[video]
ziet er echt goed uit! Maar voelde wel redelijk scripted, als dat soort "random events" ook zo in de game zitten _/-\o_

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

Wastelands 2 Director's Cut op 13 oktober op de PS4:

http://blog.us.playstatio...ches-on-ps4-october-13th/

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ja! En Divinity Original Sin ook nog. Beide games die ik graag wil spelen. Alleen zit de games agenda tjokvol met MGSV,F4 en JC3. Dus deze komen pas daarna aan de beurt voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:46:
[...]

[video]
Bijna exact van hetzelfde stukje gameplay als de E3 demo, wel weer in bedroevend slecht kwaliteit.

Ben wel benieuwd wanneer we echt wat nieuws krijgen te zien van Horizon, lijkt me een vette game.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soma krijgt redelijke reviews. PS4 score op MC is 79 en voor de PC 86.

Ben bang dat die game me net als Outlast de stuipen op het lijf gaat jagen. Ik trek dat slecht. Ben een schijtluis wat dat betreft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Outlast was in het begin nog eng, maar de scares werden al gauw repetitief.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Waarschijnlijk alleen het begin gespeeld. :+
Outlast was leuk om eens zo'n game te spelen omdat het gratis was, meer ik ga zo'n game niet zelf kopen, dat genre ligt me ook niet zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan best. Ik scheet iedere keer in mijn broek als die grote dude achter me aan zat.

Tijdens The Last of Us heb ik mijn headset zelfs een keer bijna door mijn scherm gegooid. :p

spoiler:
hotel basement

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gravity Rush gameplay. Voor de mensen die net als ik normaal gesproken niet van het stijltje houden: de gameplay is echt heel vet, dus geef het een kans.

En hier nog wat Tomb Raider footage. Ik denk dat ze bij SE en MS in hun handen knijpen dat Uncharted is uitgesteld. Ik denk zelf dat Tomb Raider op de PS4 anders volstekt kansloos was geweest. Het verschil in graphics en animaties is echt enorm. Neemt verder niet weg dat TR gewoon een day one buy wordt volgend jaar.

[YouTube: http://youtu.be/gYvfq7Vui4Q]

[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 22-09-2015 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Denk dat dat wel behoorlijk meevalt. Van oudsher is Tombraider een Playstation game en de Reboot heeft het gewoon prima gedaan. Wat ook zou resulteren in genoeg gameverkopen bij dit deel. (indien release op alle platformen tegelijk zou zijn)

Ik ben benieuwd wat Uncharted gaat doen. Beslist een systemseller hoor, begrijp me niet verkeerd, Maar heb ook het idee dat er weinig gaat veranderen t.o.v. deel 3. De guns klinken nog steeds erg slecht en het is ook een grote scripted bedoeling. In wezen niets nieuws dat we niet eerder hebben gezien.

Desondanks wordt het wel een instabuy, maar het moet ook niet als de god van alle games gezien worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Chrosser op 22-09-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:17

Griffin

Is mythical

bram1984 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:44:
Kan best. Ik scheet iedere keer in mijn broek als die grote dude achter me aan zat.

Tijdens The Last of Us heb ik mijn headset zelfs een keer bijna door mijn scherm gegooid. :p

spoiler:
hotel basement
Dat dus, soms redelijke scare momenten (en toen dacht ik waarom speel ik deze game in gods naam).
bram1984 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:46:
En hier nog wat Tomb Raider footage. Ik denk dat ze bij SE en MS in hun handen knijpen dat Uncharted is uitgesteld. Ik denk zelf dat Tomb Raider op de PS4 anders volstekt kansloos was geweest. Het verschil in graphics en animaties is echt enorm. Neemt verder niet weg dat TR gewoon een day one buy wordt volgend jaar.

[video]
En dit soort games hou ik van. Dus deze + Uncharted worden ook gekocht.
Ik game alleen meestal maar 1 game (met soms een side step). Dus de meeste worden nooit day-one buys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:24
Korte vraag: kan ik zonder problemen een tweedehands PS4 + games van iemand overkopen? Ik heb weinig ervaring met consoles, maar begreep dat je bij aanschaf een account aanmaakt en daar games aan koppelt? Kan iemand anders dit dan wel probleemloos overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Games op disc is in ieder geval vrijwel nooit een probleem.

Soms moet je per account voor online betalen geloof ik, maar ik weet niet bij welke spellen dat is, ik ben ze nog niet tegen gekomen.

Games welke digitaal zijn moet je mee oppassen, deze zijn gebonden aan de account en deze account kan later ook via bijvoorbeeld een PC op je playstation worden geblokt zodat je niet meer bij de games kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:18
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:11:
Korte vraag: kan ik zonder problemen een tweedehands PS4 + games van iemand overkopen? Ik heb weinig ervaring met consoles, maar begreep dat je bij aanschaf een account aanmaakt en daar games aan koppelt? Kan iemand anders dit dan wel probleemloos overnemen?
Discs kun je gewoon probleemloos overnemen, het is wel zo dat evt DLC en digitale games etc aan je account gekoppeld is. Dus als de games alleen downloads zijn zou je ook zijn psn account erbij moeten krijgen/vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Je moet toch bijvoorbeeld bij FIFA ook een code invullen om online te kunnen?
Als die al aan een account hangt werkt hij niet meer.

/even uit het hoofd, weet niet zeker.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Afvalzak schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:20:
Je moet toch bijvoorbeeld bij FIFA ook een code invullen om online te kunnen?
Als die al aan een account hangt werkt hij niet meer.

/even uit het hoofd, weet niet zeker.
Even nagezocht, sinds 2013 mag dit als het goed is niet meer van Sony.
Dus alle spellen zouden zonder extra code oid. online moeten kunnen worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 10:34
Dat is inderdaad al lang niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Welke game zijn jullie op het moment druk mee? (Buiten MGS want die heb ik al geprobeerd en is niks voor mij)

Vrijdag de platinum voor Bloodborne binnen gehaald en ben nu echt aan het denken welke game ik wil gaan doen. Begin juni aan The Witcher 3 begonnen maar daar ben ik compleet uit. Kan opnieuw beginnen maar weet niet of ik zin heb nog :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:55:
Welke game zijn jullie op het moment druk mee? (Buiten MGS want die heb ik al geprobeerd en is niks voor mij)

Vrijdag de platinum voor Bloodborne binnen gehaald en ben nu echt aan het denken welke game ik wil gaan doen. Begin juni aan The Witcher 3 begonnen maar daar ben ik compleet uit. Kan opnieuw beginnen maar weet niet of ik zin heb nog :P
God of War 3 Remastered / CS:GO voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:44:

spoiler:
hotel basement
Ik had het wel bij Until Dawn.

Daar ben ik me toch een paar keer helemaal kapot geschrokken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik speel momenteel The Order en daarna is LBP 3 aan de beurt. Daarnaast speel ik ook nog regelmatig Rocket League.
Griffin schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:23:
Dat dus, soms redelijke scare momenten (en toen dacht ik waarom speel ik deze game in gods naam).
Zo eng vond ik TLoU niet. Ik had dat gevoel enkel toen ik de eerste Dead Space speelde. Desondanks een fantastisch spel :)

[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 22-09-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:58

JSchut

.....

Dat had ik dus ook. Was er helemaal uit.. En geen zin om weer opnieuw te beginnen.

Ik ben nu begonnen met AC Unity. Echter valt deze nog erg tegen. De reviews zeggen dat ook wel maar wilde het zelf ervaren. Volgende game die ik ga spelen zal denk ik de Uncharted: Nathan Drake Collection worden. Of misschien nog Sleeping Dogs. (Die heb ik al heel lang liggen maar nog nooit gespeeld :))

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:15:
[...]

Zo eng vond ik TLoU niet. Ik had dat gevoel enkel toen ik de eerste Dead Space speelde. Desondanks een fantastisch spel :)
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Bij The last of us had je meer het gevoel van Spanning dan dat het eng was..

Dead space heb ik na een half uurtje ofzo weer uitgezet, niet omdat ik het een slechte game vond maar meer omdat mijn hartslag continu rond de max zat hah...

Ik denk dat voor mij het engste wat ik ooit in een game heb mee gemaakt dat dat nog steeds Resident Evil 2 is..

Een vreemd monster wat opeens door de ramen kwam zetten, en ik was nog een klein jochie op de basisschool..
Nee dat was geen goede combo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:56

Dhrax

Prog Lord

JSchut schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:19:
[...]Of misschien nog Sleeping Dogs. (Die heb ik al heel lang liggen maar nog nooit gespeeld :))
Sleeping Dogs is wel een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:19:
Dead space heb ik na een half uurtje ofzo weer uitgezet, niet omdat ik het een slechte game vond maar meer omdat mijn hartslag continu rond de max zat hah...
Ik ben helemaal niet voor schrik-achtige spellen, maar Dead Space was echt een heel goed spel.
Ik ben blij dat ik die uitgespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games ‏

We hebben nog BETA keys over voor #RainbowSix Siege, check:

http://betacode.ubi.com/bol

op=op

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPgFnWyUEAAnUly.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
bram1984 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:46:

[video]
Dan is deze video toch wat mooier: YouTube: Rise of the Tomb Raider - "Descent Into Legend" Is ook gewoon 1080p ipv 720p met heftige compressie.

Verder is graphics al jaren ondergeschikt bij Tombraider, zolang de gameplay maar lekker fris is en dat was bij de vorige game zeker.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:07

Vrijdag de platinum voor Bloodborne binnen gehaald en ben nu echt aan het denken welke game ik wil gaan doen.
Ik heb van het weekend de demo van Destiny gespeeld en dat beviel me wel.
Dus voor 49 euro de complete edition gekocht welke vandaag op de mat valt.
Ik speel ook nog wel andere games (Driveclub, BF4, MK X), maar was weer op zoek naar een lange-termijn game nu er dit jaar geen nieuwe (echte) BF uitkomt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:48:
[...]

Ik heb van het weekend de demo van Destiny gespeeld en dat beviel me wel.
Dus voor 49 euro de complete edition gekocht welke vandaag op de mat valt.
Ik speel ook nog wel andere games (Driveclub, BF4, MK X), maar was weer op zoek naar een lange-termijn game nu er dit jaar geen nieuwe (echte) BF uitkomt.
Destiny vorig jaar met release gekocht met meteen de season pass, wat best prijzig was en de game viel erg tegen. Om daar nu nog eens €40 bovenop te gooien voor TTK ga ik vooralsnog niet doen. Als het nu €20-25 had gekost...

MK X heb ik ook voor tussendoor. Inderdaad op zoek naar een game waar ik weer vol voor kan gaan. Misschien wordt het dan toch de Uncharted collectie. Of toch de Dark Souls 2 remaster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
heeft iemand hier ooit de metro games gespeeld?
heb deze op de plank liggen maar heb er nog mijn bedenkingen bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:07
jimz93 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:59:
Oei, laat het Bram maar niet horen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
_O-
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:59:
[...]

Oei, laat het Bram maar niet horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag de platinum voor Bloodborne binnen gehaald en ben nu echt aan het denken welke game ik wil gaan doen.
Begin maar vast met Bloodborne, heb er mijn handen vol aan op het moment :-). Gave scenery, pittig spel, heb nog niet eerder zoiets gespeeld dus is niet te vergelijken (vanuit mijn ervaring dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:02:
[...]

Begin maar vast met Bloodborne, heb er mijn handen vol aan op het moment :-). Gave scenery, pittig spel, heb nog niet eerder zoiets gespeeld dus is niet te vergelijken (vanuit mijn ervaring dan).
Bloodborne heeft hij net uitgespeeld ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Wat Afvalzak zegt :P

Bloodborne is een van de beste PS4 games... Don't give up! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:05:
Bloodborne is een van de beste PS4 games... Don't give up! ;)
Vind er eigenlijk geen zak aan. Spel lijkt onnodig moeilijk gemaakt door de controls te verkloten.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Aaargh! schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:08:
[...]

Vind er eigenlijk geen zak aan. Spel lijkt onnodig moeilijk gemaakt door de controls te verkloten.
Ik pak vast popcorn erbij...

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Anders geformuleerd... Bloodborne is voor mij een van de beste ps4 games ;)

Volgens mij vind je de game of geweldig, of zwaar ruk. Gelukkig verschillen smaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:16:

Volgens mij vind je de game of geweldig, of zwaar ruk. Gelukkig verschillen smaken :)
Heb de game in een 'opwelling' van de week gekocht en ben eraan begonnen. Maar man, wat een kreng van een game op sommige momenten! :D

Kan er wel van genieten, 's avonds, lichten uit, headset op, hoppa d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
[...]

die ervaring had ik bij dark souls 2, heb het eerste stukje een keer of 10 opnieuw moeten doen, daarna had ik er al geen zin meer in :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

jimz93 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:27:
[...]

die ervaring had ik bij dark souls 2, heb het eerste stukje een keer of 10 opnieuw moeten doen, daarna had ik er al geen zin meer in :')
Dark Souls is dan ook hét spel wat de mannen van de jongens scheidt... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nieuwe Tomb Raider ziet er op zich wel geinig uit, al zie ik weinig verschil qua gameplay nog dan ervoor. Maar dat geeft ook niet wat mij betreft, want dat was echt een fijne game! Onlangs uitgespeeld, nu ga ik nog gewoon voor alle secrets, challenges, wapens, enz.

Je kunt wel merken dat ik er even uitgeweest ben qua gamen, heb er heel lang totaal niet zo opgelet. Anders had ik meteen onderweg zoveel mogelijk opgepikt, veel eerder begonnen met wapens up te graden enz enz :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
spaceboy schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:29:
[...]

ja, dat zal het zijn geweest dan! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
spaceboy schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:29:
[...]

Ik lees allemaal zo verschillende verhalen. Dat BB volgens de ene veel makkelijker is dan DS, en genoeg zeggen ook andersom.

Ze zeggen dat DS stukken beter te doen is als je BB hebt gedaan. Ik ga het ervaren want ik ga die remaster gewoon bestellen. Ben te nieuwsgierig geworden, en dat houdt me lekker bezig tot de dlc van BB en straks DS3 eventueel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:37:
[...]

Ik lees allemaal zo verschillende verhalen. Dat BB volgens de ene veel makkelijker is dan DS, en genoeg zeggen ook andersom.

Ze zeggen dat DS stukken beter te doen is als je BB hebt gedaan. Ik ga het ervaren want ik ga die remaster gewoon bestellen. Ben te nieuwsgierig geworden, en dat houdt me lekker bezig tot de dlc van BB en straks DS3 eventueeel :)
Ik heb eerst DS1 en DS2 gespreeld en vervolgens BB. De verschillen zijn legio, maar overeenkomsten ook. BB is sneller, agressiever en heel erg mooi. DS2 is trager, tactischer en dieper qua gameplay, met name het MP deel is erg goed, daar kijk ik echt weer naar uit voor DS3. Voor een liefhebber van BB is DS even doorbijten en door de graphics heenkijken, maar je zal er zeker heel erg veel plezier aan gaan beleven. Ik weet nog goed dat ik, toen ik DS1 speelde, oprecht blij was dat ik de zon zag voor de eerste keer. Praise the Sun was dan ook echt aan mij besteed. 8)

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:37:
[...]

Ze zeggen dat DS stukken beter te doen is als je BB hebt gedaan. Ik ga het ervaren want ik ga die remaster gewoon bestellen. Ben te nieuwsgierig geworden, en dat houdt me lekker bezig tot de dlc van BB en straks DS3 eventueel :)
Sterkte. DS2 is écht visueel een stapje terug tov BB. Qua gameplay is hij minstens zo goed. Maar je moet echt wel ff door de graphics heenbijten.

Qua moeilijkheidsgraad maakt het niet zoveel uit vond ik. BB vond ik wel wat makkelijker uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Dat geloof ik ook wel als ik de vids op YT zie, dat de graphics minder zijn. Het is dan ook een oudere game, alhoewel zo oud is ie nog niet.

Vriend van me appt net al dat ik m kan lenen van m, dus dat is nog beter :)

[ Voor 7% gewijzigd door Scrisissszzz op 22-09-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:16:

Het zat bij m'n PS4, anders had ik 't nooit gekocht. De game voelt nogal oneerlijk aan, je tegenstanders zijn b.v. veel sneller dan jezelf. Het voelt gewoon kunstmatig moeilijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Zowel bol.com, nedgame en mediamarkt hebben een PS4 1TB + Fifa 16 bundel voor 368(of 369). Of het de reversion betreft geen idee, maar mijn pre-order staat bij Nedgame en die gaan mij de reversion verschaffen :) Dus donderdag ben ik ook een PS4 eigenaar!

Nu alleen Fifa verkopen, niet mijn game :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
JerX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:12:
Zowel bol.com, nedgame en mediamarkt hebben een PS4 1TB + Fifa 16 bundel voor 368(of 369). Of het de reversion betreft geen idee, maar mijn pre-order staat bij Nedgame en die gaan mij de reversion verschaffen :) Dus donderdag ben ik ook een PS4 eigenaar!

Nu alleen Fifa verkopen, niet mijn game :P
Ik geef je er 10 euro voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Haha, ik vind Bloodborne geweldig maar ik merk dat ik af en toe moet stoppen om het later nog eens te proberen. Eerste boss was ik echt 3 uur mee bezig, ik ga de volgende dag weer zitten en ik heb hem zo.

Nu zit ik weer een tijdje vast bij de Blood-starved Beast en dan merk ik dat ik toch wat sneller overschakel naar de FIFA demo, maar ik wil het wel echt verder spelen dus ik blijf het toch proberen.
Als iemand nog tips heeft ;) (Level dat je moet zijn bijvoorbeeld) ik heb het ook geprobeerd om het beest af te leiden met bloedzakjes (o.i.d.) en dan kom ik wel wat verder, had hem op een gegeven moment bijna... maar die dingen zijn ook niet goedkoop ;)

Ik had wel een tijdje nodig om erin te komen, nooit DS gespeeld en ik heb er best een tijd overgedaan om bij de eerste boss te komen, nu lijken de checkpoints wel wat dichter bij elkaar te liggen, of ik ben een stukje beter geworden dat kan ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Afvalzak op 22-09-2015 14:18 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Pff de Blood-starved Beast was slecht voor m'n bloeddruk :'(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Underwater sci-fi horror SOMA launches on PS4 today. Find out how – and why – it was made:

http://blog.eu.playstatio...1&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPgYbIKUwAAv81P.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
[...]

Wat is er nou mis met de controls, juist de combat is zo vloeiend wat bloodborne zo goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Nieuwevolger schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:29:
[...]

Wat is er nou mis met de controls, juist de combat is zo vloeiend wat bloodborne zo goed maakt.
Super veel lag tussen het moment dat je op een knop drukt en het moment dat je wapen daadwerkelijk je tegenstander raakt. Het voelt gewoon super traag en laggy aan, je moet haast helderziend zijn om het spel te kunnen spelen, als er iets onverwachts gebeurt heb je geen tijd er op te reageren dus je moet eigenlijk gewoon de hele spelwereld uit je hoofd leren zodat je op het juiste moment het knopje kan indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Aaargh! schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:32:
[...]

Super veel lag tussen het moment dat je op een knop drukt en het moment dat je wapen daadwerkelijk je tegenstander raakt. Het voelt gewoon super traag en laggy aan, je moet haast helderziend zijn om het spel te kunnen spelen, als er iets onverwachts gebeurt heb je geen tijd er op te reageren dus je moet eigenlijk gewoon de hele spelwereld uit je hoofd leren zodat je op het juiste moment het knopje kan indrukken.
Dan ben je echt de enigste die daar last van heeft. De controls zijn even inkomen maar daarna is het toch echt genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Afvalzak schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:17:
Haha, ik vind Bloodborne geweldig maar ik merk dat ik af en toe moet stoppen om het later nog eens te proberen. Eerste boss was ik echt 3 uur mee bezig, ik ga de volgende dag weer zitten en ik heb hem zo.

Nu zit ik weer een tijdje vast bij de Blood-starved Beast en dan merk ik dat ik toch wat sneller overschakel naar de FIFA demo, maar ik wil het wel echt verder spelen dus ik blijf het toch proberen.
Als iemand nog tips heeft ;) (Level dat je moet zijn bijvoorbeeld) ik heb het ook geprobeerd om het beest af te leiden met bloedzakjes (o.i.d.) en dan kom ik wel wat verder, had hem op een gegeven moment bijna... maar die dingen zijn ook niet goedkoop ;)

Ik had wel een tijdje nodig om erin te komen, nooit DS gespeeld en ik heb er best een tijd overgedaan om bij de eerste boss te komen, nu lijken de checkpoints wel wat dichter bij elkaar te liggen, of ik ben een stukje beter geworden dat kan ook.
Ik had dat in het begin ook hoor. Je bent gewoon even bezig met alles door krijgen, zeker als je nog geen DS games hebt gespeeld..

Tip voor de Blood-starved beast in de story:
spoiler:
als het goed is heb je voordat je bij hem komt fire paper gevonden. Daar is hij gevoelig voor. Zo niet dan ga in de Cathedral Ward naar de plek waar je naar Old yarnham kon. Daar kun je Alfred vinden, een NPC hunter, die geeft je dat volgens mij. Lukt het dan nog niet kun je buiten de BSB kerk bij een note de beckoning bell rinkelen en dan komt Alfred je helpen. Let op, hij kan wel dood, maar is handig om de agro van BSB naar zich toe te halen.

en anders stel je vragen in het Bloodborne topic, zijn genoeg mensen die je tips kunnen geven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Scrisissszzz op 22-09-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:36
JerX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:12:
Zowel bol.com, nedgame en mediamarkt hebben een PS4 1TB + Fifa 16 bundel voor 368(of 369). Of het de reversion betreft geen idee
Die revisie (1200) lijkt alleen in zwart te zijn uitgebracht. Las namelijk net op een forum al dat iemand zei dat ie niet in het wit komt. Weet iemand hier meer over?
Wilde namelijk de 1200 in het wit gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Nieuwevolger schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:40:
[...]

Dan ben je echt de enigste die daar last van heeft. De controls zijn even inkomen maar daarna is het toch echt genieten.
Nah, ik ben misschien wel de enigste die dat vind maar zeker niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik ervaar dat totaal niet zo, vind de controls van Bloodborne juist strak en robuust aanvoelen
Maar to each their own :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jimz93 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:59:
Qua single player shooters wat mij betreft het beste wat er te krijgen is, op de PS4. Sfeer is briljant.
Pagina: 1 ... 142 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link