[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:25

muhda

Time & Space traveler

MGS5: Phantom Pain, Gamescom 2015 gameplay / trailer.
Met uitleg over mother-base en online gameplay. Het ziet er goed en zeer uitgebreid uit.
(Kan mij niet voorstellen dat de game, naar gerucht, maar 25.1GB groot is)

[ Voor 4% gewijzigd door muhda op 06-08-2015 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

yinx84 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:28:
Vanavond The Last Of Us Remastered uitgespeeld. Fantastische game... zeker voor de 8 euro die ik er voor betaald heb. Heb nu Infamous Second Son en Bloodborne klaar liggen... dilemma welke ik eerst wil spelen. Tegelijk doe ik niet aan :P
Bloodborne is episch, maar moet je in het donker spelen...! :) Ik zou Infamous eerst spelen.
Koos2009 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:34:
Is Sleeping Dogs Definitive Edition wat?

Heb ooit op de PS3 de demo gespeeld en daar vond ik niet veel aan, maar heb nu Batman bijna uit en zoek wat anders. Ik denk dat ik, gezien het vechten in Arkham Knight, ik redelijk uit de voeten kan met Sleeping Dogs.
Als je GTA V en Batman hebt gespeeld, zou ik deze links laten liggen, want Sleeping Dogs komt er niet bij in de buurt, qua gevechten en bijv. de besturing van de auto's, maar ook qua wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sleeping Dogs. Tja. Ik ben een enorme fan... van de PS3 versie. Deze remaster is echt heel erg matig helaas. Op sommige momenten ziet de game er erg goed uit, andere momenten totaal niet. Verder nogal wat framedrops en rare bugs..

En toch vind ik het een erg leuke game, zonde dat de port zo matig is. De game is op zich echt heel goed, heerlijk vechtsysteem waar de meeste open world games een puntje aan kunnen zuigen. Het verhaal is erg tof en er zitten leuke gameplay dingetjes in.

Mocht je toevallig fan zijn van aziatische actiefilms dan is het een must buy. Dit is echt een ode aan de 'oude' John Woo/Bruce Lee/Chow Yun Fat films.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

muhda schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 06:33:
MGS5: Phantom Pain, Gamescom 2015 gameplay / trailer.
Met uitleg over mother-base en online gameplay. Het ziet er goed en zeer uitgebreid uit.
(Kan mij niet voorstellen dat de game, naar gerucht, maar 25.1GB groot is)

[video]
Ik probeer zo min mogelijk filmpjes te kijken en spoilers te lezen, na het spelen van Ground Zeroes. Zo weet ik bijv. ook niet waarom Boss een scherf uit z'n hoofd heeft steken en waar die camoeflage chick vandaan komt.

Maar dit spel moet wel ontzettend goed worden. Zonder Kojima's invloed, is de volgende MGS waarschijnlijk een free-to-play game of een pachinko machine... :')

Ik ben benieuwd wat Kojima gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gevechten zijn heerlijk om te doen in Sleeping Dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
yinx84 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:28:
Vanavond The Last Of Us Remastered uitgespeeld. Fantastische game... zeker voor de 8 euro die ik er voor betaald heb. Heb nu Infamous Second Son en Bloodborne klaar liggen... dilemma welke ik eerst wil spelen. Tegelijk doe ik niet aan :P
Infamous kun je vrij snel uitspelen (goed en slecht). Ik heb er volgens mij iets meer dan 2 weken over gedaan om platinum te halen.
Bloodborne daarentegen heb ik zelf heel veel moeite mee. Erg moeilijk maar op de een of andere manier wil ik steeds toch nog 1 keer proberen om verder te komen.
Zelf wissel ik Bloodborne nu echt af met een of twee andere games om af en toe de frustratie van Bloodborne te voorkomen. Dat zou je dus ook met Infamous en Bloodborne kunnen doen. Beide afwisselen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:06

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ken al die frustraties met Bloodborne maar al te goed. Maar het voelt OH ZO GOED als je zo'n baas eindelijk kapot maakt na 18 pogingen :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:35
BlackEyedAngel schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:18:
Ken al die frustraties met Bloodborne maar al te goed. Maar het voelt OH ZO GOED als je zo'n baas eindelijk kapot maakt na 18 pogingen :9
Heb ook 18 pogingen in totaal nodig gehad voor alle bosses ;) , moet alleen laatste nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Roodkapje spelen in Batman: Arkham Knight:

Met 2 pistolen knallen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-10 17:11
Mij trekt het Micromanagement gedeelte die ik nu zie ik MGS5 niet echt. Hoewel ik groot fan ben gewest van alle MGS games, kan deze me nog niet echt bekoren. Dit had ik ook al met Ground Zero, kom er maar niet doorheen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:56:
Met Roodkapje spelen in Batman: Arkham Knight:

Met 2 pistolen knallen.

_/-\o_
Las vanochtend een niet al te beste review op Kotaku en over die Batgirl dlc waren ze ook al niet te spreken. Hoe ervaren jullie dat? Zijn die DLC's de prijs van 39.99 die de seasonpass kost waard?

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren wat aankopen gedaan:
- Driveclub season pass
- The Golf Club (momenteel in de aanbieding in EU store van €30 voor €15)
- Beach Buggy Racing (Mario alike karting, momenteel in de aanbieding in US store voor $5)

Nog niet gespeeld, maar ben benieuwd naar de local multiplayer van Golf Club en Beach Buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:53
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:46:
De aanbiedingen in de Playstation Store gaan volgende week weer verder. Blijkbaar hebben ze niet genoeg titels of iets dergelijks weten te bemachtigen, las ik gisteren in één van de berichten op de blog.
Wel raar Amerika heeft wel allemaal nieuwe aanbiedingen gekregen en wij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nny schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:23:
Las vanochtend een niet al te beste review op Kotaku en over die Batgirl dlc waren ze ook al niet te spreken. Hoe ervaren jullie dat? Zijn die DLC's de prijs van 39.99 die de seasonpass kost waard?
De Batgirl DLC was voor mij genieten.

De Red Hood DLC is wat moeilijker dan de andere DLC tot nu toe.

Ik ga er een keer flink voor zitten en plannen voor de Red Hood DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 09:01

Scrummie

Think different

Kan iemand mij uitleggen wat er nu zo geweldig is aan Bloodborne? Ik zit al tijden op het punt om 't aan te schaffen gezien ik The Witcher ook heel tof vond, maar ik kan het niet plaatsen wat voor soort game het nu is en waarom het zo geweldig is :P. Als ik wat beelden bekijk van YouTube komt het 'geweldige' totaal niet over bij mij, maar aangezien hij nu maar 40 kost met Playstation+...

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Scrummie schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:03:
Kan iemand mij uitleggen wat er nu zo geweldig is aan Bloodborne? Ik zit al tijden op het punt om 't aan te schaffen gezien ik The Witcher ook heel tof vond, maar ik kan het niet plaatsen wat voor soort game het nu is en waarom het zo geweldig is :P. Als ik wat beelden bekijk van YouTube komt het 'geweldige' totaal niet over bij mij, maar aangezien hij nu maar 40 kost met Playstation+...
Waarom zou je hem digitaal kopen voor 40 euro?

http://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=bloodborne

kijk daar eens. Want je twijfelt en als je hem niet leuk vindt verkoop je hem gewoon weer. Dat kan met een digitale game niet. Daarom koop ik digitale games ook alleen maar als ik zeker weet dat ik het wat vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15
Kan iemand mij uitleggen wat er nu zo geweldig is aan Bloodborne?
Dat is moeilijk uiit te leggen...
Bloodborne moet je beleven ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik denk dat intensiteit, frustratie en gevoel van voldoening/beloning wel goede woorden zijn voor de Bloodborne ervaring :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:56
De beelden zien er mooi uit op YouTube, maar het gevoel van spanning erbij mis je dan. De euforie dat je eindelijk die baas hebt verslagen. Adrenaline!

Jammer dat tegenwoordig geen demo's meer gemaakt worden.
Misschien dat we ooit weer de PS3 functie terug krijgen om spellen een paar uurtjes te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Frustratie absoluut niet. Tenminste, niet in mijn geval ;)
Als je er in gaat met de instelling dat je gewoon erg vaak dood zult gaan dan leg je je daar ook makkelijker bij neer. Ik heb me tijdens mijn 1e playthough bij 178 deaths slechts 1 keer gefrustreerd.
Iedere death is een fout van jezelf, blijf dat jezelf wijsmaken ;)
Adrenaline en voldoening, die termen kloppen zeker wel!
Voor een echt frustrerende game, zie mijn sig :P

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 06-08-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
Waarom Bloodborne zo geweldig is vind ik moeilijk uit te leggen. Voor mij persoonlijk is het de sfeer, het verhaal (waarom ben je daar, wat doe je daar en hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg ;)), de soepele gameplay en natuurlijk het badass gevoel wat je krijgt als je voor de 10de keer, met het hart in je keel, de arena bij Father Gascoigne binnen treed en hem eindelijk verslaat _/-\o_

Maar een collega probeerde ik hetzelfde aan z'n verstand te brengen maar die had het na 10 minuten wel gezien. 8)7

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Bloodborne is een spel voor de echte kerels, daarom is het ook niet uitgebracht voor de xbox one 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
SC4RF4C3 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:24:
Bloodborne is een spel voor de echte kerels, daarom is het ook niet uitgebracht voor de xbox one 😎
_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valere
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
dvdkiwi schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:21:
Voor een echt frustrerende game, zie mijn sig :P
Driveclub is inderdaad gigantisch frustrerend, alleen was die voor mij niet verslavend genoeg om te blijven plakken.

Persoonlijk wacht ik op The Division. Actie MMO shooter zoals Destiny minus het onrealistische. Zijn er nog meer van dit soort spellen in de maak of heb ik er misschien een gemist die ik zou moeten proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Als je Dark Souls kent:

- BB is sneller
- Regain (als je geraakt bent, health terug krijgen door terug te slaan)
- Wapens (wapens hebben vaak 2 modussen: kort en lang, verder pistolen voor parry)
- Graphics zien er bij BB echt heerlijk uit. Verder ook betere motioncapture en physics.

Bloodborne kan geen miskoop zijn, zeker niet als je DS gespeeld hebt...
SC4RF4C3 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:24:
oOo

[ Voor 12% gewijzigd door SqueakyClean op 06-08-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 09:01

Scrummie

Think different

Dank voor alle tips :). Ga inderdaad even tweedehands kijken, lijkt mij verstandig :)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt een hoop zeggen, maar Bloodborne onderscheidt inderdaad wel de bebaarde sadomachosisten van de de jongens. Gewoon een fles levertraan open trekken en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
valere schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:25:
[...]

Driveclub is inderdaad gigantisch frustrerend, alleen was die voor mij niet verslavend genoeg om te blijven plakken.

Persoonlijk wacht ik op The Division. Actie MMO shooter zoals Destiny minus het onrealistische. Zijn er nog meer van dit soort spellen in de maak of heb ik er misschien een gemist die ik zou moeten proberen?
Ik vond driveclub echt heel vet. Het spel ziet er super uit, je moet wel even wennen aan de controls, maar daarna is hij wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:35
bram1984 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:01:
Je kunt een hoop zeggen, maar Bloodborne onderscheidt inderdaad wel de bebaarde sadomachosisten van de de jongens. Gewoon een fles levertraan open trekken en gaan.
Haha mooie omschrijving. Bloodborne is echt een beleving imho die je moet ervaren. De kans dat je het niks vind is vele malen kleiner dan dat je het top vindt schat ik in. Zonde om het niet een kans te geven en een mogelijke topper mis te zijn gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bukkum schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:20:
[...]

Haha mooie omschrijving. Bloodborne is echt een beleving imho die je moet ervaren. De kans dat je het niks vind is vele malen kleiner dan dat je het top vindt schat ik in. Zonde om het niet een kans te geven en een mogelijke topper mis te zijn gelopen.
Man, als je niet weet waar je aan begint, is het echt geen leuk spel. Mensen die een hack & slash verwachten, zullen er echt geen zak aan vinden.

Daarom waren Demon Souls en Dark Souls 1 toch meer een soort niche game. Je moet toch een beetje van sadomasochisme houden, wil je dit leuk vinden, want doodgaan kan je binnen 10 seconden bij de eerste vijand die je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
ralph075 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:28:
Gisteren wat aankopen gedaan:
- Driveclub season pass
- The Golf Club (momenteel in de aanbieding in EU store van €30 voor €15)
- Beach Buggy Racing (Mario alike karting, momenteel in de aanbieding in US store voor $5)

Nog niet gespeeld, maar ben benieuwd naar de local multiplayer van Golf Club en Beach Buggy.
Mij lijkt Golf Club wel geinig. Is het wat?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:24:
[...]

Man, als je niet weet waar je aan begint, is het echt geen leuk spel. Mensen die een hack & slash verwachten, zullen er echt geen zak aan vinden.

Daarom waren Demon Souls en Dark Souls 1 toch meer een soort niche game. Je moet toch een beetje van sadomasochisme houden, wil je dit leuk vinden, want doodgaan kan je binnen 10 seconden bij de eerste vijand die je tegenkomt.
Je moet ook doorzetten. Ik raakte op het begin heel erg gefrustreerd van die eerste dikzak met die bijl in Yharnam helemaal op het begin. Ik dacht echt dat het aan mezelf lag dat ik steeds doodging. Paar levels later:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

God of War 3 Remastered ligt op me te wachten in de brievenbus. Heel veel zin in!
Heb nooit een PS3 gehad en dus ook nooit God of War gespeeld terwijl het thema me enorm boeit.

Gister ter voorbereiding alle cutscenes van GoW 1 & 2 bekeken op Youtube :)

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Nounou, jullie weten de moeilijkheidsgraad van Bloodborne wel te overdrijven zeg. Ik vind de Souls games en Bloodborne echt steengoed maar die circlejerk hype om de moeilijkheidsgraad is echt onzin. De sfeer, vrijheid, het leveldesign en manier van story telling maken dit ijzersterke en unieke games.

De moeiijkheid van deze games zit meer in het feit dat je dit type gameplay in eerste instantie niet gewend bent. Start maar eens een nieuwe playthrough in een willekeurige Souls game of Bloodborne. Zodra je de weg en de mechanics kent: Easy mode. Er is een reden dat veel mensen een level 1 (of in geval van Bloodborne een level 4) run doen en met succes afronden. Zeker als je je beseft dat je 99% van de vijanden gewoon kan overslaan. Zo moeilijk is het allemaal niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 06-08-2015 15:30 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

steefje schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:45:
[...]

Mij lijkt Golf Club wel geinig. Is het wat?
Erg goede golf game. Met name voor deze prijs een koopje.

Verwacht geen franje qua game modes maar 'lekker' een balletje slaan. Het kan namelijk best frusterend zijn, met name het putten. Lijkt in dat opzicht op echt golfen.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
SqueakyClean schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:24:
[...]

Wat ik me nog af vroeg, dood gaan vind ik niet erg maar wachten tot ik weer kan spelen wel.
Hoe lang duurt het voordat je weer aan de gang kan als je dood bent gegaan?

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seconde of 15-20. Maar later ga je niet zo vaak meer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foetsie schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:20:
God of War 3 Remastered ligt op me te wachten in de brievenbus. Heel veel zin in!
Heb nooit een PS3 gehad en dus ook nooit God of War gespeeld terwijl het thema me enorm boeit.

Gister ter voorbereiding alle cutscenes van GoW 1 & 2 bekeken op Youtube :)
God of War III op de PS4 is geweldig.

Aardige puzzels en leuk slachtwerk.

Vrouwelijk schoon zit er ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:18:
[...]

Je moet ook doorzetten. Ik raakte op het begin heel erg gefrustreerd van die eerste dikzak met die bijl in Yharnam helemaal op het begin. Ik dacht echt dat het aan mezelf lag dat ik steeds doodging. Paar levels later:

[video]
Maar dat geldt wel voor heel het spel. Vijanden moet je proberen voordat je weet of je ze aankan. Die Executioner in het begin is idd een vijand die je in 1 klap kan neerleggen. Probeer je dat de eerste keer als je 'm tegenkomt, ga je dood. Levellen maakt het hele spel makkelijker. Dat is ook gedeeltelijk mijn taktiek waardoor ik op sommige stukken zwaar overpowered was.
Maar ook dan ga je neer als je roekeloos te werk gaat.
Trivian schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:24:
[...]

Wat ik me nog af vroeg, dood gaan vind ik niet erg maar wachten tot ik weer kan spelen wel.
Hoe lang duurt het voordat je weer aan de gang kan als je dood bent gegaan?
Duurt niet echt heel lang. Toen BB uitkwam was het 30+ seconden, maar dat is gepatched naar wat bram zei een seconde of 20.

Maar ik vond die laadtijd niet erg, omdat het me even tijd gaf om na te denken wat ik (nu weer) fout had gedaan. Je kon dus een beetje evalueren en een nieuw plannetje maken om bij je lijk te komen.
Het spel draait om zielen die je krijgt als je monsters verslaat. Ga je dood, drop je die zielen waar je dood gaat. Dus moet je terug om je zielen op te halen.
Die zielen spendeer je aan levels en wapens enzo.

Het is dus geen hack&slash, waarbij je vrij onkwetsbaar bent en zo snel mogelijk weer wilt gaan hakken. Het is veel strategischer, want elke vijand kan jou in een paar tellen afmaken.

[ Voor 28% gewijzigd door SqueakyClean op 06-08-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-10 11:02
Beta code voor de Black Ops 3 beta:

6CLE-FCT4E-YG6N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mldn schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:39:
Beta code voor de Black Ops 3 beta:

6CLE-FCT4E-YG6N
Ik heb 'm gebruikt. Thanks! d:)b
Ik weet niet of de code meerdere keren kan worden gebruikt, maar ik zou t ff proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:42:
[...]

Ik weet niet of de code meerdere keren kan worden gebruikt, maar ik zou t ff proberen...
Ik was net te laat: Niet meer geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

SqueakyClean schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:42:
[...]

Helaas krijg ik: THE REDEMPTION CODE YOU HAVE ENTERED IS INVALID. PLEASE RE-ENTER YOUR CODE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:44:
[...]

Ik was net te laat: Niet meer geldig.
Sorry maar waarom zou je deze willen gebruiken? Je hebt een pre-order en krijgt er dus al een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

maakt het overigens nog uit waar ik BO3 pre-order?
Mediamarkt/ bart smit oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 13:31
Helaas ook misgegrepen :(

Veel plezier SqueakyClean!

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan gewoon bij Bol pre-orderen op basis van acceptgiro en na de beta eventueel je order annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Heb ik ook gedaan. Ik laat m'n pre-order staan en als ik de code krijg, zal ik 'm ook hier zetten... Zo kan ik het een beetje doorgeven.
Angelo2510 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:48:
Helaas ook misgegrepen :(

Veel plezier SqueakyClean!
Thanks man, ik heb dr nu al zin in! d:)b

Ik heb t toevallig even rustig... O-)

[ Voor 49% gewijzigd door SqueakyClean op 06-08-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

hmm, loop je dan niet het risico dat iemand anders met jouw code speelt en jij dus niet de beta kan spelen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nee, de code wordt pas gekoppeld aan je account als je 'm op de Blops 3 website redeemed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Limbo uitgespeeld :P
Hoe simpel het begint, zo moeilijk eindigt het...
Zeer toffe Indie d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

pfff. kan echt niet wachten, je ziet gewoon aan alles dat dit Treyarch is!! :*) :*)

[ Voor 7% gewijzigd door donvalentino op 06-08-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het er verdomd snel uitzien voor een Treyarch game. Ik zal met mijn 31 jaar wel afgeslacht worden door al die 15 jarige ventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
Is het mogelijk om die bops3 beta code nog te ontvangen...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar reacties terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
<KomischIntermezzo>
Afbeeldingslocatie: http://s03.tcuniverse.com/vkmedia_store/2015/08/pwUPrFqRO9sCFFja/sizes/clean/pic_082_clean_790.jpg
</KomischIntermezzo>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:04:
Ik vind het er verdomd snel uitzien voor een Treyarch game. Ik zal met mijn 31 jaar wel afgeslacht worden door al die 15 jarige ventjes.
Ik ook en daarom vind ik het niks. Sowieso het futuristische vind ik niet leuk, dat is bij elk deel meer geworden. Het is alweer even geleden dat ik een shooter heb gespeeld. Zou mooi zijn als er weer eens goede shooter uit komt, iets wat meer gericht is op de single player (liefst iets met een goed meeslepend verhaal), vlot maar niet te snelle actie, wat meer realisme (zonder dat het een sim is), geen sci-fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
BamSlam_ schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:40:
<KomischIntermezzo>
[afbeelding]
</KomischIntermezzo>
* ralph075 was gaan lopen...
Stel je voor dat ie eraf valt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50
Tom schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:24:
[...]

Ik ook en daarom vind ik het niks. Sowieso het futuristische vind ik niet leuk, dat is bij elk deel meer geworden. Het is alweer even geleden dat ik een shooter heb gespeeld. Zou mooi zijn als er weer eens goede shooter uit komt, iets wat meer gericht is op de single player (liefst iets met een goed meeslepend verhaal), vlot maar niet te snelle actie, wat meer realisme (zonder dat het een sim is), geen sci-fi.
Op zich vind ik het futuristiche prima. Maar het gaat te snel, het komt van teveel kanten en kan op teveel manieren worden afgemaakt. Ik vind nog steeds World at War en BlackOps 1 de betere Call of Duty games, puur omdat het tempo daar lager lag en je dus veel meer kans had om gevechten te overleven. Plus de time-to-kill lag lager. Het is ook waarom ik BF Hardline minder vind. Doe mij maar wat langzamer, dan kun je nog echt met skill wegkomen ipv geluk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik bij mijn recent aangekocht cuh-1200 van bij de mediamarkt in Breda een zeer, zeer irritant geluid en ik vroeg mij of dit normaal is.

Mijn ps4 staat momenteel een spel te downloaden, maar doet dit ook in idle.
Het maakt een zeer fijn en zeer zachte, maar klote irritant hoog frequent geluid. Ik vraag mij af of er nog mensen die hetzelfde probleem hebben en ik vraag mij ook of ze bij de media markt moeilijk doen bij hety omruilen, want dit echt storend en niet stil., ik hoor het zelfs tot in mijn keuken.

View My Video

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:29
Zijn het niet gewoon de oudjes hier die zeuren over de snelheid van COD ? No offence, want daar reken ik mijzelf ook onder :p

In de tijd van Quake en Mohaa kon ik namelijk nog met de beste mee komen en ging niks me te snel, maar nu is elke gemiddelde tiener beter dan mijn persoontje. Toen had ik ook veel meer tijd en kwam school wel als ik uitgeslapen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:35
Ik had verwacht dat CoD AW ook veel te snel zou zijn voor een oude lul zoals ik, in de praktijk viel dit alles mee. Ik had verder totaal geen klik met het spel, het double jumpen en de laserwapens dus alsnog snel gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:39:
Zijn het niet gewoon de oudjes hier die zeuren over de snelheid van COD ? No offence, want daar reken ik mijzelf ook onder :p

In de tijd van Quake en Mohaa kon ik namelijk nog met de beste mee komen en ging niks me te snel, maar nu is elke gemiddelde tiener beter dan mijn persoontje. Toen had ik ook veel meer tijd en kwam school wel als ik uitgeslapen was.
Weet niet wat oud is ben zelf 34 maar kan nog aardig mee komen met CoD :) erg veel Quake 2 gedaan instagib ook op clanbase en dergelijke :) ik vergelijk alleen nog altijd met dat spel en dan wint niks het haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dishonored Definitive Edition is nu in de PS-store te preorderen voor €19,99. :)

Afbeeldingslocatie: http://s4.pacn.ws/360/n3/dishonored-definitive-edition-415861.1.jpg?npz9js

Je moet wel de PS3 versie hebben die kortgeleden in PS+ zat.

[ Voor 29% gewijzigd door SqueakyClean op 07-08-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Beakzz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:39:

Online meekomen hoeft van mij niet eens. Ik ben meer van de single player, heb ook niet zoveel tijd (zoals tieners) om een game te spelen en er goed in te worden. De tijd die ik heb wil ik af en toe eens een game doen als vermaak en ontspanning, wat uitdaging is leuk maar het moet niet teveel frustraties geven.
Hele snelle gameplay kan van toegevoegde waarde zijn, maar bij een shooter vind ik dat minder het geval. Quake was voor z'n tijd ook snel. MoHaa dan weer niet, vond ik. Ik heb ook meer plezier beleefd aan MoHaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:38:
Vandaag heb ik bij mijn recent aangekocht cuh-1200 van bij de mediamarkt in Breda een zeer, zeer irritant geluid en ik vroeg mij of dit normaal is.

Mijn ps4 staat momenteel een spel te downloaden, maar doet dit ook in idle.
Het maakt een zeer fijn en zeer zachte, maar klote irritant hoog frequent geluid. Ik vraag mij af of er nog mensen die hetzelfde probleem hebben en ik vraag mij ook of ze bij de media markt moeilijk doen bij hety omruilen, want dit echt storend en niet stil., ik hoor het zelfs tot in mijn keuken.

View My Video
Niemand die wil vergelijken met zijn ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:57:
[...]

Niemand die wil vergelijken met zijn ps4?
Ik kan je video niet eens bekijken, want Flash...

Misschien ff op YouTube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:00:
[...]

Ik kan je video niet eens bekijken, want Flash...

Misschien ff op YouTube?
Heb eentje gevonden die een gelijkaardig geluid heeft, daarop hoor je het misschien nog beter :)
YouTube: Ps4 High Pitched Noise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:47
donvalentino schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:45:
pfff. kan echt niet wachten, je ziet gewoon aan alles dat dit Treyarch is!! :*) :*)

[video]
Grappig, ik weet nog hoe hard Treyarch werdt afgezeken in 2008, nu zie ik veel van dit soort berichten. :)

Toch blijven hun producten uit 2008 en 2010 het beste in mijn optiek.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Ik snap die hype van Black ops 3 echt niet. Het ziet er echt niet bijster goed uit. Als je mij vertelde dat het Advanced Warfare was had ik het ook geloofd. No offense maar ze moeten stoppen met ieder jaar een nieuwe CoD. Want ze voegen niets meer toe. Het is te weinig om elke keer full price ervoor te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Zolang er genoeg mensen zijn die daar anders over denken ligt er elk jaar een nieuwe in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-10 17:02
Ik was redelijk klaar met CoD, op de console was AW de eerste en die was na een week of 3 verkocht. Maar toch ga ik de beta proberen om te kijken of het wat is. Ik heb het idee dat een hoop van die Youtube videos versneld worden. De livestream zag er namelijk live iets minder vlot uit. Qua level flow ziet het er goed uit, beetje het idee van CS maps. Het feit dat alle vertragende zaken qua movement eruit gehaald zijn doet me ook wel deugd, dit is iets waar ik niet aan kan wennen sinds ik op een console speel. De 'Arena' zou mits het werkt een leuke manier zijn om met vrienden iets serieuzere potjes te spelen. Dat is iets wat ik zelf nog wel leuk vind, ook als ik dan gebullied wordt door 15-jarigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:05:
[...]

Heb eentje gevonden die een gelijkaardig geluid heeft, daarop hoor je het misschien nog beter :)
YouTube: Ps4 High Pitched Noise
Klinkt niet gezond idd. Die van mij doet dat iig niet, dus ik zou ermee terug gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-10 18:03
Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/xcegp0cj6nt.jpg

Dit kwam ik tegen in een tijdschrift wat ik voor mn vakantie had gekocht. Ik voelde vrij weinig bij de eerste beelden, maar toen ik dit ook nog las.. nog meer springen en glijden. Vage superkrachten en zomaar doodgaan. :N

Voor de fanatieke kampeerders onder ons is deze cod ook niet echt geschikt :+

Heb wel een pre-order bij bol voor de beta, maar ik weet bijna zeker dat ik het nix vind. Zombies vind ik wel een leuk avontuur!

Edit: ik krijg de tekst helaas niet recht.. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-08-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Na BlackOps1 ben ik afgehaakt met COD en spel ik lekker BF4. Pace ligt wat lager en de setting spreekt mij meer aan. En als je geen zin hebt in de grote conquest mappen, dan is rush een super alternatief. Spel dagelijks altijd wel een uurtje.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
steefje schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:42:
Na BlackOps1 ben ik afgehaakt met COD en spel ik lekker BF4. Pace ligt wat lager en de setting spreekt mij meer aan. En als je geen zin hebt in de grote conquest mappen, dan is rush een super alternatief. Spel dagelijks altijd wel een uurtje.
Sluit eens aan bij de tweakers squad dan! Kunnen op dit moment wel wat spelers gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:07:
[afbeelding]

Dit kwam ik tegen in een tijdschrift wat ik voor mn vakantie had gekocht. Ik voelde vrij weinig bij de eerste beelden, maar toen ik dit ook nog las.. nog meer springen en glijden. Vage superkrachten en zomaar doodgaan. :N

Heb wel een pre-order bij bol voor de beta, maar ik weet bijna zeker dat ik het nix vind. Zombies vind ik wel een leuk avontuur!
Mja, wat ze bedoelen is idd dat er bepaalde "streaks" zijn die je kan verdienen. Je speelt met specialists en elke specialist heeft een eigen weapon of power ability, waarvan je er 1 kan selecteren. Je verdient 'm tijdens het potje en hoe beter je het doet, hoe sneller je je ability verdient. Ga je dood, verlies je de voortgang niet.

Maar die weapon abilities kunnen verschillende dingen zijn, zoals een lightning gun waarvan de stroomstoot kan springen naar de volgende vijand, een OHK-pistol, een gatling gun arm en een soort claymore.

Ze lijken erg krachtig, maar zijn ook niet super krachtig. Ik zag een potje waarbij die gatling gun na 1 kill gewoon werd omgelegd. De enige die t goed lijkt te doen is die OHK-pistol, maar daar speelt skill ook een belangrijke rol.

De power abilities zijn meer strategisch: een teleport ability, een final stand ability, een clone ability (à la Halo) en een wallhack achtige ability. Allemaal van vrij korte duur en voldoende gebalanceerd, zo lijkt het.

Dus zomaar dood gaan is er echt niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:51
ChrisLNFF schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

Sluit eens aan bij de tweakers squad dan! Kunnen op dit moment wel wat spelers gebruiken.
Na zondag zullen er wel wat terugkeren, dan zijn de heists in GTA niet meer dubbel $.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Uffeltje schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:20:
[...]

Na zondag zullen er wel wat terugkeren, dan zijn de heists in GTA niet meer dubbel $.
Maar de Fleeca job is nog niet dubbel geweest. Die moet ook nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
ChrisLNFF schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

Ok, welke modus spelen jullie voornamelijk?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd om PS Plus maanden in te slaan mensen:

Sony verhoogt PlayStation Plus prijs in Europa vanaf 1 september

Bron: http://www.psx-sense.nl/1...europa-vanaf-1-september/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Lijkt dus vooralsnog alleen om de maand/kwartaal abo's te gaan. Lijkt erop dat Sony wil pushen naar jaarabo's. Maar je hebt gelijk, wellicht een goed moment om vast wat in te slaan.

Vind overigens wel dat als ze de prijs daadwerkelijk verhogen er zeker iets aan de service gedaan moet worden. Dus minder downtime en meer PS+ dingen. Dat moet eigenlijk nu al natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-10 17:09
Ook mogen ze dan de online opslag van plus verhogen want wat is 1gb tegenwoordig.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
steefje schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:35:
[...]

Ok, welke modus spelen jullie voornamelijk?
Conquest en Rush. Ik ben zelf meer van rush, maar speel vaak gewoon met de rest mee. Je kunt mij toevoegen of iemand anders van de crew, dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nny schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:26:
Lijkt dus vooralsnog alleen om de maand/kwartaal abo's te gaan. Lijkt erop dat Sony wil pushen naar jaarabo's. Maar je hebt gelijk, wellicht een goed moment om vast wat in te slaan.

Vind overigens wel dat als ze de prijs daadwerkelijk verhogen er zeker iets aan de service gedaan moet worden. Dus minder downtime en meer PS+ dingen. Dat moet eigenlijk nu al natuurlijk...
€59,99 voor het jaarabonnement per 1 september, nu nog €49,99.
Clavat schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:28:
Ook mogen ze dan de online opslag van plus verhogen want wat is 1gb tegenwoordig.
Ik kom ook steeds opslag ruimte te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:42:
[...]

€59,99 voor het jaarabonnement per 1 september, nu nog €49,99
Ik las dit nog in het artikel:
Sony lijkt alleen de plannen iets omgegooid te hebben, want alhoewel het kwartaalabonnement heel fors omhoog gaat, blijft het jaarabonnement eerst gelijk op €49.99, tenminste, zo lijkt het. In de hele mail noemt Sony namelijk niet het jaarabonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen zien inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan mogen ze hun shit wel op orde krijgen, speeds omhoog gooien en betere free games aanbieden :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

De IGC vind ik nog wel ok, maar downloadsnelheden en cloudsaves limiet mogen wel flink omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Precies! En de stabiliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Je zou denken dat als ze 1 dollar pakken van elk abonnement je toch wel een paar extra servertjes zou kunnen plaatsen die de boel een stuk beter maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:11

The_Worst

Unox

Alleen het kwartaalabonnement gaat omhoog. Het maand- en het jaarabonnement blijven gelijk. bron

Eergisteren mijn HDD geüpgraded naar een 2TB. Eigenwijs zoals ik was niet mijn spellen geback-upt dus alles weer kunnen downloaden. Het ging relatief snel, moest alleen 24 uur wachten op GTA en TLOU. Andere spellen zoals WD en Tomb Raider waren binnen 2 uur gedownload.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

The_Worst schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:04:
Eergisteren mijn HDD geüpgraded naar een 2TB. Eigenwijs zoals ik was niet mijn spellen geback-upt dus alles weer kunnen downloaden. Het ging relatief snel, moest alleen 24 uur wachten op GTA en TLOU. Andere spellen zoals WD en Tomb Raider waren binnen 2 uur gedownload.
En P.T.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.T. kun je ook op je PC spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:11

The_Worst

Unox

Die had ik al veel eerder verwijderd in verband met schijfruimte dus die was ik al kwijt. :-(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:15:
P.T. kun je ook op je PC spelen nu.
Dat is niet PT en het ziet er niet uit.

Black Ops beta key is binnen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 07-08-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh crap Streetfighter 5 beta helemaal vergeten, werkt t nu al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je die key binnen als je em digitaal gepreordered hebt in de NL PSStore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:02:
[...]

Hoe krijg je die key binnen als je em digitaal gepreordered hebt in de NL PSStore?
Je krijgt dan een melding of de download start automatisch. Was ook zo met Destiny digital pre-order destijds.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van mij is van Bol.
Pagina: 1 ... 118 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link