Sorry dat ik ze weer even erbij betrek, maar ik wil toch even kwijt dat ik vind dat die script kiddies die PSN en Xbox Live onderuit hebben gehaald echt niet weten hoe het in elkaar steekt om een serverpark in te richten en dit draaiende te houden etc.
"If I was working [at Microsoft or Sony] and had a big enough budget I could totally stop these attacks," another member of Lizard claimed. "I'd buy more bandwidth, some specific equipment, and configure it correctly. It's just about programming skill. With an attack of this scale it could go up to the millions. But that's really no problem for Sony and Microsoft."
"just buy more bandwidth" en "it's just about programming skill".
Kan niet wachten tot ze een keer in het echte bedrijfsleven terecht komen en eens zien hoe het daadwerkelijk gaat. Sterker nog, ik hoop dat deze personen later de engineers worden die DDoS aanvallen op PSN en Xbox Live mogen oplossen
Weer even on-topic: voor kerst Shadow of Mordor gekregen, en ben er blij mee!
Wat ik wel merkte is dat de filmpjes/cutscenes lekker vloeiend lopen, maar zodra ik de eerste keer in-game kwam, merkte ik toch dat de framerate weer werd teruggeschroefd. Zit hier ook een cap van 30 fps ofzo?