Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
CynicRelief schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 00:48:
kortom, zorg altijd voor een game die je offline kan spelen, en als je zelfs dat niet hebt, dan haal je mens-erger-je-niet maar van de zolder!
Of zoals bij de PC; laat ontwikkelaars volledig hun eigen service draaien. Al wordt dat ook steeds meer geconcentreerd richting platforms als Steam... maar die games zijn zelfs vrijwel allemaal nog online te spelen ook al ligt steam zelf plat.

Altijd die PSN connectie, wat al een belabberde dienst is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
trix0r schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 00:52:
[...]

Of zoals bij de PC; laat ontwikkelaars volledig hun eigen service draaien. Al wordt dat ook steeds meer geconcentreerd richting platforms als Steam... maar die games zijn zelfs vrijwel allemaal nog online te spelen ook al ligt steam zelf plat.

Altijd die PSN connectie, wat al een belabberde dienst is....
nja, als het werkt, zo'n 75% van de tijd, heb ik er niks op an te merken; maar het blijkt kwetsbaar; Sony heeft beslist wat uit te leggen nu ze heur klanten gedurende de belangrijkste gebruiks-dagen van het jaar in de kou laat staan; PSN is gebleken kwetsbaar, laat Sony idd leren van andere oplossingen

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 01:05:
[...]

Gelukkig is jouw kennis groot genoeg voor ons beide, maar als je nou nog ff een keer reageert dan heb je weer het laatste woord en die mag je dan hebben van me ...zie het maar als een laat kerstcadeautje knul ;)
Ik ben niet degene die met oplossingen aan komt zetten voor een probleem waar ik de ballen verstand van heb. Dat is waar ik mij aan stoor. We zitten hier op tweakers, niet op nu.nl. Wat sommige maar niet in willen in zien is dat je dit probleem niet makkelijk oplost en dat dit niet een "Sony" probleem is maar een algemeen probleem op het internet. De beste experts zitten er hoogst waarschijnlijk al op. Maar blijf vooral denken dat Sony de grote boeman is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De website van de PSStore werkte net wel en ik heb het kerst-thema even via de site op downloaden
naar de PS4 gezet. Nu even een bakje Senseo en daarna de PS4 even grondig testen op PSN fouten.

Edit :

Het kerst-thema staat nu op mijn PS4 , eerst begon het thema te zeuren om de licenties.
Ik heb even uitgelogd en daarna weer ingelogd en toen werkte het thema wel goed.

Net lekker even The Evil Within gespeeld en straks ga ik verder met andere spellen.

PSN werkt dus al wel weer , maar nog niet helemaal zonder kleine problemen.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2014 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 08:31:
Vanochtend is het me wel gelukt om het kerst-thema te downloaden en installeren :

[afbeelding]

Inmiddels werkt PSN niet meer op de PS4 bij mij.
Dan is je doel voor deze dagen toch helemaal bereikt? :)
Voor mij hoeft alleen de BAWSAQ (gta5 sp) ff online.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand recent nog Thief gespeeld? Hoe zijn de laadtijden tegenwoordig? Nog steeds lang en veelvuldig aanwezig? Verder nog irritante zaken of is alles weggepatched?

Zit eraan te denken om 'm voor € 17,99 uit de Store te plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ask PlayStation 11 minuten geleden :

Update: PS4, PS3, and Vita network services are gradually coming back online - thanks for your patience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

FIFA15 werkt weer online. Sjonge zeg dat heeft lang geduurd. Heeft Sony nu nieuwe Hardware geinstalleerd om dit soort gezeur van zielige hacker groepen in de toekomst te voorkomen?

Offtopic: Het enige wat de Lizardsquad hier waarschijnlijk mee bereikt is het geven van een reden voor overheden om het internet nog strenger te controleren en monitoren om ervoor te zorgen dat kinderen veilig online kunnen gamen.

[ Voor 39% gewijzigd door immetjes op 27-12-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 13:05
heb nu de ps4 3 dagen in bezit, vind het echt een top ding! (behalve dat ik niks met PSN kon doen :P)

maar hebben jullie er ook last van dat jullie vingers/duim van de pookjes af glijden. vooral met fifa heel irritant. lijkt alsof er geen grip is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik heb me afgemeld bij psn en probeer aan te melden: krijg continu de melding: de verbinding met de server is verbroken (NW-31194-8)

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Stormcagy schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:33:
heb nu de ps4 3 dagen in bezit, vind het echt een top ding! (behalve dat ik niks met PSN kon doen :P)

maar hebben jullie er ook last van dat jullie vingers/duim van de pookjes af glijden. vooral met fifa heel irritant. lijkt alsof er geen grip is...
die pookjes zijn inderdaad waardeloos. Mijn vriendin kreeg er zelfs blaren van. Ik heb van die controlfreaks opzetsticks gekocht. Nu is het gewoon goed. Aanrader dus.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 13:05
rnenator schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:56:
[...]
die pookjes zijn inderdaad waardeloos. Mijn vriendin kreeg er zelfs blaren van. Ik heb van die controlfreaks opzetsticks gekocht. Nu is het gewoon goed. Aanrader dus.
ik zal er eens naar kijken! thanks voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
rnenator schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:56:
[...]
Heb je een linkje waar je deze gekocht hebt?? Lijkt mij ook wel wat namelijk. Thx!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

AtlAntA schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:01:
[...]

Het is je gelukt! Zo op het laatst van het jaar ben je toch nog de meest kortzichtige persoon geworden! Ik bedoel kom op man lees eerst even wat meer voordat je zulke posts maakt. Dat Sony dit verkeerd aangepakt heeft is een feit maar alles in jouw post is gewoon incorrect.

Ik zit net in GTA V online.
Wat is incorrect? Dat op de dag van GTA V release PSN zo plat als een sjiek lag? Dat toen de PS4 uitkwam er eveneens 1-2 dagen niet kon gespeeld worden?
Dat hun services en PSN met haken en ogen aaneen hangen en qua security ook 0,0 waard is? Ze hebben blijkbaar ook nog niet eens van 2FA gehoord terwijl veel mensen hun account gehackt wordt. Ken er genoeg ... In hun ogen blijft het speelgoed en op drukke dagen moet je maar leren leven met het feit dat je het niet zal kunnen gebruiken. Sorry maar ik aanvaard dit NIET!
Ze kunnen beter eens allemaal hun slimme koppen bijeen steken en hun server infrastructuur met elkaar verbinden en een schaalbaar systeem uitwerken dat echte piekmomenten kan afvangen en eventueel ook niet gevoelig is voor DDoS attacks of kan detecteren en tegenhouden :(
Het probleem is dat dat teveel moeite en geld zal kosten en niet meer geld zal opbrengen. Want de concurrentie kampt ook met dat probleem en de consument is het intussen al gewoon en pikt het toch ... Er staat nergens dat er een SLA is met de gamer dus wat boeit het }:O

[ Voor 9% gewijzigd door lux op 27-12-2014 11:19 ]

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bij de GTA release was het een 3e partij? wow..
bij de maintenances die keer op keer op prime time worden geplanned?

PSN is een geweldig product, maar ga nou niet doen alsof Sony compleet onschuldig is :) dat is mijn punt.

Dat Lizardsquad of whatever eikels zijn, dat moge duidelijk zijn.

Want laten we eerlijk zijn, waarom is de downtime bij Sony dan dagen langer dan bij Microsoft? Of bij Blizzard?

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 27-12-2014 11:39 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
lanerios schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:22:
[...]

Heeft daar geen drol mee te maken. Ik post hier vaak ook, maar ben dit PSN gezeik meer dan zat. En ja, ik zit minder en minder op de PS4 te gamen, gewoon omdat wat ik gebruik (online gaming, FFXIV, battlefield 4 etc) gewoon NIET goed werkt.
Waarom vergeet iedereen dat dit elke online dienst aangaat? Als zelfs msoft met z'n prachtige serverpark en en antihack maatregelen niet veilig is... Krijgt alsnog Sony de meeste shit op de fora. Dst vind ik zo vreemd. En nee, live werkte gisteren ook voor heel veel niet. En zelfs over vanochtend zie ik nog berichten verschijnen. Dus dit keer ging het exact gelijk op behalve voor een paar uitzonderlijk gelukkige individuen zoals ik die eigenlijk maar een dag last hebben gehad.

Bovendien werkt het nog altijd prima hier :p Net nog een paar uur online gegamed.

Als het nou alleen Sony betrof steeds en iet beiden grote partijen zoals de afgelopen twee keer, dan Was ik ook geïrriteerd geweest of had ik zelfs als het vaker gebeurde gewoon overgestapt naar xbl. Ben niet bepaald een merkloyaal type namelijk. Boeit me helemaal niks.

[ Voor 28% gewijzigd door Brutal1ty op 27-12-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

lanerios schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:38:
bij de GTA release was het een 3e partij? wow..
bij de maintenances die keer op keer op prime time worden geplanned?

PSN is een geweldig product, maar ga nou niet doen alsof Sony compleet onschuldig is :) dat is mijn punt.

Dat Lizardsquad of whatever eikels zijn, dat moge duidelijk zijn.

Want laten we eerlijk zijn, waarom is de downtime bij Sony dan dagen langer dan bij Microsoft? Of bij Blizzard?
Ik het niet over GTA, ik heb het over het PSN-netwerk.
Wat ik met je eens ben is dat Sony zich beter moet inzetten, het is echter duidelijk dat bij sommigen de frustratie dermate hoog is dat bepaalde elementen nu enorm worden uitvergroot. Onnodig.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Beste medetweakers, gamers en professionele ranters,

Als jullie even tijd hebben, en dat hebben jullie vast wel aangezien PSN grotendeels eruit ligt :+, zouden jullie dan mijn Tweakblog post willen lezen.

Ik vertel daarin hoe ik mijn PS4 heb voorzien van een harde schijf van 4TB. :Y)
Ik lees de reacties onder mijn Tweakblog wel terug.

Bij voorbaat dank. :)

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
kuwerti schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:02:
[...]

Heb je een linkje waar je deze gekocht hebt?? Lijkt mij ook wel wat namelijk. Thx!! :)
Volgens mij hier: http://www.gamefreeks.nl

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Gaat niet meer over de PS4, op de man spelen, slotje om de boel op te ruimen

Edit:
Boel is opgeruimd, alle oneliners, loze-, op de man-, offtopic-, flame- reacties zijn verwijderd. Vanaf nu maar gewon weer normaal doen. :)

Het is ookniet de bedoeling om het PS4 topic te vervuilen met een discussie over het wel en wee van
PSN of "hackers".

[ Voor 58% gewijzigd door Chaoss op 27-12-2014 12:43 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Hier loopt het weer als een zonnetje. Gewoon een aantal sp games gedaan in de tussentijd.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hmm, kon vanochtend de store via de website gebruiken. Nu niet meer. Dan later nog een keer proberen. Ben wel nieuwsgierig wat de andere deals worden. Dit werd in de e-mail Deel 1 van de sale genoemd. Dus ik hoop op wat enthousiaste dingen :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:07
lanerios schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 12:50:
Hmm, kon vanochtend de store via de website gebruiken. Nu niet meer. Dan later nog een keer proberen. Ben wel nieuwsgierig wat de andere deals worden. Dit werd in de e-mail Deel 1 van de sale genoemd. Dus ik hoop op wat enthousiaste dingen :)
Er heeft in dit topic een overzicht gestaan met alle deals, zaten wel wat interessante dingen tussen maar goedkoper dan retail of marktplaats wordt het nooit.

Laatst voor 20 euro Wolfenstein gekocht en voor 17,50 weer verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Net GTA V uitgespeeld door Micheal te doden. Op de Xbox 360 vorig jaar had ik Trevor gedood.
Binnenkort ga ik em op de derde en laatste manier uitspelen zodat alle characters blijven leven.

Nog tips voor deze derde optie missie?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:43
Hallo spoiler alert :(

[ Voor 42% gewijzigd door Cardwizard op 27-12-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ChrisLNFF schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:01:
[...]

Er heeft in dit topic een overzicht gestaan met alle deals, zaten wel wat interessante dingen tussen maar goedkoper dan retail of marktplaats wordt het nooit.

Laatst voor 20 euro Wolfenstein gekocht en voor 17,50 weer verkocht :)
Dat waren de part 1 deals :) er komen nog meer deals aan. Die zijn (voor zover ik weet!) nog niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 16:14
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:04:
Net GTA V uitgespeeld door Micheal te doden. Op de Xbox 360 vorig jaar had ik Trevor gedood.
Binnenkort ga ik em op de derde en laatste manier uitspelen zodat alle characters blijven leven.

Nog tips voor deze derde optie missie?
Inderdaad spoiler, bedankt he! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mensen , niet aan gedacht , 'de spoiler' kwam vandaag al door een ander aan het licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet die het trouwens nog niet , ik krijg de foutmelding NW-31194-8 houden..

Had gehoopt dat die het vandaaag weer zou doen , maar zoals ik al had verwacht zal het nog wel eventjes duren.. lang leve de ps4..

Als die het vandaag niet doet gaat mijn ps4 op marktplaats , tijd om de xbox te verwelkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
En dan wel zijn post quoten. Da's ook niet bijster handig, n'est-ce pas :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:13:
Bij mij doet die het trouwens nog niet , ik krijg de foutmelding NW-31194-8 houden..

Had gehoopt dat die het vandaaag weer zou doen , maar zoals ik al had verwacht zal het nog wel eventjes duren.. lang leve de ps4..

Als die het vandaag niet doet gaat mijn ps4 op marktplaats , tijd om de xbox te verwelkomen
Vreemd, hier wel. Misschien ook router etc. even resetten?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 09:07
Hier ook nog geen mogelijkheid om in te loggen, balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
:( restore licences werkt ook niet, weer geen digitale aankopen te spelen godverdomme! net ging het nog prima en opeens word ik eruit gegooid :( -O-

mijn vriendin kan wel lekker spelen want daar staat mijn primary account natuurlijk op 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door RubenSaurus op 27-12-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:56
Kom er nu wel in maar de store is nog altijd down, wilde net FIFA15 aanschaffen en mijn trial van PSN+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
cv8x schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:44:
Ik heb me afgemeld bij psn en probeer aan te melden: krijg continu de melding: de verbinding met de server is verbroken (NW-31194-8)
Ik krijg het zelfde al mn vrienden en clanmates kunnen wel online.... Iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Geduld. Gewoon geduld.
Laatste keer dat dit gebeurde konden sommige lui ook eerder weer online dan andere lui.
Gewoon eventjes wachten dus en straks weer proberen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Frits Flits

SOUND! Designer

DigitalError schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:27:
:( restore licences werkt ook niet, weer geen digitale aankopen te spelen godverdomme! net ging het nog prima en opeens word ik eruit gegooid :( -O-

mijn vriendin kan wel lekker spelen want daar staat mijn primary account natuurlijk op 8)7
Heeft ze al een PS4 of nog steeds de PS3?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 11:20
kuwerti schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:02:
[...]

Ik verkoop ze in het zwart voor de helft van de prijs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Frits Flits schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:33:
[...]

Heeft ze al een PS4 of nog steeds de PS3?
ps4 fritsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:52

RoyK

Hobby tekenaar

Beste PS4 bezitters, zijn er ook leuke games voor jonge kids op de PS4 te vinden? (4 en 6 jaar) Ik ben vanouds een echte PC gamer (fps shooters) en ben me aan het orienteren voor een console waar mn kids en ik plezier aan kan hebben. Voor mijzelf zit ik te denken aan FIFA en GTA. Ik zie me niet zo snel een FPS met een joystick spelen. Dat doe ik wel op mn pc. Voor de kids dacht ik aan leuke dans games of iets waar handen en voeyen nodig zijn? Of slaat de PS4 die doelgroep over? Is PS+ overings een musthave?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Frits Flits

SOUND! Designer

Mijn kleine nichtjes spelen regelmatig Minecraft op de iPad. Op de PS is dat veel uitgebreider :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
RoyK schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:53:
Beste PS4 bezitters, zijn er ook leuke games voor jonge kids op de PS4 te vinden? (4 en 6 jaar) Ik ben vanouds een echte PC gamer (fps shooters) en ben me aan het orienteren voor een console waar mn kids en ik plezier aan kan hebben. Voor mijzelf zit ik te denken aan FIFA en GTA. Ik zie me niet zo snel een FPS met een joystick spelen. Dat doe ik wel op mn pc. Voor de kids dacht ik aan leuke dans games of iets waar handen en voeyen nodig zijn? Of slaat de PS4 die doelgroep over? Is PS+ overings een musthave?
Disney infinity en de lego games zijn wel leuk voor kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 11:26
Misschien Skylanders, Disney Infinity, Knack, LittleBigPlanet 3, Lego Marvel Super Heroes, Rayman Legends,

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 27-12-2014 14:00 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:42
Little Big Planet 3 misschien? Ik weet niet of die al uit is eigenlijk.

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Heeft iemand enig idee waar de PlayStation Plus 365 dagen nog wel op voorraad zijn voor 40 euro? Overal schijnt 'ie spontaan uitverkocht te zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Angelo2510 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:57:
[...]

Little Big Planet 3 misschien? Ik weet niet of die al uit is eigenlijk.
yup die is uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
kaanmijo schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:57:
Heeft iemand enig idee waar de PlayStation Plus 365 dagen nog wel op voorraad zijn voor 40 euro? Overal schijnt 'ie spontaan uitverkocht te zijn :')
Intertoys :)

*knip*

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 27-12-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Wel jammer dat je er weer een affiliate ID aan moet hangen.

[ Voor 36% gewijzigd door Trent900 op 27-12-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia

Volgens mij weet je prima waar het over gaat en anders google je even op affiliate links

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 27-12-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:37
Ik zag net Trine 2 in de store voor 6 euro, krijgt goede recensies, dus heb hem maar ff meegepikt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 21:53
pinokkia schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 14:14:
[...]

Huh. Hoe bedoel je? Gewoon online bestellen of gelijk naar de intertoys kopen.

Ik begrijp het nu even niet. Kan iemand mij het uitleggen wat Trent900 mee bedoeld?
Je linkje werd geproduceerd via de Zanox linkgenerator. Iedereen die klikt op de link en bestelt levert jou een klein bedrag op. (Affiliate marketing).

Je kan trouwens ook PS+ (zoals België als Nederland) kopen bij Bol.com voor €40. Weet niet of de kortingscode "BE-WELKOM96LP" nog werkt in België, maar het levert een korting van €5 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Ligt bij nog meer mensen PSN er weer uit? Krijg steeds error E-820001F7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09

kronolith

[EDIT]

Jep, zelfde hier. Kom er nog steeds niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Begint nu wel vervelende vormen aan te nemen, duurt allemaal wel erg lang.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die nog problemen heeft, probeer 1473 bij MCU in te vullen bij je netwerk settings en daarna even je ps4 herstarten. Bij een aantal mensen lost dit het probleem op. Ik kom zelf sowieso al op psn dus kan het zelf niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Laatst online: 29-08 19:06
Sorry dat ik ze weer even erbij betrek, maar ik wil toch even kwijt dat ik vind dat die script kiddies die PSN en Xbox Live onderuit hebben gehaald echt niet weten hoe het in elkaar steekt om een serverpark in te richten en dit draaiende te houden etc.
"If I was working [at Microsoft or Sony] and had a big enough budget I could totally stop these attacks," another member of Lizard claimed. "I'd buy more bandwidth, some specific equipment, and configure it correctly. It's just about programming skill. With an attack of this scale it could go up to the millions. But that's really no problem for Sony and Microsoft."
"just buy more bandwidth" en "it's just about programming skill".
Kan niet wachten tot ze een keer in het echte bedrijfsleven terecht komen en eens zien hoe het daadwerkelijk gaat. Sterker nog, ik hoop dat deze personen later de engineers worden die DDoS aanvallen op PSN en Xbox Live mogen oplossen 8)

Weer even on-topic: voor kerst Shadow of Mordor gekregen, en ben er blij mee!
Wat ik wel merkte is dat de filmpjes/cutscenes lekker vloeiend lopen, maar zodra ik de eerste keer in-game kwam, merkte ik toch dat de framerate weer werd teruggeschroefd. Zit hier ook een cap van 30 fps ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

striner schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 15:10:
Kan niet wachten tot ze een keer in het echte bedrijfsleven terecht komen en eens zien hoe het daadwerkelijk gaat.
Die opmerkingen laten duidelijk zien dat zelf zelf niet eens weten waar ze mee bezig zijn. Wat gaan die later van een koude kermis thuis komen in de grote mensen wereld :9~
Wat ik wel merkte is dat de filmpjes/cutscenes lekker vloeiend lopen, maar zodra ik de eerste keer in-game kwam, merkte ik toch dat de framerate weer werd teruggeschroefd. Zit hier ook een cap van 30 fps ofzo?
Frmerate in zowel cutscenes als gameplay is 30 fps. De cutscenes zijn echter wel pre rendered, dus misschien is dat het verschil dat je waarneemt. Tijdens gameplay zal je op enkele momente wat framerate dips hebben, alhoewel SoM behoorlijk steady op 30 fps draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
superjona schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 14:40:
[...]

Je linkje werd geproduceerd via de Zanox linkgenerator. Iedereen die klikt op de link en bestelt levert jou een klein bedrag op. (Affiliate marketing).

Je kan trouwens ook PS+ (zoals België als Nederland) kopen bij Bol.com voor €40. Weet niet of de kortingscode "BE-WELKOM96LP" nog werkt in België, maar het levert een korting van €5 op.
Uhm bedank voor je uitleg. Maar snap niet hoe dat kan. Ik ben gewoon naar intertoys website gegaan en meer niet. Hoe kan ik nml zien dat het via Zanox linkgenerator gaat? Gelieve via dm, want anders word het forum hier vervuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:02
striner schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 15:10:
Sorry dat ik ze weer even erbij betrek, maar ik wil toch even kwijt dat ik vind dat die script kiddies die PSN en Xbox Live onderuit hebben gehaald echt niet weten hoe het in elkaar steekt om een serverpark in te richten en dit draaiende te houden etc.

[...]

Kan niet wachten tot ze een keer in het echte bedrijfsleven terecht komen en eens zien hoe het daadwerkelijk gaat. Sterker nog, ik hoop dat deze personen later de engineers worden die DDoS aanvallen op PSN en Xbox Live mogen oplossen 8)

Waarschijnlijk doelen ze dan op dingen zoals netscalers of bigIP, die ansich wel ruggengraat kunnen bieden aan DDoS attacks. Wordt best veel gebruikt in het bedrijfsleven, en gecombineerd kan een netscaler configuratie bv. tientallen gigabits aan bandbreedte afserveren (ik dacht zelfs in maximale configuratie 3,2tbit...). Kost wel wat, maar dan heb je meteen ook robuuste security en load balancing.

De vraag is alleen of dit wel goed te implementeren is in een gaming infrastructuur. Wellicht dat ze flink moeten verbouwen dan, of dat de lag onacceptabel is voor ps now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:21
Volgens Sony moet alles weer werken nu

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
steefje schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:05:
niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:01
Als ik probeer aan te melden, krijg ik de boodschap dat er momenteel een onderhoud plaatsvindt. Ik geraak er niet op dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

steefje schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:05:
Indd, volgens https://support.us.playst...37/~/psn-status%3A-online
Is alles weer online.

Overigens kan ik nog niet online...

[ Voor 6% gewijzigd door Ttje op 27-12-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

vanaf 1300 uur werkt weer alles bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
ik kom helemaal nergens in, ik kan best online zijn met mijn account maar dat is niet online genoeg voor mij.
Wil iets aanpassen in mijn PSN account, service is unavailable, psn store, niks anders dan een blauw scherm zonder enige foutmelding.
Wat een enorm pauper systeem hebben ze toch gebouwd. Alles is van elkaar afhankelijk, dan lijkt microsoft het toch beter te hebben gedaan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 15-09 19:57

Zorian

What the fox?

Doet hier ook nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 15:48:
[...]

Waarschijnlijk doelen ze dan op dingen zoals netscalers of bigIP, die ansich wel ruggengraat kunnen bieden aan DDoS attacks. Wordt best veel gebruikt in het bedrijfsleven, en gecombineerd kan een netscaler configuratie bv. tientallen gigabits aan bandbreedte afserveren (ik dacht zelfs in maximale configuratie 3,2tbit...). Kost wel wat, maar dan heb je meteen ook robuuste security en load balancing.

De vraag is alleen of dit wel goed te implementeren is in een gaming infrastructuur. Wellicht dat ze flink moeten verbouwen dan, of dat de lag onacceptabel is voor ps now.
Daar gaat het juist om. Zolang ze niet weten hoe het netwerk is opgebouwd en wat er bij komt kijken om online gaming acceptabel te houden kunnen ze helemaal niet roepen dat ze weten wat de oplossing is. Dat getuigd juist van een enorme onwetendheid. Het enige wat die gasten kunnen is grote hoeveelheid load naar servers versturen via een botnet. Meer niet. Dat ze dan meteen denken netwerk experts te zijn, tja....

Het is trouwens niet zo dat ze bij Sony en Prolexic niet op de hoogte zijn van al die mogelijkheden en er zal al genoeg zijn geimplementeerd. Het probleem is alleen dat je altijd maar beschemd bent tot een bepaalde hoeveelheid data. Hoe hoger de load waartegen je bent beschermd des te hoger de prijs. Op een gegeven moment wegen de kosten niet meer op tegen de baten. Hoe groot sommige mensen het hier ook proberen te maken, we het blijft een gaming dienst geen ziekenhuis toepassing.

En niets garrandeerd dat de door jou gekozen hoeveelheid waar tegen je beschermd wil zijn voldoende is. Theoretisch moet je server al het vekeer van het volledige internet aankunnen om 100% beschermd te zijn tegen een ddos aanval. Gaat natuurlijk niet gebeuren.

Er zitten gewoon een aantal fundamentele dingen fout op de manier waarop het internet is ingericht. Er wordt misbuik gemaakt van TCP en daamee is het volledige internet opgebouwd. Zolang dat niet veranderd zullen ddos aanvallen lastig zijn om te bestrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Misschien een domme vraag. Ik heb hier 2 playstation 4. De eerste is gekocht in april 2014 en de andere een week of 2 terug. De laatste (nieuwere type?) heeft nogal problemen met wifi en de "oudere" totaal niet. Nu is mijn echt domme vraag: Hebben mensen met hun "nieuwere" type ook zo`n last van het wifi probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

pinokkia schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:23:
Misschien een domme vraag. Ik heb hier 2 playstation 4. De eerste is gekocht in april 2014 en de andere een week of 2 terug. De laatste (nieuwere type?) heeft nogal problemen met wifi en de "oudere" totaal niet. Nu is mijn echt domme vraag: Hebben mensen met hun "nieuwere" type ook zo`n last van het wifi probleem?
Er zijn 2 revisies.
Je kan aan het productnummer zien welke je hebt.
De oude versie begint met CUH-10XX en de nieuwe met CUH-11XX.
Zie ook hier: nieuws: Revisie PS4 heeft gewijzigde heatsink

Zelf heb ik de nieuwe revisie en geen problemen met Wi-Fi, al gebruik ik voornamelijk kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Zorian schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:30:
[...]

Er zijn 2 revisies.
Je kan aan het productnummer zien welke je hebt.
De oude versie begint met CUH-10XX en de nieuwe met CUH-11XX.
Zie ook hier: nieuws: Revisie PS4 heeft gewijzigde heatsink

Zelf heb ik de nieuwe revisie en geen problemen met Wi-Fi, al gebruik ik voornamelijk kabel.
Heb ik net gelezen. Begrijp het half voor een leekzijnde. Maar vind het toch raar dat de wifi van de CUH-11XX hier het wifi probleem heeft en de CUH-10XX totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

pinokkia schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:35:
[...]

Heb ik net gelezen. Begrijp het half voor een leekzijnde. Maar vind het toch raar dat de wifi van de CUH-11XX hier het wifi probleem heeft en de CUH-10XX totaal niet.
Dan nu de hamvraag: Wat voor problemen? Geen bereik, wil hij niet verbinden, valt hij weg, is er lag, iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Hier ook nog niks, terwijl Sony aangeeft dat psn online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cv8x schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:39:
Hier ook nog niks, terwijl Sony aangeeft dat psn online is.
MCU geprobeerd te veranderen naar 1473 in je netwerk settings + reboot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Zorian schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:36:
[...]

Dan nu de hamvraag: Wat voor problemen? Geen bereik, wil hij niet verbinden, valt hij weg, is er lag, iets anders?
Heb het volgende allemaal meegemaakt
1) wil hij niet verbinden
2) valt hij weg
3) Ziet mijn wifi af en toe niet
4) duurt lang voordat de "nieuwe ps4 versie" verbinding met wifi heeft

Het volgende heb ik zelf ondernomen.
Beide ps4 pal naast elkaar beneden vergeleken hoe de wifi is. De "oude" ps4 pakte gelijk wifi. Terwijl de "nieuwe" de 4 punten boven heeft.

Ook heb ik in de horizonbox wel wifi gezet op een channel dat er weinig tot geen mensen zitten.
Nog suggesties wat ik nog kan uittesten vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:41:
[...]

Als u mij verteld hoe dat moet dan wil ik dat wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinokkia schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:44:
[...]

Heb het volgende allemaal meegemaakt
1) wil hij niet verbinden
2) valt hij weg
3) Ziet mijn wifi af en toe niet
4) duurt lang voordat de "nieuwe ps4 versie" verbinding met wifi heeft

Het volgende heb ik zelf ondernomen.
Beide ps4 pal naast elkaar beneden vergeleken hoe de wifi is. De "oude" ps4 pakte gelijk wifi. Terwijl de "nieuwe" de 4 punten boven heeft.

Ook heb ik in de horizonbox wel wifi gezet op een channel dat er weinig tot geen mensen zitten.
Nog suggesties wat ik nog kan uittesten vanavond?
Misschien beide ps4's een statisch ip geven? Kan zijn dat daar een probleempje is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:55
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:41:
[...]

Dit ligt gewoon aan PSN hoor, hier nooit problemen met wifi ect. Sinds gisteren opeens wel. Er stond ook ergens een melding dat PSN problemen heeft. Met een simple poortwijziging ga je dit niet oplossen aangezien de hele PSN service brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cv8x schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:47:
[...]

Als u mij verteld hoe dat moet dan wil ik dat wel proberen.
Als je naar de netwerk setting gaat moet je je verbinding opnieuw instellen. Kiest niet voor easy, maar custom. Je kan alles doorklikken totat je bij MCU aan komt. Daar kies je voor manual en voer dan 147 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je kan de MTU (maximum transmission unit) bij je netwerk instellingen wijzigen. Moet je wel door het custom proces lopen.

Ik heb het net geprobeerd en kreeg eerst de hele tijd de foutmelding WS-37501-6. Die is nu verdwenen, maar vervangen met "PSN is in maintenance" of connection terminated, enz. De servers zijn gewoon nog niet goed toegankelijk, een vriend waar ik GTA Online mee wilde doen heeft ook geprobeerd opnieuw in te loggen, maar komt er ook niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frank131331 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 17:01:
[...]

Dit ligt gewoon aan PSN hoor, hier nooit problemen met wifi ect. Sinds gisteren opeens wel. Er stond ook ergens een melding dat PSN problemen heeft. Met een simple poortwijziging ga je dit niet oplossen aangezien de hele PSN service brak is.
MTU is geen port wijziging :X
Deze mensen lopen dus allemaal maar wat te lullen ? :z

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=960043

Edit MCT=MTU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Status is gewijzigd in: INTERMITTENT CONNECTIVITY

we moeten weer even geduld hebben dus, tijd om op zoek te gaan naar eten! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 11:00

RawChild

PSN: Rawchild

MSoft06 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 17:08:
Status is gewijzigd in: INTERMITTENT CONNECTIVITY

we moeten weer even geduld hebben dus, tijd om op zoek te gaan naar eten! ;-)
nou ja, vanavond na het eten inderdaad maar weer eens zien. blijft raar dat ik via de playstation app gewoon zie dat iedereen online aan het spelen is. En ik niet, boe-fucking-hoe :-(

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf niets veranderd behalve de DNS. Vanmiddag kon ik wel online en nu weer niet. Random as **** dus. Ik wacht het wel rustig af tot het echt helemaal gefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:43
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 17:20:
Ik heb zelf niets veranderd behalve de DNS. Vanmiddag kon ik wel online en nu weer niet. Random as **** dus. Ik wacht het wel rustig af tot het echt helemaal gefixt is.
na de kerstvakantie zal het wel weer goed lopen aangezien dan het weer school/werktijd is en psn niet overbelast is.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Hier zonder iets te wijzigen zonder problemen anderhalf uur GTA:O gespeeld. Alle features van PSN verschenen direct op het scherm na het aanmelden. Schijnbaar weet nu iedereen het en proberen ze nu als een malle aan te melden.

Edit: inmiddels is PSN weer offline.

[ Voor 22% gewijzigd door The_Worst op 27-12-2014 17:35 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

bij COD AW en PS store is geen probleem maar bij destiny kom ik moeilijk online

[ Voor 20% gewijzigd door Motaro op 27-12-2014 17:37 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:02
MTU veranderen naar 1473 heeft niks uitgemaakt hier.

@below;

Zo naderen we wel erg rap de 10K posts in dit topic :+

[ Voor 39% gewijzigd door Trishul op 27-12-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heeft het nou echt nut om iedereen hier apart te laten posten wat wel en niet werkt? Het is algemeen bekend dat het nu wat meer buggy loopt. Beetje onzin om bij elke verandering gelijk weer 10 posts te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik denk dat ik mijn ps4 maar verkoop en een xone ga halen :(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens die site is de status ook weer op off-line...

Ik loop nog rond in gta-online , maar ik vermoed dat dat ook snel over zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zelfs op mijn ps3 en psvita kan ik niet online inloggen, en daar betaal ik dan voor he :(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf wel bij de PS4 , het is wel even balen dit allemaal.

Net een paar missies gedaan in GTA V , maar het synched niet met de GTA V stats website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Krijg nu weer een andere melding: de verbinding met de server is verbroken CE 34861-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Jammer van die DDoS maar weet niet of dit echt te voorkomen is (zonder miljarden uit te geven aan nieuwe servers).

Vanmiddag kon ik nog online op mijn PS4 maar nu ook niet meer. Gelukkig kan ik hier wel online met PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
lol, terwijl jullie kleuters vierden dat de kerstdagen voorbij waren en elkaar dus weer voor rotte vis mochten uitmaken, heb ik den ganse middag lizzard squads in de pan gehakt - ME-SOM: GOTY!!!

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
PfF hier ook geen verbinding. Al dagen niet.
Kreeg THE last of us niet opgestart. Nu door netwerk uit te zetten gelukkig wel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou maar even je PSN password aanpassen, en gelijk ook van andere diensten zoals Amazon.

Hackers Release Massive Document With 13,000 Passwords And Credit Card Details

http://www.theladbible.co...s-and-credit-card-details

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 27-12-2014 19:31 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hopelijk sluiten de mods dit topic voor de rest van de week.. wat een kansloze rage posts komen er nu langs. Erg jammer.

In de tussentijd ga ik gewoon lekker doorgamen. Genoeg andere manieren om te spelen :) Moet ook nog GTA V uitspelen, en wat andere zooi.

[ Voor 36% gewijzigd door corset op 27-12-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:43
Heren en dames , de vernieuwde topic warning toevallig al gelezen ? Met name het gedeelte "-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic" ?

vragen om weer een slotje zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:13
Eindelijk rust, nu iedereen naar het PSN topic gaat. Feit is dat een bepaataalde dienst tijdens prime tme plat ligt, moet niet kunnen. punt. Mensen die van alles erbij halen en gaan patsen met geld is al helemaal triest. Er zijn hier mensen die net als scholier/student nieuw zijn en mensen die al heel lang hier komen en een goed betaalde baan hebben, patsen met geld is dus al helemaal niet relevant. Respecteer even iedereen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 100 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link