Stond een leuk berichtje op BBC news over dat ''kerst verpest was''
En eindigde in tranen voor 10 jarigen...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Stond een leuk berichtje op BBC news over dat ''kerst verpest was''
Dan heb jij mazzelVerwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:23:
Ik zie mijn ps4 trouwens net online springen.
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
Nee zo'n massive aanval is niet totaal tegen te houden, maar wel in te dimmen en nu is het gewoon een schot op open doel voor een DDOS. En inderdaad een hoop frustratie hier, want ook als ze geen attacks hebben is PSN instabiel met irritante onderhoudsuren. Het is dus een optelsom + dat ik in 1 van de zeldzame momenten zit dat ik EN vrij ben EN helemaal in2 een game ben (GTA online).Amdwarrior schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:09:
[...]
Massale DDOS is ook echt te tegen te houden man man wat een frustraties
Als ze de daders nou even vinden en doneren aan Islamitische Staat of zo, dan weten we zeker dan deze personen geen DDOS meer uit kunnen voerenBeakzz schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:43:
[...]
Nee zo'n massive aanval is niet totaal tegen te houden, maar wel in te dimmen en nu is het gewoon een schot op open doel voor een DDOS.
Verwijderd
Ik snap sommige wel dat irritant is dat je niet online kunt maar er zijn genoeg leuke dingen te doen op deze Zonnige dagBeakzz schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:43:
[...]
Nee zo'n massive aanval is niet totaal tegen te houden, maar wel in te dimmen en nu is het gewoon een schot op open doel voor een DDOS. En inderdaad een hoop frustratie hier, want ook als ze geen attacks hebben is PSN instabiel met irritante onderhoudsuren. Het is dus een optelsom + dat ik in 1 van de zeldzame momenten zit dat ik EN vrij ben EN helemaal in2 een game ben (GTA online).
Geniet jij lekker van je "zen" zijn knul![]()
1. Correct, ik zou echter geen Borderlinx gebruiken ivm BTW. Zoek even een adres op in een belastingvrije staat, just in case.StanTheMan schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:53:
Net een hoop gelezen over de EU/US accounts. Toch wil ik nog even korte feedback of opmerkingen voor het geval ik iets over het hoofd zie. Omdat mijn vader van US vrienden een gift card op amazon.com kreeg, waar hij verder niets mee kon, heb ik daar PSN Plus 1 jaar abo + $50 tegoed gekocht, en nog een digitale code voor een spelletje.
Toen wist ik nog niet zeker of dat landgebonden was, nu wel...
Ik zie nu eigenlijk dat het geen gek idee is, om nu gewoon een US account te maken (naast mijn bestaande NL account). Het alternatief is dat ik een geïnteresseerde de codes doorverkoop. Mijn vragen:
1. Klopt het dat ik ook gewoon mijn borderlinx adres kan gebruiken (had ik ook voor amazon nodig).
2. Als ik beide accounts op mijn enige PS4 zet, en dan op beide accounts mijn PS4 als primaire instel, dan hoef ik er bij het dagelijkse gebruik niet naar om te kijken, hij pakt alles. Ik hoef alleen te switchen als ik in een bepaalde store wil kijken?
3. Ik heb nu een PSN Plus 3 maanden abo lopen op m'n NL account. Ik kan hierna als ik het goed begrijp gewoon de US code gebruiken voor het jaarabonnement, zijn hier nadelen aan verbonden? Bijvoorbeeld omdat ik dan geen NL PS plus member meer ben?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Toevallig, same here. Moet nu de Hotel Assassination, maar wil wel effe op de BAWSAQ beleggen... Rottig dit... dan maar ff een andere game.Geteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:54:
[...]
Jup, dat is het. Geen sp GTA ook. Heb de stock market nodig.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Tip: bewaar die assassination missies tot na de laatste heist, dan kun je meer geld inleggen en dus meer verdienenspaceboy schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:42:
[...]
Toevallig, same here. Moet nu de Hotel Assassination, maar wil wel effe op de BAWSAQ beleggen... Rottig dit... dan maar ff een andere game.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Eh, huh? Ik heb 1 heist gehad: die bankroof. Nu heb ik de voorbereiding gedaan voor Merryweather Heist (submarine, etc), maar nu krijgt Franklin een berichtje van Lester dat hij eerst bij hem langs moet (en dat IS hotel assassination) voordat hij verder gaat. Heb alle losse opdrachtjes en losse eindjes wel gedaan, maar lijkt toch dat ik eerst die hotel-gast moet neerpaffen... Toch? Of mis ik iets?DigitalError schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:43:
[...]
Tip: bewaar die assassination missies tot na de laatste heist, dan kun je meer geld inleggen en dus meer verdienen
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Volgens mij komt dat omdat bij XBL ze vooral de login-servers aan het ddossen waren en bij PSN meerdere diensten. Ik zag namelijk bij de statuspagina van XBL dat er nog wel een boel andere dingen wel werkten als je er eenmaal doorheen kwam.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:29:
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/
Het ligt nog plat. Hoe lang gaat het nog duren?
Xbox Live is deels alweer opgestart.
Bij PSN duurt het toch wat langer.
Weet niet meer precies vanaf welke dat 'optioneel' is om ze later te doen, heb dat zelf ook nog niet gedaan maar lees dat veel mensen dat wel doen op internetspaceboy schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:46:
[...]
Eh, huh? Ik heb 1 heist gehad: die bankroof. Nu heb ik de voorbereiding gedaan voor Merryweather Heist (submarine, etc), maar nu krijgt Franklin een berichtje van Lester dat hij eerst bij hem langs moet (en dat IS hotel assassination) voordat hij verder gaat. Heb alle losse opdrachtjes en losse eindjes wel gedaan, maar lijkt toch dat ik eerst die hotel-gast moet neerpaffen... Toch? Of mis ik iets?
Nee klopt wel. De eerste assassination mission moet je doen om verder te gaan in het verhaal. De rest kan je beter bewaren tot het allerlaatste om de winst te maximaliseren.spaceboy schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:46:
[...]
Eh, huh? Ik heb 1 heist gehad: die bankroof. Nu heb ik de voorbereiding gedaan voor Merryweather Heist (submarine, etc), maar nu krijgt Franklin een berichtje van Lester dat hij eerst bij hem langs moet (en dat IS hotel assassination) voordat hij verder gaat. Heb alle losse opdrachtjes en losse eindjes wel gedaan, maar lijkt toch dat ik eerst die hotel-gast moet neerpaffen... Toch? Of mis ik iets?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
De eerste moet je verplicht doen , de rest is optioneel (en zou ik bewaren tot je de laatste heist heb gedaan)DigitalError schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:47:
[...]
Weet niet meer precies vanaf welke dat 'optioneel' is om ze later te doen, heb dat zelf ook nog niet gedaan maar lees dat veel mensen dat wel doen op internet
Check. Ga ik doen. Zogauw PSN het weer doet...dutchgio schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:49:
Alleen die eerste bij het hotel moet je verplicht doen, de rest niet en zou ik pas als laatste doen...
MS wilde het juist ook bij fysieke games doen. Daar ging de heisa over.jimz93 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:44:
balen dat het spelen van een game amper lukt, gisteravond kon ik echt alleen GTA 5 offline aan de praat krijgen..
alle spellen die je via de store hebt aangeschaft / gekregen werkten niet >__<'
da's wel echt een heel dik vet nadeel imho. online restriction om te kunnen spelen. Doet me ook direct denken aan de felle kritiek die men vorige zomer had op XBOX omdat dit vereist was om gebruik te kunnen maken van games. dit terwijl PS nu exact hetzelfde lijkt te doen voor 85% van mijn games....
Verwijderd
PS doet helemaal niet hetzelfde. Stel je ps4 in als primary, probleem opgelostjimz93 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:44:
balen dat het spelen van een game amper lukt, gisteravond kon ik echt alleen GTA 5 offline aan de praat krijgen..
alle spellen die je via de store hebt aangeschaft / gekregen werkten niet >__<'
da's wel echt een heel dik vet nadeel imho. online restriction om te kunnen spelen. Doet me ook direct denken aan de felle kritiek die men vorige zomer had op XBOX omdat dit vereist was om gebruik te kunnen maken van games. dit terwijl PS nu exact hetzelfde lijkt te doen voor 85% van mijn games....
Je kunt ook gewoon het spel opnieuw installeren zonder verbonden te zijn met het internet (ivm patch fix) en lifeinvader aandelen te kopen met al je geld en direct weer te verkopen. Doe dit tot je 2.1 miljard hebt op alle characters. hoef je ook geen rekening te houden met alle assassinations missies en heb je het geld al ver voor de allerlaatste heist. Deze manier van geld verdienen in SP kwam na de aandelen truuk die veel minder oplevert als voorheen en deze methode kan ook als je perongeluk al wat assassination missies hebt uitgevoerd.spaceboy schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:52:
[...]
Check. Ga ik doen. Zogauw PSN het weer doet...
[ Voor 7% gewijzigd door thisisjazz op 26-12-2014 14:19 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Ik zou zeggen lees ff de laatste 2 pagina's doorOxigeon schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:26:
Ligt het aan mij of ligt PSN er weer uit nu?
GoedemiddagOxigeon schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:26:
Ligt het aan mij of ligt PSN er weer uit nu?
Verrek, ik dacht dat zijn allemaal oude berichten. Ik dacht het kan nooit geen vrijdag zijn. Haha, die kerstdagen en het vele eten maken me in de warVerwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:28:
[...]
Ik zou zeggen lees ff de laatste 2 pagina's door
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
nothing stops this train
Heb je de laatste paar pagina's wel gelezen?Kol Nedra schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:36:
goh het is vakantie en die tering psn ligt er weer uit, pffff moeilijk he sony om je capaciteit te verhogen met 300%
doe er eens wat aan gvd, psn is niet meer gratis dus dit mag niet meer gebeuren!!
Maar wel de tijd om een ononderbouwde zeikpost te maken? Ik dacht dat dat zo niet werkte op tweakers?Kol Nedra schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:43:
ok sorry hoor maar ik heb niet alle tijd om alles door te lezen...
[ Voor 59% gewijzigd door Hahn op 26-12-2014 14:52 ]
The devil is in the details.
Lijkt mij niet meer dan redelijk. PSN is niet gratis. Als ik betaal voor een service verwacht ik compensatie als die service meer dan zoveel uur uit de lucht is.
[ Voor 26% gewijzigd door Geteisem op 26-12-2014 14:54 ]
Ik snap je gedachtengang, maar ten eerste is het overmacht en ten tweede betaal je nog geen 15 cent per dagGeteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:54:
[...]
Lijkt mij niet meer dan redelijk. PSN is niet gratis. Als ik betaal voor een service verwacht ik compensatie als die service meer dan zoveel uur uit de lucht is.
Verwijderd
Heb het toch niet over een blockbuster games specifiek. Desnoods wat indie meuk oid. Maar mocht het nog langer duren vind ik dit zeker niet teveel gevraagd.Hahn schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:55:
[...]
Ik snap je gedachtengang, maar ten eerste is het overmacht en ten tweede betaal je nog geen 15 cent per dagDat je compensatie wilt, oké, maar een game is wel erg veel gevraagd.
Niet de bad guy nee, maar van communiceren hebben ze ook niet echt kaas gegeten. Dat vind ik echt een minpunt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:56:
Gratis game zal het niet worden , dan zou ik eigenlijk ook wel belachelijk vinden...
Dat de PSplus members die ze niet hebben kunnen gamen bij hun abbo krijgen opgeteld dat zou ik niet meer dan logisch vinden..
Maar Sony is hier niet de Bad party , hun kunnen er ook niet veel aan doen bij zo'n aanval..
En zoals al hierboven word gezegd..
Voor 2 dagen psplus betaal je 30 cent , dus om dan een volle game te verwachten van 60 euro is een beetje te gek...
Verwijderd
Littlebigplanet 3? Of anders Diablo.Slammed_a4 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:54:
Dag,
heb een 2de DS4 controller erbij gekregen met kerst
nu zoek ik een/enkele game(s)die je in co-op kunt spelen,online is geen vereiste...
zoek geen splitscreen games,gewoon simpel en leuk!
iemand een goede game in gedachten hiervoor?
alvast bedankt
Dat je extra dagen PSN wilt, kan ik helemaal inkomen, maar van een bedrijf verlangen dat ze je games gaan geven, terwijl ze aangevallen worden vind ik best wel not-done.Geteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:57:
[...]
Heb het toch niet over een blockbuster games specifiek. Desnoods wat indie meuk oid. Maar mocht het nog langer duren vind ik dit zeker niet teveel gevraagd.
Heb het niet over een big budget titel van > 60 euro zozeer. Maar op deze vrije dagen niet kunnen gamen op psn vind ik wel zwaarder wegen dan 30 cent.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:56:
Gratis game zal het niet worden , dan zou ik eigenlijk ook wel belachelijk vinden...
Dat de PSplus members die ze niet hebben kunnen gamen bij hun abbo krijgen opgeteld dat zou ik niet meer dan logisch vinden..
Maar Sony is hier niet de Bad party , hun kunnen er ook niet veel aan doen bij zo'n aanval..
Voor 2 dagen psplus betaal je 30 cent , dus om dan een volle game te verwachten van 60 euro is een beetje te gek...
Tja, ga het verhalen op de mensen die Sony aanvallen, niet op Sony zelf, zou ik zeggenGeteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:01:
[...]
Heb het niet over een big budget titel van > 60 euro zozeer. Maar op deze vrije dagen niet kunnen gamen op psn vind ik wel zwaarder wegen dan 30 cent.
Dit bijvoorbeeld, redelijke compensatie.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:58:
Xbox Live was een paar jaar geleden 24 uur offline door problemen en toen kregen de Xbox Live Gold leden een Arcade game gratis.
Verwijderd
Daar moet ik je dan wel weer een punt geven..[b]DigitalError schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:58:[/b
[...]
Niet de bad guy nee, maar van communiceren hebben ze ook niet echt kaas gegeten. Dat vind ik echt een minpunt.
not-done? hoe vaak zijn ze er al niet op gewezen dat hun beveiliging van geen kant klopt? ze zijn gewoon koppigHahn schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:59:
[...]
Dat je extra dagen PSN wilt, kan ik helemaal inkomen, maar van een bedrijf verlangen dat ze je games gaan geven, terwijl ze aangevallen worden vind ik best wel not-done.
Ja, goed idee.Hahn schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:02:
[...]
Tja, ga het verhalen op de mensen die Sony aanvallen, niet op Sony zelf, zou ik zeggen
Verwijderd
Klopt , wij zouden in het geval van nu een gratis PSN / Indie titel kunnen krijgen bijvoorbeeld alleen voor PSPlus leden.Geteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:02:
[...]
Dit bijvoorbeeld, redelijke compensatie.
u zei ?????Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:56:
[ Voor 3% gewijzigd door Theo27 op 26-12-2014 15:13 ]
Scrooge NL
Ik hoop dat ze dat niet doen. Naamsbekendheid en internet fame is alles waar het deze lutsers om is te doen. Zou Sony een specifiek pers bericht naar buiten doen dan dragen ze daar aan bij.Geteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:04:
[...]
Ja, goed idee.Het is gewoon belachelijk dat Sony niet eens een persbericht de deur uit doet.
Dat hebben die lutsers nu niet wil je zeggen. Elke huismoeder met toegang tot google en krijsend kind kent die naam nu.AtlAntA schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:10:
[...]
Ik hoop dat ze dat niet doen. Naamsbekendheid en internet fame is alles waar het deze lutsers om is te doen. Zou Sony een specifiek pers bericht naar buiten doen dan dragen ze daar aan bij.
Lastig als je de digitale versie hebt. Zeker nu 😛thisisjazz schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:18:
[...]
Je kunt ook gewoon het spel opnieuw installeren zonder verbonden te zijn met het internet (ivm patch fix) en lifeinvader aandelen te kopen met al je geld en direct weer te verkopen. Doe dit tot je 2.1 miljard hebt op alle characters. hoef je ook geen rekening te houden met alle assassinations missies en heb je het geld al ver voor de allerlaatste heist. Deze manier van geld verdienen in SP kwam na de aandelen truuk die veel minder oplevert als voorheen en deze methode kan ook als je perongeluk al wat assassination missies hebt uitgevoerd.
Bron:
https://www.youtube.com/watch?v=7NU3W3hiA1U
Als je ook maar heel even googled kom je er al snel achter dat de naam van dit programma exact hetzelfde is als die actie in 2011. Zelfs de gekopieerde tekst die ze gebruiken in dit artikel komt bijna overeen met de tekst die toentertijd is gebruikt. Daarnaast heeft geen enkele grote website dit "nieuws" opgepikt.Theo27 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:09:
[...]
u zei ?????
http://inthegame.nl/nieuw...owntime-met-gratis-games/
Das wel erg netjes van ze. Hopen op een leuke game.
Hoe sneu sommige aanvallen van ontevreden users ook zijn. Ze hebben natuurlijk wel gelijk. Een DDOS aanval maar ook een aanval van hackers (schijnbaar een known exploit) zou je natuurlijk wel kunnen verkomen tot op zekere hoogte. Als je dan toch aangevallen wordt, communiceer dan tenminste normaal naar je klanten. Het is uiteindelijk wel een dienst waarvoor we betalen.Hahn schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:02:
[...]
Tja, ga het verhalen op de mensen die Sony aanvallen, niet op Sony zelf, zou ik zeggen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Je hebt wel een punt maar als Sony een issue specifiek bericht de deur uit doet dragen ze wel een steentje bij.Geteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:12:
[...]
Dat hebben die lutsers nu niet wil je zeggen. Elke huismoeder met toegang tot google en krijsend kind kent die naam nu.
Slammed_a4 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:54:
Dag,
nu zoek ik een/enkele game(s)die je in co-op kunt spelen,online is geen vereiste...
alvast bedankt
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Volgens mij klopt daar geen reet van. Heb afgelopen dagen niks van Sony vernomen op dat gebied. En het "welcome back' program is van de hack van een tijd terug toen de boel voor een maand offline lag. Nu 1,5dag downtime gaat Sony niet strooien met gratis games lijkt mij. Eerder een vergoeding voor de gemiste ps+ dagen oid.Theo27 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:09:
[...]
u zei ?????
http://inthegame.nl/nieuw...owntime-met-gratis-games/
Das wel erg netjes van ze. Hopen op een leuke game.
Towerfall Ascension en ResogunSlammed_a4 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:54:
Dag,
alvast bedankt
Ja dat kanSlammed_a4 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 16:22:
plants vs zombie had ik al gezien ja,maar kun je dan ook gewoon met 2 controllers spelen samen tegen de cpu/eventueel samen online met 1 ps4 ?
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 26-12-2014 16:52 ]
[ Voor 23% gewijzigd door loonstar op 26-12-2014 17:44 ]
Verwijderd
Lees ff een pagina terug...loonstar schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 17:42:
zijn er meer mensen die spellen niet meer willen opstarten disc en digitaal
PSN: Space-o-saurus
ColonelSanders schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 17:44:
Huh wat nou weer. ik heb 3 spellen die ik speel.
Plants vs zombies doet het niet want dat is puur psn. Oke dan.
Maar Far Cry 4 en Injustice willen ook niet offline starten.
PSN: Space-o-saurus
Yep,speel hele dag ac unity op disk zonder problemen.loonstar schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 17:49:
hoop dat hierna de drm troep ook verdwijnt kun je toch nog offline spellen
kun je met je cd nog veder
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Je had ook gewoon ff bij settings "use internet connection" kunnen uitvinkenColonelSanders schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 17:48:
Ah far cry start wel op als ik de netwerkkabel er uit trek. Anders blijft ie constant verbinding proberen te leggen met dat stomme uplay waardoor hij niet verder gaat. Terwijl ik geeneens een profiel heb daar.
GamiQ, de game notes app met game maps!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
[ Voor 21% gewijzigd door VeeGee op 26-12-2014 19:22 ]
Ligt een beetje aan waar je zit denk ik. Ken wat gamers richting Zeeland en die zijn gewoon al de hele dag online.kazuka schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:29:
Heb blijkbaar geluk gehad, vanmiddag zonder problemen ingelogd op PSN en net wat potjes BF4 kunnen spelen, er zijn alleen wel heel weinig gevulde serversDenk ik alleen zodra ik uitlog dat het gedaan is met de pret
Helemaal mee eens. Top game! Trine 1 en 2 zijn ook (coop) leuk trouwens.VeeGee schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:21:
Rayman Legends is ook een aanrader wat dat betreft. Leuk om coop te spelen op de bank.
Edit: ook nog in de aanbieding trouwens!
Dit kan ik beamen! Aanrader!VeeGee schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:21:
Rayman Legends is ook een aanrader wat dat betreft. Leuk om coop te spelen op de bank.
Edit: ook nog in de aanbieding trouwens!
Leuke game hoor Tomb Raider, maar ook ik vond 'm grafisch niet echt spectaculair, ook ben je na het uitspelen wel helemaal klaar met de game en is er weinig reden om deze nog eens te spelen behalve om het verhaal opnieuw te doen.bram1984 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:44:
[...]
Haha gast, je weet niet wat je zegt.
TR ziet er echt zoveel beter uit. En dan ook nog eens 60fps. Het is samen met TLoU de allerbeste remake, wat mij betreft.
Verwijderd
Je kunt zoveel vinden, feit blijft dat je 15 cent per dag betaald voor psn+. Als jij zo nodig compensatie wil is 15 cent per dag i.m.o. voldoende. Het gaat om een vergoeding voor de kosten. Dat een dag gamen op je vrije dag voor jou meer waard is doet er verder niet echt toe. Jij bent van mening dat je recht hebt op meer compensatie omdat je vrij bent en het even slecht uit komt ?Geteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:01:
[...]
Heb het niet over een big budget titel van > 60 euro zozeer. Maar op deze vrije dagen niet kunnen gamen op psn vind ik wel zwaarder wegen dan 30 cent.
Dan zou ik eerder voor €90 een 2TB HDD in zetten dan een peperdure SSD met beperkte opslag. Je haalt er weinig voordeel uit, zeker nu steeds meer games online gespeeld worden (dus je zal gewoon moeten wachten tot je verbinding hebt met andere spelers).Ferra schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 21:20:
Wie heeft er een SSD in zijn PS4 gebouwd? Ik zit erover te twijfelen om dit meteen in te gaan bouwen (ps4 komt maandag binnen), maar in hoeverre heb ik hier heel veel winst mee? De benchmark laten wat winst zien, maar ik vind het nog erg tegen vallen in cijfers uitgedrukt.... heeft iemand er ervaring mee?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Azen? Stel jij je alsjeblieft niet zo aan. Ik blijf bij mijn standpunt. Het is natuurlijk niet zo dat Sony ook maar iets 'extra' verplicht is te compenseren. Maar dat weten zij zelf ook dondersgoed. Hoef jij ze echt niet bij te helpen maargoed...Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 21:05:
[...]
Je kunt zoveel vinden, feit blijft dat je 15 cent per dag betaald voor psn+. Als jij zo nodig compensatie wil is 15 cent per dag i.m.o. voldoende. Het gaat om een vergoeding voor de kosten. Dat een dag gamen op je vrije dag voor jou meer waard is doet er verder niet echt toe. Jij bent van mening dat je recht hebt op meer compensatie omdat je vrij bent en het even slecht uit komt ?
Ik vind het zelf eerlijk gezegd behoorlijk triest om na 1/2 dagen downtime al te azen op gratis games als je weet wat de oorzaak is. Maar goed, dat is mijn mening....
Kan Sony ooit wel eens mis zitten bij je ? Ben je bij je telefoonprovider ook zo makkelijk als het een dagje niet werkt ? Ik bedoel telefoneren is belangrijker dan gamen, maar voor de meeste hier voelt het heel anders om 15 cent te verliezen dan op een vrije dag niet te kunnen gamen. Nogmaals ik hoef geen games, maar ik heb ook niks met kerst. Voor mij waren dit eindelijk wat vrije dagen die ik kon besteden aan gamen en dan vooral GTA online.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 21:05:
[...]
Je kunt zoveel vinden, feit blijft dat je 15 cent per dag betaald voor psn+. Als jij zo nodig compensatie wil is 15 cent per dag i.m.o. voldoende. Het gaat om een vergoeding voor de kosten. Dat een dag gamen op je vrije dag voor jou meer waard is doet er verder niet echt toe. Jij bent van mening dat je recht hebt op meer compensatie omdat je vrij bent en het even slecht uit komt ?
Ik vind het zelf eerlijk gezegd behoorlijk triest om na 1/2 dagen downtime al te azen op gratis games als je weet wat de oorzaak is. Maar goed, dat is mijn mening....
Hoezo? Ik heb laatst BF4 digitaal gekocht (12$ChrisLNFF schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 22:52:
Ach, het is al met al wel weer een bevestiging dat digitale games maar 1 voordeel hebben en dat is nog te verwaarlozen ook, het niet op hoeven te staan om het schijfje te verwisselen.
Ik kocht ze al bij voorkeur in de winkel of via marktplaats, maar nu twijfel ik daar helemaal niet meer over.
Verwijderd
Maar wat als je over een jaar of wat meer games hebt dan je hdd kan opslaan? Is het dan niet zo dat je niks kunt als die allemaal digitaal zijn?lasharor schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 22:53:
[...]
Hoezo? Ik heb laatst BF4 digitaal gekocht (12$) en kan daar nog altijd prima gebruik van maken, ook zonder internet connectie.
Je moet gewoon je PS als primair toestel ingesteld hebben. Dan gaat alles prima.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Normaal gesproken zou ik ook zo denken, maar ben heel soms ff echt verslaafd aan een game (deze keer GTA online) en dan kan de rest me echt niet grijpen. Ik had FC4, Sleeping dogs, GTA sp voor de 2e keer, PES15 en NHL15 voor offline en niks van dat alles kon me boeien vandaagCynicRelief schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 00:48:
kortom, zorg altijd voor een game die je offline kan spelen, en als je zelfs dat niet hebt, dan haal je mens-erger-je-niet maar van de zolder!
[ Voor 50% gewijzigd door Beakzz op 27-12-2014 00:54 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq