Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
Eerste kerstdag bedoel je denk?Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:30:
En al die mensen die er nu aan moeten werken op kerstavond om PSN en Xbox Live weer werkend te krijgen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Geen idee wat je nu weer zegt, maar als je 32 bent mag er van je verwacht worden dat je op z'n minst leestekens gebruikt. Alle spel- en grammaticafouten terzijde.Motaro schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:23:
[...]
ben ook nietheb al zo veel erg dingen gezien wat op dezen forum of ander forum over mijn manier van schijven zeggen of beter zelfs tegen mijn zeggen dus ben wel wat gewent, ben 32 jaar en is nu een maal zo dat ik zo schrijf
Zie ik het nu verkeerd of valt Rusland zichzelf aan?Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:01:
http://map.ipviking.com/
US ligt zo te zien zwaar onder vuur.
De ironie daarin vind ik toch wel erg humoristisch.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Daar lijkt het wel op.AtlAntA schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:16:
[...]
Zie ik het nu verkeerd of valt Rusland zichzelf aan?
De ironie daarin vind ik toch wel erg humoristisch.
Dan maar aan de drank i.p.v. gamen

Ga jij eens heel snel je mond met zeep wassen!
http://blog.us.playstatio...ar-discounts-on-30-games/
[ Voor 27% gewijzigd door Joost1991 op 25-12-2014 21:12 ]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
[ Voor 4% gewijzigd door moosterbaan op 25-12-2014 21:33 ]
yupmoosterbaan schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:33:
is psn nog steeds down?
Die link kunnen ze net zo goed in de topicwarning zetten hahahaMSoft06 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:35:
Handige link om te checken
https://support.us.playst...37/~/psn-status%3A-online
Heb hem net ook maar ff toegevoegdmoosterbaan schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:37:
ik heb hem inmiddels in mijn favoieten gezet. kut zooi wilde ik eindelijk destiny spelen is pan al de hele dag down.
Verwijderd
Voortaan eerst eventjes die link checken voordat ik me uitlog , anders laat ik hem ff aan staan haha...
Heb zo'n vermoeden dat het deze kerstdagen niet meer gaat goedkomen..
Aangezien hun boodschap achter deze aanval " Bringing back the spirit of cristmas" is...
Kun je wat mij betreft beter op de iPad spelen.Joost1991 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:11:
Is volgens mij niet in de aanbieding in US. Wel mooie aanbieding daar zijn de Walking Dead S1 en S2 allebei voor $6.25.
http://blog.us.playstatio...ar-discounts-on-30-games/
Zal vanavond wel niks meer worden vrees ik...
Troost je want dat had niks uitgemaakt. Mijne stond nog aan, maar zodra ik maar iets online wil doen krijg ik errors. Ik hoop echt dat die sneue squad snel opgerold wordt en dat ze ff flink mishandeld worden. En dat die grote bedrijven zo kansloos zijn verbaasd me elke keer weer.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:40:
Ik was heel de middag on-line , maar maakte toen de fout om even mijn ps4 uit te zetten om wat te gaan eten...
Voortaan eerst eventjes die link checken voordat ik me uitlog , anders laat ik hem ff aan staan haha...
Heb zo'n vermoeden dat het deze kerstdagen niet meer gaat goedkomen..
Aangezien hun boodschap achter deze aanval " Bringing back the spirit of cristmas" is...
ach. het is kerst! laten we allemaal niet zo agresief reageren op die sneue script kiddies.Beakzz schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:14:
[...]
Troost je want dat had niks uitgemaakt. Mijne stond nog aan, maar zodra ik maar iets online wil doen krijg ik errors. Ik hoop echt dat die sneue squad snel opgerold wordt en dat ze ff flink mishandeld worden. En dat die grote bedrijven zo kansloos zijn verbaasd me elke keer weer.
ik zeg geef ze een kerstboom om de dagen door te komen. zet ze er op als piek en trek ze tot de stam naar beneden! zo! ha! dat schorrie morrie
[ Voor 7% gewijzigd door HaskoF op 26-12-2014 00:00 ]
Zijn niet eens script kiddies. Ze vullen gewoon een ip nummer in (die ze ook getweet hebben dus er zullen meer buitenstaanders meedoen met deze aanval) op een website of een simpel progje en that's it.Flghter1982 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:37:
[...]
ach. het is kerst! laten we allemaal niet zo agresief reageren op die sneue script kiddies.
ik zeg geef ze een kerstboom om de dagen door te komen. zet ze er op als piek en trek ze tot de stam naar beneden! zo! ha! dat schorrie morrie
Het beangstigende van dit alles is dat zo goed als iedereen hier dit na wat Google werk ook zou kunnen doen. Misschien niet op deze schaal want ik zou niet weten hoe je toegang zou krijgen tot zo'n groot botnet maar toch.
FinestSquad zit inmiddels achter de kiddies aan, sommigen zijn echt nog kinderen dus de term komt wel goed overeen ;-)
Xbox live zou online moeten zijn, nu is het nog even wachten op PSN
Finest heeft inmiddels weer Anonymous achter hun aan, die claimen dat zij Lizard sluiten en niet FinestMSoft06 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:06:
Als je beetje snapt hoe netwerken in elkaar zitten en hoe je de gaten in het netwerk kan vinden is een botnet zo opgezet. De kunst is om het netwerk niet te laten vinden.
FinestSquad zit inmiddels achter de kiddies aan, sommigen zijn echt nog kinderen dus de term komt wel goed overeen ;-)
Xbox live zou online moeten zijn, nu is het nog even wachten op PSN
edit, dat was UK2015, lijkt dat ze het samen doen https://twitter.com/LatestAnonNews/status/548231636794359808
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 26-12-2014 00:25 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Of 3, zijn de anti-kiddiesBeakzz schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:25:
Nou dan ben ik erg benieuwd waarom Xbox live eerder terug op zijn voetjes staat dan PSN. De aanval op psn groter of de knowhow en middelen van MS stukken beter ? Ik gok op 2
Jesus, lijkt net WWF.. Godly komt ook nog even om de hoek kijken...
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 26-12-2014 00:30 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja ik ook. Ms heeft gewoon een veel groter server park waardoor de netwerk load veel beter te verdelen is en dus een grotere ddos aanval nodig is om het down te halen. Helaas heeft Sony (van nature door de aard van het bedrijf) niet zo'n groot server park.Beakzz schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:25:
Nou dan ben ik erg benieuwd waarom Xbox live eerder terug op zijn voetjes staat dan PSN. De aanval op psn groter of de knowhow en middelen van MS stukken beter ? Ik gok op 2
https://twitter.com/LatestAnonNews
Werkt gewoon. Net zelfs nog een gecontroleerd voor een vriend. Voor netflix heb je ook geen psn nodig.HaskoF schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:54:
Zelfs een netflix kan ik niet opstarten op de ps4, omdat psn plat ligt..... echt jammer dit
Finest lijkt toch achter de site-hack te zitten van lizard, boeit het wie het fixed, als ze het maar fixenMSoft06 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:32:
Of je leest gewoon de tweets van anonymous die lizard squad even te grazen neemt in minder dan 1 uur tijd
Uhm kan iemand ze even ons kleine kikkerlandje aanwijzen ? Het lijkt er op dat ze per locatie helpen ( heb geen TwitterMSoft06 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:32:
Of je leest gewoon de tweets van anonymous die lizard squad even te grazen neemt in minder dan 1 uur tijd
Gebruikt anonymous hun kracht gelukkig voor iets goeds.MSoft06 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:32:
Anonymous valt alleen doelen aan die volgens hun slecht zijn voor ons als maatschappij, dit raakt mensen direct dus daarom is er nu actieAtlAntA schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:54:
[...]
Gebruikt anonymous hun kracht gelukkig voor iets goeds.
niet te filmen, dit geromantiseer van hackers, het is dat Sony en de ffing FBI er geen vat op krijgenMSoft06 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:55:
[...]
Anonymous valt alleen doelen aan die volgens hun slecht zijn voor ons als maatschappij, dit raakt mensen direct dus daarom is er nu actie
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
ik zeg alleen maar waarom er nu actie is van hun kant, vind het voor nu prima dat ze die kiddies aanpakken.CynicRelief schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:57:
[...]
niet te filmen, dit geromantiseer van hackers, het is dat Sony en de ffing FBI er geen vat op krijgen
Als ze het ergens niet mee eens zijn moeten ze misschien mensen gaan optrommelen en de bedrijven eens bezoekjes brengen of regeringen zoals ze die in het verleden hebben aangevallen.
Iets wat normaal volk zou doen in een democratie.
Ach we komen er wel, zoek me bedje zo maar op. morgen weer een dag
Verwijderd
Dus op dit moment zeg ik
Chapeau anonymous...
Hoop dat jullie alle gegevens van die lizard squad openbaar maken zodat die goed aangepakt kunnen worden..
Trouwens nog niet up bij mij..
Maar er zal nu wel een storing komen omdat iedereen tegelijk on-line komt
en welk doel heeft Anonymous hiermee?MSoft06 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 01:00:
[...]
ik zeg alleen maar waarom er nu actie is van hun kant, vind het voor nu prima dat ze die kiddies aanpakken.
Als ze het ergens niet mee eens zijn moeten ze misschien mensen gaan optrommelen en de bedrijven eens bezoekjes brengen of regeringen zoals ze die in het verleden hebben aangevallen.
Iets wat normaal volk zou doen in een democratie.
macht
dat is alles
serieus, dit geromantiseer van hackers ... Sony en ... instanties ... moeten hier bovenop zitten; sinds het al sinds augustus jl. speelt doen ze dat niet kennelijk, en dat baart zorgen
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Hier nog geen enkele verbetering. Zit gewoon van pure armoe GTA sp te spelen
PS4 van 500 GB naar 2 TB gebracht
PS3 van 120 GB naar 500 GB gebracht
Laptop 120 GB erbij
Overgehouden cradle van de 2 TB 3.0 USB nu een USB 3.0 schijf met 40 GB SDD er in.
Alles werkt!
Bedankt voor alle info. ben trots op mezelf!
Iphone 5 -- eerste Iphone
Verwijderd
Ik dacht even het kerst-thema te downloaden , maar niks werkt.
Het Battlefield 4 Holiday Double XP feest gaat ook niet door op deze manier.
Verwijderd
Het begin van het herstel is er eindelijk , ik wil mijn PS4 kerst-thema dat ik kado heb gekregen.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Verwijderd
Our engineers are continuing to work hard to resolve the network issues users have experienced today. Thanks for your continued patience!
Dat pan down is tot daar aan toe, maar dat ik gewoon mijn digitale spellen niet kan spelen vind ik echt onacceptabel. Daar moet sony wat mij betreft gewoon een oplossing voor zoeken.
Staat je Playstation 4 als primair ingeschakeld?Erik-1980 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:32:
Super irritant dit. Heb vrijwel al mijn spellen digitaal en kan er nu dus gewoon geen één spelen.
Dat pan down is tot daar aan toe, maar dat ik gewoon mijn digitale spellen niet kan spelen vind ik echt onacceptabel. Daar moet sony wat mij betreft gewoon een oplossing voor zoeken.
Eventueel ook de licenties herstellen.
Nee, ik deel mijn digitale spellen met een vriend van mij. Zijn ps4 staat dus als primair ingesteld........Origins schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:34:
[...]
Staat je Playstation 4 als primair ingeschakeld?
Eventueel ook de licenties herstellen.
Licenties herstellen heb ik gisteren al meerdere keren geprobeerd met een foutmelding tot gevolg.....
Aha dat is dus het probleem, waarschijnlijk doen ze het bij hem wel, dat is behoorlijk shit dat ze het bij jou niet doen,Erik-1980 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:38:
[...]
Nee, ik deel mijn digitale spellen met een vriend van mij. Zijn ps4 staat dus als primair ingesteld........
Licenties herstellen heb ik gisteren al meerdere keren geprobeerd met een foutmelding tot gevolg.....
http://www.nu.nl/games/39...t-van-ddos-aanvallen.html
Tja.. Dat is het risico van game sharing he.... Je hebt prima toegang tot al je digitale games, echter alleen op 1 console, de primaire. Dat je geen toegang hebt tot digitale games op een 2e console wanneer PSN down is had je dus prima kunnen weten.Erik-1980 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:38:
[...]
Nee, ik deel mijn digitale spellen met een vriend van mij. Zijn ps4 staat dus als primair ingesteld........
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wat een onzin dit, ' had je prima kunnen weten'ASNNetworks schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:56:
[...]
Tja.. Dat is het risico van game sharing he.... Je hebt prima toegang tot al je digitale games, echter alleen op 1 console, de primaire. Dat je geen toegang hebt tot digitale games op een 2e console wanneer PSN down is had je dus prima kunnen weten.
Verwijderd
De Sony Entertainment Network-winkel is momenteel niet beschikbaar.
Dit had je inderdaad kunnen weten. Sony gaat hier echt geen oplossing voor verzinnen.Erik-1980 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:02:
[...]
Wat een onzin dit, ' had je prima kunnen weten'
Verwijderd
Ja inderdaad. Jij loopt de boel te belazeren. Jij wil niet normaal betalen voor je games, en dan ga je lopen klagen als je trucje niet meer werkt als psn offline isErik-1980 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:02:
[...]

Als jij gewoon netjes je games had gekocht had je ze gewoon kunnen spelen. En ga je ook klagen als Sony het account opeens blocked en je al je games voor goed kwijt bent ?
Bij ps3 en vita is dat geen probleem maar bij de 4 kan ik het nergens vinden in de store.
Had gister middag een spel gekocht op pc wat ik nu dus wilde downloaden. Maar geen lijst te bekennen zou op zich wel handig zijn
Ps Store -> LibraryWazzup! schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:23:
Waar kan je eigenlijk je lijst met gekochte/gedownloade spellen terug zien?
Bij ps3 en vita is dat geen probleem maar bij de 4 kan ik het nergens vinden in de store.
Had gister middag een spel gekocht op pc wat ik nu dus wilde downloaden. Maar geen lijst te bekennen zou op zich wel handig zijn
Via het hoocdmenu werkt het ook zie ik. Maar vanwege dat de store offline was zag ik waarschijnlijk niks in de bibliotheek staan.
Edit: ik dacht dat de bibliotheek alleen was met de spellen die je geïnstalleerd had. Maar nu ik er even een verwijderd heb (een demo) zie ik dat je hem weer opnieuw kan downloaden (staat download icoon bij)
[ Voor 27% gewijzigd door Wazzup! op 26-12-2014 10:40 ]
Game sharing is gewoon beschikbaar gemaakt door Sony zelf. Waarom zouden ze daarom je account blokkeren?Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:13:
[...]
Ja inderdaad. Jij loopt de boel te belazeren. Jij wil niet normaal betalen voor je games, en dan ga je lopen klagen als je trucje niet meer werkt als psn offline is![]()
Als jij gewoon netjes je games had gekocht had je ze gewoon kunnen spelen. En ga je ook klagen als Sony het account opeens blocked en je al je games voor goed kwijt bent ?
[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 26-12-2014 10:38 ]
Onzin? Staat gewoon in de FAQ van Sony hoor. En wanneer je op 'Activate' klikt op de PS4. Dus inderdaad, dit had je prima kunnen weten door gewoon te lezen ipv domweg een stappenplan te lezen ergens op een website hoe je games kan delen.Erik-1980 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:02:
[...]
Ik doe ook aan game sharing, maar heb meer dan genoeg onderzoek gedaan om alle voor- en nadelen op een rijtje te hebben. Wanneer er geen toegang is tot games terwijl PSN down is dan snap ik dat, gezien dat juist game sharing is.
Primary PS4 heeft altijd toegang tot alle games met alle accounts.
Secondary PS4 enkel met account waarmee gekocht is terwijl verbonden met PSN.
Misschien weten waar je aan begint voordat je iets als 'onzin' bestempelt en de slachtoffer speelt.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Gamesharing ? Hij shared een account (althans dat maak ik uit zijn verhaal op) en op die manier de games. Als hij gewoon onder eigen account zijn games had gekocht kon hij zijn eigen ps4 als primary instellen en is er geen probleem.bram1984 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:37:
[...]
Game sharing is gewoon beschikbaar gemaakt door Sony zelf. Waarom zouden ze daarom je account blokkeren?
Maargoed blijft een slechte zaak dat sommige functies niet werken.
Verwijderd
Het is nog geen 2015 - maar de PS Store is er al klaar voor, kijk snel voor Januari Uitverkoop :
https://store.sonyenterta...=social_20141226_37603367
Het werkt alleen nog niet.
Zou toch gewoon de SP moeten kunnen doen??
Edit:
Gelukt! Gewoon even 5 minuten wachten totdat ie error geeft over verbinding..

Echt verrot systeem.. die online controle zou pas moeten nadat je iets online wil doen
[ Voor 40% gewijzigd door poor Leno op 26-12-2014 11:19 ]
Had ik gisteren ook. Gewoon je internet op de ps4 uitzetten en het werkt wel.poor Leno schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:15:
Heb FarCry4 op disc, maar blijft op "logging in" staan.. Anderen hier ook last van?
Zou toch gewoon de SP moeten kunnen doen??
Verwijderd
Mijn digitale GTA en DA:I werken ook nog prima hoorLekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:01:
Lang leve de prachtige doosjes met schijfjes. Even de singleplayer van GTA of dragon age allemaal zonder problemenen dat voor de aller laagste prijs
Maargoed blijft een slechte zaak dat sommige functies niet werken.
Verwijderd
Zal eerder 2015 worden dan vandaag of morgen...
Stapje bij stapje raak ik de concoles helemaal zat..
Nu maar lekker Skyrim spelen op de laptop !!
Verwijderd
Mijn digitale spellen werken ook prima.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:25:
[...]
Mijn digitale GTA en DA:I werken ook nog prima hoor
Jij hebt het niet goed begrepen. Ik doe aan gamesharing zoals legaal door sony beschikbaar gesteld (en heel veel mensen gebruik van maken, probeer de zoekfunctie maar eens).Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:43:
[...]
Gamesharing ? Hij shared een account (althans dat maak ik uit zijn verhaal op) en op die manier de games. Als hij gewoon onder eigen account zijn games had gekocht kon hij zijn eigen ps4 als primary instellen en is er geen probleem.
Alle spellen zijn gewoon netjes met mijn account gekocht. En jij ook fijne dagen he

10 sec GoogleErik-1980 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:34:
[...]
Jij hebt het niet goed begrepen. Ik doe aan gamesharing zoals legaal door sony beschikbaar gesteld (en heel veel mensen gebruik van maken, probeer de zoekfunctie maar eens).
Alle spellen zijn gewoon netjes met mijn account gekocht. En jij ook fijne dagen he
Limitations:
The host and visitor have to be PSN friends.
The host and visitor have to be online.
The number of players who can use Share Play is 2.
Maximum length of one Share Play session is 60 minutes. When the session ends, you can restart Share Play immediately.
Only the host earns trophies.
Game saves will be saved only on the host’s PS4.
Share Play cannot be used:
If the game which you want to share is not available in the PS store of your visitor’s country.
If the Parental Control Level of the game which you want to share doesn’t match the visitor’s Parental Control Level setting.
If the visitor’s age is lower than the game’s age rating on the PS Store.
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
Jup, dat is het. Geen sp GTA ook. Heb de stock market nodig.El_V schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:14:
en zuur waarom je sommige singeplayer games gewoon niet kunt spelen als er psn problemen zijn (waarom zou peggle het bijvoorbeeld niet doen?) erg jammer.
Dus ik denk ga rondvliegen op een drol in Doki Doki Universe.
Maar die moet syncen met de save data in de cloud. PS4 blijft nu voorlopig even uit. Zucht.

Verwijderd
Maar het klopte niet helemaal, zat op de voet de twiter van finest squad anonymous en lizard squad te volgen. Het leek of Anonymous en Finest alles op aan het lossen waren, nadat PS3 weer werkte en zij begonnen met focussen op PS4 kwam plots een tweet van lizard dat zij stopte omdat Kim dat aanbod had gedaan en toen stopte het heel snel. Sinds een paar uur zijn alle tweets van Anonymous en Finest weg over hoe zij de boel waren aan het fixen, en staan een paar retweets van Lizard en Kim... ?
Vooral die communicatie is altijd zo briljant bij dit bedrijf...
Verwijderd
Even dit terug lezen, Finest heeft niks verwijdert. Momenteel zijn de servers dus gewoon down voor ''maintenance''
Zoals hierboven al even is uitgezocht door iemand had je dit inderdaad kunnen weten van te voren. Ik begrijp dat het zuur is vooral nu met de kerst enzo maar ik begrijp ook dat Sony dit zo doet omdat het anders wel erg makkelijk is om er misbruik van te maken.Erik-1980 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:34:
[...]
Jij hebt het niet goed begrepen. Ik doe aan gamesharing zoals legaal door sony beschikbaar gesteld (en heel veel mensen gebruik van maken, probeer de zoekfunctie maar eens).
Als je je goed ingelezen had dan had je geweten dat dit zou kunnen gebeuren. Verder wil ik je adviseren om je frustraties af te reageren op de daadwerkelijke verantwoordelijken voor deze outtage en dat is lizardsquad.
Het jammere is dat Sony hier zo goed als niks aan kan doen.
Verwijderd
Jij gebruikt de service niet zoals hij is bedoeld. Je hoort je de ps4 waarop JIJ speelt als primary in te stellen. Als je dit doet heb je zelf geen enkel probleem. Dit doe je niet omdat op je op die manier je games kan delen.Erik-1980 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:34:
[...]
Maar goed neem anders ff contact op met Sony m.b.t. dit issue
Beakzz schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:55:
Damn wat een sneue zooi is dat PSN toch. Dacht dat nu alles wel opgelost zou zijn, maar zo te zien hebben ze geen idee wat te doen bij Sony. Ik mag echt hopen dat iemand ze voor de rechtbank sleept voor slechte beveiliging en ik krijg echt de neiging om mijn PS4 in de kliko te smijten.
Vooral die communicatie is altijd zo briljant bij dit bedrijf...
Het bewijs stapelt zich al maanden op tegen deze toko maar tegenhouden ho maar ...
Het internet heeft ons veel gebracht maar ook veel ellende
Verwijderd
(Online) Gaming..... serious businessAmdwarrior schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:09:
[...]
Massale DDOS is ook echt te tegen te houden man man wat een frustraties
Dit topic is gesloten.
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link