Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:21
Fez is toch gratis op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
it is your money...

but 50 cent... |:( 8)7 ;w haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
ja ik dacht ook dat ie gratis was, maar blijkbaar is het een demo en zijn sommige deuren dus gelockt in dat spel. Als je vervolgens weer naar de PS Store pagina van het spelletje gaat, staat er dat je 2,99 moet betalen voor de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

striner schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:24:
ben ik nou heel cheap als ik Fez liever op PC dan op PS4 koop omdat hij daar ook in de aanbieding is en 50 cent goedkoper is dan op PS4? :P
Ja.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
striner schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:28:
ja ik dacht ook dat ie gratis was, maar blijkbaar is het een demo en zijn sommige deuren dus gelockt in dat spel. Als je vervolgens weer naar de PS Store pagina van het spelletje gaat, staat er dat je 2,99 moet betalen voor de volledige versie.
Hij was gratis een paar maanden geleden bij PS Plus IGC..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:37
Hallo tweakers!

Ik heb sinds de launch een Playstation 4, alleen heeft mijn moeder tijdens het schoonmaken hem perongeluk aangezet en daana de stekker eruit gehaald. Nu start hij in safe mode op en kan ik hem restarten, maar dan zit hij ook in safe mode. Ik wil hem nog niet naar fabrieksinstellingen zetten.

Nou heb ik even wat research gedaan op het internet, maar wordt er ook niet wijzer op. Het lijkt op een: 'Safe loop of death', zo verwoorden andere mensen het. Heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe dit kan worden opgelost?? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Zo hopelijk krijg ik met kerst weer wat nieuwe games bij haha.
in mijn mini vakantie GTA V voor de 2e keer uitgespeeld (1x Xbox360 en nu op de PS4)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Prima deals nu!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

swasoe schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:02:
Hallo tweakers!

Ik heb sinds de launch een Playstation 4, alleen heeft mijn moeder tijdens het schoonmaken hem perongeluk aangezet en daana de stekker eruit gehaald. Nu start hij in safe mode op en kan ik hem restarten, maar dan zit hij ook in safe mode. Ik wil hem nog niet naar fabrieksinstellingen zetten.

Nou heb ik even wat research gedaan op het internet, maar wordt er ook niet wijzer op. Het lijkt op een: 'Safe loop of death', zo verwoorden andere mensen het. Heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe dit kan worden opgelost?? Alvast bedankt!
Probeer dit eens

https://www.youtube.com/watch?v=gs8BDC-0EoA

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
https://store.sonyenterta...ORE-MSF75508-JANSALE15PS4

PSN sale voor 01-2015. Zitten paar leuke dingen tussen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Ik kom wel in dat menu, maar als ik die 7 opties druk ik eerst op 1. Dat is restart, maar dan komt hij weer terug in safe mode. Alle andere opties krijg ik een error melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Ik kom wel in dat menu, maar als ik die 7 opties druk ik eerst op 1. Dat is restart, maar dan komt hij weer terug in safe mode. Alle andere opties krijg ik een error melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
swasoe schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:23:
[...]

Je moet ook op 6 drukken zoals in de beschrijving staat van het filmpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik heb me wederom verbaasd over de nieuwe titels in de uitverkoop.
Oh well, tijd om er een paar aan te schaffen :)
FC4 en DA:I zijn allebei lekker goedkoop vandaag...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik vind dat in de januari uitverkoop best goede deals zitten. O.a. Need for Speeds Rivals (met alle DLC's), Battlefield 4 (ook met alle DLC's) en PES 2015 voor nog geen 27 euro p/st en Tomb Raider voor 20 euro.
Het kriebelt nu wel erg om over te stappen naar alleen digitale versies. Bij Toysxl kun je met een scoupy kortingsbon 20% korting krijgen op een PSN card van 50 euro. Dit betekent dat je eigenlijk nog maar 21,60 en 16 euro betaald voor bovenstaande spellen.

Op dit moment heb ik Fifa 15 en Driveclub op disc. Wat zouden jullie doen? Overstappen op digitaal? En dan b.v. gaan voor PES (ipv Fifa)? Met de 20% korting kun je DC voor 32 euro kopen. Ik weet het, digitaal kun je nooit meer doorverkopen, maar geen discs meer wisselen, vind ik ook wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Net de eerder besproken HD in mijn PS4 gezet, nu tenminste weer alle ruimte. Wel even alle digitale versies van mijn spellen weer downloaden ;) Openmaken van de behuizing van de HD koste wel even wat moeite, kreeg het maar niet voor elkaar O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Jay_Snake op 24-12-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
meesje schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:19:
.knip.

Wat zouden jullie doen? Overstappen op digitaal?

.knip.
Waarom overstappen ? Gewoon de beste deal zoeken en die kopen , een game die je niet zo tof lijkt zou ik hoe dan ook fysiek kopen , die kun je weer van de hand doen eventueel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Inderdaad, kheb net Valiant Hearts voor 4,99 gekocht, stond voorheen nog op 14,99 dus dat zijn de betere aanbiedingen :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
cardwizard schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:27:
[...]

Waarom overstappen ? Gewoon de beste deal zoeken en die kopen , een game die je niet zo tof lijkt zou ik hoe dan ook fysiek kopen , die kun je weer van de hand doen eventueel
Bedankt voor het advies. Door de aanbiedingen kriebelt het enorm om ze even snel te kopen, maar ik denk dat ik van sommige spellen spijt kan gaan krijgen: Need for Speed > te veel arcade, PES 2015 > misschien vind ik deze toch minder dan Fifa 2015, Tomb Raider > nooit gespeeld.
Ik kan ze dan inderdaad niet meer doorverkopen.
De komende tijd hou ik het wel bij Fifa en Driveclub. Met Fifa zit ik nog maar op Professional niveau en Driveclub heb ik pas gisteren binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Tomb Raider is in mijn ogen een leuke aanvulling op de games die je al hebt , leuke single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:14:
[...]

Bedankt voor het advies. Door de aanbiedingen kriebelt het enorm om ze even snel te kopen, maar ik denk dat ik van sommige spellen spijt kan gaan krijgen: Need for Speed > te veel arcade, PES 2015 > misschien vind ik deze toch minder dan Fifa 2015, Tomb Raider > nooit gespeeld.
Ik kan ze dan inderdaad niet meer doorverkopen.
De komende tijd hou ik het wel bij Fifa en Driveclub. Met Fifa zit ik nog maar op Professional niveau en Driveclub heb ik pas gisteren binnen.
NFS vind je te arcade, maar je hebt wel DC ? Is er een update geweest die het spel minder arcade heeft gemaakt ? En Fifa 15 is toch echt de mindere voetbalgame tegenover PES (en ik koop toch al sinds 08 exclusief Fifa). Je moet je alleen wel over het ontbreken van licenties heen kunnen zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Beakzz schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:23:
[...]

NFS vind je te arcade, maar je hebt wel DC ? Is er een update geweest die het spel minder arcade heeft gemaakt ? En Fifa 15 is toch echt de mindere voetbalgame tegenover PES (en ik koop toch al sinds 08 exclusief Fifa). Je moet je alleen wel over het ontbreken van licenties heen kunnen zetten ;)
Verdorie, nu breng je me toch weer aan het twijfelen...
Is PES echt beter dan Fifa? Ik wil je mening niet betwisten hoor, ik ben een leek, ik hoor graag je mening. Het ontbreken van licenties, daar kan ik me wel overheen zetten, maar Fifa heeft toch ook een betere voetbalatmosfeer, zoals stadions, publiek, commentator (wel Engels natuurlijk) en scheidsrechters?
Zonder hier een hele discussie over fifa vs pes te gaan starten, maar is PES wel te doen voor een leek? Bij Fifa moest ik best erg wennen aan alle combi's van knoppen; al die bijzonder trucjes ga ik nooit onder de knie krijgen.
En DC is inderdaad geen racegame zoals straks Project CARS, maar het heeft t.o.v. NfS wel bijvoorbeeld echte races (met een startgrid). Het driften vind ik trouwens onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
@meesje: pes is dit jaar de betere voetbalgame,fifa heeft geweldige sfeer maar het gaan tenslotte om voetbal.Speelt heerlijk,belangrijk is dat je niet meteen opgeeft. Het kost tijd om pes onder de knie te krijgen,fifa is veel makkelijker.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Laatst online: 09:24
Hoi Allemaal,
De PS4 is binnen en ben er een beetje mee aan het stoeien.ik wil voor mijzelf een account en voor de kids ook. Mijn account wil ik beveiligen (zodat alleen ik (als master) bijv GTA 5 kan spelen) Hoe kan ik dat nu het beste doen? Moet ik dan een subaccount aanmaken of een account speciaal voor de kids?
Moeten de kids ook een PSN hebben, of kan het ook zonder?
Het is nogal een nightmare als ik dit zo lees: http://www.reddit.com/r/P...rental_control_nightmare/

graag wil ik ook mijn plus-abbo koppelen aan die van de kids. hoe doe ik dit?
Wat is nu een eenvoudige oplossing?

kunnen beide accounts dan bijvoorbeeld wel gebruik maken van FIFA15 (waar je met zijn tweeën mee kan spelen)

[ Voor 18% gewijzigd door kuwerti op 24-12-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:32:
[...]

Is PES echt beter dan Fifa? Ik wil je mening niet betwisten hoor, ik ben een leek, ik hoor graag je mening. Het ontbreken van licenties, daar kan ik me wel overheen zetten, maar Fifa heeft toch ook een betere voetbalatmosfeer, zoals stadions, publiek, commentator (wel Engels natuurlijk) en scheidsrechters?
Zonder hier een hele discussie over fifa vs pes te gaan starten, maar is PES wel te doen voor een leek? Bij Fifa moest ik best erg wennen aan alle combi's van knoppen; al die bijzonder trucjes ga ik nooit onder de knie krijgen.
En DC is inderdaad geen racegame zoals straks Project CARS, maar het heeft t.o.v. NfS wel bijvoorbeeld echte races (met een startgrid). Het driften vind ik trouwens onzin.
Er is gewoon een demo van PES dus je kan rustig testen, want deze actie loopt nog wel ff ;) Zou het gewoon ff een kans geven. NFS is idd wel heel erg arcade, maar heb er zelf meer lol mee dan verwacht. Mooie afwisseling van de racesims die ik normaal speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Zo net even mijn 2 TB schijf ingebouwd. Het dismantelen ging iets vermoeiender dan ik verwacht had. Omdat ik ervan uit ging dat hij in 1 keer open zou open poppen.

Wat wel een tip is gebruik echt goede schroefdraaiers, vandaag speciaal bij Praxis een doosje van die dunne schroefdraaiers gehaald . Deden hun werk best wel goed.

Nu nog mijn PS3 omzetten van 120 GB naar 500 GB. Ik ben nu aan het back-uppen dat duurt nog een uurtje of 2. Dan schijf uit- en inbouwen en dan de boel weer reinstallen.

Vraagje bij de PS 4 moest ik voor het herinstalleren een groter bestand DL-en. Bij de PS 3 zie ik maar 1 bestand klopt dat? Alleen een update bestand?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Beakzz schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:23:
[...]

NFS vind je te arcade, maar je hebt wel DC ?
DC is lang niet zo arcade als NFS, dus ik zie niet waarom iemand geen DC zou kunnen spelen als ie niet van arcade racers houdt...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik weet niet hoe ik met je moet discusieren als je zelf al zegt dat DC (ook al is het minder) arcade is. Voor mij is die game echt dik arcade en NFS nog een stapje verder. Ik zeg verder ook niet dat het niet goed is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Net Pure Pool gekocht voor 5 euro, ziet er goed uit en speelt ook wel lekker. Alleen nog even oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
kaanmijo schreef op woensdag 24 december 2014 @ 23:21:
Net Pure Pool gekocht voor 5 euro, ziet er goed uit en speelt ook wel lekker. Alleen nog even oefenen :P
ik ook, zelfde makers als Hustle Kings, maar totaal andere interface en gebruik, waarom??? Hustle Kings was perfect!

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Verwijderd

meesje schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:32:
[...]

Ik ben ook overgestapt van FIFA naar pes, maar heb daar toch spijt van gekregen. In het begin was ik nog wel enthousiast en het was natuurlijk een keer vernieuwend, maar naar verloop van tijd ging ik me aan teveel dingen storen. Zoals: Trage gameplay, houterige bewegingen, spelers voelen teveel hetzelfde aan, 'kille' sfeer tijdens wedstrijden, matige menu's, beperkte modi tegenover fifa en het online gedeelte dat FIFA ook gewoon beter op orde heeft. Ik ben weer teruggegaan naar FIFA en daar haal ik veel meer plezier uit, naar de laatste patch (heeft verdedigen vooral iets makkelijker gemaakt en dribbelen iets moeilijker) is de gameplay ook beter in balans vind ik. Niet iedereen vind pes dus beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2014 00:57 ]

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Is psn down?? Kan niet inloggen :/
Ja Cadeautje van Playstation... De schatjes...

Ik kan wel inloggen en zit nu ook in GTA, maar party's joinen of berichten verzenden lukt niet :/ Krijg ook af en toe een melding dat er onderhoud is.

• Cardwizard
  • Nu online
Zeker weer gehackt omdat ze toch The Interview hebben uitgebracht
Of gewoon omdat het netwerk een instabiele troep is.. Dat kan natuurlijk ook :/ Had ik toch een Xone voor kerst moeten vragen :p

[ Voor 78% gewijzigd door Beakzz op 25-12-2014 01:45 ]

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 16:32

zTz

Ik word sowieso echt zo moe van dat PSN. Het is gewoon onmogelijk om normaal berichten te versturen/ontvangen of ligt dit aan mij?

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 06:35
Jay_Snake schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:21:
Net de eerder besproken HD in mijn PS4 gezet, nu tenminste weer alle ruimte. Wel even alle digitale versies van mijn spellen weer downloaden ;) Openmaken van de behuizing van de HD koste wel even wat moeite, kreeg het maar niet voor elkaar O-)
Welke HD heb je erin gezet??
Hier begint het nu ook aardig vol te raken .

PSN: ghpeet

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Beakzz schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:47:
Tja ik weet niet hoe ik met je moet discusieren als je zelf al zegt dat DC (ook al is het minder) arcade is. Voor mij is die game echt dik arcade en NFS nog een stapje verder. Ik zeg verder ook niet dat het niet goed is ofzo.
DC is lang niet zo arcade als NFS zei ik ;)
Het is de perfecte combinatie tussen sim en arcade.
Voor mij persoonlijk ligt het echt niet zo ver van een GT5 af.
"Echte" arcade racers zijn NFS en bijvoorbeeld Ridge racer of Burnout.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
zTz schreef op donderdag 25 december 2014 @ 01:43:
Ik word sowieso echt zo moe van dat PSN. Het is gewoon onmogelijk om normaal berichten te versturen/ontvangen of ligt dit aan mij?
Eerlijk gezegd, helemaal geen probleem hier.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Origins schreef op donderdag 25 december 2014 @ 09:20:
Ik kan ook gewoon inloggen hoor. Lees dat mensen in de uk last hebben van connectieproblemen. Overigens ook voor xbox live. Lijkt toch weer op dat lizard verhaal, of misschien toch kim yong un die achter zijn pentium 4 het internet aan het laggen is.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Origins
  • Niet online
swopdark schreef op donderdag 25 december 2014 @ 09:26:
[...]

Ik kan ook gewoon inloggen hoor. Lees dat mensen in de uk last hebben van connectieproblemen. Overigens ook voor xbox live. Lijkt toch weer op dat lizard verhaal, of misschien toch kim yong un die achter zijn pentium 4 het internet aan het laggen is.
_/-\o_ lol haha.

Verwijderd

Fijne feestdagen iedereen van mij en het PS Team :

https://christmascard.sof...=social_20141225_37605157

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heb Dragon Age Inquisition via PSN gekocht. Deluxe edition. Opstarten: blue screen, ce-34878-0. Alles geprobeerd, no luck. Uiteindelijk op internet gevonden dat je de update niet mee moet installeren. Heb hem toen 5 minuten gespeeld en ben gaan tukken. Probeer de game nu weer op te starten, same shit. Echt lollig, zo'n aanbieding...

Iemand ervaring hiermee?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 25 december 2014 @ 09:39:
Heb Dragon Age Inquisition via PSN gekocht. Deluxe edition. Opstarten: blue screen, ce-34878-0. Alles geprobeerd, no luck. Uiteindelijk op internet gevonden dat je de update niet mee moet installeren. Heb hem toen 5 minuten gespeeld en ben gaan tukken. Probeer de game nu weer op te starten, same shit. Echt lollig, zo'n aanbieding...

Iemand ervaring hiermee?
Hier nergens last van , ik heb em wel digitaal uit de NL PSStore.

Verwijderd

Iemand ervaring hiermee?
Geen problemen hier, al sinds release niet. Ik heb wel de disc versie. Sommige mensen hebben er aan de lopende band problemen mee (van lock-ups tot blue-screens tot foutmeldingen op zowel PC, XBONE als PS4) maar ik heb letterlijk nog geen enkele heftige bug gezien na 50 uur gameplay. Behalve de cutscene bug dan, maar die lost zich vanzelf op na 5 minuten wachten.

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online

Iemand ervaring hiermee?
Precies hetzelfde probleem, ook met de DeLuxe edition. Maar gewoon een error report ingediend en nu afwachten maar... Ben maar begonnen met Geomtry Wars.
Anders contact opnemen met de Playstation Store, maar dit kan helaas alleen telefonisch. Duurt vaak tot wel een week tot het probleem opgelost wordt, maar ze nemen de problemen wel in behandeling en lossen het uiteindelijk ook wel op.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
http://www.nu.nl/games/39...offen-ddos-aanvallen.html

ik heb er niks van gemerkt gelukkig :)

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 20:37
"Even" wachten tot het spel echt helemaal gedownload is. Ik vermoed dat een update van Dragon Age de "play-as-you-download"-feature heeft gesloopt. Door in het PS-menu op het spel te gaan staan, op options te klikken en dan op information, kun je zien hoever hij is met downloaden. Duurde bij mij gisteren een uur of 4 :')
Flitzer schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:27:
[...]

Precies hetzelfde probleem, ook met de DeLuxe edition. Maar gewoon een error report ingediend en nu afwachten maar... Ben maar begonnen met Geomtry Wars.
Anders contact opnemen met de Playstation Store, maar dit kan helaas alleen telefonisch. Duurt vaak tot wel een week tot het probleem opgelost wordt, maar ze nemen de problemen wel in behandeling en lossen het uiteindelijk ook wel op.

Iemand ervaring hiermee?

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
NeHoX schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:30:
Ik heb gisteren deze aangeschaft. http://www.bol.com/nl/p/t...t-zwart/1004004013286643/

Jammer dat er WiiU op staat, maar voor deze prijs het proberen waard.
Werkt deze headset een beetje?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

hatsa schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:59:
"Even" wachten tot het spel echt helemaal gedownload is. Ik vermoed dat een update van Dragon Age de "play-as-you-download"-feature heeft gesloopt. Door in het PS-menu op het spel te gaan staan, op options te klikken en dan op information, kun je zien hoever hij is met downloaden. Duurde bij mij gisteren een uur of 4 :')

[...]

[...]
He tof! Super tip! Werkt!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Sinds afgelopen weekend ook een PS4 gekocht met Fifa 15 en CoD:AW, vervroegd kerst cadeau voor mezelf :9 Bevalt me goed tot nu toe, was zelf nooit zo van de voetbal games maar nu ik er wat uren in heb zitten vind ik het erg leuk :)

• venneke
  • Registratie: September 2011
Moet je bij amazon ook niet die security code intypen (die drie cijfers) bij aankoop van us cards? Ik heb nu met een fakeadress en alleen mijn cc nummer het kunnen kopen.

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Kleine vraagje
Meer mensen die dit horen als ze een Cd erin doen en de CD is uitgeladen?
Ik hoor dit namelijk wel (wel van een afstand van paar CM maar dat was mij opgevallen omdat een kabel ging verwisselen van me server) maar als ik op de bank zit hoor ik niks.
maar wat kan dit zijn? want bijvoorbeeld bij TLOU hoor ik het bijna niet en bij driveclub en need for speed hoor ik het duidelijk harder dan TLOU.
Het is een soort van getik/geratel wat je hoort maar dan heel snel achter elkaar (alleen als er een CD in zit en als de CD uitgeladen is) want zodra ik het spel afsluit dan stopt het ook dan hoor ik alleen de fan.

https://www.youtube.com/watch?v=Mk-rM3IPLoI

Of deze (zo heb ik het precies ook maar dan hoor ik het ook al van de voorkant)

https://www.youtube.com/watch?v=nxKKt-nb8Fo

Hebben meer mensen dit?
Tuurlijk snap ik dat niemand 10CM van zijn ps4 zit maar ben toch benieuwd of jullie dit ook horen zodra er een CD in zit en als de CD is uitgeladen. (dus als het spel gestart is hoor ik het alleen) als iemand dit ook wilt testen zou echt top zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door Colors op 25-12-2014 13:34 ]

Verwijderd

Nog meer mensen die niet alle 10 Euro coupons hebben gehad van de iDEAL opwaardeer actie?

• Cardwizard
  • Nu online
Iemand die de Videoland app gebruikt ? Dacht even gebruik van de gratis maand te maken , blijkt de hele app niet te doen

"Sorry , we zijn even niet beschikbaar. We zorgen dat je snel weer kunt genieten van de nieuwste films en series"

Op mijn iPhone werkt de service wel

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 16:32

zTz

Origins schreef op donderdag 25 december 2014 @ 09:20:
[...]

Elke keer als een bericht heb ontvangen duurt het echt eeuwen voordat dit bericht ook daadwerkelijk zichtbaar is. Dit geldt voor zowel op de ps4 als in de pscompanion app. Hoe kan het dat jij hier geen last van hebt en ik wel? Enig idee?

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

een ding heb gemerkt bij PS4 dat bij PS4 games veel klein letters word gebruikt in game die ik haast niet kan lezen heb zelf 50" plasma tv en zit 4.5meter van tv af en bij mijn Xbox 360 was dit nooit probleem en op mijn werk heb ook niet last dat van dat ik moeilijk kan lezen maar bij PS4 games is vaak gewoon niet te zien wat er staat jammer

denk tijd word voor 60''+ :9~

veder dan dat is is PS4 lekker ding :D

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:42
Motaro schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:45:
een ding heb gemerkt bij PS4 dat bij PS4 games veel klein letters word gebruikt in game die ik haast niet kan lezen heb zelf 50" plasma tv en zit 4.5meter van tv af en bij mijn Xbox 360 was dit nooit probleem en op mijn werk heb ook niet last dat van dat ik moeilijk kan lezen maar bij PS4 games is vaak gewoon niet te zien wat er staat jammer

moet zeggen dat 4,5meter ook wel een eind is. Ik zit op ongeveer 3 meter, maar als ik echt in een online potje pes ofzo zit, dan moet ik echt rechtop gaan zitten, maar wellicht dat mijn zicht gewoon wat minder is geworden :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Motaro schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:45:

No offense maar jouw post is ook zo goed als onleesbaar. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:51
Damn Sony, dat netwerk moet toch wat beter gaan worden. Nu kan ik weer niet online spelen omdat ik niet kan inloggen. 'Onderhoud' noemt men dat daar.

YouTube

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:59
Uffeltje schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:10:
Damn Sony, dat netwerk moet toch wat beter gaan worden. Nu kan ik weer niet online spelen omdat ik niet kan inloggen. 'Onderhoud' noemt men dat daar.
mee eens, heb hem net uitgepakt ,want heb hem voor kerst gekregen, kan ik niet online verbinden, wel update geïnstalleerd maaar kan nu niet verbinden, krijg de hele tijd fout melding... lekker op eerste kerstdag!

• tiguan
  • Nu online
PSN doet het bij mij nu wel weer.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Voor de mensen met de betreffende hd van 2tb, hebben jullie hem meteen ingeplugd of hebben jullie hem eerst in de pc gehad om te kijken of hij werkte? ik krijg namelijk met geen mogelijkheid het OS geinstalleerd vanaf usb (yep alles al gegoogled en geprobeerd, zelfs ff snel een nieuwe usb stick gehaald).

krijg steeds de melding cannot find update file, ik dacht dat de hd misschien stuk was maar plug hem net in de pc en hij doet het gewoon, er staan wel bestanden van seagate zelf op. misschien geeft dit een conflict?

[ Voor 26% gewijzigd door RubenSaurus op 25-12-2014 14:28 ]

@tiguan

Helemaal goed ? Ik start nu net op en heb nog hetzelfde gezeik als vannacht. Geen party en onderhoud bericht.

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 25-12-2014 14:27 ]

• tiguan
  • Nu online
Party heb ik niet geprobeerd want ik kan Destiny toch niet opstarten, vandaar geen noodzaak voor een party :P
Lizardsquad schijnt weer aan de gang te zijn. Vanaf gisteravond al.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=958711

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Jup ik kan ook niet inloggen....wat een lutsers zeg....

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Kan wel in de store en op de youtube app, maar online BF4 zit er niet in.

Ik blijf het zeggen, dat PSN is een amateuristische bende vergeleken met Xbox Live.

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

ChrisLNFF schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:50:
Kan wel in de store en op de youtube app, maar online BF4 zit er niet in.

Ik blijf het zeggen, dat PSN is een amateuristische bende vergeleken met Xbox Live.
Xbox live is ook down. Lizard Squad is niet weer bezig.

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

• Cardwizard
  • Nu online
DigitalError schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:26:
Voor de mensen met de betreffende hd van 2tb, hebben jullie hem meteen ingeplugd of hebben jullie hem eerst in de pc gehad om te kijken of hij werkte? ik krijg namelijk met geen mogelijkheid het OS geinstalleerd vanaf usb (yep alles al gegoogled en geprobeerd, zelfs ff snel een nieuwe usb stick gehaald).

krijg steeds de melding cannot find update file, ik dacht dat de hd misschien stuk was maar plug hem net in de pc en hij doet het gewoon, er staan wel bestanden van seagate zelf op. misschien geeft dit een conflict?
Ik heb de hdd eerst geformatteerd , maar dat is zo te zien niet jouw probleem , cannot find update file zegt het al

Stick formatteren en de juiste update file downloaden en in de goede mappen zetten

• RubenSaurus
cardwizard schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:53:
[...]

Ik heb de hdd eerst geformatteerd , maar dat is zo te zien niet jouw probleem , cannot find update file zegt het al

Stick formatteren en de juiste update file downloaden en in de goede mappen zetten
Alles al geprobeerd helaas, maar bedankt voor het meedenken

• Ilias1991
Usb als fat32 geformateerd
Mapstructuur: PS4 en daarin de map UPDATE aanmaken.

Vervolgens deze update erop gooien

http://dus01.ps4.update.p...85e31591f1e/PS4UPDATE.PUP

• RubenSaurus
Ilias1991 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:18:

Zoals hierboven al vermeld: ik heb dat allemaal al geprobeerd. Zal het van de week nog wel eens doen. Zit nu weer originele schijf in want ik was er klaar mee na 3,5 uur. Maar bedankt voor je reactie :)

• Ilias1991
Ja, had ik gisteren ook. Bovenstaande manier zal gaan werken.

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:32
Lap. €50 ingecashed, winkelwagen volgepropt met de January Sales aanbiedingen, ik bevestig... €47 van m'n wallet afgetrokken, en geen enkele game. Ook niet in m'n downloadlijst...

Verwijderd

Ilias1991 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:18:

Dat is de update, als je een nieuwe HDD erin gooit moet je de volledige file hebben, niet de update.

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 15:14
superjona schreef op donderdag 25 december 2014 @ 16:00:
Lap. €50 ingecashed, winkelwagen volgepropt met de January Sales aanbiedingen, ik bevestig... €47 van m'n wallet afgetrokken, en geen enkele game. Ook niet in m'n downloadlijst...
Als je nog niet opgevallen is maar PSN is down, Lizarrd Squad is weer bezig geweest

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 16:01:
[...]

Dat is de update, als je een nieuwe HDD erin gooit moet je de volledige file hebben, niet de update.
Dit is ook de file die overal op de sony sites staat als je een hdd wissel doet

• Ilias1991
[...]

Dat is de volledige file.

@Digital,

Ik hoor wel hoe het verloopt, had gisteren exact wat jij had.

Bleek dat ik update 2.02 aan het installeren was ipv 2.03 (standaard kom je op de pagina van 2.02 terecht).

[ Voor 26% gewijzigd door Ilias1991 op 25-12-2014 16:11 ]

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:14

kingfriko

100 % BULLY

superjona schreef op donderdag 25 december 2014 @ 16:00:
Als PSN weer werkt zal je ze gewoon alsnog kunnen halen neem ik aan ?

kingfriko

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
[...]

Zo heet het bestand gewoon. :) Ook als je de volledige firmware download.

Edit: Oh snap. Zie nu pas dat Ilias1991 in "[PS4] PlayStation (deel) 4" al heeft gereageerd. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door polopolo150 op 25-12-2014 16:18 ]

• Origins
  • Niet online
zTz schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:43:
[...]

Elke keer als een bericht heb ontvangen duurt het echt eeuwen voordat dit bericht ook daadwerkelijk zichtbaar is. Dit geldt voor zowel op de ps4 als in de pscompanion app. Hoe kan het dat jij hier geen last van hebt en ik wel? Enig idee?
Bij die compagnion app op mobiel verbinding heb je er dan ook last van of enkel op wifi?

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Heerlijk dit. Reeds gekochte spellen werken ook niet vanwege licensie check omdat psn down is.

Is hier iets tegen te doen?

• RubenSaurus
SYQ schreef op donderdag 25 december 2014 @ 16:56:
Heerlijk dit. Reeds gekochte spellen werken ook niet vanwege licensie check omdat psn down is.

Is hier iets tegen te doen?
Nope, zelfde probleem hier

Verwijderd

Net een Email van het PS Team gehad met codes voor een kerst-thema en andere kado's.

Ik kan ze alleen niet verzilveren in de store omdat PSN weer gehacked is.

Battlefield 4 online spelen lukt me ook niet , het ligt gewoon aan die *** hackers.

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Pff balen. Opzouten dat ik dan nog online games ga kopen

• Verstekbakker
  • Niet online
Hier is ook hommeles. Ik heb tot 2016 PS+, maar krijg de melding dat in mijn land geen PS+ beschikbaar is. It's the season to be jolly.

Verwijderd

Word er een beetje pissig van , die @#$%& hackers ...

Volgens mij word het tijd om over te stappen naar pc gaming , want het is ondertussen elke week wel een keer raak met die Ddos aanvallen...

En maybe deden ze het in het begin om alles veiliger te maken , nu doen ze het puur omdat ze op de aandacht geilen...

Tuig....

Heerlijk bij al die spellen waarbij je verplicht on-line moet zijn om te kunnen gamen , lang leve de "moderne" ontwikkelingen...

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 18:36:
Word er een beetje pissig van , die @#$%& hackers ...

Volgens mij word het tijd om over te stappen naar pc gaming , want het is ondertussen elke week wel een keer raak met die Ddos aanvallen...

En maybe deden ze het in het begin om alles veiliger te maken , nu doen ze het puur omdat ze op de aandacht geilen...

Tuig....

Heerlijk bij al die spellen waarbij je verplicht on-line moet zijn om te kunnen gamen , lang leve de "moderne" ontwikkelingen...
Op de PC heb je zat andere problemen om je mee bezig te houden. Neem dat nou mar van mij aan ;) Gras is zeker niet altijd groener.

Drm en dergelijken zijn daar met Origin en Uplay enzo nog veel irritanter. Nog altijd gezeik met slechte ports die áls ze goed lopen wel de beste versies zijn etc etc.

Hackers kunnen alles verzieken. Zelfs WoW werd een tijdje geleden naar beneden gehaald.

Verwijderd

Dit is pas de derde keer dit jaar dat ik een paar uur last heb van het 'hacken'

Het blijft vervelend dit , ze moeten de beveiliging beter op orde krijgen als dat mogelijk is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 18:48:
Dit is pas de derde keer dit jaar dat ik een paar uur last heb van het 'hacken'

Het blijft vervelend dit , ze moeten de beveiliging beter op orde krijgen als dat mogelijk is.
Derde keer ?

https://downdetector.com/status/playstation-network/archive :P

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb net mijn 1e playstation (4) besteld. Ik heb dus 0,0 ervaring met deze console. Welke games raden jullie aan? En zijn er nog sites waar ik me kan inlezen?

Verwijderd

Derde keer dat 'ik' er last van heb.

Volgens die site was het elke dag van dit jaar.
Ferra schreef op donderdag 25 december 2014 @ 18:51:
Ik heb net mijn 1e playstation (4) besteld. Ik heb dus 0,0 ervaring met deze console. Welke games raden jullie aan? En zijn er nog sites waar ik me kan inlezen?
http://nl.playstation.com/ps4/games/
Off topic maar zullen we ddos attacks aub geen hacken noemen?

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:00:
Off topic maar zullen we ddos attacks aub geen hacken noemen?
:P ..
True , het ene tuig is het andere tuig niet..

Maar het blijft tuig. :) .

Verwijderd

Zelfs mijn X1 die al maanden alleen maar stof loopt te happen komt Xbox Live niet op.
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:04:
Zelfs mijn X1 die al maanden alleen maar stof loopt te happen komt Xbox Live niet op.
Qua timing hebben ze het wel goed uitgezocht. Deze dagen zijn de piekdagen voor beide netwerken dus de extra load door een ddos attack is nu extra funest.

• Melkaz
  • Laatst online: 09:47

Melkaz

Melkazar

Fifa op de Xbox is helemaal kansloos, kan niet eens een offline game saven omdat live down is :(
Gelukkig werkt Unity op m'n PS4 wel, behalve alle ubisoft meuk maar dat mis je toch niet :P

Ik vraag me overigens af hoeveel van deze issues komen door DDOS en hoeveel door alle mensen die onder de kerstboom een nieuwe console hebben gekregen..

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Pagina: 1 ... 97 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link