• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Shooters met een controller voelt voor mij een beetje als basketballen in een rolstoel.

Door de auto aim/aim assist kan je vaak toch wel goed 'mikken' aangezien mikken voor je gedaan wordt.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:54
xelfer schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:21:
Shooters met een controller voelt voor mij een beetje als basketballen in een rolstoel.

Door de auto aim/aim assist kan je vaak toch wel goed 'mikken' aangezien mikken voor je gedaan wordt.
Rolstoelbasketball moet je niet onderschatten hoor, heb nog nooit iemand met auto-aim in een rolstoel gezien though. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door djmelvee op 23-12-2014 16:22 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nee, basketballen in een rolstoel is dit soort discussies ;) grappig om naar te kijken. Maar echt interesant? totaal niet.

Wel grappig dat je gelijk van die trolls ziet verschijnen bij dit soort discussies.

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 23-12-2014 16:26 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• xelfer
  • Niet online
djmelvee schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:22:
[...]
Rolstoelbasketball moet je niet onderschatten hoor, heb nog nooit iemand met auto-aim in een rolstoel gezien though. ;)
Zeker niet, maar voor iemand die gewend is om te kunnen lopen/rennen/springen lijkt het me toch wel beperkt.

Overigens heb ik een Xim4 om mijn muis en toetsenbord aan te sluiten op mijn PS4. Mijn PC is te brak om de laatste gen games te kunnen spelen.

• djmelvee
xelfer schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:26:
[...]

Zeker niet, maar voor iemand die gewend is om te kunnen lopen/rennen/springen lijkt het me toch wel beperkt.

Overigens heb ik een Xim4 om mijn muis en toetsenbord aan te sluiten op mijn PS4. Mijn PC is te brak om de laatste gen games te kunnen spelen.
Een rolstoel is sowieso een beperking haha. :9

Met muis en toetsenbord op PS4? Werkt dat een beetje fijn?! Zonder vertraging etc.

• xelfer
  • Niet online
Werkt perfect :). Zeker een aanrader, hoewel een Xim4 best wel duur is.

Bij games als Far Cry 4 zet ik wel de auto aim uit, anders is het wel heel makkelijk om te spelen met muis + toetsenbord.

• djmelvee
xelfer schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:35:
Werkt perfect :). Zeker een aanrader, hoewel een Xim4 best wel duur is.

Bij games als Far Cry 4 zet ik wel de auto aim uit, anders is het wel heel makkelijk om te spelen met muis + toetsenbord.
Dat is best wel een toffe feature though.

• xelfer
  • Niet online
Auto aim is geen feature van de Xim4, maar een standaard instelling in de game :).

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-10 19:02
Persoonlijk hoop ik dat het ze ooit lukt om gebruik van keyboard en muis in multiplayer te blokken , ik vind het cheaten , doe dat maar op je pc

• xelfer
  • Niet online
Op een console heb je vrij weinig aan een muis + toetsenbord in een multiplayer shooter hoor. De extra precisie van de muis wordt teniet gedaan door de aim assist. Deze aim assist zorgt ervoor dat iedereen zeer precies 'mikt'.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-10 19:02
een controller vind ik relaxter maar ben toch wel nauwkeuriger en sneller met een keyboard/muis combinatie...

Verwijderd

cardwizard schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:55:
Persoonlijk hoop ik dat het ze ooit lukt om gebruik van keyboard en muis in multiplayer te blokken , ik vind het cheaten , doe dat maar op je pc
Ach, laat ze toch lekker als ze de extra moeite er in willen stoppen:). Ik denk toch niet dat de grote meerderheid dit doet.

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-10 07:13
CappieL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:44:
[...]

Voor 89 euro koop je hem bij MyCom, doe daar nog een EUR 7.50 korting-code vanaf en je hebt hem de volgende dag al voor EUR 81.50
En waar vind ik die korting code?

• Alph
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-10 19:20
Jay_Snake schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:40:
[...]

En waar vind ik die korting code?
Ik als lurker zal is een keertje helpen ;)

3QJU131XQX

Gister deze gebruikt voor Driveclub, fijne korting.

[ Voor 11% gewijzigd door Alph op 23-12-2014 19:33 ]

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:07
Effe een vraagje: wat doen jullie voornamelijk: de spellen op disc kopen, of deze gewoon online (alleen downloadbaar) aanschaffen. Disc geeft misschien een veilig gevoel (je hebt wat in handen) maar eigenlijk is downloaden net zo handig. Ik neem aan dat dat net zo veilig is toch??

als je download, moet je dan om te spelen online zijn? of hoeft dat niet?

oh: en hoe zit dat met doorverkopen? dat kan toch gewoon? of is dat onhandig?

[ Voor 10% gewijzigd door kuwerti op 23-12-2014 19:49 ]

• xelfer
  • Niet online
Ik koop vnl. op disc. Staat leuk in de verzameling :).

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:26

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

vraag welken HDD hebben jullie er in gezet ik zit aan denk ook een er in te zetten 2T maar welke kan ik besten pakken

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• corset
Destiny Demo getest, wat een ruk game.. 1 missie gedaan (Return to the place where you got your ship and fight named creature).

Tunnel in met flashlight, 1shot door enemy daar. Leuke manier om er achter te komen dat dat dus niet handig is.

Meer loading screens dan gameplay. Nee geweldig spel :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:21
Ik vermaak me anders al 3 maanden prima met Destiny :P

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
kuwerti schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:28:
Effe een vraagje: wat doen jullie voornamelijk: de spellen op disc kopen, of deze gewoon online (alleen downloadbaar) aanschaffen. Disc geeft misschien een veilig gevoel (je hebt wat in handen) maar eigenlijk is downloaden net zo handig. Ik neem aan dat dat net zo veilig is toch??

als je download, moet je dan om te spelen online zijn? of hoeft dat niet?

oh: en hoe zit dat met doorverkopen? dat kan toch gewoon? of is dat onhandig?
Ik koop alles op disc of ik moet écht een leuke aanbieding tegenkomen. Reden voor mij is omdat ik al mijn games verkoop wanneer ik ze Platinum heb gehaald, ik kan dan ook niet maanden lang dezelfde game spelen.

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Motaro schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:44:
hoi

vraag welken HDD hebben jullie er in gezet ik zit aan denk ook een er in te zetten 2T maar welke kan ik besten pakken
Serieus?? Dat is echt al 100 x voorbij gekomen hoor, zelfs in de laatste 2 pagina's maar goed....

pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Deze moet je dus hebben....

psn id: cassiuskleij

• kuwerti
Cassiuskleij schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:12:
[...]

Serieus?? Dat is echt al 100 x voorbij gekomen hoor, zelfs in de laatste 2 pagina's maar goed....

gisteren heb ik deze er ook in gezet. werkt perfect!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Laatste week aanbiedingen PSN US. Highlights met tussen haakjes de PS+-prijs:

Alien Isolation: $35 ($30)
AC IV Black Flag: $25 ($20)
Battlefield 4: $12
Battlefield 4 P: $30
Diablo 3: $40 ($36)
MGS GZ: $6,80
Metro Redux: $35 ($30)
Peggle 2: $4,80

Eindelijk Black Flag! *O*

• Bellerophon
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Cassiuskleij schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:12:
[...]

Want sommige kunnen niet echt lezen :')

PSN: Bellerophon-

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

SqueakyClean schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:34:
Laatste week aanbiedingen PSN US. Highlights met tussen haakjes de PS+-prijs:

Alien Isolation: $35 ($30)
AC IV Black Flag: $25 ($20)
Battlefield 4: $12
Battlefield 4 P: $30
Diablo 3: $40 ($36)
MGS GZ: $6,80
Metro Redux: $35 ($30)
Peggle 2: $4,80

Eindelijk Black Flag! *O*
gaddamn dat zijn pas prijzen. hioly hell wat worden wij geschaft met die EU prijzen. heb het lang niet gedaan maar ga nu dan maar toch ff een us account maken.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-11 20:12

Ttje

"We shall never surrender"

Volgensmij dacht ik te zien in het menu onder een game, ik weet niet hoe dat heet maar je kan al je achievements er in zien, in dit geval Far Cry 4. De prijs was 44 euro als ik dat goed heb, Nederlandse store.

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:09
Wat is de makkelijkste manier om US games aan te kopen?

Ik heb nu een US psn account, nu probeer ik een betaling door te voeren alleen mislukt dat steeds..

Waarschijnlijk door mijn Nederlandse paypal account? Moet die ook op US staan?

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-11 22:37
ik koop tegoed kaarten met mijn CC @ amazon.com en daarmee waardeer ik tegoed op in de US PSN store.

• DeTjuk
  • Laatst online: 01-11 22:01
Ilias1991 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:28:
Waarschijnlijk door mijn Nederlandse paypal account? Moet die ook op US staan?
Jup ook een us PayPal account nodig.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• Ilias1991
Dacht ik al, bedankt voor het bevestigen.

Wat voor adres gebruiken de meesten? Een of andere hotel?

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Is de BF4 Premium het waard voor die 18 dollar meer?

• HaskoF
Het is het zeker waard. Doen zonder twijfel.

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:31
Laadtijden zijn misschien af en toe wat lang, maar verder zijn er echt meer dan genoeg mensen die zich prima met Destiny vermaken. Ik vermaak me er na 150+ uur ook nog steeds mee, maar inmiddels wel alleen als ik samen met anderen kan spelen.
lanerios schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:49:
Destiny Demo getest, wat een ruk game.. 1 missie gedaan (Return to the place where you got your ship and fight named creature).

Tunnel in met flashlight, 1shot door enemy daar. Leuke manier om er achter te komen dat dat dus niet handig is.

Meer loading screens dan gameplay. Nee geweldig spel :(

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Freakster86 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:43:
Is de BF4 Premium het waard voor die 18 dollar meer?
Let er wel op dat je ook de US game nodig hebt. US Premium werkt niet op EU BF4...
HaskoF schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:39:
ik koop tegoed kaarten met mijn CC @ amazon.com en daarmee waardeer ik tegoed op in de US PSN store.
Zo doe ik het ook. Je hebt er wel een apart, US Amazon account voor nodig...

[ Voor 36% gewijzigd door SqueakyClean op 23-12-2014 23:42 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:17
Hoe zit het met dlc als ik een game zeg gta5 uit us store koop maar speel met mn nl account.
Kan ik dan in us store dlc kopen en met nl account gewoon spelen ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 01-11 22:28
sanant schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:45:
Little big planet 3 voor $32,49 gekocht bij gamedealdaily.
Is alleen in het engels ,ook als ik de kids ´m op eu account spelen .
Maar ja dan leren zo ook weer wat engels ;)
Die van jou werkt dus wel, ik kreeg een al gebruikte code :(

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

v8power67 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:46:
Hoe zit het met dlc als ik een game zeg gta5 uit us store koop maar speel met mn nl account.
Misschien de 'KLIK' in de topicwarning eens proberen :X

Maar ja, dat kan dus.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

v8power67 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:46:
Zolang je DLC koopt uit dezelfde store als de game, zit je goed...

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:17
Thnx voor info. Dat wordt dus lekker goedkoop games halen :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Sandyman538 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 00:04:
[...]

Misschien de 'KLIK' in de topicwarning eens proberen :X

Maar ja, dat kan dus.
Die KLIK wijst niet echt naar een kant-en-klare handleiding hè. Info is zo versnipperd (en soms slecht geschreven) dat het nog best ingewikkeld kan lijken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

v8power67 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 00:16:
Thnx voor info. Dat wordt dus lekker goedkoop games halen :D
Het scheelt idd veel geld, ook bij nieuwe games. GTA V: €69 of $59: scheelt gewoon €20!

Maar ik zit voorlopig wel goed: net Black Flag en MGS gekocht. Van de week FC4 ook al gehaald (ook US). Man, ik ga nooit alles kunnen uitspelen...! :'(

• nofearnl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 12:54
Hee allemaal!

Ik ben opzoek naar een ps4 !! Helaas heb ik de media markt actie gemist waarbij je 4 games kreeg en de ps4 voor 444 euro :-(

Weet iemand hier waar nog zo'n soort actie loopt? Ik zie namelijk alleen bundels van Fifa15 en Driveclub, vind het wel leuke games maar ben meer op zoek naar The last of us, COD AW, Far Cry 4?!

Heb al gekeken naar een ps4 met far cry maar dan kan ik net zo goed een 10tje bij leggen voor los te kopen met fifa oid!!

Iemand suggesties waar zo'n pakket te vinden is ? Ik kom zelf uit Den Haag. :)

• kuwerti
BtM909 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 00:16:
[...]

Die KLIK wijst niet echt naar een kant-en-klare handleiding hè. Info is zo versnipperd (en soms slecht geschreven) dat het nog best ingewikkeld kan lijken :)
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ergens werd er over een soort van ' walk-through' gesproken maar die heb ik nooit kunnen vinden. Ik wil met alle plezeier vanalles lezen, maar een duidelijk leesbaar verhaal is er inderdaad niet. 8)7

Wie heeft een goede link?? :D

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd

-Vragen over US accounts?: KLIK.

Ze zouden onder de 'KLIK' een perfecte link met uitleg kunnen zetten.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:05

Melkaz

Melkazar

January sales zijn begonnen mensen, een hele hoop PS4 games in de aanbieding waaronder:

The Wolf Among us - 13,49 voor PS+
AC IV Black Flag - 24,99
Trials - 9,99
Tomb Raider DE - 19,99

Nu al beter dan die teleurstellende 12 days of xmas :P

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:53
Lol dat was ook niet echt een uitdaging natuurlijk ;)

Edit : Wat is je bron eigenlijk, want ik zie nog geen aankondiging op het PS blog ?

[ Voor 45% gewijzigd door Beakzz op 24-12-2014 09:00 ]

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:58:
Edit : Wat is je bron eigenlijk, want ik zie nog geen aankondiging op het PS blog ?
De PSStore.

• corset
hatsa schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:57:
Laadtijden zijn misschien af en toe wat lang, maar verder zijn er echt meer dan genoeg mensen die zich prima met Destiny vermaken. Ik vermaak me er na 150+ uur ook nog steeds mee, maar inmiddels wel alleen als ik samen met anderen kan spelen.

[...]
gz? Dus daarom mag ik mijn mening niet geven? het is echt gewoon Warframe Light. Nee, dan ga ik dat wel spelen.

Zit nog steeds te wachten op een echt goede S/F shooter voor de PS4, geen CoD junk zoals advanced titanfall (without the titans). Maar gewoon weer een keer een echt goede Unreal, Quake, oid.

Ik denk dat je voor dat soort shooters toch echt op de PC moet zijn. UT krijgt geloof ik een remake en ik zag laatst op PU ook weer een old school shooter langskomen (naam ben ik kwijt) die binnenkort naar de PC komt.

• Origins
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:04:
[...]

gz? Dus daarom mag ik mijn mening niet geven? het is echt gewoon Warframe Light. Nee, dan ga ik dat wel spelen.

Zit nog steeds te wachten op een echt goede S/F shooter voor de PS4, geen CoD junk zoals advanced titanfall (without the titans). Maar gewoon weer een keer een echt goede Unreal, Quake, oid.
Volgens mij geeft hij dat ook niet aan dat je je mening niet mag geven, dus niet gelijk zo fel reageren.
Je hebt puur en enkel de demo gespeeld?

Ik ben niet bekend met de demo, maar zit daar ook een strike in? zit daar ook een raid in? want dat is toch wel waar voornamelijk de game om draait.
Game draait ook om het sociale gedeelte om met andere gamers missies te completen.

• hatsa
lanerios schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:04:
[...]

Je mag best je mening geven, maar je bracht het nogal of het een feit is. Jij vindt het misschien een stom spel en Warframe Light, maar dat betekent niet dat andere mensen er geen plezier aan kunnen beleven.
Origins schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:24:
[...]

Volgens mij geeft hij dat ook niet aan dat je je mening niet mag geven, dus niet gelijk zo fel reageren.

Ik ben niet bekend met de demo, maar zit daar ook een strike in? zit daar ook een raid in? want dat is toch wel waar voornamelijk de game om draait.
Game draait ook om het sociale gedeelte om met andere gamers missies te completen.
Dat dus. En ik ben een zij ;)

[ Voor 29% gewijzigd door hatsa op 24-12-2014 09:27 ]

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:31
FEZ staat bij mij Gratis te downloaden:

https://store.sonyenterta...00382_00-FEZTHEGAMEPOLYTR

Volgens mij had ik deze nog niet via Plus oid gedownload.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Maar je moet toegeven, het verhaal is echt om te janken...

• Origins
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:56:
[...]

Maar je moet toegeven, het verhaal is echt om te janken...
Helemaal mee eens! echter denk ik dat Activision het ook helemaal om zeep heeft geholpen.
Erg spijjtig.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Origins schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:00:
[...]

Helemaal mee eens! echter denk ik dat Activision het ook helemaal om zeep heeft geholpen.
Erg spijjtig.
Zeker! En het lvlen vind ik persoonlijk ook apart... misschien omdat ik teveel Borderlands ben gewend :')

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:35
Jullie zouden dan ook nog kunnen kijken naar Planetside 2, lekker grootschalig en meer variatie. Beta codes worden geloof ik voor 31 december nog verstuurd, dus ik verwacht de final game ergens Q1/Q2 2015. Een betere MMOFPS met sci-fi setting komt er geloof ik voorlopig niet. Je kan m al uitproberen op de pc.

• hatsa
Bellerophon schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:03:
[...]

Zeker! En het lvlen vind ik persoonlijk ook apart... misschien omdat ik teveel Borderlands ben gewend :')
Het verhaal is wel echt beroerd ja :D Maar dat maakt mij weer niet zoveel uit. Het levelen zorgt er ook wel weer voor dat je het blijft spelen. Heb je net je schoenen helemaal geupgrade, krijg je nieuwe met toch weer net iets boeiendere perks.
Trishul schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:03:
Jullie zouden dan ook nog kunnen kijken naar Planetside 2, lekker grootschalig en meer variatie. Beta codes worden geloof ik voor 31 december nog verstuurd, dus ik verwacht de final game ergens Q1/Q2 2015. Een betere MMOFPS met sci-fi setting komt er geloof ik voorlopig niet. Je kan m al uitproberen op de pc.
Thanks, ik heb me aangemeld voor de beta. Maar is dat ook PvE of alleen PvP?

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:46:
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Ze zouden onder de 'KLIK' een perfecte link met uitleg kunnen zetten.
En het liefst zou je dan ook nog zien dat een tweaker het bij je thuis uitvoerde of niet? Een beetje eigen initiatief wordt hier gewaardeerd. Zoals Bram zegt, google werkt prima. Ik ben ook gewoon even een uurtje aan het lezen geweest toen ik een us account ging maken. Nu krijg je continu dezelfde vragen, wordt er een topicwarning voor aangemaakt, gaan mensen klagen dat het niet op een presenteerblaadje komt... Droevig.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

hatsa schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:08:
[...]

Het verhaal is wel echt beroerd ja :D Maar dat maakt mij weer niet zoveel uit. Het levelen zorgt er ook wel weer voor dat je het blijft spelen. Heb je net je schoenen helemaal geupgrade, krijg je nieuwe met toch weer net iets boeiendere perks.
Alleen het lvlen van je gear :')
Ik vind grinden echt niet erg, maar het gaat soms helemaal nergens over... denk dat ik daarom ook voornamelijk Crucible speel

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Persoonlijk vind ik Borderlands ook leuker. Maar dat komt vooral door de idiote humor en characters die erin zitten :)

Destiny speelt gewoon heerlijk weg, ziet er goed uit en de missies zijn leuk om te doen.

Maar of het nou Borderlands, Destiny, DA:I of wat dan ook is, als ik er 2 keer doorheen ben geweest ben ik er wel klaar mee. Zelf ben ik niet van het maandenlang farmen voor dat ene item. Daarvoor zijn er teveel andere leuke games om te doen.

Ieder zijn ding!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• corset
[...]

Zo werkt een game totaal niet. zelfde als met een MMO zeggen "Ja maar dat mag je pas zeggen als je geraid hebt!" 8)7

En spel moet je vanaf de eerste 10 minuten al gelijk bij de strot grijpen. Je moet vanaf dat moment al willen blijven spelen. Als een speler binnen 10 minuten al heeft "Meh, het boeit niet zo eigenlijk" dan ga je hem echt niet lang genoeg houden voor endgame zooi. Dat is gewoon simpele marketing, en ik ga er van uit dat dat wel logisch is.

De "Demo" heeft de volgende restrictions:

•Character creation and progression to Level 7, which carries over to the full version of the game should you decide to purchase a retail copy of Destiny
•Five Story Missions set in Old Russia
•Access to the Tower and multiple Tower vendors
•“The Devil's Lair” 3-player cooperative Strike

kortom, bijna niks. Maar toch net genoeg om voor mij te hebben "Yay.. tunneltje rennen, dingen afschieten. Andere spelers die constant afk achter je aan rennen en niks doen" (dat is mijn ervaring tot nu toe).

offtopic:
Precieze aantal minuten kan ik niet 100% zeggen, is al meerdere keren onderzoek naar gedaan. Volgens mij was het 10, kan ook 30 zijn geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 24-12-2014 10:18 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

lanerios schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:16:
[...]

Zo werkt een game totaal niet. zelfde als met een MMO zeggen "Ja maar dat mag je pas zeggen als je geraid hebt!" 8)7

En spel moet je vanaf de eerste 10 minuten al gelijk bij de strot grijpen. Je moet vanaf dat moment al willen blijven spelen. Als een speler binnen 10 minuten al heeft "Meh, het boeit niet zo eigenlijk" dan ga je hem echt niet lang genoeg houden voor endgame zooi. Dat is gewoon simpele marketing, en ik ga er van uit dat dat wel logisch is.

•Character creation and progression to Level 7, which carries over to the full version of the game should you decide to purchase a retail copy of Destiny

kortom, bijna niks. Maar toch net genoeg om voor mij te hebben "Yay.. tunneltje rennen, dingen afschieten. Andere spelers die constant afk achter je aan rennen en niks doen" (dat is mijn ervaring tot nu toe).

offtopic:
Precieze aantal minuten kan ik niet 100% zeggen, is al meerdere keren onderzoek naar gedaan. Volgens mij was het 10, kan ook 30 zijn geweest.
Fallout 3 had mij na 10 minuten nog niet bij de strot... 4 dagen later wel

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:07
hatsa schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:08:
[...]

[...]

Thanks, ik heb me aangemeld voor de beta. Maar is dat ook PvE of alleen PvP?
Planetside is PvP maar niet zoals in bv CoD of BF4. In PS2 heb je uitgestrekte gebieden en diverse steden die je aan kunt vallen. Ik vind de game een absolute aanrader.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• corset
Bellerophon schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:19:
[...]

Fallout 3 had mij na 10 minuten nog niet bij de strot... 4 dagen later wel
Dan ben je een van de weinige mensen die zo lang door speelt. De groep mensen hier op Tweakers is heel anders dan de gemiddelde gamer.

• Origins
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:16:
[...]

offtopic:
Uhm zo werkt een game juist wel, als ik een game 10 minuten speel om een oordeel te vellen, dan had ik makkelijk de helft van de games (die ik achteraf tof vond) af kunnen schrijven.

Oh kijk speel bijvoorbeeld die strike, daarin leer je met andere spelers samen te spelen en een baas te verslaan, als het niet je ding is prima maar dan heb je het een eerlijke kans gegeven.
Een eerlijke kans is ook geen uren bezig zijn, maar strike en een paar missies daar waar de demo dan voor is.

Gewoon zomaar een tip.

[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 24-12-2014 10:26 . Reden: Aanpassingen in de tekst. ]

• corset
Origins schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:23:
[...]

Uhm zo werkt een game juist wel, als ik een game 10 minuten speel om een oordeel te vellen, dan had ik makkelijk de helft van de games (die ik achteraf tof vond) af kunnen schrijven.

Oh kijk speel bijvoorbeeld die strike, daarin leer je met andere spelers samen te spelen en een baas te verslaan, als het niet je ding is prima maar dan heb je het een eerlijke kans gegeven.
Een eerlijke kans is ook geen uren bezig zijn, maar strike en een paar missies daar waar de demo dan voor is.

Gewoon zomaar een tip.
Dan zijn alle boeken over marketing dus al jaren fout. Ow well, gelukkig dat we Tweakers hebben om alle dingen te verbeteren.
En qua community.. ach, als dit de Destiny community is, dan is Warframe toch wat beter voor mij. Waar als er kritiek op een game is gewoon een discussie komt en niet een "Jij hebt het fout want ik vind het leuk!"

Back on topic!

Blijkbaar komen er binnen kort toch nog wat leuke CE's uit voor de PS4

Bloodborne (ink+Quill and a bell replica)
Heavensward (FFXIV expansion. Dragon statue en wat andeere zooi)

Hopelijk wel allemaal wat beter na de zeer teleurstellende en lelijke CE's van Farcry 4 en Lords of the Fallen.

• Origins
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:35:
[...]

Dan zijn alle boeken over marketing dus al jaren fout. Ow well, gelukkig dat we Tweakers hebben om alle dingen te verbeteren.
En qua community.. ach, als dit de Destiny community is, dan is Warframe toch wat beter voor mij. Waar als er kritiek op een game is gewoon een discussie komt en niet een "Jij hebt het fout want ik vind het leuk!"

Back on topic!

Hopelijk wel allemaal wat beter na de zeer teleurstellende en lelijke CE's van Farcry 4 en Lords of the Fallen.
Waar wordt dit precies gezegd dan? ik zie je steeds meer dingen posten die eigenlijk niet eens gezegd zijn?
Wees wat vrolijker, het is bijna kerst.

• corset
ben vrolijk genoeg. Dat kan je aan een post niet zien :p het is gewoon weer een standaard activision game. Veel spektakel, weinig echte inhoud. Dat vind ik zelf erg jammer, en dat je mensen soms erbij hebt in je groep die gewoon afk achter je aan rennen is dood irritant.

• hatsa
Jij concludeert na een demo dat het een ruk game is, ik zeg dat ik me er prima mee vermaak. Dat betekent niet dat jij het geen ruk game mag vinden, daar heb ik verder absoluut geen problemen mee, dan speel je het lekker niet. Maar andere mensen (waaronder ik dus) vinden het geen ruk game, en dat wilde ik even zeggen. Of zeggen alle marketing boeken ook dat iedereen dezelfde mening moet hebben?
lanerios schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:35:
[...]

Back on topic!

• tiguan
  • Laatst online: 21:21
Mensen die AFK achter je aan rennen in Destiny? Heb ik nog nooit meegemaakt :P

• corset
Zullen we nu verder bij PS4 blijven? Dank :) Het is bijna kerst, en de kerst sale is voorbij van PSN. Hoe teleurstellend deze ook bleek te zijn geweest. (schijnbaar, let er zelf niet op. Was te druk met DA:I :+ )

Nog steeds erg jammer dat Sony (en Microsoft) niet durven te doen qua niveau steam sale. Zou de inkomsten wel kunnen boosten.

• Origins
  • Niet online
Eens, de sale was erg teleurstellend!
Ik had wel een echte klapper verwacht, maar goed dat zal op de console wel uitblijven.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

lanerios schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:21:
[...]

Dan ben je een van de weinige mensen die zo lang door speelt. De groep mensen hier op Tweakers is heel anders dan de gemiddelde gamer.
Ik geef iedere game in de basis een kans :o
Heb zelfs 'The Amazing Spiderman 2' nog 3 dagen getracht te doorgronden op de PS4... uiteindelijk deed het echt pijn aan mijn ogen :'(

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
ik heb m net ook helemaal bekeken, was erg leuk en interessant om te zien :)

[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 24-12-2014 12:16 ]

PSN id: NL_SToRM

• hatsa
Na 12 niet zo toffe deals of Christmas, nu dan eindelijk iets betere aanbiedingen:
http://blog.eu.playstatio...anuary-sale-starts-today/

Dragon Age voor 45euro, en de Deluxe Edition voor 50 :D

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:01
Dragon Age wel een mooi kerst cadeautje inderdaad :). Expres even gewacht voor een iets goedkopere versie.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:53
Sleeping dogs , PES 2015 en NFS complete zijn mooi geprijsd hoor. Sleeping dogs zelfs nog cheaper dan ik hem in de sale van de US store heb gescoord en NFS maar net iets hoger.
ChuckyDevil schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:38:
Dragon Age wel een mooi kerst cadeautje inderdaad :). Expres even gewacht voor een iets goedkopere versie.
US versie is omgerekend € 49,-. Had je dus al een tijdje geleden kunnen oppikken. ;)

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:01
Dat is waar. Was ook nog druk met GTA V :)

• hatsa
bram1984 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:49:
[...]

US versie is omgerekend € 49,-. Had je dus al een tijdje geleden kunnen oppikken. ;)
Ik heb geen US account en deel het grootste deel van m'n digitale spellen met een vriend van me. Voor beiden is het geen optie om over te gaan op een ander account. Spellen die we niet allebei willen spelen (zoals Dragon Age, bijvoorbeeld) koop ik of op disc, of zoals nu in de sale. Ik hoef ook niet alles meteen ;)
hatsa schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:03:
[...]

Ik heb geen US account en deel het grootste deel van m'n digitale spellen met een vriend van me. Voor beiden is het geen optie om over te gaan op een ander account. Spellen die we niet allebei willen spelen (zoals Dragon Age, bijvoorbeeld) koop ik of op disc, of zoals nu in de sale. Ik hoef ook niet alles meteen ;)
Integendeel: een US account is voor iedereen een optie, ook als je spellen deelt. :)

Voor een nieuwe digitale release ben je dan geen € 30,- per persoon kwijt maar minder dan € 25,-. d:)b

edit: Wie kan me trouwens, vanuit gamer-perspectief, de charme van Dragon Age even toelichten? Hier en daar ziet het er wel interessant uit, maar toch. Ik zag laatst ook een filmpje met wat turned-base/strategie elementen. Kan dat kloppen? Dat is echt niet mijn ding namelijk.

Is het noodzakelijk eerdere delen gespeeld te hebben?

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 24-12-2014 13:14 ]

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Gaaf, ik was aan het denken Fez misschien via Steam op PC te kopen, maar als hij gratis is voor PS4, dan liever zo :P hoe kom je er in godsnaam achter dat die is afgeprijsd overigens? Ik zie nergens een reclame hiervoor of in een lijstje van aanbiedingen staan, alleen maar op de pagina van de game zelf dat ie in de aanbieding is.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:36

Nakebod

Nope.

Ik hoop ook dat die januari deals in de US store komen.
Dragon Age voor 50 USD? Zeer potentiele deal! Voor 50 euro nog even niet.
Heb voorlopig nog wel ff genoeg spellen, en dan heb ik de PS4 nog maar net 20 dagen :P Wil mijn creditcard afschrift van deze maand niet zien :X

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• HaskoF
Als je games op release dag koopt ben je omgerekend +-46 per spel kwijt. Deel dit door twee en het komt neer op ongeveer 23 pp voor een spel.
Met leuke deals wordt het nog goedkoper om te gamen. Hierdoor heb je een hele backlog aan games en blijven ze liggen op de digitale plank.
GTA V
FC4
Destiny
Driveclub
LOTR:Shadow of Mordor
COD AW
Metal Gear Solid

Ik weet niet meer welke ik moet spelen. Beste is om maximaal met 2 spellen bezig te zijn

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:36

Nakebod

Nope.

Ja (nog) wel, omdat er (nog) geen January deals zijn zoals hier.
En misschien komen die uberhaupt niet, die hadden in December al betere deals.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• HaskoF
Nakebod schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:15:
Wil mijn creditcard afschrift van deze maand niet zien :X
Ik heb laatst berekend wat de PS4 mij dit jaar heeft gekost met alle games en accesoires eraan....
haha dat is wat ik niet wilde zien :) omgerekend was ik ongeveer 45€ per maand kwijt aan gamen

Waaronder wel eenmalige uitgaven van een headset en een extra controller

• striner
Net even Fez gespeeld, maar krijg soms gesloten deuren voor mijn neus met "this door is locked in the trial version", ik zie nergens dat het om een trial versie gaat :?

-edit-
als ik in het PS4 hoofdschem het spel selecteer en naar onderen toe ga, kan ik de game starten, of "Buy: 2,99" selecteren. lijkt dus toch een trial ofzo...

[ Voor 33% gewijzigd door striner op 24-12-2014 13:25 ]

• hatsa
bram1984 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:11:
[...]

Integendeel: een US account is voor iedereen een optie, ook als je spellen deelt. :)

Voor een nieuwe digitale release ben je dan geen € 30,- per persoon kwijt maar zelfs minder dan € 20,-. d:)b
Nu is de PS4 van de vriend van me ingesteld als mijn primaire PS4 en andersom. We hebben inmiddels al redelijk spellen zo gedeeld en willen allebei blijven spelen op onze NL-accounts. Je kunt maar een primaire PS4 instellen per account (een PS4 kan wel primaire PS4 van twee accounts zijn), dus ik zie niet zo goed hoe we dan allebei de spellen van een US-account op onze NL-accounts zouden kunnen spelen en ook nog de spellen die we hebben gekocht met NL-accounts.

• HaskoF
Dat had je moeten doen voordat je de spellen had gekocht via de NL store.
Nu heeft het weinig zin om het te doen. tenzij jullie allebei besluiten om de gekochte spellen in het verleden voor jezelf te houden en in de toekomst goedkoper te gamen door vanaf dat moment een US account aan te houden en voor 1 van beide het NL account(het account met de minst gekochte spellen) langzaam laten uitsterven

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10 16:50

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo ik kan me nu ook melden bij de club van PS4 eigenaren :).

Heb afgelopen zaterdag 20-12 een PS4 GTA V pack opgehaald bij de Gamemania. Erg blij mee moet ik zeggen. Daarnaast van een collega nog de disc van destiny gehad omdat hij hem al 2x had. Scheelt dus weer ;).

Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de PS4 tot nu toe. Heeft me zeker positief verrast. Ook de party chat met mic op je controller werkt erg goed.

Nu vooral wachten op Gran Turismo :)

• hatsa
HaskoF schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:27:
Dat had je moeten doen voordat je de spellen had gekocht via de NL store.
Nu heeft het weinig zin om het te doen. tenzij jullie allebei besluiten om de gekochte spellen in het verleden voor jezelf te houden en in de toekomst goedkoper te gamen door vanaf dat moment een US account aan te houden en voor 1 van beide het NL account(het account met de minst gekochte spellen) langzaam laten uitsterven
Ja, 5 jaar geleden dan dus :P

• Ilias1991
Jezzard schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:28:
[...]

Ik als lurker zal is een keertje helpen ;)

3QJU131XQX

Gister deze gebruikt voor Driveclub, fijne korting.
Sorry dat ik het vraag en hier post, wil nu ook een hardeschijf aankopen, alleen kan geen mycom kortingscode vinden?

Zou jij of iemand anders mij hiermee kunnen helpen of in de juiste richting kunnen sturen?

Alvast bedankt en nogmaals excuses!

Edit: Code die in de post vermeld staat kan niet meer gebruikt worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Ilias1991 op 24-12-2014 14:25 ]

• Kevin26
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-10 06:17
Ilias1991 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:20:
[...]

Sorry dat ik het vraag en hier post, wil nu ook een hardeschijf aankopen, alleen kan geen kortingscode vinden?

Zou jij of iemand anders mij hiermee kunnen helpen of in de juiste richting kunnen sturen?

Alvast bedankt en nogmaals excuses!
Volgens mij quote jij nu een post waar de code in staat ? Of ben ik nu gek 8)7

• Ilias1991
Klopt, was vergeten te melden dat die code niet meer werkt 8)7

Excuses!

• striner
ben ik nou heel cheap als ik Fez liever op PC dan op PS4 koop omdat hij daar ook in de aanbieding is en 50 cent goedkoper is dan op PS4? :P
Pagina: 1 ... 96 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link