Origins schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:24:
[...]
Volgens mij geeft hij dat ook niet aan dat je je mening niet mag geven, dus niet gelijk zo fel reageren.
Je hebt puur en enkel de demo gespeeld?
Ik ben niet bekend met de demo, maar zit daar ook een strike in? zit daar ook een raid in? want dat is toch wel waar voornamelijk de game om draait.
Game draait ook om het sociale gedeelte om met andere gamers missies te completen.
Zo werkt een game totaal niet. zelfde als met een MMO zeggen "Ja maar dat mag je pas zeggen als je geraid hebt!"
En spel moet je vanaf de eerste 10 minuten al gelijk bij de strot grijpen. Je moet vanaf dat moment al willen blijven spelen. Als een speler binnen 10 minuten al heeft "Meh, het boeit niet zo eigenlijk" dan ga je hem echt niet lang genoeg houden voor endgame zooi. Dat is gewoon simpele marketing, en ik ga er van uit dat dat wel logisch is.
De "Demo" heeft de volgende restrictions:
•Character creation and progression to Level 7, which carries over to the full version of the game should you decide to purchase a retail copy of Destiny
•Five Story Missions set in Old Russia
•Access to the Tower and multiple Tower vendors
•“The Devil's Lair” 3-player cooperative Strike
kortom, bijna niks. Maar toch net genoeg om voor mij te hebben "Yay.. tunneltje rennen, dingen afschieten. Andere spelers die constant afk achter je aan rennen en niks doen" (dat is mijn ervaring tot nu toe).
offtopic:
Precieze aantal minuten kan ik niet 100% zeggen, is al meerdere keren onderzoek naar gedaan. Volgens mij was het 10, kan ook 30 zijn geweest.
[
Voor 5% gewijzigd door
corset op 24-12-2014 10:18
]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."