Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh er zijn echt wel periodes dat ik geen reet te doen heb omdat er in mijn ogen alleen maar meuk uitkomt, maar op dit moment ben ik lekker met FC4 en DriveClub bezig. AC: Freedom Cry moet ik nog aan beginnen en de volgende wordt The Order. Verder ben ik zeer benieuwd naar een aantal indies die nog naar de PS4 komen (Rime, The Witness, Journey, Alienation, No Man's Sky). En ook ben ik benieuwd naar de nieuwe game van Quantic Dream (Heavy Rain en Beyond Two Souls missen hierboven nog, want ik ben gek op games die iets nieuws proberen, vandaar mijn voorkeur voor het PS platform).

Ook Blade Runner vergeet ik trouwens op te noemen. Geniale game. Daar komt overigens een nieuwe film van, voor de liefhebbers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Vandaag heb ik eindelijk mijn harde schijf binnen! Ik heb geprobeerd mijn save games op te slaan in de cloud op mijn account, wat dus zoals het hoort automatisch is gedaan voor me. Maar ik heb ook andere accounts op mijn PS4 waarop andere mensen progress hebben opgeslagen. Die probeerde ik te kopiëren naar mijn USB stick maar dat kon niet omdat je daarvoor een PSN account voor nodig hebt...

Dit zijn mensen die geen Playstation hebben maar wel op bezoek komen om ouderwets lokaal multiplayer te spelen. Nu is het geen echte ramp maar wel bizar dat je hiervoor een PSN account voor nodig hebt omdat we bijvoorbeeld nu onze FIFA carrière en progress kwijt gaan raken. Mijn eigen PSN account gebruiken lukt niet want die is al in gebruik. Ik moet dus een nieuwe aanmaken om deze te kopiëren. Voor de duidelijkheid, ik heb echt de functie gekozen om lokale save games te kopiëren, niet van de cloud.

Verder kwam ik vandaag achter dat we het schroevendraaier set in huis al hebben uitgeleend. Dus ik moet nog even geduld hebben tot ik 2 TB in m'n PS4 heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:37
Ik heb zondag meegedaan in Eindhoven, het was best zwaar en zo belachelijk zag ik er niet eens uit :) Een roze (ipv oranje) muts met oren was al voldoende (PaRappa the Rapper) 8)7

Maar ben net terug uit Utrecht om hem op te halen en ik ga een gewone te kopen, het liefst een GTA5 bundle. Geld kan ik mooi in mijn nieuwe huis steken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Nog een tip voor goedkope games (weet niet zeker of die hier al gezegd is) :

http://gamedealdaily.com/playstation-4/

Net TLoU voor 15e gekocht. Ook nog andere interessante games die erop staan. Je hebt wel een US account nodig om de code in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:01
DJH schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:12:
Ben opzoek naar de PS4 bundle met GTA5, maar heb het vermoeden dat na gister deze bundles nergens meer te krijgen zijn. Weet iemand toevallig of en waar ze nog verkrijgbaar zijn?
Vanmiddag op goed geluk naar Intertoys geweest, daar heb ik deze bundel nog voor € 399 gekocht, aanbieding van vorige week was dat, maar mazzel dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Holy shit, ziet er bruut uit zeg! Die gaat zeker op de wishlist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Caraaaaamba! Lekkere sfeer zeg! Heb hem expres niet afgekeken om zoveel mogelijk van het spel te genieten als hij uitkomt. Lekker lichaam ook, trouwens... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Save the cheerleader, save the world... Na Kristen Bell (AC) de tweede Heroes actrice die volledig digitaal terugkomt in een game.

Horror/acite/adventure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:10
Yes, de PS4 is binnen. meteen die 2TB schijf erin geschroefd. was echt een makkie.
Nu een vraag ik wil voor de kids wat games gaan kopen, maar ik vind geen goede site waar ik goed kan zoeken/filteren.
Nu kan dat ook aan mij liggen, maar ik kan maar een paar games vinden die leuk zijn voor de kids (jongens, allemaal tussen de 7 en 10 jaar)
Enige titels die ik vind zijn: little big planet, Rabbids Invasion,Giana sisters, Rayman Legends, wat lego-spellen, fifa15 en wat race-spellen. Maar er moet toch veel meer zijn lijkt mij. (games zonder andere mensen overhoop te schieten :+ )
Wie weet een paar leuke games, of een goede site waar ALLE games te vinden zijn _/-\o_ .
Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erapaz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:09:
[...]

Save the cheerleader, save the world... Na Kristen Bell (AC) de tweede Heroes actrice die volledig digitaal terugkomt in een game.

Horror/acite/adventure?
Ellen Page? Ashley Johnson? Zijn er vast nog wel meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuwerti schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:37:
Wie weet een paar leuke games, of een goede site waar ALLE games te vinden zijn _/-\o_ .
Thanks!!
Hier bijvoorbeeld :

http://nl.playstation.com/ps4/games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Yes, de PS4 is binnen. meteen die 2TB schijf erin geschroefd. was echt een makkie.
Nu een vraag ik wil voor de kids wat games gaan kopen, maar ik vind geen goede site waar ik goed kan zoeken/filteren.
Nu kan dat ook aan mij liggen, maar ik kan maar een paar games vinden die leuk zijn voor de kids (jongens, allemaal tussen de 7 en 10 jaar)
Enige titels die ik vind zijn: little big planet, Rabbids Invasion,Giana sisters, Rayman Legends, wat lego-spellen, fifa15 en wat race-spellen. Maar er moet toch veel meer zijn lijkt mij. (games zonder andere mensen overhoop te schieten :+ )
Thanks!!
Giana sisters = Nee, dit is echt een tricky/lastige game volgens veel mensen. Dus dat raad ik echt niet aan voor de kinders :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:06:
[...]

Hij had het over Heroes Bram ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om game progress etc tussen 2 profielen op dezelfde playstation te synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:04
shoombak schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:19:
Weet iemand of het mogelijk is om game progress etc tussen 2 profielen op dezelfde playstation te synchroniseren?
Nee. Voor zover ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
bram1984 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:06:
[...]

Spelen beide niet in Heroes en komen ook niet volledig terug. Volgens mij is TLOU Ellie gebaseerd op zowel Ellen Page als Ashley Johnson. De digitale versies van Kristen Bell en Hayden Panettiere zijn een letterlijke kopie. Het is alsof de actrice de rol speelt in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
nog een vraag: kan ik ergens testen of alle knoppen van mijn controller het doen? soort van test-programma op de ps4?

nog ff een toelichting: ik heb alleen FIFA15 en ik denk dat het vierkantje en driehoekje knopje het niet meer doen. 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door kuwerti op 23-12-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

kuwerti schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:03:
nog een vraag: kan ik ergens testen of alle knoppen van mijn controller het doen? soort van test-programma op de ps4?

nog ff een toelichting: ik heb alleen FIFA15 en ik denk dat het vierkantje en driehoekje knopje het niet meer doen. 8)7
Een andere game downloaden (demo bijvoorbeeld) en daar het in proberen? Misschien staat je controller verkeerd in FIFA. (in plaats van classic alternative o.i.d)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:45:
[...]
Wie zegt dat ik een punt probeer te maken? Ik reageer slechts op een post. Moet je dan meteen een punt maken?
Off-Topic: Er zijn politici die hun hele carrière zo veel mogelijk willen reageren zonder überhaupt ooit een punt te maken, en dat soort figuren worden gekozen om ons land te vertegenwoordigen.

On-Topic: Voor de mensen die het gemist hebben: de PSN Store bevat weer een aantal leuke nieuwe thema's. O.a. Far Cry 4, Destiny en Cod: AW thema's zijn gratis te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
bram1984 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:20:
[...]

Ah zo. Wist niet dat Kristen Bell ook in een game zit, trouwens.
Lucy in Assassins Creed 1,2, en 3. Ze is het meisje dat Desmond begeleidt met de Animus in de huidige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Afvalzak schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:16:
[...]

Een andere game downloaden (demo bijvoorbeeld) en daar het in proberen? Misschien staat je controller verkeerd in FIFA. (in plaats van classic alternative o.i.d)
als je een vrouw was zou ik je een kus geven :9 de controller stond inderdaad als 2-knoppen controller.

Thanks!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
thanks, die had ik al gevonden, maar hier kun je nergens filteren op kindergames bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

kuwerti schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:24:
[...]

als je een vrouw was zou ik je een kus geven :9 de controller stond inderdaad als 2-knoppen controller.

Thanks!!!! _/-\o_
O+

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Thanks!!
Is Trine (beide delen nu samen voor 25 euro te koop op PSN) niet wat? Is bij vlagen misschien wel wat moeilijk, maar als je 'm op easy zet kom je denk ik best ver. En de sfeer is prachtig, soort sprookje.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:00
Thanks!!
Minecraft. Mijn kinderen, jongens van 5 en 7 jaar, spelen dat de hele dag. De Lego games zijn denk ik ook erg leuk voor die leeftijd (Marvel/Movie etc). Of zijn ze daar al weer overheen gegroeid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Als je kinderen een beetje creatief zijn is Minecraft wel helemaal geweldig lijkt me :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:08:
[...]

Giana sisters = Nee, dit is echt een tricky/lastige game volgens veel mensen. Dus dat raad ik echt niet aan voor de kinders :)
Haha vroeger helemaal kapot gespeeld op de Commodore 64! *O*

Was een sorrt SuperMario ripoff, nagenoeg hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 00:53
Child of Light is misschien nog leuk? Soort duister sprookje met een (vind ik) lekker eenvoudig RPG element.
En voor de €15 is het lekker goedkoop om te testen. En het ziet er prachtig uit op UHD :P

Giana Sisters is inderdaad best pittig, in ieder geval op de PC (was een backer). Zou je hem dan ook op de PS4 kunnen krijgen, of ziet men dat als een nieuw platform - nieuwe aankoop?

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
poor Leno schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:58:
[...]

Dat was 't toen wel, maar deze versie is toch een tikkie anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:51:
Als je kinderen een beetje creatief zijn is Minecraft wel helemaal geweldig lijkt me :)
daar spelen ze op de ipad al de hele dag op :-)
is inderdaad wel een heel leuk spel!
dank voor de andere tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
poor Leno schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:58:
[...]

De versie op de C64 heb ik ook enorm veel gespeeld. En is ook uit de winkels verbannen omdat het teveel op Mario leek. Niet zo vreemd als je ziet dat de levels en gameplay nagenoeg identiek zijn. De nieuwe versie lijkt er totaal niet op. Veel meer snelheid en het vereist een goede coordinatie omdat je steeds dient te wisselen tussen de twee sisters (donker en licht)...dus geen strandballetje meer opvangen om te veranderen ;)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

X-Kiwi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:58:
Child of Light is misschien nog leuk? Soort duister sprookje met een (vind ik) lekker eenvoudig RPG element.
En voor de €15 is het lekker goedkoop om te testen. En het ziet er prachtig uit op UHD :P
Beste game van Ubisoft dit jaar. Niet geschikt voor hele jonge kinderen maar vanaf een jaar of 8 moet prima gaan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Phydomir schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:01:
[...]

Beste game van Ubisoft dit jaar. Niet geschikt voor hele jonge kinderen maar vanaf een jaar of 8 moet prima gaan.
Ja echt prachtig gedaan! Zonde dat alle aandacht naar de repeating 'AAA' titels gaat.
Officiele rating zit op 10+, zou onder de 8 jaar ook echt niet aanraden.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phydomir schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:01:
[...]

Ik vind dat FarCry 4, maar goed ;)

En verder qua leuke spellen voor kids, je kunt eens naar Monopoly kijken? Ziet er wel heel grappig uit :)

En anders Worms Battleground, kost nog maar 10,- en enorm veel speelplezier (met zn allen) en hilariteit :D (niet alleen voor kinderen!)

[YouTube: http://youtu.be/4jWHRIyqjqo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:06:
[...]

En anders Worms Battleground, kost nog maar 10,- en enorm veel speelplezier (met zn allen) en hilariteit :D (niet alleen voor kinderen!)

[video]
Disc versie? Die wil ik namelijk nog wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:10:
[...]

Disc versie? Die wil ik namelijk nog wel hebben.
Niet dat ik weet.. voor PSSPlus iig wel :)

En anders even op MP kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
poor Leno schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:06:
[...]

[video]
Bij de nieuwe Worms vind ik de background echt te overheersend. Je kan lastig zien wat "beloopbaar"is en wat in de achtergrond zit. Heb jij daar geen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:23:
[...]

Bij de nieuwe Worms vind ik de background echt te overheersend. Je kan lastig zien wat "beloopbaar"is en wat in de achtergrond zit. Heb jij daar geen last van ?
Jawel, soms idd, maar ben wel wat Worms gewend :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 09:59
Hallo,

ik ben vrij nieuw hier op Tweakers, mag morgen de PS4 onder de boom uitpakken, en ga dus dagelijks meedoen hier op het forum! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
poor Leno schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:25:
[...]

Jawel, soms idd, maar ben wel wat Worms gewend :>
Je me 2 , maar met Armageddon en alle voorgaande worms had ik er totaal geen last van en bij deze zit het me gewoon in de weg. Ook vrienden waar ik het local mee heb proberen te spelen vonden het om die reden leuk voor 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Stormcagy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:30:
Hallo,

ik ben vrij nieuw hier op Tweakers, mag morgen de PS4 onder de boom uitpakken, en ga dus dagelijks meedoen hier op het forum! :D
welkom bij de club. ik heb hem sinds gisteren. je bent dus niet de enige newbie :+
ga je wel proberen te helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:44:
[...]

Je me 2 , maar met Armageddon en alle voorgaande worms had ik er totaal geen last van en bij deze zit het me gewoon in de weg. Ook vrienden waar ik het local mee heb proberen te spelen vonden het om die reden leuk voor 1x.
Questie van vaker doen, maar je hebt wel gelijk hoor :)

Btw zag net dat 10,- voor Worms niet meer geldt.. is weer 24,95? vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
poor Leno schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:00:
[...]

Questie van vaker doen, maar je hebt wel gelijk hoor :)

Btw zag net dat 10,- voor Worms niet meer geldt.. is weer 24,95? vaag..
waar zie je dat??
bij de ps4-shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ben wel benieuwd of anderen zich hier in herkennen:

Ik merk dat er bij veel spellen (steeds meer) ingespeeld wordt op het sociale aspect.
Bij DriveClub, The Crew en Destiniy (en vast nog vele anderen) is het doel om een club van vrienden te creeren. Het kán wel zonder - het kán met wildvreemden, maar dan lijk je veel te missen.

Ik ken toevallig 2 personen die ook een PS4 hebben - en die zijn geinteresseerd in andere genre games.
Als een spel te veel hangt op dit groepsaspect, loop ik er met een boog omheen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Agreed. Ik kan echt niet tegen dat pseudo sociale gedoe. Als je ziet wat voor niveau gamers er zitten in de communities van bepaalde games, laat dan maar.

100x liever een goede solo game.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
lanerios schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:14:
Agreed. Ik kan echt niet tegen dat pseudo sociale gedoe. Als je ziet wat voor niveau gamers er zitten in de communities van bepaalde games, laat dan maar.

100x liever een goede solo game.
Eens, maar het is wel leuk om bv. met neefjes/familie te doen. Evt. vrienden die je real-life ook kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Trishul schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:16:
[...]

Eens, maar het is wel leuk om bv. met neefjes/familie te doen. Evt. vrienden die je real-life ook kent.
Agreed, maar steeds meer games forceren het sociale zooitje. Zie een AC: Unity, Drive Club etc. Geef mij maar Dark Souls. Interesant systeem, maar totaal niet nodig om platinum oid te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:08
Met dat sociale aspect heb ik inderdaad ook vrij weinig. Laat mij maar lekker op m'n gemak de single player spelen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik had ook weinig met dat sociale aspect, maar ik heb voor Destiny toch een aardige vriendengroep opgebouwd via tweakers.net. De meesten zijn ook gewoon serieus over de game, dus geen problemen daar. En natuurlijk allemaal Nederlanders, wat wel zo prettig comminuceert. Er is bijna altijd wel iemand online om je even te helpen met een bepaalde missie. Of je spreekt van tevoren hier via het forum af hoe laat je bepaalde dingen gaat doen met een groepje.

Tuurlijk kan je ook solo spelen, maar de vetste dingen in het spel zijn toch ook leuk om samen te doen.

[ Voor 35% gewijzigd door tiguan op 23-12-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
X-Kiwi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:10:
Ben wel benieuwd of anderen zich hier in herkennen:

Ik merk dat er bij veel spellen (steeds meer) ingespeeld wordt op het sociale aspect.
Bij DriveClub, The Crew en Destiniy (en vast nog vele anderen) is het doel om een club van vrienden te creeren. Het kán wel zonder - het kán met wildvreemden, maar dan lijk je veel te missen.

Ik ken toevallig 2 personen die ook een PS4 hebben - en die zijn geinteresseerd in andere genre games.
Als een spel te veel hangt op dit groepsaspect, loop ik er met een boog omheen.
Jij hebt nog het geluk mensen met een PS4 te kennen..... ;) ik heb geen kennissen met een PS4.

Hier zie ik wel het voordeel van Tweakers. Voor mezelf hoeft dat sociale gebeuren ook niet zonodig, maar als het nodig is om verder te komen of sneller te groeien in een game, dan zoek ik een groepje Tweakers. Die zijn er voor de meeste spellen wel te vinden.

Zoals ik zei, ik heb geen bekenden op een PS4, maar wel een vriendenlijst in PSN van 74 Tweakers. Zo kan ik gelukkig wel de gamefuncties ten volle benutten. En het is stiekem ook wel leuk om het tegen anderen op te nemen, het brengt iets competitiefs, een stuk meer dan wanneer je alleen tegen AI speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

vraag gebruikt PS4 net als PS3 bluetooth om met afstandsbediening verbinden te maken zo ja wat soort kasje moet ik tussen zetten zo dat hij gaat werken met mijn logitech afstandsbediening

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee, de PS4 kan via HDMI-CEC bedient worden, oftewel met de afstandsbediening van je TV. Als je TV het ondersteunt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 21:29
PS4

Far Cry 4 Gold Edition (Not available in Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi, UAE)
Was €99.99/£74.99/AU$135.95, now €59.99/£49.99/AU$90.95

Far Cry 4 (Not available in Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi, UAE)
Was €69.99/£54.99/AU$99.95, now €44.99/£39.99/AU$62.95

Far Cry 4 Season Pass (Not available in Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi, UAE)
Was €29.99/£23.99/AU$99.95, now €19.99/£15.99/AU$47.95

Metro Redux (Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi, UAE only)
Was €39.99/£29.99/AU$54.95, now €24.99/£19.99/AU$30.95

Metro 2033 Redux (Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi, UAE only)
Was €19.99/£15.99/AU$29.95, now €12.49/£9.79/AU$18.95

Metro: Last Light Redux (Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi, UAE only)
Was €19.99/£15.99/AU$29.95, now €12.49/£9.79/AU$18.95

Niet echt een mooie deal(s) als afsluiter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-

[ Voor 99% gewijzigd door poor Leno op 23-12-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuwerti schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:06:
[...]

waar zie je dat??
bij de ps4-shop?
Ja ik kan dat van 10, - nergens meer zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de bron van de laatste kerstdeals van 2014 :

http://blog.eu.playstatio...=social_20141223_37818667

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nou dat was dan een behoorlijke karige bron dit jaar (vorig jaar ook trouwens). De "normale" deals die ze ongeveer elke week hebben zijn een stuk beter iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:17

Kju

Thanks!!
Niet aan te raden voor ouders :+ maar wel voor kinderen in die leeftijdsklasse: Skylanders (maar wees dan wel bereid om een enorme zak met geld te trekken voor alle poppetjes die ze je met de vreemdste maar toch wel bekend overkomende smoezen zullen laten kopen) Mijn kids hebben in drie jaar tijd van ooms, tantes en grootouders al honderden euro's aan poppetjes weten te krijgen en hebben al minstens 100 van die dingen.
(op aanraden van iemand hier heb ik de game gelukkig op de Wii U gekocht, nu spelen ze op de Wii U gamepad wanneer papa op de PS4 gaat, de Wii U is imho toch wel de beste console voor kids, ik heb dan ook alles wat Mario is en daar vermaken ze zich toch wel een stuk beter mee)

De lego games zijn verder wel aan te raden, mijn jongste van vier kan ze meestal, met af en toe wat aanwijzingen, helemaal zelfstandig doorspelen en voor de oudere gewoon heel erg vermakelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 23-12-2014 13:25 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Kju schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:24:
[...]

Niet aan te raden voor ouders :+ maar wel voor kinderen in die leeftijdsklasse: Skylanders (maar wees dan wel bereid om een enorme zak met geld te trekken voor alle poppetjes die ze je met de vreemdste maar toch wel bekend overkomende smoezen zullen laten kopen) Mijn kids hebben in drie jaar tijd van ooms, tantes en grootouders al honderden euro's aan poppetjes weten te krijgen en hebben al minstens 100 van die dingen.
(op aanraden van iemand hier heb ik de game gelukkig op de Wii U gekocht, nu spelen ze op de Wii U gamepad wanneer papa op de PS4 gaat, de Wii U is imho toch wel de beste console voor kids, ik heb dan ook alles wat Mario is en daar vermaken ze zich toch wel een stuk beter mee)

De lego games zijn verder wel aan te raden, mijn jongste van vier kan ze meestal, met af en toe wat aanwijzingen, helemaal zelfstandig doorspelen en voor de oudere gewoon heel erg vermakelijk.
Thanks for reply. Skylanders komt vandaag iig binnen. daar gaan ze zeker veel plezier aan beleven. Toch valt mij het aanbod van spelletjes in deze leeftijdscategorie wat tegen. Als je geen spellen wilt waarin je mensen overhoop schiet of met vreemde niet bestaande 'wezens'dan blijven er maar een paar (zeg 20) titels over waar de kids zich goed mee kunnen vermaken. Das toch wel weinig toch?

Op de Ipad hebben ze tientallen leuke spelletjes staan....

Maar: misschien komen deze games binnenkort nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:17

Kju

Ik heb twee jongens, van 4 en van 9. De oudste is zo ver dat hij (online nog wel) pokemon games doet op 3ds en samen met de jongste skylanders, mario kart, mario 3d world, NSMB Wii U etc. speelt. Dat houdt ze wel zoet. Op PS4 en xbone is het aanbod gewoon karig, een alternatief is misschien Disney Infinity. Voor de rest is LBP3 al best moeilijk voor volwassenen, mijn jongste van 4 kan iedere mario game spelen die je hem voorschotelt maar een LBP is toch iets anders en voor hem te veel moeite om door te zetten om het onder de knie te krijgen, ook de oudste gaat toch liever wat anders doen dan LBP. Jouw jongens zijn wat ouder dus dan zal dat wat makkelijker gaan en hebben misschien een andere smaak als er geen nintendo console in huis is.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Cassiuskleij schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:58:
Op advies van mede tweakers in dit forum vandaag de seagate 2tb HDD (pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart) overgezet in m'n ps4. Was een simpel klusje en heb nu weer een zee aan ruimte en dat was maar goed ook want die 500 gig begon aardig vol te lopen. Bedankt voor de tip mede GOT'ers! :Y)
Net gekocht ..... heeft iemand die install video link voor moí !

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Mouse_NL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:27:
[...]

Come onnnn youtube even...

https://www.youtube.com/watch?v=Cd_nESKuswk

https://www.youtube.com/watch?v=5FJHYAfiYRs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Overigens die replacement hdd is hier een stuk cheaper te krijgen:

http://www.amazon.com/gp/...0&linkId=QMJLGAYBC5ZT25SU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Mouse_NL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:27:
[...]

Gast :')
Doe tenminste wat moeite op google...

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Heb het spel Destiny van een tweaker overgenomen, staat er nu dat het trial is en ik kan niet echt verder spelen.

heb ik een key nodig of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
douane/importkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
manii schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:38:
Heb het spel Destiny van een tweaker overgenomen, staat er nu dat het trial is en ik kan niet echt verder spelen.

heb ik een key nodig of iets anders?
Is destiny niet gewoon een online game. Aka, je kan de game key maar 1x gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bellerophon schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:37:
[...]

Het zoeken naar die post van 14 december heeft langer geduurd dan het zoeken naar het filmpje op Google zou duren :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Gaat dat gebeuren denk je? Voor een hdd importkosten? Ik ga eens even ebay afspeuren misschien Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
even vraagje tussendoor als newb, het lijkt wel alsof iedereen die een ps4 heeft de HDD vervangt? why is this. gooien jullie er zoveel op of is die 500 GB gewoon te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
het scheelt je omgerekend een paar euro's? 95$ is omgerekend +-€77. Dat risico zou ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

[...]

Bij jou alweer gefixt Bob?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
ik heb laatst bijna alle gratis indie games die ik toch nooit spel (verkregen via Ps+) eraf gegooid. Gisteren FC4 en Destiny gedownload. Voor een nieuwe spel moet ik een ander spel verwijderen, want de HDD is helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Shadow343 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:40:
[...]
Gaat dat gebeuren denk je? Voor een hdd importkosten? Ik ga eens even ebay afspeuren misschien Engeland.
Voor 89 euro koop je hem bij MyCom, doe daar nog een EUR 7.50 korting-code vanaf en je hebt hem de volgende dag al voor EUR 81.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Stormcagy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:42:
even vraagje tussendoor als newb, het lijkt wel alsof iedereen die een ps4 heeft de HDD vervangt? why is this. gooien jullie er zoveel op of is die 500 GB gewoon te klein?
Op lange termijn zal dit idd te weinig zijn.. games worden groter en groter als je bijv nagaat een ac is momenteel 40gb. Ik gebruik alleen discs maar zelf ik merk al met 6 games ongeveer en wat edit video's dat hij vol begint te raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
CappieL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:44:
[...]

Voor 89 euro koop je hem bij MyCom, doe daar nog een EUR 7.50 korting-code vanaf en je hebt hem de volgende dag al voor EUR 81.50
Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
Shadow343 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:45:
[...]

Op lange termijn zal dit idd te weinig zijn.. games worden groter en groter als je bijv nagaat een ac is momenteel 40gb. Ik gebruik alleen discs maar zelf ik merk al met 6 games ongeveer en wat edit video's dat hij vol begint te raken..
damn, weer meer kosten..fijn!
ik kijk eerst wel hoe lang ik het er mee uit kan houden, koop altijd fysieke games namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Volgens mij kosten fysieke games net zoveel ruimte als gedownloade games. Nadat je het schijfje er in stopt begint ie gelijk het hele spel op je harddisk te zetten. Weet niet of dit voor alle spellen geldt eigenlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 23-12-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
tiguan schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:48:
Volgens mij kosten fysieke games net zoveel ruimte als gedownloade games. Nadat je het schijfje er in stopt begint ie gelijk het hele spel op je harddisk te zetten.
helemaal? :O dacht altijd dat het dan maar een gedeelte was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:16
Heb de externe schijf ook gekocht! Had nog een cadeaukaart van 40 euro van bol.com en 2.50 euro korting daar dus kostte me maar 46 euries :). Nu wachten totdat deze binnenkomt en dan er lekker inbouwen!

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

InF.Inc schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:42:
[...]

Bij jou alweer gefixt Bob?
RMA akkoord gekregen van Alternate... Oude schijf er dus weer in ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik had Kilzzone op Disc en na de installatie had KZ ong 40 Gb geclaimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bellerophon schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:49:
[...]

RMA akkoord gekregen van Alternate... Oude schijf er dus weer in ;(
Ik speculeerde op een PS4 2TB versie met de kerst. Schijnbaar wil Sony alle oude voorraad wegwerken voordat ze een nieuwe versie uitbrengen. Mijn vriendin wilde niet wachten en omdat ik mijn diploma had behaald kreeg ik hem eind november cadeau.

Maar heeft deze schijf behalve het voordeel van de 4x grotere opslag ook als voordeel dat hij wat sneller is dan de 5200RPM versie die er nu in zit?

Ben lui, heb de specs er niet bij gepakt

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

InF.Inc schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:55:
[...]

Ik speculeerde op een PS4 2TB versie met de kerst. Schijnbaar wil Sony alle oude voorraad wegwerken voordat ze een nieuwe versie uitbrengen. Mijn vriendin wilde niet wachten en omdat ik mijn diploma had behaald kreeg ik hem eind november cadeau.

Maar heeft deze schijf behalve het voordeel van de 4x grotere opslag ook als voordeel dat hij wat sneller is dan de 5200RPM versie die er nu in zit?

Heb dat helaas dus niet goed kunnen testen, maar als ik youtube mag geloven is zo'n hybride schijf wel sneller dan de standaard HDD die erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
InF.Inc schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:55:
[...]

Het zal hier en daar wat merkbaar zijn met het laden ervan maar over het algemeen valt het allemaal wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
[...]

Thnx. ik was even in een hurry . Ik kon die dismantle video niet zo snel vinden. Nogmaals bedank voor het vermelden van de links!

[ Voor 25% gewijzigd door Mouse_NL op 23-12-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zie dus net dat er een Destiny demo is, toch maar een keer proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
lanerios schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:17:
Heb je de digitale versie ? Want de fysieke schijf moet gewoon draaien. Je moet wel PSN plus hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
lanerios schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:17:
Gisteren gedownload en getest...niks voor mij.

Lekkere setting en ziet er prachtig uit, maar (hier krijg ik vast commentaar op) dit speelt voor mij gewoon waardeloos met een controller. Zit soms wel 10x bij te stellen met dat R3 knuppeltje voordat mijn crosshair op de alien gericht is. Doe dan maar een muis + keyboard.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

X-Kiwi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:28:
[...]

Gisteren gedownload en getest...niks voor mij.

Lekkere setting en ziet er prachtig uit, maar (hier krijg ik vast commentaar op) dit speelt voor mij gewoon waardeloos met een controller. Zit soms wel 10x bij te stellen met dat R3 knuppeltje voordat mijn crosshair op de alien gericht is. Doe dan maar een muis + keyboard.
Vaker shooters gespeeld met de controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Bellerophon schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:31:
[...]

Vaker shooters gespeeld met de controller?
Als je Perfect Dark voor de N64 meetelt, ja :+

Maar ik kan mij niet voorstellen dat, zelfs na veel oefenen, het ooit de nauwkeurigheid van een high dpi muis overtreft (heb zelf o.a. de Steelseries Sensei en CM Inferno). Maarja...het is maar waar je aan gewend bent.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

X-Kiwi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:34:
[...]

Als je Perfect Dark voor de N64 meetelt, ja :+

Maar ik kan mij niet voorstellen dat, zelfs na veel oefenen, het ooit de nauwkeurigheid van een high dpi muis overtreft (heb zelf o.a. de Steelseries Sensei en CM Inferno). Maarja...het is maar waar je aan gewend bent.
Inderdaad: zo accuraat als met een keyboard/muis wordt het niet. Ik game ondertussen al een jaar of 4 niet meer op m'n pc, maar console only. Heb redelijk wat shooters versleten, maar het wént wel. De games zijn er meestal ook op aangepast. En: als je online speelt heeft iedereen hetzelfde probleem, dat verzacht de pijn... :) En tenslotte lever ik die nauwkeurigheid dolgraag in, in ruil voor het 100x zo relaxed gamen achterovergezakt op de bank t.o.v. gestresst in een bureaustoeltje RSI krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:42
spaceboy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:50:
[...]

Inderdaad: zo accuraat als met een keyboard/muis wordt het niet. Ik game ondertussen al een jaar of 4 niet meer op m'n pc, maar console only. Heb redelijk wat shooters versleten, maar het wént wel. De games zijn er meestal ook op aangepast. En: als je online speelt heeft iedereen hetzelfde probleem, dat verzacht de pijn... :) En tenslotte lever ik die nauwkeurigheid dolgraag in, in ruil voor het 100x zo relaxed gamen achterovergezakt op de bank t.o.v. gestresst in een bureaustoeltje RSI krijgen...
Ik word juist gestrest van shooters op de console. Niet omdat ik slechte scores heb of vaak dood ga, maar puur omdat ik mij beperkt voel door de controller in zowel het bewegen als schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gaan we weer over de kansloze Keyboard+muis vs console discussie?

Een tobo+muis persoon met een controller zal veel games verliezen
andersom ook

the end :)

nog meer vragen? of was dat het zo'n beetje.

Jep, nog 1 vraag:

Is 1 soort speler superieur? Nee, zullen ze nooit zijn. Alleen in gedachte misschien.

Pagina: 1 ... 95 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link