Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:52:
Ja dankzij Meneer GIF van hierboven koop jij dus Unity niet meer, terwijl dat gewoon een 'exclusief' geval is, zo erg hebben ik en anderen het niet :+
Maarja als je GTA V om die reden verkoopt...kun je beter geen open world games kopen..
Klopt. Ik speel ze dan ook zelden uit. Helaas winnen de kleine irritaties het op den duur. Far Cry trek ik dan wel weer goed. En ook Black Flag heb ik heel wat uurtjes in gestoken.

Ik wacht wel tot Unity voor maximaal 2 tientjes op MP staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens, even om te miepen he..

T grootste gedeelte van dit topic gaat ondertussen alleen over deals, bundels aanbiedingen en errors in spelletjes (ipv de eigen topics..)

Ik doe daar soms aan mee ja maar t begint me een beetje te gortig te worden, aangezien ik op de afgelopen # pagina's vragen mbt de PS4 zelf voorbij heb zien komen, waar niet eens op gereageerd wordt.. (Waaronder m'n eigen, maar ook anderen) :/

Echt sorry voor de sandy v*gina, maar dit is Tweakers, geen Viva of Tros Radar forum..
Kijk, leuke dingen posten, prima hoor, maar laten we ook de vragen proberen te beantwoorden en niet alleen op de laatste Posts te replyen omdat je geen zin hebt om enkele pagina's terug te lezen omdat je even t forum niet gechecked hebt..

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee vragen die al 20 keer zijn beantwoord zijn leuk :+
Je kan gewoon de zoekfunctie gebruiken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je snapt wat ik bedoel ;)

En daarbij, m'n eigen vraag staat er niet in en t enige wat ik vraag is of iemand de USB headset kan checken.. Kleine moeite toch, maar ik denk dat een handjevol m maar hebben gelezen, voordat t topic ontplofte met comments over de laatste 10.- korting op iets ofzo, en de ACU bug..

[ Voor 85% gewijzigd door poor Leno op 21-12-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

cardwizard schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:38:
wat je kunt proberen : PS4 en controller uit zetten , dan beide weer aanzetten maar zorg dat je de pookjes niet aanraakt , dan kalibreert hij de pookjes als het goed is
Ik raak de pookjes nooit aan als ik 'm aanzet, en de afwijking is altijd hetzelfde, wat me het idee geeft dat het niet zozeer een calibratie issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:53
Je kunt de DS4 ook resetten , achterop de controller zit een klein gaatje met daarin een reset knop , als dat niet helpt zal die defect zijn denk ik

[ Voor 19% gewijzigd door Cardwizard op 21-12-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Oh nice, zo even proberen! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
bram1984 schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:42:
[...]

Blijkbaar beschouwt Ubi pop-in ook als een feature, aangezien ze er zelfs een animus animatie aan hebben toegevoegd. :+

Als een open wereld game pop-in heeft (helemaal op 2 meter afstand), dan hoef ik de game gewoon niet, klaar. Ik heb GTA 5 direct weer verkocht, en Watch Dogs ook (niet geheel toevallig een Ubi game, waarbij het ook extreem was).
Jammer voor jou, maar daardoor mis je wel 3 goede games qua verhaal. Zelf heb ik er weinig last van gehad en laat ik me door dat soort zaken niet uit de wind slaan. Waarom? Omdat het me gewoon te weinig boeit. Ik verwacht ook geen 100% perfectie. Games worden gemaakt door mensen dus zitten er wel eens bugs in.
En de meeste zaken waren na patch 1 of 2 al wel opgelost. Er wordt gewoon veel te veel gezeurd over dingen die er totaal niet toe doen. Er zijn een aantal specifieke locaties in ACU waar dergelijke issues voor lijken te komen en in 99% van de overige locaties gewoon niet. Dat jij blijkbaar gaat muggeziften over zo'n locatie moet je zelf weten maar met de rest was gewoon weinig mis.

Zeker bij GTA zaten er gewoon weinig bugs in. Als je daar iets gevonden hebt, is dat sowieso een unikum. Ik kan het weten, want ik hem die SP al 2 keer gedaan en ook aardig wat uren in de MP gestoken. Is de game bugvrij? Nee. Hindert het de spelervaring? Nergens. Nooit niet. Ook niet voor zo'n beroepszeikert als jij. Ik heb eerder het idee dat je ernaar gaat zoeken om vervolgens te kunnen zeggen dat het spel niets voor je is. Je afzetten tot de massa want daar voel jij je dan goed bij ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 21-12-2014 22:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk eerder dat jij ze gewoon niet ziet of makkelijker genoegen neemt met minder. Prima en good for you. Wat moet je met een goed verhaal als de rest heel matig (WD) is uitgewerkt? Kun je net zo goed een boek lezen. ;)

Ik heb GTA op de PS3 gedaan en dat was soms echt om te janken. Buiten de gebruikelijke irritaties kwam het ook wel eens voor dat mijn auto, waar ik net uit was gestapt, compleet verdween toen deze even 2 seconden uit beeld was. Verder voelde de schaal gewoon niet goed. Ik had niet het idee in een grote stad te zijn. Rondje map deed je voor mijn gevoel een kwartier over. Rockstar games liggen me denk ik niet zo. Ik heb vrijwel alle GTA's gespeeld, echter heb ik er werkelijk nog nooit eentje uitgespeeld. Dat geldt ook voor RDR (die game kwam echt mijn neus uit na het eerste gebied, en ja ik ben de enige). Als ik een goed verhaal wil, pak ik liever een lineaire game waar de aandacht heel erg naar slechts enkele aspecten is gegaan, in plaats van verspreid over een heleboel.

Wat ik al zei; Unity haal ik nog wel een keer voor een grabbelprijs. Wellicht zijn we dan weer wat patches verder. Als het verhaal overigens in dezelfde stijl als BF is, dan zijn ze me na een kwart al kwijt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
:O :/ :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Blindfold schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:29:
[...]

Ik heb hem ook via versterker lopen en geen problemen. Probeer hem eens op te starten terwijl je de powerknop ingedrukt houdt. Dan start ie hem in standaard beeldmode en kun je de resolutie opnieuw instellen. Check anders de aansluiting bij de instellingen op je versterker. Wellicht staat ie ingesteld dat je bij die ingang kunt wisselen tussen Component en HDMI en staat ie op component.
Helaas werkt dit niet, krijg het beeld wel bij powerknop indrukken. In dat menu kan ik vrij weinig
Resolutie wijzigen kan alleen via instellingen, daarna druk ik op OK en reset de ps . vervolgens geen scherm maar wel audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS4 Destiny en Call of Duty thema's staan eindelijk in de NL store :

https://store.sonyenterta...NDWALLS%7Cplatform~ps4%7C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joranoud
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08 13:16
Kecin schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:09:
Ik wou gisteren ikn een gekke bui een PS4 kopen en zag bij MediaMarkt een goede actie (als je gaat naar de gaming pagina) met de volgende banner:
[afbeelding]

Klik ik er echter op dan zie ik dus lekker die aanbieding niet. Zag het voor me, mooie bundel, GTA V erbij en lekker genieten van mijn twee vrije weken. Iemand een idee?
Edit: staat hier in de banner: http://www.mediamarkt.nl/...59,488118.html?langId=-11
Ik zie de banner helaas niet meer staan, wel een hele knappe aanbieding. Iemand een idee of deze aanbieding nog beschikbaar is bij een andere winkel? Of een soortgelijke aanbieding met veel games in een pack met een ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
bram1984 schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:24:
Ik denk eerder dat jij ze gewoon niet ziet of makkelijker genoegen neemt met minder. Prima en good for you. Wat moet je met een goed verhaal als de rest heel matig (WD) is uitgewerkt? Kun je net zo goed een boek lezen. ;)

Ik heb GTA op de PS3 gedaan en dat was soms echt om te janken. Buiten de gebruikelijke irritaties kwam het ook wel eens voor dat mijn auto, waar ik net uit was gestapt, compleet verdween toen deze even 2 seconden uit beeld was. Verder voelde de schaal gewoon niet goed. Ik had niet het idee in een grote stad te zijn. Rondje map deed je voor mijn gevoel een kwartier over. Rockstar games liggen me denk ik niet zo. Ik heb vrijwel alle GTA's gespeeld, echter heb ik er werkelijk nog nooit eentje uitgespeeld. Dat geldt ook voor RDR (die game kwam echt mijn neus uit na het eerste gebied, en ja ik ben de enige). Als ik een goed verhaal wil, pak ik liever een lineaire game waar de aandacht heel erg naar slechts enkele aspecten is gegaan, in plaats van verspreid over een heleboel.

Wat ik al zei; Unity haal ik nog wel een keer voor een grabbelprijs. Wellicht zijn we dan weer wat patches verder. Als het verhaal overigens in dezelfde stijl als BF is, dan zijn ze me na een kwart al kwijt. :+
Wat is je punt dan nu eigenlijk? Dat je bepaalde games niet leuk vind, of dat bepaalde games jou niet liggen?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Wat ik me afvraag is wat je dan wel leuke games vindt Bram, want je klinkt als iemand die gamen als hobby heeft, maar de tijd dat je het leuk vond al ver achter je ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:34
Kecin schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:09:
Ik wou gisteren ikn een gekke bui een PS4 kopen en zag bij MediaMarkt een goede actie (als je gaat naar de gaming pagina) met de volgende banner:
[afbeelding]

Klik ik er echter op dan zie ik dus lekker die aanbieding niet. Zag het voor me, mooie bundel, GTA V erbij en lekker genieten van mijn twee vrije weken. Iemand een idee?
Edit: staat hier in de banner: http://www.mediamarkt.nl/...59,488118.html?langId=-11
Banner is al bijgewerkt zo te zien. Ik had die bundel afgelopen week wel gekocht (:+) en die was hier beschikbaar (maar nu product tijdelijk niet op voorraad): www.mediamarkt.nl/mcs/pro...1,1726193.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Als je leest, geeft hij dit aan..
Als ik een goed verhaal wil, pak ik liever een lineaire game waar de aandacht heel erg naar slechts enkele aspecten is gegaan, in plaats van verspreid over een heleboel.
On topic:

Zelf maar weer begonnen met DA1, DA2 om daarna naar DA:I te gaan. Dit allemaal om de tijd te overbruggen tot:

Dying Light
KH3
Silent Hill
Bloodborne

>_<

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 06:35
Little big planet 3 voor $32,49 gekocht bij gamedealdaily.
Is alleen in het engels ,ook als ik de kids ´m op eu account spelen .
Maar ja dan leren zo ook weer wat engels ;)

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zijn de bugs daarvan uiteindelijk een keer gefixed? paar PSN vrienden van me hebben het spel maar in de kast gegooid omdat het heel irritant spelen was. Zo jammer, want LBP zijn echt coole games :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 06:35
lanerios schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:48:
Zijn de bugs daarvan uiteindelijk een keer gefixed? paar PSN vrienden van me hebben het spel maar in de kast gegooid omdat het heel irritant spelen was. Zo jammer, want LBP zijn echt coole games :(
Er kwam wel gelijk een update 500mb bij .
Weet niet wat de bugs zijn?? en mijn zoontje van 5 zal het niet merken denk ik ...

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste paar weken Battlefield 4 weer opgepakt.
Vooral omdat ik de oorlog mis en de nieuwe CoD niet bevalt.

Ik ben nu bijna al een jaar aan het spelen op de PS4.
Het zijn goeie tijden geweest en ik heb veel games uitgespeeld.

OFFTOPIC :

Fijne feestdagen en een goed 2015 voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
But the most damning aspect of Adventure mode, and LittleBigPlanet 3 as a whole, is the number of bugs I encountered while playing it. Across two PlayStation 4 systems, my (already patched) game encountered frequent frame rate stuttering, crashed multiple times and glitched out so I couldn’t respawn after dying. I fell through levels into floaty purgatory twice, and some of the plentiful loading screens became stuck. Twice during a boss chase, my co-op partner and I were left stranded after spawning mid-way through the level, because the level hadn’t reset itself. Again, this is with the zero-day patch installed.
Zal wel met de 500MB patch opgelost zijn :D Hoop het zelf wel, want dan wordt het echt een insta buy dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Ik denk; ik koop een ps4 van mijn kerstbonus. Wehkamp had een mooie aanbieding: ps4 met gta5 voor 410 euro. Besteld, krijg een keurige bevestigingsmail...

Kijk ik vandaag in Mijn Bestellingen op de website, staat er doodleuk dat ie niet leverbaar is >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep.. Wehkamp, dat had ik dus met een Sony TV. Echt kansloos daar >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Laatst online: 17-09 21:48
Fubaruba schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:01:
Ik denk; ik koop een ps4 van mijn kerstbonus. Wehkamp had een mooie aanbieding: ps4 met gta5 voor 410 euro. Besteld, krijg een keurige bevestigingsmail...

Kijk ik vandaag in Mijn Bestellingen op de website, staat er doodleuk dat ie niet leverbaar is >:(
Ik heb hem bij Nedgame gekocht voor 399, nette levering en op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:04

Ttje

"We shall never surrender"

Fubaruba schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:01:

Vrijdag gewoon besteld en was zaterdag geleverd.

Zojuist bij de MediaMarkt Far Cry 4 besteld voor €49 dankzij een tip van de Tweaker Colors :D. Het zelfde geld voor GTA, ook €49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:45
Gebruikt er iemand 'music unlimited' en wat zijn de ervaringen?, kan er weinig over terugvinden. Werkt het naar behoren en het is stabiel, ook tijdens het gamen?

Vind de layout voor de pc niet zo geslaagd als ik het vergelijk met andere diensten, maar het is de enige dienst die je helaas op de ps4 kan gebruiken en met die 10 euro voucher kan ik het mogelijk 2 maanden proberen. Jammer alleen dat je hem niet kan gebruik op je mobiel voor die 5 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:18
Matedeor schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:47:
Gebruikt er iemand 'music unlimited' en wat zijn de ervaringen?, kan er weinig over terugvinden. Werkt het naar behoren en het is stabiel, ook tijdens het gamen?

Vind de layout voor de pc niet zo geslaagd als ik het vergelijk met andere diensten, maar het is de enige dienst die je helaas op de ps4 kan gebruiken en met die 10 euro voucher kan ik het mogelijk 2 maanden proberen. Jammer alleen dat je hem niet kan gebruik op je mobiel voor die 5 euro per maand.
Muziekaanbod is ansich niet verkeerd, vergelijkbaar met spotify. Maar wel jammer idd dat alleen deze dienst beschikbaar is op de PS4, Spotify en Google Music zouden niet misstaan tijdens het gamen.

Ik bedoel, we hebben ook netflix en pathe thuis naast video unlimited van Sony. Ik denk dus dat we spotify en google play music wel zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Trishul schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:53:
[...]

Muziekaanbod is ansich niet verkeerd, vergelijkbaar met spotify. Maar wel jammer idd dat alleen deze dienst beschikbaar is op de PS4, Spotify en Google Music zouden niet misstaan tijdens het gamen.

Ik bedoel, we hebben ook netflix en pathe thuis naast video unlimited van Sony. Ik denk dus dat we spotify en google play music wel zullen zien.
Zou mooi zijn inderdaad, ben alleen wel benieuwd of dat echt gebeurd, volgens mijn heeft sony wel veel dubbele belangen in de muziek wereld. Al zal met het niet succesvol zijn van music unlimited, de kans wel steeds groter worden dat ze overstag gaan, want zullen toch veel mensen erg blij van worden. Als er dan ook nog de mogelijkheid tot streamen komt wordt het pas echt leuk.

[ Voor 10% gewijzigd door Matedeor op 22-12-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:18
Matedeor schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:00:
[...]

Zou mooi zijn inderdaad, ben alleen wel benieuwd of dat echt gebeurd, volgens mijn heeft sony wel veel dubbele belangen in de muziek wereld. Als er dan ook nog de mogelijkheid tot streamen komt wordt het pas echt leuk.
Hoe is dat dan anders vergeleken met de video-streaming apps, zoals netflix en pathe thuis terwijl Sony ook haar eigen service video unlimited heeft? En natuurlijk Sony Pictures...

Sony verdient natuurlijk ook iets als mensen bv gaan streamen via spotify op hun PS4, waarbij 100% zeker elke gebruiker minimaal 1 track zal luisteren afkomstig van Sony Music... Ik geloof dat sommige van hun receivers ook spotify ondersteuning hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Trishul schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:06:
[...]

Hoe is dat dan anders vergeleken met de video-streaming apps, zoals netflix en pathe thuis terwijl Sony ook haar eigen service video unlimited heeft? En natuurlijk Sony Pictures...

Sony verdient natuurlijk ook iets als mensen bv gaan streamen via spotify op hun PS4, waarbij 100% zeker elke gebruiker minimaal 1 track zal luisteren afkomstig van Sony Music... Ik geloof dat sommige van hun receivers ook spotify ondersteuning hebben.
Dat is inderdaad ook weer waar, is inderdaad wel opvallend dat andere video diensten wel al lang worden ondersteund en muziek nog niet.

Misschien dat er bij de muziek diensten minder winst valt te maken (dus is het belang minder groot). En dat het bij video toch vaak om iets oudere films gaat (netflix bijvoorbeeld) of films die in ieder geval eerst exclusief in de bioscoop hebben gedraaid en waar daarna de normale 'videotheek' prijzen (euro of 6) voor moeten worden betaald (bijvoorbeeld pathe thuis). De structuur van 'videotheken' was er bijvoorbeeld al, maar is nu online verder gegaan.

Denk dat de markten iets anders in elkaar zitten, en er met muziek tot nu toe minder winst valt te behalen voor sony.

[ Voor 4% gewijzigd door Matedeor op 22-12-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Ben het eigenlijk met bram wel eens, heb de game niet langer als een uur gespeeld..omdat ik me dood ergerde aan de performance zelfs nade laatste patch irriteert het me mateloos. Vind het dan ook een geflopte game, zal vast weer een ijzersterk verhaal en gameplay hebben als je de performance issues doo0r de vingers kan zien maar dat lukt me niet. Dus speel ik de game niet hehe.

Iemand overigens die weet of er op "korte" termijn mmo-achtige games voor de Ps4 worden gereleased? Of welke titels er in de maak zijn etc?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47
Ik ga binnenkort ook spelen, gisteren een PS4 20th Anniversary Edition gewonnen met de #playstationhunt. Iemand nog tips voor goede games om mee te beginnen, het is mijn eerste Playstation, ik heb nu nog een Wii ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:44

JoeZuCK

_Fonz > all.

inTIMidate schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:38:
Ik ga binnenkort ook spelen, gisteren een PS4 20th Anniversary Edition gewonnen met de #playstationhunt. Iemand nog tips voor goede games om mee te beginnen, het is mijn eerste Playstation, ik heb nu nog een Wii ;)
the fuck... Gefeliciteerd man! Heb je daadwerkelijk verkleed rondgezworven? In welke stad was het? Ik heb gewoon geen tijd voor deze onzin. Echte Playstation fanaten die 20 jaar geleden al de PS1 hadden zijn nu volwassen en hebben een baan en een gezin en ander geneuzel. Alsof zij op een doordeweekse dag verkleed met hun mobieltje gaan zwerven.. Ik zie het al voor me: Zegguh baas .. ik moet er even vandoor. Ik probeer een maandsalaris te scoren door verkleed op zoek te gaan naar een PS4.

Goede game om mee te beginnen is natuurlijk GTA5 en wellicht The Last of Us. Als je van RPG houdt zou ik DA: Inquisition halen.
Brad Pitt schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:02:
[...]

[...]

Wat let je? Gewoon even €4500 bieden, laten opsturen want komt vast goed, op Ebay zetten, even verkopen.
Profit.
Slim.. en als je hem op Ebay niet verkocht kan krijgen voor 10.000 ofzo, dan toch zeker wel voor de prijs waarvoor je hem ingekocht hebt. _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door JoeZuCK op 22-12-2014 12:05 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waar hou je van. Iedereen kan wel games gaan schreeuwen (dus zoals de gemiddelde game mania medewerkwer), maar wat voor soort games vind je leuk!

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 22-12-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

Odieus

Onuitstaanbaar

Offtopic:
Moet je die niet verkopen en een normale PS4 halen? Die edities gaan voor €1600+ op marktplaats, just saying.

Ontopic:
Aangezien het je 1e Playstation is moet je The Last of Us proberen ;)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Een goeie tip: ruil de PS4 met mijn PS4 :)

Gefeliciteerd met je aanwinst. Ik heb zelf alleen GTA V, hier ben ik nog wel even zoet mee.
Maar Far Cry 4, Battlefield en/of Call of Duty doen het altijd wel goed op de PS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:48
Als je 'm verkoopt kun je zeker 8 ps4's kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zou hem echt niet verkopen. Daar is dat ding veels te mooi voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Als er gekken zijn die zoveel voor een andersgekleurde PS4 willen neerleggen zou ik 'm per direct verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 08:21
staan er best wat op marktplaats, wat een mafkezen

http://www.marktplaats.nl...0th+anniversary&postcode=

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Petaaaaah schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:50:
staan er best wat op marktplaats, wat een mafkezen
Hahaha en die biedingen ook :) Net alsof er ook maar één MP koper is die zo'n ding komt halen voor die prijs :')

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Brad Pitt schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:54:
[...]

Hahaha en die biedingen ook :) Net alsof er ook maar één MP koper is die zo'n ding komt halen voor die prijs :')
Idd, vroeg ik me ook al af. Allemaal fakebieders.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
InF.Inc schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:56:
Idd, vroeg ik me ook al af. Allemaal fakebieders.
Al zo veel middagen en zondagen gewaste aan die stakkers. Waardeloze site, waardeloze mensen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
En bijna niemand plaatst een zelfgemaakte foto. Niemand heeft dat ding dus al werkelijk in zijn/haar bezit.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:24
Het valt wel mee op marktplaats.
Op Amazon en Ebay gaan ze voor 16,000-18,000 pond.
En er zijn er al verkocht voor die prijs...
Gekkenhuis!
Als ik er 1 zou hebben zou ik er gelijk een zwarte skin op plakken; veel mooier :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dvdkiwi schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:00:
Het valt wel mee op marktplaats.
Als ik er 1 zou hebben zou ik er gelijk een zwarte skin op plakken; veel mooier :+
Wat let je? Gewoon even €4500 bieden, laten opsturen want komt vast goed, op Ebay zetten, even verkopen.
Mega profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Een custom skin erop plakken is net zo mooi en het kost een stuk minder. Tel uit je winst. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 08:21
Brad Pitt schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:54:
[...]

precies :)

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
InF.Inc schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:42:
[...]
the fuck... Gefeliciteerd man! Heb je daadwerkelijk verkleed rondgezworven? In welke stad was het? Ik heb gewoon geen tijd voor deze onzin. Echte Playstation fanaten die 20 jaar geleden al de PS1 hadden zijn nu volwassen en hebben een baan en een gezin en ander geneuzel. Alsof zij op een doordeweekse dag verkleed met hun mobieltje gaan zwerven.. Ik zie het al voor me: Zegguh baas .. ik moet er even vandoor. Ik probeer een maandsalaris te scoren door verkleed op zoek te gaan naar een PS4.
Eensch.. in de UK wordt hij gewoon verloot onder de inschrijvingen.. maar wij Nederlanders moeten er weer extra moeite voor doen :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Best wel jammer, ik had wel graag zo een Ps4 willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
[...]
Precies dit. Zo'n hunt kan op zich wel geinig zijn, maar ik ga me echt niet als een halvezool verkleden :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd! :)

En als je lol wil hebben: GTA5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zaterdag is doordeweeks? Zal wel wat missen. Maar dat kansloze gezeur "ja maar ik heb een baan en een leven" kom op zeg, kan je nog meer jaloers klinken?

Er zijn meer dan genoeg wedstrijden voor zo'n PS4, doe dan aan een andere mee. Maar gaan zitten klagen dat mensen dit doen. Get over yourself. Maar goed, klagen is veels te makkelijk :+

Blijkbaar doe ik toch iets fout in mijn leven..

Baan
Getrouwd
Gelukkig leven

Ga naar festivals (mag ik niet volgens dit soort mensen, want geen tijd voor)
Ga naar concerten (idem)
etc
etc

Zoiets heet planning :+ gewoon goed plannen en je kan meer dan je denkt.

[ Voor 28% gewijzigd door corset op 22-12-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:24:
Zaterdag is doordeweeks? Zal wel wat missen. Maar dat kansloze gezeur "ja maar ik heb een baan en een leven" kom op zeg, kan je nog meer jaloers klinken?

Er zijn meer dan genoeg wedstrijden voor zo'n PS4, doe dan aan een andere mee. Maar gaan zitten klagen dat mensen dit doen. Get over yourself. Maar goed, klagen is veels te makkelijk :+

Baan
Getrouwd
Gelukkig leven

Ga naar concerten (idem)
etc
etc

Toevallig ook nog (jonge) kinderen? dan wordt plannen al een stuk moeilijker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nee, maar genoeg vrienden met wel kinderen, die dat zonder problemen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb op zich de tijd wel, maar ik ben er vnl. gewoon te lui voor. En verkleden vind ik al helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Iemand ervaring met een U.K. versie van Unity? Is die gewoon compatible met de Nederlandse versie? Het prijsverschil is namelijk wel redelijk groot, maar ik wil wel coop kunnen spelen.
Inderdaad wel jammer dat degene die er echt vanaf het begin bij waren geen kans krijgen om m voor de normale prijs te kopen. Ik heb geen 2de PS4 nodig, maar ik had m wel willen kopen voor de verzameling (voor een normale prijs).

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 22-12-2014 13:42 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:38:
Nee, maar genoeg vrienden met wel kinderen, die dat zonder problemen doen.
Aha geen eigen ervaring.
Niet ieder kind is uiteraard hetzelfde en niet iedere leef situatie is hetzelfde.

Man een leven met enkel een partner stelt geen ene reet voor, genoeg vrije tijd, met kids is een ander verhaal, als je later groot ben kom dan maar terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
Origins schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:35:
[...]

Toevallig ook nog (jonge) kinderen? dan wordt plannen al een stuk moeilijker. :+
Je kan dan wel van mening zijn dat het allemaal excuses zijn maar ik geef de man wel gelijk. Mijn part gooien ze gewoon er ook enkele in de verkoop zoals ze in de uk deden.

Ik zelf had dienst dit weekend en kon dus niet meedoen aan de HUNT, en nee verlof nemen was geen optie (mijn maandloon vind ik nog steeds belangrijker dan mijn spelcomputer). Bovendien was hun systeem allesbehalve waterdicht, ik had mij desondanks wel ingeschreven en heb zelfs geen uitnodiging ontvangen. Laat staan over de beperkte equipe ter plaatse waardoor volgen (volgens de berichten op facebk) wel erg makkelijk was.

En nu je het toch hebt over kinderen, ja dat maakt plannen een stuk moeilijker.

Vanzelfsprekend zou ik ook graag zo'n console bemachtigen. Ben verzamelaar en sinds dag 1 heb ik een ps1 in huis dus het was mooi meegenomen.

Ik vind het alleen jammer dat er zo veel online staan voor absurde bedragen.

Sony had beter zelf een veiling georganiseerd. De winst die men dan aan goede doelen zou kunnen schenken zou een stuk hoger liggen en je zou op zijn minst de vele 'opkopers' iets meer afschrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:43:
[...]

Aha geen eigen ervaring.
Niet ieder kind is uiteraard hetzelfde en niet iedere leef situatie is hetzelfde.

Man een leven met enkel een partner stelt geen ene reet voor, genoeg vrije tijd, met kids is een ander verhaal, als je later groot ben kom dan maar terug :+
Dus vrij vertaald "Oh shit, ik heb geen argumenten meer. Kom later maar terug" ok :+

Maar goed, de guildies die 4 avonden per week spelen online, raiden in WoW etc met 2 kinderen (1 van 6 maanden, andere van 4,5) zullen wel slechte ouders zijn en niet normaal etc.
En de mensen op Festivals met kleine kinderen, nee dat mag ook niet. Want dat haalt het argument onderuit van je.

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 22-12-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Baan
Getrouwd
Gelukkig leven

Ga naar concerten (idem)
etc
etc

Die hunt ging dagelijks van start om 11:00. Zo was mijn interpretatie. Er zijn 111 20th anniversary PS4's te vergeven. Stel dat elke stad er 11 heeft. Zou deze actie dan 11 weekenden lang lopen?

En jaloers? Haha, nee joh, heb hem mijn hartelijke felicitaties overgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Mensen laten we het ontopic houden. geen discussies over vrije tijd, ouders, kinderen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ben er zelf klaar mee. Als je zelf wil stoppen met leven, enjoy!

Binnenkort mag ik in mijn tv kast een extra koeler zetten, yay :( aangezien de PS4 koeler van zichzelf nou niet van super kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:46:
[...]

Dus vrij vertaald "Oh shit, ik heb geen argumenten meer. Kom later maar terug" ok :+

Maar goed, de guildies die 4 avonden per week spelen online, raiden in WoW etc met 2 kinderen (1 van 6 maanden, andere van 4,5) zullen wel slechte ouders zijn en niet normaal etc.
En de mensen op Festivals met kleine kinderen, nee dat mag ook niet. Want dat haalt het argument onderuit van je.
Oh nee hoor, ik wil best wel verder discussieren als je wilt, echter is dit de plaats hiervoor?

Ik heb ook niet gezegd dat het slechte ouders zijn of wel? je zegt nu dingen die totaal niet gezegd zijn, wat ik zei is dat het een stuk moeilijker plannen is dan een stel zonder kinderen dan met kinderen.

Voor jou is dat uiteraard nog niet vergelijkbaar omdat je nog niet in de situatie zit, overigens is alles mogelijk met kinderen.
Hell je kunt zelfs je kind geen enkele aandacht geven en zelf flink gaan raiden, alles is mogelijk of het goed dat is een 2e.

Ik leef nog steeds als gamer, weliswaar een stuk minder dan in de situatie waarin jij zit, maar ik kan hier en daar toch nog mijn uurtjes sprokkelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Origins op 22-12-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:41

kaanmijo

Picobello B.V.

Gefeliciteerd! Als ik jou was zou ik eerst GTA kopen, daar vermaak je je voorlopig wel mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Echt ook super prestatie om die 20th Anniversary gewoon te pakken, een vriend was gisteren ook de stad in gegaan volgens hem echt niet te doen.
Ik had hem verkocht :+ maar goed dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
Origins schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:52:
[...]

Oh nee hoor, ik wil best wel verder discussieren als je wilt, echter is dit de plaats hiervoor?

Ik heb ook niet gezegd dat het slechte ouders zijn of wel? je zegt nu dingen die totaal niet gezegd zijn, wat ik zei is dat het een stuk moeilijker plannen is dan een stel zonder kinderen dan met kinderen.

Voor jou is dat uiteraard nog niet vergelijkbaar omdat je nog niet in de situatie zit, overigens is alles mogelijk met kinderen.
Hell je kunt zelfs je kind geen enkele aandacht geven en zelf flink gaan raiden, alles is mogelijk of het goed dat is een 2e.

Ik leef nog steeds als gamer, weliswaar een stuk minder dan in de situatie waarin jij zit, maar ik kan hier en daar toch nog mijn uurtjes sprokkelen.
Lijkt me hier niet thuishoren, het gaat hier over de PS4 & ervaringen. Niet hoe sprokkel ik uren om te kunnen gamen. Dus graag in een PM verder discussiëren indien jullie dit nodig achten ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Gelukkig leven
Onmogelijk, dit is je eerste playstation :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
:+ De PS 1 t/m 3 er naast zeggen toch iets anders. Wat ben ik toch blij met de Playstations. Enige wat ik nu nog mis is een Xbox 1, maar die wil ik toch niet. Dan leg ik wel een straat tegel in mijn TV Kast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
haha, hier in huis (ik + vriendin) is er ook al te weinig tijd om alles te spelen.
Watch Dogs en Rayman storyline uitgespeeld. Watch Dogs boeit me niks meer en ga ik na kerst inruilen denk ik. Rayman hou ik wel nog, voor de getimede levels en is gewoon leuk om met andere mensen bijv. de muzieklevels te spelen.
Ikzelf ben nog bezig met TLOU, maar moet daar af en toe even mee stoppen omdat het spel zo deprimerend is :P
Vriendin en ik samen een keer aan Diablo begonnen, maar die vond ze toch een beetje saai, dus die speel ik zo nu en dan in mn eentje.
Samen spelen we wel nog eens Lego marvel Superheroes.
Zij heeft Destiny goedkoop van iemand kunnen overkopen en is nu door de storyline heen. Ik heb het zelf ook even gespeeld maar boeit me toch niet zo.

En dan opeens koopt ze zich zomaar GTA V bij Bart Smit, dus die moet ik in de toekomst ook nog eens gaan aansnijden haha. En voor kerst krijgt ze COD:AW (hopelijk leest ze dit niet :P) en ik verwacht Shadow of Mordor.

Daarnaast had ik nog nooit een Assassin's Creed gespeeld en zag geheel toevallig dat AC 1 en 2 op Steam maar 2,50 kosten, dus maar eens begonnen met AC1 op PC.

TL;DR: op dit moment zelf bezig aan TLOU, AC1 en een beetje Diablo, samen Lego, in de toekomst misschien nog SoM en misschien CoD co-op als dat kan.

Gelukkig even 2 weken vakantie om een beetje bij te gamen, en dan via AC1, 2, Brotherhood en Black Flag misschien naar Unity toe te werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Argh.. watch dogs 29 euro, doen of niet.. tricky >_< Wat zeggen de Watch Dogs spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
jimz93 schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:32:
[...]

Lijkt me hier niet thuishoren, het gaat hier over de PS4 & ervaringen. Niet hoe sprokkel ik uren om te kunnen gamen. Dus graag in een PM verder discussiëren indien jullie dit nodig achten ;)
Was er al klaar mee chef, heb me zegje gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
lanerios schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:51:
Argh.. watch dogs 29 euro, doen of niet.. tricky >_< Wat zeggen de Watch Dogs spelers?
Spel is leuk voor even, maar wordt eentonig na een tijdje imo.
Het hele hack gedoe had wat beter mogen worden uitgewerkt, en veel missies zijn niet of nauwelijks uit te spelen zonder mensen met een geweer neer te schieten, dat vind ik ook jammer. Er had in die missies ook iets moeten zitten dat je mensen d.m.v. hacken makkelijker kan uitschakelen. Nu moet je maar geluk hebben dat ze net toevallig naar een kastje lopen dat je kan laten ontploffen ofzo.
Veel zijmissies die je ook nog wel even zoet houden.
Is het digitaal of fysiek? Als het fysiek is zou ik zeggen koop hem, en als je er op bent uitgekeken retourneer je hem weer naar Game Mania :)

[ Voor 29% gewijzigd door striner op 22-12-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ben opzoek naar de PS4 bundle met GTA5, maar heb het vermoeden dat na gister deze bundles nergens meer te krijgen zijn. Weet iemand toevallig of en waar ze nog verkrijgbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
lanerios schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:50:
:+ De PS 1 t/m 3 er naast zeggen toch iets anders. Wat ben ik toch blij met de Playstations. Enige wat ik nu nog mis is een Xbox 1, maar die wil ik toch niet. Dan leg ik wel een straat tegel in mijn TV Kast :D
het enige dat je nu nog mist is een X1,maar die wil je toch niet......dan mis je hem toch ook niet als je hem toch niet wil off ben ik nou 8)7 :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Iets over sarcasme :p

En de x1 is geen xbox, ik bedoel de eerste, die zwarte straat tegel. Zou hem ooit wel willen maar meh.. Heb nu genoeg aan de ps4 en 3. Nog genoeg games te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:08
Bijzondere vorm van sarcasme..

Is er op een of andere manier al duidelijkheid over release date van The Witness? Zou eerst volgens mij in 2014 uitkomen, maar nu in 2015. Iemand enig idee welk kwartaal dat is?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:51:
Ik vond Watch Dogs een overhypte game waar veel op aan te merken viel, maar uiteindelijk heb ik me er toch nog wel mee vermaakt en heb ik de game gewoon uitgespeeld. Voor 29 euro kan je er denk ik wel genoeg plezier uit halen, zolang je de minpunten kan accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Noctonix schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:23:
[...]

Eensch.. in de UK wordt hij gewoon verloot onder de inschrijvingen.. maar wij Nederlanders moeten er weer extra moeite voor doen :+
Nog even kort offtopic:

Het is sowieso (deels) blijkbaar nogal discutabel geweest over wie nou wel en niet gewonnen heeft voor zover het allemaal te lezen is. Ze hadden in die hunt iets moeten vergeven waarmee je vervolgens zo'n PS4 kon kopen (maakt de drempel al hoger) of dat je daarmee in een groep viel waaronder die PS4's verloot werden. Of Sony had ze voor dik geld moeten verkopen en de meeropbrengsten aan een goed doel moeten schenken.

Daarnaast zijn de gevallen waar die dingen voor teveel geld verhandeld zijn meer uitzondering dan regel. Voor speciale nummers in de "zeldzame" 12.300 stuks zal best meer worden betaald (00001, 11111) maar voor de rest blijft het gewoon een stuk elektronica dat kunstmatig zeldzaam is gehouden. Zal best wat meer voor worden gegeven, maar zo excessief als in de USA verwacht ik niet dat het hier zal worden. Als je een mooi "nummer" hebt moet je hem gewoon op een plaats met veel geld (Dubai bv) slijten. Misschien dat je er dan nog wat extra's uit weet te halen. Op Martkplaats zie je de vraagprijzen immers al dalen, allemaal mensen die dachten echt een stuk goud in handen te hebben (€ 1000+ vangen is nog steeds lekker, maar het is voor een aantal € 10000 minder dan ze dachten te vangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
DJH schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:12:
Ben opzoek naar de PS4 bundle met GTA5, maar heb het vermoeden dat na gister deze bundles nergens meer te krijgen zijn. Weet iemand toevallig of en waar ze nog verkrijgbaar zijn?
Volgens mij heb ik net bij media markt (Heerlen althans) nog stapels zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

uchiha tijntje schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:37:
Bijzondere vorm van sarcasme..

Is er op een of andere manier al duidelijkheid over release date van The Witness? Zou eerst volgens mij in 2014 uitkomen, maar nu in 2015. Iemand enig idee welk kwartaal dat is?
Op dat Playstation Event eerder deze maand had Jonathan Blow het over een aantal maanden, dus ergens tussen Maart en Augustus zou ik dan verwachten. Maar goed, hij heeft echt een houding van ' het spel is klaar als het klaar is' dus het zou zomaar eind 2015 kunnen worden.

Kijk er erg naar uit. Ook al een tijdje niets meer vernomen van Everybody's Gone To The Rapture, die titel waar Sony Santa Monica ook aan mee werkt. En Galak-Z van 17Bit zou deze zomer uitkomen, ook ineens van de radar verdwenen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:08
kazuka schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:18:
[...]

Op dat Playstation Event eerder deze maand had Jonathan Blow het over een aantal maanden, dus ergens tussen Maart en Augustus zou ik dan verwachten. Maar goed, hij heeft echt een houding van ' het spel is klaar als het klaar is' dus het zou zomaar eind 2015 kunnen worden.

Kijk er erg naar uit. Ook al een tijdje niets meer vernomen van Everybody's Gone To The Rapture, die titel waar Sony Santa Monica ook aan mee werkt. En Galak-Z van 17Bit zou deze zomer uitkomen, ook ineens van de radar verdwenen helaas.
Ah ok, dat had ik niet meegekregen. De release van The Witness is voor mij het moment om een PS4 te kopen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:29
Heb het topic doorgestruind maar wil toch nog even voor de zekerheid de vraag stellen over een us-account.
Ik heb een us-account aangemaakt, ik zou nu via de us pen store, welke ik dus gewoon met mijn eu-account zou kunnen spelen?
En mijn ps4 als primaire ps4 instellen in mijn us account ipv mijn eu-account, waarom moest dit ook alweer?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:34

Niku

Alagaesii

Overigens, ik won gister een Playstation bij de Playstation Hunt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Niku schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:51:
Congratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:53
Mocht die ouderwetse kleur je erg tegenstaan dan stel ik met pijn in het hart mijn zwarte beschikbaar voor een ruil

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

cardwizard schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:00:
[...]

Mocht die ouderwetse kleur je erg tegenstaan dan stel ik met pijn in het hart mijn zwarte beschikbaar voor een ruil

:9
Hihi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
Gefeliciteerd! Binnenkort dus voor € 1.500 in V&A ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
SL65 schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:07:
[...]

Gefeliciteerd! Binnenkort dus voor € 1.500 in V&A ;)
Je moet wel gek zijn om hem nu voor €1500 te verkopen. Ze staan op marktplaats voor 4000 - 6000 haha. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

SL65 schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:07:
[...]

Binnenkort dus voor € 1.500 in V&A ;)
Helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
djmelvee schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:14:
Je moet wel gek zijn om hem nu voor €1500 te verkopen. Ze staan op marktplaats voor 4000 - 6000 haha. :')
Vraagprijs =/= verkoopprijs, maar belangrijker nog:

Bieden =/= kopen, op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wel triest overigens, Sony zou daar actie tegen moeten ondernemen, maar is erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon standaard vraag/aanbod ;)
Als Sony er wat aan wil doen moeten ze dus het aanbod vergroten, zorgen dat ie veel breder beschikbaar wordt dan slechts een paar modelletjes. Zo lastig is dst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Iets winnen en het dan voor €5000 op Marktplaats knallen.. ik vind het vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Niku schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:45:
Och ik zou hetzelfde gedaan hebben. Zolang er gekken zijn die het ervoor over hebben, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Bij mij zou hij ook met een noodgang ebay op gaan. De Ps4 staat bij mij toch in een dicht TV meubel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ziezo, Far Cry 4 en DriveClub bij de MM gekocht. Ik kan weer even vooruit :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niku schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:45:
Erg raar dat mensen zich flink willen verrijken zonder er veel moeite voor te doen. :+
SavageBrother schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:00:
[...]

Wat is je punt dan nu eigenlijk? Dat je bepaalde games niet leuk vind, of dat bepaalde games jou niet liggen?
Wie zegt dat ik een punt probeer te maken? Ik reageer slechts op een post. Moet je dan meteen een punt maken?
Beakzz schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:11:
Wat ik me afvraag is wat je dan wel leuke games vindt Bram, want je klinkt als iemand die gamen als hobby heeft, maar de tijd dat je het leuk vond al ver achter je ligt.
Omdat ik sommige overhypte games niet leuk vind en onvoltooide games niet pre-order? :')

Maar zomaar enkele titels waar ik me prima mee vermaak(t) (heb) en waarvan ik de meeste wel uitgespeeld heb:

Alle Far Cry's op deel 2 na
Half-Life
Diablo III
Alle Uncharteds
The Last of Us (zeg maar gerust: alles van Naughty Dog)
Alle Batman games
inFamous
Wolfenstein
Killzone
DriveClub
Dead Nation
Resogun
AC: Black Flag
Limbo
Beide Metro's
GTA San Andreas (helaas ook niet uitgespeeld)
Duke 3D
Quake
Doom

Dat is wat me zo te binnen schiet. Er is vast meer, maar thanks for asking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
bram1984 schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:45:
[...]

Omdat ik sommige overhypte games niet leuk vind en onvoltooide games niet pre-order? :')

Maar zomaar enkele titels waar ik me prima mee vermaak(t) (heb) en waarvan ik de meeste wel uitgespeeld heb:

*hele lijst*

Dat is wat me zo te binnen schiet. Er is vast meer, maar thanks for asking. :)
Nee hoor ik vroeg het me oprecht af aangezien ik wel zo'n periode heb gehad dat ik wel wilde gamen, maar van geen één spel meer kon genieten. Je komt af en toe zo negatief over dat ik daar even aan dacht. Maar aan je lijst te zien valt het wel mee :P
Pagina: 1 ... 94 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link