haha, hier in huis (ik + vriendin) is er ook al te weinig tijd om alles te spelen.
Watch Dogs en Rayman storyline uitgespeeld. Watch Dogs boeit me niks meer en ga ik na kerst inruilen denk ik. Rayman hou ik wel nog, voor de getimede levels en is gewoon leuk om met andere mensen bijv. de muzieklevels te spelen.
Ikzelf ben nog bezig met TLOU, maar moet daar af en toe even mee stoppen omdat het spel zo deprimerend is

Vriendin en ik samen een keer aan Diablo begonnen, maar die vond ze toch een beetje saai, dus die speel ik zo nu en dan in mn eentje.
Samen spelen we wel nog eens Lego marvel Superheroes.
Zij heeft Destiny goedkoop van iemand kunnen overkopen en is nu door de storyline heen. Ik heb het zelf ook even gespeeld maar boeit me toch niet zo.
En dan opeens koopt ze zich zomaar GTA V bij Bart Smit, dus die moet ik in de toekomst ook nog eens gaan aansnijden haha. En voor kerst krijgt ze COD:AW (hopelijk leest ze dit niet

) en ik verwacht Shadow of Mordor.
Daarnaast had ik nog nooit een Assassin's Creed gespeeld en zag geheel toevallig dat AC 1 en 2 op Steam maar 2,50 kosten, dus maar eens begonnen met AC1 op PC.
TL;DR: op dit moment zelf bezig aan TLOU, AC1 en een beetje Diablo, samen Lego, in de toekomst misschien nog SoM en misschien CoD co-op als dat kan.
Gelukkig even 2 weken vakantie om een beetje bij te gamen, en dan via AC1, 2, Brotherhood en Black Flag misschien naar Unity toe te werken