Gisteren de HDD vervangen, niks aan de hand, alles ging ontzettend gemakkelijk. Maar vandaag lijkt het alsof er toch wat aan de hand is. Ik ben GTA 5 (as we speak) aan het installeren en de installatie hangt. De disc drive maakt een geluid alsof hij de game begint te laden maar dan weer stopt.
Iemand eerder zoiets gehad? En belangrijker... wat kan ik eraan doen
PSN: Bellerophon-
Hmm klinkt niet goed.. RMA van de HDD?Bellerophon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:53:
Hmm ik maak me nu een beetje druk om mijn PS4.
Gisteren de HDD vervangen, niks aan de hand, alles ging ontzettend gemakkelijk. Maar vandaag lijkt het alsof er toch wat aan de hand is. Ik ben GTA 5 (as we speak) aan het installeren en de installatie hangt. De disc drive maakt een geluid alsof hij de game begint te laden maar dan weer stopt.
Heb je toevallig een WD Green of andere Eco friendly schijf gekocht?
Ik zou de andere hdd nog eens proberen.. als die hetzelfde doet weet je dat het aan de game ligt. Als hij het daar wel op doet ligt het aan de hdd.. Andere games al geprobeerd?Bellerophon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:53:
Hmm ik maak me nu een beetje druk om mijn PS4.
Samsung Spinpoint 2 TBpoor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:55:
[...]
Hmm klinkt niet goed.. RMA van de HDD?
Heb je toevallig een WD Green of andere Eco friendly schijf gekocht?
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB
Zou geen problemen moeten geven, me dunkt.
Ik zou ook even hier navragen of zoeken:Bellerophon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:53:
[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
Heeft niets met PS4 te maken.. Gewoon teruggaan naar winkel voor een RMA, nog eens proberen met een andere schijf. Er zijn er meer met die schijf doe geen problemen hebben..muhda schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:58:
[...]
Ik zou ook even hier navragen of zoeken:
[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
Een eersre post voor het uitbreiden van de PS4 HDD. Je kunt beter de Seagate nemen. Wordt vaak aangeraden en is goedkoper dan de Samsung Seagate die je hebt.FrozenPepper schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:45:
[...]
Deze wordt vaak aangeraden: pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Heeft de perfecte afmetingen en de externe behuizing is netjes open te maken zodat je hem opnieuw kan gebruiken voor andere doeleinden.
Hier een uitgebreide review met het oog op het installeren in een PS4:
http://www.eurogamer.net/...y-upgrade-your-ps4-to-2tb
Dit dus. De installatie van gta5 is alles behalve foutloos.dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:55:
Aflsuiten en nog een keer proberen. Vastlopen gebeurd veel met installeren van GTA V, zou dat niet meteen op je HDD afschrijven.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Er zit ook een Seagate schijf inHaskoF schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:05:
[...]
Een eersre post voor het uitbreiden van de PS4 HDD. Je kunt beter de Seagate nemen. Wordt vaak aangeraden en is goedkoper dan de Samsung Seagate die je hebt.
Daarnet Diablo 3 erin gedaan, die game wilt wel starten maar verdomme... precies hetzelfdemuhda schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:02:
Het kan inderdaad ook aan de (nieuwe) (2TB) HD liggen.
Ook dat 'laad-geluid', als ik het zo maar even mag omschrijven. Heb daardoor ook extreme frame drops
Ik heb zelf dat de Blu-Ray speler bij het aanzetten van mijn PS4 soms 1 of 2 keer gaat spinnen en dan opeens stopt en het dan weer opnieuw probeert. Ook niet goed lijkt mij. Maarja deze PS4, die ik al een keer RMA gestuurd heb, doet het gewoon nog. Ik stuur 'm pas op als die het echt niet doet of als de 2 jaar garantie er bijna op zit.
Nadat hij de HD heeft vervangen, doet er zich een probleem voor. Kan is dus groot dat het aan de HD ligt, of kabel ergens niet goed teruggezet/aangesloten.poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:04:
Die kans acht ik groter dan iets met de PS.. Of hij moet ergens iets afgebroken oid hebben..
De reden waarom ik de Probleem topic voorstelde is omdat het volgens mij, het eerder is voorgekomen.
Dat was opgelost door de HD aan een PC te koppelen en een Firmware update uit te voeren.
[ Voor 4% gewijzigd door muhda op 18-12-2014 16:26 ]
Een HD die een firmware upgrade kan krijgen? Whut?muhda schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:25:
[...]
Nadat hij de HD heeft vervangen, doet er zich een probleem voor. Kan is dus groot dat het aan de HD ligt, of kabel ergens niet goed teruggezet/aangesloten.
De reden waarom ik de Probleem topic voorstelde is omdat het volgens mij, het eerder is voorgekomen.
Dat was opgelost door de HD aan een PC te koppelen en een Firmware update uit te voeren.
Is mogelijk.. Maar ik neem aan dat je alles op de juiste manier hebt voorbereid qua formatting enzo?Bellerophon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:29:
[...]
Een HD die een firmware upgrade kan krijgen? Whut?
Met HD bedoel ik Harddrive (HDD, Hardeschijf) Yep, is mogelijk. (We have the Technology!)Bellerophon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:29:
[...]
Een HD die een firmware upgrade kan krijgen? Whut?
Voorbeeld:
Firmware Updates for Seagate Products
[ Voor 17% gewijzigd door muhda op 18-12-2014 16:37 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat hoor ik serieus voor het eerstmuhda schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:35:
[...]
Met HD bedoel ik Harddrive (HDD, Hardeschijf) Yep, is mogelijk. (We have the Technology!)
Heb netjes de handleiding van Sony ernaast gelegd, en ook alle stappen gevolgd die ik moest volgenpoor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:32:
[...]
Is mogelijk.. Maar ik neem aan dat je alles op de juiste manier hebt voorbereid qua formatting enzo?
Ik vond second Son echt vet. Daarom had ik first light gekocht (voordat het bekend was dat ie op ps+ komt).HaskoF schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:25:
ik kan niet wachten op First Light in ps+ jan-2015.
Ik vind het echt zeer matig helaas. Ben bang dat het voor veel een teleurstelling gaat worden.
Heb zelf vrij weinig met shooters (CoD, BF, etc. doet me echt helemaal niks, maar is misschien ook het onbekende), maar Wolfenstein zal ik sowieso nog wel een keer ergens oppakken, al is het alleen maar voor de nostalgie. Ondanks dat ik geen voorkeur voor shooters heb, heb ik het origineel wel helemaal grijs gespeeld vroeger... Je hebt dus zeker een punt.poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:17:
[...]
Dat bedoelde ik dus.. Wolf is helaas afgezakt.. En dit was de kans om het weer te laten herleven!![]()
(Het had gewoon een multiplayer moeten hebben! Ik durf te wedden dat het een enorme fanbase zou krijgen, net zoals toen..)
Mooie aanbieding, maar ken die winkel niet?leopod schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:11:
Misschien een leuke deal:
Bij Zavvi kun je nu Assasins creed Unity krijgen voor 28 euro
http://www.zavvi.nl/ps4-g...ial-edition/10937613.html
(met nieuwe account kun je 10% korting krijgen door code WELKOM)
Heb gehoord dat er gister patch uit was waardoor het spel eindelijk af is.
Laat maar, na het lezen van de shopreview...
[ Voor 10% gewijzigd door Kozz op 18-12-2014 18:16 . Reden: shopreview ]
Enorm grote betrouwbare winkel. Zit in Engeland.Kozz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:09:
[...]
Mooie aanbieding, maar ken die winkel niet?
PSN & XBL: Denkoyugo
De officiele van Sony (GCM10)Erapaz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:47:
[...]
Welke gamemount heb je? Remote play werkt inderdaad verbazingwekkend goed en ik wil wel graag mijn telefoon op de DS4 kunnen klikken.
Bij mij zegt ie dat de kortingscode niet van toepassing is op het artikel. Ik heb een keer eerder wat besteld (eind november) en die kortingscode niet gebruikt. Kan ik dus geen gebruik meer van maken?leopod schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:11:
Overigens is het spel nu 32,99 bij Zavvi.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Thx voor de info.leopod schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:11:
AC Unity en Far Cry 4 LE edition besteld.
Kwam met de welkomst korting uit op 75 euro
Voor deze nette prijs wil ik wel het geduld opbrengen qua levertijd.
Ik hoor hele andere verhalen. Nog steeds framedrops en de pop-in hebben ze nu zelfs voorzien van een animus animatie, om zo de boel te maskeren. Ook verspringen NPC textures nog steeds. Zolang dit alles erin zit, begin ik er niet aan.leopod schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:11:
De waardering van de shop is niet best, zoals te zien is in de shopreview...Denko schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:15:
[...]
Enorm grote betrouwbare winkel. Zit in Engeland.
Het verbaast me dat men hier dan toch besteld

Nu werkt ie wel op PS4 alleen microfoon werkt niet iemand idee hoe dat aan het praat krijg?
Ik heb aardig vaak besteld daar en nooit problemen gehad , alleen de levertijden zijn vaak ontzettend lang , voorraad info klopt niet etc , als je dat voor lief neemt en een game voor een leuke prijs kunt scoren dan gewoon doenKozz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:14:
[...]
De waardering van de shop is niet best, zoals te zien is in de shopreview...
Het verbaast me dat men hier dan toch besteld
(Zeg ik terwijl ik alweer 2 weken op DriveClub aan het wachten ben van hun)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Gisteravond met twee verschillende games (destiny en fifa 15) het probleem dat de games ineens crashen en foutcode ce-34878-0 in mijn beeld verschijnt. Uiteraard is alle software up-to-date.
Meer mensen toevallig last van gehad?
Verwijderd
Ik heb het ook wel eens gehad , toevallig ook gisteren met The Evil Within.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:36:
Meer mensen toevallig last van gehad?
Eerder had ik dat regelmatig met CoD Ghosts , erg vervelend dus.
Verwijderd
Thanks voor je reactie!Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:59:
[...]
Ik heb het ook wel eens gehad , toevallig ook gisteren met The Evil Within.
Eerder had ik dat regelmatig met CoD Ghosts , erg vervelend dus.
Is het overigens vanzelf weggegaan / opgelost of heb je iets moeten doen om het op te lossen?
Ik las namelijk dat, wanneer het probleem aanhoudt, je de PS4 opnieuw moet initialiseren.
Verwijderd
Vanaf januari 2014 gebeurde het mij gemiddeld 2 keer per maand.
De laatste 4 maanden is het niet meer gebeurd , maar gisteren gebeurde het weer.
Software fouten zijn het , die fouten zijn bij meerdere mensen.
Ik heb er niks aan gedaan , het zijn gewoon bekende software fouten waar je mee moet leren leven.
Op de concurrent Xbox One komt het ook voor en dat weet ik ook uit eigen ervaring.
Verwijderd
Ok, nou maar hopen dat het niet tijdens een belangrijke wedstrijd in FIFA gebeurd of tijdens het raiden in Destiny, dat zou toch wel echt balen zijnVerwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:46:
[...]
Vanaf januari 2014 gebeurde het mij gemiddeld 2 keer per maand.
De laatste 4 maanden is het niet meer gebeurd , maar gisteren gebeurde het weer.
Software fouten zijn het , die fouten zijn bij meerdere mensen.
Ik heb er niks aan gedaan , het zijn gewoon bekende software fouten waar je mee moet leren leven.
Op de concurrent Xbox One komt het ook voor en dat weet ik ook uit eigen ervaring.
Een wat late reactie, maar ik game al jaren op een beamer. Echt nooit last van input lag gehad. Eerst op een pricewatch: Optoma HD200X en tegenwoordig in de woonkamer op een pricewatch: Epson EH-TW3200 LW Beide prima apparaten. Het regenboogeffect kun je gevoelig voor zijn, maar daarvoor zou ik gewoon eens ergens naar beamers gaan kijken. Ik heb al met heel wat mensen op de HD200X gegamed en echt niemand had last van het regenboogeffect. Maar probeer dat wel even vantevoren, want als jij er net wel gevoelig voor bent is dat tamelijk vervelend.HaskoF schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:24:
Ik heb nu een 47" tv welke ik gezien de kijkafstand klein vind. Ongeveer 4 meter van de tv af.
Zijn er mensen die een PS4 op een beamer hebben? Ik overweeg een beamer te nemen zodat ik op een groot scherm kan gamen ( en films kijken).
Een alternatief zou een 55+" tv kunnen zijn. Ik ben benieuwd of er tweakers zijn die op een beamer gamen? Hoe is de beeldkwaliteit en inputlag etc??
Ik overweeg nu de HD200X die op de gamekamer boven staat te vervangen door een 55 of 60" tv. Wordt het scherm iets kleiner van (nu zo'n 80"), maar het beeld weer beter omdat ik daar op een muur projecteer in tegenstelling tot de woonkamer waar een scherm hangt. Enige probleem wat ik ervaren heb (op de PS3) was toen ik met move controllers in de weer ging. Dat werkt uitermate slecht, aangezien de lamp van de beamer voor een controller wordt aangezien en je ook niet recht voor je scherm kunt staan omdat je dan feestelijk in beeld staat.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[YouTube: http://youtu.be/7q5xIiZJrXY?list=UUQAxrdUyKfiNfKe2QvEHv2w]
Het is niet zo dat ze shinen alsof ze ongeskinned zijn...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Volgens mij is dit gewoon zoals het is/hoort , zag er bij mij net zo uitbram1984 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:20:
Ik heb onderstaande al eens middels een ander filmpje in het FC4 topic gepost, maar niet echt een reactie op gekregen. De vacht van beesten geven bij mij een soort vreemde glinstering (ter info: ze zijn al geskinned). Ik heb dit inmiddels op een Sony TV, een Philips TV (LED en LCD) en een Panasonic plasma ervaren, wat er dus op wijst dat het niet aan de TV ligt. Ik heb ook al met de output settings van de PS4 zitten klooien, maar dat maakt weinig uit. Weet iemand wat dit is? Hebben meer mensen dit? En weet iemand hoe ik er vanaf kom?
[video]
Zie je dat "gekrioel" van de vacht niet. Ziet er heel raar en onnatuurlijk uit namelijk. Het lijkt echt een bug.dvdkiwi schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:22:
Ik heb je filmpjes gezien in het FC topic, maar ik begrijp niet wat je bedoelt.
Het is niet zo dat ze shinen alsof ze ongeskinned zijn...
Het ziet er op mijn TV's overigens een stuk duidelijker uit. Zal wel door de YT compressie komen.
Veder niet echt storend of spel bedervend, maar toch vreemd.
[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 19-12-2014 11:31 ]
Je bedoelt alsof de haren zijn gecopy-pasted? (Ribbelig/dubbel?)bram1984 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:30:
[...]
Zie je dat "gekrioel" van de vacht niet. Ziet er heel raar en onnatuurlijk uit namelijk. Het lijkt echt een bug.
Het ziet er op mijn TV's overigens een stuk duidelijker uit. Zal wel door de YT compressie komen.
Veder niet echt storend of spel bedervend, maar toch vreemd.
Dat is gewoon een dingetje van de render engine.. haren zijn supermoeilijk te renderen, met zoveel detail.. Je ziet het ook alleen als je er vlak op staat. (iedereen heeft dit..)
Misschien is dit met een patch op te lossen, maar ik betwijfel het.. enorm lastig om dit perfect haartje voor haartje te krijgen.. Wat je ziet is een soort algoritme om heel veel haar tegelijk te te laten zien.
Maar er gaat niet iets helemaal lekker met het 'lenen' van de buurman-haren
@ Bram:
Check even dat DF artikel over de nieuwe HRAA methode van Far Cry 4. Ze waren er lovend over maar er waren wel wat eigenaardigheden (zoals vrijwel elke AA techniek dit heeft). Misschien dat dit veroorzaakt wordt door de HRAA techniek.
[ Voor 49% gewijzigd door Trishul op 19-12-2014 11:43 ]
Nou, de vacht beweegt gewoon, ook al sta ik stil en er iets verder vandaan. Een soort trilling/constante glinstering.poor Leno schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:34:
[...]
Je bedoelt alsof de haren zijn gecopy-pasted? (Ribbelig/dubbel?)
Dat is gewoon een dingetje van de render engine.. haren zijn supermoeilijk te renderen, met zoveel detail.. Je ziet het ook alleen als je er vlak op staat. (iedereen heeft dit..)
Misschien is dit met een patch op te lossen, maar ik betwijfel het.. enorm lastig om dit perfect haartje voor haartje te krijgen.. Wat je ziet is een soort algoritme om heel veel haar tegelijk te te laten zien.
Maar er gaat niet iets helemaal lekker met het 'lenen' van de buurman-haren
Het filmpje erna is er eentje met een aap. Let goed op zijn been. Daar zie je het goed.
[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 19-12-2014 11:42 ]
ja dat is de interferentie.. je resolutie is te laag om elk haartje afzonderlijk te laten zien.. de lijntjes zijn dunner dan je resolutie raster..bram1984 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:41:
[...]
Nou, de vacht beweegt gewoon, ook al sta ik stil en er iets verder vandaan. Een soort trilling/constante glinstering.
Hetzelfde effect als iemand op tv met een fijn ruitjes pak aan.. of als je een hor-deur filmt ofzo
Het haartje weet niet of ie nou op lijn a of lijn b moet zitten.. Als je hogere resolutie hebt, wordt dit steeds minder.
Daarom denk ik niet dat dit zomaar is op te lossen..
Verwijderd
The 12 deals of Christmas #10 :
PS4
FIFA 15 Deluxe Edition
Was €69.99/£59.99/$99.95, now €44.99/£39.99/$62.95
Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141219_37605657
The @Dailymotion app is now available on PS4.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 12:52 ]
PSN: MrMistral
Verwijderd
Bij mij werkt het uploaden naar YouTube al maanden perfect op de PS4.MrMistral schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:14:
Hebben jullie ook problemen met het uploaden naar YouTube?
Misschien een tijdelijke storing dus.

Als ik dan via de ps4 het youtube account unlink en vervolgens weer link dan lukt het nog steeds niet
PSN: MrMistral
Verwijderd
Dat soort problemen had ik in het begin toen die YouTube uploading functie er net was.MrMistral schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:43:
Het lukt mij minimaal sinds een week niet. Het vreemde is, wanneer ik bij de security settings van google kijk staat PSN er ook niet tussen![]()
Als ik dan via de ps4 het youtube account unlink en vervolgens weer link dan lukt het nog steeds niet
Iemand al iets gekocht?
welk spel zie jij graag terug dan?
Opinions are like assholes; everybody has one, but noone wants to hear them!Juhrat schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:55:
Wat een slechte aanbiedingen bij die 12 deals for Christmas zeg, nog helemaal niets interessants voorbij zien komen ...
yup, twee stuks; ik wacht nog / hoop op The Crew, DriveClub; FarCry mag ook, maar dat moet ik nog zien ...Iemand al iets gekocht?
[ Voor 5% gewijzigd door CynicRelief op 19-12-2014 14:12 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Toch nog aardig wat aan PS4 games uitgegeven in 2014. Alles op releasedatum gekocht, behalve Assassins Creed: Unity.
TLOUR: € 41,56
FIFA 15: € 49,95
DriveClub € 44,49
FC4:LE € 47,50
GTA V € 52,00
AC:U: € 29,69
Totaal: € 265,19
[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 19-12-2014 14:29 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij Zavi ja...HaskoF schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:24:
Ik zag in eerdere posts dat unity nu al voor ong 30 te kopen is.
De patch die problemen in Unity zou moeten oplossen, is van de week live gegaan, maar het schijnt dat er weinig merkbare verbeteringen zijn. Dus zelfs voor € 30 waag ik me niet aan dit spel.
Ik hoop nog op een leuke Black Flag aanbieding... en Driveclub en FarCry lijken me ook wel wat...
Hopelijk brengt de laatste aanbiedingen week in de US nog wat leuks...
Nope, zet me hoop dan maar op de steamsale. Heb je 4-5 games voor 1 christmas ''deal''.Juhrat schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:55:
Wat een slechte aanbiedingen bij die 12 deals for Christmas zeg, nog helemaal niets interessants voorbij zien komen ...
Iemand al iets gekocht?
Nope, dat ze het 'deals' noemen is helemaal een schande. Alleen The Last of Us was nog enigszins de moeite waard, maar die had ik vorig jaar al gekocht tijdens dezelfde deals voor de PS3.Juhrat schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:55:
Iemand al iets gekocht?
Shikata ga nai.
En groot gelijk heb je. Vind je ze niet (meer) leuk, dan zet je ze gewoon weer te koop en kan je van de opbrengsten weer wat nieuws kopen. Ik snap het hele digitale kopen niet, zeker niet als Sony normaal gesproken nog veel meer durft te vragen dan in de winkel, terwijl ze minder kwijt zijn dan fysieke distributie. Maar goed, daar zijn al vele discussies over geweest.poor Leno schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:56:
Ik koop gewoon mn spellen voor 30,- en minder (hardcopies) op MP
Hoe zit het eigenlijk met die '10 instant games' zie je krijgt bij PS Plus? Heb van de week een jaarabonnement gekocht, maar zie bij PS Plus alleen het huidige aanbod.

Ik bstel er regelmatig games en ben nog nooit teleurgesteld.
Tuurlijk, de levertijd is af en toe een week of 2, maar voor zulke prijzen doe ik daar niet moeilijk over.
COD Ghosts Voor 40 gekocht en verkocht voor 30 = 10
Killzone SF Gekocht voor 35 verkocht voor 15 =20
Fifa 14 Gekocht voor 40 verkocht voor 25 = 15
Infamous gekocht en verkocht voor 30 = 0
Need for Speed Gekocht voor 40
Call of Duty AW gekocht voor 30
Battlefield Premium 40+50=90
LOTR SOM 30
Injustice Digitaal 12
Watchdogs Digitaal 24
Fifa 15 digitaal 24
GTA digitaal 24
Driveclub 20
Metal Gear Solid Dig 7,50
HEADSET 90
Extra DS4 55
PLaystation Plus 35
Totaal aan gaming dit jaar : 526,50
Hmm nu ik die berekening heb gemaakt is het toch best veel...
Gewoon niet meer doen, die berekening, dan klinkt het ook niet veel....HaskoF schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:47:
Over de games van 2014 gesproken, dit was mijn lijst:
...
Hmm nu ik die berekening heb gemaakt is het toch best veel...
Of je deelt bedrag door aantal uur dat je er plezier van hebt (gehad), dan valt het vaak wel mee.ralph075 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:49:
Gewoon niet meer doen, die berekening, dan klinkt het ook niet veel....
Doe ik ook altijd met alles. TV, woei die is best duur. Zoveel jaar plezier van. Is héél veer uren. Kopuh!
Nickname does not reflect reality
Interessante hieraan is wel dat:
- 3 games nog in seal liggen (TLOU:R, FC4 & Metro: Redux)
- 4 games uitgespeeld zijn (KZ:SF, Infamous:SS,Watch_Dogs & NFS: Rivals)
- 3 games amper aan begonnen is (Knack, Lego Marvel en GTA5 SP)
Daarnaast ook nog digitaal:
- Driveclub (af en toe doe ik wel ff een race)
- MGS:GZ
- PvZ: GW
- en nog een reeks indies (Nano Assault Neo, Trine 2, enz.)
En eigenlijk is de oorzaak GTA5 online met een vast groepje dat al m'n kostbare gametijd opslokt
En ondertussen kijk ik met argusogen aan hoe ik in vredesnaam deze achterstand ga wegwerken aangezien voorjaar 2015 al zo loaded is. Even uit m'n hoofd voorjaar 2015:
- januari: Dying Light en Saints Row 4 PS4 zooi
- februari: the Order: 1886, Evolve en DOA5
- maart: BF Hardline, Project Cars, DMC:definitive edition en Bloodborne
- april: Dark Souls 2 & Mortal Kombat X
- mei: The Witcher 3
- juni: Batman Arkham Knight
Gelukkig heb ik van bovenstaande lijstje alleen interesse in the order, bloodborne, project cars en mortal kombat.
[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 19-12-2014 17:12 ]
Dat lukt aardig
-Battlefield 4 (platinum)
-Killzone Shadow Fall (platinum)
-NFS Rivals (platinum)
-Far Cry 4 (platinum)
-Assassins Creed Unity (platinum)
-Assassins Creed Black Flag (platinum)
-Driveclub (bijna platinum)
Via psn enkel Pure Chess, Injustice en Flower gekocht.
In de planning staat eigenlijk alleen nog Project Cars in maart.
Ja ook MIJN controller thumbsticks beginnen aan de zijkant te scheuren.
Wat moet ik hier mee doen? terug sturen naar sony o.i.d.? heb helaas geen bonnetjes meer
Alvast bedankt!
Een handtekening?!
Verwijderd
Als je in Nederland woont, kun je bellen naar:tellavist schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:30:
Waarshijnlijk is deze vraag al 100x langs gekomen, maar ik kon het antwoord niet zo gauw vinden.
Ja ook MIJN controller thumbsticks beginnen aan de zijkant te scheuren.
Wat moet ik hier mee doen? terug sturen naar sony o.i.d.? heb helaas geen bonnetjes meer
Alvast bedankt!
020 709 5025
Controleer voordat je belt of je toegang hebt tot je PlayStation-systeem en houd het serienummer bij de hand. Dit helpt ons je vraag sneller te beantwoorden.
Het goeie topic : [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 17:49 ]
Het serienr van PS4 of de controllers?Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:47:
[...]
Als je in Nederland woont, kun je bellen naar:
020 709 5025
Controleer voordat je belt of je toegang hebt tot je PlayStation-systeem en houd het serienummer bij de hand. Dit helpt ons je vraag sneller te beantwoorden.
Een handtekening?!
Verwijderd
Ik heb 2 maal een scheurend rubber controller terug gestuurd en ik moest de laatste keer het SN van de controller doorgeven.Nog een hels karwei want het staat er super klein op.
Juiste topic : [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
Destiny
NBA2K15
FarCry 4
Little Big Planet 3
FC4 is wel erg interessant!
Je krijgt namelijk een promotional voucher code die je in moet voeren, en die voucher krijg je normaal alleen krijgt bij een PS4 "4Games 1Pick" bundel krijgt.
Leuk prijsje wel, voor LBP3. Stond al een tijdje op mijn lijstje.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dank! Werkt perfectSqueakyClean schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:05:
PS4 US digitale download deals bij GameDealDaily $30 (~€24) voor 1 van de volgende games:
Destiny
NBA2K15
FarCry 4
Little Big Planet 3
FC4 heb ik al gehad (was top btw) , misschien is LBP3 wat ...SqueakyClean schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:05:
PS4 US digitale download deals bij GameDealDaily $30 (~€24) voor 1 van de volgende games:
Destiny
NBA2K15
FarCry 4
Little Big Planet 3
Heb je LBP3 ook gekocht ? , wil je eens kijken of hij ook in het Nederlands is dan ? , leuker voor de kidsSqueakyClean schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:02:
Graag gedaan, jongens! Ook net FC4 besteld. Werkt als een tierelier!
Zien meer mensen dit?
Scrooge NL
Edit: En nu is hij wel weer te krijg
[ Voor 46% gewijzigd door KookSpook op 19-12-2014 19:29 ]
Edit: Staat weer op Sold Out
[ Voor 32% gewijzigd door CappieL op 19-12-2014 19:40 ]
Sorry, maar LBP heb ik niet gekocht. Ik verwacht eigenlijk geen Nederlands, omdat het de US-versie is...cardwizard schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:04:
[...]
Heb je LBP3 ook gekocht ? , wil je eens kijken of hij ook in het Nederlands is dan ? , leuker voor de kids
jammer dat het zo snel uitverkocht is. Ik probeer deze website elke dag wel even te bekijken en deze aanbieding staat er echt net op... En via PayPal werkt t echt heel relaxt...
Maar de aanbieding komt vast terug..!
Nu nog ac unity voor die prijs en ik ben weer voorzien.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Omg. Ik heb deze helemaal overheen gelezen. Wat blijkt is dat dit dezelfde harde schijf is als de 2 TB die ik in eerste instantie wou halen. Scheelt weer ongeveer €20 en wat moeite.cardwizard schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:02:
[...]
Dit schijnt ook een goeie hdd voor de ps4 te zijn
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Behuizing loshalen en hdd er uitnemen (scheelt een tientje of 2)
Deze heb ik dus ook net gekocht via Dixons, zou morgen binnen moeten komen. Ben blij want ik heb nog maar minder dan 30 GB vrij.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Succes ! , de "moeite" is echt verwaarloosbaarpolopolo150 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:11:
[...]
Omg. Ik heb deze helemaal overheen gelezen. Wat blijkt is dat dit dezelfde harde schijf is als de 2 TB die ik in eerste instantie wou halen. Scheelt weer ongeveer €20 en wat moeite.
Deze heb ik dus ook net gekocht via Dixons, zou morgen binnen moeten komen. Ben blij want ik heb nog maar minder dan 30 GB vrij.Ik zal mijn ervaringen ermee ook hier posten met eventueel een review. Wel lekker om gewoon 2TB te hebben en de komende jaren niet meer te kijken naar hoe vol mijn PS4 word qua schijfruimte.
En straks DriveClub voor € 25,- bij iemand ophalen, al is het maar voor de graphics.
Wat zijn de ervaringen? Ik loop ook tegen het probleem aan dat ik te weinig ruimte over heb...polopolo150 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:11:
[...]
Omg. Ik heb deze helemaal overheen gelezen. Wat blijkt is dat dit dezelfde harde schijf is als de 2 TB die ik in eerste instantie wou halen. Scheelt weer ongeveer €20 en wat moeite.
Deze heb ik dus ook net gekocht via Dixons, zou morgen binnen moeten komen. Ben blij want ik heb nog maar minder dan 30 GB vrij.Ik zal mijn ervaringen ermee ook hier posten met eventueel een review. Wel lekker om gewoon 2TB te hebben en de komende jaren niet meer te kijken naar hoe vol mijn PS4 word qua schijfruimte.
Edit:
De gamedealdaily deal is weer beschikbaar! Net FC4 aangeschaft!
[ Voor 4% gewijzigd door Jay_Snake op 20-12-2014 08:42 ]
En weer uitverkocht. De prijs is nu wel $37, omgerekend €27...Jay_Snake schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 08:29:
[...]
Edit:
De gamedealdaily deal is weer beschikbaar! Net FC4 aangeschaft!

Ervaringen zijn over het algemeen , zeer simpel uit te voeren , en de PS4 heeft daarna 2TB opslagJay_Snake schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 08:29:
[...]
Wat zijn de ervaringen? Ik loop ook tegen het probleem aan dat ik te weinig ruimte over heb...
Jij komt de kerstdagen wel door zo te zien! Driveclub is 25.- zeker wel waard. Ik overleef nog wel met de gratis "headset" die erbij zat. Gebruik hem alleen om te praten. De PS3 voorganger heb ik ook nog, maar wist niet eens dat hij werkte op de ps4..bram1984 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 07:00:
Gisteren toch maar de Wireless Gold headset besteld. Ik heb de PS3 voorganger die ook prima werkt, maar had nog € 30,- bonnen liggen en voorlopig komen er geen games die ik interessant vind. Ben met name benieuwd of je door die presets het verschil hoort, en anders kan die binnen 30 dagen weer terug.
En straks DriveClub voor € 25,- bij iemand ophalen, al is het maar voor de graphics.

Hopelijk gaat het allemaal soepel, kom van een Xbox 360 maar na gister bij een vriend een paar uur op zijn PS4 gegamed te hebben en na het lange twijfelen tussen een XOne toch voor de PS gegaan!
Schroom niet om mij ook een uitnodiging te sturen, als ik iemand over het hoofd heb gezien of als je jouw PSN niet zichtbaar hebt in jouw handtekening of onderschrift. Ik accepteer alle Tweakers.
Ja het gaat mij puur om geluid.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:32:
[...]
Jij komt de kerstdagen wel door zo te zien! Driveclub is 25.- zeker wel waard. Ik overleef nog wel met de gratis "headset" die erbij zat. Gebruik hem alleen om te praten. De PS3 voorganger heb ik ook nog, maar wist niet eens dat hij werkte op de ps4..
Ja die werkt sinds de update die begin dit jaar uitkwam. In principe horen alle Sony BT headsets te werken die ook op de PS3 werken.
Ben me nu aan het verdiepen in PS+, of dat toegevoegde waarde heeft voor mij of niet, aangezien de korting bij sommige winkels toch wel aantrekkelijk is
Ben onder de indruk van de graphics, goede keuze gemaakt om mijn pc niet te upgraden maar voor spellen weer een apparaat neer te zetten (de WII was ondertussen verdwenen hier).
-= Its dry in the dessert =- So what??
Dit topic is gesloten.
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link