• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:43

MaDLiVe

.-Observer-.

AlphaBlack_NL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:00:
Ubisoft is hard bezig om het meest falende bedrijf dit jaar te worden. Hun laatste prestatie:

http://m.ign.com/videos/2...-is-wrong-with-tetris-ps4

Fucking Tetris wat niet stabiel loopt ;( :F

Hoe incompetent kan je zijn ;w
Haha, dat is wel heel dramatisch zeg!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
loooollll....noobiesoft

PSN: Oldzkoel

MaDLiVe schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:26:
[...]

Haha, dat is wel heel dramatisch zeg!
UPDATE: Looks like this is tied to Greg having too many PSN friends. The devs are fixing.

Ook wel deels een fout van PSN. Die greg miller heeft het maximale aan PSN vrienden. Dus ik kan me voorstellen dat ubisoft dit niet tegen is gekomen bij het fixen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-09 07:32

Ktenolix

Pijlsnel

AtlAntA schreef op donderdag 18 december 2014 @ 02:15:
[...]

UPDATE: Looks like this is tied to Greg having too many PSN friends. The devs are fixing.

Ook wel deels een fout van PSN. Die greg miller heeft het maximale aan PSN vrienden. Dus ik kan me voorstellen dat ubisoft dit niet tegen is gekomen bij het fixen.
Ik kan me voorstellen dat, als je dit spel tegen vrienden wilt gaan spelen en een vriend moet selecteren in een waslijst, het spel dan enigszins traag kan lopen als je aan het max. aantal vrienden zit. Echter heb je op het moment van spelen toch niks te doen met je vriendenlijst? Wellicht laat het spel de scores zien van vrienden die ook tetris spelen, maar ik denk niet dat bij dit filmpje het geval is.

Hoezo zou dit een fout zijn van PSN? Omdat zij een maximum hanteren van 2000?

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Nou heren(en dames)

Heb gister een stickerpakket binnen gekregen van Xtremeskins via Ebay gekocht voor omgerekend 13 euro.
Ik ga het shiney gedeelte wss beplakken met een logo of 2 banen die ik ga snijden uit de stukken die ik over heb. Tot nu toe is dit het geworden

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/x5egzper7/IMG_20141217_WA0011.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Shadow343 op 18-12-2014 08:25 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
AtlAntA schreef op donderdag 18 december 2014 @ 02:15:
[...]

Zou kunnen maar ze geven in de video ook al aan dat dezelfde problemen zich voordeden bij de offline dev versie..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 02:17
Shadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:24:
Nou heren(en dames)

Heb gister een stickerpakket binnen gekregen van Xtremeskins via Ebay gekocht voor omgerekend 13 euro.
Ik ga het shiney gedeelte wss beplakken met een logo of 2 banen die ik ga snijden uit de stukken die ik over heb. Tot nu toe is dit het geworden

[afbeelding]
Wauw, dat ziet er tof uit man! :D
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:00:
Ubisoft is hard bezig om het meest falende bedrijf dit jaar te worden. Hun laatste prestatie:

http://m.ign.com/videos/2...-is-wrong-with-tetris-ps4

Fucking Tetris wat niet stabiel loopt ;( :F

Hoe incompetent kan je zijn ;w
Hm zo te zien is de video verwijderd.. :/

• Shadow343
djmelvee schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:41:
[...]

Wauw, dat ziet er tof uit man! :D
Bedankt! Ben er ook zeer blij mee haha echt super kwaliteit alleen een paar bultjes onder de bovensticker helaas omdat ik die opnieuw moest doen (amateur erin) haha
Shadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:45:
[...]

Bedankt! Ben er ook zeer blij mee haha echt super kwaliteit alleen een paar bultjes onder de bovensticker helaas omdat ik die opnieuw moest doen (amateur erin) haha
Daarom altijd minimaal 2 bestellen als je een sticker koopt :>

• SqueakyClean
  • Laatst online: 19:11

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Of er drie uur over doen... :) Ik ben met screenprotectors lang bezig! :*)

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 18-12-2014 08:48 ]

• Shadow343
poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:47:
[...]

Daarom altijd minimaal 2 bestellen als je een sticker koopt :>
hahah ja ik wou eerst kijken hoe het was zonder meteen er 2 aan te schaffen screenprotectors zijn ook totaal niet mijn ding... het valt gelukkig niet op tenzij je er van dichtbij echt uitgebreid op gaat kijken.
Wesley geeft 3x 20th anniversary PS4's weg :/

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10868222_826135370770708_3255453444393956843_n.jpg?oh=133d131522bcd5177850b9afa78ab77a&oe=55383C8B

https://www.facebook.com/...4/826135370770708/?type=1

Iedereen loopt te posten dat ze dit wel voor kerst willen want ze zijn zo zo zo zielig en 'verdienen het' :F

In plaats van dat Wesley nou als zn voetbalvriendjes die dingen laten signeren en op een veiling gooien en dat geld naar een of ander goed doel doet.. Maar nee.. |:(

[ Voor 47% gewijzigd door poor Leno op 18-12-2014 09:20 ]

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Niet zo zuur man, volgens mij geven dat soort lui sowieso wel genoeg geld weg. En dan nog, het is hun geld, care.

Zit overigens beetje rond te kijken naar een 2e hands FC4, staat al voor €30,- online, misschien voor de kerst ;d?

[ Voor 34% gewijzigd door SavageBrother op 18-12-2014 09:28 ]

It's dogged that does it

Nee joh, heeft niets met zuur te maken, ook niet met Sneijder..

Maar de comments daarentegen.. Komt op mij gewoon hebberig en firstworldproblems over..

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:39
poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:31:
Nee joh, heeft niets met zuur te maken, ook niet met Sneijder..

Maar de comments daarentegen.. Komt op mij gewoon hebberig en firstworldproblems over..
Als ze nou eens beginnen met het uitsluiten van mensen die schrijven 'me zoontje wil m graag!', dan zou dat al veel schelen.

• Shadow343
SavageBrother schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:26:
Niet zo zuur man, volgens mij geven dat soort lui sowieso wel genoeg geld weg. En dan nog, het is hun geld, care.

Zit overigens beetje rond te kijken naar een 2e hands FC4, staat al voor €30,- online, misschien voor de kerst ;d?
Heb er gister 1 weten te bemachtigen voor 15e hahah wist niet wat me overkwam.. iemand had hem toevallig erop gezet bij mij in de buurt ik dacht ach he ik doe eens gek ik bied 15, ik kon hem gelijk ophalen

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
ChrisLNFF schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:34:
Als ze nou eens beginnen met het uitsluiten van mensen die schrijven 'me zoontje wil m graag!', dan zou dat al veel schelen.
Dat gaat een groot aantal uitsluitsels opleveren dan, op elk forum, zo ook waar we nu op zitten :) (ik ben voor!)

Nickname does not reflect reality

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ja kunnen we mensen met kinderen hier filteren? Waar zit die functie? Ik wil hem!

Oh en waarom is Resogun gratis op PS3, PS Vita en PS4?

• striner
  • Laatst online: 29-08 19:06
cardwizard schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:59:
Als je net Far Cry 4 en The Last of Us uitgespeeld hebt dan is Shadow of Mordor een draak van een game , kan er nog weinig leuks aan vinden jammer genoeg , en laat ik die laatste nou net digitaal gekocht hebben .. :X
Ai, jij bent de eerste die ik dit hoor zeggen. Ik ben nog bezig met TLOU, en verwacht van de kerstman SoM (als hij mijn lijstje heeft aangehouden), omdat het mij juist een gaaf spel leek. Waarschijnlijk krijg ik hem dan dus wel fysiek, dus als het echt bagger is, kan ik hem nog inruilen. Maar zo snel uitgekeken als op watch dogs zal het wel niet worden denk ik :)

• HaskoF
  • Laatst online: 22-05-2024
striner schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:50:
[...]

Ai, jij bent de eerste die ik dit hoor zeggen. Ik ben nog bezig met TLOU, en verwacht van de kerstman SoM (als hij mijn lijstje heeft aangehouden), omdat het mij juist een gaaf spel leek. Waarschijnlijk krijg ik hem dan dus wel fysiek, dus als het echt bagger is, kan ik hem nog inruilen. Maar zo snel uitgekeken als op watch dogs zal het wel niet worden denk ik :)
Over Watchdogs gesproken. Dat was het laatste spel die ik met de release heb gekocht van NoobieSoftie. Halverwege gestopt met het spel. ( helaas digitaal gekocht... ). Shadow of Mordor is op zich een leuke game, alleen het verhaallijn stelt niet zo veel meer. Het is meer slash de orcs

• Cardwizard
  • Laatst online: 22:55
En dus minder van de rest inderdaad , had er jammer genoeg meer van verwacht

Denk dat ik maar eens met GTA V moet gaan beginnen

• Cardwizard
Verstekbakker schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:50:
Ja kunnen we mensen met kinderen hier filteren? Waar zit die functie? Ik wil hem!
:'(
cardwizard schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:57:
[...]

Denk dat ik maar eens met GTA V moet gaan beginnen
Dus.. je.. was.. daar.. nog.. niet.. mee.. begonnen..? -O-

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:58
poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:05:
[...]
Dus.. je.. was.. daar.. nog.. niet.. mee.. begonnen..? -O-
Heb er speciaal de PS4 voor gekocht, kon niet meer wachten op de PC-versie.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

Phydomir

Dennis

Blijf me over dit soort dingen verbazen. Één iemand roept hier dat het een bagger spel is en gelijk schieten er 2 man in de stress. Zijn er tegenwoordig niet genoeg middelen om van te voren te bepalen of iets wel of niet iets voor je is?

Zijn genoeg reviews te vinden die zeer positief zijn over de game en heb hem al in een paar "verassing van het jaar" lijstjes voorbij zien komen. Het zal dus toch iets goed doen.
Neemt niet weg dat het simpelweg niet jouw game kan zijn. Zijn genoeg games op de markt die zeer goede reviews krijgen maar voor mij gewoon niets zijn omdat ik het genre niet trek.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:15
Verstekbakker schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:50:

Oh en waarom is Resogun gratis op PS3, PS Vita en PS4?
Omdat je hem al een keer 'gekocht' hebt via PS+?

• Cardwizard
Heb het spel ook gekocht nadat ik veel van die positieve reviews heb gelezen , blijkbaar toch niet mijn ding

• striner
Ik heb ook alleen maar positieve reviews gelezen, daarom was ik ook verbaasd dat iemand er toch niet zo veel aan vond. Toch altijd goed om ook een andere kant van het verhaal te horen!

• Cardwizard
striner schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:19:
Ik heb ook alleen maar positieve reviews gelezen, daarom was ik ook verbaasd dat iemand er toch niet zo veel aan vond. Toch altijd goed om ook een andere kant van het verhaal te horen!
Ben geen hack&slash fan , Diablo 3 kan me ook gestolen worden , toch ook een game waar velen enthousiast van worden ? Nu is dit niet helemaal een goede vergelijking met SoM maar veel meer dan button bashen is het niet ..

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Ja ik heb me er prima met watchdogs vermaakt. Ik vind zelf altijd moeilijk om af te gaan op reviews. Meestal wacht ik tot dat het betreffende spel uit is en kijk wat video's om te kunnen beoordelen of het spel iets is voor mij.

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Gisteren remote play geprobeerd op mijn Z2 en het werkt zo te zien prima. Vind de virtuele knoppen wel wat lastig spelen dus met controller is eigenlijk een must. En toen ik gisteren bij de Used Products een gamemount voor €5,- zag liggen was ik helemaal blij :) . Had er geen €30 voor over maar deze heb ik toch maar meegenomen.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dat ga ik in de komende periode van vrije dagen ook eens proberen, remote play aan de praat krijgen op mijn (rooted) Asus TF-300. Kan ik lekker doorspelen als de kids kerstfilms kijken ;)

• striner
cardwizard schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:25:
[...]

Ben geen hack&slash fan , Diablo 3 kan me ook gestolen worden , toch ook een game waar velen enthousiast van worden ? Nu is dit niet helemaal een goede vergelijking met SoM maar veel meer dan button bashen is het niet ..
Ik had nog nooit een Diablo gespeeld, en was ook afgegaan op de goeie reviews van Diablo 3, voornamelijk om samen met mijn vriendin te spelen, maar we waren beide ook een beetje underwhelmed. Begon al vrij gauw vrij saai te worden. Daarna eventjes in mijn eentje de story mode verder opgepakt, en nu vind ik het wel leuk om gewoon die missies te doen en verder te komen.
moosterbaan schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:27:
Ja ik heb me er prima met watchdogs vermaakt. Ik vind zelf altijd moeilijk om af te gaan op reviews. Meestal wacht ik tot dat het betreffende spel uit is en kijk wat video's om te kunnen beoordelen of het spel iets is voor mij.
Het probleem met watch dogs was dat je er pas na een tijd achter komt dat het maar een vrij eenzijdig spel is. Ik wilde al die side missions nog doen, maar die eindigen allemaal in een warenhuis binnenlopen en mensen afknallen, dat had ik er niet van verwacht. Uiteindelijk eventjes ermee gestopt omdat bijna alle missies hetzelfde werden, en me daarna toch even ertoe gezet om op zijn minst de story mode nog uit te spelen. Dat heb ik gedaan, nu weer een aantal weken dat spel niet aangeraakt, en denk dat ik hem bij game mania ga inruilen tegen cash of korting voor een ander spel.
Na kerst natuurlijk, eerst even kijken wat de kerstman in zijn zak heeft voor me :)

(overigens is dat de reden waarom ik de grote, dure spellen fysiek koop, de mogelijkheid tot inruilen. Goedkopere spellen die in de aanbieding zijn of zelfs gratis zoals Injustice, die koop ik wel digitaal)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Phydomir schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:07:
Blijf me over dit soort dingen verbazen. Één iemand roept hier dat het een bagger spel is en gelijk schieten er 2 man in de stress. Zijn er tegenwoordig niet genoeg middelen om van te voren te bepalen of iets wel of niet iets voor je is?

Zijn genoeg reviews te vinden die zeer positief zijn over de game en heb hem al in een paar "verassing van het jaar" lijstjes voorbij zien komen. Het zal dus toch iets goed doen.
Neemt niet weg dat het simpelweg niet jouw game kan zijn. Zijn genoeg games op de markt die zeer goede reviews krijgen maar voor mij gewoon niets zijn omdat ik het genre niet trek.
Dat gaat niet werken.. zo lang je niet vind dat TLOU, GTA V etc het beste ooit is, ben je hier zwaar in de minderheid. Helaas kunnen veel mensen niet accepteren dat dat meningen zijn.

Zie eerder terug dat Shadows of Mordor compleet crap is vergeleken met TLOU. Iets over appels en peren etc.

Ik vermaak me zelf nog genoeg met de minder goed geaccepteerde games hier:

BoI: Rebirth
DA:I
Plants vs Zombies
Infamous Second Son
Zijn genoeg games op de markt die zeer goede reviews krijgen maar voor mij gewoon niets zijn omdat ik het genre niet trek.
dat werkt hier niet in dit topic.. helaas.

En ach, ik neem reviews totaal niet meer serieus. Zie Tweakers, geven AC:U gigantisch hoog cijfer, terwijl het uiteindelijk een buggy gedrocht is.
Als ik wil weten of het een game voor mij is, kijk ik wel een Let's Play van iemand die dezelfde speelstijl als ik heeft. (bijvoorbeeld een Epicnamebro). En nee Totalbiscuit is nog steeds geen goed voorbeeld na zijn gigantische ragefest actie.

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 18-12-2014 10:40 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Verstekbakker
  • Niet online
pelt schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:07:
[...]

Omdat je hem al een keer 'gekocht' hebt via PS+?
Dat zou kunnen... Zat die er ooit bij dan? Dan zal het dat wel zijn door de cross buy ofzo. Nevermind.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Shadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:38:
[...]

Heb er gister 1 weten te bemachtigen voor 15e hahah wist niet wat me overkwam.. iemand had hem toevallig erop gezet bij mij in de buurt ik dacht ach he ik doe eens gek ik bied 15, ik kon hem gelijk ophalen
Sow, gek als je dat niet doet inderdaad! Goed voor de uurtjes dat er geen homies online zijn om BF mee te doen.

It's dogged that does it

Jongens, niemand gaat de discussie winnen over welk spel wel en niet goed of t beste is. Dat is natuurlijk heel persoonlijk (gelukkig!)

Maar we zijn er natuurlijk allemaal over uit dat Star Wars Battlefront het beste gaat worden *O*

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ben bezig om met mijn zwager en neef van mijn vrouw een online groepje te gaan vormen die schietspellen gaat spelen.

Zitten te kijken welk spel we nemen, Waarschijnlijk de nieuwe Call of Duty. Ben zelf meer een Xbox speler, maar mis het online spelen met vrienden, ga het nu zo weer aanpakken.

Denk voorlopig met het standaard oordopje om te praten.
Call of Duty lijkt me ook nog wel druk.

Hebben jullie nog groepjes waar je mee samen speelt online?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• HaskoF
Battlefield 4 is echt een aanrader.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ralph075 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:32:
Dat ga ik in de komende periode van vrije dagen ook eens proberen, remote play aan de praat krijgen op mijn (rooted) Asus TF-300. Kan ik lekker doorspelen als de kids kerstfilms kijken ;)
Om even terug te komen op mezelf, het is (al) makkelijker dan ik had verwacht. In het begin had ik ergens gelezen dat het mogelijk was, maar niet een 1-2-3-click proces was. Inmiddels is het dat wel nagenoeg. Zie het xda nieuwsbericht en het bijbehorende topic op XDA.

(excuus als het al eerder voorbij gekomen is in dit topic)

• Shadow343
ralph075 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:10:
[...]

Om even terug te komen op mezelf, het is (al) makkelijker dan ik had verwacht. In het begin had ik ergens gelezen dat het mogelijk was, maar niet een 1-2-3-click proces was. Inmiddels is het dat wel nagenoeg. Zie het xda nieuwsbericht en het bijbehorende topic op XDA.

Voor diegene zonder Root

http://forum.xda-develope.../ps4-remote-play-t2929147

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
ralph075 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:10:
[...]

Dank je, ga ik ook proberen. Heb een Sony Xperia S tab en daar werkt remote play niet standaard op meen ik.
Is erg makkelijk geworden qua installatie, het was voorheen veel moeilijker.
Enige wat nog niet werkt is native DS4 ondersteuning, waardoor je nu aangewezen bent op touch controls of dicht bij je PS4 moet zitten en dan de controller erbij pakken, die in feite in verbinding staat met de PS4 ;)

• CappieL
dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:15:
Is erg makkelijk geworden qua installatie, het was voorheen veel moeilijker.
Enige wat nog niet werkt is native DS4 ondersteuning, waardoor je nu aangewezen bent op touch controls of dicht bij je PS4 moet zitten en dan de controller erbij pakken, die in feite in verbinding staat met de PS4 ;)
Bij Remote-Play staat de controller niet in verbinding met de PS4, maar met het Remote-Play-apparaat (=scherm). Je hoeft dus niet naast/in de buurt van de PS4 te zijn.

Als je na het Remote-Play-en weer op de PS4 wilt spelen, moet je je PS4 en DS4 eerst weer pairen met de USB-kabel.

[ Voor 9% gewijzigd door CappieL op 18-12-2014 11:19 ]

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Gta update is live: festive update zie GTA online topic voor meer info
Jawel, want op non-sony xperia z3 kun je geen verbinding tussen telefoon en DS4 maken, dat is juist hetgene wat niet goed werkt.

• CappieL
dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:19:
Jawel, want op non-sony xperia z3 kun je geen verbinding tussen telefoon en DS4 maken, dat is juist hetgene wat niet goed werkt.
Sorry, dat is inderdaad mogelijk. Ik heb het getest op de Z3, dus kan niet meepraten over non-Sony Z2-3 producten

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:15:
Wesley geeft 3x 20th anniversary PS4's weg :/
Aww, waarom zo :/ Die anniversary is zo vet. Ik ben er in ieder geval bij op zaterdag voor de hunt >:)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:40

On_E

Housemusic

Juhrat schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:39:
[...]

Ik zou 100% zeker eerder voor Rivals kiezen dan voor Driveclub
Op basis van wat? :D

Guilty Gear Xrd SIGN is uit in de US, zit te twijfelen of ik m zal halen...

[ Voor 15% gewijzigd door On_E op 18-12-2014 11:28 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Cyleo schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:21:
[...]

Aww, waarom zo :/ Die anniversary is zo vet. Ik ben er in ieder geval bij op zaterdag voor de hunt >:)
Oh dat moest een :) zijn.. Maar welke hunt??

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:33:
[...]

Oh dat moest een :) zijn.. Maar welke hunt??
Deze: http://playstationhunt.nl

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
ilfamo schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:29:
Gisteren remote play geprobeerd op mijn Z2 en het werkt zo te zien prima. Vind de virtuele knoppen wel wat lastig spelen dus met controller is eigenlijk een must. En toen ik gisteren bij de Used Products een gamemount voor €5,- zag liggen was ik helemaal blij :) . Had er geen €30 voor over maar deze heb ik toch maar meegenomen.
Welke gamemount heb je? Remote play werkt inderdaad verbazingwekkend goed en ik wil wel graag mijn telefoon op de DS4 kunnen klikken.

• Shadow343
HAHAHAH geweldig dit, ga als Trevor dan...
Shadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:51:
[...]

hehe ja en dan gewoon alle andere malloten volgen en zodra je de locatie ziet, iedereen aan de kant beuken GTA stijl _O-

• RubenSaurus
  • Laatst online: 30-08 19:33
Shadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:51:
[...]

_O- en foto's maken dan he
cardwizard schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:25:
[...]

Button bashen? Je kan er niet verder naast zitten of je faalt er gewoon hard in. :)

• Cardwizard
bram1984 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:00:
[...]

Button bashen? Je kan er niet verder naast zitten of je faalt er gewoon hard in. :)
misschien zit ik er naast , ooit speel ik hem nog wel een keer , misschien kom ik er wat meer in dan

Verwijderd

Er is een nieuwe update voor GTA V op de PS4.
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:03:
Er is een nieuwe update voor GTA V op de PS4.
oeh waddan?? (kan nu niet checken)

Verwijderd

poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:09:
[...]

oeh waddan?? (kan nu niet checken)
Extra ingame content zowel offline als online.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:10:
[...]

zoals?
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:10:
[...]

zozo ook voor offline? Wat is het? 3 nieuwe zonnebrillen en een nieuwe fiets? ;)

• HaskoF
+ een nieuwe pet

Verwijderd

New Tattoo's , clothing , vehicles and weapons for online and story mode.
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:13:
Goddammit! Wat nou story mode?? Dat is t allang niet meer.. Ik wil nieuwe stories!!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:13:
Autoooo's!! :Y)

Man, ik had nooit verwacht nog zoveel met autootjes te spelen... :)

Verwijderd

poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:15:
[...]

Goddammit! Wat nou story mode?? Dat is t allang niet meer.. Ik wil nieuwe stories!!
De GTA Online Heist missies komen begin volgend jaar.
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:16:
[...]

De GTA Online Heist missies komen begin volgend jaar.
ja dat weet ik.. Maar ik wil gewoon verder met Trevor enzo, missies doen in SP.. EN mn miljarden kunnen uitgeven..

Verwijderd

poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:18:
[...]

ja dat weet ik.. Maar ik wil gewoon verder met Trevor enzo, missies doen in SP.. EN mn miljarden kunnen uitgeven..
Ik heb nog niks gehoord over nieuwe missies in de SP.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:18:
[...]

Ik verwacht dat een SP-uitbreiding ook nieuwe characters introduceert. Dat is bij alle uitbreidingen in het verleden zo geweest...

• Shadow343
SqueakyClean schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:26:
[...]

Ik verwacht dat een SP-uitbreiding ook nieuwe characters introduceert. Dat is bij alle uitbreidingen in het verleden zo geweest...
Ben benieuwd of die ook gratis word
SqueakyClean schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:26:
[...]

Grote kans dat het dan ook stand-alone is en losstaat van de huidige verhaallijn.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Shadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:27:
[...]

Ben benieuwd of die ook gratis word
Serieus? Dat kan je natuurlijk vergeten... Een uitbreiding van de SP zal heus rond de €30 kosten.

De gratis updates die we nu krijgen, zijn eigenlijk uitbreidingen voor de multiplayer die makkelijk door R* in de SP kunnen worden overgezet. Dat is volgens mij de enige reden waarom ze dat doen...

[ Voor 21% gewijzigd door SqueakyClean op 18-12-2014 12:29 ]

Edit: in het GTA V SP topic post men net een filmpje waarin Franklin verteld dat er story-line DLC komt. ;)
MrMistral schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:19:
Woehoe! Verhalende DLC bevestigd door de stemacteur van Franklin:
[video]

[ Voor 52% gewijzigd door dutchgio op 18-12-2014 12:33 ]

dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:32:
Edit: in het GTA V SP topic post men net een filmpje waarin Franklin verteld dat er story-line DLC komt. ;)

[...]
Nice! *O*

(Hopen alleen dat t niet enkel Franklin wordt.. die vond ik toch t minste..)

• Cardwizard
Even terug komen op het verhaal van SoM , deze heb ik dus gekocht door de vele positieve reviews en valt MIJ erg tegen , The Evil Within daarentegen heb ik laten liggen door de voornamelijk matige reviews terwijl me dat een leuk spel leek , (voornamelijk omdat ik altijd Resident Evil "fan" ben geweest) misschien moet ik die dan wel gaan spelen ....

• striner
pas op, we hebben een non-conformist hier ;)
cardwizard schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:40:
Even terug komen op het verhaal van SoM , deze heb ik dus gekocht door de vele positieve reviews en valt MIJ erg tegen , The Evil Within daarentegen heb ik laten liggen door de voornamelijk matige reviews terwijl me dat een leuk spel leek , (voornamelijk omdat ik altijd Resident Evil "fan" ben geweest) misschien moet ik die dan wel gaan spelen ....
Begin nou gewoon aan GTA..

• Cardwizard
striner schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:42:
pas op, we hebben een non-conformist hier ;)
Denk dat je daar wel gelijk in hebt >:)
Denk dat ik dat eerst maar ga doen inderdaad

[ Voor 33% gewijzigd door Cardwizard op 18-12-2014 12:49 ]

Reviews heb je echt zo weinig aan tegenwoordig, games als Infamous,Driveclub(imo beste arcaderacer sinds PGR),Wolfenstein vond ik dit jaar echt een paar van de vermakelijkste games maar kwamen des ondanks niet goed door de pers. Weet in iedergeval wie ik in de toekomst voor racegames moet negeren.

• Cardwizard
Die 3 games heb ik ook niet gekocht door veel negatieve reviews , DriveClub is inmiddels toch onderweg want die schijnt een stuk beter te zijn inmiddels door de updates (als deze op PGR lijkt dan zit het wel goed) , Wolfenstein pik ik wel een keer op uit een budgetbak/tweedehands

[ Voor 8% gewijzigd door Cardwizard op 18-12-2014 12:59 ]

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:52:
Reviews heb je echt zo weinig aan tegenwoordig, games als Infamous,Driveclub(imo beste arcaderacer sinds PGR),Wolfenstein vond ik dit jaar echt een paar van de vermakelijkste games maar kwamen des ondanks niet goed door de pers. Weet in iedergeval wie ik in de toekomst voor racegames moet negeren.
Helemaal mee eens. Wolfenstein is een van de leukste games die ik dit jaar gespeeld heb.
Jammer dat het geen multiplayer heeft, maar de singleplayer is zeer vermakelijk..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Kuhr89 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:01:
[...]

Helemaal mee eens. Wolfenstein is een van de leukste games die ik dit jaar gespeeld heb.
Jammer dat het geen multiplayer heeft, maar de singleplayer is zeer vermakelijk..
I second that! :>

Geniaal spel!

Verwijderd

Wolfenstein is een 'pareltje' inderdaad , ik heb me er ook uitstekend mee vermaakt.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:04

Pinjataaa

Hit me!

dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:21:
Ik wacht wel tot ie ooit een keer gratis voor Plus is ;)
Daar hoop ik ook op, van de volledige spellen verwacht ik deze wel een keer op PS+.

• HaskoF
ik kan niet wachten op First Light in ps+ jan-2015.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zowel Wolfenstein als Lords of the Fallen lijken me nou echt typisch van die games die al snel langs zullen komen in PS Plus.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Voxalizer schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:29:
Zowel Wolfenstein als Lords of the Fallen lijken me nou echt typisch van die games die al snel langs zullen komen in PS Plus.
Ben er bang voor.. maar dat vind ik niet Wolfenstein waardig.. Hoewel ze zichzelf echt in de vingers hebben gesneden door geen multiplayer in te bouwen..
Volgens eigen zeggen was dit omdat ze graag een goede SP wilden maken, zonder het risico te lopen op een crappy multiplayer aanhangsel..
Ze zeggen ook dat er geen multiplayer komt.

Stom stom stom.. (FF serieus.. Hoe moeilijk is dat nou?)

Vroegah: RTCW FTW! _/-\o_

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:36:
[...]

Ben er bang voor.. maar dat vind ik niet Wolfenstein waardig.. Hoewel ze zichzelf echt in de vingers hebben gesneden door geen multiplayer in te bouwen..
Volgens eigen zeggen was dit omdat ze graag een goede SP wilden maken, zonder het risico te lopen op een crappy multiplayer aanhangsel..
Ze zeggen ook dat er geen multiplayer komt.

Stom stom stom.. (FF serieus.. Hoe moeilijk is dat nou?)

Vroegah: RTCW FTW! _/-\o_
Vreemde beslissing.
De singleplayer maps zijn namelijk uitermate geschikt voor multiplayer.. Level design zat goed in elkaar.
Kan niet wachten op een nieuw deel van hun. Het verhalende was ook zeer geslaagd naar mijn mening voor een FPS.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• JoeZuCK
  • Laatst online: 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

_Fonz > all.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:36:
[...]

Ben er bang voor.. maar dat vind ik niet Wolfenstein waardig..
Eh, wat? Mogen er geen goede games in PS Plus dan?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Voxalizer schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:53:
[...]

Eh, wat? Mogen er geen goede games in PS Plus dan?
Tuurlijk wel, maar t zou hetzelfde zijn als je GTA gratis zou maken..

• leopod
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 11:19
Misschien een leuke deal:
Bij Zavvi kun je nu Assasins creed Unity krijgen voor 28 euro
http://www.zavvi.nl/ps4-g...ial-edition/10937613.html
(met nieuwe account kun je 10% korting krijgen door code WELKOM)
Heb gehoord dat er gister patch uit was waardoor het spel eindelijk af is.
poor Leno schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:36:
[...]

Tuurlijk wel, maar t zou hetzelfde zijn als je GTA gratis zou maken..
Tuurlijk niet, GTA is wel van een ander niveau dan een Wolfenstein >:)
dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:13:
[...]

Tuurlijk niet, GTA is wel van een ander niveau dan een Wolfenstein >:)
Dat bedoelde ik dus.. Wolf is helaas afgezakt.. En dit was de kans om het weer te laten herleven! ;w

(Het had gewoon een multiplayer moeten hebben! Ik durf te wedden dat het een enorme fanbase zou krijgen, net zoals toen..)

• TunderNerd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:58
GTA5 online draaid heerlijk! ben alleen zo stom geweest om de tut over te slaan. Deze kan je dus met geen mogelijkheid opnieuw spelen (oplossingen zijn welkom). Mocht je mensen met de NL31 tag tegenkomen, dat zijn wij!
Pagina: 1 ... 91 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link