• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
:o
Chaoss schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:59:
Ik heb ivm de aanbieding van Sony 50 euro PSN tegoed met ideal toegevoegd. maar nog steeds geen 10,- voucher gehad, ik weet dat dit vrij lang duurt maar bij mij is het al 8-9dgn geleden.

Wat is jullie ervaring hiermee?
ik heb hem hier gehad na 3 dagen.
Terwijl ik niet eens wist dat ik het kreeg.
Was gewoon een mailtje met een code, dus ik dacht zal wel een of ander stom kerstspel zijn wat je gratis kreeg. Maar dat was dus gratis 10 euro.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Jay-K schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:01:
[...]

Ik zelf wacht al meer dan een maand.
Hetzelfde hier... Ook op het us account trouwens.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:21

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

hmm niet zo netjes van Sony, als je ergens groots reclame voor maakt zorg dan ook dat het goed/snel werkt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:31
Beakzz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:12:
[...]

Hetzelfde hier... Ook op het us account trouwens.
Op het US account durfde ik het niet aan:) sowieso heb ik geen paypal dus dan zou het ook niet kunnen :)

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:27
Chaoss schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:19:
hmm niet zo netjes van Sony, als je ergens groots reclame voor maakt zorg dan ook dat het goed/snel werkt.
Ik kreeg de voucher na 8 werkdagen.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:23
Wist ook niet dat ik een voucher zou krijgen, moest gewoon verlengen.
Maar had hem geloof ik de volgende dag al

Verwijderd

Ik heb al 2 vouchers gehad , maar ik moet er nog meer krijgen.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 10:08
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:34:
Wanneer komt Tetris Ultimate voor de PS4 in de PSStore?

Hier info : http://blog.us.playstatio...t-today-on-ps4/#sf6364765

Ik kan het spel alleen niet in de PSStore vinden.
Sowieso pas na de Store update, later vandaag/eind van de dag dus.

PSN: Maichel

Verwijderd

Ik heb twee codes gekregen beide keren netjes binnen tien dagen na het opwaarderen.
Hee even een vraagje

Ik ben (was) zelf niet zo van het ingame chatten enzo.. maar nu met de huidige spellen en multiplayeren enzo vind ik het steeds leuker worden..

Maar ik vroeg me af of iemand weet of het mogelijk is om bijvoorbeeld het spelgeluid via mn 5.1 set te krijgen terwijl ik tegelijkertijd een klein oordopje in heb met microfoontje voor alleen de chat? (via een usb poort PS4, niet via controller)

Of is het of-of? :/

Verwijderd

The 12 deals of Christmas #9 :

PS4

Need for Speed Rivals: Complete Edition

Was €69.99/£59.99/AU$99.95, now €34.99/£29.99/AU$47.95

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141217_37453607

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 12:20
poor Leno schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:29:
Hee even een vraagje

Ik ben (was) zelf niet zo van het ingame chatten enzo.. maar nu met de huidige spellen en multiplayeren enzo vind ik het steeds leuker worden..

Maar ik vroeg me af of iemand weet of het mogelijk is om bijvoorbeeld het spelgeluid via mn 5.1 set te krijgen terwijl ik tegelijkertijd een klein oordopje in heb met microfoontje voor alleen de chat? (via een usb poort PS4, niet via controller)

Of is het of-of? :/
Ik weet dat dit bij de PS3 in te stellen is via randapparatuur. Daar geef je aan dat je alleen chat via de headset loopt (correct me if i'm wrong).

Freedom for everyone..

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:50:
[...]

Sowieso pas na de Store update, later vandaag/eind van de dag dus.
Straks ga ik eventjes shoppen dus.

_/-\o_
Noctonix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:37:
[...]

Ik weet dat dit bij de PS3 in te stellen is via randapparatuur. Daar geef je aan dat je alleen chat via de headset loopt (correct me if i'm wrong).
ja dat weet ik, alleen nu voor de PS4.. Maar de headset moet via de PS, niet controller.. Werkt een bluetooth headsetje ook eigenlijk?

gevonden: Alleen chat audio is mogelijk :)

Alleen weet ik niet of dat nu alleen geldt voor als je via de controller inplugged of dat je een bluetooth headsetje zoals deze aan de PS kan hangen..

BT headsetje
Maakt t uit of zoiets voor een telefoon specifiek bedoeld is?

Hetzelfde voor deze:
pricewatch: König GAMPS3-BLUETH1
(Staat bij voor PS3.. maakt dat uit ja?)

[ Voor 40% gewijzigd door poor Leno op 17-12-2014 13:15 ]

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
poor Leno schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:47:
[...]

ja dat weet ik, alleen nu voor de PS4.. Maar de headset moet via de PS, niet controller.. Werkt een bluetooth headsetje ook eigenlijk?
De bijgeleverde headset (bij de PS4) is geschikt voor alleen chatgeluid, dit is in te stellen in het "instellingen" menu van je PS4. Dus je kan het geluid over je speakers laten gaan en de chat via de headset ja.

Bluetooth werkt ook, ik heb een Sony headset, met BT.

PSN gamertag: H3nk13024

• jarsiv
  • Laatst online: 04-11 22:53
Heb een vraagje en misschien wil/kan mij iemand helpen. Vanaf morgen zijn we naast de xbox ook ps4's rijker :). Mijn zoon en ik heb beide een ps4 gekocht. Moeten we beide een playstation plus voucher kopen of kunnen we die delen(bv met sub account). Kan je bv games die je online koopt delen, hoe moet dat op de ps4. Beide PS4 staan in hetzelfde huis.
VinnieV schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:13:
[...]

De bijgeleverde headset (bij de PS4) is geschikt voor alleen chatgeluid, dit is in te stellen in het "instellingen" menu van je PS4. Dus je kan het geluid over je speakers laten gaan en de chat via de headset ja.

Bluetooth werkt ook, ik heb een Sony headset, met BT.
Thnx! Ik was mn post al aan t veranderen :)

Maar de BT dongle hang je aan de PS en niet de controller toch?

• Ktenolix
  • Laatst online: 02-11 19:08

Ktenolix

Pijlsnel

jarsiv schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:14:
Heb een vraagje en misschien wil/kan mij iemand helpen. Vanaf morgen zijn we naast de xbox ook ps4's rijker :). Mijn zoon en ik heb beide een ps4 gekocht. Moeten we beide een playstation plus voucher kopen of kunnen we die delen(bv met sub account). Kan je bv games die je online koopt delen, hoe moet dat op de ps4. Beide PS4 staan in hetzelfde huis.
Voor zover ik weet zijn games en PS+ gebonden aan je PSN ID. Games die je fysiek koopt zijn uiteraard te delen.

:)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Je kunt spellen die online gekocht zijn delen, maar ik geloof dat je alleen met de PS4 alleen online kunt spelen als een PS+ abonnee hem als primaire PS4 heeft ingesteld. En je kunt als PS+ abonnee maar één PS4 als primair instellen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Zie deze link voor een handig tabelletje.
Handigste lijkt me als een van jullie een PS plus account aanmaakt en op beide PS4's daarmee inlogt, daarmee maak je van 1 PS4 je Primary PS4 en van de ander je Secondary PS4. Jij bent dan de "subscriber". Zie de tabelletjes voor uitleg over wat je wel en niet kan als subscriber of niet-subscriber op je primary en secondary PS4.

Je zoon zou dan bijvoorbeeld als 2e account op je secondary PS4 kunnen spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door striner op 17-12-2014 13:19 ]

• jarsiv
Ktenolix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:17:
[...]

Voor zover ik weet zijn games en PS+ gebonden aan je PSN ID. Games die je fysiek koopt zijn uiteraard te delen.
Maar op xbox bv als ik een game online koop, kan iedereen op die xbox hem spelen.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

jarsiv schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:19:
[...]

Maar op xbox bv als ik een game online koop, kan iedereen op die xbox hem spelen.
Als je een spel online koopt kun je dat spel op beide PS4's spelen met elke account op die PS4's.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Ktenolix
  • Laatst online: 02-11 19:08

Ktenolix

Pijlsnel

jarsiv schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:19:
[...]

Nevermind, I stand corrected. :) Zie post striner hierboven.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• HaskoF
Je stelt een account (Account A) als primair in voor PS4A. De spellen die je koopt en download op PS4A zijn ook met andere accounts te spelen. PS Plus functie om online te gamen is ook mogelijk als je bijv met Account B speelt op PS4A..

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
poor Leno schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:16:
[...]

Thnx! Ik was mn post al aan t veranderen :)

Maar de BT dongle hang je aan de PS en niet de controller toch?
Yep, ziet er niet uit, door gebrek aan USB aan de achterkant van de PS4, maar werkt perfect. Zo kan ik fijn gamen terwijl mijn meissie achter de PC helemaal geen last van me zit te hebben....alleen als ik scheld bij verlies ;-)

PSN gamertag: H3nk13024

• jarsiv
Mijn zoon wil wel een eigen account, zodat hij kan gamen met zijn vrienden(ik vind het geen probleem om eventueel een extra plus aan te schaffen), maar vind het wel moeten kunnen als bv ik een spel online koop hij hem ook op zijn ps4 kan gamen

• striner
ligt eraan of je daarmee bedoelt "gamen met zijn vrienden achter dezelfde PS4" of "online gamen".
Als je online wilt gamen heb je sowieso Plus nodig op je Primary PS4.
Dus in het scenario "papa koopt PS plus en heeft een primary PS4 met alleen zijn account, en secondary PS4 met zijn account en zoon's account om online features mee te delen", dan kan hij niet online gamen denk ik, dan zal hij als account moeten worden toegevoegd op jouw primary PS4.
Of je maakt de PS4 waar jullie beiden op zitten je primary PS4, dan kan hij wel online gamen.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

dvdkiwi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:03:
Ik begin me langzaam wat meer te ergeren aan de PS4...
oh oh... niet doen
-Ben je een game aan het spelen: "an error has occurred". En dan klapt het spel er weer eens uit;
Welk spel speel je dan? dit is niet normaal hoor. ik ben eigenlijk nog nooit uit een spel geklapt behalve Battlefield 4 in de eerste maand na launch maar dat spel was "broken"
-"U heeft een bericht ontvangen". Mooi, even lezen! O nee, wacht maar gerust 7 minuten;
-Berichten sturen net zo. Blijft ie 30 sec op 97% hangen, en als je geluk hebt wordt ie verstuurd. Anders een "time out with the server";
-Berichten verwijderen? Ga maar even pannenkoeken eten want dat duurt wel even;
-Friends verwijderen net zo. Kijk je even later in je friendlist, staat ie er gewoon nog tussen.
Ik herken hier helemaal niks in eigenlijk. Nu verwijder ik nooit friends en verstuur bijna geen berichten meer nu de partychat zo top is.
-De store laden nadat je een game hebt gespeeld? Doe maar niet...
Ook hier geen ervaringen mee. ik check vaak voordat ik iets ga doen ff snel de store en alles werkt on demand. nu moet ik zeggen dat ik mijn ps4 bijna nooit laat multitasken. Heel soms ga ik ff een spel spelen na een netflix sessie of andersom maar eigenlijk zet ik het apparaat aan met maar 1 doel: het spelen van een spel; kijken van dvd/bluray of netflix. En dan eigenlijk altijd maar een ding tegelijk en daarna gaat ie in rest mode of uit.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Wat ik begrijp wil hij met 1 spel, 1 PS+ en 2 PS4s samen kunnen gamen.. Dat gaat dus niet :/ Dat zou wel echt een feest zijn ;)
(behalve shareplay.. maar dat schiet niet echt op..)

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 17-12-2014 13:34 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-11 10:06
Het gebeurt bij Battlefield, Driveclub, Unity... en nog wat andere games.
Niet heel vaak, maar iedere keer is er één te veel imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

jarsiv schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:28:
Mijn zoon wil wel een eigen account, zodat hij kan gamen met zijn vrienden(ik vind het geen probleem om eventueel een extra plus aan te schaffen), maar vind het wel moeten kunnen als bv ik een spel online koop hij hem ook op zijn ps4 kan gamen
Waar het op neerkomt is dit:

Als jij op jouw account (account A) al een psplus abbo hebt en je maakt voor je zoon een eigen account (B) op dezelfde PS4 dan kan zowel A en B online gamen en alle spellen spelen. je kan B ook wat parenting settings meegeven zodat zoonlief met zijn breekbare geest niet zombies hun ingewanden staat uit te lepelen met een roestige botte bijl.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• striner
swopdark schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:39:
[...]
...zombies hun ingewanden staat uit te lepelen met een roestige botte bijl.
*kuch* Shadow of Mordor *kuch*
Maar het gaat om 2x PS4's... dat gaat niet..

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
swopdark schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:33:
[...]

[...]

Ik herken hier helemaal niks in eigenlijk. Nu verwijder ik nooit friends en verstuur bijna geen berichten meer nu de partychat zo top is.

[...]
Berichten sturen gaat inderdaad erg traag. De app werkt ook erg traag en nu al een aantal keer storing/error gehad in de app. Sowieso is de hele manier van party aanmaken / vrienden bekijken / berichten sturen erg omslachtig vind ik (heb de ps4 nu 2 weken).

Nee, ze hebben nog wel wat te leren van de concurrent wat dit betreft.

• HaskoF
dat gaat wel met de volgende setting:
1.ps4-Papa
2.ps4-kind
3 account-papa
4 account-kind

Als je account papa primair instelt op ps4-kind. Dan kan je kind alle spellen die jij hebt gedownload met zijn account-kind spelen. Dit geldt dus ook voor online gamen. Je kunt zelfs tegen elkaar spelen.
Account-Papa gaat op ps4-papa inloggen en de game ook opstarten. Als er een pl+ game in de aanbieding is, dan koopt account-papa de game en dan kunnen zowel account papa als account kind spelen.

HET IS DUS MOGELIJK
HaskoF schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:48:
1.ps4-Papa
2.ps4-kind
3 account-papa
4 account-kind

Als je account papa primair instelt op ps4-kind. Dan kan je kind alle spellen die jij hebt gedownload met zijn account-kind spelen. Dit geldt dus ook voor online gamen. Je kunt zelfs tegen elkaar spelen.
Account-Papa gaat op ps4-papa inloggen en de game ook opstarten. Als er een pl+ game in de aanbieding is, dan koopt account-papa de game en dan kunnen zowel account papa als account kind spelen.

HET IS DUS MOGELIJK
Huh hoe raar is dat? Dan zou je bij wijze van spreken, dus met 10 man 1 spel en 1 PS+ hoeven kopen en dan tegen elkaar multiplayeren :?
(Of zie ik nu iets over het hoofd)

• HaskoF
je ziet iets over het hoofd want waar het op neerkomt is dat je maar max 2 ps4 tegelijk kunt spelen.
1. de ps4(-kind) waar account papa primair op staat. Hiermee geef je dus toegang tot jou spellen aan een ander (account kind) en de 2e ps4(-papa) waar je met je eigen account inlogt. dus je kunt 2 ps4's gebruiken om te delen.

(wel is het zo dat op de ps4-(kind) waar account papa als primair staat ingesteld elk ander account ook de games kan spelen.)

Volg je het nog? :D

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

poor Leno schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:51:
[...]

Huh hoe raar is dat? Dan zou je bij wijze van spreken, dus met 10 man 1 spel en 1 PS+ hoeven kopen en dan tegen elkaar multiplayeren :?
(Of zie ik nu iets over het hoofd)
Je kan maar 1 maal inloggen met jou PS account. Dus dat gaat niet op.
Voor de primaire console hoef je niet ingelogd te zijn. Daardoor kun je op een 2e PS4 ook gamen (incl ps+).

Before me there were many, after me there will be none

Owja duh natuurlijk maar 2 primaire :>

• haaibaa2
  • Laatst online: 08:02
HaskoF schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:48:
1.ps4-Papa
2.ps4-kind
3 account-papa
4 account-kind

HET IS DUS MOGELIJK
Hear hear, eindelijk iemand die het overzichtelijk weet uit te leggen. Dankjewel, ik vroeg me al een tijdje af of dit mogelijk was. _/-\o_

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

In de US store is nu een package aanbieding van FC4 + The Crew voor 90 dollar.

• haaibaa2
  • Laatst online: 08:02
Jay-K schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:00:
In de US store is nu een package aanbieding van FC4 + The Crew voor 90 dollar.
En Unity + The Crew. Ook voor 90 dollar.

• jarsiv
Maar moet je dan twee keer plus aanschaffen. En de account is dan van mijn zoon een echt account of een subaccount

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

jarsiv schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:14:
Maar moet je dan twee keer plus aanschaffen. En de account is dan van mijn zoon een echt account of een subaccount
2 echte accounts, 1 maal plus

• jarsiv
Morgen zijn ze binnen, zal hiermelden of het gelukt is dank je

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-11 10:47

lasharor

7 december 2004

Heeft iemand die nieuwe plex app al geprobeerd?

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

lasharor schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:20:
Heeft iemand die nieuwe plex app al geprobeerd?
Er is toch geen Plex app voor de PS4?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-11 10:47

lasharor

7 december 2004

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

• spaceboy
  • Laatst online: 06-11 18:51

spaceboy

Op grote hoogte

spaceboy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:29:
[...]

Welke Trine is dat? Is er een nieuwe versie? Ik zag gisteren wel een Trine Enchanted, maar ik herkende weinig uit dat filmpje. Heb deel 2 uitgespeeld: gave game!
Hij staat er op. Downloading... ☺

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Trishul
Haha, out of nowhere komt de Plex app, typisch Sony.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die komt wel echt out of nowhere zeg. Raar dat Sony hier geen aankondiging van maakt. Dit houdt in dat we nu ook mkv containers op de PS4 kunnen afspelen?

edit: Trishul, Great minds think alike :P

[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 17-12-2014 14:53 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:22
werkt wel alleen met plexpass
It's a christmas miracle! :9 :+

Kan iemand testen hoe het zit met DTS passtrough e.d.? Zonder 5.1 vind ik zonde van de moeite en ondersteuning voor lossless zou helemaal mooi zijn 8)

[ Voor 19% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 17-12-2014 14:59 ]

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Enig minpunt in de beschrijving van de store.
Plex organiseert al uw persoonlijke media, waar u het ook hebt, zodat u het naar elk apparaat kunt streamen. Plex maakt het voor u mogelijk om uw media te streamen naar al uw schermen, zoals uw, smartphone, tablet, PlayStation®, Samsung, Roku, NAS apparaat, Chromecast, en meer. Nu, met de Plex Media Server (gratis beschikbaar bij https://plex.tv) en een Plex Pass abonnement, kunt u uw persoonlijke video collectie streamen naar uw PlayStation®. Plex maakt uw media ook mooi met rijke omschrijvingen, afbeeldingen, en andere gerelateerde informatie. U kunt gemakkelijk persoonlijke media delen met uw vrienden en familie, zodat u allen meerdere keuzes heeft. Plex maakt het zelfs mogelijk uw video's, muziek, en foto's naar uw smartphones en tablets te synchroniseren zodat u er offline van kunt genieten. Opstaan en gaan rennen is snel en simpel, dus begin nu!
Begrijp ik het nu goed dat je de app enkel kan gebruiken als je een abbo hebt?
Laat dan maar... :/

Edit: Zoals Smook hierboven al aangegeven heeft.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 17:30

On_E

Housemusic

Betaalde abbo? Nee dank je.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Plexpass, sorry maar echt :r

• exi22
  • Laatst online: 06-11 07:52
Heb je voor de xbox one plexx app ook een pass nodig?

Verwijderd

exi22 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:16:
Heb je voor de xbox one plexx app ook een pass nodig?
Ja.

• exi22
  • Laatst online: 06-11 07:52
Dan zal het wel zo blijven ja. Misschien een reden voor de sony hackers om dit aan te kaarten. :D

Verwijderd

PlayStation Europe ‏:

If you're a PS Plus Member there's a FREE Far Cry 4 theme for you in the PS Store! Get it while it's hot. Roar!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B5EJUdTCUAAEr-X.png

• RFdeGroot
  • Laatst online: 05-11 14:13
Ben echt helemaal verbaasd dat er ineens out of the blue een plex app verschijnt! Echt geweldig nieuws dit!
OK, nog even een lastige vraag mbt headset en Bluetooth, hopelijk kan iemand hier op antwoorden :)

Ik sta op t punt om een Bluetooth oortje te bestellen.

Maar: het oortje is Bluetooth 3.0, de PS4 is Bluetooth 2.1 EDR..
Als het goed is gaat dat werken :)

Ik geloof dat ik er een dongeltje bij moet halen? Of zit zoiets er meestal bij? Of kan ie direct aan de PS Bluetooth koppelen?
En als ik een dongeltje koop, moet ie dan 3.0 zijn of 2.1 EDR?

Kan op internet hier geen info over vinden..

Verwarrend.. :/

• HaskoF
De game Loadout gratis via US account op de ps4
Plex app is leuk en apart dat het zo stilletjes ineens beschikbaar is, maar heb je niks aan door het vereiste abonnement..

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-11 18:32

muhda

Time & Space traveler

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:44:
PlayStation Europe ‏:

If you're a PS Plus Member there's a FREE Far Cry 4 theme for you in the PS Store! Get it while it's hot. Roar!

[afbeelding]
Ik vraag me af of Sony uiteindelijk een tool uitbrengt zodat we zelf thema's kunnen maken voor de PS4, volgens mij was dat uiteindelijk ook voor de PS3 zo.

(Dennis weet je toevallig waar je informatie kan vinden over de volgende firmware update? Of gewoon PS Blog in de gaten houden?)
Kju schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:34:
Ben van een Turtle Beach PX4 overgestapt naar een 500P omdat ik maar niet aan die kabel kon wennen (van controller naar headset) en de 500P volledig draadloos is. PX4 was op de PS3 wel volledig draadloos. Het geluid van de PX4 was wel luider dan op de 500P maar de 500P voldoet prima, geluid is uitstekend en vind ik nog steeds beter dan de Sony Gold. Vooral de bediening (een stemmetje die je vertelt welke knop je gedrukt hebt) en de plaatsing van de knoppen zijn op de 500P een stuk beter.
Thank you for the tip. Ik heb hem uiteindelijk ook aangeschaft. De 500P is wat duurder dan wat ik wilde uitgeven, maar nadat je de headset had benoemd en uitgelegd waarom je hem had. Heb ik het toch even opgezocht. Goeie reviews, gebruikservaringen en past bij mijn wensen.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:16:
OK, nog even een lastige vraag mbt headset en Bluetooth, hopelijk kan iemand hier op antwoorden :)

Ik sta op t punt om een Bluetooth oortje te bestellen.

Maar: het oortje is Bluetooth 3.0, de PS4 is Bluetooth 2.1 EDR..
Als het goed is gaat dat werken :)

Ik geloof dat ik er een dongeltje bij moet halen? Of zit zoiets er meestal bij? Of kan ie direct aan de PS Bluetooth koppelen?
En als ik een dongeltje koop, moet ie dan 3.0 zijn of 2.1 EDR?

Kan op internet hier geen info over vinden..

Verwarrend.. :/
Bluetooth oortjes werken niet en zullen hoogstwaarschijnlijk niet werken in de toekomst.

http://community.eu.plays...y-idea-when/td-p/22424369

• RFdeGroot
  • Laatst online: 05-11 14:13
dutchgio schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:24:
Plex app is leuk en apart dat het zo stilletjes ineens beschikbaar is, maar heb je niks aan door het vereiste abonnement..
Tuurlijk wel. Wel als je plex pass hebt (dat abo waar jij het over hebt)... En dat heb ik nu :) Twijfelde al eerder dit te doen en deze app heeft me overgehaald. Straks meteen ff proberen (ben nu niet thuis)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-11 22:15

• Trishul
https://www.planetside2.com/ps2onps4

Planetside 2 beta sign-up

Beta gaat waarschijnlijk live op 31 december 2014, hebben ze toch aan hun woord gehouden van beta dit jaar nog :+

[ Voor 46% gewijzigd door Trishul op 17-12-2014 17:30 ]

Verstekbakker schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:02:
[...]

Bluetooth oortjes werken niet en zullen hoogstwaarschijnlijk niet werken in de toekomst.

Huh nou ben ik helemaal in de war.. Er zijn toch mensen die gewoon hun BT headset gebruiken???

Verwijderd

muhda schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:26:
(Dennis weet je toevallig waar je informatie kan vinden over de volgende firmware update? Of gewoon PS Blog in de gaten houden?)
PSBlog in de gaten houden inderdaad.

• Trishul
poor Leno schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:20:
[...]

Huh nou ben ik helemaal in de war.. Er zijn toch mensen die gewoon hun BT headset gebruiken???
Dat is op de PS3, de PS4 heeft deze functie helaas niet meer. Bluetooth wordt uitsluitend gebruikt voor de controllers bij de PS4. Wat je wel kan doen is een goedkope headsetje voor android toestellen in de controller steken. Werkt prima. Wil je draadloos, dan krijg je een headset met zo'n usb-dongle.
Trishul schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:25:
[...]

Dat is op de PS3, de PS4 heeft deze functie helaas niet meer. Bluetooth wordt uitsluitend gebruikt voor de controllers bij de PS4. Wat je wel kan doen is een goedkope headsetje voor android toestellen in de controller steken. Werkt prima. Wil je draadloos, dan krijg je een headset met zo'n usb-dongle.
Hmm crap.. Tsja in de controller pluggen is voor mij geen optie (althans meestal niet)
Maar ik wil ook geen groot lomp ding op mn hoofd. Wil mn 5.1 setup gebruiken, met alleen de chat via oortje.

Maar ok, een USB dongle dan.. Maar dat werkt dan toch ook via Blutooth? of is t dan wel mogelijk??
Is het gewoon niet mogelijk om een bluetooth device direct aan een PS4 te hangen? maar als je een dongeltje erbij haalt wel?

Sorry hoor maar ik ben nu echt in de war haha 7(8)7
Verstekbakker schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:02:
[...]

hahaha die conversatie daar _O- _O-

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:37:
The 12 deals of Christmas #9 :

PS4

Need for Speed Rivals: Complete Edition

Was €69.99/£59.99/AU$99.95, now €34.99/£29.99/AU$47.95

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141217_37453607
Tip: in de US-store nu $30, omgerekend €24...!

Ook o.a.Watch Dogs Definitive voor $35... en CoD AW voor $45!

Is Rivals wat?
Rivals is volgens mij echt troep je kan beter Driveclub kopen al schijnt dat niet ''nextgen'' te zijn volgens sommige reviewers omdat tegenwoordig alles openworld moet zijn 8)7

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:36:
Rivals is volgens mij echt troep je kan beter Driveclub kopen al schijnt dat niet ''nextgen'' te zijn volgens sommige reviewers omdat tegenwoordig alles openworld moet zijn 8)7
Ik zou 100% zeker eerder voor Rivals kiezen dan voor Driveclub, daarnaast schijnt The Crew nog erger te zijn. imo: op zoek naar een Racegame? -> Rivals

Overigens vind ik € 35,- nog steeds veel voor Rivals, ik heb het fysieke exemplaar nog te koop staan voor minder.

[ Voor 11% gewijzigd door Juhrat op 17-12-2014 17:41 ]

Heeft de handling bij Rivals dan weer enigsins met auto rijden te maken? Want dat is met NFS met elk nieuw deel slechter geworden had ik het idee . Ik hou het liever bij sims of simcade's als PGR en Driveclub

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 17-12-2014 17:46 ]

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 20:20

JoeZuCK

_Fonz > all.

Juhrat schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:39:
[...]

Ik zou 100% zeker eerder voor Rivals kiezen dan voor Driveclub, daarnaast schijnt The Crew nog erger te zijn. imo: op zoek naar een Racegame? -> Rivals

Overigens vind ik € 35,- nog steeds veel voor Rivals, ik heb het fysieke exemplaar nog te koop staan voor minder.
Ik zou ook voor Rivals gaan. Driveclub ziet er waanzinnig uit en al helemaal met die weatherupdate, maar ik denk dat het plezier in Rivals veel hoger is. En ook ik vind het nog wat te duur. 20 euro komt meer in de buurt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

poor Leno schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:31:
[...]

Hmm crap.. Tsja in de controller pluggen is voor mij geen optie (althans meestal niet)
Maar ik wil ook geen groot lomp ding op mn hoofd. Wil mn 5.1 setup gebruiken, met alleen de chat via oortje.

Maar ok, een USB dongle dan.. Maar dat werkt dan toch ook via Blutooth? of is t dan wel mogelijk??
Is het gewoon niet mogelijk om een bluetooth device direct aan een PS4 te hangen? maar als je een dongeltje erbij haalt wel?

Sorry hoor maar ik ben nu echt in de war haha 7(8)7
Na veel speurwerk blijkt het allemaal niet te kunnen.. Bij een future firmware release zal t wel komen zeggen ze bij Sony zelf..

Maar goed, laat ook maar.. ik ga op zoek naar een cheapass miniklein headsetje met mic en een USB kabel :F

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Na 570 euro af te tikken bij de lokale Media Markt; ben ik ook in het bezit van een heuse PS4, twee controles, een jaar abonnement PlayStation Plus, GTA V en FIFA 15 :) Het is weer een bak geld zo in één keer, maar als hij het net zolang uithoud als mijn 40GB PS3 dan moet het helemaal goed komen :)

Tot nu toe erg tevreden mee, alles ziet er weer net wat gelikter uit en loopt ook soepeler. Benieuwd wat er nog meer komt!

Volgende op de lijst is NBA 2k15 :D

• jarsiv
HaskoF schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:55:
je ziet iets over het hoofd want waar het op neerkomt is dat je maar max 2 ps4 tegelijk kunt spelen.
1. de ps4(-kind) waar account papa primair op staat. Hiermee geef je dus toegang tot jou spellen aan een ander (account kind) en de 2e ps4(-papa) waar je met je eigen account inlogt. dus je kunt 2 ps4's gebruiken om te delen.

(wel is het zo dat op de ps4-(kind) waar account papa als primair staat ingesteld elk ander account ook de games kan spelen.)

Volg je het nog? :D
Om het nog moeilijker te maken, kan mijn tweede zoon dan op ps4-pappa dan ook alle games spelen :)
poor Leno schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:10:
[...]

Na veel speurwerk blijkt het allemaal niet te kunnen.. Bij een future firmware release zal t wel komen zeggen ze bij Sony zelf..

Maar goed, laat ook maar.. ik ga op zoek naar een cheapass miniklein headsetje met mic en een USB kabel :F
OK nu maak ik t ook moeilijker voor mezelf.. Is het nog wel mogelijk om chat-only te kiezen als je er een USB headset aan hebt hangen?

Is er iemand die dit kan testen? Wat ik dus wil is: Game geluid via mn 5.1 set (optical aangesloten) en chat geluid via de USB connected headset. (dus niet in de controller)
Anyone?

pfff :/

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Good Fella schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:16:
Na 570 euro af te tikken bij de lokale Media Markt; ben ik ook in het bezit van een heuse PS4, twee controles, een jaar abonnement PlayStation Plus, GTA V en FIFA 15 :) Het is weer een bak geld zo in één keer, maar als hij het net zolang uithoud als mijn 40GB PS3 dan moet het helemaal goed komen :)

Tot nu toe erg tevreden mee, alles ziet er weer net wat gelikter uit en loopt ook soepeler. Benieuwd wat er nog meer komt!

Volgende op de lijst is NBA 2k15 :D
*O*

• Verstekbakker
  • Niet online
jarsiv schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:20:
[...]

Om het nog moeilijker te maken, kan mijn tweede zoon dan op ps4-pappa dan ook alle games spelen :)
Mijn tip: stop met fokken.

• KookSpook
  • Laatst online: 24-10 20:14
jarsiv schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:20:
[...]

Alleen als hij jouw account gebruikt. Niet onder zijn eigen. Wel op ps4-kind

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Het trilmotortje van mijn controller doet 'raar'. Lijkt alsof ie los zit of zo. Als mijn controller trilt maakt ie een hels kabaal. Veel meer dan mijn andere controllers. Gevalletje [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen? Of hier nog tips?

• Superkiwi
Sinds Critereon (makers van Burnout Paradise) NFS heeft overgenomen zijn ze veel en veel beter geworden imo.
Most Wanted was al fun, Rivals doet daar nog een schepje bovenop.
Ik heb me er erg mee vermaakt :)

Degenen die Rivals en Rivals Driveclub naast elkaar leggen: dat gaat toch niet?
Het zijn 2 totaal verschillende games.
Maar beide wel topgames.

• KookSpook
  • Laatst online: 24-10 20:14
pelt schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:07:
Het trilmotortje van mijn controller doet 'raar'. Lijkt alsof ie los zit of zo. Als mijn controller trilt maakt ie een hels kabaal. Veel meer dan mijn andere controllers. Gevalletje [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen? Of hier nog tips?
Klinkt als op het viva forum 😜

Ik zou het onder de garantie zoeken en sony bellen
dvdkiwi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:09:
[...]
Degenen die Rivals en Rivals naast elkaar leggen: dat gaat toch niet?
Het zijn 2 totaal verschillende games.
Maar beide wel topgames.
:?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dvdkiwi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:09:
[...]

Degenen die Rivals en Rivals naast elkaar leggen: dat gaat toch niet?
Het is mij nog niet gelukt inderdaad.

Maar Driveclub is verder wel erg aardig :+

Ben net even aan het stoeien met de Plex client op de PS4. Als het goed is kan hij niet direct een MKV container afspelen maar als de files die erin staan ondersteund worden zal hij de video in principe rechtstreeks afspelen en de audio transcoden.

• Superkiwi

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-11 18:32

muhda

Time & Space traveler

Ik weet niet of het al gepost was, maar er komt mogelijk later een Plex App (Voor x bedrag te downloaden) voor de PS4 zonder Plex Pass.
Support for music, photos and channels will follow, as will the ability for non-Plex Pass users to purchase the app.

Bron: https://blog.plex.tv

[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 17-12-2014 21:31 ]

• Nindustries
  • Laatst online: 30-10 14:29
muhda schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:30:
Ik weet niet of het al gepost was, maar er komt mogelijk later een Plex App (Voor x bedrag te downloaden) voor de PS4 zonder Plex Pass.

[...]
Nu nog het tvHeadend channel gebruiken en je hebt een gaming htpc daar voor je. >:)

~ beware of misinformation.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Dailymotion en Videoland zijn ook toegevoegd als apps!

• Cardwizard
  • Laatst online: 06-11 21:02
Als je net Far Cry 4 en The Last of Us uitgespeeld hebt dan is Shadow of Mordor een draak van een game , kan er nog weinig leuks aan vinden jammer genoeg , en laat ik die laatste nou net digitaal gekocht hebben .. :X

[ Voor 17% gewijzigd door Cardwizard op 17-12-2014 23:05 ]

Ubisoft is hard bezig om het meest falende bedrijf dit jaar te worden. Hun laatste prestatie:

http://m.ign.com/videos/2...-is-wrong-with-tetris-ps4

Fucking Tetris wat niet stabiel loopt ;( :F

Hoe incompetent kan je zijn ;w
Pagina: 1 ... 90 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link