Verwijderd

Zou iemand me kunnen vertellen waar ik een witte (glacier white) kan kopen? Hij staat op de site van de Mediamarkt, maar die blijken hem helemaal niet meer te hebben. Andere sites melden dat ie binnenkort komt, maar niemand weet wanneer.

Worden deze witte consoles uberhaupt in Nederland verkocht?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.idigitaltimes.com/sites/idigitaltimes.com/files/styles/large/public/2014/10/16/ps4gtav.jpg?itok=DRk1S2sM

Dank!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 19:57 ]

Verwijderd

Ik ben sinds PES 2015 uit is elke dag flink aan het voetballen op de PS4 :

Voor het eerst in mijn leven ben ik zo veel en zo actief voetbal aan het spelen op een console.
Het is echt een genot om voetbal te spelen en van de super gameplay te genieten.
Audiovisueel is het echt een topper en dat maar voor 59,99 in de PSStore.

Ik hoop nog lang te genieten van de PS4 gameplay.

;)

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-12 22:39

Falastine

Think about my signature...

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:02:

[video]

Voor het eerst in mijn leven ben ik zo veel en zo actief voetbal aan het spelen op een console.
Het is echt een genot om voetbal te spelen en van de super gameplay te genieten.

;)
Bij de mediamarkt 47 euro en ik geniet ook.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42

[video]
Heb je dit filmpje daadwerkelijk "super goal" genoemd ?? 8)7

Scrooge NL

Mooie graphics ook :+
PES heeft alleen de CL licentie, maar verder is het gewoon achterhaald en kan het zich niet meten met FIFA.
dutchgio schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:33:
PES heeft alleen de CL licentie, maar verder is het gewoon achterhaald en kan het zich niet meten met FIFA.
In welk opzicht niet? Ik vind PES er zo wel beter uitzien.. Wat zijn de verschillen dan?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12 23:51

[video]

;)
Wow, welk niveau is dit? Dit is wel dramatisch slecht, dat ze met zoveel verdedigers en een keeper zo'n fout maken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Jumpman schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:25:
[...]

Wow, welk niveau is dit? Dit is wel dramatisch slecht, dat ze met zoveel verdedigers en een keeper zo'n fout maken.
Dennis vindt het een leuk spel, omdat hij zo makkelijk kan scoren. AI is gewoon heel slecht in PES. Zat videos op youtube waarbij spelers op het moeilijkste niveau vanaf hun eigen veld met de keeper scoren.

Ik ben een PES fanaat, maar sla dit jaar pes15 over
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:58:
Zou iemand me kunnen vertellen waar ik een witte (glacier white) kan kopen? Hij staat op de site van de Mediamarkt, maar die blijken hem helemaal niet meer te hebben. Andere sites melden dat ie binnenkort komt, maar niemand weet wanneer.

[afbeelding]

Dank!
Bij TrendyComputers hebben ze de witte GTA bundel :D

De gewone witte, kun je verder overal kopen

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Deze moest ik hebben oOo Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/10yq2dv.jpg

Scrooge NL

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:57
poor Leno schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:52:
[...]

Bij TrendyComputers hebben ze de witte GTA bundel :D

De gewone witte, kun je verder overal kopen
Oppassen met TrendyComputers.... Ze worden afgelopen zaterdag heel negatief in het nieuws bij Kassa (het opsturen van een lege doos). Ze zitten niet voor niks helemaal onderin Zeeland.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
@Meesje,

zeg je nou dat Kassa betrouwbaar is? :P dat zwaar gesponsorde programma? :p

J/K, TrendyComputers is twijfelachtig, maar doen alsof Kassa een goede bron is xD

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

meesje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:39:
[...]

Oppassen met TrendyComputers.... Ze worden afgelopen zaterdag heel negatief in het nieuws bij Kassa (het opsturen van een lege doos). Ze zitten niet voor niks helemaal onderin Zeeland.
Ok thnx voor de info!

Ik wilde er laatst iets bestellen, maar besloot om het ergens anders te halen.. :/

• SeanB89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-12 21:23
Misschien een tipje (tenzij jullie het al weten).
Ik heb Far Cry 4 besteld bij de Wehkamp.
Bij het aanmaken van een nieuwe account krijg je €7,50 korting met de kortingscode 'nieuw'.

Daarmee wordt hij incl. verzenden €46,95.
No man's sky gaat wat nieuws laten zien op de playstation experience.

http://www.dualshockers.c...t-playstation-experience/

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:52
poor Leno schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:19:
[...]

In welk opzicht niet? Ik vind PES er zo wel beter uitzien.. Wat zijn de verschillen dan?
Heb een tijdje terug beide demo's gedownload. Wat een verschil in graphics zeg, ongelooflijk. In het voordeel van fifa trouwens.

Dennis speelt al zijn games op easy, niks mis mee.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12 16:29
Ben aangenaam verrast met Dragon Age tot dusver.
De vorige versies niet gespeeld, maar het werkt heerlijk.

Enige minpuntje op dit moment is dat er op sommige cinematics ineens flinke fps drops zijn. 95% van de cinematic loopt goed, maar dan even erge drops.

Laadtijden zijn verder goed, lekker veel exploren en niet aan de story te hoeven houden. Ik geniet :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-12 22:52

On_E

Housemusic

HaskoF schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:33:
[...]

Dennis vindt het een leuk spel, omdat hij zo makkelijk kan scoren. AI is gewoon heel slecht in PES. Zat videos op youtube waarbij spelers op het moeilijkste niveau vanaf hun eigen veld met de keeper scoren.

Ik ben een PES fanaat, maar sla dit jaar pes15 over
Wat een onzin....

De AI in PES 2015 is in ieder geval lichtjaren verder dan die van de concurrent.

En als PES fanaat de beste PES sinds 6 overslaan snap ik ook echt niet, maar goed... :+

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 20-11-2014 07:06 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
nog meer eerste indrukken van dragon age?

twijfel nog om em aan te schaffen

PSN: libbes1979

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

On_E schreef op donderdag 20 november 2014 @ 06:44:
[...]

Wat een onzin....

De AI in PES 2015 is in ieder geval lichtjaren verder dan die van de concurrent.

En als PES fanaat de beste PES sinds 6 overslaan snap ik ook echt niet, maar goed... :+
Zo makkelijk kunnen scoren is gewoon een teken dat de moeilijkheidsgraad te laag staat :')

PSN: Bellerophon-

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12 12:27
dutchgio schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:33:
als je van arcade voetbal houdt moet je vooral geen PES spelen nee, dan ben je beter af bij FIFA.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:23
Het blijft grappig om telkens de voor en tegenstanders te horen. Niet dat het in mijn jonge jaren beter was, toen was je vooral voor Nintendo of voor Sega maar ondanks dat werd er steeds naar de gameplay gekeken. Nu lijkt het alleen maar over gfx, framerates, IA, enz... te gaan.

Het lijkt wel alsof iedereen stilaan de betekenis van het word 'spel' in spelcomputer aan het vergeten is.

Genieten jullie eigenlijk nog van een game?

Wat de discussie PES - Fifa betreft. Persoonlijk vind ik PES momenteel leuker dan Fifa, dat is dan ook de reden waarom ik momenteel voornamelijk PES speel.

• On_E

On_E

Housemusic

Ekfad schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:50:
Het blijft grappig om telkens de voor en tegenstanders te horen. Niet dat het in mijn jonge jaren beter was, toen was je vooral voor Nintendo of voor Sega maar ondanks dat werd er steeds naar de gameplay gekeken. Nu lijkt het alleen maar over gfx, framerates, IA, enz... te gaan.

Het lijkt wel alsof iedereen stilaan de betekenis van het word 'spel' in spelcomputer aan het vergeten is.

Genieten jullie eigenlijk nog van een game?

Wat de discussie PES - Fifa betreft. Persoonlijk vind ik PES momenteel leuker dan Fifa, dat is dan ook de reden waarom ik momenteel voornamelijk PES speel.
Ik geniet op het moment met volle teugen eigenlijk, DriveClub, Shadow of Mordor, het verbeterde BF4, GTA V, PES 2015, allemaal topgames in mijn ogen waar ik heel erg veel plezier mee heb.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:42:
@Meesje,

zeg je nou dat Kassa betrouwbaar is? :P dat zwaar gesponsorde programma? :p

J/K, TrendyComputers is twijfelachtig, maar doen alsof Kassa een goede bron is xD
Gesponsord? Je weet echt niet waar je het over hebt hé? Kassa is al jarenlang een begrip. Ik gok al ruim voor jouw geboorte. Maar, koop vooral je spullen bij winkels in uithoekjes van Nederland waar anderen je reeds voor hebben gewaarschuwd.

/ontopic: straks toch maar even FC4 halen om online te gaan spelen vanavond met een maat, de rest wacht maar weer even. Had mezelf nog zo voorgenomen om eerst zaken uit te spelen eer ik nieuwe spellen zou kopen, voorlopig nu het vijfde PS4 spel in een week tijd :+

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:45:

/ontopic: straks toch maar even FC4 halen om online te gaan spelen vanavond met een maat, de rest wacht maar weer even. Had mezelf nog zo voorgenomen om eerst zaken uit te spelen eer ik nieuwe spellen zou kopen, voorlopig nu het vijfde PS4 spel in een week tijd :+
Haha zo dat kost tijd én geld. ;) Welke games zoal?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:00:
[...]

Haha zo dat kost tijd én geld. ;) Welke games zoal?
Tijd wordt het grootste probleem. GTA5, Walking Dead S2, The Wolf Among Us, AC:Unity en dan FC4. :)

Verwijderd

PlayStation Europe ‏:

HUGE Savings on PS4 games & DOUBLE Discounts for PS+ members. Crazy savings -->

https://store.sonyenterta...OUBLEDISC?emcid=so-pl-267
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:21:
PlayStation Europe ‏:

HUGE Savings on PS4 games & DOUBLE Discounts for PS+ members. Crazy savings -->

https://store.sonyenterta...OUBLEDISC?emcid=so-pl-267
inFamous : Second Son en MGS V: Ground Zeroes zijn wel must buys voor die PS+ prijzen :*)

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Knoop doorgehakt, haal straks de PS4 + FC4 bundel op in de winkel :)

Zal daarna ook even een PSN account aanmaken zodat hij in de lijst kan :) maakt de PS4 minder geluid dan de X360 (eerste generatie) ?

• On_E

On_E

Housemusic

AlphaBlack_NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:29:
[...]

inFamous : Second Son en MGS V: Ground Zeroes zijn wel must buys voor die PS+ prijzen :*)
Second Son niet, dat is alleen eyecandy maar oersaai om te spelen imo.
Daarbij krijgen we in januari InFamous First Light gratis op Plus.

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:46
NeP2013 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:34:

Zal daarna ook even een PSN account aanmaken zodat hij in de lijst kan :) maakt de PS4 minder geluid dan de X360 (eerste generatie) ?
Gefeliciteerd en ja de PS4 is beduidend stiller!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:15

Smoonshine

Feyenoord!!

NeP2013 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:34:

Dat is heel erg afhankelijk van hoe je hem neerzet. Ik heb hem van narigheid uit mijn tv kastje gehaald, vanwege de straaljager modus waarin de PS4 na een tijdje geraakte. En niet alleen met games, maar ook met het afspelen van Blu-Rays en Netflix.

Nu de PS4 op het tv kastje staat voor de tv staat is hij eigenlijk altijd stil. Dus hij kan lekker stil zijn, mits hij in een omgeving staat waar de warme lucht van de PS4 goed weg kan.

uhm...

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

On_E schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:42:
[...]

Nu is dat natuurlijk een mening :)

• Bron
On_E schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:42:
[...]

Ik heb me prima vermaakt met Second Son.

Verwijderd

elduderino schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:35:
nog meer eerste indrukken van dragon age?

twijfel nog om em aan te schaffen
Gisteren gekocht en gelijk begonnen met spelen.
Vanaf de intro is het al een leuk spel, maar na de intro is het helemaal geweldig :).

Super aanrader!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 11:27 ]

• Bron
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:14:
[...]

Gisteren gekocht en gelijk begonnen met spelen.
Vanaf de intro is het al een leuk spel, maar na de intro is het helemaal geweldig :).

Super aanrader!
Dezelfde mening hier.
Voorheen geen Dragon Age spel gespeeld, maar inderdaad het begint al gelijk goed.
Ben allemaal side dingen aan het doen die ik normaal in een spel tot het einde laat liggen.
Vind het exploren wel leuk hier :)

• On_E

On_E

Housemusic

Bellerophon schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:01:
[...]

Nu is dat natuurlijk een mening :)
Dat stond er ook bij he. :+

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Heb in het XBOX One topic al wat reacties, maar ook benieuwd naar die van jullie :)

Ben ook in de markt voor een opvolger voor mijn XBOX 360, met name om de next-gen FIFA. Nu is het veel tekst te vinden over verschillen tussen de One en PS4, maar echt duidelijke voorkeur kan ik er niet uithalen. Ga 'm vrijwel alleen gebruiken voor FIFA, maar op z'n tijd wat schieten of racen blijft ook leuk. Het media center gebeuren zal ik dan ook niet gebruiken. Online tegen vrienden speel ik eigenlijk niet, soms wel een potje online tegen onbekenden. Offline een avondje FIFA komt wel regelmatig voor.

Zo her en der lees ik dat de PS4 wat betreft rekenkracht wint, maar ook dat de One recent wat dat betreft softwarematig is geüpgraded. Ondanks dat jullie inmiddels vast "iets of" wat bevooroordeeld zijn, ben ik toch benieuwd naar jullie overwegingen.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-12 22:09
Als je echt media center functionaliteiten wilt kun je het beste en Xbox One halen, PS4 heeft deze namelijk amper. En tussen de PS4 en XBOX ONE versie van FIFA 14 zit amper verschil.

• JBS
  • Niet online

JBS

Poulske schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:49:
Als je echt media center functionaliteiten wilt kun je het beste en Xbox One halen, PS4 heeft deze namelijk amper. En tussen de PS4 en XBOX ONE versie van FIFA 14 zit amper verschil.
Sorry, mediacenter functionaliteit ga ik niet gebruiken, heb m'n post aangepast..

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Poulske schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:49:
Deze heeft de PS4 niet ;( (ja alleen een Bluray speler, maar dat is ook alles)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Als je hem puur voor het offline spelen van Fifa gaat gebruiken zou ik persoonlijk een keus maken naar welke controller je het fijnste vindt, en hoeveel plek je hebt voor je console. De ps4 is toch een stuk kleiner dan de X1.

Fifa is multi platform dus megaveel verschil zal er niet tussen de consoles zitten.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik denk dat het games aanbod op dit moment op de Xbox One iets beter is. Als je je naast voetbal richt op schieten en racen dan heeft de One al een paar toppers in huis (Halo MCC, Forza Horizon) ten opzichte van de PS4.

Uiteindelijk is de PS4 wel de krachtigste console wat je wel terugziet in een flink aantal games al. Het aanbod kwa racen en schieten zal ook op de PS4 uiteindelijk wel dik in orde komen. Misschien is het ook een idee om te kijken naar wat je omgeving heeft. Als al je vrienden een PS4 hebben is dat praktischer en andersom geldt natuurlijk hetzelfde voor de One.

uhm...

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53
Scrisissszzz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:54:
Als je hem puur voor het offline spelen van Fifa gaat gebruiken zou ik persoonlijk een keus maken naar welke controller je het fijnste vindt, en hoeveel plek je hebt voor je console. De ps4 is toch een stuk kleiner dan de X1.

Fifa is multi platform dus megaveel verschil zal er niet tussen de consoles zitten.
Dat en of je een stille console wilt. In een te klein kastje gaat de PS4 idd soms op straaljager-modus. Ik heb inmiddels een ander meubel gekocht, en de PS4 staat nu in z'n eentje met flink wat ruimte eromheen, dan valt het nog wel mee. De X1 is wat dat betreft een stuk stiller. Ik vind persoonlijk beide nieuwe gen controllers prima, waar ik voorheen altijd de voorkeur gaf aan de 360 controller t.o.v. DS3 controller. Verder heb ik wat meer vrienden op XBLive dan op PSN, dus dat is ook wel iets om mee te nemen in je keuze.

Verder heb ik trouwens met het kijken van een Blu-Ray op de PS4 soms last van stotteringen in het geluid, de XB1 heeft hier geen last van (getest met Star Wars / The Matrix). Als ik dus een filmpje wil kijken (heb een paar klassieker must-haves als originele boxset) dan kies ik voor de XB1.

Edit: De PS4 is wat populairder aangezien deze ook eerder in NL officiëel verkrijgbaar was, dus als je veel tweedehands games koopt is er wat meer keuze qua PS4 games. Zie ook de V&A hier: 157 PS4 games vs 29 XB1 games tweedehands te koop.

[ Voor 8% gewijzigd door Royeboi op 20-11-2014 12:08 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-12 22:39

Falastine

Think about my signature...

Als je een echt voetbalspel wilt spelen zou ik de review op de frontpage van pes

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Verwijderd

De PS4 heeft zeker niet alleen de Blu-Ray speler.

Je hebt ook de YouTube app , Pathé Thuis app , NetFlix app en USB-MusicPlayer app.

Voor mij meer dan genoeg voor de PS4 qua muziek en films.

• DarkElement
Falastine schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:05:
Als je een echt voetbalspel wilt spelen zou ik de review op de frontpage van pes
Hij heeft het volgens mij toch echt over Fifa :F 8)7

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-12 01:35
Falastine schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:05:
Zou je de review op de frontpage van pes, wat :?

Verwijderd

DarkElement schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:13:
[...]

Hij heeft het volgens mij toch echt over Fifa :F 8)7
Ik heb ook de voorkeur voor PES , terwijl ik FIFA ook heb gespeeld.
Je kunt altijd nog de demo van PES uitproberen als je wil.

• DarkElement
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:10:
De PS4 heeft zeker niet alleen de Blu-Ray speler.

Je hebt ook de YouTube app , Pathé Thuis app , NetFlix app en USB-MusicPlayer app.

Voor mij meer dan genoeg voor de PS4 qua muziek en films.
Ik denk dat hij doelt op het afspelen van videobestanden en/of DLNA-functionaliteit (wat vooralsnog ontbreekt op de PS4) een tijdelijke oplossing is het gebruiken van de PLEX webclient.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DarkElement schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:16:
[...]

Ik denk dat hij doelt op het afspelen van videobestanden en/of DLNA-functionaliteit (wat vooralsnog ontbreekt op de PS4) een tijdelijke oplossing is het gebruiken van de PLEX webclient.
Ik gebruik dat die Plex webclient dat werkt echt prima eigenlijk :)

• JBS
  • Niet online

JBS

Wat me wel een beetje zorgen baart is de genoemde geluidsproductie. Mijn 360 heeft niet veel ruimte op de plek waar deze nu staat. Hoor 'm echter nauwelijks, zeker niet bij het spelen van een spel vanaf de HDD.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
JBS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:27:
Wat me wel een beetje zorgen baart is de genoemde geluidsproductie. Mijn 360 heeft niet veel ruimte op de plek waar deze nu staat. Hoor 'm echter nauwelijks, zeker niet bij het spelen van een spel vanaf de HDD.
Dan zal de playstation dat ook niet hebben, Ik heb een 360 die stijgt in verhouding op vergeleken met de pS4

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-12 11:09

Pykow

Angelo OTR

Scrisissszzz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:54:

De kinect op de XboxOne werkt echt leuk met Fifa en zeker een leuk extratje.
Ik heb zelf beide consoles al een paar maandjes en speel nu meer op de me XboxOne dan PS4, dit komt door de games. Horizon 2 is echt geweldig en speel deze game ook echt veel op dit moment.
Hieronder een lijstje wat misschien kan helpen bij het kiezen tussen de twee platformen.
Ik ga geen XboxOne VS Ps4 houden, maar puur mijn bevindingen en meningen over de consoles:

XboxOne:
+ Online / Netwerk allemaal een stuk stabieler dan PS4
+ Multimedia center en gameplatform in 1
+ Stiller
+ snel opgestart vanuit stand-by
+ Kinect (kost iets meer) met goed werkende en uitgebreide voice commands
+ een goed werkende "Cheap" headset erbij
+ Leuke Exclusieve games zoals Forza,Halo,Sunset overdrive (SMAAK)

- Grote behuizing
- Controller met baterijen (op te lossen voor 20 euro met een accu)
- Interface/Pins laden soms niet en dat is echt vervelend
- Hardware is minder, dus sommige games zien er ietsjes minder uit vergeleken met PS4
- grote stroomblok

Playstation 4:
+ een echte Game platform, zeer simpele interface
+ kleine behuizing en minder kabels
+ controller met accu standaard
+ Games draaien allemaal een stukje beter dan op de XboxOne
+ voice commandos kunnen geven zonder camera
+ GRATIS GAMES !! die je anders nooit aanraakt

- Slechte headset / oortjes
- Weinig voice commands
- Veel geluid
- Veel warmte
- Veel Netwerkproblemen (bij mij)

XboxOne en PS4:
+ Wil je offline spelen, kies voor de PS4 (een echte game console)
+ Online, kijk waarop je vrienden spelen

ik ben erg tevreden over beide consoles.
Je moet gewoon kijken welke games jou aanspreken. Exclusieve titels dus.

momenteel speel ik Forza horizon 2 op de XboxOne en GTA V (betere performance) op de PS4.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• On_E

On_E

Housemusic

Smoonshine schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:59:
Ik denk dat het games aanbod op dit moment op de Xbox One iets beter is. Als je je naast voetbal richt op schieten en racen dan heeft de One al een paar toppers in huis (Halo MCC, Forza Horizon) ten opzichte van de PS4.
Want BF4, Killzone SF, DriveClub zijn geen toppers?

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 09:14

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Zo vandaag de knoop doorgehakt en mezelf verwend met een witte PS4 met GTA 5, The Last of Us en Call of Duty Advanced Warfare.

Kan niet wachten om vanavond de boel aan te sluiten en even uit te proberen.

Ik twijfelde enorm om GTA 5 aan te schaffen aangezien ik deze al op mijn PS3 had. Ik lees online dat het de moeite waard is dus ik ben benieuwd.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12 17:41
Fratti schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:53:
Zo vandaag de knoop doorgehakt en mezelf verwend met een witte PS4 met GTA 5, The Last of Us en Call of Duty Advanced Warfare.

Kan niet wachten om vanavond de boel aan te sluiten en even uit te proberen.

Ik twijfelde enorm om GTA 5 aan te schaffen aangezien ik deze al op mijn PS3 had. Ik lees online dat het de moeite waard is dus ik ben benieuwd.
waar heb je die witte gekocht? was het een bundel ?

• NeP2013
Ik heb m nu ook binnen en nog in doos, vanavond maar eens uitproberen ! :D

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-12 14:06
vraagje over CoD m.b.t. US account en season pass / map packs: Ik speel CoD op mijn EU account, maar heb deze op mijn US account aangeschaft.

Hoe kan ik nu het beste een season pass of map packs aanschaffen? op het US account?

• On_E

On_E

Housemusic

b.o.n.s schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:58:
vraagje over CoD m.b.t. US account en season pass / map packs: Ik speel CoD op mijn EU account, maar heb deze op mijn US account aangeschaft.

Hoe kan ik nu het beste een season pass of map packs aanschaffen? op het US account?
Volgens mij moet dat zelfs.

• NeP2013
Werkt Suspend & Resume trouwens al ?

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

On_E schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:40:
[...]

Want BF4, Killzone SF, DriveClub zijn geen toppers?
BF4 draait ook op de One, Killzone heeft een metacritic score van 73 (Halo MCC 87) en DriveClub is nou ook niet bepaald het voorspelde succes.

Ik heb zelf een PS4 en vermaak me er prima mee. Maar op dit moment vind ik het exclusieve games aanbod op de One gewoon wat beter. Dat wordt uiteindelijk wel geregeld op de PS4, maar als ik op dit moment opnieuw de keuze moest maken weet ik niet voor welke console ik had gekozen.

uhm...

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Smoonshine schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:25:
[...]

BF4 draait ook op de One, Killzone heeft een metacritic score van 73 (Halo MCC 87) en DriveClub is nou ook niet bepaald het voorspelde succes.

Ik heb zelf een PS4 en vermaak me er prima mee. Maar op dit moment vind ik het exclusieve games aanbod op de One gewoon wat beter. Dat wordt uiteindelijk wel geregeld op de PS4, maar als ik op dit moment opnieuw de keuze moest maken weet ik niet voor welke console ik had gekozen.
De score van een website zegt toch helemaal niets over hoe een gamer een spel kan ervaren?

En de exclusieve titels gaan in 2015 komen...

http://psgamer.co.uk/ps4/...rly-ps4-to-dominate-2015/

• Natrixz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:19
NeP2013 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:07:
Werkt Suspend & Resume trouwens al ?
Tot op heden gaat het bij mij goed. *wel ff afkloppen*

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Bellerophon schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:28:
[...]

De score van een website zegt toch helemaal niets over hoe een gamer een spel kan ervaren?

En de exclusieve titels gaan in 2015 komen...

http://psgamer.co.uk/ps4/...rly-ps4-to-dominate-2015/
Ik heb het dan ook over de geclaimde toppers. Een score zegt niet alles over een game, maar wel over de "kwaliteit" van de game. Maar goed, zoals gezegd, ik ben blij met mijn PS4 en met wat er komen gaat.

uhm...

• Bron
Smoonshine schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:34:
[...]

Ik heb het dan ook over de geclaimde toppers. Een score zegt niet alles over een game, maar wel over de "kwaliteit" van de game. Maar goed, zoals gezegd, ik ben blij met mijn PS4 en met wat er komen gaat.
Driveclub en Killzone, verwachtte mensen dat die games toppers zouden worden?
Betwijfel het sterk.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:11
Natrixz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:34:
[...]

Tot op heden gaat het bij mij goed. *wel ff afkloppen*
Nee, deze feature is nog niet geimplementeerd. In oktober is nog gezegd dat hij in ontwikkeling is. De "rest" mode doet het inderdaad wel. Maar dat is gewoon stand by.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• NeP2013
Boobybandit schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:00:
[...]

Nee, deze feature is nog niet geimplementeerd. In oktober is nog gezegd dat hij in ontwikkeling is. De "rest" mode doet het inderdaad wel. Maar dat is gewoon stand by.
Hm, jammer zeg. Wel een interessante feature moet ik zeggen!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-12 22:35
Zojuist de PS4 + GTA V bundel aangeschaft. Lang zitten twijfelen of ik een tweedehands PS4 van V&A zou halen maar het verschil tussen nieuw en tweedehands was zo klein door deze bundel dat ik liever een compleet nieuw ding had voor dan maar iets meer geld. Games ga ik wel grotendeels tweedehands hier vandaan halen.
Ben er erg benieuwd naar, laatste console was een XBOX 360 een flink aantal jaar geleden.

• NeP2013
maxietheboss schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:32:
Zojuist de PS4 + GTA V bundel aangeschaft. Lang zitten twijfelen of ik een tweedehands PS4 van V&A zou halen maar het verschil tussen nieuw en tweedehands was zo klein door deze bundel dat ik liever een compleet nieuw ding had voor dan maar iets meer geld. Games ga ik wel grotendeels tweedehands hier vandaan halen.
Ben er erg benieuwd naar, laatste console was een XBOX 360 een flink aantal jaar geleden.
Same here! Alleen dan de FC4 bundel!

Voor in de OP: mijn PSN: NickE2014

voeg me gerust toe, ook als je een key to kyrat wilt!!
PSX-Sense, de site die GTA 5 een 10 geeft, CoD AW een 9 geeft en Far Cry 4 een 7,5 geeft omdat deze teveel op zijn voorganger lijkt, heeft zojuist mijn IP geblokkeerd omdat ik een negatieve comment plaatste. Zijn we hier in Noord-Korea ofzo? Ik wist dat die site gerund werd door een stel analfabetische knurften, maar dat het zo erg was.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:42:
PSX-Sense, de site die GTA 5 een 10 geeft, CoD AW een 9 geeft en Far Cry 4 een 7,5 geeft omdat deze teveel op zijn voorganger lijkt, heeft zojuist mijn IP geblokkeerd omdat ik een negatieve comment plaatste. Zijn we hier in Noord-Korea ofzo? Ik wist dat die site gerund werd door een stel analfabetische knurften, maar dat het zo erg was.
Die cijfers mogen ze natuurlijk wel geven :)
Als het goed is, moet de reviewer gewoon zijn mening geven in een review.

Maar een IP-block is wel dramatisch :')

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:42:
Ik zou gewoon dat soort marginale websites ontwijken, helemaal als ze zo'n beleid voeren.
Dat was ook de strekking van mijn comment, maar ik was even benieuwd of ze mijn reactie al verwijderd hadden. Doen ze wel vaker namelijk.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 14:24

Kju

Welke pagina op psxsense? : })

PSN: Kjujay

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 09:14

CartmanMMA

Fallus Giganticus

joey82 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:55:
[...]

waar heb je die witte gekocht? was het een bundel ?
Het was bij de Game Mania in Delft. Die had er toevallig 3 binnen gekregen. Het was geen bundel.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:54:
Far Cry review. ;)

@Bellerophon; en ik mag natuurlijk gewoon commenten.
Uiteraard! Ik bedoelde... een cijfer is altijd de mening van de reviewer (als het goed is), maar je de rechten ontnemen om te reageren is kansloos :')

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:31:
Erger nog: ik kan die hele site niet meer bezoeken. Fantastisch. Hoe laat je jezelf kennen.
Welke username heb je daar?

bram1984 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:31:
Erger nog: ik kan die hele site niet meer bezoeken. Fantastisch. Hoe laat je jezelf kennen.
Beetje heel vaag.. Lag t aan je taalgebruik misschien? :>
Ik heb geen account. Mijn taalgebruik is gewoon binnen de perken. Ik heb niemand uitgescholden, als je dat bedoelt. ;)

Ik heb wel gezegd dat ik hun site waardeloos vind (mening) en dat ze niet kunnen schrijven (wat ook gewoon klopt).
Tsja dan zullen zij ook wel gedacht hebben "dan kom je hier toch lekker niet meer?"

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

bram1984 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:48:
Ik heb geen account. Mijn taalgebruik is gewoon binnen de perken. Ik heb niemand uitgescholden, als je dat bedoelt. ;)

Ik heb wel gezegd dat ik hun site waardeloos vind (mening) en dat ze niet kunnen schrijven (wat ook gewoon klopt).
Lekker opbouwend ook _/-\o_

Last.fm | Code Talks

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-12 13:07
Wie van jullie behoud zijn oude vertrouwde PS3 na het aanschaffen van z'n grote broer? Ben benieuwd eigenlijk hoeveel de PS3 gelijk in de verkoop "pleuren" :P

Freedom for everyone..

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:06
Ik hou 'm gewoon voor in de slaapkamer als ik daar netflix wil kijken. Kan me niet voorstellen dat ik er uberhaupt een boeiend bedrag voor krijg en ik heb nog een hoop PS3 spellen liggen ook.
tiguan schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:58:
Ik hou 'm gewoon voor in de slaapkamer als ik daar netflix wil kijken. Kan me niet voorstellen dat ik er uberhaupt een boeiend bedrag voor krijg en ik heb nog een hoop PS3 spellen liggen ook.
Tsja misschien toch weer genoeg voor een paar ps4 spellen :D

• On_E

On_E

Housemusic

Noctonix schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:57:
Wie van jullie behoud zijn oude vertrouwde PS3 na het aanschaffen van z'n grote broer? Ben benieuwd eigenlijk hoeveel de PS3 gelijk in de verkoop "pleuren" :P
Ik heb m nog steeds, betere mediaplayer dan de PS4 en de gratis Plus games zijn ook soms nog wel leuk.

• djmelvee
Ik ben een leipo die al z'n consoles houdt. Doe ik al sinds mijn allereerste console. Af en toe is het toch leuk om nog eens een spelletje te spelen op een oude console, vind ik :)

Enige console die is weggegaan bij mij is de oude X-Doos. Dat lompe blok. Die grote pauper doos. Dat ding was net zo groot als mijn halve kamer ongeveer. :')

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-12 21:43
Mijn Phat was nog net voor 29 november overleden. Een Slim gekocht en deze staat inmiddels alweer een jaartje bij mijn vader... Ik wilde nog perse Bioshock spelen, vandaar.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Ik had mijne net voor de release van de ps4 gehaald, voor o.a. GTA en alle exclusives. Heb een enorme backlog, dus hij gaat voorlopig niet weg nog.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• djmelvee
Kartale schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:27:
[...]

Ik had mijne net voor de release van de ps4 gehaald, voor o.a. GTA en alle exclusives. Heb een enorme backlog, dus hij gaat voorlopig niet weg nog.
Backlog? Leg eens uit, ik snap je niet :p

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
djmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:30:
[...]

Backlog? Leg eens uit, ik snap je niet :p
Lijst met games die ik nog moet uitspelen (of aan beginnen), die ik al heb gehaald.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

[afbeelding]

Dank!
Ik quote mezelf niet graag, maar zou toch wel graag willen weten of iemand deze bundel ergens heeft gezien. :)

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

[afbeelding]

Dank!
http://www.playstation4club.nl/ps4-wit-kopen/

PSN/XBOX : Murzeltje1976

• djmelvee
Waarom neem je dat aan? Zie je het erbij staan dan :?

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-12 23:13
Momenteel staat mijn PS3 onder mijn PS4 (Ikea tv-kast), maar na de verhuis gaat die in een doos naar de zolder. Ik heb eigenlijk nog nooit een console verkocht en ik denk ook niet dat je er veel voor gaat krijgen (iets wat wel jammer is voor een apparaat dat destijds 800 euro kostte).
Pagina: 1 ... 69 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link