Ja hoor werkt primav8power67 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:21:
Zijn er mensen hier die via usa account gta5 hebben ? En zo ja werkt deze gewoon zoals altijd.
Wil als ik weer geld heb de game wel halen maar alleen voor goeie prijs en usa prijs is netjes.
jee ik heb kennelijk te weinig geduld. er wordt in 'game' de software gedownload. 10gb in 3 uur.... kan dit niet sneller?P33R schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:09:
damn bij mij blijft gta v in game hangen op het install scherm (installling staat rechts onderin, scherm nadat je op x moet drukken om verder te gaan) net na het intro op 0%, heb ik te weinig geduld?
als ik de downsnelheid test in het ps systeem menu geeft deze 65 Mbps aan? klopt dit, ben niet zo van de bits en de bites
[ Voor 12% gewijzigd door P33R op 18-11-2014 23:01 ]
Als ik dit allemaal zo lees dan ben ik blij dat ik de voorkeur geef aan discs
GTA ff kort gespeeld net, sjezus wat meesterlijk 
Nu Far Cry aan t testen. Die kleurige graphics in het begin zijn wel erg irritant, zal hopelijk wennen
Nu Far Cry aan t testen. Die kleurige graphics in het begin zijn wel erg irritant, zal hopelijk wennen
Haters everywhere but I don’t really care
Je vergeet AC Unity met een day 1 patch van 800mb en een day 3 patch van 800mbJumpman schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:44:
Lekker bezig dames en heren publishers (developers kunnen hier weinig aan doen, die worden onder druk gezet):
DAIII:I - 44.15 GB + 123.8 MB day one patch;
FC4 - 23.43 GB + 553.2 MB day one pat
GTA V - 44.87 GB + 1.14 GB day one patch.
Maar wel lekker veel goede games op het moment, maar ik ga eerst rustig verder met ACU als ik die uitgespeeld heb ga ik verder met GTA of FC4. Ik speel nooit meerdere games tegelijk, dat werkt niet bij mij
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Bij mij werkt dat ook niet, want elke keer als ik een 2e game tegelijk wil spelen moet de PS4 de andere game eerst afsluiten
dutchgio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:20:
Bij mij werkt dat ook niet, want elke keer als ik een 2e game tegelijk wil spelen moet de PS4 de andere game eerst afsluiten
Met PS knopje + pijltje naar rechts op je controller kunje instant van game switchen mocht je dat willen.
Vanavond FC4 en GTA V gespeeld, beide erg goede games naar mijn mening!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
1.02 , GTA V werkt wel naar behoren , alleen het DriveClub plaatje heb ik bij GTA V staan.AtlAntA schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:04:
[...]
Wat is het versienummer bij die update Dennis?
Ik heb hetzelfde, alleen start dan vrolijk driveclub op om vervolgens te crashen... Gta5 kan ik dus niet meer opstarten. Vanavond eens kijken of opnieuw installeren helpt.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 05:27:
[...]
1.02 , GTA V werkt wel naar behoren , alleen het DriveClub plaatje heb ik bij GTA V staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Trishul op 19-11-2014 06:53 ]
Verwijderd
Bij mij kwam het door de 2 updates van DriveClub en GTA V.Trishul schreef op woensdag 19 november 2014 @ 06:52:
[...]
Ik heb hetzelfde, alleen start dan vrolijk driveclub op om vervolgens te crashen... Gta5 kan ik dus niet meer opstarten. Vanavond eens kijken of opnieuw installeren helpt.
Bij mij werken beide games nog wel goed als ik ze opstart.
Ik heb echt het gevoel dat GTA 5 nu de versie is die Rockstar voor ogen had 
Ben gewoon een uur door Los Santos (in first person) wezen navigeren om zo de nieuwe ervaring tot mij te nemen. De eerste keer dat ik iemand een 'sucker punch' gaf op straat kwam nu echt veel harder over
Wat een spel
Ben gewoon een uur door Los Santos (in first person) wezen navigeren om zo de nieuwe ervaring tot mij te nemen. De eerste keer dat ik iemand een 'sucker punch' gaf op straat kwam nu echt veel harder over
Wat een spel
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Het spel is een dikke 9,9 waard , het is een waar feest.Bellerophon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:48:
Ik heb echt het gevoel dat GTA 5 nu de versie is die Rockstar voor ogen had
Wat een spel
Valt mij ook op dat er veel meer verkeer is, maar dan ook echt veel meer... ben te vaak door de voorruit van mijn auto geknald omdat ik tegen een auto opvloogVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:06:
[...]
Het spel is een dikke 9,9 waard , het is een waar feest.
Op de filmpjes die ik nu toe zag oogde het verkeer niet zo heel erg veel toegenomen. Ik koop m wel een keer tweede hands.
Normaal gesproken is dit de periode dat ik de meeste games koop, maar dit jaar zit er weinig voor mij bij. Far Cry4 en AC laat ik links liggen, want de originaliteit van Ubisoft is echt beperkt. Ben wel klaar met het beklimmen van torens om weer een stukje map vrij te krijgen.
Ik merk echt dat ik ouder wordt en veel andere eisen ga stellen aan games. Ik heb een te hoog Been there done that gevoel bij het gros van de games dat uitkomt. Soms kan ik daar wel tegen zoals bij BF4, maar het gros van de games die nu uitkomt is echt totaal niet meer origineel. Gelukkig zijn er zo nu en dan nog goede Indies.
Normaal gesproken is dit de periode dat ik de meeste games koop, maar dit jaar zit er weinig voor mij bij. Far Cry4 en AC laat ik links liggen, want de originaliteit van Ubisoft is echt beperkt. Ben wel klaar met het beklimmen van torens om weer een stukje map vrij te krijgen.
Ik merk echt dat ik ouder wordt en veel andere eisen ga stellen aan games. Ik heb een te hoog Been there done that gevoel bij het gros van de games dat uitkomt. Soms kan ik daar wel tegen zoals bij BF4, maar het gros van de games die nu uitkomt is echt totaal niet meer origineel. Gelukkig zijn er zo nu en dan nog goede Indies.
PSN ID Binloading_nl
Wel jammer dat je nog steeds 10 keer dezelfde auto ziet rijden.Bellerophon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:17:
[...]
Valt mij ook op dat er veel meer verkeer is, maar dan ook echt veel meer... ben te vaak door de voorruit van mijn auto geknald omdat ik tegen een auto opvloog
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ben ik de enige die de pittige framedrops tijdens het rijden opmerk in GTA? De game is voor de rest pure perfectie.
Je merkt ''juddering'', volgens Digital Foundry is de game voor 99% steady 30 FPS.Nickvdd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:27:
Ben ik de enige die de pittige framedrops tijdens het rijden opmerk in GTA? De game is voor de rest pure perfectie.
Ik wil graag mijn HDD vervangen van 500 naar 1 of 2 TB.
Kan iemand mij adviseren welke schijf je kan kopen. Uiteraard tegen wat redelijke prijzen.
Want ik heb een paar stukken gelezen over hoogte en wel of geen SSD maar ik wordt er nog niet wijzer uit!
Kan iemand mij adviseren welke schijf je kan kopen. Uiteraard tegen wat redelijke prijzen.
Want ik heb een paar stukken gelezen over hoogte en wel of geen SSD maar ik wordt er nog niet wijzer uit!
Iphone 5 -- eerste Iphone
Heb daar geeneens bewust op gelet... te druk met auto's aan het ontwijkenOn_E schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:25:
[...]
Wel jammer dat je nog steeds 10 keer dezelfde auto ziet rijden.
Deze wordt vaak aangeraden: pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB ZwartMouse_NL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Ik wil graag mijn HDD vervangen van 500 naar 1 of 2 TB.
Heeft de perfecte afmetingen en de externe behuizing is netjes open te maken zodat je hem opnieuw kan gebruiken voor andere doeleinden.
Hier een uitgebreide review met het oog op het installeren in een PS4:
http://www.eurogamer.net/...y-upgrade-your-ps4-to-2tb
GTA V ziet er op de PS4 toch wel een stuk beter uit dan op de Xbox One. Vooral de vegetatie is veel beter en vooral meer.
Op Neogaf kwam ik het tegen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=935011
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Wow, dat is wel een erg groot verschil.Kuhr89 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:50:
GTA V ziet er op de PS4 toch wel een stuk beter uit dan op de Xbox One. Vooral de vegetatie is veel beter en vooral meer.
[afbeelding]
Zeker weten dat die x1 niet x360 is?
Dit schijnt trouwens op de PS4 een stuk minder te zijn en het is me dan gisteren ook niet opgevallen (wat ook later aan t stuk is toegevoegd).On_E schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:28:
[...]
Je merkt ''juddering'', volgens Digital Foundry is de game voor 99% steady 30 FPS.
Het is idd. een prachtig spel en ik zou 'm zeker niet overslaan! Zoals eerder gezegd is dit DE versie die Rockstar voor ogen had. De wereld leeft zo veel meer!
Ook zijn er leuke dingen toegevoegd, zoals het wegduiken in je auto, wat trouwens niet veel doet tegen de politie.
Ik vind ook dat de toevoegingen voor het aanpassen van je poppetje erg goed gedaan is. Je kan nu je uiterlijk veranderen van pukkels tot kraaiepootjes.
De firstperson modus moet ook echt meegemaakt worden. Alles is vloeiend en werkt erg goed, met een meekijkende camere tijdens het rijden en het zien van je eigen voeten als je naar beneden kijkt...
Ik merkte trouwens wel dat sommige auto's hetzelfde interieur hebben. Heb er ook ergens nog een foto van...
Al met al, zou ik de game niet overslaan, zeker als je 'm nog nooit gespeeld hebt. Maar zelfs dan vind ik het meer dan waard!
Als je op dat forum kijkt wat ik erbij zette, dan zie je wel degelijk verschillen tussen de 2 versies. Ik geloof niet dat het X360 vs PS4 is.. Vegetatie is namelijk wel aanwezig, maar een stuk minder.
Ik moet GTA V zelf nog een keer gaan halen, maar ik weiger meerdere games tegelijk te spelen. FIFA en Unity gaat wel samen. FIFA is namelijk voor lekker tussendoor.
Anders heb ik dadelijk games liggen die maar half uit zijn. Dus eerst Unity uitspelen en vervolgens kijken wat er dan op de markt is. GTA V lijkt me toch wel erg gaaf inderdaad.. Heb geen PS3 gehad, dus heb hem nog niet gespeeld ook.
Ik moet GTA V zelf nog een keer gaan halen, maar ik weiger meerdere games tegelijk te spelen. FIFA en Unity gaat wel samen. FIFA is namelijk voor lekker tussendoor.
Anders heb ik dadelijk games liggen die maar half uit zijn. Dus eerst Unity uitspelen en vervolgens kijken wat er dan op de markt is. GTA V lijkt me toch wel erg gaaf inderdaad.. Heb geen PS3 gehad, dus heb hem nog niet gespeeld ook.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Verwijderd
Als je van voetbal houdt kan je PES 2015 proberen.steefje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:25:
Een echte aanrader voor voetbalfans zoals mij.
FrozenPepper schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:45:
[...]
Thnx ik ga lezen.
Deze wordt vaak aangeraden: pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Heeft de perfecte afmetingen en de externe behuizing is netjes open te maken zodat je hem opnieuw kan gebruiken voor andere doeleinden.
Hier een uitgebreide review met het oog op het installeren in een PS4:
http://www.eurogamer.net/...y-upgrade-your-ps4-to-2tb
Ik vind dit ook moeilijk te geloven om eerlijk te zijn. Natuurlijk is de PS4 iets krachtiger, maar dit lijkt meer op een 360 screenshotDaanDH schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:56:
[...]
Wow, dat is wel een erg groot verschil.
Zeker weten dat die x1 niet x360 is?
PSN ID Binloading_nl
Het is dan ook een fake die een of andere troll heeft geüpload. Er zit wel een licht verschilletje in vegetation tussen ps4 en xbone waarbij de ps4 in het voordeel is, en het lens flare effectje dan wat de xbone ook mist.steefje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:06:
[...]
Ik vind dit ook moeilijk te geloven om eerlijk te zijn. Natuurlijk is de PS4 iets krachtiger, maar dit lijkt meer op een 360 screenshot
Ik kan even geen bron erbij gooien want school..
DezeNickvdd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:14:
[...]
Het is dan ook een fake die een of andere troll heeft geüpload. Er zit wel een licht verschilletje in vegetation tussen ps4 en xbone waarbij de ps4 in het voordeel is, en het lens flare effectje dan wat de xbone ook mist.
Ik kan even geen bron erbij gooien want school..
Je was mij net voor, wilde hem al gaan posten inderdaad
lubbertkramer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:19:
[...]
Je was mij net voor, wilde hem al gaan posten inderdaad
Verwijderd
De Xbox One graphics zien er in dat filmpje toch wel een stukje beter uit.
Zit nu hard te twijfelen tussen 3 games:
- GTA V (Op PS3 gespeeld, vooral de campaign want online werkte voor mij geen meter)
- Dragon Age III - Inquisition (Nooit Dragon Age gespeeld)
- Far Cry 4 (één keer Far Cry 2 gespeeld volgens mij, kan ook een andere game geweest zijn)
Wat is hier de grootste aanrader? GTA V toch nog de grootste aanrader, ook al heb ik campaign gespeeld en is mijn internet verbinding zo ontzettend traag dat online bijna onmogelijk is?
Enige verschil wat ik zie is dat de X1 donkerder staat afgesteld en dan mis je natuurlijk detail. Beetje suggestief filmpje als je het mij vraagt...
Is GTA V de moeite waard om hiervoor een PS4 aan te schaffen?
Ik wil GTA gewoon spelen en ik denk niet dat mijn PC het gaat trekken.
Dat valt wel mee hoor... PS4 versie heeft er wat lens flares in en is minder donker. Verder komen ze redelijk overeen... GTA 5 is gewoon vermakelijk en met Dragon Age ben je echt uren zoet.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:44:
[...]
De Xbox One graphics zien er in dat filmpje toch wel een stukje beter uit.
Zit nu hard te twijfelen tussen 3 games:
- GTA V (Op PS3 gespeeld, vooral de campaign want online werkte voor mij geen meter)
- Dragon Age III - Inquisition (Nooit Dragon Age gespeeld)
- Far Cry 4 (één keer Far Cry 2 gespeeld volgens mij, kan ook een andere game geweest zijn)
Wat is hier de grootste aanrader? GTA V toch nog de grootste aanrader, ook al heb ik campaign gespeeld en is mijn internet verbinding zo ontzettend traag dat online bijna onmogelijk is?
Is het voor jou de moeite waard om 400 euro uit te geven voor 1 game? Of ben je van plan meerdere games aan te schaffen voor de PS4 in de loop der tijd?CappieL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:49:
Is GTA V de moeite waard om hiervoor een PS4 aan te schaffen?
Kan best de moeite waard zijn voor één game. Er zijn mensen die uitsluitend League of Legends en World of Warcraft spelen. Ik speel bijna alleen maar GTA Online en als ik die PS4 niet al in huis had had ik het wel in huis gehaald om GTA te spelen
PSN: Kjujay
Zeker, maar hij stelt aan ons de vraag of het de moeite waard is. Hij kan die vraag beter aan zichzelf stellen.Kju schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:53:
Kan best de moeite waard zijn voor één game. Er zijn mensen die uitsluitend League of Legends en World of Warcraft spelen. Ik speel bijna alleen maar GTA Online en als ik die PS4 niet al in huis had had ik het wel in huis gehaald om GTA te spelen
Het is volgens mij wel vrij algemeen geaccepteerd dat GTA 5 een fantastische game is.
Ik heb GTA gezien op de PS3, ik hoor/lees alleen maar goede over de PS4.xelfer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:55:
[...]
Zeker, maar hij stelt aan ons de vraag of het de moeite waard is. Hij kan die vraag beter aan zichzelf stellen.
Het is volgens mij wel vrij algemeen geaccepteerd dat GTA 5 een fantastische game is.
Ben ook zeker wel van plan in de toekomst andere games te kopen (CoD, BF, Fifa)
Ik zou de PS4 ook graag als mediaplayer willen gebruiken, maar daar is hij (nog) niet zo geschikt voor.
PS4 als Mediaplayer heb ik nog weinig goeds over gehoord. Als gaming device is het ding in ieder geval prima. Voor de gamer met een klein budget zou ik ook eerder een PS4 aanraden dan een Xbox One, i.v.m. de prijzen voor 2e hands games. Vaak zie ik op sites als Marktplaats de 2e hands games voor de PS4 voor een iets lagere prijs dan voor de Xbox.CappieL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:58:
[...]
Ik heb GTA gezien op de PS3, ik hoor/lees alleen maar goede over de PS4.
Ben ook zeker wel van plan in de toekomst andere games te kopen (CoD, BF, Fifa)
Ik zou de PS4 ook graag als mediaplayer willen gebruiken, maar daar is hij (nog) niet zo geschikt voor.
Het is de slechtst mogelijke mediaspeler die er isCappieL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:58:
[...]
Nickname does not reflect reality
Sony heeft zijn eigen media diensten die het graag wilt pushen, dus ik ga er niet vanuit dat ze alles open gaan gooien voor anderen.Brad Pitt schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:06:
[...]
Het is de slechtst mogelijke mediaspeler die er isOf dat gaat veranderen zal mij erg benieuwen (denk het niet).
Troost je: vroeger konden ze er ook wat van met klonen en na-apen. Ook bv Fifa is sinds 1994 elk jaar maar weinig veranderdsteefje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:25:
Op de filmpjes die ik nu toe zag oogde het verkeer niet zo heel erg veel toegenomen. Ik koop m wel een keer tweede hands.
Wat niet afdoet aan het feit dat sommige games wel wat meer variatie mogen. Ik denk echter dat er bij sommige games ook wel wat geknipt is om ervoor te zorgen dat de game op tijd af is en genoeg performance levert.
Overigens heb ik me met ACU en FC4 prima vermaakt hoor?
Daarom! Is absurd brak, zal brak blijven. Zonde, is verder mooi klein en stil apparaatje.xelfer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:09:
Sony heeft zijn eigen media diensten die het graag wilt pushen, dus ik ga er niet vanuit dat ze alles open gaan gooien voor anderen.
Nickname does not reflect reality
Is dat echt de Xbox One? Vreemd genoeg heb ik moeite omdat te geloven (nee, ik heb geen Xbox One). Gewoon vanwege het feit dat dit wel heel erg zou zijn...
Komt van PS4 reddit, en die had het weer van NeoGAF. Weet dus niet zeker of het echt is maar dan is het wel een heel groot verschil.
Ja dat dus... dat zou echt bizar zijn...dutchgio schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:19:
Komt van PS4 reddit, en die had het weer van NeoGAF. Weet dus niet zeker of het echt is maar dan is het wel een heel groot verschil.
Het schijnt dat er wel verschillen zitten, maar alleen op bepaalde plekken. Als ik deze video mag geloven is het een bepaald stuk waar het significant minder is:Bellerophon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:16:
[...]
Is dat echt de Xbox One? Vreemd genoeg heb ik moeite omdat te geloven (nee, ik heb geen Xbox One). Gewoon vanwege het feit dat dit wel heel erg zou zijn...
http://xboxclips.com/vide...ba-45e2-a4e8-0196229bdfd3
Wat niet wil zeggen dat het niet slordig is, maar zo te merken is het gras dit keer niet groener bij de buren
Ik denk dat het best wel echt kan zijn. Want als een Third party developer gewoon bij beide consoles het maximale eruit wil halen dan moet de PS4 er eigenlijk altijd grafisch mooier uitkomen.
Je het natuurlijk hebben over de 150MHz overclock op de CPU of de ESRAM van de Xbox One. En je kan het hebben over het snellere GDDR5 geheugen van de PS4.
Maar dat valt allemaal in het niks bij het verschil in pure grafische kracht tussen beide console: 1,8GFLOPS voor de PS4 tegenover de 1,3GFLOPS van de Xbox One. Al de models (of sprites) van die vegetation rendert op de PS4 gewoon sneller.
Je het natuurlijk hebben over de 150MHz overclock op de CPU of de ESRAM van de Xbox One. En je kan het hebben over het snellere GDDR5 geheugen van de PS4.
Maar dat valt allemaal in het niks bij het verschil in pure grafische kracht tussen beide console: 1,8GFLOPS voor de PS4 tegenover de 1,3GFLOPS van de Xbox One. Al de models (of sprites) van die vegetation rendert op de PS4 gewoon sneller.
Om even over GTA 5 door te gaan, het 'sprinten' zit nu onder de L3 knop... en misschien heb ik er gisteravond laat overheen gekeken... maar kan ik deze niet veranderen? Het luistert soms niet helemaal fijn namelijk...
Ik heb precies dezelfde irritatie. Controls moeten voor FPS mode wat meer richting traditionele FPS controls. Bukken op rondje, Springen op X, sprinten op L3.Bellerophon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:30:
Om even over GTA 5 door te gaan, het 'sprinten' zit nu onder de L3 knop... en misschien heb ik er gisteravond laat overheen gekeken... maar kan ik deze niet veranderen? Het luistert soms niet helemaal fijn namelijk...
Zal me niet verbazen als ze dit nog wel toevoegen
Hier suggestie aangemaakt: https://support.rockstarg...al-control-scheme-for-FPS
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2014 11:38 ]
Zo te zien dus wel, alleen vanuit Xbox-perspectiefMartinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:28:
[...]
Het schijnt dat er wel verschillen zitten, maar alleen op bepaalde plekken. Als ik deze video mag geloven is het een bepaald stuk waar het significant minder is:
http://xboxclips.com/vide...ba-45e2-a4e8-0196229bdfd3
Wat niet wil zeggen dat het niet slordig is, maar zo te merken is het gras dit keer niet groener bij de buren
Give them PS bastards more grass! Grass for everyone!dutchgio schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:33:
[...]
Zo te zien dus wel, alleen vanuit Xbox-perspectief
http://www.gamepur.com/ne...tling-and-noticeable.html
Het verschil is dus echt overduidelijk
Oeh, ik weet al wat ik aan de Sint ga vragen..
Damn:
@hieronder: het is ook het verschil in wisselen tussen karakters
[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2014 12:06 ]
Zo gigantisch groot vind ik het verschil niet, en dat opstarten doe je toch maar 1x per avond. Nou niet bepaald de investering van een SSD waard lijkt me.
Plus de PS4 ondersteund geen TRIM...Chaoss schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:04:
Zo gigantisch groot vind ik het verschil niet, en dat opstarten doe je toch maar 1x per avond. Nou niet bepaald de investering van een SSD waard lijkt me.
PS4 is vandaag weer iets meer mediaplayer geworden
Ik ga het niet gebruiken maar handig voor mensen die dat wel willenVanaf vandaag op PS4: Pathé Thuis! Het beste uit de bioscoop als eerste in huis. Meer info op: http://oak.ctx.ly/r/22cxy
Koop dan een ssd waarbij de controller ingebouwde garbage collection heeft..
Sowieso is trim niet heel noodzakelijk in een gameconsole. Er wordt namelijk niet frequent gigantische hoeveelheden data weggeschreven wat bij een desktop wel gebeurd.
hoe het filmpje eindigd, droogMartinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:04:
Damn:
[video]
nothing stops this train
Over de SSD's
Er zou toch echt minimaal verschil zijn, waardoor de hoge prijs totaal niet gerechtvaardigd zou zijn?
Heeft iemand een idee over 7200rpm schijven?
Er zou toch echt minimaal verschil zijn, waardoor de hoge prijs totaal niet gerechtvaardigd zou zijn?
Heeft iemand een idee over 7200rpm schijven?
Dan heb ik als NOOB toch wel een voordeel.
Ik kan namelijk makkelijk de besturing aanleren
Moet alleen even kijken wanneer ik het ga spelen, want iedereen is thuis, en dan kijken ze weer op de vervelende NPO zenders terwijl ik graag wil knallen.
Moet alleen even kijken wanneer ik het ga spelen, want iedereen is thuis, en dan kijken ze weer op de vervelende NPO zenders terwijl ik graag wil knallen.
Johann Sebastian Bach
hoog tijd voor om je ps4 op een andere tv aan te sluiten, of een ps vita halenNivida_intel schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:12:
nothing stops this train
2ehands tv op marktplaats kost bijna niets meerNivida_intel schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:12:
zozo voor 28 seconden, phoe heey...... hoeveel kost zo'n SSD?Kju schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:49:
Oeh, ik weet al wat ik aan de Sint ga vragen..
[video]
nothing stops this train
Hmm das toch niet helemaal waar hoor...Tuurlijk, voetbal blijft voetbal maar ieder jaar komen er zeker veel nieuwe features bij. Qua spel zelf, zoals modussen, maar ook qua gameplay. Denk aan anders verdedigen, pasen, enzovoort. Ja, het zijn ieder jaar kleine veranderingen maar die veranderingen zijn er zeker welMartinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:10:
[...]
Ook bv Fifa is sinds 1994 elk jaar maar weinig veranderd
Edit: Er is zelfs een lijstje van
[ Voor 9% gewijzigd door Maichel op 19-11-2014 13:36 ]
PSN: Maichel
2 weken geleden zelfde probleem sindsdien een Samsung 6203 40 inch gekocht voor 344.- prima tv voor PS4 en ook nog smartNivida_intel schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:12:
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Laatste tijd valt het geluid van mijn ps4 ventilatoren meer op tijdens het spelen. Gisteren tijdens GTAV hoor ik hem erg duidelijk, vooral tijdens de cutscenes. Hebben er meer hier last van?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Kan het zijn dat GTA een heel zwaar spel is, waardoor de PS4 warmer wordt en daardoor meer herrie maakt? Dit merkte ik bij m'n PS3 ook weleens, hoe zwaarder het spel , hoe meer herrie hij ging maken.
Ik heb alleen Destiny op de PS4, daar blijft ie wel vrij stil.
[ Voor 22% gewijzigd door tiguan op 19-11-2014 13:59 ]
Verwijderd
Ik heb dit een tijd gehad wanneer ik Killzone speelde. Bleek ermee te maken te hebben dat er op dat moment heel veel grafische kracht nodig was (denk aan vele explosies in de game, veel dingen die weergegeven worden etc). Hierdoor ging de koeler soms tekeer als een straaljagerTheKillingBean schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:56:
Laatste tijd valt het geluid van mijn ps4 ventilatoren meer op tijdens het spelen. Gisteren tijdens GTAV hoor ik hem erg duidelijk, vooral tijdens de cutscenes. Hebben er meer hier last van?
Momenteel speel ik vaak met een headset en merk ik het niet meer, maar de 1e keer toen ik het hoorde dacht ik ook dat er misschien iets mis kon zijn.
Klopt komt meestal ook als er 30FPS lock opzit. Als ie dan stil blijft loopt zou ie inprincipe ook 40-50FPS kunnen lopen. Last of Us of Killzone SF met 30fps lock of 60fps/unlocked is echt wereld van verschil in geluidsproductie.
[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 19-11-2014 14:02 ]
Het gaat vast meer om de switches ingame dan de laadtijd van het spel.Kol Nedra schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:33:
[...]
zozo voor 28 seconden, phoe heey...... hoeveel kost zo'n SSD?
Kijk het filmpje even verder.
Mijn PS4 maakt nou niet echt meer geluid met GTA V.tiguan schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:58:
Kan het zijn dat GTA een heel zwaar spel is, waardoor de PS4 warmer wordt en daardoor meer herrie maakt? Dit merkte ik bij m'n PS3 ook weleens, hoe zwaarder het spel , hoe meer herrie hij ging maken.
Hij maakt alleen maar meer geluid naarmate ik langer een game speel.
Of ik nu Fifa 14 speel of GTA V, geen verschil kwa geluid.
PS4 maakt wel meer geluid als de XboxOne heb ik het idee.
kan ook zijn dat me rechter oor beter is dan me linker oor haha.
BTW:
Mijn PS4 verliest heel vaak zijn verbinding met mijn Wifi router, mijn PC en XboxOne hebben daar "Vrijwel" nooit last van. het is erg jammer, maar ik denk echt dat er wat mis is met me PS4
Blu-ray speler weigerd soms ook en daarom koop ik me games voortaan maar digitaal
en anders gewoon op de XboxOne afspelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
mijn ps4 maakt alleen geluid als ik hem aanzet, denk dat hij dan alles nachecked alleen dan maakt hij voor 5 sec veel geluid, en met game starten hoor je even de cd spinnen in de ps4, ook 5-10 sec en tijdens gamen hoor je hem niet meer. ook na uren gamen blijft de ps4 warm, dus niet heet. ook maakt hij geen geluid dan.
nothing stops this train
Bij mij hetzelfde als bij Mooyal idd. Maar misschien scheelt het ook als je de nieuwste revisie hebt. Met de aangepaste koeling enzo.
Bij mij draait ie op volle toeren bij de menu's in AC Unity, dan blaast ie echt volop en doordat er dan verder geen game-geluid is erg goed hoorbaar.
Hmmm verschillende verhalen dus
Soms klinkt die van mij als een een oude föhn. Het is vrij hard.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
dat ligt eerder aan AC U, bij AC U crashed de game in 2-20 minuten, game is niet speelbaar voor mij. hopelijk in patch 3 opgelost, maar nu speel ik toch GTA5, dus die alpha game laat ik even liggen, hopelijk met patch 3 dus betaversie minimaaldutchgio schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:11:
Bij mij draait ie op volle toeren bij de menu's in AC Unity, dan blaast ie echt volop en doordat er dan verder geen game-geluid is erg goed hoorbaar.
nothing stops this train
Ik heb de revisie en die blaast ook bij veel spellen, zoals bij AW.
Ach, ik draag een koptelefoon, dus hoor er weinig van...
Ach, ik draag een koptelefoon, dus hoor er weinig van...
Ik heb hier soms ook last van, momenteel aan het overwegen of ik 'm naar Sony ga sturen aangezien ik er mij redelijk aan stoor. Ding maakt af en toe belachelijk veel herrie, tegenwoordig is het allemaal 'immersive gaming' nou, dat lukt mij niet met zo'n stofzuiger naast me.TheKillingBean schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:56:
Hangt er natuurlijk ook vanaf of die zijn warmte goed kwijt kan. Bij mij staat hij in een open meubel en gaat alleen wat harder blazen naarmate ik langer speel. Ik heb overigens de tweede revisie.L490 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:17:
[...]
Ik heb hier soms ook last van, momenteel aan het overwegen of ik 'm naar Sony ga sturen aangezien ik er mij redelijk aan stoor. Ding maakt af en toe belachelijk veel herrie, tegenwoordig is het allemaal 'immersive gaming' nou, dat lukt mij niet met zo'n stofzuiger naast me.
Uiteraard, maar die van mij heeft meer dan genoeg ruimte om z'n warmte kwijt te kunnen. Vind het gewoon jammer, ook nog eens wetende dat dit na bijv. 2 jaar alleen maar erger zal gaan worden.Kozz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:22:
[...]
Hangt er natuurlijk ook vanaf of die zijn warmte goed kwijt kan. Bij mij staat hij in een open meubel en gaat alleen wat harder blazen naarmate ik langer speel. Ik heb overigens de tweede revisie.
Met spellen als: Destiny, Driveclub of NFS Rivals is dat ding echt fluister stil, maar met TLOU, InFamous of Metal Gear kan 'ie behoorlijk lawaaierig zijn.
Lijkt niks maar als je gta (online) op ps3 hebt gespeeld en veel langere laadtijden gewend bent dan is dit echt supersnel. Vooral op die momenten dat je er uit wordt gegooid en je weer snel online wil zijn. Bijna 200 euro voor 512 gb of 100 voor 256. En als je alleen gta speelt kan je zelfs kleiner.Kol Nedra schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:33:
[...]
zozo voor 28 seconden, phoe heey...... hoeveel kost zo'n SSD?
Wel vreend want ik heb nog geen enkele crash in ACU op de PS4 gehad.Kol Nedra schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:15:
[...]
dat ligt eerder aan AC U, bij AC U crashed de game in 2-20 minuten, game is niet speelbaar voor mij. hopelijk in patch 3 opgelost, maar nu speel ik toch GTA5, dus die alpha game laat ik even liggen, hopelijk met patch 3 dus betaversie minimaal
Overigens heb ik ook dat de ventilator juist in de menu's van ACU vrij luid gaat blazen maar het is niet hinderlijk.
Het apparaat blaast bij mij het hardst als ik trials fusion speel wat echt geen zware game is dus ik denk dat het vooral met optimalisatie door de developer te maken heeft.L490 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:28:
[...]
Uiteraard, maar die van mij heeft meer dan genoeg ruimte om z'n warmte kwijt te kunnen. Vind het gewoon jammer, ook nog eens wetende dat dit na bijv. 2 jaar alleen maar erger zal gaan worden.
Met spellen als: Destiny, Driveclub of NFS Rivals is dat ding echt fluister stil, maar met TLOU, InFamous of Metal Gear kan 'ie behoorlijk lawaaierig zijn.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
https://store.sonyenterta...BLEDISC%7Cplatform~ps4%7C
Dubble kortingen voor PS+ leden in de PS Store. Ik haal straks denk ik Ground Zeroes in huis. Ik vond 30 euro toch veel voor een halve demo. Voor 9 euro (70% korting) wil ik het wel proberen
Dubble kortingen voor PS+ leden in de PS Store. Ik haal straks denk ik Ground Zeroes in huis. Ik vond 30 euro toch veel voor een halve demo. Voor 9 euro (70% korting) wil ik het wel proberen
Dit is jammer genoeg zo voor alle PS4's. Ik had het ook. Heb dan opgezocht welke wifi-kaart aan boord zit en ben te weten gekomen dat die zeer slecht omkan met drukke kanalen. Als je dus niet op een boerderij woont, hang je eraan.Pykow schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:06:
BTW:
Mijn PS4 verliest heel vaak zijn verbinding met mijn Wifi router, mijn PC en XboxOne hebben daar "Vrijwel" nooit last van. het is erg jammer, maar ik denk echt dat er wat mis is met me PS4
Tip: gebruik een kabel, met die netwerk-over-stroom adapters is dat tegenwoordig een koud kunstje.
9 euro is toch wel een mooie prijs. Persoonlijk wil ik de game toch wel graag in doosje. Dus ik wacht even tot ik er 1 via marktplaats op kan pakken voor een tientje ongeveerFleximex schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:09:
The Golf Club voor 14 euro is ook wel interessant nu.Fleximex schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:09:
Me 2. Wil hem met doosje, maar wil niet meer dan 10 Euro kwijt zijnxelfer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:16:
[...]
9 euro is toch wel een mooie prijs. Persoonlijk wil ik de game toch wel graag in doosje. Dus ik wacht even tot ik er 1 via marktplaats op kan pakken voor een tientje ongeveer.
Samsung Spinpoint M8 1TB. Is dit een beetje een goede HDD ter vervanging van de 500 GB. Of zijn er nog wat andere alternatieven.
De Samsung SSHD is qua prijs nieuw wat aan de hoge kant, dus ik zoek iets in een iets lager segment.
De Samsung SSHD is qua prijs nieuw wat aan de hoge kant, dus ik zoek iets in een iets lager segment.
Persoonlijk zou ik zelf meteen 2TB gaan. Anders ga je er maar 0,5TB op vooruit ipv 1,5TB. Met 2TB zit je meteen deze hele generatie goed en hoef je later niet nog een keer te vervangen. SSD of SSHD vind ik zelf zonde in een console winst is minimaal vergeleken met wat het in een normale pc of laptop doet.
Die dubbele kortingen lijken interessant, totdat je je realiseert dat al die games waarschijnlijk in de aankomende tijd de gratis PS plus titels worden.Fleximex schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:09:
Ja, goed punt.bacardicoconut schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:33:
[...]
Die dubbele kortingen lijken interessant, totdat je je realiseert dat al die games waarschijnlijk in de aankomende tijd de gratis PS plus titels worden.
Ik denk dat ik dan toch dieAlphaBlack_NL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:23:
Persoonlijk zou ik zelf meteen 2TB gaan. Anders ga je er maar 0,5TB op vooruit ipv 1,5TB. Met 2TB zit je meteen deze hele generatie goed en hoef je later niet nog een keer te vervangen. SSD of SSHD vind ik zelf zonde in een console winst is minimaal vergeleken met wat het in een normale pc of laptop doet.
Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart ga aanschaffen en open slopen.
De behuizing hoef ik niet echt te behouden want ik kan volgens mij die oude PS4 hdd nog in mijn PS3 stoppen. En dan weer die PS3 hdd van 120 GB in mijn laptop erbij doen. Denk dat ik dat rondotje ga doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Mouse_NL op 19-11-2014 16:56 ]
Weet je wel zeker dat er een SATA schijf in zit? Ik wilde ooit hetzelfde truukje doen, maar die schijf had -schijnbaar- geen SATA maar een of andere weird interface.Mouse_NL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:48:
[...]
Ik denk dat ik dan toch die
Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart ga aanschaffen en open slopen.
De behuizing hoef ik niet echt te behouden want ik kan volgens mij die oude PS4 hdd nog in mijn PS3 stoppen. En dan weer die PS3 hdd van 120 GB in mijn laptop erbij doen. Denk dat ik dat rondotje ga doen.
Edit: Zie het al, gewoon SATA ja
[ Voor 3% gewijzigd door Maichel op 19-11-2014 17:01 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link