• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
afca020 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:28:
Vanavond tussen 18.00 en 00.00 weer onderhoud op PSN.
Elke keer weer op die enige vrije avond die je in de week hebt. Begin het intussen echt helemaal zat te worden. Mijn Xbox One staat niet voor niets steeds meer aan de laatste tijd...

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Nipje schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:34:
[...]

Elke keer weer op die enige vrije avond die je in de week hebt. Begin het intussen echt helemaal zat te worden. Mijn Xbox One staat niet voor niets steeds meer aan de laatste tijd...
Los van het feit dat het vaak voorkomt, is die eerste zin natuurlijk totaal irrelevante informatie waar een bedrijf als Sony alles behalve rekening mee kan houden.

PSN: Bellerophon-

Nipje schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:34:
[...]

En het probleem is? Als je de laatste 5 dagen online bent geweest, kun je gewoon online spelen.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Dat dus, heb nooit problemen met online gamen terwijl die onderhoudsbeurten van PSN bezig zijn.
Keurig na het weekend. In het weekend heb vast wel ergens een gaatje van 1 minuut om je PS4 even op te starten, en je zit veilig. Beetje zeuren om het zeuren, lijkt het af en toe.

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:51:
[...]

En het probleem is? Als je de laatste 5 dagen online bent geweest, kun je gewoon online spelen.
Dat er bijvoorbeeld licenties opgehaald moeten worden voor mensen die aan game sharing doen en/of niet op hun home console kunnen gamen, BF4 die toch maar besluit dat je niet online kan gamen door PSN onderhoud, pre-loaden van games wat sowieso al een eeuwigheid duurt bij Sony wat dan weer in hold staat. Ook een lekker tijdvak zo voor release van GTA V en FC4. Dus zoals je ziet problemen genoeg voor diverse mensen!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-12 19:56
Ik heb nu een paar digitale games gekocht zelf vind ik dit wel fijn werken en vooral met een goede internetverbinding is dit mooi te doen. met omgang van cd`s ken ik mezelf wel vrij goed en heb ik binnen de kortste keren een kras opzitten en dan is de kans dat ik de game kan spelen vrij klein

wat is jullie voorkeur qua digitale games of fysiek (cd) games en waarom?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

sten123 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:19:
Ik heb nu een paar digitale games gekocht zelf vind ik dit wel fijn werken en vooral met een goede internetverbinding is dit mooi te doen. met omgang van cd`s ken ik mezelf wel vrij goed en heb ik binnen de kortste keren een kras opzitten en dan is de kans dat ik de game kan spelen vrij klein

Fysiek, want die kan ik naderhand weer doorverkopen. Ik ben echter zelf altijd wel zuinig met de disc's en hoesjes ;)

PSN: LinQ-NL

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12 16:29

Fysiek zodat ik ze door kan verkopen.

Ik heb er gewoon niets aan om singleplayer games te houden.
Na platinum gaat hij naar de volgende persoon.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

Gisteravond GTAV aangezet om te downloaden staat deze vanmiddag alsnog op maar 18.32gb. :-( Van alles geprobeerd maar de download ging niet verder. Verwijderd en dan maar weer opnieuw laten beginnen...

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:18

Koop alles fysiek behalve de driveclub upgrade. Die heb ik wel digitaal. Erg makkelijk, maar het doorverkopen vind ik toch veel belangrijker. Ik betaal ongeveer 20 euro per game als hij is doorverkocht. Zeker singleplayer games zoals AC zijn leuk om 1 keer te spelen. En dan snel in de verkoop.

Sommige hier pre-orderen alles digitaal. A 70.- die hebben vast een steengoede baan. En tegelijk veel tijd om alles uit te spelen. Maar gelukkig is er een keuze :)
BoomTree schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:00:
[...]

Dat er bijvoorbeeld licenties opgehaald moeten worden voor mensen die aan game sharing doen en/of niet op hun home console kunnen gamen, BF4 die toch maar besluit dat je niet online kan gamen door PSN onderhoud, pre-loaden van games wat sowieso al een eeuwigheid duurt bij Sony wat dan weer in hold staat. Ook een lekker tijdvak zo voor release van GTA V en FC4. Dus zoals je ziet problemen genoeg voor diverse mensen!
Dat weet je als je voor gamesharing kiest. Helft van de prijs maar nadelig bij onderhoud. Niks mis mee verder. Gamesharing is een unieke feature waarvan je blij mag zijn dat het er überhaupt is toch?

Als EA besluit de servers offline te gooien is dat toch niet de schuld van Sony?

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Exorcist schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:14:
Singstar vanmiddag eens een gooi gegeven, de store-versie was al beschikbaar. Helaas nog maar 50 van mijn (om en nabij) 180 gekochte nummers beschikbaar en te downloaden. Vrij karig. Zingen met een telefoon werkt prima, maar ik mis dan echt het Singstar/zang idee; ben dus weer overgeschakeld op de draadloze mics. De app trekt ook zo je batterij leeg, te meer omdat het display continu aan staat.

Verder redelijk tevreden, maar niet overdonderd. Nummers downloaden gaat wel enorm rap itt de PS3, maar blijft balen dat ik vooralsnog zal moeten blijven switchen tussen PS4 en PS3 (en PS2) om simpelweg verschillende nummers te kunnen zingen.
Als ik google op PS4 Singstar Mics krijg ik alleen maar resultaten waarbij gemeld wordt dat je je smartphone kunt gebruiken als Mic. Dit wil ik dus niet, ik wil graag PS4 Singstar mics kopen. Iemand een idee waar/welk type

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Cai schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:05:
[...]

Als ik google op PS4 Singstar Mics krijg ik alleen maar resultaten waarbij gemeld wordt dat je je smartphone kunt gebruiken als Mic. Dit wil ik dus niet, ik wil graag PS4 Singstar mics kopen. Iemand een idee waar/welk type
Gewoon de standaard PS3 wireless mics nemen, die werken ook op de PS2 en PS4. Geldt ook voor de bedrade variant.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:26
bram1984 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:56:
Keurig na het weekend. In het weekend heb vast wel ergens een gaatje van 1 minuut om je PS4 even op te starten, en je zit veilig. Beetje zeuren om het zeuren, lijkt het af en toe.
Zeuren om het zeuren ? Weinig kans dat ik vanavond GTA kan preloaden en het wordt gewoon rete irritant dat het onderhoud op deze tijdstippen uitgevoerd moet worden. Ik snap dat het te makkelijk is om de concurrentie er bij te slepen, maar daar had je er echt nooit last van. Zou het ook leuk vinden om te zien wat ze nou eigenlijk verbeteren of wat de reden van het vele onderhoud is. Beetje communicatie, maar dat is niet de sterkste kant van Sony.
Gaat om het niet kunnen spelen op je vrije avond. Dat kan dus gewoon. Preloaden is inderdaad vervelend en in dat geval is het tijdstip onhandig gekozen. GTA kon overigens gisteren al gepre-load worden, maar das ren schrale troost. ;)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-12 23:53
Misschien handig om in de TS een lijstje op te nemen wat wel of niet kan tijdens onderhoud? Zodat het wat duidelijker is en ernaar verwezen kan worden?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:32:
Misschien handig om in de TS een lijstje op te nemen wat wel of niet kan tijdens onderhoud? Zodat het wat duidelijker is en ernaar verwezen kan worden?
Volgens mij verschilt dat nog wel eens per onderhoud. Het beste is imho de blog post waarin dit soort dingen worden aangekondigd goed te lezen. Meestal staat er gewoon bij wat wel en niet kan tijdens onderhoud.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• BoomTree
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:53:
[...]

Dat weet je als je voor gamesharing kiest. Helft van de prijs maar nadelig bij onderhoud. Niks mis mee verder. Gamesharing is een unieke feature waarvan je blij mag zijn dat het er überhaupt is toch?

Als EA besluit de servers offline te gooien is dat toch niet de schuld van Sony?
Het afdoen met het is maar de helft van de prijs is onzin natuurlijk, zou mi. ook gewoon moeten werken, zijn ook zat mensen die op andermans PS4 hun account willen gebruiken. Zou zoals online gameplay gewoon moeten werken door een keer in de vijf dagen ingelogd te zijn.

Wat heeft EA met Sony te maken?

• BoomTree
  • Niet online
Ja en? Ben al vaak genoeg uit BF4 potjes gegooid toen er onderhoud was op PSN geheel random, ene keer wel andere keer niet, buiten onderhoud heb ik er nagenoeg geen last van. PSN blijft gewoon ondermaats, je kan het blijven verdedigen zoals altijd met drogredenen maar feit blijft dat het nog lang niet on par is.

Verwijderd

PSN moet zeker tot in de perfectie verbeterd worden de komende jaren.
Tijdens onderhoud gewoon alles kunnen blijven doen zou ook fijn zijn.
Is het trouwens bekend of de YouTube app op de ps4 ook 1080p@60FPS doet? Ik kan nergens kwaliteits instellingen vinden.

BoomTree schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:59:
[...]

Ja en? Ben al vaak genoeg uit BF4 potjes gegooid toen er onderhoud was op PSN geheel random, ene keer wel andere keer niet, buiten onderhoud heb ik er nagenoeg geen last van. PSN blijft gewoon ondermaats, je kan het blijven verdedigen zoals altijd met drogredenen maar feit blijft dat het nog lang niet on par is.
En? Heb je de quote wel gelezen of weet je niet meer wat je zelf post? Als BF (of EA in dat geval) besluit de servers offline te gooien, heeft dat weinig met PSN te maken, toch?

En wie zegt dat dit door onderhoud komt en niet gewoon een andere oorzaak heeft? Ik speel dan wel niet veel online (op het moment wel, door CoD), maar ik ben sinds de release nog geen 1 keer uit een potje CoD gegooid. Je hoort gewoon online te kunnen spelen, dus dan blijft het gissen naar de oorzaak. Probleem kan ook bij EA liggen of een combinatie van zaken zijn. Vorige week was er ook onderhoud en het ging gewoon vlekkeloos. Ligt het dan aan de game of aan PSN? Ik weet het simpelweg niet.

Ja, de kwaliteit moet omhoog. Dat staat buiten kijf. En ook dat Live beter is. Alleen het lijkt alsof ik wel een stuk minder problemen heb dan anderen. Hoe vaak lees je niet: "oh daar gaat m'n enige vrije game avond". Wat dan? Zit je de hele avond in de Store als je een paar vrije uurtjes hebt? Spelen kan namelijk gewoon. Vreemde tijdsbesteding. Als die avond echt zo heilig is, kun je er ook wel voor zorgen even in te loggen. Dit kan desnoods via de app op afstand.

Ik weet overigens niet wanneer dat onderhoud begint, maar ik kon net nog in de Store.

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 17-11-2014 18:58 ]

• sten123
Ik heb 12-11-2014 assassins creed unity gekocht via de playstation store via paypal nu is vandaag pas het bedrag van mijn rabobank rekening geschreven. is dit normaal dat dit 5 dagen duurt?

• Kju
  • Laatst online: 23-12 14:24

Kju

AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:22:
Is het trouwens bekend of de YouTube app op de ps4 ook 1080p@60FPS doet? Ik kan nergens kwaliteits instellingen vinden.
Begin maar te investeren in een capture device als je dat wil... :P

PSN: Kjujay

Verwijderd

sten123 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:58:
Ik heb 12-11-2014 assassins creed unity gekocht via de playstation store via paypal nu is vandaag pas het bedrag van mijn rabobank rekening geschreven. is dit normaal dat dit 5 dagen duurt?
Ja

• sten123
[quote]Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:02:
[...]

Ja
[/quote

oke dus als ik nu weer een spel koop via psn store duurt ook 5 dagen

• Martinspire
bram1984 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:51:
[...]

En? Heb je de quote wel gelezen of weet je niet meer wat je zelf post? Als BF (of EA in dat geval) besluit de servers offline te gooien, heeft dat weinig met PSN te maken, toch?

En wie zegt dat dit door onderhoud komt en niet gewoon een andere oorzaak heeft? Ik speel dan wel niet veel online (op het moment wel, door CoD), maar ik ben sinds de release nog geen 1 keer uit een potje CoD gegooid. Je hoort gewoon online te kunnen spelen, dus dan blijft het gissen naar de oorzaak. Probleem kan ook bij EA liggen of een combinatie van zaken zijn. Vorige week was er ook onderhoud en het ging gewoon vlekkeloos. Ligt het dan aan de game of aan PSN? Ik weet het simpelweg niet.

Ja, de kwaliteit moet omhoog. Dat staat buiten kijf. En ook dat Live beter is. Alleen het lijkt alsof ik wel een stuk minder problemen heb dan anderen. Hoe vaak lees je niet: "oh daar gaat m'n enige vrije game avond". Wat dan? Zit je de hele avond in de Store als je een paar vrije uurtjes hebt? Spelen kan namelijk gewoon. Vreemde tijdsbesteding. Als die avond echt zo heilig is, kun je er ook wel voor zorgen even in te loggen. Dit kan desnoods via de app op afstand.

Ik weet overigens niet wanneer dat onderhoud begint, maar ik kon net nog in de Store.
Mja het is niet zo waardeloos als het lijkt. Zelf was ik ook in de veronderstelling dat je niet online kon, maar dat is dus niet waar. Mijn excuus.

Wel is het zo dat BF4 er ook redelijk vaak uit ligt, maar ik kan me voorstellen dat dit gelijktijdig gebeurd.

Toch is het gewoon jammer als je niet kunt doen wat je vooraf van plan was. Zeker als het dus onverwacht onderhoud is. Maar ook gepland onderhoud mag wat mij betreft wel worden opgeschoven als er rond die dag veel nieuwe games uit komen of uit zijn. Dat GTA eraan komt is gewoon niet handig. En spreiden per regio lijkt me ook geen slecht plan (natuurlijk kan dit niet met alles, maar zeker wel een deel).

In ieder geval zijn de grootste problemen van de afgelopen tijd ook niet de schuld van Sony geweest (hoogstens het gebrek aan bandbreedte, maar dat heeft de concurrent soms ook wel), maar eerder dat bij lanceringen niet genoeg capaciteit beschikbaar is. Je zag het bij Driveclub, bij Cod, bij ACU, bij Watchdogs, bij BF4, bij vrijwel alles en ik denk dat ook Sony hier wel wat mee kan doen. Dat zij een deel van de servers bijspringen voor als er een nieuwe game online komt die dan dus tijdelijk voor de developer beschikbaar worden gezet. Online is steeds belangrijker en dichter verwerkt in de spelervaring, waardoor het gebrek ervan erg frustrerend is en vaak afdoet aan de ervaring.

Ik hoop dat ze, desnoods bij de E3, hier wat beter op in gaan spelen.

Kju schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:59:
[...]

Begin maar te investeren in een capture device als je dat wil... :P
Haha nee ik bedoelde afspelen. Zelf opnemen of livestreamen doe ik nooit.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk ik koop een PS4 zonder games, want die download ik gewoon uit de store... is de site om m'n (PSN) emailadres te verifiëren down, en kan ik nu dus niks!

• HaskoF
  • Laatst online: 11-11 16:20
zeg dan niks

[ Voor 90% gewijzigd door BM op 17-11-2014 22:01 ]

• The_Worst

The_Worst

Unox

Toch apart, had ik eerder vandaag dat GTAV bleef hangen op 18.32gb, na het verwijderen en het opnieuw starten van de download is dit weer het geval. :/ Hoewel het nu wel lijkt, aldus de lampjes van de router, dat de ps4 iets aan het downloaden is. :? Edit: wat dus waarschijnlijk de Destiny update is.

Overigens is het onderhoud met een uur verkort. Nu slechts tot middernacht. Trouwens, nu werkt de PlayStation Store gewoon.

[ Voor 26% gewijzigd door The_Worst op 17-11-2014 21:17 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• BoomTree
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:51:
[...]

Zoals ik al eerder zei, ik kan regelmatig tijdens onderhoud niet online gamen terwijl ik toch wel een aantal keer per week ingelogd ben. Als er geen onderhoud is aan PSN heb ik er slechts sporadisch last van. Ik ben niet de enige die dat ondervind en zoals je zelf al zegt je speelt niet veel online dus merk je er misschien minder van. Er zijn mensen in mijn lijst die wel online kunnen evenals mensen die dat soms niet kunnen tijdens onderhoud, waar dit aan ligt weet ik niet maar het ligt op dat moment niet aan de servers van EA. Niet iedereen gamed op dezelfde manier als jij dus er zijn zat mensen die wel hinder van de PSN kwaaltjes ondervinden.

• HaskoF
Ik kan mijn digitale versie van FIFA 15 niet opstarten (kan licentie niet laden, maar Driveclub (digitaal) weer wel.

• BoomTree
  • Niet online
HaskoF schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:23:
Ik kan mijn digitale versie van FIFA 15 niet opstarten (kan licentie niet laden, maar Driveclub (digitaal) weer wel.
AC:Unity deed het net ook niet, maar Sniper Elite III deed het wel, onderhoud is hier nu wel weer voorbij ik kan weer in de store en Unity doet het ook weer.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
HaskoF schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:23:
Nu is Fifa niet iets wat je over tien jaar nog eens wilt spelen, maar andere digitale toekomstige classics allicht wel. Als je dan dit soort gezeur krijgt ben ik blij dat ik alleen disc-only koop met hooguit niet werkende online-onderdelen die me toch niet interesseren.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-12 13:46

rajackar

Blood Minister

sten123 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:03:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:02:
[...]

Ja
[/quote

oke dus als ik nu weer een spel koop via psn store duurt ook 5 dagen
Inderdaad. Maar dat komt door PayPal en heeft niets met PSN te maken. Ik heb hetzelfde met alle andere PayPal aankopen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Crap. Ik kreeg een mailtje dat het de leverancier i.v.m. preorder drukte het niet gelukt is om GTA5 vandaag de deur uit de doen. Morgen gaan ze proberen de schade in te lopen, hopelijk de game woensdag in huis. Met welgemeende excuses erbij, maar is toch wel balen.. :|

• kingfriko
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

Hier precies hetzelfde mailtje :(

kingfriko

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Davith78 schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:58:
Crap. Ik kreeg een mailtje dat het de leverancier i.v.m. preorder drukte het niet gelukt is om GTA5 vandaag de deur uit de doen. Morgen gaan ze proberen de schade in te lopen, hopelijk de game woensdag in huis. Met welgemeende excuses erbij, maar is toch wel balen.. :|
One More Level zeker? Hier hetzelfde, beetje jammer. GTA drukte haha, dat krijg je als je een tijdje bovenaan staat in de pricewatch! Ik dacht eerst dat ik nog wel een dagje langer kon wachten, maar ik zag dat onemorelevel.nl gebruik maakt van het eeuwig onbetrouwbare SelektVracht, en ik bovendien een pleurishekel heb aan wachten op de bezorger. Dus ik ga morgen toch maar gewoon even langs de mediamarkt. ;)

Scheelt dat ik nog niet betaald had. Onemorelevel.nl werkt hier trouwens amper, ik kom alleen op de homepage. Via mijn telefoon kon ik wel inloggen, maar er is geen annuleringsknop. Maar even een ticket aangemaakt met de vraag of mijn order geannuleerd kan worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Svenderson op 17-11-2014 22:28 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Davith78
Svenderson schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:24:
[...]

One More Level zeker? Hier hetzelfde, beetje jammer. GTA drukte haha, dat krijg je als je een tijdje bovenaan staat in de pricewatch! Ik dacht eerst dat ik nog wel een dagje langer kon wachten, maar ik zag dat onemorelevel.nl gebruik maakt van het eeuwig onbetrouwbare SelektVracht, en ik bovendien een pleurishekel heb aan wachten op de bezorger. Dus ik ga morgen toch maar gewoon even langs de mediamarkt. ;)

Scheelt dat ik nog niet betaald had. Onemorelevel.nl werkt hier trouwens amper, ik kom alleen op de homepage. Via mijn telefoon kon ik wel inloggen, maar er is geen annuleringsknop. Maar even een ticket aangemaakt met de vraag of mijn order geannuleerd kan worden.
Inderdaad One More Level. Heb je slechte ervaringen met Selektvracht dan? Ik hoop eigenlijk dat de game gewoon door de brievenbus kan, dan hoef ik niet te wachten op de bezorger. Btw als je bij de MM haalt heb je geen preorder 1M dollar ingame geld meer he, die wou ik juist zodat je meteen een toffe wagen kunt kopen :P

• Svenderson
Davith78 schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:37:
[...]

Inderdaad One More Level. Heb je slechte ervaringen met Selektvracht dan? Ik hoop eigenlijk dat de game gewoon door de brievenbus kan, dan hoef ik niet te wachten op de bezorger. Btw als je bij de MM haalt heb je geen preorder 1M dollar ingame geld meer he, die wou ik juist zodat je meteen een toffe wagen kunt kopen :P
Ja, Selektvracht is niet geweldig, al geloof ik dat ze nu DHL Parcel heten. Ik mag aannemen dat het meestal gewoon goed gaat hoor, maar heb in het verleden wel eens gehad dat ze pakketjes gewoon niet leverden, of niet-thuis briefjes achterlaten zonder überhaupt aan te bellen. Ook online vind je veel klachten.

Die pre-order bonus en de laagste prijs zijn ook de redenen waarom ik in 'm eerste instantie bij onemorelevel besteld had, maar ik durf te wedden dat die 1M dollar er morgen bij de mediamarkt ook gewoon bij zit. Ik heb 'm nu voor de zekerheid wel via de website besteld (daar staat de pre-order bonus ook gewoon bij) en klaar laten leggen. Maar vorig jaar zat de pre-order Blimp die je toen kreeg ook gewoon bij de doosjes in de winkel, dus ik maak me er sowieso niet zo'n zorgen om.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik had hem ook bij OML besteld, en vandaag een verzend bevestiging gehad. Hopelijk ligt hij morgen gewoon in de brievenbus.

Verwijderd

Net even de reunie met GTA V op de PS4 gehad en een snel filmpje gemaakt.
Het speelt vanouds heerlijk weg , al is het wel weer even wennen op de PS4.

Vorig jaar heb ik de game uitgespeeld op de Xbox 360.
Audiovisueel is het zeker verbeterd op alle vlakken.

Ik ga weer net zoals vorig jaar genieten van GTA V op de PS4.

_/-\o_

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-12 07:43
damn bij mij blijft gta v in game hangen op het install scherm (installling staat rechts onderin, scherm nadat je op x moet drukken om verder te gaan) net na het intro op 0%, heb ik te weinig geduld?

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ga hem vandaag ook maar via de ps store bestellen gta V

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• JeroenV_
  • Laatst online: 09:19
Ik had toch wel gehoopt/verwacht wakker te worden met een verzendbevestiging van mijn ps4/gta bundel van bol in de mail, maar geen mail binnen en in de bestelstatus staat nog steeds 'wordt verwerkt' :|

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-12 07:43
naj beter niet hebben als wel en dat ie niet werkt.... :(

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:55
JeroenV_ schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:30:
Ik had toch wel gehoopt/verwacht wakker te worden met een verzendbevestiging van mijn ps4/gta bundel van bol in de mail, maar geen mail binnen en in de bestelstatus staat nog steeds 'wordt verwerkt' :|
Same here... Bol.com ga ik voortaan niet meer bestellen. Dit hebben ze mij ook geflikt met tlou r.
Het is dat ik een kadobon van bol nog had liggen, anders had ik m gewoon bij de mm gehaald.

Ook fijn dat ze je van die vage mails sturen. 'je bestelling wordt verzonden' en in het betreffende mailtje staat dat ie overgedragen is aan de bezorgdienst.

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-12 21:26
Trishul schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:39:
[...]

Same here... Bol.com ga ik voortaan niet meer bestellen. Dit hebben ze mij ook geflikt met tlou r.
Het is dat ik een kadobon van bol nog had liggen, anders had ik m gewoon bij de mm gehaald.

Ook fijn dat ze je van die vage mails sturen. 'je bestelling wordt verzonden' en in het betreffende mailtje staat dat ie overgedragen is aan de bezorgdienst.
Bij mij is precies hetzelfde aan de hand, maar in de MijnPakket app van PostNL staat dat het pakket wel degelijk is overgedragen en vanmiddag bezorgd wordt. Denk dat er iets mis is bij Bol.com zelf qua updaten van de website en mails... Heb overigens al ontzettend vaak pre-orders gehad bij Bol.com en altijd alles op dag 1 ontvangen. Waarschijnlijk krijg je het gewoon vandaag nog!

Verwijderd

Kijk hier of er een pakket naar jou onderweg is :

https://mijnpakket.postnl.nl/

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik had zondag al een verzendbevestiging van GTA van Yourgamezone. Best jammer dat postNL niet op maandag bezorgt ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 05:42:
[video]

Net even de reunie met GTA V op de PS4 gehad en een snel filmpje gemaakt.
Het speelt vanouds heerlijk weg , al is het wel weer even wennen op de PS4.

Vorig jaar heb ik de game uitgespeeld op de Xbox 360.
Audiovisueel is het zeker verbeterd op alle vlakken.

Ik ga weer net zoals vorig jaar genieten van GTA V op de PS4.

_/-\o_
Die laatste zin klopt natuurlijk niet :X

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:43:
[...]

Die laatste zin klopt natuurlijk niet :X
Het was nog vroeg.

_/-\o_

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Wat ik me bij Far Cry 4 afvraag is of de AI is verbeterd tov Far Cry 3.. iemand al iets over gelezen ?

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
In de usa store krijgen ze een Far Cry 4 demo. Hopelijk hier ook :)

PSN: Space-o-saurus

• Martinspire
NeP2013 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:28:
Wat ik me bij Far Cry 4 afvraag is of de AI is verbeterd tov Far Cry 3.. iemand al iets over gelezen ?
Al gespeeld zelfs. De AI is wat lastiger heb ik het idee. Ze zien je veel sneller en zullen dus ook sneller op je schieten. Wel lopen ze niet heel erg ver en bij het loslaten van dieren zijn ze ook niet al te snugger. Dus niet slimmer, wel lastiger :+

Het ziet er overigens schitterend uit en moet zeggen dat die ook wel bevalt. Lijkt inderdaad wel veel op FC3 maar de wereld is wel weer anders en ik moet zeggen dat ik hem ook wel lekker vind spelen.

Ander dingetje: Gezien ik mijn karakter van GTA niet over lijk te krijgen naar Online, moet ik even kijken of ik dat nog op kan lossen. Al lijkt het ermee te maken te hebben dat ik sinds 2013 GTA niet meer heb opgestart en dat ie daardoor niet mee is gekomen oid. Straks even kijken als ik mn 360 inplug en de game opstart of het helpt.

[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2014 10:06 ]

• NeP2013
Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:03:
[...]

Al gespeeld zelfs. De AI is wat lastiger heb ik het idee. Ze zien je veel sneller en zullen dus ook sneller op je schieten. Wel lopen ze niet heel erg ver en bij het loslaten van dieren zijn ze ook niet al te snugger. Dus niet slimmer, wel lastiger :+

Het ziet er overigens schitterend uit en moet zeggen dat die ook wel bevalt. Lijkt inderdaad wel veel op FC3 maar de wereld is wel weer anders en ik moet zeggen dat ik hem ook wel lekker vind spelen.

Ander dingetje: Gezien ik mijn karakter van GTA niet over lijk te krijgen naar Online, moet ik even kijken of ik dat nog op kan lossen. Al lijkt het ermee te maken te hebben dat ik sinds 2013 GTA niet meer heb opgestart en dat ie daardoor niet mee is gekomen oid. Straks even kijken als ik mn 360 inplug en de game opstart of het helpt.
Ok, zo te horen zijn ze dus niet veel slimmer geworden :+ ik zit te twijfelen om de bundel te kopen.. PS4 + FC 4 nu hij 399 is. Of te twijfelen of ik toch nog even moet wachten.. keuzes, keuzes. heb me wel vermaakt met FC3 op X360, ondanks de wat minder goede AI

• Davith78
Gelukkig, ik kreeg zonet een mail van One More Level dat GTA5 vandaag is verzonden. Met een beetje mazzel kan ik hem morgen uit de brievenbus vissen (tenminste, ik hoop dat het goed gaat met SelektVracht) :)

• Martinspire
NeP2013 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:36:
[...]

Ok, zo te horen zijn ze dus niet veel slimmer geworden :+ ik zit te twijfelen om de bundel te kopen.. PS4 + FC 4 nu hij 399 is. Of te twijfelen of ik toch nog even moet wachten.. keuzes, keuzes. heb me wel vermaakt met FC3 op X360, ondanks de wat minder goede AI
Ik heb er niet heel lang mee gespeeld, maar wat ik wel deed was prima. Was natuurlijk het makkelijke gebied. Maar had wel het idee dat ze de gadgets en wereld iets slimmer in elkaar hadden zitten. Denk dat het nog wel aardig moeilijk kan zijn.

Maar zijn er geen andere games waar je nog voor twijfelt? Of gaat het je alleen om FC4? Kijk desnoods wat video's of een (video) review

• NeP2013
Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:15:
[...]

Ik heb er niet heel lang mee gespeeld, maar wat ik wel deed was prima. Was natuurlijk het makkelijke gebied. Maar had wel het idee dat ze de gadgets en wereld iets slimmer in elkaar hadden zitten. Denk dat het nog wel aardig moeilijk kan zijn.

Maar zijn er geen andere games waar je nog voor twijfelt? Of gaat het je alleen om FC4? Kijk desnoods wat video's of een (video) review
Hm, ja Fifa 15 , maar wil eigenlijk dan wel een bundel (voor 399) en die is er niet voor 399 helaas. vind FC of CoD ook wel prima denk ik, dus qua bundel maakt het dan niet zoveel uit. twijfel nog of er misschien betere deals komen zo voor de feestdagen. maarja, hoe lang moet je wachten. :)

• Mr Ton
  • Laatst online: 18-12 17:24
NeP2013 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:34:
[...]

Hm, ja Fifa 15 , maar wil eigenlijk dan wel een bundel (voor 399) en die is er niet voor 399 helaas. vind FC of CoD ook wel prima denk ik, dus qua bundel maakt het dan niet zoveel uit. twijfel nog of er misschien betere deals komen zo voor de feestdagen. maarja, hoe lang moet je wachten. :)
Ik denk niet dat ze nog met andere bundels zullen komen.. Iedereen is nu al aan het shoppen voor kerst, en de grote games zijn uit. Lekker zon Far Cry bundel halen en dan rond kerst ergens FIFA vandaan plukken, dan zit je goed!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-12 17:14
Mr Ton schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:39:
[...]

Ik denk niet dat ze nog met andere bundels zullen komen.. Iedereen is nu al aan het shoppen voor kerst, en de grote games zijn uit. Lekker zon Far Cry bundel halen en dan rond kerst ergens FIFA vandaan plukken, dan zit je goed!
Ik verwacht hooguit nog een bundel met LBP 3. Dat is toch wel een van de paradepaardjes van Sony.

Computer says no

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
bram1984 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:30:
[...]

Download 'm gewoon uit de US store?
Demo staat ook gewoon in de NL store. Gewoon even zoeken op Far Cry 4, en er staat ook een demo bij. Heb hem even gepushed naar mijn PS4 nu vanaf de webstore.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-12 11:57

Lapras

Ice beam

Gister, na bijna een week wachten, eindelijk mijn PS4 binnen. Verkeerde adres ingevuld toen ik hem bestelde. Hoop gedoe gehad, maar hij is er.

Wat een fijn apparaat. Ik ben verliefd. Controller ook echt top. Ik ben een overstapper uit het Xbox kamp, dus alles is nog nieuw.

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:56
hoeveel kost lbl3 in de us store???
Hier pas volgende week beschikbaar ,misschien toch maar een us account aanmaken .

PSN: ghpeet

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12 21:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

$ 59,99

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Weet iemand of er al een tweakers PS4 crew actief is op GTA V online? Kan iig niks vinden, enkel de PS3 crew.

• NeP2013
Mr Ton schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:39:
[...]

Oke dan, ik ga me eens beraden en denk straks maar eens langs de MM :)

• The_Worst

The_Worst

Unox

Zane11 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:05:
Weet iemand of er al een tweakers PS4 crew actief is op GTA V online? Kan iig niks vinden, enkel de PS3 crew.
Ja, er zijn crew. Check dit topic: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

• Pinjataaa
  • Laatst online: 08:49

Pinjataaa

Hit me!

Dus €48 t.o.v. €65 (BOL) of €59 (PS Store) in NL...

[ Voor 1% gewijzigd door Pinjataaa op 18-11-2014 13:16 . Reden: Dikke fail (70 usd ipv 60usd) ]

• Martinspire
60 dollar is nu anders 47 euro hoor?

• Pinjataaa
  • Laatst online: 08:49

Pinjataaa

Hit me!

Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:14:
60 dollar is nu anders 47 euro hoor?
Woops, ik had 69 ingetypt ipv 59 :D

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Thanks! Over het hoofd gezien dat ze al een PS4 crew hadden opgericht. :D

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:28
Ik heb dus dat GTA5 pack gekocht maar je kreeg toch altijd 15 dagen PS+? NU heb ik alleen coupon van Sony Music :( Terwijl ik al spotift heb.

• Waturus
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
^
Even in de PS store kijken? Als het goed is kan je daar PS Plus activeren voor 14 dagen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pinjataaa schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:11:
[...]

Dus €48 t.o.v. €65 (BOL) of €59 (PS Store) in NL...
of 52 bij de mediamarkt.

Burp

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
Iemand nog meer last van een niet downloadende day-one patch van gta?

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-12 15:42
Nickvdd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:26:
Zelfde hier, misschien dat hij wel begint te downloaden als hij klaar is met instaleren

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-12 16:10
JeroenV_ schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:30:
vannacht hebben ze een mail storing gehad, hierdoor zijn er geen verzend bevestigingen verstuurd, maar vandaag krijg je je pakket gewoon in huis. Ik heb het nagevraagd bij hun omdat mijn pakket ook niet verstuurd was volgens de site, maar dat is die dus wel.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-12 22:51

muhda

Time & Space traveler

Check de GTA Slowchat topic, maar ook op andere forums en via socialmedia wordt dit probleem gemeld.
Vele hebben hier last van. Ik heb het maar opgegeven na 100 keer proberen.
Ik wacht het wel af, maar ik hoop dat het snel opgelost wordt. Ik wil namelijk online.

[ Voor 6% gewijzigd door muhda op 18-11-2014 16:15 ]

• Davith78
Voor iedereen de die demo van Far Cry 4 wil checken, je moet blijkbaar een key krijgen van iemand die het spel al heeft om de demo te kunnen spelen. Kwam ik net dus achter na de demo gedownload te hebben :|

Iemand die een key wil weggeven?? ;)

Edit: nevermind, ik heb geen PSN+ dus dat gaat sowieso niet werken :o

[ Voor 13% gewijzigd door Davith78 op 18-11-2014 16:35 ]

• Svenderson
Davith78 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:30:
Voor iedereen de die demo van Far Cry 4 wil checken, je moet blijkbaar een key krijgen van iemand die het spel al heeft om de demo te kunnen spelen. Kwam ik net dus achter na de demo gedownload te hebben :|

Iemand die een key wil weggeven?? ;)
Haha ja dat zag ik net ook, maar ik denk dat het komt omdat de download eigenlijk nog niet af is. ;) Kijk maar bij [options]>[information].

Het komt door die PS4 functie dat je je game al zou kunnen spelen terwijl de game nog niet helemaal gedownload is. Meestal kun je dan alvast de tutorial spelen. Blijkbaar wordt standaard elke game ondersteund, zelfs als de game zelf niks te spelen biedt voor de download af is. Maf dat ze dat ook doen bij demo's.

Sowieso raar dat de gebruiker hier geen duidelijke melding van krijgt, en de download-status voor 75%(denk ik?) van de download gewoonweg verborgen wordt achter twee handelingen. Ik had het ook al bij The Crew Beta, ik had pas door dat de game niet helemaal gedownload was, toen ik in-game een melding kreeg dat ik nog niet verder kon. Als ze er hier gewoon een soort van notificatie voor zouden geven vóór je begint met spelen, dan voorkom je veel verwarring.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Woei postbode was aardig vandaag :)

Niet alleen GTA5 maar ook al Dragon Age Inquisition, die pas over 2 dagen uitkomt. Nu alleen nog een een dag van 32 uur en ik ben helemaal tevreden :P

• ColonelSanders
Svenderson schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:38:
[...]

Haha ja dat zag ik net ook, maar ik denk dat het komt omdat de download eigenlijk nog niet af is. ;) Kijk maar bij [options]>[information].
Oh oh ik noem mijn vriendin net een muts omdat ze de demo niet aan de praat kreeg.
Ff terugbellen :*)

• v8power67
  • Laatst online: 25-12 21:43
Pfff denk effe far cry 4 demo downloaden. Krijg wel een hele 500kb/s 4gb in 3 uur.... wat zijn dit voor snelheden man he.
Lijkt wel flashback naar verleden dit.
Tis dat ik op de x1 nog slechter haal door rare omstandigheden... maar sony needs to step up there game here.
Minimaal 50% van de verbinding snelheid zou al netjes zijn. Zit nu op 500KB/s waar ik normaal 25MB/s haal...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-12 23:41
Dit is mijn fix op de day-one patch, had hier namelijk ook last van.

De download verwijderen, game laten installeren.
Gta opstarten en sluiten.
Daarna download en foutmelding verwijderen. Hierna de game weer opstarten en je download van ruim 1 GB zal normaal verlopen..

[ Voor 3% gewijzigd door tovenaar1988 op 18-11-2014 18:17 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:06
Lekker bezig dames en heren publishers (developers kunnen hier weinig aan doen, die worden onder druk gezet):

DAIII:I - 44.15 GB + 123.8 MB day one patch;
FC4 - 23.43 GB + 553.2 MB day one patch;
GTA V - 44.87 GB + 1.14 GB day one patch.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 18-11-2014 18:44 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Ik heb een raar probleem met GTA V op de PS4 :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3z4NS4PKOExoVlyKH5OPNQgu/full.jpg?nohitcount=1

Een DriveClub icoon waar een GTA V icoon bij het spel zou moeten staan.
Is gekomen sinds de 2de update van GTA V , daarvoor was er wel gewoon een GTA V icoon bij de game.

Alles al geprobeerd om er weer een GTA V icoon bij te doen , niks helpt.

Opnieuw downloaden heb ik geen zin in , misschien wachten op een GTA V update.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:44:
Ik heb een raar probleem met GTA V op de PS4 :

[afbeelding]

Een DriveClub icoon waar een GTA V icoon bij het spel zou moeten staan.
Is gekomen sinds de 2de update van GTA V , daarvoor was er wel gewoon een GTA V icoon bij de game.

Alles al geprobeerd om er weer een GTA V icoon bij te doen , niks helpt.

Opnieuw downloaden heb ik geen zin in , misschien wachten op een GTA V update.
Wat is het versienummer bij die update Dennis?

• v8power67
  • Laatst online: 25-12 21:43
Zijn er mensen hier die via usa account gta5 hebben ? En zo ja werkt deze gewoon zoals altijd.
Wil als ik weer geld heb de game wel halen maar alleen voor goeie prijs en usa prijs is netjes.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• ColonelSanders
Voor de Far Cry demo heb je inderdaad een key nodig. Ik snap niet wat het praktisch nut daar van is. Ik wilde alleen even de demo checken. Dan niet ubi. Demo er af. Houdoe.

• HaskoF
Ik denk dat de "demo"bedoelt is voor de feature dat als je zelf farcry 4 hebt je een andere speler de mogelijkheid kan geven om de game te kunnen spelen:

"If you buy the game on PlayStation 3 or PlayStation 4 you get 10 Keys to Kyrat. Each one lets you invite a friend to play co-op via the PlayStation Network, even if they haven't bought the full game.

Each key is good for up to two hours of game time, during which you and your friend can explore Kyrat, capture outposts and gain in-game rewards."

Bron: PS4 Blog Farcry 4
Mocht iemand nog keys over hebben...

[ Voor 3% gewijzigd door HaskoF op 18-11-2014 20:29 ]

• Davith78
Svenderson schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:38:
[...]

...

Sowieso raar dat de gebruiker hier geen duidelijke melding van krijgt, en de download-status voor 75%(denk ik?) van de download gewoonweg verborgen wordt achter twee handelingen. Ik had het ook al bij The Crew Beta, ik had pas door dat de game niet helemaal gedownload was, toen ik in-game een melding kreeg dat ik nog niet verder kon. Als ze er hier gewoon een soort van notificatie voor zouden geven vóór je begint met spelen, dan voorkom je veel verwarring.
Ik wou het net nakijken, maar ik was even vergeten dat ik de demo meteen alweer gedeleted had nadat ik een melding kreeg van die key. Enfin, ik kijk wel een livestream op twitch ofzo om een indruk te krijgen.

Btw het is volgens mij niet zo dat je even ergens een keycode kunt invoeren, iemand in jouw vriendenlijst met de volledige versie van farcry 4 moet jou via PSN een invite met een 'key to kyrat' sturen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:06
Al even Far Cry 4 op de PS4 gespeeld, ik vind het wederom (na Far Cry 3) een briljante game!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Svenderson
Davith78 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:54:
[...]

Ik wou het net nakijken, maar ik was even vergeten dat ik de demo meteen alweer gedeleted had nadat ik een melding kreeg van die key. Enfin, ik kijk wel een livestream op twitch ofzo om een indruk te krijgen.

Btw het is volgens mij niet zo dat je even ergens een keycode kunt invoeren, iemand in jouw vriendenlijst met de volledige versie van farcry 4 moet jou via PSN een invite met een 'key to kyrat' sturen.
Hmm ja eehm, de download is bij mij inmiddels wel klaar... en dat scherm is er nog steeds, je kunt de demo dus blijkbaar echt alleen spelen als je een key hebt van een vriend. LAME.

Iemand die het spel heeft en mij de demo gunt, voeg me toe op PSN: Vloeibaar 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Svenderson op 18-11-2014 21:09 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:55
Eh, ik heb gemerkt dat ik geen trophies krijg in gta5? Meer mensen dit probleem en waar het aan zou kunnen liggen?

edit: trophy lijst bestaat blijkbaar niet eens :? Heb even de update eraf gegooid en ga nu de update opnieuw installeren. Kijken wat ie doet.

edit 2: Nu wordt het nog erger; ik heb net als Dennis dat ik ipv het GTA5 icoon een Driveclub icoon te zien krijg, en nog vreemder en vervelender is dat als ik erop klik, vrolijk Driveclub opgestart wordt om vervolgens te stranden in een error 8)7 Throphy lijst bestaat niet. Ik denk dat ik morgen even GTA5 eraf gooi en weer opnieuw installeer.

[ Voor 78% gewijzigd door Trishul op 18-11-2014 22:27 ]

Pagina: 1 ... 67 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link