SacreBleu schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:21:
[...]

Dat zijn dan toch problemen? Een hoge inputlag en laag contrast waren voor jou 'problemen' genoeg om 'em terug te brengen. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik altijd vrij voordelige TV's heb gehad (tussen de 600 en 800 euro) dus ik weet niet beter. Mocht er ooit een high-end toestel komen dan kan ik misschien nog aardig verrast staan. Ik kan van mijn toestellen de inputlag niet vinden. Ik ben wel een beamer aan het overwegen, groter = beter :9~

[...]

R.I.P controller? :+
Nee, meer eigenschappen die niet voor de beste game-omstandigheden zorgen. ;)

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-12 07:43
zojuist vanuit de topic warning alles gelezen over us accounts, toch nog een vraagje hier over en hoop dat iemand hier nog op wil antwoorden :-)\

ik wil een us account gaan sharen waar een game op gekocht is.

1 lijkt met beste dat mijn maat mijn us account als primair gaat gebruiken dan kan hij vervolgens met zijn eigen accout spelen. moet mijn primaire us account ingelogd blijven bij hem? ik zit zelf met het us account en mijn eerder nl account.

2 werkt het ook als ik het us account primair instel op mijn ps4 en mijn maat zijn account toevoeg op mijn ps4, en dat hij dan op zijn ps4 met zijn account kan spelen.

3 kan ik beter het us account primair maken op mijn ps en hem de inlog geven voor op zijn ps?

thx alot!

[ Voor 7% gewijzigd door P33R op 16-11-2014 11:30 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:32:
[...]

Ik was even bang dat het mis zou gaan bij mij omdat de timer gister ineens was verdwenen maar hier zijn de beide downloads ook begonnen.
Heb de game net aangeschaft en bij mij staat automatische download aangevinkt en dat ie op 16-11 begint met de automatische download. Moet ik dan verder niets meer doen? Zie de game namelijk nergens terug bij downloads.
Kan ik nog wel terug naar mijn NL account nu of download ie dan niet?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

P33R schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:56:
zojuist vanuit de topic warning alles gelezen over us accounts, toch nog een vraagje hier over en hoop dat iemand hier nog op wil antwoorden :-)\

ik wil een us account gaan sharen waar een game op gekocht is. lijkt met beste dat mijn maat mijn us account als primair gaat gebruiken dan kan hij vervolgens met zijn eigen accout spelen. moet mijn primaire us account ingelogd blijven bij hem? ik zit zelf met het us account en mijn eerder nl account.

werkt het ook als ik het us account primair instel op mijn ps4 en mijn maat zijn account toevoeg op mijn ps4, en dat hij dan op zijn ps4 met zijn account kan spelen.

thx alot!
Je kan per account 2 primaire consoles aanwijzen dus volgens mij moet je dat us account op beide consoles primair maken en dan ben je klaar. De ene speelt met het us account en de ander met een eigen account.

Dit weet ik helaas niet zeker maar voor (veel) meer info raad ik je aan dit topic en de oudere topics na te zoeken op posts van ASNNetworks. Die beste man heeft er erg veel nuttige info over gepost.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12 16:29
Anheuer schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:45:
[...]

Ik zie dat deze in Amerika net zijn aangekondigd voor $399. Dat is wel fors goedkoper dan €399.
Betekent dat dat Nederlandse prijzen binnenkort ook naar beneden gaan? Of is dat verschil er altijd?
Dat verschil is er altijd, met bijna alle artikelen.

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-12 07:43
AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:07:
[...]

Je kan per account 2 primaire consoles aanwijzen dus volgens mij moet je dat us account op beide consoles primair maken en dan ben je klaar. De ene speelt met het us account en de ander met een eigen account.

Dit weet ik helaas niet zeker maar voor (veel) meer info raad ik je aan dit topic en de oudere topics na te zoeken op posts van ASNNetworks. Die beste man heeft er erg veel nuttige info over gepost.
Thx hier ga ik nog eens opzoeken, als er verder nog tweakers zijn met handige info hierover graag.

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:41
AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:07:
[...]

Volgens mij (en volgens Sony) kun je per account maar 1 primaire console aanwijzen:

https://support.us.playst...2F-deactivate-primary-ps4
You can activate only one PS4 system per account.
hatsa schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:35:
[...]

Volgens mij (en volgens Sony) kun je per account maar 1 primaire console aanwijzen:

https://support.us.playst...2F-deactivate-primary-ps4

[...]
Ah I stand corrected. Bedankt.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:21
Ik ga straks even het centrum in en wil gaan kijken iets waarmee ik met mijn vrienden kan praten online, wat kan ik dan het beste kopen? Ik had gelezen dat je de ps4 camera ook kan gebruiken om te chatten? Ik wil geen complete headset want ik heb een goed 5.1 systeem. Wat raden jullie aan hiervoor?

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:48:
Ik ga straks even het centrum in en wil gaan kijken iets waarmee ik met mijn vrienden kan praten online, wat kan ik dan het beste kopen? Ik had gelezen dat je de ps4 camera ook kan gebruiken om te chatten? Ik wil geen complete headset want ik heb een goed 5.1 systeem. Wat raden jullie aan hiervoor?
Ik gebruik de camera om te chatten in verschillende games.
Werkt perfect. Zet de camera alleen niet te dichtbij 1 van de speakers.

• DM89
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:50:
[...]

Ik gebruik de camera om te chatten in verschillende games.
Werkt perfect. Zet de camera alleen niet te dichtbij 1 van de speakers.
Hmm oke dat wordt misschien lastig aangezien er 3 speakers om mijn tv heen hangen :P ik zal de camera dan boven mijn tv moeten hangen maar er zal maar iets van een halve meter tussen zitten, mijn tv is 55 inch maar de speakers hangen er langs.

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:59:
[...]

Hmm oke dat wordt misschien lastig aangezien er 3 speakers om mijn tv heen hangen :P ik zal de camera dan boven mijn tv moeten hangen maar er zal maar iets van een halve meter tussen zitten, mijn tv is 55 inch maar de speakers hangen er langs.
ik heb de camera ook een halve meter van de speakers af.
Hier geen last van rondzingen en / of echo's mits ik het geluid niet overdreven hard zet.
Meulendijks89 schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:59:
[...]

Dan ben je waarschijnlijk wel degene die iedereen op mute zet omdat je constant omgevingsgeluiden (speakers) aan het uitzenden bent wat over het algemeen als irritant wordt beschouwd. Is het bijgeleverde oortje geen optie? IPhone oortjes schijnen ook te werken.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:27
Een echt goede, goedkope draadloze headset had Sony voor de ps3 uitgebracht, dat bluetooth headsetje van ~€35. Deze werkte bij mij perfect in killzone 3 en gta online, maar helaas ondersteunt de ps4 deze niet.

Deze was echt ideaal icm met een 5.1 speakerset, ook vanwege de noise cancelling. Anderen hadden dus geen last van echo geluiden, en spraak was helder.

Voor gta online op de ps4 moet ik dus op zoek naar een nieuwe oplossing, helaas met kabels...

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
Hoe zit het met het delen van games in de Playstation Store?

Ik zou graag met een paar vrienden onze games delen, maar hoe is dit mogelijk? We hebben allemaal een eigen Playstation en eigen een Playstation Plus account. Op internet heb ik hier al het een en ander over gelezen, maar het is mij nog niet echt duidelijk.

Als ik mijn games wil delen met één andere vriend dan moet ik zijn Playstation als mijn primary Playstation instellen en die van mij als zijn primary Playstation. Is het dan mogelijk dat we op ons eigen account dezelfde game tegelijk spelen?

Dit is een scenario voor twee mensen, maar kan dit ook met drie?

Kan iemand mij hier misschien meer uitleg over geven?

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 14:24

Kju

Ik snap wel dat mensen hun prachtige systeem willen gebruiken met gamen maar met een headset is gewoon een volledig andere ervaring. Daarnaast heb je, vind ik dan, een voordeel met een headset op je hoofd als je bijvoorbeeld een deathmatch speelt.
De Turtle Beach Ear Force Stealth 500P (€ 135) is volledig draadloos op PS4, ook met chatten. De Sony Gold is ook volledig wireless en iets goedkoper (€ 90,-).

Edit: mijn hele punt vergeten. Bedenk wel goed hoe je het zal gebruiken. Het is online echt super irritant als ik achtergrondgeluiden van mensen hoor en ik mute ze dan ook gelijk. Vaak hebben ze hun geluid wat te hard aan, soms zelfs i.c.m. met chat die over hun speakers loopt en ik een vervelende feedback krijg als ik zelf praat.

[ Voor 29% gewijzigd door Kju op 16-11-2014 12:33 ]

PSN: Kjujay

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:11

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Peterrtt schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:20:

Ik zou graag met een paar vrienden onze games delen, maar hoe is dit mogelijk? We hebben allemaal een eigen Playstation en eigen een Playstation Plus account. Op internet heb ik hier al het een en ander over gelezen, maar het is mij nog niet echt duidelijk.

Als ik mijn games wil delen met één andere vriend dan moet ik zijn Playstation als mijn primary Playstation instellen en die van mij als zijn primary Playstation. Is het dan mogelijk dat we op ons eigen account dezelfde game tegelijk spelen?

Precies zoals je zelf al omschrijft.
Dit werkt slechts alleen met twee personen.
Op de playstation log je gewoon in onder je eigen naam.
Tegelijk spelen van dezelfde game kan ook. Het enige is, dat wanneer een van jullie een game heeft gekocht, je even op diegene zijn account moet aanmelden op je playstation en via de store moet installeren. That's all. Daarna kun je het spel spelen op je eigen account

• Lekker Ventje
Mensen die save games tussen de Vita en PS4 van Terraria hebben kunnen uitwisselen?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:15
Peterrtt schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:20:

Je hebt t inderdaad goed. Max 2 personen, omdat er maar 1 primary PS4 kan zijn per account. Op de primary PS4 kan iedereen bij je content, en zelf kan je op elke PS4 bij je eigen content als je bij jezelf inlogt.

PSN ID: Beest41

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
Dank voor al jullie reactie! Het is duidelijk nu :)

• DM89
AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:07:
[...]

Dan ben je waarschijnlijk wel degene die iedereen op mute zet omdat je constant omgevingsgeluiden (speakers) aan het uitzenden bent wat over het algemeen als irritant wordt beschouwd. Is het bijgeleverde oortje geen optie? IPhone oortjes schijnen ook te werken.
Ik ga inderdaad dat oortje proberen, is zien hoe dat werkt lijkt me niet zo fijn als je die lang in hebt maar kan die oortjes van me Note 4 blijkbaar ook gebruiken als mono headset.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:33
Ik heb net mijn Ps4 te koop gezet. Het is een prachtig apparaat, lekker klein en volgens mij heeft hij veel kracht, Voor mij zijn er nu echter gewoon nog geen games die de moeite waard zijn. Na 4 generaties PS nu alleen een console van MS. PS4 komt er wel weer als Uncharted 4 komt.

Wellicht nog nuttig voor mensen die tzt een console willen kopen. Ik kocht blind een PS4 omdat ik altijd de Sony games fijn vind. Bovendien was er een heerlijke positive vibe waardoor je het gevoel hebt dat je een slimme koop maakt. Tot nu toe zijn er echter geen typische sony games uitgekomen. Goed om mee te wegen!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De eerste typische Sony game komt binnenkort, namelijk LittleBigPlanet 3 ;)
En nu je console verkopen en misschien binnen een jaar weer kopen heeft ook niet veel nut lijkt me? Daarnaast zijn de multiplatform spellen op de PS4 vaak mooier dan op de One.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 16-11-2014 14:11 ]

PSN id: NL_SToRM

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:33
SToRM666 schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:09:
De eerste typische Sony game komt volgende week in de vorm van LittleBigPlanet 3.
En nu je console verkopen en misschien binnen een jaar weer kopen heeft ook niet veel nut lijkt me? Daarnaast zijn de multiplatform spellen op de PS4 vaak mooier dan op de One.
Klopt, maar ben gek genoeg geen fan van littlebigplanet. Opzich zijn de setting ed leuk maar vind al die stikkers plakken en het verhaaltje heel irritant. Geef dan maar Rayman oid.

Ach ik koop hem dan even tweedehands voor Uncharted, dag na het uitspelen kan die weer weg :).

• Trishul
giantgiantus schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:52:
Ik heb net mijn Ps4 te koop gezet. Het is een prachtig apparaat, lekker klein en volgens mij heeft hij veel kracht, Voor mij zijn er nu echter gewoon nog geen games die de moeite waard zijn. Na 4 generaties PS nu alleen een console van MS. PS4 komt er wel weer als Uncharted 4 komt.

Wellicht nog nuttig voor mensen die tzt een console willen kopen. Ik kocht blind een PS4 omdat ik altijd de Sony games fijn vind. Bovendien was er een heerlijke positive vibe waardoor je het gevoel hebt dat je een slimme koop maakt. Tot nu toe zijn er echter geen typische sony games uitgekomen. Goed om mee te wegen!
Heb je dit zelfde niet vorige week al gemeld hier? O-)

Ik ben persoonlijk tevreden met de PS4, heeft dit jaar van alle 8ste generatie consoles de MEESTE games gekregen, exclusives netjes verspreid over het hele jaar en niet alles rond de feestdagen. Echte Sony games komen al zeer binnenkort, in de vorm van the order en bloodborne. Naast de AAA games komen er ook enkele zeer interessante grotere indies uit, zoals Rime, No man's sky, Below, the witness, alienation, etc. The grass is always greener on the other side, maar de concurrentie biedt dit simpelweg niet. My 2 cents.

Maar om even terug te komen op dat headset verhaal, ik gebruikte tijdens gta online op de ps3 deze: http://www.bol.com/nl/p/s...03071448-1004004006396068

En echt niet dat andere last hadden van echo geluiden. Een vaste maat waarmee ik speelde gebruikte deze ook i.c.m een dikke stereo 2.0 set, en geen enkel probleem met echo, spraak was echt kraakhelder. Echt zonde dat ik deze nu niet meer kan gebruiken, en er bovendien geen alternatief is, want ik wil graag gewoon weer zo'n draadloze single earpiece, lekker licht en draadloos en puur voor chat terwijl ik de DTS soundtrack hoor (en voel :9~ ) over m'n 5.1 set met dus dedicated subwoofer. Vooral met gta online was dit echt een killer combo. Sony had met dat ding echt een winner in huis, speciaal bedoeld voor playstations, maar nu hebben ze geen alternatief meer...

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12 17:41
*knip*

[ Voor 89% gewijzigd door Uniciteit op 16-11-2014 14:38 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:42

PBP

Ook GTA5 maar gepreorderd in de US store. Nu maar hopen dat mijn EU online character ook meegaat (ga er vanuit van wel).

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
PBP schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:32:
Ook GTA5 maar gepreorderd in de US store. Nu maar hopen dat mijn EU online character ook meegaat (ga er vanuit van wel).
Moet volgens mij geen probleem zijn. Je moet met je Rock Star Games account inloggen, staat dus los van of je een eu of us account hebt op de PSN.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Colors
  • Laatst online: 29-10 09:58
Klein vraagje kan het antwoord niet vinden.

Hebben jullie ook last van dat de playstation store niet goed wilt laden.
Ik bedoel hiermee als ik mijn ps4 aanzet dan werkt de store goed. Als ik half uurtje een spel gespeeld heb en ga dan naar store wilt hij niet laden (internet enzo laadt hij wel) is alleen de store (blauw scherm en met annuleren) en bij wat is er nieuw.
Dit gebeurd alleen als ik al half uurtje een spel heb gespeeld. Meer mensen die dit hebben of een oplossing voor mij hebben?

Internet werkt verder goed.
Zodra ik de ps4 opniew start werkt het weer wel

• Trishul
Colors schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:43:

Ik bedoel hiermee als ik mijn ps4 aanzet dan werkt de store goed. Als ik half uurtje een spel gespeeld heb en ga dan naar store wilt hij niet laden (internet enzo laadt hij wel) is alleen de store (blauw scherm en met annuleren) en bij wat is er nieuw.
Dit gebeurd alleen als ik al half uurtje een spel heb gespeeld. Meer mensen die dit hebben of een oplossing voor mij hebben?

Dat heb ik niet meegemaakt. Kun je aangeven met welke game(s) dit gebeurd? Ik doe dit namelijk ook best vaak om ff snel dlc ofzo te checken terwijl ik in een game zit, en dan werkt het prima, en snel. Ik heb dit gedaan bij watch dogs, killzone, nfs, infamous, knack, lego marvel en driveclub.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:30

Heb je eens geprobeerd om het spel af te sluiten? Als je op de PS knop drukt dan gaat het spel in 'sluimer' maar je kunt in het menu browsen naar het spel en dan met de options knop het spel he-le-maal afsluiten. Msschien komt de PS geheugen tekort.

Ik heb het, volgens mij, één of twee keer meegemaakt. En meestal ging ik dan Netflix kijken ofzo, daarna deed alles het weer.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Colors
Trishul schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:48:
[...]

Dat heb ik niet meegemaakt. Kun je aangeven met welke game(s) dit gebeurd? Ik doe dit namelijk ook best vaak om ff snel dlc ofzo te checken terwijl ik in een game zit, en dan werkt het prima, en snel. Ik heb dit gedaan bij watch dogs, killzone, nfs, infamous, knack, lego marvel en driveclub.
ik heb alleen driveclub nog en daarmee gebeurd dit. Ps4 is met kabel verbonden en verder werkt alles goed (internet enz)
Is echt alleen bij store en kopje wat is er nieuw

• Colors
SacreBleu schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:50:
[...]

Heb je eens geprobeerd om het spel af te sluiten? Als je op de PS knop drukt dan gaat het spel in 'sluimer' maar je kunt in het menu browsen naar het spel en dan met de options knop het spel he-le-maal afsluiten. Msschien komt de PS geheugen tekort.

Ik heb het, volgens mij, één of twee keer meegemaakt. En meestal ging ik dan Netflix kijken ofzo, daarna deed alles het weer.
dit heb ik gedaan maar dat werkt helaas niet.
ik heb alles al gecontroleerd.
Ik heb verder nog geen apps erop staan.
iemand nog tips of een instelling wat ik niet zie?

[ Voor 3% gewijzigd door Colors op 16-11-2014 14:59 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:42

PBP

TheKillingBean schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:39:
[...]

Moet volgens mij geen probleem zijn. Je moet met je Rock Star Games account inloggen, staat dus los van of je een eu of us account hebt op de PSN.
Dat vermoeden had ik al ja. Las dat het via je SocialClub account ging, maar toch :P

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:00

SkyStreaker

Move on up!

Colors schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:56:
[...]

dit heb ik gedaan maar dat werkt helaas niet.
ik heb alles al gecontroleerd.
Ik heb verder nog geen apps erop staan.
iemand nog tips of een instelling wat ik niet zie?
Heb je een USB-stick? ff je savedgames d'r op enzo en de PS4 anders volledig resetten.
Paardenmiddel natuurlijk, maar ja...

[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 16-11-2014 15:03 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Colors
SkyStreaker schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:02:
[...]

Heb je een USB-stick? ff je savedgames d'r op enzo en de PS4 anders volledig resetten.
Paardenmiddel natuurlijk, maar ja...
Dit heb ik ook al gedaan maar geen succes.
Net ps4 in rust mode gezet en dan weer aan nu werkt alles weer goed. Maar zodra ik driveclub ga spellen voor een half uurtje ongeveer dan werkt het weer niet

Edit

Volgens mij gelukt via tijd instellen waarna de ps4 wordt uitgeschakeld
Dan staat er een kopje algemeen (applicatie) (deze instelling is voor als je op het beginscherm bent, of als er een applicatie zoals een game of internetbrowser wordt gebruikt.

stond op 20 minuten heb het nu uit gezet en volgens mij werkt het nu goed.
staat dit ook uit bij jullie?

[ Voor 28% gewijzigd door Colors op 16-11-2014 15:49 ]

• joey82
TheKillingBean schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:39:
[...]

zat dit niet gekoppeld aan je gamertag dan? ik weet het niet meer zeker maar volgens mij deed ik in gta verbinding maken met socialClub,,is het wachtwoord dan niet gewoon het wachtwoord van je gamerTag ( account ) ?

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
joey82 schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:43:
[...]

zat dit niet gekoppeld aan je gamertag dan? ik weet het niet meer zeker maar volgens mij deed ik in gta verbinding maken met socialClub,,is het wachtwoord dan niet gewoon het wachtwoord van je gamerTag ( account ) ?
Ik heb op de playstation nooit in hoeven te loggen op SC, het lijkt mij dus dat het om je psn account/ gamertag gaat omdat die via de site gelinked is

Verwijderd

DigitalError schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:53:
[...]

Ik heb op de playstation nooit in hoeven te loggen op SC, het lijkt mij dus dat het om je psn account/ gamertag gaat omdat die via de site gelinked is
Op de social club site heb je als t goed is je psn gekoppeld. Dan kan het worden overgezet.

• joey82
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:55:
[...]

Op de social club site heb je als t goed is je psn gekoppeld. Dan kan het worden overgezet.
oke tnx.....ik kom van x360 af dus vandaar de vraag..

• Bron
  • Laatst online: 15-12 16:29
Vroeger was het makkelijker om spellen te krijgen voordat ze uitkwamen.
Goede oude tijd toch...

• Colors
Colors schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:05:
[...]

Dit heb ik ook al gedaan maar geen succes.
Net ps4 in rust mode gezet en dan weer aan nu werkt alles weer goed. Maar zodra ik driveclub ga spellen voor een half uurtje ongeveer dan werkt het weer niet

Edit

Volgens mij gelukt via tijd instellen waarna de ps4 wordt uitgeschakeld
Dan staat er een kopje algemeen (applicatie) (deze instelling is voor als je op het beginscherm bent, of als er een applicatie zoals een game of internetbrowser wordt gebruikt.

stond op 20 minuten heb het nu uit gezet en volgens mij werkt het nu goed.
staat dit ook uit bij jullie?
Werkt toch niet
Iemand nog tips?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gisteravond met vier man flink wat potjes Towerfall Ascension gespeeld. Echt gegarandeerde fun ondanks het simplistische karakter. Kreeg het idee dat het van dezelfde maker is als Retro City Rampage, of ze hebben leentjebuur gespeeld aangaande de audio :+

Minecraft was redelijk onspeelbaar met four player splitscreen helaas.

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:25
Lekker Ventje schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:43:
Mensen die save games tussen de Vita en PS4 van Terraria hebben kunnen uitwisselen?
Ik mis deze functie ook met de Vita en de ps4 versie van Binding of Isaac.

• Trishul
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=933946

Allemaal gif's van gta5 ps4 versie, en de nieuwe radio songs... Damn lijkt erop dat rockstar weer iedereen dik gaat overtreffen..

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-12 10:28

probleem heb ik vanaf day one! sony adviseert om een totale system restore te doen.
maar daar heb ik geen zin in.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Colors
Dutchzilla schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:02:
[...]

probleem heb ik vanaf day one! sony adviseert om een totale system restore te doen.
maar daar heb ik geen zin in.
Dat heb ik al gedaan (vandaag nog is) en dat helpt niet.
Ligt het dan aan mijn ps4?

want ik kan hem nog ruilen heb hem nog geen 14 dagen

• joey82
Colors schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:11:
[...]

ruilen dan dat ding :Y

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:16
Colors schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:11:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, 2x ps4 restored helpt geen fuck!
AC U crashes 2-15 minuten elk potje, alle andere games werkt perfect! in totaal alleen bij AC U en bij Destiny Alpha had ik crashes, alle andere games niet (+/- 20 games gespeeld)

nothing stops this train

• Colors
Maar lijkt me sterk dat het aan mijn ps4 ligt?
Want als ik hem start werkt alles als ik half uurtje driveclub ga spelen en dan het spel afsluit werkt store niet meer. Rest werkt wel zoals browser enz.

http://community.eu.plays...-werkt-niet/td-p/21727365

Schijnt dat meer mensen er last van hebben.
Iemand heeft hem zelfs hiervoor geruild maar had weer hetzelfde resultaat.

Ben benieuwd of bart smith moeilijk gaat doen dan ga ik toch maar bellen morgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Colors op 17-11-2014 00:31 ]

• Colors
Kol Nedra schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:15:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, 2x ps4 restored helpt geen fuck!
AC U crashes 2-15 minuten elk potje, alle andere games werkt perfect! in totaal alleen bij AC U en bij Destiny Alpha had ik crashes, alle andere games niet (+/- 20 games gespeeld)
Dus meerdere hebben hier last van. Als ze half uurtje ofzo aan het gamen zijn en sluiten het spel af dat de ps4 store niet wilt laden.
hmm raar er moet toch een oplossing zijn.

Morgen maar ook even naar mijn ziggo router kijken mischien dat ik daar iets vind
Colors schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:20:
[...]

Dus meerdere hebben hier last van. Als ze half uurtje ofzo aan het gamen zijn en sluiten het spel af dat de ps4 store niet wilt laden.
hmm raar er moet toch een oplossing zijn.

Morgen maar ook even naar mijn ziggo router kijken mischien dat ik daar iets vind
Het is iets wat bij sommige mensen al speelt sinds de release. Bij de ene werd het gefixed bij een update en bij een ander werd het geïntroduceerd bij dezelfde update. Persoonlijk heb ik er een paar keer last van gehad maar na een hard reset was het probleem verdwenen.

Verwijderd

Iemand het extra bestandje met de preorder bonus van GTA V al kunnen downloaden?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:10

Phydomir

Dennis

Colors schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:18:
Schijnt dat meer mensen er last van hebben.
Iemand heeft hem zelfs hiervoor geruild maar had weer hetzelfde resultaat.

Ben benieuwd of bart smith moeilijk gaat doen dan ga ik toch maar bellen morgen.
Ruilen heeft geen zin. Is een software probleem. Heb het ook regelmatig nadat ik en game heb gespeeld. Als je onder netwerk opties even een connectie test doet werkt het weer.
Even en ps4 reboot helpt ook.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 06:04:
Iemand het extra bestandje met de preorder bonus van GTA V al kunnen downloaden?
Nee. Gaf een foutmelding bij mij.

Before me there were many, after me there will be none

Verwijderd

Jay-K schreef op maandag 17 november 2014 @ 06:57:
[...]

Nee. Gaf een foutmelding bij mij.
Bij mij download ie gewoon niet.

Zal wel goedkomen vandaag.

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
Nou eerst per abuis 50 euro op mijn nl account gezet ... maar eens even kijken hoe we dit terug krijgen ... dan nu toch eindelijk dollars erop gezet via Amazon en GTA V gepreordered. Ben benieuwd of het allemaal beetje soepel gaat werken.
En oja mijn Rockstar is ook eerst maar even aan mijn nieuwe ps4 account gekoppeld, heb geen historie om mee te nemen dus dat was geen probleem

PSN : Headless _Pumpkin

PSN Headless_Pumpkin

• SacreBleu
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 06:59:
[...]

Bij mij download ie gewoon niet.

Zal wel goedkomen vandaag.
Volgens mij is die pas te downloaden wanneer het spel ook daadwerkelijk uit is. Ik heb hetzelfde gehad met TLoU en Destiny. Eventjes geduld, vannacht kunnen we los gaan :)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Colors
Phydomir schreef op maandag 17 november 2014 @ 06:30:
[...]

Ruilen heeft geen zin. Is een software probleem. Heb het ook regelmatig nadat ik en game heb gespeeld. Als je onder netwerk opties even een connectie test doet werkt het weer.
Even en ps4 reboot helpt ook.
Klopt opnieuw op starten werkt alles weer
Wel raar de ene heeft er last van en de ander weer niet
als ik netwerk test doe werkt hij nog niet. Ik moet hem echt opnieuw starten

Maar thanks nu weet ik zeker dat het niet aan mijn ps4 ligt

• Colors
AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 03:24:
[...]

Het is iets wat bij sommige mensen al speelt sinds de release. Bij de ene werd het gefixed bij een update en bij een ander werd het geïntroduceerd bij dezelfde update. Persoonlijk heb ik er een paar keer last van gehad maar na een hard reset was het probleem verdwenen.
Hard reset helpt helaas niet.
Ik kijk het wel even aan want weet nu wel dat het niet aan mijn ps4 ligt dus ruilen heeft dan geen zin dan
En anders maar mijn ps4 opnieuw starten als ik ps4 store nodig heb. En hopen dat her in de toekomst wordt gemaakt.

Verwijderd

Colors schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:10:
[...]

Hard reset helpt helaas niet.
Ik kijk het wel even aan want weet nu wel dat het niet aan mijn ps4 ligt dus ruilen heeft dan geen zin dan
En anders maar mijn ps4 opnieuw starten als ik ps4 store nodig heb. En hopen dat her in de toekomst wordt gemaakt.
Ik bestel meestal games en andere dingen voor de PS4 via de webstore :

http://www.sonyentertainm.../nl-nl/playstation-store/

De PSStore op de PS4 werkt bij mij ook vaak niet.

• Lekker Ventje
Kom er nu pas achter dat er een samenwerking tussen mijn PS4 en mijn Sony TV is. Als ik mijn PS4 aanzet springt de tv automatisch van de decoder op de aansluiting van de receiver (Denon) waar de PS4 op aangesloten is. Zet ik de tv uit dan gaat de PS4 automatisch in standby modus. En dat alles zonder rechtstreekse verbinding.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:54:
Kom er nu pas achter dat er een samenwerking tussen mijn PS4 en mijn Sony TV is. Als ik mijn PS4 aanzet springt de tv automatisch van de decoder op de aansluiting van de receiver (Denon) waar de PS4 op aangesloten is. Zet ik de tv uit dan gaat de PS4 automatisch in standby modus. En dat alles zonder rechtstreekse verbinding.
Dat heeft volgens mij met HDMI-CEC te maken.

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-12 19:02
Wie kijkt er nog meer uit naar Little big planet 3? Deze komt, net als GTA 5, morgen uit. GTA 5 heb ik al genoeg op de ps3 gespeeld en ga deze niet voor de ps4 halen (eventueel voor de PC als deze uit komt). Little big planet 1 heb ik in ieder geval genoeg gespeeld, samen met mijn vriendin, om uit te kijken naar versie 3.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde. Internet werkt gewoon perfect want ik kan wel multiplayer spelen.
Wanneer ik naar de store ga, laadt er helemaal niks en blijft het scherm gewoon leeg. Vaak blijft dan "What's New" ook gewoon laden en verschijnt er niks.

Geen idee waar het aan ligt, maar irritant / vreemd is het inderdaad wel.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:32
Brammel schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:44:
Wie kijkt er nog meer uit naar Little big planet 3? Deze komt, net als GTA 5, morgen uit. GTA 5 heb ik al genoeg op de ps3 gespeeld en ga deze niet voor de ps4 halen (eventueel voor de PC als deze uit komt). Little big planet 1 heb ik in ieder geval genoeg gespeeld, samen met mijn vriendin, om uit te kijken naar versie 3.
Hij komt toch pas 26 november in NL uit? Tenminste, dat is wat ik in de store zag?
https://store.sonyenterta...00063_00-LBP3XPREORDERPS4
Wel 18 november in de US, maar niet hier

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 17-11-2014 10:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

falcon123 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:57:
[...]

Klopt hierdoor kan je o.a. ook Netflix met je TV remote bedienen. Maar verschilt per fabrikant wat werkt, bij mijn oudere Samsung TV'tje werken de play/pause knoppen alleen voor de ingebouwde mediaplayer maar bij de Sony TV werkte die weer wel via CEC.

Verwijderd

Brammel schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:44:
Little Big Planet 3 wordt ook mijn volgende game :)
Vooral wanneer je speelt met z'n tweeën is het een erg goede game.

GTA 5 komt er ook, maar pas na Little Big Planet 3 en Dragon Age. De 1st. person mode van GTA 5 geeft sowieso een nieuwe game - ervaring die ik zeker een 2e keer spelen waard vind, buiten het feit dat de graphics en de details vele malen beter zijn als op de PS3 / Xbox 360.

• Colors
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:46:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Internet werkt gewoon perfect want ik kan wel multiplayer spelen.
Wanneer ik naar de store ga, laadt er helemaal niks en blijft het scherm gewoon leeg. Vaak blijft dan "What's New" ook gewoon laden en verschijnt er niks.

Geen idee waar het aan ligt, maar irritant / vreemd is het inderdaad wel.
Ben blij dat ik dan niet de enige ben want ik was echt aan het twijfelen dat het aan mijn ps4 lag. Wilde hem vandaag ruilen maar dat is gelukkig niet nodig.

Nu maar hopen dat sony dit ooit oplost :P

• NeP2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:56:
[...]

Little Big Planet 3 wordt ook mijn volgende game :)
Vooral wanneer je speelt met z'n tweeën is het een erg goede game.

GTA 5 komt er ook, maar pas na Little Big Planet 3 en Dragon Age. De 1st. person mode van GTA 5 geeft sowieso een nieuwe game - ervaring die ik zeker een 2e keer spelen waard vind, buiten het feit dat de graphics en de details vele malen beter zijn als op de PS3 / Xbox 360.
Kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan LBP 3? volgens mij begrijp ik het concept niet helemaal. maar dat kan aan mij liggen :)

*of zeg ik nu iets heel stoms? }:O

• Lekker Ventje
falcon123 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:57:
[...]

Vandaar. Want mijn Samsungdecoder gaat ook automatisch uit als ik de tv uitzet. Weet nu ook waarom de tv weer uit zichzelf aanspringt als ik de decoder eerst uitzet en de tv meteen daarna :X Door de vertraging bij de decoder springt de tv telkens weer aan.
De receiver blijft echter wel gewoon aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-11-2014 11:02 ]

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
Gta5 besteld bij bol.com maar nog geen bericht dat hij onderweg is meer mensen deze ervaring met bol of krijg ik hem pas woensdag dag na de release?

• The_Worst
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

Er staat een interessante review / QA op Reddit van een gebruiker die GTAV al heeft. Hij maakt een vergelijking tussen last-gen en current-gen. Zijn mening is dat de vernieuwing geen $60 waard is. Het ziet er goed uit, first-person is goed uitgewerkt, pop-in is niet meer aanwezig, car density is verhoogd maar de pedestrian density niet. Verder kan je op de PS4 met 1 druk op de knop wisselen tussen third en first-person tevens kan je een vaste voorkeur opgeven (lopen in first en rijden in third bijvoorbeeld)

@bartburg Bol verstuurt de verzendbevestiging pas 's nachts.

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 17-11-2014 11:07 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

Kun je savegames cross-account op één PS4 (lokaal gestored) raadplegen?
Dit ivm een new zealand account voor access tot GTA5 om 12:00 ipv 00:00.
The_Worst schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:06:
Er staat een interessante review / QA op Reddit van een gebruiker die GTAV al heeft. Hij maakt een vergelijking tussen last-gen en current-gen. Zijn mening is dat de vernieuwing geen $60 waard is. Het ziet er goed uit, first-person is goed uitgewerkt, pop-in is niet meer aanwezig, car density is verhoogd maar de pedestrian density niet. Verder kan je op de PS4 met 1 druk op de knop wisselen tussen third en first-person tevens kan je een vaste voorkeur opgeven (lopen in first en rijden in third bijvoorbeeld)

@bartburg Bol verstuurt de verzendbevestiging pas 's nachts.
Goede reddit post van die dude, enkel relevant voor mensen die het spel al lang en breed hebben uitgespeeld.

P.S. nieuwe muziek in GTA5 next gen.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 11:09 ]

Verwijderd

Colors schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:56:
[...]

Ben blij dat ik dan niet de enige ben want ik was echt aan het twijfelen dat het aan mijn ps4 lag. Wilde hem vandaag ruilen maar dat is gelukkig niet nodig.

Nu maar hopen dat sony dit ooit oplost :P
Ligt niet aan je PS4. Vrienden van mij hebben ook vaak dit probleem. Ik heb het zelfs ook al een paar keer meegemaakt op de playstation - app van Android. Dan kan de store ook gewoon niet geladen worden. Persoonlijk denk ik dat de server - capaciteit van Sony toe is aan een upgrade ;)
NeP2013 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:56:
[...]

Kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan LBP 3? volgens mij begrijp ik het concept niet helemaal. maar dat kan aan mij liggen :)
Dat stickers plakken e.d. heb ik me in de game niet echt vaak mee bezig gehouden.
Voor mij is het gewoon een grappige platform - game die denk ik leuker is wanneer je met zijn tweeën de game speelt dan alleen.
Je moet het genre inderdaad wel leuk vinden ;)

• The_Worst
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:07:
Kun je savegames cross-account op één PS4 (lokaal gestored) raadplegen?
Dit ivm een new zealand account voor access tot GTA5 om 12:00 ipv 00:00.
Savegames zijn niet zichtbaar voor andere gebruikers. Ik weet niet of het mogelijk is om save games te exporteren van het ene account om deze daarna te importeren in de andere.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:08:
[...]

Ligt niet aan je PS4. Vrienden van mij hebben ook vaak dit probleem. Ik heb het zelfs ook al een paar keer meegemaakt op de playstation - app van Android. Dan kan de store ook gewoon niet geladen worden. Persoonlijk denk ik dat de server - capaciteit van Sony toe is aan een upgrade ;)

[...]

Dat stickers plakken e.d. heb ik me in de game niet echt vaak mee bezig gehouden.
Voor mij is het gewoon een grappige platform - game die denk ik leuker is wanneer je met zijn tweeën de game speelt dan alleen.
Je moet het genre inderdaad wel leuk vinden ;)
Vergeet vooral het designen van eigen, vooral geavanceerde, levels niet. Dat vind ik persoonlijk het leukste altijd aan de LBP serie. :D

Verwijderd

The_Worst schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:10:
[...]

Savegames zijn niet zichtbaar voor andere gebruikers. Ik weet niet of het mogelijk is om save games te exporteren van het ene account om deze daarna te importeren in de andere.
Thanks! Wordt dus ff freeroamen/ kutten op de NZ account om het GTA gevoel weer op de wekken :z

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
NeP2013 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:56:
[...]

Het is gewoon een erg leuke platformer, waar je wel een beetje van moet houden. Wat zo tof en origineel was aan deel 1 was dat alles zo tastbaar leek, alle materialen voelden echt, inclusief de super schattige Sackboy, het wollen poppetje waar je mee speelt.

Verder is er een shitload aan customization. Je kunt je poppetje op veel verschillende manieren aankleden en versieren. Naast de standaard single player (en naadloos co-op), is er de mogelijkheid om zelf levels te bouwen en miljoenen levels van anderen en te downloaden. Hoewel zelf bouwen niet heel moeilijk is, gaat er wel ontzettend veel tijd en geduld in zitten als je echt iets moois probeert te maken.

LBP3 brengt 3 nieuwe poppetjes om mee te spelen, met unieke vaardigheden, terwijl je er eerst altijd maar 1 had. Verder lijkt het een beetje meer van hetzelfde. Als je platformers niet kunt waarderen, dan is deze game sowieso niks voor jou.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Colors
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:08:
[...]

[...]
Thanks allemaal _/-\o_ nu maak ik me totaal geen zorgen meer als bijna iedereen dit probleem heeft was al bang dat ik mijn ps4 moest ruilen.
vanavond maar GTA kopen dan :*)

• Colors
Fout mag weg

[ Voor 94% gewijzigd door Colors op 17-11-2014 11:17 ]

• NeP2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Svenderson schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:13:
[...]

Het is gewoon een erg leuke platformer, waar je wel een beetje van moet houden. Wat zo tof en origineel was aan deel 1 was dat alles zo tastbaar leek, alle materialen voelden echt, inclusief de super schattige Sackboy, het wollen poppetje waar je mee speelt.

Verder is er een shitload aan customization. Je kunt je poppetje op veel verschillende manieren aankleden en versieren. Naast de standaard single player (en naadloos co-op), is er de mogelijkheid om zelf levels te bouwen en miljoenen levels van anderen en te downloaden. Hoewel zelf bouwen niet heel moeilijk is, gaat er wel ontzettend veel tijd en geduld in zitten als je echt iets moois probeert te maken.

LBP3 brengt 3 nieuwe poppetjes om mee te spelen, met unieke vaardigheden, terwijl je er eerst altijd maar 1 had. Verder lijkt het een beetje meer van hetzelfde. Als je platformers niet kunt waarderen, dan is deze game sowieso niks voor jou.
Dank, ik begrijp het. Is niet mijn game denk ik, ik wil gewoon spelen, zonder te maken ;) maar t klinkt wel geinig als een keer een budgetbak game :)

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
NeP2013 schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:18:
[...]

Dank, ik begrijp het. Is niet mijn game denk ik, ik wil gewoon spelen, zonder te maken ;) maar t klinkt wel geinig als een keer een budgetbak game :)
Zelfde geldt voor mij. Dat betekent natuurlijk niet dat het geen goede game is. Laat mij maar gewoon lekker levels spelen ipv dingen maken.

• SacreBleu
NeP2013 schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:18:
[...]

Je kunt ook 'gewoon' spelen. Het bouwen van levels en games binnen LBP is altijd optioneel geweest maar wel één van de features die ervoor zorgt dat je genoeg lol kunt beleven. Er staan duizenden levels online die gemaakt zijn door andere spelers waar je je lol op kunt.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik lees dat er morgen via de us store Farcry 4 demo beschikbaar is!

Nice ik wil het wel uitproberen!
(Bron: Psx sense)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

LBP is het enige spel wat ik samen met mijn vriendin kan doen (zeker met de PS4) zij is dan wel een uur bezig met nieuwe jurkje voor het poppetje terwijl ik zit te wachten op het volgende level.
Maar 50+ euro vind ik ook teveel van het goede, ik denk er nog even over na ;)

Last.fm | Code Talks

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

HaskoF schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:25:

Demo van Far Cry 4 is toch al uit? Far Cry 3 :+

PSN: LinQ-NL

Kijk dat zijn nou demo's om naar uit te kijken. Goed bezig ubisoft. Ik ben benieuwd.

• xelfer
  • Niet online

Ik heb wel veel zin in Far Cry 4. Far Cry 3 is langs me heen gegaan, dus ik denk dat ik me goed zal kunnen vermaken met het nieuwste deel.

Eerst maar eens AC Unity uitspelen though :)

Verwijderd

Odieus schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:27:
[...]

Demo van Far Cry 4 is toch al uit? Far Cry 3 :+
_O-
Neemt niet weg dat het waar is <+:)
Btw, voor mensen met een pc waar steam op staat: hele FC franchise <4 is voor € 10 te krijgen (€ 4,50 als je russische shop gebruikt).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 11:30 ]

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:23

muhda

Time & Space traveler

Jammer, het lijkt er op dat vele winkels echt aan de (embargo?) houden voor GTA 5. Ik dacht het een dag eerder wel te koop zal zijn, ook door de vandaag vrijgegeven "day-one patch".

• xelfer
  • Niet online
muhda schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:30:
Jammer, het lijkt er op dat vele winkels echt aan de (embargo?) houden voor GTA 5. Ik dacht het een dag eerder wel te koop zal zijn, ook door de vandaag vrijgegeven "day-one patch".
Hmm. Ik had hetzelfde met de AC Unity release. Ik stond een dag eerder in de MediaMarkt (voor de aanschaf van een combimagnetron) en ik hoopte AC Unity al mee te kunnen nemen, maar helaas.....

Verwijderd

Het preorder bestand wat bij GTA V hoort is bij mij nu wel gedownload en geinstalleerd.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:37
Ik krijg net een mail dat de mijne morgen op de mat ligt :)
Maar die zal even moeten blijven liggen... Unity though :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik herinner me toen ik GTA5 op de 360 speelde (een jaar geleden), er een bug was dat jouw gekochte auto's 'verdwenen' in de game. Deze zouden in je garage moeten komen te staan maar daar waren ze vaak niet meer te vinden.

Is deze bug ooit verholpen? Zo niet ben ik benieuwd of Rockstar dit gefixed heeft met de nextgen versie want dat was nogal irritant dat je niet kon rondrijden in je eigen zuurverdiende bolides.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

GTA 5 krijgt ook zeer goede beoordelingen :Y

http://www.vg247.com/2014/11/17/gta-5-review-ps4-xbox-one/

PSN: Bellerophon-

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-12 19:02
Martinspire schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:48:
[...]

Hij komt toch pas 26 november in NL uit? Tenminste, dat is wat ik in de store zag?
https://store.sonyenterta...00063_00-LBP3XPREORDERPS4
Wel 18 november in de US, maar niet hier
Ik zie het. Balen, maar ik vermaak me nog wel met assassin's creed unity.

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Vanavond tussen 18.00 en 00.00 weer onderhoud op PSN.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
Brammel schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:44:
[...]

Ik zie het. Balen, maar ik vermaak me nog wel met assassin's creed unity.
als we wehkamp mogen geloven komt ie gewoon morgen uit (zo word gezegd op de site iig)
linkje: http://www.wehkamp.nl/spe...-4%29/C25_5EB_5EB_335768/

onderaan op de pagina wordt dezelfde vraag zo ong daar gesteld. daarnaast staat bij mijn pre-order leverdatum morgen tussen 14:00-18:00 ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Pagina: 1 ... 66 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link