• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:30
Sony zelf stelt in hun bericht dat het van 17:00 tot 23:00 GMT is. Dat is 19:00 t/m 00:00 NL tijd.
Is het trouwens niet zo dat wij altijd op dezelfde tijd als de UK onze games unlocked krijgen? Dan zat 00:00 NL tijd er sowieso niet in.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Bullet NL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:35:
[...]

Bron: http://www.gamer.nl/nieuw...-wegens-gepland-onderhoud

Lekker dan, denk je GTA 18 november om 0:00 uur te kunnen spelen, gooit Sony PSN plat...
Goh, kon je het weer niet laten? Je kan dus gewoon nog;

*Online spelen
*Third party apps gebruiken

Staat notabene in je eigen link zoals hierboven al aangegeven.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kans is groter dat GTA:O eruit ligt dan dat PSN het dan niet doet, dit wordt GTA5 launch revisited :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 21:43
bram1984 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:17:
[...]

Goh, kon je het weer niet laten? Je kan dus gewoon nog;

*Online spelen
*Third party apps gebruiken

Staat notabene in je eigen link zoals hierboven al aangegeven.
Ach haters gonna hate. En durf te wedden dat hij gta5 op de x1 haalt dus idd zoals eerder al gezegd gevalletje paniekzaaier on a mission.

Beelden final fantasy : walktrhough (letterlijk ;) )

Techdemo beelden :

Ziet er netjes uit. Staat er niet bij of het van ps4 is of niet. Maar aangezien de game exclusive in japan op ps4 komt denk ik haast wel.
Nooit een final fantasy gespeeld maar dit ziet er wel bruut uit.

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 14-11-2014 15:56 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:32
Iemand de Playstation TV al kunnen testen ?

Cloud ☁️

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-12 01:28
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:02:
Het is nu 50 Euro op je account storten via iDEAL later 10 Euro kado.

Scheelt een hoop kosten eigenlijk net zoals het vorig jaar was.
Bron? En tot wanneer loopt deze actie?
Ik zie het nergens staan namelijk.

FIFA Benelux Administrator

v8power67 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:47:
Nooit een final fantasy gespeeld maar dit ziet er wel bruut uit.
Maar.. maar.. er gebeurt niets.. :N

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:59
Killer61 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:58:
http://www.bartsmit.com/w...0151&ddkey=http:ClickInfo

Gta V en Farycry bundel uit voor de PS4 voor € 399,99 bij bartsmit.
Wilde al bijna mijn bestelling bij Bol annuleren, maar die hebben de prijs ook aangepast naar 399 voor de GTA V bundel. Toch 40E goedkoper dan ik had verwacht :*)

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:16:
[...]

Bron? En tot wanneer loopt deze actie?
Ik zie het nergens staan namelijk.
Bron : https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games

Proof :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s5H1yVBxD8xwpw9EgxSOaRbq/full.jpg?nohitcount=1

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Downloader_NL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:53:
Iemand de Playstation TV al kunnen testen ?
Volgende week pas, maar ben benieuwd :)

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Kan je met de PS TV eigenlijk de aangeschafte digitale PS Vita games spelen? Ik heb het bv over de digitale games die in de instant game collection zitten.
xelfer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:52:
Kan je met de PS TV eigenlijk de aangeschafte digitale PS Vita games spelen? Ik heb het bv over de digitale games die in de instant game collection zitten.
Ja. Je moet gewoon de Vita geheugenkaart in de PS TV stoppen en dan heb je toegang tot je games/saves. Als je geen Vita hebt, zul je dus een Vita geheugenkaart moeten kopen en die in de PS TV stoppen. Daarna via de PS Store de games downloaden direct op de PS TV.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 14-11-2014 17:59 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 21:43
poor Leno schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:16:
[...]

Maar.. maar.. er gebeurt niets.. :N
Het is oom een showcase van hoe de game eruit ziet. Alle missies enz waren uitgeschakeld.
Vind de graphics en de sfeer wel goed gedaan.
Ook is de wereld divers en groot.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:28:
[...]

Het is oom een showcase van hoe de game eruit ziet. Alle missies enz waren uitgeschakeld.
Vind de graphics en de sfeer wel goed gedaan.
Ook is de wereld divers en groot.
Oh ok, ik dacht al.. Het ziet er heel mooi uit dat wel :) (maar dat muziekje mag uit..)

Heeft iemand trouwens een idee waar je de WITTE ps4 GTA5 bundel kan kopen? Of is die nog niet uit in NL?

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
ASNNetworks schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:56:
[...]

Ja. Je moet gewoon de Vita geheugenkaart in de PS TV stoppen en dan heb je toegang tot je games/saves. Als je geen Vita hebt, zul je dus een Vita geheugenkaart moeten kopen en die in de PS TV stoppen. Daarna via de PS Store de games downloaden direct op de PS TV.
Thanks. Ik heb idd geen vita, maar een PS TV wordt hierdoor wel aantrekkelijker :).

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12 17:41
ik hoop dat ze ooit een nieuwe Rollcage gaan uitbrengen of dat hij ooit tussen de ps1 games komt te staan om te downloaden..wat heb ik me daar mee vermaakt zeg vroeger op de ps1..........

kun je de ps tv ook zonder ps4 gebruiken?

[ Voor 9% gewijzigd door joey82 op 14-11-2014 20:00 ]

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Uniciteit op 15-11-2014 00:30 ]

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-12 14:06
bukkum schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:40:
Gisteren cod advanced warfare gespeeld en moet toch zeggen dat Dennis585 een hoop fans moet hebben. Ze beginnen zelfs zijn onnavolgbare gamestijl te kopiëren.😉
Valt nog mee gelukkig. En gelukkig is campen alleen nadelig in aw

• SacreBleu
Weet iemand of je GTA V voor de PS4 ook gaat kunnen preloaden? In de informatietekst op PSN staat dat als je hem nu koopt dat je dan om 00:00 kan spelen, maar dan kan ook betekenen dat je dan pas mag downloaden. Bij Dragon Age wordt wel duidelijk vermeld dat er een preload komt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

SacreBleu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:41:
Weet iemand of je GTA V voor de PS4 ook gaat kunnen preloaden? In de informatietekst op PSN staat dat als je hem nu koopt dat je dan om 00:00 kan spelen, maar dan kan ook betekenen dat je dan pas mag downloaden. Bij Dragon Age wordt wel duidelijk vermeld dat er een preload komt.
Jup vanaf de 16e kan worden gepreload.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• SacreBleu
AtlAntA schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:53:
[...]

Jup vanaf de 16e kan worden gepreload.
oOo Kan ik ein-de-lijk eens GTA Online gaan proberen.

Verwijderd

Ik ben helemaal klaar voor GTA V op de PS4.
Morgen even preloaden en betalen dus.
Via playstation live is iemand al een tijdje aan het streamen. Super irritant figuur maar geeft een goed beeld.

Edit : betreft gta5.

[ Voor 9% gewijzigd door AtlAntA op 15-11-2014 10:21 ]

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ziet er uitstekend uit, hier de livestream: http://www.twitch.tv/shiroakechi. :D

An  a day keeps the doctor away.

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik ga geen (gecomprimeerde) livestreams van GTA5 kijken, ik laat me gewoon verrassen dinsdag (en hopelijk overdonderd worden door de graphics) :)
Bij gebrek aan een reactie, nogmaals:

Heeft iemand trouwens een idee waar je de WITTE ps4 GTA5 bundel kan kopen? Of is die nog niet uit in NL? :)

Afbeeldingslocatie: http://d.christiantoday.com/en/full/22320/gta-v-ps4-bundle.png

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:42
Ik ben wel blij om te zien dat de framerate nu ook weer stabiel is, vooral omdat ik nu Unity aan het spelen ben. Voor zover ik zag ziet het er erg goed uit. Kan niet wachten! Nu eerst Unity uitspelen dit weekend, kan die ook weer weg.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• SacreBleu
Het bevreemd me dat Tweakers geen één keer de bugs en performance issues heeft gezien waar het internet vol van staat. Op de PC kan ik het me voorstellen, maar op consoles kan het toch niet anders dan dat het op elke console aanwezig is?

Ik zal niet meteen roepen dat Ubisoft een zak geld heeft neergelegd, maar het bevreemde me dat het spel een absurbt hoge score kreeg terwijl er weinig vernieuwing is en best veel problemen. Heeft Jurian dan écht mazzel gehad?

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
SacreBleu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:53:
Het bevreemd me dat Tweakers geen één keer de bugs en performance issues heeft gezien waar het internet vol van staat. Op de PC kan ik het me voorstellen, maar op consoles kan het toch niet anders dan dat het op elke console aanwezig is?

Ik zal niet meteen roepen dat Ubisoft een zak geld heeft neergelegd, maar het bevreemde me dat het spel een absurbt hoge score kreeg terwijl er weinig vernieuwing is en best veel problemen. Heeft Jurian dan écht mazzel gehad?
Ik denk meer dat hij voorbij de problemen heeft gekeken en in zijn hoofd heeft gehouden dat het eventueel opgelost gaat worden met een aantal patches.

Ik zie het meer als een potenciele score in de review voor als alles word gladgestreken.

PSN: Alvanosa

Ik weet niet zeker of het daadwerkelijk zo gaat maar ik heb ergens op neogaf gelezen dat als reviewers spellen van een bepaalde uitgever lage cijfers oid geven dat ze dan een volgende keer of helemaal geen review copy krijgen of veel later. Ook is wel gezegd dat uitgevers inderdaad met geld strooien voor goeie reviews.

Nu heb ik tweakers en jurian wel hoger zitten dan dat maar je weet het nooit.

• SacreBleu
AtlAntA schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:58:
[...]

Ik weet niet zeker of het daadwerkelijk zo gaat maar ik heb ergens op neogaf gelezen dat als reviewers spellen van een bepaalde uitgever lage cijfers oid geven dat ze dan een volgende keer of helemaal geen review copy krijgen of veel later. Ook is wel gezegd dat uitgevers inderdaad met geld strooien voor goeie reviews.

Nu heb ik tweakers en jurian wel hoger zitten dan dat maar je weet het nooit.
Ik heb Jurian ook hoger zitten, normaal zijn zijn review spot-on, maar deze review is wel héél positief.
Hijzelf had 1x een probleem gehad dat hij door de kaart viel en een paar bugs. Maar met vier en halve ster zou dus betekenen dat deze game een perfect score zou ontvangen. Dat komt niet helemaal overeen met andere reviews. Nu heeft Jurian recht op een eigen mening, maar een beetje objectiviteit zou niet misstaan. Het klopt nu niet echt.

Máár dat is een andere discussie. De AC serie spreekt mij sowieso niet meer aan dus misschien ben ik wel een beetje niet-objectief ;)

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023

Ik las toen in de comments dat iemand zei dat als Tweakers (en andere review sites) AC:U een te negatieve review zou geven, er kans is dat Ubisoft hun de volgende keer bij een andere game geen vroegtijdige kopie meer opstuurt. Dan zou Tweakers op launch day geen review meer kunnen plaatsen maar dus op een later tijdstip en dat zou ze inkomsten kunnen kosten. Ik kan zo de betreffende comment niet meer vinden maar ik vond het wel plausibel klinken :|

edit: AtlAntA was me voor zie ik ;)

• SacreBleu
Davith78 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:06:
[...]

Ik las toen in de comments dat iemand zei dat als Tweakers (en andere review sites) AC:U een te negatieve review zou geven, er kans is dat Ubisoft hun de volgende keer bij een andere game geen vroegtijdige kopie meer opstuurt. Dan zou Tweakers op launch day geen review meer kunnen plaatsen maar dus op een later tijdstip en dat zou ze inkomsten kunnen kosten. Ik kan zo de betreffende comment niet meer vinden maar ik vond het wel plausibel klinken :|

edit: AtlAntA was me voor zie ik ;)
Mwah, moet Tweakers het zo hebben van hun reviews dan? Ik weet wel dat Jeff Gertmann van toentertijd Gamespot ontslagen werd door zijn review van Kayne & Lynch. Het is plausibel, maar denk toch dat ze daar iets boven staan. Aan de andere kant blijf ik lekker kritisch en laat ik mijn gedrag niet beïnvloeden door enkel een persoon of mediaplatform. Tot-nu-toe heb ik weinig goeds gehoord van kritische mensen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Je moet sowieso niet enkel op reviews afgaan aangezien er games zijn die variëren van een 5 tot een 9,5.
Ik bekijk altijd previews op youtube om me een beeld te vormen en dan lees ik daarna wat reviews maar de gameplay beelden zijn voor mij doorslaggevend. In een review speelt namelijk ook altijd een persoonlijke voorkeur mee.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:32
Jullie zijn nu wel heel ver aan het zoeken.

Ik heb zelf ook geen grote bugs gezien. Sure, de game is niet 100 vlekkeloos, maar niets wat mij uit de game heeft gehaald of waar ik niet verder door kon. Ook bv niet door het level gevallen of gecrashed. Dus wat dat betreft kan ik me voorstellen dat je dan anders naar een game kijkt.

Veel bugs die mensen tegenkomen zijn bugs die prima opgelost kunnen worden. Misschien had de game later moeten worden uitgebracht, maar zelfs dan is het niet iets wat grote problemen op gaat leveren. Patch 2 komt eraan en die maakt het allemaal weer wat beter, maar veel reviewers hebben volgens mij ook niet naar de day-one patch gekeken om te zien wat er verbeterd was. Volgens mij heeft die ook al wat dingen opgelost waar reviewers last van hebben gehad.

Martinspire - PC, PS5, XSX

SacreBleu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:06:
[...]

Ik heb Jurian ook hoger zitten, normaal zijn zijn review spot-on, maar deze review is wel héél positief.
Hijzelf had 1x een probleem gehad dat hij door de kaart viel en een paar bugs. Maar met vier en halve ster zou dus betekenen dat deze game een perfect score zou ontvangen. Dat komt niet helemaal overeen met andere reviews. Nu heeft Jurian recht op een eigen mening, maar een beetje objectiviteit zou niet misstaan. Het klopt nu niet echt.

Máár dat is een andere discussie. De AC serie spreekt mij sowieso niet meer aan dus misschien ben ik wel een beetje niet-objectief ;)
Het valt ook allemaal wel mee hoor, en de bugs die er in zitten zijn ook nogal overtrokken door de hele hype.
Het klopt dat er bugs in zitten ja, wat grafische m.b.t. Laden van personen en schaduws etc., en ik ben 1 keer door de map gevallen, ook wel een leuke ervaring :+
Meer problematisch vind ik dat de framerate inzakte al je bijvoorbeeld voor de Notre Dame liep waar heel wat mensen stonden. Het is nog wat vroeg om te zeggen maar er is gisteren een patch geweest en daarmee lijkt het al beter te lopen.

Nogmaals, ja er zitten bugs in, maar dat neemt niet weg dat je een goede reviewscore kunt geven. Parijs is gigantisch groot en de sfeer is erg goed, en ondanks dat men roept dat het elk jaar hetzelfde is, vind ik het toch anders spelen dan Black Flag. De basis is hetzelfde, maar de speelstijl anders door de veld zij-missies en dingen die je in de stad kunt doen. Daarnaast stel je nu je vaardigheden en uitrusting samen.
De optie tot microtransacties is er, maar wordt niet opgedrongen en is ook totaal niet nodig, sterker nog, dat zou het spel minder leuk maken, want je hoeft dan geen geld te 'verdienen' met het doen van missies en verhalen om nieuwe uitrusting en upgrades te kopen.

Misschien ben ik ook niet objectief, maar ik snap Jurian volkomen. Kijk je door de kleine bugs heen die er zijn en leg je die niet onder een vergrootglas, dan is Unity echt een goede game.
Een vergelijking kun je maken met Skyrim. Ook een heerlijke game maar ook getroffen door bugs en visuele fouten, met name op de PS3 hadden ze het moeilijk. Volgens mij hebben ze er nooit uit gehaald dat een mammoet zo nu en dan ineens 10 meter boven de grond liep. Ook een vrij opmerkelijke bug, en Skyrim had ook wel framerate issues maar dat deed niet af aan de spelervaring, al de uren die je er in kunt steken en de goede reviews die het kreeg :9
Ik heb inmiddels een paar potjes CoD achter de rug met onderstaande opzetstukjes en ze bevallen zeer goed. Ik speel met de hoge aan de rechterkant op de afbeelding. Stuk fijner dan de Orb die je ook bij Bol kan kopen.

http://www.bol.com/nl/p/h...ken-ps4/9200000020906866/

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/6/6/8/6/9200000020906866.jpg

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Tegenwoordig zijn alle games bijna (zeer) goed. Meeste games hebben en score van rond de 7-8. Ik snap best dat het anders kan werken in de games-journalistiek industrie, maar de kopers hebben recht op een objectief oordeel.

Bij het kopen van een spel moet je dan ook niet enkel naar een review kijken. Ik zoek meestal bij het kopen van een spel een paar reviews bijv tweakers, pu, psx sense en daarnaast zelf live via ps4 kijken of youtube filmpjes.

Uiteindelijk moet jij zelf een cijfer geven aan het spel. De 8 en 9s die worden uitgedeeld door review sites zijn meestal niet reel. De reviewsites moeten ook geld verdienen...:D

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Bij reviews speelt zeker ook de advertentie-inkomsten mee van de betreffende distributeur. Dus je moet argwanend zijn als er een grote advertorial loopt over het betreffende spel op dezelfde site/blad. Voor wat hoort wat. Dus ja, er wordt met meningen en woorden gespeeld. Als het niet door de reviewer zelf is, dan is het wel door de editor.

• HaskoF
bram1984 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:32:
Ik heb inmiddels een paar potjes CoD achter de rug met onderstaande opzetstukjes en ze bevallen zeer goed. Ik speel met de hoge aan de rechterkant op de afbeelding. Stuk fijner dan de Orb die je ook bij Bol kan kopen.

http://www.bol.com/nl/p/h...ken-ps4/9200000020906866/

[afbeelding]
Bram hoe bevalt COD? Ik twijfel nog steeds over dit spel.
HaskoF schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:35:
[...]

Bram hoe bevalt COD? Ik twijfel nog steeds over dit spel.
Op zich prima. Af en zit er nog een potje tussen met irritante lag waardoor je alle 1 op 1 duels verliest, maar verder erg leuke gameplay door de exo pakken. Mappen zijn wel wat minder dan in bijvoorbeeld BO1, maar ik vermaak me er nog wel even mee tot dinsdag. Far Cry 4 is zojuist aangeschaft. 8)

• HaskoF
bram1984 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:40:
[...]

Op zich prima. Af en zit er nog een potje tussen met irritante lag waardoor je alle 1 op 1 duels verliest, maar verder erg leuke gameplay door de exo pakken. Mappen zijn wel wat minder dan in bijvoorbeeld BO1, maar ik vermaak me er nog wel even mee tot dinsdag. Far Cry 4 is zojuist aangeschaft. 8)
Ik wacht nog even met Farcry ik heb GTA V aangeschaft. Ik heb een paar filmpjes van Farcry 4 gezien, maar er zijn niet zo veel vernieuwingen vergeleken met FC3. Het is leuk dat je een paar nieuwe dieren krijgt en de co op. Deze nieuwe toevoegingen zijn in mijn ogen geen de full price niet waard.

• Martinspire
HaskoF schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:42:
[...]

Ik wacht nog even met Farcry ik heb GTA V aangeschaft. Ik heb een paar filmpjes van Farcry 4 gezien, maar er zijn niet zo veel vernieuwingen vergeleken met FC3. Het is leuk dat je een paar nieuwe dieren krijgt en de co op. Deze nieuwe toevoegingen zijn in mijn ogen geen de full price niet waard.
Game krijgt anders prima reviews. Zo rond de 8 a 9 :)

• SacreBleu
Martinspire schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:46:
[...]

Game krijgt anders prima reviews. Zo rond de 8 a 9 :)
PC Gamer had een mooie review geschreven, maar leek vooral op een vergelijking tussen FC3 en FC4. FC3 was 'beter' volgens die reviewers maar FC4 was vooral leuk om een keer te spelen. Uiteindelijk toch een acht gekregen.

Ik wacht het nog even af. Ik vond FC3 wel leuk om te spelen, maar uiteindelijk, net als elke Ubi game tegenwoordig, werd het teveel van hetzelfde. Het leukste was nog altijd het freeroamen en zelf je zooi doen.

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-11 09:34
Martinspire schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:15:
Ik heb zelf ook geen grote bugs gezien. Sure, de game is niet 100 vlekkeloos, maar niets wat mij uit de game heeft gehaald of waar ik niet verder door kon. Ook bv niet door het level gevallen of gecrashed. Dus wat dat betreft kan ik me voorstellen dat je dan anders naar een game kijkt.
Ben nog niet heel ver in de game, maar zodra je de volwassen Arno bestuurt liep ik door een straat heen. Nog geen 3 meter voor mij vielen er 2 NPC's door de grond en 1 seconde later dropte er twee compleet andere npc's voor in de plaats. Die vielen van een halve meter uit de lucht en zaten vervolgens vast in de grond en konden niet bewegen.

Later in het eerste grote gedeelte dat zich binnen afspeelt loop je langs een mensenmassa. Op nog geen 3 meter ingame zie je de character models voor je neus wisselen. Geen gamebrekende bugs maar het haalt je wel uit de game. Gewoon zonde. Zoals eerder al opgemerkt: of je doet het goed, of je doet het niet. Laten we hopen dat een nieuwe patch dit wat kan verbeteren maar als ze het in de afgelopen maanden niet recht konden trekken tijdens de ontwikkelfase, zie ik het niet gebeuren dat dit ineens wel gefikst kan worden.

Gisteren trouwens AC:U en PES2015 voor het eerst opgestart. AC:U krijgt een day one patch van 900 mb, PES 2015 1,3 gb. :/
HaskoF schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:42:
[...]

Tja, dat geldt natuurlijk ook voor GTA 4/5 en GTA last-gen. :+

• SacreBleu
bram1984 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:10:
[...]

Tja, dat geldt natuurlijk ook voor GTA 4/5 en GTA last-gen. :+
De transistie van last-gen naar next-gen wel. Maar tussen GTA4 en 5 zitten toch écht wel kenmerkende verschillen.

SacreBleu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:21:
[...]

De transistie van last-gen naar next-gen wel. Maar tussen GTA4 en 5 zitten toch écht wel kenmerkende verschillen.
Jup, de bipsen van de strippers zijn niet meer zeshoekig zoals in gta4. oOo

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:27
Far Cry 4 draait native 1080p, met HRAA, AF en decent 30fps framerate: http://www.eurogamer.net/...foundry-2014-vs-far-cry-4

In tegenstelling tot AC parity dus wel technisch in orde, en draait zoals we gewend zijn.

• SacreBleu
AtlAntA schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:25:
[...]

Jup, de bipsen van de strippers zijn niet meer zeshoekig zoals in gta4. oOo
Held. _/-\o_ De tieten zien er ook beter uit :9~

SacreBleu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:28:
[...]

Held. _/-\o_ De tieten zien er ook beter uit :9~
Yes die zijn ook eindelijk rond! :9~

Digital foundry's framerate test video. Blijft netjes op de 30 plakken!

https://www.youtube.com/w...kQ&channel=DigitalFoundry

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
De eerste reviews van Far Cry 4 voor PS4 zijn inderdaad behoorlijk positief. De algehele conclusie lijkt te zijn: Een tandje minder goed dan FC3, maar een erg vermakelijke open wereld shooter. Prima graphics en technisch gezien een stuk robuuster dan die andere Ubisoft-release deze week. Wie FC3 goed vond en aan 't eind nog niet zat was van die gameplay, zal zich weer goed vermaken met deel 4.

Persoonlijk vind ik dat de games van Ubisoft te veel leunen op het bieden van heel veel, maar vrij generieke, content. Het gaat ze meer om een lange speelduur door veel zijmissies en "pointers op de kaart", dan om een plot- of karaktergebaseerde ervaring. Far Cry 3 en 4 hebben gelukkig wel een aantal interessante karakters, maar het is mij te veel sandbox / maak je eigen avontuur. Voor anderen is dat natuurlijk juist de aantrekkingskracht, maar er zijn mij te veel soortgelijke missies en ervaringen na elkaar.

Wat betreft de vergelijking met GTA die hierboven wordt gemaakt: Ook GTA valt wel in herhaling, maar deze games zijn wel meer verhaal- en karaktergedreven en zijn meer afwisselend qua missies naar mijn mening.

Ik sla AC: Unity en FC4 beide over omdat ik niet veel opheb met de Ubisoft-gameplay. Te meer omdat ik Shadow of Mordor recent heb gespeeld, die ook erg op dezelfde principes leunt (hoewel dat geen Ubisoft-game is).

• SacreBleu
Trishul schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:27:
Far Cry 4 draait native 1080p, met HRAA, AF en decent 30fps framerate: http://www.eurogamer.net/...foundry-2014-vs-far-cry-4

In tegenstelling tot AC parity dus wel technisch in orde, en draait zoals we gewend zijn.
Ze kunnen het ook wel. FC3 draaide ook prima, alleen hun SSAO implementatie was bagger. Als ik zo dat videotje bekijkt van FC4 zou ik het toch best nog wel willen wagen. Maar niet voor full price. Voorlopig heb ik GTA V, Hyrule Warriors en misschien DA: Inquisition om mij bezig te houden.

[ Voor 5% gewijzigd door SacreBleu op 15-11-2014 12:38 ]

• Martinspire
Das wel erg vroeg al? Komt toch pas komende week uit?

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-12 23:56
Martinspire schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:49:
[...]

Das wel erg vroeg al? Komt toch pas komende week uit?
Is de Canadese versie

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Very nice: GTA 5 will allow PS4 Share Play fully! :D Good job Rockstar :) _/-\o_
Die snappen het :)

• NeP2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Deze bundel is ook interessant. Ben wel benieuwd of wij er ook nog wat krijgen hier :)

• falcon123
  • Niet online
NeP2013 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:12:
Deze bundel is ook interessant. Ben wel benieuwd of wij er ook nog wat krijgen hier :)
Bedoel je deze? Je hebt namelijk geen link erin staan :P

[ Voor 5% gewijzigd door falcon123 op 15-11-2014 13:14 ]

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
What the.. Heb gisteravond m'n PS4 in stand-by (of rest mode, whatever) gezet zodat ik m'n controller kon opladen.. Kijk net naar m'n PS4, staat 'ie gewoon volledig uit. 8)7

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Dat heb ik inderdaad ook al is gehad. Dacht eerst dat m'n vriendin de stekker er weer eens had uitgetrokken maar kreeg geen melding hiervan toen ik 'm weer aan deed. Misschien dat na de 2.0 update de standby tijd gereset is? Heb daar nog niet naar gekeken eerlijk gezegd :p

PSN ID: Enzyme-NL

• SacreBleu
Tja, da's wel mooi Rockstar, maar de eerste twee maanden ga ik toch geen Shareplay aanbieden :P
Wel een leuk stukje tekst overigens, Activions reactie op de blokkade bij AW slaat nergens op. Destiny heeft totaal geen restricties en is ook uitgegeven door Activion. Dus waarom wel kunnen testen bij Destiny en niet bij AW? Ze wisten dan toch al wat de functie en beperkingen waren van Shareplay? Een keuze van de developer dan misschien?

• NeP2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
falcon123 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:14:
[...]

Bedoel je deze? Je hebt namelijk geen link erin staan :P
Ups :D deze bedoelde ik http://ps4daily.com/2014/...s4-bundle-deal-from-game/

:)

• falcon123
  • Niet online
Holy moly dat is wel een nice deal ja!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SChief schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:23:
What the.. Heb gisteravond m'n PS4 in stand-by (of rest mode, whatever) gezet zodat ik m'n controller kon opladen.. Kijk net naar m'n PS4, staat 'ie gewoon volledig uit. 8)7
Je heb nu de optie bij settings, dat hij usb poorten 3 uur lang stroom voorziet, misschien staat dat aan?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

Dat heeft niks te maken met of de PlayStation uitgaat of niet ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:27
Dat had ik ook, komt door een reset van die setting met de update. Oplossing is je power settings na te lopen, bij mij stonden er vinkjes uit.

• HaskoF
GTA V live op de PS4

Ik moet zeggen de first shooter optie maakt de game nog leuker.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
HaskoF schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:51:
GTA V live op de PS4

Ik moet zeggen de first shooter optie maakt de game nog leuker.
Link?

[ Voor 67% gewijzigd door Gropah op 15-11-2014 18:39 ]

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-12 12:25

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

"closed due to service violations" die link :(

• MyUtd4Life
Zojuist €50 PSN tegoed aan m'n account toegevoegd, maar nog geen voucher ontvangen ondanks onderstaande actie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/il5JviA.jpg

Meer mensen ervaring met deze actie en wel/geen voucher ontvangen?

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-12 07:37
MyUtd4Life schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:49:
Zojuist €50 PSN tegoed aan m'n account toegevoegd, maar nog geen voucher ontvangen ondanks onderstaande actie:

[afbeelding]

Vrijdag 50 Euro gestort, ook nog geen melding.

Verwijderd

Hier ook nog geen 10 Euro coupon , vorig jaar kreeg ik ze ook wat later.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit is niet de plek voor het bespreken van aankopen van GTA V, daarvoor is Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic, dus ik heb even alle berichten die over GTA V kopen ging daar naar toe verplaatst.

• MyUtd4Life
bram1984 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:29:
Koop gewoon in de US store. Dat scheelt je structureel tot € 15,- bij een nieuwe release.
Ging mij niet om een game, maar om PS+ te verlengen is het leuk als je daar een tientje bonus krijgt voor DLC of iets dergelijks.

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

MyUtd4Life schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:49:

[afbeelding]

Duurde bij mij 5 werkdagen. Gisteren twee vouchers ontvangen.

Verwijderd

Shiverzz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:51:
[...]

Hoe heb je ze ontvangen? Email?

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Worden idd binnen 2 weken per mail verstuurd. Had de mijne na 7 dagen.

Before me there were many, after me there will be none

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:54
Ik heb vandaag een nieuwe tv gekocht (lg 55lm860v) en vraag mij af of het kwaad kan als de warme lucht van de PS tegen de aluminium lijst van de tv blaast. Hij staat op mijn tv meubel zo'n 10 cm voor mijn tv. Deze wordt wel warm als ik even voel met mijn hand. Wat denken jullie?

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:34:
[...]

Hoe heb je ze ontvangen? Email?
Email inderdaad.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56

spaceboy

Op grote hoogte

Shiverzz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:51:
[...]

Wat zijn de voorwaarden van deze actie eigenlijk?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-12 23:37
Toch geen verzending naar Nederland. Please Note: GAME cannot ship the PlayStation 4 console outside of the UK.

[ Voor 26% gewijzigd door DeTjuk op 15-11-2014 21:52 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

flowiej schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:14:
Ik heb vandaag een nieuwe tv gekocht (lg 55lm860v) en vraag mij af of het kwaad kan als de warme lucht van de PS tegen de aluminium lijst van de tv blaast. Hij staat op mijn tv meubel zo'n 10 cm voor mijn tv. Deze wordt wel warm als ik even voel met mijn hand. Wat denken jullie?
Vast niet, maar waarom een LG als ik vragen mag? Die staan nou niet bepaald bekend om hun goede contrast en lage inputlag.

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:54
bram1984 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:49:
[...]

Vast niet, maar waarom een LG als ik vragen mag? Die staan nou niet bepaald bekend om hun goede contrast en lage inputlag.
Ik kon de tv voor een goed prijsje overnemen. En de reviews van deze tv zijn ook super! Ben er erg blij mee.. Alleen bang dat de hete lucht van de ps de tv te heet maakt.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:32

kaanmijo

Picobello B.V.

DeTjuk schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:34:
[...]

Zo te zien met verzending naar Nederland.
Is het een betrouwbare shop?

Of krijg je dan een Ps4 met uk stekker?
Dat sowieso.

• SacreBleu
bram1984 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:49:
[...]

Ik heb een cheap-ass 50" LG en heb nog nooit problemen gehad. Ik heb 'em zelf gecalibreerd en het beeld is prima. Misschien zat ik net goed.

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:25
Nice! :D. Ik heb hem in de pre order staan. Laat je even weten hoe die speelt?

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Even een cross post uit het GTAV topic, iemand op Reddit heeft het spel vroeg, en heeft een screen online gezet van het downloaden van de day one update:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bnv3LxC.jpg

Als het echt is, is het wel een hele dikke patch! Daar zou ik wel erg graag de patch-notes van willen zien.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Svenderson schreef op zondag 16 november 2014 @ 01:07:
Even een cross post uit het GTAV topic, iemand op Reddit heeft het spel vroeg, en heeft een screen online gezet van het downloaden van de day one update:

[afbeelding]

Als het echt is, is het wel een hele dikke patch! Daar zou ik wel erg graag de patch-notes van willen zien.
Er zijn grotere geweest tot nu toe. Ik geloof dat de Master Chief Collection een day one update van 20 GB op de xbox one heeft gehad.

Hier tot nu toe geen pre load begonnen. Voor mijn gemoedsrust hoop ik dat alles incluis de day one update voor het onderhoud van maandagavond binnen is.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:52
Ja maar dat was omdat het anders niet op de disc paste. Vroeger kreeg je er dan nog 2 :)

• Kol Nedra
  • Laatst online: 17:16
zo ik ga naar bed toe denk ik, hier wat gameplay van mij vs Isaac.

de end tho....... :(

nothing stops this train

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

GTA V preload op PSN is ook begonnen.
Kan vannacht mooi 51.4GB binnenharken.
SacreBleu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:30:
[...]

Ik heb een cheap-ass 50" LG en heb nog nooit problemen gehad. Ik heb 'em zelf gecalibreerd en het beeld is prima. Misschien zat ik net goed.
Zeg ook niet dat er problemen mee zijn, alleen inputlag en contrast zijn niet al te best. Ik heb de mijne na een dag ingeruild voor een Sony. Irriteerde me kapot.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vt7sfCsAn7ubADYt7HvnfIuA/full.jpg?nohitcount=1
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uNn4DIr5YtohSlyrz9mHpNq5/full.jpg?nohitcount=1
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PAuALZjK8ZagaM1SFZOTPIRE/full.jpg?nohitcount=1

Ik ben helemaal klaar voor mijn reunie met GTA V.

• SacreBleu
bram1984 schreef op zondag 16 november 2014 @ 06:01:
[...]

Zeg ook niet dat er problemen mee zijn, alleen inputlag en contrast zijn niet al te best. Ik heb de mijne na een dag ingeruild voor een Sony. Irriteerde me kapot.
Dat zijn dan toch problemen? Een hoge inputlag en laag contrast waren voor jou 'problemen' genoeg om 'em terug te brengen. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik altijd vrij voordelige TV's heb gehad (tussen de 600 en 800 euro) dus ik weet niet beter. Mocht er ooit een high-end toestel komen dan kan ik misschien nog aardig verrast staan. Ik kan van mijn toestellen de inputlag niet vinden. Ik ben wel een beamer aan het overwegen, groter = beter :9~
Kol Nedra schreef op zondag 16 november 2014 @ 02:54:
zo ik ga naar bed toe denk ik, hier wat gameplay van mij vs Isaac.

de end tho....... :(

[video]
R.I.P controller? :+

[ Voor 16% gewijzigd door SacreBleu op 16-11-2014 10:23 ]

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 06:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben helemaal klaar voor mijn reunie met GTA V.
Ik was even bang dat het mis zou gaan bij mij omdat de timer gister ineens was verdwenen maar hier zijn de beide downloads ook begonnen.

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Killer61 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:58:
http://www.bartsmit.com/w...0151&ddkey=http:ClickInfo

Gta V en Farycry bundel uit voor de PS4 voor € 399,99 bij bartsmit.
Ik zie dat deze in Amerika net zijn aangekondigd voor $399. Dat is wel fors goedkoper dan €399.
Betekent dat dat Nederlandse prijzen binnenkort ook naar beneden gaan? Of is dat verschil er altijd?
Pagina: 1 ... 65 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link