• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

NeP2013 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:45:
[...]

ik heb m ooit eens gespeeld op de x360, maar vond het niet bijster boeiend eerlijk gezegd.. maar misschien heb ik het hem snel weggelegd
Ben bang van wel. Vond het een zeer vermakelijke reeks :Y

PSN: Bellerophon-

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12 21:20
Wordt die nieuwe revisie nu overal geleverd? Of moet je dan een bepaald pakket hebben, zit er aan te denken om een kale ps4 aan te schaffen via 4launch.
Moeilijk te zeggen, je hebt waarschijnlijk de meeste kans met bijvoorbeeld de GTA V bundel.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:33:
[...]
Is het echt zo dat je meeleeft met de personages in dat verhaal... iedereen heeft het namelijk over de emoties die ze krijgen van dit spel. :9
Klopt wel. Hoe simpel het er misschien ook uitziet, TellTale is echt meesterlijk in het neerzetten van karakters en hun uitdrukkingen. Wat ik al zei: als 't bevalt, geef dan ook effe die 25 euro uit aan The Wolf Among Us.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Niekjuh
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:58:
Moeilijk te zeggen, je hebt waarschijnlijk de meeste kans met bijvoorbeeld de GTA V bundel.
Heb in ieder geval even een mailtje de deur uit gedaan richting 4Launch, hopelijk dat ze snel reageren. Wil hem eigenlijk nog voor het weekend aanschaffen met AC:unity :D

GTA V bundel is nog niet verkrijgbaar toch?

• rnenator
  • Laatst online: 19-12 10:47
Ik probeer Far Cry 4 zo goedkoop mogelijk aan te schaffen, maar bij Wehkamp werkt een nieuw account met kortingscode: 'nieuw' niet voor 7.50 korting. Iemand enig idee waarom?

De reden die ze geven is: Deze waardebon is geldig op een bepaalde selectie/combinatie van artikelen. Leg de juiste artikelen in je winkelmand om je waardebon te verzilveren. Terwijl in de voorwaarden op http://www.wehkamp.nl/specials/kortingscode/ niets over games of bestaande kortingen staat.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
Nog even over de prijsvragen van Sony: Ik vind het erg vervelend dat deze gebaseerd zijn op de snelheid van invullen. Waarom?

• Mensen die een prijsvraag voor het eerst invullen, kunnen eigenlijk niet winnen. Het moedigt aan om met meerdere e-mailadressen te proberen tot je alle vragen gehad hebt en het übersnel kunt doen.
• Mensen met een touchscreen zijn in het nadeel wanneer er een tekstueel antwoord moet worden getikt.
• Mensen met slecht zicht, motorische handicaps, dyslexie of bijv een trage verbinding, zijn ook zwaar in het nadeel.

Ik heb hier al eens melding van gemaakt bij Sony, en ook anderen hebben hun ergernis hierover uitgesproken op o.a. Facebook en het Playstation-forum. Als er hier meer mensen zijn die zich hieraan storen, dan zou ik heel graag zien dat je er ook even melding van maakt. Het zou veel leuker zijn als de winnaar gewoon willekeurig wordt gekozen uit alle inzendingen (met een check op dubbele ip-adressen en e-mailadressen), en het zal alleen veranderen als Sony het vaak genoeg te horen krijgt. Dus mocht je toevallig een wedstrijd op Facebook tegenkomen, of mocht je op het Playstation-forum zitten, laat dan even je onvrede weten aan ze. Je kunt ze natuurlijk ook mailen. Nogmaals: Alleen voor wie zich hier ook aan stoort, zoals ik.

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-10 09:58
Niekjuh schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:51:
Wordt die nieuwe revisie nu overal geleverd? Of moet je dan een bepaald pakket hebben, zit er aan te denken om een kale ps4 aan te schaffen via 4launch.
Kans is groot dat je de nieuwe versie krijgt.
Twee weken terug via Bart Smith ook de nieuwe versie gekregen (CUH-1116A staat op de doos)
PS4 + Driveclub + 2 Controllers + PS4 Eye.

Verder heeft bijna elke media markt wel de nieuwe versie.

[ Voor 11% gewijzigd door Colors op 13-11-2014 11:16 ]

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12 08:10
geert1 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:08:
Nog even over de prijsvragen van Sony: Ik vind het erg vervelend dat deze gebaseerd zijn op de snelheid van invullen. Waarom?

• Mensen die een prijsvraag voor het eerst invullen, kunnen eigenlijk niet winnen. Het moedigt aan om met meerdere e-mailadressen te proberen tot je alle vragen gehad hebt en het übersnel kunt doen.
• Mensen met een touchscreen zijn in het nadeel wanneer er een tekstueel antwoord moet worden getikt.
• Mensen met slecht zicht, motorische handicaps, dyslexie of bijv een trage verbinding, zijn ook zwaar in het nadeel.

Ik heb hier al eens melding van gemaakt bij Sony, en ook anderen hebben hun ergernis hierover uitgesproken op o.a. Facebook en het Playstation-forum. Als er hier meer mensen zijn die zich hieraan storen, dan zou ik heel graag zien dat je er ook even melding van maakt. Het zou veel leuker zijn als de winnaar gewoon willekeurig wordt gekozen uit alle inzendingen (met een check op dubbele ip-adressen en e-mailadressen), en het zal alleen veranderen als Sony het vaak genoeg te horen krijgt. Dus mocht je toevallig een wedstrijd op Facebook tegenkomen, of mocht je op het Playstation-forum zitten, laat dan even je onvrede weten aan ze. Je kunt ze natuurlijk ook mailen. Nogmaals: Alleen voor wie zich hier ook aan stoort, zoals ik.
Ben het hier ook wel mee eens, laat ze gewoon een willekeurige winnaar kiezen.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 20:33
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:33:
[...]

:+ Heb geen iPad

[...]

Ben benieuwd. Vanavond maar eens kijken.
Is het echt zo dat je meeleeft met de personages in dat verhaal... iedereen heeft het namelijk over de emoties die ze krijgen van dit spel. :9
Speel nu seizoen 2 op de PS4, top game. Uiteraard kan je hem net zo goed op je tablet spelen, maar het verhaal is zo vet dat je er echt in mee gaat.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:59:
[...]

Klopt wel. Hoe simpel het er misschien ook uitziet, TellTale is echt meesterlijk in het neerzetten van karakters en hun uitdrukkingen. Wat ik al zei: als 't bevalt, geef dan ook effe die 25 euro uit aan The Wolf Among Us.
Ga ik zeker doen. En aan season 2 natuurlijk ;)

• Niekjuh
Colors schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:10:
[...]

Twee weken terug via Bart Smith ook de nieuwe versie gekregen (CUH-1116A staat op de doos)

Welke versie had je gekocht dan? Een bundel of de kale ps4?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12 15:23
Niekjuh schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:04:
Welke versie had je gekocht dan? Een bundel of de kale ps4?
Dat was een bundel.

Nickname does not reflect reality

• Niekjuh
Had de wijziging van z'n bericht nog niet gezien, zie het nu ook ;)
Bedankt voor de reacties, ga wel even kijken waar ik hem ga halen dan.

[ Voor 14% gewijzigd door Niekjuh op 13-11-2014 12:37 ]

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
De "nieuwe" versie is er al sinds de bundel van the last of us. Die was al 1116a
geert1 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:08:

ja je hebt wel gelijk.. Zo had ik er niet over gedacht.. En ik had t probleem dat een bolletje niet wilde aanvinken :(

Maar ja, wat kunnen ze/we er aan doen?

En daarbij had ik liever gezien dat ze de prijzen wat meer verdelen.. Dit is nogal overkill.. Wedden dat weer een of andere veel te rijke scumbag het weer wint? ;w

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12 17:00
Morgen zowel DA: Inquisition als GTA5 oppikken. What to play first? I love first world problems....

psn: jagermeistertim

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

TTHEEBO1 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:15:
Morgen zowel DA: Inquisition als GTA5 oppikken. What to play first? I love first world problems....
Van de vrachtwagen afgevallen? :$

PSN: LinQ-NL

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 15:14
Waarom krijgen de eigenaars van een PS3 / XBOX360 GTA V copy geen code of iets of de 'nieuwe' GTA V tegen een schappelijk prijsje op te kunnen halen?

Heb weinig zin om weer €50,- te moeten lappen ;\.

It's dogged that does it

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 14:24

Kju

Dat zouden ze bij Fifa ook moeten doen man... toch elk jaar dezeldfe spelers en hetzelfde stadion... ;\

PSN: Kjujay

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:28

Phydomir

Dennis

Huh, ik dacht dat DA pas volgende week uit kwam. Zit er zelf nog over te twijfelen omdat ik de andere delen niet heb gespeeld. Ben wil liefhebber van RPGs.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
SavageBrother schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:19:
Waarom krijgen de eigenaars van een PS3 / XBOX360 GTA V copy geen code of iets of de 'nieuwe' GTA V tegen een schappelijk prijsje op te kunnen halen?

Heb weinig zin om weer €50,- te moeten lappen ;\.
Niemand verplicht je ook om die 50 Euro opnieuw te betalen. Vind jij het dat geld waard: kopen. Vind je dat je te weinig geboden krijgt voor dat geld, hou het in je portemonnee. Heel simpel.
Phydomir schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:37:
[...]

Huh, ik dacht dat DA pas volgende week uit kwam. Zit er zelf nog over te twijfelen omdat ik de andere delen niet heb gespeeld. Ben wil liefhebber van RPGs.
Alsof GTA wel morgen uitkomt :+
Ik wacht toch meer op een Skyrim-like RPG, jammer dat ze bij Bethesda waarschijnlijk eerst werken aan Fallout en pas daarna weer naar TES kijken... DA lijkt toch een ander soort game.

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Waar haal jij morgen GTA 5 vandaan als ik vragen mag?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:28

Phydomir

Dennis

dutchgio schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:40:
[...]

Alsof GTA wel morgen uitkomt :+
Ik wacht toch meer op een Skyrim-like RPG, jammer dat ze bij Bethesda waarschijnlijk eerst werken aan Fallout en pas daarna weer naar TES kijken... DA lijkt toch een ander soort game.
Ik ben juist blij met eerder een nieuwe Fallout. Gelukkig duurt het niet heel lang meer tot The Witcher 3.
De reviews van DA zijn in ieder geval zeer goed. Te samen met dat het en Bioware game is doet mij heel erg twijfelen. Meestal mis je toch wel erg veel achtergrond informatie als je de eerdere games niet hebt gespeeld.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zijn de eerste next-gen GTA 5 gameplay beelden al te zien? De launch trailer heb ik al gezien, ben erg benieuwd naar de gameplay! :)

An  a day keeps the doctor away.

• Kju

Kju

Er zijn GTA topics op GOT :P

Lees ff vanaf hier Verwijderd in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"

• SavageBrother
Exorcist schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:38:
[...]

Niemand verplicht je ook om die 50 Euro opnieuw te betalen. Vind jij het dat geld waard: kopen. Vind je dat je te weinig geboden krijgt voor dat geld, hou het in je portemonnee. Heel simpel.
Joh..

Gaat mij er meer om dat ik deze game in feite al gekocht heb en dat ik het dus niet eens zo heel raar zou vinden als ze dit op deze manier zouden doen. Ik kan me echt moeilijk voorstellen dat er enorm veel mensen zijn die dit spel opnieuw gaan kopen voor de hoofdprijs, terwijl één of andere actie waarschijnlijk wel door veel mensen als aantrekkelijk wordt beschouwd.

It's dogged that does it

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-12 22:09
Ik hoef GTA V echt niet voor de volle mep, dat heb ik al voor de PS3 versie gedaan. Om nou opnieuw 50 euro te betalen voor betere graphics en een klein beetje nieuwe content vind ik overdreven. Ze hadden de last-gen eigenaren van GTA V best wel een beetje tegemoet mogen komen.
Je kunt de PS3 versie (mits disc) verkopen en dat geld gebruiken om de PS4 versie te halen :)

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
GTA V is 19 november in de aanbieding als dagdeal bij Dixons:
http://www.dixons.nl/dagennacht-19

ik gok op een prijsje à la 49,95? Wellicht handig om dit even af te wachten.

PSN: breminem

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 26-12 17:00
Mijn excuses medetweakers.... blijkt dat ik de releasedata (beide op 14 ipv 18) verkeerd in mijn agenda had staan. Nog een paar dagen extra wachten dus :-(

psn: jagermeistertim

breminem schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:11:
GTA V is 19 november in de aanbieding als dagdeal bij Dixons:
http://www.dixons.nl/dagennacht-19

ik gok op een prijsje à la 49,95? Wellicht handig om dit even af te wachten.
Mwa dat zou ik niet echt spectaculair/special vinden.. :/

39,95? :D

edit.. dammit maandag is de special night, niet woensdag..

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 13-11-2014 15:29 ]

Wat is volgens jullie de beste oplossing qua opzetstukjes op de analoge sticks? Ik heb nu die Orb dingen van Bol.com, maar die worden op den duur relatief glad en als je ook maar een klein beetje zweethandjes hebt, glijden je duimen er heel makkelijk vanaf.

Zijn deze van Hama bijvoorbeeld goed?

http://www.bol.com/nl/p/h...020906866%26itm_role%3din

Nauwkeurigheid is wel zo prettig. Ik speel veel shooters.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-12 22:09
poor Leno schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:48:
Je kunt de PS3 versie (mits disc) verkopen en dat geld gebruiken om de PS4 versie te halen :)
Helaas heeft mn vriendin de PS3 en GTA V opgeëist. 8)7

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Poulske schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:47:
[...]

ik heb haar zelf een eigen ps3 + GTA V gegeven :P hoeven we ook geen ruzie te maken ;)

• SavageBrother
bram1984 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:46:
Wat is volgens jullie de beste oplossing qua opzetstukjes op de analoge sticks? Ik heb nu die Orb dingen van Bol.com, maar die worden op den duur relatief glad en als je ook maar een klein beetje zweethandjes hebt, glijden je duimen er heel makkelijk vanaf.

Zijn deze van Hama bijvoorbeeld goed?

http://www.bol.com/nl/p/h...020906866%26itm_role%3din

Nauwkeurigheid is wel zo prettig. Ik speel veel shooters.
http://www.amazon.com/Gri...ayStation-4/dp/B003NSLGW2

Deze zouden erg goed moeten zijn. Als amazon nou even op schiet en naar Nederland komt met deze rubbers :)?

It's dogged that does it

Poulske schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:47:
[...]

Dan verkoop je je vriendin? _O-
SavageBrother schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:58:
[...]

Deze zouden erg goed moeten zijn. Als amazon nou even op schiet en naar Nederland komt met deze rubbers :)?
En wat doen die extra t.o.v. bijvoorbeeld die Hama? Het ziet er niet echt bijzonder uit verder.

Deze verhoogde lijken me dan wel weer lekker werken:

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/6/6/8/6/9200000020906866_1.jpg
Die verhoogde stickies ben je wel wat trager mee (zie het als een lange versnellingspook) Maar wel accurater..

Ik had graag gezien dat er iets komt om de weerstand van die pookjes te verstellen.. Ik vind het eigenlijk heel vervelend dat ze zo los zitten..
Had liever gehad dat ze heel zwaar met tegenstand waren en dat je de gevoeligheid in game heel hoog zet.. Op die manier heb je meer controle en hoef je kleinere bewegingen te maken. :)

Zelf al eens geprobbeerd te modden, maar dat werkte niet.. Klein beetje, maar merkte al wel dat ik zoiets fijner zou vinden :)

• SavageBrother
bram1984 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:29:
Ja, maar dan zet je de sens. toch hoger? In CoD staat 'ie bij mij op 6 en hij kan tot 20 geloof ik.
Bij mij staat 'ie bij Destiny op 10 en ik vind het bij verre nog niet snel genoeg gaan. Bij Battlefield 4 stelt het wel prima in, echter vind ik het daar, zoals een poster boven mij ook het nogal irritant dat die pookjes zo los zitten.

It's dogged that does it

poor Leno schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:26:

Ik had graag gezien dat er iets komt om de weerstand van die pookjes te verstellen.. Ik vind het eigenlijk heel vervelend dat ze zo los zitten..
Had liever gehad dat ze heel zwaar met tegenstand waren en dat je de gevoeligheid in game heel hoog zet.. Op die manier heb je meer controle en hoef je kleinere bewegingen te maken. :)

Zelf al eens geprobeerd te modden, maar dat werkte niet.. Klein beetje, maar merkte al wel dat ik zoiets fijner zou vinden :)
Oeh! Ik was dus kennelijk niet de enige! Voor het eerst dat ik deze zie! :D

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/91eJ8XQkuvL._SX425_.jpg

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:52
SavageBrother schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:58:
[...]

Hint : Ebay ;) (alles wat Amazon heeft trouwens).

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-12 12:25
bram1984 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:56:
Ik krijg ze morgen pas hoor, dus jullie hoeven niet stil te zijn tot die tijd. Post gerust.
O zeg dat dan direct man! :(

Nou.....in dat geval heb ik nog wat gameplay van gta 5 op ps4.
Het is een beetje brakke kwaliteit via twitch maar het geeft een idee :)

Download het bestand van 29 min hier
http://jarrrk.com/GTAV/

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

MartnK schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:00:
[...]

O zeg dat dan direct man! :(

Nou.....in dat geval heb ik nog wat gameplay van gta 5 op ps4.
Het is een beetje brakke kwaliteit via twitch maar het geeft een idee :)

Download het bestand van 29 min hier
http://jarrrk.com/GTAV/
Mjah, door die brakke kwaliteit kan ik net zo goed mijn ps3 aanzetten en gta V erin stoppen om een idee te krijgen van de game, dat ziet er way beter uit ;)

Ik wacht met smart tot ie dinsdag binnen is, ondanks dat ik hem al grijs gespeeld heb op de ps3 kijk ik er echt ontzettend naar uit om hem dadelijk weer op de ps4 te gaan spelen :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Gisteren de download voor Second Son aangezet. Kom ik thuis, is ie nog steeds bezig met downloaden. Een update van 5gb. Mijn verbinding is prima. De servers van Sony zijn behoorlijk traag. Beetje jammer ;)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38
Het schijnt dat andere DNS instellen helpt ;) Paar posts terug nog over gehad.

Verwijderd

Zal het dit weekend eens proberen. Thanks voor de tip!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12 11:08
Mja, hier nu ook zeer trage download van PSN met een 180Mbit verbinding. Google dns servers instellen maakt niks uit. Download start snel en kakt daarna lekker in. PSN is gewoon traag.

GamiQ, de game notes app met game maps!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

Inderdaad, andere DNS maakt niks uit. Heb hier (o.a.) de Google DNS-servers in de router ingesteld en de downloads blijven vaak traag. Af en toe heb je waarschijnlijk gewoon geluk dat je op een rustige server terechtkomt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38
Dat dacht ik dus ook al, hoe kan DNS nou helpen bij snellere downloads.

• Niekjuh
Colors schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:10:
[...]

Heb hem bij de mediamarkt besteld, online. Zie wel welke revisie ik krijg, kan hem altijd nog retourneren :D

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-12 16:09
je kan wel een hoge download snelheid hebben... maar als de andere kant (relatief ) traag is met verzenden heeft het nog geen nut...

Mensen vergeten dat nog wel eens...

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31

Bullet NL

Eigen Wijs

tiguan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:32:
Dat dacht ik dus ook al, hoe kan DNS nou helpen bij snellere downloads.
Aan het downloaden zelf niets, de routering van de pakketjes kunnen wel worden beïnvloed

Cogitationis poenam nemo patitur

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12 10:01
Heeft iemand anders na het downloaden van firmware 2.02 problemen met het geluid? Over m'n koptelefoon via de controller gaat prima, maar via HDMI naar TV hoor ik constant een hard schel geluid, weet niet zo goed hoe het uit moet leggen. Net alsof een ballon snerpend leeg loopt. Er is gewoon niet naar te luisteren. Nooit last van gehad en plots nu na het installeren van 2.02. HDMI kabel wisselen of andere poort maakt geen verschil.

Op internet lees ik er verder nagenoeg niets over. Heb al keer de PS4 uitgezet en weer aangezet, maar geen verschil. Enorm vervelend, iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door RonG op 13-11-2014 22:56 ]

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
RonG schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:53:
Heeft iemand anders na het downloaden van firmware 2.02 problemen met het geluid? Over m'n koptelefoon via de controller gaat prima, maar via HDMI naar TV hoor ik constant een hard schel geluid, weet niet zo goed hoe het uit moet leggen. Net alsof een ballon snerpend leeg loopt. Er is gewoon niet naar te luisteren. Nooit last van gehad en plots na het installeren van 2.02.

Op internet lees ik er verder nagenoeg niets over. Heb al keer de PS4 uitgezet en weer aangezet, maar geen verschil. Enorm vervelend, iemand een idee?
Het is niet je vriendin toevallig? :+

On-topic: Heb je het al geprobeerd met een andere hdmi kabel? Of je laptop aansluiten en het geluid via hdmi laten afspelen op de tv? Misschien handig om wat van zulke testjes te doen om het uit te sluiten. Lijkt me sterk dat de ps4 de boosdoener is aangezien je geen last hebt over je headphones. Succes!

PSN: Oldzkoel

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12 10:01
power_user schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:56:
[...]

Het is niet je vriendin toevallig? :+

On-topic: Heb je het al geprobeerd met een andere hdmi kabel? Of je laptop aansluiten en het geluid via hdmi laten afspelen op de tv? Misschien handig om wat van zulke testjes te doen om het uit te sluiten. Lijkt me sterk dat de ps4 de boosdoener is aangezien je geen last hebt over je headphones. Succes!
:P

Andere HDMI kabel geen verschil. Het lijkt echt alsof het met die update te maken heeft. Tijdje aangehad, geen probleem, update geïnstalleerd, en meteen het probleem...

Verwijderd

Ik heb het befaamde voetballen weer opgepakt :

PES 2015 beelden.

FIFA 14 had ik nog op mijn PS4 staan en ben ik intensief gaan spelen.
Erg vermakelijk en erg leuk om is aan te beginnen om het scoren.
Ik ben maar een seizoen gaan spelen wat erg goed uitgewerkt is.

PES 2015 was ook een koopje in de NL PSStore ,
dus die maar alvast gehaald om de winter door te komen.

_/-\o_

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Ubisoft kan blijkbaar nog dieper zakken dan ze al deden: http://www.kitguru.net/co...-unitys-poor-performance/

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

http 502: bad gateway :9

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 05:36:

[video]

PES 2015 beelden.

_/-\o_
Koopje?! Hij is gewoon €59,99 daar...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Peter_Aragorn schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:31:
[...]

Koopje?! Hij is gewoon €59,99 daar...
Als je gewend bent om €69,99 te betalen :P

Verwijderd

Het is nu 50 Euro op je account storten via iDEAL later 10 Euro kado.

Scheelt een hoop kosten eigenlijk net zoals het vorig jaar was.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Maandag weer onderhoud aan psn, leuk als je gta wil preloaden....

Verwijderd

bukkum schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:26:
Maandag weer onderhoud aan psn, leuk als je gta wil preloaden....
Het preloaden kan eerder , je kan alleen pas om 1.00 uur aan de slag met GTA V op de PS4.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:29:
[...]

Het preloaden kan eerder , je kan alleen pas om 1.00 uur aan de slag met GTA V op de PS4.
zolang je offline kan spelen ben ik tevreden gezien ik dit spel nog niet heb gespeeld :9
lijkt me niet dat PSN onderhoud dit gaat onderbreken?
en anders moeten we nog een dagje extra door met ACU (och, wat een straf :D )

wel jammer van die FPS drops in ACU op het moment dat je door drukke straten sprint, ditzelfde probleem had ik ook al op mijn PC die toch voorzien is van een aardige videokaart (Sapphire R9 290 4GB GDDR5, met 'n prijskaartje t.w.v. de PS4 8)7 )

jammer dat het spel niet geoptimaliseerd (lijkt) te zijn :(

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[video]

PES 2015 beelden.

_/-\o_
"Lekkere" moeilijkheidsgraad :')

Verwijderd

Bellerophon schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:09:
[...]

Ik ben dan ook een amateur / beginner in de PS4 voetbalwereld.

• MisterMichel
  • Laatst online: 23-12 19:04
Woei! Zojuist Resogun + season pass en Valiant Hearts aangeschaft in de aanbiedingen.

Resogun om te knallen en actie.
Valiant Hearts om rustig te genieten.

Ik hou wel van een beetje variatie en ben blij dat deze aanbiedingen er nu zijn.

Ik ga er trouwens wel vanuit dat als ik de season pass van Resogun aanschaf, ik automatisch de Heroes uitbreiding erbij krijg. Vanavond eens kijken of dat inderdaad zo is.
(Season pass is maar 1,20 duurder dan Heroes uitbreiding en ik begreep dat er binnenkort weer een nieuwe uitbreiding aan komt).

Edit: ik zie nu ook in de psn winkel dat de Heroes uitbreiding voor mij nu gratis is, dus ja, de season pass bevat automatisch de Heroes uitbreiding. :*)

[ Voor 12% gewijzigd door MisterMichel op 14-11-2014 09:19 ]

PSN ID: MrMichel_75

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12 12:27

[video]

PES 2015 beelden.

_/-\o_
Grappig ik heb hem gisteren ook gehaald (voor 47,- bij de mediamarkt Den Haag) en dit was mijn eerste match :P

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
MisterMichel schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:16:
Woei! Zojuist Resogun + season pass en Valiant Hearts aangeschaft in de aanbiedingen.

Ik hou wel van een beetje variatie en ben blij dat deze aanbiedingen er nu zijn.

Ik ga er trouwens wel vanuit dat als ik de season pass van Resogun aanschaf, ik automatisch de Heroes uitbreiding erbij krijg. Vanavond eens kijken of dat inderdaad zo is.
(Season pass is maar 1,20 duurder dan Heroes uitbreiding en ik begreep dat er binnenkort weer een nieuwe uitbreiding aan komt).

Edit: ik zie nu ook in de psn winkel dat de Heroes uitbreiding voor mij nu gratis is, dus ja, de season pass bevat automatisch de Heroes uitbreiding. :*)
Idd, erg goeie deals allemaal. Na alles in winkelwagentje gestopt te hebben kom je er dan achter dat je al over de €50 zit. Ik ga zeker die resogun season pass halen, kost toch bijna niks. MGS:V GZ is ook maar €8,99 en AC:IV Freedom Cry ook maar €5,99. En natuurlijk PvZ Garden Warfare die maar €16 is. enz, enz.

Infamous: SS Legendary Edtion is ook een absolute must-have voor degenen die 'm nog steeds niet hebben; maar €24,99.

Over Resogun gesproken, Housemarque komt al gauw met de volgende arcade shooter topper: http://blog.eu.playstatio...n-unveiled-gamescom-2014/
Waarschijnlijk wel ergens begin 2015.

[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 14-11-2014 09:39 ]

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
MisterMichel schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:16:

Resogun _/-\o_ . Heerlijke arcade shooter. Bijna helemaal uitgespeeld op master, maar nu alweer een tijdje niet meer gespeeld, binnenkort maar eens afmaken. PSN+ game van vorige maand velocity was ook erg tof :)

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Volgende week GTA V *O*
Ik kan haast niet wachten....

Johann Sebastian Bach

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-12 23:53
Bellerophon schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:09:
[...]

Haha ik dacht hetzelfde. Je wordt zelfs in het keepersgebied niet eens verdedigd _O-
Maar goed, met Amateur snap ik dat dan ook wel een beetje, maar waar ligt dan de moeilijkheidsgraad? Als je zomaar overal doorheen kunt dribbelen? Zelfs Fifa bied op gemakkelijk nog meer uitdaging.
Zelf speel ik meestal ook niet hoger dan semi-pro, maar dat is gewoon gebrek aan skills en AI kennis :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MisterMichel
Trishul schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:37:
[...]

Idd, erg goeie deals allemaal. Na alles in winkelwagentje gestopt te hebben kom je er dan achter dat je al over de €50 zit. Ik ga zeker die resogun season pass halen, kost toch bijna niks. MGS:V GZ is ook maar €8,99 en AC:IV Freedom Cry ook maar €5,99. En natuurlijk PvZ Garden Warfare die maar €16 is. enz, enz.

Infamous: SS Legendary Edtion is ook een absolute must-have voor degenen die 'm nog steeds niet hebben; maar €24,99.

Over Resogun gesproken, Housemarque komt al gauw met de volgende arcade shooter topper: http://blog.eu.playstatio...n-unveiled-gamescom-2014/
Waarschijnlijk wel ergens begin 2015.
Infamous: SS heb ik ooit 2e hands op de kop kunnen tikken. Prachtige game.

Ik snap je helemaal met het probleem dat je vlug over de 50 euro zit. Ik probeer me dan ook bewust te beperken tot een paar spelletjes. Straks staat m'n PS4 vol met leuke games maar heb ik geen tijd om ze allemaal te spelen. Leuk dan die aanbiedingen maar als je ze niet speelt, zijn ze nog duur vind ik.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Martinspire schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:44:
[...]

Haha ik dacht hetzelfde. Je wordt zelfs in het keepersgebied niet eens verdedigd _O-
Maar goed, met Amateur snap ik dat dan ook wel een beetje, maar waar ligt dan de moeilijkheidsgraad? Als je zomaar overal doorheen kunt dribbelen? Zelfs Fifa bied op gemakkelijk nog meer uitdaging.
Zelf speel ik meestal ook niet hoger dan semi-pro, maar dat is gewoon gebrek aan skills en AI kennis :P
World Class FTW :Y :D
0xrubennft schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:37:
[...]

Resogun _/-\o_ . Heerlijke arcade shooter. Bijna helemaal uitgespeeld op master, maar nu alweer een tijdje niet meer gespeeld, binnenkort maar eens afmaken. PSN+ game van vorige maand velocity was ook erg tof :)
Save the last humans O+

• Niekjuh
bram1984 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:05:
Een US account, dat scheelt pas een hoop kosten. ;)
Kan je zonder problemen zn US acc aanmaken? Krijg vandaag mn ps4 met AC unity binnen, hopelijk :p

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Niekjuh schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:45:
[...]

Kan je zonder problemen zn US acc aanmaken?
Je zou de topic warning kunnen lezen... :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:55

Oxigeon

En zo is dat!

Volgende week gaat voor mij een probleem worden...

- Far Cry 4
- GTA V (heb ik al gespeeld/geleend op de PS3)

Nog geen idee welke ik als eerste zou moeten aanschaffen. Al gaat mijn voorkeur alsnog nu uit naar FC4

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12 19:01
http://www.bartsmit.com/w...0151&ddkey=http:ClickInfo

Gta V en Farycry bundel uit voor de PS4 voor € 399,99 bij bartsmit.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:55

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zag gisteren trouwens op tv een reclame voorbij komen van ik meen Intertoys dat ze korting geven op alles.

Zeg uit mijn hoofd 15% op consoles en 15% op games etc.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:21
He has a point:

nothing stops this train

• corset
  • Laatst online: 18-12 23:06
De slechtste acteur van Youtube.. vraagje trouwens.. wat heeft dit te maken met de PS4? :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• MisterMichel
Oxigeon schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:36:
Ik zag gisteren trouwens op tv een reclame voorbij komen van ik meen Intertoys dat ze korting geven op alles.

Zeg uit mijn hoofd 15% op consoles en 15% op games etc.
Nou, dat valt vies tegen zo op het eerste gezicht. 10% op een selectie van games. (bron)

En dan ook nog de volgende voorwaarden:

Voorwaarden Kortingsbonnen (bron)
- Tijdens de kortingsweek ontvangt u 10% korting op 1 game, game accessoire of audio product met uitzondering van netwerkkaarten, bonartikelen en de Presales FarCry & GTA V PS4 & Xone
- Tijdens de kortingsweek ontvangt u 5% korting op 1 spelcomputer, smartphone of tablet met uitzondering van bonartikelen en de Presale setaanbieding FarCry & GTA V PS4 & Xone
- Reserveringen zijn uitgesloten van korting.
- Voor alle spelcomputers geldt er een maximum van 2 stuks per klant.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:21
lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:41:
De slechtste acteur van Youtube.. vraagje trouwens.. wat heeft dit te maken met de PS4? :p
met de games zoals Destiny, AC Unity etc

nothing stops this train

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 19:31
gaat het bij de PS4 met GTA V of Far Cry 4 om fysieke games of om download vouchers?

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-12 09:04
Beste forummers,

Ik heb al geprobeerd te zoeken en in de online handleiding gezocht maar wellicht erover gelezen.
Ik heb sinds kort de PS4 maar kan niet ontdekken hoe ik de overbodige meldingen automatisch kan laten verdwijnen. Als je iets download kan je meldingen dat het is geinstalleerd,etc. Alleen blijven de meldingen staan totdat ik ze zelf handmatig uit de lijst verwijder. Alleen de meldingen die bij de hoofdkop van meldingen staan, kan je alles in 1x als gelezen aantikken. Maar niet alle download- en installatiemeldingen staan daar. Is er een methode dat ze wel worden getoond maar automatisch daarna verdwijnen.

Komt te vervallen. Het blijkt dus nog niet te kunnen tenzij je het helemaal uitzet. :|

[ Voor 7% gewijzigd door martwoutnl op 14-11-2014 13:34 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

*knip* Posten om uit te lokken is echt niet nodig...

[ Voor 100% gewijzigd door Uniciteit op 14-11-2014 16:04 ]

• Martinspire
Mja maar vooralsnog beter dan dat het overdag of in de avond is.

Wordt GTA Online eigenlijk meteen vanaf het begin beschikbaar of moeten we daar ook weer een maand op wachten?

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 14-11-2014 16:04 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Martinspire schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:36:
[...]

Mja maar vooralsnog beter dan dat het overdag of in de avond is.

Wordt GTA Online eigenlijk meteen vanaf het begin beschikbaar of moeten we daar ook weer een maand op wachten?
Ik ga er vanuit dat het Online deel direct werkt, tevens zal je ook verbinding met de Rockstar servers moeten maken om evt je last-gen gegevens op te kunnen halen.

Wel raar hoor, dat ze onderhoud plegen op de dag dat een grote release uitkomt.

• Martinspire
Bullet NL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:40:
[...]

Ik ga er vanuit dat het Online deel direct werkt, tevens zal je ook verbinding met de Rockstar servers moeten maken om evt je last-gen gegevens op te kunnen halen.

Wel raar hoor, dat ze onderhoud plegen op de dag dat een grote release uitkomt.
Ok prima. Ik kan me trouwens ook voorstellen dat ze er even wat meer servers of serverparken ingooien om alle traffic aan te kunnen. Er zullen ook veel mensen de game pas downloaden of patch nodig hebben.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Misschien moet je het hele verhaal even lezen...
Ze gooien het niet helemaal plat. 90% van de functionaliteit kun je gewoon gebruiken *knip*. Uit je eigen quote.
PlayStation Network is op 17 november van 19:00 tot 18 november 01:00 offline wegens gepland onderhoud. Dat heeft Sony aangekondigd.

Gedurende deze tijd is het nog wel mogelijk om online te spelen of third party-apps te gebruiken. Gebruikers moeten dan wel na 13 november ingelogd hebben op hun PlayStation Network-account. Account Management, de PlayStation Store en PlayStation Home zijn tijdens het onderhoud niet beschikbaar.

Sony waarschuwt dat PSN ook na het onderhoud tijdelijk nog offline is zodat er tests uitgevoerd kunnen worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 14-11-2014 16:05 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Martinspire
En 13 november was update 2.0.2 toch? Gezien je niet online kunt tot je de laatste update hebt, lijkt het me daar wel mee te maken hebben. Maar wel raar dat ze het op deze manier doen.

Anyways, volgende week (of eigenlijk de week erop in NL) komt LittleBigPlanet 3 uit. Nog meer mensen die er naar uitkijken? Ik moet zeggen dat hij redelijk onder sneeuwt zo en je er eigenlijk weinig van hoort

• Kju

Kju

GTA Online heeft altijd problemen. LBP 3 lijkt me wel leuk maar ik ga liever eerst Mario 3D World op de Wii U uitspelen.

Pagina: 1 ... 64 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link