Waar zie je dat staan Martin? Heb je het over de PS4 aanbieding die tot de 23e loopt?

Edit: Gevonden. Thanks. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 08-10-2014 19:47 ]

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
bram1984 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:36:
Waar zie je dat staan Martin? Heb je het over de PS4 aanbieding die tot de 23e loopt?
Heb het even gecheckt in de Store, de DLC versie kost €9,99. De stand-alone versie is nu €7,49.

Ik heb moet die ook nog spelen, want ik ben bijna klaar met Black Flag, maar de Stand-Alone versie is nu dus voordeliger dan de gangbare manier. Lijkt me niet dat er verschil is tussen beide versies? Die uitbreiding is sowieso al stand-alone van aard, dus ik denk dat ik ook maar van die aanbieding gebruik ga maken.

Is het überhaupt een beetje toffe DLC? €7,49 waard?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Svenderson schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:44:
[...]

Heb het even gecheckt in de Store, de DLC versie kost €9,99. De stand-alone versie is nu €7,49.

Ik heb moet die ook nog spelen, want ik ben bijna klaar met Black Flag, maar de Stand-Alone versie is nu dus voordeliger dan de gangbare manier. Lijkt me niet dat er verschil is tussen beide versies? Die uitbreiding is sowieso al stand-alone van aard, dus ik denk dat ik ook maar van die aanbieding gebruik ga maken.

Is het überhaupt een beetje toffe DLC? €7,49 waard?
Ik vond het het zeker waard. Is een goed verhaal en de nieuwe wapens enzo voegen echt wat toe. Zeker nu met het gezeik over zwarte piet is het verhaal best relevant. Ik was er in ongeveer 6 uur doorheen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12 16:08
Heb net maar even mijn review van eerder dit jaar maar geupdate. Ben steeds meer tevreden met mijn PlayStation 4 nu er meer bugs worden gefixed. Kan nu fatsoenlijk de menu's van PS4 besturen met mijn afstandsbediening wat batterij bespaart van mijn Dualshock 4. Nu heb ik nog minder reden om mijn PS3 te gebruiken en te houden.

Over de controller gesproken, daar heb ik nu dus ook scheurtjes in zoals hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.thesixthaxis.com/wp-content/uploads/2014/01/PeterDS4-IL.jpg

Nu heb ik dus door dat dit onder het garantie valt bij Sony. Maar hoe lang hadden jullie wachten tot de controller terug is gestuurd?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
Ok ik ben Spelunky aan het spelen en ik voel me echt uberdom. Op een gegeven moment moet je L naar benden + rondje indrukken volgens de tutorial. Doe ik, maar er gebeurt niks. Volgende stap, druk op driehoekje. Doe ik en dan wat? Ik sta vast tegen een veel te hoge muur en ik kan er niet overheen komen. Geen idee wat ik moet doen.

Oh laat maar, ik wist niet dat je kistjes moest rammen om bommen te krijgen en touw enzo lol . :P

[ Voor 14% gewijzigd door tiguan op 08-10-2014 21:22 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:54
@polopolo:
Mijn controller is vorige week dinsdag op de post gedaan.
Vandaag een mailtje dat ie op de weg terug is.
Ook vanwege het rubbertje.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Iemand last van PSN? Ik probeer mijn account te heractiveren, maar ik krijg geen e-mail binnen? Iemand bekend!

Johann Sebastian Bach

• Svenderson
polopolo150 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:51:
Heb net maar even mijn review van eerder dit jaar maar geupdate. Ben steeds meer tevreden met mijn PlayStation 4 nu er meer bugs worden gefixed. Kan nu fatsoenlijk de menu's van PS4 besturen met mijn afstandsbediening wat batterij bespaart van mijn Dualshock 4. Nu heb ik nog minder reden om mijn PS3 te gebruiken en te houden.

[afbeelding]

Nu heb ik dus door dat dit onder het garantie valt bij Sony. Maar hoe lang hadden jullie wachten tot de controller terug is gestuurd?
Zie ik daar een kattenhaar? ;)
De socket van je stick lijkt ook beschadigd aan de rechterkant, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik heb de nieuwe versie van de controller, het rubber van de sticks is duidelijk steviger dan de modellen die ik in de winkel op demo pods heb gevoeld (waarvan de helft inmiddels ook allemaal zwaar afgeragd is). Ik moet nog wel steeds wennen aan de vorm van de sticks. Voor mijn gevoel had ik meer grip op de bolle sticks van de DS3, maar dat kan ook liggen aan het feit dat de DS4 sticks een stuk strakker/zwaarder bewegen.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12 16:33
Svenderson schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:58:
[...]

De socket van je stick lijkt ook beschadigd aan de rechterkant, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik heb de nieuwe versie van de controller, het rubber van de sticks is duidelijk steviger dan de modellen die ik in de winkel op demo pods heb gevoeld (waarvan de helft inmiddels ook allemaal zwaar afgeragd is). Ik moet nog wel steeds wennen aan de vorm van de sticks. Voor mijn gevoel had ik meer grip op de bolle sticks van de DS3, maar dat kan ook liggen aan het feit dat de DS4 sticks een stuk strakker/zwaarder bewegen.
Hoe kan ik zien of mijn controller ook tot de nieuwe versie behoort?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:42
polopolo150 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:51:

[afbeelding]

Met HDMI SEC?

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoi allen,

Ik heb een probleem met de ps4 party chat in combinatie met mijn headset (http://www.trittonaudio.com/prod/proplus.asp) Tritton Pro+.

Ik hoor niemand, en heb het idee dat ze mij ook niet kunnen horen. Ik zie het icoon van mijn microfoon wel bewegen, en de luidsprekers bij andere deelnemers ook.

Voice werkt wel gewoon ingame bij Destiny bijvoorbeeld, maar zo gauw ik een party join werkt het niet meer.

Heeft iemand een idee waar het probleem zou kunnen zitten?

• polopolo150
  • Laatst online: 21-12 16:08
Svenderson schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:58:
[...]

haha. is een afbeelding van Google maar wel vergelijkbaar. Ik heb gewoon normaal mijn Dualshock 4 gebruikt en is ook random gebeurt op de één op andere dag.
SC4RF4C3 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:10:
[...]

Hoe kan ik zien of mijn controller ook tot de nieuwe versie behoort?
De versie die ik heb (kapotte) is CUH-ZCT1E. Misschien dat het je helpt.
dvdkiwi schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:30:
@polopolo:
Mijn controller is vorige week dinsdag op de post gedaan.
Vandaag een mailtje dat ie op de weg terug is.
Ook vanwege het rubbertje.
Aii. Thx! :) Binnenkort dan maar Sony even bellen over hoe en wat.
Yep, met HDMI-CEC.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-12 22:51

muhda

Time & Space traveler

Hmm, GTA V krijgt misschien een vervroegd release (2 weken eerder). Bron1, Bron 2.

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_543554c684fd6.jpg

Verwijderd

Hebben meer mensen last van dat Shadow of Mordor weer op een tijdslot zit?
Bij mij kan ik em niet meer starten en staat er een tijdslot op die over 25 dagen afloopt.
Licenties herstellen lost het probleem ook niet op , ik heb em in de NL PSStore gekocht.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ubisoft :F

http://www.techradar.com/...fps-standard-1268241#null

"At Ubisoft for a long time we wanted to push 60 fps. I don't think it was a good idea because you don't gain that much from 60 fps and it doesn't look like the real thing. It's a bit like The Hobbit movie, it looked really weird.
"And in other games it's the same - like the Rachet and Clank series [where it was dropped]. So I think collectively in the video game industry we're dropping that standard because it's hard to achieve, it's twice as hard as 30fps, and its not really that great in terms of rendering quality of the picture and the image."

"30 was our goal, it feels more cinematic. 60 is really good for a shooter, action adventure not so much. It actually feels better for people when it's at that 30fps. It also lets us push the limits of everything to the maximum.
"It's like when people start asking about resolution. Is it the number of the quality of the pixels that you want? If the game looks gorgeous, who cares about the number?"

[ Voor 76% gewijzigd door Alvanosa op 09-10-2014 08:24 ]

PSN: Alvanosa

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:00:
Nope geen probleem. Gisterenavond nog gespeeld. Ik heb de US versie.
Ik heb het over vanochtend en de NL versie.

Mijn probleem zal wel verholpen worden binnenkort.

Dan kan ik Mordor weer onveilig maken.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

ton89 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:48:
Hoi allen,

Ik heb een probleem met de ps4 party chat in combinatie met mijn headset (http://www.trittonaudio.com/prod/proplus.asp) Tritton Pro+.

Ik hoor niemand, en heb het idee dat ze mij ook niet kunnen horen. Ik zie het icoon van mijn microfoon wel bewegen, en de luidsprekers bij andere deelnemers ook.

Voice werkt wel gewoon ingame bij Destiny bijvoorbeeld, maar zo gauw ik een party join werkt het niet meer.

Heeft iemand een idee waar het probleem zou kunnen zitten?
Je kunt je audio prioriteit instellen. Hiermee kun je óf de party voorrang geven óf ingame audio. Kan zijn dat het hier aan ligt. Dit kun je instellen als je naar de party window gaat aan de linkerkant, zo uit mijn hoofd 2e en 3e icoontje van boven.

PSN: LinQ-NL

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:18

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

muhda schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:15:
Hmm, GTA V krijgt misschien een vervroegd release (2 weken eerder). Bron1, Bron 2.

[afbeelding]
Ben wel benieuwd wat hier van waar is, mocht Sony een timed exclusive geregeld hebben dan zou je toch wel verwachten dat dit groots aangekondigd wordt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:23:
[...]

Ik heb het over vanochtend en de NL versie.

Mijn probleem zal wel verholpen worden binnenkort.

Dan kan ik Mordor weer onveilig maken.
Ja sorry Dennis, ik werk gewoon en heb geen tijd om de hele dag te gamen.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:54:
[...]

Ja sorry Dennis, ik werk gewoon en heb geen tijd om de hele dag te gamen.
De Nederlandse bevolking is u dankbaar Heer Bram.

Ik kan ook niks over het probleem vinden op Google.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

Toch nog één die hier werkt! _/-\o_ ...maar die ondertussen wel op Tweakers zit. :?

Nevermind: kan toch dat Dennis al vakantie heeft? Heb ik bijna. :)

An  a day keeps the doctor away.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Mordor nog even gespeeld, helaas nog geen warchief afgemaakt (warchief met 4 guards was toch wat pittig.) dus zit nu de Nemesis system te misbruiken om zo wat betere runes e.d. te krijgen.

Volgende week huwelijksreis dus dan geen tijd om te gamen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
lanerios schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:24:
Mordor nog even gespeeld, helaas nog geen warchief afgemaakt (warchief met 4 guards was toch wat pittig.) dus zit nu de Nemesis system te misbruiken om zo wat betere runes e.d. te krijgen.

Ik heb Shadow of Mordor nog niet gespeeld, maar ik denk eraan om AC:Unity te cancellen en deze op te pikken.

offtopic:
Gefeliciteerd alvast dan maar, waar gaat de reis heen als ik vragen mag?

PSN: Alvanosa

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
Alvanosa schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

Ik heb Shadow of Mordor nog niet gespeeld, maar ik denk eraan om AC:Unity te cancellen en deze op te pikken.

offtopic:
neee.....haal unity, multiplayer in Unity is vast heel gezellig :)

ik ga ze beide halen, Unity op launchdag en Mordor haal ik begin 2015 lekker cheap via ebay :)

nothing stops this train

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12 10:03

Phydomir

Dennis

Alvanosa schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:22:
Ubisoft :F

http://www.techradar.com/...fps-standard-1268241#null

"At Ubisoft for a long time we wanted to push 60 fps. I don't think it was a good idea because you don't gain that much from 60 fps and it doesn't look like the real thing. It's a bit like The Hobbit movie, it looked really weird.
"And in other games it's the same - like the Rachet and Clank series [where it was dropped]. So I think collectively in the video game industry we're dropping that standard because it's hard to achieve, it's twice as hard as 30fps, and its not really that great in terms of rendering quality of the picture and the image."

"30 was our goal, it feels more cinematic. 60 is really good for a shooter, action adventure not so much. It actually feels better for people when it's at that 30fps. It also lets us push the limits of everything to the maximum.
"It's like when people start asking about resolution. Is it the number of the quality of the pixels that you want? If the game looks gorgeous, who cares about the number?"
Goed punt. 60 vs 30 is zwaar overrated.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12 09:15
Phydomir schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Goed punt. 60 vs 30 is zwaar overrated.
http://30vs60.com/
Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil tot geen verschil.
Jullie ? ^_^
http://massiveburrito.com/test/60vs30.html

Ja makkelijk, 11/11

Edit: zie dat ie nu offline is helaas, had hem paar dagen geleden ook gepost.

[ Voor 38% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-10-2014 11:09 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12 10:03

Phydomir

Dennis

Droid86 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Jullie ? ^_^
Weet je wat zo vreemd is. Op de consoles zie ik echt het verschil niet en boeit het me ook vrij weinig.
Als ik iRacing aan het spelen ben kan ik het merken dat de frames van 100 naar 80 zakken. Best vreemd.

Oh ja, die site zou zo veel beter zijn als het een blinde test zou zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Phydomir op 09-10-2014 11:08 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Last of us gespeeld?

30vs 60 is echt een wereld van verschil daar.

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Phydomir schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:06:
[...]

Weet je wat zo vreemd is. Op de consoles zie ik echt het verschil niet en boeit het me ook vrij weinig.
Als ik iRacing aan het spelen ben kan ik het merken dat de frames van 100 naar 80 zakken. Best vreemd.
Waarschijnlijk omdat het niet dan stabiel is, en dat je die instabiliteit opmerkt

PSN: fonsmeister

• corset
Alvanosa schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

offtopic:
Center parcs, ivm omstandigheden dicht bij huis :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Droid86 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Jullie ? ^_^
Ik zie wel een licht verschil (niet genoeg om me er aan te storen). Maar dat komt ook omdat je ze nu naast elkaar ziet. Ik weet zeker dat 99% van de mensen zich ook helemaal niet stoort aan 30 fps games maar gewoon ziet dat er kritiek is, dus gaan ze maar even zeuren.

• Kol Nedra
wat ik alleen niet begrijp waarom gelijk van 30 naar 60fps? waarom dan gelijk 60 en niet bv 45fps?
een steady 45 fps is toch ook fijn, toch? Als ik league of legends speel schommelt de fps 45-50, speelt heerlijk

nothing stops this train

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
Ik zie het verschil ook wel bij die vergelijkingen maar het boeit me niet. 60FPS betekend 2x meer rekenkracht nodig voor de game waar je eigenlijk weinig voor terugkrijgt. Het boeit me niet en aangezien ik ook geen professioneel gamer ben (alleen game-verslaafd :> ) zal het me aan mn kont roesten.

1080p heb ik liever dan 60fps en ik heb ook nooit de illusie gehad dat next-gen 1080p/60fps zou draaien. Zeker ook niet omdat de consoles gewoon betaalbaar moesten blijven. Je ziet het bij PC's en Laptops ook. Als je meer wilt dan betaal je daar ook ineens gigantisch voor. Dat past niet bij een game-console en zou ook helemaal geen issue moeten zijn. Punt is alleen dat je de laatste jaren steeds meer pc-gamers ook een gameconsole ziet aanschaffen en daar dan wel over mekkeren. Want ja, dat konden ze altijd al op hun pc die 4x zoveel kostte. Mijne van nu was bij aankoop ongeveer 2x zo duur. Dan verwacht ik dat ook. Al moet ik tegenwoordig op medium en soms high spelen. Nouja, het zal wel.

Punt is vooral dat games nu veel interactiever, uitgebreider en meer sfeer krijgen. Ik heb liever dat die dingen in de game komen dan dat de fps lekker 60fps is. Het is een keuze. Wil je dezelfde games van last-gen maar dan op hogere resolutie en fps, of wil je inhoudelijkere games met een betere spelervaring? Men doet nu echter alsof beiden mogelijk gingen zijn en dat is niet terecht. Daarvoor zijn de vorige consoles teveel vooruit gegaan op graphics om dat verschil teniet te doen.

Net als de vorige generatie gaat het nog wel beter worden. De tools om de spellen te maken worden beter, hardware wordt beter benut en men vindt weer nieuwe foefjes om te gebruiken. Nu zit je verder met het feit dat last-gen vaak nog ondersteund moet worden en budgetten nog niet groot genoeg zijn om er echt werk van te maken. Het is iets wat vooral de first-party titels (of iig games die op 1 platform uitkomen) zullen moeten doen om snel verbetering te brengen. Elke titel die uitkomt zorgt weer voor verbetering, dus zal er binnen enkele jaren wel veel bereikt worden. Voor sommigen gaat dit te langzaam en anderen hadden weer een verkeerd verwachtingspatroon. Ikzelf vind het allemaal wel prima. Zolang ik me vermaak en ik er het geld voor overheb, wat is de discussie me dan nog waard?

@hierboven: meeste tv's kennen alleen 30 of 60fps (of ze gaan meteen naar 100hz of whatever, maar dat haal je alleen als je input ook die vernieuwing heeft). Dat heeft een pc-monitor niet (of minder). Het gaat erom dat de refreshrate van je game het liefst gelijk is aan die wat je beeldscherm gebruikt. Daardoor kan 30fps er vloeiender uitzien dan 45 fps.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2014 11:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:03
Voor filmische games zoals Uncharted en The Order is 30fps prima, 60 fps is alleen nuttig als de ontwikkelaar ook de controls goed aanpast aan de 60fps, zoals bv bij simulatie racegames, en multiplayer shooters. Snelle besturing is bij dergelijke games belangrijk. Dus een Gran Turismo 7 en Battlefield 5 zal 60 fps zijn.
Kol Nedra schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:20:
wat ik alleen niet begrijp waarom gelijk van 30 naar 60fps? waarom dan gelijk 60 en niet bv 45fps?
een steady 45 fps is toch ook fijn, toch? Als ik league of legends speel schommelt de fps 45-50, speelt heerlijk
Dat komt omdat je PS4 met een refreshrate van 60hz zit aan gesloten op je tv. Met 60fps heb je dan allemaal unieke frames en 30fps worden alle frames dubbel weergegeven met alles wat er niet mooi tussen past krijg je tearing (2 frames door elkaar) of judder(sommige frames 3x op beeld en andere bijv 2x, kan ook met 30fps locked trouwens als je frametime niet constant is zoals bij Destiny het geval was.

[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-10-2014 11:48 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

Goedemorgen,

Toch besloten om ook een PS4 te gaan kopen. Ik merk wel dat ik alle aanbiedingen ongeveer heb gemist. Had heel graag het Destiny pakket gehad voor 399 (dat ga ik nl. spelen). Maar zag ook dat het fifa pakket helaas ook is afgelopen.

Is mijn inschatting correct dat het dan nu even stil is qua pakketten (TLOU geen optie, ga ik toch niet spelen).

Of mis ik nog een hele goede aanbieding ergens?

Thanks.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Svenderson
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Ik zie wel een licht verschil (niet genoeg om me er aan te storen). Maar dat komt ook omdat je ze nu naast elkaar ziet. Ik weet zeker dat 99% van de mensen zich ook helemaal niet stoort aan 30 fps games maar gewoon ziet dat er kritiek is, dus gaan ze maar even zeuren.
Mee eens, zo lang het niet onder de 30 fps komt, hebben de meesten van ons nergens last van. Als het gaat om een AC game is 30 fps dan ook prima, Black Flag loopt ook gewoon soepel (al kunnen sommige animaties wel wat minder schokkerig, maar ik geloof niet dat fps hier de beperkende factor is).

Graphics en features horen in de meeste games prioriteit te hebben, zo lang die 30 fps maar stabiel is. Heb je bijvoorbeeld gezien hoeveel volk er in Unity op straat loopt? Qua gameplay ben ik nog niet overtuigd, maar next-gen waardig wordt die gamewereld in ieder geval wel.

Wat dat betreft stoor ik me meer aan die 900p. Tijdens het spelen vergeten we het hopelijk, het is meer het idee dat we niet de optimale versie krijgen die ons systeem aan kan. En dat is pijnlijk voor een van de eerste AAA multiplatform games, die enkel voor deze generatie wordt ontwikkeld.

• Kol Nedra
UTADDICT schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:35:
Goedemorgen,

Toch besloten om ook een PS4 te gaan kopen. Ik merk wel dat ik alle aanbiedingen ongeveer heb gemist. Had heel graag het Destiny pakket gehad voor 399 (dat ga ik nl. spelen). Maar zag ook dat het fifa pakket helaas ook is afgelopen.

Is mijn inschatting correct dat het dan nu even stil is qua pakketten (TLOU geen optie, ga ik toch niet spelen).

Of mis ik nog een hele goede aanbieding ergens?

Thanks.
probeer dit in de gaten te houden:

http://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-ps4.html

Destiny Bundel:
http://www.budgetgaming.n...b)+08976+destiny_PS4.html

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 09-10-2014 12:25 ]

nothing stops this train

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23

Jumpiefox

Hoi ?

Iemand die weet waarom je in de Nl'se psn store geen Digital pro verie van de nieuwe COD kan kopen maar in de us wel? Kan alleen de normale versie vinden. Wedstrijdje Cod:ghost (vs vrienden-kring) gewonnen, krijg de nieuwe versie gratiss :P

The first casualty in war is always the truth...

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Phydomir schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:06:
[...]

Oh ja, die site zou zo veel beter zijn als het een blinde test zou zijn.
Ik merk er op consoles ook altijd veel minder van dan op een PC. Ik game dan ook veel relaxter op een console dan op een pc (waar je er recht bovenop zit en praktisch in het beeld kruipt, daar waar ik op een console als een romein languit op de bank lig).

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

Dat probleem heb jij al zo vaak gehad (en vaker dan een ander omdat je 24/7 online lijkt te zijn). Leer uit het verleden en weet dat het automatisch opgelost wordt.
Heeft iets met PSN te maken, dus daar kan je zelf verder weinig aan doen, behalve dan gewoon afwachten.

psn: lupusergo

• corset
zijn we nu klaar met de kansloze stabs naar Dennis? Of willen jullie zo graag dat dit topic permanent dicht gaat? (Er komen nu echt teveel mod breaks vanwege dit soort zielige acties)

Ben ik trouwens de enige die echt zin heeft in Binding of Isaac Rebirth? Deel 1 was al awesome (en aub, als je wil zeuren dat het geen Triple A titel is, en dat indie games de duivel zijn, 4chan zoekt nog leden)

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 09-10-2014 13:05 ]

Verwijderd

C4D schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:47:
[...]

Dat probleem heb jij al zo vaak gehad (en vaker dan een ander omdat je 24/7 online lijkt te zijn). Leer uit het verleden en weet dat het automatisch opgelost wordt.
Heeft iets met PSN te maken, dus daar kan je zelf verder weinig aan doen, behalve dan gewoon afwachten.
Je hebt gelijk dat ik al eerder dat soort problemen had samen met vele anderen.
Dat is inderdaad allemaal opgelost , ik vroeg me alleen maar af of meerdere mensen er last van
hadden hier op Tweakers.net.

Verwijderd

stabiele 60 fps > stabiele 30 fps > 60 fps, onstabiel > 30 fps, onstabiel.
Simpel.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-12 16:07

Willybubba

Nut up or shut up.

lanerios schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:24:

Gewoon die bodyguards eerst een voor een los afmaken, dan is de Warchief in z'n eentje. Piece of cake daarna :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:09:
[...]

Je hebt gelijk dat ik al eerder dat soort problemen had samen met vele anderen.
Dat is inderdaad allemaal opgelost , ik vroeg me alleen maar af of meerdere mensen er last van
hadden hier op Tweakers.net.
Probleem komt voor:
1) als psn problemen geeft
2) als je console niet als primary staat ingesteld
3) door problemen met rechten/game sharing

ik heb het ook wel eens gehad door problemen met PSN. Meestal niet langer dan enkele minuten, 1 keer wat langer.

psn: lupusergo

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:52
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BzgJcOJIIAAToK9.jpg

Spot ik net op Twitter, zou erg tof zijn. :*)

Shikata ga nai.

Verwijderd

Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:58:
[afbeelding]

Dit is mijn droom , zeg het even als ie te preorderen is in de NL PSStore.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:56
Ik begrijp echt niet goed hoe de meesten hier weinig tot geen verschil zien tussen 30 en 60fps of er weinig nadeel van ondervinden, voor mij is het bijna een wereld van verschil.
Zijn mijn ogen zoveel beter dan of heeft haast niemand games in 60fps gespeeld? Buiten of het technisch haalbaar is, 60fps speelt zoveel fijner en is rustiger voor je ogen, je kan alles veel beter volgen. Het viel bv bij de ps2 direct op met sommige games zoals GoW, maar in de tijd van Quake (mn eerste PC) was het fps gebeuren al lang bekend (al veel vroeger maar dat was mijn eerste ervaring daarmee).
Bij shooters mis je bij snelle bewegingen complete frames en is het een snelle dia show waardoor ik de orientatie (vooral bij akties dichtbij) wel eens kwijt raak (om dit te voorkomen reageer ik niet op wat ik zie maar wat ik doe, waar bij hogere framerate alles goed te volgen is). Bij GTA V is het helemaal erg, het went wel iets maar blijft vermoeiend om naar te kijken.
Waar ik ook meteen aan moet denken waren de intro's van team ninja op de xbox, supervloeiend en telkens direct weer een wow moment, had niemand anders dit?
PC gamers weten het wel..
Ik neem wel genoegen met 30 maar als het echt niet anders kan dan hoger please.
Qua films schijnt een lagere framerate juist fijner te zijn, ik las bv eens over een experiment in de jaren 60 of 70 waarbij +/-60 fps vreemd op de mensen overkwam, alsof men op het scherm naar een andere realiteit keek.
Nou merk ik dat het bij mij bij films ook vreemd overkomt. Ook de tv functie om beelden vloeiender te maken komt na overschakelen even vreemd over en de maximale stand went nooit helemaal. Bij games totaal geen last van, dan is hoger is echt weer fijner.

Die Ubisoft verklaring is wel erg triest :|

[ Voor 22% gewijzigd door Mutatie op 09-10-2014 14:17 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:33
Mutatie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:07:
Ik begrijp echt niet goed hoe de meesten hier weinig tot geen verschil zien tussen 30 en 60fps of er weinig nadeel van ondervinden, voor mij is het bijna een wereld van verschil.
Zijn mijn ogen zoveel beter dan of heeft haast niemand games in 60fps gespeeld? Buiten of het technisch haalbaar is, 60fps speelt zoveel fijner en is rustiger voor je ogen, je kan alles veel beter volgen. Het viel bv bij de ps2 direct op met sommige games zoals GoW, maar in de tijd van Quake (mn eerste PC) was het fps gebeuren al lang bekend.
Bij shooters mis je bij snelle bewegingen complete frames en is het een snelle dia show waardoor ik de orientatie (vooral bij akties dichtbij) wel eens kwijt raak (om dit te voorkomen reageer ik niet op wat ik zie maar wat ik doe, waar bij hogere framerate alles goed te volgen is). Bij GTA V is het helemaal erg, het went wel iets maar blijft vermoeiend om naar te kijken.
Waar ik ook meteen aan moet denken waren de intro's van team ninja op de xbox, supervloeiend en telkens direct weer een wow moment, had niemand anders dit?
PC gamers weten het wel..
Ik neem wel genoegen met 30 maar als het echt niet anders kan dan hoger please.

Die Ubisoft verklaring is wel erg triest :|
Voor mij is het verschil het gemakkelijkst zichtbaar bij Call of Duty Ghost en Destiny.
Tussen die twee zit dusdanig veel verschil in frames per second dat dit iedereen wel moet opvallen

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
Ik en 'we' zien het ook wel. Maar 'we' maken er geen probleem van. Zoals ik zeg: het is fijn als het hoger is, maar voor mij geen verplichting. Ik heb de illusie "nu gaan we 1080p/60fps krijgen" ook niet gehad.

Zeker voor AC heb ik daar totaal geen moeite mee. Maar ook met Driveclub of Killzone (SP) maakt het me weinig uit. Online wil ik wel graag 60fps hebben, maar als daarbij gameplay > graphics geldt, dan zal het me ook minder snel storen.

Het stoort me net zoveel als dat mijn auto geen 300kmh kan. Sure je merkt het, maar het is geen dealbreaker.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2014 14:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:56
Martinspire schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:18:
Ik en 'we' zien het ook wel. Maar 'we' maken er geen probleem van. Zoals ik zeg: het is fijn als het hoger is, maar voor mij geen verplichting. Ik heb de illusie "nu gaan we 1080p/60fps krijgen" ook niet gehad.

Zeker voor AC heb ik daar totaal geen moeite mee. Maar ook met Driveclub of Killzone (SP) maakt het me weinig uit. Online wil ik wel graag 60fps hebben, maar als daarbij gameplay > graphics geldt, dan zal het me ook minder snel storen.

Het stoort me net zoveel als dat mijn auto geen 300kmh kan. Sure je merkt het, maar het is geen dealbreaker.
Die illusie heb ik ook niet gehad, als men een beetje had opgelet, Sony had in 2012 al ergens in een persbericht gemeld dat de focus niet zozeer op de harware lag maar de economie en PS3 ervaring (te hoge kosten) en heeft zelfs gemeld dat de stap niet zo groot ging zijn als de vorige generatie (zie zo'n bericht maar weer eens terug te vinden :| )

De vergelijking met de auto begrijp ik niet, wel als een game gewoon 60 kan halen maar op 30 is gelocked (de wet in de vergelijking), dat is echt not done (ik heb het over het algemeen als het zou voorkomen, niet assasins)

Ik heb dan weer liever alle eye candy, 60fps en dan 720p. Maargoed, voor mij ook geen dealbreaker zoals ik al zei :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 09-10-2014 14:28 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-12 22:16
Ik vind het in sommige games enorm vervelend als het '30FPS', vooral als het een niet gelockte 30FPS is. Killzone SP is op sommige rustige momenten prima, er wordt dan meer dan 30FPS gehaald, dan komt er actie en daalt het naar de 30 en voelt het traag. Als het constant is is het minder vervelend.

Ik moet zeggen dat ik er op een Console minder moeite mee heb dan op de PC.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:55
Ik zie net in de store een pre-order voor gta v staan maar met als datum 18-11-2014.

Niet de datum zoals in de twitter pic.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:52
Volgens mij zie je het pas als je daadwerkelijk op vooruitbestellen klikt, maar zelf niet op geklikt.
Dat is een klein unlock bestandje voordat de game daadwerkelijk gedownload wordt.

[ Voor 51% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 09-10-2014 14:45 ]

Shikata ga nai.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:55
Ik heb op vooruitbestellen geklikt en krijg dan het scherm als in de pic maar met datum 18-11

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Odieus schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:54:
[...]

Je kunt je audio prioriteit instellen. Hiermee kun je óf de party voorrang geven óf ingame audio. Kan zijn dat het hier aan ligt. Dit kun je instellen als je naar de party window gaat aan de linkerkant, zo uit mijn hoofd 2e en 3e icoontje van boven.
Dat had ik al geprobeerd, maar dat lijkt niets uit te maken. Hij springt standaard naar de party, maar als ik de prioriteit op ingame audio zet hoor ik ook niemand meer. (Waarschijnlijk omdat iedereen dan in de party zit).

Nog iemand tips?
morm schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:49:
Ik heb op vooruitbestellen geklikt en krijg dan het scherm als in de pic maar met datum 18-11
Heb je een linkje? Kan hem niet vinden.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:55

Edd

AtlAntA schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:12:
[...]

Heb je een linkje? Kan hem niet vinden.
Hij staat onder Nieuwe release en dan verwacht:
https://store.sonyenterta...00411_00-GTAPREORDEROFFR3

[ Voor 7% gewijzigd door Edd op 09-10-2014 16:33 ]

-

Edd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:22:
[...]

Kom kom, zo moeilijk is het toch niet om zelf te zoeken?? :+
Hij staat onder Nieuwe release en dan verwacht:
Nee het is zeker niet moeilijk om zelf te zoeken maar ten tijde van mijn vraag was hij voor mij iig nog niet te vinden. Alsnog bedankt. :)

• Svenderson
Gaan jullie serieus 70 euro uitgeven aan de digitale versie van GTA5? Oke, ik heb ook zin in die game, maar komop. Je kunt hem straks bij release makkelijk voor 50 euro in de winkel krijgen, meer heb ik er ook echt niet voor over.

Ik zou best wel wat meer digitale games kopen als ze iets goedkoper worden. Maar games als GTA zijn gewoon mooi om fysiek te hebben, met landkaart erbij enzo.

Reserveer vóór 3 november... ;)
Digitaal overigens te duur, waarschijnlijk wordt de retailprijs niet 60-70 maar eerder 50-60, als het niet minder is..
dutchgio schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:39:
[...]

Digitaal overigens te duur, waarschijnlijk wordt de retailprijs niet 60-70 maar eerder 50-60, als het niet minder is..
Misschien gaan ze net als bij the last of us er vlak voor release een tientje vanaf doen?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sJUDIQQ24uTzRrz6y79wAqvu/full.jpg?nohitcount=1

Ik leef al helemaal naar mijn GTA V reunie toe.

_/-\o_
Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:58:
[afbeelding]

Gewoon een foutje, game stond even in de EU Store en was snel al weer verwijderd vorige week. In de US Store en NL Store staat de game weer met 18-november als release.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Edd

Edd

dutchgio schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:39:
[...]

Die 70 euro weerhoudt mij nu ook een beetje om te pre-orderen.. Ik zou hem graag digitaal willen hebben, maar heb geen zin om hier nu 70 euro voor neer te leggen. Ik kijk wel tegen launch aan, of hier bij de lokale MM of digitaal als het prijsverschil meevalt.

-

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:41
Svenderson schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:36:
Gaan jullie serieus 70 euro uitgeven aan de digitale versie van GTA5? Oke, ik heb ook zin in die game, maar komop. Je kunt hem straks bij release makkelijk voor 50 euro in de winkel krijgen, meer heb ik er ook echt niet voor over.

Ik zou best wel wat meer digitale games kopen als ze iets goedkoper worden. Maar games als GTA zijn gewoon mooi om fysiek te hebben, met landkaart erbij enzo.
In de store gewoon voor 47 euro te krijgen hoor.
Ook maar vooruit besteld. Zouden die countdown apps van vorig jaar voor Android ook een update krijgen? :p

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12 21:21
zou gister een ps4 kopen maar er kwam wat tussen,,,,,,,,,,nu twijvel ik toch tussen een witte of een zwarte :X

• Edd

Edd

joey82 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:57:
zou gister een ps4 kopen maar er kwam wat tussen,,,,,,,,,,nu twijvel ik toch tussen een witte of een zwarte :X
Wit.. Iedereen heeft al een zwarte :+

-

• kaanmijo
  • Laatst online: 19:49

kaanmijo

Picobello B.V.

Is er eigenlijk ergens al bekend wanneer die Driveclub PS+ versie komt?

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:51
Idd een domme discussie over 30 vs 60 fps..

Je kunt het alleen al voelen bij The Last of Us Remastered. Zet daar de instelling op 30fps en het is een stuk minder prettig spelen als je die 60fps gewend bent...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Kuhr89 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:57:
Idd een domme discussie over 30 vs 60 fps..

Je kunt het alleen al voelen bij The Last of Us Remastered. Zet daar de instelling op 30fps en het is een stuk minder prettig spelen als je die 60fps gewend bent...
Ik vind deze vergelijking altijd mooi. Eerst even links kijken daarna rechts.. http://30vs60.com/projectreality.php

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
0xrubennft schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:50:
[...]

Ik vind deze vergelijking altijd mooi. Eerst even links kijken daarna rechts.. http://30vs60.com/projectreality.php
Altijd al meteen gezien. Ik zie het verschil tussen 30 en 40 ook gemakkelijk, maar ik heb mezelf er ook een beetje op getraind door jaren PC games te spelen en veel te tweaken met settings en hardware :+

Maar wat ik erger vind dan de wat ''schokkerige'' beelden bij 30fps is de toegenomen input-lag. Dat merk ik wel direct en vind ik net zo irritant als V-Sync aanzetten op 60fps als je dat niet gewend bent... Daarom haat ik 30fps mét Vsync (veel console games) altijd aan het begin O-) Maar bij sommige games zorgen ze wel dat de toegenomen input-lag in ieder geval zo laag mogelijk blijft (Destiny), maar toch zal ik bij online shooters altijd de soepelheid van 60 (CoD..) verkiezen boven 30. Bij Dark Souls bv eigenlijk ook, maar daar vind ik 30 dan ook weer prima als dat betere lighting en sfeer op levert. Fighting games? (Tekken, MK etc) 60 or gtfo. ;)

/zeur rant :)

Verwijderd

Mijn Shadow of Mordor probleem met op een tijdslot zitten is er nog steeds.

In de bibliotheek staat er ook bij dat ie 4/11/14 uitkomt.
Is het gewoon fout in de PSStore gezet?

Eerder kon ik het wel spelen en stond er gewoon 3/10/14 bij.

Waar moet ik zijn om het probleem officieel bij Sony te melden?

EDIT :

Ik heb net PlayStation NL geemailed met het probleem.
Ik wacht rustig af in de hoop dat de fix snel komt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 08:14 ]

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Je hebt je account wel als Primary staan op de console he?

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Maar driveclub is dus uitgesteld en in plaats daarvan krijgen we weer indies?. In het begin was het wel geinig. Dont starve enzo. Maar de kwaliteit van de indies zit ook nog verschil in. Ik begin te merken dat ik het steeds minder interressant vind.

Nou wil ik dus driveclub spelen en die is eruitgehaald. Maar je kan die game wel kopen en dan gelijk spelen. Vind ik echt een vreemde actie van sony en de studio.

Ze weten dat ze driveclub gratis aanbieden dus weten ze ook dat ze minimaal de capaciteit moeten hebben om alle ps4's in connectie met ps plus, driveclub te kunnen laten draaien.

Verwijderd

Origins schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:16:
Je hebt je account wel als Primary staan op de console he?
Ja zeker.

Ik krijg trouwens een hulp geweigerd email terug van PS NL Support.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:35:
[...]

Ja zeker.

Ik krijg trouwens een hulp geweigerd email terug van PS NL Support.
Huh waarom dat dan? Via de "verkeerde" Store gedownload?

PSN: Maichel

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
DeeSung schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:28:
Maar driveclub is dus uitgesteld en in plaats daarvan krijgen we weer indies?. In het begin was het wel geinig.
Is denk ik al keer of 500 gezegd...maar die "indies" zijn niet in plaats van Driveclub. Driveclub is gewoon een extra en heeft sowieso niet met de Instant Game Collection te maken.

PSN: Maichel

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Maichel schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:12:
[...]

Is denk ik al keer of 500 gezegd...maar die "indies" zijn niet in plaats van Driveclub. Driveclub is gewoon een extra en heeft sowieso niet met de Instant Game Collection te maken.
sinds wanneer zijn er twee indies gratis dan?

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Sinds altijd. Twee spellen voor PS4, twee spellen voor PS3 en twee spellen voor Vita.

Omdat één van de vita spellen cross-buy is met PS4 zijn er deze maand zelfs 3 spellen voor de PS4 beschikbaar.

DC PS+ edition zal niet de plaats innemen van een van de reguliere IGC spellen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Verwijderd

Maichel schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:10:
[...]

Huh waarom dat dan? Via de "verkeerde" Store gedownload?
Ik heb de content gewoon via de NL Store gekocht.

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:18:
[...]

Bellen dan! Laatste keer kreeg ik in ieder geval een helder antwoord. Niet het antwoord dat ik wilde horen, maar toch :)

Constructed: Silver || Limited: Silver

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:18:
[...]

Wauw en dan weigeren ze hulp te geven? Dat is wel erg slecht. Berust dit niet op een misverstand? Anders even proberen je ps4 een factory reset te geven?

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Wauw en dan weigeren ze hulp te geven? Dat is wel erg slecht. Berust dit niet op een misverstand? Anders even proberen je ps4 een factory reset te geven?
Ik denk dat ze SoM gewoon verkeerd hebben geupdate in de PSStore met uitkom datum 4/11/14.

Het gaat wel gefixed worden , net zoals met mijn eerdere problemen.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Ik denk dat ze SoM gewoon verkeerd hebben geupdate in de PSStore met uitkom datum 4/11/14.

Het gaat wel gefixed worden , net zoals met mijn eerdere problemen.
In de store bij mij staat nog gewoon 3 oktober.

Ik moet wel zeggen dat Sony wat slordig en arrogant overkomt de laatste tijd.

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Ik snap niet dat ze de Plus versie van Driveclub niet laten downloaden voor de singleplayer.
Deze komt toch uit de store van Sony?
Dan kun je alsnog de online-mogelijkheden voorlopig uit laten staan.

PSN: Space-o-saurus

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:06:
[...]

In de store bij mij staat nog gewoon 3 oktober.

Ik moet wel zeggen dat Sony wat slordig en arrogant overkomt de laatste tijd.
Bij mij in de PS4 bibliotheek staat er 4/11/14 bij , precies waar het slotje naar aan het aftellen is.
Inderdaad, desnoods sloop je tijdelijk de online optie eruit, door middel van een patch, zonder de laatste patch kun je ook niet online dus kunnen ze dat zo verhelpen ;)

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hopelijk vandaag Fifa 15 binnen :) als ik hem nu niet in de bus heb liggen vanmiddag dan ben ik gescammed via marktplaats

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:31:
Hopelijk vandaag Fifa 15 binnen :) als ik hem nu niet in de bus heb liggen vanmiddag dan ben ik gescammed via marktplaats
Als je daar van te voren al over twijfelt dan had je het beter niet kunnen doen toch?

• DJMeesters
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-10 15:55
Hallo mede GoTters!
Even een vraagje, ik ga zeer binnenkort naar Osaka in Japan, hier zijn de PS4's aanzienlijk goedkoper dan in NL. Weet iemand of er een verschil is tussen versies als een Japanse en een Europese?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

AtlAntA schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Als je daar van te voren al over twijfelt dan had je het beter niet kunnen doen toch?
twijfelde er van te voren niet over.. maar pas nu :p koop nooit echt iets via marktplaats.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

DJMeesters schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:22:
Hallo mede GoTters!
Even een vraagje, ik ga zeer binnenkort naar Osaka in Japan, hier zijn de PS4's aanzienlijk goedkoper dan in NL. Weet iemand of er een verschil is tussen versies als een Japanse en een Europese?
Ja de Japanse ps4s zijn gemaakt van dolfijnen oren en walvisnagels.

:p

Alle playstation 4s zijn hetzelfde. Alleen de meegeleverde voedingskabel kan anders zijn maar die kan je hier bij elke electronica winkel wel krijgen.
En de boekjes kunnen enkel in het Japans zijn.

Pagina: 1 ... 40 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link